Naderxxxx
04-11-2018, 02:26 AM
انا اسمي نادر عندي حوالي 21 سنة في المرحلة الجامعية حياتي في السن ده زي معظم الشباب ما بين الدراسة والبيت والبنات والخروجات وأصحاب السوء ( عبارات دينية محذوفة ) أحب اطمنك القصة دي هتلاقي فيها كل اللي يبسطك ..
المهم حياتي كانت عادية برا البيت لكن جوه البيت حاجة تانية خالص انا الولد الوحيد وماما ياسمين طبعا نبدأ بيها عندها 43 سنة ايون السن الفاجر ده الي كله ميلفات وهي بتشتغل مدرسة وأختي الوحيدة نور وأقرب حد مني احنا اصلا توأم وهي برضو معايا ف نفس الكلية وبتظبطني ف البنات الصراحة 😉
دي عائلتي الجميلة اللي ها تحصل فيها حاجات كتير نبدا قصتنا ....
صحيت عادي بستعد اني اروح الكلية قمت دخلت الحمام وطلعت لقيت ماما بتجهز الفطار واختي في الاوضة دخلت المطبخ لقيت ماما ساندة علي الرخام وكانت لابسة بنطلون الجينز ضيق اوي علي طيازها الكبيرة والبنطلون مجسم الفلقتين قمت داخل عليها عشان أقرب من المنظر الجميل ع الصبح ده
انا : صباح الخير يا ماما
ماما: ايه يا نادر النوم ده كله
انا: فكك مني بس ايه الحلاوة دي يا مزة مش خايفة تتعاكسي
ماما: يلا يا نادر عشان تفطر .... وهي بتزقني وحاضناني من ضهري وبزازها كلها علي ضهري
واحنا في الطريق اختي طلعت
اختي: ايه الحلاوة دي ع الصبح
انا: صباح الفل يا نور قلبي
ماما: بقي هي نور قلبك وانا ايه
انا: انت ها تغيري يا جميل يلا عشان نفطر والتفت لنور وسالتها احنا عندنا حاجة مهمة انهاردة
ماما : انت هتفضل فاشل كده
انا: ده كله عشان بسالها ع الجدول
نور: ما تقلقيش يا ماما هاخد بالي منه وهنلم الدنيا
خلصنا فطار وماما نزلت وبعدها نزلنا انا ونور وطبعا طول ما احنا ماشين عيون الشباب كلها عليها اوصف لكم جسم نور هي بيضا اوي اوي وشكلها حلو وعينيها خضرا وبزازها كبيرة بالنسبة لجسمها هي قصيرة شوية وطيزها مدورة وكيرفي يعني م الاخر صاروخ بس طبعا محدش يقدر يعمل حاجة وانا معاها لاني كنت مهتم بجسمي ومن كتر ما انا بلعب رياضة عملت اوضة ف البيت للجيم وبنلعب كلنا عشان نحافظ علي جسمنا ودار بنا الكلام ده
انا: بنت يا نور شايفة الناس بتبص عليكي ازاي
نور: بنت في عينك انا دلوقت انسه
انا: يا بنت بطلي غلاسة بقي
نور: طب وانا مالي ما الي يبص يبص وبعدين حد يقدر يقرب مني وانت جنبي
انا: ده انا كنت دفنتنه ف مكانه
نور: يا حبيب قلبي متحرمش منك ابدا
انا: بقولك ايه يا نور قلبي
نور: انا عارفة الطالعة دي عايز ايه يا نادر
انا: البنت سلمي ايه عملت معاها ايه
نور: مش هقولك
انا: بقي كده طيب
نور: بقي يبقي معاك قمر زي انا وتقولي سلمي المعفنة
انا: بزمتك معفنة دي فرس
نور: فرس ايه ده انت زوقك معفن
انا: وحياتي عندك قوليلي عملت ايه
نور: مفيش يا سيدي طلعت بتحب الواد سمير
انا: سمير الاهبل ده
نور: اهبل ايه ده مز ...
طبعا نور قصدها تغيظ اخوها لانها بتحبه جامد وبتغير عليه حتي لو حب اخوي فهي برضو لحد دلوقت بتغيير ونادر عندها هو فارس احلامها ولو مكانش اخوها كانت ...
انا: مز علي ايه ده عيل معفن واسكتي بقي خلاص مش عايز حاجة
نور وحست ان نادر اتضايق قالت وهي ماسكة في ايد اخوها وراسها علي كتفه : هي الي خسرانة هي هتلاقي فين واحد امور زيك ده البنات بتحسدني انك اخويا متزعلش نفسك
انا: يا حبيبة قلبي انتي عسل بس انا اللي مضايقني ان البنت جامدة اوي الصراحة
نور وهي بتخبطه ف كتفه: طيب امشي
وهما ماشين واحد شاف نور وبزازها الكبار تنح وفضل واقف وعينيه علي بزاز نور بس طبعا مش قادر يتكلم عشان هيضرب
انا: شايفة الواد ههههههه
نور: هو ماله
انا: مفيش شاف صاروخ ماشي قدامه
نور وهي فرحانه بكلام اخوها : بس يا قليل الادب يا بتاع سلمي
انا: سلمي مين هيا تيجي فيك ايه البنت المعفنة دي
نور: طب يلا يا اخويا عشان منتاخرش
طبعا نور كانت ماشية فرحانه ان نادر بيقول عليها صاروخ وانه بقي شايف انها كبرت واحلوت وبقيت انسه كبيرة دلوقت
وصلنا الكلية وكالعادة حضرنا المحاضرات وخلصنا وكنا مروحين واحنا في راجعين طبعا كنا العصر والمترو زحمة وحاجة زي الفل ونور علطول جات وقفت قدامي وقالت لي انها خايفة وانا طمنتها ووقفت وراها وكنت مركز اوي عشان محدش يلمسها وفجاة لقيت واحد بيمد ايده من بين الناس عشان محدش ياخد باله قمت انا بسرعة من غير ما افكر مسكت ايده وضعطت عليها جامد وكنت هكسر صوابعه ونور رجعت عليا جامد لما خادت بالها ومسكت ف ايدي بس مع حركة المترو نور لزقت فيا وطيزها بقيت علي زبي ومن طراوة طيازها زوبري وقف وبقي في نص طيزها هي حست بيه بس متكلمتش حسيت بنفسها عالي ووشها احمر وطبعا مع الحركة الكتيرة بتاعة المترو زبي عمال يخبط في طيازها وهي نفسها كل شوية يعلي اكتر وانا مش قادر امسك نفسي هي اه اختي بس دي فرسة وطيزها علي زوبري وانا شاب في سن هايج فيه علطول بس الوقت عدي وطلعنا من المترو وانا هايج جدا و نور لقيتها بتعدل البنطلون الي لابساه لان زوبري علم في البنطلون ودخل جوه طيزها ووصلنا البيت وماما كانت لسه موصلتش لقيت نور دخلت اوضتها علطول وانا دخلت اوضتي بعد شوية لقيتها داخلة علي اوضتي وكانت غيرت هدومها وانا كنت بال كت والشورت وعضلاتي ظاهرة وقالت: نادر عايزة اتكلم معاك ف اللي حصل فى المترو
انا وراسي في الارض : غصب عني يا نور
نور: بس ...
انا: يعني اعمل ايه لما تبقي بنت حلوة زيك وتقرب مني كده
نور: بس انا اختك ازاي يحصل كده
انا: اه اختي بس صدقيني مليش ذنب وغصب عني بجد
نور: خلاص يا عم انت هتعيط انا بس بسالك
انا: متزعليش مني بجد انا مقدرش ازعلك
نور: يا عم مش زعلانة خلاص بس انا احلي ولا سلمي ههههه
انا: سلمي مين بقي ده انت فرسة يخربيت طي...
نور: لا امسك نفسك عيييب هههه
انا: مسكت نفسي اهو يا عسل هو ماما لسه مجاتش
كان الباب بيتفتح وماما جات
نور: اهو ماما جات اهه انا هروح اجهز الغدا
ونور ماشية لقيت نفسي بركز علي طيازها واد ايه هي كبيرة وحلوة ونفسي اشمها والحسها لقيتها لفت تشوفني ومعلقتش وكملت ماشية ناحية المطبخ
قعدت اقول لنفسي فوق يا نادر دي اختك بس بصراحة طراوة طيزها وجمالها لما كنت زانقها في المترو مش قادر انساه ولقيت زوبري بيقف طردت الفكرة من دماغي وقمت عشان اتغدي
# الحوار ده بين نور ونفسها#
بس يا بنت يا نور زب نادر كان كبير اوي اااااااه كان شعور حلو كان نفسي امسكه بايدي وترجع تقول بس يا بت ده اخوكي لكن شهوتها تتمكن منها وترجع تقول بس يا بت اخوكي عينه مش بيشلها من علي طيزك وهايج عليها اوي وليه حق ما انا جسمي حلو اوي بزاز كبيرة اي حد يتمني يفعص فيها وطيز مدورة وجامدة
ويفوقها من افكارها صوت امها وهي بتقولها خلصتي الاكل يا نور
ردت ايوة يا ماما ثواني ويكون جاهز
واليوم عدي ونادر بيفكر في طيز اخته ونور بتفكر في زب اخوها
وبالليل كنت قاعد هايج اوي وكل ما افتكر طيز نور زبي يقف ع الآخر قمت فتحت فيلم سكس لاخ بينيك أخته وقلعت الشورت وقعدت اضرب عشرة وانا بتخيل طيز نور
وماخدتش بالي ان الباب موارب
وكانت نور ورا الباب عمالة تتفرج علي زب نادر ونفسها تدخل تلحسه وتمص فيه وايديها وصلت لكسها وقعدت تلعب فيه وايديها التانية علي بزازها لحد ما جابتهم وجريت علي اوضتها ونادر كان جاب وهو بيقول بصوت سمعته نور نفسي اشم طيزك يا نور ااااااأااااااااااااه
ونمت وصحيت تاني يوم ومكانش ورانا محاضرات مهمة ومروحناش الكلية لكن ماما نزلت شغلها وبعد الفطار قلت لنور : نور انا هروح العب شوية حديد في الاوضة تيجي معايا
نور: اه ثواني لان بقالي كتير ملعبتش
انا طبعا كنت عايز اتفرج علي جسمها وهو بيتحرك وجات وهي لابسة برا وبنطلون لازق علي طيزها اوي وباين ان مفيش تحته اندر وكسها ظاهر وطيازها الفلقتين واضحين اوي
انا اول ما شفتها قولتلها ايه الحلاوة دي يا بنت با نور ردت عليا يلا بقي عشان نلعب
انا قلعت التيشيرت وبدات اجري الاول وهي بدات جري لمحت عينيها علي جسمي وانا عيني علي بزازها وهي بتتنطط وطيازها وزبي وقف عليها
راحت هيه ترفع الوزن وقالت لي تعالي ارفع عليا وقفت وراها وبدات ارفع لها الوزن وحطيته علي ضهرها وهي تطلع وتنزل وانا لسه واقف وراها وهي تطلع وتفنس وطيزها تحك في زوبري وحسيت بلحمها وزبي راشق في نص طيزها علي باب خرمها و فجاة قالت انها تعبت وونزلت الوزن وانا كنت لسه واقف وراها وهي لفت وبقينا واقفين قدام بعض ونفسنا بيخبط في بعضه قلتلها نور انا مش قادر
ردت عليا : نادر.. اممم
قبل ما تكمل كلامها كانت شفايفي علي شفايفها وببوس فيها بنهم شديد وماسك راسها وهي علطول مسكت في راسي جامد وبدات تبوس فيا جامد وطلعت لساني وهي تمص ونزلت ايدي علي بزازها ومن كتر ما كنا هيجانين بسرعة بدات تقلعني وانا اقلعها و وانا بقلعها البنطلون وهيا بتقلعني وقفت وقلتلها نور انا خايف بعدها تزعلي ومنرجعش زي ما كنا مردتش عليا و قلعتني البنطلون وهي بتبوس فيا وبتقولي انا بحبك يا نادر بحبك بحبك يلا قلعني وقلعتها وبقينا عريانين فضلنا نبوس في بعض واترمينا علي الارض وعمالين نركب فوق بعض وشفايفي مش عايزة تسيب شفايفها ونزلت علي بزازها امص فيها وادعك جامد فيها
و بقولها :بزازك كبيرة اوي يا نور
نور: مص بزازي يا نادر ااااه اه ادعك كمان اكتر اكتر اه اه اقرص حلماتي ااااااه اه ااااه
وفضلت امص ف حلماتها الوردية ونزلت علي بطنها وسرتها لحد كسها بدات امص شفراتها والحس زنبورها وامصه واعضعضه
ونور شغاله اه اه كمان يا نادر وتزق وشي كله في كسها وانا بلحس وادخل لساني في كسها ونور في عالم تاني والي علي لسانها اه اه يا نادر لسانك حلو اوي دخل كمان نيكني بلسانك اه اه اه اه كمان يا نادر اححححح
وقلبتها عشان اشوف احلي حاجة فيها طيزها البيضا وخرمها الوردي قعدت ابوس في كل حتة في طيزها واقولها طيزك حلوة اوي يا نور والحس خرم طيزها وادخل راسي كله جوة طيزها واشم فيها وانزل علي كسها الحس فيه
وهي كل الي بتقوله اه اه اه كمان يا نادر اه طيزي عجباك للدرجة دي عايزاك تبعبصني فيها وتهريها لحس يا ناااادر اااه اه اه اه ااااااااه مش قادرة اه
وشدت شعري جامد ونزلت مايتها لاول مرة وبعد كده اتعدلت و قالت لي هات لي زبك عايزة امصه ومسكته ونزلت عليه لعابها وهي بتبصلي بنظرات سكسية تدوب الحجر وفضلت تمص وتلحس الراس وتمص لحد البيضتين وتبلع بضاني وتطلع ببزازها علي زوبري وتمص راسه وانا مش قادر وقولتلها هجيب يانور انت ولا اجدع شرموطة حسيتها هاجت قالت هاتهم علي وشي يا نادر ونزلت كمية كبيرة علي وشها وهي لحست اللبن وبلعت جزء منه
وقولتلها : نور نفسي انيكك وادخل زبي فيكي
نور: اوعي تفتحني
انا: لا متخافيش هنيكك في طيزك بس
نور: بس اوعي توجعني
انا: متخافيش
وجبت الكريم ودهنت طيزها كويس ودخلت صوباع واحد ووبعد كده التاني والتالت وهي بتتاوه وتقولي صوبعك حلو اوي يا نادر بعبص كمان وفضلت ادخل صوابعي لحد ما طيزها وسعت شوية ودهنت زوبري بالكريم ودخلته في طيزها اولما دخلت الراس صوتت وقالت لي بيوجع يا نادر شيله ااااااه اه اه بيوجع
فضلت مستني شوية لحد ما اتعودت وضغطت علي زوبري بالراحة لحد ما دخل كله ونور بتصوت اه اه احححح زوبرك كبير اوي يا نادر ايه ده كله اااه اه اه ده فشخ طيزي اه اه يا نادر
سيبته شوية في طيزها وفضلت ابوس رقبتها لحد ما اتعودت وبدات اتحرك واغرس زوبري في طيزها بالراحة وهي بتصوت واهاتها بتزيد هياجي وزودت سرعت النيك وبقيت برزع في طيزها وصوت زبي وهو بيخبط في طيزها بقي ظاهر اوي ونور تصوت وتتغنج بالاهات وتقولي زبك حلو يا نادر بموت في زبك ده اه اه اه نيكني كمان يا نادر نيك طيز اختك اه اه اه اه
اه احححححح مش قادرة اه سرع يا نادر
قمت وقفتها علي الحيطة ومسكتها من ايديها لورا ودخلته في طيزها مرة واحدة
صوتت مرة واحدة جامد لدرجة اني خفت ان حد يسمع وقلتلها يخربيتك وطي صوتك
ردت عليا اعمل ايه زبك فشخني
وزنقتها في الحيطة عمال ادعك في طيزها وارزع ارزع واضربها علي طيزها البيضا واقولها ايه الطيز الجامدة دي يا شرموطة يا متناكة اول ما قولتلها كده هاجت اوي وقالت ايوة نيك اختك الشرموطة يا نادر انا متناكة اوي بتناك من اخويا
قلبتها وضع الكلب ووقفت وراها ومسكت طيازها ودخلت زبي جامد وقلتلها خدي يا شرموطة يا متناكة واضرب علي طيازها لحد ما احمرت من كتر الضرب ومسكت بزازها اعصر فيهم وزوبري بيخبط في طيازها وهي كل اللي ع لسانها
اكتر يا نادر يا اخويا افشخ الشرموطة اختك اااااه احححح اه اه اه مش قادرة يا نادر طيزي اتفشخت نزل بقي اه اه اه اااااه اااه اه اه اه مش قاااادرة ااااااااه وكانت بتنزل وانا كنت علي اخر قمت مدخله جامد وانا بنزل اااااااه مش قادر يا شرموطة ااااه ونزلت في طيزها حمم كتير جدا اول مرة انزل الكمية دي كلها
نمنا علي الارض وطيزها في وشي واللبن بينزل من خرمها طبعت بوسة علي طيزها قمت مقرب من وشها وروحنا ف بوسة تحمل كل معاني الحب وقولتلها انتي احلي نور في الدنيا بحبك
وهي قالت لي وانت احلي اخ في الدنيا بحبك
رديت عليها بموت فيكي ......
الي القاء في الجزء التاني
المهم حياتي كانت عادية برا البيت لكن جوه البيت حاجة تانية خالص انا الولد الوحيد وماما ياسمين طبعا نبدأ بيها عندها 43 سنة ايون السن الفاجر ده الي كله ميلفات وهي بتشتغل مدرسة وأختي الوحيدة نور وأقرب حد مني احنا اصلا توأم وهي برضو معايا ف نفس الكلية وبتظبطني ف البنات الصراحة 😉
دي عائلتي الجميلة اللي ها تحصل فيها حاجات كتير نبدا قصتنا ....
صحيت عادي بستعد اني اروح الكلية قمت دخلت الحمام وطلعت لقيت ماما بتجهز الفطار واختي في الاوضة دخلت المطبخ لقيت ماما ساندة علي الرخام وكانت لابسة بنطلون الجينز ضيق اوي علي طيازها الكبيرة والبنطلون مجسم الفلقتين قمت داخل عليها عشان أقرب من المنظر الجميل ع الصبح ده
انا : صباح الخير يا ماما
ماما: ايه يا نادر النوم ده كله
انا: فكك مني بس ايه الحلاوة دي يا مزة مش خايفة تتعاكسي
ماما: يلا يا نادر عشان تفطر .... وهي بتزقني وحاضناني من ضهري وبزازها كلها علي ضهري
واحنا في الطريق اختي طلعت
اختي: ايه الحلاوة دي ع الصبح
انا: صباح الفل يا نور قلبي
ماما: بقي هي نور قلبك وانا ايه
انا: انت ها تغيري يا جميل يلا عشان نفطر والتفت لنور وسالتها احنا عندنا حاجة مهمة انهاردة
ماما : انت هتفضل فاشل كده
انا: ده كله عشان بسالها ع الجدول
نور: ما تقلقيش يا ماما هاخد بالي منه وهنلم الدنيا
خلصنا فطار وماما نزلت وبعدها نزلنا انا ونور وطبعا طول ما احنا ماشين عيون الشباب كلها عليها اوصف لكم جسم نور هي بيضا اوي اوي وشكلها حلو وعينيها خضرا وبزازها كبيرة بالنسبة لجسمها هي قصيرة شوية وطيزها مدورة وكيرفي يعني م الاخر صاروخ بس طبعا محدش يقدر يعمل حاجة وانا معاها لاني كنت مهتم بجسمي ومن كتر ما انا بلعب رياضة عملت اوضة ف البيت للجيم وبنلعب كلنا عشان نحافظ علي جسمنا ودار بنا الكلام ده
انا: بنت يا نور شايفة الناس بتبص عليكي ازاي
نور: بنت في عينك انا دلوقت انسه
انا: يا بنت بطلي غلاسة بقي
نور: طب وانا مالي ما الي يبص يبص وبعدين حد يقدر يقرب مني وانت جنبي
انا: ده انا كنت دفنتنه ف مكانه
نور: يا حبيب قلبي متحرمش منك ابدا
انا: بقولك ايه يا نور قلبي
نور: انا عارفة الطالعة دي عايز ايه يا نادر
انا: البنت سلمي ايه عملت معاها ايه
نور: مش هقولك
انا: بقي كده طيب
نور: بقي يبقي معاك قمر زي انا وتقولي سلمي المعفنة
انا: بزمتك معفنة دي فرس
نور: فرس ايه ده انت زوقك معفن
انا: وحياتي عندك قوليلي عملت ايه
نور: مفيش يا سيدي طلعت بتحب الواد سمير
انا: سمير الاهبل ده
نور: اهبل ايه ده مز ...
طبعا نور قصدها تغيظ اخوها لانها بتحبه جامد وبتغير عليه حتي لو حب اخوي فهي برضو لحد دلوقت بتغيير ونادر عندها هو فارس احلامها ولو مكانش اخوها كانت ...
انا: مز علي ايه ده عيل معفن واسكتي بقي خلاص مش عايز حاجة
نور وحست ان نادر اتضايق قالت وهي ماسكة في ايد اخوها وراسها علي كتفه : هي الي خسرانة هي هتلاقي فين واحد امور زيك ده البنات بتحسدني انك اخويا متزعلش نفسك
انا: يا حبيبة قلبي انتي عسل بس انا اللي مضايقني ان البنت جامدة اوي الصراحة
نور وهي بتخبطه ف كتفه: طيب امشي
وهما ماشين واحد شاف نور وبزازها الكبار تنح وفضل واقف وعينيه علي بزاز نور بس طبعا مش قادر يتكلم عشان هيضرب
انا: شايفة الواد ههههههه
نور: هو ماله
انا: مفيش شاف صاروخ ماشي قدامه
نور وهي فرحانه بكلام اخوها : بس يا قليل الادب يا بتاع سلمي
انا: سلمي مين هيا تيجي فيك ايه البنت المعفنة دي
نور: طب يلا يا اخويا عشان منتاخرش
طبعا نور كانت ماشية فرحانه ان نادر بيقول عليها صاروخ وانه بقي شايف انها كبرت واحلوت وبقيت انسه كبيرة دلوقت
وصلنا الكلية وكالعادة حضرنا المحاضرات وخلصنا وكنا مروحين واحنا في راجعين طبعا كنا العصر والمترو زحمة وحاجة زي الفل ونور علطول جات وقفت قدامي وقالت لي انها خايفة وانا طمنتها ووقفت وراها وكنت مركز اوي عشان محدش يلمسها وفجاة لقيت واحد بيمد ايده من بين الناس عشان محدش ياخد باله قمت انا بسرعة من غير ما افكر مسكت ايده وضعطت عليها جامد وكنت هكسر صوابعه ونور رجعت عليا جامد لما خادت بالها ومسكت ف ايدي بس مع حركة المترو نور لزقت فيا وطيزها بقيت علي زبي ومن طراوة طيازها زوبري وقف وبقي في نص طيزها هي حست بيه بس متكلمتش حسيت بنفسها عالي ووشها احمر وطبعا مع الحركة الكتيرة بتاعة المترو زبي عمال يخبط في طيازها وهي نفسها كل شوية يعلي اكتر وانا مش قادر امسك نفسي هي اه اختي بس دي فرسة وطيزها علي زوبري وانا شاب في سن هايج فيه علطول بس الوقت عدي وطلعنا من المترو وانا هايج جدا و نور لقيتها بتعدل البنطلون الي لابساه لان زوبري علم في البنطلون ودخل جوه طيزها ووصلنا البيت وماما كانت لسه موصلتش لقيت نور دخلت اوضتها علطول وانا دخلت اوضتي بعد شوية لقيتها داخلة علي اوضتي وكانت غيرت هدومها وانا كنت بال كت والشورت وعضلاتي ظاهرة وقالت: نادر عايزة اتكلم معاك ف اللي حصل فى المترو
انا وراسي في الارض : غصب عني يا نور
نور: بس ...
انا: يعني اعمل ايه لما تبقي بنت حلوة زيك وتقرب مني كده
نور: بس انا اختك ازاي يحصل كده
انا: اه اختي بس صدقيني مليش ذنب وغصب عني بجد
نور: خلاص يا عم انت هتعيط انا بس بسالك
انا: متزعليش مني بجد انا مقدرش ازعلك
نور: يا عم مش زعلانة خلاص بس انا احلي ولا سلمي ههههه
انا: سلمي مين بقي ده انت فرسة يخربيت طي...
نور: لا امسك نفسك عيييب هههه
انا: مسكت نفسي اهو يا عسل هو ماما لسه مجاتش
كان الباب بيتفتح وماما جات
نور: اهو ماما جات اهه انا هروح اجهز الغدا
ونور ماشية لقيت نفسي بركز علي طيازها واد ايه هي كبيرة وحلوة ونفسي اشمها والحسها لقيتها لفت تشوفني ومعلقتش وكملت ماشية ناحية المطبخ
قعدت اقول لنفسي فوق يا نادر دي اختك بس بصراحة طراوة طيزها وجمالها لما كنت زانقها في المترو مش قادر انساه ولقيت زوبري بيقف طردت الفكرة من دماغي وقمت عشان اتغدي
# الحوار ده بين نور ونفسها#
بس يا بنت يا نور زب نادر كان كبير اوي اااااااه كان شعور حلو كان نفسي امسكه بايدي وترجع تقول بس يا بت ده اخوكي لكن شهوتها تتمكن منها وترجع تقول بس يا بت اخوكي عينه مش بيشلها من علي طيزك وهايج عليها اوي وليه حق ما انا جسمي حلو اوي بزاز كبيرة اي حد يتمني يفعص فيها وطيز مدورة وجامدة
ويفوقها من افكارها صوت امها وهي بتقولها خلصتي الاكل يا نور
ردت ايوة يا ماما ثواني ويكون جاهز
واليوم عدي ونادر بيفكر في طيز اخته ونور بتفكر في زب اخوها
وبالليل كنت قاعد هايج اوي وكل ما افتكر طيز نور زبي يقف ع الآخر قمت فتحت فيلم سكس لاخ بينيك أخته وقلعت الشورت وقعدت اضرب عشرة وانا بتخيل طيز نور
وماخدتش بالي ان الباب موارب
وكانت نور ورا الباب عمالة تتفرج علي زب نادر ونفسها تدخل تلحسه وتمص فيه وايديها وصلت لكسها وقعدت تلعب فيه وايديها التانية علي بزازها لحد ما جابتهم وجريت علي اوضتها ونادر كان جاب وهو بيقول بصوت سمعته نور نفسي اشم طيزك يا نور ااااااأااااااااااااه
ونمت وصحيت تاني يوم ومكانش ورانا محاضرات مهمة ومروحناش الكلية لكن ماما نزلت شغلها وبعد الفطار قلت لنور : نور انا هروح العب شوية حديد في الاوضة تيجي معايا
نور: اه ثواني لان بقالي كتير ملعبتش
انا طبعا كنت عايز اتفرج علي جسمها وهو بيتحرك وجات وهي لابسة برا وبنطلون لازق علي طيزها اوي وباين ان مفيش تحته اندر وكسها ظاهر وطيازها الفلقتين واضحين اوي
انا اول ما شفتها قولتلها ايه الحلاوة دي يا بنت با نور ردت عليا يلا بقي عشان نلعب
انا قلعت التيشيرت وبدات اجري الاول وهي بدات جري لمحت عينيها علي جسمي وانا عيني علي بزازها وهي بتتنطط وطيازها وزبي وقف عليها
راحت هيه ترفع الوزن وقالت لي تعالي ارفع عليا وقفت وراها وبدات ارفع لها الوزن وحطيته علي ضهرها وهي تطلع وتنزل وانا لسه واقف وراها وهي تطلع وتفنس وطيزها تحك في زوبري وحسيت بلحمها وزبي راشق في نص طيزها علي باب خرمها و فجاة قالت انها تعبت وونزلت الوزن وانا كنت لسه واقف وراها وهي لفت وبقينا واقفين قدام بعض ونفسنا بيخبط في بعضه قلتلها نور انا مش قادر
ردت عليا : نادر.. اممم
قبل ما تكمل كلامها كانت شفايفي علي شفايفها وببوس فيها بنهم شديد وماسك راسها وهي علطول مسكت في راسي جامد وبدات تبوس فيا جامد وطلعت لساني وهي تمص ونزلت ايدي علي بزازها ومن كتر ما كنا هيجانين بسرعة بدات تقلعني وانا اقلعها و وانا بقلعها البنطلون وهيا بتقلعني وقفت وقلتلها نور انا خايف بعدها تزعلي ومنرجعش زي ما كنا مردتش عليا و قلعتني البنطلون وهي بتبوس فيا وبتقولي انا بحبك يا نادر بحبك بحبك يلا قلعني وقلعتها وبقينا عريانين فضلنا نبوس في بعض واترمينا علي الارض وعمالين نركب فوق بعض وشفايفي مش عايزة تسيب شفايفها ونزلت علي بزازها امص فيها وادعك جامد فيها
و بقولها :بزازك كبيرة اوي يا نور
نور: مص بزازي يا نادر ااااه اه ادعك كمان اكتر اكتر اه اه اقرص حلماتي ااااااه اه ااااه
وفضلت امص ف حلماتها الوردية ونزلت علي بطنها وسرتها لحد كسها بدات امص شفراتها والحس زنبورها وامصه واعضعضه
ونور شغاله اه اه كمان يا نادر وتزق وشي كله في كسها وانا بلحس وادخل لساني في كسها ونور في عالم تاني والي علي لسانها اه اه يا نادر لسانك حلو اوي دخل كمان نيكني بلسانك اه اه اه اه كمان يا نادر اححححح
وقلبتها عشان اشوف احلي حاجة فيها طيزها البيضا وخرمها الوردي قعدت ابوس في كل حتة في طيزها واقولها طيزك حلوة اوي يا نور والحس خرم طيزها وادخل راسي كله جوة طيزها واشم فيها وانزل علي كسها الحس فيه
وهي كل الي بتقوله اه اه اه كمان يا نادر اه طيزي عجباك للدرجة دي عايزاك تبعبصني فيها وتهريها لحس يا ناااادر اااه اه اه اه ااااااااه مش قادرة اه
وشدت شعري جامد ونزلت مايتها لاول مرة وبعد كده اتعدلت و قالت لي هات لي زبك عايزة امصه ومسكته ونزلت عليه لعابها وهي بتبصلي بنظرات سكسية تدوب الحجر وفضلت تمص وتلحس الراس وتمص لحد البيضتين وتبلع بضاني وتطلع ببزازها علي زوبري وتمص راسه وانا مش قادر وقولتلها هجيب يانور انت ولا اجدع شرموطة حسيتها هاجت قالت هاتهم علي وشي يا نادر ونزلت كمية كبيرة علي وشها وهي لحست اللبن وبلعت جزء منه
وقولتلها : نور نفسي انيكك وادخل زبي فيكي
نور: اوعي تفتحني
انا: لا متخافيش هنيكك في طيزك بس
نور: بس اوعي توجعني
انا: متخافيش
وجبت الكريم ودهنت طيزها كويس ودخلت صوباع واحد ووبعد كده التاني والتالت وهي بتتاوه وتقولي صوبعك حلو اوي يا نادر بعبص كمان وفضلت ادخل صوابعي لحد ما طيزها وسعت شوية ودهنت زوبري بالكريم ودخلته في طيزها اولما دخلت الراس صوتت وقالت لي بيوجع يا نادر شيله ااااااه اه اه بيوجع
فضلت مستني شوية لحد ما اتعودت وضغطت علي زوبري بالراحة لحد ما دخل كله ونور بتصوت اه اه احححح زوبرك كبير اوي يا نادر ايه ده كله اااه اه اه ده فشخ طيزي اه اه يا نادر
سيبته شوية في طيزها وفضلت ابوس رقبتها لحد ما اتعودت وبدات اتحرك واغرس زوبري في طيزها بالراحة وهي بتصوت واهاتها بتزيد هياجي وزودت سرعت النيك وبقيت برزع في طيزها وصوت زبي وهو بيخبط في طيزها بقي ظاهر اوي ونور تصوت وتتغنج بالاهات وتقولي زبك حلو يا نادر بموت في زبك ده اه اه اه نيكني كمان يا نادر نيك طيز اختك اه اه اه اه
اه احححححح مش قادرة اه سرع يا نادر
قمت وقفتها علي الحيطة ومسكتها من ايديها لورا ودخلته في طيزها مرة واحدة
صوتت مرة واحدة جامد لدرجة اني خفت ان حد يسمع وقلتلها يخربيتك وطي صوتك
ردت عليا اعمل ايه زبك فشخني
وزنقتها في الحيطة عمال ادعك في طيزها وارزع ارزع واضربها علي طيزها البيضا واقولها ايه الطيز الجامدة دي يا شرموطة يا متناكة اول ما قولتلها كده هاجت اوي وقالت ايوة نيك اختك الشرموطة يا نادر انا متناكة اوي بتناك من اخويا
قلبتها وضع الكلب ووقفت وراها ومسكت طيازها ودخلت زبي جامد وقلتلها خدي يا شرموطة يا متناكة واضرب علي طيازها لحد ما احمرت من كتر الضرب ومسكت بزازها اعصر فيهم وزوبري بيخبط في طيازها وهي كل اللي ع لسانها
اكتر يا نادر يا اخويا افشخ الشرموطة اختك اااااه احححح اه اه اه مش قادرة يا نادر طيزي اتفشخت نزل بقي اه اه اه اااااه اااه اه اه اه مش قاااادرة ااااااااه وكانت بتنزل وانا كنت علي اخر قمت مدخله جامد وانا بنزل اااااااه مش قادر يا شرموطة ااااه ونزلت في طيزها حمم كتير جدا اول مرة انزل الكمية دي كلها
نمنا علي الارض وطيزها في وشي واللبن بينزل من خرمها طبعت بوسة علي طيزها قمت مقرب من وشها وروحنا ف بوسة تحمل كل معاني الحب وقولتلها انتي احلي نور في الدنيا بحبك
وهي قالت لي وانت احلي اخ في الدنيا بحبك
رديت عليها بموت فيكي ......
الي القاء في الجزء التاني