Samiraaaa
09-11-2018, 03:11 PM
في البداية احب اعرفكم بنفسي
انا اسمي سميرة 32سنة .مطلقة .اعمل في مجال الدعاية والاعلان .بيضا. طولي 167سم و وزني 80كجم
كنت متجوزة محمد 33 ودا اللي هنعرفه في احداث القصة
و عندي اخين واخت
احمد 30 سنة متخرج من كلية هندسة و متجوز هيام 27سنة
محمود 26 متخرج من كلية تجارة و خاطب علياء 21سنة
و مي 17 سنة داخلة 3ثانوي
و انا دلوقتي عايشة مع بابايا و مامتي.
الجزء الاول: اخويا وسها
تبدا القصة من حوالي 11سنة كانت زي متقولوا كده بدايتي .انا من عيلة محترمة جدا و معروف عننا دا في كل الحتة .كان ليا صاحبة اسمها سها من المنطقة عندنا و دي بداية تعارفي بيها كانت في الكلية وقبل ذلك مكنش ليا علاقة بيها نهائيا .
سها كانت جريئة ومتفتحة عني.ودا اللي كان باين من طريقة لبسها وكلامها مع الناس. كانت كل يوم بتيجي البيت عندنا الصبح علشان تاخدني و نروح الكلية. يعني علاقتي بيها كانت لا تتخطي الكلية بمعني اصح فمكنتش بهتم
الي ان اتي في يوم و كنت راجعة من الكلية ومنهكة للغاية من مشوار الكلية اللي كنت برجعه مشي و لقيت اخويا احمد في البيت لوحده وسلمت عليه و دخلت الحمام اخد دش و لما خرجت كان قاعد لسة
احمد : عاملة ايه ؟
انا : الحمد لله كويسة
احمد : انتي كنتي مع سها
انا : بتسال ليه
احمد : عادي يعني
انا : عادي....اه وصلتني لحد اول الحارة ومشيت
احمد : طيب
انا : ليه بجد في حاجة
احمد : لا بطمن عليكي بس .... و انا عايز اتغدي بقي
انا : من عيوني
وقمت اجهزلنا الغدا و انا مستغربة و بسال نفسي هو في ايه و هو ايه علاقته بيها .و جهزت الاكل و اتغديت انا و هو و عنتلهم بقيت الاكل و دخلت انام و عدي اليوم
وبعد اسبوع و انا راجعة من الكلية مع سها بدري في الطريق شفت احمد واقف مع اصحابه و معاه شنطته الواضح انه كان راجع من الكلية و لقيته اول مشافني جاي عليا فوقفت اشوفه عايز ايه
احمد : ازيكم عاملين ايه
سها (في ثانية): الحمد لله و انت اخبارك ايه
احمد : الحمد لله
انا : انت واقف ليه هنا كده
احمد : مفيش لسة راجع من الكلية و قابلت كام واحد و كنت واقف بتكلم معاهم شوية
انا : و هترجع امتياحمد(وهو باصص لسها): يعني عشر دقايق كده
انا : طيب
و مشينا و هو رجع وقف مع اصحابه و بعد ممشينا حوالي 3دقايق لقيت سها بتقولي
سها : ينهر.. دانا نسيت اجيب العلاج لماما
انا : انت معاكي الروشتة
سها : اه يابنتي
انا : طيب في ايه بقي
سها : ماهو ماما قالتلي مجبش من عند دكتور وحيد اللي عندنا علشان غالي
انا : هتجيبيه منين طيب
سها :واحد بعيد شوية ....متقلقيش انت روحي و انا هروح اجيبه و اروح علي طول
انا :طيب سلام
سها :سلام يا جميل
و طبعا كل كلامها دا مكنش داخل دماغي نهائيا لانها جابت العلاج كذه مرة من عند دكتور وحيد فحسيت ان في حاجة و قررت اني امشي وراها من بعيد
و لقيتها ماشية من نفس الطريق اللي كنا راجعين منه و بقيت ماشية وراها و افتركت احمد اخويا و انه هنا فخفت يشوفني و يقولي رايحة فين فبقيت ماشية ابطا لحد مبقيت شايفة احمد اخويا فوقفت و سها كانت ماشية و اللي اتفاجات بيه لما لقيت احمد اخويا وقتها ساب اصحابه و مشي وراها انا بقيت متفاجاة جدا و كملت مشي ورا سها لحد ملقيتها دخلت بيت شكله لسة بيتبني فوقفت و استخبيت و اتفاجات باحمد بيبص وراه و حوالين البيت و بعد كده دخل البيت دا وراها
وقتها انا حسيت اني هقع من اثر الصدمة ولكنني قررت اني اخوض اكتر و اشوف اللي بيحصل كله و فعلا دخلت البيت دا و بقيت مش سامعة حاجة و كان 3 ادوار و مكنش حد سكن فيه لسة شكله و بقيت اطلع و احاول اسمع اي حاجة لحد موصلت لاخر دور و دا كان عبارة عن طوب فقط كده و سمعت صوت سها و هي عمالة تتوجع فاترعبت و قربت و كانت الصدمة
سها: اه اه اه اه اه براحة هتموتني
احمد : اصلهم وحشوني اوي
سها : يالهووووووووووي براحة
و كان احمد ماسك سها و مطلع بزازها برة و نازل تفعيص اوي و بوس فيهم و عمال يمصهم جامد جدا
احمد : و دي كمان وحشتني اوي
و راح ماسك طيزها جامد و مقربها عليه و نازل فيها بوس
سها : انت هتقولي ... دي بتاكلني من وقت مبعبصتني فيها الصبح .. و**** بقيت نازلة موحوحة بقيت عايزة اقول لاختك روحي انت و اطلعلك تنيكني واللي يجصل يحصل
احمد : ههههههههههه طيزك دي هتوديكي في داهية
و لقيت سها مسكت ذب احمد من علي الهدوم و فجاة احمد نزل البنطلون و الشورت و هي نزلت علي طول علي ركبها و حطت ذبه في بقها و قعدت تمصه زي المصاصة و انا بقيت قرفانة و مصدومة من اللي هي بتعمله و مش مصدقة و ازاي تعمل كده دا حتي اصغر منها و هي ازاي بتمص ذبه كده
احمد : مصي مصي يا لبوة
و قامت سهل و ميلة علي الجدار و فنست طيزها لورا جامد ولقيت احمد هجم عليها
احمد : خرمك بقي بلاعة تبلع ذبين ياشرموطة
سها : ياااااااااااااه حلمي اثنين في نفس الوقت
احمد : خخخخخخخخخخخخخ طب خدي يا متناكة
سها : اااااااااااااااه براحة
و كان احمد دخل ذبه فيها و قعد ينيكها ييجي 10 دقايق
و بعد كده لقيت احمد جاب شكارة و حطها علي الارض و قعد عليها و قالها :.........
احمد قال ايه و انا هعمل ايه هقوله في الجزء التاني لو لقيت تشجيع و عجبتكم هكمل حكايتي كلها
الجزء التاني : (ماضي سها)
وقفنا في الجزء الاول لحد ماحمد قعد ينيك سها في طيزها و بعد كده سابها و قعد علي الشكارة
احمد : تعبتيني يخربيتك و يخربيت طيزك البلاعة دي
سها : هههههههههه....... مش قادر عليها ياخول
احمد : مين اللي خول يابنت المتناكة تعالي ياشرموطة اقعدي
و قعدت سها علي ذب احمد و قعدت تتنطط عليه و بقي طيزها ليها و انا شايفة ذب احمد داخل خارج فيها لقيت نفسي بعرق و مش قادرة و قررت ارجع البيت و جايو خلاص امشي احمد اتكلم
احمد : يوم الجمعة الواد سامح و ممدوح و علي صحيح متنسيش
سها : ههههههههه ثلاثة .. ولا وبقيت تعرف تجيب ناس ياخول
و قام احمد قارصها في حلمتها جامد
سها : ااااااااااااااه
انا مكنتش فاهمة حاجة و قلت مش معقولة علشان ينيكوها و بقيت مصدومة و حاسة اني هيغمي عليا من اللي بسمعه
سها : يلا بقي نزل علشان الحق اروح
احمد : استني ياا شرموطة
و فهمت انهم هيخلصوا فخفت حد يشوفني فنزلت براحة علي طول و طلعت جري علي البيت
و دخلت الحمام استحمي و بدون وعي لقيتني عمالة ماسكة صدري و عمالة افعصه زي مكان احمد بيعمل في سها كاني بجرب و لقيتني حاسة بحاجة جميلة و بدات امسك طيزي و احسس عليها بالصابون و انا مش قادرة لحد ملقيت باب الشقة بيتقفل قلبي انقبض وقتها و استحميت و طلعت علي طول
و لما طلعت لقيت امي اللي رجعت من المدرسة و تعبانة خالص( هي كانت شغالة مدرسة في مدرسة بعيدة شوية عننا ) و (بابايا كان شغال في شركة في السعودية) و لقيتها قاعدة في الصالة بتستريح
ماما : عاملة ايه يا سمسمة
انا : الحمد لله ياقلب سمسمة . شكلك تعبانة اوي
ماما : اه يابنتي و المواصلات كانت زحمة كمان .
انا : خلاص ادخلي انت ارتاحي و ناميلك ساعة و انا هعمل الاكل و اجهز كل حاجة و هستني لحد مالكل ييجي و اصحيكي وناكل كلنا مع بعض النهاردة
ماما : تسلميلي يا قلبي
قامت ماما و دخلت تنام و انا ببص في الساعة لقيتها لسة 2 فقلت اريح جسمي علي الكنبة شوية ربع ساعة و اقوم اخلص الاكل و رحت في النوم و صحيت علي صوت قفل الباب
احمد : انت نايمة دا كله يابنتي دانت راجعة من بدري ااصحي
انا (ببصله بقرف) و وطيت راسي و قمت و دخلت اعمل الاكل و لقيته بيندهلي
احمد : اعمليلي شاي يا سميرة علشان مصدع شوية
و انا في سري بقول من اللي طنت فيه و مش برد عليه و قعد ينده و لما لقاني مش رد جه المطبخ
احمد : انت مش سمعاني
مردتش بردو و بصتله بقرف
احمد : في ايه يابنتي
و معرفش ازاي خرجت مني و قلتها لقيتني بقوله
انا : انت كنت بتعمل ايه مع سها ؟؟؟؟
و لقيته زي اللي فقد النطق
انا : سكت ليه
احمد : مفيش . كنت معاها امتي يابنتي
انا : متستعبطش . كنت معاها من شوية بتعملوا ايه
احمد (وهو خايف ): هي جاتلك قالتلك كده
انا : هتجيلي ليه لا
احمد : اومال مين قالك
انا : محدش قالي و رد علي سؤالي
احمد : انا مكنتش معاها يابنتي
انا : انا شفتكم و شفت كل اللي كنتم بتعملوه في البيت و سمعت كل حاجة و مستنية اكلم ابوك و هقوله علي كل حاجة وامك لولا انها راجعة تعبانة كنت هقولها
احمد : لا لا لا علشان خاطري لا.... متفضحيناش
انا : دلوقتي متفضحيناش بعد كل اللي كنتم بتعملوه دا
احمد : ابوس ايدك انت عارفة اهلها عاملين ازاي هيقتلونا
انا : احكيلي كل حاجة و انا اقرر
احمد : احكيليك ايه
انا : كل حاجة من اول يوم و متخبيش حاجة و الا بجد هفضحك و هفضحها في كل مكان
احمد : حاضر حاضر .
ولسة هيحكي قمت قاطعته
انا : دلوقتي اطلع و انا بالليل هجيلك الاوضة و تقولي كل حاجة
احمد : حاضر
و عدي الوقت و انا مستنية بفارغ الصبر و اتغدينا و طول الوقت احمد بيبصلي بخوف و لما جه الليل و كله دخل ينام قمت دخلت اوضة احمد و هو كان لسة قاعد برة هو و محمود بيتفرجوا علي فيلم و ندهتلته و قلتله
انا : تعالا عايزاك
و جه علي طول
انا : اقفل الباب و تعالا اقعد احكي و بسرعة قبل مالفيلم يخلص و اخوك ييجي ينام
احمد : حاضر
احمد : كل حاجة بدات من حوالي 3 شهور يومها جه واحد صاحبي في الكلية و قالي انه رايح ينيك واحدة شمال و قالي اروح معاه و انا كنت خايف اوي اروح معاه و اعمل كده و قلتله لا .. و هو فضل طول الوقت ورايا لحد موافقت اروح معاه و اقف بعيد اتفرج بس
و فعلا رحت معاه و رحنا ارض زراعية كده و كان فيها زي زريبة قديمة شاور عليها و قال البنت في الزريبة دي انا هدخل و تعالا معايا و انت اقعد ياعم علي جمب متعملش حاجة و وافقت و فعلا دخلت معاه
و لقيت اللي جوة سها و لابسة سنتيانة و كلوت بس و اول مشفتها خفت اوي و معرفتش اقول ايه و هي لقيتها ضحكت و قربت مني و قال لصاحبي مين دا قالها دا صاحبي بس خام قامت ضحكت و لقيتها مسكت ذبي من علي الهدوم و هو كان واقف و قامت مقربة مني و قايلالي في وداني استمتع
و قامت لقيتها مسكت ذبي و طلعته و نزلت قعدت تمص فيه و انا مش ممستوعب اللي بيحصل و لقيت ذبي بينفجر و بنزل في بوقها كتير اوي قامت بلعاه و لقيت صاحبي قالها بقي تبلعي لبنه ياشرموطة و انا لا دا مش هيدفع يالبوة انا اللي هدفع دا هيتفرج بس و قامت قالتله ملكش دعوة
و قامت و قعد الولد يدخله في طيزها لحد مجاب فيها و اداها 30 جنيه و عدل هدومه و قالي يلا نمشي قامت هي قالتله لا استني انا عايزة اجربه و انا مفهمتش و هو قالها مش هيدفع قلت قامت قالتله ملكش دعوة و لقيتها جت و ذقتني و قعدت تلحس في ذبي تاني و قامت قعدت عليه و قعدت تتنطط عليه لحد مجبت فيها تاني
و قمت لبست و طلعت و انا مش مصدق و ككنت مبسوط اوي و فهمت من صاحبي انها شرموطة و اكبر مننا و انها بتتناك ب30 جنيه المرة و انه اكتر اصحابنا بينيكوها و ان في عيال كتير بينيكوها و انا مش مصدق و مرضتش اقوله انها صاحبتك ولا اني اعرفها
و روحت و لقيتني ددخلت الحمام و ضربت عشرة ييجي 3 مرات علي اللي شفته و علي اللي اتحكالي و تاني يوم الصبح بدري لقيت الباب بيخبط كالعادة و عارف انها هي جيالك و فتحتلها و اول مشافتني لقيتها بتقولي عامل ايه قلتلها الحمد لله و مسكت ذبي و قالتلي و دا عامل ايه اتخضيت و دخلت و سبتها
و انت كنتي بتلبسي و دخلتي الحمام و اخواتك كانوا نزلوا هما و امك و لقيتها بتنده بصوت عالي و بتقول احمد عايزة مياة و بما انك في الحمام خرجت و وديتلها مياة و لقيتها زنقت فيا و قامت قعدت تبوس فيا و هي ماسكة ذبي و عمالة تدخل لسانها في بوقي و انا قرفان و قامت مدخلة راسي في صدرها و انا هجت اوي و لقيتني بمسكه
لحد مسمعنا باب الحمام اتفتح و انت خرجتي فاتعدلنا و بقت كل متجيلك نعمل كده و اتعرفت عليها اكتر و اكتر و عرفتها اني عارف انها بتتناك من كتير و كل حاجة و بقيت اروح معاها انيكها و عمرها مخدت مني فلوس و جيت في يوم و واحد تاني قالي انه نفسه ينيك واحدة و انا علي طول فكرت فيها و قلتله هشوفلك
و قلتلها و لقيتها قالتلي اوعا و هتبقي ندورجي عليا كمان و قعدت تبوس فيا و فعلا جبته و ناكها و لقيتها ادتني نص الفلوس و قعدت اجيبلها واحد في واحد لحد ماهي اتفقت معايا ان انا اللي اجيبلها اللي عايزين ينيكوها كلهم و انها هتقاسم معايا و بقت بدل 30 بقت تاخد 50 علشان كل واحد فينا 25 و لحد الان علي كده ودي كل الحكاية
انا : يالهوي دا كله و انا زي المغفلة
احمد : هتعملي ايه
انا : سيبني افكر
و قمت و دخلت اوضتي و قعدت افكر لحد الصبح انا هعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياتري هعمل ايه و هتصرف مع سها و احمد ازاي دا اللي هنعرفه في الجزء الثالث
ياريت تشجيع منكم
انا اسمي سميرة 32سنة .مطلقة .اعمل في مجال الدعاية والاعلان .بيضا. طولي 167سم و وزني 80كجم
كنت متجوزة محمد 33 ودا اللي هنعرفه في احداث القصة
و عندي اخين واخت
احمد 30 سنة متخرج من كلية هندسة و متجوز هيام 27سنة
محمود 26 متخرج من كلية تجارة و خاطب علياء 21سنة
و مي 17 سنة داخلة 3ثانوي
و انا دلوقتي عايشة مع بابايا و مامتي.
الجزء الاول: اخويا وسها
تبدا القصة من حوالي 11سنة كانت زي متقولوا كده بدايتي .انا من عيلة محترمة جدا و معروف عننا دا في كل الحتة .كان ليا صاحبة اسمها سها من المنطقة عندنا و دي بداية تعارفي بيها كانت في الكلية وقبل ذلك مكنش ليا علاقة بيها نهائيا .
سها كانت جريئة ومتفتحة عني.ودا اللي كان باين من طريقة لبسها وكلامها مع الناس. كانت كل يوم بتيجي البيت عندنا الصبح علشان تاخدني و نروح الكلية. يعني علاقتي بيها كانت لا تتخطي الكلية بمعني اصح فمكنتش بهتم
الي ان اتي في يوم و كنت راجعة من الكلية ومنهكة للغاية من مشوار الكلية اللي كنت برجعه مشي و لقيت اخويا احمد في البيت لوحده وسلمت عليه و دخلت الحمام اخد دش و لما خرجت كان قاعد لسة
احمد : عاملة ايه ؟
انا : الحمد لله كويسة
احمد : انتي كنتي مع سها
انا : بتسال ليه
احمد : عادي يعني
انا : عادي....اه وصلتني لحد اول الحارة ومشيت
احمد : طيب
انا : ليه بجد في حاجة
احمد : لا بطمن عليكي بس .... و انا عايز اتغدي بقي
انا : من عيوني
وقمت اجهزلنا الغدا و انا مستغربة و بسال نفسي هو في ايه و هو ايه علاقته بيها .و جهزت الاكل و اتغديت انا و هو و عنتلهم بقيت الاكل و دخلت انام و عدي اليوم
وبعد اسبوع و انا راجعة من الكلية مع سها بدري في الطريق شفت احمد واقف مع اصحابه و معاه شنطته الواضح انه كان راجع من الكلية و لقيته اول مشافني جاي عليا فوقفت اشوفه عايز ايه
احمد : ازيكم عاملين ايه
سها (في ثانية): الحمد لله و انت اخبارك ايه
احمد : الحمد لله
انا : انت واقف ليه هنا كده
احمد : مفيش لسة راجع من الكلية و قابلت كام واحد و كنت واقف بتكلم معاهم شوية
انا : و هترجع امتياحمد(وهو باصص لسها): يعني عشر دقايق كده
انا : طيب
و مشينا و هو رجع وقف مع اصحابه و بعد ممشينا حوالي 3دقايق لقيت سها بتقولي
سها : ينهر.. دانا نسيت اجيب العلاج لماما
انا : انت معاكي الروشتة
سها : اه يابنتي
انا : طيب في ايه بقي
سها : ماهو ماما قالتلي مجبش من عند دكتور وحيد اللي عندنا علشان غالي
انا : هتجيبيه منين طيب
سها :واحد بعيد شوية ....متقلقيش انت روحي و انا هروح اجيبه و اروح علي طول
انا :طيب سلام
سها :سلام يا جميل
و طبعا كل كلامها دا مكنش داخل دماغي نهائيا لانها جابت العلاج كذه مرة من عند دكتور وحيد فحسيت ان في حاجة و قررت اني امشي وراها من بعيد
و لقيتها ماشية من نفس الطريق اللي كنا راجعين منه و بقيت ماشية وراها و افتركت احمد اخويا و انه هنا فخفت يشوفني و يقولي رايحة فين فبقيت ماشية ابطا لحد مبقيت شايفة احمد اخويا فوقفت و سها كانت ماشية و اللي اتفاجات بيه لما لقيت احمد اخويا وقتها ساب اصحابه و مشي وراها انا بقيت متفاجاة جدا و كملت مشي ورا سها لحد ملقيتها دخلت بيت شكله لسة بيتبني فوقفت و استخبيت و اتفاجات باحمد بيبص وراه و حوالين البيت و بعد كده دخل البيت دا وراها
وقتها انا حسيت اني هقع من اثر الصدمة ولكنني قررت اني اخوض اكتر و اشوف اللي بيحصل كله و فعلا دخلت البيت دا و بقيت مش سامعة حاجة و كان 3 ادوار و مكنش حد سكن فيه لسة شكله و بقيت اطلع و احاول اسمع اي حاجة لحد موصلت لاخر دور و دا كان عبارة عن طوب فقط كده و سمعت صوت سها و هي عمالة تتوجع فاترعبت و قربت و كانت الصدمة
سها: اه اه اه اه اه براحة هتموتني
احمد : اصلهم وحشوني اوي
سها : يالهووووووووووي براحة
و كان احمد ماسك سها و مطلع بزازها برة و نازل تفعيص اوي و بوس فيهم و عمال يمصهم جامد جدا
احمد : و دي كمان وحشتني اوي
و راح ماسك طيزها جامد و مقربها عليه و نازل فيها بوس
سها : انت هتقولي ... دي بتاكلني من وقت مبعبصتني فيها الصبح .. و**** بقيت نازلة موحوحة بقيت عايزة اقول لاختك روحي انت و اطلعلك تنيكني واللي يجصل يحصل
احمد : ههههههههههه طيزك دي هتوديكي في داهية
و لقيت سها مسكت ذب احمد من علي الهدوم و فجاة احمد نزل البنطلون و الشورت و هي نزلت علي طول علي ركبها و حطت ذبه في بقها و قعدت تمصه زي المصاصة و انا بقيت قرفانة و مصدومة من اللي هي بتعمله و مش مصدقة و ازاي تعمل كده دا حتي اصغر منها و هي ازاي بتمص ذبه كده
احمد : مصي مصي يا لبوة
و قامت سهل و ميلة علي الجدار و فنست طيزها لورا جامد ولقيت احمد هجم عليها
احمد : خرمك بقي بلاعة تبلع ذبين ياشرموطة
سها : ياااااااااااااه حلمي اثنين في نفس الوقت
احمد : خخخخخخخخخخخخخ طب خدي يا متناكة
سها : اااااااااااااااه براحة
و كان احمد دخل ذبه فيها و قعد ينيكها ييجي 10 دقايق
و بعد كده لقيت احمد جاب شكارة و حطها علي الارض و قعد عليها و قالها :.........
احمد قال ايه و انا هعمل ايه هقوله في الجزء التاني لو لقيت تشجيع و عجبتكم هكمل حكايتي كلها
الجزء التاني : (ماضي سها)
وقفنا في الجزء الاول لحد ماحمد قعد ينيك سها في طيزها و بعد كده سابها و قعد علي الشكارة
احمد : تعبتيني يخربيتك و يخربيت طيزك البلاعة دي
سها : هههههههههه....... مش قادر عليها ياخول
احمد : مين اللي خول يابنت المتناكة تعالي ياشرموطة اقعدي
و قعدت سها علي ذب احمد و قعدت تتنطط عليه و بقي طيزها ليها و انا شايفة ذب احمد داخل خارج فيها لقيت نفسي بعرق و مش قادرة و قررت ارجع البيت و جايو خلاص امشي احمد اتكلم
احمد : يوم الجمعة الواد سامح و ممدوح و علي صحيح متنسيش
سها : ههههههههه ثلاثة .. ولا وبقيت تعرف تجيب ناس ياخول
و قام احمد قارصها في حلمتها جامد
سها : ااااااااااااااه
انا مكنتش فاهمة حاجة و قلت مش معقولة علشان ينيكوها و بقيت مصدومة و حاسة اني هيغمي عليا من اللي بسمعه
سها : يلا بقي نزل علشان الحق اروح
احمد : استني ياا شرموطة
و فهمت انهم هيخلصوا فخفت حد يشوفني فنزلت براحة علي طول و طلعت جري علي البيت
و دخلت الحمام استحمي و بدون وعي لقيتني عمالة ماسكة صدري و عمالة افعصه زي مكان احمد بيعمل في سها كاني بجرب و لقيتني حاسة بحاجة جميلة و بدات امسك طيزي و احسس عليها بالصابون و انا مش قادرة لحد ملقيت باب الشقة بيتقفل قلبي انقبض وقتها و استحميت و طلعت علي طول
و لما طلعت لقيت امي اللي رجعت من المدرسة و تعبانة خالص( هي كانت شغالة مدرسة في مدرسة بعيدة شوية عننا ) و (بابايا كان شغال في شركة في السعودية) و لقيتها قاعدة في الصالة بتستريح
ماما : عاملة ايه يا سمسمة
انا : الحمد لله ياقلب سمسمة . شكلك تعبانة اوي
ماما : اه يابنتي و المواصلات كانت زحمة كمان .
انا : خلاص ادخلي انت ارتاحي و ناميلك ساعة و انا هعمل الاكل و اجهز كل حاجة و هستني لحد مالكل ييجي و اصحيكي وناكل كلنا مع بعض النهاردة
ماما : تسلميلي يا قلبي
قامت ماما و دخلت تنام و انا ببص في الساعة لقيتها لسة 2 فقلت اريح جسمي علي الكنبة شوية ربع ساعة و اقوم اخلص الاكل و رحت في النوم و صحيت علي صوت قفل الباب
احمد : انت نايمة دا كله يابنتي دانت راجعة من بدري ااصحي
انا (ببصله بقرف) و وطيت راسي و قمت و دخلت اعمل الاكل و لقيته بيندهلي
احمد : اعمليلي شاي يا سميرة علشان مصدع شوية
و انا في سري بقول من اللي طنت فيه و مش برد عليه و قعد ينده و لما لقاني مش رد جه المطبخ
احمد : انت مش سمعاني
مردتش بردو و بصتله بقرف
احمد : في ايه يابنتي
و معرفش ازاي خرجت مني و قلتها لقيتني بقوله
انا : انت كنت بتعمل ايه مع سها ؟؟؟؟
و لقيته زي اللي فقد النطق
انا : سكت ليه
احمد : مفيش . كنت معاها امتي يابنتي
انا : متستعبطش . كنت معاها من شوية بتعملوا ايه
احمد (وهو خايف ): هي جاتلك قالتلك كده
انا : هتجيلي ليه لا
احمد : اومال مين قالك
انا : محدش قالي و رد علي سؤالي
احمد : انا مكنتش معاها يابنتي
انا : انا شفتكم و شفت كل اللي كنتم بتعملوه في البيت و سمعت كل حاجة و مستنية اكلم ابوك و هقوله علي كل حاجة وامك لولا انها راجعة تعبانة كنت هقولها
احمد : لا لا لا علشان خاطري لا.... متفضحيناش
انا : دلوقتي متفضحيناش بعد كل اللي كنتم بتعملوه دا
احمد : ابوس ايدك انت عارفة اهلها عاملين ازاي هيقتلونا
انا : احكيلي كل حاجة و انا اقرر
احمد : احكيليك ايه
انا : كل حاجة من اول يوم و متخبيش حاجة و الا بجد هفضحك و هفضحها في كل مكان
احمد : حاضر حاضر .
ولسة هيحكي قمت قاطعته
انا : دلوقتي اطلع و انا بالليل هجيلك الاوضة و تقولي كل حاجة
احمد : حاضر
و عدي الوقت و انا مستنية بفارغ الصبر و اتغدينا و طول الوقت احمد بيبصلي بخوف و لما جه الليل و كله دخل ينام قمت دخلت اوضة احمد و هو كان لسة قاعد برة هو و محمود بيتفرجوا علي فيلم و ندهتلته و قلتله
انا : تعالا عايزاك
و جه علي طول
انا : اقفل الباب و تعالا اقعد احكي و بسرعة قبل مالفيلم يخلص و اخوك ييجي ينام
احمد : حاضر
احمد : كل حاجة بدات من حوالي 3 شهور يومها جه واحد صاحبي في الكلية و قالي انه رايح ينيك واحدة شمال و قالي اروح معاه و انا كنت خايف اوي اروح معاه و اعمل كده و قلتله لا .. و هو فضل طول الوقت ورايا لحد موافقت اروح معاه و اقف بعيد اتفرج بس
و فعلا رحت معاه و رحنا ارض زراعية كده و كان فيها زي زريبة قديمة شاور عليها و قال البنت في الزريبة دي انا هدخل و تعالا معايا و انت اقعد ياعم علي جمب متعملش حاجة و وافقت و فعلا دخلت معاه
و لقيت اللي جوة سها و لابسة سنتيانة و كلوت بس و اول مشفتها خفت اوي و معرفتش اقول ايه و هي لقيتها ضحكت و قربت مني و قال لصاحبي مين دا قالها دا صاحبي بس خام قامت ضحكت و لقيتها مسكت ذبي من علي الهدوم و هو كان واقف و قامت مقربة مني و قايلالي في وداني استمتع
و قامت لقيتها مسكت ذبي و طلعته و نزلت قعدت تمص فيه و انا مش ممستوعب اللي بيحصل و لقيت ذبي بينفجر و بنزل في بوقها كتير اوي قامت بلعاه و لقيت صاحبي قالها بقي تبلعي لبنه ياشرموطة و انا لا دا مش هيدفع يالبوة انا اللي هدفع دا هيتفرج بس و قامت قالتله ملكش دعوة
و قامت و قعد الولد يدخله في طيزها لحد مجاب فيها و اداها 30 جنيه و عدل هدومه و قالي يلا نمشي قامت هي قالتله لا استني انا عايزة اجربه و انا مفهمتش و هو قالها مش هيدفع قلت قامت قالتله ملكش دعوة و لقيتها جت و ذقتني و قعدت تلحس في ذبي تاني و قامت قعدت عليه و قعدت تتنطط عليه لحد مجبت فيها تاني
و قمت لبست و طلعت و انا مش مصدق و ككنت مبسوط اوي و فهمت من صاحبي انها شرموطة و اكبر مننا و انها بتتناك ب30 جنيه المرة و انه اكتر اصحابنا بينيكوها و ان في عيال كتير بينيكوها و انا مش مصدق و مرضتش اقوله انها صاحبتك ولا اني اعرفها
و روحت و لقيتني ددخلت الحمام و ضربت عشرة ييجي 3 مرات علي اللي شفته و علي اللي اتحكالي و تاني يوم الصبح بدري لقيت الباب بيخبط كالعادة و عارف انها هي جيالك و فتحتلها و اول مشافتني لقيتها بتقولي عامل ايه قلتلها الحمد لله و مسكت ذبي و قالتلي و دا عامل ايه اتخضيت و دخلت و سبتها
و انت كنتي بتلبسي و دخلتي الحمام و اخواتك كانوا نزلوا هما و امك و لقيتها بتنده بصوت عالي و بتقول احمد عايزة مياة و بما انك في الحمام خرجت و وديتلها مياة و لقيتها زنقت فيا و قامت قعدت تبوس فيا و هي ماسكة ذبي و عمالة تدخل لسانها في بوقي و انا قرفان و قامت مدخلة راسي في صدرها و انا هجت اوي و لقيتني بمسكه
لحد مسمعنا باب الحمام اتفتح و انت خرجتي فاتعدلنا و بقت كل متجيلك نعمل كده و اتعرفت عليها اكتر و اكتر و عرفتها اني عارف انها بتتناك من كتير و كل حاجة و بقيت اروح معاها انيكها و عمرها مخدت مني فلوس و جيت في يوم و واحد تاني قالي انه نفسه ينيك واحدة و انا علي طول فكرت فيها و قلتله هشوفلك
و قلتلها و لقيتها قالتلي اوعا و هتبقي ندورجي عليا كمان و قعدت تبوس فيا و فعلا جبته و ناكها و لقيتها ادتني نص الفلوس و قعدت اجيبلها واحد في واحد لحد ماهي اتفقت معايا ان انا اللي اجيبلها اللي عايزين ينيكوها كلهم و انها هتقاسم معايا و بقت بدل 30 بقت تاخد 50 علشان كل واحد فينا 25 و لحد الان علي كده ودي كل الحكاية
انا : يالهوي دا كله و انا زي المغفلة
احمد : هتعملي ايه
انا : سيبني افكر
و قمت و دخلت اوضتي و قعدت افكر لحد الصبح انا هعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياتري هعمل ايه و هتصرف مع سها و احمد ازاي دا اللي هنعرفه في الجزء الثالث
ياريت تشجيع منكم