سالب رجولي ناعم
06-02-2019, 08:45 PM
كالعاده قصه حقيقيه :
وصف لنفسي 170 سم طول 71 كيلو ابيض قمحي جسمي كله ناعم شفايفي كبيره شويه جسمي رياضي طيزى صورتها محطوطه قدامكم.
في يوم كنت نازل الدقي حوالي الساعه واحده الظهر جاى من الهرم اول ما نزلت من الميني باص لمحت واحد صعيدى واقف بجلبيه وبيلعب في زبره بيعدله يعني زى ما كلنا بنعدله جوه البنطلون بس هو كان لابس جالبيه هو اخد باله اني شوفته فا لعب زياده شويه وابتسملي فا مشيت قدامه وبصيت ورايا عشان اعرفه اني عايزه فا جيه ورايا وطبعا كان ساب زبره . من الاخر كده زبره كبير واوى وده واضح جدا فضيلت امشي واغير اتجاهي كل شويه لحد ما اتاكدت انه جاى ورايا فعلا فا وقفت وهو فضل واقف من بعيد فضلنا نبص لبعض وشويه وجالي بيقولي ازيك يا باشا طريقه كلامه واضح انه مش متعلم سلم عليا ايده كانت كبيره اوووى وبعد ما سلم عليا نزل ايده عدل بيها زبره واتضحلي اكثر ان زبره تقريبا واصل لركبه فا قولتله ازيك انت اسمك ايه قالي رجب وعدل زبره تاني فا انا بصيت عليه قالي عجبك فا قولتله ده كبير اوووى يعور قالي لا صحبه حنين اوووى متخافش. عشان كنت مستعجل اخدنا ارقام بعض ومشيت وهو كان فهمني انه عنده مكان عند كبرى الخشب عند محطه البحوث اتكلمنا اكثر من مره في التليفون وكان دايما يقولي انه تعبان وعايز ريح زبره وانا كنت اقوله كبير اووى هيتعبني ومش هقدر عليه وكان يرد بمصه بس .التليفونات ما بينا اتكررت لحد ما مره اتفقنا وروحتله واكتشفت وانا رايحله انه شغال جزار قالي وانا في الطريق وفضل يحلفلي انه امان ومخفش وفعلا روحتله طبعا كان لابس جالبيه وطلعنا شقته من وهو بيفتح باب الشقه مش قادر امسك نفسي مديت ايدى علي زبره من قبل ما يفتح الباب زبره كبير اووى. ضحك وقالي اصبر يا سميرودخلنا جوه علي اوضه النوم علي طول وخلع الجلابيه وكان لابس كلسون خلعت انا هدومي ملط قرب مني وفضل يحسس عليا ويبوسني خلعته هدومه وانا مش قادر تعبان اووى علي زبره وكل شويه امسكه واقوله زبرك كبير اوووى يا رجب وهو يضحك ويقولي طيزك تستاهله ونايمني علي بطني وركب فوقيا وفضب يقفش في بزازى ويفتح في طيزى بزبره وانا توجع واقوله بالراحه يا رجب وو يقولي لازم عشان تتكيف ويدوس بزبره وانا اتوجع واحاوول اهرب منه قام قلبني علي جنبي وفضل يلعب بزبره فطيزى وانا مش قادر فا سيبت السرير وقمت فا قام ورايا ومسكني من طيزى وهو لسه علي السرير وخدني علي حجره وفضل ينططني وانا مش قادر وهو يقول اتكيف وريحني وانا مش قادر تعبان من زبره وعماله اقوله كبير يا رجب بيوجع يا رجب فا قام بيا وحطني علي الارض دوجي وفضل ينيك فيا وانا تعبان وبتوجع خرجت زبره وقمت وهو بيقولي ايه مالك قولتله تعبت زبرك بيوجع قالي بس بيكيف. تيليفونه رن طلع يرد لانه كان بره طلعت وراه وهو بيتكلم في التليفون وفضت العب في زبره وهو بيتكلم وماسك نفسه لا يطلع صوت فا وهو بيتكلم في التليفون لفيت ونزلت علي الارض وضع دوجى فا نزل فضل ينيكني وهو بيتكلم في التليفون واول ما خلص التليفون قفش فطيزى واركبها جامد وانا عماله اقوله بالراحه وهو يقولي لا خلاص هنزل وفضل ينيك لحد ما نزلهم علي ظهرى وغرقني بيهم ورجع دخله فطيزى فا قولتله ايه تاني قالي نزلهم انت بقي.
وصف لنفسي 170 سم طول 71 كيلو ابيض قمحي جسمي كله ناعم شفايفي كبيره شويه جسمي رياضي طيزى صورتها محطوطه قدامكم.
في يوم كنت نازل الدقي حوالي الساعه واحده الظهر جاى من الهرم اول ما نزلت من الميني باص لمحت واحد صعيدى واقف بجلبيه وبيلعب في زبره بيعدله يعني زى ما كلنا بنعدله جوه البنطلون بس هو كان لابس جالبيه هو اخد باله اني شوفته فا لعب زياده شويه وابتسملي فا مشيت قدامه وبصيت ورايا عشان اعرفه اني عايزه فا جيه ورايا وطبعا كان ساب زبره . من الاخر كده زبره كبير واوى وده واضح جدا فضيلت امشي واغير اتجاهي كل شويه لحد ما اتاكدت انه جاى ورايا فعلا فا وقفت وهو فضل واقف من بعيد فضلنا نبص لبعض وشويه وجالي بيقولي ازيك يا باشا طريقه كلامه واضح انه مش متعلم سلم عليا ايده كانت كبيره اوووى وبعد ما سلم عليا نزل ايده عدل بيها زبره واتضحلي اكثر ان زبره تقريبا واصل لركبه فا قولتله ازيك انت اسمك ايه قالي رجب وعدل زبره تاني فا انا بصيت عليه قالي عجبك فا قولتله ده كبير اوووى يعور قالي لا صحبه حنين اوووى متخافش. عشان كنت مستعجل اخدنا ارقام بعض ومشيت وهو كان فهمني انه عنده مكان عند كبرى الخشب عند محطه البحوث اتكلمنا اكثر من مره في التليفون وكان دايما يقولي انه تعبان وعايز ريح زبره وانا كنت اقوله كبير اووى هيتعبني ومش هقدر عليه وكان يرد بمصه بس .التليفونات ما بينا اتكررت لحد ما مره اتفقنا وروحتله واكتشفت وانا رايحله انه شغال جزار قالي وانا في الطريق وفضل يحلفلي انه امان ومخفش وفعلا روحتله طبعا كان لابس جالبيه وطلعنا شقته من وهو بيفتح باب الشقه مش قادر امسك نفسي مديت ايدى علي زبره من قبل ما يفتح الباب زبره كبير اووى. ضحك وقالي اصبر يا سميرودخلنا جوه علي اوضه النوم علي طول وخلع الجلابيه وكان لابس كلسون خلعت انا هدومي ملط قرب مني وفضل يحسس عليا ويبوسني خلعته هدومه وانا مش قادر تعبان اووى علي زبره وكل شويه امسكه واقوله زبرك كبير اوووى يا رجب وهو يضحك ويقولي طيزك تستاهله ونايمني علي بطني وركب فوقيا وفضب يقفش في بزازى ويفتح في طيزى بزبره وانا توجع واقوله بالراحه يا رجب وو يقولي لازم عشان تتكيف ويدوس بزبره وانا اتوجع واحاوول اهرب منه قام قلبني علي جنبي وفضل يلعب بزبره فطيزى وانا مش قادر فا سيبت السرير وقمت فا قام ورايا ومسكني من طيزى وهو لسه علي السرير وخدني علي حجره وفضل ينططني وانا مش قادر وهو يقول اتكيف وريحني وانا مش قادر تعبان من زبره وعماله اقوله كبير يا رجب بيوجع يا رجب فا قام بيا وحطني علي الارض دوجي وفضل ينيك فيا وانا تعبان وبتوجع خرجت زبره وقمت وهو بيقولي ايه مالك قولتله تعبت زبرك بيوجع قالي بس بيكيف. تيليفونه رن طلع يرد لانه كان بره طلعت وراه وهو بيتكلم في التليفون وفضت العب في زبره وهو بيتكلم وماسك نفسه لا يطلع صوت فا وهو بيتكلم في التليفون لفيت ونزلت علي الارض وضع دوجى فا نزل فضل ينيكني وهو بيتكلم في التليفون واول ما خلص التليفون قفش فطيزى واركبها جامد وانا عماله اقوله بالراحه وهو يقولي لا خلاص هنزل وفضل ينيك لحد ما نزلهم علي ظهرى وغرقني بيهم ورجع دخله فطيزى فا قولتله ايه تاني قالي نزلهم انت بقي.