دخول

عرض كامل الموضوع : هيام القادره


slave_forever
08-22-2017, 01:52 PM
الجزء الاول بعد ما كتبته اتمسح دا التاني
دخلت هيام الى غرفتها وغيرت ثيابها فارتدت اللباس الداخلى المتكون من برا وبانتي لونهم اسود فوق جسمها الابيض وارتدت فوقة روب قصير لا يكاد يصل الي الركبه وذهبت الى المطبخ واكلت القليل استعدادا للمعركة
جاء عمر قبل الموعد بخمس دقائق دق جرس الباب فلم ينفتح الباب عند دق الجرس فقد انتظرت هيام قليلا حتى بعدما دقت الثامنه بخمس دقائق فكانت تريد ان تعلم بان المستر عمر يمشي حسب خطتها ونسي كرامته عندما روضته قبل قليل اما عمر فكان ينتظر فى لهفه و اشتاق الى مولاته وهو يعلم انها تعرف انه اتي ولذلك لم يدق الجرس مرة اخري بل انتظر حتي يريها انه امتلئ بالطاعه العمياء لتلميذته هيام واصبحت هي من تعاقبه اذا اخطئ وتكافئه اذا اصاب

قررت هيام ان تفتح الباب بعد الثامنه وخمس دقائق ولم تبدي له اي اهتمام فقد رأت عمر يقف امامها كالكلب اللاهث لما رأه منها من جمال دخلت هيام الصالة دون حتي ان تقول له اتفضل بل كانت تعلم بداخلها انه سوف ياتي ورأها لانها حيثما ذهبت فهي تعلم علم اليقين انها الان تشده ورائها بحبل خفى لانها تتفنن فى السير بطيزها البارزة بدلع

جلست هيام على كرسى الترابيزة بدلع ووضعت رجل على رجل وتعمدت ان تظهر فخاذها وكانت هيام تتلذذ برؤية نظرات الشهوة وعلامات الاثارة على وجة عمر وعلى زبه المنتفخ داخل البنطلون اللذى كاد ان يمزقة طبعا كان بدر ينظر من بعيد ليراقب الموقف فهي اول مره تأتي بمدرس ف البيت وفي ثان يوم من اغتصابها ياهل تري ما السبب فاذا به يفاجأ بكلمات هيام وهى بتقول لعمر جرا ايه يا خول انت نسيت نفسك ولا ايه وشدته من شعره نسيت انا مين وراحت لطشته بالقلم يا متناك ياللى زبك حارقك اوى لما تبقى قدامى لازم تفهم انك مجرد كلب يا وسخ والكلاب مش بتلبس هدوم ولا بتتكلم بتنفذ فقط مفهوم فخلع عمر هدومه مسرعا ومرعوبا من ان تغضب منه سيدته ومولاته هيام فيحرم من رحيق اقدامها الذي استمتع به طيلة هذا اليوم ونام تحت رجل هيام التي بدورها وضعت رجلها على وشه لتغلق علي انفه بصوابع اقدامها الجميله حتي الا يتنفس الا من خلالهم فيتعود علي هواء اقدامها فقط ليس الا فيظل اسيرا لهذه الاقدام وبالفعل قالت له هيام الهوا اللي هتشمه هيبقي من خلال رجلي انا بس يا خول حتي وانا مش معاك وقتها هيكون معاك عرق رجلي اللي اي راجل يتمناه يابن المتناكه لم يجد عمر كلمات ليرد بها علي هذه الاهانت لان لسانه كان مشغولا يلهث كالكلب الذي وجد ضالته فهو يعشق هيام ويرضي بها علي اي حال وهي اخذت تفرك رجلها فى وشه بصوابع رجليها لترضي لسانه ايضا حتي لا يستمتع بانفه فقط يالا كرم هيام تعطف ع كلبها وتذيقه ما يريد وهي تعلم ان جلاد النساء يراقبها من بعيد

وبالفعل حدث كل ذلك امام عيني بدر مفتوح العينين منتصب الزب ليرى هيام وقوتها وتسلطها واثارتها لشهوه عمر واذلاله تحت قدميها دون ادني تعب وكأنه لا يصدق ما اصبحت عليه هيام هل هذه من كانت تحت اقدامه البارحه تستعطفه بكل معاني الرحمه ليصفح عنها اين ومتي وكيف تعلمت ذلك يالا دهشة بدر في هذه اللحظات ولكن قطع حبل افكاره صوتها وهى تقول نضفها كويس يا كسمك وابعدت هيام قدمها عن وجهه وعمر يلهث وراء اقدامها بلسانه كي يلحس ما عودته عليه هيام ولكن هيام لم تعطيه اقدامها ولكن اذاقته عسلا اخر فقد قامت بالتف على وجهه مما زاد اثارته فبصت على زبه لقيته واقف هينفجر من الهياج قالتله ههههههه ايه يا كسمك ما تخليك راجل وتمسك نفسك شويه ايه خلاص مش قادر هتجيبهم انت لسهه شوفت حاجه يابن المتناكه مردش عمر كان صوته رايح فلطتشه بالقلم فرد وقال بصوت متتقطع اه فامسكت الملكه هيام زبه مسكه قوية حتى تمنعهم من المجئ فهي لا تريده ان يرتاح لسبب في صدر هيام لم تفصح عنه فتألم عمر كثيرا وخارت قواه ايقظته الملكة هيام بقلم اخر ووقامت بشده من شعره واجلاسه بين قدميها وتعمدت هذة المرة ان تفتح عن رجليها ليظهر كلوتها بكسها البارز مما جعل عمر تعود اليه مشاعر النشوة والاثارة اراد الاقتراب من كسها فنظر اليها باستعطاف واسترحام وهو يقول ارجوكي مولاتي ممكن الح.... فلطشته بالقلم قبل ان يكمل ما بدأه ومسكته من شعره وجذبته ناحيتها فهو اصبح كالمنديل بين يديها من رعب شهوته قائلة له انت هنا متنطقش تسمع تري لا تتكلم الا اذا امرتك فقط اتفووووووووو فالتقم عمر تفتها بنظرة ضعف ودموع فمدت له يدها وقالتله اشكرني علي التفه يا خول فقبل عمر يدها قائلا شكرا مولاتي فقالتله انا مبسوطه منك اوي انك مطيع عشان كدا هكافئك باللي كنت عاوزه من دقيقه هخليك تشم كلوتى وريحه عرق كسى اللي فيه بس مش بالساهل كدا يا خول لان كسي لازم يرضي عنك هو كمان عشان يكافئك بوس رجلي يا كسمك واترجي كسي يشممك ريحته فانهال عمر على قدم هيام بوس ولحس ومص ويقول ارجوكي مولاتى انا متناك انا خدامك كلبك ارحمينى خليه يرضي عني وخليني اشم عرقه ارجوكي مولاتى فابتسمت هيام وقامت بخلع كلوتها مما اظهر كسها فزاد جنون عمر واثارته وزبه المنتصب المنتظر افراغ ما به من لبن فرمت هيام كلوتها بعيدا حتى يجرى ويلهث وراه فقالت له احضره بسنانك ياكسمك وهو قادم اليها نظرت الى زبه فوجدته منتفخ يريد الانفجار فعندما جاء اليها اوقفته وامسكت شعره واخدت الكلوت من يده

وقالتله اترجانى يا متناك عشان اديك الكلوت تتمتع بيه نزل يبوس رجل الملكه هيام ويقول انا كلبك ياملكه انا متناك ارجوكى خلينى اخد الكلوت اتمتع بيه اديته هيام الكلوت وامرته ينام على ظهره وهوه عامل يشم فى الكلوت مسكته هيام من زبه تان بقبضه من حديد واعتصرته عشان ميقدرش يجيبهم ولا يستمتع فاصابت عمر حاله من الاعياء لعدم مقدرته على انزال اللبن والم زبه الشديد

omar 21
08-29-2017, 06:24 AM
عالمى جميلة جدا

ميتوستj
09-02-2017, 03:35 PM
قادرة جدا
مشكووووووووووووووووووور

رضا عز
09-03-2017, 06:45 AM
جميله جدا
عاوز بنت تنكني



زبه الكبير أخترق طيزى site:rusmillion.ruسكس مصرية جديدتعليمات النيك اليماني بصور متحركه بكل اوضاعه/archive/index.php/f-9-p-154.html/archive/index.php/t-151362.html/archive/index.php/t-527010.html/archive/index.php/t-128007.html/archive/index.php/t-169550.html/archive/index.php/t-265425.html/archive/index.php/t-216388.htmlقصص نيك محارم من البحرين site:rusmillion.ruقصص سكس مزاهق وخالته وامه site:rusmillion.ruقصص سكس نكت إبنت أخيقصص سكس جعلتني اعشق اقدامها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-244593.html/archive/index.php/t-153217.html/archive/index.php/t-127445.htmlقصص دخله بين افخاذ سكس site:rusmillion.ruقصص نيك بنوتيالحس حلماتي/archive/index.php/t-296458.htmlقصص سوالب site:rusmillion.ruقصص سكس مع جميلة وحليمة في اليمنفحل منيوك.com/archive/index.php/t-174562.html/archive/index.php/t-34987.htmlقصص سكس متسلسله الحادث الي /archive/index.php/t-136444.html/archive/index.php/t-74254.htmlقص سكس في الاماراتقصة زب دافي/archive/index.php/t-567114.html/archive/index.php/t-591856.htmlقصص سكس عربي محارم امهاتقصص سكس زوج اختي ناكني واحتك في طيزي/archive/index.php/t-40650.htmlمعرص على مراته شرموطةقصص اختي طيزك جميله/archive/index.php/t-554555.html?login=1قصص جنسيه تحرر مكتوبهقصص سحاق شراميط site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-404584.htmlسالب يحكي شعوره لما اتناك site:rusmillion.ruقصص محارم انا مع امي واختي تتسمع خلف الباب/archive/index.php/t-179802.html/archive/index.php/t-8239.html/archive/index.php/t-509424.htmlنيك المحارم حاب اجرب كيف البدايةقصص نيك طالبات وطلاب مراهقين site:rusmillion.ruقصص سكس مع الطلاب من المدرسات يمنيه site:rusmillion.ruأول مرة أشوف الزب site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-214373.html/archive/index.php/t-143908.htmlقصص سكس زوجة وعشيقها قصص سكس مع بائعه الخضار/archive/index.php/t-257761.htmlقصص ك س تغسلقصص سكس خالتي ناكتنيكسي يحب النيك/archive/index.php/t-340312.htmlقصص سكس نيك فلاحة site:rusmillion.ruقصص سكس اردنية site:rusmillion.ruقصص نيك الحاره/archive/index.php/t-308108.htmlقصص نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-190633.htmlقصص سكس هديةقصص نسونجى الام والابن/archive/index.php/t-234897.html/archive/index.php/t-383423.html/archive/index.php/t-303840.html/archive/index.php/t-41780.htmlقصص جنس واقعية مكتوبة عربي