sozan_boktor
06-22-2018, 08:41 AM
القصه دي حكهالي صديق من المنتدي عجبتني وقولت احكيها واخد رايكو
انا شاب 18 سنه مازلت في الدراسه رياضي الي حد ما طويل عريض ابيض البشره مشعر زبي كبير حبه والي عرفني انه كبير صديق لي كنا بنداكر سوا وقام جاب مجله سيكس وقعدنا منفرج ونلعب في ازبارنا وطلعنا ازبارنا علشان منوسخش هدومنا لما نهيج وننزل لبنا وفوجئت به بيقولي ياه زوبرك كبير اوي انا ضحكت وقولتله بجد او تكون عاوز تتناك قالي لا طبعا وخلصنا وقمت روحت ونمت وفي اليوم التاني وانا عنده قام وراني قصص ولد بينيك في امه وجدته وخالته انا استغربت وقلتله ايه ده يا عم هو فيه كده معقوله قالي طبعا عارف فلان صاحبنا قلتله ايوه قالي حكالي انه بينيك اخته الصغيره ضحكت وقلتله اكيد بيكدب عليك وانت بقه بتنيك مين قالي انا حاولت مع امي وحكيت فيها بس زعلت وزعقت وانا خفت وماحولتش تاني بس صممت اني اجرب انا عايش مع 3 ارامل جدتي وخالتي وامي جدتي سنها حوالي 67 سنه وامي حوالي 53 سنه وخالتي 45 سنه والتلاته قمرات بيض ومليانين ابتديت افكر ابتدي مع مين قلت اراقبهم واشوف مين الهايجه فيهم اكتر وحسيت ان جدتي هي الي هايجه اكتر واحده فرحت ابتديت اتقرب ليها اكتر وفي يوم قلتلها يا ستو عاوز انام في حضنك قالتلي ومالو يا حبيبي ولو انك كبرت وبقيت راجل وما يصحش تنام مع حد قلتلها وفيه ايه يا ستو انا ليا اصحاب كتير بنامو مع جدتهم وامهم كمان المهم وافقت وجه الليل ودخلنا ننام بعد العشاء وحدتي قفلت باب الاوده وجت تنام جنبي وادتني ضهرها وانا رحت مقرب ليها وحضنها من ضهرها ولازق زوبري في فلقات طيزها الطريه لقيتها بتقولي فسح شويه السرير واسع الدنيا حر رحت باعد وشويه رحت لازق تاني وكان زوبري واقف اوي خارج من بنطلون البيجاما رحت مشلحها وكانت مش لابسه كلوت وانا كنت عاوز اشوف طيزها بس الدنيا ضلمه رحت مقرب زوبري بين طيازها وقعدت ادئر في طيزها وكنت فاكرها نايمه وكل شويه احاول ازوقه في كسها الكبير المنفوج بس مش طايله وشويه حسيت بيها بتتعدل نفسها علشان زوبري يطول كسها وهوب لقيته دخلت راسه في كسها من ورا وحست بيها بتتاوه بصوت واطي وانا شعال تدخيل زوبر في كسها لحد ما دخل لنصه وهي كل شاويه تعدل نفسها علشان يدخل اكتر وصوتها ابتدا يعلا اههههههه اوووووو فسح شويه متلزقش اوي كده الدنيا حر قلتلك اههههههههه اححححححححح قلتلها انتي صاحيه يا ستو قالتلي هو الخابور ده يبقي في كسي وانام وانا اول ما سمعت كلمه كسي هجت اوي وزوبري شد اكتر ورححت قافش في بزازها افعص فيهم وازوق زوبري اكتر في كسها وهي اهههههههههههه اووووووووووووف احححححححححححح فسسسسسسسسسسسح بقه رحت مخرج زوبري وعدلتها تنام علي ضهرها ورعت رجليها علي كتفي ودابب زوبري في كسها وهي تقولي بالراحه يخرب بيتتتتتتك صوتي هايعلا وامك وخالتك هيحسو بينا قلتلها خليهم يحسو ويجيو يشاركون هما مالهمش نفس قالتلي عاوز تيكهم ليه انا مش كفايه وانا نازل هري في كسها وتفعيص في بزازها وقلتلها مفيش عيرك حبيبتي بس هما صعابنين عليا برضه وهي اههههههههههههه اههههههههههههه اوووووووووووووف دخله اوووووووي اووووووووووووووي عاوزااااااااااه كله لحد ما قلتلها اووووووووووف هينزلو هيمزلللللللو ورحت منزل لبني ففي كسها واترميت علي ضهري جنبها وقلتلها لو بتحبيني وبتحبي زوبري خليني انيكهم قالتلي حاضر يا حبيبي اصبر يومين لم ادبر الموضوع وابتدينا نخطط للموضوع وخكملكو الحكايه المره الجايه
الجزء الثاني
بعد ما اتفقت مع جدتي فضلنا حوالي شهر مع بعض كل ما تيحي فرصه اروح انيكها معلمتني كل حاجه في الجنس وكل الاوضاع وازاي الحس كسها واشرب ميتها وارضع بزازها وهي كان تمص زوبري وتشؤب لبني وعلمتني ازاي امسك نفسي ومنزلش لبني بسرعه و في يوم امتنعت عنها وحاولت تغريني كتير لكن انا رافض وسالتني ليه كده يا حبيبي قلتلها انتي وعدتني انيك الاتنين التانيين لكن منفزتيش قالتلي محهدك وقوتك هيضبعيو انا عاوزاك ليا لوحدي قلتلها لا ليكي ولا ليهم انا هدور علي واحده بعيد قالتلي لا خلاص متزعلش غاوز تبتدي بمين قلتلها اي واحده الاتنين عجبني اوي قالتلي نبتدي بخالتك اوكيه قلتلها اوكيه قالتلي طيب تعالي ليا الاول دلوقتي وبكره هخليك تنيكها ورحت مقرب ليها واخدت شفايفها امصمص فيهم وهي دبت لسانها في بقي ونزلت ايدها علي زوبري تلاعبه وراحت منيماني علي ضهري واخدت زوبري في بقها تلحس فيه وتكلمه وتقوله واحشني يا حبيبي اوووووي نفسي فيك اوييييييي وشويه سابتني وقالتلي استني عندي ليك مفاجاه وخرجت من الاوده شويه ورجعت وماسكه في ايدها خالتو انا استغربت اتاريها هي وبنتها كانو بيتسحاقو مع بعض من فتره وانا ما اعرفش وكانو متفقين انهم يتناكو مني هما الاتنين ولقيت خالتو بتبصلي وهي مبتسمه وقالتلي تعالي يا حبيبي ريحني زي ما ريت ماما وكانت لابسه قميص نوم علي اللحم ورحت منزله اكتافه واوف علي بزازها كبار وبيض قشطه رخت هاجم عليهم ببقي ارضع فيهم وجدتي مدت ايدها علي زوبري تلعب فيه وانا ابوس في خالتو وامص شفايفها وافعص في بزازي وجدتي تمص في زوبري وانا رحت منيم خالتو علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت علي كسها اشمه وابوسه وارضع زنبورها وادخل لساني وجدتي ماسكه في زوبري ببقها بتمصمص فيه وانا بزوم امممممممم امممممممممم وخالتو بتتاوه اهههههههههههه اهههههههههه بالراحه علي بزازي انت كدا بتوجعني احححححححححح ورجت نايم علي خالو وجدتي مسكت زوبري ووجهته علي كس خالتو وفضلت تدعك راسه في كسها وزنبورها وخالتو تصوت اههههههههههه احححححححححح دخلو بقه عاوزااااااااه رحت مش قدرت وزاقق زوبري في كس خالتو وجدتي تلحس في كس خالتو وزوبري داخل خارج وانا ماسك بزاز خالتو لحدما قربت اجيب جدتي صوتت وقالتلي اوع تجيب انا عاوزه اللبن انا عطشانه وخالتو قالتلي خليها تشرب اللبن مش عاوزه ينزل جوايا لحسن احبل خليني المره الجايه هكون عامله حسابي وراخت جدتي تمص تمص في زوبري لحد ما لبني نزل في بقها وقامت تفت شويه منه في بق خالتو وبتقوليه دوقي يا حبيبتي مش خساره فيكي
انا شاب 18 سنه مازلت في الدراسه رياضي الي حد ما طويل عريض ابيض البشره مشعر زبي كبير حبه والي عرفني انه كبير صديق لي كنا بنداكر سوا وقام جاب مجله سيكس وقعدنا منفرج ونلعب في ازبارنا وطلعنا ازبارنا علشان منوسخش هدومنا لما نهيج وننزل لبنا وفوجئت به بيقولي ياه زوبرك كبير اوي انا ضحكت وقولتله بجد او تكون عاوز تتناك قالي لا طبعا وخلصنا وقمت روحت ونمت وفي اليوم التاني وانا عنده قام وراني قصص ولد بينيك في امه وجدته وخالته انا استغربت وقلتله ايه ده يا عم هو فيه كده معقوله قالي طبعا عارف فلان صاحبنا قلتله ايوه قالي حكالي انه بينيك اخته الصغيره ضحكت وقلتله اكيد بيكدب عليك وانت بقه بتنيك مين قالي انا حاولت مع امي وحكيت فيها بس زعلت وزعقت وانا خفت وماحولتش تاني بس صممت اني اجرب انا عايش مع 3 ارامل جدتي وخالتي وامي جدتي سنها حوالي 67 سنه وامي حوالي 53 سنه وخالتي 45 سنه والتلاته قمرات بيض ومليانين ابتديت افكر ابتدي مع مين قلت اراقبهم واشوف مين الهايجه فيهم اكتر وحسيت ان جدتي هي الي هايجه اكتر واحده فرحت ابتديت اتقرب ليها اكتر وفي يوم قلتلها يا ستو عاوز انام في حضنك قالتلي ومالو يا حبيبي ولو انك كبرت وبقيت راجل وما يصحش تنام مع حد قلتلها وفيه ايه يا ستو انا ليا اصحاب كتير بنامو مع جدتهم وامهم كمان المهم وافقت وجه الليل ودخلنا ننام بعد العشاء وحدتي قفلت باب الاوده وجت تنام جنبي وادتني ضهرها وانا رحت مقرب ليها وحضنها من ضهرها ولازق زوبري في فلقات طيزها الطريه لقيتها بتقولي فسح شويه السرير واسع الدنيا حر رحت باعد وشويه رحت لازق تاني وكان زوبري واقف اوي خارج من بنطلون البيجاما رحت مشلحها وكانت مش لابسه كلوت وانا كنت عاوز اشوف طيزها بس الدنيا ضلمه رحت مقرب زوبري بين طيازها وقعدت ادئر في طيزها وكنت فاكرها نايمه وكل شويه احاول ازوقه في كسها الكبير المنفوج بس مش طايله وشويه حسيت بيها بتتعدل نفسها علشان زوبري يطول كسها وهوب لقيته دخلت راسه في كسها من ورا وحست بيها بتتاوه بصوت واطي وانا شعال تدخيل زوبر في كسها لحد ما دخل لنصه وهي كل شاويه تعدل نفسها علشان يدخل اكتر وصوتها ابتدا يعلا اههههههه اوووووو فسح شويه متلزقش اوي كده الدنيا حر قلتلك اههههههههه اححححححححح قلتلها انتي صاحيه يا ستو قالتلي هو الخابور ده يبقي في كسي وانام وانا اول ما سمعت كلمه كسي هجت اوي وزوبري شد اكتر ورححت قافش في بزازها افعص فيهم وازوق زوبري اكتر في كسها وهي اهههههههههههه اووووووووووووف احححححححححححح فسسسسسسسسسسسح بقه رحت مخرج زوبري وعدلتها تنام علي ضهرها ورعت رجليها علي كتفي ودابب زوبري في كسها وهي تقولي بالراحه يخرب بيتتتتتتك صوتي هايعلا وامك وخالتك هيحسو بينا قلتلها خليهم يحسو ويجيو يشاركون هما مالهمش نفس قالتلي عاوز تيكهم ليه انا مش كفايه وانا نازل هري في كسها وتفعيص في بزازها وقلتلها مفيش عيرك حبيبتي بس هما صعابنين عليا برضه وهي اههههههههههههه اههههههههههههه اوووووووووووووف دخله اوووووووي اووووووووووووووي عاوزااااااااااه كله لحد ما قلتلها اووووووووووف هينزلو هيمزلللللللو ورحت منزل لبني ففي كسها واترميت علي ضهري جنبها وقلتلها لو بتحبيني وبتحبي زوبري خليني انيكهم قالتلي حاضر يا حبيبي اصبر يومين لم ادبر الموضوع وابتدينا نخطط للموضوع وخكملكو الحكايه المره الجايه
الجزء الثاني
بعد ما اتفقت مع جدتي فضلنا حوالي شهر مع بعض كل ما تيحي فرصه اروح انيكها معلمتني كل حاجه في الجنس وكل الاوضاع وازاي الحس كسها واشرب ميتها وارضع بزازها وهي كان تمص زوبري وتشؤب لبني وعلمتني ازاي امسك نفسي ومنزلش لبني بسرعه و في يوم امتنعت عنها وحاولت تغريني كتير لكن انا رافض وسالتني ليه كده يا حبيبي قلتلها انتي وعدتني انيك الاتنين التانيين لكن منفزتيش قالتلي محهدك وقوتك هيضبعيو انا عاوزاك ليا لوحدي قلتلها لا ليكي ولا ليهم انا هدور علي واحده بعيد قالتلي لا خلاص متزعلش غاوز تبتدي بمين قلتلها اي واحده الاتنين عجبني اوي قالتلي نبتدي بخالتك اوكيه قلتلها اوكيه قالتلي طيب تعالي ليا الاول دلوقتي وبكره هخليك تنيكها ورحت مقرب ليها واخدت شفايفها امصمص فيهم وهي دبت لسانها في بقي ونزلت ايدها علي زوبري تلاعبه وراحت منيماني علي ضهري واخدت زوبري في بقها تلحس فيه وتكلمه وتقوله واحشني يا حبيبي اوووووي نفسي فيك اوييييييي وشويه سابتني وقالتلي استني عندي ليك مفاجاه وخرجت من الاوده شويه ورجعت وماسكه في ايدها خالتو انا استغربت اتاريها هي وبنتها كانو بيتسحاقو مع بعض من فتره وانا ما اعرفش وكانو متفقين انهم يتناكو مني هما الاتنين ولقيت خالتو بتبصلي وهي مبتسمه وقالتلي تعالي يا حبيبي ريحني زي ما ريت ماما وكانت لابسه قميص نوم علي اللحم ورحت منزله اكتافه واوف علي بزازها كبار وبيض قشطه رخت هاجم عليهم ببقي ارضع فيهم وجدتي مدت ايدها علي زوبري تلعب فيه وانا ابوس في خالتو وامص شفايفها وافعص في بزازي وجدتي تمص في زوبري وانا رحت منيم خالتو علي ضهرها وفتحت رجليها ونزلت علي كسها اشمه وابوسه وارضع زنبورها وادخل لساني وجدتي ماسكه في زوبري ببقها بتمصمص فيه وانا بزوم امممممممم امممممممممم وخالتو بتتاوه اهههههههههههه اهههههههههه بالراحه علي بزازي انت كدا بتوجعني احححححححححح ورجت نايم علي خالو وجدتي مسكت زوبري ووجهته علي كس خالتو وفضلت تدعك راسه في كسها وزنبورها وخالتو تصوت اههههههههههه احححححححححح دخلو بقه عاوزااااااااه رحت مش قدرت وزاقق زوبري في كس خالتو وجدتي تلحس في كس خالتو وزوبري داخل خارج وانا ماسك بزاز خالتو لحدما قربت اجيب جدتي صوتت وقالتلي اوع تجيب انا عاوزه اللبن انا عطشانه وخالتو قالتلي خليها تشرب اللبن مش عاوزه ينزل جوايا لحسن احبل خليني المره الجايه هكون عامله حسابي وراخت جدتي تمص تمص في زوبري لحد ما لبني نزل في بقها وقامت تفت شويه منه في بق خالتو وبتقوليه دوقي يا حبيبتي مش خساره فيكي