دخول

عرض كامل الموضوع : أمير وسارة ومريم " تحول الصداقة الي خيانة "... وحصريا لنسوانجى


غزلان | Ghizlan
10-14-2017, 02:36 PM
أهلا وسهلا بكل اعضاء ( نسوانجى )
أنا عارفه اني اتأخرت عليكم كتير وعارفه كمان اني واحشتكم :haha:
ندخل فى الموضوع على طول .. طبعا كلكم عارفين عني اني مش بكتب قصص من خيالي وكلها حقيقية
واحب افكركم بالقصة الاولى والوحيدة ليا بعنوان " مازن وصاحبتى المتزوجه بسنت | قصه حقيقيه وليست خيال (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=230971) "
النهاردة بقي جايلكم بقصة جديدة ابطال القصة بالترتيب

* سارة - 28 سنه " صديقة عرفتها من 5 شهور "
* أميـــر - 30 سنة " زوج سارة "
* مريـم - 27 سنه " صاحبتها المقربة جدا "

" القصة حصريا على منتدايات نسوانجي " بقلم || غزلان "

سارة بنت هادية ورومانسية وطموحة جدا .. من عائلة ميسورة الحال .. تسكن في منطقة مصر الجديدة .. وليس لديها اخوات .
درست سارة ادارة اعمال في احد الجامعات الخاصة وبعد التخرج التحقت بالعمل في احد الشركات الخاصة وهناك تعرفت علي أمير الذى كان زميل لها وبعد مرور سنه من عملهم مع بعض اعترف امير بحبه لسارة وهي ايضا بادلته نفس الشعور واعترفوا لبعضهم البعض بكل ما يحملوه بداخلهم تجاه بعضهم ..
ولكن سارة طالبت من أمير ان يأجل موضوع الارتباط الرسمي فترة حيث انها مازلت تحتاج الي وقت كي تتعرف اكثر عن امير من الناحية الشخصية بعيدا عن شخصيته في العمل وبالفعل وافق امير على هذا الطلب وبداءت علاقتهم في الاقتراب اكثر من بعضهم حيث انهم كانوا دائما يتقابلون بعد انتهاء العمل ويجلسون في احد الكافيهات ..
وبعد مرور 6 شهور على علاقتهم وافقت سارة على طلب امير بالتقدم الي والدها لكي يطلبها للزواج وبالفعل حدد موعد مع والدها وذهب لمقابلته واتفقا على كل شيئ وكانت من شروط والد سارة هي ان تعيش في شقة ملك وبأسمها لكي يضمن لها حقها ..
ووافق امير على طلبات والد سارة وبالفعل لن يمر اكثر من 5 اشهر على خطبتهم الا وكان امير جهز كل شيئ واتفقا على موعد الزواج وبعد 6 اشهر من الخطوبة تزوجوا وسافروا ليله الفرح الي احد المدن الساحلية لقضاء اجازة الجواز " شهر العسل " كانوا فيها اكثر من سعداء وبعد انتهاء الاجازة عادوا الى منزلهم وبداءوا الاهل والاقارب والاصدقاء في التوافد على منزل العروسين لكي يباركوا لهما .. وفي يوم من هذه الايام آتت مريم صديقة سارة والتي كانت بمثابة اختها ..
" القصة حصريا على منتدايات نسوانجي " بقلم || غزلان "
وفور وصول مريم فرحت سارة واخذوا بعض بالاحضان التي تحمل معها كل معاني الحب والاخوية والاشتياق ..
وقامت بمباركت سارة وزوجها وبعد مرور 15 دقيقة طلبت سارة من مريم ان تأتي معها الى غرفة النوم حيث جلسوا يحكوا ويتحاكوا عن الفترة السابقة الذي عاقبت الزواج وبداءت تحكي سارة لصديقتها مريم عن كل شيئ حدث في السفر بداية من ليلة الفرح حتي عادوا الى القاهرة ..
وكانت مريم تستمع اليها وهي صامته وردودها ليست بالكثيرة ..
وبعد الانتهاء من الحديث خرجوا من غرفة النوم وجلسوا فى الصاله مع امير حيث انه كان جالسا يشاهد التليفزيون
وقامت سارة لكي تحضر شيئ تشربه مريم ..
وتركت مريم مع امير وقالت لامير وهي تتجه الى المطبخ خلي بالك من مريم دي اختي مش صاحبتي ..
وفورا بدء يتحدث امير مع مريم كيف عرفوا بعض ومتى بداءت الصداقه وكيف تحولت الى اخوه ومريم تجاوبه بكل صراحه ..
ثم سالها امير هل انتي مرتبطة قالت له لا عندك عريس ليا رد امير ياريت علي الاقل اضمن ان صداقتكم لن تتأثر بعد زواجكم ضحكت مريم وقالت له لا تقلق فلن ولم يحدث ابدا انا وسارة روح واحدة ..
ضحك امير ضحكة خفيفه وقال لها ربنا يخليكم لبعض ..
ثم اتت سارة وقدمت المشروب والحلوي الي مريم وجلسوا مع بعضهم حتي الساعه 11 مساءا ثم قالت مريم انا هامشي بقي علشان اتاخرت وكمان اسيبكم براحتكم انتوا لسه متجوزين جديد ..
مرت الايام والشهور وسارة اصبحت حاملا في الشهر الخامس .. وكانت تعبانة جداا وكانت مريم تاتي كل اسبوع مرة تشوفها وتتطمن عليها ..
وفي يوم من الايام تعبت سارة بشكل مفاجئ كانت الساعه تخطت 12:00 بعد منتصف الليل فقامت بالاتصال علي صديقتها مريم وقالت لها انا تعبانة اوووي ومش قادرة راحت مريم قالتلها انا جايلك ردت سارة وقالتلها لا خليكي الوقت متاخر بس اتصلي بالدكتور بتاعي واحكيلوا على اللي انا حاسة بيه وشوفيه هايقولك ايه بالفعل اتصلت مريم بالدكتور وقال لها تعمل ايه ثم عادت واتصلت بسارة واخبرتها بما قاله الدكتور فردت سارة وقالتلها ربنا يخليكي ليا يا مريم علشان خاطرى تعالي بكرة بدرى ردت مريم قالتلها اول ما النهار يطلع هاكون عندك وبالفعل الساعه السادسة والنصف صباحا وجدت سارة جرس الباب بيرن صحت امير وقالتله اقوم شوف مين يا امير حد بيخبط .. قام امير من النوم وهو يرتدى ملابس النوم المعتاد ان ينام بيها وكانت عبارة عن شورت فقط .. وذهب الي الباب كي يفتح وبالفعل فتح الباب وجد مريم امامه في البداية اتخضت مريم من المنظر وقالتله اسفه اني جيت بدرى بس سارة كلمتني امبارح وكانت تعبانة قولت اجيلها بدرى زى ماتفقت معاها قال لها اتفضلي يا مريم البيت بيتك ومن غير اسف ...
دخلت مريم وقفل امير الباب ثم دخل لسارة وقالها مريم جت فرحت سارة وقالت ليه خليها تدخل قالها حاضر
خرج امير وقال لمريم اتفضلي ادخلي لصاحبتك اللي تعباني وهي سليمة وهي حامل وضحك ودخل الحمام ودخلت مريم لسارة وحكتلها عن اللى حصل وقالتلها ان امير نام معاها وكان بقاله كتير ملمسهاش فتعبت لانه طول اوووي وكان جامد ضحكت مريم ضحكه تشعر فيها بالغيرة والحقد ..
" القصة حصريا على منتدايات نسوانجي " بقلم || غزلان "
ثم قالت لسارة المهم انتي كنتى مبسوطة قالتلها اوووي اووي يا مريم انتى مش متخيله انا ببقى مبسوطة قد ايه مش هاقدر اوصفلك ساعدتي اصل امير فنان في ممارسة الجنس معايا وكل مرة بحس انها اول مرة حركات جديدة وحاجات غريبة والاهم ان كل مرة بيبقي اطول من اللي قبلها واشد .. احمر وش مريم والعرق بقي يتساقط من وجهها
وقالتلها خلاص يا ماما انتي ناسية نفسك وناسية انتي بتكلمي مين انا يا بنتى لسه عذراء ارحميني بقي وضحكت سارة وقالتلها يا عيني عليكي يا مريوم يا حبيبتي ياريت كان في اخ ل امير كنت جوزتهولك وعيشتي في نفس العمارة معايا ياااااااااااااااااه ردت مريم وقالتلها احلام احلام لان مفيش اخوات لامير ههههههه
وضحكوا الاتنين وقالتلها ربنا هايكرمك باللي يحبك ويسعدك ويريحك
بعد كدة دخل امير عليهم بعد ما خدت شاور وخد هدومه علشان يلبس وينزل يروح الشغل خرج من الغرفه ودخل الغرفة المجاورة وسارة طلبت من مريم انها تقوم تحضر حاجة ياكلها امير علشان ينزل يروح الشغل والبيت بيتك يا حبيبتي خدى راحتك .. بس قبل اي حاجة قومي افتحي الدولاب طلعي منه حاجة تلبسيها علشان هدومك ماتتبهدلش في المطبخ وكمان علشان تبقي براحتك ردت مريم قالتلها البس ايه يا مجنونة طيب استني لما امير ينزل انتى عارفه الجو حر وانا اصلا مابحبش البس حاجات كتير علشان بتخنق ..
ضحكت سارة وقالتلها قومي يا بت البسي حاجة من الدولاب بس ماتكونش اوفر اووي ولا تقيله وسط يعني وسط ضحكت مريم وقالتلها ماشي لما نشوف في حاجة ولا لا .. المهم قامت فتحت الدولاب ولقت بيجامة بيت عبارة عن بنطلون قطن وتيشرت قطن بنص كم .. وقالتلها كدة حلو يا سارة قالتلها عسل يا قلب سارة " اوصفلكم مريم "
مريم طولها متوسط جسمها عريض شوايه بس مش تخينة يعني متناسقة شعرها متوسط الطول لونه بني غامق وبشرتها بيضة .. المهم خرجت مريم لقت امير في الصالة قاعد لاقي مريم بتقوله هادخل احضرلك فطار قالها امممم ماشي انا مستني ..
دخلت مريم المطبخ وبعد دقيقة واحدة دخل وراها امير وقالها تحبي اساعدك في اي حاجة قالتله لا اخرج انت وانا مش هاتاخر قلها ماشي بس قوليلي هي سارة كانت تعبانة امبارح ليه عادي ولا في حاجة في الحمل .. ضحكت وقالتله لا تعب عادى بس انت خف عليها شواية بصلها وقلها باستغراب اخف عليها ازاي يعني قالتله انت عارف يلا اطلع علشان اعرف احضر الفطار ضحك وقلها ماشي ماشي وخرج وسابها
لاقها جايه وجايبه الفطار وبتقوله يلا علشان تفطر قلها تعالى افطرى معايا قالتله لا افطر انت وانا شوايه وهفطر مع سارة سابته ودخلت لسارة اتفاجئت انها نامت راحت قفلت الباب وخرجت من الاوضة وقالتله سارة نامت تحب اعملك شاي او قهوه تشربها بعد الفطار رد عليها وقالها احب انك تقعدى وتفطرى معايا .
راحت قالتله اهو اديني قعدت يلا بقي افطر علشان ماتتاخرش ..
وقعدوا يكلوا مع بعض وهما بيتكلموا وامير عمال يبصلها ويقولها انتي وسارة كنتوا بتتكلموا في ايه اول مرة جيتي زورتينا فيها بعد الجواز اصلكم طولتوا اوووي جوة قالتله وانت مالك كلام بنات افطر وانت ساكت ****
راح قالها ماشي بس انتى حلوة وجميله جدا ليه ماتجوزتيش لحد دلوقتى قالتله نصيب قالها قصدك عمى الرجاله عندها عمي قالتله يارب يتعالجوا بقي بص ليها وقالها يااااااه للدرجة دي عايزة تتجوزى ومستعجله اوووي سكتت مريم وقالتله لا بس انا مش صغيرة وخايفه قطر الجواز يفوتني قالها مش صغيره ايه انتى اللى يشوفك يديكي 18 سنه من 27 سنه ضحكت وقالتله يا بكاش افطر افطر وبطل رغي قالها دى حقيقة المهم خلصوا فطار وهي قامت تشيل الاكل وهو دخل الحمام وبعد ماخلص خرج وهو خارج لاقي مريم في المطبخ راح دخل عليها وضربها على كتفها اتخضت لانها ماكنتش شايفاه قالها اتخضيتي ليه قالتله ايه اللى انت بتعمله ده هزارك تقيل قالها بس عسول هههههههههههههه وضحك راحت ضحكت هي كمان وقالتله تحب تشرب حاجة قالها انا اللي هاعمل الشاي كملي انتي غسيل الاطباق
قالتله وفرت وقف يعمل الشاي وهو واقف مديها ضهره عمل ان في حاجة وقعت منه قام موطي في الارض يجيبها خبط فيها من وراء راحت قالتله اي مش تخلي بالك قالها سورى انا اسف قالتله حصل خير المهم لف تاني علشان يجيب الكوبيات ومكانها فوق مريم بالضبط راح قالها وسعي علشان اجيب الكوبيات علشان ماخبطش فيكي وتزعلى تاني قالتله اتفضل راح واقف جمبيها ورفع ايده وهو بيجيب الكوبيات حك فيها من الجمب بس المرة دي سكتت استغرب انها سكتت وعمل الشاي وخرج شربوا الشاي ونزل وبعدين مريم دخلت نامت وهي بتفكر في اللى حصل وصحيت على العصر على صوت سارة بتنده عليها قامت وحضروا الغداء كان امير رجع من شغله دخل الاوضه خد هدومه وراح الحمام ياخد شاور على ما مريم وسارة يحضروا الغداء وخرج واتغدوا وعينه ماتشلتش من علي مريم المهم الساعه 10 بليل وهما قاعدين مع بعض مريم بصت لسارة قالتلها انا هامشي واجيلك بكرة الصبح زي النهاردة راح رادد امير وقالها ليه تتعبي نفسك تروحي وتيجي خليكي بايته مع سارة وانا هنام في الاوضة التانية اهو تاخدي بالك منها لو خصل حاجة بليل بدل مابتصحيني وكمان اوفر عليكي المشوار دى كلها كام ساعه وهاتيجي تاني ساره بصت لمريم قالتلها انا قلت حاجة من عندي اهو راجل البيت امر ولازم ننفذ آومره المهم ع الساعه 12 بليل دخلت سارة تنام علشان تعبانة بعد ماخدت الدواء ومريم وامير قاعدين قدام التليفزيون وشواية ومريم مسكت الموبايل بتاعها وفتحت النت وقالتله امير باسورد الواي فاي ايه علشان الباقة عندي قرب تخلص قلها هاتى التليفون اكتبهولك علشان طويل وصعب قالتله لا قوللي قالها يا ستي ماتخفيش تعالى طيب هنا اكتبهولك وهو في ايدك وامشي تاني بالفعل قامت مريم وراحت جمبه ومسكت التليفون وهو بيكتب الباسورد قصد يخبط ايده في صدرها هايشوف هاتعمل ايه لاقي مريم وشها احمر وسكتت عرف انها عايزاه بس مكسوفة وهو بيكتب الباسورد كل شوايه يكتب حروف غلط قاصد علشان يمسحها وتفضل اكبر وقت جمبه يفضل يحك فيها المهم وهو بيكتب راح ماسك الموبايل بايدة من على ايديها قالتله ايه ده قالها اصل التليفون بتحرك وانا مش عارف اكتبه قولت اثبت التليفون قالتله طيب اخلص المهم وهو ماسك ايديها عمال يضغط عليها راحت قالتله اي اي ايدي يا غبي قالها انا غبي شكرا يا ستي وسابها وقام دخل الاوضة اللي هاينام فيها وقالها تصبحي علي خير قالتله انت زعلت ماردش عليها ودخل الاوضه وبعدين نص ساعه وهي قاعدة لواحدها وبتأنب ضميرها ازي اقوله كده شكله زعل مش هاخليه ينام زعلان بالفعل نص ساعه ودخلت وراه لاقيته نايم بالبوكسر بس ونايم على وشه راحت قعدت على السرير جمبه وحطت ايديها على ضهره وقعدت تحرك ايديها ع ضهره وهي بتقوله ماتزعلش مني بس انت وجعتني كان هو صحي بس مش عايز عرفها انه سامعها بعد شوايه وهي بتحرك ايديها على ضهره راح لافف وخدها في حضنه هي اتصدمت من الموقف لكن سرعان ما تمالكت اعصابها وقامت تجري راح جري وراها ومسكها من ايدها وخدها في حضنه وقالها انتى ليه بتهربي مني انتي عايزاني وانا عايزك ليه تهربي وتستهبلي قالتله لا لا يا امير قالها لا ايه واللي كنتي بتعمليه دلوقتي ده ايه وليه تدخلى عليا الاوضه ف الوقت ده وانتى عارفه اني نايم قالتله كنت داخله اصالحك قالها طيب صالحيني قالتله ازاي قالها كدة راح واخدها في حضنه جامد وقعد يبوس فيها من شفايفها وهي بتحاول تهرب منه وتقاومه لكن خلاص كان تمالك منها راحت قالتله طيب سارة قالها هي نايمة حتى لو صحيت مش هاتقدر تقوم هاتنده عليكي قفل الباب برجله وهي في حضنه وخدها وقرب من السرير وهما واقفين عمال يبوس فيها ويمص في شفايفها وهي تجاوبت معاه وبداءت تحط لسانها علي لسانه وتمص فيه وهو ويمص فيها ..
وراح حاطط ايده من تحت البنطلون من وراء وقعد يضغط على طيزها ويضمها اوي عليه من تحت وهو بيبوسها غمضت عنيها وراح في عالم تاني راح مقلعها التيشيرت والبراء وقعد يمص في حلمه صدرها وهي تقوله اااااااه ااااااح اااااي براحه طيب هاتطلعهم في بقك ياعم براحه وهو عمال يمص ويلحس جامد فيهم راح منيمها على السرير وطلع وراها ونزل البنطلون وقعد يلحس في كسها من فوق الاندر وايده ماسكة صدرها بيقفش فيهم وهي عماله تقول ااااااااااااااااااااااه ااااامممممممممممممممممممم ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااح ييييييييييييييييييييييييييييييييييي يي مش قادره براحه علشان خاطرى براحه .. وهو عمال يزيد وهي تصوت اكتر راح قايم قالع البوكسر وطلع عليها وحط زوبرة اللي كان واقف وهاينفجر على صدرها وقعد يضرب صدرها بيه ويحركه علي حلمة صدرها .. راحت مسكاه وحطاه في بقها وقعدت تمص فيه وتلحسه كله وتلحس بيوضه وتحطهم في بقها وهو يقولها انتى جامدة اووي وبتمصي حلو جدددا احلى من سارة بتقوله يعني عاجبتك قالها عاجبتيني انتى جننتيني اكتر بعد كدة راح فاتح رجليها وقعد وحط راسه بين رجليها وقلعها الاندر وقعد يلحس ويمص في كسها وهي تقوله يلا بقي عايزاه يقولها عايزة ايه تقوله زوبرك قالها عايزاه يعمل ايه قالتله نيكني بقي حرام عليك ارحمني قالها تعبانه اوووووي قالتله تعبانه ايه انا هاموووووووووووووت
خلص بقي نيكني راح حاطط زوبرة على شفرات كسها وقعد يحك في كسها جامد راحت قالتله دخله في كسي بقي يلا قالها لا دخليه انتي راحت مسكاه وقعدت تحاول تدخله مش عارفه كسها ضيق ااوووي قالتله دخله انت بقي راح قالها طيب انتي لسه بنت انتى مجنونة قالتلي انا مش بنت من النهاردة انا متناكة وشرموطة يلا بقي يا عم انجز مش قادرة بقولك انت ايه معندكش دم ومابتحسش اتنرفز اوووي امير راح زقه كله مرة واحده في كسها .. راحت مصوته جامد اوووي وقعد ينيك فيها جامد ويدخل ويطلع بسرعه اووووي وهي لفه رجليها حوالين ضهره وماسكة صدرها بايديها وتقفش فيه وتقوله زوبرك حلو اووووووووووووووي اااااااااااااااااااااااااااااااه نيكني جامد اووووووي اي اي اي اي يلا بسرعه انت فشختني قالها انتى ماتفتحتيش لسه ازاى قالتله علشان انا الغشاء مطاطي قالها يا شرموطة وعرفتي ازاي قالتله يلا ياعم انت هاتحقق معايا قالها صح مش هاحقق انا هافشخ كسمك وهافضل انيك فيكي لحد ما تموتي النهاردة قالتله افشخني يا جامد نيك مريم عشقتك يا باختك يا سارة بزوبر جوزك امير الزبير امير الجامد وهو يسمع كده ويزيد من نيكه جامد واسرع ويخبط بيضانه في كسها وهي تقوله اي اي اي اييييييييييييييييي خخخخخخخخخخخخخخخخ احححححححححححححححححححححححح يا امير يا جامد يا امير يا شديد .. ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااه راح قايم من عليها قالتله رايح فين كمل انا لسه عايزه اجيب كتير انا تعبانه بقالي كتير قالها تعالي نيكيني انتى قالتله ازاي قالها مش عارفه يا شرموطة سمعت شرموطة من هنا راحت زقااااه ومنيماه على ضهره وقعدت عليه وعماله تنط علي زوبره وتقوم وتقعد جامد وهو يقولها انتي جامدة اوووووي وخبره يا شرموطة تقوله انا شرموطة ومتناكة ووسخة ولبوه اااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااااه انا خلاص حرقان في كسي من جوة كسي نار يلا هات بقي وطفي ناري يقولها مش هاجيب لحد ماتجيبي كل اللى عندك تقوله انا مابخلصش قالها وانا مش هاخلص ولا هاتعب نص ساعه بينيك فيها وبعد كده نزلها من عليه ونام وراها ومسك رجليها رفعها ودخل زوبره في كسها وينيك فيها جامد اووووي وبعد كدة قالها قومي اقعدى زي الكلبه يا شرموطة يا كلبه .. قعدت قدامه وهو راح مدخل زبره في كسها من وراء وقعد ينيك فيها جامداوووووي ويضربها على طيزها وهي تصوت وتقوله اييييييييييييييييييي بقي ااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااه انت يا جامد اوووي يا امير ااااااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااه نيك عشيقتك اووووي نيك شرموطك اووووووووووووووووووووووووووووي وهو ينيك جامد واسرغ ويشد شعرها ويرجعها لوراء وينيك فيها جاااااااامد وهي تقوله يالهووووووووووووووووووووي عليك قطعتني فشختني وفشخت كسي حرام عليك ..
وفاجاه وهما في قمه الاثارة والمتعه ..
" القصة حصريا على منتدايات نسوانجي " بقلم || غزلان "
اتفاجئوا بسارة بتفتح الباب قامت مريم واترمت على السرير وامير وقف وزوبره واقف قدامه وسارة تقوله يا اوساخ يا كلاب انتي يا مريم .. وترد مريم وصوتها مخفوض وتقولها يا سارة افهميني تقولها افهم ايه ماكل حاجة قدام عيني يا اوساخ يا كلاب .. يا ولاد الكلاب راح امير مزعق وقالها احترمي نفسك قالتله انا احترم نفسي كنت احترمت نفسك انت يا محترم راح ضربها بالقلم ساره وقعت على الارض ومريم قامت زعقت لامير وقالتله عملت فيها ايه يا حيوان وقعدت تفوق فيها راحت قامت بسرعه لبست هدومها واتصلت بالاسعاف جت خدتها على المستشفي واتصلت بالدكتور بتاعها وهي فى الطريق وقالها هاحصلك على المستشفي ودخلت ووالدكتور كشف عليها وبعدين لقت الدكتور بيزعق ويقول للممرضين والداكتر جهزولي غرفة العمليات بسرعه اتصدمت مريم ووقفت مش عارفه تعمل ايه ودموعها تسيل مثل المطر ..
وبعد ساعتين ونص خرج الدكتور وقالها انقذنا الام باعجوبه ردت مريم قالتله والبيبي قالها مالوش نصيب يجي للدنيا **** يرحمه .. انهارت مريم وبعد ما فاقت سارة لقت مريم قدامها راح مصوته وقالت للدكاترة طلعوها بره مش عايز اشوف وشها هنا الدكاترة طلعوها وقالولها اهدى يا مدام سارة علشان الانفعال وحش عليكي .. قالتله مش عايز اشوفها ولا اشوف جوزي وحد يتصل بوالدى .. جي والدها وسال علي امير رد الدكتور قالها هي جاية لواحدها هي وواحدة صاحبتها ..
القصة حصريا على منتدايات نسوانجي " بقلم || غزلان "
استغرب وانفعل الاب .. وقال للدكتور خلي بالك منها وانا راجع مش هاتاخر ..
راح لامير البيت لاقاه قاعد بيشرب قهوه قاله انت عملت في بنتي ايه دانا هاوديك في ستين داهيه
رد عليه امير وقاله بنتك اللي كبرت الموضوع .. قاله هانشوف لما تفوق واكلمها هاعرف منها كل حاجة بس احب اقولك اني مش هاسيبك هابهدلك وواديك في مليون داهيه
قاله اللي انت عايز تعمله اعمله يلا علشان تلحق بنتك
" القصة حصريا على منتدايات نسوانجي " بقلم || غزلان "
.................................

المهم الاب عرف اللي حصل من سارة وطلقها منه ورفع عليه قضيه ولسه القضية ماتحكمش فيها
سارة بقي دلوقتي بتسئلني اتنازل وكفايه عليه الطلاق واللي صرفه واهو خسر كل حاجة انا وبيته وابنه
ولا استمر فى القضية ..؟
........ سارة شايفه انها هي السبب وفي نفس الوقت شايفه انه هو اللي غلطان ..........
انتوا رائيكم ايه ..؟
" القصة حصريا على منتدايات نسوانجي " بقلم || غزلان "
.................................

واسفه لو كنت طولت عليكم .. وادعموني وانتظروا المزيد ...

THE LEGEND
10-14-2017, 06:24 PM
شكرا لمشاركتنا القصه غزلان
سلمت اناملك عزيزتي

تحياتي

يوسف.6
10-14-2017, 07:43 PM
قصة مؤثرة
وفيها كتير نقاط نتعلم منها
اعتقد ان غلطة ساره الوحيده
انها وضعت ثقتها فى ناس متستاهلش الثقه دى
سواء كان زوجها او صديقتها مريم
بصراحه **** يكون بعون ساره صدمتها مذدوجه
انصدمت فى اعز اتنين لها زوجها وصديقتها الانتيم
تحياتى لكى غزلان

سكساوي مجنون
10-14-2017, 08:58 PM
هو في حد يحط البنزين جمب النار

رؤي 2000
10-14-2017, 09:43 PM
اووووووووووووووووووف تجنن ولعتني اوي

الحالم10
10-14-2017, 10:11 PM
مذهلللللللللة

غزلان | Ghizlan
10-15-2017, 12:27 AM
شكرا لمشاركتنا القصه غزلان
سلمت اناملك عزيزتي

تحياتي

شكرا ليك ولمرورك الغالي

غزلان | Ghizlan
10-15-2017, 12:30 AM
قصة مؤثرة
وفيها كتير نقاط نتعلم منها
اعتقد ان غلطة ساره الوحيده
انها وضعت ثقتها فى ناس متستاهلش الثقه دى
سواء كان زوجها او صديقتها مريم
بصراحه **** يكون بعون ساره صدمتها مذدوجه
انصدمت فى اعز اتنين لها زوجها وصديقتها الانتيم
تحياتى لكى غزلان


نفس الكلام اللي قولته ليها لكن رابك انها تتنازل عن القضية ولا تكمل فيها

غزلان | Ghizlan
10-15-2017, 12:35 AM
اووووووووووووووووووف تجنن ولعتني اوي

:حبيبتي يا رؤي تسلملي علي مرورك الغالي ويارب دايما تكون مواضيعي عند حسن ظنك :

love2sex
10-15-2017, 01:47 AM
هى أكيد غلطانة وهى السبب الأساسى فى إللى حصل ورائي أنها لو ذكية تحول الخسارة المزدوجة دى لمكسب مزدوج وتبقى هى و صاحبتها على ذمة جوزها وبكده تحافظ على الاتنين
لو مش هينفع ده و مش قادرة تعيش معاه تانى يبقى كفاية عليها الطلاب وتاخد حقوقها أحسن من البهدلة

زيزو النيك
10-15-2017, 02:01 AM
انا راى الثلاثه غلطانين الاول ساره انها اهملت زوجها واعطتة ثقتها بامراءه وليست صديقه لان الصداقه ليت بالشكل ده ثانيا الزوج عينه زايغه لااحترم زوجته ولا احترم صديقة زوجته ثالثا الصديقه الى مش محترمه كل همها شهوتها

nemomemo777
10-15-2017, 06:41 AM
قصه حلوة اوووووووي

nemomemo777
10-15-2017, 06:41 AM
جميلة جدا ها القصة

محب العشق
10-15-2017, 07:52 AM
ساره غلطانه مهما كان جوزها بحبها و مهما صاحبتها بتحبها مينفعش تسيبهم مع بعض لوحدهم هى حطت البنزين جمب النار و طبيعى تحصل حريقه هما غلطوا اه بس ساره هى اللى غلطت الأول تحياتى يا غزلان انت روعه

غزلان | Ghizlan
10-17-2017, 11:02 PM
هى أكيد غلطانة وهى السبب الأساسى فى إللى حصل ورائي أنها لو ذكية تحول الخسارة المزدوجة دى لمكسب مزدوج وتبقى هى و صاحبتها على ذمة جوزها وبكده تحافظ على الاتنين
لو مش هينفع ده و مش قادرة تعيش معاه تانى يبقى كفاية عليها الطلاب وتاخد حقوقها أحسن من البهدلة

شكرا لمرورك وتعليقك ورائيك يحترم :up:
نورت قصتي

عصر يوم
10-17-2017, 11:37 PM
تسلم الأيادي.....

zizo elgamed
10-18-2017, 04:04 AM
روووعة استمري

Sciko
10-18-2017, 10:43 AM
قصة جميلة ومثيرة

سمرة
10-18-2017, 01:41 PM
مثيرة رغم انها محزنة ومؤثرة
احيي ابداعك
مشكووووووووووووور

ahmedmedo1
10-18-2017, 02:55 PM
:up::up:قصه ممتعه:up::up:

شريفف
10-21-2017, 11:57 AM
الموضوع له ابعاد كتير
1 طبعا التلاته غلط
2 تصرف ساره نفسى وكتير محدش بيقدر يتحكم فى افعلاله وقت المفجاه
3 مريم سسافله جدا بما انها شرموطه كان لازم تتغلب على شعوتها من اجل صديقتها
-----
واجابه السوال
ان كانت تحبه وباقيه عليه تعود له مع الاحتفاظ بحقوها واكتر شويه لان الزوج غير مضمون
كلمه الطلاق اصعب ما يكون والخياه بعدها اسؤء واسوء
وان كان غير ذالك فكلاهما فى طيرقه
اما مريم لن تترك الزوج ولن يتركها
ومريم غير اهل للثقه

غزلان | Ghizlan
10-21-2017, 12:17 PM
تسلم الأيادي.....

تسلملي يا غالي وشكرا على التثبيت :g058:

غزلان | Ghizlan
10-21-2017, 12:19 PM
روووعة استمري

مرورك وتعليقك هو الاروع تسلملي

غزلان | Ghizlan
10-21-2017, 12:20 PM
مثيرة رغم انها محزنة ومؤثرة
احيي ابداعك
مشكووووووووووووور

ميرسي يا حبيبتي ..
شكرا انا ليكي على تعليقك واهتمامك بالموضوع

غزلان | Ghizlan
10-21-2017, 12:24 PM
الموضوع له ابعاد كتير
1 طبعا التلاته غلط
2 تصرف ساره نفسى وكتير محدش بيقدر يتحكم فى افعلاله وقت المفجاه
3 مريم سسافله جدا بما انها شرموطه كان لازم تتغلب على شعوتها من اجل صديقتها
-----
واجابه السوال
ان كانت تحبه وباقيه عليه تعود له مع الاحتفاظ بحقوها واكتر شويه لان الزوج غير مضمون
كلمه الطلاق اصعب ما يكون والخياه بعدها اسؤء واسوء
وان كان غير ذالك فكلاهما فى طيرقه
اما مريم لن تترك الزوج ولن يتركها
ومريم غير اهل للثقه

شكرا جدااااا ليك يا #شريف على ردك الرائع ورائيك اللي اكيد يحترم جدااا
...
بس موضوع انها تكمل معاه صعب هي حالتها صعبه اووووي ولحد النهاردة مصدومة فيه جداا
وكلامها معايا كله انا يعمل معااياا كدة انا عملتله ايه انا قصرت معاه في ايه وكلام من ده

fifi444
11-09-2017, 04:51 PM
كل قصصك جميله حبيبتى اتمنى نكون اصداء وتكون رسالتى وصلت ليكى

غزلان | Ghizlan
11-10-2017, 09:19 PM
كل قصصك جميله حبيبتى اتمنى نكون اصداء وتكون رسالتى وصلت ليكى

انتى اجمل فيفي نورتي مواضيعي وشرف ليا اننا نكون اصدقاء ..
ورسالتك وصلت وانا رديت عليكي ومنتظرة الرد .

Mazen Sexy
11-21-2017, 02:16 AM
تسلم ايدك على القصة الممتعة والمشوقة دي بصراحه لو عايزة رائي .. هو غلطان بس يمكن يكون غصب عنه الشيطان شاطر :)
بس بصراحه القصة تحفــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــة
استمرى

غزلان | Ghizlan
11-24-2017, 02:36 AM
تسلم ايدك على القصة الممتعة والمشوقة دي بصراحه لو عايزة رائي .. هو غلطان بس يمكن يكون غصب عنه الشيطان شاطر :)
بس بصراحه القصة تحفــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــة
استمرى

تسلملي يا مازن ردك هو اللي تحفة
ميرسي لمرورك الغالي وياريت تنورني دايما

Mestar x
11-26-2017, 04:24 PM
رائعه تسلم ايدك

غزلان | Ghizlan
11-30-2017, 08:48 AM
رائعه تسلم ايدك

مرورك اروع اخي :)
نورت القصة

saad4sam
12-01-2017, 03:13 PM
جميله وحقيقي
:g030:

غزلان | Ghizlan
12-01-2017, 04:09 PM
جميله وحقيقي
:g030:

انت أجمل سعد ...
شكرا لمرورك ونورت قصتي

نور النوري
12-01-2017, 04:29 PM
رائعـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ة

سمرة
12-01-2017, 05:28 PM
سارة هي صاحبة المشكلة وهي اكثر واحدة تحس بالمشكلة
وهي من يقدر ضخامتها او بساطتها
وعموما حسب النفس

غزلان | Ghizlan
12-18-2017, 09:23 PM
رائعـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ة

مروركــــــــ اروع " نور النوري "

Meedo neswangy
12-24-2017, 03:36 AM
جميله جدا:up:

Detective
12-24-2017, 05:29 PM
اكيد سارة هيه سبب يلي حصل

لانها وثقت في صديقتها وزوجها اكثر من الازم

الشيطان ما مات

شكرآ للمشاركة



/>

شوفوني
01-03-2018, 07:29 PM
مش عارف ، اعلق على موضوع القصة والا اعلق على اسلوب القصة وقيمتها الادبية ؟
في موضوع القصة : الحق طبعا عالثلاثة لكن المسؤولية الاكبر على صاحبة الموضوع الاساسية سارة ، فالثقة لهذه الدرجة خطيئة ، ولا يمكن ترك رجل وامراة شابة منفردين ولا نتوقع مثل ما حصل ، فما حصل كان نتيجة لازمة لما سبقة لكن أن يضرب زوجته ويتسبب بإسقاط جنينها فتلك جريمة بحد ذاتها ايضا .
في قيمة القصة وأسلوبها ، واقعية القصة ، واسلوب سرد أحداثها الجميل ، واثارتها وتشويق مراحلها جعلها ذات قيمة راقية ومتميزة ، خاتمتها ايضا كانت جيدة وأقصد بالخاتمة ساعة دخول سارة عليهم وضرب زوجها لها فهو مشهد مؤثر وواقعي جدا

المشاكس المصري
01-04-2018, 03:26 PM
تمام فعلا وواقعيه

عاشق البنات الم
01-05-2018, 12:38 AM
موفق.............

شوفوني
01-14-2018, 03:10 PM
تم التثبيت لفترة مناسبة
لإفساح المجال لغير هذا الموضوع لأخذ حقة
يلغى التثبيت

غزلان | Ghizlan
10-08-2019, 04:45 AM
جميله جدا:up:

تعليقك الاجمل شكرا ليك

Random22
11-28-2019, 10:22 AM
شكرا على المشاركة

جاسر221
11-28-2019, 10:26 AM
تسلمى روووووووووعه بجد

ضيف
12-06-2019, 08:34 PM
اه طبعا غلطانه اذا اجتمع رجل وامراة كان.شيطان ثالثهما ومش ينفع تحكي أسرار جوزها بذات جنسية ولا اي شي
ولا تبيت صاحبيتها ولا اختها في وجود جوزها
الغلط من جوزها برضوه وصاحببتها بس الأساس من صاحبة البيت

maso22
12-13-2019, 11:33 PM
رائعة جدا :99::99:

غزلان | Ghizlan
05-20-2020, 04:44 AM
مش عارف ، اعلق على موضوع القصة والا اعلق على اسلوب القصة وقيمتها الادبية ؟
في موضوع القصة : الحق طبعا عالثلاثة لكن المسؤولية الاكبر على صاحبة الموضوع الاساسية سارة ، فالثقة لهذه الدرجة خطيئة ، ولا يمكن ترك رجل وامراة شابة منفردين ولا نتوقع مثل ما حصل ، فما حصل كان نتيجة لازمة لما سبقة لكن أن يضرب زوجته ويتسبب بإسقاط جنينها فتلك جريمة بحد ذاتها ايضا .
في قيمة القصة وأسلوبها ، واقعية القصة ، واسلوب سرد أحداثها الجميل ، واثارتها وتشويق مراحلها جعلها ذات قيمة راقية ومتميزة ، خاتمتها ايضا كانت جيدة وأقصد بالخاتمة ساعة دخول سارة عليهم وضرب زوجها لها فهو مشهد مؤثر وواقعي جدا

مش عارفه ارد على تعليقك واقول ايه ..
انا واقفه عاجزة عن الكلام امام هذه السطور التى كتبت بواسطة شخص اقل ما يقال عنه انسان بمعنى الكلمة
انت زؤق جدا وشخص انا سعيده انه اعطانى من وقته لقراءه والتعليق على القصه
تعليقك ثمين وعزيز على قلبى

العميــد
05-20-2020, 10:57 PM
كمل يانجم القصه حلووووووووووووووووووووووووووووووووو ووه



/archive/index.php/t-215155.html/archive/index.php/t-409634.html/archive/index.php/t-228032.htmlقصتي مع الطالبه سكس يمنيقصةزب اسود كبير وكس زوجتي المحروم/archive/index.php/t-387704.html/archive/index.php/t-211693.html/archive/index.php/t-246363.html/archive/index.php/t-437797.html/archive/index.php/t-208830.html/archive/index.php/t-490950.html/archive/index.php/t-91539.html/archive/index.php/t-318499.html/archive/index.php/t-588497.html/archive/index.php/t-346338.htmlقصتي نيك جدتي في طيزها وخروج الخرا/archive/index.php/t-327332.htmlقصص عمارات سكس/archive/index.php/t-7976.html/archive/index.php/t-13547.html/archive/index.php/t-318602.htmlقصص محارم امي الملتزمة داليا site:www.halamat.comقصص دياثة الاخت مع معلم امام أخوها.comقصص سكس مصورة خوفو/archive/index.php/t-114131.html/archive/index.php/t-193035.html/archive/index.php/t-10832.htmlزنا المحارم انى و عمي/archive/index.php/t-489478.htmlقصص سكس جديد اجزا site:rusmillion.ruقصص سكس في الفيلا site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-374881.htmlقصص شرب عسل الكس/archive/index.php/t-205650.htmlزب اخويا واقف قدام جوزى site:rusmillion.ruقصص سكس زوجتيقصص نيك امراه في الخمسين. site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-544615.html/archive/index.php/t-270828.html/archive/index.php/t-502858.htmlقصص جنسية محارم خالتي وبناتها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-186010.htmlقصة سكس لواط اردني/archive/index.php/t-558381.html/archive/index.php/t-104558.html/archive/index.php/t-528089.htmlقصص نيك يمني زوجه نسيبي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-446382.html/archive/index.php/t-220569.htmlقصص نيك عمتي وخالتي السمينه بزبي الكبير/archive/index.php/t-265529.htmlاه اه نيك طيزي انا ود شرموط و بحب اتناك/archive/index.php/t-476117.htmlاتناك من الازبار/archive/index.php/t-396176.html/archive/index.php/t-128006.htmlقصص امي شرموطه ولجيران/archive/index.php/t-255447.html/archive/index.php/t-467029.html/archive/index.php/t-265988.html/archive/index.php/t-567899.htmlمجموعه صور سكس بنت تتصور سلفيابي نكني بمزاجي/archive/index.php/t-126226.html/archive/index.php/t-252321.htmlقصص نيك محارم اخوات وبس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-194201.htmlقصص نيك وفتح كس/archive/index.php/t-447623.htmlقصص سكس في الطريق مع واحد رجل غريب/archive/index.php/t-292997.htmlقصص نيك طيز سوريات/archive/index.php/t-57276.html/archive/index.php/t-6228.htmlالام وابنها والسائق قصص محارم site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-438866.htmlقصص سكس ام امريكي /archive/index.php/t-356728.htmlقصص سكس جماعي تبادل زوجات عائلات site:rusmillion.ruقصةعن ارملهكبيرةمتشوقةللنيك مكتوبا/archive/index.php/t-42464.html