دخول

عرض كامل الموضوع : جارتنا والحقنه (قصص سكس عربى منتهى اللذة)!!!


نهر العطش
10-16-2011, 04:41 PM
أعيش انا وأختى فى شقه بالدور الخامس بأحدى العمارات القديمه بوسط البلد .. وتسكن تحتنا مباشره بالدور الرابع سناء بطله قصتى هذه .. أنا لم أتزوج بعد رغم بلوغى عامى الثلاثين
[email protected] ([email protected])
.. وأختى تعمل مشرفة تمريض بمستشفى المدينه... وسناء فى عمرى يفرق بيننا شهور لا تزيد .. ولكنها ككل البنات بيتجوزوا قبل الصبيان بكتير .. رغم أننى كنت دايما هايج عليها بسبب أنها بحكم موقع شقتهم تحتنا .. فكانت لما تنشر غسيل او تشمس فراش .. وترتمى على سور البلكونه .. تظهر لى بزازها كلها يمكن لحد الحلمات البنى الصغيره من فتحه صدرها .. وكانت بزازها عامره كبيره بشكل يجنن .. أما عن فخاذها .. بيضاء بضه ملفوفه .. تتعرى خالص لما يترفع فستانها وهى تشب لتصل لحبال الغسيل ... صورتها كده ما بتغبش عن خيالى .. زبى يتصلب .. أدخل الحمام أدلكه بعنف لغايه لم اجيب كل اللبن الى فيه وارتاح ... هى أتجوزت من ست سنين وعاشت مع أمها ألارمله فى نفس شقتهم مع جوزها ..وكان جوزها بيشتغل بحار على مركب تجاريه .. بيغيب شهور فى البحر ...وبقيت صفاء مخلفه ولدين منهم ولد لسه صغير بيرضع ...
فى يوم من الايام .. رجعت من الشغل .. أنتظرت ماما ترجع هى كمان نتغدى وننام ساعه وبعدين أنزل أقعد على القهوه كعادتى اليوميه .. دق جرس الباب .. أستغربت لآن أختى معاها مفتاح .. لكن قلت لازم نسيته أو ضاع منها .. وكنت بطبعى بألبس شورت وفانله كت وأنا فى البيت .. فتحت الباب .. لقيتها سناء .. أتربكت وهى كمان أتكسفت شويه
[email protected] ([email protected])
.. سبت الباب مفتوح وجريت لبست البيجاما وجيت بسرعه .. لقيتها قاعده على فوتيه الانتريه وقفلت الباب .. سألتنى .. سناء فين .. قعدت فى الفوتيه اللى قصادها وأنا أقول .. على وصول .. دقايق وحاتلاقيها بتفتح الباب .. قالت .. طيب أنزل وأجى كمان شويه ,, قلت لا هى ماتتأخرش عن كده ...كانت بزازها منفوخه بشكل جامد قوى .. وقدام حلماتها بقعه مبلوله بشكل ملحوظ قوى .. هى كانت بزازها هايله .. لكن مش بالحجم ده .. لما لقيت عينى متعلقه ببزازها .. قالت وهى مكسوفه .. أنا جايه لسناء علشان تدينى الحقنه اللى كتبها لى الدكتور علشان تنشف اللبن من صدرى .. أصلى بأفطم عمرو .. وصدرى مليان لبن .. وعمال يشر عمال على بطال كده زى الحنفيه الخربانه .. وكمان بيوجعنى قوى مخلى صدرى حا ينفجر .. كتمت هياجى من كلامها ومنظر بزازها المنفوخه وبقع اللبن اللى مخليه حلماتها الواقفه حا تخرم البلوزه ...
وبدنا الكلام ..
[email protected] ([email protected])
عن جوزها وسفره الكثير الدايم .. وعن سبب عدم جوازى لغايه دلوقتى .. وسخن الكلام .. لقيتها بتقولى .. انت مستحمل كل المده دى من غير جواز أزاى .. ولا أنت بتتشاقا.. قلت .. لا مش دايما .. حسب الظروف يعنى .. قالت .. على فكره الست الى بتكون متجوزه وعرفت طعم الجواز .. بيبقى صعب عليها أنها تنام فى السرير وحدها أيام طويله زى حالاتى كده... وفضلنا نتكلم لغايه ما. سرقنا الوقت .. لقيتها بتقول ..سناء أتأخرت .. بصيت فى ساعتى .. لقيتها فعلا أتأخرت .. قلت بسرعه .. حاأتصل بيها على الموبايل بتاعها .. وأعرف سبب تأخيرها .. ألو سناء .. أنت أتأخرتى ليه كده .. قلقتينى ... ردت بأن زميلتها اللى المفروض تستلم منها عندها حاله وفاه وهى حا تمسك مكانها .. وطلبت منى أنى أتغدى لوحدى
وقفت سناء عاوزه تروح .. مسكت فيها وأنا بأقولها .. أنا شايفك بتتألمى قوى .. أنا على فكره بأعرف أضرب حقن كويس قوى .. لوحبيتى أديهالك .. ترددت .. ولكن كانت تتألم فعلا من أنتفاخ بزازها باللبن .. فوافقت ..
وهى تقول بدلع ومياصه بس الحقنه فى العضل .. ممكن تغمض عينيك وأنت بتديها لى
[email protected] ([email protected])
.. ضحكت وأنا بأقول أزاى كده .. رفعت الجيبه الواسعه وهى بتشد الكيلوت لتحت حته صغيره .. كانت طيزها تجنن وفخادها تهبل رغم أنها أم لآثنين .. لكن جسمها جميل متماسك زى ما كان .. وكمان الكيلوت الصغير الاسود مع على جسمها الابيض جنان ...شديت الكيلوت لتحت شويه كمان لم تعترض .. لمست طيازها بأيدى وأنا بأمسح مكان الحقنه بالسبرتو .. وضربت الحقنه ... سمعتها وهى بتقول يلا بقى أدينى الحقنه .. كنت ساعتها بأسحب السن منها ومسحت بالسبرتو مكانه .. ومن هيجانى بوستها مكان الحقنه وأنا بأقول بالشفا .. قالت خلاص صحيح.. أنت شاطر قوى .. بس أيه البوسه دى ... ضميتها فى حضنى وأنا بأحاول أبوسها .. أتعصرت بزازها غرقت بلوزتها وجاكت البيجاما من لبنها .. وشهقت وهى بتقول مش كده صدرى بيوجعنى .. بس كانت بتكلم وهى مستويه من الهيجان .. قلت لها كده وبدأت أخلع الجاكت والفانله المبلولين وكان زبى واقف بشكل ملحوظ قوى .. شادد لفوق رافع بنطلون البيجاما .. عينها راحت عليه أتجننت .. مدت أيدها ومسكته وهى بتقول أيه ده بقى ياشقى .. مأأنتظرتش .. قلعتها البلوزه المبلوله .. وكانت لابسه سوتيان روز خفيف ..
[email protected] ([email protected])
مبلول على الاخر .. لفيت وراها وفكيت مشبكه نزلت بزازها تتمرجح على صدرها وحلماتها بتنقط نقط لبن ... مديت بقى أمص اللبن اللى نازل منها وأنا بأقول خساره .. النعمه دى تنزل على الارض .. حسيت أن رجليها مش شايلاها .. قعدتها على الفوتيه .. وأنا بأقول .. ممكن أرضع لبنك ده وأريحك منه بدل ما هو نافخ بزازك وتاعبك كده ... قالت .. ده أنا عاوزه أنشفه مش تيجى أنت تخليه يزيد تانى .. قلت ماهى الحقن حا تنشفه .. أرضع الموجود ده .. ومش حا ينزل تانى غيره .. ونمت براسى على حجرها تحت بزازها وفضلت أرضع .. وهى تتأوه .. مش عارف من مص حلماتها ولا من راحتها لتفريغ اللبن اللى نافخ بزازها بيوجعها ... شربت ييجى لترين لبن دافى حلو قوى ... وهى تمسح لى شعرى كأنى أبنها ... ولما خلص اللبن .. فضلت أعضعض حلماتها وأمصهم هاجت خالص وبدأت تترعش .. قمت واقف وقالع كل هدومى ووقفت عريان زبى بيشاور عليها زى ماسوره المد فع ... أتجننت .. قربت بوشها ناحيته وهى بتقولى ممكن أبوسه ... لم تسمع ردى .. كان فى بقها بتبوسه وتمصه وتلحسه .. فعلا كانت محرومه ومشتاقه لراجل ... قامت وهى بتقلع اللى فاضل من هدومها وأترمت لورا فاشخه فخادها .. فهمت أنها عاوزه ألحس لها كسها .. مديت بقى وفضلت أبوس كسها و شفراتها
[email protected] ([email protected])
وبطن فخادها وهى بتترعش وكسها بينزل ميه أكثر من لبن بزازها ... وهى بتتأووه .. أه أوف أح أوووه أحووووه .. وتتمايل وتغنج وتعصر بزازها وحلماتها ترش لبنها زى الخرطوم الرفيع .. غرقتنى لبن من بزازها وميه من كسها .. كانت نهر من السوائل ... اتشتجت وهى بتتمايل يمين وشمال .. كانت بتجيب شهوتها .. وكان الواضح أنها شهوانيه جدا ... قالت بصوت ضعيف .. نيكنى بقى .. عاوزه زب راجل يقطع كسى المحروم ده ... وقفت على ركبتى .. كان بالظبط زبى قدام كسها تمام .. يادوب لمست كسها .. كان زبى كله جواها .. شهقت ... أحوووووووووه ...
[email protected] ([email protected])
وهى بتقفل فخادها عليه من الهياج ... وشهوتها نازله شلال وهى بتتهز بالجامد .. قلت فى نفسى هو أنا لسه عملت حاجه .. المره دى شرقانه وبتتلكك,,كنت كل ما أسحب زبى وأدخله .. تترعش وتتهز وتجيب شهوتها كان منظرها يجنن .. بقيت بأتفرج عليها مش بنيكها .. وده موتها أكثر .. لانى أتأخرت قوى فى القذف... أتجننت زياده ولفت دراعتها .تخضنى .. غرقتنى لبن من بزازها ... وهى بتقول .. كمان .. كمان .. زبك حلو .. نار .. أيوه أنا عاوزاك كده لبكره .. أووووووه أففف أوووووووه أحأح أح ... أوعى تجيب لبنك فى كسى ... تحبلنى .. الراجل مش موجود .. يعرف أنى جايباه من بره ... طيرزى مفتوحه وواسعه .. يلا كمل فى طيزى ..عاوزه أحس بلبنك فى بطنى .. يلا مش قادره .
[email protected] ([email protected])
. أووووووف أححححححح أمممممم أوووووووووه ... يلا بقى علشان حا أخليك تنكنى كل يوم .. كل ساعه .. زى مأنت عااااااااااااااااااااااااااوز .. وهى تهتز بقوة وعنف وتعصر زبى بفخادها جامد قوى ... سحبت زبى من كسها وكان على وشك القذف... مالت علشان تتقلب وهى بترفع طيازها وبتفتحها يأيديها .. كانت فعلا فتحه طيزها واسعه تفوت رجل كرسى مش زب ... كان زبى غرقان من أفرازات كسها وشهوتها .. مزفلط.. يادوب لمست فتحه طيزها ... هرب زبى جوه ...كان جوفها سخن مولع ... زى بيت الفرن تمام .. وزبى الطاجن..كنت هايج جامد
[email protected] ([email protected])
.. يادوب كام مره دفسته وسحبته ألا وكان بيدفق جواها بالجامد لبن حرمان كثير .. وهى بتراقص وتهز طيازها تلف زبى جواها .. لغايه لما عصرته خالص فى جوفها .. كانت خبيره فى نيك الطيز .. أترميت جنبها على الفوتيه واحنا بننهج كأننا كنا فى سباق جرى من مسافه طويله ... وروحنا فى نومه لذيده ... هزتنى من أيدى وهى بتقول .. أنا نازله دلوقتى .. أحسن عمرو يكون صحى .. وزمانه تاعب ماما .. وبكره الصبح ماتروحش الشعل .. علشان حا أطلع أأخذ الحقنه الثانيه ...
نزلت سناء وفضلت أمسح مكان اللبن بتاعها
[email protected] ([email protected])
اللى مغرق الدنيا .. الفوتيه والسجاده وهدومى .. بعدين تلاحظ ماماحاجه من الريحه الغريبه دى ... وفضلت طول الليل سهران أحلم وأنتظرها علشان أرضع لبنها .. وأديها الحقنه الثانيه .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!

شاهق
10-16-2011, 06:57 PM
تسلم الايادى

نهر العطش
10-19-2011, 05:49 PM
مشاهده ممتعه معنا دائمااااااااااااااااااااااااااااااا

mrmr88
10-15-2012, 02:03 PM
, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى

sexy lady
10-15-2012, 08:55 PM
وااااااااو
قصه ممتعه

max32
10-15-2012, 10:49 PM
شكرا على مجهودك

ايام وبنعشها
10-22-2012, 12:23 AM
اوووووووووووف صارووووووووووخ يامعلم

أالوليد
11-30-2012, 04:17 PM
أتمنى جارتنا تعمل كذا

B.Warner
01-12-2015, 05:48 PM
Nice story , thanks for sharing

تلميذ نيك
01-12-2015, 06:33 PM
برافو
قصة حلوة اوى

ِAl BoB
01-13-2015, 09:54 AM
قصه روعه
مشكور يا برنسِ

عصر يوم
01-13-2015, 02:11 PM
العضو / big.mido
قد كتبها في 19/2/2013 في الساعة07:02 AM
خلّي بالك يا/نهر العطش

The Vipper
01-13-2015, 07:01 PM
حلوه اوووى

العميــد
12-15-2015, 06:06 PM
شكرا لك على هذه القصة

شاطى العطش
12-15-2015, 07:18 PM
/ (/>

العميــد
05-06-2016, 03:03 AM
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_)

zaparty666666
09-25-2016, 09:11 AM
جامدة جدا اكثر من رائعة

elsohagy
11-13-2016, 08:35 PM
جميله بس فيه اخطاء في الاسماء

essamelged2
11-14-2016, 05:50 AM
مششششششششششششششششششششور منتظرين الباقى

marley
11-14-2016, 04:24 PM
pg,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,حلووووووووو ووووة

love_woman_moot
11-14-2016, 04:53 PM
لسه بقول يا هادى لقيتك ملغبتنى فى الاسماء هى سناء تبقى اختك ولا جارتك

Sami Tounsi
11-14-2016, 06:22 PM
تسلم الايادي قصه جميله

الشبكشى الجامد
11-17-2016, 12:00 AM
حلوه قوى هنيالك بسناء

الحلو بزياده
01-01-2017, 11:24 AM
جميلة وفي انتظار الباقي

سلطان غلبان
01-02-2017, 01:44 PM
روعه تسلم ايدك

الراكب فيل
01-03-2017, 09:33 PM
تسلم يا نجم

ماجد ابراهيم
02-12-2017, 02:14 PM
اممممممممم عاوز ادي واحده حقنه انا دكتور بجد

سهام عادل
02-13-2017, 09:34 PM
تسلم الايادى

Hoda_elmilf
02-26-2017, 01:02 PM
جميلة جدا تسلم الايد اللى كتبتها



/archive/index.php/t-194689.htmlقصص سكس محارم نسوانجي ام نشوىقصة سكس أغتصبتو مرهقة في ألقريأءصور محارم صنعانيات/archive/index.php/t-239916.htmlنيك بنت اريف site:rusmillion.ruقصص نيك طيز. ماتشبع زب لواطنياكة قالتلي بنت عمي اه كسي شيل ايرك وجعتنيقصص متشرد سكس متسول/archive/index.php/t-274667.htmlقصص سكس ناكني اخو زوجي بالغصب site:rusmillion.ruقصه سكس البواب/archive/index.php/t-42179.htmlبابا لحس كسي/archive/index.php/t-393551.html/archive/index.php/t-295074.htmlقصه جنسيه حكايتي مع البنت الطالبه سعوديه في امريكا قصص مثير كلبي لعق كسي/archive/index.php/t-216830.htmlعدلت نفسي وظبط خرم طيزي علي زبره قصص/archive/index.php/t-380529.htmlجديد قصص سكس أبويا site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-287523.htmlقصص نيك مغامرات ساخنه site:rusmillion.ruقصص جنس تبادل محارم/archive/index.php/t-590178.html/archive/index.php/t-34239.html/archive/index.php/t-552600.html/archive/index.php/t-560187.htmlقصص سكس صاحب زوجى ركبنى ليلة زفاف ابنى.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-36160.html/archive/index.php/t-14189.htmlصور سكس متحركة نسوانجي مع مساجقصص نيكسمر عنتيلة شرم الشيخ/archive/index.php/t-129103.htmlسكس ونيك ومص قصص site:rusmillion.ruقصص سكس شواذ لواط الساحل site:rusmillion.ruقصص نيك وحلاوتوقصة انيكها بطيزها/archive/index.php/t-91487.html/archive/index.php/t-550002.htmlقصص سكس مثلية زب السالب site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-385132.html/archive/index.php/t-32063.html/archive/index.php/t-296380.htmlقصص سكس، طيز كبير واسع/archive/index.php/t-437053.html/archive/index.php/t-339590.html/archive/index.php/t-288657.htmlالاهبل صاحب اكبر زب site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-39884.html قصص سكس نسوان جي بيت الحاج نعمانقصص سكس اجنبي بنات عوائل كلها شراميط/archive/index.php/t-124000.htmlسكس حبلت/archive/index.php/t-234926.html/archive/index.php/t-588053.htmlقصص بنات سحقيات محارم اجزا كتير/archive/index.php/t-416111.htmlقصص سكس محارم روعةقصص سكس كنت ابغى انيكه ناكني site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-453130.htmlقصص النيك في الكس/archive/index.php/t-79590.htmlطبيبات شراميط قصصقصص سكس ناكني يوم العيدقصص سكس محارم زب كبير طويل متسلسل ريفي/archive/index.php/t-48547.html/archive/index.php/t-142401.html/archive/index.php/t-336803.html/archive/index.php/t-285772.htmlقصص سكس تجسس ثم نيك مع المحارم