دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة معشوقة الجنس [ ج5 ]13/7/2018


MasterMM_1991
06-06-2018, 04:56 PM
تبدا أحداث القصه سنه 2013 بعد ما خلصت دراسه في الجامعه وكنت ساعتها منتشي بفرحه التخرج والتفوق الدراسي وكان كل همي بعد التخرج والتفوق هذا ان اعمل في مكان عالمي ولم اكن اخشي الجيش كبقيه الشباب فكنت انا الذكر الوحيد لاهلي فذهبت لوالدتي في بيتنا وكان يبدو علي وجههي السعاده وعلي وجه امي الشوق والخوف فبادرت بالكلام
ماما انا جبت تقدير امتياز بنسبه كويسه جدا -
وإذ فجأه تزغرط امي فرحا وتكبيرا للخبر
- يااااه يا اكرم اخيرا من بكره تكلم خالك يسفرك معاه الامارات تشتغل هناك
- لا يا حاجه انا عايز اقعد معاكوا شويه واخد خبره هنا كويسه علشان اسافر علي مرتب كويس انتي كنتي وعداني بحاجه بقي
- ااه قصدك الخطوبه اياها يا ابني احنا مش قفلنا الموضوع ده
- يا ماما انا بحب نهي وهي كمان بتحبني وبنساعد بعض
- انا عرفت اللي كان بينكم يا اكرم فبلاش تفتح القديم شوفلك بنت تانيه وانا هجوزهالك
غضبت وذهبت لغرفتي واتصلت لاطمئن علي نهي فردت عليا
-حبيبي كنت فين كل ده
- كنت بشوف نتيجتي انتي لسه نايمه يا قمر
- اه ما انا سهرانه معاك طول الليل بنفذ في طلباتك
-احلي بنوته في احلي دنيا لسه مغيرتيش
-لا يا حبيبي لسه زي ما امرتني انام بالاندر والسنتيان بس وخايفه حد يدخل عليا
- طيب اتصوري كام صوره حلوه لطيازك وكسك وبزازك وخدي شاور كويس واختاري النهارده هتلبسبلي ايه النهارده هنحتفل انا جبت امتياز
- بجد مبروووووك يا حبيبي الف الف مبروك عقبال احصلك السنه الجايه
-ما انا مرضيتش اسافرعلشان كده علشان افضل معاكي لحد ما تتخرجي وتبقي معايا تحت عيني يالا قومي بلاش كلام كتير 10 دقايق والاقيكي بتبعتيلي من الحمام علي الواتس
-حاضر يا حبيبي يالا سلام
-نهي استني
-نعم يا حبييبي
-خدي معاكي خياره متوسطه كده هنلعب لعبه
-حاضر يا سيدي مش بتهدي انت خالص طول الوقت كده
افتح دولاب ملابسي واختار بوكسر اسود عليه رسمة كرباج وملابس اخري لااخذ حمام واستحم ودخلت الحمام ونهي ترسل لي اول رساله
(وصف نهي بنت صاحبه جسد ممشوق قمحي يميل للابيض مهتمه بمظهر جسدها وشكله وانحرافاته كان وزنها 70 كيلو وطولها 173 وصدرها نافر وثديها مشدودان وطريان شعرها بني غامق طويل وناعم كجسدها الناعم الممشوق )
(وصف اكرم شاب طويل ب 185 سم وجسم شبه رياضي بلا زيادات ولحيه سوداء ولكن ليست بالكثيفه )
ترسل نهي اول رساله صوره لها بالبرا والاندر داخل الحمام وهي تشاور علي قلبها وهي مبتسمه
-يا عيني علي الدلع يالا اقلعي كل هدوم امبارح دي عايز شاور محترم كده
-طيب ثواني اصورلك الخياره تشوف تنفع ولا لا
ترسل نهي صوره للخياره وهي اكبر مما طلبت وغليظه ولكني تظاهرت انها المناسبه كما طلبت
-حلوه قوي دي كويسه
-هتعمل بيها ايه دي هتنيكني بيها انا عايزه زبك انت اللي ينكني
-انتي عارفه اسلوبي يا نهي بحب اشوفك بتتوسلي وتتمني انيكك واريحك
-اه ما انت جبار وسيطرت علي كياني
-يالا عايزك تحلقي شعر جسمك كله وتنضفي طيزك كويس
-حاضر يا حبيبي انا اصلا شايلاه
-هتصل فيديو كول علشان اتابعك
-وحشتيني يا قمر ووحشني جسمك ده النهارده هنتقابل
-ايوه لازم نتقابل انت اصلا بعد اللي عملته فيا امبارح خلتني هايجه عليك قوي وجسمي كله مولع نار وعايزاك تريحني وانا كنت لسه هطلب منك ده
-خلاص الساعه 6 نتقابل في شقتنا القديمه زي كل مره
-زبك حلو قوي يا حبيبي ووحشني قوي وكسي مشتاقله جدا
-زبي ده هيدلعك النهارده وهيفشخ كسك نيك
بدأ جسد نهي يستجيب ويتفاعل مع رغبتها الجنسيه وبدأت تتحسس جسدها وتداعبه
-كلامك بيهيجني قوي يا اكرم
-امسكي الخياره والعبي بيها في كسك بس متدخليهاش
-ااااااه يا اكرم مش قادره امممممم عايزه ادخلها علشان خاطري
-لا اياكي ولو دخلتيها مش هنتقابل
-مش قادره يا اكرم ااااااه كسي بيجيب عايزه اريحه
-لعبي طيزك بالخياره
تعدل نهي من وضعيتها وتتخذ وضع الكلب ورأسها لاسفل
-خلي طيزك وكسك لفوق وخليهم في وش الكاميرا علشان اشوفك
تتعالي اهات نهي وتحاول كتمانها لكن رغبتها وشهوتها اعلي وكان اكرم في شده هيجانه ولكن كان هاديء مسيطر علي شهوته ومسيطر علي نهي
-خلي الخياره علي طيزك ودخليها بالراحه بشويش ولاعبي كسك بايدك
استسلمت نهي لاوامر وكلام اكرم ونفذت كل ما طلبه
كانت طيز نهي مكوره وذات انسيابيه ومنحنيات ونظيفه وفتحتها كانت ضيقه
-ااااااااااااه تعبت يا اكرم كسي مولع مش قادره
وبدات الخياره تدخل طيز نهي ولكن بصعوبه
-الخياره كبيره قوي علي طيزي يا اكرم
-لو عندك جل او مرطب يا حبيبتي استخدميه هيسهل جامد
-في جل بتاع اخويا الصغير اهو
وضعت نهي بعض من الجل علي الخياره واخذت بعضا ومسحت به طيزها وفتحتها وادخلت اصبعها الاوسط مع الجل لداخل طيزها حتي يساعد علي دخول الخياره
-اااااااااه حلوه قوي طيزي بتتناك الخياره بقت تخش بسهوله واحساسها بيهيجني اكترعايزه زبك بقي ينيكني في كسي علشان ارتاح
دخلت نصف الخياره داخل طيز نهي وهي مستمتعه بلذتها وألمها
-دخليها كلها جوه طيزك يا حبيبتي عايز طيزك تاكلها
-ازاي مش عارفه ادخلها كلها امممممم اااااااه حلوه قوي
-دخليها وخرجيها كانك بتتناكي من زبي وكل شويه دخليها اكتر لحد ما تخش
بدات نهي تدخل وتخرج الخياره وبدات تتسارع حتي دخلت الخياره وكانت اهاتها تعلو وتكثر وجسمها ينتفض ويرتعش في قمه شهوتها
-ااااااااااااااه يا اكرم حاسه ان الخياره دخلت لبطني مش قادره طيزي بقت متناكه
-خليها بقي جوه طيزك واياكي تطلعيها لحد ما اقابلك النهارده واطلعها انا كملي شاور بقي كويس والبسي احلي حاجه عندك عايز اشوفك شرموطه معايا النهارده مش بس شرموطه عايزك متناكه وقحبه ولبوه
-انا شرموطتك انت ومتناكتك انت وقحبتك ولبوتك يا حبيبي وتحت امرك بس طيزي بتوجعني قوي عايزه اطلعها
-بلاش دلع يا نهي الساعه دلوقتي 4.30 يعني كلها ساعه ونص واطلعهالك
-ماشي يا حبيبي هسبقك علي هناك مش قادره استحمل اكتر من كده بعد زبك عني
اغلقت مع نهي واكملت حمامي وخرجت ولبست ملابسي..... يتبع انتظروا في اقرب وقت[/CENTER][/SIZE][/RIGHT]



الجزء الثاني


الكاتب: انا هكمل القصه باللغه العاميه علشان بتوصل احسن ووسهوله
قفلت مع نهي وكملت الشاور بتاعي وخرجت ولبست هدومي وحطيت البرفان اللي نهي بتحبه وتشتهيه واستأذنت امي وخرجت نزلت وانا كل حماس وفكر هعمل ايه النهارده وهحتفل بنهي ازاي وهتمتعني قد ايه فقولت اشتري اكل وحاجه نشربها علشان اليوم هيبقي طويل ومنهك فاشتريت سمك وجبري وبيبسي وبيره ووصلت الشقه الساعه 6.10 ولاقيت نهي قاعده علي السلم قدام الشقه قولتلها ايه ده انتي واصله الساعه كام قالتلي واصله من تلت ساعه كده يعني قبل معادي ب 10 دقايق يعني ضيعت مننا 10 دقايق يا باشا قالتها بدلع ومياصه وخفه طلعت المفتاح وفتحت الباب وقولتلها طب خشي يا لمضه كانت لابسه بنطلون جينز ضيق طيزها متجسمه عليه ومبين كل انوثتها وبلوزه نبيتي مفتوحه من فوق وضيقه وصدرها واضح وحجمه كان شبه كبير ومنفوخ وريحه البرفان طالع منها بقوه وكانه بيوصف حالتها برغبتها الجنسيه وشهوتها كانت هدومها جميله جدا وموضحه انوثتها وقد ايه هي مهتمه بمظهرها دخلت نهي وهي بتتمايص وبتهز في طيزها كانها بتغريني ضربتها ضربه متوسطه علي طيزها وقفشت فيها وقولتلها ماشي يا فرسه وضحكت وهي ضحكت وابتسمت ابتسامه فرحه دخلت وراها وقفلت الباب ورايا كانت الشقه عباره عن 3 اوض وصاله ومطبخ وحمام كبير وكان فيها فرش كويس وشبه جديد لاننا كنا بناجرها مفروش بعد ما بابا اشتري لينا شقه تانيه في التجمع الخامس ودخلت الاكل والحاجه اللي معايا للمطبخ لقيتها جايه ورايا وبتحضني من ضهري وبتقولي وحشتني قوي يا حبيبي ياااااه بقالنا اكتر من اسبوع ملمستكش مسكت ايدها وقولتلها طيب طمنيني علي الخياره ضجكت ضحكه خفيفه وبدلع وقالتلي طيب ما تطمن عليها بنفسك لفيت وشي ليها ومسكت ايدها وحطيتها ورا ضهرها ونزلت بشفايفي علي شفايفها ابوسها وكانت شفايفي بتاكلها بقوه وهي مستمتعه ومستسلمه زقتها تمشي بضهرها واحنا شفايفنا مش بنفارقها وكل شويه اعض علي شفايفها وامصها لحد ما وصلت للكنبه وزقتها تقعد علي الكنبه قولتلها هنيكك النهارده يا شرموطه انتي بتاعتي انا قالتلي طبعا يا حبيبي قولتلها ششششش وقعدت جنبها ورجعت ابوسها تاني وايدي بدات تعرف طريقها لجسمها وتسخنه بدأت امسك رقبتها وشفايفي لسه بتعصر شفايفها نزلت بايدي علي صدرها ومسكت بزها اليمين وبدات افعصه واعصره واقفش فيه وهي تتأوه شويه مسكت البلوزه بتاعتها ورفعتها وقلعتها البلوزه وكانت لابسه برا بينك وعليها نقط حمرا وكان صدرها منفوخ فيه ومدور وكأن بزازها كواكب رجعت مسكت بزازها بايدي من علي البرا وهي بدأت تبقي هايجه وانا كمان سخنت وزبي بدأ يكبر وينتصب قلعتها البرا وبزازها ظهرت وبان جمالها اللي كان وحشني قالتلي بزمتك مش وحشينك قولتلها طبعا وحشوني بزازك دول زي الكواكب اللي في مدارها ولازم مستكشف يعرف يوصل ليهم ويعرف متعتهم ولذتهم وحلماتك زي القمر اللي علي الكوكب نزلت بشفايفي علي بزها الشمال بمص حلمته واشفطها ومسكت بايد بزها اليمين وايد تانيه بعصر بزها الشمال وبمص حلمته واعضها شويه بسناني وهي بدأت تتلوي وتتأوه ااااااه بزازي يا اكرم اديهم حقهم بحبك وانت بتقفشهم وتعصرهم قولتلها يا لبوه ما انا بحبهم انا كمان وبعشقهم وعصرتها بقوه اكتر وهي زادت اهاتها وصوتها بدأ يعلي وانا مش عاتقها وبعصرهم وبقفش فيهم بقوه وبدلت شفايفي وسناني علي بزها اليمين وبعصره بايدي اليمين وايدي الشمال بتعصر وتقفش في بزها الشمال وحلماتها وقفوا جدا وبقوا بارزين وانا امص فيهم وارضع منها وهي تتلوي وتحاول تستريح بس المتعه ولذه الالم والقوه مسيطرين عليها ومهيجينها لحد ما سبتهم وضربتهم شويه بايدي ضربات خفيفه وقومت وشيلتها علي كتفي ومسكت طيزها ومشيت ناحيه اوضه النوم وبضرب علي طيزها وانا ماشي وهي تضحك وتتمايص كان جسمها طري وجميل جدا لحد ما وصلت السرير ونيمتها علي ضهرها قالتلي مش هتشيل الخياره بقي انا هجت جدا وطيزي بتاكلني مش قادره لفتها علي بطنها ورفعت طيزها لفوق ومسكت البنطلون وفتحت الزرار وبدأت اقلعهولها وكل ما اقلعها شويه اضربها علي طيزها شويه وهي تتأوه وتتمتع بضربي ليها لحد ما قلعتها البنطلون كله وكانت لابسه تحته اندر بينك زي البرا وكان فتله مش مغطي اي حاجه منها كانت طيزها كلها قدامي مسكت الاندر وقلعتهولها وكان ريحه مايه كسها باينه وطالعه وكانت مميزها وكسها مبلول كانه لؤلؤه عليها قطرات مايه قولتلها اول مره هلحس طيزك وكسك يا لبوه قالتلي بجد يا حبيبي يااااه كنت هطلب منك ده كان نفسي في كده قوي قولتلها النهارده احتفال وهنعمل كل حاجه ونزلت بلساني علي طيزها وكسها من ورها كاني اسد وبياكل فريسته وكنت بمسك شفرات كسها بسناني واعضهم وهي تتلوي بشده وتتأوه جامده اااااااااااه كمان يا اكرم كمان مش قادره كسي بياكلني وبيحرقني قوي اااااااااه كمان يا كرم علشان خاطريوانا بزود لحس وايدي ماسكه طيزها وبقفش فيها جامد وبضربها كل شويه ضرب خفيف شويه او متوسط وهي مش قادره نزلت بايدي علي كسها وبدات العب فيه بصوابعي وايدي واهي تقولي دخل صوابعك يا اكرم وال... دخلهم وريح كسي وخليه يجيب مايته وانا بلاعبه وبمشي صوابعي علي زنبورها وبظرها ولساني علي فتحه ضيزها كانت ريحتها جميله كانها حاطه برفان فيها كمان ومهتمه بيها كانها كانت عارفه اني هلحسها وهي تتأوه اكتر وتتلوي اكتر وتقولي كمان يا اكرم ااااااه كمان كمااان هيجتني قوي وسخنت قوي قوي قومت وبدأت اقلع هدومي بدأت بالقميص لقيتها اتعدلت ومسكت نطلوني وفتحت زرايره وقلعتني البنطلون وشافت البوكسر واعجبت بيه جدا وقالتلي ايه ده ده جميل قوي وزبرك اجمل بكتير مسكت زبي من فوق البوكسر وبدأت تبوس فيه وتدعكه بايدها قولتلها يالا طلعيه الدنيا حر قالتلي ده انا هطلعه واحطه في نار كسي علشان يطفيها قلعت البوكسر ومهي مسكت زبي وبدأت تدخله في بوقها وتمص فيه كانت عارفه هي بتعمل ايه لانها مش أول مره ليها قالتلي زبك ده يا اكرم عامل زي العمود تخين وكبير وطويل ومليان عروق ده اكبر من الخياره اللي في طيزي وحشني قوي قولتلها طيب كملي يالا دخلت زبي جوه بوقها اكتر وريقها مغرقه وماسكاه بايدها اليمين وتدعكه بيها وايدها الشمال علي كسها بتدعكه وتفركه وانا مسكت برزازها اقفش فيهم واعصرهم شكلهم مغري وهما بيتهزوا قدامي كده قولتلها نامي يالا علي بطنك علشان هنخرج الخياره نامت علي بطنها ومسكت طيزها بايدها وفتحتها وبدات تخرج الخياره وهي تتأوه من شده الالم علشان فتحه طيزها قفلت علي الخياره لقيتها بتتأوه وصوتها فيه محن نزلت بايدي علي فتحه طيزها وبدات افركها وادعكها بصوابعي وافتحها شويه شويه لحد ما الخياره بدات تخرج شويه شويه وهي تتأوه اكتر ااااه كبيره قوي يا اكرم مش قادره مسكت الخياره اول ما خرج جزء منها وبدأت اطلعها شويه بالراحه وهي تعض علي شفايفها اممممم امممممم طيزي بتوجعني يا اكرم قالتها وهي ببتلبون وتتمحن وتتمايص قولتها هتوجعك اكتر لما افشخك بزبي وارشقه فيها طلعت الخياره كلها وشهقت شهقه متعه ولذه مع الالم ونزلت براسي ولساني علي طيزها الحسها وكان فتحه طيزها بتتفتح وتتقفل وهي مستمتعه بحركاتي في جسمها اتعدلت ووقفت وراها علي ركبي ومسكت زبي بايد وايدي التانيه بتقفش في طيزها وحطيت راس زبي علي فتحه طيزها مستنيها لما تفتح لحد ما فتحت رحت راشق زبي شويه في طيزها وهي مكنتش مصدقه ولا كانت واخده بالها وصتها علي باهات ااااااااااااااااه يالهوي يا اكرم ايه ده لا طلعه مش قادره لا طلعه يا اكرم اااااااااااه قولتلها لا اطيزك حلوه قوي يا شرموطه هنيكك فيها وهفشخك قالتلي مكنتش متخيله انه كده يا اكرم طلعه قولتلها لا وبدات ادخله شويه شويه في طيزها وكانت ضيقه شويه علي زبي وجميله جدا ومهيجاني جدا ومخلياني في اعلي قمه هيجاني وهي تقولي اااااااااه يا اكرم اااااااااه كبير قوي اااااااااه مش قادره يا اكرم وكملت ادخل زبي فيها لحد ما وصل للاخر وسبته شويه جوه اخلي فتحه طيزها تتعود علي حجمه وصوابعي بتلعب في كسها وتفركه جامد وهي تتلوي وتنتفض تحتي وكسها ينزل مايته علي ايدي قولتلها هنيكك يا لبوه قالتلي ايوه نيكني جامد يا حبيبي نيكني زبك حلو قوي جوه طيزي زبك يجنن يا اكرم وبدأت انيكها واطلع زبي شويه لحد نصه وادخله تاني كله بالراحه وهي تتأوه وتعض علي شفايفها ااااااااه اممممم ااااااااه جميل قوي يا اكرم نيكني يا اكرم نيك طيزي انا متناكتك وانا كل ما اسمع اهاتها وكلامها ازود نيك وازود سرعه النيك وايدي بتفرك كسها وتمسك شفراته وهي مستمتعه معايا ومستسلمه وعايزاني العب في كل حته في جسمها وكان جسمها كله سخن كانه نار وكملت نيك في طيزها بالوضع ده لمده 5 دقايق لحد ما طلعته من طيزها وهي تشهق وتتأوه وتقولي جميل يا اكرم نيكك وحشني قوي نيمتها علي ضهرها ونزلت بوس فيها وعلي شفايفها واكلت شفايفها اكل وهي كمان كانت هايجه جدا رفعت رجلها وفتحتها ونزلت بزبي علي طيزها ورشقته تاني في طيزها وخليت ركبها علي صدرها ونمت عليها وزبي جوه طيزها وهي تتأوه اكتر من حركاتي ااااااه حلو قوي الوضع ده يا اكرم اااااااه مستمتعه قوي بطيزي ونيكك فيها نيكني اكتر يا حبيبي وبدأت اطلع وانزل بزبي وارشق زبي كل مره وهي تتهز وصوتها يعلي وانيك فيها اكتر وازود سرعتي اكتر وطيزها بقت واسعه علي قد حجم زبي وكنت هايج قوي وزبي عروقه برزت اكتر ولحد ما قربت انزل لبني قولتلها هنزل لبني يا لبوتي قالتلي نزله في طيز لبوتك يا حبيبي طفي نار طيز لبوتك بلبنك يا حبيبي وانا اسمع كلامها ده وانا اسخن اكتر وانيكها اسرع وهي مكمله وتقولي فشخت طيز لبوتك خلتني متناكتك من طيزي وشرموتطك ورشقت زبي جوه طيزها للاخروهي تقولي اااااااه يا اكرم زبك وصل لبطني كفايه ااااااااااااااه مش قادره وبدأت اتشنج واعصابي كلها تتشد ونزلت لبن كتيير قوي وسبت زبي جوه طيزها ينزل لبنه كله لاخر نقطه ونزلت بشفايفي علي شفايفها ابوسها واقولها بحبك يا شرموطتي وبعشقك طيزك جميله قووي قووووي وطريه قالتلي وانا كمان بحبك قووووووي يا اكرم انت متعتي وحياتي كلها وزبك جنااااان وعالم تاني خالص وفضلنا نبوس بعض شويه لحد ما زبي خرج من طيزها وقمت من عليها وفردت ضهري جنبها .... يتبع قريبا انتظروني:wave::wave::g058:






نمنا جنب بعض لفتره نستريح من المجهود اللي عملناه ونهي كانت بتتنفس بسرعه من الارهاق والنيك الشديد كانت لبوه صح ومتناكه بحق وبتششرمط ولا اجدعها شرموطه وجسمها مساعدها تهيج بسرعه وتهيج اللي قدامها حضنتني وقالتلي
-ده احلي يوم قضيناه سوا واحلي نيكه حصلت زبك وهو راشق في طيزي كنت حاسه انه بيخنقني من حجمه وقوته وكنت هيغمي عليا
-انتي اللي فرسه جامده وطيزك دي عايزه اللي يدلعها ويديها حقها في النيك والشرمطه علشان دي طيز شرموطه
-احلي شرموطه ليك انت وبس يا حبيبي وطيزي ملكك وكسي وبزازي وكله
-طب قومي يالا يا شرموطتي جهزيلنا الاكل كده ناكل ونستعد للي جاي
-هو لسه في جاي كمان انا مش قادره وبعدين هتاخر الساعه كام دلوقتي
-لا يا حبيبتي النهارده يوم تخرجي احنا هنحتفل احلي احتفال وهفضل انيك فيكي في طيزك وكسك
-يا حبيبي طيب نحتفل كل يوم مش لازم كله النهارده ونوفر شويه للايام اللي جايه بص الساعه بقت 8 اهي بقالك ساعه يا مفتري بتبعبصني وتهيجني وتلعب في بزازي وكسي وطيزي وساعه تانيه هريت فيها طيزي نيك لحد ما جبت لبنك كله فيها
يرن تليفون نهي
-ايوه يا عادل في ايه
-انا موجوده مع صحابي بنجيب مذكرات
-راجعه كمان شويه ساعه كده وابقي في البيت
-هجيبلك يا عم اللي انت عايزه
نهي كانت عايشه مع اخوها الصغير وعادل ابن صاحب ابوهم لوحدهم لان ابوهم وامهم كانوا مسافرين الامارات
كانوا قاعدين في في شقه عباره عن 3 اوض وصاله كل واحد فيهم ليه اوضه
عادل بقي عايش مع عائله نهي بعد ما ابوه وامه ماتوا في حادثه وبقي وحيد وابو نهي اصر انه يعيش معاهم ويعتبره ابن ليهم كان جسمه ابيض وطوله متوسط بس اطول من نهي وكان رفيع بس مش قوي وجسمه يعتبر متوسط
قومت انا اغسل نفسي واكل شويه وسبت نهي تكلم عادل براحتها وبعد ما اتشطفت روحت عملتلي سندوتش وعملت لنهي واحد وانا بقرب من الاوضه سمعت نهي وهي بتقول
-يا عادل هاجي خلاص قولتلك هعملك كل اللي انت عايزه بس متقولش لبابا ولا لماما
-انا خلفت معاك قبل كده او كدبت عليك
-حاضر يا عادل همص زبك زي المره اللي فاتت
قالتها نهي بصوت واطي وهي خايفه لاكون سامعها وانا اندهشت جدا من الكلمه وفضلت افكر فيها واستوعبها ازاي نهي تمص زب عادل وهو ماسك عليها ايه تخليها تعمل كده وهل في بينهم اي حاجه تاني غير كدا او اكتر من كدا وفكرت ازاي اوصل للاجابات اللي انا عايزها وتريحني كنت حاسس بغيره كبيره واني عايز انتقم من الخول اللي خلي شرموطتي تمص زبه ومن الكدابه اللي مخبيه عليا كل ده ودماغي تعبت من التفكير والغضب لحد ما خلصت نهي مع عادل وهي بتوعده انها تعمل اللي هو عايزه وتمص زبه وانا داخل عليها بالسندوتش بتاعها وكان باين عليا اني متغير قدمتلها الساندوتش وجيت قعدت جنبها
-مالك يا حبيبي
-مفيش كلي علشان انتي تعبتي النهارده
-لا في فيك ايه حد كلمك او زعلك
-انتي في ايه بينك وبين عادل
ارتبكت نهي وبقي واضح عليها وبدأت تعدل نفسها وشعرها
-ايه يعني اللي هيكون بيني وبين عادل
-انا سمعت كل حاجه يا نهي حالا تحبي اسمعك قولتي ايه باماره انك هتمصي زبه
اتوترت نهي اكتر وبصت في الارض
-انا كنت هقولك .... بس مكنتش عارفه هقولك ازاي
-ايه اللي حصل ولو عرفت انك كدبتي عليا هنفخك
-حاضر.. كنت في مره بكلمك فيديو كول وكنت قلعت السنتيان وبزازي كانت باينه وبلعب فيها وبقفشها علشانك وكنا هايجين وبراحتنا خالص لحد ما اكتشفت ان عادل كان بيتجسس علينا وصورني وانا كده ومعاه فيديو بيهدنني بيه
-ابن الشرموطه طيب وبعدين
-مفيش بعد ما خلصنا وقفلت لاقيته جاي وبيضحك قولتله مالك يا عم بتضحك ليه ضحكنا معاك
-انا لو قولتلك بضحك ليه هتعيطي انتي
-ليه يا ابني كده بتنكد عليا ليه بس
-بصي يا نهي انا عارف ان اكرم اتقدم لباباكي وعايز يخطبك وقرا فاتحه معاه بس مش معني انك قريتي فاتحتك انك تسيبي نفسك وجسمك كده
-ايه ايه ايه اللي انت بتقوله ده
-انا عرفت اللي بتعملوه مع بعض
-عرفت ايه يا عبيط انت
-عرفت انك بتخليه يشوف بزا..
قاطعته وحطيت ايدي علي بوقه وقولتله اخرس يا قليل الادب
-لا قله الادب هي اللي بتعملوه مش ان انا اقول بزازك وهو يوريكي زبه وتسخنوا علي بعض وتهيجوا بعض
-وانت جاي بتتبلي عليا كده بناء علي ايه
-انا مصورك فيديو وانتي بتلعبي في كسك وتقفشي في بزازك يا نهي
-يا ابني بطل الكلام القليل الادب ده لاقوم اضربك
-طيب احلفي انك معملتيش كده
-و.... ما عملت كده يا اهبل انت
-بقولك مصورك فيديو ولسه حالا طازه بأماره انك لابسه اندر اسود شبك شفاف وبرا سودا بردو وانك ملبستيش البرا تاني وسايبه بزازك كده
-استسلمت ومبقتش عارفه اعمل ايه تاني ولفضل يساومني بالفيديو ده كتير
-طيب انت هتعمل ايه بالفيديو ده
-هخلي حد من اهلك يشوفه ويعرف شغله معاكي
-هتفضحني يا عادل ليه كده انا عملتلك ايه
-ممكن متكلمش خالص واسكت بس بشرط واحد
-ايه هو يا عادل
-تمصي زبي زي ما كنتي بتوعدي اكرم دلوقتي
-ايه لا لا لايمكن اعمل كده انت مجنون
لاقيته قلع بنطلون والبوكسر ومسك زبه وشاور عليه وسكت متكلمش
كان واثق من نفسه وانه خلاص اتمكن مني غصب عني لاقيت نفسي بمص زبه علشان اريحه بس و.... ما في اكتر من كده صدقني
-ابن اللبوه ده يعمل ده فيكي ومقولتليش ليه
-كنت مستنيه وقت مناسب واهو معرفتش بقي سامحني
-طيب بصي احنا لازم نساومه هو كمان ونعمل له كمين وهخليكي تبعبصيه النهارده
-ازاي بس
-هتديني مفتاح شقتكم وهنطلع نسخه عليها وهتروحي عادي وتقلعي هدومك وتجطي تليفونك يصور في مكان بخيث يبقي كاشف باب اوضتك المفتوح وانتي بتغيري وهتلاقي الكلب ده بيتجسس عليكي وتبعتيلي الفيديو ده اول ما يخلص وسيبي الباقي عليا
وكملنا اكل وغيرنا هدومنا ونزلنا واتفقنا علي كل حاجه وفعلا بدأنا الخطه وعملت نهي اللي طلبته منها وحطت التيفون علي الكومدينو جايب المرايه وباب اوضتها وبعد حوالي 5 دقايق ظهر عادل وهو بيتجسس علي نهي وبيلعب في زبه
اتصلت بنهي وقولتلها تمام كده استعدي بقي هو اخوكي الصغير فين قالتلي عادل خلاه يبات عند عمتي من امبارح
عايزك تخرجي بقميص النوم كده في الصاله وتقعدي تتفرجي علي التلفزيون شويه وتسجلي صوت كل حاجه عايزه يبقي هايج وهيموت عليكي ويجي يطلب منك تمصي زبه قامت نهي واتصلت بيا وقالتلي الخطه ماشيه تمام جدا وهو سخن علي الاخر تعالي بقي
طلعت وفتحت الباب بالراحه .. ..... يتبع قريباااااا جدا:wave::g058::g014:




رجعتلكم باكبر جزء حتي الان في القصه مثير واحداث كتير :g058::g058::wave:


طلعت وفتحت الباب بالراحه ودخلت متسحب ووقفت في المطبخ مستخبي
وفعلا نفذت نهي اللي طلبته منها وخرجت الصاله بقميص نوم نبيتي فاتح ومن غير برا بأندر ضيق جدا مجسم طيزها علي الاخر وفضلت تغريه لحد ما جه وق****ا
-ايه يا نهي اخبار المذكرات ايه
-اه تمام كويس صحابي النهارده شرحولي اللي كنت عايزاه
-وانا مش هتشرحيلي اللي انا عايزه بقي
-اشرحلك ايه يا ابني انت في اداب وانا في تجاره انجلش
-يا ستي اشرحي بس وانا هفهم منك كل حاجه وكان شاور علي زبه
-انت عايز ايه يعني يا عادل قول عايز ايه
-لسه مفهمتيش يا نهي
-لا مفهمتش ووضح عايز ايه قول عايز كذا
-عايزك تمصي زبي يا نهي مش اتفقنا علي كده ولا ايه
-حاضر يا عادل بس انا راجعه تعبانه من برا ممكن وقت تاني
-لا دلوقتي انت جميله قوي مهيجاني علي الاخر وانا زبي هيرشق من البنطلون عايز بوقك وشفايفك المنفوخين دول يمصوه ويلعبوا بيه زي المره اللي فاتت انتي لابسه قميص شفاف مبين جسمك وجماله بزازك طالعه اهي وحلمتك واقفه شاكلك مش لابسه برا صح والاندر اللي تحت اللي مش مغطي حاجه من طيزك الملبن دي انا هايج قوي ومش قادر وعلي اخري مصي زبي وادعكيه بايدك وطلعي منه احلي لبن حتي بصي واقف ازاي كانه عمود خرسانه محتاج اللي ترويه ( وطلع عادل زبه من البنطلون وقلع البنطلون والبوكسر وبدأ يدعك في زبه ونهي تغريه اكتر بنظراتها وحراكتها ومسك ايدها وحطها علي زبه وساعتها حسييت ان نهي كانت عايزه زب عادل وكانت هايجه هي كمان علي الاخر ونفسها تتناك بس هي عارفه اني موجود وشايف وسامع كل اللي بيحصل وانا مكنتش متضايق قوي وكنت حاسس بنشوه غريبه واحساس مختلف ان البنت بتاعتي حبيبتي ماسكه زب واحد تاني وانه مشاركني فيها ونهي كانت بتبص كل شويه ناحيه المطبخ وتلمحني وتغريني اكتر بنظراتها انا كمان وكانها بتترجاني انها تستمتع بزب عادل شرموطتي وانا عارفها وحافظها فلمحتلها بغضب وزعل مع اني كان من جوايا نشوه وزبي وقف وبقيت هايج جدا من المنظر اللي شايفه بس لازم اكمل خطتنا وبعد ما شافت نهي غضبي وززعلي علي ملامح وشي اتعدلت بهدوء وهي لسه ماسكه زب عادل بتدعكه طالع نازل بايديها وعادل مغمض عينه ومستمتع وانا كمان شبه مستمتع بالمشهد )
- كمان يا نهي كمان ايدك ناعمه قوووي وبتهيجني اكتر ادعكيه اكتر
- انت مش هتهدي بقي وتقول هديت انا بعمل كده غصب عني
- غصب عنك ايه يا نهي ما انتي هايجه اهو معايا ومستمتعه ولو حسست علي كسك هلاقيه مبلول من كتر هياجك بقولك ايه دخلي زبي يالا في بوقك ومصيه جامد
-طيب يا عادل طيب ثواني هقووم اشرب مايه واجيلك
تقوم نهي من جنب عادل وتاخد تليفونها معاها بعد ما سجلت كل حاجه وتيجي ناحيه المطبخ وتقابلني ووجهت طيزها ناحيه الصاله كانها بتغري عادل وتهيجه اكتر
-ايه يا حبيبي ايه رأيك تمام كده خد شوف واسمع
- اه تمام كده بس مكنش لازم تتشرمطي قوي كده وتهيجي عليه
- يا حبيبي علشان ماياخدش باله وبعدين انا شرموتطك انت ومتناكتك انت وكلي ملكك
- طيب كفايه هياج اكتر من كده وانا 10 دقايق وهدخل انفخه واساومه
- ايوه لازم تجيبلي حقي من المتناك اللي بره ده
- طيب ايه رأيك بقي اني هنيكك دلوقتي قدام المتناك ده
ابتسمت نهي ابتسامه غريبه ساعتها معرفتش افرق كويس هل هي سعيده اني هنيكها تاني ولا علشان هنيكها قدام عادل وانها بتستمتع بده زيي وحضنتني وبوسنا بعض وعضيت علي شفايفها
_ بجد يا حبيبي هتنيكني قدامه
_ ايوه علشان يعرف انك ملكي انا وجسمك ده بتاعي انا
_ده انت كده هتحيجه اكتر ما هو هايج
_ انا عايز نار الهيجان والغيره تاكل قلبه وزبه روحي انتي اقعدي جنبه عقبال ما اجهز انا الصوت ده واجيلك
_ حاضر يا حياة قلبي انت
لفت نهي ووقفت شويه مصدره طيزها ناحيتي كانها بتقولي دوس علي الزرار علشان اتحرك رحت ضاربها علي طيزها وبعبصتها في خرم طيزها
ابتسمت نهي ومشيت وهي فرحانه منتشيه بالحاله اللي قولتلها عليها انها هتتناك قدام عادل قدام واحد شبه قريبها بيشتهيها وتهيج علي نظرته ليها وهي بتتناك وكان في شبه توافق فكر بيني وبين متناكتي نهي اننا متحضرين ومتحررين
راحت نهي قعدت جنب عادل وبدأت تعدل من لبسها وقعدتها ومالت ببزازها قدام عادل وبتقوله
_بص بقي يا عادل انا مش همص زبك
_ ليه يعني انتي نسيتي اللي معايا ولا ايه
_ لا منسيتش بس انت كمان اوعي تنسي اني سهله ورخيصه وان جسمي اديه لاي حد
_ انتي حصلك ايه ما انتي كنتي هايجه من شويه وبتدعكي زبي
_ مفيش اصلي قولت اسيطر شويه انا بدل ما انت عاملي فيها سبع البرومبه
_ يا سلام انتي بتتكلمي بقوه بقي استني افكرك باللي معايا يمكن ترجعي
وطلع عادل تليفونه وشغل التسجيل اللي مسجله لنهي وهي بتكلمني
_ ها افتكرتي ولا لسه زي ما انتي
_ قالتله يا عبيط ما انا قولتلك فاكره وعارفه كمان انك هتشغله دلوقتي وانا كنت عايزه كده كنت عايزه اعرف هو فين وعلي فكره انا كمان معايا تسجيل ليك وانت بتطلب مني غصب عني امص زبك وادعكه وانا برفض كمان
_ بس انتي مرفضتيش ومصيتي قبل كده ودعكتيه
_ لا رفضت وكنت زعلانه كمان ومتضايقه وهبعت التسجيل ده لبابا واشتكيك وهو بقي هيطلع ميتينك
_ انتي بتقولي اي كلام فين التسجيل ده اللي بتقولي عليه
ساعتها نهي اعتدلت وسكتت وحطت رجل علي رجل وغمضت عنيها وعادل كان مرتبك جدا وخايف وقلقان من اللي بيحصل وبيلح علي نهي ويزعق فين التسجيل وانا خلصت تعديل الصوت وقطعت اجزاء وركبت كلامه علي بعضه وخليته زي ما نهي قالت واالي اتفقنا عليه كمان وخرجت لهم وهو بيزعق في وبيشوح ليها بايده بكل غضب وقلق وتوتر
انا : ايه بس مالك يا عدول متعصب ليه
اتفاجيء عادل ومش مستوعب اللي بيحصل قدامه ونهي ابتسمت ابتسامه ثقه واننا خلاص بدانا نسيطر عليه والتوتر باين علي وشه وحركاته
عادل : انت جيت ازاي ودخلت هنا ازاي
انا : اقوله يا نهي ولا تقوليله انتي يا حبي استني هقوله انا بص بقي يا عادل اوعي تفتكر انك ازكي منها وانها عمرها ما هتقدر تقولي وهتخاف نهي قالتلي علي كل حاجه واللي عملته معاها وانا لو كنت مكانك كنت عملت كده بردو الصراحه البت مكنه وفرسه وجسمها لوز فا ليه متخدش من التورته حته زيي بس للاسف انت حمار لانك نسيت انها ليا انا ومش هسمحلك تلمسها ولا تقربلها وهمحيك وكله بالعقل يا ابو العقلنيه
عادل : انت انت انت عايزز مني ايه طالما بتقول لو مكاني هتعمل كده فخلاص
انا : انت مفكر انك زيك زيي وليك حق كمان يا راجل ده انا بهزر انت معاك تسجيل وانا معايا تسجيل بس تسجيل عن التاني يفرق انت مسجلنا يا دوب مكالمه سكس بين اتنين مخطوبين وبيحبوا بعض فلينا شويه عذر وممكن يسامحونا ويصلحوا غلطتنا ونتجوز لكن انت ملكش حق تطلب منها تمص زبك وتدعكه وانت تلعب في بزازها وتتغزل فيها وفي طيزها
لمحت نهي بتتأثر بالكلام اللي بقوله وانها وصلت للنشوه وانها هايجه اني بوصف جسمها وبتكلم عليها كده قدامه وكأنها في عالم تاني بتفكر ازاي تتناك قدامه وتعيش اللحظه دي
وعادل كان مرعوب مني وخايف والتوتر مالي عنيه وكلامه وانا اتملكت منه كمان
عادل : انت مش معاك حاجه وبتقول كده وخلاص علشان تهددني
انا : اهددك لا انا مش بهدد واهو التسجيل كمان لسه طازه
شغلت التسجيل والصوت وكانه بالظبط عادل بيستدرج نهي ويغريها غصب عنها وهي مش موافقه ومعارضاه
عادل وفي عينه ربكه وقلق : انت عملت كده ازاي وده مش من حقك
انا : انت مفكر ان ده بس اللي معايا انا معايا فيديو بيصورك وانت بتتجسس عليها وهي بتغير هدومها في الاوضه وتسرق نظراتك طيزها مره كسها مره بزازها مره حتي شوف الفيديو اهو
وكل ما اقول الكلام ده نهي تهيج اكتر وبدأت تمسك بزازها وتريح جسمها من الهيجان ده وانا كنت مستمتع زيها وببقي قاصد اقول كده وشغلت الفيدو لعادل وهو مش مصدق اللي حصل وقعد ومسك راسه
انا : بص يا عادل انا مش هستخدم كل ده ضدك ولا هساومك بايه لو سمعت الكلام واحترمت نفسك
عادل : بجد انا كده حياتي هتدمر انا اصلا و... ما كنت هبعته لابوها انا كنت بقول كده وخلاص انا ماليش اي حد غيرهم
انا : طيب هات تليفونك وامسح التسجيل ده حالا يا خول
عادل : حاضر اهو التليفون واهو التسجيل بمسحه قدامك
اخدت من عادل التليفون اقلب فيه اشوف يمكن عاين نسخه تانيه من التسجيل في اي مكان تاني في الفون وعامل نفسي مشغول بالفون وعيني وتركيزي مع نهي وحركاتها اللي بدأت تزيد كانت بتبص لعادل بشهوه وهي مطلعه بزازها وبتقفش فيها وتقرص حلامتها وشويه تنزل بايديها علي كسها وتفرشه وتدعكه بايديها وكانها بتغيظ عادل وتقوله انا شرموطه اكرم انا متناكته وانا مستمتع جدا وهايج بسبب حراكتها دي فشاورت بايدي علي زبي وفولت اححححم وفهمت نهي اللي عايزه وقامت بكل دلع ومياصه وشرمطه وقعدت تحت زبي علي ركبتها وفتحت زرار البنطلون وطلعت زبي وبدأت تدعكه بايدها وتبص لعادل وتبتسم وعادل واقف متنح مش مصدق
عادل : انتي بتعملي ايه بتعملي ايه يا نهي
نهي بصت ليا لفوق كانها بتستأذني ترد عليه ولا تكمل
انا : بس يا خول علشان اثبتلك بس يا عرص ان نهي دي شرموطتي انا ومتناكه زبي حتي بص
نهي انتي ايه
نهي : انا شرموطتك يا حبيبي يا اكرم
انا : ها وايه تاني
نهي : انا متناكتك وكسي وبزازي وطيزي ملكك وتحت امر زبك انت
عادل : ليه يا نهي كده ليه قدامي
انا : ما قولتلك بس يا خول مش انت بتهيج عليها وهي بتكلمني انا هخليك مش قادر حتي تلمسها وزبك هيدعي عليك واخليك عرص قدامها
رميت تليفون عادل علي الارض وبدأت اركز فعلا مع نهي اننا نهيج الخول ده ومسكت راس نهي وحطيت زبي علي بوقها وهي بدات تمص فيه بكل شهوه وشراهه وعدلت قاعدتها كانها علي حمام بلدي وكسها منفوخ ومبلول وتمص زبي وتمسكه بايد وايدها التانيه علي كسها بتبعبصه وتفركه وكان باين عليها الهيجان جدا والاستمتاع انها بتعمل كده قدام المعرص عادل
انا : اقلع يا خول هدومك دي
عادل: لا مش قالع وهسيبكم
انا : بقولك اقلع يا معرص بدل ما اقلعك واربطك هنا غصب عنك
واستجاب عادل اكلامي وقلع هدومه كان خايف مني ومن اسلوبي وسيطرت عليه وعلي متناكتي نهي
قلعت البنطلون والبوكسر والقميص ووقفت نهي بعد ما خلاص فرتكت زبي بمصها وفرتكت كسها بصوابعها وكانت نهي خبره فعلا في المص وبتعرف تخلي الزب يبقي في قمه هياجه من المص ومسكت بزازها وقفشتهم جامد اكتر وقت قفشت بزازها فيه وهي تتاوه جامد
نهي : اااااااااااه اااااااااااااه بزي يا اكرم بالراحه ااااااااااه
انا : بحبك يا متناكتي وهايج عليكي قدام المعرص بتاعك وبزازك دي بتاعتي
نهي : ايوه يا حبيبي بتاعتك ااااااااااااااه افعصها زي ما انت عايز ااااااااااه ااااااااااام اممممممم اااااااح بزازي هتورم كده
وكملت تقفيش وتفعيص في بزاز نهي وهي مستمتعه جدا وهايجه اكتر من كلامي وعادل واقف بيتفرج وبدأ يستجيب للامر الواقع
ونزلت بسناني علي بزاز نهي وقشت بزهها اليمين وعضيته عضه خفيفه وبعده عضه اشد شويه
نهي : ااااااااااااااه بتهيجني كده اكتر يا اكرم اااااااه
وكملت علي بزها ومسكت الحلمه بسناني وبدات ارضع منه وامصها وكانت حلاماتها واقفه ومنتصبه جدا من شده الهياج اللي هي فيه وكملت مص في حلمتها وبعضها بسناني شويه
نهي : اااااااااااه يا اكرم بقي ااااااااااه بحبك قوي اوووف اااااه بتوجع
وبدات نهي تمسك زبي وتدعكه بايديها وتتستمتع بيه زي ما انا بستمتع ببزازها
سبت بزها اليمين وهو خلاص اتقطع من سناني وشفايفي وحلمته كانت قربت تورم من كتر اللي عملته فيها من رضع ومص وعض ورحت لبزها الشمال اكمل عليها وعلي شهوتها وبدات اعضه برده وافعصه اكتر واكتر واشد حلمته بضوافري واقرصها فيها
نهي : اااااااااااااه يا اكرم كسي بيجيب مايته كده من حركااااااتك دي مش قادره
وكملت علي بزها الشمال وعلي حلمته مص ورضعتها اكتر من التانيه وكانت كل ما ارضع اكتر نهي تهيج اكتر وعادل بدأ يهدي ويستوعب الموقف من اهات نهي وهياجانها وابتدي زبه يتاثر ويستمتع باللي شايفه وانا ونهي كل شويه نلمحه
وخلصت علي بزازها وشيلتها ونيمتها علي الكنبه علي ضهرها وفتحت رجليها وفشختها وبدات الحس وابوسها من اول ركبتها لحد ما اوصل لكسها وافضل عند كسها فتره الحس وامص واعض فيه
نهي : اااااااااااااااه انت حبيبي يا اكرم كماااااان ااااااااااااه اااااااااااه اكتر يا اكرم
وابعد راسي عن كسها واطلع لحس وبوس وعض في رجلها لحد ركبتها التانيه وانزل تاني واعدي علي كسها وامسك بظرها بسناني واشده وامص فيه
نهي: اااااااااااااه لا لا لا كسي هيجيب كسي هيجيب يا اكرم بتوجع اااااااااااه امممممممم كسي يا اكرم
وبدات نهي ترتعش جامد ورجلها ترتعش وهي ماسكاها وكسها بدأ ينزل مايته كل ما اعض او امص بظرها وكمان دخلت صباعين جواه وابعبصه بسرعه وهي خلاص مش قادره ومستسلمه ومستمتعه بحركاتي وكل شويه تطلب اكتر
نهي : اااااااه يا اكرم صوابعك بتفشخ كسي من جوه امممممم كسي هيجيب تاني يا اكرم كفايه اااااااه دخل زبك بقي نيكيني يا اكرم وريحني
انا : عايزه ايه يا متناكه
نهي: ريح متناكتك وريح كسها نيكه وافشخه بزبك يا اكرم علشان خاطري
انا وببص لعادل لقيته ماسك زبه وبيدعك فيه وهاج جدا من اهات وكلام نهي
انا : خلي المعرص بتاعك يطلب انيكك في كسك وافشخه
نهي : قوله يا اكرم قوله لو بتحبني مش قادره
انا : لا قوليله خليه ينيك كسي بزبه يا عادل ويفشخني بيه خليه يرزع زبه جوه كسي ويريحني
نهي : حاضر يا حبيبي خليه ينيك كسي بزبه يا عادل ويفشخني بيه خليه يرزع زبه جوه كسي ويريحني
عادل بقي هايج اكتر وكان باين في عينه انه عايز كده بس مش قادر يقولها وكان مستمتع بطلب نهي ووقف ساكت
نهي : عاااااااااااادل علشان خاطري خليه ينيكني ويرحني انا كسي تاعبني قوي علشان خاطري
عادل : ازاي بس يا نهي اقوله كده
نهي : قوله يا عااادل بقولك علشان خاطري مش قادره يا عادل كسي محتاج يتناك دلوقتي
عادل وهو مكسور ومستسلم للوضع بس مستمتع بيطلب مني انيكها
عادل: نيكها يا اكرم في كسها وريحها نيكها وافشخها زي ما هي عايزه
انا : ايوه كده خليك لطيف وكول من عنيا يا دوله هفشخلك كسمها
ووقفت وحطيت راس زبي علي كس نهي وبدات افرش كسها بزبي وامشي شويه شويه علي شفراتها واضرب كسها بيه واهيجها اكتر
نهي : يالا يا اكرم ااااامممممم مش قادره نيكني بقي دخله كله يا اكرم دخله علشان خاطري
انا : ماشي يا لبوه هريحك وهنيك كسك وهفشخه وانتي لبوه هايجه
نهي: انا لبوتك يا حبيبي وكسي تحت امرك ريحه بقي ونيكه كفايه مش قادره هيجان اكتر من كده مشتاقه لزبك يا حبيبي
عادل قعد ومسك زبه وبيتفرج علي زبي وهو بيفرش ويمشي علي كس نهي
عادل : يالا يا اكرم ريحها بقي
انا سمعت كلمه عادل وشوقه وكانه هو اللي عايز يرتاح رزعت زبي مره واحده جوه كس نهي وشهقت نهي شهقه كبيره
نهي: ااااااااااااااه اااااااااااه امممممممممممم وحشني قوي نيك اكتر يا حبيبي دخله للاخر اااااااه ااااااااااااه حلو قوي زبك يا اكرم زبك بيفشخ كسي حلو قوي كسي شرقاااان اااااااه
انا اسمع كلام نهي واهيج اكتر وانيك اكتر واسرع ادخله واخرجه وافشخ رجلها وابعدهم عن بعض علشان كسها يتمتع اكتر بالنيك والفشخه اللي هي فيها
مسكت نهي بزازها وبتضغط عليهم وتفعصهم وتشد حلماتها بصوابعها من كتر هياجهم ومحتاجين اللي يفعصهم ومن شده النيك بيترجوا قدامها زي الجيلي وهي تتأوه اكتر
نهي : ااااااااااح اااااااه ااه ااااااااااه ااااااااااه يخربيت زبك يا اكرم جميل قوي كسي بيجيب مايته تاني اااااااه ااااااااااه ااااااااااااااااااه
انا : كسك هو اللي فظيع يا لبوه يا متناكه وحشني ووحش زبي خليه يفشخه ويطلع كل اللي جواه ويضربه جوا
نهي : اااااااه ااااااااه زبك جوا خالص يا اكرم بيضرب الرحم حاسه بيه مش قاااادره
وانا اميل بجسمي علي بطنها وامسك ايديها وارزع زبي جوه اكتر في كسها واحكه في جدار كسها وشفراته وهو زي الفيضان مش بيوقف كل شويه تترعش وتنزل من كسها احلي عسل
عادل بقي مش قادر يتحمل ومستمتع وريقه بيجري وكانه شايف فيلم بورن قدامه راجل معاه فرسه بجسم ملبن وكس زي الوحش بيحاربه في احشاءه زب اكرم وبزاز زي التضاريس علي ارض مستويه وقمه هيجان واستسلام واستمتاع من نهي
نهي : ااااااه ااااااه ايه رأيك يا عادل ااااااه زبه حلو قوي اااااااه
انا : ها يا عادل مبسوط كده ولا ايه شايف كس نهي حلو ازاي في النيك
وعادل بقي مش قادر ومن كتر دعكه في زبه خلاص جابهم وجاب لبن كتير من زبه
انا : ده انت هايج قوي بقي علي نهي يا معرص اوعي تتحرك خليك زي ما انت انت لسه مشوفتش حاجه
نهي ابتسمت وعرفت اني مش هرحمها واني هفشخ كسها باكتر من وضع وهي مستمتعه وبوستها وضربت بزازها ضربه خفيفه وطلعت زبي من كسها وهي تشهق تاني
نهي : ااااااااااااه يا اكرم دخله تاني دخله لسه يا اكرم عايزاه تاني
انا : اتعدلي يا لبوه وقومي اقفي علي ركبك و صدريلي طيزك يا متناكه انتي
نهي : حاضر يا حبيب قلب متناكتك وشرموطتك انت تؤمر يا سيد الناس المهم تمتع كسي بزبك المجرم ده
وتتعدل نهي وتفنس بطيزها وتوطي براسها وترفع طيزها وكسها لفوق ناحيه زبي
انا : زبي اللي عامل احتلال علي كسمك وسطو مسلح عليه وخلاه يرفع الرايه البيضه واستسلم لقوته يا لبوتي
نهي : ايوه احلي احتلال لكسي يا حبيبي طالما من المحتل زبك خليه يفشخ كسي اكتر
انا اقرب بزبي واوقفه علي فلقه طيزها وانزله ناحيه كسها اللي غرقان من مايته وانا بزقه وهي حاسه ان راسه خلاص بتقرب من هتك ابواب حصن كسها وبتقولي
نهي: دخله يا حبيب قلبي دخله محدش هيعترض علي اللي بتعمله فيه نيكه اكتر انا متناكتك ولبوتك متسيبش لبوتك هايجه كده ريحها قوله يا عادل
وغمزت نهي لعادل انه يتكلم وبعتت له بوسه طايره خلت عادل يهيج تاني وزبه يقف تاني
انا شوفت كده لقيت نفسي بضربها علي طيزها بقوه وبقرصها ودخلت صباع ايدي الشمال الكبير في خرم طيزها
نهي : اااااااااااه اااااااااه طيزي كمان انا عملت ايه
كملت فيها بعبصه وراس كسي علي باب كسها ولامسه شفرات كسها رحت مدخل راسه شويه شويه وبالراحه مع بعبصه في طيزها وبسرعه
نهي : ااممممممم دخله كله يا حبيبي اااااح طعمه حلو قوي واحساسه وهو سخن في كسي يولعني اكتر
دخل زبي في كسها شويه شويه لحد ما وصل لنصه رحت رازع باقيه مره واحده في كسها وبدات ازيد في السرعه مع بعبصه في طيزها بصباعين مش واحد
نهي : اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااه يا اكرم كل وضع له احساس مختلف بزبك هو زبك ده ايه اااااااااااااااه ااااااااااااااه
انا : ده العصايه السحريه بتاعه كسك يا متناكه يا شرموطه
نهي : اااااااااااااااااه شايف يا عادل اااااااه بتناك اااااه قدامك اهو من كسي وطيزي اااااااااااااه
انا : شوف يا خول كويس علشان تتعلم ازاي تنيك
كملت رزع بزبي في كس نهي اسرع وهي تتاوه اكتر وبدأت تتعب من وركبها مش شايلاها وانا مش راحم كسها وبنيك فيه بكل قوه
نهي : اااااااااه يا اكرم ااااااااااااااه خلاص بقي اااااااه مش قادره يا اكرم زبك بيوجع قوووي
انا : يعني اوقف خلاص يا كسمك شبعتي
نهي : توقف ايه ده انا عايزه اتناك طول اليوم نييك يا اكرم انا بهيجك بس نيكني اكتر اممممممم اااااااه
كملت بزبي جوه كس نهي اللي بقي احمر من كتر النيك واتنفخت شفراته وبقي في طيزها صوابع كانها كل فتره بتاكل اكتر بنت المتناكه وكل فتره اهدي من سرعه النيك علشان مجيبش لبني دلوقتي واكمل نيك وشيلت صوابعي من طيزها وحطيتها في بوقها تمصهم

نهي : اامممممم اممممممم طعم طيزي حلو قوي يا اكرم من صوابعه ااااااااااااااه ااااااااااااااااااه
ونمت علي ضهرها وزبي كله في كسها وبنيكها في وضع الكلب كده ومسكت وقفشت في بزازها ورجعت افعصها واحلبها حلب واشد حلماتها وهي تتلوي تحتي ومن حركاتي ومش عارفه تتوقع هعمل ايه
نهي: ااااااااه بزازي ورموا يا اكرم زي كسي ااااااااه اااااااااه هيجت جسمي كله بيترعش يا اكرم امممممم اااااااااااااااااه
انا تعبت من الوضع ده واني واقف مده بنيك شلت زبي من كسها وهي تترجاني ادخله تاني وانيك اكتر هايجه وشرموطه
ضربتها ضربتين علي طيزها ونزلت علي ركبي وراسي ناحيه كسها ولساني وشفايفي بدأو يقطعوا كسها بوس ولحس وعض ومص في بظرها وهي تتلوي وتتشرمط
نهي : ااااااااااااه يخربيتك يا اكرم هيجتني تاني اكتر ااااااااااااااااااااه الحسه اكتر يا اكرم قطعه بسنانك
وانا قافش في طيزها بايدي وراسي كلها علي كسها بقطعه
عادل رجع تاني يمسك زبه ويدعكه ويتفرج وعينه مش نازله من علينا ونفسه بس يلمس نهي وهيموت ويلمس اي حاجه منها
شيلت نهي من الكنبه وقعدت انا وفردت رجلي
نزلت نهي علي زبي تدعكه بشهوه وتاكل ببوقها وتمصه جامد كانه احلي مصاصه في العالم وتشفطه من الراس وتستطعم لبني اللي بيخرج منه شويه كل ما تدعك وتمص لحد ما مسكت ايدها ووقفتها
انا : قومي يا لبوه اقعدي علي زبي بكسك
نهي ابتسمت ابتسامه رضا وشبع بس لسه عايزه تاني وكانها مكنه نيك مبتخلصش ووقفت قدام عادل ووطت بطيزها قدامه وفتحت طيزها وبقي كسها وخرم طيزها قدام عادل بالظبط وقريب قوي لدرجه انه شامم ريحه لبني مع مايته كسها وهيجته اكتر وكان مد ايده يلمسها فسابته وجاتلي وطلعت وبقي وشها وبزازها نحيتي ومسكت زبي وقعدت علشان تدخله جوه كسها واول ما لمست راس زبي كسها رحت قايم رزعه فيها وهي من الشهقه اللي حصلت قعدت عليه وبقي زبي كله في كسها مره واحده في لحظه وسندت بايدها علي صدري ومسكت بزازها
نهي : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه ايه زبك ده حديد قضيب قطر اااااااااااااااااااااااااااه كسي اتفشخ اكتر يا اكرم
انا: اطلعي وانزلي علي واركبي حصانك يا فرسه يا متناكه
بدأت نهي تطلع وتنزل علي زبي بكسها وهي سانده بايدها علي صدري وانا ققافش في بزازها وحلماتها
نهي: انا متناكه زبك يا اكرم اااااااااااااااااااااااااه امممممممممممم انا شرموطتك وفرستك ولبوتك كمان انا لبووووووووووووه انا لبوووووووووه يا اكرم اااااااااااه ااااااااااااااه
عادل بقي يسرع في دعك زبه لما سمع نهي بتشتم نفسها وبقي هايج اكتر
انا: بحبك يا لبووووتي انتي كسك مش مخليني عايز حاجه من الدنيا احل لبوه في العالم واحلي شرموطه ليا انا بس
نهي : اااااااااااااااااااه بحبك اكتر يا اكرم اااااااااااااااااه بحبك علشان خلتني لبوتك وزبك ليا ولكسي اااااااااااااه
انا : لكسك بس يا متناكه نسيتي ولا ايه
نهي : لكسي وطيزي اااااااه اااااااح وكل خرم فيا يا روح قلب متناكتك انت
نزلت بايدي مسكت طيزها وبقيت ارفعها وانزلها علي زبي وهي تكتر شهوتها ولذتها ومتعتها
انا : كسك فاجر يا بنت المتناكه سخن وجامد وطيزك طريه
نهي : كلهم ملكك انت يا روح قلبي كسي ده ليك انت
ومكملتش نهي ومذكرتش طيزها وبصت لعادل وغمزتله كانها بتقوله انها ليه
عادل شافها وسمع كلامها ده ولقي نفسه بيجيب لبنه مره تانيه وبقي يدعك زبه اكتر واكتر
انا : قربت اجيب خلاص هنزل لبني يا متناكه انتي واخده الحبوب
نهي: ااااااااااااااااااه لا استني متنزلش
انا : لا ايه مش واخده الحبوب ولا ايه
نهي: لا مش قصدددددددي اااااااااااه واخداها ومنظمه عليهااااااا بس مش عايزاك تخلص
انا : بس يا متناكه خلاص كفايه انتي ايه مبتتعبيش
نهي كانت هايجه اكتر لانها كانت بتسرق نظرات اعجاب لزب عادل وكان واضح ليا وانا كنت مستمتع بكده انها نفسها فيه بس بتتناك من زبي انا
انا : ااااه هنزلهم اهو خلاص
ورزعت زبي للاخر خالص وبدا يقذف لبنه زي المدفع جوه كسها ولبنه يخترق جدار الرحم ويغرق كسها وفضلت انزل فيها لحد اخر نقطه وهي قاعده عليه كله
نهي : ااااااااااااااه لبنك سخن قووووووووي يا اكرم لسعني من جوه وجميل قووووي
ااااااااااه
قامت نهي من علي زبي بعد ما خلصت لبني كله وقعدت تمص فيه وتلحسه وتشفط اي نقطه تنزل منه وتبوسه وتشكره
نهي: شكرا يا احلي زب ممتع شكرا علي احلي نيكه بقالي كتير مدوقتهاش كسي بيشكرك علي احتلالك وسيطرتك عليه
وانا اضحك من كلامها وعادل يبتسم
انا : قومي يا لبوه يالا نزلي اللبن اللي في كسك ده في كوبايه
قامت نهي جابت كوبايه وقعدت وحطت الكوبايه تحتها وبدات تنزل اللبن بتاعي من كسها لحد ما اتملت ربع الكوبايه ....

يتبع قريبا .... انتظروني:g014::wave::99:






اعتذر منكم علي التاخير

الجزء الخامس
قامت نهي جابت كوبايه وقعدت وحطت الكوبايه تحتها وبدات تنزل اللبن بتاعي من كسها لحد ما اتملت ربع الكوبايه وجابت الكوبايه وقعدت جنبي وحطت رجل علي رجل
انا : اشربي يا متناكه لبني كله
نهي :حاضر يا روح قلبي احلي لبن من احلي وحشني طعمه وريحته
بدأ عادل يغضب ويتوتر من حركاتي مع نهي مسكت نهي الكوبايه بكل دلع وشرمطه وبدأت تشرب لبني بمياصه ودلع
نهي: امممم طعمه جبااار كااامل الدسم
انا: بالف هنا يا حبيبتي
عادل : كفايه بقي يا اكرم كفايه خلاص
انا : شششش اخرس يا خول
نهي : امممممم جميل قوي ودافي كمان هخلصه كله
تتصل بيا امي علي تليفوني وارد
امي : انت فين يا اكرم
انا : مع اصحابي يا ماما جاي كمان شويه
ماما : طب اخلص تعالي بسرعه مستنياك
انا : ماشي يا ماما سلام
نهي : لا بقي متسيبنيش يا اكرم النهارده خليك معايا
انا : مينفعش يا حبيبتي لازم اروح
نهي : طب وهتسيبني مع عادل كده
انا : متخافيش عادل بقي كويس وزي الخاتم في صباعك انتي اللي تتحكمي فيه
عادل : متخافيش يا نهي انا هنزل انا كمان مش عايز اقعد معاكي النهارده
نهي تبتسم ابتسامه ممزوجه حزن وتقوم وتوطي تجيب لبسها قدام عادل طيزها وكسها قدام عين عادل بالظبط وانا لاجظت رحت ضاربها علي طيزها بضحكه واقوم البس هدومي واظبط نفسي
انا : خدي شاور وكلي حاجه كويس ونامي يا نهي
نهي : حاضر يا حبيبي بحبك قوي
انا : وانا كمان بحبك يا نهي قوي هبقي اتابعك بالتليفون
نهي : ماشي يا حبيبي توصل بالف سلامه هتوحشني قوي وزبك الوحش ده هيوحشني
بوستها بوسه طويله وكملت لبس وخرجت ونزلت ركبت عربيتي ورحت اشتريت جاتوه وتورته وروحت علي طول للبيت علشان ماما وكانت الساعه حوالي 11.30
افتح باب الشقه وادخل لقيت ماما قاعده علي السفره مستنياني ومجهزه الاكل
انا : حبيبة قلبي انتي لسه متغدتيش
ماما : اه يا عيل سايبني كل ده
انا : معلش يا جميل انت كنت بحتفل مع اصحابي شويه
ماما : يعني امك ملهاش حق تحتفل معاها يا اكرم وبعدين انت هتاكلني بكلمتين دلع يالا اخلص انا جعانه
انا : عشر دقايق يا جميل بس اخد شاور واجيلك ناكل احلي اكل من ايدك ونحتفل سوا
ماما : طب اخلص عقبال ما اسخن الاكل تاني
ادخل اوضتي بسرعه اجيب هدوم تانيه بدل الهدوم اللي ريحتها كلها عرق ولبن ومايه كس نهي ودخلت خدت شاور واستحميت كويس
ماما : اخلص بقي يالاااا
انا : ههههههه حاضر يا كابتن جايلك اهو
خرجت وقعدت جنب ماما وبدأنا ناكل ونهزر ونضحك سوا واكلها بايدي وادلعها واضحكها
ماما : علي فكره وانت بره في واحده اتصلت اسمها رانيا كانت بتسأل عليك
انا : رانيا ااااه علشان مجتش النهارده معانا
ماما : عنيك بتقول كلام تاني يا واد بس ماشي هصدقك
انا : يالا يا جميل ناكل التورته بقي
ماما : لا يا حبيبي هاكل حته صغيره علشان السكر
بعد ما أكلت ماما واحتفلنا وكانت عايز تنام خدتها اوضتها ونيمتها وغطيتها وخرجت اشوف رانيا
فتحت تليفوني لاقيت رسايل ع الماسنجر كتير منها بتقولي ان رقم تليفوني ضايع منها وان رقم البيت كانت مسجلاه واتصلت بيا تتطمن وتعرف عملت ايه وانها مستنيه مكالمتي
اتصلت برانيا اول مره ومردتش كانت الساعه داخله علي 2 ونص بالليل
قولت اجرب تاني مره لو مردتش اتصل بكره بقي فاتصلت سمعت جرس وفضلت مستني ترد وقبل ما اقفل ب لحظه ردت رانيا
رانيا : الو مين معايا
انا : رانيا الجامده ازيك عامله ايه
رانيا : مفيش فير اكرومتي هو اللي بيقولي رانيا الجامده
انا : ايوه اكرم يا رانيا عامله ايه يا قمر معلش لسه راجع البيت وماما قالتلي
رانيا : انت فين يا واطي كنا هنحتفل النهارده علشان النتيجه ودورنا عليك
انا : ما انتي عارفه يا بت هروح فين يعني المهم خلاص احتفلتوا
رانيا : اه يا ابني الشله كلها اتجمعت النهارده وعملتلهم الحفله في فيلتي
انا : شله واطيه طب استنوني احتفل معاكم
رانيا : بس يالا انت واطي اصلا وبتاع مصلحتك
انا : ماليش دعوه انا عايزحفله انا كمان ده انا اعلي واحد فيكم تقدير هههههه
رانيا : هههههههه ماشي يا عم التقدير ايه رأيك نعمل حفله خاصه علي القد يعني
انا : اه يا لئيمه انا عارف انتي عايزه مني ايه ههههههه
رانيا : ههههههههه عيل فصيل ها اخلص موافق ولا
انا : و*** يا راني انا اخاف نفسي من الفتنه وانتي مزه يعني
رانيا : هههههههههه فتنه ايه يالا ده انت الفتنه نفسها طب بص هات نهي المزه بتاعتك معاك واي حد انت عايزه
انا : طيب بصي ايه رأيك نطلع مصيف يومين
رانيا : مش هينفع دلوقتي اروح في اي حته علشان البيت هيبقي فاضي ومفيهوش حد وبعدين ما تيجوا تقضوا اليومين عندي
انا : والبحر يا ذكيه انا عايز اشوف مايوهات بقي
رانيا : هات مايوهاتك وحاجاتك معاك يا عم الذكي ما هنا في حمام سباحه في الفيلا
انا : خلاص يا راني هرتبها واكلمك واقولك
رانيا : اوك ماشي بس متتأخرش وقولي بسرعه يا اكرومتي
انا : ماشي يا راني باشا هجيلك قريب هو النهارده ايه
رانيا : النهارده التلات لا ده التلات خلص اهو النهارده الاربع ياعم
انا : هههههههه خلاص ماشي رتبي بقي علي الخميس بالليل والجمعه اتفقنا
رانيا : ماشي وابقي بلغني باللي هيجي معاك
انا : مش كتير هيبقي ع الضيق زي ما قولتي يعني ممكن نهي وقريبها ده علشان مش هيسيبها تخرج لوحدها وتبات لوحدها
رانيا : هههههه هتضحك عليه ازاي ده وبعدين ده مز زيك ولا كسر
انا : ههههههههه هتشوفيه يا فقر متخافيش اكرومتك مسيطر
رانيا : ههههههه خلاص ماشي هستناكو يالا سلام صدعتني عايزه انام
انا : ههههههههههه مجنونه انتي مجنونه انا كمان عايز انام وتعبان قوي يالا سلام يا راني
قفلت مع رانيا ولقيت نهي بتتصل بيا ورديت عليها ودخلت اوضتي
انا : حبيبتي العشق كله وحشتييييني
نهي : انا لو وحشتك يا اكرم كنت اتصلت واتطمنت عليا كل ده سايبني
انا : معلش يا قلبي كنت قاعد مع ماما علشان متزعلش والسكر يبهدلها طمنيني عملتي ايه
نهي : اخدت شاور زي ما قولتلي وغيرت ولبست تريننج ودخلت اوضتي وقفلت عليا بالمفتاح
انا : كويس شاطره مكلتيش ليه
نهي : لا مش قادره يا حبيبي عايزه انام بس كنت مستنياك
انا : ماشي يا قلبي لبستي ايه وريني
نهي : لا مش هينفع بقي انا هلكت النهارده والنور طفيته خلاص
انا : كنتي فرسه النهارده يا لبوه كسك كان فاجر
نهي : انت اللي كنت زي المكنه يخربيت زبك ده انا كسي اتهري يا اكرم
انا : من كتر مانا هايج عليكي وعلي جمالك يا حبي
نهي : عايزه اكررها تاني بجد كان احساس ممتع قوي وانت بتنيكني قدام عادل
انا : خدت بالي انك هيجتي اكتر وبقيتي مولعه طول الوقت وعادل بيبصلك
نهي : ههههههههه علي طول فاهمني وقاريني
انا : طبعا مش لبوتي وتحت زبي اكيد فاهمك وعارفك
نهي : طب انت كمان كنت مستمتع علي فكره ومبسوط وهايج اكتر من اي مره
انا : بصراحه اه كنت هايج قوي ومستمتع
نهي : عارفاك بقي وفاهماك هههههههه
انا : ههههههه لبوتي حبيبتي بقولك صحيح
نهي : قول يا حبيبي ها
انا : رانيا عزمانا في فيلتها يوم الخميس بالليل اعملي حسابك وقولي لعادل علشان هيجي معانا
نهي : رانيا مين صاحبتك ؟
انا : امال هيكون رانيا مين يعني ايوه اعملي حسابك وهاتي هدوم معاكي وميوهاتك علشان هنبات الخميس والجمعه وهنمشي السبت
نهي : انا قلقانه من رانيا دي يا اكرم
انا : انا ليكي وبس يا عبيطه وبلاش هبل هنروح علشان انيكك تاني
نهي : هههههه اذا كان كده ماشي اجي علشان خاطر زبك يا حبيب قلبي بس عادل هتجيبه ليه
انا : رانيا شكلها هايجه وبقالها كتير متناكتش وعادل مجربش النيك قبل كده هشغلهم ببعض يتعرفوا علي بعض احنا مع نفسنا بقي انيكك يا شرموطه طول الوقت
نهي : هههههههه يخربيت دماغك يا اكرم ماشي هبقي اقول لعادل
انا : يالا بقي نامي وارتاحي النهارده كان يوم مهلك لازم نرتاح وانا مش قادر محتاج انام فعلا
نهي : وانا كمان مش قادره يا حبيببي
انا : اول ما تصحي تبعتيلي وتطمنيني وتتصوري بالطقم اللي لبساه علشان هتوحشيني
نهي : حاضر يا حبيبي من عنيا
انا : تصبحي علي خير يا مزتي انتي
نهي : تصبح علي خير يا عشقي انا وحياتي انا كلها بحبك
:g014::g058::wave:

شوفوني
06-06-2018, 06:38 PM
اضافة اجزاء أخرى يكون على شكل رد على هذا الموضوع
اذهب الى أيقونة اضافة رد هذه / (https://imgbb.com/)
تضع النص في المساحة المخصصة للرد
ثم بعد النشر عليك أن تخبرني أو تخبر الزميل sami tounsi ليقوم أحدنا بدمج الجزء الجديد في رأس الموضوع متسلسلا مع بقية الأجزاء
تحياتي مع رجاء الالتزام بذلك

شوفوني
06-06-2018, 11:57 PM
تم اضافة الجزء الثاني
قراءة ممتعة

ليلي احمدد
06-07-2018, 12:15 AM
جميله وسريعه في احداثها

Sami Tounsi
06-07-2018, 12:28 AM
عزيزي لا داعي لاضافة نفس الجزء مرتان في الردود مره واحده تكفي ثم تعلمنا و ستيم دمجه في راس الموضوع ..

MasterMM_1991
06-07-2018, 01:05 AM
تم اضافة الجزء الثاني
قراءة ممتعة



مشكور جدا ليك ولاستجابتك صديقي :99:

MasterMM_1991
06-07-2018, 01:06 AM
جميله وسريعه في احداثها

اتمني تكون عجبتك فعلا وانتظري باقي الاجزاء شكلها هتبقي روايه وببقي قاصد اطول في الجزء علي قد ما اقدر واوصف التفاصيل

MasterMM_1991
06-07-2018, 01:08 AM
عزيزي لا داعي لاضافة نفس الجزء مرتان في الردود مره واحده تكفي ثم تعلمنا و ستيم دمجه في راس الموضوع ..


عزيزي سامي تم وضع اول رد للجزء الثاني بدون تنسيق او تجميل فوضعت الرد الثاني ولكن بتنسيق وتوضيح وتصحيح بعض الاخطاء وليس للتكرار

عفرتو
06-07-2018, 04:32 PM
جميلة جدا جدا كمل منتظرين السلسة كاملة شكرا ليك

Omar el gamed
06-09-2018, 03:29 AM
جميلة جداااااا واكثر من رائعة واتمنى تكلم ومتتأخرش علينا برافو جدااا عليك

الحالم10
06-09-2018, 11:16 PM
ممتعة وجميلة
كملها

MasterMM_1991
06-10-2018, 12:34 AM
جميلة جدا جدا كمل منتظرين السلسة كاملة شكرا ليك

متشكر جدا جدا لتشجيعك هكملها بس اصبر علي الحلو

MasterMM_1991
06-10-2018, 12:35 AM
جميلة جداااااا واكثر من رائعة واتمنى تكلم ومتتأخرش علينا برافو جدااا عليك

للاسف في بعض الظروف بس بتمنعني اني اشارككم باستمرار:(:(

MasterMM_1991
06-10-2018, 12:36 AM
ممتعة وجميلة
كملها

هكملها قريب جدا انتظرها

شوفوني
06-28-2018, 12:20 PM
تم اضافة الجزئين الثالث والرابع
قراءة ممتعة
********************
عزيزي كاتب القصة
عندما تضيف جزءا عليك أن تخبرنا فورا ليتم الدمج
انصحك بقراءة ملاحظاتنا جيدا وتطبيق ما نقوله لك وذلك لمصلحتك ومصلحة مواضيعك
لا يمكننا قراءة كل المواضيع كل يوم ومعرفة من يضيف اجزاء جديدة فإذا لم تخبرنا ستبقى الأجزاء عالقة بين الردود دون معرفة القراء بذلك وهذا يضر بالموضوع
تحياتي واحترامي

Zezo x
06-28-2018, 05:49 PM
مكنتش متوقع انك كاتب جامد كدة بالتوفيق
تحياتى
رحيم بيه

الحالم10
06-30-2018, 01:26 AM
ممتعة وجميلة
كملها

محب العشق
06-30-2018, 09:31 AM
ممتعه جدا مثيره اوى استمر

MasterMM_1991
07-01-2018, 12:26 AM
مكنتش متوقع انك كاتب جامد كدة بالتوفيق
تحياتى
رحيم بيه

لو عايزني اوقفها اوقفهالك يا رحيم بيه ولو عايزني اغير مسارها قول يا باشا ده انت عمي😉

MasterMM_1991
07-01-2018, 12:27 AM
مكنتش متوقع انك كاتب جامد كدة بالتوفيق
تحياتى
رحيم بيه

انا كاتب كتير قبل كده بس كل ما اكتب امسح 😂

MasterMM_1991
07-01-2018, 12:28 AM
ممتعة وجميلة
كملها

شكرا جدا علي تشجيعك قريب هينزل الخامس

MasterMM_1991
07-01-2018, 12:29 AM
ممتعه جدا مثيره اوى استمر

اهم حاجه الاثاره والقاريء يتفاعل مع الاحداث كانه البطل 😊

عاشق البنات الم
07-01-2018, 02:09 AM
000000000000000000000000000000

MasterMM_1991
07-01-2018, 09:37 AM
000000000000000000000000000000

???? في اي حاجه مضايقاك

شوفوني
07-13-2018, 03:16 PM
تم اضافة الجزء الخامس

قراءة ممتعة للجميع

************************"
التبليغ عن الاضافات وطلبات الدمج والتعديل يرجى القيام بذلك عن طريق إضافة رد على موضوع التبليغات الموحد الخاص بقسم القصص على هذا الرابط
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=362784

تحياتي

محب العشق
07-13-2018, 03:29 PM
حلوه اوى ابدعت استمر

MasterMM_1991
07-14-2018, 09:02 AM
تم اضافة الجزء الخامس

قراءة ممتعة للجميع

************************"
التبليغ عن الاضافات وطلبات الدمج والتعديل يرجى القيام بذلك عن طريق إضافة رد على موضوع التبليغات الموحد الخاص بقسم القصص على هذا الرابط
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=362784

تحياتي






تمام متشكر جدااااااا

MasterMM_1991
07-14-2018, 09:03 AM
حلوه اوى ابدعت استمر


متشكر علي مرورك الطيب وعلي اعجابك بيها

تحياتي ليك

Gefar
07-16-2018, 08:11 AM
جميل. تشكر

MasterMM_1991
07-16-2018, 08:57 AM
جميل. تشكر


تسلم علي مرورك الطيب

asaad zooro
07-17-2018, 11:08 PM
منتهي الروعه فعلا
جميله جدا تسلم

MasterMM_1991
07-19-2018, 11:39 AM
منتهي الروعه فعلا
جميله جدا تسلم


تسلم علي مرووووورك ورأيك اتمني ان تنال رضاك واعجابك فعلا



/archive/index.php/t-317564.htmlصور فخادقصص سكس خدعني site:rusmillion.ruصورسكس.بي.يناكو/archive/index.php/t-80570.html/archive/index.php/t-243413.htmlسكس الممثلة مايتي مع الجواري /archive/index.php/t-6468.htmlقصه سكس المتعه الفحل والبزاز/archive/index.php/t-208399.html/archive/index.php/t-179942.htmlقصص سكس طيز كويتي/archive/index.php/t-355334.html/archive/index.php/t-359599.html/archive/index.php/t-473519.html/archive/index.php/t-409634.html/archive/index.php/t-265529.htmlقصه شاب عراقى ينيك امهقصص "نيك"عرب ""ميلف"اشرح وابنها وخالات/archive/index.php/t-387521.html/archive/index.php/t-440120.html/archive/index.php/t-144689.htmlقصص سكس مغلمتي شيميل/archive/index.php/t-327229.html/archive/index.php/t-110042.html/archive/index.php/t-232822.htmlالسكن الجديد سكس مع site:rusmillion.ruقصص سكس ح site:rusmillion.ruقصص سحاق متسلسله أم سلوىقصص سكس امي تتناك امام ابي/archive/index.php/t-308889.html/archive/index.php/t-453614.html/archive/index.php/t-89087.htmlقصص سكس قيلاما مع الدكتور النفسي/archive/index.php/t-452240.htmlقصص سكس عرفني على العائيلة/archive/index.php/t-500134.htmlقصص سكس امرأه والذئب site:rusmillion.ruقصص سكس خطيبي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-310485.html/archive/index.php/t-209626.htmlصورسكس اجنبي 219قصص الأم الحاضنة سكس كرتون الحلقة الأولي والثانية والثالثة/archive/index.php/t-183746.htmlقصة زوجتي تنيك طيزي site:rusmillion.rurusmillion.ru/aflmsexarab//archive/index.php/t-8241.html/archive/index.php/t-208822.htmlقصص سكس مجأن ألصعأيده/archive/index.php/t-310868.htmlقصص جنسية ستىشرموط بلباس/archive/index.php/t-398291.htmlرجل ينيك حصان سكسصورشرموطةعراقيةدلع زبكسكس قصص نيك مصور حرمي/archive/index.php/t-15347.htmlانا نفسي تلحس طيزي/archive/index.php/t-133563.htmlwww.قصص سكس اغتصاب جامدقصة زبي الحجاب/archive/index.php/t-101904.html/archive/index.php/t-26851.html/archive/index.php/t-452597.htmlقصص سكس مكتوبة الأربعينية وشفايفها /archive/index.php/t-273346.htmlتعزيه محرومه مشتهيه/archive/index.php/t-486550.htmlسكس قصص اقراها نيك حريم محرومة نيك شغالات/archive/index.php/t-166888.html/archive/index.php/t-118523.html/archive/index.php/t-352091.html