النيكرومانسي
08-20-2020, 06:44 PM
هاي انا سامي 27 سنة من الجزائر عايش مع عيلتي الي هي امي أسماء 45سنة وسهيلة 20سنة ,بابا متوفي انا عندي محل سوبر ماركت ودا الي معيشنا ،سهيلة بتدرس هي في اعدادي وماما كانت بتشتغل فورشة خياطة بس سابت شغل بسبب بعض المشاكل .
ازاي تحولت لديووث لعيلتي فالاول كانت اختي وبعدين امي دي قصة طويلة وكله بصدفة في مرة مرات كنت قاعد فالبيت بشووف مسلسل جيم اوف ثرونز على لابتوب بتاعي وبعد حوالي ساعة كدة خصلت فورجة على الحلقو وكنت حطفي اللاب واطلع بس لاقيت اختي أسماء جاية عليه وطلبت مني انها تعمل بحث مدرسي من على اللاب توب عشان متظطرش تروح تعمل البحث فسايبر فالاول رفضت بس بعد الحاح الماما وافقت وخليتها قاعدة على اللاب توب وطلعت وقتها كانت ساعة خمسة العصر وكنت متواعد مع صحابي اننا نقعد نلعب دومنا(ديمينو) على القهوة وكنت مضايق ان كريم جاي معاهم عشان كنت متخانق معاه وكارهين بعض أساسا وسبب الكره دا اننا مرة من المرات كنا مع بعض انا وهو كنا بنلعب كرة ضد بعض هو في فرقة وانا في فرقة وحصل بينا تلاحم ووقعنا وقمت انا وقعدت ازعقله وشتمته ومسكته من قميصه وكنت حضربه وهوبيحاول يفلت وجم اصحابنا فرقو بينا بس قلت له انت راجل تعال ونسويها راجل لراجل وصحابنا كانو بيحاولو يسكتوني فشتمتهم كلهم فزعلو مني وقالو لي اتفلق ووقفو يتفرجو علينا ومسكت انا وكريم فبعض وبتدينا نضرب بعض بس رغم قوتي وهياجي مقدرتش عليه واكلت علقة سخنة من كريم وبتديت اعيط وبترجاه يسيبني فبتدا يقولي قول سيبني يا سيدي
كريم: قول سيبني يا سيدي كريم
انا: سيبني ارجوك يا سيدي كريم
بس كريم موقفش ضرب فيا بالقلام علا وشي وبعدها لفني وجا ورايا وحضني من ورا وحسس بزبه علا طيزي وبعدها سابني وصحابنا ميتين من ضحك ومتشفين فيا ورجعت لبيت وانا بعيط ودخلت استحميت عشان ماما متعرفش وفضلت فترة ما اكلمش صحابي بس حبة حبة رجعنا نكلم بعض بس ما بكلمش كريم ابدا وروحنا قعدنا علا القهوة وفضلنا مستنين كريم بس مجاش وانا كنت مبسوط انه مجاش وعلا ساعة سبعة ونص بعد المغرب اتفرقنا وكله راح لحاله ورجعت انا لبيت ودخلت غرفتي وكان لاب بتاعي لسه شغال فقلت ايه دا هي سهيلة فضلت مشغلة لابتوب ساعتين ونص؟
ناديت علا سهيلة عشان اسألها فسابت الي فإيدها وجات
انا: سهيلة ليه اللاب لسه شغال؟
سهيلة: عشان انا كنت بشتغل عليه
انا: ساعتين ونص بتعملي بحث ليه
سهيلة: عشان دا بحث مدرسي وانا مش عاوز أي حاجة لازم يكون دقيق وصحيح
قولت لها تمشي وحطيت اللاب جمبي وقمت غيرت هدومي وقلت ادخل على الفيس علا ما العشا يجهز وبعدما غيرت هدومي حطيت لاب على سرير وقعدت وفتحت الفيس بس كان الحساب بتاعي مش موجود كأني عملت تسجيل خروج فقلت ايه دا وروحت علا الخانة عشان اكتب الإيميل وباسوورد عشان افتح الاكونت بس لاقيت فيه حساب متسجل مع حسابي فستغرب وكان الباسوورد متسجل فدخلت عليه وكان حساب بنت مسمية نفسها عاشقة الورود وبدون ذكاء عرفت ان دا اكون تبتاع اختي سهيلة وكنت بين اكمل واشوف هي بتعمل ايه وبين اني اطلع خالص بس في نهاية قررت اكمل ودخلت علا البروفايل بتاعها وكانت مطلعة كام فيديو لرقص شرقي علا كام صورة لشاكيرا وكنت مستغرب من دا وبعد شوية دخلت علا الأصدقاء واتصدمت ان نص صحابي عندها ومعاهم الحيوان الي اسمه كريم فدخلت علا طول الرسايل واتصدمت لما عرفت كريم مجاش القهوة ليه عشان كان بيكلم اختي سهيلة الي كانت بتكلمه من لابتوب بتاعي فالاول غضبت بس قلت اما اشوف هما كانو بيتكلمو فايه
كريم: هاي
سهيلة: هاي ازيك
كريم: وحشاني يا بت
سهيلة: وحشاك ايه محنا بنتكلم علا طول
كريم: الا صحيح صلحتي الموبايل بتاعك ولا لسه
سهيلة: لسه انا بكلمك من لابتوب بتاع سامي اخويا
كريم: ههههههه هو فين اخوكي ؟
سهيلة: مشي من عشر دقايق بتسأل ليه
كريم: لا بسال بس اوعي يا بت يكون بيضايقك؟
سهيلة: أحيانا بيرخم عليا
كريم: يا ابن الكلب يا سامي لو مسكتك حنيكك يا بنت لو عايزة اروح دلوقتي القهوة واضربه زي المرا قدامهم ازاي يضايقك يا بنت انتي بتاعتي
سهيلة : حبيبي يا كيمو
...انا كنت مصدوم من الي بقراه اختي مصاحبة عدويا وبيشتمو فيا احااااااااااااا
كملت قرايا وكنت حاسس احاسيس غريبة بين غضب واثارة واستغراب
كريم: امتى يا بت تبقي فحضني واتمتع بيك
سهيلة: قريب يا حبيبي
كريم: مش قادر يابت بقولك ايه ابعتي ليه فيديو وانتي بترقصي مشتاقلك
سهيلة: حاضر يا حبيبي استنا شوية
ودخلت علا الفيديو اشوفه ولاقيت سهيلة بترقص علا اغنية من أغاني شاب خالد وكانت تقريبا مش لابسة حاجة وباين ان دا متصور قبل ما موبايلها يتكسر طلعت زبي وابتديت اضرب على الفيديو وكملت قرايا فالرسايل
كريم: احححح جسمك ملبن يا بت كسم حلاوتك
سهيلة: عجبتك يا حبيبي؟
كريم: اوي اوي نفسك في ايه يا حبيبتي؟
سهيلة: نفسي تنيكني وتفشخني هنا فبيتنا
كريم: انا ميهمنش اجي انيكك فاي حتة
سهيلة: بس لو جيت بيتنا ممكن اخويا يمسكنا
كريم: كسم اخوكي انا لو مسكته حقلعه ملط وابول عليه وانيكك قدامه واجيب لبني فطيزك واخليه يلحس لبني من خرمك
سهيلة: اححححححححححححح
كريم: لازم نلتقي يا حبيبتي ونكون مع بعض
سهيلة: اكيد بس فين و امتى؟
كريم: بعد يومين بعد متطلعي من المدرسة مترجعيش علبيت حاجي اخدك ونروك مع بعض اوك يا حبيبتي
سهيلة: اوك يا عمري
..............
قعدت اضرب علا الكلام وانا حاسس بكريم بيذلني ويهني لحد ما نطرت لبني وغرقت كل حاجة فقمت مسحت لبن وطفيت اللاب وقمت استحم
دي بداية معرفتي بان اختي شرموطة وبداية اني بقيت عرص لو عجبكم القصة حكملها شكرا
سامي العرص
ازاي تحولت لديووث لعيلتي فالاول كانت اختي وبعدين امي دي قصة طويلة وكله بصدفة في مرة مرات كنت قاعد فالبيت بشووف مسلسل جيم اوف ثرونز على لابتوب بتاعي وبعد حوالي ساعة كدة خصلت فورجة على الحلقو وكنت حطفي اللاب واطلع بس لاقيت اختي أسماء جاية عليه وطلبت مني انها تعمل بحث مدرسي من على اللاب توب عشان متظطرش تروح تعمل البحث فسايبر فالاول رفضت بس بعد الحاح الماما وافقت وخليتها قاعدة على اللاب توب وطلعت وقتها كانت ساعة خمسة العصر وكنت متواعد مع صحابي اننا نقعد نلعب دومنا(ديمينو) على القهوة وكنت مضايق ان كريم جاي معاهم عشان كنت متخانق معاه وكارهين بعض أساسا وسبب الكره دا اننا مرة من المرات كنا مع بعض انا وهو كنا بنلعب كرة ضد بعض هو في فرقة وانا في فرقة وحصل بينا تلاحم ووقعنا وقمت انا وقعدت ازعقله وشتمته ومسكته من قميصه وكنت حضربه وهوبيحاول يفلت وجم اصحابنا فرقو بينا بس قلت له انت راجل تعال ونسويها راجل لراجل وصحابنا كانو بيحاولو يسكتوني فشتمتهم كلهم فزعلو مني وقالو لي اتفلق ووقفو يتفرجو علينا ومسكت انا وكريم فبعض وبتدينا نضرب بعض بس رغم قوتي وهياجي مقدرتش عليه واكلت علقة سخنة من كريم وبتديت اعيط وبترجاه يسيبني فبتدا يقولي قول سيبني يا سيدي
كريم: قول سيبني يا سيدي كريم
انا: سيبني ارجوك يا سيدي كريم
بس كريم موقفش ضرب فيا بالقلام علا وشي وبعدها لفني وجا ورايا وحضني من ورا وحسس بزبه علا طيزي وبعدها سابني وصحابنا ميتين من ضحك ومتشفين فيا ورجعت لبيت وانا بعيط ودخلت استحميت عشان ماما متعرفش وفضلت فترة ما اكلمش صحابي بس حبة حبة رجعنا نكلم بعض بس ما بكلمش كريم ابدا وروحنا قعدنا علا القهوة وفضلنا مستنين كريم بس مجاش وانا كنت مبسوط انه مجاش وعلا ساعة سبعة ونص بعد المغرب اتفرقنا وكله راح لحاله ورجعت انا لبيت ودخلت غرفتي وكان لاب بتاعي لسه شغال فقلت ايه دا هي سهيلة فضلت مشغلة لابتوب ساعتين ونص؟
ناديت علا سهيلة عشان اسألها فسابت الي فإيدها وجات
انا: سهيلة ليه اللاب لسه شغال؟
سهيلة: عشان انا كنت بشتغل عليه
انا: ساعتين ونص بتعملي بحث ليه
سهيلة: عشان دا بحث مدرسي وانا مش عاوز أي حاجة لازم يكون دقيق وصحيح
قولت لها تمشي وحطيت اللاب جمبي وقمت غيرت هدومي وقلت ادخل على الفيس علا ما العشا يجهز وبعدما غيرت هدومي حطيت لاب على سرير وقعدت وفتحت الفيس بس كان الحساب بتاعي مش موجود كأني عملت تسجيل خروج فقلت ايه دا وروحت علا الخانة عشان اكتب الإيميل وباسوورد عشان افتح الاكونت بس لاقيت فيه حساب متسجل مع حسابي فستغرب وكان الباسوورد متسجل فدخلت عليه وكان حساب بنت مسمية نفسها عاشقة الورود وبدون ذكاء عرفت ان دا اكون تبتاع اختي سهيلة وكنت بين اكمل واشوف هي بتعمل ايه وبين اني اطلع خالص بس في نهاية قررت اكمل ودخلت علا البروفايل بتاعها وكانت مطلعة كام فيديو لرقص شرقي علا كام صورة لشاكيرا وكنت مستغرب من دا وبعد شوية دخلت علا الأصدقاء واتصدمت ان نص صحابي عندها ومعاهم الحيوان الي اسمه كريم فدخلت علا طول الرسايل واتصدمت لما عرفت كريم مجاش القهوة ليه عشان كان بيكلم اختي سهيلة الي كانت بتكلمه من لابتوب بتاعي فالاول غضبت بس قلت اما اشوف هما كانو بيتكلمو فايه
كريم: هاي
سهيلة: هاي ازيك
كريم: وحشاني يا بت
سهيلة: وحشاك ايه محنا بنتكلم علا طول
كريم: الا صحيح صلحتي الموبايل بتاعك ولا لسه
سهيلة: لسه انا بكلمك من لابتوب بتاع سامي اخويا
كريم: ههههههه هو فين اخوكي ؟
سهيلة: مشي من عشر دقايق بتسأل ليه
كريم: لا بسال بس اوعي يا بت يكون بيضايقك؟
سهيلة: أحيانا بيرخم عليا
كريم: يا ابن الكلب يا سامي لو مسكتك حنيكك يا بنت لو عايزة اروح دلوقتي القهوة واضربه زي المرا قدامهم ازاي يضايقك يا بنت انتي بتاعتي
سهيلة : حبيبي يا كيمو
...انا كنت مصدوم من الي بقراه اختي مصاحبة عدويا وبيشتمو فيا احااااااااااااا
كملت قرايا وكنت حاسس احاسيس غريبة بين غضب واثارة واستغراب
كريم: امتى يا بت تبقي فحضني واتمتع بيك
سهيلة: قريب يا حبيبي
كريم: مش قادر يابت بقولك ايه ابعتي ليه فيديو وانتي بترقصي مشتاقلك
سهيلة: حاضر يا حبيبي استنا شوية
ودخلت علا الفيديو اشوفه ولاقيت سهيلة بترقص علا اغنية من أغاني شاب خالد وكانت تقريبا مش لابسة حاجة وباين ان دا متصور قبل ما موبايلها يتكسر طلعت زبي وابتديت اضرب على الفيديو وكملت قرايا فالرسايل
كريم: احححح جسمك ملبن يا بت كسم حلاوتك
سهيلة: عجبتك يا حبيبي؟
كريم: اوي اوي نفسك في ايه يا حبيبتي؟
سهيلة: نفسي تنيكني وتفشخني هنا فبيتنا
كريم: انا ميهمنش اجي انيكك فاي حتة
سهيلة: بس لو جيت بيتنا ممكن اخويا يمسكنا
كريم: كسم اخوكي انا لو مسكته حقلعه ملط وابول عليه وانيكك قدامه واجيب لبني فطيزك واخليه يلحس لبني من خرمك
سهيلة: اححححححححححححح
كريم: لازم نلتقي يا حبيبتي ونكون مع بعض
سهيلة: اكيد بس فين و امتى؟
كريم: بعد يومين بعد متطلعي من المدرسة مترجعيش علبيت حاجي اخدك ونروك مع بعض اوك يا حبيبتي
سهيلة: اوك يا عمري
..............
قعدت اضرب علا الكلام وانا حاسس بكريم بيذلني ويهني لحد ما نطرت لبني وغرقت كل حاجة فقمت مسحت لبن وطفيت اللاب وقمت استحم
دي بداية معرفتي بان اختي شرموطة وبداية اني بقيت عرص لو عجبكم القصة حكملها شكرا
سامي العرص