دخول

عرض كامل الموضوع : ( أمير و اختة رحاب )


الطيار طاير
04-22-2016, 09:52 PM
قصة
اختى حلمى منذ الطفولة ( أمير و اختة رحاب )
منذ ان كنت طفل وانا كنت عاشقا للجنس عاشقا للتعرف على هذا العالم الملىء بالمتعة واللذة
حينما دخلت الثانوية العامة تعلمت الكثير عن الجنس من اصدقائي وبدات اتعرف اكثر على المواقع الجنسية وبدات اقرا القصص الجنسية الا انني لم اتخيل يوما ان هذه القصص حقيقية
لم اكن اتخيل يوما ان تحدث هذه القصص لا يمكن ان يمارس الابن الجنس مع امه او ان يمارس الاخ مع اخته الا انني بدات اتخيل هذا واتخيل انني امارس مع اختي
ولكني كنت مقتنع ان هذا لا يمكن ان يحدث فى مجتمعنا حتى حدثت هذه القصة
فى البدايه احب ان اعرفكم بنفسي و
انا امير من الاسكندرية ولي اخت وحيدة اسمها رحاب عمرها الان 28 سنة وانا عمري حاليا 20 عام اى كان عمرى وقتها حوالى 14 و هى 22تقريبا
*
بدات الاحداث عندما كنت في الصف الثالث الاعدادي
كنا بنصيف في مطروح وكان الشاليه اللي ماجرينه دور ارضي وفي يوم رجعنا من البحر ودخلت اختي رحاب تاخد دوش وفجاة سمعنها بتصرخ جرينا كلنا بابا و ماما و انا
وهي كانت فتحت الباب و الرعب على وشها وقالت ان وهي بتستحمى شافت في المرايا شخص بيبص عليها من شباك الحمام ولما صرخت هرب فخرج بابا و ماما يفتشوا حوالين الشاليه ………………………………………….. ………
وانا وقفت متحركتش من مكانى وقفت مندهش من اللى انا شايفه فى لحظه من لحظات العمر الجميل ما هذا الجمال ماهذا الجمال هل في فالعالم جمال كده جسم رحاب اختي جميل جدااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا ا
ابيض وطري بزازها مدوره فوق المتوسطه متوسطة الحجم حلمتاها وردى كسها ابيض وعليه شعر ذهبى خفيف يااااااااااااااااااااااااااااااااه مين يا ترى حيتمتع بيها ده سؤال جه في
ذهني لحظتها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وفجاة فاقت لنفسها انها واقفه قدامى عريانه واسترديت وعي على صوتها
امير انت لسه واقف هنا ليه؟.
انا : انا واقف معاكي لغاية ما يجوا وساعتها لبست الروب وسترت جسمها بس كنت
انا حفظته
ومر هذا الموقف وتبدلت الايام ومرت السنين و اتجوزت وانا دخلت الجامعة
ونسيت هذا الموقف ولكني لم انسى حلمي
لم انسى جسم رحاب ما زلت احلم واتمنى هل ياتي اليوم الذي اتمتع فيه بهذا
الجسد ؟ هل ياتي اليوم الذي امارس فيه الجنس مع اختي ؟
وفي احد الايام ذهبت لزيارتها وقامت ابنتها الكبيرة هيام فتحت الباب
قلتلها ازيك يا هيام قالت كويسة يا خالو
انا : ماما فين ؟ هيام: ماما جوة
انا امال : اخواتك و لاء و اسماء فين ؟ قالتلى نايمين يا خالو
ان : السلام عليكم ازيك يا رحاب
كويسة انت عامل ايه يا امير واحشني موت يا هراب ياللى ما بتسالش
انا : تمام عايش بس انتى عارفه المشاغل و انتى عارفه انا مافيش حاجه فى الدنيا تاخرنى عنك ابدا
وفضلنا قاعدين لغاية ما بنتها نامت
سالتها عاملة ايه مع طارق؟
رحاب: كويسة وتنهدت بشدة
انا: في ايه هو مزعلك ولا ايه ؟ قولي لو مضايقك فى حاجه اتكلم معاه
رحاب : لا ابدا انت عارف الحياة ومشاكها
انا : اتكلمي على طول في ايه؟
رحاب: مش عارفة بس حاسة ان انا وطارق بعاد عن بعض مش بنتكلم مع بعض زي
زمان مش بنخرج كتير مع بعض
انا : انتي غلطان انتي خلفتي 3 بنات كلهم فوق بعض يعني الخروج بيهم صعب
عشان الزحمة والموصلات ده غير شغله
رحاب : انا عارفة بس اعمل ايه انا كمان زهقت امبارح زي انهارده زي بكرة
انا : بصي انا مقتنع ان الست هي اللي تقدر تتحكم في سعادة البيت
يعني مثلا فيها ايه لو يوم تجيب العيال عندنا في البيت وتنزلي انتي وطارق
تخرجوا وتتفسحوا وترجعوا باليل تقعدوا لو حدكوا في هدوء وترجعوا اول ايام
الجواز وتعملوا شهر عسل جديد
رحاب : ههههههههههههههههههه شهر عسل ايه ياسيدي ده انا نفسي حتى
في يوم مش شهر
انا : يوم ليه ؟ ليه هو مفيش خالص ؟
رحاب : خاااااااااااااااااااااااااااالص
انا : ممكن اسالك سؤال بايخ ؟ قالتلى اتفضل
انا : انتي اخر مرة اشتريتي فيها هدوم للبيت لطارق امتى فاهماني طبعا
رحاب : انتي قليل الادب ورخم يااااض ازاي تسالنى كده
انا : ماشى يا ستى انا غلطان بس لعلمك انتي بطريقتك دي هضيعيه منك
رحاب : بعد لحظة صمت يعلوها الخوف و يكسوها الخجل بصراحة من مدة كبيرة بس اعمل ايه انت عارف الظروف والغلاء
انا: طب ايه رايك انا لسة قابض تعالي ننزل ونشتريلك كام حاجة كده
رحاب : بجد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا : يالا تعالي الوقت لسة بدري تعالي نودي العيال عند
ماما وننزل
رحاب : اوك يالا بينا
فعلا ونزلنا وتخيلتها قدامى واخترت لها الهدوم على ذوقى وبنفسي ورجعنا على بيتها
رحاب : حضنتى و قالتلى شكرا يا امير انت جبتلي حاجات كتيرة حلوه و غالية
انا : ولا يهمك المهم يالا جربيهم عشان لو فيهم حاجة نغيرهم وعشان اشوفهم
عليكي
رحاب : نعم يا خويا ؟. تشوفهم عليا ازاى يعنى ؟ انت اتجننت و لا ايه ؟
انا: في ايه مالك يا بت انتى اتهبلتى و لا ايه انتى اختي وانا اخوكى وعايز اقلك راي يعنى مش هاكلك و لا اخطفك يالا بقى ما تضيعيش الوقت
رحاب : سكت وقالت اوك
دخلت اوضتها تغير هدومها وخرجت لابسة قميص نوم من اللي اشترناه لونه ابيض
3 قطع سنتيانة وكلوت وعليه زي قميص شفاف و الكلوت رفيع والسنتيانة شفافه صدرها مفتوح و ضيقة
عشان تبين حلماتها و بزازها
اللون الابيض على جسمها الابيض جنان
بصراحه انا شفتها حاسيت انى روحى بتطلع منهى و عقلى طار
رحاب: ايه رايك
انا : قولتلها انتي روعة لفى كده روحى لقدام ارجعى تانى ارفعى رجل على الكرسى و خلى التانيه على الارض بصراحه بصراحه انتي روعه انتى اجمل بنت شوفتها يخربيت جمالك ايه جسمك ده الجسم ده موزه موزه ده انتى خساره فيه اللى مش بيقدر الجمال ده
معقوله الجمال ده كان معايا السنين دى كلها وعمري ما شوفته بالوضوح ده وجوزك بكل سهولة يتمتع بيه
انتي جملة اوي
وبدات اقرب ناحيتها
رحاب : امير اعقل بلاش تهور اعقل يا مجنون
انا : ده الجنون اني اسيبك وبعدين انتي بتقولي بقالك مدة محرومه
رحاب: يا امير انا فعلا محتاجة بس انت اخويا
انا مخلتهاش تكمل وبدات احضنها وابوسها
رحاب : يا امير لا . لا بلاش بلاش
انا : انا عايزك من زمااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااان
متخفيش محدش حيعرف
وفعلا بدات مع كلامي وبوسي وتدليكي وتحسسي على جسمها تهيج
بدات الحس بزازها و اعضها و امص حلمتها اللى بدات تقف اكتر وبدات تتاوه وتصرخ وانا بمسك بزازها احسسهم علييهم شويه و اعصرهم شويه واشد حلاماتها و اضربها
على طيزها
وببوس رقبتها بلحس بلساني ودنها هى بقيت في عاااااااااااااااالم تاني من
المتعة شيلتها و نيمتها على السرير بدات انزل ابوس والحس بزازها و بطنها وسرتها حطيط
ايدي على بطنها
ونزلت على كسها الناعم الابيض لاقيتها اتنفضت بقوه
وبدات تصرخ اةةةةةةةةةةةةةةةة اهههههههههههههههه اااااااحححححححححححححححححححح
ااااافففففففففففففففففففففففففففف
الحسه يا امير الحس كسي الشرموط
بدات الحس كسها وهى تصرخ جاااااااااااااااااااااامد
اهههههههههههههه اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةفففففففففففف ففففففففففففففف
ااااااففففففففففففففففف جااااااااااااااااااااامد الحس جامد عض الزنبوره
قلعت بنطلوني واخدنا وضع 69 وبدات تمص زبي امممممممممممممممم
وانا فضلت الحس
كسها قالت لى تعالي بقى مش قادره عايزه اتناك و اتفشخ
وفعلا عدلت نفسى و لسه بقرب منها لاقيتها بمنتهى الشهوه و القوه مسكته بايديها و شدته و دخلته فى كسها
ياااااااااااااااااااااااااااه حلمي بيتحقق زبي في كس اختي انا مش
مصدق انا اسعد انسان في العالم
وبدات انكها وهي بحبك يا امير بحبببببببببببك اووى
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة يا امير
نيكنى اوى نيكنى جاااااااااااااااااااااااااااااامد نكني جامد وافشخنى اةةةةةةةةة كمااااااااااااااااااااان كماااااااااااااااااااااان نيك يا دكرى نيك كمان يا اسدى يلا نيك لبوتك و شرمطها
انا: سخنت جامد وو لعت و قولتلها
هينزلو هينزلوا اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
هى : بترتعش و تحضنى جامد
وعسلها بينزول على زبي وانا كمان وفى لحظه ما كنت بنزلهم جيت اسحب زوبررى عشان انزلهم بره لاقيتها شدتنى و ضمتنى بكل قوه ولفت رجلها على ظهرى و صرخت لااااااااا نزلهم جوه خليهم يطفوا نار كسى
فضلت انكها مدة 3 ساعات اول مره نزلتهم فى كسها وتانى مره نزلتهم فى خورم طيزها و تالت مره شربت شويه و الباقى نزلتهم على بزازها و بطنها
وهي دعكت جسمها بيه وحضنتها ونمنا وبعد ما صحينا
بصتلها وقلتلها انتي تجنني واخدتها في حضني بدات تبكي وقالت يا امير اللى حصل ما بينا ده غلط واللي
عملناه مش لازم نعمله تاني ارجوك مش لازم حد يعرف ومنعملش كده تاني ارجوك
يا امير
انا متخافيش اهلنا مش هيعرفوا و جوزك اهو مسافر بقاله مدة وانتي محتجاني وانا كمان محتاجلك احنا
معملناش حاجة غلط ده الغلط انك تبقي محرومة وتسكتي او تبصى بره الغلط اني اكون
معاكي وتحرمي نفسك من المتعة دي وتحرمينى منك
رحاب انتي جميلة حرام تحرمي نفسك وتحرميني من جسمك ده واوعدك محدش حيعرف خالص و بعد أن هدأت اتفقنا ان لا تحرمنى منها وان يبقى هذا سر بيننا

شاطى العطش
04-22-2016, 10:10 PM
/ (/>

الطيار طاير
04-23-2016, 10:44 PM
تسلم ومرورك بيسعدني

مصراوى جديد
05-27-2016, 12:59 AM
حلووووووووة اووووووووووووووووووووي

mandoaz
05-28-2016, 12:55 PM
مشششششششششششششششششششششششششششششششششش شششششششششششششششكور

بدلع النسوان
05-28-2016, 01:55 PM
رووووووووووووووووووعه

عاشق كس الاخت
05-30-2016, 08:00 PM
قصة جميلة
و ملاحظة صغيرة للاعزاء عشاق سكس المحارم و خصوصاً بين الاخوة و الاخوات
عندما تمارس الجنس مع اختك عاملها معاملة الزوج لزوجته برقة و حنية و لا تجعلها تفقد اي شيء من لذة الجنس
و جيد عملت عندما قذفت في كسها لتشعرها بالراحة النفسية

أفندينا
05-30-2016, 10:07 PM
حلووووووووة اووووووووووووووووووووي

كلي نار
05-30-2016, 11:55 PM
احلى متعه بجد

Catch me if you
12-11-2018, 02:24 PM
قصة في منتهي الجمال

الحر الجارح
02-11-2019, 07:35 PM
مشكور يا معلم حلوة اوى اوى

Squall Leonhart
04-11-2019, 09:52 PM
حلوة قوى وجميلة قوى

الزانتي
04-14-2019, 06:13 PM
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤع ة



/archive/index.php/t-465502.html/archive/index.php/t-428348.htmlقصص جنسيه محارم ستيقصص سكس تبادلت انا والخنيث site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-460556.html/archive/index.php/t-184680.htmlقصص سكس سحاق مساجقصص سكس ناكوني ابي واخيامص زب زوجي قصص سكس/archive/index.php/t-423188.html/archive/index.php/t-310537.htmlقصص نياكقصص سكس صاحب زوجي ناكني وزوجي سكران.comقصص قصيرة جدا: أختي الصغيرة وزبي الكبير.com/archive/index.php/t-297710.htmlقصص سكس خطيبيتي واخواتها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-493546.html/archive/index.php/t-270462.htmlخالتو المحجبه قصص سكسقصص سكس سودانيه سكس نيك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-93008.htmlقصة ناكني جارنا /archive/index.php/t-410060.html/archive/index.php/t-364992.html/archive/index.php/t-139201.html/archive/index.php/t-278927.html/archive/index.php/t-114906.html/archive/index.php/t-230091.html/archive/index.php/t-398992.html/archive/index.php/t-396028.html/archive/index.php/t-6616.html/archive/index.php/t-452752.htmlفوتلي زبك بكسي وططيزصوره شراميط وخول/archive/index.php/t-71133.html/archive/index.php/t-36119.html/archive/index.php/t-370736.html/archive/index.php/t-156627.html/archive/index.php/t-526714.htmlقصص سكس فرنسي/archive/index.php/t-351531.htmlزوج امي وكسي الضيق وزبه قصص سكس محارم/archive/index.php/t-125878.htmlقصة سحاق شربات وبنت عمتهاقصص.جنس.سكس.مغربقصص سكس مصوره كامله/archive/index.php/t-257647.html/archive/index.php/t-496867.htmlقصص سعوديه نيك تحرش في عامل site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-346020.html/archive/index.php/t-6306.htmlقصص سكسس اصبحت ديوث علي امي بسبب اصحابي الارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-139855.html/archive/index.php/t-41804.htmlقصص شرموطة سحاقية/archive/index.php/t-5971.html/archive/index.php/t-243308.htmlقصص اخوي الخول السالب  site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-308076.htmlقصص سكس انيك زوجت اخي نيك يمنيقصص سكس نيك الام بالغلطقصص سكس محارم اغريت اخي عبر الانترنت.com site:rusmillion.ruقصتي في الجنس مع اختي في المراهقة site:rusmillion.ruقصص سكس الراعي السوداني وزوجة الكفيل السعودي.com/archive/index.php/t-155182.html/archive/index.php/t-432383.html/archive/index.php/t-283412.html/archive/index.php/t-292558.html/archive/index.php/t-218123.htmlكلبتى ستى طيزك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-398681.htmlسكس نيك قصص /archive/index.php/t-538430.htmlقصص سكس اناواختي وحمم اسبحه.comقصص سكسيه زوجتي وعامل المزرعه الافريقي/archive/index.php/t-5981.htmlقصص لواط ناو/archive/index.php/t-123078.htmlقصة نيك العنيد السلسلة الثانيه نسونجي/archive/index.php/t-110284.htmlقصص نيك قصتي مع الممحونات السعوديه site:rusmillion.ruاصدقائى ينكونى لواط/archive/index.php/t-126473.htmlقصص نيك الجارة/archive/index.php/t-126224.html/archive/index.php/t-440030.html/archive/index.php/t-456190.htmlقصص نيك قزف جوا الكوسقصص مصوره سكس الاخت "كامله"/archive/index.php/t-6231.htmlقصص سكس شواذ والد صديقي/archive/index.php/t-589129.htmlقصص سكس نار عربي سوري site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-292540.htmlقصص سكس صديقي قالي يامعرص site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-581142.html/archive/index.php/t-249417.html/archive/index.php/t-460932.html