دخول

عرض كامل الموضوع : حواديتي 2 الجزء الثاني


وجع قلب
03-15-2017, 12:45 AM
استكمالا للجزء الاول واللي كان انتهي وانا كنت بنيك صابر ف بيته و وقت م كنت هنزل لبني دخل شخص علينا من الذهول لبني وصل لهدوم الشخص دة ....

البداية ... الجزء الثاني ....
دخلت مني "اخت صابر" علينا وانا بنيك صابر ... مني بيضاء عيون ملونه صدر فلات تقريبا رفيعه جدا مفيش فيها غير طيز
ودي واخداها من امها ... طبعا مني اندهشت من الموقف واحدة عندها 12 سنة دخلت لقت اخوها بيتناك طبعا انا لبست هدومي وهيا فضلت تعيط ومش عارفة تعمل اية خرجت م البيت بعد م هيا طردتني طبعا بس اللي كنت متاكد منه انها مش هتقول لحد يعني هتفضح اخوها مثلا !!! بعدها بكام يوم قابلت صابر وعرفت منة انه فضل يتحيل عليها علشان متقولش لحد وان دي اخر مرة وانه معدش هيعرفني وهيا طبعا فضلت تنصحه انة راجل وان مينفعش كدة علشان هوا راجل بس طبعا صابر كان اتعود ع اللبن ف طيزة ف حتة راجل دي مش هتاكل معاة كتير وفعلا يومها هوا اللي طلب انة يتناك وانا تفننت ف اني اذلة لدرجة اني فاكر انة باس رجلي علشان انيكة نيكتة يومها عندنا ف البيت وتوالت الايام وانا بنيك صابر بس مش يوميا لان المفروض اننا ملناش علاقة ببعض علشان اختة وكدة ولاننا كنا مشغولين ف فرح ابن عمي انا مهتميتش بالموضوع دا غير اني زهقت من صابر وف مرة وبنت عمي رد"هند" عندنا ودي بنت عمي الكبيرة سمراا صدرها متوسط طيز متوسطه رفيعه مفيهاش اي حاجة عدلة غير انها بنت بس ... وكان عندها ف الوقت دة 20 سنة كان معاها موبايل صيني اول م نزل وطبعا كنت مهوووس بالالعاب و وانا بقلب ف المووب لقيت مقطع سكس ودي كانت اول مرة ف حياتي اعرف ان فية سكس ع الموبايلات طبعا انا ذهلت بس حاولت استجمع قدراتي علشان استفاد م الموضوع دة ندهتلها عندي ف الاوضه بحجه انها تبعتلي حاطات ع موبي ع البلوتوث وكدة ولما دخلت الاوضه قلتلها اني شفت السكس واني هقول لابويا وطبعا جملة زي دي يعني end of texst بالنسبالها ف طبعا ازاي ومش ازاي وبدات تزعقلي وهات الموبايل وطبعا انا مرضيتش قولتلها مش هقوله بس بشرط قالتلي ايه قومت مطلعلها زبي قلتلها مصيه طبعا هيا اندهشت مش علشان كان زبي كبير وازي دا اكبر من زب هرقليز والجو دة بس هيا اندهشت م الحوار كله قلتلها ي دة ي دة ع اساس اني هندة وكدة بعد شويه م التفكير تخللها بعض الشتيمة واني قليل الادب نزلت هند تمصلي زبي وطلعت محترفه فعلا ف المص كانت بتمص راس زبي وتفضل تعمل عليها دواير بلسانها وتعض عض خفيف كدة ع الراس وتنزل بلسانها ع طول زبي لغايه البيوض وتبدا تمص كل واحظة لواحدها طبعا انا كنت ف عالم تاني م المتعه بس فقت مرة واحدة ع العشرة بتاعتي بتنزل ف بقها انا متكلمتش واستنيتها تتكلم لقيتها طلعت منديل وتفتهم فيها وجات تقوم قلتلها لا كملي شويه كمان كملت وطبها زبي مكانش راضي يقف وبعدها بفترة وقف وانا زي م عملت مع صابر عملت مع هند صورتها وهيا بتمص زبي وبعد شويه قلتلها خلاص واعطيتلها الموب بتاعها وقلتلها انا عاوز اشوف كسك قامت شخرالي وقالت يلا ي كسمك من هنا طبعا انا كنت متوقع كدة قمت موريها الفيديو بتاعها وهيا بتمص زبي طبعا هيا مش اتصدمت هيا حرفيا اغمي عليها بعد م فاقت انا طبعا م اتكلمتش لان العيلة كلها اجتمعت وخلاص تمام كل واحد راح لحال سبيله فضلت شهر ونص انيك صابر واتفرج ع سكس علشان اتعلم وكل شويه ابدء ازهق من صابر وف مرة كبرت ف دماغي اني انيك هند ف طيزها طبعا كنا عندهم قبل الفرح بيومين وقلتلها انا عاوز انيكك قالتلي انت اتجننت قلتلها بص هنيكك ودخلنا شقه العريس وبدات تقلع هدومها وانا الصراحه قرفت ابوسها وقامت مشاورلي ع طيزها وقالتلي من هنا بس بدات ادخل زبي بعد شويه صغيرين لقيته دخل وبكل سهولة وحلاوة طبعا انا موقفتش عند النقطه دي كتير وبدات انيكها بكل قوه وافعضدص ف بزازها لغايهواما لقيت قفا نازل عليا خبطني ف الحيطة ....
هنعرف مين صاحب القفا دة الجزء التالت

AHAMED33
03-16-2017, 02:43 PM
قصة جميلة استمر

mony018
03-19-2017, 06:11 PM
جامدة جدا استمر



/archive/index.php/t-446678.html/archive/index.php/t-496712.html/archive/index.php/t-221700.htmlقصص نيك مراهقين محارم سكس/archive/index.php/t-337893.html/archive/index.php/t-467354.html/archive/index.php/t-53946.html/archive/index.php/t-304627.htmltesting/archive/index.php/t-139338.htmlنكني المكنيكيمنتديات خليجي قصص نيك مع الخطيبهقصص نيك انا وامى واخواتى site:rusmillion.ruنيك انا اختك يا وسخهل يمكن جرح غشاء البكارة دون تمزقه كلبا /archive/index.php/t-203146.html/archive/index.php/t-245446.htmlتقوي بردت جنس عند انسوانقصص جنس امهات منتديات لبانيز /archive/index.php/t-243416.html/archive/index.php/t-35127.html/archive/index.php/t-289855.htmlقصة سكس مدرسة الانجليزى/archive/index.php/t-390706.html/archive/index.php/t-98171.htmlسكس مخفي الباب مفتوحقصص سكس مرت خالي حبلت مني/archive/index.php/t-277833.html/archive/index.php/t-313787.html/archive/index.php/t-440467.htmlقصص سكس لالا اتمنعتمزه مصريه تمسك بزازها بيدها منتدا نسوانجي/archive/index.php/t-337708.htmlقصه سكس نيك مدام منيره/archive/index.php/t-434952.htmlابط بنات مراهقة مشعر مولعه/archive/index.php/t-239734.htmlقصص سكس محارم دراسه نيك طيز زوج اخوهxxxصور زمرد نسونجيصور سحاقيات مكتوبةقصص سكس افغانستانقصص شغل الدعاره سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-543190.htmlقصة سكس اناولكلب/archive/index.php/t-239511.html/archive/index.php/t-286912.htmlقصص سكسيه أخي زبك كبير فشختني ااااه.com site:rusmillion.ruقصص سكس زب صغير site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-527373.html/archive/index.php/t-188649.htmlقصص جنس عشيقتي نوره/archive/index.php/t-9451.html/archive/index.php/t-514232.html/archive/index.php/t-150999.html/archive/index.php/t-137546.html/archive/index.php/t-369611.html/archive/index.php/t-202886.html/archive/index.php/t-250008.html/archive/index.php/t-14143.htmlقصص محارم ولد مع عمته وتقوله يخول نكني/archive/index.php/t-515283.html/archive/index.php/t-473743.html/archive/index.php/t-13440.htmlاداني بعبوص تمامك يا متناكةقصص نيك طياز الست site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-434923.htmlقصص لواط اب وابنهقصص سكس محارم امي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-425982.html/archive/index.php/t-239133.html/archive/index.php/t-21233.html/archive/index.php/t-153288.html/archive/index.php/t-459730.html/archive/index.php/t-222362.html/archive/index.php/t-6464.htmlناكني مقابل السواقة منتديات نسوانجي/archive/index.php/t-200700.htmlقصص السكس المولعة مصرية سالب وتبادل مشعر عايز سالبقصص نيك بالكسسكس عربي افلام سعى تحميلقصص سكس رجال لواط مناييكقصة سكس كفاية مابقدر اه اه براحهصور زبي لكل سالبقصة نيك جارتي/archive/index.php/t-458135.html/archive/index.php/t-225378.html/archive/index.php/t-87535.htmlقصص سكس زوجه يمنيه وعامل النظافه/archive/index.php/t-114070.html/archive/index.php/t-453572.htmlقصص نيك وعشق الطيز/archive/index.php/t-459067.html/archive/index.php/t-277983.html/archive/index.php/t-551346.html/archive/index.php/t-393546.html/archive/index.php/t-580484.html/archive/index.php/t-66813.html