ElNak7
11-09-2019, 04:25 AM
في البدايه دي اول مشاركه ليا انا كنت دايما كنت بفتح الموقع من غير ما اعمل عضويه
ولما عملت العضويه نسيت الاكونت القديم فعملت واحد جديد و حبيت اشاركم تجربتي
انا الاسامي الى هقولها في قصتي مستعاره بس دي قصتي الحقيقيه بجد يلا نبدا
انا يوسف عندي 23 سنه في كليه هندسه من عيله محترمه و مثقفه جدا
قعدت فتره في السعوديه مع اهلي قبل ما ارجع مصر و رجعت و انا في الثانوي اخدت الثانويه من هنا
و كانت بدايه كلامي مع بنات اصلا كانت مع السكرتيره بتاعت درس الرياضه بتاعي كانت بتعتبرني زي اخوها
كانت بتعتبرني زي اخوها كانت اكبر مني بسنتين كانت هي في اولى كليه لما كنت انا في تاتيه ثانوي
هي كان ابوها ميت و عندها اخت اكبر مني بسنه و اخت صغيره خالص كنت بروح ازورها في البيت عادي بس كانت امها بتكون موجوده هي و اخواتها
خلصت الثانوي و دخلت الكليه وهي كلنت مرتبطه بواحد من سنها المفروض كان هيتقدم لها لما يخلصوا الكليه المهم كنت انا وقتها في تانيه
كليه و هي اخر سنه لها في نص السنه قالتله يا احمد مش هتتقدم قالها نخلص و بتاع و كان بيعمل معاها خانقات من مافيش
لحد لما خلصوا و كانوا قاعدين فتره زعلانين من بعض فجاه لاقت صحبتها ده احمد راح خطب . هي اتصدمت من هنا و دخلت في مود من
الحزن و كئابه و كانت تتصل بيا و تعيط و انا اهدي فيها ماكنش في غيري ادامها . بدات طريقتها يكون في حاجات غريبه زي كانت و هي بتكلمني بليل تقولي انا نفسي في حد يحبني و يخاف عليا زيك . و بدات تقولي انا عايزه انام في حضنك كنت بقول عشان مكسوره و واثقه فيا فبطلع الى جواها. لحد مافي يوم لاقيتها بتتصل بيا على الساعه 2 قالتي تعالى انا عيزاك ضروري طب في اي قالتلي مش هينفع في الموبايل لبست و روحتلها لاقيتها فتحتلي الباب و كانت لابسه بجامه كنا وقتها الجو خريف كده و بشعرها و كنت اول مره اشوغها كده كانت دايما لما ازورها كانت بتلبس طرحه او خمار المهم دخلت بقولها في مامتك او اختك قالتلي ماما في الشغل لسه مرجعتش و اختي في الشغل قلتلها طب مالك قعدت تفتكر في احمد و تعيط و كانت لازقه فيا لاقيتها راحت راسها على كتفي و ايدها على الصدري و بتقولي انت حنين اوي يا يوسف و بتبصلي و وشها قريب من وشي و لاقيتها بتفتح زراير القميص و وشها قرب من وشي جامده فمسكتها من وسطها و حضنتها جامد لاقيتها مستجيبه بوستها من رقبتها و طلعت ابوسها من شفايفها فضلنا في البوسه دي بتاع دقيقيتن تلاته و اعض شفايفها ولساني يلف على لسانها و ايدي على صدرها بحسس عليه و هي فكتلي الزرابر و انا فتحت السوسته بتاع البجامه بتاعتها لاقيتها لابسه برا بس قعدت احس على بزازها من فوق البرا و اجي عند حلمتها و اضغط ضغطه خفيفه لاقيتها راحت مطلعه ااااه خفيفه مكتومه اسراء بالمناسبه طولها مثلا 160 جسمها مظبوط فشخ . بزازها في جحم البرتقانه كده و مشدودين و جسمها رفيع يجي عند طيزها تبقى كبيره و مشدوده قحاويه هي . المهم قمت قلعت القميص و قلعتها البجامه بقت البرا و الاندر و قعدت ابوس فيها و في جسمها و افعص في صدرها من برا و ادخل ايدي جواها و كل اما املمس حلمتها تتنهد و تطلع اهااات خفيفه و تحضني و تضمني ليها اكتر ايدي التانيه كنت بحسس على وراكها لحد اما وصلت لكسها لاقيت الاندر بتاعها مبلول اوووي الصراحه هجت فشخ طول عمري بتفرج على افللم السكس و هم بيلحسوا الكس و انا نفسي اجرب الاحساس ده شلتها و اخدتها على الاوضه و نيمتها على ضهرها و فتحت رجلها و بديت امشي صوابعي على كسها و تحاول تقفل رجليها عليا و انا افتحهع بايدي قعدت اللحسه من فوق اللندر كانت ريحته حلوه اووي و بيطلع سخونه و هي عماله تطلع في اهااات و تقولي مش قادره بصوت مبحوح روحت مقلعها الاندر و اول ما حطيت راسي و لساني عليه لاقيتها مسكت راسي و بتقفل برجلها على وشي عليه و عمال الحس فيه و هو غرقان فشخ و ت هي تقولي بحبك اووي يا يوسف و انا الحس فيه بانطلوني كان هيتفرتك زوبري وقف نيك روحت قاعل البنطلون و فضلت بالبوكسر و قلبتها على بطنها و نزلت ضهرها تحت بقى خرم طيزها و كسها بارزين ادامي بليت صوبعي و قعدت اللعب بيه حوالي خرم طيزها و هي عماله تقولي مش قادره ااااه انا بحبك روحت مدخل صوبعي في طيزها لاقيتها طلعت اااااه عاليه اووعي قالتلي ايه ده طيزي وجعتي طلع صوبعك و هي مش قادره تتكلم قلتلها اصبري هبسطك قعدتادخل و اطلع صوبعي في طيزها براحه و هي اااه مش قارده يا يوسف طلعله و كسها غرقان نييك قلعت البوكسر هجت فشخ قلبتها على ضهرها تاني و روحت مقرب زوبري من كسها قالتلي انا لسه بنت و كانت مش قادره تتحرك ولا تمتعني قلتلها ماتخفيش و قعدت احك زوبري في كسها وو اول ما لمس زوبري كسها و بقى بين شافيفه بقت بتقفل برجلها عليه و تقولي نفسي فيه عايزاه قلتلها عايزه ايه كنت عايزها تتشرمط معايا قالتلها عايزه ايه قالتلي تدخله فيا قالتلها ايه هو قالتلي زوبرك عايزاك تنيكني و انا عمال احك في كسها و ساحت خالص مبقتش قارده لاقيتها بتحضني جااامد و جسمها بدا يترعش و مسكت فيا جامد ولاقيت كسها طلع نافوره ميه انا ماكنتش لسه جبتهم قالتلها انا لازم انيكك عشان اجيبهم قالتلي مش هينفع قلتلها هنيكك من طيزك قالتلي هيوحعني لا قالتلي ماتخفيش قمت جبت علبة كريم و دهنت بيه زوبري و خرم طيزها و قعدت ادخل صوباعي الاول و هي تقولي ااااه سخن اووي اقولها اومال لما ادخل زوبري هتقولي ايه يا لبوه قالتلي انا لبوه قلتلها اه لبوه و شرموطه قالتلي ماشي يا خول انا لبوه بدلع و مياصه كده سمعت انا خول من هنا قمت عملها وضع الكلب و ايدي على ضهرها و قعدت احاول ادخل راس زوبري في خرم طيزها كان ضيق فشخ و انا زوبري تخين و طوله بتاع 17 سم و اضربها على طيزها و هي تقولي يلا نيكني اول ما دخلت راسها صوتت كانت هتفضحنا حطيت ايدي على بوقها و قعدت احرك راسه جوا و هي عايزه تسرخ و عماله تحاول تقوم و انا مكتفها و بحرك راسه لحد ما خرمها وسع شويه قعدت ادخل و اطلع براحه انيكها براحه لان خرمها ضيق نيك و هي عماله تتطلع اااهات و تقولي مش قادره كسي مولع و انا عامال اللعب لها في و هي تقولي حرام عليك كفايه مش قارده و انا خلاص كنت جبت اخري و هي ساحت موي و عمال انيكها في طيزها و اضربها عليها لحد فلقتين طزها احمروا لاقيتها بقفل رجلها على بعض بيت رتع و بتقولي هاتهم بقى حرام عليك نيييك افشخني جبهم في طيزي روحت جايبهم في طيزها لاقيتها اترمت على السرير و انا اترميت جمبها و جات في حضني و قالتلي انا بحبك اووي انت عوضتني عن حاجات كتير ربنا يخليك ليا و فضلنا عريانين بتاع خمس دقايق مش قادرين نتحرك لحد مانا قمت و قومتها مكان منانا نيكتها في طيزها لاقيتها متعوره بتنزل دم خفيف قامت غلست نفسها و انا كمان و لبست و انا لبست و ادتني بوسه قبل ما امشي و قالتلي كلمني بليل
لسه بقى في اجزاء تانيه عارف ان المقدمه كانت طويله بس عشان اعرفكم البدايه
ارجو انها تكون عجبتكم
ولما عملت العضويه نسيت الاكونت القديم فعملت واحد جديد و حبيت اشاركم تجربتي
انا الاسامي الى هقولها في قصتي مستعاره بس دي قصتي الحقيقيه بجد يلا نبدا
انا يوسف عندي 23 سنه في كليه هندسه من عيله محترمه و مثقفه جدا
قعدت فتره في السعوديه مع اهلي قبل ما ارجع مصر و رجعت و انا في الثانوي اخدت الثانويه من هنا
و كانت بدايه كلامي مع بنات اصلا كانت مع السكرتيره بتاعت درس الرياضه بتاعي كانت بتعتبرني زي اخوها
كانت بتعتبرني زي اخوها كانت اكبر مني بسنتين كانت هي في اولى كليه لما كنت انا في تاتيه ثانوي
هي كان ابوها ميت و عندها اخت اكبر مني بسنه و اخت صغيره خالص كنت بروح ازورها في البيت عادي بس كانت امها بتكون موجوده هي و اخواتها
خلصت الثانوي و دخلت الكليه وهي كلنت مرتبطه بواحد من سنها المفروض كان هيتقدم لها لما يخلصوا الكليه المهم كنت انا وقتها في تانيه
كليه و هي اخر سنه لها في نص السنه قالتله يا احمد مش هتتقدم قالها نخلص و بتاع و كان بيعمل معاها خانقات من مافيش
لحد لما خلصوا و كانوا قاعدين فتره زعلانين من بعض فجاه لاقت صحبتها ده احمد راح خطب . هي اتصدمت من هنا و دخلت في مود من
الحزن و كئابه و كانت تتصل بيا و تعيط و انا اهدي فيها ماكنش في غيري ادامها . بدات طريقتها يكون في حاجات غريبه زي كانت و هي بتكلمني بليل تقولي انا نفسي في حد يحبني و يخاف عليا زيك . و بدات تقولي انا عايزه انام في حضنك كنت بقول عشان مكسوره و واثقه فيا فبطلع الى جواها. لحد مافي يوم لاقيتها بتتصل بيا على الساعه 2 قالتي تعالى انا عيزاك ضروري طب في اي قالتلي مش هينفع في الموبايل لبست و روحتلها لاقيتها فتحتلي الباب و كانت لابسه بجامه كنا وقتها الجو خريف كده و بشعرها و كنت اول مره اشوغها كده كانت دايما لما ازورها كانت بتلبس طرحه او خمار المهم دخلت بقولها في مامتك او اختك قالتلي ماما في الشغل لسه مرجعتش و اختي في الشغل قلتلها طب مالك قعدت تفتكر في احمد و تعيط و كانت لازقه فيا لاقيتها راحت راسها على كتفي و ايدها على الصدري و بتقولي انت حنين اوي يا يوسف و بتبصلي و وشها قريب من وشي و لاقيتها بتفتح زراير القميص و وشها قرب من وشي جامده فمسكتها من وسطها و حضنتها جامد لاقيتها مستجيبه بوستها من رقبتها و طلعت ابوسها من شفايفها فضلنا في البوسه دي بتاع دقيقيتن تلاته و اعض شفايفها ولساني يلف على لسانها و ايدي على صدرها بحسس عليه و هي فكتلي الزرابر و انا فتحت السوسته بتاع البجامه بتاعتها لاقيتها لابسه برا بس قعدت احس على بزازها من فوق البرا و اجي عند حلمتها و اضغط ضغطه خفيفه لاقيتها راحت مطلعه ااااه خفيفه مكتومه اسراء بالمناسبه طولها مثلا 160 جسمها مظبوط فشخ . بزازها في جحم البرتقانه كده و مشدودين و جسمها رفيع يجي عند طيزها تبقى كبيره و مشدوده قحاويه هي . المهم قمت قلعت القميص و قلعتها البجامه بقت البرا و الاندر و قعدت ابوس فيها و في جسمها و افعص في صدرها من برا و ادخل ايدي جواها و كل اما املمس حلمتها تتنهد و تطلع اهااات خفيفه و تحضني و تضمني ليها اكتر ايدي التانيه كنت بحسس على وراكها لحد اما وصلت لكسها لاقيت الاندر بتاعها مبلول اوووي الصراحه هجت فشخ طول عمري بتفرج على افللم السكس و هم بيلحسوا الكس و انا نفسي اجرب الاحساس ده شلتها و اخدتها على الاوضه و نيمتها على ضهرها و فتحت رجلها و بديت امشي صوابعي على كسها و تحاول تقفل رجليها عليا و انا افتحهع بايدي قعدت اللحسه من فوق اللندر كانت ريحته حلوه اووي و بيطلع سخونه و هي عماله تطلع في اهااات و تقولي مش قادره بصوت مبحوح روحت مقلعها الاندر و اول ما حطيت راسي و لساني عليه لاقيتها مسكت راسي و بتقفل برجلها على وشي عليه و عمال الحس فيه و هو غرقان فشخ و ت هي تقولي بحبك اووي يا يوسف و انا الحس فيه بانطلوني كان هيتفرتك زوبري وقف نيك روحت قاعل البنطلون و فضلت بالبوكسر و قلبتها على بطنها و نزلت ضهرها تحت بقى خرم طيزها و كسها بارزين ادامي بليت صوبعي و قعدت اللعب بيه حوالي خرم طيزها و هي عماله تقولي مش قادره ااااه انا بحبك روحت مدخل صوبعي في طيزها لاقيتها طلعت اااااه عاليه اووعي قالتلي ايه ده طيزي وجعتي طلع صوبعك و هي مش قادره تتكلم قلتلها اصبري هبسطك قعدتادخل و اطلع صوبعي في طيزها براحه و هي اااه مش قارده يا يوسف طلعله و كسها غرقان نييك قلعت البوكسر هجت فشخ قلبتها على ضهرها تاني و روحت مقرب زوبري من كسها قالتلي انا لسه بنت و كانت مش قادره تتحرك ولا تمتعني قلتلها ماتخفيش و قعدت احك زوبري في كسها وو اول ما لمس زوبري كسها و بقى بين شافيفه بقت بتقفل برجلها عليه و تقولي نفسي فيه عايزاه قلتلها عايزه ايه كنت عايزها تتشرمط معايا قالتلها عايزه ايه قالتلي تدخله فيا قالتلها ايه هو قالتلي زوبرك عايزاك تنيكني و انا عمال احك في كسها و ساحت خالص مبقتش قارده لاقيتها بتحضني جااامد و جسمها بدا يترعش و مسكت فيا جامد ولاقيت كسها طلع نافوره ميه انا ماكنتش لسه جبتهم قالتلها انا لازم انيكك عشان اجيبهم قالتلي مش هينفع قلتلها هنيكك من طيزك قالتلي هيوحعني لا قالتلي ماتخفيش قمت جبت علبة كريم و دهنت بيه زوبري و خرم طيزها و قعدت ادخل صوباعي الاول و هي تقولي ااااه سخن اووي اقولها اومال لما ادخل زوبري هتقولي ايه يا لبوه قالتلي انا لبوه قلتلها اه لبوه و شرموطه قالتلي ماشي يا خول انا لبوه بدلع و مياصه كده سمعت انا خول من هنا قمت عملها وضع الكلب و ايدي على ضهرها و قعدت احاول ادخل راس زوبري في خرم طيزها كان ضيق فشخ و انا زوبري تخين و طوله بتاع 17 سم و اضربها على طيزها و هي تقولي يلا نيكني اول ما دخلت راسها صوتت كانت هتفضحنا حطيت ايدي على بوقها و قعدت احرك راسه جوا و هي عايزه تسرخ و عماله تحاول تقوم و انا مكتفها و بحرك راسه لحد ما خرمها وسع شويه قعدت ادخل و اطلع براحه انيكها براحه لان خرمها ضيق نيك و هي عماله تتطلع اااهات و تقولي مش قادره كسي مولع و انا عامال اللعب لها في و هي تقولي حرام عليك كفايه مش قارده و انا خلاص كنت جبت اخري و هي ساحت موي و عمال انيكها في طيزها و اضربها عليها لحد فلقتين طزها احمروا لاقيتها بقفل رجلها على بعض بيت رتع و بتقولي هاتهم بقى حرام عليك نيييك افشخني جبهم في طيزي روحت جايبهم في طيزها لاقيتها اترمت على السرير و انا اترميت جمبها و جات في حضني و قالتلي انا بحبك اووي انت عوضتني عن حاجات كتير ربنا يخليك ليا و فضلنا عريانين بتاع خمس دقايق مش قادرين نتحرك لحد مانا قمت و قومتها مكان منانا نيكتها في طيزها لاقيتها متعوره بتنزل دم خفيف قامت غلست نفسها و انا كمان و لبست و انا لبست و ادتني بوسه قبل ما امشي و قالتلي كلمني بليل
لسه بقى في اجزاء تانيه عارف ان المقدمه كانت طويله بس عشان اعرفكم البدايه
ارجو انها تكون عجبتكم