leko987
10-04-2017, 11:24 AM
تامر و مرات عمه
الجزء الأول
https://cdn.pornpics.com/pics/2016-09-08/238223_13big.jpg
هحكيلكم قصتي بالتفصيل مع مرات عمي ,و مرات عمي بالزبط شبيهة للي بالصورة اسمها دلال عمرها 47 سنة , جسمها ملين ناصحة و مربربة جدا ..
بدأت قصتي مع مرات عمي لما أتت بيوم لعندنا على البيت و هي بمشاكل هي و عمي ..باتت عندنا اول ليلة و تاني ليلة و تالت ليلة بدون ما يحصل حاجة.. و بصراحة انا كنت بأحاول اهيجها او اثيرها بس هي مش بتعطيتني اهتمام او ممكن من الهموم اللي هي فيها مش مفكرة ايدا بالجنس .
في اليوم الرابع كانو كل اهل البيت خارجين للعمل و انا و مرات عمي لوحدنا في البيت صحيت تقريبا الساعة ال 10 صباحا لقيت مرات عمي لابسة قميص نومها و بتشرب في قهوة و بتقلب في الفيس بوك بتاعها ..و اما نظرت عليها لقيت نص بزازها خارجة برا قميص النوم ..اما ايه بزاز ملبنة بجد و كبيرة جدا ..
قلتلها :صباح الخير يا دلول ..
قالتلي :
صباح النور ..ايه الدلع ده ع الصبح يا تامر ؟؟
مردتش في وجها و اكتفيت بابتسامة ..قامت صبتلي قهوة و قعدنا نتحدث و نتكلم في مشاكلها هي و عمي ..
قلتلها: انتي ايه مشكلتك معاه يا دلال ؟؟
قالتلي :شوف يا تامر ممكن انت اول واحد حقوله ع ايه المشاكل , بصراحة عمك بيتكلم مع ست تانية غيري و انا زي ما انت شايف باهتم بنفسي كتير و باعمل كل حاجة عشان عينو ما تطلع ل برا ..لكن معرفش هو ليه بيتطلع على نسوان تانية غيري حتى اقولك و انا متأسفة اني أتكلم في موضوع زي ده ..حتى صار ما بيحب ينام معايا هنا
انا عملت نفسي عيل اهبل و مايفهمش حاجة ..
قلتلها: ايه هو مابينمش جنبك ؟؟ ولا فين بينام ؟؟
قالتلي :يا تامر مالك مابينمش معايا ..يعني ما بيعملش معايا العلاقة اللي بتحصل بين أي زوجين ..الا لما انا اطلب منو ..و زي منت عارف ..انت مش عيل ؟؟انت شب فهمان ..أي حد بالكون سواء كبير صغير بنت او شب ست كبيرة او صغيرة اكيد بتحب انها تعمل هاي العلاقة مع زوجها ..لانو متأسفة على الكلمة ..الجنس هو أساس أي علاقة بين الزوج و زوجته..
قلتها :صحيح كلامك ..
قالتلي :و انا عشان كدة مش قادرة اقعد بالبيت و مش عارفة اتعامل معاه ازاي ..أي شيء بعملهوله ما بيعطنيش أي اهتمام ..و بيفضل يكلم في الست اللي هو بيتكلم معاها ..
قلتلها :طب ممكن سؤال ؟
قالتلي :تفضل ..
قلتلها :انت يعني مش بتعمليلو أي حاجة تغري ..يعني أي حاجة تخلليه يهيج عليكي ..و يعمل معاكي علاقة زوجية.. قالتلي :اعملو ايه يا تامر اكتر من اني انضف نفسي و جسمي و ارقصلو و البسلو لباس يقوم ال...
و سكتت ...
قلتلها: يقوم اييه ؟؟؟؟
قالتلي :ولا حاجة !!!
حاولت تغير الموضوع ..لكني أصريت انها تقوللي يقوِّم ايه ؟؟و صار وجهها احمر ..
قلتلها :اللباس اللي بتلبسيه بيخللي ايه يقوم ؟؟؟
قالتلي :بيبخللي قضيب الراجل يقوم ..
قلتلها :بالظبط كده زي ما انا قضيبي قايم من لبسك !!!
قالتلي: انت بتقول ايه تامر ؟؟انا قلت اكلمك عن مشكلتي ..اما كلامك قليل الادب ما تقولوش قدامي !!
قلتلها :في ايه يا دلال ؟؟هو انا قلت حاجة !!انا قلتلك بالزبط متل ما قضيبي قايم من لباسك دلوقتي ..
فضلت ساكتة و لقيت منها نضرات على قضيبي بس هي كانت تحاول اني ما احس انها بتظر على زبي , فكرت و قلت لازم اكسر السكوت اللي صار ..
و قلتلها: دلال انت مش عاوزة تنتقمي من عمي ؟؟؟
قالتلي :ازاي انتقم ؟؟
قلتلها: امارس معاكي انا العلاقة الزوجية ..
قالتلي :اخرس خالص ..دنا هأقول لاهلك اما يجو البيت ..
و راحت لغرفتهاا لحقتهاا و قعدت جنبها على السرير ..
قلتلها :يا دلال يا مرات عمي يا حبيبتي ..انتي قلتي انو أي ست و أي شاب ..و أي حد بالدنيا بيكون عاوز يمارس الجنس و انا زي ماانتي عارفة شب عزابي و نفسي امارس الجنس ..و انت دلوقتي اكيد عاوزة تمارسي الجنس ..و انا عاوز اعمل معاكي علاقة حب جنسية ..
و ملامح وجهها تغيرت و وجهها احمر ...
قالتلي: يا تامر مينفعش انا و انت نعمل كدا ده يبقى حرام ..
قلتلها: يا مرات عمي حرام ايه , الحرام ان احنا نبقى عاوزين نعمل كدا مع بعضينا و منعملش , حرام نفضل كاتمين المشاعر الجنسية جواتنا و ما نمارسها سوا ..
قالتلي :بخاف يا تامر ..لا ..
قلتلها: تخافي من مين ؟؟هو مفيش حد في البيت غيرنا ..و لو حد اجى للبيت الباب مسكر ..و احنا اللي نفتح يعني مش ممكن حد يعرف باللي حيحصل بينا غير انا و انت ..
و روحت ماسك ايدها و بوستها و فضلت ماسك ايدها و روحت مقرب منها و بايسها بوسة على خدها..
و قلتلها: ايه قلتي ايه ؟؟
فضلت ساكتة و متكلمتش ..نزلت بقي لتحت شوي و بوستها بوسة على رقبتها..
و قتللها: ايه يا حبيبتي قلتيي ايه ..
و روحت بايدي ماسك بزازهاا فضلت ساكتة و متكلمتش و يااه بزازها طريات جدا جدا و كملت بوس في رقبتهاا و الحس في ودانها و تحت ودانها و رفعت نفسي و صار بقي على بقها صرت ابوس فيها من بقها و الحس في شافايفها و مديت ايدي و صرت احركهاا على كسهاا لقيتها بتحط ايدهاا ورا راسي و بتشد على و صارو شفايفي لازقات في شفايفهاا و منبوس في بعض روحت فاكك رباط قميص النوم و فاتحو و شفت اجمل بزاز بحياتي ايه البزاز دي كبار قوي و حلماتها وردية و حوليهم دائرة كبيرة بنية اللون اما شفت بزازهاا طار عقلي و صرت الحس فيهم و امص في حلماتهاا و هي بتحرك ايدها ع شعراتي و ارضع فيهم كالولد الصغير و صرت انزل و ابوس انزل و ابوس و الحس في بطنهاا و اعض عضات خفيفة لحد ما وصلت لكسها بس وصلت لكسها شميت ريحة وسخة بس في نفس الوقت هجت عليها معرفش ليه !!
و لقيت شعر خفيف جدا على كسها و كسها مربرب ملبن اوي روحت مطلع لساني و لحست زنوبرها بطرف لساني لقيتها ..
بتقول :ااه ...
روحخت غارز راسي بين رجليها و فاتح بقي و لساني طالع من بقي و بلحس في كسهاا و هي بتحرك ايدها على راسي و بتفتج رجليها و بتسكرهم و مرة بتشد على راسي برجليها و مرة بتفتحهمم و بلشت تتاوه ..
و تقولي :احح اح اححوو احوووه بح بح ااااحووه ..
و روحت قايم و شلحت ملابسي و زبي قايم بين رجلي مسكت زبي و عاوز ادخلو بكسها...
قالتلي :لا لا استنى و راحت قايمة و رمياني على السرير و ماسكة زبي و بيضاتي و رافعاهم لفوق و صارت تلحس باخر بيضاتي بطرف لساني يعني اول حز طيزي و تطلع و تلحس بيضاتي و تلحس زبي من تحت ل راس زبي و تحرك راس لسانها دائرة على راس زبي و ترجع تنزل و هي تلحس و حطت زبي في بقها و صارت ترفع راسها و تنزلو و تمص فيه و هي تمص و زبي في بقها و بتحرك لسانهاا على زبي و هوا جوا بقهاا ياااه دي خبررررة بجد و انا من المتعة مقدرتش امسك نفسي و ..
صوتي صار يعلى :اوووه ااااااه ...........
بصوت عالي كنت مستمتع على اعلى درجة من اللي بتعملي إياه راحت مطلعة زبي من بقها و مقربة على زبي ببزازهاا و صارت تحرك لاعلى و اسفل لاعلى و اسفل و حطت زبي بين بزازها و بزقت عليه و مسكت بزازهاا و شدت عليهم و صارت تحرك تطلع و تنزل و بزب بلعب بين بزازهاا و ايه طراوة ايه بزازها و نعومة اييه و انا صرت متل الشرموطة ..
اغنج من متعتي :اااه ااااه اااوووه اااااااه يا دلالل ااااااه انا عاوز انيك يلا..
راحت قامت وقفت على التخت و فتحت رجليها و مسكت زبي و دخلتو بكسها و قعدت فوقي و صار زبي بكسها و هي فوقي و حطيت ايديها التنتين على حنماتي و صارت تفرك فيهم و بتحرك كسها دائرة على زبي و راحت نازلة في حضني و فضلت تحرك كسها دائرة على زبي و صارت تلحس في رقبتي و تبوس فيهاا و تعض عضات خفيفة كالدغدغة و ترفع كسها و تنزللو بالراحة شوي حبة حبة و تنفخ نفسها السخن على رقبتي و تبوس و انا هجت على الاخر و صرت أحاول ارفع زبي بكسها و انزلو لكن مش قادر لان وزنها ثقيل ..
قلتلها: دلال يا بتقومي يا بترفعي نفسك شوييية عاوز انيكك جامد زبي خلاص مش مستحمللل باستي من رقبتي ..
و قالتلي: يووه نيك يا تامرر نيييك ..
و رفعت نفسها و صرت انيك فيها و ارفع زبي و انزل ارفع زبي و انزل و صارت ..
تصوت :اااه ااه حلو يا تامر ااااه ..
و انا من متعتي فيها و معها و من كسها المربرب اللي حسيت انه اكل زبي اكل كنت هايج ع الاخر و بتأوه و بغنج متلهااا و صرنا من متعنا ..
احنا التنين :نتأوه اااه اااه ..
و نبوس في بعض و نلحس في بعض متل المجانين و لقيتها بتقولي كفاية كفاية و قامت عن زبي و قعدت في كسها على بقي و صرنا بوضعية ال 69 و صارت تلحس في زبي لحس و انا الحس في كسها اما ايه حسيت ان نفسي حينقطع من كسها خانقتني فيه خنق و فخادها كبار و مليانات مربربات و جسمها ثقيل اوي فوقي و و صارت تنفخ نفسها الساخن الحار على زبي و تمص تنفخ و تمص و تبزق على زبي ..
قلتلها: كفاية يا دلال زبي مش مستحمللل خلاص ازا فضلتي كدة انا هيجي ظهري قومي ..
قامت عني و رمت نفسها على السرير و انا استعديت اني اطعن زبي بكسها و لقيتها بتمد رجلها و بتحطها زبي و صارت تحرك في رجليها المربرات على زبي لفوق و لتحت و صارت ب اظافر رجليها تحركهم على زبي و تدغدغ زبي باظافر رجليها و انا من متعتي صار بقي مفتوح و عيوني مغمضة ..
و بتأوه :اااه ااه ..
و بزاقتي صارت تنزل من بقي من متعتي و صارت تنقط على زبي و رجليها و مسكت زبي برجليها التنتين و صارت تمرج فيه و تمرق اظافرها على بيضاتي و انا متت من متعتي فتحت رجليهااا و مسكت زبري و دخلتو بسرعة في كسهاا و صرت انيك فيها و و انا ماسك رجليها و رافعهم ..
و هي :اااي اييي اااه اااه ..
و ماسكة بزازهااا ..
و بتتوجع: اااي اااه اااه ..
و صرت انيك في كسهاا و الهث و لساني برا بقي و بلهث تعبت و مش قادر أوقف نيك زبري قتلنييي و صرت انيك اجمد و اسرع و تزداد طعنات زبي لكسها و زبري بيحك ب جدران كسها الدافي السخن الهايج ..
و صرت اصرخ: ااااااخ ااااااااااااااخ ااااااااااااااااه ااااااااااه ..
و هي بتصوت :اااي ايااااي ااه اوووه اوووه ..
و ما صحيت على نفسي الا و زبي برشق المني بتاعي في كسهااا و ارتميت فوقهااا و انا الهث و مش قادر اتحرك قامت رمتني ع السرير و صارت تنضف في كسها من المني ..
و تقولي :ملقتش تجيب المني بتاعك الا بكسي يا عرص ..
و انا فضلت مرتمي على السرير و انا الهث ..
قالتلي :قوم على غرفتك احسن لتنام هنا و يجي حد من اهلك ..انا قايمة اتحمم ..
و قمت على غرفتي و نمت و فضلت نايم لحد المساء من التعب , بصراحة ارهقتني كتير معرفش ليه
الجزء الثاني
بعد عودة مرات عمي لبيتها و صلحتها هي و عمي , بعد شهر تقريبا اهلي ذهبو لمنطقة بعيدة هم و اخوتي لحضور حفل زفاف احدى اقاربي و بقيت انا في البيت لوحدي بسبب عملي , بعد يومين من ذهابي اهلي كنت في احدى الليالي سهران بشرب خمرة و بضرب حشيش و ما سمعت الا باب البيت بدق فتحت الباب والا هي مرات عمي دلال , قلتلها تفضلي قال ابوك فين ؟؟
قلتلها : اصل اهلي راحو لعرس احدى اقاربنا و حيفضلو 5 أيام
قالتلي : خلاص يا تامر بصراحة انا مبقتش قادرة أعيش مع عمك مش قادرة
قلتلها : هو حصل ايه ؟؟
بتقولي تصدق يا تامر الليلة اللي عدت ناكني و طول ما هو ينيك فيا شتم فيا و يقولي يا شرموطة و يا لبؤة هو ينفع الكلام ده ؟؟ اقولك حاجة تانية ؟؟ يا تامر عمك خلاني الحسلو خرم طيزو بعد ما فات الحمام و كان بيضرب فيا بالجلاد على ظهري
قلتلهااا : لاا بصراحة مينفعش كدة لازم المسخرة دي تتوقف و قمت بايسها على خدها و حضنتها
قلتلها : متخافيش كلشي حينحل
قالتلي : لا مش هينحل انا خلاص الراجل ده ميلزمنيش انا مش عاوزاه يا تامر انا أصلا مبقتش احس بالأمان معاه ..
قلتلها : ماشي ماشي دلوقتي انتي روقي و متهزيش اعصابك و روحت بايسها ع راسها و رفعت راسها و بسوتها من شفايفها و قلتلهااا ايه ما اشتقتيليي ؟؟ مش عاوزة تنسي القرف تبع عمي معاي ؟؟
قالتلي : تامر اشتقتللك و عاوزة انسى كل الدنيا معاك انت راجل و جدع يا تامر , قمت لفيت سيجارة حشيش و قعدت اكمل سهرتي اضرب حشيش و اشرب خمرة و هي معاي لقيتها بتقولي انت من ايمتى بتحشش يا تامر
قلتلها : من تقريبا 5 سنين بس محش يعرف اني بحشش اصحي ل تخربي بيتي يا دلولتي ..
قالتلي : لا متخافيش يا توتو سرك في بير كبيير و شاورت على كسها ..
قلتلها : قومي ناخدش دش سوا و بعدها حخليكي تنسي اسمك و اسمي و اضحكنااا ..
قمنا للحمام انا و مرات عمي دلال شلحنا ملابسنا بالكامل و دخلنا تحت الدش و صرنا نبوس في شفايف بعض و زبي واقف على الاخر و ضارب في شفرات كسها و صرت امسك في بزازهاا و ابوس ب شفايفهاا روحت سألتها : انت عمرك انتكتي في طيزك ؟
قالتلي : بصراحة مرة وحدة و ما عدتها لاني توجعت كتير ..
قلتلها : طب ايه رأيك لو تخليني انيكك في طيزك ..
قالتلي : لا يا تامر بلاش كدة انا عاوزة استمتع مش اتوجع ..
قلتلها : نيك الطيز كتير حلو و بتستمتعي فيه اكتر من كسك بس للي يعرف ينيك الطيز ضحكة بصوت عالي و قالتلي حجرب بس ازا توجعت بتطلع زبك بسرعة ..
قلتلهااا : ماشي يا ستي اوامرك ..
راحت لفت و اعطتي ظهرها و وضعت ايديها التنتين على الحيط و طوبزت طيزها روحت انا راكع في البانيو و هي واقفة و صار وجهي مقابل طيزها روحت باعد فلقات طيزها عن بعض و صرت الحس في خرم طيزها بس من كتر ما فلقات طيزها كبيرة صار و كأن وجهي مخروز في طيزها صرت الحس فيها و هي تضغط بايدها على راسي و تأن اااه اوووه اوووح اووه اح احووه و ابوس في فلقات طيزها و اعض عضات خفيفة روحت وضعت صابون على ايدي و حطيت على خرم طيزها و صرت افرك في خرم طيزهاا بالراحة و دخلت بعبوصي في طيزهاا قلتلهاا ايه بيوجع ؟؟
قالتلي لحد دلوقتي لا ..
روحت واقف و قربت ناحية طيزها و رفعت رجل على حافة البانيو و رجلي الثانية فضلت على أرضية البانيو و مسكت زبي و صرت افرك فيه على خرم طيزهاا و كل ما افرك شوي ادفع زبي اتجاه طيزها و صار زبي يدخل شوي شوي قالتلي ااااي ايااي اااي لا تامر طلعو برا طيزيييي ااايبيوجعني كتير ..
قلتلهاا : يا دلال يا حبيبتي استني شوي بس تتعود طيزك على حجم زبي و بعدين حتحسي بالمتعة ..
و كملت ادخل بزبي لحد ما صار كل زبي بطيزها صرت احرك في طيزها شوي شوي و انا ماسكها من خصرها و هي بتأن اااي اااخ اااخ ااااي
قلتلها : ايه حبيبتي بيوجعك ؟؟ ..
قالتلي : دلوقتي خفيف اااي اااي خفيف الوجع ..
مسكتها من خصرها كويس و صرت احرك زبي بطيزها اسرع و اسرع و اسرع اما صار صوت ضرب فخدي ب فلقات طيزها مه الماء يطلع صوت طع طع طع طع طع طع طع و هي بتوصت اااااخ ااااي اااي ااااي ااااخ ااااخ طيزي و انا الهث و اصرخ اااه اوووه طيزك بتجنن يا دلاللل ااااه و مع صوت الصدى اللي موجود بالحمام الصوت كان عالي كتير قوي ..
قالتلي : تامر طلعو طلعو عاوزه امصو ..
روحت مطلع زبي من طيزها و لفت و ركعت على ارض البانيو و صارت تمص بزبي و بتقولي : يااااه طعم طيزي على زبك كتيير زاكيي ..
و صارت تمص بسرعة و تدخل زبي لحد زورهااا و تطلعو و تلحس في راس زبي و في بيضاتي و بتقولي زبرك زاكي قوي يا تامر و تمص تمص لحد ما صرت انا اصرررخ ,,
كفاااااية يا دلاللللل كفاييية قومي قومي زبي ناار زبي نااار مولعة جواتو قومي عاوز انيك ,,
ابعتدت دلال عن زبي و لفت نفسها و قعدة على أرضية البانيو بوضعية ال DoggyStyle و انا ركعت على ارض البانيو و حطيت زبري على خرم طيزهاا و طعنتهاا مرة وحدة و مسكت بزازها بايدي التنين و صرت انيك جامد قوي و اسرع و هي تصوت اااخ اااخ ااااخ و انا بنيك و بلهث و بقي مفتوح و دقات قلبي بتزداد من سرعة نيكي ل طيزهااا و بلهث و صوت فخادي و فخادهاا طع طع طع طع طع طع روحت مادد ايدي على كسها و صرت افرك فيه و هي تصوت ااخ اوووه أي أي طيزيي اااي كسي اااه ااااااه و راحت شايلة ايدي من على كسها و صارت هي تفرك بكسها و تصوت ااااه اااه و انااا اسرع بنيك طيزهااااا و صرخت ااااااااااااااااااااااه و ارتعشت و جابة شهوتهاا و انا فضلت انيك بسرعة جامد في طيزهااا و هي ااخ ااااوف ااوووف و كبيت المني بتاعي في طيزهااا و طلعت زبي من طيزهاا و صار المني بتاعي ينزل من طيزهاا روحت ماخد المني من خرم طيزهاا على صباعي و حاطو في بقها و اكلتو , ارتميت انا على أرضية البانيو بلهث و تعبان قوي لقيتها بتقولي : انا معرفش ليه بحس بمتعة تانية خالص معاك يا تامر و باستني من شفايفي ..
و قالتلي : قوم بقى خلينا نستحم على السريع و نروح ناكل حاجة اصلي جوعانة قوي ..
قمت و استحمينا مع بعض و احنا نحسس على بعض و نبوس في بعض ,,
طلعنا من الحمام و اتصلنا في دليفري جابلنا اكل و أكلناا ,
بعد ما أكلنا و ارتحنا , قلتلهااا يا دلول انا مشبعتش منك و عاوزك كمان و كمان و كمان عاوز افضل انيك فيكي للصبح ضحكة
و قالتلي : اللي تشوفه يا سي السيد يا توتو هيهيهي ..
قمت جبت البنج و الحشيش و صرت اضرب حشيش و اسمع بأغاني ..
قالتلي قوم اشلح يا تامر ,,
قمت شلحت كل ملابسي و قعدت ..
قالتلي انت كمل اللي انت كنت بتعمل بيه ..
و انا كملت اضرب حشيش و اسمع باغاني و راسي و مزاجي عالي قوي , قامت جابت شيء بضراحة مش عارف ايش هو شيء شبيه للزيت و حطتو على زبي و قعدت قبالي و صارت تلعب برجليها في زبي و تمرق أصابع رجليها على بيضاتي و تحط زبي بين أصابع رجليها و تصير تمرج لفوق و لتحت لقيتها بتقولي ايه حلو كدة ؟؟
قلتلهااا : كتيير حلو يا حبيبتي يا دلال ,,
و لفيت سيجارة حشيش و قلتلها تعالي خدي نفس اعمل راس و مزاج قالتلي ماشي نفس واحد , قامت و اخدت نفس و قامت شلحت كل ملابسها و صارت تلعب في زبي بايدها روحت معطيها نفس تاني حشيش و تالت حشيش و طفيت السيجارة و قلتلهلاا قومي على التخت يا حياتي , رحنا على التخت و ارتمت على السرير و انا نزلت ل عند كسها دغري فتحت رجليهااا و صرت الحس في كسهااا و امص و امص في زنبورهاا مص احط زنبورهاا بين شفايفهاا و اسحبوو و ارجع الحس و امص في زنبورهاا و فتحت كسها باصابعي و صرت بطرف لساني ادخلو في كسها و الحس و صرت انيك في بلساني ادخل لساني بكسها و اطلعو و مص في زنورهاا و هي تقولييي ااااااااه اااححححو اااحححو اموووت و افهم انت بتعمل فييااا ايييه يا تامر ااووووف اااه اااخ منك تاامرررر ااااخ و صارت تشد بشعر راسي و تضغط على كسهاااا و انا بلحس و بلحس و بلحس اصل طعم كسها شهي قوي و ماء كسها طعمو غريب فلت الحس في كسهاااا ربع ساعة روحت قمت و صرت ابوس في رقبتها و امص في بزازهاا و ارجع الحس في رقبتهاا و امصهاا و هي بتأن بصوت خفيف ااه ااه و بتحرك راسها يمين شمال و بتقولي دايخة تامر دايخة ..
قلتلهاا من الحشيش يا حبيبتي متخافيش ,,
كملت لحس في رقبتهاا و في بزازهااا و روحت رافع رجل وحدة من رجليها و مدخل زبي بكسهاااا دفعة وحدة صرخت ااااخ و صرت انيك فيها شوي شوي و مع كل حركة بزازها يتحركو و سرعت اسرع بنيكي لهاا و هي بتتصوت ااااه اااي تامر كسسي اااه تامر انا هايجة قوي هو الحشيش بيعمل كده اااااه بيعمل كدة ؟؟؟ اااااه اااااه مش عارفة ايه اللي حصل ليا و ل كسي ااااي تامر اسرع اسرع اسرع افشخني صارت تفرك بكسها و تغنج ااه اااه اااه ااايي اااي و انا بنيك بأقصى سرعة امتلكهااا و بصرخ من متعتي في كسهااا اااه اااه اوووه اوووه و ما لقيتهاا الا بترجف و بتصرخ ااااااااااااي و شادة على زبي بعضلات كسها لدرجة اني مقدرتش اكمل نيك و صرت اصرخ من وجع زبي ااااااااااخ اااخ زبي زبي جابت شهوتها و مرة وحدة ارتخت و غمضت عيونها و صارت تأن بصوت خفيف اااه ااي ااي ااي ,,
قلتلها مالك حاجة ؟؟؟
قالتلي : اصلي دايخة و كسي بيحرق قوي و هايجة تامر انت عملت فيا ايييه ؟؟؟ هو الحشيش بيعمل كل دة ؟؟؟
مردتش عليها طلعت زبي من كسها و بوستها من شفايفها و طلعت بزبي و حطتو في بقها و صرت ادخلو و اطلعو و ادخلو و اطلعو و روحت بازق على بزازها و حاط زبي بين بزازها راحت شدت بزازهاا على زبيي و صرت احرك زبي بين بزازها الكبار الطريات و زبي ضايع بين بزازها من كتر ما هم كبار ,,
قلتلهااا : ايه ارتحت دلوقتي انا عاوز انيك مش قادر ..
قالتلي : متخلص يا واد انا مش شايف ان احنا تعبانين و زبرك أصلا احمر من النيك متخلص يا واد ..
قلتلهااا : اول حاجة مع الحشيش ظهر الراجل بيطول اما يجي , تاني حاجة ده الظهر التاني و من الطبيعي اني أطول ل حد ما اجيبو و انا مستمتع قوي و مش عاوز اجيبو ..
قالتلييي : و انا هايجة قوي و مش عاوزة تنتهي حفلة النيك دي يلاااا قوم ..
روحت نايم جنبها , و نمنا التنين على جنب و صار وجهي مقابل وجهها و روحت مدخل زبي في كسها و صارت هي حضناني بس و احنا نايمن على جنب اما ايه انا مش باين من كتر ما هي تخينة و ملانة و صرت انيك جامد بكسهااا و احرك زبي بكسهاا و شفايفي ماسكين بشفايفها و منبوس في بعض و مرة هي تبزق في بقي و مرة انا ابزق في بقها و الحس في وجهها و برقبتها و بنيك جامد و هي بتصوت اااه يا حبيبي يا تاامر اااه انت بتمتعني قوي بستمتع معاك اااي اصل عمك مبارح ناكني صحيح هو كان مسخ معاي مبارح بس انا معرميش اتمتعت معاه كده ااااه اااااه ااي كسي روحت قالبهاا و صارت على ظهرها و انا فوقهاا و رجليها ورا ظهري و ايديهاا ورا رقبتيي و بنيك في و بهز فيها جامد و بسرع و هي بتصوت اااهه يا حبيبي ااااه ااااي كسي و انا صرناا التنين نهز جامد و التخت بيهز و بيطلع أصوات من كتر الهز و سرعة النيك و من متعتي صرت اعض في رقبتهااا و هي تصوت ااااااااااخ ااااااااخ اااااخ بتعمل ااااااي بتعمل ااااااااي بتعملل اييه يا تامرررر ااااااااااخ و صرت اصرخ باعلى صوت راح اكبو دلالللل لقيتها بتشد فيااا جامد و بتلحس في رقبتي و بتقوليي كبببو يا حبيبي كبببو و ما لقيت حالي الا بصررررخ اااااااااااه من كتر متعتي و كبيت المني بتاعي في كسها و فضلت نايم فوقها و انا بلهث و زبي ارتخى داخل كسها و فضلت فوقها 10 دقايق متكلمتش ولا كلمة , و بعدين قامت نظفت نفسها و رجعت قعدت بحضني و نمناا للصبح
انتظروني في الجزء الثالث مع الجامدة مرات عمي....
الجزء الثالث و ازي اجتمعت مرات عمي و امي على نفس السرير !!
بعد انقطاع ممارستي للجنس مع مرات عمي لمدة شهرين او ثلاث بسبب صلحتها مع عمي و الظروف التي لا تسمح لنا بممارسة الجنس .. اتصلت بمرات عمي دلال قلتلها اني مشتاقلها و عايز نرجع نستمتع مع بعض .. قالتلي : تامر احنا لازم نشوف طريقة ان مستحيل حد يشك بينا لاني دلوقتي حاجي لعندك للبيت مخصوص مفيش أي سبب تاني اجي للبيت او أي حجة اتحججها ..
قلتلها : ان امي بعد يومين رايحة رحلة مع صاحبتها لمنطقة بعيدة و خارجة من الصبح و سترجع بالليل و ان ابوي و اخوتي باشغالهم و ما يرجهو البيت قبل الساعة 7 ..
قالتلي : تمام انا اجهز نفسي و أقول ل عمك اني خارجة مع صاحباتي و اجي عندك ..
و بعدي يوم في الصباح .. امي خرجت على الساعة 9 من البيت و ابوي و اخوتي باشغالهم .. اتصلت بمرات عمي و اعلمتها ان امي خرجت ..
بعد نصف ساعة وصلت مرات عمي لعندي على البيت ..
دخلت مرات عمي و كانت لابسة بلوزة و بنطلون عاديات .. تبادلنا القبلات و قالتلي : انا حدخل الحمام اغير هدومي و اجيك ..
و لما خرجت من الحمام لقيتها لابسة قميص نوم احمر قصير يا دوب مغطي طيزها و صدرها نصف عاري و على وسطها حاطة حاجة سوداء و في رجلها لابسة صندل اسود و خلخال و حاطة مناكير احمر على صوابع رجليها ..
و قالتلي : ايه .. ايه رأيك ؟؟
قلتلها : عسل يا دلوللة عسسل و قمر يا حبيبتي ..
قالتلي : قوم حطلنا مزيكا انا عايزة ارقصلك حبتين .. ع بين ما انت تضرب الحشيش بتاعك يا وسخ عشان اليوم انا عايزة اتمتع على الاخر يا تمورة ..
فعلا قمت و خطيت اغنية شربت سيجارة بني ..
و بتيدن انا الف بسيجارة حشيش و هي بتدت ترقص و تتمايل و تهز بخصرها و طيزها الكبيرة تهتز و انا بشرب بالحشيش و بتديت اسخن عليها.. روحت قايم و جبت قنينة مخصوص للحشيش تسمى بالبنج و صرت احشش عليها و دماغي بقت عالية قوي ..
و روحت واقف و رايح ناحيتها و مسكها من خصرها و صرت ابوس في شفايفها و رقبتها و اعض في ودانها و قلتلها كفاية رقص تعالي معايا ..
طفيت المزيكا و اخدتها ل غرفتي ..
لقيتها بتشلحني في بلوزني و بترميني على التخت و بتقولي : ههششش ولا كلمة ..
و لقيتها بتعض في رقبتي و بتلحس بيها و بتقولي : حخلي كل جسمك علامات عض من كتر ما انا هيجانة ..
وراحت نازلة في بقها على جلمات صدري و بتلحس بيهم و تمصهم و تعض فيهم و انا صرت اتاوه اااه يا دلولة اااي متعضيش كدا بيوجعني يا دودة .. و روحت قايم عن التخت و راميها عليه .. راحت رفعت قميص النوم من ناحية كسها و قالتلي الكس اشتقالك .. لقيته نظيف مفيش عليه ولا شعرة .. روحت موطي ناحية كسها و صرت الحس بيه بطرف لساني و اعض في زنبورها و هي تصوت ااااخ ااااخ ااااحووه يا تاااامر احح حبيبي و راحت رافعة القميص و حاطاه فوق راسي و صار وجهي متغطي بقميص النوم و انا بلحس بكسها روحت عاضض كسها و شاد علييه جامد صرخت اااااااااااااااي يا تاامر مش كدة يا تامر مش كداا بيوجع كدة ..
و مرة وحدة ما سمعت الا صوت امي بتصرخ و بتخبط على الباب .. افتح يا تامر ميين الشرموطة يلي عندك .. افتح يا خول انت فاتح بيت دعارة جوا بيتي ..
لقيت مرات عمي وججها احمر و انا مش عارف اعمل ايه في المصيبة دي .. و مرات عمي بتقولي خربت بيتيي دلوقتي امك حتفضحني حتفضحني يا تامر .. و امي بتخبط افتح لحسن ما اتصل ل ابوك و اعملك مصيبة ..
ما لقيت قدام حل غير اني افتح الباب .. روحت فاتح الباب و اول ما شافتني امي ضربتي بالقلم على وجهي و لما لفت و شافت مرات عمي نصدمت و وضعت ايديها على راسها و قالت : هو انتي ؟؟؟ هو انتي يا محترمة ؟؟؟ هو انتي يا دلال ؟؟؟ عاملة نفسك محترمة و بريئة و بتتناكي من ابن اخو جوزك .. يخرب بيتك طلعتي شرموطة و انا معرفش !!! طلعتي شرموطة و انا فاكرك محترمة و مع مين يا دلال مع ابني !!! و لقيتها بتقولي : و انت يا كلب بتتعب نفسك لييه و لما تكون معايا بتكون تعبان من الشرموطة دي متعباك !؟؟؟
لقيت مرات عمي مصدومة و بتقول ل امي : هو انتي بتعملي كدة مع تامر يا سليمة ؟؟
قالتلها امي : اه يا شرموطة بتناك من ابني ؟؟ عندك مانع ؟؟ ولا حتحاسبيني اني باخد نياكك مني ..
و لقيت امي بتقولي : كنتو بتعملو ايه بالزبط قبل ما اجي للبيت ؟؟
فضلت ساكت و مرات عمي راسها بالأرض ..
رجعت بتقولي :: بقولك كنت بتعمل ايه انت و الشرموطة دي قبل ما اجي للبيت ؟؟ كنت بتنيكها ولا ايه بالزبط ؟؟ اهي مزبطالك نفسها اوي و لابسالك لبس يهيجك .. قول كنتو بتعملو ايه ؟؟
ردت مرات عمي على امي و قالتلها : كان بيلحس كسي يا سليمة !! خلاص بقى !! اللي صار صار و سرنا في بير انا و انت ؟؟ ما انتي برضو بضحتي نفسك قدامي وو قلتي انك بتتناكي من ابنك !!! هو في اييه يا سليمة نحنا في الهوا سوا
قالتها امي : انت بتهدديني يا شرموطة يا متناكة ؟؟
قتلها مرات عمي : لا يا حبيبتي مش بهددك بس بجد كفاية خلاص !! ابنك ناكني و اللي حصل حصل !! عايزة تفضحينا افضحينا !! عايزة تتستري علينا اتستري بس كفاية تصرخ و تسمعيني بكلام .. !!
قالتلها امي : انا حتستر عليكو بشرط انو تامر دلوقتي ينكك و انا اشوف فيلم سكس طبيعي ..
قلت انا ل امي : لا يا امي مش كدة برضو !!
قالت امي : اسمع يا تامر و انتي يا دلال اسمعي .. دلوقتي انا عايزة اشوفك يا تامر بتنيك في مرات عمك و اشوف فيلم سكس على الطبيعة بينك و بين دلال مرات عمك ..
ردت مرات عمي : خلاص يا تامر متتكلمش في حاجة .. انا موافقة احسن من الفضيحة .. هو انا ناقصة عمك يعرف حاجة زي دي عني !! من غير ما يمسك علي أي حاجة مش بعاملني منيح !!
لقيت امي ضحكت ضحكة وحدة مومس و قالت : يلا يا حبايبي متعوني بالنيك ..
قربت ليا مرات عمي و قالتلي : متهكلش هم ان امك معانا بالغرفة .. اعمل اللي انت عاوزه اصلها متعودة تشوفك و انت تنيك بيها ..
راحت مرات عمي نايمة على التخت و قالتلي : تعال ارجع الحسلي مرة تانية اصل امك بعصة كل النشوة ..
و راحت راجعة رافعة قميص النوم و انا نزلت لعند كسها و رجعت الحس بيه و امص في زنبورها و رحت مدخل صوابع تنين في كسها راحت صرخت ااااه كسسي و صرت بطرف لساني الحس في كسها و صوابعي داخلين طالعين في كسها و هي بتفرك فيه و بتغنج اااه تتوتو اااه يا تامرر بالراحة دخل صوابعك بالراحة اااه اااي و فضلت الحس بكسها لحتى مرة وحدة صارت تضرب على كسها و تقولل ففش فش كسسسسي فش فشش اجججى ظهررررررري تامر و صار ماء كسها ينزل و انا الحس بيه و راحت قايمة و خلتني أوقف و نزلت على الأرض شلحتين البنطلون و البوكسر و صارت تمص في زبي و تلعب بايدها في بيضاتي و تلحس راس زبي و تحرك لسانها دائرة على راس زبي و تمص في راس زبي مص و راحت حاطة ايدها على خرم طيزي و صارت تدفع في اصبعها البعبوص في خرم طيزي و زبي في بقها بتمص بييه .. ما لقيت الا امي بتشلح كل ملابسها و بتقعد على التخت و بتحرك ايدها على كسها و بتقول ل مرات عمي : اه يا شرموطة يا دلال هيجني المنظر ده .. حسيت ان مرات عمي هاجت من كلام امي لانها صارت تمص بزبي بسرعة و تدخل صباعها في طيزي و انا صرت اغنج اااه اااي اوووه يا دلال اييه اللي بتعملي بيه .. ما سمعت الا امي بتقولي : مالك يا ابني بتغنج متل الشرموطة ههههه و ضحكة المومس , قوم نيكها خليها تغنج بدل ما انت اللي بتغنج قوووم .. راحت قايمة مرات عمي .. و نايمة على التخت و رافعة رجليها مستعدة لاستقبال زبي في كسها .. مسكت زبي و عايز احط بكس مرات عمي لقيت امي بتوقلي .. استنى .. مسكت امي زبي و صارت تفرك بكس مرات عمي و تضرب بزبي على كس مرات عمي و مرات عمي تغنج ااااه اوووه يلا بقى اصلي هايجة قوي يا سليمة يلا دخليييه يا سليمة .. راحت امي مدخة زبي بكس مرات عمي و صارت تقولي لي نيكها جامد يا تامر افشخ مرات عمك الشرموطة و انا صرت انيك مرات عمي بالراحة و ابوس فيها من شفايفها و امي تضرب على طيزي و تقول : اسرع يا تامر عايزة اسمع صراخ دلال في كل الحتة .. و انا بنيك بالراحة و مش سامع كلام امي .. ما شفت الا امي حاطة صوابعها التنين في طيزي و بتقولي نييك اسرع يا تامر و الا حدخل كل ايدي في طيزك .. و بصراحة انا مش عارف ليه هو انا حبيت ان الستات يحطو صوابعهم في طيزي ولا ايه .. بس اما امي حطت صوابعها في طيزي هجت قوي .. و صرت انيك في مرات عمي بسرعة و هي بتصرخ بالراحة ااااي تاامر بالراحة يا حبيبيي ااااااي باللل ااااه بالراحة ايي اااي بتعمل اييه يا تامر و امي ما زالت حاطة صوابعها في طيزي بس من غير م تحركهم و زبي داخل طالع في كس مرات عمي دلال و مرة وحدة ام طلعت صوابعها من طيزي و قامت صارت تلحس في رقبتي و بتوسها و انا بنيك في مرات عمي و امي تقول اااه محلاك و انت بتنيم في دلال يا تامر و تلحس في رقبتي اااه ما احلى نيكك ليها يا تامر و انا صرت اهز في كس مرات عمي بسرعة جامد و حاسس ان نفسي بينقطع خلاص و مرات عمي بتهز و انا بهز معاها و هي بتصرخ و ااااه اااي كسي قطعت كسي يا تامررر اااخ اااااه اااح و انا بصرخ من الهيجان و بلهث من سرعة نيكي ليها لحد ما حسيت انا حجيبو و صرخت ااااااااااااااااااااااااه و كبيت لبني في كسها و ارتميت على السرير مش قادر اخد نفس و بلهث مثل الكلب , نطت امي و قالت : قوم يا خول هو انت بتجيب واحد و بتنام ؟؟؟ قوم فرجيها رجوليتك و افشخها تاني !!
قلتلها : انا عايز ادخن شيجارة حشيش تانية قبل ما انيك تاني ..
قمت و قعدت على الكرسي و انا لسا بلهث و بلشت الف بسيجارة حشيش ..
راحت امي معدلة وضعيتها .. واحطة كسها على بق مرات عمي و حاطة بقها على كس مرات عمي و صارت تلحس بكس مرات عمي و مرات عمي تأن اااه ااي اااح اااح ااااحو يا سليمة اااي ااااااه سليمة .. لقيت امي بتقولها : اهو طعم كسك زاكي يا دلال و هو متخربط مع لبن تامر و ضحكة ضحكتها المعتادة , ضحكة المومس ..
دخنت سيجارة الحشيش و قمت عن الكرسي و روحت في بقي ناحية طيز امي و هي قاعدة فوق بق مرات عمي و صرت الحس في طيز امي و ابوس بيها , و ابزق على خرم طيزها و هي تقول ااااح يا خول الحس طيز امك الحس .. فضلت الحس في طيز امي و دلال مرات عمي بتلحس في كس امي و امي بتأن اااه اااح يا ولاد المتناكة اااااااي انتو بتلحسو حلو قوي , فضلنا على الوصع ده 10 دقايق لحد ما امي قالتلي : يلا بقى كفاية لحس انت و هي اااح طيزي عايزااك يا تامر ..
روحت شايل وجهي عن طيزها و معدل وضعي و راحت مرات عمي مادة ايديها و باعدة فلقات طيز امي عن بعض و بتقولي : يلا يا تامر دخل زبرك في سليمة امك ..
رحت دلال بزقت على خرم امي و انا روحت مدخل زبي مرة وحدة في طيزهاا و صرخت امي اااااااااااااااخ وجعتني يا خول و صرت ادخل زبي في طيز امي و اطلعو ادخلو و اطلعو مرات عمي مطلعة لسانها من بقها و كل ما زبي يدخل و يطلع بيوضي بيضربو في لسان دلال مرات عمي و صرت انيك امي جامد في طيزهااا و صارت امي تصرخ ااااه ااااخ اااي يا طيزي و مرات عمي بتضرب في امي على طيزهاا و امي تصوت اااااه بتعملو ايييه يا وسخييين ااااي بتنيكو فيا كداا ليييه ااي ااااه طيزي اتفشخت بالراحة على امك يا تامر .. و صارت امي تلعب في كس دلال مرات عمي و تضرب بيه و تفرك فيه جامد و صارت امي تصرخ من النيك و تتوجع مرات عمي بتأن ااااه ااااي يا سليمة كسسي و انا عمالي بنيك في طيز امي و بلهث و روحت مطلعو من طيز امي و ضربتها على طيزها و نزلت الحس في كسها و امي فضلت تلعب في كس مرات عمي جامد لحد ما لقيت مرات عمي بتصرخ اااااااي ااااي ااااي ااااااااااااااه و راتعشت رعشة رهيبة و راحت قايمة عن السرير و شالحة الصندل بتاعها و القميص و رايحة بتدخن حشيش و انا دخلت زبي في كس امي عن طريق وضعية الكلب يعني انا وراها و بنيك في كسها و بحرك شوي شوي لاني خلاص مبقاش فيا نفس من النيك .. لقيت مرات عمي جاية و قاعدة على التخت و حاطة رجلها على كس امس و زبي كل ما يدخل و يخرج بيضرب في رجل مرات عمي , اما اييه رجلها ناعمة قوي و انا هجت و حسيت اني خلاص حجيبو و صرت انيك في امي جااامد و صوت فخدي بيضرب في طيزها بيطلع صوت تك تك تك تك طع طع طع و هي بتوصت اااي يا كسسي خلاص جيب لبنك يا تااامر جيب لبنك , ما لقيت الا مرات عمي بتسحبني و تبعدني عن امي و بترمي نفسه على السرير و بتقولي نيك كسي ي تامررر عايزة لينك جواااا كسسسي .. روحت ارتميت فوق مرات عمي و صرت انيك فيها جامد و هي لافة ايديها ورا رقبتي و رجليها ورا ظهري و بتزعق اااه ااااه و امي بتقولها : يا شرموطة اخدتي لبن ابني مني عايزة اللبن فيكي يا قحبة يا دلال , صارت مرات عمي تزعق اااااااااااه اااااه طلعو يا تامر و جيبو على وجه امك طلعو يا تامررررر اااي اااااه ااااه حسييت اني حجيبو روحت قايم بسرعة و صرت العب في زبي بايدي لحد ما نزلت لبني على وجه و بزاز امي و قامت مرات عمي صارت تلحس في لبني من على وجه امي ..
ارتميت على السرير و انا بلهث و امي بتقول : انا حربيك و اربيها دنتو كلاب ولاد وسخة !! انا حربيكو يا تامر حربيكو !!
لو لقيت تشجيع حنزل الجزء الرابع !! و ازاي امي خلتنا كلاب عندها انا و مرات عمي !!
الجزء الأول
https://cdn.pornpics.com/pics/2016-09-08/238223_13big.jpg
هحكيلكم قصتي بالتفصيل مع مرات عمي ,و مرات عمي بالزبط شبيهة للي بالصورة اسمها دلال عمرها 47 سنة , جسمها ملين ناصحة و مربربة جدا ..
بدأت قصتي مع مرات عمي لما أتت بيوم لعندنا على البيت و هي بمشاكل هي و عمي ..باتت عندنا اول ليلة و تاني ليلة و تالت ليلة بدون ما يحصل حاجة.. و بصراحة انا كنت بأحاول اهيجها او اثيرها بس هي مش بتعطيتني اهتمام او ممكن من الهموم اللي هي فيها مش مفكرة ايدا بالجنس .
في اليوم الرابع كانو كل اهل البيت خارجين للعمل و انا و مرات عمي لوحدنا في البيت صحيت تقريبا الساعة ال 10 صباحا لقيت مرات عمي لابسة قميص نومها و بتشرب في قهوة و بتقلب في الفيس بوك بتاعها ..و اما نظرت عليها لقيت نص بزازها خارجة برا قميص النوم ..اما ايه بزاز ملبنة بجد و كبيرة جدا ..
قلتلها :صباح الخير يا دلول ..
قالتلي :
صباح النور ..ايه الدلع ده ع الصبح يا تامر ؟؟
مردتش في وجها و اكتفيت بابتسامة ..قامت صبتلي قهوة و قعدنا نتحدث و نتكلم في مشاكلها هي و عمي ..
قلتلها: انتي ايه مشكلتك معاه يا دلال ؟؟
قالتلي :شوف يا تامر ممكن انت اول واحد حقوله ع ايه المشاكل , بصراحة عمك بيتكلم مع ست تانية غيري و انا زي ما انت شايف باهتم بنفسي كتير و باعمل كل حاجة عشان عينو ما تطلع ل برا ..لكن معرفش هو ليه بيتطلع على نسوان تانية غيري حتى اقولك و انا متأسفة اني أتكلم في موضوع زي ده ..حتى صار ما بيحب ينام معايا هنا
انا عملت نفسي عيل اهبل و مايفهمش حاجة ..
قلتلها: ايه هو مابينمش جنبك ؟؟ ولا فين بينام ؟؟
قالتلي :يا تامر مالك مابينمش معايا ..يعني ما بيعملش معايا العلاقة اللي بتحصل بين أي زوجين ..الا لما انا اطلب منو ..و زي منت عارف ..انت مش عيل ؟؟انت شب فهمان ..أي حد بالكون سواء كبير صغير بنت او شب ست كبيرة او صغيرة اكيد بتحب انها تعمل هاي العلاقة مع زوجها ..لانو متأسفة على الكلمة ..الجنس هو أساس أي علاقة بين الزوج و زوجته..
قلتها :صحيح كلامك ..
قالتلي :و انا عشان كدة مش قادرة اقعد بالبيت و مش عارفة اتعامل معاه ازاي ..أي شيء بعملهوله ما بيعطنيش أي اهتمام ..و بيفضل يكلم في الست اللي هو بيتكلم معاها ..
قلتلها :طب ممكن سؤال ؟
قالتلي :تفضل ..
قلتلها :انت يعني مش بتعمليلو أي حاجة تغري ..يعني أي حاجة تخلليه يهيج عليكي ..و يعمل معاكي علاقة زوجية.. قالتلي :اعملو ايه يا تامر اكتر من اني انضف نفسي و جسمي و ارقصلو و البسلو لباس يقوم ال...
و سكتت ...
قلتلها: يقوم اييه ؟؟؟؟
قالتلي :ولا حاجة !!!
حاولت تغير الموضوع ..لكني أصريت انها تقوللي يقوِّم ايه ؟؟و صار وجهها احمر ..
قلتلها :اللباس اللي بتلبسيه بيخللي ايه يقوم ؟؟؟
قالتلي :بيبخللي قضيب الراجل يقوم ..
قلتلها :بالظبط كده زي ما انا قضيبي قايم من لبسك !!!
قالتلي: انت بتقول ايه تامر ؟؟انا قلت اكلمك عن مشكلتي ..اما كلامك قليل الادب ما تقولوش قدامي !!
قلتلها :في ايه يا دلال ؟؟هو انا قلت حاجة !!انا قلتلك بالزبط متل ما قضيبي قايم من لباسك دلوقتي ..
فضلت ساكتة و لقيت منها نضرات على قضيبي بس هي كانت تحاول اني ما احس انها بتظر على زبي , فكرت و قلت لازم اكسر السكوت اللي صار ..
و قلتلها: دلال انت مش عاوزة تنتقمي من عمي ؟؟؟
قالتلي :ازاي انتقم ؟؟
قلتلها: امارس معاكي انا العلاقة الزوجية ..
قالتلي :اخرس خالص ..دنا هأقول لاهلك اما يجو البيت ..
و راحت لغرفتهاا لحقتهاا و قعدت جنبها على السرير ..
قلتلها :يا دلال يا مرات عمي يا حبيبتي ..انتي قلتي انو أي ست و أي شاب ..و أي حد بالدنيا بيكون عاوز يمارس الجنس و انا زي ماانتي عارفة شب عزابي و نفسي امارس الجنس ..و انت دلوقتي اكيد عاوزة تمارسي الجنس ..و انا عاوز اعمل معاكي علاقة حب جنسية ..
و ملامح وجهها تغيرت و وجهها احمر ...
قالتلي: يا تامر مينفعش انا و انت نعمل كدا ده يبقى حرام ..
قلتلها: يا مرات عمي حرام ايه , الحرام ان احنا نبقى عاوزين نعمل كدا مع بعضينا و منعملش , حرام نفضل كاتمين المشاعر الجنسية جواتنا و ما نمارسها سوا ..
قالتلي :بخاف يا تامر ..لا ..
قلتلها: تخافي من مين ؟؟هو مفيش حد في البيت غيرنا ..و لو حد اجى للبيت الباب مسكر ..و احنا اللي نفتح يعني مش ممكن حد يعرف باللي حيحصل بينا غير انا و انت ..
و روحت ماسك ايدها و بوستها و فضلت ماسك ايدها و روحت مقرب منها و بايسها بوسة على خدها..
و قلتلها: ايه قلتي ايه ؟؟
فضلت ساكتة و متكلمتش ..نزلت بقي لتحت شوي و بوستها بوسة على رقبتها..
و قتللها: ايه يا حبيبتي قلتيي ايه ..
و روحت بايدي ماسك بزازهاا فضلت ساكتة و متكلمتش و يااه بزازها طريات جدا جدا و كملت بوس في رقبتهاا و الحس في ودانها و تحت ودانها و رفعت نفسي و صار بقي على بقها صرت ابوس فيها من بقها و الحس في شافايفها و مديت ايدي و صرت احركهاا على كسهاا لقيتها بتحط ايدهاا ورا راسي و بتشد على و صارو شفايفي لازقات في شفايفهاا و منبوس في بعض روحت فاكك رباط قميص النوم و فاتحو و شفت اجمل بزاز بحياتي ايه البزاز دي كبار قوي و حلماتها وردية و حوليهم دائرة كبيرة بنية اللون اما شفت بزازهاا طار عقلي و صرت الحس فيهم و امص في حلماتهاا و هي بتحرك ايدها ع شعراتي و ارضع فيهم كالولد الصغير و صرت انزل و ابوس انزل و ابوس و الحس في بطنهاا و اعض عضات خفيفة لحد ما وصلت لكسها بس وصلت لكسها شميت ريحة وسخة بس في نفس الوقت هجت عليها معرفش ليه !!
و لقيت شعر خفيف جدا على كسها و كسها مربرب ملبن اوي روحت مطلع لساني و لحست زنوبرها بطرف لساني لقيتها ..
بتقول :ااه ...
روحخت غارز راسي بين رجليها و فاتح بقي و لساني طالع من بقي و بلحس في كسهاا و هي بتحرك ايدها على راسي و بتفتج رجليها و بتسكرهم و مرة بتشد على راسي برجليها و مرة بتفتحهمم و بلشت تتاوه ..
و تقولي :احح اح اححوو احوووه بح بح ااااحووه ..
و روحت قايم و شلحت ملابسي و زبي قايم بين رجلي مسكت زبي و عاوز ادخلو بكسها...
قالتلي :لا لا استنى و راحت قايمة و رمياني على السرير و ماسكة زبي و بيضاتي و رافعاهم لفوق و صارت تلحس باخر بيضاتي بطرف لساني يعني اول حز طيزي و تطلع و تلحس بيضاتي و تلحس زبي من تحت ل راس زبي و تحرك راس لسانها دائرة على راس زبي و ترجع تنزل و هي تلحس و حطت زبي في بقها و صارت ترفع راسها و تنزلو و تمص فيه و هي تمص و زبي في بقها و بتحرك لسانهاا على زبي و هوا جوا بقهاا ياااه دي خبررررة بجد و انا من المتعة مقدرتش امسك نفسي و ..
صوتي صار يعلى :اوووه ااااااه ...........
بصوت عالي كنت مستمتع على اعلى درجة من اللي بتعملي إياه راحت مطلعة زبي من بقها و مقربة على زبي ببزازهاا و صارت تحرك لاعلى و اسفل لاعلى و اسفل و حطت زبي بين بزازها و بزقت عليه و مسكت بزازهاا و شدت عليهم و صارت تحرك تطلع و تنزل و بزب بلعب بين بزازهاا و ايه طراوة ايه بزازها و نعومة اييه و انا صرت متل الشرموطة ..
اغنج من متعتي :اااه ااااه اااوووه اااااااه يا دلالل ااااااه انا عاوز انيك يلا..
راحت قامت وقفت على التخت و فتحت رجليها و مسكت زبي و دخلتو بكسها و قعدت فوقي و صار زبي بكسها و هي فوقي و حطيت ايديها التنتين على حنماتي و صارت تفرك فيهم و بتحرك كسها دائرة على زبي و راحت نازلة في حضني و فضلت تحرك كسها دائرة على زبي و صارت تلحس في رقبتي و تبوس فيهاا و تعض عضات خفيفة كالدغدغة و ترفع كسها و تنزللو بالراحة شوي حبة حبة و تنفخ نفسها السخن على رقبتي و تبوس و انا هجت على الاخر و صرت أحاول ارفع زبي بكسها و انزلو لكن مش قادر لان وزنها ثقيل ..
قلتلها: دلال يا بتقومي يا بترفعي نفسك شوييية عاوز انيكك جامد زبي خلاص مش مستحمللل باستي من رقبتي ..
و قالتلي: يووه نيك يا تامرر نيييك ..
و رفعت نفسها و صرت انيك فيها و ارفع زبي و انزل ارفع زبي و انزل و صارت ..
تصوت :اااه ااه حلو يا تامر ااااه ..
و انا من متعتي فيها و معها و من كسها المربرب اللي حسيت انه اكل زبي اكل كنت هايج ع الاخر و بتأوه و بغنج متلهااا و صرنا من متعنا ..
احنا التنين :نتأوه اااه اااه ..
و نبوس في بعض و نلحس في بعض متل المجانين و لقيتها بتقولي كفاية كفاية و قامت عن زبي و قعدت في كسها على بقي و صرنا بوضعية ال 69 و صارت تلحس في زبي لحس و انا الحس في كسها اما ايه حسيت ان نفسي حينقطع من كسها خانقتني فيه خنق و فخادها كبار و مليانات مربربات و جسمها ثقيل اوي فوقي و و صارت تنفخ نفسها الساخن الحار على زبي و تمص تنفخ و تمص و تبزق على زبي ..
قلتلها: كفاية يا دلال زبي مش مستحمللل خلاص ازا فضلتي كدة انا هيجي ظهري قومي ..
قامت عني و رمت نفسها على السرير و انا استعديت اني اطعن زبي بكسها و لقيتها بتمد رجلها و بتحطها زبي و صارت تحرك في رجليها المربرات على زبي لفوق و لتحت و صارت ب اظافر رجليها تحركهم على زبي و تدغدغ زبي باظافر رجليها و انا من متعتي صار بقي مفتوح و عيوني مغمضة ..
و بتأوه :اااه ااه ..
و بزاقتي صارت تنزل من بقي من متعتي و صارت تنقط على زبي و رجليها و مسكت زبي برجليها التنتين و صارت تمرج فيه و تمرق اظافرها على بيضاتي و انا متت من متعتي فتحت رجليهااا و مسكت زبري و دخلتو بسرعة في كسهاا و صرت انيك فيها و و انا ماسك رجليها و رافعهم ..
و هي :اااي اييي اااه اااه ..
و ماسكة بزازهااا ..
و بتتوجع: اااي اااه اااه ..
و صرت انيك في كسهاا و الهث و لساني برا بقي و بلهث تعبت و مش قادر أوقف نيك زبري قتلنييي و صرت انيك اجمد و اسرع و تزداد طعنات زبي لكسها و زبري بيحك ب جدران كسها الدافي السخن الهايج ..
و صرت اصرخ: ااااااخ ااااااااااااااخ ااااااااااااااااه ااااااااااه ..
و هي بتصوت :اااي ايااااي ااه اوووه اوووه ..
و ما صحيت على نفسي الا و زبي برشق المني بتاعي في كسهااا و ارتميت فوقهااا و انا الهث و مش قادر اتحرك قامت رمتني ع السرير و صارت تنضف في كسها من المني ..
و تقولي :ملقتش تجيب المني بتاعك الا بكسي يا عرص ..
و انا فضلت مرتمي على السرير و انا الهث ..
قالتلي :قوم على غرفتك احسن لتنام هنا و يجي حد من اهلك ..انا قايمة اتحمم ..
و قمت على غرفتي و نمت و فضلت نايم لحد المساء من التعب , بصراحة ارهقتني كتير معرفش ليه
الجزء الثاني
بعد عودة مرات عمي لبيتها و صلحتها هي و عمي , بعد شهر تقريبا اهلي ذهبو لمنطقة بعيدة هم و اخوتي لحضور حفل زفاف احدى اقاربي و بقيت انا في البيت لوحدي بسبب عملي , بعد يومين من ذهابي اهلي كنت في احدى الليالي سهران بشرب خمرة و بضرب حشيش و ما سمعت الا باب البيت بدق فتحت الباب والا هي مرات عمي دلال , قلتلها تفضلي قال ابوك فين ؟؟
قلتلها : اصل اهلي راحو لعرس احدى اقاربنا و حيفضلو 5 أيام
قالتلي : خلاص يا تامر بصراحة انا مبقتش قادرة أعيش مع عمك مش قادرة
قلتلها : هو حصل ايه ؟؟
بتقولي تصدق يا تامر الليلة اللي عدت ناكني و طول ما هو ينيك فيا شتم فيا و يقولي يا شرموطة و يا لبؤة هو ينفع الكلام ده ؟؟ اقولك حاجة تانية ؟؟ يا تامر عمك خلاني الحسلو خرم طيزو بعد ما فات الحمام و كان بيضرب فيا بالجلاد على ظهري
قلتلهااا : لاا بصراحة مينفعش كدة لازم المسخرة دي تتوقف و قمت بايسها على خدها و حضنتها
قلتلها : متخافيش كلشي حينحل
قالتلي : لا مش هينحل انا خلاص الراجل ده ميلزمنيش انا مش عاوزاه يا تامر انا أصلا مبقتش احس بالأمان معاه ..
قلتلها : ماشي ماشي دلوقتي انتي روقي و متهزيش اعصابك و روحت بايسها ع راسها و رفعت راسها و بسوتها من شفايفها و قلتلهااا ايه ما اشتقتيليي ؟؟ مش عاوزة تنسي القرف تبع عمي معاي ؟؟
قالتلي : تامر اشتقتللك و عاوزة انسى كل الدنيا معاك انت راجل و جدع يا تامر , قمت لفيت سيجارة حشيش و قعدت اكمل سهرتي اضرب حشيش و اشرب خمرة و هي معاي لقيتها بتقولي انت من ايمتى بتحشش يا تامر
قلتلها : من تقريبا 5 سنين بس محش يعرف اني بحشش اصحي ل تخربي بيتي يا دلولتي ..
قالتلي : لا متخافيش يا توتو سرك في بير كبيير و شاورت على كسها ..
قلتلها : قومي ناخدش دش سوا و بعدها حخليكي تنسي اسمك و اسمي و اضحكنااا ..
قمنا للحمام انا و مرات عمي دلال شلحنا ملابسنا بالكامل و دخلنا تحت الدش و صرنا نبوس في شفايف بعض و زبي واقف على الاخر و ضارب في شفرات كسها و صرت امسك في بزازهاا و ابوس ب شفايفهاا روحت سألتها : انت عمرك انتكتي في طيزك ؟
قالتلي : بصراحة مرة وحدة و ما عدتها لاني توجعت كتير ..
قلتلها : طب ايه رأيك لو تخليني انيكك في طيزك ..
قالتلي : لا يا تامر بلاش كدة انا عاوزة استمتع مش اتوجع ..
قلتلها : نيك الطيز كتير حلو و بتستمتعي فيه اكتر من كسك بس للي يعرف ينيك الطيز ضحكة بصوت عالي و قالتلي حجرب بس ازا توجعت بتطلع زبك بسرعة ..
قلتلهااا : ماشي يا ستي اوامرك ..
راحت لفت و اعطتي ظهرها و وضعت ايديها التنتين على الحيط و طوبزت طيزها روحت انا راكع في البانيو و هي واقفة و صار وجهي مقابل طيزها روحت باعد فلقات طيزها عن بعض و صرت الحس في خرم طيزها بس من كتر ما فلقات طيزها كبيرة صار و كأن وجهي مخروز في طيزها صرت الحس فيها و هي تضغط بايدها على راسي و تأن اااه اوووه اوووح اووه اح احووه و ابوس في فلقات طيزها و اعض عضات خفيفة روحت وضعت صابون على ايدي و حطيت على خرم طيزها و صرت افرك في خرم طيزهاا بالراحة و دخلت بعبوصي في طيزهاا قلتلهاا ايه بيوجع ؟؟
قالتلي لحد دلوقتي لا ..
روحت واقف و قربت ناحية طيزها و رفعت رجل على حافة البانيو و رجلي الثانية فضلت على أرضية البانيو و مسكت زبي و صرت افرك فيه على خرم طيزهاا و كل ما افرك شوي ادفع زبي اتجاه طيزها و صار زبي يدخل شوي شوي قالتلي ااااي ايااي اااي لا تامر طلعو برا طيزيييي ااايبيوجعني كتير ..
قلتلهاا : يا دلال يا حبيبتي استني شوي بس تتعود طيزك على حجم زبي و بعدين حتحسي بالمتعة ..
و كملت ادخل بزبي لحد ما صار كل زبي بطيزها صرت احرك في طيزها شوي شوي و انا ماسكها من خصرها و هي بتأن اااي اااخ اااخ ااااي
قلتلها : ايه حبيبتي بيوجعك ؟؟ ..
قالتلي : دلوقتي خفيف اااي اااي خفيف الوجع ..
مسكتها من خصرها كويس و صرت احرك زبي بطيزها اسرع و اسرع و اسرع اما صار صوت ضرب فخدي ب فلقات طيزها مه الماء يطلع صوت طع طع طع طع طع طع طع و هي بتوصت اااااخ ااااي اااي ااااي ااااخ ااااخ طيزي و انا الهث و اصرخ اااه اوووه طيزك بتجنن يا دلاللل ااااه و مع صوت الصدى اللي موجود بالحمام الصوت كان عالي كتير قوي ..
قالتلي : تامر طلعو طلعو عاوزه امصو ..
روحت مطلع زبي من طيزها و لفت و ركعت على ارض البانيو و صارت تمص بزبي و بتقولي : يااااه طعم طيزي على زبك كتيير زاكيي ..
و صارت تمص بسرعة و تدخل زبي لحد زورهااا و تطلعو و تلحس في راس زبي و في بيضاتي و بتقولي زبرك زاكي قوي يا تامر و تمص تمص لحد ما صرت انا اصرررخ ,,
كفاااااية يا دلاللللل كفاييية قومي قومي زبي ناار زبي نااار مولعة جواتو قومي عاوز انيك ,,
ابعتدت دلال عن زبي و لفت نفسها و قعدة على أرضية البانيو بوضعية ال DoggyStyle و انا ركعت على ارض البانيو و حطيت زبري على خرم طيزهاا و طعنتهاا مرة وحدة و مسكت بزازها بايدي التنين و صرت انيك جامد قوي و اسرع و هي تصوت اااخ اااخ ااااخ و انا بنيك و بلهث و بقي مفتوح و دقات قلبي بتزداد من سرعة نيكي ل طيزهااا و بلهث و صوت فخادي و فخادهاا طع طع طع طع طع طع روحت مادد ايدي على كسها و صرت افرك فيه و هي تصوت ااخ اوووه أي أي طيزيي اااي كسي اااه ااااااه و راحت شايلة ايدي من على كسها و صارت هي تفرك بكسها و تصوت ااااه اااه و انااا اسرع بنيك طيزهااااا و صرخت ااااااااااااااااااااااه و ارتعشت و جابة شهوتهاا و انا فضلت انيك بسرعة جامد في طيزهااا و هي ااخ ااااوف ااوووف و كبيت المني بتاعي في طيزهااا و طلعت زبي من طيزهاا و صار المني بتاعي ينزل من طيزهاا روحت ماخد المني من خرم طيزهاا على صباعي و حاطو في بقها و اكلتو , ارتميت انا على أرضية البانيو بلهث و تعبان قوي لقيتها بتقولي : انا معرفش ليه بحس بمتعة تانية خالص معاك يا تامر و باستني من شفايفي ..
و قالتلي : قوم بقى خلينا نستحم على السريع و نروح ناكل حاجة اصلي جوعانة قوي ..
قمت و استحمينا مع بعض و احنا نحسس على بعض و نبوس في بعض ,,
طلعنا من الحمام و اتصلنا في دليفري جابلنا اكل و أكلناا ,
بعد ما أكلنا و ارتحنا , قلتلهااا يا دلول انا مشبعتش منك و عاوزك كمان و كمان و كمان عاوز افضل انيك فيكي للصبح ضحكة
و قالتلي : اللي تشوفه يا سي السيد يا توتو هيهيهي ..
قمت جبت البنج و الحشيش و صرت اضرب حشيش و اسمع بأغاني ..
قالتلي قوم اشلح يا تامر ,,
قمت شلحت كل ملابسي و قعدت ..
قالتلي انت كمل اللي انت كنت بتعمل بيه ..
و انا كملت اضرب حشيش و اسمع باغاني و راسي و مزاجي عالي قوي , قامت جابت شيء بضراحة مش عارف ايش هو شيء شبيه للزيت و حطتو على زبي و قعدت قبالي و صارت تلعب برجليها في زبي و تمرق أصابع رجليها على بيضاتي و تحط زبي بين أصابع رجليها و تصير تمرج لفوق و لتحت لقيتها بتقولي ايه حلو كدة ؟؟
قلتلهااا : كتيير حلو يا حبيبتي يا دلال ,,
و لفيت سيجارة حشيش و قلتلها تعالي خدي نفس اعمل راس و مزاج قالتلي ماشي نفس واحد , قامت و اخدت نفس و قامت شلحت كل ملابسها و صارت تلعب في زبي بايدها روحت معطيها نفس تاني حشيش و تالت حشيش و طفيت السيجارة و قلتلهلاا قومي على التخت يا حياتي , رحنا على التخت و ارتمت على السرير و انا نزلت ل عند كسها دغري فتحت رجليهااا و صرت الحس في كسهااا و امص و امص في زنبورهاا مص احط زنبورهاا بين شفايفهاا و اسحبوو و ارجع الحس و امص في زنبورهاا و فتحت كسها باصابعي و صرت بطرف لساني ادخلو في كسها و الحس و صرت انيك في بلساني ادخل لساني بكسها و اطلعو و مص في زنورهاا و هي تقولييي ااااااااه اااححححو اااحححو اموووت و افهم انت بتعمل فييااا ايييه يا تامر ااووووف اااه اااخ منك تاامرررر ااااخ و صارت تشد بشعر راسي و تضغط على كسهاااا و انا بلحس و بلحس و بلحس اصل طعم كسها شهي قوي و ماء كسها طعمو غريب فلت الحس في كسهاااا ربع ساعة روحت قمت و صرت ابوس في رقبتها و امص في بزازهاا و ارجع الحس في رقبتهاا و امصهاا و هي بتأن بصوت خفيف ااه ااه و بتحرك راسها يمين شمال و بتقولي دايخة تامر دايخة ..
قلتلهاا من الحشيش يا حبيبتي متخافيش ,,
كملت لحس في رقبتهاا و في بزازهااا و روحت رافع رجل وحدة من رجليها و مدخل زبي بكسهاااا دفعة وحدة صرخت ااااخ و صرت انيك فيها شوي شوي و مع كل حركة بزازها يتحركو و سرعت اسرع بنيكي لهاا و هي بتتصوت ااااه اااي تامر كسسي اااه تامر انا هايجة قوي هو الحشيش بيعمل كده اااااه بيعمل كدة ؟؟؟ اااااه اااااه مش عارفة ايه اللي حصل ليا و ل كسي ااااي تامر اسرع اسرع اسرع افشخني صارت تفرك بكسها و تغنج ااه اااه اااه ااايي اااي و انا بنيك بأقصى سرعة امتلكهااا و بصرخ من متعتي في كسهااا اااه اااه اوووه اوووه و ما لقيتهاا الا بترجف و بتصرخ ااااااااااااي و شادة على زبي بعضلات كسها لدرجة اني مقدرتش اكمل نيك و صرت اصرخ من وجع زبي ااااااااااخ اااخ زبي زبي جابت شهوتها و مرة وحدة ارتخت و غمضت عيونها و صارت تأن بصوت خفيف اااه ااي ااي ااي ,,
قلتلها مالك حاجة ؟؟؟
قالتلي : اصلي دايخة و كسي بيحرق قوي و هايجة تامر انت عملت فيا ايييه ؟؟؟ هو الحشيش بيعمل كل دة ؟؟؟
مردتش عليها طلعت زبي من كسها و بوستها من شفايفها و طلعت بزبي و حطتو في بقها و صرت ادخلو و اطلعو و ادخلو و اطلعو و روحت بازق على بزازها و حاط زبي بين بزازها راحت شدت بزازهاا على زبيي و صرت احرك زبي بين بزازها الكبار الطريات و زبي ضايع بين بزازها من كتر ما هم كبار ,,
قلتلهااا : ايه ارتحت دلوقتي انا عاوز انيك مش قادر ..
قالتلي : متخلص يا واد انا مش شايف ان احنا تعبانين و زبرك أصلا احمر من النيك متخلص يا واد ..
قلتلهااا : اول حاجة مع الحشيش ظهر الراجل بيطول اما يجي , تاني حاجة ده الظهر التاني و من الطبيعي اني أطول ل حد ما اجيبو و انا مستمتع قوي و مش عاوز اجيبو ..
قالتلييي : و انا هايجة قوي و مش عاوزة تنتهي حفلة النيك دي يلاااا قوم ..
روحت نايم جنبها , و نمنا التنين على جنب و صار وجهي مقابل وجهها و روحت مدخل زبي في كسها و صارت هي حضناني بس و احنا نايمن على جنب اما ايه انا مش باين من كتر ما هي تخينة و ملانة و صرت انيك جامد بكسهااا و احرك زبي بكسهاا و شفايفي ماسكين بشفايفها و منبوس في بعض و مرة هي تبزق في بقي و مرة انا ابزق في بقها و الحس في وجهها و برقبتها و بنيك جامد و هي بتصوت اااه يا حبيبي يا تاامر اااه انت بتمتعني قوي بستمتع معاك اااي اصل عمك مبارح ناكني صحيح هو كان مسخ معاي مبارح بس انا معرميش اتمتعت معاه كده ااااه اااااه ااي كسي روحت قالبهاا و صارت على ظهرها و انا فوقهاا و رجليها ورا ظهري و ايديهاا ورا رقبتيي و بنيك في و بهز فيها جامد و بسرع و هي بتصوت اااهه يا حبيبي ااااه ااااي كسي و انا صرناا التنين نهز جامد و التخت بيهز و بيطلع أصوات من كتر الهز و سرعة النيك و من متعتي صرت اعض في رقبتهااا و هي تصوت ااااااااااخ ااااااااخ اااااخ بتعمل ااااااي بتعمل ااااااااي بتعملل اييه يا تامرررر ااااااااااخ و صرت اصرخ باعلى صوت راح اكبو دلالللل لقيتها بتشد فيااا جامد و بتلحس في رقبتي و بتقوليي كبببو يا حبيبي كبببو و ما لقيت حالي الا بصررررخ اااااااااااه من كتر متعتي و كبيت المني بتاعي في كسها و فضلت نايم فوقها و انا بلهث و زبي ارتخى داخل كسها و فضلت فوقها 10 دقايق متكلمتش ولا كلمة , و بعدين قامت نظفت نفسها و رجعت قعدت بحضني و نمناا للصبح
انتظروني في الجزء الثالث مع الجامدة مرات عمي....
الجزء الثالث و ازي اجتمعت مرات عمي و امي على نفس السرير !!
بعد انقطاع ممارستي للجنس مع مرات عمي لمدة شهرين او ثلاث بسبب صلحتها مع عمي و الظروف التي لا تسمح لنا بممارسة الجنس .. اتصلت بمرات عمي دلال قلتلها اني مشتاقلها و عايز نرجع نستمتع مع بعض .. قالتلي : تامر احنا لازم نشوف طريقة ان مستحيل حد يشك بينا لاني دلوقتي حاجي لعندك للبيت مخصوص مفيش أي سبب تاني اجي للبيت او أي حجة اتحججها ..
قلتلها : ان امي بعد يومين رايحة رحلة مع صاحبتها لمنطقة بعيدة و خارجة من الصبح و سترجع بالليل و ان ابوي و اخوتي باشغالهم و ما يرجهو البيت قبل الساعة 7 ..
قالتلي : تمام انا اجهز نفسي و أقول ل عمك اني خارجة مع صاحباتي و اجي عندك ..
و بعدي يوم في الصباح .. امي خرجت على الساعة 9 من البيت و ابوي و اخوتي باشغالهم .. اتصلت بمرات عمي و اعلمتها ان امي خرجت ..
بعد نصف ساعة وصلت مرات عمي لعندي على البيت ..
دخلت مرات عمي و كانت لابسة بلوزة و بنطلون عاديات .. تبادلنا القبلات و قالتلي : انا حدخل الحمام اغير هدومي و اجيك ..
و لما خرجت من الحمام لقيتها لابسة قميص نوم احمر قصير يا دوب مغطي طيزها و صدرها نصف عاري و على وسطها حاطة حاجة سوداء و في رجلها لابسة صندل اسود و خلخال و حاطة مناكير احمر على صوابع رجليها ..
و قالتلي : ايه .. ايه رأيك ؟؟
قلتلها : عسل يا دلوللة عسسل و قمر يا حبيبتي ..
قالتلي : قوم حطلنا مزيكا انا عايزة ارقصلك حبتين .. ع بين ما انت تضرب الحشيش بتاعك يا وسخ عشان اليوم انا عايزة اتمتع على الاخر يا تمورة ..
فعلا قمت و خطيت اغنية شربت سيجارة بني ..
و بتيدن انا الف بسيجارة حشيش و هي بتدت ترقص و تتمايل و تهز بخصرها و طيزها الكبيرة تهتز و انا بشرب بالحشيش و بتديت اسخن عليها.. روحت قايم و جبت قنينة مخصوص للحشيش تسمى بالبنج و صرت احشش عليها و دماغي بقت عالية قوي ..
و روحت واقف و رايح ناحيتها و مسكها من خصرها و صرت ابوس في شفايفها و رقبتها و اعض في ودانها و قلتلها كفاية رقص تعالي معايا ..
طفيت المزيكا و اخدتها ل غرفتي ..
لقيتها بتشلحني في بلوزني و بترميني على التخت و بتقولي : ههششش ولا كلمة ..
و لقيتها بتعض في رقبتي و بتلحس بيها و بتقولي : حخلي كل جسمك علامات عض من كتر ما انا هيجانة ..
وراحت نازلة في بقها على جلمات صدري و بتلحس بيهم و تمصهم و تعض فيهم و انا صرت اتاوه اااه يا دلولة اااي متعضيش كدا بيوجعني يا دودة .. و روحت قايم عن التخت و راميها عليه .. راحت رفعت قميص النوم من ناحية كسها و قالتلي الكس اشتقالك .. لقيته نظيف مفيش عليه ولا شعرة .. روحت موطي ناحية كسها و صرت الحس بيه بطرف لساني و اعض في زنبورها و هي تصوت ااااخ ااااخ ااااحووه يا تاااامر احح حبيبي و راحت رافعة القميص و حاطاه فوق راسي و صار وجهي متغطي بقميص النوم و انا بلحس بكسها روحت عاضض كسها و شاد علييه جامد صرخت اااااااااااااااي يا تاامر مش كدة يا تامر مش كداا بيوجع كدة ..
و مرة وحدة ما سمعت الا صوت امي بتصرخ و بتخبط على الباب .. افتح يا تامر ميين الشرموطة يلي عندك .. افتح يا خول انت فاتح بيت دعارة جوا بيتي ..
لقيت مرات عمي وججها احمر و انا مش عارف اعمل ايه في المصيبة دي .. و مرات عمي بتقولي خربت بيتيي دلوقتي امك حتفضحني حتفضحني يا تامر .. و امي بتخبط افتح لحسن ما اتصل ل ابوك و اعملك مصيبة ..
ما لقيت قدام حل غير اني افتح الباب .. روحت فاتح الباب و اول ما شافتني امي ضربتي بالقلم على وجهي و لما لفت و شافت مرات عمي نصدمت و وضعت ايديها على راسها و قالت : هو انتي ؟؟؟ هو انتي يا محترمة ؟؟؟ هو انتي يا دلال ؟؟؟ عاملة نفسك محترمة و بريئة و بتتناكي من ابن اخو جوزك .. يخرب بيتك طلعتي شرموطة و انا معرفش !!! طلعتي شرموطة و انا فاكرك محترمة و مع مين يا دلال مع ابني !!! و لقيتها بتقولي : و انت يا كلب بتتعب نفسك لييه و لما تكون معايا بتكون تعبان من الشرموطة دي متعباك !؟؟؟
لقيت مرات عمي مصدومة و بتقول ل امي : هو انتي بتعملي كدة مع تامر يا سليمة ؟؟
قالتلها امي : اه يا شرموطة بتناك من ابني ؟؟ عندك مانع ؟؟ ولا حتحاسبيني اني باخد نياكك مني ..
و لقيت امي بتقولي : كنتو بتعملو ايه بالزبط قبل ما اجي للبيت ؟؟
فضلت ساكت و مرات عمي راسها بالأرض ..
رجعت بتقولي :: بقولك كنت بتعمل ايه انت و الشرموطة دي قبل ما اجي للبيت ؟؟ كنت بتنيكها ولا ايه بالزبط ؟؟ اهي مزبطالك نفسها اوي و لابسالك لبس يهيجك .. قول كنتو بتعملو ايه ؟؟
ردت مرات عمي على امي و قالتلها : كان بيلحس كسي يا سليمة !! خلاص بقى !! اللي صار صار و سرنا في بير انا و انت ؟؟ ما انتي برضو بضحتي نفسك قدامي وو قلتي انك بتتناكي من ابنك !!! هو في اييه يا سليمة نحنا في الهوا سوا
قالتها امي : انت بتهدديني يا شرموطة يا متناكة ؟؟
قتلها مرات عمي : لا يا حبيبتي مش بهددك بس بجد كفاية خلاص !! ابنك ناكني و اللي حصل حصل !! عايزة تفضحينا افضحينا !! عايزة تتستري علينا اتستري بس كفاية تصرخ و تسمعيني بكلام .. !!
قالتلها امي : انا حتستر عليكو بشرط انو تامر دلوقتي ينكك و انا اشوف فيلم سكس طبيعي ..
قلت انا ل امي : لا يا امي مش كدة برضو !!
قالت امي : اسمع يا تامر و انتي يا دلال اسمعي .. دلوقتي انا عايزة اشوفك يا تامر بتنيك في مرات عمك و اشوف فيلم سكس على الطبيعة بينك و بين دلال مرات عمك ..
ردت مرات عمي : خلاص يا تامر متتكلمش في حاجة .. انا موافقة احسن من الفضيحة .. هو انا ناقصة عمك يعرف حاجة زي دي عني !! من غير ما يمسك علي أي حاجة مش بعاملني منيح !!
لقيت امي ضحكت ضحكة وحدة مومس و قالت : يلا يا حبايبي متعوني بالنيك ..
قربت ليا مرات عمي و قالتلي : متهكلش هم ان امك معانا بالغرفة .. اعمل اللي انت عاوزه اصلها متعودة تشوفك و انت تنيك بيها ..
راحت مرات عمي نايمة على التخت و قالتلي : تعال ارجع الحسلي مرة تانية اصل امك بعصة كل النشوة ..
و راحت راجعة رافعة قميص النوم و انا نزلت لعند كسها و رجعت الحس بيه و امص في زنبورها و رحت مدخل صوابع تنين في كسها راحت صرخت ااااه كسسي و صرت بطرف لساني الحس في كسها و صوابعي داخلين طالعين في كسها و هي بتفرك فيه و بتغنج اااه تتوتو اااه يا تامرر بالراحة دخل صوابعك بالراحة اااه اااي و فضلت الحس بكسها لحتى مرة وحدة صارت تضرب على كسها و تقولل ففش فش كسسسسي فش فشش اجججى ظهررررررري تامر و صار ماء كسها ينزل و انا الحس بيه و راحت قايمة و خلتني أوقف و نزلت على الأرض شلحتين البنطلون و البوكسر و صارت تمص في زبي و تلعب بايدها في بيضاتي و تلحس راس زبي و تحرك لسانها دائرة على راس زبي و تمص في راس زبي مص و راحت حاطة ايدها على خرم طيزي و صارت تدفع في اصبعها البعبوص في خرم طيزي و زبي في بقها بتمص بييه .. ما لقيت الا امي بتشلح كل ملابسها و بتقعد على التخت و بتحرك ايدها على كسها و بتقول ل مرات عمي : اه يا شرموطة يا دلال هيجني المنظر ده .. حسيت ان مرات عمي هاجت من كلام امي لانها صارت تمص بزبي بسرعة و تدخل صباعها في طيزي و انا صرت اغنج اااه اااي اوووه يا دلال اييه اللي بتعملي بيه .. ما سمعت الا امي بتقولي : مالك يا ابني بتغنج متل الشرموطة ههههه و ضحكة المومس , قوم نيكها خليها تغنج بدل ما انت اللي بتغنج قوووم .. راحت قايمة مرات عمي .. و نايمة على التخت و رافعة رجليها مستعدة لاستقبال زبي في كسها .. مسكت زبي و عايز احط بكس مرات عمي لقيت امي بتوقلي .. استنى .. مسكت امي زبي و صارت تفرك بكس مرات عمي و تضرب بزبي على كس مرات عمي و مرات عمي تغنج ااااه اوووه يلا بقى اصلي هايجة قوي يا سليمة يلا دخليييه يا سليمة .. راحت امي مدخة زبي بكس مرات عمي و صارت تقولي لي نيكها جامد يا تامر افشخ مرات عمك الشرموطة و انا صرت انيك مرات عمي بالراحة و ابوس فيها من شفايفها و امي تضرب على طيزي و تقول : اسرع يا تامر عايزة اسمع صراخ دلال في كل الحتة .. و انا بنيك بالراحة و مش سامع كلام امي .. ما شفت الا امي حاطة صوابعها التنين في طيزي و بتقولي نييك اسرع يا تامر و الا حدخل كل ايدي في طيزك .. و بصراحة انا مش عارف ليه هو انا حبيت ان الستات يحطو صوابعهم في طيزي ولا ايه .. بس اما امي حطت صوابعها في طيزي هجت قوي .. و صرت انيك في مرات عمي بسرعة و هي بتصرخ بالراحة ااااي تاامر بالراحة يا حبيبيي ااااااي باللل ااااه بالراحة ايي اااي بتعمل اييه يا تامر و امي ما زالت حاطة صوابعها في طيزي بس من غير م تحركهم و زبي داخل طالع في كس مرات عمي دلال و مرة وحدة ام طلعت صوابعها من طيزي و قامت صارت تلحس في رقبتي و بتوسها و انا بنيك في مرات عمي و امي تقول اااه محلاك و انت بتنيم في دلال يا تامر و تلحس في رقبتي اااه ما احلى نيكك ليها يا تامر و انا صرت اهز في كس مرات عمي بسرعة جامد و حاسس ان نفسي بينقطع خلاص و مرات عمي بتهز و انا بهز معاها و هي بتصرخ و ااااه اااي كسي قطعت كسي يا تامررر اااخ اااااه اااح و انا بصرخ من الهيجان و بلهث من سرعة نيكي ليها لحد ما حسيت انا حجيبو و صرخت ااااااااااااااااااااااااه و كبيت لبني في كسها و ارتميت على السرير مش قادر اخد نفس و بلهث مثل الكلب , نطت امي و قالت : قوم يا خول هو انت بتجيب واحد و بتنام ؟؟؟ قوم فرجيها رجوليتك و افشخها تاني !!
قلتلها : انا عايز ادخن شيجارة حشيش تانية قبل ما انيك تاني ..
قمت و قعدت على الكرسي و انا لسا بلهث و بلشت الف بسيجارة حشيش ..
راحت امي معدلة وضعيتها .. واحطة كسها على بق مرات عمي و حاطة بقها على كس مرات عمي و صارت تلحس بكس مرات عمي و مرات عمي تأن اااه ااي اااح اااح ااااحو يا سليمة اااي ااااااه سليمة .. لقيت امي بتقولها : اهو طعم كسك زاكي يا دلال و هو متخربط مع لبن تامر و ضحكة ضحكتها المعتادة , ضحكة المومس ..
دخنت سيجارة الحشيش و قمت عن الكرسي و روحت في بقي ناحية طيز امي و هي قاعدة فوق بق مرات عمي و صرت الحس في طيز امي و ابوس بيها , و ابزق على خرم طيزها و هي تقول ااااح يا خول الحس طيز امك الحس .. فضلت الحس في طيز امي و دلال مرات عمي بتلحس في كس امي و امي بتأن اااه اااح يا ولاد المتناكة اااااااي انتو بتلحسو حلو قوي , فضلنا على الوصع ده 10 دقايق لحد ما امي قالتلي : يلا بقى كفاية لحس انت و هي اااح طيزي عايزااك يا تامر ..
روحت شايل وجهي عن طيزها و معدل وضعي و راحت مرات عمي مادة ايديها و باعدة فلقات طيز امي عن بعض و بتقولي : يلا يا تامر دخل زبرك في سليمة امك ..
رحت دلال بزقت على خرم امي و انا روحت مدخل زبي مرة وحدة في طيزهاا و صرخت امي اااااااااااااااخ وجعتني يا خول و صرت ادخل زبي في طيز امي و اطلعو ادخلو و اطلعو مرات عمي مطلعة لسانها من بقها و كل ما زبي يدخل و يطلع بيوضي بيضربو في لسان دلال مرات عمي و صرت انيك امي جامد في طيزهااا و صارت امي تصرخ ااااه ااااخ اااي يا طيزي و مرات عمي بتضرب في امي على طيزهاا و امي تصوت اااااه بتعملو ايييه يا وسخييين ااااي بتنيكو فيا كداا ليييه ااي ااااه طيزي اتفشخت بالراحة على امك يا تامر .. و صارت امي تلعب في كس دلال مرات عمي و تضرب بيه و تفرك فيه جامد و صارت امي تصرخ من النيك و تتوجع مرات عمي بتأن ااااه ااااي يا سليمة كسسي و انا عمالي بنيك في طيز امي و بلهث و روحت مطلعو من طيز امي و ضربتها على طيزها و نزلت الحس في كسها و امي فضلت تلعب في كس مرات عمي جامد لحد ما لقيت مرات عمي بتصرخ اااااااي ااااي ااااي ااااااااااااااه و راتعشت رعشة رهيبة و راحت قايمة عن السرير و شالحة الصندل بتاعها و القميص و رايحة بتدخن حشيش و انا دخلت زبي في كس امي عن طريق وضعية الكلب يعني انا وراها و بنيك في كسها و بحرك شوي شوي لاني خلاص مبقاش فيا نفس من النيك .. لقيت مرات عمي جاية و قاعدة على التخت و حاطة رجلها على كس امس و زبي كل ما يدخل و يخرج بيضرب في رجل مرات عمي , اما اييه رجلها ناعمة قوي و انا هجت و حسيت اني خلاص حجيبو و صرت انيك في امي جااامد و صوت فخدي بيضرب في طيزها بيطلع صوت تك تك تك تك طع طع طع و هي بتوصت اااي يا كسسي خلاص جيب لبنك يا تااامر جيب لبنك , ما لقيت الا مرات عمي بتسحبني و تبعدني عن امي و بترمي نفسه على السرير و بتقولي نيك كسي ي تامررر عايزة لينك جواااا كسسسي .. روحت ارتميت فوق مرات عمي و صرت انيك فيها جامد و هي لافة ايديها ورا رقبتي و رجليها ورا ظهري و بتزعق اااه ااااه و امي بتقولها : يا شرموطة اخدتي لبن ابني مني عايزة اللبن فيكي يا قحبة يا دلال , صارت مرات عمي تزعق اااااااااااه اااااه طلعو يا تامر و جيبو على وجه امك طلعو يا تامررررر اااي اااااه ااااه حسييت اني حجيبو روحت قايم بسرعة و صرت العب في زبي بايدي لحد ما نزلت لبني على وجه و بزاز امي و قامت مرات عمي صارت تلحس في لبني من على وجه امي ..
ارتميت على السرير و انا بلهث و امي بتقول : انا حربيك و اربيها دنتو كلاب ولاد وسخة !! انا حربيكو يا تامر حربيكو !!
لو لقيت تشجيع حنزل الجزء الرابع !! و ازاي امي خلتنا كلاب عندها انا و مرات عمي !!