دخول

عرض كامل الموضوع : محاولات واخضاع وخروج الذئب العاصي...كاملة ج1،2


Hani bachi
12-25-2016, 04:43 AM
محاولات واخضاع وخروج الذئب العاصي

هده قصتي أرجو ان تعجپكم
أنا مراد و أعيش في أسرة متوسطة مع زوجة ابي سعاد 42 سنة واختي سارة 27 سنة وسليمة 20 و بنت سعاد خلود 19 سنة أما أنا 23سنة .

سعاد زوجة أبي المتسلطة والمتجبرة تعمل في مكتب للبريد و الاتصالات واختي سارة تعمل في عيادة للاسنان وسليمة وخلود تلميذتان في الثانوية وانا ادرس في الجامعة .

زوجة أبي سعاد المتسلطة والمتجبرة مثيرة حيث شعرها طويل و جسمها مشدود وبزازها متوسطة وعندها طيز مدورة مليانة ،تحب التسلط و منكدة حياتي في البيت .

أما بنتها خلود فمتوسطة الطول لها طيز صغيرة ومليانة وبزين متوسطين وجسم سخن وسكسي و مثير وكانت اكثر وحدة تحب التملك وعندها روح السادية وتحب تفرض سيطرتها .

اما سليمة كانت طويلة وقوامها جميل وبزازها كبار وطيزها متوسطة ..اما سارة فجسمها عادي ومش مهم فيه اي حاجة .
زوجة أبي سعاد كانت تفرض عليا اعمال شاقة كتنظيف البيت والغسيل و غسل الاواني وكانت تأتي متأخرة بالليل وتدهب لنوم ،وبنتها كانت تعمل حاجات غريبة وكانت دايما تحاول تجبرني ان اطيعها وكانت امها تساعدها وتتطلب مني هدا الشيء بالحيلة .

ذات مرة اكتشفت ان زوجة ابي بتمارس العادة السرية بشراسة حيث كنت سهران على التلفزيون حتى سمعت صوت غريب وكان صادرا من غرفتها اقتربت من الغرفة وسمعتها تتاوه وتقول كلام مش مفهوم فتحت الباب بشويش وطلعت كانت تستخدم صباعها وكانت حالتها مثيرة ..لما شفتها وهي عريانة وكسها بيقدف وقف زبي ورحت الحمام وجبتهم بقوة وبدات اسرح في عالم السكس وجاءتني فكرة اني انيك زوجة ابي المحرومة ..

ذات مرة طلبت مني سعاد ان اغسل رجليها في غرفتها وكانت جايبة عصا ومسكاها انا بدات اغسل رجليها وبدات تتراخي وقامت ضربتني بالعصا قلتلها مالك قالتلي عم اتسلى فقط قلتلها تقومي تضربيني فنظرت لي بعصبية وقالت اعمل وانت ساكت ونفذ صبري فطلعت فيها بسخرية وقمت ولم أكمل غسيل قدميها..

قامت تحاول اخضاعي مسكتلها العصا وقلتلها انتي بتحاولي تعملي ايه؟ سكتت وهي متعصبة.. وبعد ساعة من اللي حدث سمعتها تتكلم في التليفون عني وتقول اني صعبان عليا وحسب مافهمت كانت تحاول تقلبني خدام وكان الحديث هيك فجابو سيرة خلود أختخا وقالت انها ممكن تجعلني أخضع ليها وأكون خدامها وخدامك وقالت راح احاول رغم ان خلود راح تركع على الارض فاندهشت من الحديث ودخلت غرفتي وبدات أفكر أن أكون ساديا واخضعهم لي و أجعلهم الخدام لي فانطلقت فيا روح التحدي والتصميم .

دات ليلة كلمتني سعاد وقالتلي تعالى على غرفتهاي وبدات تضربني بالعصا على طيزي وعملت نفسي اني خايف منها وتحت ايدها وكانت خطتي اني انيكها واسلبها سلطتها علي.. وبعد ما صرت تحت رجليها طلبت مني الحس رجليها فنظرت اليها نظرات تحدي ونظرت وراءها فرأت ديب بيطلع من جوايا فارتبكت وقامت تضربني بالاقلام وانا عمال اطلع الديب و مسكت ايدها و جذبت شعرها بقوة واطلعت في عنيها وشفت بوادر الارتباك بدات تتسلل جواها وقمت منزل ايدي اتحسس جسمها بالراحة حتى بدات تتغنج وتتاوه وانا ماسكها وهي بتقوللي بتعمل ايه يامراد ؟وانا ساكت قمت خلعت قميص نومها وكانت لابسة سروال نزعتو عنها وبدات بفخادها وطلعت بايدي لبزازها وانا قدرت عليها خلاص وبدا جسمها يتجاوب معي وشهوتها تثور ..

فنزلت اقبل رقبتها ثم قبلتها في شفايفها بعمق فاندمجت معي و قلعت السوتيان وبدات التهم بزازها والتهم حلماتها الورديتين ونزلت بالراحة بايدي اداعب حسمها طالع نازل بلمسات حنينية وبلساني على بطنها وسرتها ولما وصلت لقمة شهوتها اعطيتها قضيبي فنزلت فيه مص وهي تقول اااه ااااه ايه دا اول مرة اذوق زوبر حلو كدا ااااه اااامم ااااه وانا مستمتع ونزلت اداعب وافرك كسها حتى الاخر التهبت وقالت اغرس فيا قضيبك وانا عملت نفسي راح اغرس لكن تركتها ..وبدات تتوسل وهي هايجة على الاخر وكانت راح تدخل اصبعها فمنعتها وقمت بالزيادة من هيجانها فبدات تتاوه وتتشرمط وتتوسل اني ما احرمهاش من زوبري ..
قلتلها: انا مين يا متناكة ؟
فقالت :انت سيدي ونياكي..من فضلك دخل قضيبك أنا بترجاك .
فاستمتعت لما قالته وقمت مدخل زوبري في كسها وهي نايمة على ظهرها وبدات ادخله وااخرجه بالراحة ومن ثم اسرع وهي عم تتشرمط وتتاوه اااه ااااح اااه جامد ...وانا عم انيكها ..نزلت رضعت حلمتيها الورديتين و قبلتها قبلة ساخنة وبدات اسرع في النيك حتى جاءتها رعشتها.. وبدات تصرخ.. وقامت مسكاني فوقفت انا وهي بدات تنتفض وزبي يدخل ويخرج في كسها بسرعة و هي تصرخ وتمسكني من رقبتي وترتعش رعشة جامدة أوي ماحصلتش لاي واحدة ..وبعدين قمت انا بالتسريع حتى قربت على إنزال لبني ..
قلتها: اجيبهم في كسك ؟
قالت: آه وبدات اقدف داخل كسها وهي مش قادرة تتحرك.. فارتميت جنبها وهي عم تقول حبيبي مراد انت جامد وراح نعملها كل يوم ..

الجزء القادم...
راح اكمل كيف حاولت خلود انها تجعلني خدامها وانا اتقلبت عليها وصيرت سيد الكل..و كيف كانت نيكة سعاد الثانية وخلود....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء الثاني

هدا الجزء لا يعتمد على الجنس الا القليل لانه يعتمد على اكتشاف اشياء جديدة واتمنى يعجبكم واكون اكثر تفصيل

بعد ما نكت سعاد الليلة فقت الصبح ولقيت نفس في حالة وانا مش فاكر حالي عملت اييه وايه لي جابني عند سعاد قمت بشويش من على التخت وسمعت صوت سارة في المطبخ رحت الغرفتي حملت هدومي ورحت الحمام واستحميت وطلعت لقيت سارة محضرة الصفرة قالتلي صباح الخير رديت عليها وسالتني انت فايق بدري قلتلها اااه انا عندي محاضر اليوم بالجامعة وبعدين سالتها عن سليمة قالتلي هي مابتدرسش اليوم وقلتلها وخلود قالتلي فيقتها قلتلها ماشي وسعاد المتسلطة دي هي مافقتش قالتلي انها لاقت الباب مقفول قلتلها فيقيها لانها بتشتغل
كملت فطرت مع سارة وطلعت روحت على الجامعة قمت تلاقيت رفيقتي فرح وسالتها عن موضوع البحث قالتلي انو فيه تقدم وهي صعبان عليها شوية حاجات كملت المحاضرة على الساعة12 وروحت انا فرح على مطعم نتغدى بقيت سارح في الي حصل ليلت البارحة وانا في دهشة وقلت انا عملت كدا راح اكمل مشواري دا وراح احكم سيطرتي على البيت حتى وانا سارح في تفكري اسمع صوت فرح تكلمني وتقول مبايلك يرن ااااه اسف لقيتها سعاد الو صباح الخير حبيبي . انا صباح النور في اييه قالت ليه طلعت بدون ماتقول لحبيبتك وبدون ماتفطر معايا قلتلها اسف بس كان مشواري سريع واتكلمنا شوية وقفلت الخط.... فرح مين دي قلتلها دي مرات ابوي هي عم تسال علي ...فرح اااااه
بعد شوية رجعت على البيت لقيت مرا ودي اسمها ليلة قاعدة مع سعاد مرات ابوي وخلود وسليمة
بالمناسبة ليلة دي مرا أرملة وهي عمرها 38 سنة طويلة بزازها متوسطين وطيزها كبيرة وهي لما تطلع عليها مثيرة جدا وجسمها بيجدب لممارست الجنس قمت دخلت وقت مرحبا قامت سعاد ومثل العادة اهلين شرفت وهمست في ادني حبيبي وانا تفجات من اسلوبها قامت وخلود وهي عم تصرخ رحت فين وليه مااخدتنيش معاك بدات مشادات كلامية بيني وبين خلود وقالت راح اخليك تركع على الارض وتبوس رجلي قلتلها طب ماشي يا خلود راح نشوف وطلعت على اوضتها قفلت على نفسها
انا دخلت على الصالون وسلمت على ليلة وتعرفت عليها
ليلة ازيك يا جدع كويس قلتلها اني ماشي الحال يا طنط ضحكت وقالتلي لا ماتقولش طنط قول ليلة قلتلها حاضر وروحت على المطبخ لقيت سليمة ببجامة مبينة فيها جسمها وسلمت عليها دردشنا شوية ومشيت على الحمام حتى سمعت ضحك زي الشرموطة وزي الستات بتاع البار طالع من اوضت خلود قربت عليها فتحت الباب لقيتها بباضي ومش لابس كلوط وتلعب في كسها وسمعتها تقول راح ايجي الليلة على الساعة الثمانية وقالت العنوان .قمت حفظت العنوان ورحت على غرفتي اتصلت بصديقي فادي الخول المتناك وقلتلو اني عاوزو في مهمة السبعة ونص
اتعشيت انا وسليمةوسعاد وطلعت لحقتني سعاد وقالتلي انت رايح فين قلتلها عندي مشوار وقالتلي بتتاخر قلتلها طبعا روحت انا وفادي واخدني على بيت كبير شوية قعدنا في السيارة نستنا لبين ماوصلت سيارة فيها ستات ومعاهم خلود ودخلو للبيت وكل شوية تيجي ستات كدا وبنات وبعدين شباب ورجال سالت فادي قلتلو دا بيت دعارة قالي لا دا بيت الملكة نبيلة وقلتلو ايش معنى الملكة نبيلة
بالمناسبة دي نبيلة ملكة توقع الشباب والرجالة تجعلهم خدم تحت ايدها والمتناكين
وهي سمرة وعريضة شوية وطويلة بزازها كبار وطيزها متوسطة وجسمها مشدود وقاسي وشرسة تقول عليها راجل وانا بدا تصميمي وبدا كلامي يتغير مع وليد قلتلو انزل راح ندخل والبيت دا فيه ستات لابسين فاضح وكلهم عندهم اقلام وحجات سلال ورابطين خداميهم ويقومو بلحس رجليهم انا تفاجأت وكنت متنكر ودخلنا لقيت نبيلة عاملة حفلة وتقول احنا بنرحب بالخدامين والكلاب الجدد وانا بطلع في النسوان كدا كلهم بشكل وغريب كانهم عصابة وبعدين اجت ست وعرفت فاد وقالتلو اهلا يامتناكة انت جبت متناك جديد وضحكت بشرمطة
طلعت فيها بالص عين وبزقت على الارض وهي اتخضت وانسحبت وانا براقب خلود حتى شفت اثنين شباب على اربعة ومربوطين على رقبتهم وبيلحسو رجليها انا تفاجات وقلت لفادي قالي هي اختك ملكة جميل لازم تكون فخور
رحت الحمام وانا بفكر واربط الاحداث يعني خلود ملكة تحاول تجعلني خدام تحت رجليها ودلني هنا قدام النسوان وليلة دي صاحبت سعاد كانت تعمل ايييه معقول كانو بيتفاهمو عليا وبدهم يقعوني راح انيككم وزاد اصراري
دخلت ست الحمام لي تعرف فادي واجت ومسكتني من طيزي وقالت اييه ياكلب يامتناك انت مالك التفتت ليها بسرعة وقلتلها انا ماني متناك زي مابتقولي قالت راح نشوف وقامت ضربتني بالعصا على طيزي وقالت انت مش حاتستعقل بعصبية ضحكت ضحكة خليتها بتطلع بدهشة فيا وقالت ليه بتضحك وطلع الدئب ونظر ت ليها خليتها في حالت ارتباك ومش قادر وهي مرتبكة وقالتلي انت مين قلتلها بصوت هادئ وشرير انا سيدك رجعت لورا وتقدمت نحيتها واخدت ومنها العصا وضربتها على بزازها وانا اطلع فيها وبقيت اتكلم معاها بصوت هادئ وقلتلها ادا كنت بدك ماتشوفي وانا معصب لازم تسمعي كلامي انا سيدك وراح اكون نياكك وامتعك مفهوم قالت مفهوم بصوت هادئ وقعدت قلتلها اطلعي وخبري ملكة نبيلة على الي حصل وانا وقف اجت نبيلة تجري ودخلت وهي بتصرخ انت مالك يا متناك انت جاي تطاول علينا في نص بيتي ضحكت وقلت ايه يانبيلة انا نياكك وسيدك يالي راح تخضعيلو قامت بتضحك بشرمطة انت نياكي وسيدي مافيش حد قال كدا من قبل انا لي بقرر مفهوم ضحكت انا وقلتلها تعرفي يانبيلة راح الهب بشهوتك وراح تتمني النيك مرة تانية معايا وتعرفي ان كسك راح يتفشخ من زبي وطيزك كمان تعرفي ان جسمك راح يصير ملكي ضحكت وقالت لا ياكس امك وجات وحاولت تضربيني بالسوط لعندها قمت ومسكت ايدها ودفشتها على الحيط ورصيت عليها وانا بطلع في عينيها وهي بتتنفس ومتوترة وتقولي انت مين وانا ساكت وبعدين قمت مسكتها من شعرها
وقربت على ادنيها وتكلمت هي وقالت انت بدك تعمل ايه قلتلها ولا حاجة انا بدرس جسمك فقط وانا بالحس لحمت ادنها وبتنفس كانت هي بترتجف مااعرفش ليه لانها كانت شرسة وقاومت الاول وانا حاولت اني عملي مايكنش اغتصاب وبدات دخلت اصبعي في بأها وهي مش راضية تفتحو قلتلها نبيلة افتح بؤك خلصيني فتحت ودخلت صباعي وطلعت وقمت بلحسو قدام عينيها وهي متفاجاة وبعدين نزلت لمست حلمتها بشويش وحسيت اتنفضت وبدات تترخي ابتعدتي عنها وكانيها دفشتني حتى ماتبين ضعفها قدام الست وقلت انت ماتتهديش يانبيلة انتشرسة وطلعت ولحقتني الست ايه ياسيدي قلتلها روحي اطمني على ستك وجيبيلي خبر

واخير بدات انفد مفهوم السادية بطريقة خاصة تناسبني وعكس المقالات والافلام لي طلعت عليها ورحت اسبح وقلت راح امتلكك يا خلود واركعك قدامي وانا اضحك كانت الساعة الوحدة ونص ودورت على فادي لقيت مجموعة من النسوان يلعبو ب فادي وهو يلعحس في رجليهم اقتربت منهم ودفشتهم برجلي وضربت وحدة فيهم على بزازها وصرخت
انتبهت خلود وكل الموجودين وبداو يطلعو على الي بيحصل هناك اجت خلود وقفت عطيت بضهري وقالت انت مالك وانا تكلمت قلتلها مافي شي ومشيت واجا فادي وراي حتى اجت الست وقالت سيدي الست نبيلة بخير بس لقيتها شوي مصدومة اااه خلاص قوليلها راح ارجع ثاني وفض السهرة دي وطلعت انا وفادي وخرج كل الموجودين حتى طلعت خلود وملف اكتمل حول خلود وراح تكون عندي هجمات ضدها لما تحاول تسيطر عليا
وصلت البيت لقيت خلود في الحمام دخلت غرفتي وغيرت هدومي واستنيت خلود تروح الغرفتها وتنام ودخلت عند سعاد ولقيتها لس فايقة
انت لس مانمتيش قالت لس انا بنتظرك انت كنت فين قلتلها كنت مع صحابي وانا منتشي وحسيت انو في حدا يتجسس علينا قلت لسعاد وطلعت بشويش واكتشفت انها خلو وفتحت الباب في وشها وهي اتخضت وانا ابتسمت وقلت هو في ايه خلود قالت بعصبية مالكش دعوة وراحت لغرفتها سبتها لغايت ما نامت كويس ورجعت لسعاد وبدينا نحكي وندردش ونغزل مع بعض وقامت رقصت وعملت حركات سكسي بتهيج وبعدين اجت اللحظة وقمت نايكها نزلت على شفايفها مص بعمق وبعدين بشويش وقفت وكانت تان وتتلوي زي الافعى وكان كل مرة اجي بتزيد في الهيجان وهي تتلوي وبتقول كسي نار مش قادرة واخدنا وضعية 69 ونزلت لحس وافرك كسها وهي بتمص وتدعك في زبي وبعدين قمت بستاها في ولحست لسانها وهي هايجة خالصة راحت لعام ثاني ومسكت بزازه وبدت اص والحس حتى حلمتها الورديتين اتنهدت وشهقت شهق عميقة وقالت زبك دخلو في كسي بسرعة وبعدين بديت ادعك شوية نازل طالع وهي تان وتتتااوه وتنفس بسرعة اااااه اااااه اااااه ااااح نعم دخلو في اعماقي وقمت دخلتو بدات انيك بسرعة وجبنا شهوتنا مع بعض وكان زلزال في التخت هي. ترعشت وانتفض بقوة وكان لبني جواها وتقوال اااااااااااااااااه اممممممم وترخت وانا ترخيت وهي نمنا واحنا كدا لغاية الصبح استحمنا وفطرنا مع بعض
..

لس في جزء ثالث واحداث تتطور واقول لكم افيدوني بنصائحكم وإنتقاداتكم أتقبلها
لاتعلم من حضرتكم وشكرا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ
"]إنتهت...

[/color]

نسوانجي253
12-25-2016, 07:51 AM
جميلة جدا .. استمر

عصر يوم
12-25-2016, 08:58 AM
قصتك فكرتها جميلة وحاول تكثر من تفاصيل الأحداث وصيغ المعاني وتراجع ما كتبت لتتجنب الأخطاء....
تسلم إيدك
وأهلا بك عضو جديد بأسرة منتدى نسوانجي وحاول أن تتصفح أقسام المنتدى وتعلق على كل ما تشاهده وتقرأه حتي تزيد من مشاركاتك وتصبح عضوا نشطا ....
تحياتي لك

Sami Tounsi
12-25-2016, 12:47 PM
قصتك فكرتها جميلة وحاول تكثر من تفاصيل الأحداث وصيغ المعاني وتراجع ما كتبت لتتجنب الأخطاء....
تسلم إيدك
وأهلا بك عضو جديد بأسرة منتدى نسوانجي وحاول أن تتصفح أقسام المنتدى وتعلق على كل ما تشاهده وتقرأه حتي تزيد من مشاركاتك وتصبح عضوا نشطا ....
تحياتي لك


اسمع كلام عصر اليوم اصلو خبرة
تعرف يا صديقي يا عصر اليوم انت
اكثر واحد شجعني اني اكتب قصص
لما ثبت اول قصة كتبتها
تحياتي للكاتب و انا اشم عندو موهبة
خام تحتاج الى تطوير، إستمر يا صديقي

شوفوني
12-25-2016, 01:43 PM
فكرة القصة جميلة لكن :
يا ريت تحسن النص بالمزيد من التفاصيل المهمة
لا تستعجل الوصول للمارسة الجنسية حتى ترسم القاريء صورة واضحة عما جرى قبل ذلك
حاول أن تصف اللقاء الجنسي ببعض التفصيل المثير فهذا يجذب القاريء
انت مشروع كاتب موهوب اتمنى لك التوفيق

Sami Tounsi
12-25-2016, 01:51 PM
فكرة القصة جميلة لكن :
يا ريت تحسن النص بالمزيد من التفاصيل المهمة
لا تستعجل الوصول للمارسة الجنسية حتى ترسم القاريء صورة واضحة عما جرى قبل ذلك
حاول أن تصف اللقاء الجنسي ببعض التفصيل المثير فهذا يجذب القاريء
انت مشروع كاتب موهوب اتمنى لك التوفيق

يبدو اننا اتفقنا أن نتفق شوفوني.
فعلا هو مشروع كاتب موهوب
و انا أنصحه بتصفح بعض القصص
و قرايتها. نصيحة أخرى للكاتب لو حابب تحسن اسلوبك
في الكتابة فأمامك أمر سهل جدا
إبدأ كل يوم في كتابة فقرات توصّف فيها
الأحداث التي تمر بك كل يوم حتى يتعود ذهنك على إستحضار
الأمور و تصقل موهبت، اتمنى لك التوفيق يا صديقي

Omar el gamed
12-25-2016, 04:25 PM
برافو عليك كبداية انت اكتر من رائع واظن انك مع التعود هتبدع جدااااا وهتكسر الدنيا وقصص هتلاقي اقبال رهيب والناس هتحبها وهتشجعك انت رائع بس متتأخرش في الجزء الجاي وخليك مع الناس واتعلم من ملاحظاتهم ديما ميهمكش اي نقد خليه ديما للمنفعة بر افو عليك تاني وتالت ورابع عااااااااااااش

Hani bachi
12-25-2016, 08:51 PM
أشكركم على النصائح وراح احاول اعمل بيها

عاشق المتعة و
12-26-2016, 02:01 AM
حلوووووووووووة

عصر يوم
12-26-2016, 11:25 AM
شوفوني[/size];1639977]فكرة القصة جميلة لكن :
يا ريت تحسن النص بالمزيد من التفاصيل المهمة
لا تستعجل الوصول للمارسة الجنسية حتى ترسم القاريء صورة واضحة عما جرى قبل ذلك
حاول أن تصف اللقاء الجنسي ببعض التفصيل المثير فهذا يجذب القاريء
انت مشروع كاتب موهوب اتمنى لك التوفيق

تعليق جيد من مبدع جيد ...
ونصيحة لعضو جديد عله يتقبلها...

هندسة السكس
12-26-2016, 02:50 PM
بدايه حلوه ننتظر القادم

max222
12-27-2016, 05:02 AM
البدايه مبشره بالخير وياريت متتاخرشي في الكتابه

سكساوي مجنون
12-27-2016, 10:55 AM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

امجداحمد
01-07-2017, 06:16 PM
غلطت عمرك انك تجرئت عليها لن مافي ولا احلاء من ان تكون تحت اقدام سيدة من حريمك

عصر يوم
01-11-2017, 02:43 PM
تم دمج الجزء الأول والثاني وانتهت القصة.....



/archive/index.php/t-42179.htmlقصص جنس محارم جماعي متسلسلة/archive/index.php/t-7147.html/archive/index.php/f-1.html/archive/index.php/t-212502.html/archive/index.php/t-59847.htmlقصص سكس يمني محارم قصص طيز ارشيف site:rusmillion.ruقصص سكس محارم تبادل زوجات مع العائلات site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-383331.html/archive/index.php/t-393168.html/archive/index.php/t-185821.html/archive/index.php/t-127525.htmlصور سكس عربي نسوانجي 57قصص محارم نكت ابي من طيزه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-108917.htmlقصص سكس ثلاثي site:rusmillion.ruقصص سحاقيه مثيرة عليها كتابهسكس قصص مراتي و البحر site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-32740.html/archive/index.php/t-488120.htmlقصص طيز ارشيف site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-490277.htmlقصص نيك كبار السن شراميط/archive/index.php/t-198953.html/archive/index.php/t-295059.html/archive/index.php/t-34045.htmlقصص نيج لواط خالي/archive/index.php/t-415858.html/archive/index.php/t-584678.htmlابي ناكني بقوة قصص نيك امراه في الخمسين./archive/index.php/t-237775.html/archive/index.php/t-13554.html/archive/index.php/t-588893.html/archive/index.php/t-179942.html/archive/index.php/t-127977.htmlقصص سكس أختي رقيقةنكت سكس/archive/index.php/t-430184.html/archive/index.php/t-32748.html/archive/index.php/t-244961.html/archive/index.php/t-228981.htmlقصص سكس مع عمو site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-460006.htmlقصص نيك ساخنهبردجيوت بي/archive/index.php/t-265529.htmlصور سكس كسي يحكنيقصص لواط سوالب متزوجين مع نسوانهمقصص سكس اهل زوجتيإدخال الزب rusmillion /archive/index.php/t-157822.html/archive/index.php/t-326696.htmlسكس افلام السعينات اسيوى/archive/index.php/t-112979.html/archive/index.php/t-385372.html/archive/index.php/f-9-p-181.htmlالسلسله الاولي من الفنجان مندي ‹ rusmillion.ru/archive/index.php/t-181472.html/archive/index.php/t-143496.html/archive/index.php/t-153879.html/archive/index.php/t-193531.html/archive/index.php/t-463944.htmlقصص سكس اختي سنهنيك جامدنيك سكس زوجي حمام سباحه فيلا قصص قصة site:rusmillion.ruقصص محارم عشق الابن وامة/archive/index.php/t-284310.htmlقصص جنسية مثيرة عنيفه انا وجاري الفحل افشخني نيكني انا شرموطهقصص محارم نساء العائله اجزاقصص سكس بنات جارتنا /archive/index.php/t-114463.html/archive/index.php/t-547642.htmlقصصسكس أستاذي/archive/index.php/t-292765.html/archive/index.php/t-356990.html/archive/index.php/t-203941.html/archive/index.php/t-35141.html/archive/index.php/t-191837.htmlقصص سكس أفأرق صور/archive/index.php/f-6-p-6.html/archive/index.php/t-322779.html/archive/index.php/t-369806.html/archive/index.php/t-400473.htmlقصص محارم رائعة/archive/index.php/t-524685.html/archive/index.php/t-536058.html/archive/index.php/t-125682.htmlقصص سكس مع جدتي وصديقتها/archive/index.php/t-155425.html/archive/index.php/t-362844.html/archive/index.php/t-337769.html/archive/index.php/t-209749.html/archive/index.php/t-457204.html/archive/index.php/t-192469.html