Amgad salbe
10-14-2018, 10:30 PM
انا اسمي احمد سني حاليا 26 سنة مولود في احدي محافظات الصعيد وتدور احداث القصة من اكتر من 6 سنوات حيث كنت في السنة الثالثة من كلية الحقوق وكنت اسكن لوحدي في شقة خالي وقت دراسة لانها كانت قريبة من الجامعة وكنت شاب وسيم وانيق واعشق نيك البنات المهم في احد الايام وانا في الجامعة جالي واحد صاحبي وقلي علي بنت معنا في الكلية في الصف ثاني وانها شرموطة ومفتوحة وتتناك بالفلوس وانها جميلة المهم ما كدتبش خبر واخدت رقمها واتصل عليها وهي مش مستغربه ان حد غريب كلمها واتفقنا اننا نتقابل في كافتيريا الجامعة وبالفعل اتقابلنا ويالها من بنت مزه صاروخ جسمها بمعني الكلمة وبيضة وطيزها هتاكل البنطلون اتقابلنا وشربنا عصير واتفقنا نتقابل في شقتي بالليل وبالفعل جات بالليل ودخلت الشقة وبعدين دخلت اخدت دوش وطلعت لابسه قميص يجنن فوق الركبة ولاصق علي جسمها وحطه ميك اب اول ماشفتها من جمالها روحت هجمت عليها بوس واحضان ومن غير مقدمات ورحت منزل الاندر بتاعها ورحت مدخله فيها وبعد شويه نزلت جويها وقمت من عليها ورحت جبت اكل وعظمت عليها هي قالتي ملهاش نفس رو ابحت قولتها ارقصلي شويه راحت قامت رقصت راح زبري قام عليها روحت اخدتها وقلتي في نفسي لازم انيك طيزها المهم نومتها علي سرير وربط كل ايد في رجل بالاصق وربطت طرف رجليها بالحبل ورفعتهم ناحية طرف السرير من ناحيه. راسها وحطيت لاصق علي بقها ووببص لقيت نفسي نسيت ما قلعها. هدومها روحت جبت مقص وقطعتلها القميص والاندر ولقيت بتذوم ومضايقه علشان قطعت القميص اول ما شفت فتح طيزها ايه الروعه دي فتحه بيضه وضيقه وروحت جبت شويه كريم وحطيت علي فتحه وشويه علي صباعي ودخل صباعي جوه الفتحه لقيتها شغاله تصوت بصوت مكتوم وعايزه تتحرك مش قادره ورحت مدخل صباعين وقعدت ادخل واطلع فيهم وبعدين حطيت شويه كريم علي زبري وقربته من الفتحه وقعدت احاول ادخله لغايه ما دخل يدوب دخل نصه اللي من قدام ورحت نزلت في طيزها وطلعته لقيته عليه دم ورحت اتشطفت ورجعت وفي وشي نظرة فرحة علشان فتحت طيزها المهم روحت فكتها اول ما
فكتها اشتغل تصرخ في وتقول انت ازاي تدخله في طيزي انت عورتني وغير انك نزلت في انت مش عارف ايه بتعمل المني اللي بتنزل في الطيز وبعدين قطعت القميص بتاعي ده تمنه 250 جنية المهم راحت سكتت وقالتي معلش هاتي حسابي علشان ماشيه قولتها عايزه كام قلتي 400 جنية علشان قميص اللي انت قطعته روحت اديتها 30 جنية قولتها دي اللي معي تنفع معاكي راحت اديتني ظهرها وهي مضايقه وبتنفخ وبعد شويه راحت اديتني وشها وفي عينها لمعه فهمتها بعدين وقالتي ماشي يا حبيي مش مشكلة هات 30 جنية واخدتها ومشت
وبعدين يوم لقيتها بتتصل علي تقولي اني واحشتها وانها عايزه تشوفني وانا كنت واخد مقلب في نفسي اني البنات بتموت في المهم قولتها تعالي بالليل الشقه وبالفعل جات ودخلت الحمام واخدت دوش وكانت لابسه قميص شبه القميص اللي فاتت واول ما طلعت قعدت تبوس في وتقولي اني واحشتها واخدتني علي غرفة النوم وقلعتني هدومي وقعدت تمص في زبري وقالتي انا نفسي اكون متحكمة قالتي ممكن اربطك علشان امتعك اكتر وافقت راحت ربطت ايدي في رجلي بالاصق شديد وراحت رابطه رجلي في نهاية السرير بحيث مقدرش اتحرك يمين ولا شمال وبعدين قلعت هدومها وجات فوق وشي حطت كسها فوق وشي وقعدت تمشيه عليه روحت انا قولتها قومي من فوق وشي يا شرموطة راحت قالتي انا شرموطة يا متناك ياخول راح تشوف الشرموطه هتعمل ايه فيك فجاة راحت ماسكه بضاني جامد وقلتي طلع لسانك زي الكلب والحس في كسي والا راح اخصيك ورحت انا من الالم قعد امص والحس جامد لغاية ما نزلت في بقي وبعدين لقيت ميه نزله في بقي طعمها مالح خالص ورحت الف بوشي راحت داست جامد علي بضاني وقلتي افتح بقك لقيتها شخت في بقي وملت بقي وهي شغاله تضحك تقولي معلش مقدرتش مسك نفسي راحت قامت من علي مسحت كسها بالاندر بتاعها ومسحت وشي وانا اشتغلت اشتم فيها راحت ضربتني قلم وحطت الاندر جوه بقي وحطت عليه لصق وفكت رجلي من ناحية نهاية وربطت رجلي من طرف تاني من السرير من ناحية راسي وطلعت جونتي ابيض لابسته وجيل ازرق وحطت الجيل علي صباعها وجات راحت حته علي فتحه. وقلتي الجيل ده في نسبة مخدر علشان مش يالمك يامتناك زي ماعملت في ولقيتها اشتغلت تدخل في صباعها في فتحة. طيزي وهي تقولي فتحتك حلاوة يا متناك وراحت مدخله صباعبين وتبرم فيهم وبعدين تلاته وبعدين راحت قامت وطلعت من شنتها جزرة وتلات خيارات باحجام كبيرة ومختلفة علي ما اظن ان تلاته كانت فقوس مش خيار علشان كانت كبيره خالص المهم حطت جيل علي فتحة واشتغلت تدخل في الجزرة وتطلعها وبعدين راح مصواني وهي جوه طيزي الجزرة وبعدين راحت مدخله الخيارة الوسط وكانت اكبر من الجزرة وقعدت تدخل وتطلع وبعدين جابت الخيارة الاكبر منها وقعدت تدخل وتطلع وانا شغال ابكي من الالم واترجاه بصوت مش مسموع. المهم طلعت الخيارة وجابت الفقوس وحطت جيل علي الفقوس وعلي فتحت طيزي وقعدت تحاول تدخل فيها بالغافيه لغاية ما دخلت واول ما دخلت راحت قعدت تصور فيها وصورت فيديو وهي تدخل وتطلع فيها وصوت وشي وشي المهم الفقوسه مليانه دم مني وعي شغاه تضحك وبعدين مسكت زبري قعدت تحلبه وهي شغاله تدخل وتطلع لغاية ما نزلت اول ما نزلت راحت قعدت تصور المني نازل من زبري علي خيارة وقلتي عرفت نفسك انك متناك اديك نزلت والخيارة بطيزك وراحت مدخله الفقوسه بطيزي ملصقها بالاصق وقامت فكت رجلي وشخت علي وشي وجسمي وهي بتضحك وبتصورني وراحت فاكه ايد واحده من رجلي بعد ما كانت. لبست هدومها وسابتني ومشيت وقلتي باي يااللي هتكون اكبر متناك وببلاش والمهم قعدت افك في ايدي التانيه بصعوبة والفقوسه تاعبة طيزي وفكتها ايدي وشلت الاصق اللي علي بقي ورحت اشيل الاصق اللي علي طيزي لقيتني مش قادر خالص وروحت بالعافيه طلعته وطلعت الفقوسه من طيزي وبقرب صوابعي من طيزي لقيتهاًمفتوحه خالص ووارمه ومش حامل اللمسه رحت من البكي والتعب نمت وصحيت الصبح من تعب كملت نوم صحيت علي العصر علي تليفون برد راح واحد رد علي وقلي انت متعرفنيش بص انا هبعتلك حاجه علي ويت ساب بتاعك وهستني ردك بفتح الويت ساب ولقيت مصيبه صوري والخيارة والجزر والفقوسه في طيزي. ..... دي نهاية الجزء الاول مستني. تعليقاتكم علشان انزل الجزء تاني اللي فيه هتحول الي متناك بل اكبر متناك للرجاله والبنات وببلاش بل انا اللي هدفع فلوس كل ده هنعرفه في الجزء الثاني][/CENTER]
فكتها اشتغل تصرخ في وتقول انت ازاي تدخله في طيزي انت عورتني وغير انك نزلت في انت مش عارف ايه بتعمل المني اللي بتنزل في الطيز وبعدين قطعت القميص بتاعي ده تمنه 250 جنية المهم راحت سكتت وقالتي معلش هاتي حسابي علشان ماشيه قولتها عايزه كام قلتي 400 جنية علشان قميص اللي انت قطعته روحت اديتها 30 جنية قولتها دي اللي معي تنفع معاكي راحت اديتني ظهرها وهي مضايقه وبتنفخ وبعد شويه راحت اديتني وشها وفي عينها لمعه فهمتها بعدين وقالتي ماشي يا حبيي مش مشكلة هات 30 جنية واخدتها ومشت
وبعدين يوم لقيتها بتتصل علي تقولي اني واحشتها وانها عايزه تشوفني وانا كنت واخد مقلب في نفسي اني البنات بتموت في المهم قولتها تعالي بالليل الشقه وبالفعل جات ودخلت الحمام واخدت دوش وكانت لابسه قميص شبه القميص اللي فاتت واول ما طلعت قعدت تبوس في وتقولي اني واحشتها واخدتني علي غرفة النوم وقلعتني هدومي وقعدت تمص في زبري وقالتي انا نفسي اكون متحكمة قالتي ممكن اربطك علشان امتعك اكتر وافقت راحت ربطت ايدي في رجلي بالاصق شديد وراحت رابطه رجلي في نهاية السرير بحيث مقدرش اتحرك يمين ولا شمال وبعدين قلعت هدومها وجات فوق وشي حطت كسها فوق وشي وقعدت تمشيه عليه روحت انا قولتها قومي من فوق وشي يا شرموطة راحت قالتي انا شرموطة يا متناك ياخول راح تشوف الشرموطه هتعمل ايه فيك فجاة راحت ماسكه بضاني جامد وقلتي طلع لسانك زي الكلب والحس في كسي والا راح اخصيك ورحت انا من الالم قعد امص والحس جامد لغاية ما نزلت في بقي وبعدين لقيت ميه نزله في بقي طعمها مالح خالص ورحت الف بوشي راحت داست جامد علي بضاني وقلتي افتح بقك لقيتها شخت في بقي وملت بقي وهي شغاله تضحك تقولي معلش مقدرتش مسك نفسي راحت قامت من علي مسحت كسها بالاندر بتاعها ومسحت وشي وانا اشتغلت اشتم فيها راحت ضربتني قلم وحطت الاندر جوه بقي وحطت عليه لصق وفكت رجلي من ناحية نهاية وربطت رجلي من طرف تاني من السرير من ناحية راسي وطلعت جونتي ابيض لابسته وجيل ازرق وحطت الجيل علي صباعها وجات راحت حته علي فتحه. وقلتي الجيل ده في نسبة مخدر علشان مش يالمك يامتناك زي ماعملت في ولقيتها اشتغلت تدخل في صباعها في فتحة. طيزي وهي تقولي فتحتك حلاوة يا متناك وراحت مدخله صباعبين وتبرم فيهم وبعدين تلاته وبعدين راحت قامت وطلعت من شنتها جزرة وتلات خيارات باحجام كبيرة ومختلفة علي ما اظن ان تلاته كانت فقوس مش خيار علشان كانت كبيره خالص المهم حطت جيل علي فتحة واشتغلت تدخل في الجزرة وتطلعها وبعدين راح مصواني وهي جوه طيزي الجزرة وبعدين راحت مدخله الخيارة الوسط وكانت اكبر من الجزرة وقعدت تدخل وتطلع وبعدين جابت الخيارة الاكبر منها وقعدت تدخل وتطلع وانا شغال ابكي من الالم واترجاه بصوت مش مسموع. المهم طلعت الخيارة وجابت الفقوس وحطت جيل علي الفقوس وعلي فتحت طيزي وقعدت تحاول تدخل فيها بالغافيه لغاية ما دخلت واول ما دخلت راحت قعدت تصور فيها وصورت فيديو وهي تدخل وتطلع فيها وصوت وشي وشي المهم الفقوسه مليانه دم مني وعي شغاه تضحك وبعدين مسكت زبري قعدت تحلبه وهي شغاله تدخل وتطلع لغاية ما نزلت اول ما نزلت راحت قعدت تصور المني نازل من زبري علي خيارة وقلتي عرفت نفسك انك متناك اديك نزلت والخيارة بطيزك وراحت مدخله الفقوسه بطيزي ملصقها بالاصق وقامت فكت رجلي وشخت علي وشي وجسمي وهي بتضحك وبتصورني وراحت فاكه ايد واحده من رجلي بعد ما كانت. لبست هدومها وسابتني ومشيت وقلتي باي يااللي هتكون اكبر متناك وببلاش والمهم قعدت افك في ايدي التانيه بصعوبة والفقوسه تاعبة طيزي وفكتها ايدي وشلت الاصق اللي علي بقي ورحت اشيل الاصق اللي علي طيزي لقيتني مش قادر خالص وروحت بالعافيه طلعته وطلعت الفقوسه من طيزي وبقرب صوابعي من طيزي لقيتهاًمفتوحه خالص ووارمه ومش حامل اللمسه رحت من البكي والتعب نمت وصحيت الصبح من تعب كملت نوم صحيت علي العصر علي تليفون برد راح واحد رد علي وقلي انت متعرفنيش بص انا هبعتلك حاجه علي ويت ساب بتاعك وهستني ردك بفتح الويت ساب ولقيت مصيبه صوري والخيارة والجزر والفقوسه في طيزي. ..... دي نهاية الجزء الاول مستني. تعليقاتكم علشان انزل الجزء تاني اللي فيه هتحول الي متناك بل اكبر متناك للرجاله والبنات وببلاش بل انا اللي هدفع فلوس كل ده هنعرفه في الجزء الثاني][/CENTER]