شاب نار
01-15-2020, 07:54 AM
اولا حابب اشكر الناس الي قرت القصه
وحابب كمان اوضح نقطتين
١- موضوع الخط البرايفت انا لما سئلتها
انتي ازاي بتكلميني الفتره دي كلها وكدا
قالتلي علي موضوع كرت الفكه
هيا ممكن قالتلي كدا عشان مثلا مطمعش فيها
او اطلب منها فلوس وهكذا
ممكن هيا تكون كانت بتكذب معرفش
بس ده الي قالته ليا
٢- موضوع ان جوزها فتحها بصباعه
اعتقد انها مكانتش بتكذب لانها مش مجبره تكذب في حاجه زي كدا
لان ببساطه واحد متعرفهوش وبتكلمه من ورا شاشه هتكذب ليه .
نخش علي الجزء التاني
وهكررها القصه دي حقيقه ١٠٠٪
وحصلت معايا
اسف علي الاطاله
دخلت عليا امتحانات الثانويه العامه وكدا
وكلامي قل مع هبه شويه وكانت دورس وامتحانات معرفتش اخلص منهم الا بعد مخلصت امتحانات خالص
وطبعا كنا مقضينها سكس فون
الي كان لاول مره فحياتي بجربه وهيا كان نفس النظام
واتضح ليا انها كانت اول مره تعمل كدا مع حد من ردودها وانها مش شرموطه يعني وكدا
وفضلنا مشتاقين لبعض كل كتير
خلصت امتحانات ودخلت كليه هندسه خلاص 😍
وحبيت اقابل هبه تاني
يعتبر تقريبا وقتها كان عدي ٦ شهور علي لقائنا الاول
وبالفعل قررت اروح لها واتفقنا سوا
بس المرادي بقا كانت مختلفه عن المره الي فاتت
طلعت من سكن الكليه بدري
وعلي الموصلات وقلبي بيدق من الفرحه اني هقابل اجمل ما رئت عيني تاني
وهجرب نفس الاحساس تاني
دخلت صيدليه وقولتله لو سمحت عندنا عريس وعاوزين نروق عليه ف اداني
حبايه كدا ب ٥ جنيه قالي قوله ياخد نصها وهيبقا وحش
ودخلت علي عربيه فول ضربت الاكله التمام مع نص الحبايه والدماغ بقت اخر
روقان
المره دي متوهتش كتير وهيا كانت معايا علي الفيس وبترشدني
لحد موصلت باب العماره وطلعت ودخلت
لقتيها بتقولي هاخد دش في ثواني واجيلك
وانا طبعا مستحملتش اشوف الجسم الملبن ده يجري من قدامي
فخبطها كدا علي طيزها spank
لقيتها وقفت في مكانها
وبتقولي تاني
فخبطت تاني حسيتها بدئت تهيج 🌝
في البدايه استغربت ايه الي بيهيج في ال spank دي
وبالفعل قلعت ودخلت استحمت
حاولت اخش معاها بس هيا رفضت
قعدت في الصاله انا بغير هدومي وكنت لابس البوكس وبس
وطلعت بقا لابس البورنص
وحاجه كدا ءف ءح ياعزيزي القاري
حته ملبن ملفوفه في قماشه ومستنياك تاكلها
قعدنا علي الكنبه كدا وخدتني بالحضن كان كله احاسيس وتحسيس ههههههههههههه
وجت البدايه من عندي ببوسه في بوقها
ووقتها دوقت طعم الروج الاحمر 👅👅
كانت حاجه طعمها لذيذ
وبشفايفي بضم شفايفها
وانا الي بقرب لساني من لسانها وكاني بخده بالحضن
وعمال امص في شفايفها واكل فيها
اممممممم
وامص كمان
اممممممممممم
وبعدين بقا بفك البرنص من الجنب
ولاحظت ان جسمها خس شويه عن الاول
وبقت بطه بمعني الكلمه
او زي متقول كدا الجسم الكيرڤي
وبعيني مسحت جسمها كلها وعيني جت علي كل حته في جسمها وطبعا كانت نضيفه زي اول مره
ومكانتش مكسوفه خالص
وكانت كل حاجه بتطلبها مش زي اول مره
وحطت ايديها علي زبي من فوق البوكسر كدا
خلاني ولعت ومش علي بعضي
وبقيت بدعك جسمها كله ب ايدي
وبعدين مسكت بزازها بقا
شفايفي كانوا بيحضنوا حلمتها لانهم كانوا وحشني اوووووووووووي
وابتديت ادوس بسناني جامد واشد في حلمه بز
والبز التاني بفرك الحلمه ب ايدي
واعض في بزازها وقعدت علي الحاله دي بتاع ١٠ دقايق ولا حاجه
ودخلنا الاوضه بقا
وقالتلي نفسي تلحس كسي
انا كل مطلب من جوزي يقولي بقرف
وبالفعل نيمتها علي ضهرها وجبتها من اول فخدها لحد بزازها لحس
مشيت لساني عليها
حسيتها قربت تجيب
فقولت اخليها تجيب قلبي وبلساني نزلت علي كسها
كان لونه وردي كدا
مش اسمر
حطيت لساني علي كسها بحيث لساني يكون علي خرم كسها كله 👅
وفي اللحظه دي لقيتها بتترعش كدا وكسها
بيجيب شلال من العسل
فقولت اعمل بقا حركه ذكيه شويه
وخت شويه عسل علي لساني وحطيتهم علي خرم طيزها وبلحس كدا
الحركه دي هيجتها جامد اوووووووووووي
لدرجه انها كانت بتزق دماغي عشان ادخل لساني
اكتر جوه وبطلع لساني لفوق سنه كدا الحته
الي بين الكس والطيز كانت بتقولي بتهيجني اوووووووووووي
وبدئت الحس في الحته دي اكتر واكتر
وهيا بتقولي عشان خاطري اكتر
كمان ، كمان اوووووووووووي
وهيا قالتلي تعالي ادلعك شويه قولتها ماشي
قالتل انا مش هسيبك الا لما تتكيف
وقلعتني البوكسر
وبقا زبي قدامها وهجمت عليه كانت هتقطعه 😂😂
ونزلت مص في زبي
لحد مصول لزورها
وكله بقا في بوقها
وفضلت تمصلي لحد جبت وبلعتهم
وقالتلي انا بحب طعم اللبن اوووووووووووي
وكان في شويه وقعوا علي الملايه لحستهم من عليها
والحركه دي عجبتني اوووووووووووي اوووووووووووي
وبعدين قعدنا نريح شويه
واتغزل فيها وبجمالها وبجسمها
وقالتلي انا عاوزه اقولك علي حاجه
قولتلها قولي قالتلي وانت نايم معايا
قولتها مسمهاش كدا !
اسمها ايه
قالتلي وانت بتنيكني عاوزاك تضربني علي طيزي جامد قولتها مش هتوجعك ؟
فردت هيا ليها وجع بس بعدين بيتحول بلذه
فقولتها حاضر
انا كنت شويه فديوهات قبل كدا عن موضوع الساديه قبل كدا فقلت لما اجرب
قولتها تعالي فجت فوقولتها عملي وضع ال doggy
الي مش عارفه ده واضع السجود كدا بس علي السرير
كانت ضهرها ليا وطيزها مفنسه كدا ووشها الناحيه التانيه
وبالفعل ضربت اول خبطه علي طيزها كدا من اول خطبه فرده طيزها احمرت وصوابعي عملت صابع صابع
وسمعتها من صوت اه
هزتني من مكاني
لقيتني بضرب اكتر واكتر واكتر
وووجعها كان بيعجبني اوووووووووووي
وبالفعل بقا بدئت ادخل زبي في كسها من ورا
وبحس نفس الاحساس الرهيب تاني واللذيذ
وشغال نيك جامد
وهيا بتوحوح
نيكيني اكتر
ولقيت نفسي بشتمها لاول مره
بقولها شفتي زبي يالبوه
لقيتها بتقولي انا لكلمتها
انا شرموطتك وفضلت انيك علي الوضع ده شويه
وصوتها بدء يعلي ولولا اننا كنا معليين صوت التلفزيون كان زمنا متخدين اداب 😂😂
ومكتفتش بكدا رحت مديها بعبوص في طيزها بصابعين وسايبهم فيها
وهيا كل مصوتها يوطي احرك صوابعي يمين وشمال
ترجع تصوت تاني لحد مجابت وغرفت الملايه خالص والسرير
لحد محسيت اني هجيب وهيا عرفت فقالتلي مش عامله حسابي
وطلعته وجبتهم علي بزازها
جسمنا كله عرق ووركها وطيازها لونهم احمر من الضرب
بتقولي مش قادره اتحرك وجسمها كله عرقان وسخن ومفرهده خالص
رحت الصاله اشوف تلفوني كان بيرن وخلصت المكالمه ورجعت تاني لقيتها زي مهيا
فحسيت برجولتي ان قدامي واحده زي ده وقدرت افشخها كدا
التفكير ده وقف زبي تاني وخلاه زي الحديد.
رحت عليها كانت ناميه علي ضهرها فحطيت جسمي علي جسمها بقا
بوقي علي بوقها
زبي في كسها وايدي حضناها كدا
وبقيت بدخله واطلعه علي اقل سرعه
لاني بقيت بنيك بمزاج بقا
وادخله واطلعه
واحشره جامد في كسها
وهيا كانت بتتصوت وصتها بيعلي بس كانت بتطلع في جسمي انا لاني حاطط بوقي عليها 🍀
قعدنا علي الوضع ده ١٠ دقايق كل مقرب اجيب اهدي اللعب شويه
لحد مخلص زبي قرب ينفجر رحت في اخر لحظه مطلعه وجايب علي جسمها من فوق كسها كدا وعلي بطنها
وريحت جنبها كدا من التعب
خلاص مش قادر احرك ايد ولا رجل
ريحت شويه كدا وبدئت اشد طولي وهيا لسه مفرهده جنبي
فقمت لبست هدومي حتي قبل ماخد دش
وركبت الموصلات ورحت علي السكن بتاع الجامعه وبفتكر كل لحظه حصلت وبكل تفصيله زي دلوقتي كدا
وانا باخد دش افتكرت كل حاجه وكنت عاوز اضرب كمان بس زبي مش هيستحمل
خلصت ونمت مصحتش الا تاني يوم بليل
من التعب الي حصلي
وطبعا هبه رنت عليه زبروميت مره
غير رسايل الفيس بقا
واول مفوقت وكلت وروقت حالي كلمتها
وطمنتها عليا واتطمنت عليها
والدنيا حلوه
كان عندي ميد تيرم في الجامعه وانشغلت شويه
ولقيت هبه بعتالي رساله بتقولي "الحقني انا في مصيبه"
نزلت الكللماات دي عليا زي الصعقه مش عارف اروح فين ولا اجي منين
وايه الي حصل
ودماغي توديي وتجيب وفضلت ٣ ايام ببعتلها رسايل كتير ومش بترد نهائي
وفي الاخر ردت
في الجزء الجاي هقولكم اي المصيبه
🌞🌞🌞
واقسم لكم القصه حقيقه ١٠٠٪
مش عاوز اضيف ولا حرف زياده عشان مبقاش ببالغ
ولو في اي انتقاد عرفوني 😍
وحابب كمان اوضح نقطتين
١- موضوع الخط البرايفت انا لما سئلتها
انتي ازاي بتكلميني الفتره دي كلها وكدا
قالتلي علي موضوع كرت الفكه
هيا ممكن قالتلي كدا عشان مثلا مطمعش فيها
او اطلب منها فلوس وهكذا
ممكن هيا تكون كانت بتكذب معرفش
بس ده الي قالته ليا
٢- موضوع ان جوزها فتحها بصباعه
اعتقد انها مكانتش بتكذب لانها مش مجبره تكذب في حاجه زي كدا
لان ببساطه واحد متعرفهوش وبتكلمه من ورا شاشه هتكذب ليه .
نخش علي الجزء التاني
وهكررها القصه دي حقيقه ١٠٠٪
وحصلت معايا
اسف علي الاطاله
دخلت عليا امتحانات الثانويه العامه وكدا
وكلامي قل مع هبه شويه وكانت دورس وامتحانات معرفتش اخلص منهم الا بعد مخلصت امتحانات خالص
وطبعا كنا مقضينها سكس فون
الي كان لاول مره فحياتي بجربه وهيا كان نفس النظام
واتضح ليا انها كانت اول مره تعمل كدا مع حد من ردودها وانها مش شرموطه يعني وكدا
وفضلنا مشتاقين لبعض كل كتير
خلصت امتحانات ودخلت كليه هندسه خلاص 😍
وحبيت اقابل هبه تاني
يعتبر تقريبا وقتها كان عدي ٦ شهور علي لقائنا الاول
وبالفعل قررت اروح لها واتفقنا سوا
بس المرادي بقا كانت مختلفه عن المره الي فاتت
طلعت من سكن الكليه بدري
وعلي الموصلات وقلبي بيدق من الفرحه اني هقابل اجمل ما رئت عيني تاني
وهجرب نفس الاحساس تاني
دخلت صيدليه وقولتله لو سمحت عندنا عريس وعاوزين نروق عليه ف اداني
حبايه كدا ب ٥ جنيه قالي قوله ياخد نصها وهيبقا وحش
ودخلت علي عربيه فول ضربت الاكله التمام مع نص الحبايه والدماغ بقت اخر
روقان
المره دي متوهتش كتير وهيا كانت معايا علي الفيس وبترشدني
لحد موصلت باب العماره وطلعت ودخلت
لقتيها بتقولي هاخد دش في ثواني واجيلك
وانا طبعا مستحملتش اشوف الجسم الملبن ده يجري من قدامي
فخبطها كدا علي طيزها spank
لقيتها وقفت في مكانها
وبتقولي تاني
فخبطت تاني حسيتها بدئت تهيج 🌝
في البدايه استغربت ايه الي بيهيج في ال spank دي
وبالفعل قلعت ودخلت استحمت
حاولت اخش معاها بس هيا رفضت
قعدت في الصاله انا بغير هدومي وكنت لابس البوكس وبس
وطلعت بقا لابس البورنص
وحاجه كدا ءف ءح ياعزيزي القاري
حته ملبن ملفوفه في قماشه ومستنياك تاكلها
قعدنا علي الكنبه كدا وخدتني بالحضن كان كله احاسيس وتحسيس ههههههههههههه
وجت البدايه من عندي ببوسه في بوقها
ووقتها دوقت طعم الروج الاحمر 👅👅
كانت حاجه طعمها لذيذ
وبشفايفي بضم شفايفها
وانا الي بقرب لساني من لسانها وكاني بخده بالحضن
وعمال امص في شفايفها واكل فيها
اممممممم
وامص كمان
اممممممممممم
وبعدين بقا بفك البرنص من الجنب
ولاحظت ان جسمها خس شويه عن الاول
وبقت بطه بمعني الكلمه
او زي متقول كدا الجسم الكيرڤي
وبعيني مسحت جسمها كلها وعيني جت علي كل حته في جسمها وطبعا كانت نضيفه زي اول مره
ومكانتش مكسوفه خالص
وكانت كل حاجه بتطلبها مش زي اول مره
وحطت ايديها علي زبي من فوق البوكسر كدا
خلاني ولعت ومش علي بعضي
وبقيت بدعك جسمها كله ب ايدي
وبعدين مسكت بزازها بقا
شفايفي كانوا بيحضنوا حلمتها لانهم كانوا وحشني اوووووووووووي
وابتديت ادوس بسناني جامد واشد في حلمه بز
والبز التاني بفرك الحلمه ب ايدي
واعض في بزازها وقعدت علي الحاله دي بتاع ١٠ دقايق ولا حاجه
ودخلنا الاوضه بقا
وقالتلي نفسي تلحس كسي
انا كل مطلب من جوزي يقولي بقرف
وبالفعل نيمتها علي ضهرها وجبتها من اول فخدها لحد بزازها لحس
مشيت لساني عليها
حسيتها قربت تجيب
فقولت اخليها تجيب قلبي وبلساني نزلت علي كسها
كان لونه وردي كدا
مش اسمر
حطيت لساني علي كسها بحيث لساني يكون علي خرم كسها كله 👅
وفي اللحظه دي لقيتها بتترعش كدا وكسها
بيجيب شلال من العسل
فقولت اعمل بقا حركه ذكيه شويه
وخت شويه عسل علي لساني وحطيتهم علي خرم طيزها وبلحس كدا
الحركه دي هيجتها جامد اوووووووووووي
لدرجه انها كانت بتزق دماغي عشان ادخل لساني
اكتر جوه وبطلع لساني لفوق سنه كدا الحته
الي بين الكس والطيز كانت بتقولي بتهيجني اوووووووووووي
وبدئت الحس في الحته دي اكتر واكتر
وهيا بتقولي عشان خاطري اكتر
كمان ، كمان اوووووووووووي
وهيا قالتلي تعالي ادلعك شويه قولتها ماشي
قالتل انا مش هسيبك الا لما تتكيف
وقلعتني البوكسر
وبقا زبي قدامها وهجمت عليه كانت هتقطعه 😂😂
ونزلت مص في زبي
لحد مصول لزورها
وكله بقا في بوقها
وفضلت تمصلي لحد جبت وبلعتهم
وقالتلي انا بحب طعم اللبن اوووووووووووي
وكان في شويه وقعوا علي الملايه لحستهم من عليها
والحركه دي عجبتني اوووووووووووي اوووووووووووي
وبعدين قعدنا نريح شويه
واتغزل فيها وبجمالها وبجسمها
وقالتلي انا عاوزه اقولك علي حاجه
قولتلها قولي قالتلي وانت نايم معايا
قولتها مسمهاش كدا !
اسمها ايه
قالتلي وانت بتنيكني عاوزاك تضربني علي طيزي جامد قولتها مش هتوجعك ؟
فردت هيا ليها وجع بس بعدين بيتحول بلذه
فقولتها حاضر
انا كنت شويه فديوهات قبل كدا عن موضوع الساديه قبل كدا فقلت لما اجرب
قولتها تعالي فجت فوقولتها عملي وضع ال doggy
الي مش عارفه ده واضع السجود كدا بس علي السرير
كانت ضهرها ليا وطيزها مفنسه كدا ووشها الناحيه التانيه
وبالفعل ضربت اول خبطه علي طيزها كدا من اول خطبه فرده طيزها احمرت وصوابعي عملت صابع صابع
وسمعتها من صوت اه
هزتني من مكاني
لقيتني بضرب اكتر واكتر واكتر
وووجعها كان بيعجبني اوووووووووووي
وبالفعل بقا بدئت ادخل زبي في كسها من ورا
وبحس نفس الاحساس الرهيب تاني واللذيذ
وشغال نيك جامد
وهيا بتوحوح
نيكيني اكتر
ولقيت نفسي بشتمها لاول مره
بقولها شفتي زبي يالبوه
لقيتها بتقولي انا لكلمتها
انا شرموطتك وفضلت انيك علي الوضع ده شويه
وصوتها بدء يعلي ولولا اننا كنا معليين صوت التلفزيون كان زمنا متخدين اداب 😂😂
ومكتفتش بكدا رحت مديها بعبوص في طيزها بصابعين وسايبهم فيها
وهيا كل مصوتها يوطي احرك صوابعي يمين وشمال
ترجع تصوت تاني لحد مجابت وغرفت الملايه خالص والسرير
لحد محسيت اني هجيب وهيا عرفت فقالتلي مش عامله حسابي
وطلعته وجبتهم علي بزازها
جسمنا كله عرق ووركها وطيازها لونهم احمر من الضرب
بتقولي مش قادره اتحرك وجسمها كله عرقان وسخن ومفرهده خالص
رحت الصاله اشوف تلفوني كان بيرن وخلصت المكالمه ورجعت تاني لقيتها زي مهيا
فحسيت برجولتي ان قدامي واحده زي ده وقدرت افشخها كدا
التفكير ده وقف زبي تاني وخلاه زي الحديد.
رحت عليها كانت ناميه علي ضهرها فحطيت جسمي علي جسمها بقا
بوقي علي بوقها
زبي في كسها وايدي حضناها كدا
وبقيت بدخله واطلعه علي اقل سرعه
لاني بقيت بنيك بمزاج بقا
وادخله واطلعه
واحشره جامد في كسها
وهيا كانت بتتصوت وصتها بيعلي بس كانت بتطلع في جسمي انا لاني حاطط بوقي عليها 🍀
قعدنا علي الوضع ده ١٠ دقايق كل مقرب اجيب اهدي اللعب شويه
لحد مخلص زبي قرب ينفجر رحت في اخر لحظه مطلعه وجايب علي جسمها من فوق كسها كدا وعلي بطنها
وريحت جنبها كدا من التعب
خلاص مش قادر احرك ايد ولا رجل
ريحت شويه كدا وبدئت اشد طولي وهيا لسه مفرهده جنبي
فقمت لبست هدومي حتي قبل ماخد دش
وركبت الموصلات ورحت علي السكن بتاع الجامعه وبفتكر كل لحظه حصلت وبكل تفصيله زي دلوقتي كدا
وانا باخد دش افتكرت كل حاجه وكنت عاوز اضرب كمان بس زبي مش هيستحمل
خلصت ونمت مصحتش الا تاني يوم بليل
من التعب الي حصلي
وطبعا هبه رنت عليه زبروميت مره
غير رسايل الفيس بقا
واول مفوقت وكلت وروقت حالي كلمتها
وطمنتها عليا واتطمنت عليها
والدنيا حلوه
كان عندي ميد تيرم في الجامعه وانشغلت شويه
ولقيت هبه بعتالي رساله بتقولي "الحقني انا في مصيبه"
نزلت الكللماات دي عليا زي الصعقه مش عارف اروح فين ولا اجي منين
وايه الي حصل
ودماغي توديي وتجيب وفضلت ٣ ايام ببعتلها رسايل كتير ومش بترد نهائي
وفي الاخر ردت
في الجزء الجاي هقولكم اي المصيبه
🌞🌞🌞
واقسم لكم القصه حقيقه ١٠٠٪
مش عاوز اضيف ولا حرف زياده عشان مبقاش ببالغ
ولو في اي انتقاد عرفوني 😍