دخول

عرض كامل الموضوع : شرموطة مطلقة نيك معاها فوق السطوح ...متسلسلة


Omar fakhry
02-03-2017, 12:04 PM
شرموطة مطلقة طربوش زبري اتهرى نيك معاها فوق السطوح
الجزء الأول

أنا هاني عندي 25 سنة أعشق النسوان وعشان كدة محبتش أربط نفسي بجواز لحد دلوقتي. عايش مع الحاج و الحاجة في بيتنا المكون من خمس طوابق كل طابق شقتين و ليا أختين و أخين اتجوزوا و ساكنين بعيد عني; يعني انا آخر العنقود و مدلل أبويا و أمي! من أول ما الشهوة عرفت طريقها ليا و انا كاني شايل زبري فوق كتافي باتحرش بيه للنسوان. مرحلة الجامعة لما كنت في تجارة كانت أغنى مراحل الدعك و التفريش بالنسبة ليا. خلصت الجامعة و ملقتش شغل يناسبني زي باقي الشباب فقعدت في البيت مش ناعي هم حاجة و من هنا تبدأ حكايتي مع أسخن شرموطة مطلقة و طربوش زبري اللي اتهرى نيك معاها فوق السطوح و كان اسمها ولاء .. لو عاوزين تشوفوفا جسمها الطلقة اتفرجوا على نرمين الفقي.
فوق السطوح فيه نص شقة بحمام بمطبخ كانت مكان سكن البواب هو ومراته. و عزل ومشي رجع لبلده تاني و سابو البيت من غير بواب. في الفترة دي انا استغليت هوا فوق السطوح وخصوصاً في وقت الصيف الحر أوي. عملت تعريشة هناك كدا بشجر و زهور أنا جبته و ظللت المكان بحيث تبقى قعدة لذيذية لو جبت ناس صحابي و لا حاجة و كمان طلعت التليفزيون و الريسيفر برة. و كمان كنت مربي حمام في برج حمام خشب كنت بألاعبه و أصفر له فييجي عليا جري وده غير حبل الغسيل اللي موجود فوق السطوح.

كنت اصيف فوق السطوح بتاع بيتنا حلو متحسش بوهج الحر و خصوصاً وقت المغربية و بالليل. حكايتي مع ولاء اللي قدي في العمر أو أصغر مني بسنة تبدأ من فوق السطوح. و لاء دي بقا شابة مطلقة مكنتش أعرف أنها شرموطة أوي غير لما اتعاملت معاها عن قرب. شابة شرموطة يا محلى العباية في جسمها السخن اللي زي اللي لابساه! جوز طياز شهي بيرتقص وراها و جوز بزاز نافرة صواريخ تبقى عايز تنط عليهم من فجرهم. و عشان مش بتخلف جوزها الندل سابها مع انها طلقة.كنت قاعد فوق و حاطط الأير فون في وداني لما طلعت ولاء بعباية بلد قشطة عليها! اتفاجأت أما شافتني و كانت العباية مقورة على صدرها و جوز بزازها طالعين قابين و اعلى دراعاتها البيض الحلويين كنت تشوف تحت باطها لما كانت حاطة الغسيل فوق دماغها! سلمت عليا فشلت الأيرفون و رديت السلام وقالت: معلش بقا هنضايقك شوية…انا ببسمة: لأ … خدي راحتك…. و نزلت سلة الغسيل و فخادها انطبعوا في العباية أوووف حاجة ولعت زوبري! بقيت تديني ضهرها و فجأة راحت موطية عشان تنشر الغسيل فالعباية اترفعت فشفت أشهى سيقان بتاعة شرموطة مطلقة!! كمان طيزها كانت فاجرة . جوز طياز عريضة و الكيلوت حزه ملفوف و باين … حتى شفرات كسها كانت واضحة للي نفسه يتفرج!! زوبري وقف أوي… خلصت و قالت: معلش هعطلك شوية … غلاسة بقا…ههههه
انا قلت بضحكة: أبداً… دا انا حتى محتاج حد يسليني…بس أنا مشفتكيش بقالي فترة…. من اربع سنين… من قبل ما تطلقي ... أنا: طيب خدي الكرسي أقعدي… قعدت و سيقانها بانت بعد العباية ما انحسرت عنهم و عيني زاغت عليهم! وهي لاحظت كده ..فضحكت ولعبت رجليها و قالت بدلع و مياصة: أيه عاجبينك…. انا بتنهد قلت: بس يا ولاء… انت عارفة أني كنت نفسي فيك… بس أنت اللي جريت ورا الفلوس… ولاء بلهفة: ابداً يا هاني… أنت عارف… كان أبويا شديد أوي …. و هو جوزني غصب عني.. مكنتش أقدر أتكلم….أنا: ودلوقتي يا ولاء…؟ ولاء مالت بصدرها العريان عليا وهمست: ودلوقتي أبويا اتوفى….و أنا و أنت و السطوح…. كانت لسة هتكمل جه دكر حمام جنبنا بيحوم حوالين نتاية!!قطع كلامنا..

بصت ولاء بعيونها الواسعة و وشها احمر وابتسمت. فجأة النتاية وطت للدكر… و الدكر ركبها…كان بينيكها… ضحكت وقلت: هما بيعملوا أيه….؟ولاد… هش… وكنت همشيهم لحد ما ولاء قربت جنبي و قعدت و جوز سيقانها بانوا اوي وهمست:هش… سيبهم…يا بختهم… بيحبوا بعض… والتفتت ولاء بوشها الطلق ناحيتي وقالت: مش يا بختهم برده؟… كانت أنفاس ولاء أسخن شرموطة مطلقة بتسخني….قلت و انا بأميل عليها و مسكت ايدها: و احنا كمان… مكن يبقا يا بختنا… راحت مقربة مني و لقيتها بتلف ذراعها على رقبتي وتقترب بوشها مني … بقيت عينيها في عينيا و فمها قرب فمي….اتقابلنا في بوسة…وبوسة طويلة كمان…دخلت لساني في بقها ألحس ريقها و امص لعابها وهي بالمثل و فجاة لقيت كفها بيتسلل على زوبري من فوق الشورت اللي لابسة… بقت تحسس عليه… وتمسده…همست في شهوة كبيرة: يالا بينا جوا….احنا مش جوز حمام… عينيها وسعت ورغبتها بانت فيا و ضحكت و قامت تفلت مني و تتغنج: يا دلي…كفاية كدة عليك … ولسة هتقوم مسكتها من دراعها…قالت بدلال و مياصة كبيرة : سيبني بقا يا وائل…

يتبع....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ

Omar fakhry
02-03-2017, 12:05 PM
الجزء الثاني

كان جسمي خلاص سخن بقى فوق الأربعين من شرمطة ولاء فقلت بلهفة: ولاء…انا عاوزك… نفسي فيك.. أنت عارفة…. ولاء و ايدها على بقها: حد يشوفنا…أنا قمت من مكاني وقربت منها و حضنتها و جسمها السخن وبزازها بيتعصروا في صدري.. قلت: متخافيش …. ولا حد هيحس بحاجة…لسة هبوسها لقيتها بشرمطة حولت وشها بضحكة…لزبري اامتنفخ في الشورت و لقيت ولاء بشرمطة بتبرق ليا و بتبص لتحت وبتشاور ...قالت: البتاع ده… عاوز ايه… ههههه انا وعرفت أنها شرموطة فسالتها: أيه هو.. ؟! فبرقت وقالت: يعني انت مش عارف….؟ أنا بابتسامة و بوسة لشفايفها: لأ .. مش عارف.؟! طب أول حرف ,,,, قالت و ايدها بتلاعبه: اللي انا بلاعبه دلوقتي…ههههه قالتها بشرمطة كبيرة….أنا باتشرمط عليها: بتحبيه…. سألت ولاء بغنج: أيه هو ده! فقلت طوالي: زوبري… شهقت ولاء و وشها احمر و وابتسمت و همست: عيب يا وائل…. انت قليل الأدب….شلتها بسرعة وقلت: أنا هوريك العيب نفسه…. شهقت تاني وقالت بدلع بالغ و صدرها في وشي بيثرني: وائل… حد يشوفنا… أنا بسرعة: اعمل أيه يعني…. لكمتني في صدري وهمست: ادخل بينا….بصراحة اللي ما عاشرشي ولاء يبقى معرفش شراميط بجد ولاء أسخن شرموطة ..كانت مشاع مفتوح ليا؛ مكنتش بتخلف…
اترمينا عالسرير و اترمت بين درعاتي. عانقتني و قربت شفايفها الحمرة طبيعيا من شفايفي..بقيت تاكل في شفايفي و أكل في شفايفها…كانت ولاء تضغط بفخذها على زوبري وتحركه بأيدها. وعدلت من وضعها فقعدت فوقه فمديت أيدي لوسطها و شدتها ليا و خلعت عبايتها! و السوتيانة و اتحررت بزازها الشهية الحلوة قدامي..انحنت فوقي وكانت رمت طرحتها فشعرها الأسود غطى وشي بريحته الحلوة و فتحت شفايفي لحلمات بزازها أرضعهما لحد اما عليت تأوهاتها، فرجعت لورا و شدت شورتي و البوكسر من تحته عشان يخرج زوبري واقف قدامها! ولاء برقتله بعيونها الكحيلة وقالت بغنج : حبيبي تعالى عشان أدلعك… وراحت تحطه ببقها و فضلت تمصه وتعضه بشفايفها المولعة ،وأخذت تلحسه بلسانها من تحت لفوق، وتشمل بهذا اللحس بيضاني ، وتضع يدها بين وراكي لتفتحهما وتدلك بايدها أسفل بيضاني .كانت أنفاسها تلهبه بحرارتها، وبعدها بقيت تملس عليه بشفافها وتبلله بلعابها، وترتفع بفمها إلى رأسه وتداعبه بلسانها ثم تنخفض بشفايفها إلى بيضاني و وأنا سرحت في عالم تاني لحد اما نبهتني ولاء لوجودي ولعالمي الأرضي وقالت بدلع آسر: قالت: إيه رأيك مبسوط …حد يعرف يعمل لك كده غيري….قلت:أنت ملاكي…أنت أنسية ولا جنية….! رقعت بضحكة شرموطة تهيج الزبر الصيصان و همست: ولسة.. أمّال لما تنيكني وتتذوق طعم كسي هتقول إيه؟! ولاء كانت شرمو طة بنت مرقعة ...كل الناس كانت عارفة كدا….

استلقت ولاء على ضهرها بعد اما رمت كيلوتها الكبير و حطت تحت طيازها مخدة عشان ترفع نفسها فدخلت بين وراكها المطوية من ناحية الركبة و دخلت بجسمي على جسمها السخن و طبعت بوسة فوق شفافيها. و نزلت بعدها لوشها أبوسه بشره وفضلت الحس و ابوس و امهط في رقبتها و نزلت على بزازها تناولتهم بالتحسيس ثم اخدت حلمتيها في فمي أمصهما وأعضهما وهي تتأوه وتتوحوح ،ثم نزلت بفمي على سوتها باللحس والتحسيس حتى وصلت لعانتها ومن هناك طلعت بفمي لأعلى وراكها التقيلة حتى وصلت لأسفلهم عند ملتقى فخادها ونظرت لكسها !! ما أحلاه وأجمله أهذا هو من يفجر شهوتي ويسيل له لبني ؟كان مثير اوي … شكله يخبل بشفايفه الحمر كانها الشرموطة صابغاه بأحمر الشفايف!! بقيت ادلك زنبوره الطويل وو ولاء أصبحت ترفع حوضها لأعلى ثم أخذت أدلكه بحركة دائرية بين طرفي أصابعي ثم نزلت لملامسة الشفرين وفركهم لأعلى وأسفل ،ثم نزلت بلساني ألحس و أنا أشفط الشفرين وأطلع على زنبورها اللي تخن و التف باللحس والشفط وهي ترتفع بحوضها لأعلى من الشهوة ،حتى جاءتها رعشة شديدة إنتفضت منها ولاء. جسمها ساح خالص منها و بقيت تترجاني: كفاااااية……. أح..أه..آه.. ..إرحمني نكني في كسي… ولعتني …. نار قايدة ارحمها….. إنت عذبتني عاوزاه في كسي..أرجوك دخله ..دخل زبرك في كسي….ومسكت زبري وأخذت أدلك به زنبورها وأنزل به على شفايف كسها المنفوخين وأدخل رأسه بينهم وأفرشه بقوة على زنبورها وشفايف كسها لحد أما جاتها رعشة و نفضة تانية و لقيتها بتعيط وتقول تتوسل ليا: و ائل…. يالا بقا…. إعمل معروف كسي بيحرقني. رفعت سيقانها على كتوفي ومسكت زبري بيدي ودعكت رأسه في كسها برفق ، ثم حاولت أن أدخله في فتحة مهبلها ووجدت صعوبة شديدة في أني ادخله! قلتلها: بقلك…كسك ضيَّق أوي…. أنت مش بتتناكي بقالك كتييير… فضلت تزق نصها و تمسك زبري تلاعب بيه كسها لحد أما كسها اتبلل و بقا رطب و همست: يالا … دخله بقا… ارحمني يا اخي….ابتسمت من احر و بقيت أحط طربوش زبري بين شفراتها وأدخل الرأس لفتحة مهبلها حتى تمكن طربوش زبري من المرور لفتحة مهبلها فصرخت ولاء: أح..أح..آه..بالراحة….

يتبع…

THE LEGEND
02-03-2017, 01:03 PM
شكرا لك
تم الدمج
لاي جزء جديد ضعه برد تالي هنا وليس بموضوع منفضل لكي لا يتوه منك الاعضاء

العميــد
02-03-2017, 01:49 PM
بدايه جيده وفى انتظار باقى القصه يامااااااااااان

عصر يوم
02-03-2017, 03:59 PM
واضح خالص واخد من قصتي رجل نسوانجي عشان كدة عدلت فيها وواضح ان البطل بتاعك اسمه وائل مش ياسر بطل قصتي....لما غلطت وجبت اسمه في القصة بتاعتك قمت أنا بمحوه من قصتك
وقمت بتنسيق قصتك واعادة صياغتها ورفع ما فيه اساءة للمصريين...

لا بأس ...
بس عاوزين أفكار جديدة في القصص وبعدين كلمة "دلي"فضحتك ولا بستخدمها إلا ولاد الشام وليس المصريون....

Omar fakhry
02-03-2017, 04:03 PM
واضح خالص واخد من قصتي رجل نسوانجي عشان كدة عدلت فيها وواح ان البطل بتاعك اسمه وائل مش ياسر بطل قصتي....
لا بأس ...
بس عاوزين أفكار جديدة في القصص وبعدين كلمة "دلي"فضحتك ولا بستخدمها إلا ولاد الشام وليس المصريون....
انت حلو كده يعني
قصتي وانا عايز اكتبها كده انت مالك يعني ؟؟؟

عصر يوم
02-03-2017, 10:33 PM
انت حلو كده يعني
قصتي وانا عايز اكتبها كده انت مالك يعني ؟؟؟

إيه أسلوبك ده !!
هذا تطاول منك.....
وأنا لم أجرحك بالرغم من أنك واخد فكرة القصة بتاعي...
إتعلم في التخاطب ألا تتعدى حدود احترام الآخرين....

THE LEGEND
02-03-2017, 11:17 PM
انت حلو كده يعني
قصتي وانا عايز اكتبها كده انت مالك يعني ؟؟؟

تم وقفك 7 ايام لتطاولك علي مشرف القسم
شارك باحترام وادب متبادل والا فمكانك بيننا غير مرحب به
تحياتي واحترامي للجميع

bashamego
02-04-2017, 01:46 AM
قصتك مقتبصة من قصة رجل نسوانجي وغيرت الاسماء وبدلتها في نفس المنتدي طيب انقلها من منتدي تاني منعرفوش!!!!!!!!!!!!!

max222
02-05-2017, 05:40 AM
هو في الجزء الاول كان اسمه هاني وفي الجزء التاني كان اسمه وائل
أنا هاني عندي 25 سنة
همست: عيب يا وائل….

شاطى العطش
02-07-2017, 08:00 PM
/>



قصص نيك في سوبر ماركت site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-463478.html/archive/index.php/t-364026.html/archive/index.php/t-153424.htmlافلامسكس رومانسيةدلعقصص سكس نآراحلي صور سكس نار طلقه/archive/index.php/t-116709.html/archive/index.php/t-226528.htmlسكسي نيك صور اختيقصص نيك مصورة بنت عمي رحابانيك بزاز تهانيقصة عم الجنايني ونيك الطيز/archive/index.php/t-157334.htmlقصص محارم من ارشيف نسوانجي جديد منتديات تحرش في الباص والمدرسةشرموط واحد تخزف لوحدهاقصص سكس أنا واختي الصغيرة site:rusmillion.ruقصص تحرش من محارم/archive/index.php/t-289943.html/archive/index.php/t-474360.html/archive/index.php/t-141603.html/archive/index.php/t-210426.html/archive/index.php/t-218124.html/archive/index.php/t-234919.html/archive/index.php/t-115597.htmlقصص سكس يمني جديد site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-337789.htmlازاي ناك خالته بعد ما اتحرش بيها في الاتوبيس قصص سكس نيك /archive/index.php/t-181681.html/archive/index.php/t-91973.html/archive/index.php/t-538304.html/archive/index.php/t-31548.html/archive/index.php/t-302141.htmlقصص سكس طويله 20 جزء مكتمله مراتي واختها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-336521.htmlسكس استاذة هدى شرموطة/archive/index.php/t-400984.htmlقصة سكس اغرا اللعبهقصص سكس محارم مصوره ام/archive/index.php/t-356915.html/archive/index.php/t-429494.htmlقصص "نيك"عرب ""ميلف" حسنة وابنهاأكبر متناكه في ليبيا 092/archive/index.php/t-441750.html/archive/index.php/t-491757.html/archive/index.php/t-343233.htmlعرض.كامل.قصص.سكس.محارم.الصفحه.كامل.fقصه سحاق علا غانمقصص سكس ديكتور و مرئضه مع اف اح/archive/index.php/t-254469.html/archive/index.php/t-387850.html/archive/index.php/t-185663.htmlسكس شرموطه مصريه بتتناك قدام عيالهة شريل/archive/index.php/t-10831.htmlاكل الكس شاميفيديو سكس مناسبة للجوال/archive/index.php/t-466196.htmlسكس نيك عربي متير نار بصوت وصورةقصص سكس العماره /archive/index.php/t-289724.html/archive/index.php/t-480425.html/archive/index.php/t-139803.html/archive/index.php/t-263838.htmlقصص سكس امهات شراميط متحررات site:rusmillion.ruقصص سكس شرمطه ومحنقصص سكس محارم دياثة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-359340.htmlقصص سك امهات حيوانات/archive/index.php/t-392173.html/archive/index.php/t-283242.htmlقصص لواط سودانية site:rusmillion.ruقصت نيك عفوييهقصص جنس معا مرت البواب وبنتها/archive/index.php/t-228517.htmlنيك عربي ولواطا طياز كبيرى/archive/index.php/t-399457.html/archive/index.php/t-32087.html/archive/index.php/t-18011.html/archive/index.php/t-277833.htmlمصيت زبه قصص/archive/index.php/t-94105.html/archive/index.php/t-175507.htmlمنتدي سكس خالد يوسفقصص نيك زب الجناينيمحارم اغتصبت حماتي الشريفه غصب عنها/archive/index.php/t-69667.htmltestingBw7PAdsQ' OR 749=(SELECT 749 FROM PG_SLEEP(15))--قصص سكس طويلة لبناني/archive/index.php/t-290967.html/archive/index.php/t-32601.htmlقصص سكس في احياء مصر/archive/index.php/t-310731.htmlزب الاب الحنونقصص سكس محارم طيزي مفتوحقصص سكس شمامي اطياز البناتصوررجال تسحق بنات في طيظهاقصص كلسون نيك