Lolototto
04-26-2020, 09:34 PM
هاي انا لولي . تعودت اكتب لكم قصص كتير عن مامي اللي بتحب السكس و بتحب الزبر الكبير .
مامي تزوجت من اربعة رجال و اتطلقت من الاربعة بغضون الوقت . و لما كلمتها من ايميل مزيف عشان
اعرف السبب . قالت أنه مش بيكيفوها في النيك ...
مامي الملبن الاربعيني الابيض . صاحبة الطيز الكبيرة بطلة القصة وبطلة السرير .
صدرها الأبيض المنفوخ الطبيعي و الشعر الاشقر و الكس الوردي الغير مختون . صاحب الشهوة الجنونية
نبدأ القصة ..
حصل في يوم 17 ابريل 2020 . كنت نايم في الاوضة و صحيت و ماما بتشتكي أنه الحمام فيه مشكلة
و لازم نجيب السباك عشان الحوض في مشكلة ..
و السباك ده نعرفه كويس . و هو الاستاذ سامي . اسمر البشرة يميل للاسود .
قلت له هكلمه ييجي الساعة 8 مساءا . المهم اتصلت به و قلت له ييجي و قال لي حاضر
اليوم هكون عندك .. جت الساعة 7 . صنعت حجة لامي قلت لها انا لازم انزل الان .
هروح ابيت عند صديقي . قالت لي طيب براحتك . بعد ما انا خرجت . و أغلقت الباب وتاكدت
اه المفتاح معي .. صعدت فوق السطح . و نظرت من الشباك . لقيت ماما غيرت ملابسها . و لبست
لبس مغري . مكون من لانچري احمر ضيق . بدون ملابس داخليه و عملت شعرها سريعا و حطت روچ
كل ده شفته من شباك الحمام لاننا نسكن بالدور الاخير
صبرت كثيرا حتى أتى الاستاذ سامي . و فتحت له امي . وجدته ينظر لها ولا يتحدث .
ولا يعرف ماذا يفعل . مامي قالت له اتفضل بطريقة كلها رقة و حنية .
دخل و أغلقت الباب .
انتظرت خمس دقائق . ثم نزلت بكل هدوء و فتحت باب المنزل بدون صوت .
سمعتها تقول له في الحمام مش عارفه المشكلة دي حصلت من ايه . قال لها بسيطة . اصلحها لكي الان
قالت له براحتك و انا هدخل اجيب حاجة من الاوضة . دخلت هي وانا دخلت بسرعة غرفتي . و استنيت اسمعهم
دخلت ماما الاوضة . و طلعت قالت له معلش بس ممكن تيجي تساعدني في حاجة في الاوضة .
قام ومشي وراها و هي ماشية ترقص طيزها بهدوء .
دخلوا الاوضة و قالت له عايزة ازق السرير شوية للحيط . حاول يزق معاها .
بعدها قالت له بس كدة استني ارتب الملاية و راحت طالعة علي السرير عامله وضع دوجي ستايل
و طيزها بالكامل ناحية عيونه و هي تمثل انها تظبط الملاية . و انا استرق النظر من بعيد
مامي لقت مفيش فايدة . راحت قافلة باب أوضة النوم و حطيته في الأمر الواقع أنها عايزة تتناك .
اول ما قفلت باب أوضة النوم . انا جريت ناحية عين المفتاح و العين تكشف لي السرير بالكامل .
لقيت ماما راحت ناحيته براحة و قالت له تعرف اني وحدانية و مفيش معايا راجل .
بتقول كده باسلوب مغري جدا . قال لها و انا رحت فين ما انا موجود .
بصوا لبعض شوية و حضنوا بعض بقوة مع تقبيل حار لقيته بيحسس على طيز مامي
و بيبعبصها . و يمص لسانها .
و راح زاقق مامي على السرير .. و نزل رفع قميص النوم و ظهر كسها . و بدأ يلحس بقوة و عنف
و يمتعها . فضل يلحس عشر دقائق . بعدها مامي قامت و هو نام مكانها . قلع هدومه كلها .
و زبرة الاسود ظهر و كان طويل و طخين و ممتلئ . مسكته و نزلت تمص بأنوثة و اشتياق .
بعدها مسكها نيمها على بطنها و ضم رجلها و ركب على طيزها و حشر زبرة الضخم في كسها .
و ماما صرخت بأنوثة جامحة . و تشنجت اذرعها . راح ماسكها من شعرها و اذرعها و كتفها بعنف .
و نزل يعذب يكسها بالنيك المتواصل . و هي تتأوه و تصرخ . و صوت طرقعة طيزها من النيك .
يصدر أصواتا تدخلني في حلم ممتع . و نزل يمص خدها و شفايفها و هي ترقص طيازها تحته
و انا اشاهد و ادعك خرمي باصبعي و اشهق بهدوء و اتمتع بشدة .
بعدها قام من فوقها نيمها على ظهرها . و دخل في حضنها . مسكت فيه جامد . وقالت له عذبني
مسك زبره و دخله بالكامل جوة كسها . صرخت ماما صرخة أنوثة و حضنته بقوة بدأ يرزع فيها بكل عنف و قوة
و كان سريعا جدا . و مامي تتأوه و تهزي بكلام غير مفهوم و تصرخ و تئن ولا أفهم ما تقول . و هو لا يتوقف
عن النيك . و يمص شفايفها بكل حرارة و حب . و هي تستقبل رجولته بكل رحب و حب .
بعدها اخرج زبره ونام مكانها و هي ركبت على زبره . و بدأت تقفز و تصرخ و تتلوى فوقه .
و تقول له ااااااااااه اوووووووه امممممم احححححح . بعد فترة قامت من فوقة مسكها عمل لها وضع
الكلب . علي ايديها و ركبتيها . مسك زبره و كأنه الختام . و صعد عليها وركب و احتضنها بقوة .
و حشر زبرة العملاق داخل أعماق كسها . و تشبث بجسمها بقوة معلنا نية القذف بالداخل .
ممسكا بشعرها بعنف وقوة رافع رأسها لاعلى عن طريق شد الشعر للخلف . و اليد الاخري تداعب
بطنها و صرتها وصدرها و كسها . و يبعبص الصرة و هي تتكهرب و تتأوة و من سرعة النيك .
سمعت ماما تشخر بشكل متكرر و هي مغمضة العينين . و لكن شخرة خفيفة . تدل انها في عالم اخر . و كل ما كان ينيك كانت تشخر .
اتمنى من احدكم يشرحلي لماذا كانت تشخر وقتها في التعليقات .
حتى صرخ الاستاذ سامي . و قذف لبنه كله داخل كسها . و هو يتأوه و ماما تبكي من المتعة
حتى انتهت تلك الليلة بتعشير مامي
مامي تزوجت من اربعة رجال و اتطلقت من الاربعة بغضون الوقت . و لما كلمتها من ايميل مزيف عشان
اعرف السبب . قالت أنه مش بيكيفوها في النيك ...
مامي الملبن الاربعيني الابيض . صاحبة الطيز الكبيرة بطلة القصة وبطلة السرير .
صدرها الأبيض المنفوخ الطبيعي و الشعر الاشقر و الكس الوردي الغير مختون . صاحب الشهوة الجنونية
نبدأ القصة ..
حصل في يوم 17 ابريل 2020 . كنت نايم في الاوضة و صحيت و ماما بتشتكي أنه الحمام فيه مشكلة
و لازم نجيب السباك عشان الحوض في مشكلة ..
و السباك ده نعرفه كويس . و هو الاستاذ سامي . اسمر البشرة يميل للاسود .
قلت له هكلمه ييجي الساعة 8 مساءا . المهم اتصلت به و قلت له ييجي و قال لي حاضر
اليوم هكون عندك .. جت الساعة 7 . صنعت حجة لامي قلت لها انا لازم انزل الان .
هروح ابيت عند صديقي . قالت لي طيب براحتك . بعد ما انا خرجت . و أغلقت الباب وتاكدت
اه المفتاح معي .. صعدت فوق السطح . و نظرت من الشباك . لقيت ماما غيرت ملابسها . و لبست
لبس مغري . مكون من لانچري احمر ضيق . بدون ملابس داخليه و عملت شعرها سريعا و حطت روچ
كل ده شفته من شباك الحمام لاننا نسكن بالدور الاخير
صبرت كثيرا حتى أتى الاستاذ سامي . و فتحت له امي . وجدته ينظر لها ولا يتحدث .
ولا يعرف ماذا يفعل . مامي قالت له اتفضل بطريقة كلها رقة و حنية .
دخل و أغلقت الباب .
انتظرت خمس دقائق . ثم نزلت بكل هدوء و فتحت باب المنزل بدون صوت .
سمعتها تقول له في الحمام مش عارفه المشكلة دي حصلت من ايه . قال لها بسيطة . اصلحها لكي الان
قالت له براحتك و انا هدخل اجيب حاجة من الاوضة . دخلت هي وانا دخلت بسرعة غرفتي . و استنيت اسمعهم
دخلت ماما الاوضة . و طلعت قالت له معلش بس ممكن تيجي تساعدني في حاجة في الاوضة .
قام ومشي وراها و هي ماشية ترقص طيزها بهدوء .
دخلوا الاوضة و قالت له عايزة ازق السرير شوية للحيط . حاول يزق معاها .
بعدها قالت له بس كدة استني ارتب الملاية و راحت طالعة علي السرير عامله وضع دوجي ستايل
و طيزها بالكامل ناحية عيونه و هي تمثل انها تظبط الملاية . و انا استرق النظر من بعيد
مامي لقت مفيش فايدة . راحت قافلة باب أوضة النوم و حطيته في الأمر الواقع أنها عايزة تتناك .
اول ما قفلت باب أوضة النوم . انا جريت ناحية عين المفتاح و العين تكشف لي السرير بالكامل .
لقيت ماما راحت ناحيته براحة و قالت له تعرف اني وحدانية و مفيش معايا راجل .
بتقول كده باسلوب مغري جدا . قال لها و انا رحت فين ما انا موجود .
بصوا لبعض شوية و حضنوا بعض بقوة مع تقبيل حار لقيته بيحسس على طيز مامي
و بيبعبصها . و يمص لسانها .
و راح زاقق مامي على السرير .. و نزل رفع قميص النوم و ظهر كسها . و بدأ يلحس بقوة و عنف
و يمتعها . فضل يلحس عشر دقائق . بعدها مامي قامت و هو نام مكانها . قلع هدومه كلها .
و زبرة الاسود ظهر و كان طويل و طخين و ممتلئ . مسكته و نزلت تمص بأنوثة و اشتياق .
بعدها مسكها نيمها على بطنها و ضم رجلها و ركب على طيزها و حشر زبرة الضخم في كسها .
و ماما صرخت بأنوثة جامحة . و تشنجت اذرعها . راح ماسكها من شعرها و اذرعها و كتفها بعنف .
و نزل يعذب يكسها بالنيك المتواصل . و هي تتأوه و تصرخ . و صوت طرقعة طيزها من النيك .
يصدر أصواتا تدخلني في حلم ممتع . و نزل يمص خدها و شفايفها و هي ترقص طيازها تحته
و انا اشاهد و ادعك خرمي باصبعي و اشهق بهدوء و اتمتع بشدة .
بعدها قام من فوقها نيمها على ظهرها . و دخل في حضنها . مسكت فيه جامد . وقالت له عذبني
مسك زبره و دخله بالكامل جوة كسها . صرخت ماما صرخة أنوثة و حضنته بقوة بدأ يرزع فيها بكل عنف و قوة
و كان سريعا جدا . و مامي تتأوه و تهزي بكلام غير مفهوم و تصرخ و تئن ولا أفهم ما تقول . و هو لا يتوقف
عن النيك . و يمص شفايفها بكل حرارة و حب . و هي تستقبل رجولته بكل رحب و حب .
بعدها اخرج زبره ونام مكانها و هي ركبت على زبره . و بدأت تقفز و تصرخ و تتلوى فوقه .
و تقول له ااااااااااه اوووووووه امممممم احححححح . بعد فترة قامت من فوقة مسكها عمل لها وضع
الكلب . علي ايديها و ركبتيها . مسك زبره و كأنه الختام . و صعد عليها وركب و احتضنها بقوة .
و حشر زبرة العملاق داخل أعماق كسها . و تشبث بجسمها بقوة معلنا نية القذف بالداخل .
ممسكا بشعرها بعنف وقوة رافع رأسها لاعلى عن طريق شد الشعر للخلف . و اليد الاخري تداعب
بطنها و صرتها وصدرها و كسها . و يبعبص الصرة و هي تتكهرب و تتأوة و من سرعة النيك .
سمعت ماما تشخر بشكل متكرر و هي مغمضة العينين . و لكن شخرة خفيفة . تدل انها في عالم اخر . و كل ما كان ينيك كانت تشخر .
اتمنى من احدكم يشرحلي لماذا كانت تشخر وقتها في التعليقات .
حتى صرخ الاستاذ سامي . و قذف لبنه كله داخل كسها . و هو يتأوه و ماما تبكي من المتعة
حتى انتهت تلك الليلة بتعشير مامي