دخول

عرض كامل الموضوع : حكايتي مع الخدامة الفلاحة


على ع.رازق
09-01-2015, 06:14 AM
مساء الخير يا نسوانجية
دى تانى قصة حقيقية مع تانى واحدة انيكها. أنا كنت حكتلكم امبارح على ايمى جارتى اللى ناكتنى بمعنى الكلمة لحد مزبى كبر معاها. أنا فضلت مبنكش غيرها من وأنا فرابعة ابتدائى لحد أولى ثانوي ومع إنها كانت بتموت فى زبى اللى ربته على ايدها من وقت مكان 18 سم لحد مبقى 22 سم .عيل فرابعة ابتدائي لسه بالغ بينيك كل يوم وساعات بتعمل معايا اتنين وتلاتة ورا بعض وده مكنش بمزاجى لأنها مكنتش بتدينى فرصة اتحرك أو أتكلم حتى، المهم كانت عايزة تخلف ومش هتفضل تتناك منى طول عمرها من غير متحمل، راح متقدم لها واحد شغال فالسعودية واخدها وسافر.
انا كنت على طول هايج والكس والنيك بقى عندى إدمان إلى جانب انى بعبد جسم المرأة، فرحت مع امى نقضى اجازة الصيف مع خالتي اللى كانت عايشة لوحدها وولادها متجوزين ومسافرين. أول مرحت لقيت فرسة فلاحة بتفتحلنا الباب وكان جسمها نااااررررر بالجلابية الفلاحي وبياضها بكعب رجليها الأحمر بالخلخال اللى لابساه فرجليها وكانت نضيفة نيك حتى ضوافر رجليها كانوا نضاف فشخ يعنى كانت قنبلة وخدودها حمرا من غير مكياج وشعرها أسود ناعم باين طرفه من تحت الايشارب الفلاحى اللى كانت لابساه وكان جسمها اقسملكم زي جسم إلهام شاهين لما كانت فعزها ببزازها الكبيرة الواقفين والمشدودين من تحت الجلبية وطبعاً مش لابسة سوتيانة.
انا كنت فصصتها من أول مفتحت الباب ودخلتنا وسلمنا و قعدنا اتغدينا وغيرنا هدومنا انا وخالتى ووالدتى عشان هما بيقعدوا يسهروا فالبلكونة عالبحر وانا قاعد جوه راشق لسمية وده كان اسمها. انا طبعاً فاعد هايج نيك وهتجنن عليها المهم دخلت الحمام ضربت عشرة عشان أهدى شوية وأول مشفتها هجت تانى وهى مكانتش هابلة بالعكس كانت واخدة بالها ومتاكدة إنى هايج عليها. المهم دخلتلهم التسالى فالبلكونة وقالتلهم انا هدخل أنام وجت قعدت معايا شوية آآل يعنى بتشوفنى عاوز حاجة أكلها أو اشربها وكانت بتسال بعلوقية فلاحى نيك اجيبلك حاجيه يا أستاذ تاكلهيه ولا اعملك كوباية لبن تروجك؟ أنا سمعت لبن وهجت من هنا وكان الشورت اللى انا لابسه قصير وزبى وقف ومبقتش عارف اعمل إيه ماهى ممكن تتعولق عليا وأما اجى المسها تسيحلى.
قلتها لأ اقعدى نحكى شوية، قعدت حكتلى هى منين وأنها عندها 19 سنة ومتجوزة من سنتين وأنها اتطلقت عشان جوزها كان مسافر على طول وخلفت من سنة بنت وابوها اخدها وسافر عشان كده اشتغلت، لما سألتها اتطلقتى ليه ماهو السفر ده مش قصة انا عاوزها تقول عشان محتاجة راجل يكون معايا، لقيتها اتكسفت وضحكت ومردتش. المهم كانت قاعدة عالارض جنبى وأنا عالكنبة، قلتلها متعمليلى عصير ليمون قالتلى عينايه يا استاذ قلتلها فكك من أستاذ دى واحنا لوحدنا قوليلى على. ضحكت وقامت دخلت المطبخ دخلت وراها بعد شوية وكانت مديانى ضهرها وواقفة بتعصر الليمون فالحوض، رحت متسحب وداخل وراها وملمس زبى فطيزها قال يعنى يجيب كوباية مياه هى أول ملمستها بزبى لقيتها رجعت بطيزها لورا على زبى جامد بفرق طيزها عالجلابية بتاعتها وانا زبى واقف ورا الشورت وكان كبير وواجعنى من وقفته عشان مش واخد راحته فالشورت، رحت مطلع زبى وزانقه فطيزها من فرق الجلابية راحت رامية اللى فايدها ولفتلى وأول مشافت زبى قالتلى احييييه ايه كل ديه-بالفلاحى"ولقيتها بتبصله وهى فرحانة وراحت نازلة على ركبتها وحطاه فبقها وأنا اول ممصتهولى كنت عامل زى المراة وعاوز اصوت مالحرفنة والسخونية بتاعتها فالمص رحت ماسك بزازها من عالجلبية قالتلى إيه ديه دخل ايدك وجفشلى جامد ودخلت ايدى وهى ماسكة رجليه من ورا وحاطة زبى فبقها ترضع فيه وكانت بزازها بيضاء وطرييية زى الجيلى وحلمتها بنى فاتح وأول مقفشت بزازها لقيتها بتنزل لبن من بزازها وغرقتلى صوابعى، انا اتجنيت بقيت امص لبنها من على صوابعى وعاوز اطلعها عشان امصهملها وهى ابدا مش عاوزة تطلع زبى من بقها وبقت بتمصه بشهوة ومزاج قوى قوى ومش طايل غير بزازها عشان انا واقف وهى على ركبتها وانا كل مصة منها كانت بتموتنى رحت ماسكها من شعرها بالطرحة بتاعتها وبقيت أشدها عاوز اطلع زبى من بقها عشان هجيبهم خلاص وهى أبدا بقت تدخله فبقها اكتر وتزود فالمص وانا ركبى بدأت تخبط فبعضها وتترعش وبقيت حاسس إنى هجيب كل اللبن اللى عندى لحد مهيخلص فالمصة دى وهى راحت مثبتة ايدها على طيزى كل إيد على فالقة وبقت تسحبنى زيادة علي بقها لحد مبقتش قادر قلتلها طلعيه بقى احسن هجيبهم راحت عملالى امممممممم وهى بتمص إلى هو جيب وانا بقيت اترعش لحد منفجرت فبقها وكان اللبن اللى نازل منى كتير وتققييلللل بقيت حاسس بيه وهو نازل وهى عمالة تمص قلت دلوقتي هتطلعه وهى أبدا فضلت تمص وتبلع لبنى لحد منزلت عالارض جنبها مالرعشة. راحت قايلالى لبنك حلو جوى أنى بلعته كلاته يعنى كله بالفلاحى وانا لسه هايج عشان ولا مصيت بزازها ولا كسها ولا نيكت. راحت قايلالى متيجى ندخل عالسرير جوه. الاهل فالبلكونة عايشين وبيسهروا للصبح والمفروض إن الخدامة نامت. قلتلها طب اسبقينى عالاوضة على مروح اقلهم انى هدخل انام عشان ميندهوش عليا. وفعلا لبست وهى دخلت بزازها وسبقت عالاوضة بتاعتى وانا غسلت وشى مالعرق والسخونية وقلتلهم إنى داخل أنام وأول موصلت الاوضة وبفتح لقيت النور مطفى بنور لقيتها عريانة على سريرى وعمالة تلعب فكسها وبزازها. انا دخلت وقفلت بالمفتاح وأول مقلعت وشافت زبى واقف نزلت من عالسرير جرى وراحت نازلة ماسكاه حطاه فبقها وفضلت تمص تانى رحت تازل على ركبى وماسك بزازها وأول ممصيت حلمتها لقيتها بترش لبن فبقى فضلت امصه واشربه من كل بز شوية وهى عمالة تدعكلى فزبى بايدها وعمالة تقلى أح شفايفك حلوة جوى عسل وقبل متكمل كلمتها كنت طالع ماسك شفايفها ببقى ونازل أكل ومص فشفايفها ولسانها وودانها وهى مسخسخة رحت نازل ماصص بزازها وشوية شوية نزلت على صرتها لحستها ونزلت بلسانى لحد كسها ووقفت قالتلى متمصه قلتلها دانا هاكله بس استنى نزلت على فخادها القشطة فضلت امص والحس فيهم واطلع واحدة واحدة لحد كسها ووقفت عشان اهيجها اكتر وفعلا راحت شدانى من راسي من ورا وحطالى كسها فبقى وانا متوصتش فضلت امص والحس وادخل صباعى والحس طيزها وهى بتتفشخ لحد ملقيتها بتتنفض وهى كاتمة الصويت وبتقللى حياجه أهم هجيبهم اححححح هياجه خلاص اههممم اه يا كسى ااااااهههههه وراحت منزلة مياه خفيفة مش لبن تقيل زى بتاع ايمى بس كان برده طعمه حلو قوى وانا بعشق لبن الكس والبز وعندى استعداد مشربش غيرهم وهى بتتشال وتتهبد عشان مش عارفة تصوت وانا بمص وابلع واشرب يادوب برفع راسى من على كسها لقيتها بتشدنى عشان انام عليها ومسكت شفايفى اكلتهم وانا اول مدخلت راس زبى فكسها لقيته اتشفط بقيته جوه وهو عشان طويل وطخين وصلب زى الازميل الحدادى بقى زبى بياكل فكسها من جوه وهى حاضنانى ولافة رجليها حولين رجليا وبايدها ماسكانى من طيزى بتشدنى جامد جواها عشان زبى يوصل لآخر كسها من جوه وانا مجرد مطلعته ودخلته كام مرة فكسها الغرقان النار واللى كان بالنسبة لزبى ضيق لقيتنى هجيبهم وهى حست بيا قبل ماقلها إنى هجيبهم قالتلى نيك لحد متجيب أول نجطة فكسى وطلعه عشان عاوزاك تجيبهم فحنكى عشان اشربه وأنا يادوب سمعت الكلمة دى كنت برفس عشان كانوا هينزلوا خلاص رحت مطلعوا ومستنتش أجيب نقطة فكسها عشان لو جبت نقطة مش هقدر اطلعه إلا لما انزل كل لبنى جواها وخفت تحمل منى لأنها كان عليها شهوة قاتلة والفلاحات دول اصل الخصوبة يعنى لو نزلت نقطة لبن على كس فلاحة من بره هتحمل.وهى شافت زبى بينزل لبن على مطلعته من كسها لحد بقها لقيتها زى المجنونة وفثانية كان زبى بيجيبهم فبقها وانا شوية عامل زى الخول فايدها مش قادر اتحرك مالهيجان وكنت بحس إنى معاها كنت كل مرة بجيب ضعف اللى كنت بجيبه مع ايمى أو اكتر وكان اللبن من سخونيته وتقله بيوجعلى خرم زبى وهو بينزل بس الهيجان كان مسيطر نيييك. فضلت تمص وترضع فزبى وانا ماسك بزازها عمال ارش منهم لبن فبقى وعلى جسمى وهى مخلتش فيه نقطة لبن شربته كله وراحت ماسكة بيضانى مصاهم بحنية وبالراحة لحد مزبى شد تانى وراحت قايلالى دخله عشان نعمل التالت وهى بتتكلم وراحت رافعة جسمها ومدخله زبى فكسها وانا كنت بكاكى زبى كان محمر نيك وراسه حساسة نيك و أقل لمسة بتكهربنى مبالكم بقى أنها كانت بتعصره فكسها وانا اللى طالع عليا اهههه اههه كسك حلو قوى وهى تنيك أكتر وتزود وانا كنت نايم تحتها مش قادر اتحرك مالكهربا اللى فزبى من كسها وهى عمالة تنيك فزبى مش طالعة نازلة على زبى لأ كانت واخدة زبى لاخره فكسها وعمالة تتلوى حواليه قدام وورا ويمين وشمال وعمالة تمص فإيدى وتقرصنى من حلمة صدرى وانا ايدى على بزازها عمال أنزل من حلماتها لبن علي جسمى وهى عمالة تنزل فلبن من كسها بس كان لونه شفاف على زبى وبيضانى غرقتهم وراحت مطلعة رجليها جنب وشى وكانوا بيض وكعبهم أحمر ونضاف نيك مع الخلخال كانوا عاوزين يتاكلوا وراحت منزلة ايدها من على صدرى لحد بيضانى وفضلت تدعكهم براحة وهى كل ده بتنيك زبى مدمراه وقالتلى بلعبلك فبيوضك عشان تجيب لبن أكتر اصلى بحب لبن الزب جوى جوى مش زى الخول اللى كنت متجوزاه اللى كان زبه صغير ولو عمل واحد معايه يجعد عليه أسبوع عشان كيده على طول مسافر عشان مفضحوش وفضلت تقللى زبرك كبير وجامد بياكل فكسى عايزاك تنيك وتجيبهم فكسى وتملاه لبن لحد مينجط منه. "انا بتكلم بلهجتها الفلاحى مش غلط فالكتابة، والمصريين عارفين ****جة الفلاحى عاملة ازاى"وانا مبفتحش بقى اللى نازل عليه عمال اقول اه مع كل حركة منها بكسها على زبى رحت مجمع اللى فاضل عندى ورحت ماسكها من وسطها ورافعها سنة صغيرة من على زبى وفضلت اطلع وادخل واهبد جامد فكسها بجنان من كتر هيجاننا وهي من كتمتها لصواتها راحت ماسكة شفايفى وبقت تتنهد بصوت عالى وانا زيها وأكثر قالتلى يلا نجيب مع بعض أنى هجيبهم خلاص جيب معايا جيب وانا وهى فنفس الوقت كنا بنجيب مع بعض لدرجة اننا وهى من كتر الرعشة كنا بنصوت مع بعض بصوت مكتوم فالبوسة.قامت بعدها بشوية راحت اوضتها وانا نمت قتيل...

The LoVeRz
09-01-2015, 02:41 PM
جاااااااااامدة منتظر التكملة

المتمتع
09-01-2015, 11:46 PM
رووووووووووووووووووووووووووووووعه وعسل هالنار العسل

شاطى العطش
09-01-2015, 11:56 PM
/>

Hima HUnter
09-03-2015, 12:44 AM
اموت فى الفلاحى الى بخيره

أفندينا
09-03-2015, 12:27 PM
يسلمووووووووووووووو

ِAl BoB
09-06-2015, 11:44 PM
يسلمـــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــوا

elmohtaref
09-06-2015, 11:51 PM
رابعه ابتدائى طب احبكها شويه دا فربعه دى زبك كان حبايه واتهرشت

العميــد
12-03-2015, 07:47 AM
روووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووعه

الطيار طاير
12-04-2015, 02:53 PM
يبلمووووووووووووووووووووو

taher.geda.87
12-04-2015, 03:38 PM
دى فلاحة اجمل واجمد من الميلف الاجانب

ِAl BoB
12-05-2015, 06:09 AM
السمنه البلــــــــــــــــــــــــــدى

حسن
12-05-2015, 09:04 PM
تسلم‏ ‏روووووعة



/archive/index.php/t-345451.htmlقصص سكس تتشرمط تهيجني/archive/index.php/t-554475.html/archive/index.php/t-387840.html/archive/index.php/t-18731.htmlقصص سكس أبي ناكني أنا وأمي/archive/index.php/t-499061.html/archive/index.php/t-504684.htmlقصص سكس صديقه/archive/index.php/t-447590.htmlقصص نيك ورعانقصص سكس محارم طيز مرات اخوه site:rusmillion.ruقصص سكس حملت مني شيملقصة قذف داخل طيز وفشخه/archive/index.php/t-525369.html/archive/index.php/t-81213.html/archive/index.php/t-513246.htmlقصص سكس في شوارع مزز جميلات جماعي قصص ولد وامه نيك/archive/index.php/t-514894.htmlقصص ممارسة.جنس مع جاري/archive/index.php/t-334936.htmlمصي زب ابنك قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-194702.htmlفصص سكس حيواناتقصص سكس ونيك محارم باسم وائل النياك site:rusmillion.ruقصص سكس صوركس/archive/index.php/t-337754.htmlقصص سكس بنت اخته.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-574843.htmlقصص سكس دياثه عائلي وزوجتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-545352.htmlقصص سكس صور ورعان/archive/index.php/t-70439.htmlسجارتين قصص سكس site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-207342.htmlقصص سكس مصورة قصص نيك طيز مصورة كرتون من القيصرقصص سكس ونيك مزز جميلات جماعي خيانه /archive/index.php/t-466897.html/archive/index.php/t-533628.html/archive/index.php/t-439329.html/archive/index.php/t-334080.html/archive/index.php/t-6535.htmlحكايات سكس شم كيلوتيمنيه فحل قصتي سكسقصه سكس عمتي المربوبه/archive/index.php/t-157275.htmlقصة سكس خالات/archive/index.php/t-201474.html/archive/index.php/t-138262.html/archive/index.php/t-232629.html/archive/index.php/t-98172.html/archive/index.php/t-452752.htmlسكس نيك حمير مع بنات مخرات كبار بيض كس حق خمس دقايققصص نسونجيطيز زباوي عربي نسوانجيقصص سكس ناك اخت صديقة المطلقه/archive/index.php/t-509504.htmlصاحب اخي جاي ينيكنيقصص سكس لواط مصري /archive/index.php/t-403226.htmlقصةلواط عنيفقصه سكس ينيك امه في سطح البيت وهم. نيام في الصيفقصص سكس بيروت/archive/index.php/t-141637.htmlقصص سكس نسائيةتحكي وتوصف اول تجربةومتعةالزب الكبير/archive/index.php/t-303068.html/archive/index.php/t-539022.htmlقصص جنس محارم زوجتي وخالها.com site:rusmillion.ruقصص سكس دياثه البلكونه جديد/archive/index.php/t-3522.htmlقصص محارم ابي والافلام الاباحيه/archive/index.php/t-270454.htmlقص سكس عنف ابي/archive/index.php/t-291578.htmlقصص طيز ارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-488120.html