اخو ايناس
01-31-2017, 03:15 AM
في البداية احب اوضح ان القصة دي حقيقية 100% .. لكن علشان احداثها غريبة جدا ومش منطقية انا نفسي ساعات بحس انها كانت حلم او كابوس وانا كنت عايشه ..
انا اسمي نادر .. 26 سنة .. حاليا عايش لوحدي .. بس من 10 سنين ولما كنت في الثانوي كنت عايش مع اختي لوحدنا . كانت متجوزة وجوزها مسافر .. وابويا وامي كانوا متوفيين .. فعشت معاها لانها ملهاش غيري وانا كمان ماليش غيرها ..
اختي اسمها ايناس .. وقتها كانت 29 سنة ( يعني هي دلوقت 39 ) .. بتشتغل مدرسة في مدرسة صنايع ( في وقت ما حصل اللي هحكيه ) ..
علشان ماطولش عليكم .. الحكاية بدات لما كان بيتر صاحبي دايما بييجي يزاكر معايا في الوقت اللي اختي فيه في شغلها .. وكان بيمشي بمجرد هي ما ترجع .. كنا في 3 ثانوي .. وبيتر ده كان صاحبي الوحيد .. مكانش فارق معانا اخحتلاف الدين ( انا مسلم ) .. كنا بنحترم بعض جدا ..
في يوم .. رجعت اختي من شغلها واحنا لسه بنزاكر انا وبيتر .. كانت لابسة طقم عمري ما هنساه نهائي .. ويمكن دي كانت اول مرة اخد بالي من لبسها وجسمها .. حاجه زي الفستان كده قطعة واحده .. مجسم من عند الوسط والبزاز والفخاد والبطن .. وقصير ومبين جزء من رجلها من تحت ( لحد السمانة ) .. ومفتوح من تحت لحد الركبة .. ولابسة عليه خلخال وشبشب صوباع ( مش بتاع الحمام اكيد ) ..
/ /> وجسمها فيه شبه كبير من جسم ممثلة البورن المشهورة eva notty ..
/ /> اللبس مع جسمها كانوا تحفة .. دخلت سلمت علينا وقعدت تسالنا عاملين ايه في المزاكرة وكده .. بس انا لاحظت ان عيون بيتر صاحبي كانت بتاكل في كل حتة في جسمها بدون رحمة .. كنت متضايق جدا من نظراته بس في نفس الوقت ساكت .. هقوله ايه وازاي واختي واقفه ؟لما بيتر تجاوب معاها في الكلام قررت انها تقعد علي الكرسي في وشنا .. حطت رجل علي رجل فبقت رجلها كلها مكشوفه لحد الركبة .. عدلت الجيبة بعد حوالي 5 ثواني .. اعتقد ان الخمس ثواني دول عدوا علي بيتر كانهم 5 سنين ..
خلصوا كلام وهي قالت انها مرهقة وهتدخل اوضتها تنام .. وفعلا مشيت .. استغربت ان بيتر مامشيش زي كل يوم .. فضلنا نزاكر كمان ساعة وانا حاسس انه مش مركز .. وبحاول اقنع نفسي انه مابيفكرش فيها .. قمت ادخل الحمام .. وسبته في اوضتي لوحده ..
وانا طالع من الحمام كان مستنيني مفاجأة .. بيتر واقف عند باب اوضة نوم اختي .. موارب الباب وبيتفرج عليها وهي نايمة وبيدعك في زبره .. زبيقول :
- اه يا ايناس يا زانية يا لبوة .. نفسي انيك لحمك يا نجسة .. بترسمي الاحترام يا شرموطة وانتي عيون الشباب كلها بتنهش في لحمك ..
اتضايقت جدا ..وقررت اروح اضربه .. لكن كلامه مع المنظر مع منظر اختي ولبسها وقفني .. هل هو فعلا عنده حق ؟
هل اختي فعلا نجسة وشرموطة وانا كنت غلط وفاكرها محترمة ؟
واحده في مدرسة صنايع اولاد وبتلبس كده ليه ؟
الافكار كانت مجنناني .. وفي نفس الوقت بيتر كان نفسه بيعلي وبيجيبهم .. في نفس الوقت اللي زبري نزل فيه لبنه بغزارة .. ومن غير ما المسه !!
دخلت الحمام بسرعة قبل ما بيتر ياخد باله .. فضلت خمس دقايق كمان وخرجت ورحت قعدت معاه .. وبعد نص ساعة هو مشي وماكلمتوش في اي حاجه .. هقوله ايه ؟ هقوله اني شفته ؟ طب مامنعتوش ليه ؟
بعد ما هو مشي قمت جري علي اوضتها اشوف اللي هو شافه .. لقيتها نايمة بنفس لبس الشغل ( تقريبا كانت مرهقة بجد ) .. بس الفستان كان مرفوع ومبين نص فخدها ( علي الرغم ان الفستان اصلا ضيق .. بس ده دليل ان لحمها ناعم قوي ) .. فوجئت بنفسي بكرر نفس اللي بيتر عمله وبنطر علي منظر اختي ..
بعد ما هديت .. بدات الافكار تتخانق في مخي .. ازاي ؟ ليه ؟ محترمة ؟ شرموطة ؟ بقيت هتجنن ..
تاني يوم جه بيتر .. وهي رجعت من شغلها بطقم مختلف .. جينز وقميص .. وطبعا الحجاب .. ودخلت تنام كعادتها .. كانت دي تاني مرة اخد بالي ان جسم اختي خرافي بكل ما تحمله الكلمة من معني .. مش متناسق .. بس جسم ممثلات سكس !!
المرة دي قررت ادي الفرصة لبيتر بنفسي .. وقلتله اني هدخل الحمام مع اني ماكنتش عايز ادخل .. وفعلا قمت .. وبعد شوية سمعت صوت باب اوضة بيتفتح .. بصيت براحة وانا متاكد من اللي هشوفه .. وفعلا لقيت بيتر واقف نفس الوقفة .. بس المرة دي حصلت حاجه صدمته وصدمتني انا كمان !!
لو حابين اني اكمل قولولي .. ولو مش حابين ياريت تعرفوني لان القصة طويلة جدا .. شكرا ليكم
انا اسمي نادر .. 26 سنة .. حاليا عايش لوحدي .. بس من 10 سنين ولما كنت في الثانوي كنت عايش مع اختي لوحدنا . كانت متجوزة وجوزها مسافر .. وابويا وامي كانوا متوفيين .. فعشت معاها لانها ملهاش غيري وانا كمان ماليش غيرها ..
اختي اسمها ايناس .. وقتها كانت 29 سنة ( يعني هي دلوقت 39 ) .. بتشتغل مدرسة في مدرسة صنايع ( في وقت ما حصل اللي هحكيه ) ..
علشان ماطولش عليكم .. الحكاية بدات لما كان بيتر صاحبي دايما بييجي يزاكر معايا في الوقت اللي اختي فيه في شغلها .. وكان بيمشي بمجرد هي ما ترجع .. كنا في 3 ثانوي .. وبيتر ده كان صاحبي الوحيد .. مكانش فارق معانا اخحتلاف الدين ( انا مسلم ) .. كنا بنحترم بعض جدا ..
في يوم .. رجعت اختي من شغلها واحنا لسه بنزاكر انا وبيتر .. كانت لابسة طقم عمري ما هنساه نهائي .. ويمكن دي كانت اول مرة اخد بالي من لبسها وجسمها .. حاجه زي الفستان كده قطعة واحده .. مجسم من عند الوسط والبزاز والفخاد والبطن .. وقصير ومبين جزء من رجلها من تحت ( لحد السمانة ) .. ومفتوح من تحت لحد الركبة .. ولابسة عليه خلخال وشبشب صوباع ( مش بتاع الحمام اكيد ) ..
/ /> وجسمها فيه شبه كبير من جسم ممثلة البورن المشهورة eva notty ..
/ /> اللبس مع جسمها كانوا تحفة .. دخلت سلمت علينا وقعدت تسالنا عاملين ايه في المزاكرة وكده .. بس انا لاحظت ان عيون بيتر صاحبي كانت بتاكل في كل حتة في جسمها بدون رحمة .. كنت متضايق جدا من نظراته بس في نفس الوقت ساكت .. هقوله ايه وازاي واختي واقفه ؟لما بيتر تجاوب معاها في الكلام قررت انها تقعد علي الكرسي في وشنا .. حطت رجل علي رجل فبقت رجلها كلها مكشوفه لحد الركبة .. عدلت الجيبة بعد حوالي 5 ثواني .. اعتقد ان الخمس ثواني دول عدوا علي بيتر كانهم 5 سنين ..
خلصوا كلام وهي قالت انها مرهقة وهتدخل اوضتها تنام .. وفعلا مشيت .. استغربت ان بيتر مامشيش زي كل يوم .. فضلنا نزاكر كمان ساعة وانا حاسس انه مش مركز .. وبحاول اقنع نفسي انه مابيفكرش فيها .. قمت ادخل الحمام .. وسبته في اوضتي لوحده ..
وانا طالع من الحمام كان مستنيني مفاجأة .. بيتر واقف عند باب اوضة نوم اختي .. موارب الباب وبيتفرج عليها وهي نايمة وبيدعك في زبره .. زبيقول :
- اه يا ايناس يا زانية يا لبوة .. نفسي انيك لحمك يا نجسة .. بترسمي الاحترام يا شرموطة وانتي عيون الشباب كلها بتنهش في لحمك ..
اتضايقت جدا ..وقررت اروح اضربه .. لكن كلامه مع المنظر مع منظر اختي ولبسها وقفني .. هل هو فعلا عنده حق ؟
هل اختي فعلا نجسة وشرموطة وانا كنت غلط وفاكرها محترمة ؟
واحده في مدرسة صنايع اولاد وبتلبس كده ليه ؟
الافكار كانت مجنناني .. وفي نفس الوقت بيتر كان نفسه بيعلي وبيجيبهم .. في نفس الوقت اللي زبري نزل فيه لبنه بغزارة .. ومن غير ما المسه !!
دخلت الحمام بسرعة قبل ما بيتر ياخد باله .. فضلت خمس دقايق كمان وخرجت ورحت قعدت معاه .. وبعد نص ساعة هو مشي وماكلمتوش في اي حاجه .. هقوله ايه ؟ هقوله اني شفته ؟ طب مامنعتوش ليه ؟
بعد ما هو مشي قمت جري علي اوضتها اشوف اللي هو شافه .. لقيتها نايمة بنفس لبس الشغل ( تقريبا كانت مرهقة بجد ) .. بس الفستان كان مرفوع ومبين نص فخدها ( علي الرغم ان الفستان اصلا ضيق .. بس ده دليل ان لحمها ناعم قوي ) .. فوجئت بنفسي بكرر نفس اللي بيتر عمله وبنطر علي منظر اختي ..
بعد ما هديت .. بدات الافكار تتخانق في مخي .. ازاي ؟ ليه ؟ محترمة ؟ شرموطة ؟ بقيت هتجنن ..
تاني يوم جه بيتر .. وهي رجعت من شغلها بطقم مختلف .. جينز وقميص .. وطبعا الحجاب .. ودخلت تنام كعادتها .. كانت دي تاني مرة اخد بالي ان جسم اختي خرافي بكل ما تحمله الكلمة من معني .. مش متناسق .. بس جسم ممثلات سكس !!
المرة دي قررت ادي الفرصة لبيتر بنفسي .. وقلتله اني هدخل الحمام مع اني ماكنتش عايز ادخل .. وفعلا قمت .. وبعد شوية سمعت صوت باب اوضة بيتفتح .. بصيت براحة وانا متاكد من اللي هشوفه .. وفعلا لقيت بيتر واقف نفس الوقفة .. بس المرة دي حصلت حاجه صدمته وصدمتني انا كمان !!
لو حابين اني اكمل قولولي .. ولو مش حابين ياريت تعرفوني لان القصة طويلة جدا .. شكرا ليكم