anagamed
01-21-2017, 05:10 PM
3"]هبدا قصتي النهرده ال هيكون ليها اجزاء متتابعه كتير
ومراهن نفسي اني اخليها اكتر قصه تهيج بس طبعا ده مش من اول جزء
انا ساكن ف منطقه شعبيه مصريه زي معظمنا نسوان عبايات وبنات كل همها تهيج الشباب والشرمطه والمنيكه علي قفا مين يشيل بس الفكزه في ال يعرف يقفش شرموطه وزي مابنقول تبقي ملاكي ليه بدل البت ال بتجيبها مره ف شهر وتاخد 200 300جنيه وتحسها مبوله بنت الوسخه.
فضلت طول فتره بدور ع الملاكي بتاعتي وكنت بفضل الميلفات ال هي تكون مجوزه وخبره عشان تبسطني بدل محن البنات الصغيره
وف يوم كنت بره ف مشوار مهم ولابس ومشيك وراجع البيت اخد شاحن وانزل علي القهوه اكمل يوم وانا داخل علي الشارع عدت وحده كانت عجباني جدا كنت شوفتها من فتره روحت رامي كلمه وانا معدي من جنبها لقيتها بصت ومشيت ماحطتش ف بالي طلعت غيرت ودخلت الحمام وخت شاحن ونزلت وانا خارج ف طريقي للقهوه ببص لقيتها رجعه قولت بس كده .قطه وهرشت ف كسها هي ال جبته ل نفسها.دي عباره عن مره بيضه وشها مدور عبايه سوده مترزه صدر مرفوع وحجمه فوق الوسط سوه حلوه كبيره. طيزها بارزه فورتيكه من اخر زي مابحل مهم نرجع تاني كان ف ايدها عيل صغير بتاع سنتين تلاته رميت كلمه تاني راحت بصه برضو بس باهتمام ومشيت
وقفت بصيت قولت اشوف هتروح فين دخلت محل صبانه بتاع صابون وحاجات كده فضلت واقف بنت وسخه خمس دقايق ماخرجتش عشر دقايق ماخرجتش قولت احا بقي روحت معدي من قدام محل وباصص كده لحد ماشفتني كانت قعده جوه مع صحبتك المحل. بصيت ومشيت ببص لقيت دي خرجت بصت عليا قولت حلو اوي
وقفت ولعت سجاوه لحد ماخرجت طبعا زمانكم بتسبولي ميت دين عشان طولت ههههه بس بحاول تكون واقعيه
مهم خرجت ومشيت وراها قولت لو عدت عن الشوارع الزحمه هكلمها وفعلا دخلت ف منطقه شبه مقطوعه ضلمه ومفهاش ناس روخت لازق جنبها قولتلها انتي من منطقه
قالتلي اه من منطقه
قولتلها ماعرفش ان فيها ناس حلوه كده
ماتجيبي رقمك
قالتلي مش حفظاه. اتبضنت وقولت بتتقل لقيتها هي ال بتقولي قول رقمك انت قولت حلو اوي
كانت دخلت ف شارع ودخلت حوش بيت. وانا مسكت موبايلها ف حوش وكتبت رقم وهي خايفه حد ينزل وماسبتش موبايل غير لما رنيت علي نفسي
روحت خارج وركبت ونزلت قبل قهوه روحت متصل بيها وبعد رغي كتير انها متجوزه وجوزها مش بيجي بيت كتير ومكالمات كام يوم بساعات
طب عايز اشوفك قالتلي لا مش بخرج حل طب خلاص اجيلك. واحده بليل لا اتنين لا اربعه لا سبعه صبح لا قولرلها براحتك بقي قالتلي خلاص لما اروح عند ابويا بيبقي مفيش حد صبح ف بيت وبعد فتره فضلت اقرب منها لقيتها بتتصل 9ص
ماتيجي نفطر سوا ماكدبتش خبر كنت استحميت ولبست ونزلت طلعتلها ولقيت وحده تانيه خاااالص شعر وتي شيرت علي شورت مع اننا ف صيف حاولت امسك نفسي مابقاش مدلوق طبعا وانا طالع كنت رافع ربع الحبايه
قعدنا وولعنا سجاير خدت سجاره وبعدين بدات امدح فيها وف جمالها واي حلاوه دي جسمك حلو اوي وشعرك يجنن وايدي بتمسح علي شعرها لحد كتفها وجسمك ناعم وانا بمشي ايدي وضوافري علي خدها كانت بدات تسيح قربت منها بقيت انفخ ف وشها ورقبتها وايدي بتلعب ف شعرها وجسمها روحت ضاممها ف حضني وفضلت ادعكلها ضهرها وذخلت ايدي تحت تي شيرت ولحمها الطري بين ايدي كان زوبري هيخرج يفشخها قولتله اهدا يابن وسخه. وفضلت احسس لحد ماايدي لفت ع بطنها طرييه النعمه وشفيفي كانت ع رقبتها ببوسها ف رقبتها وبلحس لها ودنها وبقرب بشم نفسها ومتجاهل شفيفها وايدي علي حز الشورت بدات تهيج اوي واهاتها ممحونه تطلع منها وتزوم كانت ايدي ف طريق ل بزها ال كان اطري من القطن وانعم من الحرير ماقدرتش امسك نفسي روحت واخد شفيفها ف بوقي وبقيت باكلهم مش ببوس وهي كان دي كان اشاره البدا لقيت ايدها لفت حوالي وبتضمني اكتر وبقينا ف عز شهوتنا واشد شفايفها وتطلع لسانها تحطه ف بوقي واحنا بنتمرمغ علي الارض لما بقيت بقفش بزازها اعصرهم ومن كبر بزازها مش قادر امسكه كله راحت مرميه ف حضني ااااه مش قادره روحت قايم رافعلها تي شيرت ورميته علي الارض ولقيت قدامي حلمه وردي صغيره شديتها من رقبتها وقفتها وخت شفايفها ف بوقي وايدي ع ضهرها بتنزل لحد طيزها جوه شورت وايدي بتتزحلق لوحده بقيت انزل بلساني من شفايفها ل رقبتها بين بزازها والحس طالع نازل بين بزازها وادفس وشي ف نص واعضعض وهي اااااه اممممم ف عالم تاني مسكت بزها وبقيت بمشي لساني حوالين الحلمه وهي مسكاني من رقبتي بتحاول تخليني ارضع الحلمه وانا متجهلها وبلف لساني دواير حوالين حلمه بزازها
وبلحس تحت بزها حركت ايدي ع كسها من بره شورت وخرجت منها احححح وبذات اعصابها تسيب وتقع سندتها ونيمتها ع مخدات بتا
بتاعت قعده عربي وبقيت عمال ابوس في كل حته ف جسمها واعضها من جنبها وايدي بتخبط علي بزها لقيت نفسي بنزلها شورت ال كان غرقان وقاعد قدام كس طويل ومحمر ومنفوخ كانك فتحت بسكينه هوت دوج وذي رفعت رجلها وفتحتها عايزه تتمص الشرموطه وكسها يتلحس وبلساني بشويش حركته كده علي كسها حححح من فوق لحد تحت وبقت توحوح وروحت نافخ فسه وهي مولعه لقيتها شدتني بين كسها روحت دافس وشي بلساني والحس ححححح مممممم وعمال امصهولها والحسلها كسها وشفرات كسها الناعم كله ميه عسلها بقيت افتحه بايدي وادخل لساني وهي تشخر خخخخخخخ مش قادررررره اااااه الحس اوي اووووووي اححححح وتتنهض وانا ازود وبايدي بلعبلها فيه لما جسمها بقي يتنفض وانا شغال وهي بتحاول تبعدني قولتلها اي ياكسمك مش قادره لقيت نفسي بدعكلها جامد وبسرعه وهي بتبعدني وانا اعض ف كسها لحد ما خخخخ اااااااه اوووووف هجيييييييب ااااااه كسي وجسمها بيترعش وراحت منزله ف بوقي فضلت احسسلها شويه لحد ماتجمع طاقتها تاني وقامت نزله ع صدري بلسانها بعد ماقلعتني تي شيرت لحد زوبري وقلعتني ملط وبقينا احنا ال اتنين ملط فضلت تدعك ف زوبري وتبالغ ف وصفه احا كل ده زوبر يالهوي ونطت عليه مص وبصراحه كانت لبوه اوي وكلمها يهيج يلا بقي حطه ف بوقي يلا ياحبيبي نيكني ف بوقي احححح اممممم زوبرك يجنن يالهووووي وتلحس راس زوبري وتعضها براحه ونزلت شفطت بضاني ف بوقها حسيت ان روحي بتتسحب بنت وسخه وقعدت تعضها بشفايفها وتتف علي زوبري وتدعك وبقيت اضربها بزوبري ف وشها
وقمت شايلها قالبها ومحرك زوبري علي كسها وفضلت احكه من فوق وهي بتوحوح نيكني بقي يلا اخححح خخخخ نيك بقي حطه مش قادره مانعذبنيش لقيت زوبري بيتزحلق جوه وهي رفعت وسطها وشدتني كانت محرومه اوي وفضلت انيك جامد وادخله واطلعه وجسمي بيخبط ف جسمها وصوت زوبري بيرن ف ودني وهي عماله توحوح ححححح ااااه مش قادره وانا احطه جامد اااااه ارحمني بقي وهاتهم يلا اااااه امممممم‘ اه ياكسي يلي بتتناك اه ياكسي اح اح اهو يلا نزل نزل فيا انا شرموطك وكلامها مولعني نار اممممم خدي يالبوه وارزع راحت زقاني وقلبت معركه وركبت فوقيه وبقت تقولي النيك كده وتتنطط علي زوبري بجنون اهو كده اح اح اح امممم كله كله جوا كل بيدخل وتحكه وتروح وتيجي فوقيه اتغظت منها روحت شادتعا شايلها ورجلها حوالين وسط وواقف بيها قولتلها كده ياكسمك اهوه اهووو وبرزع فيها وانا شايلها وحبايه مولعه دنيا وزوبري منفوخ هيفرقع روحت نايم بيها ع سرير قعدت تقولي مش قادره هانهم هاتهم ياراجلي هاتهم ياسيدي هاتهم ف كسي يلا ااااااح ااااااح اااامممممم خخخخ نزل بقي وبدات انيك جامد وبسرعه روحت جايبهم فيها ونايم فوقيها وانا بنطر وبينقط ف كسها فضلت شويه لحد مازوبري نام وهدي خدتها ف حضني وولعنا سجارتين والكلام بيجيب بعضه وبسالها ع ابنها فين قالتلي عند صحبتي وقعدين عريانين زوبري وقف ولسه هقوم عليها قالتلي استني ماتيجي ننفق اتفاق يمتعك اكتر بس لو وافقت .وهنا كانت صدمه.
وده ال هتعرفوه ف جزء تاني لو لقيت تفاعل ومحارم ودياثه كله جي ف اجزاء جيه هتتبسطو اكتر
ومراهن نفسي اني اخليها اكتر قصه تهيج بس طبعا ده مش من اول جزء
انا ساكن ف منطقه شعبيه مصريه زي معظمنا نسوان عبايات وبنات كل همها تهيج الشباب والشرمطه والمنيكه علي قفا مين يشيل بس الفكزه في ال يعرف يقفش شرموطه وزي مابنقول تبقي ملاكي ليه بدل البت ال بتجيبها مره ف شهر وتاخد 200 300جنيه وتحسها مبوله بنت الوسخه.
فضلت طول فتره بدور ع الملاكي بتاعتي وكنت بفضل الميلفات ال هي تكون مجوزه وخبره عشان تبسطني بدل محن البنات الصغيره
وف يوم كنت بره ف مشوار مهم ولابس ومشيك وراجع البيت اخد شاحن وانزل علي القهوه اكمل يوم وانا داخل علي الشارع عدت وحده كانت عجباني جدا كنت شوفتها من فتره روحت رامي كلمه وانا معدي من جنبها لقيتها بصت ومشيت ماحطتش ف بالي طلعت غيرت ودخلت الحمام وخت شاحن ونزلت وانا خارج ف طريقي للقهوه ببص لقيتها رجعه قولت بس كده .قطه وهرشت ف كسها هي ال جبته ل نفسها.دي عباره عن مره بيضه وشها مدور عبايه سوده مترزه صدر مرفوع وحجمه فوق الوسط سوه حلوه كبيره. طيزها بارزه فورتيكه من اخر زي مابحل مهم نرجع تاني كان ف ايدها عيل صغير بتاع سنتين تلاته رميت كلمه تاني راحت بصه برضو بس باهتمام ومشيت
وقفت بصيت قولت اشوف هتروح فين دخلت محل صبانه بتاع صابون وحاجات كده فضلت واقف بنت وسخه خمس دقايق ماخرجتش عشر دقايق ماخرجتش قولت احا بقي روحت معدي من قدام محل وباصص كده لحد ماشفتني كانت قعده جوه مع صحبتك المحل. بصيت ومشيت ببص لقيت دي خرجت بصت عليا قولت حلو اوي
وقفت ولعت سجاوه لحد ماخرجت طبعا زمانكم بتسبولي ميت دين عشان طولت ههههه بس بحاول تكون واقعيه
مهم خرجت ومشيت وراها قولت لو عدت عن الشوارع الزحمه هكلمها وفعلا دخلت ف منطقه شبه مقطوعه ضلمه ومفهاش ناس روخت لازق جنبها قولتلها انتي من منطقه
قالتلي اه من منطقه
قولتلها ماعرفش ان فيها ناس حلوه كده
ماتجيبي رقمك
قالتلي مش حفظاه. اتبضنت وقولت بتتقل لقيتها هي ال بتقولي قول رقمك انت قولت حلو اوي
كانت دخلت ف شارع ودخلت حوش بيت. وانا مسكت موبايلها ف حوش وكتبت رقم وهي خايفه حد ينزل وماسبتش موبايل غير لما رنيت علي نفسي
روحت خارج وركبت ونزلت قبل قهوه روحت متصل بيها وبعد رغي كتير انها متجوزه وجوزها مش بيجي بيت كتير ومكالمات كام يوم بساعات
طب عايز اشوفك قالتلي لا مش بخرج حل طب خلاص اجيلك. واحده بليل لا اتنين لا اربعه لا سبعه صبح لا قولرلها براحتك بقي قالتلي خلاص لما اروح عند ابويا بيبقي مفيش حد صبح ف بيت وبعد فتره فضلت اقرب منها لقيتها بتتصل 9ص
ماتيجي نفطر سوا ماكدبتش خبر كنت استحميت ولبست ونزلت طلعتلها ولقيت وحده تانيه خاااالص شعر وتي شيرت علي شورت مع اننا ف صيف حاولت امسك نفسي مابقاش مدلوق طبعا وانا طالع كنت رافع ربع الحبايه
قعدنا وولعنا سجاير خدت سجاره وبعدين بدات امدح فيها وف جمالها واي حلاوه دي جسمك حلو اوي وشعرك يجنن وايدي بتمسح علي شعرها لحد كتفها وجسمك ناعم وانا بمشي ايدي وضوافري علي خدها كانت بدات تسيح قربت منها بقيت انفخ ف وشها ورقبتها وايدي بتلعب ف شعرها وجسمها روحت ضاممها ف حضني وفضلت ادعكلها ضهرها وذخلت ايدي تحت تي شيرت ولحمها الطري بين ايدي كان زوبري هيخرج يفشخها قولتله اهدا يابن وسخه. وفضلت احسس لحد ماايدي لفت ع بطنها طرييه النعمه وشفيفي كانت ع رقبتها ببوسها ف رقبتها وبلحس لها ودنها وبقرب بشم نفسها ومتجاهل شفيفها وايدي علي حز الشورت بدات تهيج اوي واهاتها ممحونه تطلع منها وتزوم كانت ايدي ف طريق ل بزها ال كان اطري من القطن وانعم من الحرير ماقدرتش امسك نفسي روحت واخد شفيفها ف بوقي وبقيت باكلهم مش ببوس وهي كان دي كان اشاره البدا لقيت ايدها لفت حوالي وبتضمني اكتر وبقينا ف عز شهوتنا واشد شفايفها وتطلع لسانها تحطه ف بوقي واحنا بنتمرمغ علي الارض لما بقيت بقفش بزازها اعصرهم ومن كبر بزازها مش قادر امسكه كله راحت مرميه ف حضني ااااه مش قادره روحت قايم رافعلها تي شيرت ورميته علي الارض ولقيت قدامي حلمه وردي صغيره شديتها من رقبتها وقفتها وخت شفايفها ف بوقي وايدي ع ضهرها بتنزل لحد طيزها جوه شورت وايدي بتتزحلق لوحده بقيت انزل بلساني من شفايفها ل رقبتها بين بزازها والحس طالع نازل بين بزازها وادفس وشي ف نص واعضعض وهي اااااه اممممم ف عالم تاني مسكت بزها وبقيت بمشي لساني حوالين الحلمه وهي مسكاني من رقبتي بتحاول تخليني ارضع الحلمه وانا متجهلها وبلف لساني دواير حوالين حلمه بزازها
وبلحس تحت بزها حركت ايدي ع كسها من بره شورت وخرجت منها احححح وبذات اعصابها تسيب وتقع سندتها ونيمتها ع مخدات بتا
بتاعت قعده عربي وبقيت عمال ابوس في كل حته ف جسمها واعضها من جنبها وايدي بتخبط علي بزها لقيت نفسي بنزلها شورت ال كان غرقان وقاعد قدام كس طويل ومحمر ومنفوخ كانك فتحت بسكينه هوت دوج وذي رفعت رجلها وفتحتها عايزه تتمص الشرموطه وكسها يتلحس وبلساني بشويش حركته كده علي كسها حححح من فوق لحد تحت وبقت توحوح وروحت نافخ فسه وهي مولعه لقيتها شدتني بين كسها روحت دافس وشي بلساني والحس ححححح مممممم وعمال امصهولها والحسلها كسها وشفرات كسها الناعم كله ميه عسلها بقيت افتحه بايدي وادخل لساني وهي تشخر خخخخخخخ مش قادررررره اااااه الحس اوي اووووووي اححححح وتتنهض وانا ازود وبايدي بلعبلها فيه لما جسمها بقي يتنفض وانا شغال وهي بتحاول تبعدني قولتلها اي ياكسمك مش قادره لقيت نفسي بدعكلها جامد وبسرعه وهي بتبعدني وانا اعض ف كسها لحد ما خخخخ اااااااه اوووووف هجيييييييب ااااااه كسي وجسمها بيترعش وراحت منزله ف بوقي فضلت احسسلها شويه لحد ماتجمع طاقتها تاني وقامت نزله ع صدري بلسانها بعد ماقلعتني تي شيرت لحد زوبري وقلعتني ملط وبقينا احنا ال اتنين ملط فضلت تدعك ف زوبري وتبالغ ف وصفه احا كل ده زوبر يالهوي ونطت عليه مص وبصراحه كانت لبوه اوي وكلمها يهيج يلا بقي حطه ف بوقي يلا ياحبيبي نيكني ف بوقي احححح اممممم زوبرك يجنن يالهووووي وتلحس راس زوبري وتعضها براحه ونزلت شفطت بضاني ف بوقها حسيت ان روحي بتتسحب بنت وسخه وقعدت تعضها بشفايفها وتتف علي زوبري وتدعك وبقيت اضربها بزوبري ف وشها
وقمت شايلها قالبها ومحرك زوبري علي كسها وفضلت احكه من فوق وهي بتوحوح نيكني بقي يلا اخححح خخخخ نيك بقي حطه مش قادره مانعذبنيش لقيت زوبري بيتزحلق جوه وهي رفعت وسطها وشدتني كانت محرومه اوي وفضلت انيك جامد وادخله واطلعه وجسمي بيخبط ف جسمها وصوت زوبري بيرن ف ودني وهي عماله توحوح ححححح ااااه مش قادره وانا احطه جامد اااااه ارحمني بقي وهاتهم يلا اااااه امممممم‘ اه ياكسي يلي بتتناك اه ياكسي اح اح اهو يلا نزل نزل فيا انا شرموطك وكلامها مولعني نار اممممم خدي يالبوه وارزع راحت زقاني وقلبت معركه وركبت فوقيه وبقت تقولي النيك كده وتتنطط علي زوبري بجنون اهو كده اح اح اح امممم كله كله جوا كل بيدخل وتحكه وتروح وتيجي فوقيه اتغظت منها روحت شادتعا شايلها ورجلها حوالين وسط وواقف بيها قولتلها كده ياكسمك اهوه اهووو وبرزع فيها وانا شايلها وحبايه مولعه دنيا وزوبري منفوخ هيفرقع روحت نايم بيها ع سرير قعدت تقولي مش قادره هانهم هاتهم ياراجلي هاتهم ياسيدي هاتهم ف كسي يلا ااااااح ااااااح اااامممممم خخخخ نزل بقي وبدات انيك جامد وبسرعه روحت جايبهم فيها ونايم فوقيها وانا بنطر وبينقط ف كسها فضلت شويه لحد مازوبري نام وهدي خدتها ف حضني وولعنا سجارتين والكلام بيجيب بعضه وبسالها ع ابنها فين قالتلي عند صحبتي وقعدين عريانين زوبري وقف ولسه هقوم عليها قالتلي استني ماتيجي ننفق اتفاق يمتعك اكتر بس لو وافقت .وهنا كانت صدمه.
وده ال هتعرفوه ف جزء تاني لو لقيت تفاعل ومحارم ودياثه كله جي ف اجزاء جيه هتتبسطو اكتر