دخول

عرض كامل الموضوع : زواج المتعة والعائلةالجزء الثاني والعشرون


ozozo63
08-03-2016, 12:21 AM
/ الجزء الثاني والعشرون


خرجت وسيبت نجود تايه من الي شافته وركبت سيارتي علشان اروح البيت وانا في الطريق لاقيت تليفوني بيرن فتحت المكالمه وبعد السلام بسأل مين معايا قالت انا نجود قولت ليها هلا بك جيبتي رقمي منين قالت ما انت عارف اني هاجيبه من جوزي قولت طيب خير عاوزة مني ايه قالت جبت الفيديوهات دي منين ومين عرفك بكل ده قولت مش تشغلي بالك سرك في بير ماله اخر قالت وانت ايش تطلب عاوز كام قولت انا مش عاوز فلوس لو انتي عاوزة فلوس اديكي فلوس قالت طيب عاوز ايه قولت انيكك راحت شتماني وسبتني وقعدت تلعن في وانا بكل برود قولت ليها خليكي فاكرة انتي الي شتمتي استحملي بقي سلام يا مزة وروحت قافل المكالمه وهي بتقولي استني وانا ولا معبرها وقعدت ترن تاني وتالت وسيبتها مش رديت عليها لحد لما وصلت عند البيت ولسي بانزل من السيارة لاقيت ابوخالد بيرن ويقولي ليش مابترد علي زوجتي قولت كنت باسوق بالطريق ولسي واصل البيت وبعدين هي عاوزة ايه قالي هي قالت انها شتمتك لما قولت ليها سعر كبير علي تطوير الاجهزة قولت ليه هي قالت كدا قالي ايوة قولت طيب ماشي بعدين ابقي اكلمها قالي هي الحين هنا معايا خد كلمها قولت ليه لا مش الحين انا عندي صداع بدل ما اغلط فيها وهي تغلط في تاني سيبني الحين وانا هابقي اتصل بيها بعدين قالي طيب براحتك وقفلت المكالمه ودخلت البيت لاقيت الخدامه قدامي بسألها فين الجوري ودانا قالت لسي نايمين قولت طيب حضري الغدى انا جعان وعاوز اكل المهم حضرت الغدي وانا اتغديت وكلت ومش رديت اروح لغرفة التدخين علشان مش يصحوا من النوم وسيبتهم نايمين وانا خرجت قعدت برا البيت تحت مظله في الجنينه وقعدت ادخن وافكر هاعمل ايه مع المتناكه نجود ولو نشفت دماغها ورفضت تاني وشتمتني المهم رجعت دخلت البيت وقعدت في الصالون وفتحت التليفزيون شويه وقولت ادخل انام شويه في غرفتي بس روحت للخدامه وقولت ليها ان ام فهد هتيجي ومعاها ضيفه اول ما توصل تصحيني من النوم علشان اقابلها قالت طيب المهم يادوب نمت مش يكمل ساعتين ولاقيت دانا الي بتصحيني قالت انت جيت نمت هنا ليه قولت ليها احنا الساعه كام قالت احنا الساعه 5 بعد العصر قولت هي ام فهد لسي مش وصلت قالت لا سألتها عن الجوري قالت في الحمام بتاخد دوش وفكراك برا البيت وانت جيت نمت هنا ليه قولت ليها لما صحيت الصبح علشان اروح اقابل ابوخالد ورجعت لاقيتكم نايمين مش رديت اصحيكم وقولت سيبهم نايمين وجيت نمت هنا قالت طيب اعملك حاجه تاكلها قولت انا عاوز شاي لان مصدع بجد قولت هاخد دوش بسرعه وانتي خلي الخدامه تجيب الشاي غرفة التدخين بجلس هناك قالت طيب المهم قومت اخدت الدوش ولبست وروحت علي غرفة التدخين ولاقيت الخدامه كانت لسي بتحط الشاي المهم قعدت ادخن وبعد شويه جات الجوري دخلت علي وبتقولي كنت فين قولت طيب قولي سلام ولا مساء الخير ولا اي هباب علي دماغك قالت عاوزة اعرف كنت فين قولت انتي يا بت مش هتبطلي الي فيكي ده قالت ماهو انا عاوزة اعرف سيبتني نايمه وخرجت روحت فين اكيد تلعب بديلك قولت يالهوي عليكي دا انتي نكد العب بديلي فين يعني واصلا انا لي ديل ولا انتي فكراني كلب ولي ديل قالت ايوة ليك ديل وراحت مسكت زبي وقالت اهوه ده ديلك الي مش بيبطل لعب وعاوزة اعرف كنت بتلعب بيه فين النهاردة قولت ليها ياهبله ياعبيطه انتي ناسيه ان كان فيه ميعاد مع ابوخالد قالت ايوة عارفة وبعد الميعاد روحت فين قولت جيت علي البيت اتغديت وقعدت تحت المظله علشان ادخن ورجعت تاني الصالون ولما حسيت اني مصدع شويه قولت ادخل انام ساعة قبل ام فهد ونجود ما يجوا بعد العصر قالت روحت نمت فين قولت في غرفتي قالت وليه مش جيت نمت جنبي هنا قولت ليها مش رضيت ازعجكم واصحيكم وسيبتكم نايمين قالت ياسلام يا خويا علي رقتك ضحكت علي كلامها وقطع كلامنا خبط علي الباب قولت ادخل كانت الخدامه وسألتها الجوري في ايه مالك قالت مدام ام فهد ومعاها مدام كمان موجودين هنا في الصالون قولت ليها روحي قدمي ليهم القهوة واحنا جايين علي طول قالت حاضر وخرجت وانا قولت للجوري فين امك قالت مش عارفه قولت استني ارن عليها ورنيت عليها باقولها انتي فين قالت انها في غرفتها قولت يعني مش شوفتك وانا خارج منها قالت كنت في المطبخ ولما رجعت لاقيتك خرجت وكنت باخد دوش انا كمان قولت طيب خلاص البسي هدومك وتعالي اقعدي هنا مع بنتك قالت طيب وقولت للجوري قومي البسي انتي كمان بلاش الاسترتش المحزق ده الي مفصل كسك وطيزك والبادي ده الي مبين بزازك والبسي ستيان بدل ما انتي سيباهم علي راحتهم قالت وانت مالك البس الي يريحني قولت ليها اقولك البسي من غير هدوم دا انتي فقر روحي اقعدي في غرفتك وسيبي امك تقعد هنا علشان تقابل ام فهد لحد لما اقابل نجود واقعد معاها في الصالون قالت روح انت بس وخلصنا من النصيبه دي قولت حاضر ياختي انا عارف اني اخرتي علي ايديكم ضحكت وانا سيبتها وروحت علي الصالون علشان اقابل ام فهد ونجود الي اول ما شافتني اتفزعت المهم سلمت علي ام فهد عادي وقعدت معاهم وقالت ام فهد مدام نجود كانت صديقة للعنود ووقت وفاتها مكنتش موجودة في البلاد واول ما عرفت جات علشان تعزيكم في العنود قولت شكرا ليها علي تعبها وتقديرها لاقيت ام فهد قالت لحظه انا راجعه قالت نجود رايحه وين قالت هاشوف دانا وارجع بسرعه قالت هي مش هتيجي تسلم علينا قولت اكيد هتيجي تسلم عليكم دا المفروض لان انا مش ينفع اقعد معاكم لاني راجل وانتي حرمه قالت لما انت عارف كده ليش جيت كانت ام فهد اتسحبت ومشيت راحت لدانا جوة وانا قولت اوك انا اسف باسيبك لحد لما يجوا قالت انا اسفه مكنتش اقصد قولت تقصدي ايه قالت مكنتش عاوزة ام فهد تحس اني عاوزة اقعد معاك شويه ونتكلم قولت متخفيش من حاجه اتكلمي براحتك لاقيتها بتسألني وقالت وبعدين قولي انت ايه الي جابك هنا قولت ليها انا زوج دانا لاقيتها بتقول باستغراب اااااااااه علشان كدا انا كدا فهمت دلوقتي انت جيبت الفيديوهات منين قولت ليها شكلك ذكيه وبتفهمي بسرعه قالت دلوقتي عاوز ايه مني قولت اولا اربيكي علي شتمتك وسبك لي النهاردة لاقيتها بتقولي انا اسفه معرفش انا قولت كدا ازاي وايه الي يرضيك علشان تغفرلي الاهانه الي وجهتها ليك قولت هتسمعي الكلام هنبقي حبايب واصحاب مش هتسمعي الكلام يبقي انتي حرة قالت بس الي انت بتقولة صعب قولت صعب ليه قالت انت اكيد عارف اني بطلت اجي هنا وقطعت علاقتي بالعنود قولت ايوة مش بتيجي صحيح لان بقي عندك بديل قالت يعني ايه قولت ماهو دلوقتي انتي بتتناكي من السواق الهندي تقريبا كل يوم ومن الشيخ (.....) تقريبا كل يومين تروحي معاه استراحه او مزرعة من بتوعه قالت باستغراب ودهشه وانت عرفت كل الحاجات دي ازاي قولت انا لو عاوز اعرف بتتناكي كام مرة في الاسبوع من جوزك ومن الشيخ ومن السواق الهندي هاعرف قالت بس برده صعب قولت وليه صعب قالت هتنام معايا وتنيكني فين انا عمري ما هاروح للمزرعه تاني قولت ومين قال انك هتروحي المزرعه قالت طيب هنروح فين قولت هنا في البيت ده قالت ومراتك وبنت مراتك قولت مش تقلقي من نحيتهم هما كل خميس وجمعه بيطلعوا البر وانا معاهم انا يوم الخميس اتأخر عنهم لحد ما انيكك وبعدين اروح ليهم وانا هابقي اعرفك قالت هتعرفني ازاي قولت هابقي اخلي جوزك يبلغك قالت بسرعه انت عاوز تفضحني قولت هافضحك ليه بالعكس انا عاوز استر عليكي قالت يعني عاوز تستر علي تقوم تقول لزوجي خلي مراتك تجيلي علشان انيكها وتديله كمان الميعاد قولت متخفيش جوزك زي الخاتم في صباعي قالت ليه هو انت نيكته قولت يااه انتي عارفه بقي انه بيتناك قالت باسلوب تردد منها وتنكر لا مش عارفه قولت وايه الي خلاكي تقولي اني نيكته اكيد انتي عارفه ان جوزك بيتناك خلينا واضحين نتكلم بصراحه وانا هاكشف ليكي ورقي بس بعد ما تقولي لي عرفتي منين ان جوزك بيتناك قالت بس ده سر قولت اكيد لو انا عاوز افضحك كنت فضحتك مش جيت ليكي علشان نخلص الموضوع ده وندفنه قالت طيب انت اكيد شوفت الشيخ الي معايا في الفيديو قولت ايوة قالت الشيخ ده كمان ناك زوجي اكتر من مرة ولان الشيخ بيحب انه ينيك رجاله ناك زوجي قولت يبقي ناكك وناك زوجك قالت ايوة قولت وبعدين زوجي بيروح كل اسبوع يسهر مع الشيخ هناك وينيكه وده كله علشان يبقي كاسر عينه ومش يقدر يفتح عينه في الشيخ قولت وانتي عرفتي منين قالت عرفت بالصدفه قولت ازاي عاوز اعرف قالت في يوم كنت تعبانه وجسمي هيجان وكان نفسي اتناك ودورت علي السواق مش لاقيته باتصل عليه قالي انه طلع البر مع ابني وعلشان انتظره يجي قدامه ولا 5 ساعات روحت اتصل بالشيخ لاقيت تليفونه مسكر وهو كان قايل لي لما تلاقي تليفوني مقفول تعرفي اني في الاستراحه الخاصه بتاعتي قولت طيب انتي هتروحي ليه ازاي مدام ان السواق بتاعك في البر قالت اصلا كان فيه اتفاق بينا لما احب اقابله او هو عاوزني اروح ليه كنت بابدل السيارة والسواق قولت ازاي يعني قالت كان هو مديني رقم السواق الخاص تبع الشركة بتاعته علشان لما اروح ليه اتصل عليه يقابلني قدام مول معين عند باب معين واركب معاه واروح والسواق بتاعي كان بيبقى واقف قدام نفس المول بس عند باب بعيد يعني مش هيشوفني وانا خارجه ولو حد اتصل بيه هيقوله ان المدام في المول وده امر عادي قولت طيب وبعدين قالت في اليوم ده اتصلت علي السواق يجي ياخدني من البيت علي طول واديته العنوان وجه السواق وركبت معاه وروحت علي الاستراحه ولما وصلت لاقيت سيارة زوجي قولت سيارة زوجي بتعمل ايه هنا مع اني كنت اتصلت بيه وقالي انه رايح للبنك علشان يخلص اوراق ويشوف تصفيه الحسابات كام المهم قعدت في السيارة انتظر لحد لما زهقت قولت لازم اعرف هو بيعمل ايه جوة معاه واساسا الشيخ كان معطيني مفتاح الاستراحه علشان لما اجي قبله افتح وادخل المهم فتحت الباب براحه ودخلت اتسحبت للمكان الي بنقعد فيه قولت قصدك الي بينيكك فيها قالت ووشها في الارض ايوة قولت وبعدين قالت قربت من المكان وسمعت اهات وغنج وتأوهات بس مش صوت حرمه دا صوت راجل قربت اكتر وطبيعي الباب مفتوح لان المكان امن ومافيش حد بيدخل علينا طول ما احنا موجودين حتي الخدامه الموجودة او السواق نفسه لحد لما حد ينادي عليهم بصيت لاقيت زوجي عريان ومفنقص طيزه والشيخ وراه ومدخل بتاعه في طيز زوجي وبينيكه جامد ويضربه بالقلم علي طيزه انا وقفت مكاني حسيت اني اتشليت مش فوقت الا والشيخ بيزمجر جامد وصوته بقي عالي عرفت انه بينزل في طيزه وبعد ما خلص وطلع بتاعه من طيزه ضربه بالقلم جامد وقاله قومي يا شرموطه نظفي زبي من مكان طيزك الحلوة وقام زوجي قعد يرضع ويمص في زبه جامد وبعد شويه قاله جوزي انا لازم اروح الحين عندي شغل بالبنك لازم يخلص وبالليل اجيك تمتعني وتنكني تاني قاله الشيخ الليله لا خليها بعدين لما اتصل فيك راح جوزي باس زبه وايده ويترجى فيه انه مش يطول عليه ويتصل بيه في اقرب وقت قاله الشيخ مش تقلق هاتصل بيك لاني عاوز انيكك يا شرموطه وقام زوجي علشان يروح للحمام وانا جريت روحت استخبيت في غرفه قريبه وكنت مش قفلت الباب علشان اشوف جوزي لما يمشي وانا كنت عارفه ان الشيخ لازم بعد مايخلص نيك يقعد في الحمام في ميه سخنه تقريبا نص ساعه وبعدين يخرج المهم بعد ما زوجي خلص ولبس وراح معاه الشيخ لحد الباب يوصله وكان لابس يادوب السروال وفوق تيشرت حملات وبيسلم علي زوجي وبيودعه علشان يخرج واول الباب ما اتفتح وشاف الشيخ سيارته الي باجي بيها عنده حسيته اتصدم وارتبك وطلع جري للسيارة الي فهمته انه راح يبص يشوفني فيها ولا لا ويسأل السواق ايش فيه قولت وبعدين حصل ايه جوزك حس بحاجه قالت لا ما عرف شيء لان الشيخ قاله لازم تمشي من هنا باسرع وقت لان زوجته جايه في الطريق وان السواق لما اتصل بيه ولاقي تليفونه مقفول جه هنا علشان يقله يعني دخل الموضوع علي زوجي خلي زوجي يركب السيارة ويسوق زي المجنون علشان يخرج ويبعد وهو رجع البيت وقفل الباب وراه وقعد ينادي علي لحد انا ما طلعت من الغرفه وبقيت قدامه قولت حصل ايه اكيد اتخانقتوا قالت لا وقفت ساكته مش عارفه اعمل ايه قولت ازاي يعني قالت اولا كان مسيطر علي الشهوة وحب المال وثانيا لو اتكلمت وقولت ليه حاجه عن نيكه لزوجي هيقولي ما انتي كمان بتتناكي مني يبقي زعلانه ليه اني بانيك زوجك قولت طيب الاخيرة وفهمتها انما مسيطر عليكي الشهوة وحب المال دي الي مش فاهمها قالت هو كان بينيكني ويمتعني جامد وكنت سعيده بيه وكنت بانتظر اللحظه الي اشوفه فيها وحب المال لانه الوحيد الي مشغل شركتنا وكل الي احنا فيه ده بسببه هو ولو كنت عملت معاه غلطه كان خلانا تحت الارض ومش بقي لينا لا اسم ولا سمعه بالسوق قولت ليه هو ماسك ذله عليكم قالت لا مش موضوع ذله بس هو ايده طايله ويعرف ناس كتير مسؤوله ويعرف يتحكم في شغله حتي بالتليفون من مكانه قولت وبعدين ايه الي حصل لما شافك قالت لاقيته بيقولي انتي هنا من امتي وليه مش اتصلتي بي قبل ما تيجي قولت ليه تليفونك مقفول واتصلت بيك اكتر من مرة وانت قافله وسألته انت بتنيك زوجي من امتي قالي انتي شوفتي الي حصل قولت ايوة شوفت راح مقرب لي وواخدني في حضنه وقالي انا بحبك واعزك بلاش الموضوع ده يغيرنا من بعض قولت انا مش متغيره بس عاوزة اعرف بتنيكه من امتي قالي تقريبا من سنه يعني نيكته قبلي ولا بعدي قالي بعدك وده علشان اضمن انه لو حس ان فيه حاجه بينا مش يقدر يفتح بوقه ولا يضرك بشيء لاني خايف عليكي انا مش خايف علي نفسي انا اقدر امسحه من علي الارض حسيت انها بتقولي الكلام ده علي اساس اني اخاف واتراجع عنها روحت قاطع كلامها وقولت بس انا اقدر اخوفه وامسحه هو من علي الارض بالي معايا ولا ايه حسيتها اتوترت وقالت دلوقتي عاوز ايه اديك عرفت كل حاجه قولت طيب كويس وكدا سهل عليكي الامر قالت ازاي يعني قولت لما زوجك يخبرك بالي انا عاوزة هيبقي امر طبيعي قالت انا عاوزة افهم ازاي هاوافق لما زوجي يطلب مني كدا واظهر قدامه اني ... وسكتت روحت قولت ليها انك شرموطه مش كده ولا انا غلطان قالت ايوة بس برده صعب قولت مش صعب ولا شيء انتي عارفه ان زوجك متزوج واحدة تانيه قالت ايوة عارفة انه متزوج الهنوف قولت لما انتي هايجه كدا سايبك ليه وراح اتجوز عليكي قالت مش مهم تعرف قولت لا لازم اعرف قالت لي دي حكايه صعبه وبلاش تعرفها لانها ممكن تضرك قولت وانا عاوز اعرف ومافيش مخلوق يقدر يضرني وانا باحب اعرف الي يضرني علشان اقدر اخد حذري منه قالت ارجوك بلاش وبعدين دي حكايه طويله بلاش تعرفها ومش من مصلحتك تعرفها قولت ليها ليه يعني مش من مصلحتي فهميني قالت لان الهنوف اخت الشيخ (.....) وبلاش تعرف اكتر من كده .............؟؟؟؟؟؟؟؟

السلطان جورج
08-03-2016, 12:58 AM
القصة ممتازة جدا
مشكور كتير

el gokr
08-03-2016, 09:25 PM
تسلم ايدك تحفه بجد



خول بينيك بنت اخوه وبتقوله اوعى تقول لبابا وبيقولها كس ام ابوكى.comقصص سكس مصري مناطق شعبية site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-80570.htmlقصص بنات حلوت سكس صغر/archive/index.php/t-196904.htmlصور زبي نسوانجيصور سكس وزن ثقيل مربرب منتديات نسوانجينزلهم جوه كسىاتنكت من حرامي/archive/index.php/t-259130.html/archive/index.php/t-321981.html/archive/index.php/t-286129.htmlهذا ما يستحقه كسى قصص سكس سكس ميكي منايك/archive/index.php/t-493177.htmlقصص سكس ولدخالتي القادم من الولايات المتحدة الأمريكيةقصه خرم طيز شيخ العرب/archive/index.php/t-191672.htmlموقع قصص سكس مكتبةقصص نيك زوجت نسيبي يمنيهقصص سكس مراتي وهي ماشيهقصص مص الكس بنات صاحبي ناك اختي قدامي site:bfchelovechek.ruقصص سكس محارم مع اخي فهد نكني في طيزي اهاه اه اه يعلمنيالسواقه.com/archive/index.php/t-270413.htmlقص سكس مرت صحبيقصص نيك محارم تصرخ كفايةافلام سكس سحر الحلونيك غريبقصص جنسية فشخ طيزي ما اقدر امشي   site:rusmillion.ruقصص نيك عائلات منتدي نسوانجي site:rusmillion.ruقصص نيك سودانيات بذب ضخم/archive/index.php/t-120688.htmlقصص سكس طيز ام وابنهاتعارف شواذ المنصورة /archive/index.php/t-269749.html/archive/index.php/t-435162.htmlقصص سكس زوجتين /archive/index.php/t-361650.html/archive/index.php/t-215437.htmlقصص سكس ينيك اخواته3/archive/index.php/t-208921.html/archive/index.php/t-559863.html/archive/index.php/t-46850.html/archive/index.php/t-32602.html/archive/index.php/t-461519.html/archive/index.php/t-147855.html/archive/index.php/t-23888.html/archive/index.php/t-200024.htmlقصص جنس زوجتي تغريني قصتي مع القضيب الضخم/archive/index.php/t-162367.htmlقصص سمحت لي زوجتي افتح طيزها site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-435344.html/archive/index.php/t-231803.html/archive/index.php/t-451560.html/archive/index.php/t-553774.htmlقصه زبه كبير كان ينيكها امامي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-191599.html/archive/index.php/t-259010.htmlقصص نيك محارم الجزيرة النفقودة/archive/index.php/t-269481.html/archive/index.php/t-89104.htmlسكسي امه راقد ابن نيك/archive/index.php/t-448974.html/archive/index.php/t-298008.htmlقصص نيك زوجي يتناك site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-181571.html/archive/index.php/t-573464.html/archive/index.php/t-290086.html/archive/index.php/t-471945.html/archive/index.php/t-268224.htmlقصص.زوجه.مبتشبعش.نيك.ساخن.حقيقيقصص نسوانجي انا وبدر المجنون اللي ناكني نهر العطش قصص عبط طيازقصص سكس ماما تعشق نيك طيز وخرمها واسع جدا site:rusmillion.ruشكل زبه الكبير جعلني اشتهي النيك قصص سكس/archive/index.php/t-88589.htmlعبايه مراتى الضيقه تعريص