manal big booty
12-14-2016, 11:09 PM
الجزء الثاني عشر
وقالتلي: طيب يلا نطلع نجهز السفره علشان نفطر وطلعنا لاقينا خالد قاعد على حجر سامي وبيتفرجوا على التليفزيون ضحكنا انا وعبير وقولتله: انتي مبتشبعيش يا خلود وضحكنا وحطينا الاطباق على السفره وقولنا انا وعبير لخالد: تعالي يابت ححضري معانا السفره ييا شرموطه يلا رراح قام من على حجر سامي وجالناا المطببخ روحت ضربتوا على طيزو وقولتله: بعد الفطار ياحلوه هننتفك ونضفلك جسمك من الشعر ياقطه انا وعبير ومن هنا ولغاية ما نسافر انا وسامي مش هتلبسي غير قمصان نوم ونحطلك ميكاب وهيبقى اسمك خلود مش خالد ماشي يا متناكه، وقتها حسيت في عيون خالد الفرحه وكان مكسوف واخد مني الاططباق وطلع حطهم على االسفره وبعد ما اكلنا جبنا انا وعبير مزيل الشعر واخدنا خالد جوز عبير اوضة النوم وقلعنا ملط، وقتها دخل سامي علينا الاوضه علشان يتفرج هنعمل ايه في خالد جوز عبير وقعدنا ننتف في شعر جسمه وهو بيتمحن وبيتشرمط زي من المنيوكه وسامي قاعد بيضحك على اللي كنا بنعملوا في خالد قصدي خلود ونتفنا شعر جسمه كله لغاية ما بقى جسمه ناعم زي جسم الطفل الرضيع وبعد ما خلصنا روحت ضربتوا على طيزو وقولتله: لا يا خلود ادخلي خدي شاور وتعالي وخدي معاكي البرنوس بتاع عبير وفعلا اخد البورنوس ودخل اخد شاور وطلعنا سسامي بره الاوضه وقولنا لما نخلص هنطلعلك يا حبيبي وطلع سامي قعد قدام التليفزيون وانا وعبير مسكنا خالد لبسنا سنيتانه صغيره واندر فتله وقميص نوم من بتاعي قصير اوي لغاية نص طيازه وقعدنا نزوقوا وحطينالو ميكاب كامل بورده وكحله وروج احمر غامق ومسكارا لرموشه واي شاد وحددناله حواجبه بقلم الحواجب وحطيناله مناكير لونه احمر غامق بنفس لون قميص النوم والروج ولبس شبشب كعب عالي وقعدناه شويه على السرير لما المناكير ينشف وقعدنا احنا كمان عملنا ميكاب ولبسنا قمصان نوم عريانه بس من غير سنتيانه ولا اندر وطلعنا من الاوضه انا وعبير الاول وسامي بصلنا وقعد يدلك في زبه على جمالي انا وعبير ضحكنا وقولت لسامي استعد للمفاجاه وناديت على خاالد وقولتله: تعالي يا خلود يا شرموطه وطلع خالد من الاووضه وسامي اول ما شافو ضحك وقالي ايه اللي انتوا عملتوا في خالد ده؟ قولتله: دالوقت مبقاش اسمه خالد ده بقى اسمه خلود لمدة اسبوع من دلوقت وطول ما هو قاعد في الشقه هيلبس بنت الشرموطه دي، سامي طبعا مكنش في دماغه خالد واللي عاملينو فيه كل اللي واخد عقله انا وعبير وكان عايز يجمعني مع عبير ينيكني انا وعبير مع بعض، وقربنا منهه وقعدنا انا وعبيرر جمبه وخلينا خالد قعد في حجر سامي بس سامي كان بيرضع من بزازي وكان عايز ينيكني في طيازي بحجة اني واحشتوا وكنت بدلع واتمايص عليه ومخليتوش يلمسني علشان ينيك عبير اكتر علشان عبير محرومه من الزب والنيك بقالها كتير وكمان سامي معايا على طول وبصراحه انا مكنتش بتكيف وبتمتع غير من حسين جوز ولاء اللي خلاني وقعت في حبه وكان كل تفكيري في حسين وكلامه معايا ومداعباته ونظراته وفعلا خلاني حبيتوا بجد بصرف النظر ان زبه اكبر من زب سامي، المهم انا مخليتش سامي يلمس ضافري وكنت بتمايص وبدلع وبتغنج عليه علشان يسخن وينيك عبير اختي حبيبتي لكن كااننت عنيه طالعه عليا وهو بيهري في ججسم عبير وانا قومت منن جمبه وقعدت قصادهم على كرسي وهما قاعدين على الكنبه وطبعا عبير بخبرتها وجسمها الابيض الجميل خليت سامي ميفكرش غير فيها وطلعتني من دماغ سامي ومسكها من كسها بشفايفه بعد ما نيمها على الكنبه على ظهرها بفمه وهو بيلحس وبيمص في زنبورها وشفرات كسها وهيا بتتمحن لغاية ما طلعت افرازات ومايه من كسها اللي بتسهل عملية دخول الزب وبعدين قام سامي وقرب زبه من كسها وكان بيدلكه على شفرات كسها وزبورها وعبير فرحانه ومبسوطه كلل ده وخالد قاعد متغاظ ومضايق وغيران ومش قادر ينطق ولا يتكلم وقال لعبير: كده يا عبير تخلي راجل غيري ينيكك؟ عبير قالتله: ما انت لو بتنيكني ومكيفني ومريحني كويس مكنتش خليت حد غيرك دخل زبره في كسي ياخالد، قالها: كل دهه علشان زبي صغير ياعبير؟ قالتله: لاء ياخالد المشكله مش فيي حجم الزب المشكله انك مش بتداعبني ولاا بتلعبلي في كسي قبل ما تنيكني وكمان انت مش بتطول في النيك اخرك دقيقه وبتجيبهم وتنام وكمان انت نزلت من نظري لماا انا شوفتك بتأخد زب صاحبك في طيازك، راح سكت خالد وعنيه في الارض وانا قولتله: انت بتعاتبها على ايه يا خول انت مش راجل يامتناك مش كفايه انك بتتناك والزب اللي بينيكها دلوقت وداخل جواها كان ليلة امبارح جواك، كل ده وسامي نازل فحت في كس اختي عبير لغاية ما وسعلها كسها وهيا كانت بتصرخ وبتصوت كإنها اول مره تتناك وسامي مش راحمها وكان هيجان اوي سامي من كلام خالد جوز عبير لعبير وكان بيثيروا ان بينيك في بنت قدام جوزها وكمان بينيك جوزها، قام سامي من على عبير وطلع زبه من كسها علشان ترتاح شويه وراحت عبير قالتله بانوثه ودلع ومياصه: نيك خالد شويه يا سامي ريحله طيازه خالد بص لعبير وفرح لما سمع مراته بتقول لنياكها وعشيقها كده وراح قرب خالد من عبير وباسها في شفايفها وبيشكرها وكان مففلقس وقتها لف سامي من ورا خالد ورفع عنه قميص النوم وقللعوا الكيلوت الفتله وراح دخل زبه في خرم خالد خلاه صرخ وصوت زي الشرموطه والمنيوكه اللي بتأخده في كسها وانا كنت قاعده بضحك انا وعبير على مياصة وشرمطة خالد وبصراحه سامي كان بينيك في طيازه بكل عنف وكإنه قاصد يوجعه، وقتها انا هييجت وولعت وطيازي أكلتني اوي وروحت رفعت رجليا على التربيزه القصيره اللي كانت قدام الكرسي وفتحت رجليا وبدأت ألعب في خرمي وبقيت بدخل اربع صوابع ودخلت كمان كف ايدي من الهيجان اللي كنت فيه ومنظر خالد الراجل وهو ممحون وهيجان وبيتناك في طيازه وانا قاعده من غير زب وكنت بدخل كف ايدي في طيازي وبفكر في حسين وكنت بتخيلوا ان هو اللي مدخل زبه في طيازي مش كف ايدي، كل ده وعبير قاعده تتفرج عليا ومش مصدقه اني مدخله كف ايدي في خرمي وكان بتلعب في زنبورها على منظري وانا هايجه وممحونه ، وبقيت بلعب في نفسي وبنيك خرمي بكف ايدي لغاية ما جبت شهوتي على نفسي وغرقت نفسي عسل بصراحه مكنتش لسه اتكيفت وكنت عاوزه حبيبي وروحي وقلبي حسين يكون جمبي في الوقت ده، بعد ما جبت شهوتي طلعت ايدي من خرمي وغطيت نفسي وقومت دخلت اوضة النوم جبت الموبايل ووقفت في البلكونه واتصلت على حبيب ونورعيني ولما سمع صوتي حسين زعقلي وهو كان زعلان لاني سافرت وغيبت عنه لاني كنت وحشاه اوووي وقالي: بعشقك وبموت فيكي غيبتي عني ليه يا منال قولتله: وانا كمان بعشقك وبحبك اوي يا حسين كل الحكايه ان اختي واحشتني اوووي وكنت عاوزه ازورها استحمل ياحبيبي كلها يومين واجيلك يا قلبي، زعل اوووي وقالي: ياااااه يا منال يومين كتير يا حبيبتي انا مش قادر استحمل غيابك عني، ضحكت بمياصه ودلع وقولتله: مش قادر تستحمل غيابي انا وغيب قلة الادب؟! ضحك حسين وقالي: انتي كل حاجه فيكي واحشاني مياصتك ودلعك ورقتك وجسمك وطيازك الكبيره الطريه وعيونك وشفايفك وشعرك، ضحكت وقولتله: كل ده يا سونه انت شكلك تعبان اوووي قالي: هموت عليكي يا منال وعلى طيازك الكبيره قولتله: ياحبيبي انا اللي هموت عليك وعلى صاحبك الكبير، ضحك وقال: انتي لسه مكسوفه تقولي اسمه يا منال قولتله بمياصه وشرمطه: ايوه يا سونه انا مش قليلة ادب زأيك بتقولي طيازك الكبيره وكده، ضحك وقالي: ااااااه يا منال لو مسكتك دلوقتي عارفه هاعمل فيكي ايه ؟ قولتله بمياصه ودلع وانا بستهبل: لاء مش عارفه، ضحك وقالي: انا مش هقولك خليها لما تيجي وهتشوفي بعينك، روحت قولتله وانا متلهفه اسمع منه كلام قليل ادب عليا واد ايه هو بيحب جسمي: لاء قول انا عاوزه اعرف واخد فكره علشان اكون مستعده انت ممكن تعملي ايه لو مسكتني؟ قالي: وانا مش هقولك علشان متستعديش لحاجه علشان تكون مفاجاه ليكي، ولما اصر انه ميقولش على قلة الادب روحت قولتله: طيب انت اكتر حاجه بتحبها فيا ايه يا سونه؟ قالي: كل حاجه فيكي بحبها يا حبيبة قلب سونه، ضحكت وقولتله: مفيش حاجه بتحبها زياده فيا؟ وكنت عاوزه اسمع منه كلام قليل ادب ويتكلم عن جسمي وجماله قالي: كل حاجه فيكي بعشقها وبموت فيها لاني مقدرش اقيم ملاك ياقلبي، ضحكت وقولتله: ياغلس قول اي حاجه طيب مفيشش حاجه في جسمي بتحبها ؟ قالي: انتي جسمك كله يجنن ويهبل يا مزتي قولتله بدلع وشرمطه: طيب انت بتحب طيازي أد ايه ياسونه؟ قالي: أد الكون بحاله يا قلب سونه، ضحكت بدلع وقولتله: طيب وبتحب صدري أد ايه يا سونه؟ وكنت مكسوفه اقوله بزازي قالي: انا مبحبش كلمة صدري دي انا بحبك تقولي بزازي ابتسمت بخجل وقولتله: طيب انت بتحبها اد ايه؟ وكنت مكسوفه اذكرها برضوه، ضحك حسين وقالي: هيا ايه؟ ضحكت وقولتله: يا رخم اللي انت قولتهالي دلوقتي قالي: انا عاوز اسمعها من شفايفك وبصوتك الدلوع المايص ده، ضحكت وقولتله: بتحب بزازي أد ايه يا سونه؟ عاجبك كده؟ ضحك وقالي: بعشقهم ويانوور عيون سنه ونفسي اعصرهم واققفشهم بإيدي واقعد ارضع فيهم لغاية ما اصفيها من اللبن ضحكت ووقولتله: طيب دول مفيهومش لبن يا سونه قالي: انا هخليهم يجيبوا لبن ثم اللبن اللي بديهولك ده كله بتوديه فين؟ ضحكت وقولتله: بتتغذى عليهم طيازي يا حبيبي قالي: خلاص المره الجايه انا هخليكي تشربيهم وتبلعيهم علشان تتغذى عليهم بزازك يا مزتي، ضحكت بلبونه وشرمطه وقولتله: طيب انت اتغذى كويس علشان لما اجيلك يكونوا كتروا قالي: متشليش هم يامزتي هما كتير اوي وعايزين يطلعوا بسرعه ويدخلوا في طيازك الملبن ومتتأخريش عليا علشان ما احتلمش ويروحوا في الارض خساره، ضحكت وقولتله: لا يا حبيبي انا مش هتاخر انا كمان مولعه ومحتاجاك اوووي جمبي يا قلبي قالي: زبي مستنيكي يا حبيبة قلبي وهو دلوقتي واقف اول ما سمع صوتك الناعم الجميل، وانا بتكلم مع حسين في الموبايل جالي سامي في البلكونه وقال: بتكلمي مين يامنال؟ اتخضيت وارتبكت وكنت خايفه وقلبي كان هيوقف من الخوف من سامي يعرف اني بكلم حسين في الموبايل وقولتله: بكلم ولاء يا حبيبي قالي: طيب ابقى سلميلي عليها وخلصي وتعالي ادخلي جوه عايزك قولتله: حاضر يا حبيبي، واول ما سامي دخل من البلكونه التقطت انفاسي وحطيت ايدي على قلبي وقولت لحسين: حبيبي انا هقفل دلوقتي علشان انا خايفه سامي يعرف اني بكلمك تبقى مصيبه قالي: طيب يا حبيبتي بس متتأخرش عند اختك يا منال ولما تكوني فاضيه ابقى كلميني قولتله: حاضر يا قلبي سلام وقفلت مع حسين وروحت مسحت رقم حسين من المكالمات الصادره واتصلت برقم ولاء وقفلت تاني بسرعه قبل ما يرن علشان لو سامي شاف المكالمات الصادره يتأكد اني كنت بكلم ولاء فعلا وروحت دخلت من البلكونه ولاقيت عبير وخالد في المطبخ بيحضروا حاجه يشربوها وسامي قاعد قدام التليفزيون ولما شافني قالي: انتي مش عاوزه تخليني انيكك ليه يا منال؟ قولتله: ياحبيبي علشان عبير! قالي: مالها عبير؟ قولتله: هيا زي ما انت عارف متجوزه بنت مش راجل ومش مكيفها وهيا تعبانه اوووي ونفسها تحس بإنوثتها وتتمتع وبصراحه انا مش واثقه في اي حد غيرك انت اللي ممكن تريحها وتشبع منك لوحدها وبالنسبه ليا انا لما نروح شقتنا انا هكون ملكك وبتاعتك وكمان علشان اوحشك وتشتاقلي اكتر، مسك ايدي الناعمه الطريه وحطها على شفايفه وباسها وقالي: تصدقي اني مهما نمت مع نسوان الدنيا كلها مبتمتعش ولا بحس اني مع ست غيرك انتي يا منال، ضحكت وقولتله: يعني انت متمتعتش مع عبير يا سامي؟ قالي: بصراحه لا يامنال لكن هيا حلوه وست وكلها انوثه لكن انتي مختلفه عن كل الستات اللي انا نمت معاهم قولتله باستغراب: ياسلااام ليه يعني هو انا فيا ايه زياده عن الستات دي؟ قالي: جسمك اللي مرسوم وطيازك اللي تهبل وتجنن رجالة الدنيا كلها ودلعك ومياصتك ورقتك ولما بتكوني مكسوفه ولما بتكوني شرموطه كل حاجه فيكي بتولعني، ضحكت وقولتله بدلع ومياصه: وانا كمان بحبك اوووي يا سامي وبحب قلة ادبك وشقاوتك معايا، هاج عليا سامي وراح مسك بزتي وقفشها وقالي: طيب يلا عايز انيكك يا منال، قولتله بشرمطه ودلع : أأأاأأأأأي يا سامي اخص عليك بزازي وجعتني قالي: تصدقي يا منال اني نزلت لبني في كس عبير دلوقتي وانتي هيجتيني وزبي وقف على مياصتك ودلعك قولتله: حبيبي خليك مع عبير اليومين دول لغاية ما نروح شقتنا علشان كس عبير يشبع ياقلبي قالي: بكرا هنروح شقتنا يا منال قولتله: ليه يا سسامي احنا مكملناش يويمن قالي: اولا انا ورايا شغل ثانيا انا مش واخد راحتي معاكي وعايزك انتي مش عايز بنات غيرك انتي، روحت قعدت على حجره وقولتله وانا بدلع عليه: انا لسه مشبعتش من عبير عايز اقعد معاها شويه ياحبيبي قالي: اسمعي يا منال لو عايزه تقعدي مع اختك اقعدي براحتك لكن انا مش هقعد قولتله: طيب نقعد يوم كمان ونمشي بعد بكرا قالي: هسافر بكرا يعني هسافر بكرا قولتله: طيب حاضر وقتها جت عبير وخالد من المطبخ وهما معاهم اطباق فيها حلويات وصنيه عليا كاسات عصير وقعدوا معانا قدام التليفزيون وعبير قعدت جمب سامي ولزقت فيه وحضنته وانا كنت قاعده جمب سامي من الناحيه التانيه وخالد قعد على الكرسي وعبير حسيت بيا اني زعلانه وقالتلي: مالك يا حبيبتي زعلانه ليه؟ قولتلها: سامي عايزنا نمشي بكرا، عبير قالت لسامي: ليه كده يا سامي احنا زعلناك في حاجه قالها: لا ياعبير خالص بس انا ورايا شغل كتير وفي عربيه من شركة الملابس منزله لي شغل، عبير قالتلي انا: خلاص يامنال ايه اللي مزعلك طالما سامي وراء شغل قولتلها: ايوه يا حبيبتي انا كنت عاوزه اقعد معاكي شويه قالتلي: معليش يا حبيبتي روحي مع جوزك وانا هبقى اجيلك لو سامي معندش مانع، سامي قالها: يا سلام ياريت يا عبير تشرفي انت وخالد وياريت تسافروا معانا كمان قالتله: لا مش هينفع يا سامي نسافر معاكم ممكن نسافرلكم الاسبوع الجاي قالها: تشرفي ياعبير قولت لسامي: الاسبوع الجاي احنا هنروح المصيف يا سامي قالي: طيب وفيها يا منال تيجي معانا عبير وخالد، حضنت سامي وقالتله: ياحبيبي ميرسيه يا سامي **** ميحرمنيش منك ياقلبي، راحت عبير قالتلي: روقي بقى يامنال سامي بيحبك وميقدرش يزعلك ياحبيبتي قولتلها: انا عارفه يا حبيبتي انه بيحبني وقولتلهم: انا فرحانه اوووووي ان عبير وخالد هيجوا معانا المصيف عبير قالتلي: انا اللي طايره من الفرحه علشان هنكون مع بعض قولتلها: وكمان علشان اعرفك على ولاء وجوزها حسين ياعبير قالتلي: انا نفسي اتعرف على ولاء اوي يا منال، راح سامي قال لعبير: ده انتي هتحبيها اوي يا عبير خصوصا انك انتي مرحه ودمك خفيف زي منال وولاء قالت لسامي: انا عاوزه اعزل من المنطقه دي ياسامي ونفسي اسكن في العاصمه واكون قريبه منكم، قولتلها: ياريت ياعبير ياحبيبتي علشان مبقاش قلقانه عليكي ياروحي، وسامي قالها: ياريت ياعبير ظبطوا نفسكم وقرروا وانا هشوفلكم شقه قريبه مننا وكمان خالد يشتغل معايا في المحل، قالتله: خلاص هنظبط انا وخالد حالنا وهتصل بيكم نقولك شوفلنا شقه قالها: هنتظر مكالمتكم في اي وقت، وقعدنا ندردش في امور الحياه كلنا وعبير كانت بتأكل سامي حلويات في بوقه بإيديها وسامي كان حاضنها وماسك ايديها وخالد مسك طبق الحلويات وبياكلني في بوقي ووسامي اول ما شاف خالد وهو بياكلني في بوقي راح زعق فينا وقالنا: ما تحترموا نفسك يا متناكه انتي والخول ده، ضحكت وقولتله: ياسلاااام يا سي سامي اشمعنا انت عبير بتأكلك في بوقك وانا لما خالد يأكلني في بوقي تزعل قالي: طيب دي مراته اللي بتأكله لانه ده خول إنما انتي متجوزه راجل يا بت، ضحكت وقولتله: طيب وانت بتغير من خالد يا سامي قالي: ايوه مش راجل يامنال، ضحكنا انا وعبير وقولتله: ياريت كان راجل ياسامي على الاقل مكنتش خليتك لمست عبير ولا هو كان خلاك فشختلوا مراته قالي: طيب اتلمي يا منال قولتله: طيب خلاص يا حبيبي هأكلك انت وعبير تأكل جوزها ضحكت عبير وقولتلي: قصدك مراتي يا منال وضحكنا كلنا وسامي وعبير وخالد قضوا اليوم كله نياكه وعبير وخالد هدوا سامي وخلوا مش قادر يوقف على رجله وانا كنت قاعده معاهم من غير ما اشارك، تاني يوم الصبح حضرنا الشنط انا وسامي وسلمنا على عبير وخالد ونزلنا من الشقه وكنت فرحانه اووووي لاني راجعه شقتي ولحبيبي حسين وركبنا العربيه وسافرنا ولما وصلنا الشقه سامي حط الشنط وقالي: انا هنزل اروح المحل واجيب شوية حاجات واجيلك قولتله: طيب متتأخرش عليا ياسامي قالي: مش هتأخر يا قلب سامي ده انتي واحشاني وهموت عليكي ظبطي نفسك والبسي قميص نوم وانا كلها ساعتين واجيلك، عضيت على شفايفي وضحكت بدلع ومياصه وقولتله: سلامتك من الموت يا قلبي حاضر يا حبيبي، ولما سامي شافني بدلع وبتمايص في كلامي راح قرب مني وحضني وباسني في شفايفي وبعبصني خلاني شهقت وضحكت وقولتله: ههههههه ياقليل الادب لاني بتكسف اوووي من البعبوص وبحس انه قلة ادب اوووي لاني وانا صغيره كانت العيال اللي في سني واكبر مني كانت بتبعبصني وانا في المدرسه وكنت بزعل وبعيط علشان كده انا بتكسف من البعبوص، المهم نزل سامي بعد ما قفش في بزازي وطيازي وقطعلي شفايفي وانا دخلت اخدت شاور ولبست قميص نوم شفاف احمر ولبست سنتيانه صغيره مغطيه حلماتي فقط واندر فتله وقعدت حطيت كحله ومسكارا واي شادو وروج احمر فاتح ولبست شبشب ابيض كعب عالي وقعدت في الصالون قدام التليفزيون ومسكت الموبايل واتصلت بحبيبي حسين ورديت عليا وقتها ولاء مراته قالتلي: اه يا واطيه بتتصلي بحسين بس علشان خاطر مصلحة طيازك يا شرموطه، ضحكت وقولتلها: المفروض انتي اللي تتصلي بيا ياواطيه قالتلي: طيب وبتتصلي بحسين ليه مش المفروض برضوه حسين اللي يتصل بالراجل بتاعك علشان يطمن عليكم، ضحكت وقولتلها: طيب انا غلطانه يعني اني بتصل عليكم علشان اطمن عليكم واقولكم اني لسه واصله من السفر، ضحكت وقالتلي: انت بتتصلي بحبيب القلب وطيازك علشان واحشك الكبير، ضحكت وقولتلها: انتي بتقولي فيها ده واحشني اووووي لدرجة اني مبيجليش نوم من كتر مبفكر فيه قالتلي: ياقلبك كل ده وساكته على نفسك كده ليه؟ قولتلها: تصدقي انك رخمه وغلسه وانا غلطانه اني بحكيلك قالتلي: يابت انا بهزر معاكي يا هبله قولتلها: ما انا عارفه يا رخمه قالتلي: خدي حبيب طيازك هيكلمك قولتلها: اتلمي يا قليلة الادب يا سافله ضحكت وقالتلي: يعني هو مش حبيب طيازك قولتلها: ايوه حبيبها مالكيش فيه يا غلسه، وراحت اديتني حسين وقولتله وانا بضحك وبهزر طبعاً: انت بتخلي الرخمه دي ترد عليا ليه ياحسين؟ ضحك وقالي: انتوا مش اصحاب قولتله: انا لو عايزاها هيا هتصل على تليفونها لكن انا بتصل على تليفونك انت يعني عايزاك انت، ضحك وقالي: عايزاني دلوقتي؟ قولتله: اتلم يا قليل الادب، ضحك وقالي: على فكره هيا اللي فتحت عليكي لاني انا كنت في الحمام قولتله: طيب براءه المره دي بس بعد كده متخليش الرخمه ترد عليا قالي: ليه يعني ده كله؟ قولتله: علشان بتهزقني وبتقولي كلام قليل الادب عليا وعليك قالي: ايه هو الكلام ده؟ قولتله: يعني انت مكنتش سامع؟! قالي: لا يا منال قولتله: خليها هيا تقولك كانت بتقولي ايه قالي: انا عايز اعرف منك انتي، ضحكت وقولتله: انت قليل الادب قالي: ما انا عارف اني انا قليل الادب ده انتي كمان بتموتي في قلة الادب قولتله: بلاش سفاله وطولة لسان يارخم قالي: وكمان بتموتي في السفاله قولتله: هقفل في وشك ضحك وقالي: واهون عليكي؟ قولتله بدلع ومياصه: لا متهونش بس بلاش ترخم عليا قالي: انا علشان بحبك وبموت فيكي بهزر معاكي الهزار ده قولتله بمياصه ودلع: وانا كمان بحبك انت وولاء وبموت فيك وعارفه انك بتهزر قالي: انا عايز اركبك يا منال انتي واحشاني اوي يا حبيبتي ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: اتلم يا حسين وإحترم نفسك، ضحك وقالي: اؤمال هقولك ايه يامنال؟ قولتله: قول بحبك ووعايز تاخديني في حضنك مش كلامك السافل ده ههههههه ياقليل الادب قالي: لا برضوه عايز اركبك يا منال ضحكت وقولتله: ليه انت شايفني عربيه علشان تركبني ؟! ضحك وقالي: طبعاً واحلى عربيه وشنطة العربيه كبيره وعايز ادخل فيها زبي كله قولتله بدلع ومياصه: لاء الشنطه شكلها كبيره من بره لكن صغيره من جوه ومش هتشيل زبك كله قالي: طيب هتيجي امتى؟ قولتله: لما ينزل سامي شغله بكرا هخليه يوصلني عندكم قالي: ده انا هتجنن عليكي يا منال قولتله: طيب اسمع اوعى تتجنن وتعمل حاجه وسامي موجود عندكم قالي: متخافيش يابت انتي خايفه كده ليه؟ قولتله: يا سلاااام ياحسين انت عايز سامي يشوفني وانت بتبعبصني وبتقفشلي انت مجنون قالي: غصب عني مش بقدر استحمل قولتله: لاء استحمل وامسك نفسك لغاية لما يمشي سامي علشان انا اكون مطمنه وكمان علشان ادلعك ويكون مزاجي رايق يكون بالي معاك انت وبس قالي: تدلعيني ازاي؟ ضحكت وقولتله: انت هترجع للسفاله دي تاني طيب انا مش هقولك قالي: طيبب لما تيجيلي يا منال انا هوريكي شغلك، وقتها سمعت باب الشقه بيتفتح وقولت لحسين بصوت واطي: انا هقفل علشان جوزي جه ياحبيبي سلام دلوقتي وروحت قفلت الموبايل بسرعه وعملت نفسي بتفرج على التليفزيون اول ما شافني سامي وانا قاعده ورجليا عريانه ومربربه وبتلمع لغاية وراكي وبزازي طالعه نصهم من البيبي دول وحاطه روج احمر فاتح في شفايفي المتورمه اللي عايزين يتمصمصوا عض على شفايفه وهو بيبصلي من تحت لفوق وانا قاعده وجه سامي قعد جمبي وحط ايده على وراكي وبيدلكهم وبيقفش في وراكي وهو بيبص في عيوني بصراحه اتكسفت لما كان بيبصلي في عيوني كتير كل ده وهو ساكت مقليش حاجه وكنت كل ما ابص على سامي الأقيه بيبصلي في عيوني وهو لما شافني مكسوفه وعضيت على شفايفي راح قرب شفايفه من شفايفي وانا بصيت لعيونه وشفايفه وهو بيقرب مني وغمضت عنيا ورجعت براسي لورا على مسند الكنبه وخد شفايفي مص وتقطيع وايديه بتهري في وراكي بتسيحني وخلاني قولت: آآممممم سامي سمع اهاتي راح شالني بين ايديه القويه زي البيبي وانا لفيت ايدي حوالين رقبته وانا فرحانه ومبسوطه اووووي انه هيقطعلي طيازي من بعد اربع ايام من غير ما حد يلمسها ودخل سامي بيا اوضة النوم ورماني على السرير وهو واقف بيبصلي وبيبحلق في جسمي وكإنه اول مره يشوف لحمي وجسمي قدامه وانا كنت نايمه وماسكه فرده من بزازي بقفش فيها بإيدي وانا ببص علي زبه وهو واقف على جسمي الطري والملبن بعد ما قلع سامي ملابسه مسكني وقلعني ملابسي كلها وقعد يلعبلي في جسمي ويقفشلي في بززي وطيازي ويبعبصني ويقطعلي في شفاايفي وانا مولعه وممحونه وبلعبلوا في زبه بإيدي وامسكوا وادلك بيه بين وراكي لغاية ما سامي هاج على الاخروقام من ليا وقرب زبه من شفايفي وانا شوفت زبه قرب من شفايفي ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وبصيت في عيون سامي وروحت اخدت زبه في بوقي وبقيت بمص والحس في زبه بمياصه ودلع لمدة خمس دقايق وانا مش شبعانه من زبه وكنت عاوزاه في بوقي على طول لانه طعمه وملمسه لشفايفي وللساني يجنن ويهبل وانا ممحونه اوووووي ومش عاوزه اسيب زبه ولا عاوزه اطلعوا من بوقي لغاية ما سامي سحب زبه من بوقي وقالي: كفايه بقى يا منال مشبعتيش؟ ابتسمت بخجل وبصيت في عيونه وقولتله بدلع ومياصه: إخص عليك يا سامي متكسفنيش قالي: معليش يا حبيبتي انا زبي مولع وعايز اطفيه في طيازك الكبيره المهلبيه وراح مسكني بقوه وعنف وقلبني وخلاني نمت على بطني وقولتله: آآآآآآآآآآي بالراحه يا سامي وانا مندهشه ومستغربه من عنفه والهيجان اللي سامي كان فيه وراح نام على طيازي وزبه كان بين فلقات وكان بيدلك زبه بين فلقات طيازي الكبيره الملبن وفي كل مره زبه يلمس فتحتي بيحاول سامي يدخلو جوه فتحتي من غير ما ييمسكه بإيده ويوجهه وانا كنت خايفه يدخل فيا فجأه ويوجعني وكنت بقوله بدلع ومياصه واستعطاف: دخلو بإيدك ياحبيبي انا خايفه قالي: متخافيش انا عايز انيكك بين فلقات طيازك الملبن الاول قولتله بدلع: ايوه بس انا خايفه يتزفلط ويدخل جوه، مكملتش الكلمه ولاقيت زبه اتزحلق جوايا فجأه خلاني شهقت وزعقت وصرخت بصوت عالي وانا بقوله: اااااااااااااي يا سامي ياجذمه انا قولتلك خايفه منه، ضحك سامي وقالي: طيازك تهبل وتجنن يامنال قولتله بمياصه ودلع: طيب بالراحه عليها يااقلب منال لاقيته بيضرب زبه بقوه وعنف جوه طيازي مع كل ضربه من زبه طيازي تترجرج وتتهز زي الجيلي وهو بيضرب طيازي بإيديه وبيقفشها وانا ممحونه وبتغنج: اااااااااااه يا طيازي بالراحه يا حبيبي زبك كبير اوووووي وبيوجعني وكنت كل ما الف وجهي وابص على سامي الاقيه بيبصلي وفاتح بوقه وانا بتألم وبتمحن ولما تعب من الوضع اللي هو انا نايمه على بطني وهو نايم عليا راح قام من عليا ونام على ظهرو وقالي: اركبي على زبي واقعدي على زبي يافرسه ضحكت بخجل وقولتله بدلع ومياصه: اركب دلوقتي؟! قالي: اركبي يامنيوكتي روحت ركبت على وسسطه وهو بيحاول يدخل زبه في فتحتي بإيده ومش عارف روحت انا مسكت زبه بإيدي ودخلتو لنفسي وروحت قعدت عليه وانا بقول: إإإإممممممم حلووووو وابتديت احرك وسطي وطيازي على زبه بحركه دائريه سريعه اوووووي سامي وقتها قالي: آآآآآآآآه بالراحه يا بت على زبي قولتله: آآآآآمممممممم اسكت يا سامي وكنت بترعش بوسطي ورجليا بتترعش جبت شهوتي وانا بزعق وبصرخ ااااااااااااااه بعد ما جبت شهوتي بقيت بقعد واقوم على زبه زي المجنونه ومشتاقه لحركة زبه في طيازي اووووي لغاية ما سامي قالي: هجيبهم يا منال روحت قومت بسرعه من على زبه وهو قام ووقف ورايا وانا فلقستلو ودخل زبه جوه طيازي بسرعه ومسك وسطي بقوه وعنف وبقى بيترعش وبيجيب لبنه جوه طيازي وبقيت انا كمان بصرخ وبضحك في نفس الوقت من زبه وهو بيترعش جوايا لانه بيذغذغني جوه طيازي ولما سامي نزل لبنه في طيازي سحب زبه مني ونام على السرير جمبي وانا كمان نمت على بطني علشان اللبن ميطلعش من طيازي لغاية ما التقطنا انفاسنا وقومت من على السرير لبسست قميص النوم روح دخلت المطبخ حضرت الاكل على السفره ودخلت صحيت سامي وطلعنا اكلنا وقعدنا شويه انا وسامي قدام التليفزيون وكنت ماسكه الموبايل ببعت رسايل لحسين وبغيظو وقولتله في الرساله: سامي قطعني دلوقتي يا حسين لقيته رد عليا وقالي: وحياة امك يا منيوكه لما اشوفك هربيكي على اللي انتي بتعمليه ده...
متنسوش تعليقاتكم اللي بتشجعني اني اتابع الكتابه باااااااااي بقى:g014:
وقالتلي: طيب يلا نطلع نجهز السفره علشان نفطر وطلعنا لاقينا خالد قاعد على حجر سامي وبيتفرجوا على التليفزيون ضحكنا انا وعبير وقولتله: انتي مبتشبعيش يا خلود وضحكنا وحطينا الاطباق على السفره وقولنا انا وعبير لخالد: تعالي يابت ححضري معانا السفره ييا شرموطه يلا رراح قام من على حجر سامي وجالناا المطببخ روحت ضربتوا على طيزو وقولتله: بعد الفطار ياحلوه هننتفك ونضفلك جسمك من الشعر ياقطه انا وعبير ومن هنا ولغاية ما نسافر انا وسامي مش هتلبسي غير قمصان نوم ونحطلك ميكاب وهيبقى اسمك خلود مش خالد ماشي يا متناكه، وقتها حسيت في عيون خالد الفرحه وكان مكسوف واخد مني الاططباق وطلع حطهم على االسفره وبعد ما اكلنا جبنا انا وعبير مزيل الشعر واخدنا خالد جوز عبير اوضة النوم وقلعنا ملط، وقتها دخل سامي علينا الاوضه علشان يتفرج هنعمل ايه في خالد جوز عبير وقعدنا ننتف في شعر جسمه وهو بيتمحن وبيتشرمط زي من المنيوكه وسامي قاعد بيضحك على اللي كنا بنعملوا في خالد قصدي خلود ونتفنا شعر جسمه كله لغاية ما بقى جسمه ناعم زي جسم الطفل الرضيع وبعد ما خلصنا روحت ضربتوا على طيزو وقولتله: لا يا خلود ادخلي خدي شاور وتعالي وخدي معاكي البرنوس بتاع عبير وفعلا اخد البورنوس ودخل اخد شاور وطلعنا سسامي بره الاوضه وقولنا لما نخلص هنطلعلك يا حبيبي وطلع سامي قعد قدام التليفزيون وانا وعبير مسكنا خالد لبسنا سنيتانه صغيره واندر فتله وقميص نوم من بتاعي قصير اوي لغاية نص طيازه وقعدنا نزوقوا وحطينالو ميكاب كامل بورده وكحله وروج احمر غامق ومسكارا لرموشه واي شاد وحددناله حواجبه بقلم الحواجب وحطيناله مناكير لونه احمر غامق بنفس لون قميص النوم والروج ولبس شبشب كعب عالي وقعدناه شويه على السرير لما المناكير ينشف وقعدنا احنا كمان عملنا ميكاب ولبسنا قمصان نوم عريانه بس من غير سنتيانه ولا اندر وطلعنا من الاوضه انا وعبير الاول وسامي بصلنا وقعد يدلك في زبه على جمالي انا وعبير ضحكنا وقولت لسامي استعد للمفاجاه وناديت على خاالد وقولتله: تعالي يا خلود يا شرموطه وطلع خالد من الاووضه وسامي اول ما شافو ضحك وقالي ايه اللي انتوا عملتوا في خالد ده؟ قولتله: دالوقت مبقاش اسمه خالد ده بقى اسمه خلود لمدة اسبوع من دلوقت وطول ما هو قاعد في الشقه هيلبس بنت الشرموطه دي، سامي طبعا مكنش في دماغه خالد واللي عاملينو فيه كل اللي واخد عقله انا وعبير وكان عايز يجمعني مع عبير ينيكني انا وعبير مع بعض، وقربنا منهه وقعدنا انا وعبيرر جمبه وخلينا خالد قعد في حجر سامي بس سامي كان بيرضع من بزازي وكان عايز ينيكني في طيازي بحجة اني واحشتوا وكنت بدلع واتمايص عليه ومخليتوش يلمسني علشان ينيك عبير اكتر علشان عبير محرومه من الزب والنيك بقالها كتير وكمان سامي معايا على طول وبصراحه انا مكنتش بتكيف وبتمتع غير من حسين جوز ولاء اللي خلاني وقعت في حبه وكان كل تفكيري في حسين وكلامه معايا ومداعباته ونظراته وفعلا خلاني حبيتوا بجد بصرف النظر ان زبه اكبر من زب سامي، المهم انا مخليتش سامي يلمس ضافري وكنت بتمايص وبدلع وبتغنج عليه علشان يسخن وينيك عبير اختي حبيبتي لكن كااننت عنيه طالعه عليا وهو بيهري في ججسم عبير وانا قومت منن جمبه وقعدت قصادهم على كرسي وهما قاعدين على الكنبه وطبعا عبير بخبرتها وجسمها الابيض الجميل خليت سامي ميفكرش غير فيها وطلعتني من دماغ سامي ومسكها من كسها بشفايفه بعد ما نيمها على الكنبه على ظهرها بفمه وهو بيلحس وبيمص في زنبورها وشفرات كسها وهيا بتتمحن لغاية ما طلعت افرازات ومايه من كسها اللي بتسهل عملية دخول الزب وبعدين قام سامي وقرب زبه من كسها وكان بيدلكه على شفرات كسها وزبورها وعبير فرحانه ومبسوطه كلل ده وخالد قاعد متغاظ ومضايق وغيران ومش قادر ينطق ولا يتكلم وقال لعبير: كده يا عبير تخلي راجل غيري ينيكك؟ عبير قالتله: ما انت لو بتنيكني ومكيفني ومريحني كويس مكنتش خليت حد غيرك دخل زبره في كسي ياخالد، قالها: كل دهه علشان زبي صغير ياعبير؟ قالتله: لاء ياخالد المشكله مش فيي حجم الزب المشكله انك مش بتداعبني ولاا بتلعبلي في كسي قبل ما تنيكني وكمان انت مش بتطول في النيك اخرك دقيقه وبتجيبهم وتنام وكمان انت نزلت من نظري لماا انا شوفتك بتأخد زب صاحبك في طيازك، راح سكت خالد وعنيه في الارض وانا قولتله: انت بتعاتبها على ايه يا خول انت مش راجل يامتناك مش كفايه انك بتتناك والزب اللي بينيكها دلوقت وداخل جواها كان ليلة امبارح جواك، كل ده وسامي نازل فحت في كس اختي عبير لغاية ما وسعلها كسها وهيا كانت بتصرخ وبتصوت كإنها اول مره تتناك وسامي مش راحمها وكان هيجان اوي سامي من كلام خالد جوز عبير لعبير وكان بيثيروا ان بينيك في بنت قدام جوزها وكمان بينيك جوزها، قام سامي من على عبير وطلع زبه من كسها علشان ترتاح شويه وراحت عبير قالتله بانوثه ودلع ومياصه: نيك خالد شويه يا سامي ريحله طيازه خالد بص لعبير وفرح لما سمع مراته بتقول لنياكها وعشيقها كده وراح قرب خالد من عبير وباسها في شفايفها وبيشكرها وكان مففلقس وقتها لف سامي من ورا خالد ورفع عنه قميص النوم وقللعوا الكيلوت الفتله وراح دخل زبه في خرم خالد خلاه صرخ وصوت زي الشرموطه والمنيوكه اللي بتأخده في كسها وانا كنت قاعده بضحك انا وعبير على مياصة وشرمطة خالد وبصراحه سامي كان بينيك في طيازه بكل عنف وكإنه قاصد يوجعه، وقتها انا هييجت وولعت وطيازي أكلتني اوي وروحت رفعت رجليا على التربيزه القصيره اللي كانت قدام الكرسي وفتحت رجليا وبدأت ألعب في خرمي وبقيت بدخل اربع صوابع ودخلت كمان كف ايدي من الهيجان اللي كنت فيه ومنظر خالد الراجل وهو ممحون وهيجان وبيتناك في طيازه وانا قاعده من غير زب وكنت بدخل كف ايدي في طيازي وبفكر في حسين وكنت بتخيلوا ان هو اللي مدخل زبه في طيازي مش كف ايدي، كل ده وعبير قاعده تتفرج عليا ومش مصدقه اني مدخله كف ايدي في خرمي وكان بتلعب في زنبورها على منظري وانا هايجه وممحونه ، وبقيت بلعب في نفسي وبنيك خرمي بكف ايدي لغاية ما جبت شهوتي على نفسي وغرقت نفسي عسل بصراحه مكنتش لسه اتكيفت وكنت عاوزه حبيبي وروحي وقلبي حسين يكون جمبي في الوقت ده، بعد ما جبت شهوتي طلعت ايدي من خرمي وغطيت نفسي وقومت دخلت اوضة النوم جبت الموبايل ووقفت في البلكونه واتصلت على حبيب ونورعيني ولما سمع صوتي حسين زعقلي وهو كان زعلان لاني سافرت وغيبت عنه لاني كنت وحشاه اوووي وقالي: بعشقك وبموت فيكي غيبتي عني ليه يا منال قولتله: وانا كمان بعشقك وبحبك اوي يا حسين كل الحكايه ان اختي واحشتني اوووي وكنت عاوزه ازورها استحمل ياحبيبي كلها يومين واجيلك يا قلبي، زعل اوووي وقالي: ياااااه يا منال يومين كتير يا حبيبتي انا مش قادر استحمل غيابك عني، ضحكت بمياصه ودلع وقولتله: مش قادر تستحمل غيابي انا وغيب قلة الادب؟! ضحك حسين وقالي: انتي كل حاجه فيكي واحشاني مياصتك ودلعك ورقتك وجسمك وطيازك الكبيره الطريه وعيونك وشفايفك وشعرك، ضحكت وقولتله: كل ده يا سونه انت شكلك تعبان اوووي قالي: هموت عليكي يا منال وعلى طيازك الكبيره قولتله: ياحبيبي انا اللي هموت عليك وعلى صاحبك الكبير، ضحك وقال: انتي لسه مكسوفه تقولي اسمه يا منال قولتله بمياصه وشرمطه: ايوه يا سونه انا مش قليلة ادب زأيك بتقولي طيازك الكبيره وكده، ضحك وقالي: ااااااه يا منال لو مسكتك دلوقتي عارفه هاعمل فيكي ايه ؟ قولتله بمياصه ودلع وانا بستهبل: لاء مش عارفه، ضحك وقالي: انا مش هقولك خليها لما تيجي وهتشوفي بعينك، روحت قولتله وانا متلهفه اسمع منه كلام قليل ادب عليا واد ايه هو بيحب جسمي: لاء قول انا عاوزه اعرف واخد فكره علشان اكون مستعده انت ممكن تعملي ايه لو مسكتني؟ قالي: وانا مش هقولك علشان متستعديش لحاجه علشان تكون مفاجاه ليكي، ولما اصر انه ميقولش على قلة الادب روحت قولتله: طيب انت اكتر حاجه بتحبها فيا ايه يا سونه؟ قالي: كل حاجه فيكي بحبها يا حبيبة قلب سونه، ضحكت وقولتله: مفيش حاجه بتحبها زياده فيا؟ وكنت عاوزه اسمع منه كلام قليل ادب ويتكلم عن جسمي وجماله قالي: كل حاجه فيكي بعشقها وبموت فيها لاني مقدرش اقيم ملاك ياقلبي، ضحكت وقولتله: ياغلس قول اي حاجه طيب مفيشش حاجه في جسمي بتحبها ؟ قالي: انتي جسمك كله يجنن ويهبل يا مزتي قولتله بدلع وشرمطه: طيب انت بتحب طيازي أد ايه ياسونه؟ قالي: أد الكون بحاله يا قلب سونه، ضحكت بدلع وقولتله: طيب وبتحب صدري أد ايه يا سونه؟ وكنت مكسوفه اقوله بزازي قالي: انا مبحبش كلمة صدري دي انا بحبك تقولي بزازي ابتسمت بخجل وقولتله: طيب انت بتحبها اد ايه؟ وكنت مكسوفه اذكرها برضوه، ضحك حسين وقالي: هيا ايه؟ ضحكت وقولتله: يا رخم اللي انت قولتهالي دلوقتي قالي: انا عاوز اسمعها من شفايفك وبصوتك الدلوع المايص ده، ضحكت وقولتله: بتحب بزازي أد ايه يا سونه؟ عاجبك كده؟ ضحك وقالي: بعشقهم ويانوور عيون سنه ونفسي اعصرهم واققفشهم بإيدي واقعد ارضع فيهم لغاية ما اصفيها من اللبن ضحكت ووقولتله: طيب دول مفيهومش لبن يا سونه قالي: انا هخليهم يجيبوا لبن ثم اللبن اللي بديهولك ده كله بتوديه فين؟ ضحكت وقولتله: بتتغذى عليهم طيازي يا حبيبي قالي: خلاص المره الجايه انا هخليكي تشربيهم وتبلعيهم علشان تتغذى عليهم بزازك يا مزتي، ضحكت بلبونه وشرمطه وقولتله: طيب انت اتغذى كويس علشان لما اجيلك يكونوا كتروا قالي: متشليش هم يامزتي هما كتير اوي وعايزين يطلعوا بسرعه ويدخلوا في طيازك الملبن ومتتأخريش عليا علشان ما احتلمش ويروحوا في الارض خساره، ضحكت وقولتله: لا يا حبيبي انا مش هتاخر انا كمان مولعه ومحتاجاك اوووي جمبي يا قلبي قالي: زبي مستنيكي يا حبيبة قلبي وهو دلوقتي واقف اول ما سمع صوتك الناعم الجميل، وانا بتكلم مع حسين في الموبايل جالي سامي في البلكونه وقال: بتكلمي مين يامنال؟ اتخضيت وارتبكت وكنت خايفه وقلبي كان هيوقف من الخوف من سامي يعرف اني بكلم حسين في الموبايل وقولتله: بكلم ولاء يا حبيبي قالي: طيب ابقى سلميلي عليها وخلصي وتعالي ادخلي جوه عايزك قولتله: حاضر يا حبيبي، واول ما سامي دخل من البلكونه التقطت انفاسي وحطيت ايدي على قلبي وقولت لحسين: حبيبي انا هقفل دلوقتي علشان انا خايفه سامي يعرف اني بكلمك تبقى مصيبه قالي: طيب يا حبيبتي بس متتأخرش عند اختك يا منال ولما تكوني فاضيه ابقى كلميني قولتله: حاضر يا قلبي سلام وقفلت مع حسين وروحت مسحت رقم حسين من المكالمات الصادره واتصلت برقم ولاء وقفلت تاني بسرعه قبل ما يرن علشان لو سامي شاف المكالمات الصادره يتأكد اني كنت بكلم ولاء فعلا وروحت دخلت من البلكونه ولاقيت عبير وخالد في المطبخ بيحضروا حاجه يشربوها وسامي قاعد قدام التليفزيون ولما شافني قالي: انتي مش عاوزه تخليني انيكك ليه يا منال؟ قولتله: ياحبيبي علشان عبير! قالي: مالها عبير؟ قولتله: هيا زي ما انت عارف متجوزه بنت مش راجل ومش مكيفها وهيا تعبانه اوووي ونفسها تحس بإنوثتها وتتمتع وبصراحه انا مش واثقه في اي حد غيرك انت اللي ممكن تريحها وتشبع منك لوحدها وبالنسبه ليا انا لما نروح شقتنا انا هكون ملكك وبتاعتك وكمان علشان اوحشك وتشتاقلي اكتر، مسك ايدي الناعمه الطريه وحطها على شفايفه وباسها وقالي: تصدقي اني مهما نمت مع نسوان الدنيا كلها مبتمتعش ولا بحس اني مع ست غيرك انتي يا منال، ضحكت وقولتله: يعني انت متمتعتش مع عبير يا سامي؟ قالي: بصراحه لا يامنال لكن هيا حلوه وست وكلها انوثه لكن انتي مختلفه عن كل الستات اللي انا نمت معاهم قولتله باستغراب: ياسلااام ليه يعني هو انا فيا ايه زياده عن الستات دي؟ قالي: جسمك اللي مرسوم وطيازك اللي تهبل وتجنن رجالة الدنيا كلها ودلعك ومياصتك ورقتك ولما بتكوني مكسوفه ولما بتكوني شرموطه كل حاجه فيكي بتولعني، ضحكت وقولتله بدلع ومياصه: وانا كمان بحبك اوووي يا سامي وبحب قلة ادبك وشقاوتك معايا، هاج عليا سامي وراح مسك بزتي وقفشها وقالي: طيب يلا عايز انيكك يا منال، قولتله بشرمطه ودلع : أأأاأأأأأي يا سامي اخص عليك بزازي وجعتني قالي: تصدقي يا منال اني نزلت لبني في كس عبير دلوقتي وانتي هيجتيني وزبي وقف على مياصتك ودلعك قولتله: حبيبي خليك مع عبير اليومين دول لغاية ما نروح شقتنا علشان كس عبير يشبع ياقلبي قالي: بكرا هنروح شقتنا يا منال قولتله: ليه يا سسامي احنا مكملناش يويمن قالي: اولا انا ورايا شغل ثانيا انا مش واخد راحتي معاكي وعايزك انتي مش عايز بنات غيرك انتي، روحت قعدت على حجره وقولتله وانا بدلع عليه: انا لسه مشبعتش من عبير عايز اقعد معاها شويه ياحبيبي قالي: اسمعي يا منال لو عايزه تقعدي مع اختك اقعدي براحتك لكن انا مش هقعد قولتله: طيب نقعد يوم كمان ونمشي بعد بكرا قالي: هسافر بكرا يعني هسافر بكرا قولتله: طيب حاضر وقتها جت عبير وخالد من المطبخ وهما معاهم اطباق فيها حلويات وصنيه عليا كاسات عصير وقعدوا معانا قدام التليفزيون وعبير قعدت جمب سامي ولزقت فيه وحضنته وانا كنت قاعده جمب سامي من الناحيه التانيه وخالد قعد على الكرسي وعبير حسيت بيا اني زعلانه وقالتلي: مالك يا حبيبتي زعلانه ليه؟ قولتلها: سامي عايزنا نمشي بكرا، عبير قالت لسامي: ليه كده يا سامي احنا زعلناك في حاجه قالها: لا ياعبير خالص بس انا ورايا شغل كتير وفي عربيه من شركة الملابس منزله لي شغل، عبير قالتلي انا: خلاص يامنال ايه اللي مزعلك طالما سامي وراء شغل قولتلها: ايوه يا حبيبتي انا كنت عاوزه اقعد معاكي شويه قالتلي: معليش يا حبيبتي روحي مع جوزك وانا هبقى اجيلك لو سامي معندش مانع، سامي قالها: يا سلام ياريت يا عبير تشرفي انت وخالد وياريت تسافروا معانا كمان قالتله: لا مش هينفع يا سامي نسافر معاكم ممكن نسافرلكم الاسبوع الجاي قالها: تشرفي ياعبير قولت لسامي: الاسبوع الجاي احنا هنروح المصيف يا سامي قالي: طيب وفيها يا منال تيجي معانا عبير وخالد، حضنت سامي وقالتله: ياحبيبي ميرسيه يا سامي **** ميحرمنيش منك ياقلبي، راحت عبير قالتلي: روقي بقى يامنال سامي بيحبك وميقدرش يزعلك ياحبيبتي قولتلها: انا عارفه يا حبيبتي انه بيحبني وقولتلهم: انا فرحانه اوووووي ان عبير وخالد هيجوا معانا المصيف عبير قالتلي: انا اللي طايره من الفرحه علشان هنكون مع بعض قولتلها: وكمان علشان اعرفك على ولاء وجوزها حسين ياعبير قالتلي: انا نفسي اتعرف على ولاء اوي يا منال، راح سامي قال لعبير: ده انتي هتحبيها اوي يا عبير خصوصا انك انتي مرحه ودمك خفيف زي منال وولاء قالت لسامي: انا عاوزه اعزل من المنطقه دي ياسامي ونفسي اسكن في العاصمه واكون قريبه منكم، قولتلها: ياريت ياعبير ياحبيبتي علشان مبقاش قلقانه عليكي ياروحي، وسامي قالها: ياريت ياعبير ظبطوا نفسكم وقرروا وانا هشوفلكم شقه قريبه مننا وكمان خالد يشتغل معايا في المحل، قالتله: خلاص هنظبط انا وخالد حالنا وهتصل بيكم نقولك شوفلنا شقه قالها: هنتظر مكالمتكم في اي وقت، وقعدنا ندردش في امور الحياه كلنا وعبير كانت بتأكل سامي حلويات في بوقه بإيديها وسامي كان حاضنها وماسك ايديها وخالد مسك طبق الحلويات وبياكلني في بوقي ووسامي اول ما شاف خالد وهو بياكلني في بوقي راح زعق فينا وقالنا: ما تحترموا نفسك يا متناكه انتي والخول ده، ضحكت وقولتله: ياسلاااام يا سي سامي اشمعنا انت عبير بتأكلك في بوقك وانا لما خالد يأكلني في بوقي تزعل قالي: طيب دي مراته اللي بتأكله لانه ده خول إنما انتي متجوزه راجل يا بت، ضحكت وقولتله: طيب وانت بتغير من خالد يا سامي قالي: ايوه مش راجل يامنال، ضحكنا انا وعبير وقولتله: ياريت كان راجل ياسامي على الاقل مكنتش خليتك لمست عبير ولا هو كان خلاك فشختلوا مراته قالي: طيب اتلمي يا منال قولتله: طيب خلاص يا حبيبي هأكلك انت وعبير تأكل جوزها ضحكت عبير وقولتلي: قصدك مراتي يا منال وضحكنا كلنا وسامي وعبير وخالد قضوا اليوم كله نياكه وعبير وخالد هدوا سامي وخلوا مش قادر يوقف على رجله وانا كنت قاعده معاهم من غير ما اشارك، تاني يوم الصبح حضرنا الشنط انا وسامي وسلمنا على عبير وخالد ونزلنا من الشقه وكنت فرحانه اووووي لاني راجعه شقتي ولحبيبي حسين وركبنا العربيه وسافرنا ولما وصلنا الشقه سامي حط الشنط وقالي: انا هنزل اروح المحل واجيب شوية حاجات واجيلك قولتله: طيب متتأخرش عليا ياسامي قالي: مش هتأخر يا قلب سامي ده انتي واحشاني وهموت عليكي ظبطي نفسك والبسي قميص نوم وانا كلها ساعتين واجيلك، عضيت على شفايفي وضحكت بدلع ومياصه وقولتله: سلامتك من الموت يا قلبي حاضر يا حبيبي، ولما سامي شافني بدلع وبتمايص في كلامي راح قرب مني وحضني وباسني في شفايفي وبعبصني خلاني شهقت وضحكت وقولتله: ههههههه ياقليل الادب لاني بتكسف اوووي من البعبوص وبحس انه قلة ادب اوووي لاني وانا صغيره كانت العيال اللي في سني واكبر مني كانت بتبعبصني وانا في المدرسه وكنت بزعل وبعيط علشان كده انا بتكسف من البعبوص، المهم نزل سامي بعد ما قفش في بزازي وطيازي وقطعلي شفايفي وانا دخلت اخدت شاور ولبست قميص نوم شفاف احمر ولبست سنتيانه صغيره مغطيه حلماتي فقط واندر فتله وقعدت حطيت كحله ومسكارا واي شادو وروج احمر فاتح ولبست شبشب ابيض كعب عالي وقعدت في الصالون قدام التليفزيون ومسكت الموبايل واتصلت بحبيبي حسين ورديت عليا وقتها ولاء مراته قالتلي: اه يا واطيه بتتصلي بحسين بس علشان خاطر مصلحة طيازك يا شرموطه، ضحكت وقولتلها: المفروض انتي اللي تتصلي بيا ياواطيه قالتلي: طيب وبتتصلي بحسين ليه مش المفروض برضوه حسين اللي يتصل بالراجل بتاعك علشان يطمن عليكم، ضحكت وقولتلها: طيب انا غلطانه يعني اني بتصل عليكم علشان اطمن عليكم واقولكم اني لسه واصله من السفر، ضحكت وقالتلي: انت بتتصلي بحبيب القلب وطيازك علشان واحشك الكبير، ضحكت وقولتلها: انتي بتقولي فيها ده واحشني اووووي لدرجة اني مبيجليش نوم من كتر مبفكر فيه قالتلي: ياقلبك كل ده وساكته على نفسك كده ليه؟ قولتلها: تصدقي انك رخمه وغلسه وانا غلطانه اني بحكيلك قالتلي: يابت انا بهزر معاكي يا هبله قولتلها: ما انا عارفه يا رخمه قالتلي: خدي حبيب طيازك هيكلمك قولتلها: اتلمي يا قليلة الادب يا سافله ضحكت وقالتلي: يعني هو مش حبيب طيازك قولتلها: ايوه حبيبها مالكيش فيه يا غلسه، وراحت اديتني حسين وقولتله وانا بضحك وبهزر طبعاً: انت بتخلي الرخمه دي ترد عليا ليه ياحسين؟ ضحك وقالي: انتوا مش اصحاب قولتله: انا لو عايزاها هيا هتصل على تليفونها لكن انا بتصل على تليفونك انت يعني عايزاك انت، ضحك وقالي: عايزاني دلوقتي؟ قولتله: اتلم يا قليل الادب، ضحك وقالي: على فكره هيا اللي فتحت عليكي لاني انا كنت في الحمام قولتله: طيب براءه المره دي بس بعد كده متخليش الرخمه ترد عليا قالي: ليه يعني ده كله؟ قولتله: علشان بتهزقني وبتقولي كلام قليل الادب عليا وعليك قالي: ايه هو الكلام ده؟ قولتله: يعني انت مكنتش سامع؟! قالي: لا يا منال قولتله: خليها هيا تقولك كانت بتقولي ايه قالي: انا عايز اعرف منك انتي، ضحكت وقولتله: انت قليل الادب قالي: ما انا عارف اني انا قليل الادب ده انتي كمان بتموتي في قلة الادب قولتله: بلاش سفاله وطولة لسان يارخم قالي: وكمان بتموتي في السفاله قولتله: هقفل في وشك ضحك وقالي: واهون عليكي؟ قولتله بدلع ومياصه: لا متهونش بس بلاش ترخم عليا قالي: انا علشان بحبك وبموت فيكي بهزر معاكي الهزار ده قولتله بمياصه ودلع: وانا كمان بحبك انت وولاء وبموت فيك وعارفه انك بتهزر قالي: انا عايز اركبك يا منال انتي واحشاني اوي يا حبيبتي ضحكت بدلع ومياصه وقولتله: اتلم يا حسين وإحترم نفسك، ضحك وقالي: اؤمال هقولك ايه يامنال؟ قولتله: قول بحبك ووعايز تاخديني في حضنك مش كلامك السافل ده ههههههه ياقليل الادب قالي: لا برضوه عايز اركبك يا منال ضحكت وقولتله: ليه انت شايفني عربيه علشان تركبني ؟! ضحك وقالي: طبعاً واحلى عربيه وشنطة العربيه كبيره وعايز ادخل فيها زبي كله قولتله بدلع ومياصه: لاء الشنطه شكلها كبيره من بره لكن صغيره من جوه ومش هتشيل زبك كله قالي: طيب هتيجي امتى؟ قولتله: لما ينزل سامي شغله بكرا هخليه يوصلني عندكم قالي: ده انا هتجنن عليكي يا منال قولتله: طيب اسمع اوعى تتجنن وتعمل حاجه وسامي موجود عندكم قالي: متخافيش يابت انتي خايفه كده ليه؟ قولتله: يا سلاااام ياحسين انت عايز سامي يشوفني وانت بتبعبصني وبتقفشلي انت مجنون قالي: غصب عني مش بقدر استحمل قولتله: لاء استحمل وامسك نفسك لغاية لما يمشي سامي علشان انا اكون مطمنه وكمان علشان ادلعك ويكون مزاجي رايق يكون بالي معاك انت وبس قالي: تدلعيني ازاي؟ ضحكت وقولتله: انت هترجع للسفاله دي تاني طيب انا مش هقولك قالي: طيبب لما تيجيلي يا منال انا هوريكي شغلك، وقتها سمعت باب الشقه بيتفتح وقولت لحسين بصوت واطي: انا هقفل علشان جوزي جه ياحبيبي سلام دلوقتي وروحت قفلت الموبايل بسرعه وعملت نفسي بتفرج على التليفزيون اول ما شافني سامي وانا قاعده ورجليا عريانه ومربربه وبتلمع لغاية وراكي وبزازي طالعه نصهم من البيبي دول وحاطه روج احمر فاتح في شفايفي المتورمه اللي عايزين يتمصمصوا عض على شفايفه وهو بيبصلي من تحت لفوق وانا قاعده وجه سامي قعد جمبي وحط ايده على وراكي وبيدلكهم وبيقفش في وراكي وهو بيبص في عيوني بصراحه اتكسفت لما كان بيبصلي في عيوني كتير كل ده وهو ساكت مقليش حاجه وكنت كل ما ابص على سامي الأقيه بيبصلي في عيوني وهو لما شافني مكسوفه وعضيت على شفايفي راح قرب شفايفه من شفايفي وانا بصيت لعيونه وشفايفه وهو بيقرب مني وغمضت عنيا ورجعت براسي لورا على مسند الكنبه وخد شفايفي مص وتقطيع وايديه بتهري في وراكي بتسيحني وخلاني قولت: آآممممم سامي سمع اهاتي راح شالني بين ايديه القويه زي البيبي وانا لفيت ايدي حوالين رقبته وانا فرحانه ومبسوطه اووووي انه هيقطعلي طيازي من بعد اربع ايام من غير ما حد يلمسها ودخل سامي بيا اوضة النوم ورماني على السرير وهو واقف بيبصلي وبيبحلق في جسمي وكإنه اول مره يشوف لحمي وجسمي قدامه وانا كنت نايمه وماسكه فرده من بزازي بقفش فيها بإيدي وانا ببص علي زبه وهو واقف على جسمي الطري والملبن بعد ما قلع سامي ملابسه مسكني وقلعني ملابسي كلها وقعد يلعبلي في جسمي ويقفشلي في بززي وطيازي ويبعبصني ويقطعلي في شفاايفي وانا مولعه وممحونه وبلعبلوا في زبه بإيدي وامسكوا وادلك بيه بين وراكي لغاية ما سامي هاج على الاخروقام من ليا وقرب زبه من شفايفي وانا شوفت زبه قرب من شفايفي ابتسمت بخجل وعضيت على شفايفي وبصيت في عيون سامي وروحت اخدت زبه في بوقي وبقيت بمص والحس في زبه بمياصه ودلع لمدة خمس دقايق وانا مش شبعانه من زبه وكنت عاوزاه في بوقي على طول لانه طعمه وملمسه لشفايفي وللساني يجنن ويهبل وانا ممحونه اوووووي ومش عاوزه اسيب زبه ولا عاوزه اطلعوا من بوقي لغاية ما سامي سحب زبه من بوقي وقالي: كفايه بقى يا منال مشبعتيش؟ ابتسمت بخجل وبصيت في عيونه وقولتله بدلع ومياصه: إخص عليك يا سامي متكسفنيش قالي: معليش يا حبيبتي انا زبي مولع وعايز اطفيه في طيازك الكبيره المهلبيه وراح مسكني بقوه وعنف وقلبني وخلاني نمت على بطني وقولتله: آآآآآآآآآآي بالراحه يا سامي وانا مندهشه ومستغربه من عنفه والهيجان اللي سامي كان فيه وراح نام على طيازي وزبه كان بين فلقات وكان بيدلك زبه بين فلقات طيازي الكبيره الملبن وفي كل مره زبه يلمس فتحتي بيحاول سامي يدخلو جوه فتحتي من غير ما ييمسكه بإيده ويوجهه وانا كنت خايفه يدخل فيا فجأه ويوجعني وكنت بقوله بدلع ومياصه واستعطاف: دخلو بإيدك ياحبيبي انا خايفه قالي: متخافيش انا عايز انيكك بين فلقات طيازك الملبن الاول قولتله بدلع: ايوه بس انا خايفه يتزفلط ويدخل جوه، مكملتش الكلمه ولاقيت زبه اتزحلق جوايا فجأه خلاني شهقت وزعقت وصرخت بصوت عالي وانا بقوله: اااااااااااااي يا سامي ياجذمه انا قولتلك خايفه منه، ضحك سامي وقالي: طيازك تهبل وتجنن يامنال قولتله بمياصه ودلع: طيب بالراحه عليها يااقلب منال لاقيته بيضرب زبه بقوه وعنف جوه طيازي مع كل ضربه من زبه طيازي تترجرج وتتهز زي الجيلي وهو بيضرب طيازي بإيديه وبيقفشها وانا ممحونه وبتغنج: اااااااااااه يا طيازي بالراحه يا حبيبي زبك كبير اوووووي وبيوجعني وكنت كل ما الف وجهي وابص على سامي الاقيه بيبصلي وفاتح بوقه وانا بتألم وبتمحن ولما تعب من الوضع اللي هو انا نايمه على بطني وهو نايم عليا راح قام من عليا ونام على ظهرو وقالي: اركبي على زبي واقعدي على زبي يافرسه ضحكت بخجل وقولتله بدلع ومياصه: اركب دلوقتي؟! قالي: اركبي يامنيوكتي روحت ركبت على وسسطه وهو بيحاول يدخل زبه في فتحتي بإيده ومش عارف روحت انا مسكت زبه بإيدي ودخلتو لنفسي وروحت قعدت عليه وانا بقول: إإإإممممممم حلووووو وابتديت احرك وسطي وطيازي على زبه بحركه دائريه سريعه اوووووي سامي وقتها قالي: آآآآآآآآه بالراحه يا بت على زبي قولتله: آآآآآمممممممم اسكت يا سامي وكنت بترعش بوسطي ورجليا بتترعش جبت شهوتي وانا بزعق وبصرخ ااااااااااااااه بعد ما جبت شهوتي بقيت بقعد واقوم على زبه زي المجنونه ومشتاقه لحركة زبه في طيازي اووووي لغاية ما سامي قالي: هجيبهم يا منال روحت قومت بسرعه من على زبه وهو قام ووقف ورايا وانا فلقستلو ودخل زبه جوه طيازي بسرعه ومسك وسطي بقوه وعنف وبقى بيترعش وبيجيب لبنه جوه طيازي وبقيت انا كمان بصرخ وبضحك في نفس الوقت من زبه وهو بيترعش جوايا لانه بيذغذغني جوه طيازي ولما سامي نزل لبنه في طيازي سحب زبه مني ونام على السرير جمبي وانا كمان نمت على بطني علشان اللبن ميطلعش من طيازي لغاية ما التقطنا انفاسنا وقومت من على السرير لبسست قميص النوم روح دخلت المطبخ حضرت الاكل على السفره ودخلت صحيت سامي وطلعنا اكلنا وقعدنا شويه انا وسامي قدام التليفزيون وكنت ماسكه الموبايل ببعت رسايل لحسين وبغيظو وقولتله في الرساله: سامي قطعني دلوقتي يا حسين لقيته رد عليا وقالي: وحياة امك يا منيوكه لما اشوفك هربيكي على اللي انتي بتعمليه ده...
متنسوش تعليقاتكم اللي بتشجعني اني اتابع الكتابه باااااااااي بقى:g014: