دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة الأب الروحي "محارم ودياثة"


اسلام طارق
05-27-2020, 04:40 AM
"الجزء الاول"
كل هذه الأحداث حقيقة حدثت بالفعل علي مر السنين علي ارض مصرية ولن تسمع صوت الحقيقه
الا من خلال هذا المنتدي "حصري لنسوانجي "

انا شاب ٢٢ سنة من عيلة مصرية ميسوره الحال ..ابويا ٥٤ سنة ..رجل اعمال
وامي ٤٢ سنة ..سيدة أعمال ..اختي رحاب ..١٨ سنة..في جامعة Euc
اختي ميار ..١٦ سنة ..في مدرسه ثانويه خاصة ..عيلة مصرية متحرره في كل حاجه
نعيش في فيلا شيك جدا في وسط البلد ويوجد خدم وحشم وحراسة خاصة لكل أفراد الأسرة

"الأب الروحي اسمه جمال صقر (ابويا) ..سيده الاعمال الناجحه مدام مرام (امي)
طول عمرنا متدلعين واي حاجه تطلبها تيجي وقتي وحل واحد عايش حياته وممكن ابات بره
بالاسبوع من صغرى ومحدش يقولي حاجه آخرهم يتصلوا يطمئنوا عليا والحياه peace
ويوم عيد ميلاد امي عملت حفله في الفيلا وعزمت صحابها هي بابا وكانت الحفله رقص وخمرة
ودلع خالص وابويا لابس بدله شيك جدا وامي لابسه فستان سهره قصير فشخ وصدرها باين معظمه
ولونه أسود لامع وحالها هدايا كتير اوي وقامت رقصت مع راجل شكله مهم جدا والكل متابع الموقف
وبعد مالحفله خلصت وكل الناس مشيت وفضل الراجل اللي كان بيرقص مع امي ومعاه واحده جامده اوي
وعرفت بعد كده أنه صاحب ابويا والست ده مراته ودخل المكتب قعد علي كنبه وامي راحتله
وفي أيدها كاسين ويسكي خد منها واحد وشدها تقعد علي حجره وفضلوا يوشوشه بعض
ويضحكوا بصوت عالي وابويا دخل عليهم الاوضه قعد بهزر معاهم وبعد كده استأذن يطلع الاوضه
والراجل ده شال امي في حضنه ودخلوا اوضة النوم رمها علي السرير بتاعها وابتدا يقلع هدومه
وقعد جنبها علي السرير فك سوسته الفستان بتاع امي وقلعها الفستان ومكننش لابسه غير اندر اسود
بس وشدته من رقبته ومسكت شفايفه بوس ومص ولحس وهو فوق منها وبعد كده نزلت علي رجليها
يلحس ويبوس فيها من كعب رجليها لحد فخادها وشد من وسطها الاندر وظهر كس مبطرخ بيلمع وابيض
ونزل مص في كسها ولحس وهي بتضغط علي رأسه اكتر وطلع علي بزها الكبير ياكل فيهم
وهي مسكت زوبره بايدها دخلته في كسها وبقي يطلع وينزل نيك فيها وعض في بزها وهي بتعض في شفايفها
ومغمضه عينها وموحوحه وماسكه جامد في المخده وهو عمال ينيك في لحمها المعتق
وهي مش قادره استحمل زوبره وحطيت أيدها علي ضهره تخربش فيه وعمال تقولوا ابوس ايدك هاتهم جوه كسي
مش قادره وهو مش سامع حاجه اصلا وقام خرج زوبره وطلع قعد علي بطنها ودخل زوبره بين بزها
وهي قفلت بزها بايدها وهو شغال نيك في بزها وبيلعب في كسها بصوبع ايده وجابت مرتين
وهي مسكت زوبري بايدها الاتنين وممحونه خالص وشغال دعك فيه وخلاص اهو هيجبهم
قامت بسرعه حطيت شفايفها قدام راس زوبره وفعلا خرجوا صواريخ غرقوا وشها وبوقها
وهو قام ياخد دوش وهي نايمه علي السرير وبعد ربع ساعة خرج من الحمام ولابس هدومه
وقعد جنبها علي السرير ومسك ورقه شكلها مهمه ومسك قلم وحط امضيته وقام مشي علي طول
وهي نامت عريانة وصحيت تاني يوم دخلت خدت دوش وخرجت لابسه فوطه وطلبت نسكافيه
من الخدامه ولاقيت جوزها دخل عليها الاوضه وسلموا علي بعض وقالها حصل اي قوليلي
قالت..خلاص مضي علي الورقه والصفقه اللي جاية بتاعتك يا حبيبي....
ابويا..كان لازم يوافق انتي امبارح كنت روعه والفيديو اللي متصور ليكي معاه ولعني امبارح خالص
وطلعوا متفقين أن بابا يصور ماما وهي بتتناك مع الراجل عشان يمسكوا علي حاجه
امي..فين المكافاه بتاعتي طيب ..ابويا ...حالان ...وحط ايده علي بزها والفوطه اتزحلقت من علي بزها
وبقي يفعص فيها ومسك شفايفها بوس ومص ولحس وشعرها طويل وناعم ومبلول وشكلها سكسي اوي
وباب الاوضه مفتوح مع دخول الخدامة شايلة النسكافيه وكحيت قامت امي بصيت ببرود وقالت
اه النسكافيه طيب حطي عندك وانزلي وفضلت تكمل بوس في ابويا وقالها اسيبك بقي وانزل اعمل كام تليفون
ونزل لقي الخدامة واقفه تحت السلم اللي قدام اوضه المكتب بتفعص في بزها من اللي شافته
واول لما شافت ابويا اتخضيت وجريت وابويا نده عليها وقالها هاتي قهوتي علي المكتب
ودخل هو المكتب وبعد ربع ساعة جان بالقهوه وحطيتها ولسه هتمشي قالها تعالي قربي راحت وقف قدامه
فتح درج المكتب وخرج الف جنيه وقالها خدي دول ليكي وكانت لابسه اليونيفورم اللي هو
فستان كحلي فوق الركبه ومفتوح من الصدر وفوق منه مريله بيضه وابويا بقي يمشي ايده
علي رجليها وبحسس عليها وهي مبسوطه اوي من ابويا وباين علي وشها وقالها لو عوزتي حاجه
تعالي قوليلي علي طول وهي خرجت راحت المطبخ ....

الساعه 6 بليل_كافيه وسط البلد
بروح هناك دائما انا وصحابي ولمحت أن في بنت شغاله ويتر اول مره اشوفها وهي كانت مهتمه بيا
وعينها معايا وسمعت عني وان انا ابن ناس مهمه وسالت عليها وعرفت انها شغاله من يومين
والتخلص الساعه ٩ بليل وناديت عليها وحطيت في أيدها ٥٠٠ جنيه وفيها ورقه مكتوب فيها رقمي
وهي شكرتني ومشيت وانا خلصت اليوم وروحت ولقيت رساله من رقم غريب علي الواتس
..هاي انا سها اللي شغاله في كافيه وسط البلد واتكلمنا وعرفت انها في جامعه ويتصرف علي نفسها
وعندها ٢٠ سنة ومن منطقه شعبيه ومتوسطه الحال وقعدنا بتاع اسبوع نتكلم وطلبت منها نخرج
وفعلا خرجنا وروحنا مطعم شيك جدا وغالي وهي مبهوره بيا طبعا وجبتلها خاتم دهب هديه
واتغدينا سوا وشربنا حاجه مع بعض وقمنا اتمشبنا شوية بالعربية وهي ماسكه ايدي ومبسوطه بيا
وهي كانت عاجبني اوي الصراحه وبعد كده روحتها وروحت انا كمان ....

الساعه ١ منتصف الليل

لمحت ابويا دخل المطبخ وبعد شويه خرج راح المكتب وبعد شويه طلعت وراء الخدامه
ولابسه عبايه قطيفه لونها اسود وضيقه وكعب عالي وشكلها سكسي اوي ونضيفه ودخلت المكتب
وقفلت الباب وراحت قعدت علي حجر ابويا ولفيت أيدها حوالين رقبته وأيده علي طيزها الطرية
وايدها اليمين علي زوبره بتدعك فيه وماسكه شفايف ابويا بوس ومص ولحس وفشخ وهو بيفعص
في بزها اللي يتعب اي حد وبعد شويه شالها وخدها علي الكنبه وقلع البيجامه وهي قلعت العبايه
وكانت لابسه قميص نوم احمر وقصير ومنيوكه خالص وقعدت علي الارض وشدت البوكسر من علي ابويا
ومسكت زوبره مص ولحس وهي محترفه وهو بيحسس علي شعرها وبعد شويه قام
وخليها ترفع رجليها اليمين علي الكنبه ودخل زوبره في كسها الضيق من قله النيك وابتدت الملحمه
وهي حضنته جامد هو شغال تمام وأيده علي طيزها عشان يعرف يرزع وهي كاتمه اهاااتها عشان امي
لو سمعت هتنزل تلعب بيهم وبقي مسك شفايفها بوس ومص ولحس
الخدامه ..مش قادره ارحمني بقي واخلص أااااه ااااااه اممممممم اااااااه ار ار ارحمني ابوس ايدك
وابويا شغال نيك جامد اوي وفاشخ كسها وجابهم جوه كسها مولعين وقعد علي الكنبه وهي وقعت
علي الارض تريح وفاتحه رجليها ومش قادره تقفلها من الوجع وقام خد هدومها وشالها بحنيه
لغايه المطبخ ونيمها وطلع علي اوضته نام هو كمان وانا طلعت اوضتي اعمل اي حاجه
وبعد ساعه نمت وصحيت تاني يوم الساعه ١١ الصبح فطرت ونزلت لقيت اختي رحاب خدت السواق
وخارجه رايحه سينما ...رحاب..هي دي السينما طيب يلا تعالي ادخل معايا
محمد السواق..لا ميصحش يا هانم انا منتظرك في العربية..رحاب..بعصبية انت عليك تسمع الكلام بس
ودخل معها ونفسه يديها طلقه في دماغها ودخلوا وكان شغال فيلم اجنبي رومانسي ومعظمه سكس اوي
وجات لقطه مرعبه جدا وهي صوتت ونطيت في حضن محمد وحضنته وفاقت قالتله اسفه مكنش قصدى
وهو ساكت طبعا ولقيت بنبص علي محمد بطرف عينها وحسيت بأمان في حضنه وجات لقطه سكس
لقيت نفسها ماسكه ايد محمد من غير ما تحس بتاع دقيقه كده وبتبص لقيت نفسها ماسكه ايده
اتحرجت وطلبت يمشوا وقاموا اتحركوا راحوا مطعم يأكلوا وهو قعد معها بس مش بياكل وشكله حزين
رحاب خدت بالها أنها زعقتله وقالتلي انا بجد اسف مكنش قصدى وصالحته واتغدوا سوا
وطلعوا علي حته هاديه زي المقطم كده وشربوا شاي مع بعض وركبوا العربيه قعدوا فيها
وهي كانت قاعده وراءه كالعاده بس المره دي ركبت جنبه وبصتله وقالتلو هو ينفع امسك ايدك بمحن
قالها تحت امرك يافندم رحاب..قالتلو لا مش تحت امري لو مش موافق قول ومش هزعل بجد
قالها هو انا أطول يافندم رحاب..بلاش افندم قولي يا رحاب يا محمد ومسكت ايده وحطيتها علي خدها
وهو بقي هايج منها اوي وخصوصا هي كيرفي وجميله ولابسه قميص نص كوم بزراير وبنطلون قماش رمادي فاتح
وليقت نفسها في حضن السواق بتاعها وهو مصدق مسك شفايفها بوس ومص ولحس بغباء كده
وقلعها القميص وشاف اندر ابيض وجسم فاجر وقشطه ونزل عض ولحس في جسمها وهي طلعت
زوبره من البنطلون تلحس فيه وتمصه باحتراف وهو فك السنتيان وفرك بزها ودعكهم ونزل الكرسي بتاعها
لوراء كأنه سرير وفك البنطلون بتاعها ونزلوا شويه هو واندر اسود وشاف اجمل كس ابيض قشطه
ونام فوقيها ودخل زوبره في كسها وهي عمال تقولوا كفاية قوم وهو مش سامع حاجه
رحاب ...قوم يا حيوان بقولك خلاص كفايه انا تاج راسك هو سمع كده اتحول عليها
قام اديها بتاع ١١ قلم علي وشها وقالها صوتك ما يطلعش عشان ممكن اقتلك هنا واهرب وهي خافت اوي
وهو كمل وبقي ينيك في كسها الملبن وبعد كده قام من عليها وقعد مكانه وقالها انزل مصي
ونزلت مصيت وجابهم في بوقها ومسح زوبره بمناديل ولابس وهي لابست وهي مصدومه
ومش بتتكلم لغايه لما وصلها الفيلا وكنت واقف انا في البلكونه لقيت امي رايح ناحيه اوضه البواب
وانا سرحت شويه وخدت بالي إن امي اتاخرت ونزلت اشوفها لقيت اوضه البواب مقفول بصيت من شباك الاوضه
لقيت فالعين ملط وامي قاعده علي الارض وبتقولوا بتنكه اخلص هاتهم علي صدرى وانجز
هو مكدبش خبر وجابهم علي صدرها الملبن ولبسوا هدوهم وقالتلوا ابقي استحم بعد كده
وخرجت طلعت علي اوضتها وفجاه لقيت نفسي عايش في ملحمه نيك فظيعه ومحدش مركز مع حد
وبعد يومين عرفت بالصدفه أن سها امها مديونه وعليها ١٠ الف جنيه وفورا كلمت سها عشان اقابلها
واديتها الفلوس وعملت مش موافقه وخدتهم طبعا وبعد يومين طلبت تقابلني عشان امها عايزه تشوفني
وروحت عندهم البيت سلمت علي امها واختها ودخلنا انا وسها قعدنا في اوضه الضيوف وقفلت الباب علينا
وكانت لابسه عبايه بيتي ضيقه مفتوحه من عند الصدر وشكلها سكسي اوي وانا تعبت عليها
وزنقتها بوس ومص ولحس وتقفيش في كل حته في جسمها علي الهدوم ومص في بزها وشفايفها
وقومت مشيت وروحت الفيلا لقيت مفاجاه منتظرني

استنوا الجزء الثاني عشان تعرفوا حصل اي مع الأب الروحي

شوفوني
05-27-2020, 08:44 AM
مقدمة جيدة

نتمنى لك التوفيق

اضافة الاجزاء كالعادة بشكل رد ثم التبليغ ليتم الدمج
تحياتنا

العراب1989
05-27-2020, 10:34 AM
في شوية لخبطة معلش
ازاي انت او الراوي بيشوف اهله عيني عينك بيمارسو قدامو هل هو مراقبهم كامرات او متلصص او ازاي هما ما بيشوفوه
ايه علاقه الاسم بالقصه ممكن توضلحي هي كمان علشان الاسم شدني وحبيت اقراها
انت انتقلت من الاهل الى الراوي بدون ما تربط الاحداث ممكن شويه توضح لان القاري مش بيفهم مباشر ازاي انتقل المشهد للي حكيتو فجاة
توضيح النقاط مهم جدا
اتمنالك الموفقيه دايما

vivid
06-05-2020, 11:58 PM
قصة حلوة وياريت توضحي كيفية فقدان العذرية و على يد من؟
اتمنى ان القى الاجابة لاحقا في هذه المتسلسلة
يسلموووووووووووووووووو

Hatem Moaz
06-06-2020, 12:06 AM
منتظرين الباقى

احا 123
06-30-2020, 09:50 AM
كمل بقية الاجزاء

sexxxdick
07-26-2020, 11:51 PM
تكملة القصة لوسمحت

وسام اسماعيل
12-29-2020, 05:06 AM
قصة حلوة كتير بانتظار التكملة



/archive/index.php/t-161877.html/archive/index.php/t-244008.html/archive/index.php/t-514232.html/archive/index.php/t-17917.html/archive/index.php/t-377089.html/archive/index.php/t-473743.htmlقصه نأكني أبني وحملتسكس الأم تنام ولابن يتجسس عليهاصور نسونجي بالنايلون /archive/index.php/t-228032.htmlقصص سكس مع بت خالتي لم كانت بتحممنيقصص سكس مع بنت عمي و اختها/archive/index.php/t-93097.htmlقصة طيزي. زميليقصص نيك نوره site:bfchelovechek.ru/archive/index.php/t-10829.html/archive/index.php/t-33640.htmlقصص سكس أنا ديوث أمي الارشيفمصمصلا بزازا/archive/index.php/t-476818.htmlxnxx وحدي تحلبلو ياه/archive/index.php/t-399470.htmlقصة سكس متسلسلة ديلدو site:rusmillion.ruقصه نيك بين الاشجار والمحارم كل الاجزاء متسلسله site:bfchelovechek.ruقصة نيك في المدرسة/archive/index.php/t-338969.htmlقصة نيك محترمةنيكشيميل جل/archive/index.php/t-309106.htmlصوررومانسي خالي ملابسه/archive/index.php/t-499611.htmlزغب ورع يزغب ورع/archive/index.php/t-289027.htmlقصص سكس في الجيشقصص سكس مع خطيب صديقتيقصص سكس نيك محارم زوجات مغتربين ومسولين متسلسله جدي/archive/index.php/t-2130.html/archive/index.php/t-152514.html/archive/index.php/t-323896.html/archive/index.php/t-17920.htmlقصص سكس بنات سته عشره سنه/archive/index.php/t-358204.html/archive/index.php/t-288597.htmlقصص منيوكة نيك متعه تحرر site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-428348.htmlنيك حركة فتح قذف/archive/index.php/t-508768.html/archive/index.php/t-53468.html/archive/index.php/t-347252.html/archive/index.php/t-395866.htmlتعارف سوالب اسيوط/archive/index.php/t-167126.htmlقصص محارم سعوديه اخي site:rusmillion.ruقصص عملت جنس مع ابىقصص سكس زوجات سحاق site:rusmillion.ruقصة سكس كلبة خاضعة جماعي site:rusmillion.ruقصص نیک محارم امی وزوجتی احلا قصص نيك مصوره/archive/index.php/t-110014.htmlقصص لواط سكس امي/archive/index.php/t-17275.html/archive/index.php/t-349020.html/archive/index.php/t-216692.html/archive/index.php/t-553191.htmlقصص مدبلجه ومصوره سكس نيك محارم نسونجي الام الحنوننقصص سكس متعة/archive/index.php/t-181681.html/archive/index.php/t-269481.htmlصور سكس بداعانيكها في الغردقه قصص/archive/index.php/t-119616.htmlقصة حقنة في الطيز site:rusmillion.ruقصة نيك كس جارتي بلقوه/archive/index.php/t-239958.html/archive/index.php/t-141150.html/archive/index.php/t-392173.html/archive/index.php/t-415858.htmlقصاص سكس محرم منتديات نسونجي اصفحه 8/archive/index.php/t-133543.htmlقصص تعذيب سكس ساديه بالوخز بالإبرسالب سكس نيك صقر صورزوج أختي ناكني/archive/index.php/t-10670.htmlسكس محارم شاب ومرات ابوه وهى نايمه ويمتعهانياكه/archive/index.php/t-189314.htmlقصص سكس الخول بيصورها لصاحبه/archive/index.php/t-6318.htmlقصص سكس نيك سعوديات/archive/index.php/t-564070.html/archive/index.php/t-334035.html/archive/index.php/t-168610.html