متزوج.ولكن
11-21-2015, 03:43 AM
ده قصتى وممكن تلاقيها في مواقع تانية لانى مسجل باكتر من موقع عشان بفضي الكبت الجنسي اللى عندي وده الحل اللى لاقيته
غرامة السفر للخليج ( الجزء الاول )
اسف لللاطاله بس عشان بحب التفاصيل ودقتها عشان تعيش معايا الاجواء كانك انا بالظبط
المهم انا اسمى احمد وعندي 30 سنة ومتزوج منذ 3 سنوات ورزقت بابنة عمرها الان سنتين ده ملخص صغير عني ووانا اعمل باحدي شركا ت المحمول بمنصب منسق اعلامي بحكم شهادتى اعلام جامعة القاهرة
المهم من 5 سنين كنت بلعب كورة مع اصحابي كل يوم حد وتلات في مركز شباب جنبا في شبرا من الساعة 12 بليل لحد واحدة بليل وعادتى دايما انى لما بكون بلعب كورة بقفل تليفونى وبيكون في شنطة اللبس خلصت لعب وبعدها بنتمشي انا وصحابي من المركز للبيت اللى بعيد عن بيتى يعنى بتاع 30 دقيقة مشي
وكنا وانا صحابي كالعاده بنهري ونتكلم على الماتش وانت انانى وانتا غبي خليته يرقصك وهكذا المهم فتحت تليفونى واحنا ماشيين واول ما فتحت الموبايل لاقيت رقم غريب بيرن عليا فرديت لاقيت واحدة بتقولي الرقم ده رن عليا فقولتلها امتى بالظبط قالتلي 3 مرات من حوالي ربع ساعه
فضحكت قولتلها لا طبعا وانا مرنتش على حد بكل حزم فواحد صاحبي بيقولي ايه مالك فحكتله قالي ياعم عيش وتعايش وانا مكنش ليا في السكة ده المهم اول ما وصلت البيت دخلت اخد دش ومش في بالي اى حاجة فلاقيت حد بيخبط عليا الباب بتاع الحمام و صوت امى بتقولي تليفونك عمال يرن اخدت منها التليفون ورديت لاقيت نفس البنت
فقولتها خير قالتلى انا عايزة اعتذرلك اصلي حسيت انك زعلت قولتها لا عادي انا اللي اسف انى اتعصبت عليكى قالتلي ولا يهمك انتا شكلك محترم اسمك ايه قولتلال احمد وانتى دعاء قولتها طيب ممكن اقفل دلوقتى وعشر دقايق واكلمك عشان انا باخد شاور قالتلى اوك كملت شاور بسرعه وخرجت عملت كوباية شاي وفتحت اللاب كالعاده
وشغلت ام كلثوم لانى متعود لحد انهارده اسمع الست يوميا قبل ما انام وكلمتها وبدانا نرغي لحد الصبح وطبعا منمتش وروحت والشغل وانا مطبق وتكررت المكالمات يوميا بس كنت بحاول اقفل بدري عشان انام ساعتين
وعرفت منها انها عندها 22 سنة ومن حلوان ومتجوزة وعايشة مع اهلها عشان جوزها مسافر الخليج وبدات تحكيلي عن جوازتها اللي واقفت بيها عشان تخرج من جحيم اخوها الاكبر ورزقت ببنوته الموضوع ما طولش في الكلام ده اكتر من اسبوع وبعدها بدانا نتكلم في الجنس وانها محرومة وجوزها اخر مرة نزل فيها من سنتين
وبدانا بتكلم في السكس وانام معاها في التليفون واطلب منها تعمل كل حاجة وكانت بتنفذ المهم هيا اتبسطت اوى وبقت بتكلمنى فووون فى وقت مش بليل بس لدرجة انها مرة كلمتنى وانا في المواصلات وعايزانى انام معها طبعا رفضت استمر الموضوع كده حوالي شهرين وكنت ساعتها بشتغل في جورنال درجه تالته
بعد شهرين من علاقتنا ربنا فتح عليا ودخلت جريده كبري المهم زاد مرتبي اضعاف اضعاف ما كنت بقبض وقدرت اشتري عربية فيات صغيرة المهم لما قولتلها كانت مبسوطة جدا جدا وبعتلي هدية مع واحدة صاحبتها عشان هيا مش بتنزل مع العلم انى طول الشهرين دول ماطلبتش منها ولا مرة اننا نتقابل وبعدها طلبت منى اجى بالعربيه اخدها
ونخرج بشرط اننا ما نطلعش من العربية في الاول رفضت لانها مجنونه جنس وممكن تطلب معها في العربيه وده علي جثتي انه يحصل واخيرا وافقت بشرط اننا نتقابل في المترو ونفضل اعدين فيه اقتنعت بعد الحاح منى اتفقنا لكن القدر كان ليه كلمته وعملت حادثه وانا راجع من اسكندرية بعد مؤتمر دولي هناك
ودخلت المستشفي 10 ايام كان كسر في رجلي وكسر في الحوض كانت بتموت كل يوم عايزانى اشبعها جنس كالعاده بس مينفعش ولما خرجت كنت في فتره نقاهة اتصلت بيا في يوم الصبح حوالي الساعه 7 الصبح واحنا كنا لسا قافلين التليفون حوالي الساعه 4 الفجر رديت عليها وانا في قمة غضبي انها صحتنى لاقيتها بتقولي قوم البس هدومك
واركب المترو وانزل حلوان وكلمنى قولتها في ايه قالتلي امى وابويا واخويا راحو عزا في البلد (الفيوم ) ومش هيرجعو غير بليل قومت ولبست ونسيت التعب والنوم وامي صحيت قولتلها صحابي في الشغل عايزانى انزل وانا تعبان وعايز اغير جو واخدت عكازى ونزلت
ووصلت حلوان كلمتها وصفتنى اوصلها ازاى وفضلت معاه علي التليفون لحد ما دخلت البيت وهو عبارة عن بيت ريفي واسع مكون من 4 ادوار قالتلي اطلع الدور التانى وطلعت على السلم وكانت المفاجاة اللى ازهلتنى
الباقي في الجزء التانى عشان تعبت وهيجت كمان لما فتكرت اليوم ده
غرامة السفر للخليج ( الجزء الاول )
اسف لللاطاله بس عشان بحب التفاصيل ودقتها عشان تعيش معايا الاجواء كانك انا بالظبط
المهم انا اسمى احمد وعندي 30 سنة ومتزوج منذ 3 سنوات ورزقت بابنة عمرها الان سنتين ده ملخص صغير عني ووانا اعمل باحدي شركا ت المحمول بمنصب منسق اعلامي بحكم شهادتى اعلام جامعة القاهرة
المهم من 5 سنين كنت بلعب كورة مع اصحابي كل يوم حد وتلات في مركز شباب جنبا في شبرا من الساعة 12 بليل لحد واحدة بليل وعادتى دايما انى لما بكون بلعب كورة بقفل تليفونى وبيكون في شنطة اللبس خلصت لعب وبعدها بنتمشي انا وصحابي من المركز للبيت اللى بعيد عن بيتى يعنى بتاع 30 دقيقة مشي
وكنا وانا صحابي كالعاده بنهري ونتكلم على الماتش وانت انانى وانتا غبي خليته يرقصك وهكذا المهم فتحت تليفونى واحنا ماشيين واول ما فتحت الموبايل لاقيت رقم غريب بيرن عليا فرديت لاقيت واحدة بتقولي الرقم ده رن عليا فقولتلها امتى بالظبط قالتلي 3 مرات من حوالي ربع ساعه
فضحكت قولتلها لا طبعا وانا مرنتش على حد بكل حزم فواحد صاحبي بيقولي ايه مالك فحكتله قالي ياعم عيش وتعايش وانا مكنش ليا في السكة ده المهم اول ما وصلت البيت دخلت اخد دش ومش في بالي اى حاجة فلاقيت حد بيخبط عليا الباب بتاع الحمام و صوت امى بتقولي تليفونك عمال يرن اخدت منها التليفون ورديت لاقيت نفس البنت
فقولتها خير قالتلى انا عايزة اعتذرلك اصلي حسيت انك زعلت قولتها لا عادي انا اللي اسف انى اتعصبت عليكى قالتلي ولا يهمك انتا شكلك محترم اسمك ايه قولتلال احمد وانتى دعاء قولتها طيب ممكن اقفل دلوقتى وعشر دقايق واكلمك عشان انا باخد شاور قالتلى اوك كملت شاور بسرعه وخرجت عملت كوباية شاي وفتحت اللاب كالعاده
وشغلت ام كلثوم لانى متعود لحد انهارده اسمع الست يوميا قبل ما انام وكلمتها وبدانا نرغي لحد الصبح وطبعا منمتش وروحت والشغل وانا مطبق وتكررت المكالمات يوميا بس كنت بحاول اقفل بدري عشان انام ساعتين
وعرفت منها انها عندها 22 سنة ومن حلوان ومتجوزة وعايشة مع اهلها عشان جوزها مسافر الخليج وبدات تحكيلي عن جوازتها اللي واقفت بيها عشان تخرج من جحيم اخوها الاكبر ورزقت ببنوته الموضوع ما طولش في الكلام ده اكتر من اسبوع وبعدها بدانا نتكلم في الجنس وانها محرومة وجوزها اخر مرة نزل فيها من سنتين
وبدانا بتكلم في السكس وانام معاها في التليفون واطلب منها تعمل كل حاجة وكانت بتنفذ المهم هيا اتبسطت اوى وبقت بتكلمنى فووون فى وقت مش بليل بس لدرجة انها مرة كلمتنى وانا في المواصلات وعايزانى انام معها طبعا رفضت استمر الموضوع كده حوالي شهرين وكنت ساعتها بشتغل في جورنال درجه تالته
بعد شهرين من علاقتنا ربنا فتح عليا ودخلت جريده كبري المهم زاد مرتبي اضعاف اضعاف ما كنت بقبض وقدرت اشتري عربية فيات صغيرة المهم لما قولتلها كانت مبسوطة جدا جدا وبعتلي هدية مع واحدة صاحبتها عشان هيا مش بتنزل مع العلم انى طول الشهرين دول ماطلبتش منها ولا مرة اننا نتقابل وبعدها طلبت منى اجى بالعربيه اخدها
ونخرج بشرط اننا ما نطلعش من العربية في الاول رفضت لانها مجنونه جنس وممكن تطلب معها في العربيه وده علي جثتي انه يحصل واخيرا وافقت بشرط اننا نتقابل في المترو ونفضل اعدين فيه اقتنعت بعد الحاح منى اتفقنا لكن القدر كان ليه كلمته وعملت حادثه وانا راجع من اسكندرية بعد مؤتمر دولي هناك
ودخلت المستشفي 10 ايام كان كسر في رجلي وكسر في الحوض كانت بتموت كل يوم عايزانى اشبعها جنس كالعاده بس مينفعش ولما خرجت كنت في فتره نقاهة اتصلت بيا في يوم الصبح حوالي الساعه 7 الصبح واحنا كنا لسا قافلين التليفون حوالي الساعه 4 الفجر رديت عليها وانا في قمة غضبي انها صحتنى لاقيتها بتقولي قوم البس هدومك
واركب المترو وانزل حلوان وكلمنى قولتها في ايه قالتلي امى وابويا واخويا راحو عزا في البلد (الفيوم ) ومش هيرجعو غير بليل قومت ولبست ونسيت التعب والنوم وامي صحيت قولتلها صحابي في الشغل عايزانى انزل وانا تعبان وعايز اغير جو واخدت عكازى ونزلت
ووصلت حلوان كلمتها وصفتنى اوصلها ازاى وفضلت معاه علي التليفون لحد ما دخلت البيت وهو عبارة عن بيت ريفي واسع مكون من 4 ادوار قالتلي اطلع الدور التانى وطلعت على السلم وكانت المفاجاة اللى ازهلتنى
الباقي في الجزء التانى عشان تعبت وهيجت كمان لما فتكرت اليوم ده