دخول

عرض كامل الموضوع : انا وعائلتى وجنون الشهوه الجزء الثانى


عاشق الحسسس
04-23-2013, 12:29 AM
انا وعائلتى وجنون الشهوه الجزء الثانى


طبعا احنا وقفنا لما نويت انى انا انيك مرات خالى وابتديت اخطط طبعا خالى الى هوا جوزها بقى الشرموطة بتاعتى وانيكة في اي وقت في مرة كنت قاعد معاة في المحل وهو بيفتح بالليل ومراتة تفتح الصبح وشفتلك بت جامدة قوي صاروخ طيز اية وبزاز اية بصراحة هيجت على الاخر وقمت واخدة في حمام المحل ولفة ومدخلة فية لحد ماجبت كالعادة فى طيزة بس انا طول عمري بحب انيك نسوان فنويت ان انا انيك مراتة وانا عارف انها محرومة من النيك وبعدين هيا مرة جامدة طويلة نفس طولى وكنت كل ما شوفها اتعب عليها لحد ماجت الفرصة وانا قاعد مرة معاهم بنتعشى وانا كنت قاعد جمبها واتعمدت ان انا الزق فيها لقتها لمت نفسها شوية قمت قربت عليها تانى لقيتها سكتت وسابتنى قمت انا اتماديت وحطيت ايدي على رجلها من تحت الترابيظة وهى حاولت تشيل ايدى براحة بس انا كلبشت جامد وقمت محرك ايدى تحت الجلابية لحد ماحتتهها على كسها قامت بصتلى في عنيا جامد قمت انا مدخل صباعى جوة كسها واوف على السخونة والمية بتاعتها بس قمت سحبت ايدى وكملنا اكل وطلعت انا على غرفتى
من ساعتها وانا استنى اى فرصة احك فيها في الرايحة والجاية وبمنتهى الجراءة وفي يوم كان في ضيوف جايين لخالى وهى دخلت تعملهم الشاى قمت انا دخلت وراها عملت اننا بجيب السكر ولزقت فيها من وره قريب النص ساعة وهى تحاول تروح مكان تانى وانا لازق فيها قامت لفت وقالتلى انتا شكلك مش ناوي تجيبها لبر وسالتنى انتا عايز اية من الاخر قلتلها انل عايز انيكك اتصدمت من الاجابة ولسة هتتكلم سمعنا صوت خالى بيسال على الشاى فقامت هيا بتلف عشان تشيل الصينية قمت حاشر صوابعى فى كسها من تحت الجلابية وفضلت ادخل واطلع واوف على دة كس ضيق ومليان ماية ولا كانة كس بكر لسة مفتوحة والولية ساحت وفلقست وسابتنى وانا فضلت ادخل واطلع لحد ماجابت لبن كتير قوي علي ايدى وبعدين وقعت على ركبها فى الارض وانا مسحت ايدي فى بقها وبعدين لطشتها قلم على وشها وقلتلها يلا قومي يا متناكة عشان الضيوف برة وقلتلها بالليل لما خالى يمشى هانزلك و هافشخك ماردتش عليا قمت لاطشها قلم تانى قامت قالتلى حاضر وعينيها مليانة شهوة
قمنا طلعنا للضيوف وبعد ما الضيوف مشيت و خالى راح المحل نزلت على اوضتها وكانت لوحديها فى الشقة

ولقيتها نايمة على السرير ومتغطية قمت شايل الغطا وعلطول قمت رافع الجلابية وراشق صوابعى في كسها قامت هى فاقت وفضلت تستسمحنى انى اسيبها قمت فاتح بقها وتافف فية تفتين وبعدين نزلت بوس فيها بشهوانية وايدي لسة في كسها لحد ماساحت في ايدى قمت ماسكها من رقبتها وننزلتها على ركبها وقمت راشك زبى في بوها وفضلت ادخلة جامد في بوها لحد ماعينيها احمرت والعاب بتاعها نازل على وشها لحد لما نزلت في بؤها وهي قامت مطلعاة من بقها قمت واخدة بايدي ودخلتة تانى في بؤها وقمت مأومها وفشخت رجليها وفضلت نازل لحس في كسها وانا اموت في لحس الكس وفضلت الحس فية لجد ما جابت كزا مرة قمت لقيتها قامت ونزلت بوس واكل في بؤي وعمالة تقول عايزة تانى اركبنى افشخنى قمت انا قالبها على وضع السجود وقمت مدخل زبى مره واحدة في كسها وانا بنيك كسها حطيت صباعى في طيزها لقيتها جابت على طول وانا فضلت اخرم في طيزها بصوابعى وبعدين قمت شايل زبى من كسها وقمت مدخلة في طيزها وهى اخدتة من غير الم واول مادخل في طيزها لقيتها قامت جابت من كسها كتير قوي وكان واضح انها اتناكت من طيزها قبل كدة وانا فضلت نازل
نيك في طيزها ورزع وكل ما ارزع اكثر في طيزها تجيب اكتر من كسها لحدماجابت تسع مرات ومش عايزه تشبع قمت شيلتة من طيزها لقيتها تصرخ وتترجانى ادخلة تانى في طيزها وانا اقولها د انتى طلعت شرموطة وامك متناكة وهى تمسك زبى و تترجانى ووطت تبوس رجلى قمت لا طشها قلم ورحت حاطت صوابعى في بوقها وقلتلها دا انا هافشخ كس امك النهاردة وهي كل ما افشخها تهيج اكثر قمت ماسكها وشايلها ورفعت رجليها عند راسها لورا وقمت راكب عليها وفضلت اشيل زبى من كسها واحطة في طيزها ومن طيزها لكسها وهي في الوضع دة شايفة زبي بيخش فيها وهي راحت في دنيا ثانية وسابتنى انيكها زي مانا عايز وانا اقولها شايفة يا وسخة بافشخك ازاي وهي تقولي نيكنى نيك كمان وانا كنت كل ما عوز انزل انزل في بقها وابلعولها وارجع تانى انيكها كسها كان جامد فشخ مابيينشفش ولو نشف اقوم ارشقة في طيزها يطرى على طول ماكنتش عارف ابطل نيك فيها لحد ماجيبت للمره الثالثة وبعدين عدلتها وقلتلها تنظف زبى وبعدين دخلت الحمام وانا طبعا دخلت معاها وكنت خلاص جيبت اخري بس شفتها بتوطى على الحوض تغسل بوقها قمت رافع الجلبية بتاعتها وقمت راشقة في طيزها وهي خلاص بقت زي العجينة في ايدي قمت جايب في طيزها وقامت هي موطية ونازلة على ركبها عشان تطلع لبنى بره ولفتلى وباين علي وشها الغضب وقالتلى انتا مش ناوي تهدا يابن المتناكة قمت لاطشها قلم قامت بصتلى بتحدي قمت لاطشها قلم تانى وقمت تافف على وشها وقمت جاررها من شعرها على الاودة اللى كنت بانيكها فيها وهي ماشية واللبن بتاعي بينقط من طيزها وهي ماشية وانا ماسك شعرها لمحت ليلى بنتها الصغيرة ليلى بتتفرج علينا
قمت عملت نفسى مش شايفها وقمت ماسك امها وقمت شايلها ورميتها وهي بتشتم وتقولي سيبنى يابن المتناكة قمت جبت راسها ناحيت زبى وقمت مدخل زبي في بقها وفضلت انيك في بقها وانا بنيك في بقها لمحت ليلى بتلعب في كسها وبصالى بجراءة قمت طلعتلها لسانى قامت فضلت تعض علي شفتها وروحت جايب في بؤء امها وقمت قايلها قومي يا وسخة خشي الحمام وانا من هنا ورايح هانيكك زي مانا عايز في الوقت الى انا عايزة
وقلا كل واحد يروح طريقة لقيتها عيطت وقالتلى ماتسبنيش انا خدامتك قمت تافف علي وشها وقلتلها يلا غوري علي الحمام قامت جريت علي الحمام وانا اول مادخلت الحمام قمت روحت عند ليلى بنتها ولقيتها مستخبية ورا الثلاجة قمت واخدها من ايديها علي اودتها وقمت بايسها وواكل بؤها بوس ولفيتها ونزلت بنطلونها واوف علي المنظر طيز سمراء مرسومة مافيهاش غلطة وحطيت صباعى في طيظها ولقيتها واسعة قلتلها شاكلك شرموطة زي امك قالتلى انا شرموطك واععمل فيا اللى انت عايزة ولسة هارشق بتاعى في طيظها لقيت الجرس رن وابوها اللى هو خالى جية من الشغل قمت ملبسها بسرعة وبايسها واديتها بعبوص وقلتلها الدور عليك يابنت المتناكة

قمت طلعت جري علي فوق بس لسة كنت بافكر في ليلى وطيظها وبالرغم ان انا لسة فاشخ امها حسيت زبى وقف قمت ماسك مامون اخويا فاشخ رجلية من ورا وقمت طاعنة بزبى لحدماجبت جواة كالعادة ونمت وبخطط هانيك ليلى ازاى
الى اللقاء في الجزء الثالث
[email protected]

mrla1000
04-23-2013, 02:06 PM
روعه رهيبه تجنن نتظر الجزء الثالث من القصه

ايام وبنعشها
04-23-2013, 07:26 PM
تسلم ايدك
آية من الجماااااااال والروعة

متناكة مولعه
01-29-2016, 06:41 PM
قصة جميلة تسلم ايدك بس هي ليك؟

شاطى العطش
01-29-2016, 07:09 PM
/>

رجل_الاعمال
01-30-2016, 01:24 AM
شكرا على مجهودك

امجداحمد
03-05-2016, 09:41 AM
عاشت ايدك حبي



/archive/index.php/t-350317.html/archive/index.php/t-396839.html/archive/index.php/t-537549.html/archive/index.php/t-5920.htmlينيكني قدام زوجي/archive/index.php/t-368610.html/archive/index.php/t-208721.html/archive/index.php/t-355529.html/archive/index.php/t-128006.html// rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=320959 ‏/archive/index.php/t-271856.htmlقصص سكس بنأت زوجأت تتنأك أول مره سعوديأتقصص حقيقية تبادل زوجات سكسقصص جنس طويلة مكتوبة/archive/index.php/t-312729.html/archive/index.php/t-173645.html/archive/index.php/t-289218.html/archive/index.php/t-495170.html/archive/index.php/t-6105.html/archive/index.php/t-436366.htmlانا والحريم قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-336649.html/archive/index.php/t-372392.htmlقصة نيك ساخنه جدامع جارتنا المتزوجه لمااغرتني بمؤخرتها النار/archive/index.php/t-427541.html/archive/index.php/t-285062.htmlقصه سكس مع الجاره المطلقه/archive/index.php/t-5940.htmlقصص سكس لواط الجيم site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-307971.html/archive/index.php/t-188649.html/archive/index.php/t-42227.htmlقصص سكس عرب محارم نسوانجي حريم قيصر /archive/index.php/t-226517.html/archive/index.php/t-373066.html/archive/index.php/t-202205.html/archive/index.php/t-569507.htmlقصص سكس تقفيش/archive/index.php/t-485438.htmlقصص سكس بنات صديقي/archive/index.php/t-33771.htmlقصص نيك site:rusmillion.ruقصص حقيقية تبادل زوجات سكسقصة سكس بنتي المطلقةقصص سكس انا وبنت اختيقصص جنس انا وماما وابن خالتي وخالتي/archive/index.php/t-156867.htmlقصص سكس حرمانعمتي صنعانيه قصص سكس/archive/index.php/t-554138.html/archive/index.php/t-79372.html/archive/index.php/t-228309.html/archive/index.php/t-484898.htmlقصص سكس عربي اختي احمد الكويت/archive/index.php/t-225194.html/archive/index.php/t-511703.htmlقصص نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-489446.htmlقصص نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-98494.html/archive/index.php/t-570057.html/archive/index.php/t-473743.htmlقصص سكس محارم امهات طويله site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-447959.htmlقصص سكس اخوات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-357152.htmlحكيات نيك مع امي لممحونة/archive/index.php/t-507462.html/archive/index.php/t-192324.html/archive/index.php/t-497470.html/archive/index.php/t-429945.htmlقصص سكس إبراهيم وأحلام/archive/index.php/t-581605.html/archive/index.php/t-214550.html/archive/index.php/t-213262.html/archive/index.php/t-335078.html/archive/index.php/t-180036.htmlقصص جنس انا وابن خالتي وماما وخالتي