خادم اقدام
09-15-2017, 09:36 AM
الملكة رهف السادية
الجزء الأول
احب اعرفكم بنفسي انا شادي 24 سنه من القاهره خريج هندسه اعمل في احدي الشركات الخاصه جسمي رياضي قمحي (اسمر) من عائله ميسوره الحال علاقتي بالجنس كانت طبيعيه ...و مدمن جنس و ليا علاقات كثيرة منها مع صحباتي و منها مع شراميط الي بيبقي هدفهم الفلوس و كان بيسعدني في ده ان زبي كبير و احترفت بيه النيك والفلوس زي ما قلتلكم اني من عائله ميسوره آسف علي الاطاله في المقدمه ...
ندخل في القصة:
في يوم كنت في البيت وآعد علي اللاب توب بتاعي شدني بدج علي الفيس عن الساديه اتشديت اوي للفكره و بدأت ادخل واقرأ البوستات والتعليقات ..
يعني ايه سليف ؟
يعني ايه ماسترز ؟
وبدأت اعمل سيرش علي جوجل واقرأ عن الساديه ..وايه هي السادية؟.. وتعمقت كتير في الموضوع بس لقيت انه من المستحيل اطلب ده من صاحبتي الي علاقتي بيها جنسيا طبيعية.. ولا حتي من ركلام ..
خوفا علي سمعتي فقررت علي طول اني اعمل اكونت باسم مزور علي الفيس بوك زي اسم (شادي) الي انا مسمي نفسي بيه ..
وبدأت رحله البحث عن ملكه تشبعني رغبتي وميولي الجديده واشبعها بطاعتي واخلاصي لها وبسريه .. بس بصراحه كانت رحله مأساويه وصعبه فضلت اكتر من 3 اشهر ..اقابل الي عوزه تفضل علاقتنا محدده علي الفيس والشات ..
واللي عاوزه تجرب بس خايفه من التجربه الحقيقيه ..وبتوع كروت الشحن الشحاتين النصابين وعلي كل لون ..
شوفت لحد ما في يوم لقيت اضافه ومع بدء المحدثه حسيت بالجديه في التعارف
واتعرفنا علي الفيس واستريحنا لجديتنا في الكلام كان اسمها الي هي مسميها لنفسها رهف..عمرها 27 سنه مطلقه وساكنه في مصر الجديده ..
ده الي عرفتو من اول يوم واتكلمنا علي الموبايل واستريحنا اكتر لبعض واتفقنا تاني يوم نتقابل في كافيه في مصر الجديده..
دخلت وطلبت قهوتي ومستني اقابل الحلم ..مولاتي وآعد بافكر في شكلها واللي هيحصل وهي فعلا هتيجي ولا لا
لقيت تليفوني بيرن رديت ..
انا : الوو.. ايوه يافندم اخبار حضرتك
هي: هو انت لابس قميص لونه ازرق مش كده
انا : مظبوط كده يافندم
هي: طب بهدوء كده انا آعده في الترابيزه الي وراك .... ماتبصش . اعمل انك داخل التوايلت.. واكنك تعرفني وشفتني بالصدفه وسلم واطلب من الويتر ينقل قهوتك لعندي
انا : تحت امر حضرتك يافندم
قومت وعملت زي ما طلبت مني سمو الملكه بالظبط كانت ضربات قلبي سمعها بدق من الفرحه والخوف في نفس الوقت
اوصفلكو سمو الملكه رهف هي جمالها طبيعي جسمها كيرفي طولها حوالي 170 ووزنا حوالي 75 وسطها صغير وصدرها تحفه ومشدود وطيظها كبيره مواصفات عالميه كانت لابسه قميص ابيض وبلزير اسود وبنطلون اسود ضيّق وشعرها حرير لونه اسود
اعدنا واتكلمنا بصوت مش مسموع وعرفت انها لسه راجعه من الشغل وانها كانت آعده من قبل ما اجي وشافتني و انا داخل وشكّت ان اكون انا ولما اتصلت وانا اللي رديت اتأكدت ..فضلنا آعدين في الكافيه نتكلم ونتعرف اكتر ونتضاحك وكنت قربت انسي انها الملكه وانا الكلب بتاعها من هزارنا ..وضحكنا روح الفكاهة اللي عندها بس كنت بتأكد من ساديتها في من نظرتها في بعض الاوقات..
قالتلي: يلا ..
قولتلها :علي فين؟ ما احنا آعدين ..
بصتلي حتت بصه ..
وقالتلي: مابقولش الكلمه مرتين ..
في ثواني طلبت الويتر وحسبت واحنا خارجين من الكافيه ..
قالتلي :معاك عربيه ؟
قولتلها: ايوه دي عربيتي ..
قالتلي :طب سيبها هنا وتعالي ..
ماشيه هي قدامي لحد ما وقفت قدام عربيه ..
وقالتي بنبره امره :خد سوق وادتني مفتاحها ..
قولتلها :تحت امر سموك ..
وجريت افتح لها الباب ..
لقيتها بتقولي :"بصوت امر وواطي عشان محدش يسمعنا "الباب الي ورا طبعا يا حيوان
نفذت وفتحت الباب الي ورا وركبت وبدأت اتحرك ..
سألت سمو الملكه :علي فين سموك ؟
قالتلي: علي العنوان ..
وانا طلعت عارفو لاني من سكان منطقه قريبه منها واحنا في الطريق ..
قالتلي: بص يا حيوان انت ..انا عاوزاك تفضيلي نفسك من دلوقتي ..وتقفل تليفونك ..انا هخدك معايا البيت وانت من النهارده خدامي الخاص وسواقي الخاص وكلبي الوفي واللي اقوله كلام لا نقاش ولا جدال فيه ..مفهوم ؟
قولتلها: مفهوم سموك
وصلنا العنوان ..
قالتلي :اللي علي يمينك دي عمارتي انت هتنزلني هنا وهتركن العربيه وهتطلع الدور كذا شقه كذا..
قولتلها :تحت امر سموك..
نفذت كل الي قالتلي ليه ..طلعت لقيت باب الشقه مفتوح دخلت وانا متردد وقلقان شويه سمعت صوتها ..
بتقول: اقفل الباب وراك ..
نفذت ودخلت علي مصدر الصوت لقيت سمو الملكه آعده علي كرسي في نص الرسيبشن وحطه رجل علي رجل ومولعه سيجاره..
انا عجبني اووووووووووي المنظر ده ووقفت ..
قالتي :اقلع كل هدومك وانزل تحت جزمتي ..
انا ساعتها كنت محتاج فعلا اقلع كل هدومي لان زبي كان هيفرتك البنطلون من المنظر و الاثارة....
الجزء الثاني
بعد ما قلعت هدومي كلها قدام سمو الملكه ونظري في الارض ليس كسوف ولكن خضوع لهيبتها
سرقت نظره لملكتي وهي تتفحص جسدي ورأيت نظره اعجاب باجسدي وحجم وزبي وخضوعي وطاعتي لأوامرها
نفذت ما قالت وركعت تحت اقدام سمو الملكه وبدأت التقبيل في حذائها الاسمر اللامع ذو الكعب الطويل فامرتني بالحس وليس فقط التقبيل فافعل وبدأت اللحس في كل جزء في حزائها قالت قالعني الجزمه ياحيوان وبوس رجلي
فابدأت انفذ ووجهت لي قدمها الاخري علشان اقلعها الجزمه التانيه واذا بامولاتي تتألم وانا اخلع لها حذائها الاخري فالطمتني لطمه علي وجهي وضربتني باقدمها في وجهي وقالت مش تحاسب ياحيوان براحه واعتذرت لها انا اسف سموك مش قصدي قالتي بوس وانهمرت في التقبيل واللحس لأجمل قدم شوفتها في حياتي وكنت في قمه اثارتي وكنت اسرق النظر لمولاتي فاتضربني بالقلم وتقولي متبصش في في عيني يا حقير وانت تحت رجلي ولكن كنت اري في عينها السيطره والشعور بالفوز والسعاده لما افعل من خضوع وفضلت ابوس واللحس لحد ما زقتني بارجليها في وشي وقالتلي بس كفايا كده انا هروح اخد شور وعقبال ما ارجع تروح علي المطبح وتحضر الاكل الي في الثلاجه مفهوم
قمت بوست رجلها وقولتها مفهوم تحت امر سموك لقيتها بتقولي هو انا هروح لحد الحمام علي رجلي ولا ايه ياكلب انت
قامت اعده علي ظهري كأني فرس وقالت لي اتحرك الحمام هناك واتحركت علي اربع ايدي ورجلي ووصلت سموها وقبلت قبله الوداع علي اقدامها قالتلي يلا غوز اعمل الي قولتلك عليه رحت حضرت الاكل وانظرت تحت طاولت الطعام امام عرش مولاتي علي اربع سمعت صوت مولاتي بتنادي انت يا حيوان جريت ليها لقيتها في غرفتها تسرح وتصفف شعرها الحرير امام المراه وبصوت عالي خلصت تحضير الاكل قولت تمام يافندم حصل والاكل علي الطاوله الخاصه بالطعام
قالت : بس بص كلب انت طول ما انت في حرم مولاتك اعرف ان اي مكان هتتحرك فيه هنا هيكون علي ظهرك مفهوم
قلتلها : مفهوم سموك اسف علي سوء الفهم
قالت: لا من غير عقاب اسف مالهاش طعم
وبدأت حفله الضرب باقلام وبارجلها حتي اكتفت واانا احاول ان ابوس رجلها واعتذر انا اسف مش هعمل كده تاني خلاص ارحمين كفايه ضرب انا مكنتش اعرف
قالتلي : انا قولت مابقولش الكلمه مرتين
انتهت حفله الضرب وتقبلت مولاتي اعتذاري
قالتلي : انا هرحمك بس علشان ده اول يوم ليك واول غلطه ليك يلا ناكل سوي
وركبت علي ظهري وبدأت اتحرك لمكان الاكل وقامت وجلست علي الكرسي وفضلت تاكل وترميلي الاكل علي الارض وتقولي كل بابقك اوعي تستخدم ايدك وبصراحه كان الموضوع صعب بس ممتع
خلصت مولاتي اكل وركبت علي ظهري وقالتلي يلا يا حيوان وديني الحمام اغسل ايدي وعملت الي امرتني بيه
خرجت من الحمام ركبت علي ظهري وقالتلي روح علي السرير عوزه اريح شويه عملت الي قالتلي عليه
وامرتني اني اروح اخد شاور انظف نفسي الني كنت اتبهدلت من الاكل وانا بكله من علي الارض ومابستخدمش ايدي
وخدت الشور ورجعت لمولاتي علي غرفتها وجلست بجانب السرير اقبل في اقدامها والحس ما بين اصابها وهي نائمه علي ظهرها قالتلي خد يا حيوان اقولك
مكلمله...
الجزء الثالث
احب ان اعلم اعضاء المنتدي الكرام ان هذه التجربه ليست قصه من وحي خيالي وانما هي(تجربتي الحقيقي مع الساديه)
وان الملكه رهف ملكه حقيقيه مع تغير اسمها الحقيقي
المهم نكمل الي حصل سمو الملكه وهي ممده علي سريرها الخاص وانا علي ركبتي بجانب السرير اقبل اللحس قدمها قالتلي: خد يا حيوان اقولك
بكل اطاعه وازلال تركت قدم مولاتي وتحركت للمكان التي تشير اليه بايدها وقبلت يدها التي تشير بها ونظرت نظرت لها خضوع
قالت مولاتي: بص يا شادي "اول مره تناديني باسمي من ساعت مدخلت بيتها "انا زي ما حكيت لك انا مطلقه وعيشه في البيت ده لوحدي وكرهت الرجاله وانا مش سحاقيه ومحتاجه للجنس وزي ما انت بتقلول دي اول تجربه ليك كاسليف
انا برضو دي اول تجربه ليا كا ماسترز بس انا قرأت كويس اوي عن الساديه وحسيت اني بقرأ عن عمق شخصيتي الحقيقيه
ولما اتعرفت عليك علي الفيس بك حسيت انك شخص جاد صادق بن ناس وانا خبره في قرائه الشخصيات فا قررت اني اعينك (اوظفك) خدام تحت رجلي وبصراح انا مبسوطه منك لحد دلوقتي بس صدقني لو قررت تخرج عن طاعتي هخليك تندم اشد الندم انك في يوم خرجت عن طوعي انا من هنا ورايح ستك وتاج راسك وكلمتي سيف علي رقبتك مهما كانت درجه الشهوه عندك مهما كانت اومري صعب تنفيذها مفهوم
انا : مفهوم سموك كلام سموك بيتحفر باحروف من ذهب في دماغي وانا مجرد خدام سموك الطائع وكلب سموك الوفي وهكون تحت حسن ظن سموك يامولاتي
قالت مولاتي: (good boy)
وهي تحسس علي راسي كاني كلبها المطيع وفاجأتني باقلم علي وشي
وقالت: يلا عوزاك تقدم فروض الطاعه وعهد الوفاء وانت تحت رجلي
جريت في سعاده تحت قدم مولاتي وهي ممده علي سريرها
فاتحركت مولاتي لتجلس علي طرف السرير وتأمرني باني اجيب حزام بنطلوني لها بسرعه فا فعلت
وجبت حزامي من الرسبشن مكان ما هدومي موجوده ووضعته في فمي ودخلت علي مولاتي وانا علي اربع والحزام في فمي
خدت مولاتي الحزام مني وهي جالسه علي طرف سريرها
قالت: يلا قدم فروض الطاعه وعهد الوفاء لستك وتاج راسك
نزلت بسرعه تحت رجل مولاتي بوس ولحس وانا اقول
انا خدام تراب رجلكي يا مولاتي رهف
فتلسعني بضربه بالحزام علي جسمي وانا تحت اقدامها
وتقولك : وكلبي
انا: وكلب مولاتي رهف واقبل اقدام مولاتي في زل
فتلسعني بضربه بالحزام
وتقول: وخدامي
انا: وخدام مولاتي رهف واقبل اقدامها في زل
تقول مولاتي: والسواق بتاعي
انا : وسواق مولاتي رهف وانا ببوس رجلها
تقول مولاتي :والحمار الي بركب عليه واتحرك بيه في الشقه
انا: والحمار الي مستعد يلف بامولاته الدنيا كلها وابوس رجلها
تقول: والتويلت بتاعي
انا :والتويلت الخاص بامولاتي سمو الكمله رهف
فاتضربني بالحزام
وتقول مولاتي : وخدام كسي
انا: وخدام كس مولاتي الملكه رهف
تقول مولاتي : وجسمك ملكي في اي وقت وزبرك ده همتع نفسي بيه وقت ما حب وماتلمسوش الابامري
انا: وجسمي كله ملك ليكي يا مولاتي اعملي الي فيه الي تحبيه يا مولاتي
ضربتني مولاتي ضربه قاسيه بالحزام
وقالت مولاتي : تعالي الحس كس مولاتك يا خدام كسي
وفتحت رجلها وهي جالسه علي طرف السرير فا بسرعه بدأت الحس كس مولاتي
وبصراحه ده كان كس لا يقارن باي كس شوفتو في حياتي شكله ولونه الوردي ورائحه الورد بداخله ومذاقه كان ولا احلي
وبدأت باللحس وملواتي تشد شعري بايد وتضربني علي جسمي باليد التانيه
وفضلت حوالي 15 دقيقه الحس احي واطعم كس في حياتي كس مولاتي الملكه رهف اولي تجاربي كاسليف
ارتعشت مولاتي وانا اللحس كسها الجميل وشربت شهدها الجميل سابت مولاتي شعري وزقتني بارجلها بعيد عنها
ونامت مولاتي علي ظهرها وهي ترتعش وانا نزلت لحس اقدام مولاتي من تاني ابوس والحس في زل قدم مولاتي
الملكه رهف
قامت مولاتي وشدتني من شعري ونظرت لي نظره رضي
وقالت : (good boy) مولاتك مسوطه انك شاطر وبتسمع الكلام ومسكت تليفونها وقالت تعالي اعملي مساج مش قولت انك شاطر في المساج وريني شطرتك ونامت مولاتي علي بطنها ومسكت تليفونها وطلبت رقم وبدأت تكلم وحده صحبتها وتسلم عليها وانا في قمه ساعدتي ان مولاتي راضيه عني ومندمج في جسمها الرقيق الابيض الناعم وفي حذر وانا بامسج جسم مولاتي الملكه
فافوجأت ان مولاتي بدأت تتكلم مع صحبتها عليا وتحكلها انها لقيت كلب مطيع فيه كل الامكنيات والقدرات والصفات
مكمله
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الي فات لما كانت مولاتي الملكه رهف هانم نايمه علي بطنها علي السرير وامرتني اني اعملها مساج لجسمها بعد ماكنت خلصت لحس لكس مولاتي وارتعشت وشربت شهدها وكانت بتكلم وحده صحبتها في التليفون وبعد سلامات وحكاوي وهزار اتفاجأت ان مولاتي بتحكي لصحبتها عني وانها لقيت الي كانت بتحلم بيه ويظهر صحبتها كانت عندها خلفيه مسبقه من مولاتي عن موضوعي بس انا اتفاجأت وزعلت لاني انا ومولاتي اتفقنا واحنا بنتعرف علي السريه
التامه المهم .بتكمل مولاتي كلامها مع صحبتها
بتقول مولاتي: مش قابلت الكلب الي قولتلك عليه من يومين
صحبتها كان يظهر مش فاكره
فقالت مولاتي : السليف الي كنت بقولك عليه علي الفيس بوك لا وايه هو بيعمل مساج لرجلي دلوقتي
جنان يا بت جنان مبسوطه اوي انه مطيع وبيسمع الكلام
اتكلمت صحبتها كلام طبعا مش سمعو
ردت مولاتي : ده انا فشخاه ضرب ومابقتش قدره اضربو تاني ايدي وجعتي وجسمي تعبان من الشغل ومن ضربي فيه هو دلوقتي بيعمل مساج لجسمي بصراحه كلب ظريف اوي لما تشفوفيه هتحبيه اووووووي
كلام صحبتها الي مش سمعو
ردت مولاتي: لا انا بكره اجازه من الشغل وهخد اجازه 3 ايام وحياتك علشان افضالو
كلام صحبتها الي مش سمعو
ردت مولاتي: خلاص هستناكي بكره في اي وقت امممممممم خلاص 12 ظ كويس مستنياكي اوعي ماتجيش
كلام صحبتها الي مش سمعو
رد مولاتي: هههههههههههههههههههههه يعني جيه علشان تتفرجي علشان تتفرجي علي كلبي مش علشاني
ماشي ياستي المهم تنوريني
باااااااااااي
قفلت مولاتي التليفون مع صحبتها ولفت لي وبنبره امره مع قلم علي وشي كفايه انزل بوس رجلي ياكلب
نزلت ابوس رجل مولاتي في خشوع وزل
قالتي مولاتي : طبعا عاوز تعرف مين الي كنت بكلمها دي اعز صحباتي وماتخفش انا وهيا واحد انا صحيح اتفقت معاك علي السريه التامه بس "مني" وده اسم مستعار لصحبتها " دي اعز اصحابي واسري معها وسرها معيا وانا عوزاك تتعامل معاه زي ماتكون انا بالظبط بس طبعا ولائك ليا انا وبس . بس برضو هي مولاتك وتاج راسك وعوزاك ترفع راسي قدمها بكره لما تيجي
طمنتني مولاتي باكلمها
انا رديت علي مولاتي وقولت: تحت امرك يا مولاتي انا من ايدك دي ل ايدك دي وانا كلبك وخدامك وهكون تحت حسن ظنك فيا علي طول مش بكره بس انا امل حياتي رضكي عني
ابتسمت مولاتي وبدأت تحرك رجلها علي وشي وصدري ووقفت مولاتي علي السرير وبدأت تدوس بارجلها علي وشي وعلي صدري وانا مستسلم وخاضع تحت اقدام مولاتي واتحركت برجلها من صدري لبطني لحد ما وصلت لزبر وبدأت تدوس عليه بارجلها وانا باتألم لكن مستمتع
رجعت مولاتي عند وشي وفتحت رجلها ونزلت علي وشي باطيظها وكسها كنت من اللحظه دي بدأت اتنفس عن طريق كس وطيظ مولاتي وانا اللحس ومولاتي تحرك نفسها علي وشي وانا مستسلم لها ايدي جنبي ومستسلم لما تفعله مولاتي واتذوق شهد مولاتي والحس كس وزنبور مولاتي وفتحت طيظ مولاتي ما اطعمهم
ومولاتي وهي اعده علي وشي كانت تضرب في جسمي وفي زبي زبيضاني بايدها الرقيقه
وتقولي مولاتي: الحس ياكلبي اللحس كمان كس مولاتك الحس اكتر ياحيوان وتضرب زبي بيدها الرقيقه
الحس ياخدام طيظ مولاتك شايف مولاتك الملكه كريمه معاك ازاي شايف ياحيوان ده شرف ليك انك تلحس كس وطيظ
مولاتك الحس يا كلبي اكتر برافو كده برافو كمان اللحس كمان
وبدأت مولاتي تمسك زبي بايدها وكانت ارق واشرف واجمل يد تلمس زبي
وتقول مولاتي : كلبي زبو حلو اووووي وكبير زبك هيعجب مولاتك" مني " اوووي برافو ( good boy ) الحس اكتر
نزلت مولاتي من علي وشي ولفت وشها لوشي واعدت علي صدري وبدأت حفله من ضرب الاقلام علي وشي
تعبت مولاتي من ضربي بالاقلام لاني زي ما قولتلكم كانت ايدها رقيقه وشافت ان وشي احمر جداااا
رجعت مولاتي لورا باجسمها لحد ما بقي جسم مولاتي فوق زبي وانا خلاص مش قدار وحاسس ان زبي هينفجر
تحركت مولاتي حطت مولاتي الملكه رأس زبي في كسها
وقالتلي : بص انا هقولها كلمه تحطها حلقه في ودنك ايدك اوعي تلمسني بيها تفضل زي ما هي جنبك
واوعي لبنك يخرج غير لما امرك
وبدأت مولاتي تدخل زبي في كسها ببطئ وتخرجه وتدخله تاني ببطئ بس كل مره بتخرجو وتدخلو كانت بتدخلو اكتر من الي قبلها كررت مولاتي الحركه دي 4 او 5 مرات لحد ما زبي كله بقي في كسها
ثبت مولاتي ولم تتحرك وفي عينها متعه ورضي عني لا يوصف وده كان مخلين اسعد كلب في العالم في اللحظه دي
ضربتني مولاتي بالقالم علي وشي
وقالت مولاتي : ضاحكه يخرب بيت زبك انا ماشوفتش كده
وبدأت مولاتي تتحرك من تاني علي زبي وتشبع رغبتها الجنسيه باجسدي الذي تنازلت انا عنه لمولاتي واصبح ملكها
وكل ما مولاتي تيجي عينها في عيني تضربني بالقلم علي وشي
وتسألني مولاتي : انت كلب مين
ارد انا : كلبك يا مولاتي كلب الملكه رهف
تضربني بالقلم مره اخري علي وجهي
وتسأل مولاتي : وجسمك ده ملك مين يا كلب
ارد انا : ملكك انتي يا مولاتي وانا تنازلت عنه لكي يا مولاتي
كنت حاسس اني في حلم والمشهد ده كان قمه في الاثاره بالنسبالي والمشكله الكبيره اني من قبل حتي ما مولاتي تحط زبي في كسها كان زبي هينفجر باللبنه
ومولاتي امرتني ان لبني مايخرجش من زبي غير بأمره وكنت حتي مش قادر اطلب من مولاتي انها تتوقف عن الحركه علي زبي علشان لبني علي وشك الخروج
في سبيل ارضائها وسعادتها وتجنبا لغضب مولاتي
فضلت مولاتي تتمتع بجسمي ومش بتبصلي ولا حسه بالالم الي انا في اني بحاول علي قد ما اقدر ماسبش زبي يخرج لابنه فا أغمط عيني علشان اقلل من اثارتي وتستمر مولاتي في متعتها لان جسدي ملكها وليس ملكي
وطلت مولاتي تتحرك باسرعه علي زبي وتتعب من الحركه فتبطئ وترجع تاني باسرع ما عندها تتحرك وتتنظظ مولاتي علي زبي وتمر الدقيقه علي زبي كالساعات وهو يحتقن لحبس المني
وبعد حوالي 20 دقيقه ارتعشت مولاتي واخرجت زبي المحتقن من كسها وجسدها يرتعش باقوه
تمددت مولاتي علي الفراش واستراحت من رعشتها
ونظرت لي نظره رضا وقالت برافو بجد برافو
وانا بدأ زبي في الاحمرار والاحتقان والالم بدأت احس بيه في اسفل بطني
فانزلت علي رجلها ابوسها واترجها في زل واستعطفها
وقلت لمولاتي : ارجوكي يا مولاتي تسمحيلي ادخل الحمام لدقيقه
فاضحكت مولاتي باصوت عالي ضحكات متقطعه
فا قالت مولاتي : نزل لبنك علي علي صوابع رجلي
فا فورا فعلت ما امرتني به مولاتي وحركت زبي اتجاه رجل مولاتي الملكه وبدأت احلبه
فاصرخت مولاتي في وجهي وقالت : انا قولتلك تلمس زبك شيل ايدك يا جيوان ونام علي الارض
قا فعلت ما امرتني به في لحظه وانا كلي خوف والم زبي وبطني بيقتلني
مسكت مولاتي الحزام في ايدها وقامت من مكنها وبدأت تضرب في كل مكان في جسمي بالحزام واانا تحت رجلها مش بتحرك بتألم وبس من وجع زبي المحتقن ووجع ضرب مولاتي بالحزام
ومولاتي تقول : انت يظهر نسيت نفسك يا حيوان انا هعلمك درس ماتنسهوش وفضلت اكتر من ربع ساعه تضربني بالحزام في كل مكان لحد ما تعبت مولاتي من الضرب
وقالت مولاتي : غور من وشي روح نام قدام باب القوضه عندك يوم طويل بكره ومتساش عندنا ضيف مهم واياك تغلط غلطه زي دي تاني واياك تنزل لبنك لحد ما اصحي . الساعه 11 عوزاك تصحي وتيجي تحت رجلي تبوس وتلحس فيها لحد ما اصحي .
مكمله
الجزء الخامس
احب افكر الجميع ان دي مش قصه من الخيال دي تجربتي الاولي و الحقيقيه مع الساديه وكل الاحداث بها حقيقيه
مع اختلاف الاسماء
وقفنا الجزء الي فات لما مولاتي فضلت تضرب فيها بالحزام وانا تحت رجلها اكتر من 20 دقيقه وكان عندي احتقان رهيب في زبي ووصل الوجع لبطني وسمو الملكه عقبتني بالضرب و اني افضل باحتقاني ده لحد ما تصحي وامرتني اني اصحيها الساعه 11 ظ من النوم لان في ضيفه مهمه جايه
طبعا نمت علي باب غرفتها واقد ايه عقاب مولاتي كان قاسي اني انام باوجعي وان بيوضي ورمت ووجع الاحتقان كان بيصحيني من نومي والي كان مزعلني اكتر ان مولاتي غضبانه عليا كفايه انها حرمتني من نومي تحت رجلها
كل شويه كنت اقلق من نومي ابص في الساعه واتأكد انها لسه مجاش معاد صحيان مولاتي
بس كنت مقرر قبل ما انام اني اصحي قبل 11 ظ احضر لمولاتي الفطار
المهم جت الساعه 10 ص صحيت حضرت فطار ملوكي لملكتي ومولاتي سمو الملكه رهف
وانتظرت حتي دقت الساعه 11 موعد استيقاظ مولاتي
توجهت الي اقدام مولاتي وبدأت بالتقبيل واللحس في اقدام مولاتي
بدأت مولاتي تقلق وتنظر لي نظرات رضا
ياااا اخيرا نسيت غلطتي بتاعت امبارح
رضيت عني ياااااا قد ايه كنت سعيد
استيقظت مولاتي وانا ما زلت اقبل واللحس اقدامها
ثما تفاجأت مولاتي لما شفتني بطلت بوس رجلها
وتحركت مبتعدا ثم عدت وانا امشي علي ركبي وابتسم لمولاتي
واقول لها صباح الخير مولاتي الملكه
صباح الخير يارهف هانم
كنت رحت اجيب فطار سموها لحد سريرها
وقلت انا : تحبي سموك تفطري هنا ولا لا تؤمريني با ايه
ابتسمت مولاتي في رضا
وقالت مولاتي: سيبو هناك دلوقتي وتعالي اعملي مساج عاوزه افوق
تركت الطعام وبدأت امسج جسم مولاتي بارفق وبحذر .......
قالت مولاتي: كفايه غورب بسرعه اعملي قهوه مظبوط يلاااااااا بسرعه
جريت بسرعه علي المطبخ ورجعت لمولاتي بالقهوه كانت مولاتي اعده علي كرسي انتريه في غرفتها
خدت مولاتي من القهوه وانا علي اربعه امامها انظر لها منتظر رائيها في القهوه
قالت مولاتي : برافووووو قهوه ممتازه
بعد ما اشعلت مولاتي سيجاره وبدأت تشرب القهوه
قالت مولاتي نام تحت رجلي علي ظهرك
فعلت ما امرتني به فابدأت مولاتي بوضع رجلها علي وشي وانا وانا ابوس واللحس في خضوع
ثم اتجهت مولاتي با اقدامها الي زبري ياااااااا لطيبه قلب مولاتي حسيت فعلا انها حسه اني تعبان
قالت مولاتي: امممممم.... برافو لسه في احتقان ... برافو انك سمعت الكلام ومقربتش من زبك زي ما قولتلك علشان كده انا هكفأك وهحلب زبك برجلي
بدأت مولاتي فعلا باحلب زبي بارجلها وما هي الا بضع دقائق حتي انفجر زبي بابركان من اللبن علي اقدام مولاتي
ضحكت مولاتي
وقالت مولاتي : اللحس للبنك من علي رجلي يا حيوان
فابدأ فعلا وانا قرفان انظف للبني من علي رجل مولاتي وكان حظي ان ما كان علي رجل مولاتي كميه قليه من اللبن
انتهيت من تنظيف رجل مولاتي وكمان كانت مولاتي انتهت من شرب القهوه
قامت مولاتي من مكنها وبدأت تتحرك
وقالت مولاتي : ورايا يا كلب وبوس الارض الي بتمشي عليها رجلي
علمت الي امرت بيه مولاتي وكنت كل مكان بتخطي فيه مولاتي ابوسه وانا خلفها زليل كالكلب
وصلت مولاتي للحمام
وقالت مولاتي : نام في البانيو يا حقير عوزه اتبول
نمت في البانيو ووجهت مولاتي كسها فوق بوقي
وقالت مولاتي : افتح بوقك يا كلبي
اغمضت مولاتي عينها وانا انتظر بول مولاتي وفجأه انفجر بول مولاتي في وجهي وفي فمي وكان ساخن ورائحته نفاذه
انتهت مولاتي من بولها
وقالت مولاتي : هات الشامبو والشاور امسكهم واقعد علي ركبك جنب البانيو مولاتك عوزه تاخد الشور بتعها
انتهت مولاتي من الشور الصباحي وانا اساعدها
قالت مولاتي: هت البشكير الي هناك ده وتعالي نشف جسمي بسرعه
نشفت جسم مولاتي باعنايه وحذر
قالت مولاتي: يلا قدامك 5 دقايق نتظف فيهم نفسك كويس علشان مولاتك مني هانم علي وصول انا هروح افطر
في اقل من 5 دقايق خدت شور سريع نظفت نفسي كويس ونشفت جسمي خرجت من الحمام وعلي اربع
وذهب الي مولاتي
انا : تحت امرك مولاتي تأمري با ايه
قالت مولاتي: تعالي هنا علشان تطفح قصدها (تفطر)
جست تحت رجل مولاتي مستني ترميلي فطاري علي الارض علشان اكله بابقي
لقيت مولاتي حطه فطاري في طبق وحتطه قدامي
وقالت مولاتي : انا مبسوطه منك علشان انت مطيع عوزاك ترفع راسي قدام مني هانم .... يلا افطر ياكلبي
خلصت فطاري بسرعه وخدت مولاتي علي ظهري لحد الحمام تغسل ايدها وخدتها تاني علي ظهري للرسبيشن علشان كانت عوزه تتفرج علي التلفزيون
وانا طبعا تحت رجل مولاتي لكن المره دي مكنتش ببوس واللحس رجل مولاتي لا كنت مسند لرجل سموها فقط كما امرت
بعد نص ساعه رن تليفون سمو الملكه كان الضيفه بتعرف مولاتي انها وصلت وطلعه
قالت مولاتي : يلا يا حيوان تروح تستني جنب الباب الضيفه وصلت
فعلت ما امرت به
رن جرس الباب وانا بجانبه علي اربع
جات مولاتي تفتح للضيفه لاني مينفعش افتح الباب لحد يشوفني
اوصفلكو مولاتي "مني " عمرها من عمر مولاتي رهف كما اظن طويله وجسمها مشدود بظهر رياضيه شعرها اصفر وجميله جدااااااا صدرها متوسط و عودها ولا اروع
لابسه بادي ابيض نص كم
وبنطلون بيج جابردين
شكلها تحس انها مش مصريه خالص
دخلت مولاتي " مني " سلمت واحتضنت مولاتي رهف في شوق وضحك وترحيب من مولاتي رهف
اغلق الباب اول ما شفتني مولاتي مني ضحكت ضحكه مش هنسها ابدا
وقالت مولاتي مني : هو ده الكلب بتاعك بقي
قالت مولاتي رهف : لا وحياتك وكلبك انتي كمان يلا يا كلب رحب بامولاتك مني هانم وقالعها الشوز
جريت انا علي شوز مني هانم وقبلته في خضوع
انا : مرحبا بكي مولاتي مني انا خدامك شادي كلبك الوفي وخدامك المطيع هكون في خدمه سموك واتمني ان اكون تحت حسن ظن سموك
قالت مولاتي مني: ضاحكه لا وحيات ماما انت تحت رجلي منحت حسن ظني ههههههههههههههههههههههه
ضحكو الملكات وجلست مني هانم علي اقرب كرسي وبدأت اقلعها الشوز قالعتها الشوز وقبلت قدمها خضوعا فافوجأت باقلم علي وشي من مني هانم
وقالت مولاتي مني: اللحس رجي مش تبوس ياكلب
فا انهمرت في لحس رجل مولاتي مني في شغف وخوف وخضوع لمولاتي الجديده
زقتني مني هانم بارجلها في وشي
وقالت ملولاتي مني : خلاص خلاص غور كفايه
وراحت مولاتي ومولاتي مني يجلسون في الرسيبشن وانا رجعت لموقعي تحت اقدام مولاتي رهف كا مسند لقدم مولاتي وهم يضحكون ومولاتي رهف بدأت تحكي لمولاتي مني علي كل تفاصيل خدمتي لها من وقت ما اتعرفت عليا
وكانت مولاتي مني مندهشه مما تراه وتنظر لي نظره كلها دهشه وعنف
مكمله
الجزء الأول
احب اعرفكم بنفسي انا شادي 24 سنه من القاهره خريج هندسه اعمل في احدي الشركات الخاصه جسمي رياضي قمحي (اسمر) من عائله ميسوره الحال علاقتي بالجنس كانت طبيعيه ...و مدمن جنس و ليا علاقات كثيرة منها مع صحباتي و منها مع شراميط الي بيبقي هدفهم الفلوس و كان بيسعدني في ده ان زبي كبير و احترفت بيه النيك والفلوس زي ما قلتلكم اني من عائله ميسوره آسف علي الاطاله في المقدمه ...
ندخل في القصة:
في يوم كنت في البيت وآعد علي اللاب توب بتاعي شدني بدج علي الفيس عن الساديه اتشديت اوي للفكره و بدأت ادخل واقرأ البوستات والتعليقات ..
يعني ايه سليف ؟
يعني ايه ماسترز ؟
وبدأت اعمل سيرش علي جوجل واقرأ عن الساديه ..وايه هي السادية؟.. وتعمقت كتير في الموضوع بس لقيت انه من المستحيل اطلب ده من صاحبتي الي علاقتي بيها جنسيا طبيعية.. ولا حتي من ركلام ..
خوفا علي سمعتي فقررت علي طول اني اعمل اكونت باسم مزور علي الفيس بوك زي اسم (شادي) الي انا مسمي نفسي بيه ..
وبدأت رحله البحث عن ملكه تشبعني رغبتي وميولي الجديده واشبعها بطاعتي واخلاصي لها وبسريه .. بس بصراحه كانت رحله مأساويه وصعبه فضلت اكتر من 3 اشهر ..اقابل الي عوزه تفضل علاقتنا محدده علي الفيس والشات ..
واللي عاوزه تجرب بس خايفه من التجربه الحقيقيه ..وبتوع كروت الشحن الشحاتين النصابين وعلي كل لون ..
شوفت لحد ما في يوم لقيت اضافه ومع بدء المحدثه حسيت بالجديه في التعارف
واتعرفنا علي الفيس واستريحنا لجديتنا في الكلام كان اسمها الي هي مسميها لنفسها رهف..عمرها 27 سنه مطلقه وساكنه في مصر الجديده ..
ده الي عرفتو من اول يوم واتكلمنا علي الموبايل واستريحنا اكتر لبعض واتفقنا تاني يوم نتقابل في كافيه في مصر الجديده..
دخلت وطلبت قهوتي ومستني اقابل الحلم ..مولاتي وآعد بافكر في شكلها واللي هيحصل وهي فعلا هتيجي ولا لا
لقيت تليفوني بيرن رديت ..
انا : الوو.. ايوه يافندم اخبار حضرتك
هي: هو انت لابس قميص لونه ازرق مش كده
انا : مظبوط كده يافندم
هي: طب بهدوء كده انا آعده في الترابيزه الي وراك .... ماتبصش . اعمل انك داخل التوايلت.. واكنك تعرفني وشفتني بالصدفه وسلم واطلب من الويتر ينقل قهوتك لعندي
انا : تحت امر حضرتك يافندم
قومت وعملت زي ما طلبت مني سمو الملكه بالظبط كانت ضربات قلبي سمعها بدق من الفرحه والخوف في نفس الوقت
اوصفلكو سمو الملكه رهف هي جمالها طبيعي جسمها كيرفي طولها حوالي 170 ووزنا حوالي 75 وسطها صغير وصدرها تحفه ومشدود وطيظها كبيره مواصفات عالميه كانت لابسه قميص ابيض وبلزير اسود وبنطلون اسود ضيّق وشعرها حرير لونه اسود
اعدنا واتكلمنا بصوت مش مسموع وعرفت انها لسه راجعه من الشغل وانها كانت آعده من قبل ما اجي وشافتني و انا داخل وشكّت ان اكون انا ولما اتصلت وانا اللي رديت اتأكدت ..فضلنا آعدين في الكافيه نتكلم ونتعرف اكتر ونتضاحك وكنت قربت انسي انها الملكه وانا الكلب بتاعها من هزارنا ..وضحكنا روح الفكاهة اللي عندها بس كنت بتأكد من ساديتها في من نظرتها في بعض الاوقات..
قالتلي: يلا ..
قولتلها :علي فين؟ ما احنا آعدين ..
بصتلي حتت بصه ..
وقالتلي: مابقولش الكلمه مرتين ..
في ثواني طلبت الويتر وحسبت واحنا خارجين من الكافيه ..
قالتلي :معاك عربيه ؟
قولتلها: ايوه دي عربيتي ..
قالتلي :طب سيبها هنا وتعالي ..
ماشيه هي قدامي لحد ما وقفت قدام عربيه ..
وقالتي بنبره امره :خد سوق وادتني مفتاحها ..
قولتلها :تحت امر سموك ..
وجريت افتح لها الباب ..
لقيتها بتقولي :"بصوت امر وواطي عشان محدش يسمعنا "الباب الي ورا طبعا يا حيوان
نفذت وفتحت الباب الي ورا وركبت وبدأت اتحرك ..
سألت سمو الملكه :علي فين سموك ؟
قالتلي: علي العنوان ..
وانا طلعت عارفو لاني من سكان منطقه قريبه منها واحنا في الطريق ..
قالتلي: بص يا حيوان انت ..انا عاوزاك تفضيلي نفسك من دلوقتي ..وتقفل تليفونك ..انا هخدك معايا البيت وانت من النهارده خدامي الخاص وسواقي الخاص وكلبي الوفي واللي اقوله كلام لا نقاش ولا جدال فيه ..مفهوم ؟
قولتلها: مفهوم سموك
وصلنا العنوان ..
قالتلي :اللي علي يمينك دي عمارتي انت هتنزلني هنا وهتركن العربيه وهتطلع الدور كذا شقه كذا..
قولتلها :تحت امر سموك..
نفذت كل الي قالتلي ليه ..طلعت لقيت باب الشقه مفتوح دخلت وانا متردد وقلقان شويه سمعت صوتها ..
بتقول: اقفل الباب وراك ..
نفذت ودخلت علي مصدر الصوت لقيت سمو الملكه آعده علي كرسي في نص الرسيبشن وحطه رجل علي رجل ومولعه سيجاره..
انا عجبني اووووووووووي المنظر ده ووقفت ..
قالتي :اقلع كل هدومك وانزل تحت جزمتي ..
انا ساعتها كنت محتاج فعلا اقلع كل هدومي لان زبي كان هيفرتك البنطلون من المنظر و الاثارة....
الجزء الثاني
بعد ما قلعت هدومي كلها قدام سمو الملكه ونظري في الارض ليس كسوف ولكن خضوع لهيبتها
سرقت نظره لملكتي وهي تتفحص جسدي ورأيت نظره اعجاب باجسدي وحجم وزبي وخضوعي وطاعتي لأوامرها
نفذت ما قالت وركعت تحت اقدام سمو الملكه وبدأت التقبيل في حذائها الاسمر اللامع ذو الكعب الطويل فامرتني بالحس وليس فقط التقبيل فافعل وبدأت اللحس في كل جزء في حزائها قالت قالعني الجزمه ياحيوان وبوس رجلي
فابدأت انفذ ووجهت لي قدمها الاخري علشان اقلعها الجزمه التانيه واذا بامولاتي تتألم وانا اخلع لها حذائها الاخري فالطمتني لطمه علي وجهي وضربتني باقدمها في وجهي وقالت مش تحاسب ياحيوان براحه واعتذرت لها انا اسف سموك مش قصدي قالتي بوس وانهمرت في التقبيل واللحس لأجمل قدم شوفتها في حياتي وكنت في قمه اثارتي وكنت اسرق النظر لمولاتي فاتضربني بالقلم وتقولي متبصش في في عيني يا حقير وانت تحت رجلي ولكن كنت اري في عينها السيطره والشعور بالفوز والسعاده لما افعل من خضوع وفضلت ابوس واللحس لحد ما زقتني بارجليها في وشي وقالتلي بس كفايا كده انا هروح اخد شور وعقبال ما ارجع تروح علي المطبح وتحضر الاكل الي في الثلاجه مفهوم
قمت بوست رجلها وقولتها مفهوم تحت امر سموك لقيتها بتقولي هو انا هروح لحد الحمام علي رجلي ولا ايه ياكلب انت
قامت اعده علي ظهري كأني فرس وقالت لي اتحرك الحمام هناك واتحركت علي اربع ايدي ورجلي ووصلت سموها وقبلت قبله الوداع علي اقدامها قالتلي يلا غوز اعمل الي قولتلك عليه رحت حضرت الاكل وانظرت تحت طاولت الطعام امام عرش مولاتي علي اربع سمعت صوت مولاتي بتنادي انت يا حيوان جريت ليها لقيتها في غرفتها تسرح وتصفف شعرها الحرير امام المراه وبصوت عالي خلصت تحضير الاكل قولت تمام يافندم حصل والاكل علي الطاوله الخاصه بالطعام
قالت : بس بص كلب انت طول ما انت في حرم مولاتك اعرف ان اي مكان هتتحرك فيه هنا هيكون علي ظهرك مفهوم
قلتلها : مفهوم سموك اسف علي سوء الفهم
قالت: لا من غير عقاب اسف مالهاش طعم
وبدأت حفله الضرب باقلام وبارجلها حتي اكتفت واانا احاول ان ابوس رجلها واعتذر انا اسف مش هعمل كده تاني خلاص ارحمين كفايه ضرب انا مكنتش اعرف
قالتلي : انا قولت مابقولش الكلمه مرتين
انتهت حفله الضرب وتقبلت مولاتي اعتذاري
قالتلي : انا هرحمك بس علشان ده اول يوم ليك واول غلطه ليك يلا ناكل سوي
وركبت علي ظهري وبدأت اتحرك لمكان الاكل وقامت وجلست علي الكرسي وفضلت تاكل وترميلي الاكل علي الارض وتقولي كل بابقك اوعي تستخدم ايدك وبصراحه كان الموضوع صعب بس ممتع
خلصت مولاتي اكل وركبت علي ظهري وقالتلي يلا يا حيوان وديني الحمام اغسل ايدي وعملت الي امرتني بيه
خرجت من الحمام ركبت علي ظهري وقالتلي روح علي السرير عوزه اريح شويه عملت الي قالتلي عليه
وامرتني اني اروح اخد شاور انظف نفسي الني كنت اتبهدلت من الاكل وانا بكله من علي الارض ومابستخدمش ايدي
وخدت الشور ورجعت لمولاتي علي غرفتها وجلست بجانب السرير اقبل في اقدامها والحس ما بين اصابها وهي نائمه علي ظهرها قالتلي خد يا حيوان اقولك
مكلمله...
الجزء الثالث
احب ان اعلم اعضاء المنتدي الكرام ان هذه التجربه ليست قصه من وحي خيالي وانما هي(تجربتي الحقيقي مع الساديه)
وان الملكه رهف ملكه حقيقيه مع تغير اسمها الحقيقي
المهم نكمل الي حصل سمو الملكه وهي ممده علي سريرها الخاص وانا علي ركبتي بجانب السرير اقبل اللحس قدمها قالتلي: خد يا حيوان اقولك
بكل اطاعه وازلال تركت قدم مولاتي وتحركت للمكان التي تشير اليه بايدها وقبلت يدها التي تشير بها ونظرت نظرت لها خضوع
قالت مولاتي: بص يا شادي "اول مره تناديني باسمي من ساعت مدخلت بيتها "انا زي ما حكيت لك انا مطلقه وعيشه في البيت ده لوحدي وكرهت الرجاله وانا مش سحاقيه ومحتاجه للجنس وزي ما انت بتقلول دي اول تجربه ليك كاسليف
انا برضو دي اول تجربه ليا كا ماسترز بس انا قرأت كويس اوي عن الساديه وحسيت اني بقرأ عن عمق شخصيتي الحقيقيه
ولما اتعرفت عليك علي الفيس بك حسيت انك شخص جاد صادق بن ناس وانا خبره في قرائه الشخصيات فا قررت اني اعينك (اوظفك) خدام تحت رجلي وبصراح انا مبسوطه منك لحد دلوقتي بس صدقني لو قررت تخرج عن طاعتي هخليك تندم اشد الندم انك في يوم خرجت عن طوعي انا من هنا ورايح ستك وتاج راسك وكلمتي سيف علي رقبتك مهما كانت درجه الشهوه عندك مهما كانت اومري صعب تنفيذها مفهوم
انا : مفهوم سموك كلام سموك بيتحفر باحروف من ذهب في دماغي وانا مجرد خدام سموك الطائع وكلب سموك الوفي وهكون تحت حسن ظن سموك يامولاتي
قالت مولاتي: (good boy)
وهي تحسس علي راسي كاني كلبها المطيع وفاجأتني باقلم علي وشي
وقالت: يلا عوزاك تقدم فروض الطاعه وعهد الوفاء وانت تحت رجلي
جريت في سعاده تحت قدم مولاتي وهي ممده علي سريرها
فاتحركت مولاتي لتجلس علي طرف السرير وتأمرني باني اجيب حزام بنطلوني لها بسرعه فا فعلت
وجبت حزامي من الرسبشن مكان ما هدومي موجوده ووضعته في فمي ودخلت علي مولاتي وانا علي اربع والحزام في فمي
خدت مولاتي الحزام مني وهي جالسه علي طرف سريرها
قالت: يلا قدم فروض الطاعه وعهد الوفاء لستك وتاج راسك
نزلت بسرعه تحت رجل مولاتي بوس ولحس وانا اقول
انا خدام تراب رجلكي يا مولاتي رهف
فتلسعني بضربه بالحزام علي جسمي وانا تحت اقدامها
وتقولك : وكلبي
انا: وكلب مولاتي رهف واقبل اقدام مولاتي في زل
فتلسعني بضربه بالحزام
وتقول: وخدامي
انا: وخدام مولاتي رهف واقبل اقدامها في زل
تقول مولاتي: والسواق بتاعي
انا : وسواق مولاتي رهف وانا ببوس رجلها
تقول مولاتي :والحمار الي بركب عليه واتحرك بيه في الشقه
انا: والحمار الي مستعد يلف بامولاته الدنيا كلها وابوس رجلها
تقول: والتويلت بتاعي
انا :والتويلت الخاص بامولاتي سمو الكمله رهف
فاتضربني بالحزام
وتقول مولاتي : وخدام كسي
انا: وخدام كس مولاتي الملكه رهف
تقول مولاتي : وجسمك ملكي في اي وقت وزبرك ده همتع نفسي بيه وقت ما حب وماتلمسوش الابامري
انا: وجسمي كله ملك ليكي يا مولاتي اعملي الي فيه الي تحبيه يا مولاتي
ضربتني مولاتي ضربه قاسيه بالحزام
وقالت مولاتي : تعالي الحس كس مولاتك يا خدام كسي
وفتحت رجلها وهي جالسه علي طرف السرير فا بسرعه بدأت الحس كس مولاتي
وبصراحه ده كان كس لا يقارن باي كس شوفتو في حياتي شكله ولونه الوردي ورائحه الورد بداخله ومذاقه كان ولا احلي
وبدأت باللحس وملواتي تشد شعري بايد وتضربني علي جسمي باليد التانيه
وفضلت حوالي 15 دقيقه الحس احي واطعم كس في حياتي كس مولاتي الملكه رهف اولي تجاربي كاسليف
ارتعشت مولاتي وانا اللحس كسها الجميل وشربت شهدها الجميل سابت مولاتي شعري وزقتني بارجلها بعيد عنها
ونامت مولاتي علي ظهرها وهي ترتعش وانا نزلت لحس اقدام مولاتي من تاني ابوس والحس في زل قدم مولاتي
الملكه رهف
قامت مولاتي وشدتني من شعري ونظرت لي نظره رضي
وقالت : (good boy) مولاتك مسوطه انك شاطر وبتسمع الكلام ومسكت تليفونها وقالت تعالي اعملي مساج مش قولت انك شاطر في المساج وريني شطرتك ونامت مولاتي علي بطنها ومسكت تليفونها وطلبت رقم وبدأت تكلم وحده صحبتها وتسلم عليها وانا في قمه ساعدتي ان مولاتي راضيه عني ومندمج في جسمها الرقيق الابيض الناعم وفي حذر وانا بامسج جسم مولاتي الملكه
فافوجأت ان مولاتي بدأت تتكلم مع صحبتها عليا وتحكلها انها لقيت كلب مطيع فيه كل الامكنيات والقدرات والصفات
مكمله
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الي فات لما كانت مولاتي الملكه رهف هانم نايمه علي بطنها علي السرير وامرتني اني اعملها مساج لجسمها بعد ماكنت خلصت لحس لكس مولاتي وارتعشت وشربت شهدها وكانت بتكلم وحده صحبتها في التليفون وبعد سلامات وحكاوي وهزار اتفاجأت ان مولاتي بتحكي لصحبتها عني وانها لقيت الي كانت بتحلم بيه ويظهر صحبتها كانت عندها خلفيه مسبقه من مولاتي عن موضوعي بس انا اتفاجأت وزعلت لاني انا ومولاتي اتفقنا واحنا بنتعرف علي السريه
التامه المهم .بتكمل مولاتي كلامها مع صحبتها
بتقول مولاتي: مش قابلت الكلب الي قولتلك عليه من يومين
صحبتها كان يظهر مش فاكره
فقالت مولاتي : السليف الي كنت بقولك عليه علي الفيس بوك لا وايه هو بيعمل مساج لرجلي دلوقتي
جنان يا بت جنان مبسوطه اوي انه مطيع وبيسمع الكلام
اتكلمت صحبتها كلام طبعا مش سمعو
ردت مولاتي : ده انا فشخاه ضرب ومابقتش قدره اضربو تاني ايدي وجعتي وجسمي تعبان من الشغل ومن ضربي فيه هو دلوقتي بيعمل مساج لجسمي بصراحه كلب ظريف اوي لما تشفوفيه هتحبيه اووووووي
كلام صحبتها الي مش سمعو
ردت مولاتي: لا انا بكره اجازه من الشغل وهخد اجازه 3 ايام وحياتك علشان افضالو
كلام صحبتها الي مش سمعو
ردت مولاتي: خلاص هستناكي بكره في اي وقت امممممممم خلاص 12 ظ كويس مستنياكي اوعي ماتجيش
كلام صحبتها الي مش سمعو
رد مولاتي: هههههههههههههههههههههه يعني جيه علشان تتفرجي علشان تتفرجي علي كلبي مش علشاني
ماشي ياستي المهم تنوريني
باااااااااااي
قفلت مولاتي التليفون مع صحبتها ولفت لي وبنبره امره مع قلم علي وشي كفايه انزل بوس رجلي ياكلب
نزلت ابوس رجل مولاتي في خشوع وزل
قالتي مولاتي : طبعا عاوز تعرف مين الي كنت بكلمها دي اعز صحباتي وماتخفش انا وهيا واحد انا صحيح اتفقت معاك علي السريه التامه بس "مني" وده اسم مستعار لصحبتها " دي اعز اصحابي واسري معها وسرها معيا وانا عوزاك تتعامل معاه زي ماتكون انا بالظبط بس طبعا ولائك ليا انا وبس . بس برضو هي مولاتك وتاج راسك وعوزاك ترفع راسي قدمها بكره لما تيجي
طمنتني مولاتي باكلمها
انا رديت علي مولاتي وقولت: تحت امرك يا مولاتي انا من ايدك دي ل ايدك دي وانا كلبك وخدامك وهكون تحت حسن ظنك فيا علي طول مش بكره بس انا امل حياتي رضكي عني
ابتسمت مولاتي وبدأت تحرك رجلها علي وشي وصدري ووقفت مولاتي علي السرير وبدأت تدوس بارجلها علي وشي وعلي صدري وانا مستسلم وخاضع تحت اقدام مولاتي واتحركت برجلها من صدري لبطني لحد ما وصلت لزبر وبدأت تدوس عليه بارجلها وانا باتألم لكن مستمتع
رجعت مولاتي عند وشي وفتحت رجلها ونزلت علي وشي باطيظها وكسها كنت من اللحظه دي بدأت اتنفس عن طريق كس وطيظ مولاتي وانا اللحس ومولاتي تحرك نفسها علي وشي وانا مستسلم لها ايدي جنبي ومستسلم لما تفعله مولاتي واتذوق شهد مولاتي والحس كس وزنبور مولاتي وفتحت طيظ مولاتي ما اطعمهم
ومولاتي وهي اعده علي وشي كانت تضرب في جسمي وفي زبي زبيضاني بايدها الرقيقه
وتقولي مولاتي: الحس ياكلبي اللحس كمان كس مولاتك الحس اكتر ياحيوان وتضرب زبي بيدها الرقيقه
الحس ياخدام طيظ مولاتك شايف مولاتك الملكه كريمه معاك ازاي شايف ياحيوان ده شرف ليك انك تلحس كس وطيظ
مولاتك الحس يا كلبي اكتر برافو كده برافو كمان اللحس كمان
وبدأت مولاتي تمسك زبي بايدها وكانت ارق واشرف واجمل يد تلمس زبي
وتقول مولاتي : كلبي زبو حلو اووووي وكبير زبك هيعجب مولاتك" مني " اوووي برافو ( good boy ) الحس اكتر
نزلت مولاتي من علي وشي ولفت وشها لوشي واعدت علي صدري وبدأت حفله من ضرب الاقلام علي وشي
تعبت مولاتي من ضربي بالاقلام لاني زي ما قولتلكم كانت ايدها رقيقه وشافت ان وشي احمر جداااا
رجعت مولاتي لورا باجسمها لحد ما بقي جسم مولاتي فوق زبي وانا خلاص مش قدار وحاسس ان زبي هينفجر
تحركت مولاتي حطت مولاتي الملكه رأس زبي في كسها
وقالتلي : بص انا هقولها كلمه تحطها حلقه في ودنك ايدك اوعي تلمسني بيها تفضل زي ما هي جنبك
واوعي لبنك يخرج غير لما امرك
وبدأت مولاتي تدخل زبي في كسها ببطئ وتخرجه وتدخله تاني ببطئ بس كل مره بتخرجو وتدخلو كانت بتدخلو اكتر من الي قبلها كررت مولاتي الحركه دي 4 او 5 مرات لحد ما زبي كله بقي في كسها
ثبت مولاتي ولم تتحرك وفي عينها متعه ورضي عني لا يوصف وده كان مخلين اسعد كلب في العالم في اللحظه دي
ضربتني مولاتي بالقالم علي وشي
وقالت مولاتي : ضاحكه يخرب بيت زبك انا ماشوفتش كده
وبدأت مولاتي تتحرك من تاني علي زبي وتشبع رغبتها الجنسيه باجسدي الذي تنازلت انا عنه لمولاتي واصبح ملكها
وكل ما مولاتي تيجي عينها في عيني تضربني بالقلم علي وشي
وتسألني مولاتي : انت كلب مين
ارد انا : كلبك يا مولاتي كلب الملكه رهف
تضربني بالقلم مره اخري علي وجهي
وتسأل مولاتي : وجسمك ده ملك مين يا كلب
ارد انا : ملكك انتي يا مولاتي وانا تنازلت عنه لكي يا مولاتي
كنت حاسس اني في حلم والمشهد ده كان قمه في الاثاره بالنسبالي والمشكله الكبيره اني من قبل حتي ما مولاتي تحط زبي في كسها كان زبي هينفجر باللبنه
ومولاتي امرتني ان لبني مايخرجش من زبي غير بأمره وكنت حتي مش قادر اطلب من مولاتي انها تتوقف عن الحركه علي زبي علشان لبني علي وشك الخروج
في سبيل ارضائها وسعادتها وتجنبا لغضب مولاتي
فضلت مولاتي تتمتع بجسمي ومش بتبصلي ولا حسه بالالم الي انا في اني بحاول علي قد ما اقدر ماسبش زبي يخرج لابنه فا أغمط عيني علشان اقلل من اثارتي وتستمر مولاتي في متعتها لان جسدي ملكها وليس ملكي
وطلت مولاتي تتحرك باسرعه علي زبي وتتعب من الحركه فتبطئ وترجع تاني باسرع ما عندها تتحرك وتتنظظ مولاتي علي زبي وتمر الدقيقه علي زبي كالساعات وهو يحتقن لحبس المني
وبعد حوالي 20 دقيقه ارتعشت مولاتي واخرجت زبي المحتقن من كسها وجسدها يرتعش باقوه
تمددت مولاتي علي الفراش واستراحت من رعشتها
ونظرت لي نظره رضا وقالت برافو بجد برافو
وانا بدأ زبي في الاحمرار والاحتقان والالم بدأت احس بيه في اسفل بطني
فانزلت علي رجلها ابوسها واترجها في زل واستعطفها
وقلت لمولاتي : ارجوكي يا مولاتي تسمحيلي ادخل الحمام لدقيقه
فاضحكت مولاتي باصوت عالي ضحكات متقطعه
فا قالت مولاتي : نزل لبنك علي علي صوابع رجلي
فا فورا فعلت ما امرتني به مولاتي وحركت زبي اتجاه رجل مولاتي الملكه وبدأت احلبه
فاصرخت مولاتي في وجهي وقالت : انا قولتلك تلمس زبك شيل ايدك يا جيوان ونام علي الارض
قا فعلت ما امرتني به في لحظه وانا كلي خوف والم زبي وبطني بيقتلني
مسكت مولاتي الحزام في ايدها وقامت من مكنها وبدأت تضرب في كل مكان في جسمي بالحزام واانا تحت رجلها مش بتحرك بتألم وبس من وجع زبي المحتقن ووجع ضرب مولاتي بالحزام
ومولاتي تقول : انت يظهر نسيت نفسك يا حيوان انا هعلمك درس ماتنسهوش وفضلت اكتر من ربع ساعه تضربني بالحزام في كل مكان لحد ما تعبت مولاتي من الضرب
وقالت مولاتي : غور من وشي روح نام قدام باب القوضه عندك يوم طويل بكره ومتساش عندنا ضيف مهم واياك تغلط غلطه زي دي تاني واياك تنزل لبنك لحد ما اصحي . الساعه 11 عوزاك تصحي وتيجي تحت رجلي تبوس وتلحس فيها لحد ما اصحي .
مكمله
الجزء الخامس
احب افكر الجميع ان دي مش قصه من الخيال دي تجربتي الاولي و الحقيقيه مع الساديه وكل الاحداث بها حقيقيه
مع اختلاف الاسماء
وقفنا الجزء الي فات لما مولاتي فضلت تضرب فيها بالحزام وانا تحت رجلها اكتر من 20 دقيقه وكان عندي احتقان رهيب في زبي ووصل الوجع لبطني وسمو الملكه عقبتني بالضرب و اني افضل باحتقاني ده لحد ما تصحي وامرتني اني اصحيها الساعه 11 ظ من النوم لان في ضيفه مهمه جايه
طبعا نمت علي باب غرفتها واقد ايه عقاب مولاتي كان قاسي اني انام باوجعي وان بيوضي ورمت ووجع الاحتقان كان بيصحيني من نومي والي كان مزعلني اكتر ان مولاتي غضبانه عليا كفايه انها حرمتني من نومي تحت رجلها
كل شويه كنت اقلق من نومي ابص في الساعه واتأكد انها لسه مجاش معاد صحيان مولاتي
بس كنت مقرر قبل ما انام اني اصحي قبل 11 ظ احضر لمولاتي الفطار
المهم جت الساعه 10 ص صحيت حضرت فطار ملوكي لملكتي ومولاتي سمو الملكه رهف
وانتظرت حتي دقت الساعه 11 موعد استيقاظ مولاتي
توجهت الي اقدام مولاتي وبدأت بالتقبيل واللحس في اقدام مولاتي
بدأت مولاتي تقلق وتنظر لي نظرات رضا
ياااا اخيرا نسيت غلطتي بتاعت امبارح
رضيت عني ياااااا قد ايه كنت سعيد
استيقظت مولاتي وانا ما زلت اقبل واللحس اقدامها
ثما تفاجأت مولاتي لما شفتني بطلت بوس رجلها
وتحركت مبتعدا ثم عدت وانا امشي علي ركبي وابتسم لمولاتي
واقول لها صباح الخير مولاتي الملكه
صباح الخير يارهف هانم
كنت رحت اجيب فطار سموها لحد سريرها
وقلت انا : تحبي سموك تفطري هنا ولا لا تؤمريني با ايه
ابتسمت مولاتي في رضا
وقالت مولاتي: سيبو هناك دلوقتي وتعالي اعملي مساج عاوزه افوق
تركت الطعام وبدأت امسج جسم مولاتي بارفق وبحذر .......
قالت مولاتي: كفايه غورب بسرعه اعملي قهوه مظبوط يلاااااااا بسرعه
جريت بسرعه علي المطبخ ورجعت لمولاتي بالقهوه كانت مولاتي اعده علي كرسي انتريه في غرفتها
خدت مولاتي من القهوه وانا علي اربعه امامها انظر لها منتظر رائيها في القهوه
قالت مولاتي : برافووووو قهوه ممتازه
بعد ما اشعلت مولاتي سيجاره وبدأت تشرب القهوه
قالت مولاتي نام تحت رجلي علي ظهرك
فعلت ما امرتني به فابدأت مولاتي بوضع رجلها علي وشي وانا وانا ابوس واللحس في خضوع
ثم اتجهت مولاتي با اقدامها الي زبري ياااااااا لطيبه قلب مولاتي حسيت فعلا انها حسه اني تعبان
قالت مولاتي: امممممم.... برافو لسه في احتقان ... برافو انك سمعت الكلام ومقربتش من زبك زي ما قولتلك علشان كده انا هكفأك وهحلب زبك برجلي
بدأت مولاتي فعلا باحلب زبي بارجلها وما هي الا بضع دقائق حتي انفجر زبي بابركان من اللبن علي اقدام مولاتي
ضحكت مولاتي
وقالت مولاتي : اللحس للبنك من علي رجلي يا حيوان
فابدأ فعلا وانا قرفان انظف للبني من علي رجل مولاتي وكان حظي ان ما كان علي رجل مولاتي كميه قليه من اللبن
انتهيت من تنظيف رجل مولاتي وكمان كانت مولاتي انتهت من شرب القهوه
قامت مولاتي من مكنها وبدأت تتحرك
وقالت مولاتي : ورايا يا كلب وبوس الارض الي بتمشي عليها رجلي
علمت الي امرت بيه مولاتي وكنت كل مكان بتخطي فيه مولاتي ابوسه وانا خلفها زليل كالكلب
وصلت مولاتي للحمام
وقالت مولاتي : نام في البانيو يا حقير عوزه اتبول
نمت في البانيو ووجهت مولاتي كسها فوق بوقي
وقالت مولاتي : افتح بوقك يا كلبي
اغمضت مولاتي عينها وانا انتظر بول مولاتي وفجأه انفجر بول مولاتي في وجهي وفي فمي وكان ساخن ورائحته نفاذه
انتهت مولاتي من بولها
وقالت مولاتي : هات الشامبو والشاور امسكهم واقعد علي ركبك جنب البانيو مولاتك عوزه تاخد الشور بتعها
انتهت مولاتي من الشور الصباحي وانا اساعدها
قالت مولاتي: هت البشكير الي هناك ده وتعالي نشف جسمي بسرعه
نشفت جسم مولاتي باعنايه وحذر
قالت مولاتي: يلا قدامك 5 دقايق نتظف فيهم نفسك كويس علشان مولاتك مني هانم علي وصول انا هروح افطر
في اقل من 5 دقايق خدت شور سريع نظفت نفسي كويس ونشفت جسمي خرجت من الحمام وعلي اربع
وذهب الي مولاتي
انا : تحت امرك مولاتي تأمري با ايه
قالت مولاتي: تعالي هنا علشان تطفح قصدها (تفطر)
جست تحت رجل مولاتي مستني ترميلي فطاري علي الارض علشان اكله بابقي
لقيت مولاتي حطه فطاري في طبق وحتطه قدامي
وقالت مولاتي : انا مبسوطه منك علشان انت مطيع عوزاك ترفع راسي قدام مني هانم .... يلا افطر ياكلبي
خلصت فطاري بسرعه وخدت مولاتي علي ظهري لحد الحمام تغسل ايدها وخدتها تاني علي ظهري للرسبيشن علشان كانت عوزه تتفرج علي التلفزيون
وانا طبعا تحت رجل مولاتي لكن المره دي مكنتش ببوس واللحس رجل مولاتي لا كنت مسند لرجل سموها فقط كما امرت
بعد نص ساعه رن تليفون سمو الملكه كان الضيفه بتعرف مولاتي انها وصلت وطلعه
قالت مولاتي : يلا يا حيوان تروح تستني جنب الباب الضيفه وصلت
فعلت ما امرت به
رن جرس الباب وانا بجانبه علي اربع
جات مولاتي تفتح للضيفه لاني مينفعش افتح الباب لحد يشوفني
اوصفلكو مولاتي "مني " عمرها من عمر مولاتي رهف كما اظن طويله وجسمها مشدود بظهر رياضيه شعرها اصفر وجميله جدااااااا صدرها متوسط و عودها ولا اروع
لابسه بادي ابيض نص كم
وبنطلون بيج جابردين
شكلها تحس انها مش مصريه خالص
دخلت مولاتي " مني " سلمت واحتضنت مولاتي رهف في شوق وضحك وترحيب من مولاتي رهف
اغلق الباب اول ما شفتني مولاتي مني ضحكت ضحكه مش هنسها ابدا
وقالت مولاتي مني : هو ده الكلب بتاعك بقي
قالت مولاتي رهف : لا وحياتك وكلبك انتي كمان يلا يا كلب رحب بامولاتك مني هانم وقالعها الشوز
جريت انا علي شوز مني هانم وقبلته في خضوع
انا : مرحبا بكي مولاتي مني انا خدامك شادي كلبك الوفي وخدامك المطيع هكون في خدمه سموك واتمني ان اكون تحت حسن ظن سموك
قالت مولاتي مني: ضاحكه لا وحيات ماما انت تحت رجلي منحت حسن ظني ههههههههههههههههههههههه
ضحكو الملكات وجلست مني هانم علي اقرب كرسي وبدأت اقلعها الشوز قالعتها الشوز وقبلت قدمها خضوعا فافوجأت باقلم علي وشي من مني هانم
وقالت مولاتي مني: اللحس رجي مش تبوس ياكلب
فا انهمرت في لحس رجل مولاتي مني في شغف وخوف وخضوع لمولاتي الجديده
زقتني مني هانم بارجلها في وشي
وقالت ملولاتي مني : خلاص خلاص غور كفايه
وراحت مولاتي ومولاتي مني يجلسون في الرسيبشن وانا رجعت لموقعي تحت اقدام مولاتي رهف كا مسند لقدم مولاتي وهم يضحكون ومولاتي رهف بدأت تحكي لمولاتي مني علي كل تفاصيل خدمتي لها من وقت ما اتعرفت عليا
وكانت مولاتي مني مندهشه مما تراه وتنظر لي نظره كلها دهشه وعنف
مكمله