Mohamed_,bk
12-20-2016, 02:59 PM
داخل انيك مراتي فناكتني
الجزء الأول
بدات القصة من سنة تقريبا كنت لسه بفكر اني اخطب واحوز واستقر ومكنتش عارف اختار المهم وقعت عيني علي واحدة في الشارع اللي ورانا بس ايه كان جسمها نار كانت متوسطة الطول وجسمها ملفوف ومدملك ولونها خمري وشفايفها منفوخة وبارزة لبره بس طبيعي وبزازها كانت كبيرة و طيازها اكبر و كانت بارزة لبره اوي لما بتبص عليها من الجنب تشوف منزر غريب يخليك تجيبهم علي نفسك وانت واقف لان بزازها من قدام بتبقي بارزه اوي انا ساعات كان بيتهيالي انها بتلعب حديد ببزازها لانها كانت ساعات مبتبقاش لابسه سوتيان ومع ذلك الاقي بزازها بردو واقفه زي الحديد هتسالوني ازاي كنت بعرف انها موش لابسه سوتيان ولا لابسه وده اللي هقوله بعد شوية المهم طيازها التانية كانت كمان من ورا بارزة كانها كنبه ممكن تقعد عليها وكانت دايما تلبس عبايات هيا كانت بتقول انها موش بتلبس بنطلون لانه حرام بس انا موش عارف ايه الفرق مبين العبايات اللي كانت بتلبسها والبناطيل لان العبايات اللي كانت بتلبسها كانت مخصرة جسمها بالتفصيل الممل لدرجة انها لما كانت بتبقي ماشية قدامي كنت ببقي شايف كلوتها من تحت العباية وحز الكلوت والسوتيان كانو بيبقو بارزين جدا لدرجة ان صحابي كانو يقولولي احنا بنبقي عارفين ابتسام ده لابسه كلوت وسوتيان من تحت الهدوم ولا لا بمجرد منشوفها ولما بتيجي في الشمس كنت تشوف لون كلوتها من تحت لان العباية كانت بتبقي شبه شفافة فالشمس بتكشف اللي تحتيها انما كوم العباية كان غالبا بيبقي شيفون الشيفون ده القماشة اللي بتبقي شافه اللي تحتيها بالظبط عشان كانت تعتبر ماشية ودراعاتها عريانه انا طبعا سمعت الكلام ده كله بس نفضت لاتي قلت لما اجوزها هخليها تلبس محترم اما بالنسبة لكلام الناس فميش واحدة الا وهيتكلمو عليها حتي لو نازلة من السما المهم قلت لواحد صاحبي يعرفها كويس انه يعرفني عليها وقالي ان اسمها ابتسام وانه يعرف اخوها كمان وده اللي حصل بالفعل وعرفنا بعض كويس وبعديها بفتترة صغيرة قررت اني اتقدملها واخطبها و خطبتها من اخوها لان ابوها ميت قعدنا مخطوبين شهرين وبعد كده اتجوزتها وعملنا مشكلة كبيرة علي فستان الفرح كانت عاوزة تلبس فستان مفتوح من فوق اوي بزازها هتبقي طالعة بره الفستان والشباب مهيصدق وطبعا هتقلع الححاب وتحط ميكب انا رفضت طبعا واصريت علي فستان مخترم شويه وطبعا علي انها تلبس الحجاب وفي ليلة الفرح كل ماجي ادخل عشان اشوفها او اكلمها يمنعوني ويقولولي لا موش هتشوفها غير وهيا جنبك عالكوشة عشان محرقش المفجاة المهم مخدتش في بالي وقولت ياللي وعلي فجاة لقيتها طالعة بالفستان اللي انا كنت رافضة وموش لابسه ححاب خالص وحططت نص كيلو ميكب علي وشها انا زعلت جدا بس قلت يلا ده عروسة ونفسها تفرح ولقيتها قامت من جنبي عالكوشة ونزلت ترقص مع الستات والشباب عمالين يصوروها انا طبعا غيرت جدا ونزلت منعتها من الرقص بالعافية المهم خلصت الليلة وقلت يالا اهه ليلةوخلاص جيت المهم في ليلة ده خلصنا الفرح وخلاص بقي اصحابي مشيو والمعازيم واهلي واهلها ومتبقيش غيري وغيرها انا كنت قلقان زيي ممعظم الشباب بيبقي قلقان في الليلة ده المهم دخلت هي اوضة النوم في الاول وانا دخلت الحمام اخد دوش خرجت من الحمام انا بقي متوقع اني هلاقيها قاعدة عالسرير ومستنياني بقي وعلي وشها شوية كسوف زي البنات في الليلة ده دخلت الاوضه واتفاجات بمنظر تاني خالص لقيتها قالعه هدومها وموش لابسه غير الاندر وجزمة كعب عالي لونها احمر والمونكيير اللي في صوابع رجليها كان لونه اسود كان منظرها كله سكس والاندر كان لونه ابيض و شفاف وكان تقريبا صغيرر عليها لان السوتيان كان مقطوع فباين بزازها من كبرها فجرت السوتيان ومستحملش الضغط فاتقطع فقامت ربطته من النص والكلوت مكنش باين منه اي حاجه كان مبلوع بالكامل بين فرادي طيازها لدرجة اني كنت احسبه كلوت فتله في الاول بس بعد كده عرفت انه كلوت عادي بس اتكلكع في طيزها من كبرها وكانت ممده علي السرير مستنياني انا حسيت كان هيا الراجل وانا الست وان هي اللي هتخش عليا موش انا بس اناىقلت في نفسي لا انا لازم اسيطر عليها من اول يوم عشان بعد كده متركبنيش وتبقي الكلمة كلمتي فبدات بقي اخوش الاوضه واتحرك يمين وشمال بستعرض نفسي قدامها يعني وكده وعشان افك نفسي من القلق والخوف اللي انا فيه الغريبة انها مكانتش حاسه باي قلق وكان شكلها كده يوحي بانها ولا هاممها اي حاجه فكان ده بيزيد قلقي لان اللي كنت متوقعه ان هخش الاقيها مكسوفه وموش عارفه تعمل حاجه وانا اللي افكها انما اللي حصل كان عكس كده خالص هيا اللي مفكوكه وممده علي السرير وواخده حريتها كانها الراجل وانا اللي واقف بعيد وموش عارف اعمل حاجه ولقيتها بتشاورلي بصباعها وبتقولي بصوت كله سكس تعالي يا حبيبي يا جوزي متقلقش من حاجه انا مراتك دلوقتيى تعالي بقي عشان انا تعبت كلامها دخل في ودني زي الصاعقة انا حسيت اني مليش اي لازمة خلاص وان هي اللي هتعمل كل حاجه بس جيت مراجع نفسي وقلت لا انا اللي لازم اسيطر فجيت قالع هدومي ورميتها علي الارض وبقيت واقف في الاوضه موش لابس غير الفلنه والبوكسر انا الحقيقة كنت عاوز اقلعهم هما كمان بس اتكسفت فلقيتها بتشاورلي بصباعها الملفوف والحنهةمغطياه وعليه تاتووه علي شكل وردة والمونكير الاسود كان منظرها وهيا بتشاورلي كانها اميرة وانا خادم ليها المهم مفهمتش هيا قصدها ايه فراحت قالتلي اقلع الفلنه والبوكسر وسيب الكرافته بس يا حبيبي يا جوزي انا عاوز اشوفك زيي منزلت من بطن مامتك ومره تانية وصدمة تانية كلامها ينزل عليا زي الصاعقة واحس اني موش راجل واني مجرد عيل لسه بتعلم الجنس وان اللي انا واقف قدامها ده ست كبيرة مع انها كانت اصغر مني في السن وانها ست خبره وشرموطه وميستريس وبدل ما هي اللي تقوم تعرض نفسيها وترقصلي وتحاول تثيرني وانا اللي ابقي ممد عالسرير اللي بيحصل العكس تماما انا اللي بعرض نفسي عليها وانا اللي بحاول اني اثيرها وهي نايمة عالسرير وممده بتتفرج عالقرد اللي اتجوزته و بتمني انها ترضي عني كمان المهم قلت في نفسي لا موش هيفرق كلامها معايا بردو انا الراجل وانا اللي هسيطر في الليلة ده فجيت قالع الفلنه والبوكسر وسيبت الكرافته انا مكنتش فاهم هي عاوزاني البس الكرافته ليه بس نفذت وخلاص وبقيت غريان و بلبوص زي منزلت من بطن امي وبعد شويه لقيت ملامح وشها اتغيرت انا حسيت انها اتصدمت شوية او ممكن اقول ان املها خاب بس معرفش ليه بس بعد كده فكرت وبدات اخمن لان انا عندي مشكلة هيا موش مشكلة اوي بس يمكن هي دهةالسبب انا زبري كان موش طويل اوي بس بردو مكنش قصير يعني عادي اقدر امتع الست اللي اجوزها بس هي يمكن كانت عاوزة حاجه من النوع الكبير او كانت حاطه في دماغها حاجه وفي النهاية لقيت حاجه تانية اقل من المستوي اللي هي كانت عاوزاه بس بعد كده لقيتها ابتسمت وقالتلي مالك يا حبيبي واقف عندك ليه تعالي جنبي هنا انا فرحت لما شفت ابتسامتها قلت في نفسي يبقي عجبها وده اداني دفعة ثقة في نفسي المهم جيت مقرب منها وانا حاطط في دماغي ان انا لازم اسيطر علي كل حاجه ولازم افرد نفسي عليها فجيت مقرب منها وجيت ماسكها من رجليها زي الاسد وجيت ساحبها علي طرف السرير ورفعت رجليها لفوق وجيت طالع عالسرير وجيت رافعها من رجليها فبقي وسطها متعلق في الهوا وجيت حاطط تحتيها مخده عشان ترفع وسطها لفوق وعلي فجاة لقيتها مسكت الكرافته بتاعتي وقامت ساحباني بيها وقربت وشي علي وشها وقامت باستني فقمت بايسها انا كمان وقلتلها غمضي عينيك يا خبيبتي فقامت مغمضه عنيها ولسه ساحباني من الكرافته بس رخت ايديها شويه ومن منظر جسمها وشكلها وطريقة كلامها كل ده كان عامل عليا ضغط جنسي غريب واثارة جنسية محستهاش قبل كده لدرجة اني كنت خاسس ان زبري هينفجر من ضغط الدم اللي فيه ومن شدة انتصابه حسيت بالم في طرف زبري بسبب شدة الانتصاب وحسيت ان ضغط الدم في زبري هيقطع جلد زبري عشان الدم يخرج المهم لسه بقرب زبي من باب كوسها وحصلت حاجه غريبةالمهم لقيتها بتقولي لا يا حببي متفش علي فتحة كسي هوه كده كده مبلول دخله فيه من غير متف فيه ده موش طيزي يا حبيبي وده كانت المره التالته اللي اتصدم فيها في اليوم ده موش عارف اقولها ايه اليوم كان كله مفاجات بالنسبالي كان يوم صعب جدا عليا كراجل من اول اليوم وكرامتي في الارض واديني في اخر اليوم وبردو اليوم موش عاوز يظبط معايا لقيت نفسي دايخ وخايف ومكسوف موش عارف هقول ايه ولا ايه موش عارف انطق بكلمة من الصدمة اللي انا فيها ومن الخوف منها بعد كل اللي انا شوفته منها خلاني موش عارف اقدر رد فعلها هيبقي ايه قعدت افكر وانا فوقها وهي من تحتي ومازالت مغمضه عنيها اقولها ايه مفيش غير حل واحد جيت قايلها معلش يا حبيبتي بس السائل اللي نزل ده مكنش تفافه قالتلي اومال ايه قلتلها ده المني بتاعي قالتلي يا حبيبي هوه انت دخلته اصلا عشان تجيبهم بطل هزار ويللا دخله بسرعه انا تعبت انا عاوزة اتفتح بقي فقلتها يا حبيبتي و**** مبهزر ده المني اللي نزل موش تفافه الظاهر ان الاثارة كانت عاليه عليا اوي فمستحملتش فجيبتهم اول مشوفت كوسك الوردي ومن غير مدخله فلقيتها فتحت عنيها وبصتلي باستعجاب وبعد كده مدت ايديها علي كوسها وبدات تجيب السائل اللي نزل علي فتحة كوسها وبدات تشمه وتدوقه فعرفت انه المني بتاعي صح كانت لسه ساحباني من الكرافته فلقيتها سحبتني بقوة كبيرة جدا وقربتي وشي منها وعلي فجاة قامت تفت علي تفه كبيرة اوي ومليانه بلغم وقرف غرقت وشي وعلي فجاة تاني لقيت قلم نزل علي خدي بس قلم موش عادي قلم قوي جدا لدرجة ان رقبتي اتلوحت ولقيت جنب شفتي اتفتح واتجرحت جرح كبير في شفايفي وقعدت اجيب دم لحد لما غرقت بزازها بالدم وغرقت السوتيان بتاعها كله بالدم وبدل ما كان لونه ابيض بقي لونه احمر بالدم بتاعي وقامت ضربتني بالجزمة الكعب بتاعتها في صدري وقعتني من علي السرير علي الارض دماغي اتخبطت في الارض واتفحت وجابت دم وصدري اتعور لان كعب جزمتها كان حاد فجرحني في صدري كمان والفرش اتملي دم وملاية السرير اتغرقت دم وبدل ميبقي دم البكارة بتاعتها اللي عالملاية لا ده دم جوزها اللي موش نافع في حاجه وحتي بكارتها مقدرش يفتحها
والي اللقاء في الحزء الثاني
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
الجزء الثاني
وقفنا في الجزء الاول علي اني معرفتش افتحها وبدل ميبقي دم بكارتها عالملاية انما دمي انا اللي غرق الملاية والاوضة من الضرب اللي خدته منها وبعد كده
قامت من علي السرير وفضلت رايحة وجاية في الاوضة وانا فضلت قاعد علي الارض موش عارف هي بتفكر في ايه انا طبعا كنت متغاظ جدا من العلقة اللي انا خدتها علي ايد عروستي اللي اصغر مني بسنتين وكنت عاوز اقوم اضربها بس موش عارف انا كنت خايف من ايه طبعا دماغي مشغوله باللي حصلي وعمال افكر اعمل ايه انا التاني بس لقيت اني موش هينفع اضربها او اتخانق معاها وهي في المزاج ده وبعد اللي انا عملته لو انا حاولت اضربها ممكن تطلع وتفضحني وسط الناس وهي جريئة وممكن تعملها وبعدين انا معرفتش افتحها يعني لسه بكر فكلامها هيتصدق علطول وهيقولو اني ضعيف جنسيا واني موش راجل ومقدرش ارفع راسي وسط الناس واصحابي فقعدت علي الارض ساكت ومستني اشوف هتعمل ايه ولقيتها قربت مني وقامت مسكتني من شعري وسحبتني وراها عالسرير ونامت علي طرف السرير ورفعت رجليها وحطتهم علي كتفي ومسكت راسي بايديها وقامت مقربه راسي من كوسها انا مكنتش فاهم هي عاوزة ايه فلقيتها ضربتني بالقلم وقالتلي طلع لسانك يا حيوان قلتلها ليه يا حبيبتي قالتلي منغير متسال يا خول اللي اقولك عليه تنفذه من غير كلام فقمت مطلع لساني ولقيتها شدت راسي بقوة ناحية كوسها ولقيت لساني جوه كوسها انا قرفت جدا وحسيت اني هجيب اللي في بطني انا اول مره في حياتي اتهان الاهانات ده كلها ومن مين من مراتي اللي المفروض انا اللي اكون راجلها بس الموقف اللي انا كنت فيه ميقلش اني راجل اصلا واحد بجيب شهوته قبل حتي ميلحق يدخل زبره في كوس مراته المهم لقيت لساني غاص جوه كوسها الواسع كان واسع جدا لدرجة اني قلت في نفسي اومال انا كنت عاوز انيكها ازاي بزبري دا علي كوسها الواسع دا كنت ادخل زبري والبيضان كمان وميملهوش الحقيقة انه كان واسع جدا وكمان هي مكنتش نضيفة لان ريحة كوسها كانت وحشة جدا وكانت فيه افرازات لونها غامق منتشرة علي حواف كوسها وجوه كوسها لما زقت وشي علي كوسها لقيت الافرازات ده طرطشت علي وشي وكانت ريحتها وحشه جدا وملبكه اوي وفيه سوايل عماله تخرج من جوه كوسها وتيجي علي لساني وعلي مناخيري وتنزل لتحت لحد متغرقت هي لاحظة اني قرفان جدا فمسكتني من شعري بقوة وقعدت تمسح الافرازات اللي خارجه من كوسها بوشي و قالتلي العبلي بلسانك يا علق حركه فوق وتحت ويمين وشمال قعدت بين فخادها العبلها بلساني وامص زنبورها والحسهولها والحسلها شفرات كوسها انا كنت قرففان جدا وفي النهاية رجعت اللي في بطني من القرف دا اللي بترغمني علي اني اعمله فلما هي لقيتني قرفان جدا اتغاظت وقالتلي انت كمام قرفان انت لسه شوفت مني حاجه ده انا هنيكك في طيزك واخليك تقول انا مره وعاوزة اللي ينيكني وبعدين لو لوانت راجل مكنتش تبقي في الذل ده و ارغمتني اني ابلع الافرازات اللي من كوسها كانت مالحة عاملة زي الصديد اللي بيبقي في الجرح ولونها اصفر ولزجة وفيها حتت متخثرة عاملة زي الجلي قالتلي انت عارف اللي انت بتبلعه ده ايه قلتلها ايوه انا موش خام اوي كده ده الافرازات بتاعة الستات عشان ترطب المهبل لقيتها قامت ضارباني قلم علي الخد التاني وراسي اتخبطت في ركبتها الحقيقة ان ضربها بيوجعني اوي مع انها ست بس القلم منها بينزل علي خدي زي المرزبه وطبعا مكنتش قادر اتكلم لاني خايف من الفضيحة اللي هتحصلي علي ايديها وكرامتي اللي هتبعزقها قدام الناس قالتلي انت موش خام بس ده انت حمار ابن عرص متناك افرازات ايه يا روح امك بص بقي يا خول انا بقالي شهرين مغسلتش كوسي ده حتي بعض الدورة كنت بمسحه بمنديل عشان امشي الدم بالاضافة لكده العرق اللي بيعرقه كل يوم من الحك فيه انا كنت بحكه كل يوم عشان اجيب شهوتي والبول والوساخة ده كلها اجتمعت في كوسي وسببلي مرض بكتيري والدكتور لما كشف عليا لاني كنت بهرش فيه ليل نهار كان واكلني علطول فقام قالي لازم اهتم بالنظافة الشخصية وانضف كوسي كل يوم بس انا طبعا كنت مكسلة بس دلوقتي بعد معرفتك وعرفت انك خول وموش راجل قررت اني اعالج كوسي من البكتيريا اللي فيه والوساخة بلسانك النضيف عاوزاك تلحس كل اللي يخرج من كوسي لحد مينصف ويبقي انضف من عينك ولو بعد مخلصت
مخلصت لحس كوسي حسيت انه واكلني شوية هنيكك في طيزك لاني هعرف انك ملحستهوش كويس وساعتها هتشوف هيجرالك ايه هعلقك من زبرك في مروحة السقف وهعملك زي الدبيحة واقطع من لحمك واكل يابن المتناكة فهمت بقي يا عرص
الي اللقاء في الجزء الثالث
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
الجزء الأول
بدات القصة من سنة تقريبا كنت لسه بفكر اني اخطب واحوز واستقر ومكنتش عارف اختار المهم وقعت عيني علي واحدة في الشارع اللي ورانا بس ايه كان جسمها نار كانت متوسطة الطول وجسمها ملفوف ومدملك ولونها خمري وشفايفها منفوخة وبارزة لبره بس طبيعي وبزازها كانت كبيرة و طيازها اكبر و كانت بارزة لبره اوي لما بتبص عليها من الجنب تشوف منزر غريب يخليك تجيبهم علي نفسك وانت واقف لان بزازها من قدام بتبقي بارزه اوي انا ساعات كان بيتهيالي انها بتلعب حديد ببزازها لانها كانت ساعات مبتبقاش لابسه سوتيان ومع ذلك الاقي بزازها بردو واقفه زي الحديد هتسالوني ازاي كنت بعرف انها موش لابسه سوتيان ولا لابسه وده اللي هقوله بعد شوية المهم طيازها التانية كانت كمان من ورا بارزة كانها كنبه ممكن تقعد عليها وكانت دايما تلبس عبايات هيا كانت بتقول انها موش بتلبس بنطلون لانه حرام بس انا موش عارف ايه الفرق مبين العبايات اللي كانت بتلبسها والبناطيل لان العبايات اللي كانت بتلبسها كانت مخصرة جسمها بالتفصيل الممل لدرجة انها لما كانت بتبقي ماشية قدامي كنت ببقي شايف كلوتها من تحت العباية وحز الكلوت والسوتيان كانو بيبقو بارزين جدا لدرجة ان صحابي كانو يقولولي احنا بنبقي عارفين ابتسام ده لابسه كلوت وسوتيان من تحت الهدوم ولا لا بمجرد منشوفها ولما بتيجي في الشمس كنت تشوف لون كلوتها من تحت لان العباية كانت بتبقي شبه شفافة فالشمس بتكشف اللي تحتيها انما كوم العباية كان غالبا بيبقي شيفون الشيفون ده القماشة اللي بتبقي شافه اللي تحتيها بالظبط عشان كانت تعتبر ماشية ودراعاتها عريانه انا طبعا سمعت الكلام ده كله بس نفضت لاتي قلت لما اجوزها هخليها تلبس محترم اما بالنسبة لكلام الناس فميش واحدة الا وهيتكلمو عليها حتي لو نازلة من السما المهم قلت لواحد صاحبي يعرفها كويس انه يعرفني عليها وقالي ان اسمها ابتسام وانه يعرف اخوها كمان وده اللي حصل بالفعل وعرفنا بعض كويس وبعديها بفتترة صغيرة قررت اني اتقدملها واخطبها و خطبتها من اخوها لان ابوها ميت قعدنا مخطوبين شهرين وبعد كده اتجوزتها وعملنا مشكلة كبيرة علي فستان الفرح كانت عاوزة تلبس فستان مفتوح من فوق اوي بزازها هتبقي طالعة بره الفستان والشباب مهيصدق وطبعا هتقلع الححاب وتحط ميكب انا رفضت طبعا واصريت علي فستان مخترم شويه وطبعا علي انها تلبس الحجاب وفي ليلة الفرح كل ماجي ادخل عشان اشوفها او اكلمها يمنعوني ويقولولي لا موش هتشوفها غير وهيا جنبك عالكوشة عشان محرقش المفجاة المهم مخدتش في بالي وقولت ياللي وعلي فجاة لقيتها طالعة بالفستان اللي انا كنت رافضة وموش لابسه ححاب خالص وحططت نص كيلو ميكب علي وشها انا زعلت جدا بس قلت يلا ده عروسة ونفسها تفرح ولقيتها قامت من جنبي عالكوشة ونزلت ترقص مع الستات والشباب عمالين يصوروها انا طبعا غيرت جدا ونزلت منعتها من الرقص بالعافية المهم خلصت الليلة وقلت يالا اهه ليلةوخلاص جيت المهم في ليلة ده خلصنا الفرح وخلاص بقي اصحابي مشيو والمعازيم واهلي واهلها ومتبقيش غيري وغيرها انا كنت قلقان زيي ممعظم الشباب بيبقي قلقان في الليلة ده المهم دخلت هي اوضة النوم في الاول وانا دخلت الحمام اخد دوش خرجت من الحمام انا بقي متوقع اني هلاقيها قاعدة عالسرير ومستنياني بقي وعلي وشها شوية كسوف زي البنات في الليلة ده دخلت الاوضه واتفاجات بمنظر تاني خالص لقيتها قالعه هدومها وموش لابسه غير الاندر وجزمة كعب عالي لونها احمر والمونكيير اللي في صوابع رجليها كان لونه اسود كان منظرها كله سكس والاندر كان لونه ابيض و شفاف وكان تقريبا صغيرر عليها لان السوتيان كان مقطوع فباين بزازها من كبرها فجرت السوتيان ومستحملش الضغط فاتقطع فقامت ربطته من النص والكلوت مكنش باين منه اي حاجه كان مبلوع بالكامل بين فرادي طيازها لدرجة اني كنت احسبه كلوت فتله في الاول بس بعد كده عرفت انه كلوت عادي بس اتكلكع في طيزها من كبرها وكانت ممده علي السرير مستنياني انا حسيت كان هيا الراجل وانا الست وان هي اللي هتخش عليا موش انا بس اناىقلت في نفسي لا انا لازم اسيطر عليها من اول يوم عشان بعد كده متركبنيش وتبقي الكلمة كلمتي فبدات بقي اخوش الاوضه واتحرك يمين وشمال بستعرض نفسي قدامها يعني وكده وعشان افك نفسي من القلق والخوف اللي انا فيه الغريبة انها مكانتش حاسه باي قلق وكان شكلها كده يوحي بانها ولا هاممها اي حاجه فكان ده بيزيد قلقي لان اللي كنت متوقعه ان هخش الاقيها مكسوفه وموش عارفه تعمل حاجه وانا اللي افكها انما اللي حصل كان عكس كده خالص هيا اللي مفكوكه وممده علي السرير وواخده حريتها كانها الراجل وانا اللي واقف بعيد وموش عارف اعمل حاجه ولقيتها بتشاورلي بصباعها وبتقولي بصوت كله سكس تعالي يا حبيبي يا جوزي متقلقش من حاجه انا مراتك دلوقتيى تعالي بقي عشان انا تعبت كلامها دخل في ودني زي الصاعقة انا حسيت اني مليش اي لازمة خلاص وان هي اللي هتعمل كل حاجه بس جيت مراجع نفسي وقلت لا انا اللي لازم اسيطر فجيت قالع هدومي ورميتها علي الارض وبقيت واقف في الاوضه موش لابس غير الفلنه والبوكسر انا الحقيقة كنت عاوز اقلعهم هما كمان بس اتكسفت فلقيتها بتشاورلي بصباعها الملفوف والحنهةمغطياه وعليه تاتووه علي شكل وردة والمونكير الاسود كان منظرها وهيا بتشاورلي كانها اميرة وانا خادم ليها المهم مفهمتش هيا قصدها ايه فراحت قالتلي اقلع الفلنه والبوكسر وسيب الكرافته بس يا حبيبي يا جوزي انا عاوز اشوفك زيي منزلت من بطن مامتك ومره تانية وصدمة تانية كلامها ينزل عليا زي الصاعقة واحس اني موش راجل واني مجرد عيل لسه بتعلم الجنس وان اللي انا واقف قدامها ده ست كبيرة مع انها كانت اصغر مني في السن وانها ست خبره وشرموطه وميستريس وبدل ما هي اللي تقوم تعرض نفسيها وترقصلي وتحاول تثيرني وانا اللي ابقي ممد عالسرير اللي بيحصل العكس تماما انا اللي بعرض نفسي عليها وانا اللي بحاول اني اثيرها وهي نايمة عالسرير وممده بتتفرج عالقرد اللي اتجوزته و بتمني انها ترضي عني كمان المهم قلت في نفسي لا موش هيفرق كلامها معايا بردو انا الراجل وانا اللي هسيطر في الليلة ده فجيت قالع الفلنه والبوكسر وسيبت الكرافته انا مكنتش فاهم هي عاوزاني البس الكرافته ليه بس نفذت وخلاص وبقيت غريان و بلبوص زي منزلت من بطن امي وبعد شويه لقيت ملامح وشها اتغيرت انا حسيت انها اتصدمت شوية او ممكن اقول ان املها خاب بس معرفش ليه بس بعد كده فكرت وبدات اخمن لان انا عندي مشكلة هيا موش مشكلة اوي بس يمكن هي دهةالسبب انا زبري كان موش طويل اوي بس بردو مكنش قصير يعني عادي اقدر امتع الست اللي اجوزها بس هي يمكن كانت عاوزة حاجه من النوع الكبير او كانت حاطه في دماغها حاجه وفي النهاية لقيت حاجه تانية اقل من المستوي اللي هي كانت عاوزاه بس بعد كده لقيتها ابتسمت وقالتلي مالك يا حبيبي واقف عندك ليه تعالي جنبي هنا انا فرحت لما شفت ابتسامتها قلت في نفسي يبقي عجبها وده اداني دفعة ثقة في نفسي المهم جيت مقرب منها وانا حاطط في دماغي ان انا لازم اسيطر علي كل حاجه ولازم افرد نفسي عليها فجيت مقرب منها وجيت ماسكها من رجليها زي الاسد وجيت ساحبها علي طرف السرير ورفعت رجليها لفوق وجيت طالع عالسرير وجيت رافعها من رجليها فبقي وسطها متعلق في الهوا وجيت حاطط تحتيها مخده عشان ترفع وسطها لفوق وعلي فجاة لقيتها مسكت الكرافته بتاعتي وقامت ساحباني بيها وقربت وشي علي وشها وقامت باستني فقمت بايسها انا كمان وقلتلها غمضي عينيك يا خبيبتي فقامت مغمضه عنيها ولسه ساحباني من الكرافته بس رخت ايديها شويه ومن منظر جسمها وشكلها وطريقة كلامها كل ده كان عامل عليا ضغط جنسي غريب واثارة جنسية محستهاش قبل كده لدرجة اني كنت خاسس ان زبري هينفجر من ضغط الدم اللي فيه ومن شدة انتصابه حسيت بالم في طرف زبري بسبب شدة الانتصاب وحسيت ان ضغط الدم في زبري هيقطع جلد زبري عشان الدم يخرج المهم لسه بقرب زبي من باب كوسها وحصلت حاجه غريبةالمهم لقيتها بتقولي لا يا حببي متفش علي فتحة كسي هوه كده كده مبلول دخله فيه من غير متف فيه ده موش طيزي يا حبيبي وده كانت المره التالته اللي اتصدم فيها في اليوم ده موش عارف اقولها ايه اليوم كان كله مفاجات بالنسبالي كان يوم صعب جدا عليا كراجل من اول اليوم وكرامتي في الارض واديني في اخر اليوم وبردو اليوم موش عاوز يظبط معايا لقيت نفسي دايخ وخايف ومكسوف موش عارف هقول ايه ولا ايه موش عارف انطق بكلمة من الصدمة اللي انا فيها ومن الخوف منها بعد كل اللي انا شوفته منها خلاني موش عارف اقدر رد فعلها هيبقي ايه قعدت افكر وانا فوقها وهي من تحتي ومازالت مغمضه عنيها اقولها ايه مفيش غير حل واحد جيت قايلها معلش يا حبيبتي بس السائل اللي نزل ده مكنش تفافه قالتلي اومال ايه قلتلها ده المني بتاعي قالتلي يا حبيبي هوه انت دخلته اصلا عشان تجيبهم بطل هزار ويللا دخله بسرعه انا تعبت انا عاوزة اتفتح بقي فقلتها يا حبيبتي و**** مبهزر ده المني اللي نزل موش تفافه الظاهر ان الاثارة كانت عاليه عليا اوي فمستحملتش فجيبتهم اول مشوفت كوسك الوردي ومن غير مدخله فلقيتها فتحت عنيها وبصتلي باستعجاب وبعد كده مدت ايديها علي كوسها وبدات تجيب السائل اللي نزل علي فتحة كوسها وبدات تشمه وتدوقه فعرفت انه المني بتاعي صح كانت لسه ساحباني من الكرافته فلقيتها سحبتني بقوة كبيرة جدا وقربتي وشي منها وعلي فجاة قامت تفت علي تفه كبيرة اوي ومليانه بلغم وقرف غرقت وشي وعلي فجاة تاني لقيت قلم نزل علي خدي بس قلم موش عادي قلم قوي جدا لدرجة ان رقبتي اتلوحت ولقيت جنب شفتي اتفتح واتجرحت جرح كبير في شفايفي وقعدت اجيب دم لحد لما غرقت بزازها بالدم وغرقت السوتيان بتاعها كله بالدم وبدل ما كان لونه ابيض بقي لونه احمر بالدم بتاعي وقامت ضربتني بالجزمة الكعب بتاعتها في صدري وقعتني من علي السرير علي الارض دماغي اتخبطت في الارض واتفحت وجابت دم وصدري اتعور لان كعب جزمتها كان حاد فجرحني في صدري كمان والفرش اتملي دم وملاية السرير اتغرقت دم وبدل ميبقي دم البكارة بتاعتها اللي عالملاية لا ده دم جوزها اللي موش نافع في حاجه وحتي بكارتها مقدرش يفتحها
والي اللقاء في الحزء الثاني
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
الجزء الثاني
وقفنا في الجزء الاول علي اني معرفتش افتحها وبدل ميبقي دم بكارتها عالملاية انما دمي انا اللي غرق الملاية والاوضة من الضرب اللي خدته منها وبعد كده
قامت من علي السرير وفضلت رايحة وجاية في الاوضة وانا فضلت قاعد علي الارض موش عارف هي بتفكر في ايه انا طبعا كنت متغاظ جدا من العلقة اللي انا خدتها علي ايد عروستي اللي اصغر مني بسنتين وكنت عاوز اقوم اضربها بس موش عارف انا كنت خايف من ايه طبعا دماغي مشغوله باللي حصلي وعمال افكر اعمل ايه انا التاني بس لقيت اني موش هينفع اضربها او اتخانق معاها وهي في المزاج ده وبعد اللي انا عملته لو انا حاولت اضربها ممكن تطلع وتفضحني وسط الناس وهي جريئة وممكن تعملها وبعدين انا معرفتش افتحها يعني لسه بكر فكلامها هيتصدق علطول وهيقولو اني ضعيف جنسيا واني موش راجل ومقدرش ارفع راسي وسط الناس واصحابي فقعدت علي الارض ساكت ومستني اشوف هتعمل ايه ولقيتها قربت مني وقامت مسكتني من شعري وسحبتني وراها عالسرير ونامت علي طرف السرير ورفعت رجليها وحطتهم علي كتفي ومسكت راسي بايديها وقامت مقربه راسي من كوسها انا مكنتش فاهم هي عاوزة ايه فلقيتها ضربتني بالقلم وقالتلي طلع لسانك يا حيوان قلتلها ليه يا حبيبتي قالتلي منغير متسال يا خول اللي اقولك عليه تنفذه من غير كلام فقمت مطلع لساني ولقيتها شدت راسي بقوة ناحية كوسها ولقيت لساني جوه كوسها انا قرفت جدا وحسيت اني هجيب اللي في بطني انا اول مره في حياتي اتهان الاهانات ده كلها ومن مين من مراتي اللي المفروض انا اللي اكون راجلها بس الموقف اللي انا كنت فيه ميقلش اني راجل اصلا واحد بجيب شهوته قبل حتي ميلحق يدخل زبره في كوس مراته المهم لقيت لساني غاص جوه كوسها الواسع كان واسع جدا لدرجة اني قلت في نفسي اومال انا كنت عاوز انيكها ازاي بزبري دا علي كوسها الواسع دا كنت ادخل زبري والبيضان كمان وميملهوش الحقيقة انه كان واسع جدا وكمان هي مكنتش نضيفة لان ريحة كوسها كانت وحشة جدا وكانت فيه افرازات لونها غامق منتشرة علي حواف كوسها وجوه كوسها لما زقت وشي علي كوسها لقيت الافرازات ده طرطشت علي وشي وكانت ريحتها وحشه جدا وملبكه اوي وفيه سوايل عماله تخرج من جوه كوسها وتيجي علي لساني وعلي مناخيري وتنزل لتحت لحد متغرقت هي لاحظة اني قرفان جدا فمسكتني من شعري بقوة وقعدت تمسح الافرازات اللي خارجه من كوسها بوشي و قالتلي العبلي بلسانك يا علق حركه فوق وتحت ويمين وشمال قعدت بين فخادها العبلها بلساني وامص زنبورها والحسهولها والحسلها شفرات كوسها انا كنت قرففان جدا وفي النهاية رجعت اللي في بطني من القرف دا اللي بترغمني علي اني اعمله فلما هي لقيتني قرفان جدا اتغاظت وقالتلي انت كمام قرفان انت لسه شوفت مني حاجه ده انا هنيكك في طيزك واخليك تقول انا مره وعاوزة اللي ينيكني وبعدين لو لوانت راجل مكنتش تبقي في الذل ده و ارغمتني اني ابلع الافرازات اللي من كوسها كانت مالحة عاملة زي الصديد اللي بيبقي في الجرح ولونها اصفر ولزجة وفيها حتت متخثرة عاملة زي الجلي قالتلي انت عارف اللي انت بتبلعه ده ايه قلتلها ايوه انا موش خام اوي كده ده الافرازات بتاعة الستات عشان ترطب المهبل لقيتها قامت ضارباني قلم علي الخد التاني وراسي اتخبطت في ركبتها الحقيقة ان ضربها بيوجعني اوي مع انها ست بس القلم منها بينزل علي خدي زي المرزبه وطبعا مكنتش قادر اتكلم لاني خايف من الفضيحة اللي هتحصلي علي ايديها وكرامتي اللي هتبعزقها قدام الناس قالتلي انت موش خام بس ده انت حمار ابن عرص متناك افرازات ايه يا روح امك بص بقي يا خول انا بقالي شهرين مغسلتش كوسي ده حتي بعض الدورة كنت بمسحه بمنديل عشان امشي الدم بالاضافة لكده العرق اللي بيعرقه كل يوم من الحك فيه انا كنت بحكه كل يوم عشان اجيب شهوتي والبول والوساخة ده كلها اجتمعت في كوسي وسببلي مرض بكتيري والدكتور لما كشف عليا لاني كنت بهرش فيه ليل نهار كان واكلني علطول فقام قالي لازم اهتم بالنظافة الشخصية وانضف كوسي كل يوم بس انا طبعا كنت مكسلة بس دلوقتي بعد معرفتك وعرفت انك خول وموش راجل قررت اني اعالج كوسي من البكتيريا اللي فيه والوساخة بلسانك النضيف عاوزاك تلحس كل اللي يخرج من كوسي لحد مينصف ويبقي انضف من عينك ولو بعد مخلصت
مخلصت لحس كوسي حسيت انه واكلني شوية هنيكك في طيزك لاني هعرف انك ملحستهوش كويس وساعتها هتشوف هيجرالك ايه هعلقك من زبرك في مروحة السقف وهعملك زي الدبيحة واقطع من لحمك واكل يابن المتناكة فهمت بقي يا عرص
الي اللقاء في الجزء الثالث
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ