عضو مصرى
09-03-2018, 11:34 AM
القصة ده جزء واحد لو لقيت تفاعل وعجبتكم هنزل منها المتسلسلة وعلى أحسن
انا اسمي ميدو عندي 20سنة تبدأ أحداث القصة لما ماما بتصحيني عشان انزل اجيب طلبات الفطار وللعلم بابا كان مشي ومفيش غير اخواتي البنات وهي في البيت وانا كنت نايم عريان بس بالبوكسر بس وربي كان واقف صحتني وقالت لي اصحى هات الفطار وخبي اللي فاضحك ده وانا وماما واخدين على بعض في الهزاز فقولتلها ما انتي السبب فضحكت وقالتلي يلا عشان هنروح العتبة قومت لبست ونزلت جبت الفطار وفطرنا وماما لبست عباية وهي من النوع البلدي اللي طيزها كبيرة اوي وركبنا الأتوبيس وانا وقفت جمب ماما وكان في راجل ضخم عمال يحك في ماما وهي ساكتة لأن الأتوبيس زحمة وانا خوفت أكلمه عشان ممكن يضربني بعد كدة المحطة جت ونزلنا ودايما أول محل بنخش عليه بتاع واحد هناك اسمه هشام ده راجل غني وشيك ودمه خفيف ونفسه في ماما وعرف يوقعها بس بعدين هتعرفوا المهم أول ما ماما دخلت سلمت على هشام وجابلنا حاجة ساقعة وقعدنا نتكلم بعد كدة سألته على قميص ليا قالها مش هنا بس تبعت أحمد لمحل دلوقتي يقوله انا تبع هشام انا شكيت ليه مراحش فجبت مسجل الصوت وشغلته وسيبت موبايلي وروحت والمحل كان بعيد خد مني ساعة ورجعت لقيت ماما وهو بيضحكوا وبقينا على بقيت المحلات وروحنا وماما استحمت ونامت وانا سمعت التسجيل وملخصه ان هشام قاله بحبك ونفسي فيكي وهي انصدمت وقالت له انا متجوزة وفضل يقولها هدلعك وهديكي اللي عايزاه لغاية ما وافق وقالها تيجي يوم الأحد في العنوان ده وتقريبا أداها ورقة انا هجت من الكلام ده فدخلت على اختي الصغيرة مريم وققولتلها تعالى اوضتي عايزك هي عندها16سنة وبمارس معاها من طيزها وأول ما جت كنت قالع هي فاهمة وطت وفضلت تمص زبي وبعدين قلعت وكان عليها طيز زي أمها فضلت اقفش في بزازها الليمون وبعدين وطت ودخلته في طيزها وفضلت انيك فيها ومفيش دقيقتين وجبتهم على وشها ونمنا في حضن بعض وقولتها حد حالكم انهاردة قالتلي فتحي صاحبك جه وقعد مع أختك سارة شوية ونام معاها ومن ساعتها وهي مش قادرة تقريبا كان جامد عليها روحت قارص حلمتها الشمال وقولتلها قومي استحمي والبسي
حكاية فتحي ده انا كنت مصور ماما ويضرب عليها عشرة وكانت من ضمن صور وفيديوهات سكس ففتحي قالي ابعتلي صور من عندك نسيت وحددت كله وخد صور أمي بعديها بيومين جه وقالي مش هنضرب عشرة مع بعض قولتله ازاي قالي على صور أمك انا انصدمت وعملت نفسي عبيط وقولتله أنت مجنون ياض قالي شوف يا عرص ووراني سكتت قالي اقلع وانا عشان تخين عندي بزاز مدلدلة قالي انا مش هنيككص انا هحسس بس على طيزك وبزازك وهجيب على جسمك وفعلا جاب على جسمي وبعد كدة بقينا نتعود لغاية أم قالي انا نفسي في حد من اخواتك قولتله ماشي بس انا بحب مريم ومش عايز غيري يلمسها فقولتله ايه رأيك في سارة الكبيرة قالي ده قطر ونفسي قولتله خلاص سيبهالي وفعلا قولت لمريم الخطة وثاني يوم ماما نزلت السوق وانا قولتلها اني نازل لماما ومريم حطت حبوب ليها تهيج في الشاي وجابته وشغلت فيلم سكس على الكومبيوتر وخلت سارة بقت نار ومريم خبرة قلعت ودخلت عليها وقالتلها ايه الحر ده وراحت ماسكة شفايفها شهرتها بوس وقالوا وفضلت مريم تدعك في كس سارة وانا دخلت عليهم وعملت أكني بضرب مريم وعرفتهم اني صورتهم وتقول لماما سارة فضلت تعيط ومريم فاهمة فكانت بتمثل فقولتلهم تعلموا اللي اقولكم عليه قالوا ماشي قولتلهم كملوا قصادي طبعا كملوا وانا بصور وبعد كدا قولت لمريم اخرجي استحمي وانا هفهم سارة وفهمتها حكاية فتحي ووافقت لأنها معجبة بيه اصلا روحت ضربتها على طيزها وقفشتلها بزازها الكبيرة على سنها وسبتها وخرجت وتاني يوم كلمت فتحي قولتله تعالى الساعة 10الصبح بس ااعمل حسابك في 4ازايز بيرة وعلبة سجاير وجه تاني يوم بعد ما ماما نزلت راحت للحاج هشام وقالتلي انها رايحة لخالتلي واخواتي لبسوا قمصان نوم من عند ماما وظبطوا نفسهم والقعدة ودخل فتحي وسلم ومريم خدت الشنطة ودخلت المطبخ جهزت الحاجة وكل واحد خد ازازة وولعنا سجاير وشغلنا اغاني وعملت حركة حلوة قولت لاخواتي يقلعوا ويلبسوا بشكير على جسمهم وعملوا كدا وانا وفتحي بقينا بالبوكسر وفشلنا نرقص وبعدين فتحي خد سارة ودخل الأوضة وانا قعدت مع مريم شربنا وخليتها تمص زبري وبعدين نمنا وشوية لقيت الباب بيتفتح وأمي جت.......
لو عايزين تكملة شجعوني
انا اسمي ميدو عندي 20سنة تبدأ أحداث القصة لما ماما بتصحيني عشان انزل اجيب طلبات الفطار وللعلم بابا كان مشي ومفيش غير اخواتي البنات وهي في البيت وانا كنت نايم عريان بس بالبوكسر بس وربي كان واقف صحتني وقالت لي اصحى هات الفطار وخبي اللي فاضحك ده وانا وماما واخدين على بعض في الهزاز فقولتلها ما انتي السبب فضحكت وقالتلي يلا عشان هنروح العتبة قومت لبست ونزلت جبت الفطار وفطرنا وماما لبست عباية وهي من النوع البلدي اللي طيزها كبيرة اوي وركبنا الأتوبيس وانا وقفت جمب ماما وكان في راجل ضخم عمال يحك في ماما وهي ساكتة لأن الأتوبيس زحمة وانا خوفت أكلمه عشان ممكن يضربني بعد كدة المحطة جت ونزلنا ودايما أول محل بنخش عليه بتاع واحد هناك اسمه هشام ده راجل غني وشيك ودمه خفيف ونفسه في ماما وعرف يوقعها بس بعدين هتعرفوا المهم أول ما ماما دخلت سلمت على هشام وجابلنا حاجة ساقعة وقعدنا نتكلم بعد كدة سألته على قميص ليا قالها مش هنا بس تبعت أحمد لمحل دلوقتي يقوله انا تبع هشام انا شكيت ليه مراحش فجبت مسجل الصوت وشغلته وسيبت موبايلي وروحت والمحل كان بعيد خد مني ساعة ورجعت لقيت ماما وهو بيضحكوا وبقينا على بقيت المحلات وروحنا وماما استحمت ونامت وانا سمعت التسجيل وملخصه ان هشام قاله بحبك ونفسي فيكي وهي انصدمت وقالت له انا متجوزة وفضل يقولها هدلعك وهديكي اللي عايزاه لغاية ما وافق وقالها تيجي يوم الأحد في العنوان ده وتقريبا أداها ورقة انا هجت من الكلام ده فدخلت على اختي الصغيرة مريم وققولتلها تعالى اوضتي عايزك هي عندها16سنة وبمارس معاها من طيزها وأول ما جت كنت قالع هي فاهمة وطت وفضلت تمص زبي وبعدين قلعت وكان عليها طيز زي أمها فضلت اقفش في بزازها الليمون وبعدين وطت ودخلته في طيزها وفضلت انيك فيها ومفيش دقيقتين وجبتهم على وشها ونمنا في حضن بعض وقولتها حد حالكم انهاردة قالتلي فتحي صاحبك جه وقعد مع أختك سارة شوية ونام معاها ومن ساعتها وهي مش قادرة تقريبا كان جامد عليها روحت قارص حلمتها الشمال وقولتلها قومي استحمي والبسي
حكاية فتحي ده انا كنت مصور ماما ويضرب عليها عشرة وكانت من ضمن صور وفيديوهات سكس ففتحي قالي ابعتلي صور من عندك نسيت وحددت كله وخد صور أمي بعديها بيومين جه وقالي مش هنضرب عشرة مع بعض قولتله ازاي قالي على صور أمك انا انصدمت وعملت نفسي عبيط وقولتله أنت مجنون ياض قالي شوف يا عرص ووراني سكتت قالي اقلع وانا عشان تخين عندي بزاز مدلدلة قالي انا مش هنيككص انا هحسس بس على طيزك وبزازك وهجيب على جسمك وفعلا جاب على جسمي وبعد كدة بقينا نتعود لغاية أم قالي انا نفسي في حد من اخواتك قولتله ماشي بس انا بحب مريم ومش عايز غيري يلمسها فقولتله ايه رأيك في سارة الكبيرة قالي ده قطر ونفسي قولتله خلاص سيبهالي وفعلا قولت لمريم الخطة وثاني يوم ماما نزلت السوق وانا قولتلها اني نازل لماما ومريم حطت حبوب ليها تهيج في الشاي وجابته وشغلت فيلم سكس على الكومبيوتر وخلت سارة بقت نار ومريم خبرة قلعت ودخلت عليها وقالتلها ايه الحر ده وراحت ماسكة شفايفها شهرتها بوس وقالوا وفضلت مريم تدعك في كس سارة وانا دخلت عليهم وعملت أكني بضرب مريم وعرفتهم اني صورتهم وتقول لماما سارة فضلت تعيط ومريم فاهمة فكانت بتمثل فقولتلهم تعلموا اللي اقولكم عليه قالوا ماشي قولتلهم كملوا قصادي طبعا كملوا وانا بصور وبعد كدا قولت لمريم اخرجي استحمي وانا هفهم سارة وفهمتها حكاية فتحي ووافقت لأنها معجبة بيه اصلا روحت ضربتها على طيزها وقفشتلها بزازها الكبيرة على سنها وسبتها وخرجت وتاني يوم كلمت فتحي قولتله تعالى الساعة 10الصبح بس ااعمل حسابك في 4ازايز بيرة وعلبة سجاير وجه تاني يوم بعد ما ماما نزلت راحت للحاج هشام وقالتلي انها رايحة لخالتلي واخواتي لبسوا قمصان نوم من عند ماما وظبطوا نفسهم والقعدة ودخل فتحي وسلم ومريم خدت الشنطة ودخلت المطبخ جهزت الحاجة وكل واحد خد ازازة وولعنا سجاير وشغلنا اغاني وعملت حركة حلوة قولت لاخواتي يقلعوا ويلبسوا بشكير على جسمهم وعملوا كدا وانا وفتحي بقينا بالبوكسر وفشلنا نرقص وبعدين فتحي خد سارة ودخل الأوضة وانا قعدت مع مريم شربنا وخليتها تمص زبري وبعدين نمنا وشوية لقيت الباب بيتفتح وأمي جت.......
لو عايزين تكملة شجعوني