العاشق الراقي
02-24-2017, 06:49 PM
سحر عاملة محل التجميل
الجزء الأول
ساقوم بحكي قصتي الحقيقيه ظ،ظ*ظ*ظھ ولكن مع اختلاف الاسماء فقط...
اولا انا حسن ظ¢ظ¥ سنه من سكان محافظه الغربيه بدئت قصتي حينما كنت في الجامعه حيث فكرت في فتح محل ادوات تجميل لتسليه اوقاتي
وقمت بالفعل بفتح المحل في مكان مجاور لسكني وبدائت العمل في المحل ولكن كثيرا ما كنت اغلق المحل للخروج مع اصدقائي وفي احد الايام صديق لي من المحل المجاور ابلغني بان هناك فتاه ترغب بالعمل فقلت له هي جميله فقال لي نعم جميله جدا فقلت له ارسلها حتي اراها .
وبالفعل تاني يوم وصلت الفتاه الي المحل ودخلت وقالت لي انا التي ترغب بالعمل قلت لها تفضلي وقمنا بالتعارف علي بعض وكان اسمها سحر عمرها ظ،ظ¨ عام فتاه بيضاء جميله جداااا ذو صدر صغير وموخره صغيره وجميله جدااااا وبها كافه الاعرائات التي يحلم بها اي رجل .
اتفقنا غلي المرتب وكل تفاصيل العمل واستاذنت باذهاب والعوده للعمل تاني يوم وانصرفت
انتظرت تاني يوم بفارغ الصبر وتخيلت وانا العب في جسمها ونحن بالمحل ونمت وتاني يوم صحيت بدري جدا وذهبت فتحت المحل وانتظرت سحر حتي العصر ولكن لم تاتي حتي العصر وجتها قادمه في عبائه سمراء ضيقه وجميله جدا رحب بها وبدئت اعرفها اسعار المنتجات وكل شيء موجود في المحل وابتدئت العلاقه بيننا تنمو رويدا رويدا حتي اتي اليوم الذي ارغب به جدا وهذا ليس بعد فتره طويله ممكن شهر تقريبا كنت متحفظ جدا معاها وابلغتني انها تحبني وتركت المحل وذهبت لمنزلها .
ابتدئت بيننا مكالمات طول الليل وحب وبدئنا نتكلم في السكس بعد فتره ودائما كنت معاها سواء في المحل او التليفون وفي احد المرات اعطاني صديق لي لبان وقال لي دا بيهيج اي واحده قلت اجربه علي سحر واديتها واحده قبل متروح وبعدها بشويه اتصلت عليها وكانت سخنه جدا يومها نمت معاها في الفون ومتعتني جدااا ووصفت ليها صدرها وكسها وطيزها وكل حاجه .
كده بقي كل حاجه تمام اقدر العب فيها وهي جنبي في المحل وبتديت فعلا العب في كسها وطيزها واحنا قعدين وراةالمكتب وارفع العبايه ودخل ايدي في كوسها وعرفت منها انها كانت متجوزه ومطلقه صعقت لانها صغيره جدا للجواز والطلاق لكن فرحت جدا لان كسها مفتوح وهنيكه براحتي وسالتها عن سبب الطلاق قالت لي كانت طيزي عجباه اوي وعايز ينكها وانها كانت بترفض جدا فبدء يضرها علطول كل ميلطب وهي ترفض وبصراحه ليه حق طيزها جميله جدا واي حد يشوفها يبقي عايز ينكها المهم بدئت احط ايدي علي كسها من تحت العبايه والعب فيه لحد هي متنزل مرتين او ظ£ واحنا قعدين مع بعض وسعات انزل ايدي شويه لتحت علي خرم طيزها العب فيه من برعةبس وارجع لكسها
كده كله تمام خدنا علي بعض وبقيت بلعب فيها براحتي باقي مكان علشان اخدها انكها فيه وهي كانت موافقه جدا ومش معترضه المهم انه يكون امان بس ...
ودا اللي هكمله الجزء الجاي باقي اجزاء كتيره لان الموضوع استمر فتره طويله ارغب بردكم لتنزل باقي الاجزاء انتظروني
القصه ليست مسروقه وحقيقيه وحصلت معي فعلا ..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء الثاني
ابتدت علاقي تزيد جدا بسحر ومكالمات طوال اليل وكلام حب وجنس وكان نفسي جدا اجرب كسها وطيزها كسها امره سهل لكن الطيز مستحيل فكرت في يوم في حيله كي انكها في المحل وقمت باغلاق الباب كاننا نقوم نتنظيف المحل في وقت كان الشارع فيه هادي جدا حيث ان المحل بشارع جانبي ليس الرئيسي وبعد اغلاق باب المحل كانت سحر ترتدي عبائه سمراء وتحتها برا حمرا واندر اسمر صغير جدا لا يكاد يخفي كسها وكان صدرها صغير. جدا والحلمات منتصبه قلت لها نامي علي المكتب وابتديت امص شفيفها جدا وايدي علي صدرها بفركه بايدي ونزلت علي رقبتها امصها جدا ثم اخرجت صدرها من البرا ومسكتهم افركهم اوووي وهي شفاله اهاااااا برااااحه نزلت ايدي علي كسها كان غرقان عسل رفعت العبايه من علي رجلها وشلت الاندر من علي الكس ونزلت لحس فيه وهي في قمه النشوه والاثاره وكانت لا تستطيع التحمل قالت لي نكني ارجوك كسي مووووولع اوووووي اهاااااااااا طلعت زبي وقلت ليها مصي يا شرموطه تمنعت في الاول قليلا وبسبب هيجانها بدئت تمص وترضع فيه اووي وبعدين قالت نكني بقي شويه نزلت لتحت علي كسها احرك راس زبي علي شفرات كسها الساخن جدا وجمبل اوووي قالت لي دخله بدئت ادخله ببطئ حيث انها منذو فتره كبيره لم تتناك حتي دخل زبي باكمله في كسها واخذت احركه سريعا بداخلها ثم قلت ليها نعمل وضع مختلف عملت وضع الدوجي وشوفت اجمل خرم طيز في حياتي بصيت ليه نظره اعجاب ولم اتحرك اخذت في النظر اليه طويلا حتي لاحظت هي قالت لي مستحيل تعمل اللي بتفكر فيه بدئت انكها من كسها وعيني هتتهبل علي طيزها الجامده اوي وبدئت احرك ايدي براحه علي خرم طيزها الوردي الضيق جداااا وهي مستمتعه جدا وتقولي دخله كله اهااااااا اييييي نيك اوووووي حتي قربت انزل قلت ليها انزل في كسك قالت لا بره طلعت زبي من كسها وكان مولع قلت انزل علي خرم طيزها يمكن بعدين اعرف انيكها منه حطيت راس زبي علي خرم طيزها ونزلت لبن كتير جدا وقامت بالفاين تمسح كسها وخرم طيزها من اثار النيك بس كانت متعه بلا حدود .
قالت لي المره دي متتحسبش عيزين شقه علشان اتناك براحتي وعلي السيرير وعدتها النره القادمه تكون في شقه ونتمتع متعه اكبر من دي بكتير .
انتظرو الجزء الثالث قريبا واحداث شيقه اكثر.......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
الجزء الثالث
بعد النيكه الجميله اللي كانت في المحل قلت استني بقي شويه علي مظبط شقه صديق لي كانت في نفس المدينه واكتفيت بالعب في سحر من تحت الملابس في كسها وظيزها من خلف المكتب الموجود بالمحل ولا استطيع اغلاق المحل كل فتره بسيطه بحجه النظافه حتي لا يشك احد بالامر وذهبت الي صديق لي وطلبت منه مفتاح الشقه تردد في بدايه الامر ثم اعطاني المفتاح اتفقت معاه علي ثلاثه سعات فقط .
وذهبت الي المحل وسحر كانت تنتظرني هناك ثم قلت لها سوف نذهب الي شقه صديقي خافت في بدايه الامر وقالت تمام لكن بدون نيك رقص وبوس وتقفيش فقط قلت لها مفيش مشكله حتي نذهب الي الشقه وهناك هعمل اللي نفسي فيه اتفقنا نذهب العصر بعد الغداء وذهبت سحر الي منزلها كي تقوم بترتيب نفسها وذهبت انا ايضا لمنزلي وقمت بترتيب نفسي ثم ذهب لسحر بالسياره في المكان المتفق عليه بعيدا عن المحل طبعا وذهبنا الي الشقه .
بعد دخول الشقه كانت شقه شخص اعزب غير مرتبه فقلت لها احنا هنقعد شويه ومشين وذهبت بها الي غرفه النوم واخذت امص شفايفها الجميله واعصر صدرها وهي تتاوي من شده المتعه وقالت لي اخرج خمس دقائق فقط فخرجت من الغرفه وكلي شوق لما سوف يحدث بعد ذلك بعد قليل قالت لي تعالا وكانت ترتدي قميص نوم احمر قصير وتحته اندر فتله لا يخفي اي شيء من كسها ثم مسكت للموبايل وشغلت اغنيه وقرصت وانا خلاص جمسها ناااار وعايز اطقي نار زبي في كسها الصغير .
قمت ثم سحبتها للسرير ونمت فوقها وابوس في شفيفها اوي ونزلت لرقبتها وخلعت ملابسي ثم قميص النوم الخاص بها واووووو علي الجسم في المحل لم اتمكن من اري كل شيء بوضوح لكن الان سحر قمامي عاريه وبدون اي ملابس اندر صغير فقط لا يكاد يخفي كسها سحر ذات صدر صغير وحلمات وردي وبارذه من شده النشوه مسكت صدرها اعصره بايدي ثم قربت فمي من الحلمه واخذت في مصها ويدي تداعب كسها وعي اهاااااا اييييييي براحه ثم قمت بالنزول الي كسها وقمت بانزال الاندر واو علي جمال الكس كان لا يوجد به اي شعره قربت فمي منه واخذت بالحس وقمت بادخال صابعي في كسها وانا بلحسه وانا في قمه الشهوه والاثاره من لحس كسها ونزل لخرم طيزها اللي نفسي انيكه اوي ولحسته وحركت صباعي عليه وقمت بدخال عقله نظرت لي وقالت لا الطيز لا كسي ملكك نيكه براحتك طيزي العب فيها من بره والحسها مفيش مشكله لم اقم بالاعتراض وقلت لها قومي يا شرموطتي مصي زبي قمت وحركت يدها علي زبي وبيوضي ثم قربت شفايفها من راس زبي وادخلته في فمها وايدها التانيه شغاله في البيوض لعب لقيت نفسي خلاص مش قادر قلت ليها يلا يامتناكه هدخله في كسك ابتسمت ونامت علي ظهرها ونمت فوقها وانا بحرك زبي بين شفرات كسها وهي شغاله اه براحه يلا دخله في كسي ومتنزلش جوه بدئت بالفعل بادخال زي ببطئ داخل كسها اللزج من كثره هيجانها ثم قمت بقلبها علي بطنها حتي اري خرم طيزها الذي اتلذذ من النظر اليه اثناء نيك كسها ثم وضعت صبعي علي خرم طيزها ثم نظرت الي وقالت انسي بردو العب بس كده من فوق وخلاص حتي قربت انزل طلعت زبي ونزلت كميه كبيره من الحليب فوق طيزها الساخنه .
دخلنا الحمام خدنا شور مع بعض ونزلنا رحنا المحل واحنا في قمه المتعه ..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ
الجزء الأول
ساقوم بحكي قصتي الحقيقيه ظ،ظ*ظ*ظھ ولكن مع اختلاف الاسماء فقط...
اولا انا حسن ظ¢ظ¥ سنه من سكان محافظه الغربيه بدئت قصتي حينما كنت في الجامعه حيث فكرت في فتح محل ادوات تجميل لتسليه اوقاتي
وقمت بالفعل بفتح المحل في مكان مجاور لسكني وبدائت العمل في المحل ولكن كثيرا ما كنت اغلق المحل للخروج مع اصدقائي وفي احد الايام صديق لي من المحل المجاور ابلغني بان هناك فتاه ترغب بالعمل فقلت له هي جميله فقال لي نعم جميله جدا فقلت له ارسلها حتي اراها .
وبالفعل تاني يوم وصلت الفتاه الي المحل ودخلت وقالت لي انا التي ترغب بالعمل قلت لها تفضلي وقمنا بالتعارف علي بعض وكان اسمها سحر عمرها ظ،ظ¨ عام فتاه بيضاء جميله جداااا ذو صدر صغير وموخره صغيره وجميله جدااااا وبها كافه الاعرائات التي يحلم بها اي رجل .
اتفقنا غلي المرتب وكل تفاصيل العمل واستاذنت باذهاب والعوده للعمل تاني يوم وانصرفت
انتظرت تاني يوم بفارغ الصبر وتخيلت وانا العب في جسمها ونحن بالمحل ونمت وتاني يوم صحيت بدري جدا وذهبت فتحت المحل وانتظرت سحر حتي العصر ولكن لم تاتي حتي العصر وجتها قادمه في عبائه سمراء ضيقه وجميله جدا رحب بها وبدئت اعرفها اسعار المنتجات وكل شيء موجود في المحل وابتدئت العلاقه بيننا تنمو رويدا رويدا حتي اتي اليوم الذي ارغب به جدا وهذا ليس بعد فتره طويله ممكن شهر تقريبا كنت متحفظ جدا معاها وابلغتني انها تحبني وتركت المحل وذهبت لمنزلها .
ابتدئت بيننا مكالمات طول الليل وحب وبدئنا نتكلم في السكس بعد فتره ودائما كنت معاها سواء في المحل او التليفون وفي احد المرات اعطاني صديق لي لبان وقال لي دا بيهيج اي واحده قلت اجربه علي سحر واديتها واحده قبل متروح وبعدها بشويه اتصلت عليها وكانت سخنه جدا يومها نمت معاها في الفون ومتعتني جدااا ووصفت ليها صدرها وكسها وطيزها وكل حاجه .
كده بقي كل حاجه تمام اقدر العب فيها وهي جنبي في المحل وبتديت فعلا العب في كسها وطيزها واحنا قعدين وراةالمكتب وارفع العبايه ودخل ايدي في كوسها وعرفت منها انها كانت متجوزه ومطلقه صعقت لانها صغيره جدا للجواز والطلاق لكن فرحت جدا لان كسها مفتوح وهنيكه براحتي وسالتها عن سبب الطلاق قالت لي كانت طيزي عجباه اوي وعايز ينكها وانها كانت بترفض جدا فبدء يضرها علطول كل ميلطب وهي ترفض وبصراحه ليه حق طيزها جميله جدا واي حد يشوفها يبقي عايز ينكها المهم بدئت احط ايدي علي كسها من تحت العبايه والعب فيه لحد هي متنزل مرتين او ظ£ واحنا قعدين مع بعض وسعات انزل ايدي شويه لتحت علي خرم طيزها العب فيه من برعةبس وارجع لكسها
كده كله تمام خدنا علي بعض وبقيت بلعب فيها براحتي باقي مكان علشان اخدها انكها فيه وهي كانت موافقه جدا ومش معترضه المهم انه يكون امان بس ...
ودا اللي هكمله الجزء الجاي باقي اجزاء كتيره لان الموضوع استمر فتره طويله ارغب بردكم لتنزل باقي الاجزاء انتظروني
القصه ليست مسروقه وحقيقيه وحصلت معي فعلا ..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ
الجزء الثاني
ابتدت علاقي تزيد جدا بسحر ومكالمات طوال اليل وكلام حب وجنس وكان نفسي جدا اجرب كسها وطيزها كسها امره سهل لكن الطيز مستحيل فكرت في يوم في حيله كي انكها في المحل وقمت باغلاق الباب كاننا نقوم نتنظيف المحل في وقت كان الشارع فيه هادي جدا حيث ان المحل بشارع جانبي ليس الرئيسي وبعد اغلاق باب المحل كانت سحر ترتدي عبائه سمراء وتحتها برا حمرا واندر اسمر صغير جدا لا يكاد يخفي كسها وكان صدرها صغير. جدا والحلمات منتصبه قلت لها نامي علي المكتب وابتديت امص شفيفها جدا وايدي علي صدرها بفركه بايدي ونزلت علي رقبتها امصها جدا ثم اخرجت صدرها من البرا ومسكتهم افركهم اوووي وهي شفاله اهاااااا برااااحه نزلت ايدي علي كسها كان غرقان عسل رفعت العبايه من علي رجلها وشلت الاندر من علي الكس ونزلت لحس فيه وهي في قمه النشوه والاثاره وكانت لا تستطيع التحمل قالت لي نكني ارجوك كسي مووووولع اوووووي اهاااااااااا طلعت زبي وقلت ليها مصي يا شرموطه تمنعت في الاول قليلا وبسبب هيجانها بدئت تمص وترضع فيه اووي وبعدين قالت نكني بقي شويه نزلت لتحت علي كسها احرك راس زبي علي شفرات كسها الساخن جدا وجمبل اوووي قالت لي دخله بدئت ادخله ببطئ حيث انها منذو فتره كبيره لم تتناك حتي دخل زبي باكمله في كسها واخذت احركه سريعا بداخلها ثم قلت ليها نعمل وضع مختلف عملت وضع الدوجي وشوفت اجمل خرم طيز في حياتي بصيت ليه نظره اعجاب ولم اتحرك اخذت في النظر اليه طويلا حتي لاحظت هي قالت لي مستحيل تعمل اللي بتفكر فيه بدئت انكها من كسها وعيني هتتهبل علي طيزها الجامده اوي وبدئت احرك ايدي براحه علي خرم طيزها الوردي الضيق جداااا وهي مستمتعه جدا وتقولي دخله كله اهااااااا اييييي نيك اوووووي حتي قربت انزل قلت ليها انزل في كسك قالت لا بره طلعت زبي من كسها وكان مولع قلت انزل علي خرم طيزها يمكن بعدين اعرف انيكها منه حطيت راس زبي علي خرم طيزها ونزلت لبن كتير جدا وقامت بالفاين تمسح كسها وخرم طيزها من اثار النيك بس كانت متعه بلا حدود .
قالت لي المره دي متتحسبش عيزين شقه علشان اتناك براحتي وعلي السيرير وعدتها النره القادمه تكون في شقه ونتمتع متعه اكبر من دي بكتير .
انتظرو الجزء الثالث قريبا واحداث شيقه اكثر.......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
الجزء الثالث
بعد النيكه الجميله اللي كانت في المحل قلت استني بقي شويه علي مظبط شقه صديق لي كانت في نفس المدينه واكتفيت بالعب في سحر من تحت الملابس في كسها وظيزها من خلف المكتب الموجود بالمحل ولا استطيع اغلاق المحل كل فتره بسيطه بحجه النظافه حتي لا يشك احد بالامر وذهبت الي صديق لي وطلبت منه مفتاح الشقه تردد في بدايه الامر ثم اعطاني المفتاح اتفقت معاه علي ثلاثه سعات فقط .
وذهبت الي المحل وسحر كانت تنتظرني هناك ثم قلت لها سوف نذهب الي شقه صديقي خافت في بدايه الامر وقالت تمام لكن بدون نيك رقص وبوس وتقفيش فقط قلت لها مفيش مشكله حتي نذهب الي الشقه وهناك هعمل اللي نفسي فيه اتفقنا نذهب العصر بعد الغداء وذهبت سحر الي منزلها كي تقوم بترتيب نفسها وذهبت انا ايضا لمنزلي وقمت بترتيب نفسي ثم ذهب لسحر بالسياره في المكان المتفق عليه بعيدا عن المحل طبعا وذهبنا الي الشقه .
بعد دخول الشقه كانت شقه شخص اعزب غير مرتبه فقلت لها احنا هنقعد شويه ومشين وذهبت بها الي غرفه النوم واخذت امص شفايفها الجميله واعصر صدرها وهي تتاوي من شده المتعه وقالت لي اخرج خمس دقائق فقط فخرجت من الغرفه وكلي شوق لما سوف يحدث بعد ذلك بعد قليل قالت لي تعالا وكانت ترتدي قميص نوم احمر قصير وتحته اندر فتله لا يخفي اي شيء من كسها ثم مسكت للموبايل وشغلت اغنيه وقرصت وانا خلاص جمسها ناااار وعايز اطقي نار زبي في كسها الصغير .
قمت ثم سحبتها للسرير ونمت فوقها وابوس في شفيفها اوي ونزلت لرقبتها وخلعت ملابسي ثم قميص النوم الخاص بها واووووو علي الجسم في المحل لم اتمكن من اري كل شيء بوضوح لكن الان سحر قمامي عاريه وبدون اي ملابس اندر صغير فقط لا يكاد يخفي كسها سحر ذات صدر صغير وحلمات وردي وبارذه من شده النشوه مسكت صدرها اعصره بايدي ثم قربت فمي من الحلمه واخذت في مصها ويدي تداعب كسها وعي اهاااااا اييييييي براحه ثم قمت بالنزول الي كسها وقمت بانزال الاندر واو علي جمال الكس كان لا يوجد به اي شعره قربت فمي منه واخذت بالحس وقمت بادخال صابعي في كسها وانا بلحسه وانا في قمه الشهوه والاثاره من لحس كسها ونزل لخرم طيزها اللي نفسي انيكه اوي ولحسته وحركت صباعي عليه وقمت بدخال عقله نظرت لي وقالت لا الطيز لا كسي ملكك نيكه براحتك طيزي العب فيها من بره والحسها مفيش مشكله لم اقم بالاعتراض وقلت لها قومي يا شرموطتي مصي زبي قمت وحركت يدها علي زبي وبيوضي ثم قربت شفايفها من راس زبي وادخلته في فمها وايدها التانيه شغاله في البيوض لعب لقيت نفسي خلاص مش قادر قلت ليها يلا يامتناكه هدخله في كسك ابتسمت ونامت علي ظهرها ونمت فوقها وانا بحرك زبي بين شفرات كسها وهي شغاله اه براحه يلا دخله في كسي ومتنزلش جوه بدئت بالفعل بادخال زي ببطئ داخل كسها اللزج من كثره هيجانها ثم قمت بقلبها علي بطنها حتي اري خرم طيزها الذي اتلذذ من النظر اليه اثناء نيك كسها ثم وضعت صبعي علي خرم طيزها ثم نظرت الي وقالت انسي بردو العب بس كده من فوق وخلاص حتي قربت انزل طلعت زبي ونزلت كميه كبيره من الحليب فوق طيزها الساخنه .
دخلنا الحمام خدنا شور مع بعض ونزلنا رحنا المحل واحنا في قمه المتعه ..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ