ليله ساخنه
07-26-2019, 04:37 AM
مراتي ولدت وقعدت معاها اسبوع بعد ماولدت واطمنت عليها وسافرت شغلي غبت عنها يجي شهرين وبصراحه كنت نازل مولع نيك وعايز انيكها بفارغ الصبر نزلت بعد شهرين وفي اول ليلة نيك بعد الولاده فضلت اعمل مداعبه يجي نص ساعه وهيا كانت هايجه جدا كنا دايما مع بعض بنتخيل قصص سكس انا احكيلها وهيا تحكيلي ونتخيل انه فيه حد بينيكها قدامي بتبقي مولعه وعندها شهوه خياليه وكسها بينزل ميه كتيير لما احكيلها او تحكيلي.
وانا بداعبها سألتها سؤال عادي لما دخلت اوضتي العمليات ايه اللي حصل يعني حاولت انسيها وانسي نفسي شويه عشان نطول في المداعبه قالتلي دخلت اوضة العمليات والممرضه قالتلي نامي ع السرير واقلعي لبسك كله فقالتلي لما قالتلي الممرضه اقلعي لبسك كله اتخضيت واتكسفت منها فقالتلي هتلبسي اللبس الطبي وكده..
طبعا مراتي بتحكيلي قلعت العبايه اللي كنت لبساها وقلعت السوتيانه راحت الممرضه ملبساني اللبس الطبي ولونه أزرق عباره عن روب قطن وخليتها قفلت الروب كويس وقلعت الكلوت ونمت ع السرير وقالتلي معلش افتحي رجليكي بصراحه ساعتها كنت مكسوفه من الممرضه لإنها شافت كسي وبطني ورجليا كلها عريانه بعد كده دخل الدكتور اللي هيولدني كنت مكسوفه جاامد وسألني اخبارك يامدام وماتخافيش لاني كنت هولد قيصريه وكده بعد كده دخل دكتور البنج فقالي معلش قومي اقعدي يامدام عشان يديني حقنة البنج فضهري ساعتها ياحبي خفت شويه وبعد كده انا سألتها وقلتلها دكتور البنج شاف طيزك ردت مراتي بمياعه طبعا طيزي قدامه وشايفها وانا قاعده وبعد كده قلتلها ايه اللي حصل فقالتلي جات الممرضه ومسكت ايديا والدكتور اللي هيولدني كانت ايده علي كتفي وايده التانيه علي طيزي قلتلها ااه ياشرموطه أكيد استحليتي ايد الدكتور علي طيزك.. بصراحه ماردتش وكملت وقالت الدكتور اداني الحقنه وكانت صعبه جدا ساعتها بعد ٥ دقايق ما حستش بحاجه فقلتلها بصراحه ومن غير ما تخبي كان إحساسك بجد فقالتلي بصراحه ياحبي في الأول كنت مكسوفه وانت عارف ان دي اول مره فعلا حد يشوف طيزي في الحقيقه ساعتها حسيت اني كسي مولع جاامد وكمان نزل ميه قبل ما الدكتور يولدني كان كل تركيزي ان الدكتور قبل ما يولدني يلعب فكسي
وانا بداعبها سألتها سؤال عادي لما دخلت اوضتي العمليات ايه اللي حصل يعني حاولت انسيها وانسي نفسي شويه عشان نطول في المداعبه قالتلي دخلت اوضة العمليات والممرضه قالتلي نامي ع السرير واقلعي لبسك كله فقالتلي لما قالتلي الممرضه اقلعي لبسك كله اتخضيت واتكسفت منها فقالتلي هتلبسي اللبس الطبي وكده..
طبعا مراتي بتحكيلي قلعت العبايه اللي كنت لبساها وقلعت السوتيانه راحت الممرضه ملبساني اللبس الطبي ولونه أزرق عباره عن روب قطن وخليتها قفلت الروب كويس وقلعت الكلوت ونمت ع السرير وقالتلي معلش افتحي رجليكي بصراحه ساعتها كنت مكسوفه من الممرضه لإنها شافت كسي وبطني ورجليا كلها عريانه بعد كده دخل الدكتور اللي هيولدني كنت مكسوفه جاامد وسألني اخبارك يامدام وماتخافيش لاني كنت هولد قيصريه وكده بعد كده دخل دكتور البنج فقالي معلش قومي اقعدي يامدام عشان يديني حقنة البنج فضهري ساعتها ياحبي خفت شويه وبعد كده انا سألتها وقلتلها دكتور البنج شاف طيزك ردت مراتي بمياعه طبعا طيزي قدامه وشايفها وانا قاعده وبعد كده قلتلها ايه اللي حصل فقالتلي جات الممرضه ومسكت ايديا والدكتور اللي هيولدني كانت ايده علي كتفي وايده التانيه علي طيزي قلتلها ااه ياشرموطه أكيد استحليتي ايد الدكتور علي طيزك.. بصراحه ماردتش وكملت وقالت الدكتور اداني الحقنه وكانت صعبه جدا ساعتها بعد ٥ دقايق ما حستش بحاجه فقلتلها بصراحه ومن غير ما تخبي كان إحساسك بجد فقالتلي بصراحه ياحبي في الأول كنت مكسوفه وانت عارف ان دي اول مره فعلا حد يشوف طيزي في الحقيقه ساعتها حسيت اني كسي مولع جاامد وكمان نزل ميه قبل ما الدكتور يولدني كان كل تركيزي ان الدكتور قبل ما يولدني يلعب فكسي