sozan_boktor
03-29-2014, 10:29 AM
انا لقيت فيه رد علي الجزأ الاول بيقول هايل يا سوزان وبتعرفي تكتبي قصص كمان واحب اعرف صاحب الرد واعرفكو كلكو اني مش بكتب قصص لكن بتذكر الي حصلي وانا في مشوار حياتي المهم ده كمان شجعني اني اكتب تاني واحكيلكو حياتي من الاول
طبعا انتو عارفين اني ابتديت مع بنت خالتي الي هي اكبر مني بتلات شهور وكنا وقتها لسه يدوب خمس سنينن يعني لا نعرف حاجه ولا محتاجه ولا جسمنا حتي بقي جسم بنات المهم كنا بنلعب واتخانقنا وقامت بنت خالتي ضربتني علي وشي وانا قمت اعيط وهي قامت تصالحني وتبوس فيا من وشي وراسي وانا كمان علشان اعرفها اني مش زعلانه بقيت ابوسها من وشها وراسها وحبه حبه لقيتها بتنزل ايدها تحت وتحسس عليا من فوق الكلوت طبعا زي ما قلت مكناش نعرف حاجه ولا حتي الاسامي مفيش اكتر من ان الاسم بتاع الكس كان اسمه بطوط زي ماما ما كانت بتقول لنا المهم هي كانت بتحسس علي بطوطي بايدها وانا بحسس علي بطوطها بايدي وده كان شعور حلو ولذيز بس كنا حاسين اننا بنعمل حاجه غلط علشان كده كنا دايما بنستخبي واحنا بنعمل كده المهم فضلنا علي كده لحد ما بقينا عشر سنين وابتدا جسمنا يكبر وبقينا بنات ليها بزاز وشعر خفيف فوق الكس وحواليه وتحت الباط طبعا احنا الاتنين بيض وحلمات بزازنا وردي نسيت اقولكو انا كل مره نلعب مع بعض تبدي بخانقه وهي تضربني وتيجي تصالحني ويوم كانت مامتي مش موجوده وبنت خالتي بايته عندنا وكنا بقه كبرنا شويه قمت انا استفوتها علشان تتخانق معايا وتتضربني وبعدين تصالحني وكنا عادي لابسين قمصان نوم ويدوب كلوت من غير سوتيان لان بزازنا كانت لسه برضه يدوب قد البرتقاله الصغيره المهم اتخانقنا وقامت ضربتني وانا بقيت اعيط وابتدت تصالحني وتبوس فيا وانا ابوس فيها ولقيتها بتقلعني فميش النوم وتمسك بزازي وترضع فيهم وانا بقول اهه هه هه بزازي يا كريستين حلو اوي الي بتعمليه حاسه جسمي بينمل احححححح اححححححح لقيتها بتضربني وتقولي اسكتي وراحت مقلعاني الكلوت وقالتلي مبروك طلعلك شعر اهوه يا سوزي قلتلها ايوخ بطوطي كبر قالتلي لا يا وسخه ده اسمه كس هي كانت اكبر مني وعرفت الاسامي وعلمتني وراحت ماسكني من وداني وقربت وشي علي بطوطها قصدي كسها ولقيت ريحته حلوه ومبلول خفيف قالتلي يالا الحسي يا سوزي قلتلها ازاي يعني راحت ضرباني وقالتلي زي ما بتلحسي الجيلاتي يا وسخه بلسانك رحت خفت لحسن تضربني اوي وطلعت لساني وابتديت الحس كسها واشمه وهي اححححح احححححححح اوووو اوووووو اووووووي اووووووووي يا سوزي ةكل شويه تضربني علشان الحس اوي
هكملكو بعدين لان فيه مفجات كتيره حصلت
طبعا انتو عارفين اني ابتديت مع بنت خالتي الي هي اكبر مني بتلات شهور وكنا وقتها لسه يدوب خمس سنينن يعني لا نعرف حاجه ولا محتاجه ولا جسمنا حتي بقي جسم بنات المهم كنا بنلعب واتخانقنا وقامت بنت خالتي ضربتني علي وشي وانا قمت اعيط وهي قامت تصالحني وتبوس فيا من وشي وراسي وانا كمان علشان اعرفها اني مش زعلانه بقيت ابوسها من وشها وراسها وحبه حبه لقيتها بتنزل ايدها تحت وتحسس عليا من فوق الكلوت طبعا زي ما قلت مكناش نعرف حاجه ولا حتي الاسامي مفيش اكتر من ان الاسم بتاع الكس كان اسمه بطوط زي ماما ما كانت بتقول لنا المهم هي كانت بتحسس علي بطوطي بايدها وانا بحسس علي بطوطها بايدي وده كان شعور حلو ولذيز بس كنا حاسين اننا بنعمل حاجه غلط علشان كده كنا دايما بنستخبي واحنا بنعمل كده المهم فضلنا علي كده لحد ما بقينا عشر سنين وابتدا جسمنا يكبر وبقينا بنات ليها بزاز وشعر خفيف فوق الكس وحواليه وتحت الباط طبعا احنا الاتنين بيض وحلمات بزازنا وردي نسيت اقولكو انا كل مره نلعب مع بعض تبدي بخانقه وهي تضربني وتيجي تصالحني ويوم كانت مامتي مش موجوده وبنت خالتي بايته عندنا وكنا بقه كبرنا شويه قمت انا استفوتها علشان تتخانق معايا وتتضربني وبعدين تصالحني وكنا عادي لابسين قمصان نوم ويدوب كلوت من غير سوتيان لان بزازنا كانت لسه برضه يدوب قد البرتقاله الصغيره المهم اتخانقنا وقامت ضربتني وانا بقيت اعيط وابتدت تصالحني وتبوس فيا وانا ابوس فيها ولقيتها بتقلعني فميش النوم وتمسك بزازي وترضع فيهم وانا بقول اهه هه هه بزازي يا كريستين حلو اوي الي بتعمليه حاسه جسمي بينمل احححححح اححححححح لقيتها بتضربني وتقولي اسكتي وراحت مقلعاني الكلوت وقالتلي مبروك طلعلك شعر اهوه يا سوزي قلتلها ايوخ بطوطي كبر قالتلي لا يا وسخه ده اسمه كس هي كانت اكبر مني وعرفت الاسامي وعلمتني وراحت ماسكني من وداني وقربت وشي علي بطوطها قصدي كسها ولقيت ريحته حلوه ومبلول خفيف قالتلي يالا الحسي يا سوزي قلتلها ازاي يعني راحت ضرباني وقالتلي زي ما بتلحسي الجيلاتي يا وسخه بلسانك رحت خفت لحسن تضربني اوي وطلعت لساني وابتديت الحس كسها واشمه وهي اححححح احححححححح اوووو اوووووو اووووووي اووووووووي يا سوزي ةكل شويه تضربني علشان الحس اوي
هكملكو بعدين لان فيه مفجات كتيره حصلت