دخول

عرض كامل الموضوع : تحول امي لواحدة شهوانية شرموطة الجزء السادس


Ahmad231
08-14-2020, 01:56 PM
عارف اني اخرت كتير بس كان عندي مشاكل و ظروف و اديني رجعت بالجزء الجديد
وصلنا ان مها كانت هيجانة وجالها فكرة و حبت تعملها راحت دخلت لوالدي و قالتله انها نازلة رايحة لمامتها و ابويا نزل وصلها خالي شريف و ستي ساكنين في عمارة واحدة هو في شقة و ستي في شقة المهم وصلها و مشي مشوار و امي دخلت عند ستي عادي و قعدت معاها شوية و دخلت غيرت عادي و خدت راحتها و بعدين ستي دخلت تنام و امي قالت انها هتفضل مستنية شوية اول ما ستي نامت امي راحت طالعة لشريف امي لابسة جلابية عادي بس فوقيها عباية و هي طالعة لشريف خبطت عليه شريف لما فتح استغرب انه لقاها امي و قالها نعم قالتله مفيش حاجة كنت عند امك تحت و قلت اطلع اشوفك عادي هو استغرب اكتر قالها ماشي خشي و دخلت و قعدت و بعد كده قعدت تسأله عادي عامل ايه و ايه الاخبار و هو مستغربها نيك و بعد كده راحت قالت و ايه اخبار دينا راح ضحك و قال تمام متخافيش قالتله لا هخاف ليه انا بسأل عادي بس هو انتوا لسة يعني انت فاهم؟ قالها اه لسة بنكها ، راحت قالتله الفاظك طيب!! راح ضحك و قالها لسة بنام معاها راحت امي ضحكت ضحكة مايعة و هو مستغربها و كده و بعدين قالتله انا كنت عايز اسألك علي حاجة من فترة قالها ايه قالتله انت خدت يوميها الاندر بتاعي ليه قالها يفرق معاكي في ايه قالتله حابة اعرف قالها عادي حاجة تفكرني بيكي و بشهوتك يومها قالت شهوة ايه قالها متحوريش انتي كنتي عايزة بس مسكتي نفسك في الاخر قالتله وانت كنت عايز بقي قالها اه قالتله طب اتلم عشان عيب انا مش دينا راح قرب منها و قالها انتي مش دينا انتي اجمد من دينا وهي بتنهج و بتقوله بس الكلام ده و وسع خليني انزل قالها اصبري بس و ايده بدات تمشي علي جسمها و هي تقوله بس ياشريف قالها بلا شريف بلا زفت وراح شادد الغباية مخلعهالها وزقها عالكنبة و شريف كان بالبوكسر بس راح خلعه و بيقولها منفسكيش فيه؟ وامي قاعدة بتبص براحةو ساكتة بس فامت علي طول تجري منه علي الباب راح زنقها عند الباب من ضهرها و قالها مش سايبك النهاردة ورفع الجلابية لقاها مش لبسة اندر قالها منتي عايزة اهو يالبوة وراح هوبا مدخله في كسها و هي صوتت وبدأ نيك فيها جامد و هي بتصوت راح شاددها بعيد عن الباب و دخل بيها الاوضة رماها عالسرير وهي هيجانة خالص قامت خلعت الجلابية و هجمت علي زبره تمص فيه و تلعب فيه و هو يقولها احا منتي هتموتي عليه اهو وهي مش مركزة معاه و بتمص بس و هو متكيف نيك من مصها بعد كده شدها و قعد يبوس و يرضع في بزازها وهي عمالة تتأوه من المتعة بعد كده نزل يلحس في كسهها و يلعب فيه بايديه و هي عمالة تتأوه جامد وهي تقوله دخله بقي وهو يقولها ادخل ايه و هي صوتها يعلي و تقوله دخله يقولها ادخل ايه يلبوة تقوله زبرك وقبل متكملها يكون رزعه في كسها جامد ويقعد يفشخ فيها جامد و بعد قام وقعد علي ضهره و هي قامت تلحس و تعلبله في زبره و تمص فيه جامد و بعد كده قامت تقعد عليه و تقوله افشخ كسي يلا و هو ينيك فيها جامد و بيفشخها و بعد كده قومها و نيمها علي بطنها و جيه يدخله في طيزها بس هي قالت لا يا شريف طيزي لا و قفشت جامد راح قالها خلاص وراح مدخله في كسها تاني و قعد ينيك فيها جامد لحد ما جابهم في كسها قامت و باسته و لبست جلابيتها و قالت الحق اطلع لامك عشان متاخدش بالها من حاجة راح قالها ماشي بس عايزين نكررها انا وانتي و دينا راحت قالتله لا عايزني يبقي متقولش لحد و لوحدنا ماشي ولا فاكس منها خالص ياشريف؟ قالها لا علي ايه انا تمام كده راحت طلعت امي فوق عند ستي لحد ما ابويا جيه خدها ورجعوا البيت ابويا قالها انه مسافر بكرة و امي دبت معاه خناقة راح قالها لازم ارجع عشان الشغل راحت قالتله تمام واليوم خلص و امي دخلت تنام و صحت علي صوته و هو ماشي و بيسلم عليا و طالع

عزوز النسوانجي
08-14-2020, 11:45 PM
ده الجزء الخامس اللي انت ضيفته امبارح كآخر رد في القصة الاصلية



/archive/index.php/t-277063.htmlقصص مصوره سكس الاخت الجميله كامله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-92619.htmlقصص مداعبه نياكه/archive/index.php/t-291221.html/archive/index.php/t-498504.htmlبنت عمي الارمله قصص نيكقصص سكس أم فى ليلة الدخلةقصص سكس نيك سعوديه تنتاك من ابنها.comقصص حقيقيه ممجونات للنيك بالزب الطويل /archive/index.php/t-110329.htmlقصص نيك اول مرهقصص نيك خالتي تلحس طيزي/archive/index.php/t-458690.htmlقصص سكس عربية نيك الجدة/archive/index.php/t-167030.htmlقصص سكس أنيك ألأم وبنته المراهقة/archive/index.php/t-44794.html/archive/index.php/t-232667.htmlقصص واعترفات لواط رجل قوي/archive/index.php/t-478300.html/archive/index.php/t-2147.html/archive/index.php/t-334269.html/archive/index.php/t-2147.html/archive/index.php/t-453252.htmlقصص عمو سكس شواذ site:rusmillion.ruقصص بوس ومص الصدىقصص جنس متسلسله الوصول لكسيتروي قصتها كيف ناكوهاقصص ناكني غصب عني أخيقصص سكس صنعاني site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-587001.html/archive/index.php/t-34160.htmlقصص سكس ولد ومرات خاله/archive/index.php/t-415858.html/archive/index.php/t-333817.htmlبيت بجوي ينيك ولدقصص سكس جواسيس/archive/index.php/t-17932.htmlمع الفحل الشايب المبير قصهقصص سكس الارشيف مكتمله قصة بدايتي قصة مص الزنبورمغامراتي قصص سكس site:rusmillion.ruقصص جنس زوجتي تعشق زبي وتهديني طيزهقصص سكس تحسيس على بناتقصص سكس ماما طيزها واسع قصة.نيك.امهات.عاهرات.محارم/archive/index.php/t-319945.html/archive/index.php/t-379533.htmlقصه سكس عشيق مراتي ينيكني site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-266856.htmlصورسكس نيك محارم شواذ مع زوجاتهم.comقصص نيك ناكني قصبنه عنيقصص سكس محارم عربي شم الكيلوتقصص منيوكة صور نيك قحبه يمنيه/archive/index.php/t-587952.htmlقصص سكس مصوره دكتورة براندي منتديات العنتيلقصص سكس بي داجةقصص جنسية نسوانجي قصص نيك الاخت سراوتحمل/archive/index.php/t-496167.html/archive/index.php/t-404333.html/archive/index.php/t-396839.htmlطبيب تاع نساء يلعب في كاس المريضة نيك مترجمة بالعربية/archive/index.php/t-556634.htmlروايات سكس انا وصحبي قصص جنس متسلسله الانتقام من زوجي/archive/index.php/t-304452.htmlقصص سكس مصوره معا حيوانات.comقصص سكس زوجتي بتقول شخ في كسي الهايج نار اجزاء واسعه /archive/index.php/t-283547.htmlقصص سكس عنيف تعذيب اارجل/archive/index.php/t-488028.htmlقصص سكس عايله فولو وشوشوقصص نيك القحبة السوريةقصص سكس انا وزجي/archive/index.php/t-142647.html/archive/index.php/t-118912.htmlقصص سكس سحاق طيز اختي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-558819.html/archive/index.php/t-26775.html/archive/index.php/t-289581.htmlفضيحه عمي عمرو مع البت في عشه الفراخ xnxx site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-136989.html