مجنون بالانثي
08-09-2020, 06:11 PM
احب اعرفكم بنفسي انا باسم من مصر ٢٢ سنه بدرس علوم شكلي ابيضاني و حليوه بصراحه كنت بتعاكس في تانيه ثانوي و بتعلق من بنات في ثالثه ثاوي
حتي السكرتيرات في الدروس كانو بيحبوني جدا و بيتحرجو يطلبو مني فلوس الدروس
و في يوم روحت درس الانجليزي و قابلت اجمل سكتيره اسمها يارا ( اسم من الخيال) طيزها حلوه مش تخينه اوي بس مربربه و ملبن خالص اكبر مني ٢٧ و انا ساعتها كنت ١٨ سنه
بتخرج قصه من الشعر دايما بتلعب فيها
و صدرهاا كبيير و مليان بحس انه متعبي لبن رغم انها لسه انسه
في يوم اتصلت بيا و قالتلي المستر غير معاد الدرس و خلاه الساعه سته الصبح
و انا عارف ان المستر بيروح مدرسه اصلا فكلمته اتاكد قاللي ميعادنا في الحصه
عرفت انها عاوزاني مخصوص
روحت لقيت الباب مقفول لقيتها طالعه ورايا و اول ما طلعت كان معاها مفتاح السطح خدتني و طلعنا قالتلي هنجيب حاجه من فوق الاول قولت تمام و احنا لوحدنا
طلعت .
لقيتها بتشدني بسرعه من ايدي و حطيتها تحت باطها كانت عرقانه اوي و سخنه
و حلمات رها كانت واقفه و قافزه اوي 😂فضحتها قدامي .
دخلت اوضه في السطح و قالتلي وراك حاجه قولت لا
قعدت تكلمني عن الجواز و نفسك في مزه شكلها ايه و شويه عن الصفحات الجنسيه و تهيج فيا حبه
لحد ما زبي انا كمان فضحني و وقف كان هيقطع البنطلون الجينس اللي انا لابسه
فكنت قاعد علي طربيزه لقيتها وطت من بين رجليا فكرت انها خلاص هتقلعني و تمص 😂
لقيتها بتجيب حاجات من تحت الطربيزه دي
و فجاه طلعت بين رجليا بتبصلي نظراتها هيجتني اوي
لقيتها بتبص علي زبي و بتقوللي ابكل براءه اي كلامي عن المزه هيجك ولا ايه 🤭
اتحرجت بصراحه و قولت لا هو واقف علي طول و مغلبني بهزار 😁
قالتلي: ياااه دانت محتاج تتجوز بقا 😉
قولتلها: و مين بس اللي هتوافق
قالتلي : اي بنت تتناك 🙈😅😂😂
قولتلها: بتقولي ايه :😳😂
قالتليى: اي بنت تتمناك
قولت: انتي قولتي تتناك ولا تتمناك .
قالتلي: تتناك 😂😂
موت من الضحك و هيجت اكتر و قولتلها و انتي منهم ولا لا
قالتلي :طبعا هو حد لاقي .
قومت نزلت من علي الطربيزه لقيتها وطت تحت الكراسي تدور علي اللي جايه عشانه حسست علي طيزها بدون وعي بصراحه
و شيلت ايدي بسرعه
قالتلي : اي شيلت ايدك ليه متكمل
حطيت ايدي طبعا لاني خدت الرخصه خلاص و قعدت احسس علي طيزها و هي في وضعيه النعامه و هي دافنه دماغها في الارض مفنسه كل جسمها ليا ورا و و راسها بس تحت الكرسي شويه و حطيت ايدي ناحيه صدرها و هي بتتاوووه
و تحرك في طيزي حطيت بتاعي علي طيزها و قالتلي حلو اوي
و قامت تفك البنطلون بتاعي و تقلعني عاوزه تمصلي
و اول ما شافته و سمعت حتت ضحكه 🙄
و بتقولي اي ده يا خول و انا اللي فاكراك دكر
دانت طلعت خول و طيزك اكبر من طيزي اترعبت من كلامها احسن منكملش
قالتلي لف كده و طيزي كانت غرقانه في العرق و حطت صباعها و دخل علي طول بدون اي مراهم من كتر العرق ضحكت تاني
و قالتلي: و انا اللي كنت عاوزه اتناك منك شكلي كده انا اللي هركبك
سكت
راحت فاتحه درج بمفتاح كانت عاينه جواه صناعي كبير بجد لونه ازرق قد دراسي
و قالتلي الاوضه دي عشان لما ازهق بطلع اكيف نفسي فيها
بس شكلي كده هتكيف بيك انت النهارده فلقس يا عرص يا كسمك
وطيت مكانها علي طول و لقيتها بتدخله علي عرقي كان يدوب راسه بتدخل
جابت فزلين و دهنته
و قالتلي مهو انت مش هتخرج من هنا الا ما اشوفه كله جوه فساعدني يدخل عشان اريحك و اريح نفسي و فضلت تحشر في صوابعها فيا لحد ما ايدها بقت بتدخل كلها و دخلت الزوبر بتاعها و انا نزلتهم ييجي تلات مرات و في الاخر جيت امشي قالتلي استنا يا خول و اديتني كلوت من بتوعها احمر و قالتلي تعالي بيه المره الجايه عشان عملالك مفاجأه
اتمني تقولولي رايكم لانها حقيقيه بس انا مختصرها جدا
و المره اللي بعدها كانت فعلا محضرالي مفاجأه و جابت دكر كان بينيكها و هقولكم عمل فيا ايه الجزء القادم
حتي السكرتيرات في الدروس كانو بيحبوني جدا و بيتحرجو يطلبو مني فلوس الدروس
و في يوم روحت درس الانجليزي و قابلت اجمل سكتيره اسمها يارا ( اسم من الخيال) طيزها حلوه مش تخينه اوي بس مربربه و ملبن خالص اكبر مني ٢٧ و انا ساعتها كنت ١٨ سنه
بتخرج قصه من الشعر دايما بتلعب فيها
و صدرهاا كبيير و مليان بحس انه متعبي لبن رغم انها لسه انسه
في يوم اتصلت بيا و قالتلي المستر غير معاد الدرس و خلاه الساعه سته الصبح
و انا عارف ان المستر بيروح مدرسه اصلا فكلمته اتاكد قاللي ميعادنا في الحصه
عرفت انها عاوزاني مخصوص
روحت لقيت الباب مقفول لقيتها طالعه ورايا و اول ما طلعت كان معاها مفتاح السطح خدتني و طلعنا قالتلي هنجيب حاجه من فوق الاول قولت تمام و احنا لوحدنا
طلعت .
لقيتها بتشدني بسرعه من ايدي و حطيتها تحت باطها كانت عرقانه اوي و سخنه
و حلمات رها كانت واقفه و قافزه اوي 😂فضحتها قدامي .
دخلت اوضه في السطح و قالتلي وراك حاجه قولت لا
قعدت تكلمني عن الجواز و نفسك في مزه شكلها ايه و شويه عن الصفحات الجنسيه و تهيج فيا حبه
لحد ما زبي انا كمان فضحني و وقف كان هيقطع البنطلون الجينس اللي انا لابسه
فكنت قاعد علي طربيزه لقيتها وطت من بين رجليا فكرت انها خلاص هتقلعني و تمص 😂
لقيتها بتجيب حاجات من تحت الطربيزه دي
و فجاه طلعت بين رجليا بتبصلي نظراتها هيجتني اوي
لقيتها بتبص علي زبي و بتقوللي ابكل براءه اي كلامي عن المزه هيجك ولا ايه 🤭
اتحرجت بصراحه و قولت لا هو واقف علي طول و مغلبني بهزار 😁
قالتلي: ياااه دانت محتاج تتجوز بقا 😉
قولتلها: و مين بس اللي هتوافق
قالتلي : اي بنت تتناك 🙈😅😂😂
قولتلها: بتقولي ايه :😳😂
قالتليى: اي بنت تتمناك
قولت: انتي قولتي تتناك ولا تتمناك .
قالتلي: تتناك 😂😂
موت من الضحك و هيجت اكتر و قولتلها و انتي منهم ولا لا
قالتلي :طبعا هو حد لاقي .
قومت نزلت من علي الطربيزه لقيتها وطت تحت الكراسي تدور علي اللي جايه عشانه حسست علي طيزها بدون وعي بصراحه
و شيلت ايدي بسرعه
قالتلي : اي شيلت ايدك ليه متكمل
حطيت ايدي طبعا لاني خدت الرخصه خلاص و قعدت احسس علي طيزها و هي في وضعيه النعامه و هي دافنه دماغها في الارض مفنسه كل جسمها ليا ورا و و راسها بس تحت الكرسي شويه و حطيت ايدي ناحيه صدرها و هي بتتاوووه
و تحرك في طيزي حطيت بتاعي علي طيزها و قالتلي حلو اوي
و قامت تفك البنطلون بتاعي و تقلعني عاوزه تمصلي
و اول ما شافته و سمعت حتت ضحكه 🙄
و بتقولي اي ده يا خول و انا اللي فاكراك دكر
دانت طلعت خول و طيزك اكبر من طيزي اترعبت من كلامها احسن منكملش
قالتلي لف كده و طيزي كانت غرقانه في العرق و حطت صباعها و دخل علي طول بدون اي مراهم من كتر العرق ضحكت تاني
و قالتلي: و انا اللي كنت عاوزه اتناك منك شكلي كده انا اللي هركبك
سكت
راحت فاتحه درج بمفتاح كانت عاينه جواه صناعي كبير بجد لونه ازرق قد دراسي
و قالتلي الاوضه دي عشان لما ازهق بطلع اكيف نفسي فيها
بس شكلي كده هتكيف بيك انت النهارده فلقس يا عرص يا كسمك
وطيت مكانها علي طول و لقيتها بتدخله علي عرقي كان يدوب راسه بتدخل
جابت فزلين و دهنته
و قالتلي مهو انت مش هتخرج من هنا الا ما اشوفه كله جوه فساعدني يدخل عشان اريحك و اريح نفسي و فضلت تحشر في صوابعها فيا لحد ما ايدها بقت بتدخل كلها و دخلت الزوبر بتاعها و انا نزلتهم ييجي تلات مرات و في الاخر جيت امشي قالتلي استنا يا خول و اديتني كلوت من بتوعها احمر و قالتلي تعالي بيه المره الجايه عشان عملالك مفاجأه
اتمني تقولولي رايكم لانها حقيقيه بس انا مختصرها جدا
و المره اللي بعدها كانت فعلا محضرالي مفاجأه و جابت دكر كان بينيكها و هقولكم عمل فيا ايه الجزء القادم