mado alm2db
09-16-2019, 10:36 PM
(الصحاب والشهوة )
( تنويه هام )
معلش استحملوني شويه في البداية بس أحب اقول ان القصة دي هتكون مختلفة شويه عن الي معظم النسوانجية الكرام متعودين عليها الكل متعود ع الهبد والرزع والافيهات والمشاهد الجنسية وده اكيد هيكون موجود لكن مع مضمون يعني في قصص ومن دمنهم قصتي عالم مجانين مفيهاش موضوع مهم أو رسالة الكل يتعلم منها لكن لازم تكون في في أي قصة رسالة والرسالة الي في القصة دي مهمة جدا وفي ناس هتقولي يعني انتا معلش جي توجه رساله ذي دي في منتدا جنسي اه الآن لكل شي حدود واكيد العقول الواعية والناضجة بس الي هتتقبلها ويعتذر تاني للمقضمه الممله ديï؟½ï؟½
(البداية )
الشخصيات الأساسية
سيد (ابيضاني شويه ووشه في نمش حاجه بسيطة وشعره اسود طوله 170 سم وزبرو طويل شويه ï؟½ï؟½ )
خالد (قمحاوي وطويل نسبيا طوله 174 سم وجسمه عريض ومتقسم كده وزبرو معقول يعني ولا طويل ولا قصير )
البدايه بين الاتنين الصحاب كانت من وهما صغيرين وعلطول كانو مع بعض في المدرسة وفي الشارع وأي حده ولما كبرو وطبعا مع بعض وكانوا اتخرجو من الجامعة وبقول مهندسين ساليزيون يعني كهرباء العماير والمباني وكده وقرروا يستقلو بذاتهم وهما من البحيرة ونزلو ع اسكندرية وكان معاهم فلوس حلوة اشتروا كل واحد شقه في عماره واحده والشقتين في وش بعض المهم راحو قدموا في شركة مقاولات كبيرة وبشهادتهم اتقبلو واشتغلو وتدريب لمده شهر وبعدها كل واحد مسك موقع ومسؤول عنة وشوية شوية بقو مهندسين معروفين والفلوس كترت وكل ده في أقل من سنه الاتنين كانت كل معرفتهم بالجنس الافلام السكس وضرب العشاري وبس ولما الفلوس لعبت معاهم
(في بيت سيد )
خالد: ولا سيد متيجي نروح نسهرلنا ليله في كباريه ونشوف نسوان بدل ما احنا اتهرينا ضرب عشرات
سيد :هههههه اتكلم عن نفسك انا خلاص بطلت ضرب عشرات وبعدين انتا هتضيع فلوسك في خمره ونسوان انا مش عايز روح انتا
خالد :طب قشطة هروح انا وأنتا خليك في الحلال ياكسمك
سيد :خد الباب في طيزك
خرج خالد والي عامل نفسه عنتيل وراح كبارية قالو ع مكانه واحد صاحبه ولقا قاعد هناك
(في كبارية ما )
خالد :مسا مسا يابا
سامي :مسا مسا أحب (هو شارب لحد ما اتعما مش سكران بس )
خالد :هههههههههه انتا رايح خالص طب اطلبلنا أي حاجة بقي وعايز زي ما قولتلك
سامي :انتا لسه عايز تنيك طب خلاص ياعم هروقك شوقي اتنين بيره هنا وانده ع أي شرموطة للباشا
شوقي القورني:احلا بيره واحلا شرموطة للباشا
راح شوقي ورجع ببنتين اييييييييه كسم الخيال
شوقي :دي بقي سوسو شقاوة ودي رشة طراوه احلا شراميط هنا
خالد :(سكران طين لأن دي اول مره يشرب فيها )احااااااااا انتا بتصعبها عليا ليييي الاتنين كسم الفجر اختار مين فيهم مش عارف
شوقي :خد سوسو هدلعك اوي اوي ولو حابب حاجه خفيفه يبقي خد رشة
خالد :انتا لو مكاني تاخد مين هههههه
شوقي :اخد سوسو
رشة:(بشرمطة ولبونة ) طب وانا اروح فين
شوقي :انتي ع زبري ياشرموطه ههههه
خالد :هههههههههه ماشي يلا أسوسو ع البيت خد
شوقي :استانا بس فين عرقها يا نجم 400 بلبل
خالد :طب ده قبل البيره ولي بعدها
شوقي :لا في النص ينجم وانا عاملك خصم ااااه اول مره بقي سوسو دي متطلعش مش أقل من 600 بلبل اه
خالد :ههههه احااااااااا لي صافينار بس مش مهم خد أهم (بيطلع فلوس من جيبه )450 بلبل أهم مرضي ياراضي
شوقي : اوي عايزك تدلعي الباشا يابت أسوسو
سوسو :اوامرك ياسبعي
اخدها خالد ع بيتو وفي الأول عده ع صيدلية اخد شريط فياجرا وراح درينكيز وجاب ازازتين خمره وطلع عالشقة عدل
(في بيت خالد)
خالد : بص بقي احنا نبتديها تسخين وعايزك ترقصيلي شويه
سوسو :من عنيا شغلي انتا بس أي اغنية وانا ادلعك
خالد :قشطاااااا (وراح شغل التليفزيون ع قنات اغاني )
سوسو :(اتحزمت وبدأت ترقص وكل شويه تهز بزازها الكبيرة وتقرب من وش خالد وتهزها قدامه وأول ما يجي يلمسها تبعد بسرعه )
خالد : (شرب نص ازازة البيره واخد حبايه فياجرا في الأول وأول ما اشتغلت قام وراح لزق في طيزها من ورا )اححححح طيزك كبيره اوي وحلوه تعالي ع السرير جوه
اخدها ع اوضة النوم وبدأ يبوسها في كل حته زي التور الهايج وعشان هو مش خبره اوي سوسو قبلت علي شفايفو وهاتك يابوس ودابو في بوسه حلوه يجي اكتر من 5 دقائق وبعدها سوسو زقتو ع السرير وبدأت تقلع هدومها بطريقة سكسي تهيج المخصي
خالد :احا أي الجسم ده اوفففففقف (وراح قايم قالع هدومه كلها )مصي يالبوه
سوسو :احا زبرك حلو اوي (ونزلت مص في )اممممممممم زبرك يجنن اححححح اممممممممم (وبتحطه بين بزازها وبعدها تمص في وهكذا )اححححح كسي بياكلني يلا تعالى نكني
خالد : تعالي يا شرموطة ع السرير
وخلاها تاخد وضع الدودجي وراح أرزع زبرو جامد في كسها
سوسو :ااااااااااااااه براحه شويه فشختني ااااه
وهو ولا سأل فيها وفضل يرزع فيها يجي 12 دقيقة وراح نيمها ع ضهرها ورزعو تاني في كسها
خالد : اححححح هيجتيني ياشرموطه ده انا هفشخك وهخلي كسك نفق
سوسو :(بتدعك في كسها جامد ) هخخخخخخخخ اححححح انا عايزهاتفشخ كمان ااااااااااااااه اممممممممم أرزع اكتر اممممممممم (فضلت تدعك في كسها لحد ما جابت لتاني مره )هخخخخخخخخ اه كسي اتهري ااااه طب طلعو وحطو في طيزي اححححح مش قادرة بجد اااه
خالد : طب ماشي تعالي (وقومها ونام هو ع السرير وهي قعدت ع زبره بطيزها )احا ديقه اوي اححححح ع ده إحساس اه
سوسو :اححححح اااااااه انتا واخد أي بس ماتجيب بقي اه ااااه
خالد : اه خلاص اهو هجيب أجيب في طيزك عادي
سوسو : ااااااااااااااه املاهالي اححححححححححححححححح لبنك سخن نااااااااااااااار ااااه
خالد : ياااااااااااااااه بجد انا اتمتعت نيك ياشرموطه اول مره وأحسن مره
سوسو : انتا اول مره تنيك بنت بجد
خالد : اه عادي يعني المهم خودي استني ( وراح جاب 200 جنيه )خدي دي عشانك انتي بجد متعتيني وانا مبسوط منك
سوسو : تشكر يادكري
خالد : أحب المهلبية (وبضربها ع طيزها ) ع الكباريه عدل هي لا تروحي كده ولا كده
سوسو : اوامرك ياسبعي
والبت مشيت وخالد نام وصحي بدري كالعادة وسيد راح خبط عليه وراحو شغلهم وهما في الشغل وقت البريك حكي خالد للسيد ع الي عمله امبارح وكالعادة سيد باينفض وتكررت اللقاءات بين خالد وسوسو كتير وجرب شراميط تانين بس زهق ورجع يتفرج ع السكس ولفت نظره فيلم عن الشذوذ وحب الموضوع وكان نفسو ينيك راجل ومكانش عارف ازاي لحد ما في يوم لفت انتباهو واحد من الصنايعية الي شغالين تحتي واد ابيضاني اوي بياض فلاحين وجسمو رفيع وطول سيد كده المهم خالد لقا الصنايعية التانين بيحفلو ع الواد ده وهو قاعد زعلان لانو مش متأقلم مع جو الشغل ولا هزار الصنايعية ومحترم زياده عن اللزوم وجه في بال خالد
خالد : (بيفكر مع نفسة ) ( هو ده الي ممكن يوافق وشكلو خول ومش هيتعبني طب ايوه بس هقول أي واقنعه ازاي بس فكر فكر فكر بااااااااس هو ده )
وراح وقف جنب الواد
خالد : انتا اسمك أي اول مره اشوفك هنا انا الباشمهندس خالد المسؤول عن الموقع
حازم :وانا حازم وده اول يوم ليه في الشغل بس مش عارف ليه ماحدش بيكلمني عدل وهزارهم وحش اوي معايا
خالد : انتا شكلك طيب ومحترم وع نياتك اوي بص هما خولات كده هزارهم بايخ مينفعش معاهم غير كده بص ولا انتا وهو ياخولات الكل يرجع ع شغلو
الصنايعية :اسفين ياهندسة
حازم :بس حضرتك المدير انا مش هعرف أتعامل معاهم
خالد : هههههههههه ياعم حضرتك أي وبتاع أي بص قولي ياخالد عادي وبص انتا من النهاردة صاحبي قشطة
حازم :قشطة بس كده ده الشرف ليا
خالد : طب المهم أنا وانتا النهاردة هنسهر كده سهره شبابي احتفالا باصداقتنا
حازم :تمام بس فين وامتي
خالد : بص انا والشله دى بنسهر عندي في البيت هديك العنوان تيجي ع الساعة 9 كده ماشي
حازم :تمام ماشي
خالد : العنوان 10 شارع........ تمام يلا بقي ع شغلك وبليل نتقابل
وده كان أول الحوار عشان خالد يجيب الواد وطبعا الهجس ده كلو في الهوا المهم ع بليل ع7ونص خالد نزل ع درينكيز جاب ازازتين خمره وطلع استحمي واحلا دش سريع وبرفان ورش وع الساعة 9 إلا ربع بلع حبايه فياجرا وحازم جي
خالد : (بيفتح الباب )خش ياعم انتا اول الحاضرين هههههه
حازم :عادي يعني أصل انا مبحبش اتأخر وكده دقيق في مواعيدي
خالد : طب قشطة تعالي أقعد (وبيصب كاسين لي ولحازم )خد اشرب
حازم :أي دي دي خمره لا لا مليش فيها
خالد : هههههههههه وهو انا هضرك جرب كده واسترجل ياعم شويه
حازم :مش عارف الصراحه بس فعلا اهو نجرب مش هنخسر حاجة
وبدأ الاتنين الشرب وخالد كان رفع حبايه وبدأت تشتغل وحازم عشان اول مره يشرب راح خاااااالص
خالد : هههههههههه انتا رايح خالص طب بقولك أي انا هشغل فيلم تعالى نتفرج
وقام خالد شغل ع التلفزيون فيلم سكس اجنبي عن اتنين رجالة أو خولات مش هنختلف المهم حازم كانت دي اول مره يشوف فيلم سكس مع البيره هااااج اوي وبدأ يلعب في زبرو فوق البنطلون وخالد كان مركز معاه
خالد : لا بص كده مفيش متعة اقولك تعالى نعمل زيهم
حازم :( هو اصلا الدماغ مش هنا )تعااالي يلا
خالد اخد حازم ع الاوضه وقلع هدومو وقال لحازم اقلع وهو طبعا قلع من غير أي حاجة وبدأ خالد يلاعب زبرو بزبر حازم الصغنن ده وراح خالد خلا حازم ينزل يمصلو زبرو شويه يجي 5 دقائق وبعدها قومو وخلا ياخد وضع الدودجي وبدأ يوسع خرم طيزو وبصبع في الأول بعدها دخل اتنين مع بعض وفضل يوسع في خرم الواد لحد ما دخل أربع صوابع مع بعض وراح قايم وبل زبرو بريقو ودخلو في طيز حازم
خالد : اححححح ضيقه وحلوه اوي طيزك ياض
حازم :اااااااه هههه براحه طيزى بتوجعني ااااه (وابتدأ يفوق شويه من السكر الي كان في )
خالد : اه براحه أي دانا هفشخخخخ طياز كسمك فرده فرده اححححح انا اول مره اجرب مع خول ضيق كده
حازم :ااااه اوي زبري اه وجعني (وبيلعب في زبرو ) طب تعالي نبدل شويه اه زبري هينفجر اممممممممم
خالد : هخخخخخخخخ وأنتا فاكرني خول شبه كسمك ياض (وسرع اوي في النيك ) انا هفشخك هخلي طيزك نفق
حازم :(ابتدأ الهيجان يسيطر عليه )ااااه طب طلعو عايز اروح الحمام بسرعة
خالد : هههههه لا متخفش ده انتا هتجيب لبنك جيب هنا عاااادي
حازم :(وكان هاج نييييييك وكان خلاص بيجيب )ااااااااه اححححح أي ده انا متمتع اوي اه نيك براحه شويه أبوس ايدك
خالد : ااااه خلاص اهو هجيب انا كمان وهجبهم في طيزك دي يالبوه اححححح اااااه(وبينزل لبنو في طيز حازم )
خالد : هههههههههه انتا هيجتيني اوي ياض طيزك جامدة اوي
حازم :(بعد مافاق من الهايج الي كان في ) اااااه طيزي اتفشخت اااااااه انتا أي الي عملتو فيا ده اه
خالد : هههههههههه وانا ضربتك ع ايدك انتا الي وافقت واديك اتناكت واتفشخت عايز أي تاني مش اتمتعت ياض
حازم : اااااااه بس طيزي وجعني اوي انا مش قادر حتى أقعد منك لله
خالد : طب يلا بقي امشي غور من هنا ومع بعض في الشغل ولو حبيت نكررها تاني قولي بس
حازم :طب انا اروح ازاي مش هعرف أقعد في الميكروباص خالص
خالد : هههههههههه وانا مالي أتصرف واسترجل شويه ومتخليش حد ياخد عليك
حازم :ماشي نتقابل بكره في الشغل سلام ياصاحبي
ومشي حازم وخالد مبسوط اوي واليوم الي بعده خالد قعد في البريك مع سيد وحكالو عن الي عملو امبارح
سيد :احا ياعلق طب لي الازيا ياعم
خالد : أي ياعم متفصلنيش بقي اهو الي حصل وانا هو وأنتا اهو اذا مكنش يجي يقولي تعالي نعمل تاني
سيد :بص بقي احنا جينا هنا من البداية عشان نستقل بذاتنا ونشتغل ونعيش حلال صح مش ده كان اتتفاقنا من الأول
خالد : ياسيد اهو بنفك شويه ياعم
سيد :بص السكه دي اخرتها انتا عارفها كويس ماشي وخليك بقي فيها لحد ما تموت
خالد : هههههههههه انتا فصيل بقي وانا مش فايقلك الصراحه صحيح عملت أي في موضوعك
سيد : وأنتا دريان بحاجه انا خلاص هروح أتقدم لمنى بكره واكيد انتا جي معايا
خالد : خلاص نروح بكره حاضر
خلص الشغل وروح الاتنين الصحاب وخالد اتصل بحازم وكرر الي عملو معاه وخلص اليوم ع كده تاني يوم الاتنين الصحاب راحو الشغل وروحو بدري وجهزو نفسهم وراحو يتقدمو للبت منى ودي كان سيد شافها وأعجب بيها واتعرف عليها وحبها وحبتو وبس كده المهم الموضوع تم ع خير وخالد كان مركز أو مع صديقة مني والي مش هقول حبها هو حب جسمها وشها كده وقرأو الفتح وكده وخلاص مشيو وهما مروحين
خالد : ولا سيد هي مين البت الي كانت مع خطيبتك دي
سيد : هههههه وده لي عايز تعرفها لي
خالد : اهو عشان الصراحه حبيتها وعايز اتجوز انا كمان بقي واتهدي
سيد : ع مين ياض انا هارشك من ساعت ما رحنا وعينك منزلتش من ع جسمها هههه
خالد : ولد عيب دي هتبقي مرات اخوك ياض
سيد : هههههه طب اتنيل اسكت وبكره ابقي اعرفلك سكتها أي
ويوم ورا يوم يعدو والموضوع تم وخالد أتعرف عليها وراح أتقدم لها وطبعا معاه السيد وقرروا أن فرحهم بكون في يوم واحد مني وسيد وسالي وخالد
(في الفرح )
( حوار بين خالد وسيد مع بعض )
خالد : ولا سيد خد ارفع دي قبل ماتخش عليها بربع ساعة
سيد : مراهق ابن متناكة مش محتاجها في حاجة طبيعي الحمد لله
خالد : هههههههههه خدها بس يمكن تحتاجها لحسن تقولها استري عليااااااا
سيد : هههههه لا ياعم متخفش هدبحلها القطه هههههه خد بس اقولك ولا
وخلص الفرح وكل حاجة تمام والاتنين الصحاب كل واحد دخل ينام مع عروسته
(سيد ومني )
في الأول بس اوصفلكم مني
مني (وجه ولا في الأحلام بنت قمر بجد وجسم وعود متناسق بزاز من الحجم المتوسط وطيزها كبيرة بس ماشيه مع جسمها ومشدودة )
( ليلتنا صباحي سيد ومني )
سيد : نورتي بيتك ياشابه
مني :هههههه متخلف انتا
سيد : طب قشطة بصي خشي خوديلك دش في السريع كده وانا بعدك وبعد كده هففففف يلا
مني :ايه هتعمل أي يعني بعد ده كلو
سيد : هههههههههه خليها مفاجأة
دخلت مني أخدت دش وسيد دخل بعدها اخد دش وراح دخل ع مني لافف فوطه حولين وسطه
مني :أي الي انتا عاملو ده خش البس هدومك (وبتداري عنيها )
سيد : نعم ياحبيبتي طب تعالي
وراحلها سيد وهي كانت لابسه روب الحمام خلعهولها وخلع الفوطه ودابو في بوسه حلوه 10 دقائق وايدو الاتنين شغالين لعب في جسمها وهيا دايبه في عالم تاني وبدأت تسيح ع الآخر
مني :ااااه انتا بتعمل فيا أي بس جسمي كلو نار
سيد : وانتي لسه شوفتي حاجه انا أساسا اول مره المس ست وأخيرا الست الي حبتها بقت مراتي
مني : انا كلي ملكك انتا ياروحي ياحبيبي
سيد : طب تعالي بقي
وراح شالها ونزلها براحه ع السرير ونزل ع كسها وهاتك يامص ولحس في كان بيلحس ويمص شفرات كسها كل واحده لوحدها وبعدها ساب شفرات كسها وراح يلحس زنبورها وهي مستمتعة اوي
مني :اممممممممم اااااااه كسي نار اااااااه اممممممممم ( بتنزل مية شهوتها )اااااحححححح هخخخخخخخخ اه كسي خلاص مش قادرة نار
سيد : خلاص اهو بصي الحته الجايه دي صعبه شويه هدخل ذبي وافتحك مؤلمة في الأول بس هتتمتعي بعدها
مني :ماشي (وبتعض ع شفايفها )
سيد : الللللعب
وبدأ سيد يحط زبرو ع باب كسها وفضل يضغط شويه لحد ما اتزحلق في أعماق كسها
مني :ااااااااه اامممممم طلعو انا مش قادرة استحملو ااااااااااااااه
سيد : اهدي بس خلاص الصعب خلص والمتعه جيه بصي انا هبدا احركو عشان تتعودي ع زبي
مني :اااااه بس براحه عليا
بدأ سيد يطلع ويدخل زبرو في كسها براحه وبعد كده لما لقاها بدأت تتمتع سرع في النيك شويه
مني :اممممممممم اححححح انا مش مصدقة المتعه دي بجد ااااه كمان ياحبيبي ااااااااااااااه
سيد : طب انا هسرع شويه كمان (وسرع كمان في النيك ) اه يا بت كش عارف بجد لو كنت اتجوزت غيرك كنت هتمتع كده معاها
مني :اااااااه اكيد ياحبيبي كل واحده كنت هتعمل معاها كده كنت هتتمتع انتا وهي اامممممم انتا احلا حاجه حصلتلي في حياتي اه يلهوي عليك
سيد : اه استعدي عشان هنزل لبني فيكي ياروحي عشان تجبيلي احلا بيبي
مني :(كانت بتنزل تاني واكتر من الأول ) ااااااااه اححححح يلا ياحبيبي
ونزل سيد لبنو وارتاح جنبها وقاموا استحمو
( خالد وسالي )
سالي :(بنت كيوت وجميله وشها بشوش وشعرها طويل ولونو اصفر وعنيها برئا جدا وخضراء اللون ويااااااااه ع جسمها بزاز من الحجم الكبير والي مشدود ده وجسمها كيرفي بجد حاجه روعه وطيزها حلوه متوسطة الحجم ومشدودة )
( ليلتنا صباحي خالد وسالي )
خالد : ياااااااااااااااه يابت ده انا مش مصدق انك بقيتي مراتي
سالي :وأي الي يخليك تصدق بقي
خالد : انك تقومي تاخدي دي وانا وراكي عشان الليلادي هوريكي متعت الجواز يابت
سالي :هههه ماشي
ودخلت هي من هنا وخالد بلبع حبايه فياجرا من هنا ودخل بعدها خد دش سريع كانت الحبايه اشتغلت ودخل عليها وعمل مسمار معتبر طبعا بسبب الحبايه بس دماغ خالد أساسا في الجوازة دي لغرض تاني خاااااالص
بعد ليلة دخلت الصحاب بيوم
(حوار بين خالد وحازم )
خالد : بص بقي ياعم احنا اتفقنا أن انا هخليك تنيك وحده مقابل اليالي الحلوة الي قدناها سوا صح
حازم : تمام مين بقي
خالد : متشغلش بالك مين وهخليك تركب اتنين مش واحده بس
حازم : يعني أي مش فاهم ازاي
خالد : هههههههههه بص ياسيدي دي بنت وأمها هخش انا انيك أم البت عشان نفسي فيها وأنتا مع بنتها وهنبدل سوا
حازم : دا انتا دماغك دي جبااااارة
خالد : لزم ياض بس خد بالك متجيش اسامينا الحقيقية خاااااالص انتا سامح وانا تامر خلاص
حازم خلاص ماشي امتي بقي
خالد : الليله هتستناني تحت البيت هتصل بيك اقولك تمام تطلع ماشي
حازم : تمام اوي كده
وبليل خالد بدأ ينفذ وأساسا البت وامها هما مراتو وحماتو ولي الليله دي كلها عشان شاف فيلم سكس عن التعريص وفيلم تاني عن المحارم وعجبو الفيلمين وحب ينفذ الفيلمين مع بعض يجيب واحد ينيك مراتو وهو ينيك حماتو ويبدل معاه
المهم جاب حبيتين فياجرا حريمي وحطهم للجماعة في العصير وشربوه وبعد 10 دقائق ابتدو يسخنو حمات خالد استأذنت تدخل اوضتها تريح شويه والبت نفس الكلام هو استغل ده واتصل بحازم وطلع شقة خالد جري
(في بيت خالد )
خالد : خلاص جي اهو (بيفتح الباب ) خش ياعم
حازم : تمام أخش فين
خالد : انتا ده انتا مستوي ع الآخر خش الاوضه دي
(الاوضه ألي فيها سالي )
حازم : اححححح جامدةاوي البت دي ده انا هفشخك يالبوه
ودخل اتسحب كانت سالي مستغطية لحد وشها وبتلعب في كسها عشان ترتاح وحازم شال الغطاء ومزدهل من الي شايفو
حازم : احااااااااا انتي هتتفشخي نيك ياشرموطه
سالي : انتا مين وازاي دخلت هنا (وبتصوت ) ياخالد خاااااالد حرام الحقني
حازم : (كتم بقها بايدو )هششششش اسكتي ياكسمك انا هنيكك ورايحك يابت بدل مانتي بتلعبي في كسك كده بصي هتمتع سوه ولو صوتك علي هقتلك انتي فاهمه
سالي :(من الخوف هزت دماغها بالموافقة )
حازم : انا هشيل أيدي ومع بعض نستمتع ولااا هغتصبك وهموتك أما بالنسبة لإمك وجوزك الخول الي بره ده انا كتفتهم وهقتلهم قدامك وبعدها هقتلك ( وبيشيل ايدو من ع بقها )
سالي : أبوس ايدك بص اعمل الي انتا عايزو بس سيبنا في حالنا أبوس ايدك
حازم : بلاش أيدي بوسي زوبري يالبوه (وفي ثواني كان قلع ملط ) يلا مصي الزبر الي هينيكك يالبوه
سالي : حاضر حاضر (وبدأت في المص )اممممممممم
حازم : اااااااه جسمك جنان ياشرموطه ده الواحد مكنش بينيك نسوان ع كده مص اكتر يابت عشان اعرف امتعك بعدها
سالي : اهو اممممممممم
حازم : وانا بنيك في مخده ماتهيجيني يالبوه شرمطيلي نفسك كده هخخخخخخخخ
سالي : حاضر حاضر اهو اممممممممم طعمه حلو اوي اممممممممم زبرك يجنن
حازم : تعالي يا شرموطة ( وقومها وخلاها تاخد وضع الدودجي وراح دخلو في كسها جامد ) هفشخك
سالي : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه اححححح براحه اااااه بهدلتني أممممممممم
حازم : اااااااه كسك سخن نااااااااااااااار ياشرموطه اه اححححح هيجتيني اوي عليكي
سالي :(وبدأت تهيج وتسيح )اححححح كسي ااااااااااااااه كمان اوي أرزع اكتر اممممممممم ( وبتدعك كسها جامد وبتجيبهم
)اااااااه هخخخخخخخخ اه يا خول نيك جامد
حازم : انا خول ياشرموطه ده انا هفشخك وهخلي كسك ينزل دم يابنت الوسخة اححححح (وبيرزع جامد في كسها )اااااه هجيب ياشرموطه وهعشرك دلوقتي اححححح
وجاب جازم لبنو في كس سالي وسابها وخرج
(في نفس الوقت في الاوضه الي فيها حمات خالد )
خالد : أي ده ياحماتي الي بتعملي ده
أم سالي :( جسم فااااااااجر نييييييك بكل ما هو يجن بزاز بطيخ وطيزها كبيرة وحاجة كده فاجره نيك وجسمها حلو لا تخين ولا رفيع عود حلو ومتناسق كده )
أم سالي : (اتحضت ومكسوفه وغتط نفسها بالغطه )انا ااااا
خالد : هههههههههه طب مش تقولي وبعدين ونا موجود تلعبي كده
أم سالي :(وبدأت تهيج من كلام خالد )ومش تقول انك نفسك فيا
خالد : هههههههههه الليلة صباحي
وهجم خالد ع أم سالي ونزل فيها بوس وتقفيش في كل مكان في جسمها ولحس وفضل ينزل وهو بيلحس لحد بزازها الكبيرة ومسك كل بز لوحده وفضل يلحس ويمص في الاتنين يجي 5 دقائق وبعدها نزل كمل لحس لحد ما بقي قدام كسها واوففففف ع كسها وهاتك يامص ولحس في كسها وركز اوي ع زنبورها لحد ما الست ساحت خاااااالص منو
أم سالي : ااااااااه اححححح دخلو ياواد خلاص معدتش قادر
خالد : (وقف لحس وقام وقف )ادخل أي
أم سالي : اااااه ياواد دخل زبرك في كسي نااااااااااااااار ياولاد نار اححححح (وبتلعب في كسها جامد )
خالد : (هاج نييييييك وراح أرزع زبرو جامد في كسها )هفشخك ااااه اوي زبري هينفجر في كسي من النار الي في اححححححححححححححححح
أم سالي : اااااااه احححححح ياولاد نيك كمان اه بقالي كتير من ساعت ما المرحوم ما مات ومفيش راجل لمسني اححححح
خالد : هههههههههه لو قوليلي من الأول كنت نكتك اه يالبوه اححححح هيجتيني اوي عليكي
أم سالي : هخخخخخخخخ (وبتدعك في كسها جامد وبتجيب عسلها )اححححح ااااااه يلا نكني نيك اوووووووووي اااه
خالد : تعالي وضع الدودجي عايز انيكك في طيزك الكبيرة دي اححححح منظرها مهيجني اوي
أم سالي : تعالي يا خالد (وقامت واخدت وضع الدودجي )ارزعو براحه بقالي كتير مختش في طيزي
خالد : (ودخل زبرو ) اححححح ضيقه نيك ياشرموطه اححححح
أم سالي : اااااه طيزي اتفشخت اااااااه يلا نار نااااار جوه
خالد : اححححح هطفيهالك النار دي هجيبهم في طيزك ااااه (ويجيب في طيز أم سالي لبنو ) اححححح طيزك جامده اروح انا بقي انيك بنتك وهجيب الي يكفيكي
أم سالي :(أكن جردل مياة تللللج نزل عليها ) أي نعم ياكسمك
خالد : هههههههههه ماشي اشتمي برحتك الواد ده هينيكك يالبوه بكيفك أو غصب عنك
وخرج خالد وحازم دخل ل أم سالي ناكها وخالد دخل لسالي وفشخها نيك وبعد ما خلصو حازم لبس ومشي والحوار كبر خالد قعد قدام التليفزيون وبيتفرج عليه وسالي وأمها
أم سالي : اااااه يابنل المتناكين انتا اتجوزت البت عشان تعرص عليها وكمان تنيكني ياخول انتا
سالي :(بتعيط جامد وحاضنه أمها ) لي احنا عملنالك أي ياوسخ لي تعمل فينا كده
خالد : هههههههههه عشان انا عايز كده ياشراميط وعايزين تكملو ع كده أهلا وسهلا مش عايزين الباب اهو بس اعملي حسابك لو خرجتي دلوقتي من هنا هتبقي طالق وورقتك هتوصلك
أم سالي : تعالي يا بنتي وكسمك اشبع مش هنتحايل ع كلب ذيك غور في داهية الاهي يارب وأنتا جايي تاخدلنا حقنا وانصفنا
وسالي وأمها لمو هدومهم وحاجتهم وخارجين
خالد : (وقفلهم ع الباب )رايحة فين ياكسمك انتي وهي بالحاجه دي دي حاجتي وذي ما خدتكم هرميكم
أم سالي :( بتصوت )يااااااالااللالاهوي الحقوني يا عااااالم يلاااااااهى
سيد : (بيخبط ع باب خالد )افتح ياعم في أي
خالد : ( بيفتح الباب ) شوف ولاد المتناكين الأوساخ دول طالبة الطلاق وقولتلها ورقتك هتكون عندك خدو الحاجة إلى انا شريهالهم وال الي بتاعتهم احااااااااا
سيد : كسمك يالا انتا عبيط تطلق أي انتا كملت أسبوعين ع بعض
سالي : لا يطلقني الوسخ ده مقدرش أقعد معاه ثانية واحده بعد الي عملو
سيد : انتا عملت أي أنطق يابن الوسخة انا كنت عارف انك مش هتتعدل
أم سالي : العرص صحبك بيعرص عليا انا وبنتي وجاب واحد وخلا ينام معانا احنا الاتنين وهو نام معانا بعده العرص الخول
خالد : انتي بتقولي أي يا مرة ياوسخه هخخخخخخخخ
سيد : (مسك خالد من رقبته ودخلو ع جوه )سالي روحي أقعدي دلوقتي مع مني مش هينفع تروحو في حتي كده في نصاص الليالي
خالد : هخخخخخخخخ انا بتحامي لمين ياعم انتا انتا اتعبط
سيد : اسكت بقي يلا مني ياااااااا منيييييي
مني : ايه أي ياسيد مالك ياسالي بس في أي ياطنط
سيد : خدي سالي ومامتها عندك واقفلي الباب ده
خرجت مني مع سالي وأمها وقفلت الباب
سيد : طب بص عشان مقتلش كسم الي جابتك هنا الي اتقال ده صح
خالد : اه صح ومن الآخر انا بنفذ فلم عن التعريص عجبني طالما وصلت انك تقولي هقتلك بقي
سيد : هخخخخخخخخ احااااااااا انتا بتعمل كده لييييييييييييي قول لدين أمك الافلام بنت المره الوسخة دي هتودي كسمك في دهية ليييي(وبيضرب خالد بالبوكس في وشو )انا قولت لكسمك اتعدل وقولتلي حاضر وجوزتك البت الغلبانة دي لي تعمل فيها وفيا كده لي شكل كسمي الي جابوني أي دلوقتي
خالد : انا طب عشان مامدش أيدي عليك غور من هنا وخلي كسمهم ينفعك بتخسر اخوك وصديق عمرك عشان شويه شراميط
سيد : (ضربو قلم ابن متناكة ) قولتلك لسانك لو طول تاني هفشخك ليك عين اصلا تتكلم بعد الي عملتو
خالد : ( ضرب سيد بوكسين ورا بعض وضربو بالدماغ )طب ياكسمك انا هنيكك ياعرص (ومسك السيد ضربو بالبوكس في وشو كذا مره وبعدها شدو ورماه برا الشقه)لو جتلي ع سكة تاني هقتلك فاهم مش عايز اشوف وش كسمك تاني (وقفل الباب )
مني : سيد (بتجري عليه وبتصوت )سيد مالك في أي
واخدتو ع الشقة بتاعتو واتصلت بدكتور وكشف وعالج سيد ومشي
وكده خالد خسر كل حاجه كان عايز يفك قرر يخش يتفرج ع فيلم سكس جديد وحاجة جديدة ولقي ع الموقع فيلم عن الساديه والعالم دي وعمل سيرش عن عالم السادية والماستر وعرف أن في الماستر الي بيعمل كده عشان يرضي شهوتو وفي الي بيعمل كده عشان الفلوس والفكره في دماغ خالد ولعت وقال لي ماكونش ماستر واهو انيك وافشخ واخد فلوس كمان ودخل ع مواقع كتير بيحاول يكلم أي ماستر ع أمل انو يشتغل معاه ويتعلم منو ولقي الي رد عليه ووفق يعلمو مقابل انو يبدأ من الصفر وهو مكانش فاهم وزي الاهبل وافق وراح صفا شغلو في الشركه الي شغال فيها وراح اشترا بالفلوس بتاعت نهاية خدمتو شقه تانيه وقفل الشقه القديمه وراح ع الجديده ع أمل تبقي فيها إمبراطوريتو وكلم الماستر تاني وخد معاد عشان يروحلو والماستر رد عليه وقالو تعلالي كمان يومين وأجهز عشان الي جي هيكون اصعب خالد كان مستني يعدي الوقت ع أحر من الجمر لحد ما جي يوم المقابله الصبح الماستر بعت ايميل لخالد في العنوان والمعاد وكده وخالد جهز نفسو وأول ما جي ما قي معاد اللقاء وراح ع العنوان ودخل في مكان فيلا عاديه ومكان عادي دخل خالد وقعد في الريسبشن ومستني الماستر ولقا الي داخل عليه بأتنين ماشين ع ايدهوم ورجلهم وحولين رقابتهم اطواق كلاب بس وهما مللللللط والي ماسكهم واحد لابس بنطلون محزق نيك عليه ولونو اسود وجازمه سيفتي سوده والبوذ بتاعو حديد أما من فوق مش لابس حاجه خالد كان مرعوب بس في نفس الوقت فرحان انو هيكون شبه الماستر ده المهم دار الحوار ده بين خالد والماستر
ماستر :كنت قولت انك عايز تكون ماستر وانا أعلمك
خالد : ياريت ياماستر
ماستر : اه بس الوصول لمرحلة انك تبقى ماستر ذي دي صعبه شايف دول ده هيكون اولك لأنك لازم تجرب كل مراحل التعزيب وتحسها بمعني تكون في الأول كلب عندي ذي ولو أثبت جدارتك واتحملت هتترقي وتكون كلب قائد وبعدها مساعد ليا بعد كدة اقدر اقولك انك بقيت ماستر واساعدك تبني إمبراطوريتك
خالد : يعني حضرتك عملت كل ده
ماستر :هههههههههه لا الي معا فلوس وسلطه ومعارف ذي بس الي مبيعملوش كل ده وأظن أن انتا معكش لا فلوس ولا سلطة ولا معارف
خالد : صح تمام انا موافق
ماستر :تمام في الأول كده هنعملك اختبارات القبول ولو نجحت هتكون من كلابي ولو منجحتش يبقي تنسي انك تكون ماستر
خالد : انا من ايدك دي لايدك دي
ماستر :تمام (بينادي ع المساعد الشخصي )ياااااااا سعد
سعد :تمام ماستر في خدمتك
ماستر : خد خالد جهزوا للاختبار
سعد :تمام ماستر تعالي معايا
سعد اخد خالد وقلعو هدومو وحط في رقبته طوق كلاب وع زبرو قفص حديد ع شكل زبر ويبلفو عشان يشوف طيزو لقاه لسه متفتحش
سعد :انتا لسه بكر هههههه الماستر النهاردة هيفتحك
خالد : انا مجربتش قبل كده طب قولي بقي اردي الماستر ازاى اعمل أي يعني
سعد : أهم حاجه لازم تعرفها انو مبيحبش يتكلم كتير الكلمه من مره واحده تتنفذ وهتكون في السليم
خالد : طب ماشي ولو حصل وغلط غلطة صغيرة يعني
سعد :ساعتها هيكون في عقاب والعقاب ده احلا حاجه بيحبها الماستر بس انتا اتمنا بس ميحصلش وتغلط
خالد بدأ يقلق بس قال مش مهم ومش مهم كمان انو يتناك يجرب حاجه جديده المهم سعد أخدو في بدروم الفيلا ودي الاوضه المخصصة للنيك والتعذيب والمنظر يرعب أي حد يخشها من الآلات بتاعت التعزيب الموجوده في الاوضه المهم سعد ربط ايد خالد الاتنين في سلاسل حديد نازله من السقف ورجلو في حاجه زي جزمه حديد لازقه في الأرض يعني تسبتو ميتحركش خالص وبعد 5 دقائق دخل الماستر مع كرباج تعذيب ومخرج زبرو من فتحت البنطلون زبر ابن متناكة كبير وطويل وراسو طخينة خالد شاف زبرو اترعب اكتر بس عشان يوصل لهدفو قرر يسكت
ماستر :أي الأخبار يا سعد
سعد : بكر يا ماستر متلمسش
ماستر :ههههههههه دخلتو الليله انتا عارف يا سعد أن اكتر حاجة يحبها اني اخد شرف الكلاب بتوعي ههههه
سعد :ههههه اكيد ماستر
الماستر اخد ازازه فيها زيت ودهن زوبرو ودهن طيز خالد وقعد يحسس عليها
ماستر :اااه انتا مش عارف بحب الرجالة البكر قد أي
خالد : كلها ليك ماستر
ماستر :تمام ( وقام وراح راشق زبرو في طيز خالد مره واحده )
خالد : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه لا لا لا اااه مش انا اتعورت ااااااااااااااه طلعو متدخلوش كلو ااااه اوعي
ماستر :مش انتا الي عايز ههههههه هفشخك (وبينيك بسرعة فشخ ) ههههه
خالد : اه ااااااااااااااه اوعي يابن الوسخة ياعرص اوعي ااااااااااااااه
الماستر اول ما سمع كده اتعصب وفضل ينيك في بغل وافتراء لحد ما جاب لبنو في طيز خالد
ماستر :انا هعرفك دلوقتي جزات الي قولتو ده (ومسك الكرباج ونزل ضرب في خالد )ياعرص يابن المتناكه انا هقتع جسم كسمك وهخلي الكلاب تأكل فيك سعد هات الكلاب هنا
وفك الماستر القفص الحديد من ع زبر خالد وفضل يرزع في بالرجول في زبرو وبضانو ووشو وجسمو كلو لحد ما سعد جه بالكلاب والي هما العبيد بتوعو
ماستر :يا كلابي عايزكم تغتصبو الكلبه دي
خالد كان مفشوخ من الضرب الي أخدو والكلاب كل واحد منهم مسك حته في الي بينيكو في طيزو ولي بينيكو في بقو الي بيعض فحلامات بزازو لحد ما أغمي عليه
سعد :يا ماستر شكلو مات
ماستر :خلاص يا كلاب سبوه سعد شوفو لو مات خدو وخد معاك الكلاب وارمي في الشارع بس يكون بعيد عن هنا فاااهم
سعد :تمام ماستر
أخدو سعد والكلاب ورمو خالد في شارع ديق يدوب يعدي منو شخص ومشيو خالد مامتش أغمي عليه بس وفضل كده لمده ساعة وفاق فضل يستنجد وينادي ع الي حد يساعد واغمي عليه تاني
................................... ................................... ................................... ................................... ...............................
القدر كان لي رأي تاني وجعل صدفة تغير كل حاجه سيد كان مروح من الشغل ونزل وسط البلد يلف شويه مخنوق من كل حاجه وفجأة سمع صوت مش غريب عليه
سيد : أي ده الصوت ده ذي صوت الواد خالد (وبيبص يمين وشمال لحد ما شافو )خالد خالد
خالد كان أغمي عليه وسيد جري لحد ما وصلو وفضل يهز في عشان يفوق لا الهوا أخدو وجري بيه ع أقرب مستشفى
(وبعد ساعة في غرفة الطوارئ )
سيد : ها يا دكتور طمني هو مالو أي الي حصلو
دكتور :خير بس التحاليل بتثبت أن آثار الضرب دي كانت بعد اغتصاب وكانت حالتو صعبه جدا بس الحمدلله دلوقتي حالتو مستقرة
سيد : يعني المريض أتعرض لاعتداء جنسي
دكتور :وبعنف شديد جدا كان عامل نزيف وحاجة تانيه بس لوله انك جبتو في الوقت المناسب كان ممكن يموت
سيد : تمام الف شكر يادكتور تعبناك معنا
دكتور :ولا يهمك ده واجب علينا
سيد : طب ينفع ادخل اطمن عليه
دكتور :تمام اتفضل
(في غرفة العمليات )
سيد :عامل أي دلوقتي
خالد : الحمدلله ياسيد انا مش عارف اقولك أي
سيد : ياعم متكملش وهو الأخ لي أي عن أخو
خالد : انا اسف بجد ع كل حاجه عملتها ياسيد انا بجد ندمان انتا كنت صح بس انا مسمعتش
سيد : عشان ابن وسخة غبي هههه خلاص ياعم من غير أي حاجة بس اوعدني انك تتغير للاحسن
خالد : اوعدك يا اخويا بس انتا مسامحني بجد
سيد : اه يعم مسامحك
خالد : ياريت بس يرجع بيا الزمن ومكنتش هعمل الي خسرني اعز صديق واخ ليا هه والانسانه الوحيده الي حبتها وحبتني ضيعتها
سيد : متشغلش بالك انتا بالكلام ده سبيها عليا وانا هتصرف المهم شد انتا حيلك وقوم بالسلامة
وعدا أسبوع وخالد خف وخرج من المستشفى وراح ع بيتو بس اول ما دخل لقا
سيد : هههههه عداني العيب اهو
سالي :( جريت عليه وحضنتو جامد وبتعيط في حضنو )
خالد : سالي حبيبتي انا اسف انا بجد
سالي :( حتط ايدها ع بقو )خلاص الي فات مات ياحبي
والحال رجع زي ماكان الصحاب رجعو بقو مع بعض وخالد اتصلح حالو وبدأ يصلي وكده وبعد عن طريق الشهوة
وكده تكون نهاية القصة
واكيد الكل فهم الرسالة الي القصة اتكلمت عنها اكيد مش هكون عبرت بما يكفي عن الموضوع لكن ملخص القصة هو
أن لكل شئ حدود والشهوة بالذات لأنك بتخسر حاجات كتير عشان تحقق شهوتك
ممكن في الي يقولي دلوقتي انتا جي منتدى جنسي وتقول كده اه لأن فقط في منتدي نسوانجي عقول راقية تتفهم مثل هذا موضوع ويعرفونه ويقدروه
ارجو ان تعجبكم القصة وتحياتي لكل النسوانجية
â™،ï؟½ï؟½المجنوووووون ï؟½ï؟½ ♤
( تنويه هام )
معلش استحملوني شويه في البداية بس أحب اقول ان القصة دي هتكون مختلفة شويه عن الي معظم النسوانجية الكرام متعودين عليها الكل متعود ع الهبد والرزع والافيهات والمشاهد الجنسية وده اكيد هيكون موجود لكن مع مضمون يعني في قصص ومن دمنهم قصتي عالم مجانين مفيهاش موضوع مهم أو رسالة الكل يتعلم منها لكن لازم تكون في في أي قصة رسالة والرسالة الي في القصة دي مهمة جدا وفي ناس هتقولي يعني انتا معلش جي توجه رساله ذي دي في منتدا جنسي اه الآن لكل شي حدود واكيد العقول الواعية والناضجة بس الي هتتقبلها ويعتذر تاني للمقضمه الممله ديï؟½ï؟½
(البداية )
الشخصيات الأساسية
سيد (ابيضاني شويه ووشه في نمش حاجه بسيطة وشعره اسود طوله 170 سم وزبرو طويل شويه ï؟½ï؟½ )
خالد (قمحاوي وطويل نسبيا طوله 174 سم وجسمه عريض ومتقسم كده وزبرو معقول يعني ولا طويل ولا قصير )
البدايه بين الاتنين الصحاب كانت من وهما صغيرين وعلطول كانو مع بعض في المدرسة وفي الشارع وأي حده ولما كبرو وطبعا مع بعض وكانوا اتخرجو من الجامعة وبقول مهندسين ساليزيون يعني كهرباء العماير والمباني وكده وقرروا يستقلو بذاتهم وهما من البحيرة ونزلو ع اسكندرية وكان معاهم فلوس حلوة اشتروا كل واحد شقه في عماره واحده والشقتين في وش بعض المهم راحو قدموا في شركة مقاولات كبيرة وبشهادتهم اتقبلو واشتغلو وتدريب لمده شهر وبعدها كل واحد مسك موقع ومسؤول عنة وشوية شوية بقو مهندسين معروفين والفلوس كترت وكل ده في أقل من سنه الاتنين كانت كل معرفتهم بالجنس الافلام السكس وضرب العشاري وبس ولما الفلوس لعبت معاهم
(في بيت سيد )
خالد: ولا سيد متيجي نروح نسهرلنا ليله في كباريه ونشوف نسوان بدل ما احنا اتهرينا ضرب عشرات
سيد :هههههه اتكلم عن نفسك انا خلاص بطلت ضرب عشرات وبعدين انتا هتضيع فلوسك في خمره ونسوان انا مش عايز روح انتا
خالد :طب قشطة هروح انا وأنتا خليك في الحلال ياكسمك
سيد :خد الباب في طيزك
خرج خالد والي عامل نفسه عنتيل وراح كبارية قالو ع مكانه واحد صاحبه ولقا قاعد هناك
(في كبارية ما )
خالد :مسا مسا يابا
سامي :مسا مسا أحب (هو شارب لحد ما اتعما مش سكران بس )
خالد :هههههههههه انتا رايح خالص طب اطلبلنا أي حاجة بقي وعايز زي ما قولتلك
سامي :انتا لسه عايز تنيك طب خلاص ياعم هروقك شوقي اتنين بيره هنا وانده ع أي شرموطة للباشا
شوقي القورني:احلا بيره واحلا شرموطة للباشا
راح شوقي ورجع ببنتين اييييييييه كسم الخيال
شوقي :دي بقي سوسو شقاوة ودي رشة طراوه احلا شراميط هنا
خالد :(سكران طين لأن دي اول مره يشرب فيها )احااااااااا انتا بتصعبها عليا ليييي الاتنين كسم الفجر اختار مين فيهم مش عارف
شوقي :خد سوسو هدلعك اوي اوي ولو حابب حاجه خفيفه يبقي خد رشة
خالد :انتا لو مكاني تاخد مين هههههه
شوقي :اخد سوسو
رشة:(بشرمطة ولبونة ) طب وانا اروح فين
شوقي :انتي ع زبري ياشرموطه ههههه
خالد :هههههههههه ماشي يلا أسوسو ع البيت خد
شوقي :استانا بس فين عرقها يا نجم 400 بلبل
خالد :طب ده قبل البيره ولي بعدها
شوقي :لا في النص ينجم وانا عاملك خصم ااااه اول مره بقي سوسو دي متطلعش مش أقل من 600 بلبل اه
خالد :ههههه احااااااااا لي صافينار بس مش مهم خد أهم (بيطلع فلوس من جيبه )450 بلبل أهم مرضي ياراضي
شوقي : اوي عايزك تدلعي الباشا يابت أسوسو
سوسو :اوامرك ياسبعي
اخدها خالد ع بيتو وفي الأول عده ع صيدلية اخد شريط فياجرا وراح درينكيز وجاب ازازتين خمره وطلع عالشقة عدل
(في بيت خالد)
خالد : بص بقي احنا نبتديها تسخين وعايزك ترقصيلي شويه
سوسو :من عنيا شغلي انتا بس أي اغنية وانا ادلعك
خالد :قشطاااااا (وراح شغل التليفزيون ع قنات اغاني )
سوسو :(اتحزمت وبدأت ترقص وكل شويه تهز بزازها الكبيرة وتقرب من وش خالد وتهزها قدامه وأول ما يجي يلمسها تبعد بسرعه )
خالد : (شرب نص ازازة البيره واخد حبايه فياجرا في الأول وأول ما اشتغلت قام وراح لزق في طيزها من ورا )اححححح طيزك كبيره اوي وحلوه تعالي ع السرير جوه
اخدها ع اوضة النوم وبدأ يبوسها في كل حته زي التور الهايج وعشان هو مش خبره اوي سوسو قبلت علي شفايفو وهاتك يابوس ودابو في بوسه حلوه يجي اكتر من 5 دقائق وبعدها سوسو زقتو ع السرير وبدأت تقلع هدومها بطريقة سكسي تهيج المخصي
خالد :احا أي الجسم ده اوفففففقف (وراح قايم قالع هدومه كلها )مصي يالبوه
سوسو :احا زبرك حلو اوي (ونزلت مص في )اممممممممم زبرك يجنن اححححح اممممممممم (وبتحطه بين بزازها وبعدها تمص في وهكذا )اححححح كسي بياكلني يلا تعالى نكني
خالد : تعالي يا شرموطة ع السرير
وخلاها تاخد وضع الدودجي وراح أرزع زبرو جامد في كسها
سوسو :ااااااااااااااه براحه شويه فشختني ااااه
وهو ولا سأل فيها وفضل يرزع فيها يجي 12 دقيقة وراح نيمها ع ضهرها ورزعو تاني في كسها
خالد : اححححح هيجتيني ياشرموطه ده انا هفشخك وهخلي كسك نفق
سوسو :(بتدعك في كسها جامد ) هخخخخخخخخ اححححح انا عايزهاتفشخ كمان ااااااااااااااه اممممممممم أرزع اكتر اممممممممم (فضلت تدعك في كسها لحد ما جابت لتاني مره )هخخخخخخخخ اه كسي اتهري ااااه طب طلعو وحطو في طيزي اححححح مش قادرة بجد اااه
خالد : طب ماشي تعالي (وقومها ونام هو ع السرير وهي قعدت ع زبره بطيزها )احا ديقه اوي اححححح ع ده إحساس اه
سوسو :اححححح اااااااه انتا واخد أي بس ماتجيب بقي اه ااااه
خالد : اه خلاص اهو هجيب أجيب في طيزك عادي
سوسو : ااااااااااااااه املاهالي اححححححححححححححححح لبنك سخن نااااااااااااااار ااااه
خالد : ياااااااااااااااه بجد انا اتمتعت نيك ياشرموطه اول مره وأحسن مره
سوسو : انتا اول مره تنيك بنت بجد
خالد : اه عادي يعني المهم خودي استني ( وراح جاب 200 جنيه )خدي دي عشانك انتي بجد متعتيني وانا مبسوط منك
سوسو : تشكر يادكري
خالد : أحب المهلبية (وبضربها ع طيزها ) ع الكباريه عدل هي لا تروحي كده ولا كده
سوسو : اوامرك ياسبعي
والبت مشيت وخالد نام وصحي بدري كالعادة وسيد راح خبط عليه وراحو شغلهم وهما في الشغل وقت البريك حكي خالد للسيد ع الي عمله امبارح وكالعادة سيد باينفض وتكررت اللقاءات بين خالد وسوسو كتير وجرب شراميط تانين بس زهق ورجع يتفرج ع السكس ولفت نظره فيلم عن الشذوذ وحب الموضوع وكان نفسو ينيك راجل ومكانش عارف ازاي لحد ما في يوم لفت انتباهو واحد من الصنايعية الي شغالين تحتي واد ابيضاني اوي بياض فلاحين وجسمو رفيع وطول سيد كده المهم خالد لقا الصنايعية التانين بيحفلو ع الواد ده وهو قاعد زعلان لانو مش متأقلم مع جو الشغل ولا هزار الصنايعية ومحترم زياده عن اللزوم وجه في بال خالد
خالد : (بيفكر مع نفسة ) ( هو ده الي ممكن يوافق وشكلو خول ومش هيتعبني طب ايوه بس هقول أي واقنعه ازاي بس فكر فكر فكر بااااااااس هو ده )
وراح وقف جنب الواد
خالد : انتا اسمك أي اول مره اشوفك هنا انا الباشمهندس خالد المسؤول عن الموقع
حازم :وانا حازم وده اول يوم ليه في الشغل بس مش عارف ليه ماحدش بيكلمني عدل وهزارهم وحش اوي معايا
خالد : انتا شكلك طيب ومحترم وع نياتك اوي بص هما خولات كده هزارهم بايخ مينفعش معاهم غير كده بص ولا انتا وهو ياخولات الكل يرجع ع شغلو
الصنايعية :اسفين ياهندسة
حازم :بس حضرتك المدير انا مش هعرف أتعامل معاهم
خالد : هههههههههه ياعم حضرتك أي وبتاع أي بص قولي ياخالد عادي وبص انتا من النهاردة صاحبي قشطة
حازم :قشطة بس كده ده الشرف ليا
خالد : طب المهم أنا وانتا النهاردة هنسهر كده سهره شبابي احتفالا باصداقتنا
حازم :تمام بس فين وامتي
خالد : بص انا والشله دى بنسهر عندي في البيت هديك العنوان تيجي ع الساعة 9 كده ماشي
حازم :تمام ماشي
خالد : العنوان 10 شارع........ تمام يلا بقي ع شغلك وبليل نتقابل
وده كان أول الحوار عشان خالد يجيب الواد وطبعا الهجس ده كلو في الهوا المهم ع بليل ع7ونص خالد نزل ع درينكيز جاب ازازتين خمره وطلع استحمي واحلا دش سريع وبرفان ورش وع الساعة 9 إلا ربع بلع حبايه فياجرا وحازم جي
خالد : (بيفتح الباب )خش ياعم انتا اول الحاضرين هههههه
حازم :عادي يعني أصل انا مبحبش اتأخر وكده دقيق في مواعيدي
خالد : طب قشطة تعالي أقعد (وبيصب كاسين لي ولحازم )خد اشرب
حازم :أي دي دي خمره لا لا مليش فيها
خالد : هههههههههه وهو انا هضرك جرب كده واسترجل ياعم شويه
حازم :مش عارف الصراحه بس فعلا اهو نجرب مش هنخسر حاجة
وبدأ الاتنين الشرب وخالد كان رفع حبايه وبدأت تشتغل وحازم عشان اول مره يشرب راح خاااااالص
خالد : هههههههههه انتا رايح خالص طب بقولك أي انا هشغل فيلم تعالى نتفرج
وقام خالد شغل ع التلفزيون فيلم سكس اجنبي عن اتنين رجالة أو خولات مش هنختلف المهم حازم كانت دي اول مره يشوف فيلم سكس مع البيره هااااج اوي وبدأ يلعب في زبرو فوق البنطلون وخالد كان مركز معاه
خالد : لا بص كده مفيش متعة اقولك تعالى نعمل زيهم
حازم :( هو اصلا الدماغ مش هنا )تعااالي يلا
خالد اخد حازم ع الاوضه وقلع هدومو وقال لحازم اقلع وهو طبعا قلع من غير أي حاجة وبدأ خالد يلاعب زبرو بزبر حازم الصغنن ده وراح خالد خلا حازم ينزل يمصلو زبرو شويه يجي 5 دقائق وبعدها قومو وخلا ياخد وضع الدودجي وبدأ يوسع خرم طيزو وبصبع في الأول بعدها دخل اتنين مع بعض وفضل يوسع في خرم الواد لحد ما دخل أربع صوابع مع بعض وراح قايم وبل زبرو بريقو ودخلو في طيز حازم
خالد : اححححح ضيقه وحلوه اوي طيزك ياض
حازم :اااااااه هههه براحه طيزى بتوجعني ااااه (وابتدأ يفوق شويه من السكر الي كان في )
خالد : اه براحه أي دانا هفشخخخخ طياز كسمك فرده فرده اححححح انا اول مره اجرب مع خول ضيق كده
حازم :ااااه اوي زبري اه وجعني (وبيلعب في زبرو ) طب تعالي نبدل شويه اه زبري هينفجر اممممممممم
خالد : هخخخخخخخخ وأنتا فاكرني خول شبه كسمك ياض (وسرع اوي في النيك ) انا هفشخك هخلي طيزك نفق
حازم :(ابتدأ الهيجان يسيطر عليه )ااااه طب طلعو عايز اروح الحمام بسرعة
خالد : هههههه لا متخفش ده انتا هتجيب لبنك جيب هنا عاااادي
حازم :(وكان هاج نييييييك وكان خلاص بيجيب )ااااااااه اححححح أي ده انا متمتع اوي اه نيك براحه شويه أبوس ايدك
خالد : ااااه خلاص اهو هجيب انا كمان وهجبهم في طيزك دي يالبوه اححححح اااااه(وبينزل لبنو في طيز حازم )
خالد : هههههههههه انتا هيجتيني اوي ياض طيزك جامدة اوي
حازم :(بعد مافاق من الهايج الي كان في ) اااااه طيزي اتفشخت اااااااه انتا أي الي عملتو فيا ده اه
خالد : هههههههههه وانا ضربتك ع ايدك انتا الي وافقت واديك اتناكت واتفشخت عايز أي تاني مش اتمتعت ياض
حازم : اااااااه بس طيزي وجعني اوي انا مش قادر حتى أقعد منك لله
خالد : طب يلا بقي امشي غور من هنا ومع بعض في الشغل ولو حبيت نكررها تاني قولي بس
حازم :طب انا اروح ازاي مش هعرف أقعد في الميكروباص خالص
خالد : هههههههههه وانا مالي أتصرف واسترجل شويه ومتخليش حد ياخد عليك
حازم :ماشي نتقابل بكره في الشغل سلام ياصاحبي
ومشي حازم وخالد مبسوط اوي واليوم الي بعده خالد قعد في البريك مع سيد وحكالو عن الي عملو امبارح
سيد :احا ياعلق طب لي الازيا ياعم
خالد : أي ياعم متفصلنيش بقي اهو الي حصل وانا هو وأنتا اهو اذا مكنش يجي يقولي تعالي نعمل تاني
سيد :بص بقي احنا جينا هنا من البداية عشان نستقل بذاتنا ونشتغل ونعيش حلال صح مش ده كان اتتفاقنا من الأول
خالد : ياسيد اهو بنفك شويه ياعم
سيد :بص السكه دي اخرتها انتا عارفها كويس ماشي وخليك بقي فيها لحد ما تموت
خالد : هههههههههه انتا فصيل بقي وانا مش فايقلك الصراحه صحيح عملت أي في موضوعك
سيد : وأنتا دريان بحاجه انا خلاص هروح أتقدم لمنى بكره واكيد انتا جي معايا
خالد : خلاص نروح بكره حاضر
خلص الشغل وروح الاتنين الصحاب وخالد اتصل بحازم وكرر الي عملو معاه وخلص اليوم ع كده تاني يوم الاتنين الصحاب راحو الشغل وروحو بدري وجهزو نفسهم وراحو يتقدمو للبت منى ودي كان سيد شافها وأعجب بيها واتعرف عليها وحبها وحبتو وبس كده المهم الموضوع تم ع خير وخالد كان مركز أو مع صديقة مني والي مش هقول حبها هو حب جسمها وشها كده وقرأو الفتح وكده وخلاص مشيو وهما مروحين
خالد : ولا سيد هي مين البت الي كانت مع خطيبتك دي
سيد : هههههه وده لي عايز تعرفها لي
خالد : اهو عشان الصراحه حبيتها وعايز اتجوز انا كمان بقي واتهدي
سيد : ع مين ياض انا هارشك من ساعت ما رحنا وعينك منزلتش من ع جسمها هههه
خالد : ولد عيب دي هتبقي مرات اخوك ياض
سيد : هههههه طب اتنيل اسكت وبكره ابقي اعرفلك سكتها أي
ويوم ورا يوم يعدو والموضوع تم وخالد أتعرف عليها وراح أتقدم لها وطبعا معاه السيد وقرروا أن فرحهم بكون في يوم واحد مني وسيد وسالي وخالد
(في الفرح )
( حوار بين خالد وسيد مع بعض )
خالد : ولا سيد خد ارفع دي قبل ماتخش عليها بربع ساعة
سيد : مراهق ابن متناكة مش محتاجها في حاجة طبيعي الحمد لله
خالد : هههههههههه خدها بس يمكن تحتاجها لحسن تقولها استري عليااااااا
سيد : هههههه لا ياعم متخفش هدبحلها القطه هههههه خد بس اقولك ولا
وخلص الفرح وكل حاجة تمام والاتنين الصحاب كل واحد دخل ينام مع عروسته
(سيد ومني )
في الأول بس اوصفلكم مني
مني (وجه ولا في الأحلام بنت قمر بجد وجسم وعود متناسق بزاز من الحجم المتوسط وطيزها كبيرة بس ماشيه مع جسمها ومشدودة )
( ليلتنا صباحي سيد ومني )
سيد : نورتي بيتك ياشابه
مني :هههههه متخلف انتا
سيد : طب قشطة بصي خشي خوديلك دش في السريع كده وانا بعدك وبعد كده هففففف يلا
مني :ايه هتعمل أي يعني بعد ده كلو
سيد : هههههههههه خليها مفاجأة
دخلت مني أخدت دش وسيد دخل بعدها اخد دش وراح دخل ع مني لافف فوطه حولين وسطه
مني :أي الي انتا عاملو ده خش البس هدومك (وبتداري عنيها )
سيد : نعم ياحبيبتي طب تعالي
وراحلها سيد وهي كانت لابسه روب الحمام خلعهولها وخلع الفوطه ودابو في بوسه حلوه 10 دقائق وايدو الاتنين شغالين لعب في جسمها وهيا دايبه في عالم تاني وبدأت تسيح ع الآخر
مني :ااااه انتا بتعمل فيا أي بس جسمي كلو نار
سيد : وانتي لسه شوفتي حاجه انا أساسا اول مره المس ست وأخيرا الست الي حبتها بقت مراتي
مني : انا كلي ملكك انتا ياروحي ياحبيبي
سيد : طب تعالي بقي
وراح شالها ونزلها براحه ع السرير ونزل ع كسها وهاتك يامص ولحس في كان بيلحس ويمص شفرات كسها كل واحده لوحدها وبعدها ساب شفرات كسها وراح يلحس زنبورها وهي مستمتعة اوي
مني :اممممممممم اااااااه كسي نار اااااااه اممممممممم ( بتنزل مية شهوتها )اااااحححححح هخخخخخخخخ اه كسي خلاص مش قادرة نار
سيد : خلاص اهو بصي الحته الجايه دي صعبه شويه هدخل ذبي وافتحك مؤلمة في الأول بس هتتمتعي بعدها
مني :ماشي (وبتعض ع شفايفها )
سيد : الللللعب
وبدأ سيد يحط زبرو ع باب كسها وفضل يضغط شويه لحد ما اتزحلق في أعماق كسها
مني :ااااااااه اامممممم طلعو انا مش قادرة استحملو ااااااااااااااه
سيد : اهدي بس خلاص الصعب خلص والمتعه جيه بصي انا هبدا احركو عشان تتعودي ع زبي
مني :اااااه بس براحه عليا
بدأ سيد يطلع ويدخل زبرو في كسها براحه وبعد كده لما لقاها بدأت تتمتع سرع في النيك شويه
مني :اممممممممم اححححح انا مش مصدقة المتعه دي بجد ااااه كمان ياحبيبي ااااااااااااااه
سيد : طب انا هسرع شويه كمان (وسرع كمان في النيك ) اه يا بت كش عارف بجد لو كنت اتجوزت غيرك كنت هتمتع كده معاها
مني :اااااااه اكيد ياحبيبي كل واحده كنت هتعمل معاها كده كنت هتتمتع انتا وهي اامممممم انتا احلا حاجه حصلتلي في حياتي اه يلهوي عليك
سيد : اه استعدي عشان هنزل لبني فيكي ياروحي عشان تجبيلي احلا بيبي
مني :(كانت بتنزل تاني واكتر من الأول ) ااااااااه اححححح يلا ياحبيبي
ونزل سيد لبنو وارتاح جنبها وقاموا استحمو
( خالد وسالي )
سالي :(بنت كيوت وجميله وشها بشوش وشعرها طويل ولونو اصفر وعنيها برئا جدا وخضراء اللون ويااااااااه ع جسمها بزاز من الحجم الكبير والي مشدود ده وجسمها كيرفي بجد حاجه روعه وطيزها حلوه متوسطة الحجم ومشدودة )
( ليلتنا صباحي خالد وسالي )
خالد : ياااااااااااااااه يابت ده انا مش مصدق انك بقيتي مراتي
سالي :وأي الي يخليك تصدق بقي
خالد : انك تقومي تاخدي دي وانا وراكي عشان الليلادي هوريكي متعت الجواز يابت
سالي :هههه ماشي
ودخلت هي من هنا وخالد بلبع حبايه فياجرا من هنا ودخل بعدها خد دش سريع كانت الحبايه اشتغلت ودخل عليها وعمل مسمار معتبر طبعا بسبب الحبايه بس دماغ خالد أساسا في الجوازة دي لغرض تاني خاااااالص
بعد ليلة دخلت الصحاب بيوم
(حوار بين خالد وحازم )
خالد : بص بقي ياعم احنا اتفقنا أن انا هخليك تنيك وحده مقابل اليالي الحلوة الي قدناها سوا صح
حازم : تمام مين بقي
خالد : متشغلش بالك مين وهخليك تركب اتنين مش واحده بس
حازم : يعني أي مش فاهم ازاي
خالد : هههههههههه بص ياسيدي دي بنت وأمها هخش انا انيك أم البت عشان نفسي فيها وأنتا مع بنتها وهنبدل سوا
حازم : دا انتا دماغك دي جبااااارة
خالد : لزم ياض بس خد بالك متجيش اسامينا الحقيقية خاااااالص انتا سامح وانا تامر خلاص
حازم خلاص ماشي امتي بقي
خالد : الليله هتستناني تحت البيت هتصل بيك اقولك تمام تطلع ماشي
حازم : تمام اوي كده
وبليل خالد بدأ ينفذ وأساسا البت وامها هما مراتو وحماتو ولي الليله دي كلها عشان شاف فيلم سكس عن التعريص وفيلم تاني عن المحارم وعجبو الفيلمين وحب ينفذ الفيلمين مع بعض يجيب واحد ينيك مراتو وهو ينيك حماتو ويبدل معاه
المهم جاب حبيتين فياجرا حريمي وحطهم للجماعة في العصير وشربوه وبعد 10 دقائق ابتدو يسخنو حمات خالد استأذنت تدخل اوضتها تريح شويه والبت نفس الكلام هو استغل ده واتصل بحازم وطلع شقة خالد جري
(في بيت خالد )
خالد : خلاص جي اهو (بيفتح الباب ) خش ياعم
حازم : تمام أخش فين
خالد : انتا ده انتا مستوي ع الآخر خش الاوضه دي
(الاوضه ألي فيها سالي )
حازم : اححححح جامدةاوي البت دي ده انا هفشخك يالبوه
ودخل اتسحب كانت سالي مستغطية لحد وشها وبتلعب في كسها عشان ترتاح وحازم شال الغطاء ومزدهل من الي شايفو
حازم : احااااااااا انتي هتتفشخي نيك ياشرموطه
سالي : انتا مين وازاي دخلت هنا (وبتصوت ) ياخالد خاااااالد حرام الحقني
حازم : (كتم بقها بايدو )هششششش اسكتي ياكسمك انا هنيكك ورايحك يابت بدل مانتي بتلعبي في كسك كده بصي هتمتع سوه ولو صوتك علي هقتلك انتي فاهمه
سالي :(من الخوف هزت دماغها بالموافقة )
حازم : انا هشيل أيدي ومع بعض نستمتع ولااا هغتصبك وهموتك أما بالنسبة لإمك وجوزك الخول الي بره ده انا كتفتهم وهقتلهم قدامك وبعدها هقتلك ( وبيشيل ايدو من ع بقها )
سالي : أبوس ايدك بص اعمل الي انتا عايزو بس سيبنا في حالنا أبوس ايدك
حازم : بلاش أيدي بوسي زوبري يالبوه (وفي ثواني كان قلع ملط ) يلا مصي الزبر الي هينيكك يالبوه
سالي : حاضر حاضر (وبدأت في المص )اممممممممم
حازم : اااااااه جسمك جنان ياشرموطه ده الواحد مكنش بينيك نسوان ع كده مص اكتر يابت عشان اعرف امتعك بعدها
سالي : اهو اممممممممم
حازم : وانا بنيك في مخده ماتهيجيني يالبوه شرمطيلي نفسك كده هخخخخخخخخ
سالي : حاضر حاضر اهو اممممممممم طعمه حلو اوي اممممممممم زبرك يجنن
حازم : تعالي يا شرموطة ( وقومها وخلاها تاخد وضع الدودجي وراح دخلو في كسها جامد ) هفشخك
سالي : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه اححححح براحه اااااه بهدلتني أممممممممم
حازم : اااااااه كسك سخن نااااااااااااااار ياشرموطه اه اححححح هيجتيني اوي عليكي
سالي :(وبدأت تهيج وتسيح )اححححح كسي ااااااااااااااه كمان اوي أرزع اكتر اممممممممم ( وبتدعك كسها جامد وبتجيبهم
)اااااااه هخخخخخخخخ اه يا خول نيك جامد
حازم : انا خول ياشرموطه ده انا هفشخك وهخلي كسك ينزل دم يابنت الوسخة اححححح (وبيرزع جامد في كسها )اااااه هجيب ياشرموطه وهعشرك دلوقتي اححححح
وجاب جازم لبنو في كس سالي وسابها وخرج
(في نفس الوقت في الاوضه الي فيها حمات خالد )
خالد : أي ده ياحماتي الي بتعملي ده
أم سالي :( جسم فااااااااجر نييييييك بكل ما هو يجن بزاز بطيخ وطيزها كبيرة وحاجة كده فاجره نيك وجسمها حلو لا تخين ولا رفيع عود حلو ومتناسق كده )
أم سالي : (اتحضت ومكسوفه وغتط نفسها بالغطه )انا ااااا
خالد : هههههههههه طب مش تقولي وبعدين ونا موجود تلعبي كده
أم سالي :(وبدأت تهيج من كلام خالد )ومش تقول انك نفسك فيا
خالد : هههههههههه الليلة صباحي
وهجم خالد ع أم سالي ونزل فيها بوس وتقفيش في كل مكان في جسمها ولحس وفضل ينزل وهو بيلحس لحد بزازها الكبيرة ومسك كل بز لوحده وفضل يلحس ويمص في الاتنين يجي 5 دقائق وبعدها نزل كمل لحس لحد ما بقي قدام كسها واوففففف ع كسها وهاتك يامص ولحس في كسها وركز اوي ع زنبورها لحد ما الست ساحت خاااااالص منو
أم سالي : ااااااااه اححححح دخلو ياواد خلاص معدتش قادر
خالد : (وقف لحس وقام وقف )ادخل أي
أم سالي : اااااه ياواد دخل زبرك في كسي نااااااااااااااار ياولاد نار اححححح (وبتلعب في كسها جامد )
خالد : (هاج نييييييك وراح أرزع زبرو جامد في كسها )هفشخك ااااه اوي زبري هينفجر في كسي من النار الي في اححححححححححححححححح
أم سالي : اااااااه احححححح ياولاد نيك كمان اه بقالي كتير من ساعت ما المرحوم ما مات ومفيش راجل لمسني اححححح
خالد : هههههههههه لو قوليلي من الأول كنت نكتك اه يالبوه اححححح هيجتيني اوي عليكي
أم سالي : هخخخخخخخخ (وبتدعك في كسها جامد وبتجيب عسلها )اححححح ااااااه يلا نكني نيك اوووووووووي اااه
خالد : تعالي وضع الدودجي عايز انيكك في طيزك الكبيرة دي اححححح منظرها مهيجني اوي
أم سالي : تعالي يا خالد (وقامت واخدت وضع الدودجي )ارزعو براحه بقالي كتير مختش في طيزي
خالد : (ودخل زبرو ) اححححح ضيقه نيك ياشرموطه اححححح
أم سالي : اااااه طيزي اتفشخت اااااااه يلا نار نااااار جوه
خالد : اححححح هطفيهالك النار دي هجيبهم في طيزك ااااه (ويجيب في طيز أم سالي لبنو ) اححححح طيزك جامده اروح انا بقي انيك بنتك وهجيب الي يكفيكي
أم سالي :(أكن جردل مياة تللللج نزل عليها ) أي نعم ياكسمك
خالد : هههههههههه ماشي اشتمي برحتك الواد ده هينيكك يالبوه بكيفك أو غصب عنك
وخرج خالد وحازم دخل ل أم سالي ناكها وخالد دخل لسالي وفشخها نيك وبعد ما خلصو حازم لبس ومشي والحوار كبر خالد قعد قدام التليفزيون وبيتفرج عليه وسالي وأمها
أم سالي : اااااه يابنل المتناكين انتا اتجوزت البت عشان تعرص عليها وكمان تنيكني ياخول انتا
سالي :(بتعيط جامد وحاضنه أمها ) لي احنا عملنالك أي ياوسخ لي تعمل فينا كده
خالد : هههههههههه عشان انا عايز كده ياشراميط وعايزين تكملو ع كده أهلا وسهلا مش عايزين الباب اهو بس اعملي حسابك لو خرجتي دلوقتي من هنا هتبقي طالق وورقتك هتوصلك
أم سالي : تعالي يا بنتي وكسمك اشبع مش هنتحايل ع كلب ذيك غور في داهية الاهي يارب وأنتا جايي تاخدلنا حقنا وانصفنا
وسالي وأمها لمو هدومهم وحاجتهم وخارجين
خالد : (وقفلهم ع الباب )رايحة فين ياكسمك انتي وهي بالحاجه دي دي حاجتي وذي ما خدتكم هرميكم
أم سالي :( بتصوت )يااااااالااللالاهوي الحقوني يا عااااالم يلاااااااهى
سيد : (بيخبط ع باب خالد )افتح ياعم في أي
خالد : ( بيفتح الباب ) شوف ولاد المتناكين الأوساخ دول طالبة الطلاق وقولتلها ورقتك هتكون عندك خدو الحاجة إلى انا شريهالهم وال الي بتاعتهم احااااااااا
سيد : كسمك يالا انتا عبيط تطلق أي انتا كملت أسبوعين ع بعض
سالي : لا يطلقني الوسخ ده مقدرش أقعد معاه ثانية واحده بعد الي عملو
سيد : انتا عملت أي أنطق يابن الوسخة انا كنت عارف انك مش هتتعدل
أم سالي : العرص صحبك بيعرص عليا انا وبنتي وجاب واحد وخلا ينام معانا احنا الاتنين وهو نام معانا بعده العرص الخول
خالد : انتي بتقولي أي يا مرة ياوسخه هخخخخخخخخ
سيد : (مسك خالد من رقبته ودخلو ع جوه )سالي روحي أقعدي دلوقتي مع مني مش هينفع تروحو في حتي كده في نصاص الليالي
خالد : هخخخخخخخخ انا بتحامي لمين ياعم انتا انتا اتعبط
سيد : اسكت بقي يلا مني ياااااااا منيييييي
مني : ايه أي ياسيد مالك ياسالي بس في أي ياطنط
سيد : خدي سالي ومامتها عندك واقفلي الباب ده
خرجت مني مع سالي وأمها وقفلت الباب
سيد : طب بص عشان مقتلش كسم الي جابتك هنا الي اتقال ده صح
خالد : اه صح ومن الآخر انا بنفذ فلم عن التعريص عجبني طالما وصلت انك تقولي هقتلك بقي
سيد : هخخخخخخخخ احااااااااا انتا بتعمل كده لييييييييييييي قول لدين أمك الافلام بنت المره الوسخة دي هتودي كسمك في دهية ليييي(وبيضرب خالد بالبوكس في وشو )انا قولت لكسمك اتعدل وقولتلي حاضر وجوزتك البت الغلبانة دي لي تعمل فيها وفيا كده لي شكل كسمي الي جابوني أي دلوقتي
خالد : انا طب عشان مامدش أيدي عليك غور من هنا وخلي كسمهم ينفعك بتخسر اخوك وصديق عمرك عشان شويه شراميط
سيد : (ضربو قلم ابن متناكة ) قولتلك لسانك لو طول تاني هفشخك ليك عين اصلا تتكلم بعد الي عملتو
خالد : ( ضرب سيد بوكسين ورا بعض وضربو بالدماغ )طب ياكسمك انا هنيكك ياعرص (ومسك السيد ضربو بالبوكس في وشو كذا مره وبعدها شدو ورماه برا الشقه)لو جتلي ع سكة تاني هقتلك فاهم مش عايز اشوف وش كسمك تاني (وقفل الباب )
مني : سيد (بتجري عليه وبتصوت )سيد مالك في أي
واخدتو ع الشقة بتاعتو واتصلت بدكتور وكشف وعالج سيد ومشي
وكده خالد خسر كل حاجه كان عايز يفك قرر يخش يتفرج ع فيلم سكس جديد وحاجة جديدة ولقي ع الموقع فيلم عن الساديه والعالم دي وعمل سيرش عن عالم السادية والماستر وعرف أن في الماستر الي بيعمل كده عشان يرضي شهوتو وفي الي بيعمل كده عشان الفلوس والفكره في دماغ خالد ولعت وقال لي ماكونش ماستر واهو انيك وافشخ واخد فلوس كمان ودخل ع مواقع كتير بيحاول يكلم أي ماستر ع أمل انو يشتغل معاه ويتعلم منو ولقي الي رد عليه ووفق يعلمو مقابل انو يبدأ من الصفر وهو مكانش فاهم وزي الاهبل وافق وراح صفا شغلو في الشركه الي شغال فيها وراح اشترا بالفلوس بتاعت نهاية خدمتو شقه تانيه وقفل الشقه القديمه وراح ع الجديده ع أمل تبقي فيها إمبراطوريتو وكلم الماستر تاني وخد معاد عشان يروحلو والماستر رد عليه وقالو تعلالي كمان يومين وأجهز عشان الي جي هيكون اصعب خالد كان مستني يعدي الوقت ع أحر من الجمر لحد ما جي يوم المقابله الصبح الماستر بعت ايميل لخالد في العنوان والمعاد وكده وخالد جهز نفسو وأول ما جي ما قي معاد اللقاء وراح ع العنوان ودخل في مكان فيلا عاديه ومكان عادي دخل خالد وقعد في الريسبشن ومستني الماستر ولقا الي داخل عليه بأتنين ماشين ع ايدهوم ورجلهم وحولين رقابتهم اطواق كلاب بس وهما مللللللط والي ماسكهم واحد لابس بنطلون محزق نيك عليه ولونو اسود وجازمه سيفتي سوده والبوذ بتاعو حديد أما من فوق مش لابس حاجه خالد كان مرعوب بس في نفس الوقت فرحان انو هيكون شبه الماستر ده المهم دار الحوار ده بين خالد والماستر
ماستر :كنت قولت انك عايز تكون ماستر وانا أعلمك
خالد : ياريت ياماستر
ماستر : اه بس الوصول لمرحلة انك تبقى ماستر ذي دي صعبه شايف دول ده هيكون اولك لأنك لازم تجرب كل مراحل التعزيب وتحسها بمعني تكون في الأول كلب عندي ذي ولو أثبت جدارتك واتحملت هتترقي وتكون كلب قائد وبعدها مساعد ليا بعد كدة اقدر اقولك انك بقيت ماستر واساعدك تبني إمبراطوريتك
خالد : يعني حضرتك عملت كل ده
ماستر :هههههههههه لا الي معا فلوس وسلطه ومعارف ذي بس الي مبيعملوش كل ده وأظن أن انتا معكش لا فلوس ولا سلطة ولا معارف
خالد : صح تمام انا موافق
ماستر :تمام في الأول كده هنعملك اختبارات القبول ولو نجحت هتكون من كلابي ولو منجحتش يبقي تنسي انك تكون ماستر
خالد : انا من ايدك دي لايدك دي
ماستر :تمام (بينادي ع المساعد الشخصي )ياااااااا سعد
سعد :تمام ماستر في خدمتك
ماستر : خد خالد جهزوا للاختبار
سعد :تمام ماستر تعالي معايا
سعد اخد خالد وقلعو هدومو وحط في رقبته طوق كلاب وع زبرو قفص حديد ع شكل زبر ويبلفو عشان يشوف طيزو لقاه لسه متفتحش
سعد :انتا لسه بكر هههههه الماستر النهاردة هيفتحك
خالد : انا مجربتش قبل كده طب قولي بقي اردي الماستر ازاى اعمل أي يعني
سعد : أهم حاجه لازم تعرفها انو مبيحبش يتكلم كتير الكلمه من مره واحده تتنفذ وهتكون في السليم
خالد : طب ماشي ولو حصل وغلط غلطة صغيرة يعني
سعد :ساعتها هيكون في عقاب والعقاب ده احلا حاجه بيحبها الماستر بس انتا اتمنا بس ميحصلش وتغلط
خالد بدأ يقلق بس قال مش مهم ومش مهم كمان انو يتناك يجرب حاجه جديده المهم سعد أخدو في بدروم الفيلا ودي الاوضه المخصصة للنيك والتعذيب والمنظر يرعب أي حد يخشها من الآلات بتاعت التعزيب الموجوده في الاوضه المهم سعد ربط ايد خالد الاتنين في سلاسل حديد نازله من السقف ورجلو في حاجه زي جزمه حديد لازقه في الأرض يعني تسبتو ميتحركش خالص وبعد 5 دقائق دخل الماستر مع كرباج تعذيب ومخرج زبرو من فتحت البنطلون زبر ابن متناكة كبير وطويل وراسو طخينة خالد شاف زبرو اترعب اكتر بس عشان يوصل لهدفو قرر يسكت
ماستر :أي الأخبار يا سعد
سعد : بكر يا ماستر متلمسش
ماستر :ههههههههه دخلتو الليله انتا عارف يا سعد أن اكتر حاجة يحبها اني اخد شرف الكلاب بتوعي ههههه
سعد :ههههه اكيد ماستر
الماستر اخد ازازه فيها زيت ودهن زوبرو ودهن طيز خالد وقعد يحسس عليها
ماستر :اااه انتا مش عارف بحب الرجالة البكر قد أي
خالد : كلها ليك ماستر
ماستر :تمام ( وقام وراح راشق زبرو في طيز خالد مره واحده )
خالد : ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااه لا لا لا اااه مش انا اتعورت ااااااااااااااه طلعو متدخلوش كلو ااااه اوعي
ماستر :مش انتا الي عايز ههههههه هفشخك (وبينيك بسرعة فشخ ) ههههه
خالد : اه ااااااااااااااه اوعي يابن الوسخة ياعرص اوعي ااااااااااااااه
الماستر اول ما سمع كده اتعصب وفضل ينيك في بغل وافتراء لحد ما جاب لبنو في طيز خالد
ماستر :انا هعرفك دلوقتي جزات الي قولتو ده (ومسك الكرباج ونزل ضرب في خالد )ياعرص يابن المتناكه انا هقتع جسم كسمك وهخلي الكلاب تأكل فيك سعد هات الكلاب هنا
وفك الماستر القفص الحديد من ع زبر خالد وفضل يرزع في بالرجول في زبرو وبضانو ووشو وجسمو كلو لحد ما سعد جه بالكلاب والي هما العبيد بتوعو
ماستر :يا كلابي عايزكم تغتصبو الكلبه دي
خالد كان مفشوخ من الضرب الي أخدو والكلاب كل واحد منهم مسك حته في الي بينيكو في طيزو ولي بينيكو في بقو الي بيعض فحلامات بزازو لحد ما أغمي عليه
سعد :يا ماستر شكلو مات
ماستر :خلاص يا كلاب سبوه سعد شوفو لو مات خدو وخد معاك الكلاب وارمي في الشارع بس يكون بعيد عن هنا فاااهم
سعد :تمام ماستر
أخدو سعد والكلاب ورمو خالد في شارع ديق يدوب يعدي منو شخص ومشيو خالد مامتش أغمي عليه بس وفضل كده لمده ساعة وفاق فضل يستنجد وينادي ع الي حد يساعد واغمي عليه تاني
................................... ................................... ................................... ................................... ...............................
القدر كان لي رأي تاني وجعل صدفة تغير كل حاجه سيد كان مروح من الشغل ونزل وسط البلد يلف شويه مخنوق من كل حاجه وفجأة سمع صوت مش غريب عليه
سيد : أي ده الصوت ده ذي صوت الواد خالد (وبيبص يمين وشمال لحد ما شافو )خالد خالد
خالد كان أغمي عليه وسيد جري لحد ما وصلو وفضل يهز في عشان يفوق لا الهوا أخدو وجري بيه ع أقرب مستشفى
(وبعد ساعة في غرفة الطوارئ )
سيد : ها يا دكتور طمني هو مالو أي الي حصلو
دكتور :خير بس التحاليل بتثبت أن آثار الضرب دي كانت بعد اغتصاب وكانت حالتو صعبه جدا بس الحمدلله دلوقتي حالتو مستقرة
سيد : يعني المريض أتعرض لاعتداء جنسي
دكتور :وبعنف شديد جدا كان عامل نزيف وحاجة تانيه بس لوله انك جبتو في الوقت المناسب كان ممكن يموت
سيد : تمام الف شكر يادكتور تعبناك معنا
دكتور :ولا يهمك ده واجب علينا
سيد : طب ينفع ادخل اطمن عليه
دكتور :تمام اتفضل
(في غرفة العمليات )
سيد :عامل أي دلوقتي
خالد : الحمدلله ياسيد انا مش عارف اقولك أي
سيد : ياعم متكملش وهو الأخ لي أي عن أخو
خالد : انا اسف بجد ع كل حاجه عملتها ياسيد انا بجد ندمان انتا كنت صح بس انا مسمعتش
سيد : عشان ابن وسخة غبي هههه خلاص ياعم من غير أي حاجة بس اوعدني انك تتغير للاحسن
خالد : اوعدك يا اخويا بس انتا مسامحني بجد
سيد : اه يعم مسامحك
خالد : ياريت بس يرجع بيا الزمن ومكنتش هعمل الي خسرني اعز صديق واخ ليا هه والانسانه الوحيده الي حبتها وحبتني ضيعتها
سيد : متشغلش بالك انتا بالكلام ده سبيها عليا وانا هتصرف المهم شد انتا حيلك وقوم بالسلامة
وعدا أسبوع وخالد خف وخرج من المستشفى وراح ع بيتو بس اول ما دخل لقا
سيد : هههههه عداني العيب اهو
سالي :( جريت عليه وحضنتو جامد وبتعيط في حضنو )
خالد : سالي حبيبتي انا اسف انا بجد
سالي :( حتط ايدها ع بقو )خلاص الي فات مات ياحبي
والحال رجع زي ماكان الصحاب رجعو بقو مع بعض وخالد اتصلح حالو وبدأ يصلي وكده وبعد عن طريق الشهوة
وكده تكون نهاية القصة
واكيد الكل فهم الرسالة الي القصة اتكلمت عنها اكيد مش هكون عبرت بما يكفي عن الموضوع لكن ملخص القصة هو
أن لكل شئ حدود والشهوة بالذات لأنك بتخسر حاجات كتير عشان تحقق شهوتك
ممكن في الي يقولي دلوقتي انتا جي منتدى جنسي وتقول كده اه لأن فقط في منتدي نسوانجي عقول راقية تتفهم مثل هذا موضوع ويعرفونه ويقدروه
ارجو ان تعجبكم القصة وتحياتي لكل النسوانجية
â™،ï؟½ï؟½المجنوووووون ï؟½ï؟½ ♤