دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة دنيا اصبحت شرموطتي


سمير الخطير
11-15-2018, 09:52 PM
ابدآ قصتي اليوم وهي حقيقيه ميه في الميه ماعدا اسماء ابطالها حدثتفعلا
اولا انا اسمي علي عندي 37 سنه من القاهره من فتره وانا ادمنت حاجه اسمها تعارف تليفونات زي شباب كتير
وفي يوم رن عليا رقم غريب رديت عليه لقيتها وحده صوتها حلو كانت بتتصل وغلطت في الرقم انا حبيت صوتهامن اول مره حاولت
معاها لحد ماوافقت تكلمني عرفت ان اسمها دنيا صعيديه من قنا كان ايامها عندها 36سنه وانا كنت 29 سنه عرفتني بنفسها وان عندها 3 عيال وجوزها شغال طباخ في بلد قريبه منهم بس مكانش بينزل كتير وده سبب انها تجاوبت معايا ووافقت تكلمني ونبقا اصحاب والسبب التاني انها كانت في الفتره دي زعلانه مع جوزها وقاعده في بيت ابوها اخدنا مده نتكلم عادي لان تجاربي مع النسوان مفيش
فضلنا علي الفتره دي 6 شهور لحد ما في يوم اتصلت ردت عليا وحده قريبتها قالت لي انها رجعت لجوزها واصتلحت معاه ولازم ابعد عنها وكده وخدت كمان 6 شهور معرفش عنها حاجه لحد ما اتصلت في يوم وكلمتني ساعتها كنت طاير من الفرحه معرفش ليه رغم انها وحده زي اي وحده ومن ساعتها كنا بنتكلم فتره تليفونات وسكس فون لحد ما قررت انيكها طبيعي قولت لها انا نفسي اشوفك يا دنيا قالت لي صعب الصعيد مش زي القاهره وانا متجوزه وعندي عيال قولت لها لازم اشوفك مليش دعوه من كتر ما لحيت عليها وافقت بس المشكله كانت المكان اللي هقابلها فيه لان مينفعش اقابلها قدام الناس حتي لو مقابله عاديه اقترحت عليها اروح لها شقتها لان جوزها مبيروحش كتير وطبعا الحرمان يخليها توافق اتفقت معاها علي يوم اروح لها فيه نزلت محل في وسط البلد اشتريت لها قميص نوم
اسود قصير جدا وحطيته في كيس وسلمت علي والدي وقولت له اني معزوم في فرح واحد صحبي هيتجوز من قبلي وهيعمل الفرح في بلد
العروسه وهسافر معاه وركبت القطر قبل الضهر وعلي تليفون مع حبيبتي اللي كام ساعه هكون في حضنها نزلت محطه اسمها قوص تبع قنا الليهي بلدها اتصلت بيها قولت لها اني وصلت طلبت مني مروحلهاش علي طول لحد ما تتصل بيا وفعلا اتصلت بيا حوالي 11.30 بالليل وقالت لي الدنيا امان ركبت توكتوك ووصلت فعلا العنوان اللي قالت لي عليه ولما وصلت الشارع شافتني قالت لي اطلع عماره كذا الدور التاني وهسيب لك الباب مفتوح وفعلا طلعت العماره زي ما قالت لي اول ما شافتني قدامها سلمت عليا بالحضن اول ست في حياتي احضنها طبيعي لان كل اللي عرفتهم كلمتهم سكس فون بس اقسم ب,............ كل كلمه بقولها حصلت فعلا خدتني علي اوضه النوم وكانت لابسه ترنج حريمي حضرت لي حمام اخدت دوش وبعد ما طلعت اخدت القميص ودخلت الحمام تاخد دوش قعدت في الاوضه اكلم نفسي لحد ما طلعت من الحمام وجات لي عروسه بجد قميص لحد طيزها وكلوت فتله تبع الطقم وقعدت علي رجلي قالت لي اخيرا شوفتك وحطت شفايفها علي خدي وادتني بوسه وانا ايدي علي طيزها من فوق طبعا العيال شربوا عصير فيه منوم قبل ما اوصل عندها وراحت نايمه علي السرير انا مسكتها بوسفي شفايفها وهي تآن ومش قادره تتحرك وانا باكل شفايفها وايدي بتفرك في بزازها وهي تقول اممممممم اااااه وحشتني يا علي بحبك يا علوه نزلت علي رقبتها بوس وايدي نزلت علي كسها لقيته مبلول وهي راحت ماسكه زوبري حسيت احساس جامد فضلنا نبوس في بعض شويه

ونتقلب علي السرير وبعد كده عملنا 69 انا نمت علي ضهري وهي جات فوق مني بالعكس حطت زوبري في بقها وكسها علي يقي هي تمص لي وانا الحس لها كسها وتنزل شهد علي بقي ورجلها تضم علي بعض وهي فوقي وتآن وبعد كده نامت علي ضهرها طلعت فوقها طبعا كانت استوت وانا زوبري وقف علي اخره قعدت الاعب كسها بزوبري من بره راحت ماسكاه ومدخلاه في كسها دخل علطول واول ما دخل راحت شاخره عالاخر اوووووف احححححح خخخخخخخخخخ وانا نازل فيها رزع وهي تشخر وحضناني جامد
فضلنا كده شويه وبعدها فلقست بعدت رجليها ومسكت زوبري بآيدي ودخلته في كسها من كتر المحنه نامت علي بطنها وتعض في المخده وتصوت وتشخر احححححح بحبك يا علي نيك حبيبتك نيك لبوتك وانا اقول كسك حلو يا لبوه وهي تسمع الشتيمه وعاوزه تاكلني روحت شايلها وانا واقف وفضلت انيك فيها وادخل واطلع وكسها من الشهوه بيشفط زوبري انا شايلها بين ايديا ورجلها ملفوفه علي وسطي وقارصه علي وسطي نمت علي ضهري ووقفت زوبري راحت راكبه عليه زي المجنونه تطلع وتنزل وانا بنيكها وصباعي في طيزها بيبعبصها بعد ما زهقت نيمتها علي بطنها تاني ورفعت طيزها فوق نزلت لحس في خرم طيزها اللي عامل زي الفراوله وبعد ما ساحت في ايدي حطيت زوبري علي طيزها صرخت وقالت لي وحياتي عندك متدخلوش في طيزي مش هقدر قولت لها راسه بس فضلت ادخل راسه وهي تعض في المخده وشويه
شويه روحت مدخله مره وحده ااااااااه لاااااااااا مش قادره يا حبيبي اوووزووف احححححخحح وانا كل ما تصوت انيكها اكتر ىعد ما اتعودت عليه في طيزها دخله اوووووي نيك شرموطتك نيك لبوتك شبع كسي لبن ااااااه احححححححح قولت لها هجيب قالت لي هات في كسي نامت علي ضهرها ودخلته في كسها وهي ااااااااي اوووووو احححححخححح لحد ما نزلت في كسها قمنا استحمينا مع بعض واكلنا سوا كان الفجر خلاص اضطريت انزل عشان في الوقت ده الدنيا بتصحي وكده مع وعد منها بتكرار اللقاء ودي كانت اول ست انيكها طبيعي
اعتزر لحضراتكم لو القصه مش شيقه بس انا اول مره في حياتي اكتب قصه مع العلم ان الاحداث حقيقه حصلت فعلا

شوفوني
11-16-2018, 04:58 AM
شكرا لمجهودك

وشكرا لمشاركتنا القصة

الزبرطجي اووووي
11-16-2018, 06:16 AM
مبروك ما نكت يا معلم
تعيش وتنيك 😁

محب العشق
11-16-2018, 10:27 AM
حلوه القصه بس دى مش محارم

Sami Tounsi
11-16-2018, 12:37 PM
شكرا لمشاركتنا القصه ..
انا شايف انك مختار دالة متسلسله و القصه ممكن تكون اتختمت فيا ليت تعرفنا ان كنت هتضيف فيها أجزاء اخرى و ان كنت ستضيف فالإضافة تكون هنا في قصتك هذه على شكل تعليق او رد ثم تعلمنا في الموضوع الموحد لنقوم بالدمج تجد رابطه في توقيعي ..

سمير الخطير
11-16-2018, 10:26 PM
في لقاء تاني حصل مع دنيا هتكلم عنه

الحالم10
11-17-2018, 12:23 AM
شكرا لمجهودك
كملها

Ahmed ellmasery
11-17-2018, 09:25 AM
حلوة يا خطير يلا نزل قصص تاتى

elbs9999
11-17-2018, 06:36 PM
كداب ياخيشه كداب اوي قلنا فين قوص واحنا نصدق لان انت كداب :haha:

سمير الخطير
11-27-2018, 12:01 AM
لا مش كداب يا خيشه انت دي عند مدرسه ساكنه في شقق اسكان

الحريقة
11-27-2018, 06:06 PM
حلوة القصة مع ان التركيز كله كان على الجنس

فممكن نسميها مشهد إباحي مش قصة

مجهود مشكور أشكرك صديقي

ضيف
09-16-2019, 11:07 AM
نيالها بهاللقاء الممتع اووووووف منك اشتهيت اكون مكانها
كريمة المنيوكة

عاشق القاصرات
09-23-2019, 10:36 PM
شكرا


_________

عاشق القاصرات
09-23-2019, 10:37 PM
اتحفنا بالمزيد



/archive/index.php/t-223837.htmlارشيف المحارم طوني وامه/archive/index.php/t-246275.htmlابن اخي ينيكني رواياتقصص سكس محارم مع ماما و بابا site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-31643.htmlقصص سكس محارم هو وعمته/archive/index.php/t-272842.htmlقصتي مع حبيبي ناك كسي قصص سكس تجسس مخارمقصص سكس محارم نسوانجي زوجي الخول الديوثمنتديات نسونجي الشرموطة المحجبة ايمان/archive/index.php/t-246517.html/archive/index.php/t-588893.htmlقصص سكسي ماما قالة زوج خالتك ديوث ابوك ناك اختيقصص محارم مرضعاتقصص الديوث في الريقيا جنسﺮﺍﺀ ﺍﻟﺴﻠﺴﻠﺔ ﺍﻷﻭﻟﻲ ﻣﻦ ﻗﺼﺔ ﺍﻣﺮﺍﺀﺓ ﻋﻠﻲ ﺟﻤﺮ ﺍﻟﺸﻮﺍﺕ ﺿﻐﻂ ﻫﻨﺎ ‏( // rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php? t=454267 /archive/index.php/t-157093.htmlمسلسل كرتوني ممنوع في دول العربية لأنه يظهر طيز بنت بشكل واضحقصص كانت نايمة وزبي بين شضاياطيزهاقصة بنت مع اخوه سكس من دمشقتحمي قصص سكس مع صاحب اطول قظيب اسود/archive/index.php/t-568342.html/archive/index.php/t-364749.html/archive/index.php/t-51338.htmlقصص بنات قللة الادب سكسقصص سكس لواط القهوة site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-310973.htmlقصص نيك محارم يمني مثير ه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-177776.htmlروايات نيك كس الام والاخت النائماتقصص سكس زوجي خول/archive/index.php/t-446948.html/archive/index.php/t-500478.html/archive/index.php/t-437839.htmlقصص سكس مع شيخ المسجدقصص سكس ناكني قريب زوجيأفوي وأعنف قصص ألنيك/archive/index.php/t-353908.html/archive/index.php/t-50310.htmlناكني وناك زوجيقصص محارم سكس اخواتقصص سكس عائله يمنيهقصص سكس مصوره عالميه/archive/index.php/t-425827.htmlقصص سكس شعور الدياثه site:rusmillion.ruقصص نيك دكتورة زبك حلو /archive/index.php/t-194689.htmlقصص أخت شيميل تنيك أخوها ساخنة/archive/index.php/t-473576.html/archive/index.php/t-236030.html/archive/index.php/t-538036.html/archive/index.php/t-108337.htmlقصص نيك يمني اخت المره خديجه/archive/index.php/t-389618.htmlاجمل صور بنات عرب نارقصص ورويات عن فشخوتي الستات/archive/index.php/t-95328.html/archive/index.php/t-155422.html/archive/index.php/t-548461.htmlقصص سكس متسلسلة صديقي السافلقصص سكس ملفايهقصة بت قالت ناكنى وقافىحصريات قيصرنسوانجيقصص محارم فتحت اختي بالغلط/archive/index.php/t-480289.html/archive/index.php/t-363369.htmlالانتقام قصص سكس site:rusmillion.ruناكني زبه الكبير قطع كسي بشهوه واحد/archive/index.php/t-545190.html