البرنس 7
04-17-2020, 03:05 PM
الجزء الأول
نشرته في صفحه زمان
مفهاش جنس كتير بس مشاعر أجمل
قصه +18
الفلاح و هند
اسمي عامر من احد قري كفر الشيخ
بدأت قصتي من حوالي سنه كنت لسه في نهايه الدراسه في كليه الهندسه كنت عايش في مصر جنب الجامعه
وأهلي في البلد عايشين وكنت بسافر في الاجازه عشان اشتغل معاهم في الغيط والفلاحه
جسمي رياضي من غير تمارين التكوين الجسماني عريض وعضلات بارزه والطول 180 سنتيمتر والبشره خمريه
يعني كنت متكامل الشكل و الجسم
كنت مطمع للبنات في الكليه بس انا كنت خجول مع الجنس الاخر.
بس كنت بطلع كل كبتي في صفحات الجنس والشات
مكنتش خجول فيها مرح منطلق بهزر وانزل نكت جنسيه
بدأت اتعرف في الجروبات والمواقع علي بعض الأشخاص
فيهم البنت اللي داخله باسم ولد
والولد الي داخل باسم بنت
وبدأت في علاقات شات سريعه ومختلفه
بس اللي علق معايا ايميل باسم
طائر الليل الحزين
الايميل كان دايما بينزل بوستات بتتكلم عن الوحده والهجران
فبعت للايميل طلب صداقه
مكنتش عارف الايميل لولد ولا بنت
كان همي اتعرف علي صاحب الايميل
كنت طبعا عامل الايميل باسم مستعار
كنت كاتبه باسم الفلاح المرح
وفعلا تم قبول طلب الصداقة
واول ما اتقبل بدأت ابعت رسايل علي الايميل
بس لاحظت ان الايميل مفهوش أصدقاء غيري
في الأول كانت الرسايل بتقراء بس محدش بيرد لغايه ما بعت رساله
اقول فيها ان دي اخر رساله هبعتها
ولو مفيش رد مش هبعت تاني
لاجد لأول مرة رد على رسالتي
كانت رساله مختصره
عايز ايه
فبعت كلمه واحده
نتعرف
لقيتها بتقولي. انثي
قلت بس
قالت كفايه عليك
قلت لها معاكي عامر. نهائي هندسه
كانت أول مره اعرف حد اسمي الحقيقي
بس حسيت وانا بكلمها بسعاده مع اني عارف ان الفيس كداب وان اي حد ممكن يخش باسم بنت وهو ولد بس معرفش دي بالذات كنت متأكد انها بنت
المهم فضلنا نتكلم مع بعض في اي كلام وكل كلام
عرفت انها اسمها هند
دا اللي قالته
ومرضيتش تقولي اي حاجه تاني عنها
اتكلمنا وضحكنا و اتعرفنا علي بعض اكتر
بس من غير انها تعرفني اي حاجه عنها
وبصراحه كان عندها حق
دي متعرفه عليا من جروب جنسي
بس انا عرفتها عني كل حاجه
عرفتها اني غريب في مصر ساكن في غرفه شرك مع ثلاثه اخريين من بلدنا شغالين في مصر وساعات ممكن نوصل لسته أفراد في الغرفه
وان اهلي مش اغنياء واني املهم عشان يفتخرو بأن ليهم ابن مهندس
واني ساعات بنزل اشتغل في اي حاجه عشان اجيب مصاريف الكليه والمعيشه
في طايفه المعمار مبلط سراميك او مبيض محاره
حتي اني بعتلها صورتي ورقم الجوال الخاص بيا
وطلبت اني اشوف صورتها رفضت
وكنت بحاول اني اكلمها باي شكل
وقالتلي انها هتكلمني ماسنجر بس بكره
فرحت جدا اني هشوفها
وتاني يوم استنتها تفتح لحد ما فتحت بعد نص الليل وشغلت الكاميرا بس كانت لابسه نقاب مغطي نص وشها وشعرها كان باين ولابسه بادي كت لونه احمر
ولأول مره اسمع صوتها
اتكلمت وحسيت اني في دنيا تانيه
هند. عامل ايه
عامر انا كويس بخير
هند. الحمد لله
عامر. نفسي اشوف وشك
هند. معلش يا عامر مش هينفع
عامر. تحت امرك
هند. اسمك ده الحقيقي
عامر. هبعتلك صوره البطاقه
هند. مش لازم
عامر. انتي منين
هند. مش قلنا مفيش اسئله تعارف
عامر. انا بس عايز انتي من القاهره ولا بره
هند. متخافش انا من القاهره
عامر. مواليد القاهره ولا خارج القاهره
هند وهي بتضحك. هتفرق
عامر. لا عادي بس عايز اسمع صوتك
هند. ليه
عامر. حاسس انه مش غريب علي ودني
هند. متفكرش كتير عشان هتتعب
عامر ضاحكا. انا من ساعه ما شفت صوره الايميل بتاعك وانا اتغيرت خالص
هند. فعلا من ساعه ما بدأنا الكلام وانا حاسه انك مش اللي كان بينشر الكلام الزباله اللي كنت بتنشره
كلامك بقي راقي
عامر. صحيح بس عايز اعرف انتي ليه بتخشي الجروبات دي
انا وشاب مراهق
انتي واحده جميله شكلك مثقف و مستريحه ماديا
فوجئت بوشها بيتغير وهي بتقول. مش قلنا مفيش اي تعارف وكمان عرفت منين
عامر. عادي
البادي دا ثمنه اكثر من 200 جنيه
عشان تلبسيه في البيت معناه انه مش فارق معاكي
والفون اللي بتكلميني منه من النوع الغالي من شكل و وضوح الصوت والصوره وكمان التبلوه اللي باين وراكي دا غالي جدا لو تقليد
ما بالك لو اصلي
هند وهي تضحك بعصبيه. بطل نصاحه بدل ما اعملك بلوك
وكملنا كلامنا وبقينا كل يوم تقريبا بنتكلم ماسنجر
صوت وساعات صوره وبرضه بالنقاب
مكنتش بحاول اني ادخل معاها في الجنس كلامنا كان عادي لحد ما صارحتها اني بحبها
لقيتها قفلت الايميل ثلاث ايام
وساعتها كنت متجنن
كنت ساعتها متجنن ومش عارف اعمل ايه
لحد ما لقيت تليفوني بيرن في اليوم الرابع نمره غريبه
ولقيت هند
هند. عامل ايه يا عامر
عامر. بحبك
هند. عشان خاطري بطل
عامر. بحبك
هند. انت متعرفنيش
عامر. مش مهم الدنيا واللي فيها. بحبك
هند. وانا كمان
عامر مصدقش نفسه
و قالها تعبتيني معاكي عشان تقوليها
اسمك ايه
هند. اسمي الحقيقي هند دا في البطاقه
عامر. يعني ليكي اسم شهره
هند. مش وقته
عامر. عايز اشوف وشك
هند. برضه مش وقته
عامر. طب امتي
هند. في وقته
ظلت علاقه هند و عامر حوالي خمسه أشهر تحكيله عن طفولتها وعن أدق التفاصيل في حياتها حتي حكيتله عن قسوه والدها معاها ومع امها وانها اتجوزت مرتين
وانها اكبر منه في السن وعشقها للبساطه وانها أمام الناس بوش ومعاه هو بس بوش تاني وانها عندها بنت في الاعداديه
وهو حكالها عن حياته وعن اخواته وعن الريف وشغله في الغيط ومشوار حياته
بس عمرهم ما اتكلمو مع بعض في الجنس
لحد في يوم كانت بتكلمه وهي غضبانه وانها نفسها تموت نفسها وكانت بتعيط بالتليفون
فقالها. اهدي وقولي لي علي عنوانك
فقالت. مش هتقدر تيجي
اقولك. انا هسافر شويه كام يوم
عامر. مش هسيبك لوحدك
هند. مش هينفع تيجي معايا
انا عايزه اكون لوحدي
عامر. ومين قالك اني هكون معاكي
انا هنام علي باب البيت احرسك
هند. مش هينفع بقولك
عامر. لا هينفع قوليلي هتروحي فين
هند. الجونه.
عامر. ودي هتلعبي فيها كوره
هند ضاحكه. لا يا خفيف هقف عارضه
وفضل يضحك معاها لحد ما وافقت انه يسافر معاها
بس نبهت عليه انها مش علي استعداد لعلاقه جنسيه ابدا
وانها هتروح معاه عشان عارفه انه بيحبها ومش هيعمل حاجه تزعلها ابدا
وكان عندها شرط غريب انها لو قالتله متكلمنيش تاني ميكلمهاش ابدا
ومهما حصل ميقولش لحد وميوجعش دماغها بالأسئلة
كانت مجموعه شروط صعبه بس هو عشان كان سعيد انه هيكون مع محبوبته وافق
وقال لرفاقه في السكن انه هيسافر شغلانه كام يوم
وفي المكان اللي اتفق مع هند علي المقابله راح و وجد تليفونه بيرن
وجد هند بتقوله انت فين
عامر. في انتظارك واقف في المكان اللي قلتيلي عليه
بعد نصف دقيقه وجد عربيه اودي حديثه ذات زجاج معتم تقف أمامه وصوت هند يقول ادخل
فوجئ عامر بالعربيه بس لهفته علي لقاء هند جعلته يدخل بسرعه كأن عفاريت الأنس والجن تلاحقه
لينظر لأول مرة لوجه هند
لم يتبين في البدايه ملامحها
فقد كانت ترتدي نظاره شمسيه كبيره تغطي نصف وجها
مد يده ليدها ليصافحها
فصافحته وهي تخلغ النظاره عن عينها فانطلقت منه شهقه كبيره
لقد كانت الاعلاميه الكبيره......... (................)
عامر معقول استاذه.......... ....
هند. لا اسمي هند ودا اسمي الحقيقي
ودا اللي هتعرفه بس غير كده لا
بس انتي اعلاميه كبيره
هند غاضبه . لا انا معاك مش زفت ولا بلاها سفر وقرف
عامر. هند وهند بس
موافق ومش هخلف وعدي ليك
لم يكن أمام هند الا انها سحبت مصحف موضوع أمامها في السياره لتحلفه علي كل وعوده
وفعلا اقسم لها إلا يزعجها وعلي كل طلباتها
يتبع
هند والفلاح الجزء الثاني +18
علم عامر ان هند التي عشقها من علي الشات ما هي إلا الاعلاميه المشهوره والممثله..........
ولكنها كانت تمر بظروف نفسيه بسبب الحرب عليها من كبار المسؤلين في البلد بسبب محاربتها للفساد وكلما حاول أن يتحدث معها كانت تصده من الحديث في حروبها الاعلاميه وانها تريد أن تنسي من هي وانها معه هند فقط....
،،،. ،،،،،،،،،،،.
الجزء الثاني
توقفت هند عند كافيتريا في الطريق للحصول على الراحه وكان عامر يريد أن يتحدث معها
عامر. عامله ايه يا هند
هند. الحمد لله ماشيه
عامر. تحبي تتكلمي في حاجه
هند. ولا عايزه اتكلم ولا هخليك تتكلم
عامر. طب احط لازق علي بقي
هند ضاحكه. لا طبعا لاما هرميك من العربيه وانت حر
عامر ضاحكا. لا علي ايه نتكلم وكأني معرفش انتي ايه المهم نفسك في ايه
هند. نفسي اناااااااام
عامر. تحبي اسوق
هند. بتعرف
عامر. اه بس معييش رخصه
هند. تعالي سوق وقبل الكمين صحيني
عامر. ماشي تحبي تصحي فين
هند ضاحكه . اي حته الا الاخره عشان الحساب كبير
ضحك الاثنان معا وركبت هند بجوار السائق وركب عامر علي الكرسي المخصص للسائق
وبداء القياده وقامت هند بفرد الكرسي المخصص لها ونامت عليه
كانت كالملاك وهي نائمه كانت تشعر بالامان معه مع انها لا تعرفه الا عن طريق النت والشات ولكن كل منا يعرف أين يجد الأمان
لقد احبته من النت وهو احبها ولكن الي اين يستمر هذا الحب لا أحد يعلم الا ****
استمر عامر في القياده متجه للجونه حتي توقف علي جانب الطريق عندما وجد الكمين أمامه
نظر عامر الي هند وهي نائمه وحرك انامله برقه علي خدودها مما جعلها تتحرك ببط وهي تقول. ايه وصلنا
عامر. علي عيني اني اصحيكي بس الكمين أمامنا
بدأت هند في ترتيب ملابسها وخلعت الايشارب عنها وبدات تضع مكياجها
عامر. ليه كده الأول احلي
هند. عشان انت تسوق وتكمل عشان مش هسوق وهتعدي الكمين
عامر. معيش رخصه
هند. انا الرخصه خش بس
تحرك عامر بالسياره حتي وصل الي الكمين الذي كان بانتظاره وطلب الرخص
فاطلت عليه هند من السياره
فهتف الأمين. استاذه.........
فقالت هند. عايز الرخص
الأمين. لا يا فندم اتفضلي
دخل عامر بالسياره ولم يتحدث مع هند حتي قالت له
هند. مالك
عامر. خايف
هند. مني
عامر. عليكي
هند. ليه
عامر. ممكن حد يقول انك هنا و يقول كان معاها واحد
هند. خايف عليا
عامر. امال هخاف علي مين
هند. متخافش هيقولو سواق ومحدش هيفكر اني مع حبيبي
عامر فارحا. بجد حبيبك
هند. طبعا بس حبيب هند مش حبيب الاعلاميه زفت قطران
عامر. انتي اللي بتجيبي سيرتها مش قلتي انك هند بس
عند. غصب عني قرفت من العيشه اللي كلها حروب
عامر. المهم السكه منين هنروح علي فين
هند. هو شارع واحد بس رئيسي كمله لاخره
سار عامر بالسيارة حتي انتهت الفيلات المضيئه وبدأت الفيلل التي تحت الانشاء في الظهور. عندها قالت هند لعامر اتجه ناحيه تلك الفيلا المتشطبه
دخل عامر الي الفيلا بعد أن فتح بوابتها
وقال لهند هرجع تاني اجيب اكل عشان ناكل
هند. خش فيه اكل يقضي شهر جوه
عامر دخل ومعاه هند الي الفيلا التي كانت مجهزه ونظيفه
قالت هند. هاخد دش واطلع اعمل الاكل
عامر. لا خدي دش وانا هعمل الاكل واوريكي اكل العزاب شكله ايه
هند. لا بلاش لحسن يجيلنا تسمم
عامر. تسمم طب انا هخليكي تتحايلي عليا عشان تاكلي منه
هند. انسي انا هكملها صيام علي كده
عامر. هنشوف
دخلت هند الي الحمام وعامر بداء في إعداد الطعام الذي كان عباره عن سجق مدخن وسلطه طحينه
ما أن بداء السجق في الطيبان حتي بداءت رائحته الطيبه في الظهور وخرجت هند من الحمام وهي تقول ايه الريحه الحلوه دي
عامر. بالهنا والشفا بس فيه ناس قالت إنها هتصوم النهارده
هند. هتحرمني من الاكل دا انا جعت اكتر من الريحه
عامر. سلامتك من الجوع انا خلاص متنازل عن الأسف بس عندي شرط
هند. ايه هو
عامر. اني اكلك بأيدي
هند. موافقه بس اكل لحسن فلا الاكل ريحته حلوه
بداء عامر في إطعام هند التي كانت فعلا جائعه وكانت تقضم اصابعه من حلاوه الاكل
كانت تاكل وعامر يتفرج عليها
حتي انتبهت انه لا يأكل
فقالت له. ايه مش بتاكل ليه
عامر. انا بشوفك بشبع
هند. عايزه اتفق معاك علي حاجه
عامر. اؤمري
هند. انا تحت امرك في اي حاجه معادا انك تتكلم معايا علي اني الاعلاميه المشهوره والجنس
معنديش اي استعداد للجنس خالص اتفقنا
عامر. انا متكلمتش معاكي علي انك الاعلاميه المشهوره
والجنس محدش يقدر يغصبك عليه
ماشي
هند. طب يلا كل عشان ننزل تتمشي شويه
عامر. هتنزلي ازاي
هند. متخافش هلبس نقاب
عامر. خلاص يلا ننزل هغير هدومي وننزل
خرجو واتفسحو ساعتين وهند بتتفرج على البلد من وراء النقاب وهي تضع يدها في يد عامر كأنها طفله صغيره لا تتجاوز السابعه عشر
حتي انهكهم التعب فعادو الي الفيلا ونامو كلا في غرفه منفصله................
في الصباح استيقظت هند علي رائحه الإفطار
فنزلت اللي المطبخ لتجد عامر منهمك في إعداد الطعام فتناولو طعامهم وقال عامر يلا ننزل البحر
هند. تعرف بقالي اد ايه منذلتش البحر
عامر. انتي هتنزلي معايا هند وعامر
هند. خلاص موافقه
لبست هند شورت برمودا أسفل الركبه وبادي حمالة ولبس عامر شورت چنس وبدائو في النزول للبحر
كانت كالطفله معه كان يلعب معها كأنها مراهقه بل كانت هي مراهقه المشاعر كان يقذف بها الي الماء وهي تلهو معه
كم ارتطم جسمها في جسمه ولكن دون قصد
كانت تحس بحراره أنفاسه تلفحها
وكان يحس باشياقها له
ولكن كان عهده معها يمنعه من مجرد التلميح لها او لمسها في غير المداعبة في الماء
حتي جاءت موجه قويه لترميها علي جسده
لم تكن بالقوه الكبيره ولكنها أرادت ان تكون في حضنه وقد كان
أصبحت هند ملتصقه بعامر وهو يحضنها في قلب الماء وبدون ان ترتيب بداءت الشفاه في التلامس
كانت أول قبله يحصل عليها عامر من فتاه
وليست كاي فتاه
كانت حبيبته
كانت قبله الحياه لكلاهما
كانو في اشتياق كبير لها كانت الألسن تتلاعب والاحضان الملتهبه المشتاقه لمن يطفئها وحمل عامر هند للفيلا وبدأت أجمل اللحظات
لم تمانع هند طيله ثلاث ايام من ممارسه المتعه معه
بل كانت تطلب منه ذلك بدون كلام
كان السرير هو مكانهم المفضل
لم يخرجو بعده الي اي مكان
كأنه شهر للعسل
بل كان ثلاثه ايام عسل فقط
حتي استيقظ عامر في اليوم الرابع ليجد ورقه مكتوبه من هند
اسفه. مش هقدر اشوفك تاني
و وجد مبلغ من المال بجوار الورقه
ترك عامر الفيلا وترك معها المال ليجر خيبه أمله في عودته للقاهره
كم حاول أن يتحدث معها علي النت ولكنها كانت قد اغلقت الصفحه
حتي انه ذهب الي مدينه الإنتاج الاعلامي ليراها
ولكنه كان يراها من بعيد
طيله خمسه أعوام لم يترك حلقه من حلقاتها الا وشاهدها
تخرج وأصبح مهندس وتزوج ولكنه لم و لن ينساها
كانت حبه الأكبر
تمت
نشرته في صفحه زمان
مفهاش جنس كتير بس مشاعر أجمل
قصه +18
الفلاح و هند
اسمي عامر من احد قري كفر الشيخ
بدأت قصتي من حوالي سنه كنت لسه في نهايه الدراسه في كليه الهندسه كنت عايش في مصر جنب الجامعه
وأهلي في البلد عايشين وكنت بسافر في الاجازه عشان اشتغل معاهم في الغيط والفلاحه
جسمي رياضي من غير تمارين التكوين الجسماني عريض وعضلات بارزه والطول 180 سنتيمتر والبشره خمريه
يعني كنت متكامل الشكل و الجسم
كنت مطمع للبنات في الكليه بس انا كنت خجول مع الجنس الاخر.
بس كنت بطلع كل كبتي في صفحات الجنس والشات
مكنتش خجول فيها مرح منطلق بهزر وانزل نكت جنسيه
بدأت اتعرف في الجروبات والمواقع علي بعض الأشخاص
فيهم البنت اللي داخله باسم ولد
والولد الي داخل باسم بنت
وبدأت في علاقات شات سريعه ومختلفه
بس اللي علق معايا ايميل باسم
طائر الليل الحزين
الايميل كان دايما بينزل بوستات بتتكلم عن الوحده والهجران
فبعت للايميل طلب صداقه
مكنتش عارف الايميل لولد ولا بنت
كان همي اتعرف علي صاحب الايميل
كنت طبعا عامل الايميل باسم مستعار
كنت كاتبه باسم الفلاح المرح
وفعلا تم قبول طلب الصداقة
واول ما اتقبل بدأت ابعت رسايل علي الايميل
بس لاحظت ان الايميل مفهوش أصدقاء غيري
في الأول كانت الرسايل بتقراء بس محدش بيرد لغايه ما بعت رساله
اقول فيها ان دي اخر رساله هبعتها
ولو مفيش رد مش هبعت تاني
لاجد لأول مرة رد على رسالتي
كانت رساله مختصره
عايز ايه
فبعت كلمه واحده
نتعرف
لقيتها بتقولي. انثي
قلت بس
قالت كفايه عليك
قلت لها معاكي عامر. نهائي هندسه
كانت أول مره اعرف حد اسمي الحقيقي
بس حسيت وانا بكلمها بسعاده مع اني عارف ان الفيس كداب وان اي حد ممكن يخش باسم بنت وهو ولد بس معرفش دي بالذات كنت متأكد انها بنت
المهم فضلنا نتكلم مع بعض في اي كلام وكل كلام
عرفت انها اسمها هند
دا اللي قالته
ومرضيتش تقولي اي حاجه تاني عنها
اتكلمنا وضحكنا و اتعرفنا علي بعض اكتر
بس من غير انها تعرفني اي حاجه عنها
وبصراحه كان عندها حق
دي متعرفه عليا من جروب جنسي
بس انا عرفتها عني كل حاجه
عرفتها اني غريب في مصر ساكن في غرفه شرك مع ثلاثه اخريين من بلدنا شغالين في مصر وساعات ممكن نوصل لسته أفراد في الغرفه
وان اهلي مش اغنياء واني املهم عشان يفتخرو بأن ليهم ابن مهندس
واني ساعات بنزل اشتغل في اي حاجه عشان اجيب مصاريف الكليه والمعيشه
في طايفه المعمار مبلط سراميك او مبيض محاره
حتي اني بعتلها صورتي ورقم الجوال الخاص بيا
وطلبت اني اشوف صورتها رفضت
وكنت بحاول اني اكلمها باي شكل
وقالتلي انها هتكلمني ماسنجر بس بكره
فرحت جدا اني هشوفها
وتاني يوم استنتها تفتح لحد ما فتحت بعد نص الليل وشغلت الكاميرا بس كانت لابسه نقاب مغطي نص وشها وشعرها كان باين ولابسه بادي كت لونه احمر
ولأول مره اسمع صوتها
اتكلمت وحسيت اني في دنيا تانيه
هند. عامل ايه
عامر انا كويس بخير
هند. الحمد لله
عامر. نفسي اشوف وشك
هند. معلش يا عامر مش هينفع
عامر. تحت امرك
هند. اسمك ده الحقيقي
عامر. هبعتلك صوره البطاقه
هند. مش لازم
عامر. انتي منين
هند. مش قلنا مفيش اسئله تعارف
عامر. انا بس عايز انتي من القاهره ولا بره
هند. متخافش انا من القاهره
عامر. مواليد القاهره ولا خارج القاهره
هند وهي بتضحك. هتفرق
عامر. لا عادي بس عايز اسمع صوتك
هند. ليه
عامر. حاسس انه مش غريب علي ودني
هند. متفكرش كتير عشان هتتعب
عامر ضاحكا. انا من ساعه ما شفت صوره الايميل بتاعك وانا اتغيرت خالص
هند. فعلا من ساعه ما بدأنا الكلام وانا حاسه انك مش اللي كان بينشر الكلام الزباله اللي كنت بتنشره
كلامك بقي راقي
عامر. صحيح بس عايز اعرف انتي ليه بتخشي الجروبات دي
انا وشاب مراهق
انتي واحده جميله شكلك مثقف و مستريحه ماديا
فوجئت بوشها بيتغير وهي بتقول. مش قلنا مفيش اي تعارف وكمان عرفت منين
عامر. عادي
البادي دا ثمنه اكثر من 200 جنيه
عشان تلبسيه في البيت معناه انه مش فارق معاكي
والفون اللي بتكلميني منه من النوع الغالي من شكل و وضوح الصوت والصوره وكمان التبلوه اللي باين وراكي دا غالي جدا لو تقليد
ما بالك لو اصلي
هند وهي تضحك بعصبيه. بطل نصاحه بدل ما اعملك بلوك
وكملنا كلامنا وبقينا كل يوم تقريبا بنتكلم ماسنجر
صوت وساعات صوره وبرضه بالنقاب
مكنتش بحاول اني ادخل معاها في الجنس كلامنا كان عادي لحد ما صارحتها اني بحبها
لقيتها قفلت الايميل ثلاث ايام
وساعتها كنت متجنن
كنت ساعتها متجنن ومش عارف اعمل ايه
لحد ما لقيت تليفوني بيرن في اليوم الرابع نمره غريبه
ولقيت هند
هند. عامل ايه يا عامر
عامر. بحبك
هند. عشان خاطري بطل
عامر. بحبك
هند. انت متعرفنيش
عامر. مش مهم الدنيا واللي فيها. بحبك
هند. وانا كمان
عامر مصدقش نفسه
و قالها تعبتيني معاكي عشان تقوليها
اسمك ايه
هند. اسمي الحقيقي هند دا في البطاقه
عامر. يعني ليكي اسم شهره
هند. مش وقته
عامر. عايز اشوف وشك
هند. برضه مش وقته
عامر. طب امتي
هند. في وقته
ظلت علاقه هند و عامر حوالي خمسه أشهر تحكيله عن طفولتها وعن أدق التفاصيل في حياتها حتي حكيتله عن قسوه والدها معاها ومع امها وانها اتجوزت مرتين
وانها اكبر منه في السن وعشقها للبساطه وانها أمام الناس بوش ومعاه هو بس بوش تاني وانها عندها بنت في الاعداديه
وهو حكالها عن حياته وعن اخواته وعن الريف وشغله في الغيط ومشوار حياته
بس عمرهم ما اتكلمو مع بعض في الجنس
لحد في يوم كانت بتكلمه وهي غضبانه وانها نفسها تموت نفسها وكانت بتعيط بالتليفون
فقالها. اهدي وقولي لي علي عنوانك
فقالت. مش هتقدر تيجي
اقولك. انا هسافر شويه كام يوم
عامر. مش هسيبك لوحدك
هند. مش هينفع تيجي معايا
انا عايزه اكون لوحدي
عامر. ومين قالك اني هكون معاكي
انا هنام علي باب البيت احرسك
هند. مش هينفع بقولك
عامر. لا هينفع قوليلي هتروحي فين
هند. الجونه.
عامر. ودي هتلعبي فيها كوره
هند ضاحكه. لا يا خفيف هقف عارضه
وفضل يضحك معاها لحد ما وافقت انه يسافر معاها
بس نبهت عليه انها مش علي استعداد لعلاقه جنسيه ابدا
وانها هتروح معاه عشان عارفه انه بيحبها ومش هيعمل حاجه تزعلها ابدا
وكان عندها شرط غريب انها لو قالتله متكلمنيش تاني ميكلمهاش ابدا
ومهما حصل ميقولش لحد وميوجعش دماغها بالأسئلة
كانت مجموعه شروط صعبه بس هو عشان كان سعيد انه هيكون مع محبوبته وافق
وقال لرفاقه في السكن انه هيسافر شغلانه كام يوم
وفي المكان اللي اتفق مع هند علي المقابله راح و وجد تليفونه بيرن
وجد هند بتقوله انت فين
عامر. في انتظارك واقف في المكان اللي قلتيلي عليه
بعد نصف دقيقه وجد عربيه اودي حديثه ذات زجاج معتم تقف أمامه وصوت هند يقول ادخل
فوجئ عامر بالعربيه بس لهفته علي لقاء هند جعلته يدخل بسرعه كأن عفاريت الأنس والجن تلاحقه
لينظر لأول مرة لوجه هند
لم يتبين في البدايه ملامحها
فقد كانت ترتدي نظاره شمسيه كبيره تغطي نصف وجها
مد يده ليدها ليصافحها
فصافحته وهي تخلغ النظاره عن عينها فانطلقت منه شهقه كبيره
لقد كانت الاعلاميه الكبيره......... (................)
عامر معقول استاذه.......... ....
هند. لا اسمي هند ودا اسمي الحقيقي
ودا اللي هتعرفه بس غير كده لا
بس انتي اعلاميه كبيره
هند غاضبه . لا انا معاك مش زفت ولا بلاها سفر وقرف
عامر. هند وهند بس
موافق ومش هخلف وعدي ليك
لم يكن أمام هند الا انها سحبت مصحف موضوع أمامها في السياره لتحلفه علي كل وعوده
وفعلا اقسم لها إلا يزعجها وعلي كل طلباتها
يتبع
هند والفلاح الجزء الثاني +18
علم عامر ان هند التي عشقها من علي الشات ما هي إلا الاعلاميه المشهوره والممثله..........
ولكنها كانت تمر بظروف نفسيه بسبب الحرب عليها من كبار المسؤلين في البلد بسبب محاربتها للفساد وكلما حاول أن يتحدث معها كانت تصده من الحديث في حروبها الاعلاميه وانها تريد أن تنسي من هي وانها معه هند فقط....
،،،. ،،،،،،،،،،،.
الجزء الثاني
توقفت هند عند كافيتريا في الطريق للحصول على الراحه وكان عامر يريد أن يتحدث معها
عامر. عامله ايه يا هند
هند. الحمد لله ماشيه
عامر. تحبي تتكلمي في حاجه
هند. ولا عايزه اتكلم ولا هخليك تتكلم
عامر. طب احط لازق علي بقي
هند ضاحكه. لا طبعا لاما هرميك من العربيه وانت حر
عامر ضاحكا. لا علي ايه نتكلم وكأني معرفش انتي ايه المهم نفسك في ايه
هند. نفسي اناااااااام
عامر. تحبي اسوق
هند. بتعرف
عامر. اه بس معييش رخصه
هند. تعالي سوق وقبل الكمين صحيني
عامر. ماشي تحبي تصحي فين
هند ضاحكه . اي حته الا الاخره عشان الحساب كبير
ضحك الاثنان معا وركبت هند بجوار السائق وركب عامر علي الكرسي المخصص للسائق
وبداء القياده وقامت هند بفرد الكرسي المخصص لها ونامت عليه
كانت كالملاك وهي نائمه كانت تشعر بالامان معه مع انها لا تعرفه الا عن طريق النت والشات ولكن كل منا يعرف أين يجد الأمان
لقد احبته من النت وهو احبها ولكن الي اين يستمر هذا الحب لا أحد يعلم الا ****
استمر عامر في القياده متجه للجونه حتي توقف علي جانب الطريق عندما وجد الكمين أمامه
نظر عامر الي هند وهي نائمه وحرك انامله برقه علي خدودها مما جعلها تتحرك ببط وهي تقول. ايه وصلنا
عامر. علي عيني اني اصحيكي بس الكمين أمامنا
بدأت هند في ترتيب ملابسها وخلعت الايشارب عنها وبدات تضع مكياجها
عامر. ليه كده الأول احلي
هند. عشان انت تسوق وتكمل عشان مش هسوق وهتعدي الكمين
عامر. معيش رخصه
هند. انا الرخصه خش بس
تحرك عامر بالسياره حتي وصل الي الكمين الذي كان بانتظاره وطلب الرخص
فاطلت عليه هند من السياره
فهتف الأمين. استاذه.........
فقالت هند. عايز الرخص
الأمين. لا يا فندم اتفضلي
دخل عامر بالسياره ولم يتحدث مع هند حتي قالت له
هند. مالك
عامر. خايف
هند. مني
عامر. عليكي
هند. ليه
عامر. ممكن حد يقول انك هنا و يقول كان معاها واحد
هند. خايف عليا
عامر. امال هخاف علي مين
هند. متخافش هيقولو سواق ومحدش هيفكر اني مع حبيبي
عامر فارحا. بجد حبيبك
هند. طبعا بس حبيب هند مش حبيب الاعلاميه زفت قطران
عامر. انتي اللي بتجيبي سيرتها مش قلتي انك هند بس
عند. غصب عني قرفت من العيشه اللي كلها حروب
عامر. المهم السكه منين هنروح علي فين
هند. هو شارع واحد بس رئيسي كمله لاخره
سار عامر بالسيارة حتي انتهت الفيلات المضيئه وبدأت الفيلل التي تحت الانشاء في الظهور. عندها قالت هند لعامر اتجه ناحيه تلك الفيلا المتشطبه
دخل عامر الي الفيلا بعد أن فتح بوابتها
وقال لهند هرجع تاني اجيب اكل عشان ناكل
هند. خش فيه اكل يقضي شهر جوه
عامر دخل ومعاه هند الي الفيلا التي كانت مجهزه ونظيفه
قالت هند. هاخد دش واطلع اعمل الاكل
عامر. لا خدي دش وانا هعمل الاكل واوريكي اكل العزاب شكله ايه
هند. لا بلاش لحسن يجيلنا تسمم
عامر. تسمم طب انا هخليكي تتحايلي عليا عشان تاكلي منه
هند. انسي انا هكملها صيام علي كده
عامر. هنشوف
دخلت هند الي الحمام وعامر بداء في إعداد الطعام الذي كان عباره عن سجق مدخن وسلطه طحينه
ما أن بداء السجق في الطيبان حتي بداءت رائحته الطيبه في الظهور وخرجت هند من الحمام وهي تقول ايه الريحه الحلوه دي
عامر. بالهنا والشفا بس فيه ناس قالت إنها هتصوم النهارده
هند. هتحرمني من الاكل دا انا جعت اكتر من الريحه
عامر. سلامتك من الجوع انا خلاص متنازل عن الأسف بس عندي شرط
هند. ايه هو
عامر. اني اكلك بأيدي
هند. موافقه بس اكل لحسن فلا الاكل ريحته حلوه
بداء عامر في إطعام هند التي كانت فعلا جائعه وكانت تقضم اصابعه من حلاوه الاكل
كانت تاكل وعامر يتفرج عليها
حتي انتبهت انه لا يأكل
فقالت له. ايه مش بتاكل ليه
عامر. انا بشوفك بشبع
هند. عايزه اتفق معاك علي حاجه
عامر. اؤمري
هند. انا تحت امرك في اي حاجه معادا انك تتكلم معايا علي اني الاعلاميه المشهوره والجنس
معنديش اي استعداد للجنس خالص اتفقنا
عامر. انا متكلمتش معاكي علي انك الاعلاميه المشهوره
والجنس محدش يقدر يغصبك عليه
ماشي
هند. طب يلا كل عشان ننزل تتمشي شويه
عامر. هتنزلي ازاي
هند. متخافش هلبس نقاب
عامر. خلاص يلا ننزل هغير هدومي وننزل
خرجو واتفسحو ساعتين وهند بتتفرج على البلد من وراء النقاب وهي تضع يدها في يد عامر كأنها طفله صغيره لا تتجاوز السابعه عشر
حتي انهكهم التعب فعادو الي الفيلا ونامو كلا في غرفه منفصله................
في الصباح استيقظت هند علي رائحه الإفطار
فنزلت اللي المطبخ لتجد عامر منهمك في إعداد الطعام فتناولو طعامهم وقال عامر يلا ننزل البحر
هند. تعرف بقالي اد ايه منذلتش البحر
عامر. انتي هتنزلي معايا هند وعامر
هند. خلاص موافقه
لبست هند شورت برمودا أسفل الركبه وبادي حمالة ولبس عامر شورت چنس وبدائو في النزول للبحر
كانت كالطفله معه كان يلعب معها كأنها مراهقه بل كانت هي مراهقه المشاعر كان يقذف بها الي الماء وهي تلهو معه
كم ارتطم جسمها في جسمه ولكن دون قصد
كانت تحس بحراره أنفاسه تلفحها
وكان يحس باشياقها له
ولكن كان عهده معها يمنعه من مجرد التلميح لها او لمسها في غير المداعبة في الماء
حتي جاءت موجه قويه لترميها علي جسده
لم تكن بالقوه الكبيره ولكنها أرادت ان تكون في حضنه وقد كان
أصبحت هند ملتصقه بعامر وهو يحضنها في قلب الماء وبدون ان ترتيب بداءت الشفاه في التلامس
كانت أول قبله يحصل عليها عامر من فتاه
وليست كاي فتاه
كانت حبيبته
كانت قبله الحياه لكلاهما
كانو في اشتياق كبير لها كانت الألسن تتلاعب والاحضان الملتهبه المشتاقه لمن يطفئها وحمل عامر هند للفيلا وبدأت أجمل اللحظات
لم تمانع هند طيله ثلاث ايام من ممارسه المتعه معه
بل كانت تطلب منه ذلك بدون كلام
كان السرير هو مكانهم المفضل
لم يخرجو بعده الي اي مكان
كأنه شهر للعسل
بل كان ثلاثه ايام عسل فقط
حتي استيقظ عامر في اليوم الرابع ليجد ورقه مكتوبه من هند
اسفه. مش هقدر اشوفك تاني
و وجد مبلغ من المال بجوار الورقه
ترك عامر الفيلا وترك معها المال ليجر خيبه أمله في عودته للقاهره
كم حاول أن يتحدث معها علي النت ولكنها كانت قد اغلقت الصفحه
حتي انه ذهب الي مدينه الإنتاج الاعلامي ليراها
ولكنه كان يراها من بعيد
طيله خمسه أعوام لم يترك حلقه من حلقاتها الا وشاهدها
تخرج وأصبح مهندس وتزوج ولكنه لم و لن ينساها
كانت حبه الأكبر
تمت