THE LEGEND
04-08-2017, 11:49 PM
القصه من كتابه
//rusmillion.ru/aflmsexarab/member.php?u=225991
انا عمر 20 عاماً بدأت رحلتي ف الجنس منذ ال 13 من عمري، لم اكن اعلم شيء عن الجنس سوى الفتيات و صور فروجهن(جمع كس) ، و عشان كدة قعدت ادور على بنت ارضي بيها شهوتي؛ معداش وقت كبير علشان امارس الجنس مع بنت عرفتها ف الثانوي، كانت تقعد قدامي ف (البنش) الدكة و تقعد توطي و تغريني بجسمها، و وانا كان اللي بيلفتني ف اي بنت هو فخادها و طيازها، و هي بتوطي شوفت جسمها كان اسمر السمار بتاع الاسبانيات كانت زي حتة الشكلاتة جسمها مفهوش غلطة، كانت بتلغيني و تبصلي و عايزاني اكلمها، انا مأدتش ف اديها غلوة و وقعت، و قعدنا نتكلم و عرفنا اننا قريبين من بعض ف التفكير قوي، و ف مرة و احنا مروحين سوا من الدرس كنت عايز انام معاها بس مكنتش اعرف هنام معاها فين او ازاي، ف قلتلها بالنص "نفسي ادوقك بقى" ، هي وقفت ساكتة شوية بعدين قالت انت ممكن تيجي تذاكر عندي ف البيت بابا مسافر و ماما كبيرة ف السن، و نسيت تقلي ان ليها اخ، روحنا و لقيته واقف بيستقبلنا كان امور قوي، و حسيت ب انجذاب ليه و دا اول معرفتي اني بنجذب للرجالة، خفت و مقلتش، وكنت خايف اكتر من ردّة فعلة لما يشفنا داخلين سوا، بس متكلمش و سابنا ندخل بعد م سلم علينا و حضني قوي، عموما دخلنا الاوضة و زي اي ولد قمت هاجم عليها و زنقتها ف السرير و ماسك بزازها و نازل فيها بوس بس طلع لازم منمسكش بزاز البنت علطول علشان منبوظش شهوتهم، هي قالتلي انا مش عايزة اشوف زبك انا عايزة احس بيه، قمت مدخله فيها علطول بس مكنتش بتتأوه و بتدلع زي مبشوف ف الافلام الاباحية، تنتني انيك 10 دقايق و نزلتهم و عرفت ان هي كانت مفتوحة علشان كسها واسع و منزلش دم، بس محستش ب متعة كبيرة وكانت ميعة كدة، بعد لما روحت اتفرجت على سكس شواذ و حسيت بمتعة و انا بتفرج على السوالب، و كنت فرحان اكتر باللي بينيكو و بيتناكو، و لما بيتناك و حد بيلعبله ف بتاعة، قعدت ابعبص نفسي و كنت فرحان و استمتعت متعة ملهاش سابق ، بس بعدها كنت زهقان كدا مش عارف ليه، و رجعت قلت لا و هنام مع البنت دي تاني ، بس جالي تلفون من اخوها و بيقلي تعالى حالا!!....يتبع!
//rusmillion.ru/aflmsexarab/member.php?u=225991
انا عمر 20 عاماً بدأت رحلتي ف الجنس منذ ال 13 من عمري، لم اكن اعلم شيء عن الجنس سوى الفتيات و صور فروجهن(جمع كس) ، و عشان كدة قعدت ادور على بنت ارضي بيها شهوتي؛ معداش وقت كبير علشان امارس الجنس مع بنت عرفتها ف الثانوي، كانت تقعد قدامي ف (البنش) الدكة و تقعد توطي و تغريني بجسمها، و وانا كان اللي بيلفتني ف اي بنت هو فخادها و طيازها، و هي بتوطي شوفت جسمها كان اسمر السمار بتاع الاسبانيات كانت زي حتة الشكلاتة جسمها مفهوش غلطة، كانت بتلغيني و تبصلي و عايزاني اكلمها، انا مأدتش ف اديها غلوة و وقعت، و قعدنا نتكلم و عرفنا اننا قريبين من بعض ف التفكير قوي، و ف مرة و احنا مروحين سوا من الدرس كنت عايز انام معاها بس مكنتش اعرف هنام معاها فين او ازاي، ف قلتلها بالنص "نفسي ادوقك بقى" ، هي وقفت ساكتة شوية بعدين قالت انت ممكن تيجي تذاكر عندي ف البيت بابا مسافر و ماما كبيرة ف السن، و نسيت تقلي ان ليها اخ، روحنا و لقيته واقف بيستقبلنا كان امور قوي، و حسيت ب انجذاب ليه و دا اول معرفتي اني بنجذب للرجالة، خفت و مقلتش، وكنت خايف اكتر من ردّة فعلة لما يشفنا داخلين سوا، بس متكلمش و سابنا ندخل بعد م سلم علينا و حضني قوي، عموما دخلنا الاوضة و زي اي ولد قمت هاجم عليها و زنقتها ف السرير و ماسك بزازها و نازل فيها بوس بس طلع لازم منمسكش بزاز البنت علطول علشان منبوظش شهوتهم، هي قالتلي انا مش عايزة اشوف زبك انا عايزة احس بيه، قمت مدخله فيها علطول بس مكنتش بتتأوه و بتدلع زي مبشوف ف الافلام الاباحية، تنتني انيك 10 دقايق و نزلتهم و عرفت ان هي كانت مفتوحة علشان كسها واسع و منزلش دم، بس محستش ب متعة كبيرة وكانت ميعة كدة، بعد لما روحت اتفرجت على سكس شواذ و حسيت بمتعة و انا بتفرج على السوالب، و كنت فرحان اكتر باللي بينيكو و بيتناكو، و لما بيتناك و حد بيلعبله ف بتاعة، قعدت ابعبص نفسي و كنت فرحان و استمتعت متعة ملهاش سابق ، بس بعدها كنت زهقان كدا مش عارف ليه، و رجعت قلت لا و هنام مع البنت دي تاني ، بس جالي تلفون من اخوها و بيقلي تعالى حالا!!....يتبع!