دخول

عرض كامل الموضوع : حماتي الشريفه


sozan_boktor
04-12-2016, 08:22 AM
القصه دي علي لسان صاحبها من المنتدي بيقول انا سني 35 سنه انسان عادي شكله حلو زوبري عادي لا طويل ولا قصير متجوز من عشر سنين بنت حلوه اموره كان سنها وقت الجواز 18 سنه وكانت وحيده اهلها وطبعا كنت بمارس الجنس معلها بكل انواعه بنيكها في بقها وكانت بتمص زوبري حلو وبنيكها في بزازها احط زوبري بينهم واتف عليه وهي تقفل عليه وافضل انيك لحد ما انزل لبني بين بزازها وكمان احطه تحت باطها والروعه بقه في كسها امممممممممم كسها ضيق ورغم كل النيك ده مخلفتش النصيب بقه اما امها بقه ست ايه في الجمال والحلاوه بيضه مربربه اوف علي بزازها كبار وحلوين اوي وطيزها بقه حكايه كريه وكبيره لكن عمري ما فكرت فيها جنسيا حماتي بقه وهي كمان ست محترمه وشريفه لبسها محتشم مفيش حاجه منه باينه غير درعاتها القشطه ويدوب قدماها وصوابع رجلها وفي اليوم الي عير مجري حياتي كانت الست حماتي في زياره لينا وطبعا رحبنا بيها اوي ومسكنا فيها تقعد عندنا كام يوم ووافق بد ضغط مني ومن بنتها وعادي جه الليل ودخلت مع مراتي ننام وحماتي دخلت اوده تانيه تنام وطبعا اول ما دخلنا الاوده رحت حاضن مراتي وماسك بزازها وهي تقولي لا اصبر ماما هنا ما يصحش لكن انا كنت مش قادر وطبعا نكتها وعادي جدا زي كل مره مسكت الكلوت بتاعي ومسحت كسها من لبني ولبنها وقامت رميته في الحمام وتاني يوم صحيت وصحتني علشان نروح شغلنا لكن قولتلها انا ماليش مزاج سيبيني نايم وفعلا لبست وخرجت وطبعا حماتي حست بالباب بيتقفل فهمت اننا خرجنا وقامت تدخل الحمام شافت الكلوت الي متعاص لبن ومسكته تشمه وانا كنت واقف بعيد لكن شايفها لقيتها رجعت اودتها وماسكه الكلوت في ايدها ونامت علي السرير علي ضهرها وطلعت بزازها وقلعت الكلوت وابتدت تلع في كسها وبزازها وهي بتشم كلوتي انا بصراحه اتفاجئت لكن في نفس الوقت هيجت اوي وروحت مقرب علي باب اودتها وزوبري واقف وهي مش داريه ونازله هري في جسمها وتزوم وتوحوح اههههههههه امممممممم اوووووووووووووف وفجأه لقيتني واقف قدامها مخرج زوبري وبلعب فيه لقيتها صوتت وقالتلي ايه في ايه انت مرحتش شغلك ليه وعيب كده تدخل عليا الاوده من غير استأزان يالا اخرج قلتلها انتي جميله اوي حلوه اوي وهايجه اوي وانا مش هعتقك لازم نتمتع بعض صرخت في وشي وقالتلي اخرج اخرج وكانت لمت نفسها دخلت بزازها وغطت كسها ووراكها وانا هاموت من الهيجان ومش عارف اعمل ايه قلتلها خلاص خلاص انا متاسف ورحت اودتي وشويه لقيتها جايه وتقولي انسي الي شفته واعمل حسابك انا هروح النهارده قلتلها زي ما يعجبك وهي ماشيه تخرج اتكبلت ووقعت ووراكها بانت بيضه قشطه مليانين وانا لقيت نفسي بهجم عليها ببوس فيها والحس فيها ومسكت ايدها ااقربها علي زوبري وشويه شويه لقيتها استسلمت وهي برضه لسه بتقاوم بس خفيف ورحت مقلعها هدومها وانا كمان قلعت هدومي وهي تقولي لا لا ارجوك حرام سيبني سيبني وانا اقولها مش قاااااااااار قالتلي طيب طيب بس متخلوش فيا قلتلها طيب وفضلنا نبوس ونلحس وافرش كسها براس زوبر وهي اوووووووف اححححححححححح اهههههههههه وجيت ادخله في كسها قالتلي لا لا رحت لقيتها نامت علي بطنها رحت فهمت انها عاوزه من طيزها

استاذ نسوانجى
04-12-2016, 08:27 AM
و......... وكدا خلاص؟

ِAl BoB
04-12-2016, 08:44 AM
مش عايزاه ف كسها حررررررام
طيزها بس

شاطى العطش
04-12-2016, 10:43 AM
/ (/>

Tafa3102
04-14-2016, 06:41 AM
حلوه كملي يا مبدعه بس باسلوب احسن واختمي القصه صح

امجداحمد
06-11-2016, 12:25 PM
اني متأكد ان هي اتكبلت مقصودة علمود انت اسوي الي سويته

كلي نار
06-11-2016, 01:14 PM
طيب ليه مكملتش القصه
هههههههههه

دكتور حب منصوره
07-24-2017, 09:41 AM
عندما يصمت اللسان ..يتحدث القلب />

رضا عز
08-13-2017, 10:31 AM
حاجات جميله
نفسي حد ينكني

الحر الجارح
03-02-2020, 05:31 PM
وبعدين شو صار معك

ليلي احمدد
03-02-2020, 08:20 PM
ها وبعديين

حسن الرحال
03-03-2020, 08:42 PM
ينقص بعض اسلوب الاثارة والتشويق تسلم ايدك

Squall Leonhart
03-16-2020, 07:53 PM
مش عايزاه ف كسها حررررررام
طيزها بس اللي حلال

bigteto
03-23-2020, 03:34 PM
جميييييييييييييييييييييييييييييله

زوبر جاهز
03-23-2020, 09:34 PM
حلووووووووووووووووووووووووووه



افلام سكس دخلوا عليهم في العرفه واغتصبو زوجتهسكس قصص ابن ينيك أم الرمل في الفندق الام الساخن.comقصص جنسيه مصوره حقيقي/archive/index.php/t-557281.htmlقصص سكس اختي ترقص.com/archive/index.php/f-9-p-127.html/archive/index.php/t-564451.htmlقصص سكس رومانسية ف الغابة/archive/index.php/t-265782.htmlقصص حقيقيه ممجونات للنيك بالزب الطويل /archive/index.php/t-329327.html/archive/index.php/t-269064.htmlقصص نيك صدفه قصص نبك أمي تحب انيك /archive/index.php/t-123510.htmlقصص.سكس.دياثه.فيمدوم site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-136402.htmlصور ازبار شيميلات نسوانجيقصص اب ينيك ابنه الورعقصص نيك بنت الجيران المطلقه متسلسلهرواية سكس دكان عطاره وعيلة سلسلةقصص نيك في المستشفيقصص سكس مع اسود site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-503949.htmlقصص نياك الهوانم/archive/index.php/t-31552.htmlﺩﻳﻮﺙ ﺳﻌﻮﺩﻱ ﻣﻊ ﺃﺧﺘﻪ ﺍﻟﺴﻜﺴﻴﺔ ﻭﺗﺘﻨﺎﻙ قصص جنسيه لبنات لبنانيات مع مغتربين قصص محارم زبر ابني انا اتضاهر بالنومنيك طيز للصُلح – سكس مترجمقصص سكس سودانية/archive/index.php/t-269481.html/archive/index.php/t-489446.htmlقصص سكس مكتوبة اختي والحلاقة بالشفرة اماميقصص نيك دكتورة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-436942.htmlتجميعه نيك يمنيات منتديات سكس .com/archive/index.php/t-139481.html/archive/index.php/t-435344.htmlقصص سكس انا وعمتي العازبه قصص نيك الجد مع حفيدته site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-83603.htmlصور نيك نسوانجي زب ضخم متحركقصص سكس مع خالتيقصص نيك الاخت غصل عنها بعد التهديدقصص سكس السواق يزغب اختي.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-38713.html/archive/index.php/t-391571.htmlاحلا قصص نيك مثلي في الفندق أثناء العملقصص نسوانجي الإبن وأمه وأخته site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-165826.html/archive/index.php/t-300407.html/archive/index.php/t-231459.htmlقصص مسترس علا الكوافيرهقصص سكس ناكني عمي في الحمام.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-522878.htmlقصص سكس ناديه وابن زوجها عمر/archive/index.php/t-401575.htmlقصص محارم امه الخالققصص سكس صاحب البقالة  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-306344.html/archive/index.php/t-456190.htmlناكني اخوي مجديقصص جنس متسلسله المراهق الخول/archive/index.php/t-6844.htmlقصص مص ازبارسكس قصص يمنيه تجلب اختها لزوجها site:rusmillion.ruقصه جنسيه نيك ورع سعودي مم يمني ﻣﻐﺘﺮﺏقصص سكس يمني ام ممحونه/archive/index.php/t-397741.html/archive/index.php/t-290655.html/archive/index.php/t-460006.html/archive/index.php/t-166820.htmlسكس مع عمتي وختها قصقصصسكس كيف ناكني أبي في الفندق.com/archive/index.php/t-323294.html/archive/index.php/t-215397.html/archive/index.php/t-310441.htmlسكس قصص كيف ناكني أبي في الفندق.comقصص نيك ورع سوري site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-540816.htmlقصص.نيك.نسوان.معجونهقصص سكس محأرم خألأت/archive/index.php/t-407975.html/archive/index.php/t-570044.html/archive/index.php/t-545406.htmlقصص محارم مصورة الزوجةالفلاحة/archive/index.php/t-461977.html/archive/index.php/t-546642.html/archive/index.php/t-8310.html/archive/index.php/t-204529.html