loma x ahck
05-20-2020, 04:48 AM
لسس جديد هنن + معلشش ع الطريقةة اللي بكتب بيها لكن اتعودت عليها
اولا نن اسمي اسسلامم..!!! مش كبير لا عندي 17 سسنهه اول مرةة ف حياتي اصصلا ادخل ع موقع واسجلو اكتب وكدا ف معلشش القصصهه مشش هتبقي حلوةة اوويي بسس هتبقي بدايه كويسه ةمعلشش لو كتبت غلط
احكيلكو عن نفسي ف كم كلمةةة نن واحد من ونن صغير ونن كويس ومليش ف اي حاجةة حرام كنت بحالي اويي يعنيي كبرت وفتحت السوشيال واتعودت عليةة وعرفت ناس كتير بنات وولاد وارتبطت وعملت بلاوس ششوي دخلت مجال الهاك لحد مبقيت اتقل واحد ف طنطا ف الهاك وعندي تيم وكدد فضلت ف مجال الهاك لحد مبق عندي مرض نفسي م حجات كتير معلش طولت ف الكلام عن نفسي
المهم نن عندي اختي كبيرةةة اكبر مني ب 3 سنين عشرين سنهه يعني عندها صحاب كتير عمري مفكرت قبل كدا اني ابص لواحدةةة فيهمم او افكر فيها حتي لحد مجات واحدةة صاحبت اختي اول مرةة اشفها بس كانت قمر كيرفي اويي م تحت وصدرها متوسط وملبنن اويي يعني نا اول مشوفتها لقيت زوبري وقف مرةة واحدةة سبتهم وبعدت ع طولل....المهم قعدت افكر فيها ازيد م يومين لحد ملاقيت اختي بتقولي انها جايةةة بحسن نيةة يعني ف المهم لم هي جات اه صحح نسيت اقول اسمها كان اسمها اميرةة ونن م عششاق اسم اميرةة دا المهم دخلت وقعدت واختي سابتها وراحت تجيب حاجه ف دخلت قعدت معاها وحاولت افتح معاها ف كلام وهي مستجابةة فششخ وبتهزر ودمها عسل المهم فضلت اوقعها ف الكلام لحد مخدت رقمها كلمتها واتس وفون كتير لحد مبدات اخليها تتعلق بيها المهم جت عندنا وهي قاعدةة مع اختي روحت داخل عليهم لقيتها قاعدةة فاتحةة رجليها شويه اول مدخلت لمت رجليها زي الاول واختي راحت تجيب العصير قعدت اكلمها عن الحب والارتباط وكل دا عايز اوقعها المهم قعدت جمبها وفضلنا نتكلم ونضحك واليوم عدي بعدها كلمتني قالتلي عدي عليا ف كافيةة عشن الفونن بتاعي بايظ وعايزاني اشوفو وككد ف المهم روحتلها وقعدنا جمب بعض ف فونها كان ف ايدي فهي لازقةة فيا عشن تشوفني بعمل اي ف فونها ف صلحتو وقالتلي شكرا وككد ف كل دا مكنش شاغل بالي اد اني كنت لازق ف جسسمها اوي وهي الصراحةة ملبن المهم ف قعدت اكلمها واتس واقنعها ب كلام جنس وكد لحد بعد كلام كتير وافقت انها توريني كل حاجةة بس واتس ف شفت ككل حاجةةة واتفقت معاها واقنعتها ان احنا نقعد وكلمت واحد صحبي عندو شقةة فاضيةةة وفهمتو اني هنيكها عندو ف الشقةة ف صحبي زبط الششقةةة وكلمني ف خدتها ورحنا كان هو نزل وسابلي المفتاح واول م الباب اتقفل علينا روحت حاضنها وواخدها بوس لحد السرير كانت احلي شفايف ف الدنيا شفايف حمرا زي الدمم فضلت اكص ف شفايفها وهي تمص ف شفايفي فضلت ابوس واقفش فيها والعب ف فخادها ازبد م ربع ساعةة المهم قلعتها هدومها وكاان احلي جسم اشوفو ع الحقيقةةةة طيزها بيضةة اويي ومدورةةة وطريةةة فششخ روحت ضاربها ع طيزها لقيتها بتصوت بشرمطةةة قفشت ف بزازها وفضلت العب فيهم لحد مكانو هيفرقعو ف ايدي ونزلت تمصصلي ونن ماسكها م شعرها جامد وبزها ع زبي قومتها وفضلت العب ف كسها والحس فيةةة لحد مكانت هتموت فضلت تتحايل عليا تقول ابوس ايدك كفايةة مش قادرةة نيكني بقا حرام قولتلها لا يشرموطةةة لم ازهق م كسك هبق ادخلو فيكي يلبوةة قالتلي حرام بجد نن تعبت مش قادرةة قولتلها تب استحملي روحت مدخلو مرةة واحدةة لقيتها بتقول اااه بصوت عالي نيك نن خوفت لحد يسمع فضلت تقول براحه ونن ازود سرعتي اكتر لحد مفشخت كسها نيمتها ع بطنها ونزلت فوقها وهي مبسوطةة عشن الوضع دا مريحها وفضلت ادق فيها لحد متعبت روحت جايبهم ع فخادها م ورا كان شكلها حلو فششخ قومتها وفضلنا نبوس بعض واستحمينا مع بعض وكانت احلي ساعتين ف حياتي وحياتها وفضلت انكها كتير اوي 4 مرات ف الاسبوع لحد محصل حاجةةة غريبةة خالص...........
لو القصه عجبتك يريت تعمل كومنت وتعرفني عشن اكمل الجزء التاني ولو معجبتكش/او معجبتكيش يرت تعملو كومنت بردو وتعرفوني اي الوحش فيها عشن احاول اطور القصه اكتر
LOMA_X_HACK#
اولا نن اسمي اسسلامم..!!! مش كبير لا عندي 17 سسنهه اول مرةة ف حياتي اصصلا ادخل ع موقع واسجلو اكتب وكدا ف معلشش القصصهه مشش هتبقي حلوةة اوويي بسس هتبقي بدايه كويسه ةمعلشش لو كتبت غلط
احكيلكو عن نفسي ف كم كلمةةة نن واحد من ونن صغير ونن كويس ومليش ف اي حاجةة حرام كنت بحالي اويي يعنيي كبرت وفتحت السوشيال واتعودت عليةة وعرفت ناس كتير بنات وولاد وارتبطت وعملت بلاوس ششوي دخلت مجال الهاك لحد مبقيت اتقل واحد ف طنطا ف الهاك وعندي تيم وكدد فضلت ف مجال الهاك لحد مبق عندي مرض نفسي م حجات كتير معلش طولت ف الكلام عن نفسي
المهم نن عندي اختي كبيرةةة اكبر مني ب 3 سنين عشرين سنهه يعني عندها صحاب كتير عمري مفكرت قبل كدا اني ابص لواحدةةة فيهمم او افكر فيها حتي لحد مجات واحدةة صاحبت اختي اول مرةة اشفها بس كانت قمر كيرفي اويي م تحت وصدرها متوسط وملبنن اويي يعني نا اول مشوفتها لقيت زوبري وقف مرةة واحدةة سبتهم وبعدت ع طولل....المهم قعدت افكر فيها ازيد م يومين لحد ملاقيت اختي بتقولي انها جايةةة بحسن نيةة يعني ف المهم لم هي جات اه صحح نسيت اقول اسمها كان اسمها اميرةة ونن م عششاق اسم اميرةة دا المهم دخلت وقعدت واختي سابتها وراحت تجيب حاجه ف دخلت قعدت معاها وحاولت افتح معاها ف كلام وهي مستجابةة فششخ وبتهزر ودمها عسل المهم فضلت اوقعها ف الكلام لحد مخدت رقمها كلمتها واتس وفون كتير لحد مبدات اخليها تتعلق بيها المهم جت عندنا وهي قاعدةة مع اختي روحت داخل عليهم لقيتها قاعدةة فاتحةة رجليها شويه اول مدخلت لمت رجليها زي الاول واختي راحت تجيب العصير قعدت اكلمها عن الحب والارتباط وكل دا عايز اوقعها المهم قعدت جمبها وفضلنا نتكلم ونضحك واليوم عدي بعدها كلمتني قالتلي عدي عليا ف كافيةة عشن الفونن بتاعي بايظ وعايزاني اشوفو وككد ف المهم روحتلها وقعدنا جمب بعض ف فونها كان ف ايدي فهي لازقةة فيا عشن تشوفني بعمل اي ف فونها ف صلحتو وقالتلي شكرا وككد ف كل دا مكنش شاغل بالي اد اني كنت لازق ف جسسمها اوي وهي الصراحةة ملبن المهم ف قعدت اكلمها واتس واقنعها ب كلام جنس وكد لحد بعد كلام كتير وافقت انها توريني كل حاجةة بس واتس ف شفت ككل حاجةةة واتفقت معاها واقنعتها ان احنا نقعد وكلمت واحد صحبي عندو شقةة فاضيةةة وفهمتو اني هنيكها عندو ف الشقةة ف صحبي زبط الششقةةة وكلمني ف خدتها ورحنا كان هو نزل وسابلي المفتاح واول م الباب اتقفل علينا روحت حاضنها وواخدها بوس لحد السرير كانت احلي شفايف ف الدنيا شفايف حمرا زي الدمم فضلت اكص ف شفايفها وهي تمص ف شفايفي فضلت ابوس واقفش فيها والعب ف فخادها ازبد م ربع ساعةة المهم قلعتها هدومها وكاان احلي جسم اشوفو ع الحقيقةةةة طيزها بيضةة اويي ومدورةةة وطريةةة فششخ روحت ضاربها ع طيزها لقيتها بتصوت بشرمطةةة قفشت ف بزازها وفضلت العب فيهم لحد مكانو هيفرقعو ف ايدي ونزلت تمصصلي ونن ماسكها م شعرها جامد وبزها ع زبي قومتها وفضلت العب ف كسها والحس فيةةة لحد مكانت هتموت فضلت تتحايل عليا تقول ابوس ايدك كفايةة مش قادرةة نيكني بقا حرام قولتلها لا يشرموطةةة لم ازهق م كسك هبق ادخلو فيكي يلبوةة قالتلي حرام بجد نن تعبت مش قادرةة قولتلها تب استحملي روحت مدخلو مرةة واحدةة لقيتها بتقول اااه بصوت عالي نيك نن خوفت لحد يسمع فضلت تقول براحه ونن ازود سرعتي اكتر لحد مفشخت كسها نيمتها ع بطنها ونزلت فوقها وهي مبسوطةة عشن الوضع دا مريحها وفضلت ادق فيها لحد متعبت روحت جايبهم ع فخادها م ورا كان شكلها حلو فششخ قومتها وفضلنا نبوس بعض واستحمينا مع بعض وكانت احلي ساعتين ف حياتي وحياتها وفضلت انكها كتير اوي 4 مرات ف الاسبوع لحد محصل حاجةةة غريبةة خالص...........
لو القصه عجبتك يريت تعمل كومنت وتعرفني عشن اكمل الجزء التاني ولو معجبتكش/او معجبتكيش يرت تعملو كومنت بردو وتعرفوني اي الوحش فيها عشن احاول اطور القصه اكتر
LOMA_X_HACK#