دخول

عرض كامل الموضوع : الدراسة والجنس


مغت-حب-رب
12-20-2017, 07:24 PM
مرحبا انا رشيد عندي 21
قصتي دي بنية على قصتي الحقيقية وخاصة ميولي او وصفي او اي حاجة تتعلق بيا وخاصة اني بدرس طب
سنة عايش دلوقتي في امريكا بعد ما خلصت ثانوية عامة بمعدل 96 ( ده معدلي الحقيقي ) نرجع كم سنة لورا تقريبا في اول مراهقتي لما كان عندي 14 سنة كنت بتابع الافلام الجنسية طبعا بس انا كان شغفي في المواضيع التكنولوجية طبعا عشان هيك من ونا اصغير كنب باعرف ادخل ع النت والمواضيع ده بس لما اتدت مرحلة المراهقة مخلتش ولا موقع اباحي الا وزرته وكمان ولا تصنيف الا تابعت عليه كمن مقطع عشان عيك كنت بثقف شوي في المواضيع الجنسية المهم لما ابتديت اذاكر للثانوية العامة كنت اول ما بروح اقرا كمن قصة من المنتديات الجنسية وده اول ما اتعرفت على المواقع المتخصصة في القصص الجنسية وكنت متابع ليها بس وقت المذاكرة كنت بذاكر وده الي ساعدني على اني اجيب المعدل ده المهم نسيت اوصف نفسي انا مش طويل ولا قصير حوال 169 سم ووزني 71 كغم جسمي عادي مش رياضي وشي قمحاني مدي ع بياض س مش كتير بس الي ساعدني اني وقت العطل بشتغل وده خلاني لما حد يشوفني من ورا يفكرني رياضي عضلاتي بارزة مش كتيير بحكم اني شتغل بس كتفي بارز من ورا شبه بتوع كمال الاجسام واي حد يشوفني من ورا يفتكرني رياضي وليا بطن خفيف مش بارز عادي يعني ....
لما خلصت ثانوية عامة كنت مقرر ادرس طب او هندسة بس لقيت نفسي في منحة لدراسة الطب في جامعة ديوك في دورهام - ولاية كارولاينا الشمالية طبعاً انا وافقت بسرعة وقدمت فيزا وسافرت وكانة المنحة تشمل كل المصاريف
تقريبا اول يوم ليا عادي قابلنا وفد من المؤسسة بتاعت المنحة ولفينا في الجامعة طبعاًُ اقل كل ده اقدمت امتحال توفل (امتحان لتحديد مسوى اللغة الإنجليزية) لما اتقدمت للمنحة وبعد ما خلصنا روحنا ع السكن وطلب منا انا نختار رفيق السكن طبعا انا بلف لغاية ما شفت واحد قمحاني شوية افتكرتي عربي بس طلع امريكي وامه من المكسيك عشان هيك هو قمحاني شوية سلمت عليه واتعرفت اسمه مارك بدرس طب اتولد في المكسيك لانو امه مكانش معها الجنسية وعايش دلوقتي مع امه قبل ما يدخل الجامعة ...
عدا اول يوم عادي لما دخلنا ع السكن قلي مارك ع كمن حاجة خاصة بقوانين الجامعة للسكن وبعدين اتفق على انو هو يطبخ العشا يوم وانا يوم عشان نبقا بنتشارك مع بعض طبعاً كان السكن عبارة عن صالون ينتهي ب حمام ومطبخ وع الجنب غرفتين انا اخذت الي ع الشمال بعرفش ليه واترميت ع التخت ونمت ...
تاني يوم صحيت لقيت مارك بجهز ففطار لييه طبعا كل واحد يفطر لحالو قلت ليه قود مورننج وعديت ع الحمام رجعت ع الغرفة وجهزت نفسي ورجعت سالتوا اذا في محاضرات اليوم
هو قال لأ وقولت ابدا اوضب غراضي وفعلا ابتديت اوضب اغراضي وجهزت نفسي ورتبت الغرفة ورحت ع مارك في الصالون ودار الحوار الاتي
انا : هاي
مارك : هاي يعني زي الي بيرحب بيا
انا : هو بالنسبة للغسيل فين وبعدين التنظيف ؟
مارك : الغسيل في غرفة ليه ابقا افرجيك اياها ما بالنسبة للتنظيف كل واحد يرتب غرفته وباقي السكن يوم في الاسبوع عليا ويوم عليك
انا : طيب بالنسبة للعشا اليوم ؟
مارك : انا الي اطبخ اليوم
انا : ماشي ومشيت
وبعدها دخلت اوضتي وابتديت اذكر اهلي واتصلت بيهم وطمنتهم ع نفسي وبعدين اطمنت عليهم واقفلت
وبعدها روحت لقيت الساعة بقت قريب 12 الظهر قلت اتجول بقا
طلعت برا وبلشت اتجول وطبعا كان السكن فقط للفتيان وسكن الفتيات مقابل لنا حوالي ع بعد 100 م من سكن الاولاد
وطلعت اتجول وركبت الحافلة الي الجامعة اشوف مواعيد المحاضرات وطبعا كانت المواصلات مجانية في الحافلات يكفي انك تعرض بطاقة تثبت انك طالب وتنتقل مجاناً
وصلت الجامعة وبعد كدة روحت للكومببوتر الجامعي وادخلت معلومات بطاقتي ولقيت اول محاضرة ليا بعد بكرة قولت لازم اتجول في الجامعة وبديت اتجول واتعرف ع مرافق وكليات الجامعة وكانت في حديقة قبال الجامهة تقريبا كل الطلاب بيروحولها بعد الدوام ....
وبعد ما خلصت تجوال قلت لازم الاقي وظيفة بدوام نصفي عشان يكون ليا راتب ( طبعاً في راتب شهري من المنحة بس قليل فقلت بزيد دخلي شوية ) رحت ادور ع شغل واترفضت كدة من كمن واحد (ده فعلا حصل حقيقة ههههه:smi:
) وبعدين قلت لازم اشتغل في شغفي (التك) كان معايا دبلوم صيانة شامل (فعلا معايا وليا خبرة في المجال ده )
ورحت لكذا محل لحد ما اتعينت في واحد وقلي حتوخذ 6 دولارات ع الساعة لغاية ما تتحسن طبعا انا وافقت لانو كان ليا خبرة وكنت بشتغل فيهم المهم اتفقت معاه ابلش شغل من بكرة من الساعة 6 مساءً لغاية الساعة تسعة ومكانش يقدر يديني اكثر من هيك لانو انا اقدمت طلب باعتباري طالب والقانون لايسمح باكتر من 3 ساعات عمل في ايام الدوام وسبع ساعات ايام العطلة وطبعا روحت ع الشقة ولقيت ريحة غريبة ندهت ع مارك وسألتوا عن سبب الريحة
قلي انو نسي الطبخة واتحرقت
قلت : كده مش حنتعشى
مارك : لا طبخ واحدة جديدة
انا : طب متقول من الاول انك مبتعرفش تدبخ بترخم عليه
مارك : لا انا بس اتلهيت عن الطخة
ان : وليه ؟
مارك : كنت بكلم صاحبتي
انا : يعني صاحبتك ابدى من الطبخة وقعدنا نضحك شوية
كان طابخ معكرونة بالصلصة بقولو ليها اسباغتي
وسلطة مكسيكية (اذا هي سلطة اساسا )
وتعشينا وبعد كدة كل واحد نضفف صحنو ونام
تاني يوم رحت الكلية ومر عادي وبعديها رحت الدوام وابتيدت اشوف بعاملوا الناس ازاي واسماء العدة طعا كان الي خلفية عن اسمائها متل الهيذر قن والسولد والعدة طي معضمها بنلفظها بالانجليزي واسماء القطع كلها الا ما ندر بالانجليزي فمكانش صعب عليا خالص وابتديت اصلح اول جهاز ليا وكان ايفون 5 محتاج شاشة طبعا هو اداني ده عشان يشوف قدراتي وينفس الوقت ميخسرش الجهاز انا بدلت الشاشة مخبيش في الاول اتوترت بس بعدين بدلتها بشكل احترافي زي الجديد هو اعجب بيها وقال مش حتغلبنا كتيير
طبعا انا كنت في قسم الصيانة بتعاملش مع زباين انا بس بصلح وبدي الجهاز لواد كان بيديهم للمبيعات وهم يحاسبوا طبعا ويدو الجهاز لصاحبوا طبعا اول يوم مر وكاني بعرفش حاجة عن الموضوع ده وبسال عن كل اشي زي المتوتر وبعديها روحت وفي الطريق اشتريت اغراض عشان اطبخ
طبعا وصلت 9.30 وبلشت اطبخ لغاية 10 وندهت ع مارك الي كان في اوضته وكنت طابخ يخنة بندورة بس حريف (فلفل يعني ) لانو المكسيك بحبوا الحريف وحاط فيها كم قطعة صدر جاج
وهو بلش يوكل وادى اعجابي بطبخي وانا ع سبيل المزح
قولتلو : شفت لما ادير بالك للطبيخ بتعمل ايه وبلشنا نضحك ( هو كان خفيف دم زيادة ومكانش ليه النظرة العنصرية الي كنت بحس بيها من بعض الامريكان )
طبعا روحت انام ومر اول اسبوع ع الحال ده....
وبعد اسبوع وانا في محاضرة طلب منا الدكتور نعمل جروب ستادي ( مجموعة دراسة ) طبعا ثنائية وبلشنا نعمل كده وكل واحد يسجل اسمه في اللوحة ونبلش نختار في الطرف الاخر وتقريبا كل واحد اخذ بنت معاه انا كنت هاختار رشيد بس لقيت انو مختار واحدة صحبتوا اسمها نتالي
( نتالي طويلة شوية قمحاوية بس مدي ع بياض كتتير ومش مبين طيزها من ورا عاملة زي لما تظغط ع بلون وينفخ جامد
بزازها متوسطة لكبير اشك انهم مش طبيعي )
المهم وانا بطلع في اللوحة الي عليها الاسماء زقتني واحدة من كتفي
بتقلي : عفوا انتا رشيد
انا : اه
هي : انا جازمين ( ياسمين بس حفضل استخدم جازمين) ممكن اكون رفيقتك في المجموعة
انا : طبعا
جازمين : اوكي تحب تبلش النهاردة
انا : -بصيت للساعة لقيتها مدية ع 4.30 - قولت تمام بس مش حنتأخر كثيير عشان ورايا شغل يعني ساعة
جازمين : ماشي بس انتا بتشتغل ايه
انا : صيانة اجهزة خلوية ولابتوبات
جازمين : اوك يلا بينا نتمشى ونروح للحديقة
(جازمين تدرس طب طبعا مش طويلة بس اطول مني بالكعب بيضة اوي بس باين عليها خفيفة دم ومتفهمة لانها هي الي اختارتني بزازها وسط بس مش منفوخ زي نتالي باين طبيعي وشفايفها حمر اوي زي الدم طبعا مع البودرة يبقى بجنن )
-طبعا المجموعة الدراسية هدفها نعمل تقرير كل شهر ونديه للدكتور وهو يقيمه و يبقا محسوب في المدل التراكمي-
وتمشينا انا ونتالي لغايو الحديقة الي اقصاد الجامعة ودار بينا الحوال ده
انا : انتي عرفتي اسمي الزاي
جازمين : من اللوحة وكنتش مسجل معك حد
انا : منا كنت باجب واحد صاحبي بس هو خد صاحبيتو
جازمين : مين هي ؟
انا : نتاالي صاحبيت مارك
جازمين : اه فاكر شوفتك قاعد جنب مارك في المحاضرة وهي قاعدة جنبو
انا : اه هي دايما معاه ع طول , بس انتي عرفتيني ازاي ؟
جازمين : من اسمك يدل انك عربي وتقريبا انت العربي الوحيد هنا في الكلية ( طبعا كلية الطب بس وكمان الجامعة مش تقبل طلاب اجانب كتيرر من 10 -50 طالب بس )
انا : اآه طويلة بس اشمعنا اانا ؟
جازمين : عشان انتي من ميدل ايست -شرق اوسط وده يتقال للعرب -
انا : ليه ؟
جازمين : بعرفش في احساس قوايا باني اتعرف على واحد عربي وكمان انا بسمع حاجات عنكم
انا : زي ايه ؟
جازمين : انكم معظم الشباب بيتجوز في سن بدري ومعظم البنات الي ييتجوز بتبقا عذرا - يعني مش مفتوحة - وحاجات كثيرر
انا : يمكن الي سمعتيه ده صح بالنسبة لينا
جازمين : يعني فعلا ملكش تجارب سابقة مع بنات
انا : لا طبعا بس كنت اشوف افلام اباحية عادي بس معمريش لمست بنت
جازمين : بتضحك وبتقول يعني انت بتول -تطلق على الشاب الي ملمسش بنت -
انا : تقريبا
جازمين : ومين الي هتفتحك وهي مش ماسكة نفسها من الضحك
انا : اكيد بنت -بسخرية -
جازمين : طي يلا بقى سلام ومتنساش تيجي بدري عشان المراجعة - طبعا مراجعة الدروس لانو طول الوقت وحنا بنرغي مع بعض -
انا : باي
ورحت الشغل وكانت من الي بشتغلوا معايا بنت مش كبيرة يعني حوالي 24 سنة في قسم الصيانة طبعا وكانت محترفة
فكنت لما معرفش شغلة اسالها بس هي كانت رخمة معي مرات تقاوب ع اد السؤال ومرات لأ
انا مكنتش اعرف ليه هي رخمة كدة وبعد فترة
سالت الي قصادي : هي على طول كده
هو : بس معك الظاهر انها مش طايقيتك
انا : اممم وتعرفت عليه
انا : انا رشيد وانتا ؟
هو : انا كيفين اتشرفت بيك
انا : وهي - عن الولية الرخمة -
كيفين : ايميلي
انا : هي بتشتغل من زمان
كيفين : بقالها سنة
انا : وانتا
كيفين : حوالي ست شهور
انا : يعني انا الفطوم الي هنا
كيفين : وهو بيضحك اه
انا : ماشي وكملت شغل
وروحت عادي وتحممت وتعشيت وقبل ما انام لقيت مسج بيصلني بيقولي عشان متاخرش ع ميعاد الدراسة
عرفت انها جازمين بس جابت رقمي منين انا كنت مديه لمارك بس والجامعة اكيد ما حصلوتوش من الجامعة لانها مش تدي معلومات شخصية لحد- طيب منين في عقلي- راحت ساءل مارك
انا : حد اخذ رقمي منك
مارك : تقريبا نتالي خدتي مني
انا : ليه ؟
مارك : بتقول واحدة رفيقتك عاوزاه
انا : اممممم الموضوع كدة طيب تصبح ع خير
مارك : بضحك شكلك بزبط في واحدة
انا : لا بس لمجموعة الدراسة
مارك : بس....
انا : طيب تصبح ع خير دلوقتي
وبعديها نمت ....
تاني يوم روحت بدري اشان اقابل جازمين في الجامعة وبعدها نروح ندرس قبل ميعاد المحاضرة يعني تقريبا 7.30 كنت بالجامعة و قعدت استنى لغاية ما اجت الساعة 8.15
قولتلها : كل ده تاخير
جازمين : بالعكس انا جاية بدري المحاضرات بتبلش ع العشرة
انا : وانا الي جاي من الصبح
جازمين : امتى ؟
انا : قبل ساعة
جازمين : بضحك... ليه ؟
انا : متقولي انك كسولة وكمان تستعجليني بالمسج
جازمين : اه صح سجل رقمي عندك
انا : سجلتو من المسج
جازمين : انتا غرفة كام
انا : غرفة 52
جازمين : ابقى اعدي عليك
أنا : النهاردة دوري بالطبخ اتفضلي ع العشا
جازمين : انتا تعرف تطبخ ولا نجيب من برة
انا : لما تيجي تحكمي
واتصلت على مارك اعرفو انو انا عاوم واحدة ع العشا وهو كما قال احسب حساب لنتالي
وبعدين رحنا ع المحاضرات وخلصت وميت ع الشغل
وانا في الطريق اتذكرت ايميلي - الولية الرخمة - وقولت لما اشوف اخرتها معها وقررت اني اجيب الها كوفي وفعلا اتصلت على كيفين وسألته ع قهوته وطلعت سكر خفيف مع رغوة وسالته عن ايميلي قال بدون سكر مع حليب
وفعلا جيبت ليها ولكفن قوة وليا نسكافيه اصلي بشربش قهوة وعديت ع الشغل وسلمت ع كيفن واديته قهوته وشكرني واديت ايميلي قهوتها وطلعت فيا وحكتش بس اخدتها مني وقولتلها زي ما بتحبيها بدون سكر مع حليب و عل فاضي محكتش معايا ....
وبعد فترة كملت شغل وكنت عايز اروح لما لقيت ايميلي بتحكي مع مارك وبعد وشوية شاور عليا - انا صابني الفضول بس محسستهاش بكدة وكنت مركز في اللابتوب وكاني بشتغل بيه -
المهم اطلعت علية شوية وشكلها كانت بتشاور تكلم معي لغاية ما اتخذت قرارها وفعلا اجت تتكلم معايا
ايملي : مرحبا
انا : اهلين - ولا كاني واخذ بالي منها -
ايميلي : ممكن اطلب حاجة ؟
انا : بصتلها وقلت اتفضلي
ايميلي : انا بكرة مشغولة ومش حاجي ممكن تاخذ مكاني
انا : حظك كويس انا كرة معطل وحاخذ مكانك بس ايمتى
ايملي : بكرة الساعة ثلاثة لغاية الساعة سته
انا : ماشي
ايميلي : متشكرة - بس قالتها و الظاهر انها عايزة تقول شغلات تانية كتتير بس مسكت نفسها وقالت كده -
انا : سلام
وفعلا طلعنا مع بعض لغاية الباب وفتحتلها الباب ع سبيل الاحترم
ورحت اروح وانا في الطريق ميلت ع السور ماركت اتري لوازم العشا وقرررت الطبخ طعمية وجنبها كباب مقلي وبعدين ارش عليه صلصة حارة وسلطة
ولما روحت لقيت مارك ونتالي في اودتهم وكان صوت اهات طالعة عرفت انهم بيمارسو الجنس
ورحت اجهز في العشا .... لحد ما خلصت وكانت جازمين جت جابت معها قنية ويسكس ودي عادة عندهم اما مارك فعارف اني بشربش وجاب ليا هو و صديقتو عصير طبيعي المهم ندهت عليهم للعشا واجو يتعشو
مارك انتي طابخ ايه حكتلو ع الي طابخو وفعلا ابدى اعجابو بالاكل وبعد ما خلصت معاه
سالت جازمين ايه رايك
قالت : انتا طلعت بتعرف تطبخ بجد
وبعد ما خلصنا عشا هم شربو من الويسكي الي جابتها جازمين وانا شربت من العصير
وبعدين مارك قال انو طالع يتمشى مع صاحيتو ومش حيرجع بدري
وعد كدة جازمين : كانت شاربة كاس ويسكي بس كانت فايقة وجت اساعدني في التنظيف وقعدنا نهزر مع بعض
لغاية ما لمست زب بعرفش شكل عفوي ولا لأ وقلت اخليها هي تبادر احسن وكنت بنظف وهي بشطف لغابة ما خلصنا
وبعدين قولت ارتب كل حاجة في مكانها وهي كاني بتساعدني لغاية ما سالتني انت بتحط الكاسات في شاورت ليها ع الرف وقالت ممكن ترفعني شوية -طبعا الرف مش عالي بس شكلها ناوية ع حاجة - وجيت فعلا ورفعتها شوية وبعد ما خلصت نزلتها وزي الي رجعت وحكت في زبري عرفت هي عايزة ايه
بس خليتها هي الي تبادر طعبا محتسش باي حركة مني راحت حانية ع اساس انها فقدت توازنها وانا هجت ع الاخر هنا بس مسكت نفسي هي حست بكدة من زبي راحت ولفت وشها علي وراحت بايساني انا طبعا انا اول مرة ابوس واحدة وخبرتي قليلة بس خلتها هي الي تعلمني لغاية ما اطلعت لسانها وبلشت تاكل في بؤقي جامد هنا انا هجت خلاص ورفعتها واخذتها ع الاوضة وزقتها بالراحة ع السرير وبلشت بالراحة تشلحني البنطلون لغاية ما بان زبي من البوكسر طبعا هو مش كبير عاجي يعني بس تخين حبة مش كتير هية قالت انا من زمان نفسي ادوق الزب العربي
وبلشت مص فيه وطلعت فنانة لغاية ما حسيت اني راح اجيهم هنا قامت رافعة حالها ع حفة التخت وعرفت انها عايز امصلها كسها بس انا اول مرة اعمل كدة وفعلا نزلت علية امص وهي كاني بتزقني جامد بايديها لغاية ما رفعتني عليها وبلشت تدخل زبي بايديها بس اقبل كدة حسست عليها وقالتلي انتي مش لابس كوندوم انا اتحيرت وقلت دي اول مرة ليا مش حاسب حسابي هي مش مشكلة عشان هفقدك عذريتك اكيد فش معك حاجة وضحكنا وبلشت تدخل فيه بشويش لغاة ما حسيت اني حنزل بس مسكت حالي وبلشت احرك فيه شوية شوية لحد ما اتعودت انا ع الوضع وبعد كدة بلشت اهاتت بالانجليزي وتقلي ياههه fuck mee... ohh yah ...please fuck me strong ... faster بس كانت اهاتهها تجنن لغاية ماحست اني حجيبهم قامت وغيرت الوضع لوضع الكلبة بس كانت لافة وشها ناحيتي وبنبوس في بعض لغاية ما كنت حنزل صرخت i will cum هي قالت لا مش في كسي عشان محسبتش حسابي ع كدة وفعلاً لفة وجهها ناحيتي وبلشت تعصر في زبي لغاية ما نزلت في بؤقها وبعلت مني كله وانا متحملتش مها خمس دقايق او سبعة وهي مقابتش عشان هيك راحت باستني ونزلت وشيي لغاية كسها وبلشت ارضع فيه لغاية ما جابت ع وشي وبعدين حملتها مع بوسة طويلة لغاية الحمام وتحممنا وطلعنا ولبست اواعيها وزاكرنا وبعدين روحت وكان بكرة اجازة عشان هيك اتاخرت شوية وكام مارك متاخر كتتير بس لازم يجي قبل الساعة 12 بليل عشان يقدر يخش هيك قوانين السكن ونمت
وتاني يوم صحيت متاخر اتحممت ورحت الشغل عشان عندي ورديتين اليوم ولاقيت كيفن هناك وتحاورنا
انا : انت ليه قلت لايملي انك مشغول
كيفن : عشان تطلب مساعدتك وتضطر تكلمك
انا : اههه انت طلعت نمس بس هي جمطتني ازاي
كيفن : مبعرفش بس شكلها مغصوبة
وقعدنا نضحك وبعدين مشيت محلها ومحلي بالراحة لاني كنت محترف في المجال ده وهنا شافني صاحب المحل ماشي محل اايملي بالراحة وابدى اعجابو في وقلي انت كدة حيرتفع راتبك ل8 دولارات بالساعة
-وهنا انا كنت بقول يس بس في عقلي وكنت ولا كاني مديه انتباه - وقولت ليه متشكر
وقال خليك كده
وبعدين راح وقولت لكيفن : هو كده ع طول
كيفن : لا كلة اتريح ليك جد
انا : اوك
وكملت شغل وروحت
وبعدين اتعشيت لقيت ايملي رانة عليا اتذكرت اني اديت نمرتي ف الشغل واكيد اخذتو من كيفن
رديت ودار بينا
ايملي : انا متشكرة معرفش اردهالك ازاي الصراحة متوقعتش تعملها
انا : لا عيب هو متوقعتيش ليه
ايملي : اصلي ... ولا حاجة بس هيك
انا : استغلييت الفرصة وحسيت انها في فبؤقها حكي فعزمتها ع قهوة بعد الشغل
ايملي : اوكي
انا : طيب نتلاقى بكرا
ايملي : بس انا الي ادفع عشان اعوضك
انا : ماشي سلام
ايملي : قود نايت
وبعدين رحت انام عشان اذاكر الصبح
طبعا جهزت قسميي في التقرير وكنت مركز بيه اوي عشان اخذ تقدير كويس
وبعد ما رحت الكلية س بدري مش كتيير يعني
استنيت مفيش خمس دقايق ولا جازمين جايه ومجهزة تقريرها وبتدينا ندمج في التقرارير بسرعة وخلصنا بدري وقعدنا ندردش
جازمين : مبروك فض غشاء البكارة - اننا مارسنا الجنس مع بعض -
انا : يعني انتي من زمان مفتوحة
جازمين : لما كان عندي 16 سنة فتحني واحد صاحبي مكنتش علاقة حب بس هيك مراهقة وجنس بس
انا : لا انا بس ع علاقات حب وبلشت اضحك
جازمين : وهو البينا ده حب
انا : لما اشوف
وهنا قعدنا نضحك وجه ميعاد المحاضرة وبعدين خلصنا من المحاضرة وسلمنا التقاريير وطلعنا نتمشى في الحديقة لحد ما جي ميعاد الشغل سبتها بس هي ندهت عليا وباستني وقالتلي تروح من غير ما تاخذ بوسة ازاي
وبعدين رحت الشغل وحسيت في تغير في تعامل اميلي معي وبعد ما خلصنا اخدتها وفتحت ليها الباب بعرفش ليه خجلت وبعدين قولتلها تعرفي كوفي شوب ولا نشوف حظنا قالت لا في واحد في اخريت الشارع حنروح هناك
وفعلاً رحناهناك وبلشنا ندردش
انا : هو انتي تلكلتي امبارح في التلفون ليه ؟
ايملي : اصلي الصراحة مكونتش اتوقعها منك الصراخة
انا : ليه ؟
ايملي : لانك عربي
انا : ليش ؟!!
ايميلي : الصراحة انا كنت بكره العرب بعرفش ليه وماخدة منهم موقف
انا : انا حنسيكي الموقف ده وفضلنا نهزر وضحك لحد ما خلصنا وروحنا
وقولتلاها باي وروحت لقيت دوري في العشا وانا كنت ناسي فروحت ماكدونلز -لانه الاقرب- وجبت وجبة سريعة وروحت اكلت ونمت ....
وبعدين صحيت وكان عطلة فتحممت وقلت اطلع الف لقيت مارك محضر نفسه برضه قولتله
انا : انت طالع
مارك : اه
انا : لوحدك
مارك : لا معاي نتالي
انا : فركشتلي الحكاية
مارك : حكاية ايه
انا : انا اتفسح معك
مارك : طيب اتصل ب جازمين
وبصراحة الفكرة دخلت دماغي
واتصلت بيها
انا : صباح الخير
جازمين : مرحبا
انا : بتحبي نتمشى
جازمين : اه بس فين
انا : نتغدي
جازمين : ده موعد ولا طشة
انا : لا اعتبريه موعد
جازمين : اممم طيب بعرف مطعم هادي باخذك عليه
انا : طيب نتلاقي بعد ساعة
جازمين : ماشي سلام
وظبطت نفسي وبعد ساعة اتلاقينا وقالتلي يلا نروح وفعلاً روحنا ع مطعم هادي وبلشنا ندردش مع بعض
انا : كيفك
جازمين : بخير
انا : طيب المفروض انا الي اخجل مش انتي انا الي اتفتحت متصلتيش ليه
جازمين : اصلي كنت عند اهلي في عطلة نهاية
انا : مش مشكلة بس كنتي تتصلي
جازمين : معرف ليه بس الجنس معاك ليه طعم تاني مش جنس وس
انا : يعني بطعم الموز
وابتدينا نضحك
جازمين : لا بجد مش هزار
انا : طيب ياريتني جربت بس معنديش تجارب ابادلك الشعور
وهنا قاطعنا النادل بجيب الاكل الي طلبناه
وابتدينا نوكل وكملت في الموضوع
جازمين : انت مجربتش مع واحدة تانية
انا : لأ الصراحة
جازمين : -حسيت انها بلشت تيهج - طيب متيجي نعيد
انا : بهزار ليه هو مفيش هنا موز
جازمين : لا جد يلا ينا ع شقتي انا صحبتي مش موجودة
وفعلاً خلصنا اكل ورحت معها شقتها و واول ما دخلت زقتني عن الباب وسكرته ونطت علي تبوسني بنهم
وفضلنا نقطع شفايف بعض بوس لحد ما زقتني هي على اوضتها
ونزلت بنطلوني وبكسري لحد ما بان زبي وكان هيجي خلاص من الهيجان بس هي نزلت فيه مص بنهم لغاية ما رحت في عالم تاني وسحت خلاص وهي بقا قامت ورفعت رجليها فهمت الرسالة ونزلت في كسها مص وتقطيع والمرة دي مسكت نفسي لما زقتني عليها ومطلعتش بسرعة عشان اهيجها وعضيت بظرها سمعت اجمل اه في حياتي في تلك اللحظة الاه كانت كفيلة بانها تهيج الجبل وهنا اترميت عليها امص في بزازها وزقتني ع التخت وركبت علي في وضع الفارسة ونزلت ع زبي لحد ما جابت ظهرها قبلي وكنت حنزل بس هي فهمت وقامت وغيرت الوضع حتى برد شويه وحولنا لوضع 69 وفضلنا كدة شوية وبعدين رفعت رجليها ع كتفي وحطيت مخدة تحت طيزها عشان ترتفع وبلشت فيها نيك وهي اهات كتيير لغاية ما حسيت اني هجيبه وفضلت زي المكنة ازود لعيار وجيت بدي اطلع زبي بس هي كمشت عليا جامد برجليها لغاية ما جبتهم جوه كسها وارتميت في حضنها بوس وطلعت ماخذة حبوب منع حمل ومستعدة
حسيت فعلا بطعم مختلف عن النيك الي بشوفو في افلام البورنو زي ما يكون جنة بس ع الارض ورحت سايح في حضنها لغاية ما افتكرت الشغل قومت حاملها وانا ببوس فيها لغاية الحمام وتحممنا وطلعت واستأذنتها عشان اروح الشغل ووصلتني لغاية الباب وباستني جامد زي الي مش عاوزاني اروح وبعدين طلعت وانا هايج ورحت الشغل وصلت بدري ع الشغل وكان فعلا فيه شغل وبلشت فيهم لغاية ما جيه ميعاد الترويحة استاذنت لقيت ايميلي بتقولي نتتمشى لغاية ال bus stop محطة الباص عشان هي بتركب من هناك ورحت معها لغايت ما عدينا ع الكوفي شوب واشتريت ليها قهوتي بدون سكر مع حليب واشتريت الي شوكو كان جاي ع بالي سكر بعد المجهود الي عملتوا ومشنا لغايت موقف الحافلة ومن هناك استنت الحافلة لغايت ما جت وركبت معاها واحنا بندردش واخذنا ع بعض
وراحت سالاني :انتي ليك صديقة
انا : رفيقتي في الجامعة
ايميلي : حلوة ؟
انا : يعني بس مش بجمالك
ايميلي : بكسوف هو انا حلوة ؟
انا : يعني ( اجلت وصف ايميلي لغاية اللحظة هي زي ما قلت 24 سنة قصيرة بس مش كتيير اول ما تشوفها تفكرها نكدية بس بعد ما تتعرف عليها تعرف عنها حاجات كتيير بزازها بارزة بس مش تهتم بجسمها بس طيزها تجنن)
ايميلي : ازاي ؟
انا : بعني صدر يجنن وطيز تولع بس بهزار عشان اجس نبضها
ايميلي : وبس ؟
انا : لا جد انا فكرتك رخمة بس طلعتي عكس قده خالص
ايميلي : بجد ؟
انا : طيب سيبقك من نفسك انا حلو ؟
ايميلي : يعني ...
انا : طيب ازاي ؟
ايميلي : شكلك ع بعضك عاجبني منظر خشونة بشوفوش في الشبان الي هنا
انا- حسيت انها هاجت- بس الحافلة وقفت لقيت نفسي سحت معاها ونسيت محطتي وهي كمان كانت محطتها
ايميلي : انتي محطتك عدت ؟
انا : اه
ايميلي : اممم ... طييب اتفضل اشرب حاجة وبعدين ابقا روح ...
انا : لا مش عايز ازعجك
ايميلي : لا لو مجتش انا الي ازعل
انا : اوكي
وطحت في محطتها ورحت لغاية شقتها انا كنت محتار اذا كان عندها حد ولا لأ
وفي الطريق
انا بسأله :ا انت متجوزة ؟
ايميلي : لأ ليه ؟
شكت اني كون ناوي ع حاجة وبتستني مبادرة مني
وصلنا شقتها لقيتها عايش لوحدها وبصيت في الساعة لقيت الساعة 10 -كويس- انا بعثت مسج لمارك عشان ميستنانيش
ويتعشى ....
وهي عملت عصير طبعا جاهز بس سكبتوا في الكاسات وجت
انا : شكرا
ايميلي : مش مشكلة
انا : هو انتي لوحدك
ايميلي : اه
انا : اتوقعت يكون ليكي صديق
ايميلي : ليه ؟
انا : لا ولا حاجة -وهنا قولت استغل الفرصة ولمحلها - بس بتخافيش على نفسك
ايميلي : ازاي ؟
انا : زي كدة - ع سبيل الهزار - واحد زي مثلا
ايميلي : لا عادي
وهنا بقي زبي الي يتكلم مش انا
وقربت بقي من بؤها ورحنا في بوسة جامد شوية لقيتها زقتني وبقولي لو سمحت اطلع برة
انا : ادركت الموقف واعتذرتلها وقلت ماشي
ورحت بدري لمارك
لقيتيو بيتعشى وقعدت اتعشة معاه
مارك : مالك مروح بدري مش انت لسا موديلي مسج انك حتتأخر
انا : محصلش نصيب
مارك : نصيب في ايه ؟
انا : في شغلة
مارك : شغلة ايه
انا : يعني الواحد بيتاخر ليه
وهنا مارك فهمها
وقال : هي جازمين طلعت صعبة
انا : لا وحدة تانية
مارك : مين ؟
انا : وحدة في الشغل
وبعدين روحت ع اوضتي ولقيت تلفوني بيرن تتوقعي مين -هي دي نهاية الجزء الاول -
صحيح فش نيك اد ما في حوارات داخلية بس ده في الجزء دة
انتظر تعليقاتكم ودعم المشرفين الذين بتعليقاتهم نرتقي الجزء التاني حسب رغباتكم
................................... ................................... ................................... ...................

مغت-حب-رب
12-20-2017, 10:03 PM
الجزء الثاني ينزل كمان يوم عشان اراجعة وعدلت على احداثة كثير وبستنا في تعليقات من المشرفين والاعضاء :(:(

اية احمد2
12-21-2017, 04:57 PM
جميلة جدا تشكر

مغت-حب-رب
12-21-2017, 11:50 PM
انهينا في الجزء الماضي عندما حاولت اقامة علاقة مع ايميلي وطردتني ويعدين لما روحت اجاني اتصال ....
المهم سمعت صوت تيلفوني بيرن وكان الي بيرن ....
اهلي حابين يطمنو عليا وبعد ما خلصت مكالمة روحت اتحمم وبعديها نمت
تاني يوم صحيت بدري ع ميعاد الجامعة وافطرت ونزلت عشان اركب الحافلة لغايت ما جت وركبت ووصلت الجامعة
ولقيت جازمين لسا مش واصلة فقولت اتجول في الحديقة اشوية لغاية ما تيجي وفعلا بلشت اتمشى لغاية ما سمعت صوت خفيف طالع زي اهات بصيت لقيت الصوت قريب اتعبت الصوت لغاية ما شفت واحد بنيك في واحدة من خرم طيزها ورا شجرة في المنتزه طبعا انا ضليت ابص لغاية ما لمحتني اللبوة الي بتنتاك وعملت نفسي بمشي وابعدت حتة حتة
وفضلت امشي راجع ع الكلية لقيت مسج من جازمين بتقولي انها وصلت , انا روحت بسرعة و لقتيها في الكلية
وقعدنا مع بعض شوية نذاكر لغية ما خلصنا
انا : وقولتلها ع الي شوفتو في الحديقة وازاي ده هيجني جامد
جازمين : طيب افضل كده لغيت ما نخلص محاضرات ونرجع ع شقتي
انا : ليه -بخبث-
جازمين : عشان محضرالك مفاجاة -بدلع-
وبعد ما خلصنا محاضرات فضلنا مكملين لغاية شقتها , واول ما دخلنا نطت في حضني تبوسني انا هديتها بالعافية لغاية ما سكرت الباب وانا ششايلها في حضني ورجليها ع وسطي ومعدس بيها ع اوضتها لغايت ما وشي اجا في وش صاحبيتها , انا اتحرجت بس هيا عادي وفضلت تقطع في شفايفي مص ودخلت لسانها قوى بؤي وانا معدي بيها من اقدام صاحتبها ع اوضتها ودخلت وزقهتا ع التخت وقفلت الباب ورايا ونزلت في بزازها مص وتقطيع لغاية ما احمرو من كثر المص وهنا عملت وصع الكلبة بس انا كنت بلحسلها في كسها وفجاة شةفت طيزها الزهرية كانت تجنن وبلشت فيها لحس وكان طعمها روعة وريحيتها تجنن لغاية ما هجت واتذكرت الموقف الي صار معايا وكنت عاوز انيكها في طيزها وفعلاً بلشت ابعبض فيها لغاية ما شرقت وقالت لا انا ول مرة اتناك من طيززي
انا : عادي انتي وفتحتيني وانا بفتحلك طيزك
وبلشت ادخل صوباعي جوة طيزها لغايت ما اتوسعت شوية وفضلت كدة مدة وبلشت افرش بزبي ع باب كسها لغايت ما دخلتو جامد وبلشت انيك فيها وبلشت تتاوه وتتحرك زي ما تكون زنبرك تحتي وترج في طيزها جامد انا استغليت الفرصة ودخلت اصبعين في طيزها عشان تتعود عليهم وهي هايجة لغايت ما جايت على زبي وانا كنت حا جيب بس اطلعت زبي وبلش الحس ليها في خرمها لغايت ما دخلت الصباع الثالث وبلشت انيك فيها بايجي وانا امص فيها وبعدين نزلت ع بظرها عشان اهيجها تاني ونزلت فيه عضعضه ومص لغاية ما بلشت تتاوه من جديد انا قومت ومسكت ايديها وشدتهم عليا وبلشت ادخل راس زبي بشويش وانا بشد في ايديها عشان متبعدش
وفضلت كده مدة وبعديها بلشت نيك خفيف لغاية ما اتعودت ع حركة زبي جواها وبلشت ازيد السرعة وهي تزيد التاوهاتت جامد oh yah fuck me , i'm your bitch , fuck me
وانا احكيلها : come on bitch , whore , daughter of bitch
وفضلت كده جامد لغاية ما اتعودت عليه في وضع الكلبة قومت عنها وحطيت المخطة ع الارض قريب من السرير واسنتدها ع السرير و نزلت رجيلها وبلشت نيك تاني لغاية ما حسيت اني حجيبهم قومت عنها وفضلت احك فيه جامد لغايت ما عبيت كسها وطيزها وبلش يقطر ع وشها عشان هي لتحت
وقامت تمسك بيه في صباعها وتلحس فيه وبعدين قامت وبوستها من شفايفها ولبست المنشفة تاعتها عشان اروح الحمام وحملتها هي كمان وكانت لابسة منشفة ورحنا ع الحمام وتحممنا وطلعنا لقيت صاحبيتها زي الي تكون حتاكلنا في عينيها ورحت بايسها ووجعتها عشان اروح الشغل ....
اول ما وصلت الشغل اتذكرت ايميلي وكيف انتهى لقاءنا السابف وعدت الي الواصع وفتحت الباب وفمت باداء التحية على الموظفين وذهبت الى مكان عملي وجلست على مكتبي بعد اداء التحية على موظفي الصيانة ايضا
تملقني كيفن بابتسامة فعرفت انه يرغب بالحديث ولكن كان العمل لا يسمح غفد كان هناك ضغط عمل علينا جميعا ...
كنت ابدء باجهزتي الواحد تلو الاخر الي ان انتهيت ولم اتوقف الى مرة واحدة لارسال هاتف الى موظفة المبيعات اتى صاحبه لاخذه وهناك رايت موظفة المبيعات - لا التقي بهن كثبراً لاني لا اخالطهم - فيوجد قصم خاص بنا ولا حاجة لارسال الهواتف بانفسنا ولكن الموظف المخصص لهذخ العملية كان مشغول ...
ابدأت هي الحوار بانها قد فقدت صور خاصة لها من جهازها وتريد مني استعادتها قلت لها باني ساقوم بلك فور ان انتهي من عملي
وذهبت لكي اكمل عملي وعند الانتهاء تذكرت هاتفها وبدأت ابحث عن الملفات المحذوفة وقمت بمسح شامل - مسح يظهر الملفات الم1وفة جميعها حتى لو كانت متضررو ولا يمكن استعادتها - واثناء البحث قمت بتحديد فئة الصور فقط فرأيت صور كثيرة ومكررة قررت اني انده ليها عشان تشوف الصور وفجاة لقيت صور عارية ليها ع جوالها كانت محذوفة من فترة مع ان الصور الي هي طالبيتهم محذوفة من جديد المهم غيرت مكان عرض الصور قبل صورها العارية بصورتين وحملت الابتوب وندهت ليها ع طاول ع جنب عشان تختار الصور الي لاوم ارجعهم ...
وفعلا بلش تقلب في الصور لغايت ما وصلت صورها العارية اتلفتت الي باحراج وقلت بانها تريد هذه الصور وكمان كمن صورة قامت بتحديدهم وقمت باستعادتهم على جهازها وشكرتني وقولت ليها
انا : مش تعرفيني بنفسك
هي : انا ايف (19 سنة بزازها لسة صغار -من الصور - بس مسها يجنن وكمان هي بتسيب كمن شعرة ع شكل متلت وطيزها اكبر حاجة فيها )
انا : انا رشيد
اتكرتني تاني واخذت تلفونها ومشت وانا افتكرت انو الصور لسه ع الجهاز قومت مخزنهم ع تلفوني وحذفتهم ورجعت لقسم الصيانة
لفيت كيفين في اخر جهاز بس كان مغلبه عرضت عليه المساعدة بس مرضيش
وايملي كان عندها اجهزة كتيير لسا
عرضت عليها المساعدة بس مردتش بالاول وعرضت عليها في المرة التانية ووافقت بس يكمن عشان الضغط
وبلشت اساعد فيها لغاية ما كيفين خلص واستاذن
وهنا قلت لازم اعتذر عن الي جرى امبارح وفعلا
انا : انا بعتذر عن الي جرا امبارح انا بعرفش عملت كده ازاي
ايميلي : مش مشكلة واقفل ع الموضوع
وعرفت انها متضايقة من الموضوع
وبعد ما خلصنا من الاجهزة روحت البيت لقبت جازمين بتتصل عليا وبتقولي اروحلها شقتها بكرة
انا : ماشي بس فيه حاجة
جازمين : انا محضرلك مفاجأة
................................... ................................... ................................... ......
يا ترى هي ايه حنشوف هي ايه يوم السبت المسا عشان متأخرش عليكم
................................... ................................... ................................... .......
ليه طلب من المشرفين عشان دمج القصة بيصير ازاي وشكراً



صورسكس اخ وياكسر اختعايز انيككقصص سكس يمنية حقيقية site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-91216.htmlنكت فوزيه قصه نيك محارمقصص سكس المحلل لاختي.com site:rusmillion.ruقصص نيك حبيبتي وجارتنا متسلسله/archive/index.php/t-479921.htmlقصص سكس مع اخواني/archive/index.php/t-527243.htmlقصص سكس شواذ بقيت شرموطة/archive/index.php/t-4001.htmlقصص جنسيه عائليه site:rusmillion.ruقصص سكس محارم جامزةسكس اسمر افندينا نسونجيصور محارم نيك كرتون /archive/index.php/t-523928.html/archive/index.php/t-488237.html/archive/index.php/t-412014.htmlسكس امراء بترضع ابنها وتنك/archive/index.php/t-137919.htmlحملت من خطيبي rusmilion /archive/index.php/t-40066.htmlفيديو سكس نيك في الطيز واعيط/archive/index.php/t-134652.html/archive/index.php/t-198363.html/archive/index.php/t-242149.htmlقصص سكس عربيقصص نيك ورع من حيوان جارتيسكس مرمر يوه/archive/index.php/t-5971.htmlقصص سكس سريهقصص سكس طيز زوجتي/archive/index.php/t-93097.htmlقص محارم صديقتي الكويتيه/archive/index.php/t-390009.html/archive/index.php/t-234153.htmlقصة بائعة السمك كاملة من نسونجي نيك بكل سروري نيك كسك ماماصور زب النيك/archive/index.php/t-365738.html/archive/index.php/t-426490.html/archive/index.php/t-266226.htmlقصص اباحية جدتي التخينة في الحمام site:rusmillion.ruقصص سكس انا بغسل كسي /archive/index.php/t-80563.htmlقصص سكس متسلسله عيد ميلاد اختي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-174524.htmlتجربة مع نيك اخت الزوجة/archive/index.php/t-500889.htmlقصص محارم انا واسرتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-69667.html/archive/index.php/t-576556.html/archive/index.php/t-578409.htmlقصص سكس مصورة ملكات في جزيرة الفحول/archive/index.php/t-34066.html/archive/index.php/t-53465.html/archive/index.php/t-181202.html/archive/index.php/t-509108.html/archive/index.php/t-181051.html/archive/index.php/t-509309.html/archive/index.php/t-83947.html/archive/index.php/t-319510.html/archive/index.php/t-402576.htmlقصص اصحابي ناكو اميصورامهات فتحة كسها قصص محارم ينيك اخته ويسقيها من حليبه.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-7287.html/archive/index.php/t-207214.htmlقصه سكس متسلسله انا وامي /archive/index.php/t-457498.htmlمتسلسلة شيميل كاملهشرموطه مغربيه هايجه بطياز لبن قشطه بالزبادىقصص سكس محارم يمنية/archive/index.php/t-391698.html