دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة قصتي مع عائلتي وعلاقات ساخنه حتى الجزء الخامس


Abdo Elsafel
11-25-2019, 02:58 PM
قصتي مع افراد عائلتي


قصتي مع بنت عمتي

انا شاب وسيم طولي ١٨٥سم شعري بني الي حد ما وعيناي خضراء و اسمر قليلا بسبب العمل منذ صغري وهكذا جسمي مفتول العضلات وشخص احب الرياضه
بنت عمتي (ليلي) اللي بقولها يا لولو
عندها ١٨سنه في نفس سني ومتربي انا وهي مع بعض من صغرنا واحنا بنلعب مع بعض واوقات لما نبقي في البلكونه لوحدنا كنا نحضن بعض وابوسها من خدها ونلعب سوا بعد فتره كنت وانا بحضنها زبري يقف ويلمسها وهي كانت بتستغرب وتمسكه وتقولي هو ايدا وناشف كدا لي وانا مكنتش فاهم حاجه بس بحس بحاجه حلوه وغريبه لما كانت بتمسكه باديها ولما كبرنا كنا بنخرج انا وهي ولما كنا نبقي في مكان فاضي نحضن ونبوس في بعض وكنت احسس علي جسمها وابوسها من شفايفها ليلي كبرت واصبحت بيضااء جدا وعنيها اللي ملونه اخضر بس اكتر مني وشعرها البني ايضا الطويل اللي بيلمس طيزها المدوره الكبيره اوي وهي قصيره وتمتلك بزاز كبيره جدا ودي وراثه يعني ممكن امسك البز الواحد باديا الاتنين ومش هيكفي وبدون مبالغه ..
طبعا انا لسه بدرس وصعب اني اتجوز دلوقتي وهي مكانتش بتحبني اللي هو تتجوزني بس كنا بنطلع شهوتنا مع بعض المهم لولو اتخطبت لواحد اكبر منها وعدي سنتين واتجوزو وكانت بتكلمني علي الهاتف كل فتره و تقولي اني واحشها وكنت بكلمها وجوزها في الشغل و كانت تبعتلي صور ليها عريانه وقمصان نوم ومتهيجه ومشتاقه الي رؤيتي
كان عند ابوها شقه في ٦ اكتوبر محدش بيروحها غير مرتين في السنه والشقه دي قضينا فيها بوس واحضان في صغرنا كتير جداا
المهم قالت لجوزها انها هتخرج مع اتنين صحابها وتروح تجيب حجات من الشقه وترجع وفعلا قابلت صحباتها اللي كانو صحابي ايضا بس مش متجوزين وقابلتهم وروحنا الشقه و جبت اكل لصحباتها وحطيت ليهم برشام زي مخدر يخليهم صاحين بس مش في وعيهم ومش عارفين هما بيعملو اي
المهم كلنا وبقيت انا ولولو فيقين وجت رحمه صاحبه لولو و الاخري هاجر ذات القوامان الممشوقان وجسمهم دا مكن كدا وتك اووي متجهين نحوي في تهيج وبدأو في احتضاني كل واحده منهم لوحدها حضنت هاجر الاول وقعدتها علي حجري وبدات ابوس فيها وبعدها رحمه كانت تعبانه اوي ركبت فوقيا وبدات تضغط بطيزها وكسها علي زبي من الهدوم وتبوس فيا بسخونيه وهاجر في حضني وبتلعبلي في زبري وطبعا لولو عماله تتفرج وهاجت اوي وكانت غيرانه عليا وزعلانه عشان صحابها في حضني مش هي قولت لصحابها مش تندهو الفرسه بتاعتنا بقا راحو شدوها وانا وقفت وبدات احط ايدي علي رقبتها وابوسها بسخونيه ورقه حلوه اووي وهي انبسطت وفضلت ببوس فيها وحطيت ايدي علي طيزها بين فلقتها اللي بقت حلوه اوي وطريه بعد ما اتجوزت وبقيت بقفشلها في طيزها الملبن واضربها عليهم وقفشت بزازها براحه وانا كل دا ببوس في شفايفها الحمراا
وصحبتها عمالين يبوسو بعض وهاجو علي بعض قولتها احسن خلينا احنا هنا بقاا وضحكت ضحكه سافله هيجتني رحت حاطت ايدي في طيزها وشيلتها من طيازها وصباعي بيحك في كسها فتحت رجلها ولفتهم علي وسطي واتشعلقت في رقبتي وتعبت اوي وفضلت تبوس فياا وهي مش قادره تعض شفايفي واعصابها سابت من كتر منا بحسس علي بزازها وكسهاا وبعد كدا نيمتها علي ضهرها وقلعتها هدونها حته حته ليظهر جسم ابيض وعليه احمرار من ايدي وتقفيش فيها وطيز كبيره متزهقش منها ملبن ضربتها عليها بقت بتترج قدامي وتذيد حماار وبعدها قلعتني هدوني وبدات تتحسس جسدي وشعر صدري الخفيف حتي وصلت الي زبي ومستكته وبدأت تمص فيه بخبره وشهوه وانا بقيت حااسس احساس قمه في المتعه و بقها كبير وشفايفها المنتفخه وهي تعصر زبي وتتمصصه من اوله الي اخره ومش عاوزه تسييه وفجاه جم صحباتها ليشاركوها في زبي المنتصب ويمصونه هاجر ورحمه كانو تعبانين اوي وبينهم كميه حب وفضلو يحضنو بعض جامد من كتر النقص والتعب اللي جواهم وكانو بيبدلو زبي بين بعض بكل حب وشديت لولو من وسطهم وشيلتها وخليت طيزها علي بطني ورجليها حوالين وسطي وزبي تحت طيزها هاجر و رحمه بيلتهمو زبري وانا بلتهم شفايف لولتي وعمال بقولها كلام يتعبها واقولها انتي بقيتي جامده كدا لي احلوتي يا لولو بعد الجواز قالتي يعني انا كنت وحشه قبل. الجواز يا عبدو بدلع كدا قولتلها لا بس طيزك بقت حلوه اوي كدا لي انا اول مره المس طيزك وتبقي طريه بالشكل داا قالتلي وانت لسه فاكرها لحد دلوقتي دانتا بقالك تلت سنين ملمستهاش قولتلها دنا انسي اي حاجه ومنساش طيزك دي اجمد منحني علي وجه الارض ضحكت بسفاله كدا وقالتلي جوزي يا سيدي هاريني فيها مبينكش كسي غير كل فين وفين قولتلها اوعدك بعد النهارده مش هتخليه يلمسه مش ينيكك فيه قالتلي لي ناوي علي اي قولتلها هتعرفي وفضلت ابوس فيها وببصلها لقيتها تعبت اوي وبتتوجع ومبتنطقش بقولها اي مالك لقيتها بترد بالعافيه وتقولي هاجر ورحمه عمالين يلعبو في كسي بصباعهم اااه ويقفشو في طيزي قولتلها بيلعبو في اي قالتلي في كسييي ااااي قولتلها وبيقفشو اي قالتلي بيقفشو طيزي ااااح اي لا لا قولتلها انتي شرموطه يابت لقيتها سابت مني ومسكتها من وسطها جامد وهي بتقول ااااه اشتمني كمان انا شرموطتك ااه يا عبدو انا تعبانه اوي فضلت شايلها وحطيت ايدي ورا طيزها بقيت بلعبلها انا في كسها اللي كان غرقان وقولها انتي لبوه وتقولي اااااه لبوه اووي اي تاني اقولها ومتناكه تقولي ايوووه انا متناكه احححح اي قولتلها مومس وكسك عاوز يتخرم من زبري تقولي ايوه انا لبوتك ودلوعه زبك هههااااه امممممم ااااه نيميني بقا نزلني من قادره امسك اعصابي اكتر من كدا قولتلها لا انتي هتركبي عليه قالتلي مش هقدر روحت منيمها علي ضهرها وخليت هاجر تطلع تقفش ل لولتي وتبوسها و رحمه تمص زبري اللي كان هينفجر من كتر الشهوه ونزلت انا علي كس لولتي المنفوخ المفتوح وزنبورها واقف وكسها احمررر من برا وجوه وحكيت لساني عليه وبدوق عسلها لقيتها شهقت ومسكت ايدي جامد اللي كتت حاطتها علي بطنها وفضلت الحس كسها وامص فيه براحه وادغدغ شفرات كسها بسناني واشدهم بسناني وامص كسها واشفط والحس عسلها وهي بتشهق وتصوت وتتوجع وهاجر عماله تبوس وتقرص علي بزازها بعد كدا قولت لهاجر ورحمه يبعدو وقمت وقفت وقولتلهم بس سيبوهالي دي بتاعتي دلوقتي وهي قالت متلمسوش حبيبي سيبوهولي بعدو هما الاتنين ونزلت علي لولتي وانا بتاخر شعرها من علي وشها وببوس شفتها ومسكت زبري اللي كان مبلول اووي من كتر المص وحطيته في كس لولتي براحه خالص لحد ما دخلت نصه لقيتها بتصوت وبتقولي دا كبير اوي قولتلها هو جوزك زبره اد دا كدا قالتلي لا اصغر شويه قولتلها طب وكدا ودخلته كله بالراحه اووي لقيتها بتفرفر مني وتقول اااح ايدااا دا فشخني قولتلها عمل اي تقولي فشخني بدلع بقولها فشخك فين قالتلي في كسي ااااه احححااا وهي بتبص في عنيا بكل حنيه وتعب نزلت عليها ابوس شفتها اللي كانت كل بوسه تحلو عن اللي قبلها وتتنفخ قولتلها انتي كسك حلو اوي هو ازاي كان بيسيبه وينيك طيزك دا علي كدا طيزك احلي بقا انا لازم اجربها قالتلي لا عشان خاطري خليك هنا قولتلها مبسوطه يا حبيبي فرحت اوووي وقالتلي ايوه يا روحي وحضنتني جوا بزازها وانا بنيك في كسها براحه مع شويه قسوه وهي فرحانه اووي وتعبانه لحد مانا حست اني هجبهم وقربت من عنيها وفضلت ابصلها جامد و هي رفعت رجلها لفوق وبقيت انيك اسرع اسرع وباصص في عينها وبرزع فيها وحطيت صباعي علي كسها ادعك فيه وزبي خارج داخل يفشخ فيها وكسها يوسع وينزل عسل كتيير وانا خلاص وشي احمر انا وهي وقولتلها هجيب يا قلبي قالتي وانااااا ااااه وبقيت بنيك وكسها ينزل اكتر لحد ما حشرته جواها خااالص وهي صوتت ودفعت لبني في كسها السخن جامد وهي ثبتت وخربشتي بضوفرها في ضهري واترعشت جامد واطلقت شهوتها وهي بترقص تحت زبي وتصوت اااااااااااااااااه ااااح اه اه لا لا مششش قادره ححححح يياااااي امممم يخربيتك نأه احااا وتشخر براحه اووي ااااه يا عبدو فشختني كدا يح اي وزبري لسه جوا كسها فضلت سايبه جواها وحاضنين بعض جامد وفضلنا نبوس بعض برقه اوووي لحد ما هديت وقالتلي خلاص خرجه ونمت علي ضهري وخدتها في حضني طيزها الملبن علي رجلي وايدي علي طيزها بردو وقولتلها احا انا نسيت حاجة قالتلي اي قولتلها انا جبتهم جواكي ضحكت وقالتلي متخافش انت اصلا باخد حبوب منع حمل عشان جوزي مش عاوز عيال دلوقتي قولتلها دانتي عامله حسابك بقا قولتلها طب وصحابك كنا هنعمل فيهم اي قالتلي هما اصلا بيحبوك وهاريني كلام عليك وكنت عارفه انهم ما هيصدقو من غير الحبوب اصلا قولتلها احا وانا اللي عامل فيها حويط اوي باستني وقالتلي انا بحبك اوي واتبسط اوي اول مره في حياتي معاك النهارده حضنتها جامد ونامت غصب عنها لقيت هاجر و رحمه بدأوا يفوقو صحتها بسرعه قولتلها اصحي بسرعه هنعمل اي معاهم قالت لي سيبهم عادي متخافش فاقو وفضلو يبصو لمنظرنا وهي في حضني وعريانين وانا زبري نايم واتركن علي جمب وفهمو وبصو لبعض لقو نفسهم عريانين وبصتلهم وقولتلهم انا اللي عملت فيكي كدا وغمزت لرحمه اللي كانت نظراتها بتقول انها بتعشقني وهاجر كانت مبسوطه عشان هي اصلا بتحب السكس وبتحب تتفرج عليه لولو هي اللي كانت حكيالي كدا وقامو لبسوا وانا قمت استحميت ولبست ووصلتهم مول يقعدو فيه و لولتي قالت لي ان جوزها هيجي بعد الشغل ياخدهم وسلمت عليهم ولولو بصتلي بصه فهمت ان دي مش هتبقي اخر مره ....
وفضلت اقابلها كتير واروحلها بيتها لاي حجه وانيكها وجوزها مش موجود وكانت بتلبسلي قمصان نوم احلي من الافلااام
لولتي احلي حاجه في الدنياا...

الجزء التاني
قصتي مع بنت خالتي الاولي ...



طبعا انتو عارفني كويس من قصه بنت عمتي بس اعيد تاني انا شاب وسيم طولي ظ،ظ¨ظ¥سم شعري بني الي حد ما وعيناي خضراء و اسمر قليلا بسبب العمل منذ صغري وهكذا جسمي مفتول العضلات وشخص احب الرياضه
بنت خالتي حبيبه السمرااء ذو ملامح جميله و متقبله ووجهها المنير هي اصغر مني بسنه انا ظ¢ظ* حاليا وهي ظ،ظ©
ولكنها اتفتحت من شخص من فتره وكان مفهمها انو بيحبها وخد اللي هو عاوزو واختفي ومحدش عرف غير انا وخالتي وجوز خالتي وانا جبت الواد دا وادبته وقولتله لو شوفتك في المنطقه تاني هقتلك..
المهم كنا في يوم في الشتاء في ليله هاديه في بيت خالتي كنت بذاكر انا وحبيبه في غرفتها وخالتي نامت ع الكنبه علي نفسها وهي نومها ثقيل لانها بتاخد علاج بينيم وجوز خالتي شغال في البترول وبيسافر اسبوع ويجي اسبوع المهم كنا بنذاكر وهي في اليوم دا كانت بتتكلم معايا بكل جرأه وتقولي انها مخنوقه وتحكيلي وتقولي انا لما بيجيلي الدوره بتعب او وبتخنق ببقا عاوزه حد احضنه ويبقي حنين عليا وبتعب من تحت اوي بقولها طب وهي جاتلك دلوقتي قالت لي لا من يومين كان اليوم التالت وخلاص بس حاسه اني عاوزه اتحضن من ساعه اللي حصل ومحدش حنين عليا من اهلي وبيبصولي بطريقه وحشه وبدات تعيط خدتها في حضني وقولتلها خلاص متزعليش وفضلت اتكلم معاها وبعدها سيبتها وكملنا مذاكره لمحتها بتبعبص نفسها وانا ارتبكت شويه والقلم وقع من ايدي قامت توطي تجيبه بقي طيزها الكبيره المدوره المشدوده السمراء اللي كانت بتتفشخ وهي بتوطي و الاندر بان من تحت بنطلون الترنج الخفيف وفضلت موطيه شويه عشان عارفه اني بتفرج وقامت قالتلي اتفضل القلم ولمست ايدي وقعدت جمبي وانا زبري وقف جامد وفردت ضهري بقيت بعدله بايدي وهي خدت بالها وضحكت وقالتلي خد راحتك انا مش غرييه عدلته كويس من تحت الهدوم ومسكت الكتاب في ايدي وفردت رجلي ورا ضهري وقولتلها معلش اصل جالي شد عضل في رجلي اليمين قالتلي فين دا ومسكت رجلي اليمين حطتها علي رجلها وتدعكلي فيها وانا هيجت اكتر وفضلت سايبها وبعدين لمحتها بتحط القلم علي كسها وتلعب وانا بصيت وفضلت اسيبها تجيب اخرها لحد ما تعبت حكيت طيزها من ورا برجلي الشمال ورجلي اليمين علي رجلها بين فخدها وفاتحه رجلها شدتها عليا ولسه بقربلها فضلت تبوس فيا وتعض شفايفي بتعب وبقيت العبلها في كسها وقومنا وفضلت ابوس فيها وحطيت اييدي من تحت هدومها وتلعب في خرم كسهااا وهي بقت تتوجع وقلعتها هدومها كلها جسمها اها اسمراني بس كرباج وبيترج من كل حته لفيتها خليت طيزها ليا وحضنتها من ورا وطلعت زبرري وقولتلها ادخله قالتلي ايوه في كسسى حطيته في كسها جامد وهي صوتت بس ايدها علي بقها وفضلت انيك فيهااا وارزع وطيزها منظرها جامد اوي خرجت زبري ونمت علي ضهري وهي ركبت علي زبري وفضلت تطلع وتنزل عليه وتتوجع وكسها كان ديق شويه وانا بقفش طيزها وبزها وهيا علي نار مش قادره عاوز تصوت بس خايفه ثبتها فوق زبري وبدات انا اتحرك وادخل واخرج زيري وافشخ فيها وهي اااااه ااااااه اييييي يحححح اووووووو ه زبرك حلو اووووي يا عبدو اهاااا افشخني كمااان انا لبوتك قولتلها اتتي جامده فشخ يابنت المتنااكه اي دااا سخنت اوووي وفضلت تطلع وتنزل علي زبري لحد ما كنت هجيبهم خرجته من جواها وجبتهم علي صدرهاا وهي فرحانه واتمتعت اوووي وبعدين لبسنا هدومنا وانا نمت في اوضه وهي اوضه عشان خالتي متشكش في حاجه ....

ياريت مشاركات بليييز لسه في كتيير عاوز احكيه

الجزء التالت
قصتي مع محمود ابن خالتي السالب

طبعا انتو عارفيني انا عبدو شاب وسيم طولي ظ،ظ¨ظ¥سم شعري بني الي حد ما وعيناي خضراء و اسمر قليلا بسبب العمل منذ صغري وهكذا جسمي مفتول العضلات وشخص احب الرياضه
ابن خالتي محمود ظ،ظ§ سنه وانا ظ،ظ© سنه هو جسمه ابيض جدااا ومليان شويه وطيزه دي حاجه كدا مدوره تدويره البنات واستثنائيه
تبدأ قصتي معاه لما كنا صغيرين كنا بنلعب مع بعض وكنا نطلع السطوح واحنا في اعدادي ونشوف زبر مين اطول
المهم كنا في يوم سهرانين انا واهو وبنلعب مصارعه وانا زبي واقف وانا كنت اقوي منه وقعته علي الارض ونيمته علي وشو وكتفت رجليه برجلي ونمت فوقيه كنت عاوز اعمله حركه استسلام بس معرفتش ولقيت زبري واقف ومزنوق في طيزه الملبن وكانت حلوه اوي لقيته ساكت خالص ومسلم وبيضحك فكيت رجله وشرت زبي اكتر حاول يهرب ويقوم كتفته وبقيت بتحرك بزبري فوقيه وبستعبط واقوله هخليك تستسلم وهكسبك واكتف فيه اكتر وانا زبري تقريبا لمس خرم طيزه وبقيت تعبان ومش قادر احساس حلو اوي وحطيت ايدي علي زبره لقيته وقف هو كمان بس استغربت هو لي سايبني انام فوقيه وهو حاسس بزبري في طيزه
المهم عدي اليوم ونمنا جمب بعض وصحينا لقيته مديني ضهره وطيزه لامسه زبي المنتصب قليلا ضميته عليا بالراحه وحشرت زبي في طيزه وحضنته جامد من ورا ببص لقيته صاحي وبيقولي انت صحيت قولتله اها في حاجه قالي انت كنت بتحلم ب اي سرحت وافتكرت اني كنت بحلم اني في بت شرموطه معايا وعماله تدلع عليا ودخلته جواها وفضلت ارزع فيها وهي تتلوي وطيزها كانت كبيره بس شكلها غريب تحسها طيز ولد حكيتله ع الحلم لقيته قرب من زبري اكتر بطيزه وقالي دانت زبرك كان واقف طول مانت نايم و عمال تلعب فيه قولتلو وانت مركز مع زبري لي يا شرموط قالي مانت كنت حاطط ايدك علي طيزي ياعرس وبتلعب بايد تانيه قولتله طب اسكت وحشرت زبي اكتر
المهم قمنا ولبسنا ونزلنا نجيب حجات للبيت عند خالتي وطول منا ماشي في الشارع بفتكر اللي حصل وافتكر لما كنا بنتفرج علي كرتون ونقلب نجيب قناه رقص وكنت زبري يقف وهو يستغرب من طوله ويمسكه ب ايده وكنت بخليه ينام بطيزه علي زبري واحك فيهااا المهم فوقت لما وصلنا البيت وبعبصته ب ايدي و خدته وطلعنا شقه فوق خالص ع الطوب الاحمر مفيهاش غير نور شمس كان ضعيف اوي دخلت وفضلت ابعبص فيه وبدا يحكيلي العيال معاه في المدرسه معاهم عيل خول بيجيبوه عندهم في شقه واحد صاحبهم وبيفضلو يقعدوه علي حجرهم ويبعبصو فيه وقالي انو محدش بيقفشلو غير اتنين بس وبيقفشوله عشان ميفضحوهوش ويبقي بيقعد هو كمان علي حجر باقي العيال وانا هيجت اكتر وبقيت عمال بدخل ايدي بين فلقه طيزه والعبله في خرمه وقولتله ما تقلع عاوز تشوف طيزك قالي لا قلعني انتا شديته عليا من وسطه ومسكت الشورت اللي كان لابسه شديته لتحت وطيزه بقت باينه كلها قدامي فضلت ابعبصه في خرم طيزه وجسمه كان ابيض مفيهوش شعرايه ولا حتي في خرم طيزه مسكت طيزه وانا بحب ابعبص اوووي ودي متعه بالنسبالي قالي وريني زبرك قولتله خد شوفه راح منزلي الشورت اللي كنت لابسه وزبري انطلق في وشه وبقي هايج اول ما شافه قالي العيال عندنا زبرها اصغر ومش ناشف زي دا كدا قولتله دوقه وانا حاطط ايدي علي شعره الناعم دخل راس زبري جوا بقه وبدأ يمصها وانا حسيت بمتعه وفضل يعض فيه ويمصمص فيه وطلعه وفضل يدعك فيه ب ايده عشان يجيب لبني قولتله تعالي وقومته وبوسته من شفته الحمرا اللي عامله زي البناات بالظبط وهو هاج اكتر وانا ببوسه وبحط صباعي في طيزه وزبره وقف لفيته وخليت طيزه ليا وحضنته وزبري بين فلقته السخنه اوووي وكنت مبسوط وزبري بينزل ميه عليه وبزحلق زبري في فلقته وجيت عند الخرم الديق اووي وحطيت راس زبري وحكيتها في خرمه ولسه هدخل لقيته بيتهرب ويقولي لا انا خايف مدخلوش قفشته بدراعي جامد ومعرفش يهرب قولتله متخافش ومش هدخله كله انا هجرب بس انت وطي اوي و افتح طيزك ب ايدك عشان ميوجعكش سمع الكلام ووطي اوي وفشخ طيزه ب ايديه وانا بقيت بحرك زبري علي خرمه ودخلت راس زبري ااااااه طيزه سخنه وخرمه ديق اوووي وهو كان بيتوجع يقول اااااه اااححححح كفايه فضلت احرك زبري في طيزه براحه اوووي وهو بيموت اااااااااااه وصوته كان رفيع فضلت عمال رايح جاي براحه اووي وكل مره كنت بدخل زبري بعمق اكبر و هو بيترقص تحت مني ويقولي احححح حرام عليك اححححح يااااااااه اوووووووه اووووووي وانا عمال بنيك فيه لحد ما طيزه كانت بتعمل صوت وبترزع كل ما جسمي يخبط فيها فضلت حوالي نص ساعه بنيك فيه واخرم فيه وهو خلاص تعب وانا حسيت اني هجيبهم خرجت زبري وخليته يلعبلي فيه بايده ويمص فيه لحد ما قولتله هجيب خلااااص اححح وجبتهم علي وشه وفي حبه طاروا بعيد اوي من قوه الدفع والهيجان اللي كنت فيه وهو قالي طعمه غريب بس حلو نزلنا البيت ودخلنا نستحمي واستحميت انا وهو مع بعض وشوفت طيزه والمياه نزله عليها وهي بيضا ومدوره وانا لسه فاشخه فيها بس شكلها في النور كان احلي مستكته منها وفضلت العبله فيها وهو قالي كفايه قولتله متخافش وجبت شاور الاستحمام وحطيطه علي زبري وعلي طيزه ودعتها بيه وكانت بتلمع وبتهيج اكتر وحطتله علي خرم طيزه وبقيت بزحلق صباعي جوا الخرم وبعدها قمت مقرب منه ودخلت زبري جوا طيزه اتزحلق ودخل كله بسرعه وبقيت بنيك فيه جامد اووووي وارزع فيه وهو ااااح ايي اااااااه مممممم لا لالا اي يا عبدو ااااه زبرك كبير ااااه وناشف وانا عمال بقوله يا شرموطه يا لبوه يقولي انا خلاص بقيت الشرموطه بتاعتك يا حبيبي وبقيت اهيج اكتر وارزع فيه جامد وهو بترقص قدامي ومفلقس طيزه عليا ثبت نفسي وقولتله يتحرك هو وبقا يتحرك بدلع اوووي ويتوجع ضربته علي طيزه وقولتله اتحرك اسرع يا خول فضل يتحرك اكتر. يتشرمط علي زبري و يترقص عليه قولتله المرادي بقاا هجيبهم فيك لقيته عاوز يهرب كتفته وفضلت انيك فيه وارزع فيه بزبري ولحد ما ااااااه بدات انطر وهو عاوز يصوت بس كاتم بقه ونزلتهم جوااه ااح احساس حلو اوي وزبري عمال يتزحلق فيه وخرجته منه لقيت اعصابه سابت وزبره واقف بوسته من شفته وقالي ممكن طلب قولتله اي قالي عاوز انزل لبني قولتله انت جربت قبل كدا قالي لا بس حاسس انهم مكن يجو قولتله طب تعالي نمت علي ضهري في البانيو وخليته قعد علي زبري وحطيت ايدي وبعبصته في خرمه اللي كان مليان لبن مني وفضلت ببعبصه بايدي الشمال وزبره وقف مسكتهوله ب ايدي اليمين وفضلت العب فيه وهيجه اكتر وازود بعبصه فيه وهو يهيج اكتر وطيزه تتفتح وزبره يقف وفضلت ادعكله زبره جامد وروحت مدخل صباعي جوا طيزه وزبره علي اخره وهااااج والعبله اكتر لحد ما ثبت وفضلت افشخ طيزه اكتر وجاب لبنه حبه كتار بس كان خفيف شويه ونام عليا وتعب فضلت احضن فيه واقفش بزه اللي كان طري وقمنا استحمينا ولبسنا وخرجنا وكان ما بيصدق نبقا لوحدنا عشان يقعد علي حجري ويتمرقع علياا

الجزء الرابع
انا واخت صاحبي ملك
هي تعرفني من سنتين لما كنت بطلع عند صاحبي اقعد معاه وكدا وكان سعات تقعد معانا واحنا بنذاكر لو في حاجه مش فاهمنها وكدا ومع الوقت خدت عليا اكتر و كنت بدخل اوضتها سعات اتكلم معاها والباب مفتوح يعني وأخوها موجود وكدا وكان عندهم بلكونه كبيره ليها بابين باب من اوضه صاحبي وباب لاوضتها وكنت مره واقف فيها لمحت نور اوضتها شغال ببص لقيتها علي سريرها ولابسه ترنج ديق اووي و مفتوح من عند صدرها فضلت مركز اوي لحد ما هي شافتني واتحرجت وقامت شدت الستاره من بعدها وهي لبسها قدامي بدأ يتحرر شويه وتبقا من غير طرحه ومره وهي قاعده بتشرحلنا حاجه حطيت رجلي علي رجلها من تحت الترابيزه وبدأت احرك فيها واطلع فوق شويه لحد فخادها وبعدين خدت رقمها من تليفون صاحبي وبقيت بكلمها ومره كنت بكلمها وقولتلها اخوكي موجود قالتلي اه فروحت لقيتها بتفتحلي الباب بقولها هو فين قالتلي نايم خش صحيه دخلت قالتلي لا نايم في اوضتي دخلت ملقتش حد لقيتها قفلت الباب وقعدت معايا وقالتلي انا مخنوقه وعاوزه اتكلم معاك قعدنا وهي قريبه مني وعماله تتكلم ولقيتها عيطت بدأت امسح دموعها وانا مرعوب لقيتها هديت وقربت عليا شويه خدتها في حضني فضلت ساكته وبتقولي انا عمري ما انسي يوم مانت شوفتني وانا بلبس البيت انا اول مره يحصلي كدا بس ساعتها مقلقتش عشان انا ديما مرتاحالك وانك مش وحش ويوم مانت حطيت رجلك عليا كنت ساكته ومرتاحه رغم اني كنت مرعوبه أن اخويا ياخد باله فضلت احسس علي جسمها وانزل علي طيزها شويه لقيتها بتطلع ناار في أيدي فضلت احسس عليها وازغزغها وأمسك بزازها براحه بصتلي بوست شفايفها بوسه طويله قولتلها هو اخوكي فين قالتلي راح مع ماما عند خالتي المستشفى ولسه بدري علي ما يجو وانا عملت نفسي تعبانه لقيت نفسي بقلعها التيشرت اللي لابساه لقيتها مش لابسه سنتيان فضلت واخدها في حضني وبقفش فيها وبقلعها باقي هدومها وبقت ملط في حضني نزلت علي كسها بصوابعي العب فيه لقيتها غرقانه وقفلت رجلها علي ايدي جامد فضلت الاعبها جامد فشخ وادخل صباعي بس مش اوي وأخرجه وابوس فيها وهي بتتعب اكتر قلعت هدومي وقولتلها انت عمرك عملتي كدا قبل كدا قالتلي انا عمري ما اتعرفت علي ولد وطول عمري وحيده خدتها في حضني وفضلت ابوس فيها وشيلتها على زبري وبصتلها لقيتها بتدخله واحنا ساكتين وانا مش عارف عاوز اسحب نفسي عشان مش عارف اكمل ولا اقف بس ملحقتش دخلته وفضلت انيك فيها براحه وابوس فيها لحد مانزلت دم وفضلت انيك فيها وأكمل واخدها في حضني اكتر وهي فضلت حضن وتبوس فيا وبعد كدا جيت اجيبهم خرجت زبي وجبتهم علي كسها من برا وفضت الاعبها واخدها في حضني جامد لحد ما هديت جبت فوطه ونشفت كل حاجه لقيتها بتعيط خدتها في حضني وقولتلها متخافيش انا مش هسيبك انا هفضل طول عمري جمبك متقلقيش انا مع الوقت حبيتها ووعدنا بعض اننا مش هنعمل كدا تاني وأنها هتستناني لحد ما اخلص دراسه وهي اصلا في طب يعني لسه المشوار قدامها طويل وكمان مش هتتجوز غير لما تخلص
اتمني تكون القصه عجبتكم وياريت مشاركات كتير بقا و هرد علي الناس كلهاا

الجزء الخامس
اولا اسف علي التأخير لظروف خاصه
قصتنا النهارده عن بنت خالتي بصوا انا عندي خالات كتير كل واحده عندها بنتين واكتر مع كل واحده فيهم ليا معاها مغامره سكسيه هحكي عليهم كلهم
بنت خالتي اسمها شهد عندها تمنتاشر سنه بيضا و طولها متوسط يعني رأسها عند صدري وطبعا انتوا عارفين اني طويل
جسمها ناعم وطري اوي بزازها متوسطه و مش مدوره و طيزها ملفوفه لفه حلوه اوي جسمها مرسوم ومعندهاش بطن
عينها سودا وشعرها اسود ودي حاجه بعشقها
شفايفها حمرا لوحدها من غير روچ ولا ميكأب
نبدا الحكايه لما كنا صغيرين من كام سنه لما كنا بتلعب سوا كانت بتحبني اووي وبتحب تشوفني وكنا بنلعب عريس وعروسه باليل لما العيله كلها تنام واختها الصغيره تبقا معانا انا كان عندي خبره اكتر منهم طبعا عشان انا اكبر بسنتين كان عندي حوالي 12سنه وزبي كان بيقف شادد نفسه جامد لدرجه ان خالتي كانت بتاخد بالها من تحت البنطلون وتمسكه وتقولي انت كبرت يا واد وانا مكنتش فاهم المهم لما كنا بنلعب كنت باخدها في حضني وهي تتكسف ومره خدتها الحمام وقلعتها هدومها وبزازها كانت لسه بتطلع وصغيره وفضلت احسس علي جسمها وابوسها من شفايفها واتعلمت البوس من الأفلام بتاعه التليفزيون وهي كانت مبتعرفش تبوس اوي بس بتحبني افضل ابوس فيها ومره نزلت الشورت اللي انا لابسه وزبي كان احمرر وواقف اووي وانا مكنتش فاهم وهي مسكته وقالتلي كل دا حمامه طبعا دا كان المسمي الزبر ساعتها وفضلت تدعكه وانا كنت حاسس احساس غريب وجميل لحد ما كبرت وفهمت كل حاجه ومره كنت عندهم وهي كانت كبرت وجابت الوصف اللي وصفتهولكوا اول القصه وسهرنا نتفرج علي فيلم وكله نام في مكانه وهي كانت جمبي و مطفي النور و طبعا الجو صيف وهي لابسه لبس خفيف مخلي بزازها لازقه في دراعي وانا حااسس بيهم وسخونتهم وكان فيلم كله بوس وتحسيس قربت منها اكتر وحدتها في حضني وفضلت احسس عليها وعلي ضهرها لحد ما نزلت لطيزها وفضلت احسس من فوق بنطلون الترينج خفيف اوووي وطيزها بتطلع ناار في ايدي وزبي وقف اكتر وانا عمال ببعبص فيها واقفش بأيدي علي طيزها صباعي يحسس بين الفلقتين وادعك اكتر وقمت قافش بزازها بالايد التانيه لقيتها مش لابسه سنتيال والترينج عباره عن حته قماشه ماسك بزها كانه معلهوش حاجه وهي غمضت عينها وعضت علي شفايفها وبدأت تبعد ايدي براحه وانا ارجعهم تاني وهي تقولي ارجوك كفايه مش قادره اخد نفسي قمت واخد شفايفها في شفايفي وفضلت امص وابوس فيهم وهي بتحاول تبعدني بضعف بس. انا مسيطر عليها بدراعاتي وشفايفي وبعدين وانا ببعبصها دخلت صباعي علي فتحه كسها لقيتها اتنطرت فضلت قافش فيها وعمال بمص في شفايفها عشان متصوتش وفضلت مكمل وادعك كسها بصباعي واحركه عليه براحه وهي بترقص تحت مني وتقولي عشان خاطري كفايه قمت ماسك ايديها وحاطتها علي زبي فضلت تدعكهولي من فوق الشورت قمت ماسك أيدها مدخلها جوه الشورت بقت بتدعكهولي من علي البوكسر طبعا كان فيه مني علي البوكسر بقي في علي أيدها قالتلي اي دا قولتلها دوقي لحسن صباعها قولتلها عجبك قالتلي اها قولتلها طب تعالي وخدتها وخرجت الصاله و قولتلها تشغل التليفزيون وقمت واقف وراها وموجه زبي من تحت الهدوم عليها وقمت داخل بيه في طيزها مره واحده غاص جوا هدومها وفلقه طيزها قالتلي بتعمل ايه اااي يح
قولتلها كملي بس الرسيفر وشغلته وقمت واخدها زي ما هي ومقعدها علي حجري واشتغل فيلم حين ميسره قولتلها سيبيه وجه المشهد بتاع سميه الخشاب و عمرو سعد وهما علي السرير قمت منيمها جمبي وطيزها علي حجري بردو وفضلت اقفش وابوس فيها وزبي يغوص اكتر جوا طيزها لحد ما بقا مش باين وبقا يحك في كسها وهي تشدني اكتر وتبوس فيها وتقولي اح يا عبدو انا مالي اول مره احس الاحساس دا انت عملت فيا ايه نزلت علي كسها بصوابعي شهقت مره واحده بقت بترقص وتتلوي تحت دراعي وتقول اه اه اه سسسسسس ممممممممم اححححححح يا عبدو لقيتها عماله تغرق اكتر من كسها مسكت أيدها وخلتها تمسك زبي تاني ببص في الساعه لقيتها 3 الفجر واحنا من الساعه 12شغالين علي الحال دا قولتلها تعالي ندخل البلكونه ونقفل علينا بدل ما حد يصحي يشوفنا وقفلت التليفزيون وتربست البلكونه علينا و قمت منزل الشورت والبوكسر وهي قالت هييييييي يا لهوي كل دا قولتلها فاكره اخر مره شوفتيه قالتلي دا كبر اكتر يخربيتك بتاكل ايه قولتلها اي يابت هتحسديه ولا ايه قالتلي انا اقدر قمت منزل البنطلون بتاعها وبحط ايدي لقيت كسها غرقاااان ومنزله علي فخادها لحست اللي علي فخادها و قمت شايلها وقاعد علي الكرسي وحاطط كسها من فوق الاندر علي زبي وفضلت احركها وتتحرك معاها وانيك في كسها من فوق الاندر لحد ما لقيتها بتترعش قمت واخد شفايفها في بقي وفضلت امص فيهم وهي عاوزه تصوت مش عارفه وشلال عسل نزل منها علي الاندر وعلي رجلي و زبي قمت مطلع مناديل ونشفت بيها كل حاجه وليست ببص في الساعه لقيتها 4ونص قولتلها يلا ننام ونكمل كلامنا وقت تاني قالتلي بقولك ايه مش احنا كنا بتتفرج علي فيلم وهما ناموا زي ما هما قولتلها اها قالتلي تعالي نرجع مكانا تاني وتنام كأننا نمنا علي نفسنا زيهم قولتلها ماشي فكره ورجعت وقعدنا علي السرير وهي عملت نفسها نايمه علي جميعا وانا نمت لازق فيها ودراعي علي بزها وقمت مديها بوسه في شفتها ونمت صحيت تاني يوم علي ايد بتلعب في زبي ببص لقيتها هي وكلهم مش موجودين قولتلها هما فين قالتلي بيحضروا الفطار وفي اللي راح شغله وكدا قولتلها يا مجنونه افردي حد شافنا قالتلي منا دخلت لقيته واقف صعب عليا قولت أهديه شويه قولتلها دا من امبارح قولتلها يلا طيب نقوم ولينا سهره سوا قالتلي انا عندي استعداد احطلهم منوم في الاكل عشان يناموا قولتلها لا هما هيناموا لوحدهم قمت فطرت ودخلت انا وهي واختها الصغيره نتفرج علي فيلم علي اللاب توب وفردت ضهري علي السرير وهي واختها كل واحده فيهم علي جمب وحطيت اللاب علي رجلي شويه لقيت مشهد فيه بوس مرضتش اجري لقيت زبي وقف واللاب بقي بيتمرجح عليه اختها حطت أيدها علي رجلي ونامت علي كتفي وراحت في النوم (اصغر منها)بس جسمها طري اووي
شهد اتغاظت وقالتلي اي دا قولتلها دي اختك وعاوزه تنام حرام عليكي سيبيها قالتلي كسم اختي فضلت اضحك قولتلها يخربيتك افردي سمعتك قالتلي طز قولتلها طب وكدا وقم مخلي اختها انام جوا حضني اتظليقت ولسه هتقوم تمشي قمت شاددها و فضلت ابوس شفايفها وراحت مدخله أيدها جوا الشورت وفضلت تلعب في زبي فضلت اقفش في طيزها والعب في كسها وكانت لابسه جلابيه بيت طريه اووي مع نعومه طيزها وكبرها خلت زبي يقف اكتر قولتلها انزلي بوسيه نزلت فضلت تبوس بقا بينزل مني قولتلها الحسي فضلت تلحسه من علي الرأس وتنزل تلحسه من عند بضاني لحد فوق طالعه نازله قولتلها كفايه لحسن حد يجي ولبست وغيرت وضعي ونيمت اختها علي السرير وعدي اليوم ومشيت عدي فتره واتقابلنا وبقت بتتكلم معايا بكل جرأه وجت قالتلي انت عارف انا نتجوز هخليك تعلمني كل حاجه وهنفذ اللي تأمرني بيه قولتلها ايه مين جاب سيره جواز قالتلي امال اللي احنا بتعمله دا ايه قولتلها مش شرط جواز يعني احنا بنطلع طاقتنا سوا قالتلي يعني انا بالنسبالك مزاج يعني قولتلها مش كدا مش قفش ولو تلاحظي انا لحد دلوقتي مدخلتوش ولا فتحتك عشان تفضلي بنت قلبت وشها وقالتلي يبقا انسي انك تقرب مني تاني قولتلها براحتك وعدي فتره وبقت كل ما اشوفها البس شورت ديق وزبي يبقي بارز منه قدامها جت عندنا مره وانا كنت نايم في الصاله وهي صحيت بدري وقعدت قدامي وانا صحيت لمحتها وعملت نفسي مشوفتهاش وفضلت ادعك في زبي وبقا باين من تحت الغطا وقمت فضلت العب فيه وقمت شايل الغطاء ومنزل الشورت وحاطط عيني في التليفون وفضلت ادعك وزبي كبر اكتر وانا لامحها مش سايبه عينها من عليه قمت باصصلها مره واحده وقولتلها ايدا مش تعملي اي صوت لقيتها اتخضت وفضلت ساكته قولتلها معلش اصل انا لما بصحي من النوم يبقا كدا بقا وبعدين انتي كنتي المفروض تعملي اي صوت قالتلي عادي براحتك قولتلها ماشي وفضلت مكمل ولا كأنها موجوده وبصراحه غيظي فيها هيجني اكتر وخلاني العب اكتر وهي قالتلي خلاص بقا راعيني انا تعبانه لوحدي قولتلها طب ما تيجي تساعديني جت قربت وهي متردده قولتلها يلا متخافيش مبيعضش راحت ماسكاه ونزلت تلحس قمت مدخله في بقها بقت بترضعه زي الشرقانه قولتلها ما كان من الاول ماحنا حلوين اهو تقوليلي جواز يلا ياشرموطه وهي سمعت كدا هاجت اكتر وبقت تمص اكتر قمت مقلعها وفاشخ طيزها ونزلت الحس فيها وافتحها بصباعي وقولتلها كل يوم تجهزي تدخلي صباعك وتخرجيه شويه عشان همتعك قريب بس ساعتها مش هيبقي في حد في البيت قالتلي عندي ولا عندك قولتلها اي حاجه وعدي الوقت وفعلا ظبطنا معاد عندها قالتلي انا محضرالك مفاجأه بس يارب تقدر عليها روحت لقيتها معاها واحده صاحبتها قمررر نفس مواصفاتها بس علي اكبر كل حاجه فيها ملبن وقشطه قالتلي دي ساره صاحبتي حكيتلها عنك قولتلها تشرفت طبعا وقمت قاعد جمبها قريب اوي وقولت لشهد هاتي حاجه نشربها وبقول لساره عندك كم سنه قالتلي تسعتاشر وفضلت اتكلم معاها لحد ما بقت تضحك ضحكه سافله اوي وخدت عليا وبقت تخبطني في كتفي وانا اقولها بتفهمي في الحصان قالتلي لا قولتلها يعني فرسه زيك كدا ومفيش حصان عدي عليها تفهمه اتكيفت وضحكت وقالتلي هو واحد بس مكنش محصل ربع حصان حتي وضحكت فهمت ساعتها انها انفتحت بس اللي فتحها مسدش معاها قمت واخدها في حضني وضميتها لحد ما بزها لوقت في صدري طريه اوي طيزها بقت علي حجري وفضلت ابوس فيها واقلعها ونزلت علي كسها كان احمر وتخين سنه وطري اوي فضلت ابوس وامص فيه وأشد شفراته بسناني وهي تتنفض وتدوس علي راسي وتفتح رجلها اكتر نمت علي ضهري وقمت قافشها من وسطها ومنزلها علي زبي رزعته في كسها وهي لفت دراعها علي رقبتي وركبت علي زبي وبقت تطلع وتنزل وطيزها تخبط في بضاني وتصوت وتتوجع وتقول اه اها اه اهاهاه احح احووو يا ديني اااه يا كسي ااااه اه يا كس امي ااااااه بيحرق اااه خرقتني يا دين امي براحه زبك كبير اووي قمت مثبتها وفضلت انا اطلع وانزل وارزع فيها تكتك ورا بعض وهي تتهز فوقيا وطبعا كل دا وشهد بتتفرج وبتدعك في كسها وحاطه أيدها علي صدي ورقبتي ونازله بوس فيا لحد ما لقيت ساره بتترعش وبتنزل وكسها عمال يقرص علي زبي اكتر وجابتهم وفضلت قاعده وتطلع وانزل براااااحه وتقول ااااه براحه وصوتها هدي وقامت مخرجاه واترمت في حضني وفضلت ابوس فيا وتقولي انا مش هفرط فيك قولتلها وانا كسك دا مينفعش يبقا مره كدا وعدت وبعدين في دخله النهارده علي صاحبتك بس دي اصعب عشان من ورا قالتلي انا عنيا ليك مسكت شهد نيمتها علي بطنها ودخلت صباعي واحده واحده في طيزها لحد ما دخل كله وهي تتوجع وبعدين دخلت اتنين بدأ صوتها يعلي اكتر كتمت بقها وبقيت بطلع وانزل واحده واحده وساره فتحت طيز شهد بأيديها وجابتلي فازلين من شنطتها وحطته علي زبي وعلي خرم طيز شهد قمت مقرب الرأس ودخلتها بس لقيت شهد هتصوت ساره كتمت صوتها بأيدها وانا كملت ادخله سنه سنه لحد ما دخلته كله جواها فضلت مثبت نفسي وخرجته زودت فازلين ودخلته تاني وبقيت بنيك واطلع وانزل وهي تصوت واخبط في لحم طيزها طالع نازل وازوم اكتر هموت واسرع بس خايف اعورها وفضلت انيك لحد ما اتكيفت اوووي قمت مخرجه وقمت مقعد شهد علي حجري ودخلته في طيزها وفشخت رجلها وفضلت العب في كسها لحد ما بقت تطلع وتنزل بنفسها واترعشت جااامد ونزلت وانا كنت خلاص هجيب قمت وقعدتهم تحت زبي وجبتهم علي بزازهم وشفايفهم وهما فضلوا يمصوا فيه ويناولوه لبعض لحد ما نشف خالص لبست هدومي وبقيت بنيك في الاتنين كل ما يكون في فرصه
اتمني يكون القصه عجبتكم ولو عجبتك دوس لايك واستني الباقي لسه في كتييير اوي السلسله لسه مخلصتش

Abdo Elsafel
11-25-2019, 11:23 PM
من فضلكو عاوز مشاركات وتشجيع عشان لسه في كتير عاوز احكيه

شوفوني
11-26-2019, 02:01 PM
تم اضافة الجزء الثاني والثالث
مستقببلا لا تنشيء موضوعا لكل جزء

اضفه هنا وابلغنا لنقوم بالدمج

قراءة ممتعة

ايهاب الخولي
11-27-2019, 10:28 AM
قصص جميله وممتعه يا ريت تكمل

Abdo Elsafel
11-27-2019, 07:30 PM
قصص جميله وممتعه يا ريت تكمل

اكيد هكمل لسه في كتير
انا محتاج واحده معايا نهيج بعض او واحد سالب سوفت او هارد

ليلي احمدد
03-03-2020, 11:40 AM
جزء حلووووووو

حسن الرحال
03-03-2020, 09:07 PM
روووعااات واكثر

Abdo Elsafel
03-05-2020, 08:24 AM
جزء حلووووووو

انتي احلي يا لوله
كلميني خلاص⁦♥️⁩💪

Abdo Elsafel
03-05-2020, 08:25 AM
روووعااات واكثر

حبيبي تسلم 🔥💪

شوفوني
03-05-2020, 08:50 AM
تم اضافة الجزء الرابع

قراءة ممتعة

ليلي احمدد
03-05-2020, 09:03 AM
كملها كويسه

Abdo Elsafel
03-14-2020, 05:03 AM
بعد اذن الادمن عاوز امسح القصه (السلسله)كلهااا بعد اذنكوا

النمر الافريقى
03-17-2020, 12:32 AM
جميييييييييييييله

Haidy_55
03-18-2020, 03:26 AM
جميل استمررر ⁦☺️⁩

العميــد
03-19-2020, 12:05 PM
يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووو

Abdo Elsafel
03-23-2020, 11:48 PM
جميييييييييييييله

حبيبي تسلم

Abdo Elsafel
03-23-2020, 11:49 PM
يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووو

تابعني في اجدد🔥

Abdo Elsafel
03-23-2020, 11:49 PM
كملها كويسه

حبيبتي تسلمي يا قمر

Abdo Elsafel
03-23-2020, 11:50 PM
روووعااات واكثر

تابعني في احسن⁦♥️⁩🔥

الحالم10
05-11-2020, 12:11 AM
قصة مثيرة,,,
كملها

Abdo Elsafel
05-11-2020, 07:12 PM
قصة مثيرة,,,
كملها

عنيا هكملها ⁦♥️⁩⁦♥️⁩

مجنون الجميلات
05-18-2020, 05:57 AM
شوف الدكر بطل القصه اللي بيمتع اي نتايه تركب عليه من هنا

//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?p=3272602#post327260 2

اظن ممنوع نشر صور ازبار الاطفال

Abdo Elsafel
05-18-2020, 07:54 AM
اظن ممنوع نشر صور ازبار الاطفال

أسأل امك زبر الطفل دا بيعمل فيها ايه

شوفوني
06-14-2020, 06:31 AM
رغم كل الارشادات ما زلت ترتكب المخالفات

ـــ تاخير التبليغ عن الاضافة

ـــ نشر بيانات شخصية بعناوين تواصل هدفها التعارف

ــــ وضع روابط لمواضيع اخرى ليس لها علاقة بالقصة بقصد التعارف ايضا


هذه مخالفات يمكن ان توقف عضويتك اذا استمرت

تم دمج الاضافة راجيا الالتزام بالضوابط

Abdo Elsafel
06-14-2020, 06:39 AM
رغم كل الارشادات ما زلت ترتكب المخالفات

ـــ تاخير التبليغ عن الاضافة

ـــ نشر بيانات شخصية بعناوين تواصل هدفها التعارف

ــــ وضع روابط لمواضيع اخرى ليس لها علاقة بالقصة بقصد التعارف ايضا


هذه مخالفات يمكن ان توقف عضويتك اذا استمرت

تم دمج الاضافة راجيا الالتزام بالضوابط


انا لقيت كله بيعمل كدا فعملت دا كدعايه ليا وكدا يعني احنا في ترفيه ومحدش اشتكي مني ⁦♥️⁩

Abdo Elsafel
06-16-2020, 07:23 AM
جميل استمررر ⁦☺️⁩

انا ضيفت اجزاء تانيه اتمني تعجبك وتسخنك اكتر

Abdo Elsafel
06-16-2020, 07:24 AM
كملها كويسه

تم اضافه الجزء الرابع والخامس اتمني يعجبوكي ويسخنوكي اوي

Hatem Moaz
06-16-2020, 09:57 AM
قصة ممتعة يا فنان
منتظرين الباقي

Abdo Elsafel
06-16-2020, 03:50 PM
قصة ممتعة يا فنان
منتظرين الباقي


تسلم يا صاحبي الجديد شديد 😉🔞🔥

Abdo Elsafel
07-04-2020, 03:17 PM
Coming soon 😊

Abdo Elsafel
07-13-2020, 08:23 PM
الجزء السابع قادم بقوه



/archive/index.php/t-283412.html/archive/index.php/t-267256.htmlقصص سكس ﻗﺼصﺍﻭﻝ ﺗﺠﺮﺑﺔ ﻣﻊ ﺍﻟﺠﻨﺲ ﻭﺍﺣﻠﻰ تحرش site:rusmillion.ruصور نيك كس بنت مراهقة بيضاء بزب كبير نسوانجيقصص نيك طيز محارم في المطبخ/archive/index.php/t-384578.htmlقصص جنس محارم زوجتي وخالها.com site:rusmillion.ruناكتنى بنت شيميل site:rusmillion.ruقصص سكس يمنيه خالتهقصص سكس اخي ناكني لاسبوع بعد غياب زوجي.comعندما لمس ابني كسيقصص سقس سعوديه في المهجرجديد حمدي ومحمود ومروه قصص نسوانجي الارشيف/archive/index.php/t-335507.html/archive/index.php/t-500134.htmlقصص سكس الجامعه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-283339.html/archive/index.php/t-35779.html/archive/index.php/t-201236.html/archive/index.php/t-240386.html/archive/index.php/t-494951.html/archive/index.php/t-523598.html/archive/index.php/t-415447.htmlناكنى العجلاتىقصص سكس عربى شراميط الصعيد والفلاحين site:rusmillion.ruقصص جنس من ثلاثةاجزاءقصص جنسية مع مرات الجيران مقابل المالنسوانجي اشقط site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-332866.html/archive/index.php/t-305568.htmlالحارس قصص سكسسكس قصص جنسيه جروبقصص سكس إثارة لذة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-541484.html/archive/index.php/t-373137.htmlقصص سكس نيك كان نفسي فيهاقصص محارم السواق/archive/index.php/t-137103.htmlقصه سكس ناكني زوج اختي يمنيات/archive/index.php/t-7402.html/archive/index.php/t-153304.html/archive/index.php/t-41119.htmlحكايات سكس شم كيلوت/archive/index.php/t-21233.htmlقصص محارم ابني بيبعتلي جوابات حب.com site:rusmillion.ruقصة شباب ينكوبنت قصة كيف بم نيكهاقصص المحل site:rusmillion.ruقصص سكس انا واختي ومفاتيح السياره.comقصص سكس من التراث العربي /archive/index.php/t-3729.html/archive/index.php/t-520967.htmlقنبله المحارم سعوديه تقلع لاخوها ينيكها وابوها يلعب فى بزازها ويتفرج.com/archive/index.php/t-34162.html/archive/index.php/t-232918.htmlشيف قصص سكس فروخ ورعان ٢٠٠٠ site:rusmillion.ruقصص سكس سوالب سعودى/archive/index.php/t-421498.html/archive/index.php/t-300369.html/archive/index.php/t-211971.html/archive/index.php/t-287787.htmlقصة نيك طيزي جماعي/archive/index.php/t-325962.html/archive/index.php/t-215523.html/archive/index.php/t-53465.html/archive/index.php/t-488894.htmlاغراء البنات في الشارع بقضيبه مقلب يتحول الى نيك مترجم/archive/index.php/t-57693.html/archive/index.php/t-20066.htmlقصص سكس مرات صاحبي مدام ليالي/archive/index.php/t-159923.html/archive/index.php/t-537644.html/archive/index.php/t-66813.htmlقصص نيك مع ارملهكنانلعب في سطح البيت فناكني/archive/index.php/t-289626.html/archive/index.php/t-316877.htmlقصص سحاق نسوان في قمة الروعة والدهشة والمتعةقصص نيك محارم اختي المتزوجة/archive/index.php/t-141637.html/archive/index.php/t-364964.html/archive/index.php/t-230219.html/archive/index.php/t-133076.htmlقصص سكس محارم جميع اقاربي/archive/index.php/t-451679.html/archive/index.php/t-7006.html/archive/index.php/t-2171.html/archive/index.php/t-452578.html/archive/index.php/t-291265.html