Solly1990
10-20-2019, 01:52 AM
👇👇👇====((مقدمة))) ====👇👇👇
__________________
_______________
{القصه خياليه ولكن الخيال دائما صديق الواقع}
لنبدأ معا معرفة المجهول للكثير 👇
كيف تفهموا ما اعيشه و تصدقوا ما رأيته.. اغلبكم لا يعرف عن حياة الكثير من الآخرين.. طريقة الحياه. التقاليد.. السلوك.. القيم و العادات في مناطق محدده تنتظرون إليها من باب الشفقه ولا تدروا حقيقة الحياة فيها..
الظرف القائم الذي كان سبب في كل ذلك.. مجتمع داخل مجتمع من قديم الزمان.. ولكن هل تخيلتم لحظة ان هؤلاء لن يستطيعوا الحياه بشكل طبيعي.. هل التعايش مع الظرف أصبح غني بأمور ممتعة و صعب أن يتخلوا عنها.. انها حياتهم.. وحياتي انا ايضا...
قصة الحي العشوائي في مدينه تمتليء بالضوضاء.. هل تريد أيها المشتاق لمعرفة التفاصيل.. استرخي و أشعل سيجارتك المستورده و الي جانبك قارورة النبيذ او الويسكي الفاخر للتعرف علينا... نعم ترانا في الشارع و لكن لا ترى ما داخلنا. ولا احد يعلم الكثير.. كما كنت انا صغير لا أفهم معنى ما أراه..
صديقي من الحي المتوسط و الفاخر سوف اخلع ليك ملابسنا لتستمتع لعلك تعلم انا لنا في الحياة متعة كبيره.. ستدخل معي بخيالك أماكن قد تتسخ ملابسك و حذائك من المشي فيها.. استعد
____________
المكان : منطقه عشوائيه في مدينة كبيره عربيه
الزمان : في منتصف التسعينات
الابطال : سكان فقراء و لكن مع الجنس و المخدرات و الممنوعات سعداء
______ الحي العشوائي _______
أبطال القصه ( الأهم)
انا : نوسه 18 سنه... شغاله في تنضيف البيوت
الأم : سعديه 38 سنه.... حفافه للنسوان ( زي الكوافير)
الاب : عطوه 48 سنه... عاطل و مصاب بالعمى.. متسول
اخت : زنوبه 20 سنه...شغاله في بيوت للضافه
الأخ : سيد 15 سنه.... صبي في مغسله
اخت : قدريه 16.. بتساعد امي في شغلها برا البيت او زنوبه
باقي الشخصيات سنعرفها في الأحداث
___________________________________ ____
××× الحقيقه بداية القصه في حد ذاته كان امر طبيعي لي و لكن هو امر غير طبيعي للاخرين.. ولكن الغير طبيعي لي هو ما صدمت به.....
انا اعيش مع عيلتي في منطقه عشوائيه في مسكن قديم يسكن فيه كتير من العائلات زيينا.. كل دور فيه مطرحين و الحمام بينهم مشترك بين الطرقه بينهم على طلعة السلم. مطرح يمين و مطرح شمال و الحمام البلدي بالباب المتهالك في النص بقعدة الحمام البلدي و خرطوم المايه..
المطرح عبارة عن أوضة كبيره و جزء صغير جانبي فيه أدوات الاكل و باجور الجاز... و طبعا شيشة ابويا..
الاوضه مقسومه بحبل و معمول عليه ستاره قديمة بيضه..
جزء فيه سرير خشبي قديم لأمي و ابويا.. و الجزء التاني فرش على مرتبه كبيره ليا انا و قدريه و زنوبه.. وفرش في قصادنا لسيد اخويا....
المطرح اللي معانا في الدور فيه محمود ومراته سماح عندهم فرشة خضار في الشارع
تبدأ الحكايه من الشارع الترابي و احنا صغيرين.. شارع لا يوجد فيه الا البلطجية و تجار المخدرات و الخرابات اللي كانت بيوت قديمه وسقطت من تأثير الزمان..
الخرابه هي مكان لممارسة الجنس بين الشباب و البنات اللي بتمارس الجنس مقابل بعض النقود البسيطه.. و ممارسه الجنس الشاذ و شرب المخدرات و تقاسم الحصص بين الحراميه..
وانا صغيره افتكر اول مره اروح الخرابه مع زنوبه و معانا حماده و لطفي كانوا اكبر مننا و رحنا انا وهي الخرابه نلعب عريس و عروسه علشان ناخد فلوس نشتري حلويات من دكان عم عبده ...
كانت زنوبه اكبر مني ولكن جسمي انا فاير عنها. صدري كبير بالنسبه لسني ودا كان كل العيال في الحته بيقولوه في وشي. لكن زنوبه أطول و طيزها اكبر.. وكانت دايما بتروح الخرابه من ورايا وتقولي هرجع علطول.. وانا بلعب في الشارع مع البنات و العيال..
اول مره رحنا كنت خايفه من التجربه الأولى ولكن زنوبه فضلت تزن على ودني لغاية ما رحت.. هناك ورا السور المكسور اوضه لها نص سقف و باب مكسور.. والزباله خلف السور.. البيت الخرابه كان في منطقه بعيده عن الشارع.
دخلت انا و زنوبه و حماده ولطفي فضل برا عند السور يراقب الطريق و يمنع اي حد يدخل و يحذرنا....
حماده رد الباب اللي نصه مش موجود.. انا وقفت في جنب اتفرج ايه اللي بيحصل في الخرابه..
دخل حماده على زنوبه.. و زنقها في جنب و رفع الجلابية بتاعتها و طيزها بانت قدامه.. قلع البنطلون القماش القديم بتاعه و ظهر زبه.. حوليه شعر خفيف.. بدأ يحط ايده في بوقه يبلها و يتف على طيز زنوبه اللي وطت جسمها وظهر شعر طيزها.. رفع جلابيه زنوبه وظهر بزازها الصغيره.. حط زبه بين اطيازها من غير ما يدخل. ومد ايده يمسك بزازها..
زنوبه : براحه يا حماده زبك بيوجع قوي.. اااااه..
حماده : بس يا متناكة صوتك هيفضحنا.. اومال لو دخلته في طيزك..
زنوبه : اهو يا اخويا هوطي صوتي. بس نيك براحه.. واوعى يدخل في كسي.. اااااه
انا بتابع و اشوف ايه اللي بيحصل دا.. مش فاهمه معناه لكن نفسي اجربه.. نفسي احس زي زنوبه..
شويه و لقيته بيقول آآآآآآه ااااه.. و قام مخرج زبه فوق طيزها ونزل حاجه بيضه وهو بيحرك ايده على زبه. انا قلت ايه دا. هو بيفك زنقه ولا ايه.. بس ايه الأبيض دا..
زنوبه لفت ايدها ومسحت اللي نزل و مسحته في الحيطه و نزلت الجلابية و وقفت و هو بيرفع البنطلون..
زنوبه : هات الفلوس
حماده : اصبري يا متناكة يا بنت المتناكة.. مستعجله علل ايه يا شرموطه. هو انا ضحكت عليكي قبل كدا. وبعدين ابقى نضفي نفسك كدا واغسلي طيزك.. ما تخلي الشرموطه امك تنضف الشعر دا يا بت..
زنوبه : هو انا اقدر اقولها.. قلتلها مره وهي بتنضف زبونه.. صرخت في وشي.. قالت لما تبقى تتجوزي يا علقه ولا عايزه تمشي في البطال..
حماده : طب خدي يا بت.. انتي جدعة وتستاهلي
زنوبه : اتنين جنيه بس يا حماده. طب خليهم تلاته.
حماده : هتاخديهم ولا اخدهم و تشربي من المصرف..
زنوبه : لا خلاص.. حلوين يا اخويا.. روح انده لصاحبك علشان نمشي.. مالك يا بت يا نوسه.. خايفه من ايه. مش قلتلك اللعبه سهله..
انا : لا انا عايزه اروح. ومش عايزه العب.. دا مش لعب. دا قلة ادب و شغل بطال..
زنوبه : يا بت دا كلها دقيقين و هتاخدي اتنين جنيه. هو هيعمل فيكي ايه يا بت.. روح يا حماده انده لطفي ..
وقفت في ركن الاوضه واختي زنوبه جت تمسك ايدي وتقولي يا بت متخافيش دا هيجب لبنه و تمشي.
دخل لطفي .. كان شكله حلو بس لبسه زي حالاتنا مقطع. لبس الشغل. شغال صبي ميكانيكي.
زنوبه : تعال يا لطفي .. مش نفسك في نوسه من زمان.. اهي. بس قدرها بقا.. وضحكت.... يلا يا نوسه. متخافيش لطفي جدع وحنين مش زي الواد التاني..
انا بدأت اهدي و الخوف راح مني.. صحيح لطفي حنين.. مسك ايدي وبدأ ياخدني في حضنه وأيده تحسس على جسمي.. بدأت ادوخ و هو مسك بزازي من فوق الجلابية وبدأ يعصر فيهم.. حط ايده من فتحة صدر الجلابية و ايده لمست بزازي... حط شفافيه على شفايفي و يبوس فيا قوي.. طلع بز من بزازي و نزل يلحس فيه و يمص حلمة بزي.. افتكرت اللي كنت بشوفه بالليل بين امي و ابويا. و امي و محمود جارنا.. عرفت يعني ايه جنس..
ايده رفعت الجلابية و وصلت الكلوت بتاعي القديم المقطع بدأ يدعك كسي من فوق الكلوت ويمص بزازي.. انا مغمضه عيني و عايشه في حلم جميل لف جسمي و رفع الجلابية و نزل البنطلون بتاعه بعد ما زنوبه قالته اخلص اتاخرنا..
ايدي ماسكة في الكلوت وأيده بتشد. نجح انه ينزل الكلوت ويشوف كسي وطيزي و الشعر الخفيف عليهم..
وشي لجدار الاوضه وطيزي مفتوحه قدام لطفي اللي هينزل لبنه من زبه بعد ما يدعك زبه في طيزي و كسي وافخادي..
اوووف زبه لمس طيزي ودخل بين افخادي.. رفيع لكن سخن يخلي جسمي يرتعش.. بدأ يدعك كسي بزبه.. و خرم طيزي و بدا يتحرك بسرعه و انا حسيت اني بنزل مايه من كسي.. اااااه احساس حلو كنت محرمه منه.. اااااه بدأت اقول ااااه.. ااااه و زنوبه تضحك وتقرصني في طيزي..
زنوبه: عرفتي انه حلو يا بت.. علشان تسمعي كلامي بعد كدا
بدأ لطفي يلزق فيا و زبه فوق طيزي و مسك بزازي من تحت الجلابية.. بدأ يدعك زبه جامد
انا : اااااه انا هعمل مايه على روحي يا زنوبه.. خليه يبعد
زنوبه : يخيبك.. اعملي يا بت دي مش مايه.. اعملي و ملكيش دعوه.. وانت كمان خلص يا لطفي هاتهم بقا كفايه
لطفي : هجيب اهو.. ااااااه ااااه ااااه
انا ارتعشت وانا فاهمه اني هعمل مايه و حسيت بلبن لطفي على طيزي.. اااااه. ايه الرعشه دي. اول مره احس بيها..
زنوبه مسحت اللبن و مسحته في الحيطه و رفعت الكلوت و نزلت الجلابية. انا مش قادره ارفع ضهري.. وقفت و مكسوفه من الاتنين..
لطفي : خدي يا بت.. مش خساره فيكي..
اداني تلاته جنيه.. فرحت بيهم قوي.. و حطيتهم في صدري..
لطفي طلع يامن الطريق و خرجنا انا و اختي مشينا في الشارع...
رحنا لعم عبده جبنا منه حلاوه و خدنا الفلوس و طلعنا المطرح بتاعنا....
سرحت في كل اللي شفته قبل كدا و مكنتش عارفه معناه..
عرفت يعني ايه جنس.. كل الغموض في الأحداث اللي حصل قبل كدا و بيحصل بدأ يظهر قدامي..
امي مع ابويا.. امي مع محمود جارنا.. امي مع كل الناس اللي كنت بروح معاها ليهم.. امي بتتناك من ناس كتير.. اختي زنوبه عرفت ليه الشباب في الشارع بيقولو عليها زنوبه الواسعه...
عرفت ليه العيال بتقول لسمير يا بن المره المومس...
عم عبده وانا صغيره لما كنت اروح له اشحت حتة حلاوه مولد ويقولي تعالي نضفي المخزن و اديلك.. وادخل معاه المخزن يقعدني على حجره و زبه يقف و يحطه بين طيزي على الهدوم و يمسك بزازي اللي زي التفاح زمان و نفسه يزيد و جسمه يشد و بعد كدا يزقني من على رجله و الاقي مطرح طيزي عنده مبلول.. ويديني حته الحلاوه و يقولي اوعي تقولي لحد..
فوقت من السرحان على ايد اختي زنوبه و هي بتقرصني في بزي...
زنوبه : مالك يا بت سرحانه في ايه.. عجبك اللعبه يا بت و ضحكت..
انا : بس بقا يا زنوبه.. انا مش راحه تاني. أحسن يتقال عليا كلام بطال.. هو مش كدا يبقا نيك يا زنوبه.. يعني انت بتناك
زنوبه : يا بت تتناكي ايه. هو حد دخل حاجه في كسك. دا اسمه تفريش.. يعني لعب عيال.. هفرجك علي النيك انا.. وضحكت
انا : هتفرجيني فين يا ختي.. لا انا مش راحه في حته..
زنوبه : مش هتروحي يا ام بزاز كبيره انتي.. النيك هنا في الاوضة بالليل.. بس انتي تسمعي الكلام و تتفرجي وإنتي ساكته. جتك خيبه.. انتي الوحيده اللي عبيطه هنا. دا سمير الأهبل دا الصغير عارف كل حاجه..
انا : هنا فين يا زنوبه.. قصدك ابوكي و امك.. ما انا عارفه اللي بيحصل.. وسألت امك قبل كدا ضربتني وقالت دي حاجات ناس كبيره متساليش عنها اصل ابوكي يقتلك.. بس انا انهارده فهمت كل حاجه.. وضحكت
زنوبه : يخرب عقلك يا مضروبه.. يعني انتي عارفه.. يخيبك بت....
انا : انهارده بس فهمت كل شي..
_____________________
اتفقنا انا وهي ننام بدري.. علشان نستعد للسهره.. هنتفرج من غير ما حد يشوف على ابويا الأعمى وهو بينيك امي..
اتجمعنا و اتعشينا و ابويا شرب الشيشه.. امي طلعت برا في دورة المايه تستحمي.. انهارده الخميس..
احنا نمنا.. او عملنا نفسنا نايمين.. امي رجعت..
امي طويله شوية مليانه في الجسم.. طيزها كبيره وصدرها اكبر.. بطنها مش مليانه لكن ليها انحناء كدا مغري.. بشرتها بيضه.. شعرها بين الناعم و العادي.. وشها دايما منتوف.. بتحط مكياج شعبي لكن حواجبها مرسومه و شفايفها تخينه.. دايما اللبانه في بوقها.. بتلبس غوايش فالصو..
ابويا جسمه نحيل.. صحته على قدها.. قمحي البشره.. مش مهتم بشكله لانه بيشحت في الشوارع..
بعد شويه امي رفعت الملايه اللي فاصله الاوضه و راحت لركن الرف فوق المطبقيه و جابت ازازه حمرا.. عرفت بعد كدا انها خمره شعبي من النوع الرخيص.. وطفت لمبة الجاز ناحيتنا و عدت الناحيه التانيه وشدت الملايه..
ابويا : العيال ناموا يا سعديه
امي : اه اتخمدوا يا اخويا.. يا ريت بس انت تعرف تعمل حاجه. يلا خيبه.
ابويا : كدا يا سعديه بتعايريني بتعبي وسني.. كتر خيرك. دا انت ليل نهار في الشارع علشان اجيبلك فلوس تلبسي و متقليش عن أي مره في الحته.. دي اخرتها
امي: عطوه.. اخلص و طلع الفلوس اللي معاك انت مفكرني زبون في الشارع.. احنا دافنين سوا يا عطوه.. خد اطفح الكوبايه بتاعتك.. واعمل حسابك تجيب واحده وانت جاي..
ابويا : خدي يا سعديه.. كل الفلوس اهي. مفيش معايا غير حق المعسل و المواصلات.. لو مفيش غير الكوبايه دي اشربيها. انا شارب حجرين ظابطين مزاجي.. وانتي عارفه انا بتسطل من الخمره و بنام زي الميت
امي : عطوه اشرب وانت ساكت.. لسه في الازازه.. انت عارف لولا الهباب دا.. انا مش هنام معاك.. من منظرك.. لولا العيال دي كنت طفشت..
ابويا : حاضر يا ستي.. انا مرضاش ازعلك.. انت عارفه مينفعش اظبط منظري علشان الشغل.. انا كنت نشال قد الدنيا. بس يجازي اللي كان السبب في اللي حصل..
اتسحبنا انا و زنوبه للملايه من جنب و بدأنا نتفرج من غير ما حد ياخد باله..
امي قعدت تشرب من الازازه.. وهي قاعده على السرير بتبص عليه. وابويا قعد يشرب وقاعد باللباس. خلص الكوبايه و حجر معسل و قام بتطوح على الأرض.. وصل لرجل امي..
امي لابسه قميص نوم قصير مبين صابونه رجليها وهي قاعده و رجليها بتلمع في النور.. ابويا مسك رجليها وهي على السرير و هو على الأرض.. كأنه عبد.. يبوس في رجليها و يلحس فيهم.. ويحضنهم و امي بتشرب من الازازه و مولعه سيجاره من النوع المحلي.. هي مش بتشرب بس معاها علبه.. كل ما تيجي تشرب خمره تشرب سجاير..
ابويا : انا هفضل خدام تحت رجليكي يا سعديه.. بس انتي اوعي تسيبيني.. انا مليش غيري
امي : بطل بقا شغل الشحاته دا و قوم اخلص..
طلع ابويا لفوق وهو بيلحس رجلها ورفع القميص و هي نامت على ضهرها ورفعت رجليها و ابويا رفع القميص من تحتها وهي رفعت جسمها علشان يخلع القميص.. قلع اللباس.. زبه اسمر مش واقف قوي. مشدود.. الشعر في كل حته حواليه. تخين لكن قصير. بيوضه كبيره وساقطه.. امي لابسه سنتيانه ستان سوده على الجسم الأبيض و بزازها هتفرقع منه.. لابسه كلوت.. احمر..
ابويا لف ايده وفتح السنتيانه و نزل بوشه ودقنه على بزازها.. امي غمضت عنيها مش عايزه تشوف وشه.. و بتحاول تستمتع باي شي.. بدأ يمص الحلمات و يفعص في بزازها... بدأ امي تطلع أصوات.. جاي يقرب من وشها بعدته عنها.. زقت راسه لتحت.. رفع راسه
ابويا : قلتلك انا مليش في لحس الكس..
امي : طب اخلص.. دخل زبك واخلص وخلصني
فتح رجليها وبدأ يدعك زبه في كسها..
كنا قاعدين زي الكلاب من ورا الملايه. لابسين قمصان نوم بيتي قماش من غير دراعات..
زنوبه : شوفتي يا بت.. دا بقا النيك..
ببص ليها لقيتها مطلعه صدرها و ايدها بتدعك في كسها.. و بتكلم في ودني... بتغمز بعينها.. ضحكنا.. قامت قرصتني في بزي اللي نصه طالع من فتحة القميص.. مسكت على شفايفي وفتحت عنيا علشان تبطل الحركات دي علشان محدش يسمع..
رجعنا بصينا تاني كان ابويا قاعد يحاول يدخل زبه.. زبه مش واقف زي حماده و لطفي.. نص قايم كدا.
امي : اخلص بقا قرفتني. انت اتسطلت ولا ايه.. بتتهز كدا ليه يا راجل..
ابويا : دماغي لفت.. اصبري عليا
امي : صابره يا اخويا.. خلص
زبه نص قايم بدأ يدخل في كسها وهي تحرك كسها عليه علشان يدخل و يقف و يهيج.. كسها ناعم و مرسوم عليه بالشعر من فوق زي مثلث كدا.. لكن شفايفه ناعمه.. بدأ يدخل كسها و بدأت تطلع أصوات.. زنوبه شدت ايدي.. ببص لقيتها رافعه القميص و بتقولي ادعك كسها.. بصيت على كسها مليان شعر و تقيل.. شديت ايدي.. لقيتها بتفتح عنيها.. خفت لتطلع صوت و نتكشف.. حطيت ايدي على كسها وبدأت احرك. كسها عليه مايه كدا.. قرفت قلتها انتي عملتي مايه.. قالت هفهمك بعدين.. لفت وحطت طيزها ناحيتي و بدأت ادعك في كسها من ورا و ابص على ابويا و امي.. بدأ ابويا يدخل زبه ويطلع.. شوية وقام نام فوقها.. شكله نزل لان نفسه مقطوع..
امي : جتك نيلة تاخدك في قرفك.. زقته برجلها و مسكت فوطه و مسحت لبنه من على كسها.. وقامت رفعت ضهرها للسرير و ولعت سيجارة وهو نام كأنه ميت... فوقت على زنوبه بتشد ايدي ناحية الفرش بتاعنا.. نامت و نمت في وشها.. بنبص لبعض و الابتسامه بتحكي مع العيون كل حاجه..
زنوبه : انا تعبانه يا بت.. عايزه ارتاح.. مبعرفش اجيبهم في الخرابه خالص.. بكون قلقانه كدا..
انا : يعني ترتاحي ازاي.. عايزه تعملي ايه..
زنوبه : اجيبهم يا بت زي ما انتي جبتيهم في الخرابه و كنتي مفكره نفسك هتعملي مايه على نفسك. فهمتي.
انا : طب و هتعملي ايه دلوقتي.. يكونش عايزه تنزلي الخرابه للعيال الصايعه.. انتي عقلك راح..
زنوبه : خرابة ايه يا منيلة دا انا بخاف اروح دورة المايه لوحدي بالليل
انا : اومال ايه.. عايزه ايه يعني..
زنوبه : تلعبي في كسي و بزازي لغاية ما ارتاح.. قلتي ايه
انا : لا يا ختي معرفش انا الحاجات دي ولا عمري عملتها
زنوبه : وحياة امك انتي مفكرة اني معرفش بتعملي ايه انتي قدريه فوق السطح في العشة و معاكم سمير.. بطلي يا بت تسوقي الهبل عليا..
ارتبكت لما قالت كلامها.. و افتكرت السطوح.. انا وقدريه و سمير و الواد سالم ابن خالتي.. لما كنا بنطلع نلعب فوق السطح لعبه الفرخه و الديك.. و نقلع كلنا و نقفل الباب و انا وقدريه نوطي زي الفراخ و سمير و سالم يركبوا فوقنا زي الديك.. بس من غير نياكة.. لعب عيال.. و ساعات لما نكون انا و قدريه فوق نقلع و نلعب في جسم بعض و نقعد نشوف الفرق و مين عنده حاجه مش عند التانيه.. و نقعد نلعب برضو مره هي فوق و مره انا.. انصدمت لما عرفت انها تعرف.. يا ترى مين قالها.. احنا قايلين دا سر.. علشان امي قايله لكل واحده فينا اوعي حد يقلع هدومه قدام راجل او واد ولا حد يضحك علينا.. احسن تقتلنا..
اترعبت لما عرفت ان زنوبه تعرف.. مش اننا بنلعب. لا اننا قلعنا و كسرنا كلام امي.. بس افتكرت ساعتها اننا انا وهي رحنا الخرابه مع عيال غريبه كمان..
زنوبه : ساكته ليه يا بت.. متخافيش يا بت مش هقول لحد طالما انتي بتسمعي كلامي.. ونكون سر بعض.. و هعرفك كل حاجه. احسن ما انتي هبلة وعبيطه كدا
انا : قولي والنعمة ما هتقولي لأمي.. دي تموتني..
زنوبه : يا بت مش هقولها. بس انتي كمان اي حاجه تعرفيها تكون سر بينا... يلا بقا انا تعبانه.. دا انا هدلعك اخر دلع.. بس انتي تسمعي الكلام
انا : حاضر ياختي.. اعمل ايه..
رفعت القميص على بطنها.. وطلعت بزها من فتحة صدر القميص..
زنوبه : مصي هنا.. و ادعكي في كسي بايدك..
حطيت ايدي على كسها.. سخن قوي.. مبلول.. الشعر مالي الحته كلها من تحت بطنها لفخادها.. عندنا البت ما تنضفش الا لما تيجي تتجوز علشان الشعر ما يطلعش اكتر و يزيد و البت برضو ما تركزش في كسها....
بدأت ادعك في كسها.. و هي شدت راسي لبزازها.. مسكت بز في ايدها و دخلته في بوقي.. بدأت امص في بزها.. طري قوي في بوقي و الحلمه بتخليني امص اكتر.. بدأت احب الموضوع حسيت ب إثارة من بزها الطري و جلدها الناعم.. ايدي بتدعك كسها وهي تحط ايدها على قبة كسها من بدايته و تضغط و صوتها مكتوم... رفعت راسها تبص على امي.. نامت من تأثير الخمره المحلي اللي عرفت بعد كدا ان معظمها كحل ابيض. بينيم الواحد.. بدأت تاخد راحتها و تتكلم بصوت واطي. بس خلاص اطمنا ان امي و ابويا ناموا.. قلعت القميص و خدتني فوقها حطت فخدي على كسها.. وبدأت تحرك جسمها لفوق وتحت.. و مسكت راسي على بزازها الاتنين..
زنوبه : مصي يا نوسه جامد وعضي براحه.. حسسي يابت بايديك على جسمي كله.. ااااه.. كمان يا بت تعبانه.. اوووف.. ااااه.. كمان...
بدأت تهيج قوي وانا بدأت اسخن.. على الشرمطه بتاعتها.. صدري ظاهر قدامها وانا بمص.. مدت ايدها على بزي طلعته وقعدت تدعك فيه.. بدأت اسخن اكتر. وكسي بدأت احس انه بياكل فيا.. حكة شعر كسها في فخدي وماية كسها تهيج اكتر فيا.. شدتني لفوق.. بزي بقا قدام وشها.. طلعت الاتنين. بدأت تمص فيهم.. و تلحس بلسانها.. فخدي على كسها و فخدها بين رجليها.. فتحت رجليا اكتر.. ااااااه.. انا مش لابسه كلوت.. كنت غسلته..
زنوبه : مبسوطه يا بت.. ادعكي قوي فخدك.. ااااه.. قربت اجيب يا بت.. اوووف.... بزازك حلوه يا بت.. اشمعني بزازك حلوه كدا عني.. وكسك غرق كدا ليه يا لبوه.. مش كنتي بتقولي مش عايزه.. ااااااه
انا : مش عارفه.. اانا هايجه قوي.. كسي بياكل فيا.. ااااه
زنوبه : ايه رايك اعملك حاجه تبسطك بس بشرط تعملي ليا زيها
انا : ايه دي يا زنوبه تاني..
زنوبه : هريح كسك بلساني... ايه رايك
انا : ازاي دا بقا..
زنوبه : هلحس كسك بلساني يا بت..
انا : هو ينفع تحطي بوقك على كسي.. مش هتقرفي... انا يا ختي معرفش اعمل كدا
زنوبه : اقرف من ايه يا هبله انا همسح كسك الأول.. وبعدين هو انتي كنتي بتعرفي تعملي ايه.. اتعلمي.. انا اتعلمت عند ستي سهير اللي بروح عندها انضف البيت.. وفرجتني على الفديو.. حاجات تشيب يا بت.. هبقا اخدك يوم..
انا : ماشي اعملي و انا هقلدك بعد كدا..
رفعتني من فوقها و انا نمت على ضهري قلعتني القميص خالص.. و مسكت بزازي تعصر فيهم.. ااااه.. و نزلت لكسي مسحته بالقميص.. وقعدت تشم فيه.. و عنيها وسعت و نزلت على كسي.. تبوس فيه.. ااااااه.. ايه الاحساس دا. اااااه.. طلعت لسانها وتفتح شفايف كسي بايدها.. دخلت لسانها على كسي.. بتلحس شفايف كسي من جوا.. ااااااه اوووف.. بموت من الهيجان..
انا : ااااه... اووووووف.. حلو قوي.. كمان ااااااه.. حلو قوي يا زنوبه... اااااه... انا حاسه اني هعملها على روحي زي ما حصل في الخرابه.. ااااااه..
زنوبه : اعملي يا بت.. هاتي يابت.... متخافيش..
اااااااه اااااااه حححححح.. اهم اهم اهم.. اووووووف.. هجيب.. يااااااااااه..... اااااه
زنوبه : يخرب بيتك. كل دا عسل.. دا انتي مليانه هيجان.. انتي يا بتي عمرك ما جبتهم..
انا : عسل ايه.. و جبتهم ازاي.. انا اعرف حاجه غير منك.
زنوبه :جتك خيبه.. المهم متاخدنيش في دوكة يا بت.. يلا دورك.. ولا هترجعي في كلامك
انا: لا هعملك.. انا مبرجعش في كلامي.. بس انتي كمان اوعي تقولي لحد على موضوع عشة الفراخ..
زنوبه : يا بت انتي اختي.. هفضحك يعني وبعدين تقومي انتي كمان تقولي على موضوع الخرابه.. لا متخافيش.. يلا بقا. عيزاكي تلحسي جامد..
لفت ونامت على ضهرها.. و ادتني القميص امسح كسها. مسحته قوي.. و نزلت بوشي و انا متردده. زنوبه كسها شعره تقيل بس انا فتحت رجليها وبعدت الشعر عن كسها.. و نزلت اشم فيه. ريحته غريبه بس مش وحشه قوي. بدأت ابوس فيه.. سخن وبدأت اطلع لساني و بدأت ادوق طعم كسها.. طعمه مالح شويه بس مش قوي.. معقول. بدأت اتعود و احب الحركه و لمس لساني و شفايفي له. فتحت بوقي كله و حطيته عليه ولساني بيلحس فيه بقوة. مسكت راسي و تضغط على كسها قوي ولساني بدا يلحس اللي نازل منه. طعمه لذيذ بالنسبه ليا.. بدأت جسمها يشد
زنوبه : آآآآآآه.. كمان يا نوسه.. الحسي قوي.. الحسي الحته اللي فوق.. ااااااه كدا.. اتعلمتي اهو... حلو قوي لسانك.. كمان الحسي يا بت اوووف.. العبي بصابعك في فتحة طيزي.. تحت.. ااااااه.. كمان.. دخلي صباعك في طيزي يا نوسه علشان خاطري.. ااااااه اااااه ااااه... الحسي هموت علشان خاطري.. اااااااه اوووف.. يخرب بيتك يا بت بتتعلمي بسرعه. ااااااه اااااه ااااه اسرع اسرع.. هرعش اهو ااااااااااااه. كمان.. حركي جامد.. اه لو مفتوحه.. كنت خليكي تدخلي في كسي صوابعك ولسانك.. اااااااه اااااااه اااااااه اووووووف هموت... بسرعة بسرعه.. اهم اهم اهم.. ااااااااااااه اممممممممم امممممممم.
نزلت و بوقي غرقان من اللي نزل منها..
شدتني لفوق و مسكت راسي و باست شفافي ولحستهم اوووف.. ونمت فوقها وبزازي على بزازها...
شويه وقمت ولبسنا و خدتني في حضنها و نمنا...
نكمل في الجزء الجاي...
لو عجبك يا ريت تعمل إعجاب..... :wave::wave::wave:
👇👇👇👇 (((الجزء الثاني))) 👇👇👇👇
__________________________
حياتي كلها اتغيرت بعد ما عرفت وفهمت الجنس و حسيت بمتعة لعبة الجنس.. بدأت افهم كل الأمور حواليا بشكل سليم.. وقلت لازم يكون ليا نصيب في الحياة من المتعة دي.. بدأت افهم نظرات الناس ليا.. حركات الناس معايا ولمسات ايديهم.. وبدأت افتكر كل حاجه و اقيسها بالجنس.. الجنس هو الدافع لكل تصرف في الحي اللي عايشه فيه..
هل كل المناطق زي الحي بتاعنا.. هل الجنس فيها له مكان بالشكل دا.. ... دا هكتشفه بنفسي...
كنت نايمة كالعادة.... امي بتصحي فينا.. نفطر و اللي وراه مصلحه يقوم يروح ليها...
امي : قومي يابت انتي وهي.. قوموا الساعة بقت سبعه.. قومي يا قدريه هاتي فول وطعمية.. وبسرعة رايحين انا وانتي لزبونه..
قدريه : عايزه انام يا ستي شويه.. هو كل يوم شغل..
امي : قومي يا بت دي دخلة مدارس.. وفيه شغل..
انا : اجي معاكي يا امْه انا.. معنديش حاجه انهارده.. انا بعرف اعمل كل حاجه
امي : انتي مش يا بت الاستاذ حازم باعت من يومين علشان تنضفي شقته....
انا : ما انا رحت امبارح و لقيته نزل البلد عندهم وجاي بكرا..
امي : طيب قومي يا قدريه هاتي الاكل و انتي يا زنوبه.. مفيش عندك شغل..
زنوبه : رايحه لستي سهير عايزه تنضف الشقه و اقعد شوية مع هناء بنتها لأنها رايحه مشوار..
امي : طب صحي سيد يلا و قوموا اغسلوا وشكم... قوم يا راجل انت.. واعمل حسابك هتروح البلد تجيب الخزين من هناك بالليل.. تسرح وتيجي.. وتركب القطر باليل.. تقعد هناك اسبوع تساعدهم في الخزين و تجيب حسنتك من هناك.. بدل ما يقولوا اننا بنروح علشان الحاجه بس.. قوم اخلص..
ابويا : ماشي يا ام سيد امرك.. خلي الواد سيد يقول للراجل انه اجازه.. علشان يجي معايا..
امي : ماشي.. ابقا قول لصلاح يا سيد انك مسافر البلد.. وقوله امي بتسلم عليك..
__________________
فطرنا و كل واحد راح لشغله.. انا خدت الشنطه بتاع امي و مشيت معاها.. وركبنا عربيه تخرجنا على الطريق و نزلنا ركبنا اتوبيس... نزلنا و مشينا وصلنا عمارة.. والبواب قاعد
امي : ازيك يا سعد.. عامل ايه يا منيل
سعد : يا صباح القشطه يا ام سيد.. بخير.. انتي عامله ايه..
امي : حلوه يا راجل اهو ولا نظرك راح يا منيل على عينك..
سعد : والنعمة بشوفك قلبي بينط من الفرح من حلاوتك.
امي ضحكت بمرقعه و قامت ضربته مطرح زبه.. وقالت : اخبارك ايه يا منيل.. لسه ماشي بالحبايه..
سعد : هعمل ايه يا قشطه ما انا متجوز دكر.. إنما او مره مش محتاج..
امي : ما لو فكيت كيسك يا علق كنت دوقتك. بس انت بخيل وكحيان.. وضحكت
سعد : انتي اللي مش بتريحيني في السعر يا قشطه. انتي مفكراني زي اللي فوق دول.. انا غلبان
امي : خلاص خليك في الحبايه يا منيل.. الجماعه فوق..
سعد : اه فوق.. و التانين فوق برضو.
غمز وضحك
طلعنا انا وامي.. خبطنا على باب شقه.. فتحت ست لابسه قميص نوم..
هي : بقا كدا يا سعديه.. يومين بعتالك متجيش.. انتي عارفه اني مش بامن لحد غيرك.. وانتي عارفه ان احمد بيجي اسبوع كل شهر.. اهو احمد جاي الصبح قلتله اصبر..
امي : معلهش يا ست جيجي.. اعذريني.. كان عندي شغل متلتل فوق راسي. انتي عارفه موسم بقا.......ضحكت
جيجي : طب ادخلي.. عايزه اخلص قبل ما احمد يصحى..
امي دخلت تعمل حلاوه في المطبخ و تجهز الحاجه.. وقالتلي ادخلي مع ستك الحمام يا بت ساعديها عقبال ما اخلص
جيجي بيضه بزازها كبيره. جسمها مليان شويه. طيزها غريبه.. كبيره بشكل غريب. وشها مدور.. تقريبا سنها 40 او اقل بسنه
دخلت جابت لبسها.. و انا اخدت اللبس و دخلت الحمام.. جهزت الحمام و مليت البانيو مايه.. و حطيت صابون..
دخلت جيجي وقفلت الباب وراها.. قلعت القميص ومش لابسه تحته حاجه.. انا بدأت ابص لجسمها و طيزها من غير هدوم.. جسمها مغري....
انا : اتفضلي يا ستي...
جيجي : انت اسمك ايه يا حلوه..
انا : خدامتك نوسه
جيجي : اول مره اشوفك مع سعديه.. بس شكلك شاطره
انا : دي امي يا ستي.. انا كنت بسرح معاها زمان. ومتعلمه كل شي..
جيجي : طب وريني بقا..
انا : انزلي يا ستي.
مسكت ايدها و رفعت رجليها ودخلت البانيو.. وقفت تحت المايه و بدأت أرغي صابون على الليفه و بدأت اغسل جسمها من فوق.. مسكت دراعاتها و ادعك فيهم و ارفع الدراع و اغسل باطها.. فيه شعر لسه حفيف. بس تقيل.. بدأت ادعك فيه قوي.. و نزلت عل جنبها و طلعت على الرقبه و دخلت عال الدراع التاني.. راسمه عليه راسمه..
انا : دا دق يا ستي..
جيجي : ههههههه دق ايه يا بت.. دا تاتو.. عجبك
انا : اه قوي...
جيجي : ابقى تعالى في يوم وانا اعملك زيه.. انتي شغاله ايه
انا : بنضف البيوت يا ستي و اغسل..
جيجي : حلو.. ابقى عدي عليا كمان اسبوع تنضفي.. انتي أولى وابقا اعملك التاتو و هبسطك..
انا : حاضر يا ستي.. بس انتي قولي لأمي..
جيجي : ماشي.. يلا بقا اغسلي.. شكلك مش شاطره
انا : لا ابدا اهو
بدأت اغسل صدرها من فوق... و نزلت اغسل بزازها.. ارفع لفوق و اغسل تحت.. و ادعك من الجنب و الحلمه.. لقيتها بدأت تغمض عنيها.. نزلت على بطنها ودخلت صباعي في السره.. اترعشت.. نزلت على سوتها من تحت.. الشعر طويل هي بتعمل كل شهر مره علشان جوزها شغال في الغردقه.. بيجي اسبوع و الباقي هناك..
بدأت اقعد على طرف البانيو.. ولفيتها لوشي.. وهي فتحت رجليها. بدأت اغسل كسها من ورا لقدام ومن قدام لورا.. وهي مغمضه و صدرها بيطلع وينزل.. شكلها تعبانه.. هايجه و نفسها تتناك من جوزها.. لقيتها مسكت صدرها و بتدعك فيه.. بدأت اغسل جنب كسها وافخادها.. ببص لقيتها ماسكة شفتها.. مغمضه.. خليتها تلف و تديني اكتر حاجة هتجنن عليها.. طيزها.. نفسي طيزي تبقا حلوه كدا.. ضغطت على ضهرها شويه. علشان توطي.. بدأت اغسل طيزها كلها. و دخلت بين الفردتين.. خرم طيزها عليه شعر كتير. بس شكله واسع. مش زي طيزي ولا طيز زنوبه.. كسها فتحته طويله وشفايفه مليانه.. بدأت ادعك وهي تقول حلو لا بت.. ااااه.. ايدك حلوه يا مضروبه.. بس كفايه كفايه.. اغسلي رجليا.. بدأت اغسل رجليها و خلصت و نزلتها في المايه تشطف نفسها.. و قامت شطفت بالدوش.. و طلعتها مسحت جسمها بالفوطه...
امي خبطت.. فتحت ليها ودخلت..
امي : ايه يا عروسه.. جاهزه..
جيجي : عروسه يا سعديه... مش هتبطلي بكش بقا
امي : واحلى عروسه.. انا نتفت ستات ياما.. مشفتش في حلاوتك ولا جمال جسمك.
جيجي : بطلي بكش بقا عايزه اخلص.. و صحيح ابقى ابعتي نوسه كمان كام يوم تروق الشقه وتقعد معايا اليوم انتي عارفه انا وحيده..
امي : ما ابعتلك زنوبه.. ولا أنتي عايزه المنيله دي. دي سهتانه و خايبه. زنوبه انصح منها.. وبتفهم
جيجي : بلاش تكسري نفس البنت يا سعديه.. متخافيش هخليها ناصحه و انصح منك كمان.. وضحكت.
امي دخلت تنتف جسمها كله.. و قالتها باطك قصير قوي مش هيجي بالحلاوة.. انتي ايه خلاكي تشيليه بالموس..
جيجي : يا بت الدنيا حر و العرق و كدا.. و انتي فاهمه بقا.. وضحكت..
امي : فاهمه.. الا فاهمه.. وضحكت..
خلصت جسمها... و قالتلي ساعدي ستك في الحمام.. عقبال ما اروح اجيب حاجه و ارجع...
جيجي : برضو يا وسخه.. فوق ولا ايه..
امي : فوق طبعا.. دا بقاله فترة بعتلي. انا مش فاضيه.. وبعدين دا جيبه مليان و على قده... وضحكت..
جيجي : طب يسهلك يا بت.. متتأخريش علشان الحق اعمل وشي...
امي : نوسه هتحميكي اكون انا جيت..
جيجي : نفسي اعرف ايه عجبك في المغفل دا
امي : جيبه يا ست هانم.. انا عايزه اعمل قرش و ادفع مقدم شقه ألم فيها العيال او ألم قرش علشان شوار البنات.. انا عندي تلاته يا ست جيجي
جيجي : ماشي يا سعدية. متتأخريش.
خرجت امي بعد ما غسلت ايدها ورشت ريحة من ازازة ست جيجي.. وانا رحت اظبط الحمام..
انا : نفسي في حمام زي دا يا ست هنام عندنا.. احسن من دورة المايه المشاركة دي.. اللي طالع على السلم بيشوف اللي قاعد من تحت الباب...
جيجي : ههههههههه يخرب عقلك يا نوسه.. دا انتي دمك خفيف.... المره الجايه علشان أحمد جوزي هنا هخليكي تنزلي البانيو.. و هنزل اجيبلك عبايه حلوه. بدل امك البخيله دي..
انا : تسلمي يا ستي.. وانا هفضل خدامتك علطول.... يلا يا ستي الحمام جاهز.
جيجي : امسكي ايدي يا نوسه.. اوبح.. يا عبيطه انتي فتحي السخن ليه... يلا مش مشكله. علشان ينضف.. امك يا بت ايدها تتلف في حرير..
انا : هي امي راحت فين يا ستي..
جيجي : ملكيش دعوه انتي.. انتي لسه صغيره على الكلام دا. يلا اغسلي بقا و نضفي كويس مكان الحلاوه..
انا : انا مش صغيره و فاهمه كل حاجه.. انتي مفكره اني عبيطه.. وضحكت
جيجي : يخيبك يا مضروبه.. طيب لما انتي فاهمه بتسألي ليه يا وسخه انتي..
انا : كنت عايزه اعرف راحت فين بس.. لمين يعني..
جيجي : اغسلي بقا يلا.. و لما تيجي ابقى اسأليها..
بدأت اغسل زي الاول.. وهي مسكت مكنة حلاقه و حطت صابون تحت باطها و مسكت مرايه صغيره وبدأت تحلق الشعر... وانا بدأت اغسل كسها بعد ما فتحت رجليها.. وقعت الليفه من ايدي لاني عايزه المس كسها.... اول ما لمست كسها بأيدي ارتعش جسمها و غمضت..
جيجي : ايوا يا نوسه.. اغسلي كدا من غير ليفه.. حلو كدا.. امممم اااه.. شاطره.. ادعكي كويس.. اغسلي بين الشفتين يا نوسه من جوا. امممم كمان..
بصيت ليها فوق. لقيتها مغمضه و رافعه راسها. وماسكة شفتها بسنانها.. وبدأت تعصر بزازها.. وتطلع أصوات زي زنوبة.. عرفت انها هايجه.. دعكت كسها من فوق مطرح ما عرفتني زنوبه. بس هي عندها كبير شويه وبارز...
جيجي: كفايه يا بت.. ااه.. كفايه.. اغسلي من ورا.. لفت جسمها وطيزها بتلمع في الميه بعد الحلاوه.. وطت قدامي.. بدأت ادعك بأيدي الاتنين طيزها.. حاسه ان كسي غرق الكلوت بتاعي.. وبدأت ادخل كفى بين طيزها و ادعك.. وصلت للخرم و دعكت فيه.....
جيجي : اغسلي كويس هنا.. من جوا و دخلي صباعك.. ايوا براحه يا بت.. اااااه... ايوا ادعكي بقا من جوا براحه.. اااه
بدأ صوته يكون عالي.. هاجت على الآخر.. لكن افتكرت انها هتتناك من جوزها... قالت بس كفايه...
طلعت غلست صدرها و فتحت الدوش و شطفتها و خلصت.. و خرجت برا البانيو.. نشفت جسمها كويس..
جيجي : هاتي اللبس دا يا نوسه..
اندر اسود اول مره اشوف شكله.. صغير.. استغربت دا هيدخل ازاي و يداري الطيز دي.. لبسته وهي سانده على كتفي.. و بزازها ساقطه لتحت وهي بتوطي. شكلها جميل.. و كسها نفسه بدأ ينور من بعد النتف.. جسمها بقا احمر من النتف. اديتها السنتيان. دا اللي كبير علشان يقدر يشيل الحمل الكبير دا.... اديتها الروب.. ولفت شعرها.. وخرجنا برا..
جيجي : شوفتي امك اتاخرت ازاي.... اعمل انا ايه دلوقتي عايزه اجهز قبل ما يصحى..
انا : قولي هي فين وانا اروح اشوفها و اجيبها..
جيجي : انتي خبيثه يا بت يا نوسه.. خلبوصه انتي.... شويه وهتلاقيها جايه....
راحت جابت ليا طبق فيه حلويات و علبة عصير.. فرحت قوي.. اكلت وشربت العصير.. لقيتها بتديني خمسه جنيه..
انا : لا يا ستي الحساب مع امي..
جيجي : امسكي يا بت دول ليكي انتي.. حسابك امك لواحده
انا : تسلمي يا ستي..
شويه و الجرس رن.. رحت فتحت و لقيت امي داخله عماله تعدل لبسها و الطرحه و تظبط العبايه على جسمها.. عرفت و اتأكدت انها كانت بتتناك.. زي ما شوفتها مع محمود جارنا يوم باليل و ابويا مسافر.. انا صحيت فجأة على صوته وهي بتقوله وطي صوتك.. اتفرجت عليهم بس بحذر. كان راكب فوقها وهي نايمه على بطنها. وبعد شوية صوتهم على الاتنين و سكتوا خالص.. انا ساعتها خفت اتكلم اصل امي تموتني.. ورحت معاها كام مشوار كانت تدخل الاوضه مع الراجل و ابص عليهم من خرم الباب و هما عريانين و بتتناك.. بس مكنتش اعرف دا يعني ايه. واخاف اسأل لأنها محذراني اني اسأل او اقول لحد.. وانا بخاف منها لأنها صعبه ومره لسعتني بالسكينه..
دخلت امي تتأسف لستي جيجي..
امي : معلهش يا هانم.. اتاخرت عليكي...
جيجي : مش عوايد التأخير يعني. ايه.. ردت فيه الروح.. وضحكت..
امي : بلا خيبه.. دا كان في الإنعاش و كنت بصحيه.. وضحكت..
امي نتفت وشها و خلصت.. قمت لميت الحاجه في الشنطه و قمنا علشان نمشي.. جيجي دفعت لأمي أجرتها.. و أكدت عليها انها تبعتني كمان كام يوم عقبال ما جوزها يسافر..
خرجنا ومشينا.. ركبنا و روحنا.. مفيش حد في المطرح
امي : يا ترى البت قدريه فين.. انزلي شوفيها في الشارع...
نزلت دورت ملقتهاش.. وانا طالعه جه في بالي العشة فوق.. طلعت و فعلا سمعت صوت جوا.. الواد سمير ابن الجيران اللي فوق و قدريه... بصيت من خرم في العشه.. لقيتهم عريانين و بيلعبوا نفس اللعبه.. الفرخه و الديك.. بس الواد بيحاول يدخل بتاعه.. يمكن علشان لوحدهم و عايزن يعملوا حاجه جديده.
دخلت فجأة قبل ما يدخل زبه في كسها وهي مش فاهمه..
انا : بتعملوا ايه يا أوساخ انتوا.. انت عايز تعمل ايه يا اهبل انت. انت عايز تفتح البت..
قدريه بتبص مستغربه يعني ايه يفتحني.. مفلقسه و طيزها كبيره و بزازها صغيرين. بس كسها شعره خفيف خالص وطيزها اخف..
سمير : افتح ايه يا نوسه.. احنا كنا بنلعب لعبتنا..
انا : يا اهبل اوعي تدخل بتاعك جوا كسها.. كدا يبقا فتحتها.. فهمت..
سمير : انا مش فاهم بس خلاص.... مش هعمل كدا..
بصيت له وهو واقف و زبه نام قدامه.. عجبني شكله الطفولي.. بس مش عايزه اعمل حاجه قدام قدريه....
انا : قومي لا بت البسي و انزلي لأمك.. ولو سألتك عليا. قوليها راحت تجيب حاجه و انا جايه وراكي....
قدريه : ماشي بس اوعي تقولي لحد يا نوسه.. امك تموتني..
انا : قومي امشي يلا. مش هقول لحد
مشيت قدريه.. ودي كانت أول مره اكون مع واحد و انا فاهمه معنى الجنس بشكل كبير.... سمير اصغر مني بسنتين. بس جسمه طويل و رفيع.. زبه رفيع بس طويل. بدأت ابص على زبه اول مره اشتهي الزب بمعني الجنس الحقيقي مش لعب العيال
واقف متلخبط.. واضح انه فاهم كويس يعني ايه يدخل زبه في كس قدريه و عامل حسابه انه معاها لوحدهم و هي مش هتفهم وتخاف تتكلم..
انا : انت يا سمير طلعت ندل و كنت مفكراك اخونا علشان متربين مع بعض
سمير : انا مش ندل. احنا بنلعب زي كل مره..
انا : انت ندل لأنك كنت عايز تفتح البت و عارف انها مش هتقول لحد.. وفاهم يعني ايه تخرق بت..
سمير : معلهش يا نوسه.. انا غلطان و مش هعمل كدا تاني.. و النعمة هي اللي قالت ليا دخل زبك فيا زي ما شفنا الكلب في الشارع مع الكلبه ورا الحته في الوسعايه.. وقالت إنها شافت سيد اخوكي وهو مدخل زبه في كس سماح مرات محمود لما رجعت من الشغل و لقيتهم في المطرح عندكم وهما مفكرين ان محدش جاي وهي كانت راجعه تغير هدومها علشان الدوره جت عليها وهي بتنضف في شقه زبونه..
سمعت الكلام انصدمت.. سيد وسماح.. وقدريه اللي طلبت منه.. افتكرت كلام زنوبه وهي بتقولي اني عبيطه و سيد الأهبل عارف كل حاجه.. واضح فعلا اني العبيطه الوحيده في الحته كلها.. يا ترى ايه كمان معرفش عنه حاجه..
انا: سمير اوعي الكلام ده يطلع لحد.. لو الكلام ده قلته لحد هتبقا مصيبه. وهفضحك انت كمان و اقول لابويا و للناس
سمير : والنعمة ما هقول لحد.. بس انتي اوعي تقولي لحد حاجة.. و سيبيني انزل وانا مش هطلع هنا تاني. ولا هكلم حد منكم.
انا : تنزل ايه. انا وحشني اللعب. مش عايز تلعب..
سمير : لعب.. لا.. مش هلعب تاني.. انا ابويا لو عرف هيموتني.
انا : و هيعرف منين يا خيبه انت.. هو حد بيطلع هنا غيرنا..
قربت منه و مديت ايدي علي زبه وبدأت ادعك فيه.اول مره امسك زب في أيدي . وهو مش عارف يبص في عيني..
انا : جربت البوس يا واد يا سمير
سمير : اه مع قدريه.. انا بحبها اصلا و ناوي اتجوزها..
سمعت الكلام وحسيت بالغيرة.. مش عارفه ليه. مع انه أصغر مني. وهي اختي.. لكن انا احلى واحده فيهم..
انا : وانا يا سمير مش عايز تبوسني.
وقف مكسوف و متردد.. بدأت أقرب من شفايفه و حطيت شفايفي على شفايفه وهو بدأ يبوس معايا.. وزبه بدا يطول في أيدي و يقف. وانا ملمس زبه في أيدي بيحرك حاجه جوايا. عضو غريب مثير. بدأت ابوس شفافيه و هو يبوس فيا.. طلعت بز من فتحة العبايه و مسكت ايده و حطيتها عليه.. بدا يدعك فيه.. أنفاسنا زادت جسمنا سخن اكتر. زبه بقا زي الحديد.. مسكت راسه و نزلتها على صدري.. فهم ونزل يمص بزي اللي بيعجب الكل في الحته..
انا : مص يا سمير.. انت خايب ولا ايه.. دخل البز في بوقك. انت هتفضل تبوس بس.. ايوا كدا. دخل الحلمة.. اممم ايوا ااااه.. بلسانك بقا والعب.. اووووووف كمان يا سمير.. احلى بزازي ولا بزاز قدريه يا واد
سمير : بصراحة بزازك.. كبيره و مدوره.. كل العيال في الحته بيقولوا نوسه ام بزاز صواريخ..
سمعت الكلام وحسيت بالغرور.. كأني بمتلك سلاح مش موجود. بزاز بنت بنوت بكرية.. مش محتاجه سنتيانه علشان ترفعها وتظهر جمالها.. و حلمات بتظهر من تحت العبايه تهيج اتخن زب.. فكرت وهو بيمص بزازي احاول اخليه يلحس كسي.. بس اجيبها ليه ازاي... هيقرف ولا هيوافق... جالي فكره..
انا : بزازي بس يا سمير.. وكسي ما انت شوفته واحنا بنلعب قبل كدا.. معجبكش..
سمير : لا عجبني.. مش انا كنت بختارك انتي في اللعب اكتر..
انا : طب قلعني علشان تشوفه..
قلعني العبايه و نزل الكلوت بتاعي و وقف
انا : انت مش عايز تتفرج عليه.. مش بتقول عجبك.. انزل اتفرج
نزل لتحت و عنيه باين عليها الهيجان.. فتحت رجلي و بينت كسي قدامه..
انا : عجبك يا واد يا سمير..
سمير : قوي يا نوسه..
انا : بتحبه
سمير : قوي
انا : طب عرفه انك بتحبه بقا.. وريني..
سمير : اعمل ايه.. قوليلي
انا : بوسه ولا ميستاهلش البوسه..
سمير : انتي عايزانى الحس كسك
انا : يخيبك.. انت عارف اللحس.. وضحكت
سمير : اه عارف.. بصراحه عرفته برضو من قدريه.. لأنها شافت سيد بيلحس كس زنوبه بالليل وانتوا نايمين..
انصدمت.. سيد و زنوبه.. اه يا شرموطه.. اخوكي.. يبقا كانت بتتكلم علشان كدا.. لما قالت سيد بيعرف عني..
انا : طب يلا الحس ولا انت خايب و سيد بيعرف اكتر منك..
سمير : لا مش خايب. انا لحست لقدريه كسها و طيزها كمان. بس هي مش بتغسل حلو...
مسكت الكلوت بتاعي و مسحت كسي قوي قدامه و لفيت له يمسح طيزي و لفيت له.. و قعدت على الأرض وفتحت رجلي. و شاورت له ينزل.. نزل لتحت و مسكت راسه و شديتها لتحت... نزل عند كسي..
انا : يلا يا سمير.. الحس كسي.. انا مسحت قدامك اهو..
بدا يبوس وانا افتح بأيدي وابعد الشعر عنه.. بدأ بيطلع لسانه و يلحس...
انا : اوووف كمان يا سمير.. اااااه.. ادعك شفايفك وانت بتلحس.. لعب لسانك. اااااه... اخخخخ... كمان... اااااه.. اااااه اااااه طعمه حلو يا واد
سمير : احلى من قدريه.. امممممم انتي احلى في كل حاجه..
انا : طيزي بقى خليني اجرب..
لفيت وقعدت زي الكلبه وهو ورايا وطلع لسانه يلحس طيزي و يلحس الخرم..
انا : لاااااا دخل لسانك آآآآآآه اااااه آآآآآآه... اووووووف
الحس كله يا سمير... ااااااه.. ااااه..
يلا بقا.. حك زبك في كسي....
لف ورايا وبدأ يحك زبه بين افخادي تحت كسي.. قفلت رجليا.. اااااه.. حكت زبه الناشف على كسي وشفايف كسي
انا : آآآآآآه.. كمان يا سمير.. اسرع بقا. َ آآآآآآه.. َبسرعه اكتر.. اووووووف.. احح
دقايق ولقيته نطر لبنه بين افخادي و على كسي..
وانا كنت جبت أخرى
اااااااه آآآآآآه هجيب اهو.. وااااااااااااه.. اووووووف...
نزلت وهو نزل..
وبكدا نكون انتقلنا من جنس اللعب الي جنس طبيعي
اديته الكلوت مسح جسمي من ورا و زبه و قام لبس وانا لبست... و نزلنا من العشه..
نكمل في الجزء الجاي.......
:wave::wave::wave::wave:
👌👌👌(الجزء الثالث) 👌👌👌
معقول كل دا حواليا وانا معرفش.. سيد الأهبل مع زنوبه و بينيك سماح.. وامي بتتناك بفلوس و مرافقه محمود جارنا.. قدريه العبيطه بتغفلنا كلنا و كسها ناقح عليها وعايزه تتفتح.... كل دا واكيد لسه فيه حاجات مش عارفه عنها حاجه..
عدي اليوم و ابويا جه.. وسيد جه من الشغل.. ابويا معرفش يحجز السفر الا الصبح بعد الفجر.. مفيش مواعيد الجمعة بالليل..
امي راحت لسماح جارتنا قعدت عندهم شوية ورجعت... اتعشينا ونمنا.....
صحيت الفجر على صوت امي بتصحي سيد و ابويا علشان السفر.. قاموا جهزوا حاجتهم و مشيوا....
لقيت امي عدت الملايه و دخلت الجنب بتاعنا و بتبص علينا نمنا ولا ايه.. و راحت الركن جابت الازازه اللي ابويا جابها وهو جاي بعد ما هي وصته عليها.. و راحت ناحيه السرير وشدت الملايه بعد ما طفت لمبة الجاز الناحيه بتاعتنا.. صبت كوبايه و لقيتها بتصب كوبايه تانيه.. و ولعت سيجاره.. شويه و لقيت الباب بيخبط.. محمود اللي داخل.. فتحت بوقي.. ببص على زنوبه و قدريه.. نايمين في سابع نومه
امي : انت اتاخرت ليه يا اخ انت.. هو فيه وقت
محمود : اعمل ايه. سماح كانت قلقانه وخفت تاخد بالها و تعمل زي المره اللي فاتت.. المره اللي فاتت سكتناها بفلوس. وحلفنا انها كانت مره..
امي : كس اختها. ما هي بتتناك وانت عارف.. و انت بتسرحها.. مضايقه ليه بقا بنت الوسخه.. ما انا بجبلها حشيش تطفحه. ولا علشان مجبتش بقالي جمعة..
محمود : إنتي عارفه اني مقدرش ازعلها. لو طفشت هشحت.. فرشة الخضار دي بنجيب بيها رجل زبون بس من السكان اللي في الحي التاني.. لكن متفتحتش بيت.. لكن ان كان عليا انا. انا بعشقك انتي يا سعديه. بس انتي همك تقيل زيي
امي : احا.. هو احنا هنقضيها حكاوي.. ولا ملكش مزاج يا معرص.. ل. ملكش روح الشرموطه مراتك تضربك
محمود : مليش مزاج ازاي.. دا انتي المزاج كله..
امي : طب اطفح الكوبايه دي عقبال ما اشطف كسي من الحر دا و اشوف الدنيا برا..
امي خرجت.. وهو مسك الكوبايه شربها على مره واحده.. ولقيته بيقرب من الملايه ورفعها.. عملت نفسي نايمة.. ببص بطرف عيني. لقيته بيبص علينا انا و اخواتي البنات..
زنوبه نايمة على الطرف و نايمة على بطنها و القميص مرفوع و طيزها باينه.. لقيته باصص عليها و بيمسك زبه.. اتضايقت و انا كنت نايمة على جمبي و وشي في ناحيته.. قلت لازم اخليه يشوف مني حاجه... عملت نفسي بتقلب و بحركة كدا طلعت بز برا. القميص اصلا قماش واسع و صدره مفتوح.. لقيته بيبص عليا و قعد يدعك في زبه قوي..
محمود : آآآآآآه لو امكم تسيبني عليكم.. كنت اتدلعت اخر دلع.. كل واحده فيكم لهطة قشطه...
امي دخلت.. لف نفسه بسرعه و عمل انه بيكمل شرب..
امي : يلا ياراجل بسرعة قبل ما الصبح يطلع..
محمود : غسلتي كسك..
امي : اومال كنت بعمل ايه يا عرص.. يكونش لقيتني وسخه قبل كدا يا راجل
امي دخلت على السرير.. محمود قرب منها و نزل على رجليها يبوس ويلحس فيها و طالع على فخادها يلحس فيهم بلسانه.. رفع القميص و امي مش لابسه لباس تحته..
امي : بلا يا محمود مش قادرة.. الحس كسي.. وحياتك غاسله بصابون و مايه ورد.. الحس بقا..
دخل محمود على كس امي كأنه كلب ولقى اكل بعد جوع.. بيلحس زي الكلب ومطلع لسانه و يتف على كسها و يلحس.. امي مسكت راسه و تغط على كسها جامد
امي : الحس يا محمود.. انا مش بتكيف غير من لحسك. اووووووف... الحس يا راجل.. ااااه ايوا شد شفايف كسي بسنانك.... دخل لسانك... قوي.. اااااه.. لف لسانك جوا.. ايه يا راجل..هو انا لازم اقولك.. اااااااه ايوا كدا اااااااااااااااااااه احوووووو.. قوم اطلع هنا لبزازي..
محمود : مصي الأول.. انتي عايزه كل حاجه على كيفك بس
امي : ينيلك يا راجل.. ليه هو انا مش بمص ليك علطول.. قوم اقلع و هات زبك..
قلع الجلابية بتاعته و نزل اللباس بتاعه الأبيض القطن. و زبه طلع.. زب محمود طويل قوي بس رفيع. كان نايم لتحت. شعر زبه قصير. لونه اسود
امي : احا يا راجل. بقالك كل دا تحت كسي وزبك لسه نايم. انت مخدتش الحبايه يا منيل..
محمود : لا مخدتش.. كان فيه واحده خدتها امبارح.. بس متخافيش هيقف حلو
امي : مش متفقه معاك من امبارح.. مجبتش ليه.. هو انا حظي منيل كدا ليه يا اخواتي.. هات هات امص الميت دا
مسكت امي زبه تلحس فيه وتلعب لسانها عليه وانا هتجنن.. اول مره اشوف حد بيمص.. نفسي اجرب.. بتدخل نصه في بوقها وتطلع و تقوم تتف عليه. وهو عمال يقلعها القميص.. قعد يمسك بزازها وهي بتمص زبه. زبه بدأ يقف واحده واحده. احا يا ولاد.. دي بتدخل صباعها في طيزه..
محمود : اااه. ايوا كدا هيقف.. مفيش حد فاهمني غيرك يا سعديه
امي : ما انا حظي كدا.. الاقي زب عدل يطلع صاحبه خول لازم يتبعبص..
قاعده بتفرج وكسي بدأ ينزل مايته و مش فاهمه بتبعبص فيه ليه.. و ليه زبه هيقف..
بدأ زبه يشد وانا مستغربه من طوله.. وهي بدأت تمص جامد..
محمود : كفايه يا سعديه بدل ما اجيبهم.. ااااه.
امي : تجيب ايه يا عرص انت.. قوم نيك يلا و وطي صوتك دا علشان البنات..
نامت امي على ضهرها.. و محمود قعد بين رجليها.. وبدأ يحرك زبه على كسها.. وامي ماسكة بزازها تعصر فيهم.. بدأ يدخل زبه وهي تدعك في كسها من فوق بأيد و التانيه على بزازها.. بدأ ينيك فيها وزبه مش واقف قوي زي الحديد. لكن بيزق فيه..
امي : دخل كله يا محمود.. ااااااه... دخل بقا.. احوووو ايوا كدا.. ارزع بقا في كسي.. ياه لو زبك تخين شويه.. اااااااه.. اووووووف.. ما تنيك لا راجل.. اهو بدأ يشد.. ااااااه.. افتري يا محمود عايزه اتكيف... ااااااه اخخخخ تعبانه قوي.. نيكني.. اااااااه
محمود بدأ ينيك اسرع ونام على جسمها وبدأ يحرك وسطه ويرزع في كسها قوي..
جه في بالي فكره.. اني اقوم و اعمل نفس راحه الحمام.. واعمل نفسي مش عارفه.. و كدا ابقا كسرت عين امي وشفتها وهي بتتناك... كنت خايفه اقوم.. بس قلت في نفسي هي مش هتعمل حاجه.. هتعمل ايه.. هو انا عملت حاجه.. انا رايحه افك زنقتي..
قمت و عماله ادعك عيني.. و رفعت الملايه و وقفت قدام السرير عامله نفسي مصدومه.. امي شافتني و محمود خد باله وبص و قام مطلع زبه. واتلخبط و مسك الجلابيه و اللباس و خده وجرى برا..
امي : انتي ايه اللي صحاكي يا بت انتي
انا : محسوره وعايزه اروح الحمام..
امي : روحي الحمام وتعالي..
طلعت وانا خايفه.. يا ترى هتعمل فيا ايه.. مرعوبه لدرجة اني وقف قدام الحمام و نسيت نفسي..
امي : واقفه ليه يا بت عندك..
انا : جايه اهو..
دخلت و عملت نفسي رايحه انام.. بستعبط..
امي : رايحه فين يا بت مش قلتلك تعالي
انا : ايوا يا أمه.. انا اهو..
وبدأت اعيط من الخوف..
امي قامت و خدتني من ايدي و قعدتني جمبها على السرير.. و انا بعيط و خايفه
امي : بتعيطي ليه يا بت..
انا : انا صحيت غصب عني.. كنت مزنوقه قوي.
امي : و ايه يعني.. اومال هتعمليها على نفسك يا بت.. انتي خايفه مني يا بت.. دا انا امك..
انا : معلهش يا أمه.. متزعليش. انا مكنتش اعرف ان حد هنا.
امي : بصي يا نوسه. انا مش زعلانه منك. بس عارفه انا ازعل منك امتى
انا : امتى
امي : لو اللي حصل دا حد عرفه.. ولو الكلام اللي بينا دا حد عرفه.. انا مش عايزه اخبي عنك حاجه. يعني هعتبرك كبيره و عاقله زي زنوبه.. و احكيلك كل حاجه.. اتفقنا على الكلام دا.؟
انا : طبعا يا أمه. دا انا خدامة رجليكي... ولا عمري اطلع كلمه لحد.. ولو عايزه عمي محمود يجي دلوقتي يجي.. انا مالي بالحاجات دي.. دي حاجات كبار. انا مالي.. وبعدين دا انتي امي. تعملي اللي انتي عايزاه.
امي : لا مش عايزه محمود يجي.. بس اوعي حسك عينك حد يعرف.. سامعه يا نوسه..
انا : والنعمة ما هقول لحد ابدا..
امي : جدعة.. بصي بقا.. هقولك الموضوع كله.. بس بعدين و احنا مع بعض لوحدينا
انا : حاضر.. اقوم اعملك شاي ولا حاجه..
امي : لا يا نوسه.. قومي نامي شوية علشان تروحي مصالحك الصبح..
ومدت ايدها من تحت المخده وطلعت خمسه جنيه. وقامت حطاهم في أيدي.
امي : خدي الفلوس دي ابقى خليهم معاكي واشتري اللي نفسك فيه..
انا : معايا يا امه الفلوس.. خليهم..
امي : خدي يا بت عايزه اريح ساعة قبل النهار.. مش كفايه ضيعتي اليوم يا منيله انتي.. قومي يلا..
اخدت الفلوس و رحت الفرشه انام.. وقعدت افكر.. انا فكرتي نجحت ولا ايه.. نمت و صحيت على صوت امي وهي بتصحينا..
امي : قوموا يا بت انتي وهي.. النهار طلع من ساعة زمن..
انا : صباح الخير يا أمه
امي : صباح النور.. قومي صحي اخواتك.. و هاتوا فطار و افطروا وكل واحده تشوف وراها ايه.. انا رايحه البوسته
انا : حاضر..
قومت اخواتي و فطرنا و نزلنا كل واحد في طريقه..
طلعت على أول الحته وركبت الربع نقل و وصلت للطريق العمومي.. ركبت الاتوبيس و نزلت على العمارة اللي فيها شقة الاستاذ حازم المدرس علشان انضف له الشقه..
حازم مدرس صغير.. شغال في مدرسه خاصه. من بني سويف. اهله هناك بس هو واخد شقه إيجار علشان شغله.. عازب. وحنين قوي معايا.. كنت اقعد احلم اني اتجوز واحد زيه كدا... المهم.. متعود يسيب المفتاح عند الست جارتهم وانا اروح انضف الشقه وقت ما يطلب و هو في المدرسه...
وصلت العماره و رحت ابص على البواب اسأله عنه. ملقتش البواب.. قلت اطلع فوق يمكن رجع من البلد و ساب المفتاح. خبطت على الست اللي معاه في نفس الدور.. قالت مشفتوش و مسبش المفتاح.. قلت انزل ارجع الحتة عندنا... جه في بالي اخبط على الشقه.. خبطت وبعد شوية لقيته فتح
حازم : اهلا.. ازيك يا نوسه..
انا : بخير يا سيدي..
حازم : تاني سيدي.. مش قلنا استاذ حازم وخلاص.. تعالي ادخلي
انا : لا ميصحش يا استاذ حازم.. قولي هتسيب المفتاح امتى وانا ابقا اجي انضف و اروق..
حازم : يا بت ادخلي.. ميصحش ايه.. ادخلي مينفعش تقفي كدا..
دخلت. كان لابس فانله حملات وشورت.. دخلت وقفل الباب وراه.. انا وقفت جمب الباب من ورا..
حازم : نوسه.. ما تدخلي تقعدي جوا.. انتي مكسوفه ليه كدا..
دخلت قعدت في الصاله وهو دخل المطبخ و رجع معاه طبق حلويات و علبه عصير..
حازم : خدي يا نوسه حلى بقوك الحلو دا.
اتكسفت من الكلمه. اول مره حد يقولي كلام كدا..
انا : شكرا يا استاذ حازم. ملهوش لزوم.. قولي عايز تعمل ايه
حازم : انا كدا هزعل منك.. لما اجيب ليكي حاجه و تكسفيني.. ولما اطلب منك حاجه و تقولي لا
انا : لا هاكل اهو.. اوعي تزعل يا أستاذ حازم. يقطعني..
حازم : قوليلي بقا.. امك عامله ايه واخواتك.. و زنوبه عامله ايه
انا : كويسين يسلموا عليك.
حازم : انتي بقا شاطره زي زنوبه ولا خايبه
انا : انا اشطر من زنوبه.. انا اصلا اللي بنضف كل حاجه و زنوبه بتنضف المطبخ بس. حتى انا اللي بجي اخر كام مره.
حازم : انا مش بتكلم عن النضافه يا نوسه..
انا : اومال ايه يا سيدي..
لقيته قام من على الكرسي و جه قعد جمبي. لزق فيا.. بدأت أشك.. وبدأ يقرب مني و مسك ايدي. حاولت اشدها وابعد عنه. لكن زنقني في آخر الكنبه. و رفع ايده و باسها..
حازم : بتكلم عنك انتي يا نوسه.. لف ايده على ضهري.. بدأت ابعد عنه و أشد ايدي..
انا : عايز ايه يا سيدي.. سيبني..
حازم : مالك يا بت.. متخافش.. هديلك تلاته جنيه..
انا : بتوع ايه يا سيدي
حازم : و نلعب شويه مع بعض. زنوبه شاطره و بتسمع الكلام و بديها اللي هي عايزاه.. قلتي ايه
انا : مش فاهمه قصدك ايه يا سيدي..
قام مسكني و حضني و وأيده بتحسس على جسمي من ورا و نازل بوس في وشي... و انا بحاول ابعد وشي عنه و شديت نفسي وقمت..
انا : عيب يا سيدي اللي بتعمله دا. انا مش بتاعة الكلام دا..
حازم : هو انا يا نوسه اقل من العيال بتوع الخرابه.. طب انا هديلك خمسه جنيه
انا انصدمت.. معقول زنوبه قالتله على يوم الخرابه.. يادي الفضايح.. دا لو قال لأمي تقتلني.. طب اعمل ايه.. بصراحه انا ياما حلمت بيه اني متجوزاه و انا بنضف الشقه و اروق و اتخيل نفسي مراته....
انا : خرابه ايه يا سيدي.. ايه اللي بتقوله دا..
حازم : انا عارف كل حاجه.. وخلي بالك الواد صبي الميكانيكي دا بيفضح الدنيا.. وانا قلت لزنوبه.... اوعي تقوليه اني قلتلك..
انا : قالك ايه يا سيدي
حازم : قالي انكم بتروحوا الخرابه و الواحده فيكم بتاخد اتنين جنيه.. انت بقا هديلك غير اجرتك خمسه جنيه..
انا : مش عايزه حاجه يا سيدي بس ابوس رجلك اوعي تجيب سيره لأمي.. دي تموتني.. زنوبه اللي ضحكت عليا....
حازم : لو سمعتي الكلام زي زنوبه. مش هقول لحد.. ايه رايك
انا : امرك يا سيدي.. بس انا بنت بنوت و النعمه..
حازم : ما انا عارف يا بت.. هو انا هضرك برضو.. تعالي بقا احميكي.. انتي جايه من مشوار والجو حر...
انا : هدخل لوحدي استحمي.. وابقا تحت امرك يا سيدي.. بلاش تدخل معايا
حازم : احنا قلنا ايه.. مش تسمعي الكلام..
مسك ايدي.. و دخلني الحمام.. وقفل الباب وراه.. وقف ورايا و لازق فيا.. ولف ايده على بزازي.. وقام رافع الجلابية و قلعني.. فضلت واقفه بالكلوت بتاعي.. جه ينزل الكلوت مسكته.. قالي أحنا قلنا ايه.. اومال هستحمي ازاي.. نزل الكلوت وهو واقف ورايا. و نزل يخلعه من رجلي.. حاسه بنفسه السخن على طيزي.. اوف لقيته بيبوس طيزي.. في كل حته.. ويميل جسمي لقدام و يفتح طيزي بايده.
حازم : امك برضو مش راضيه تخليكي تنتفي شعر جسمك يا نوسه زي زنوبه....
انصدمت.. دا زنوبه قايله كل حاجه.. يبقا اكيد سألها وهو بيفرش فيها.. طلع بوس على ضهري.. و وصل رقبتي و قام زقني تحت الدوش.. و فتحه و وشي ناحيه الحيطه.. و المايه نازله علي جسمي.. شويه ولقيته بيلزق فيا من ورا.. يا لهوي دا قلع هدومه.. زبه بيحك في طيزي. حسيت بيه.. اوف.. زبه ناشف قوي.. هو جسمه قصير.. رفيع شوية و قمحاوي. وسيم شويه.. زبه بين فلقتين طيزي.. ولف ايده على بزازي..
حازم : ايه يا بت الحلاوه دي.. دا انتي طريه قوي.. بزازك حلوة قوي يا بت. مش بزاز زنوبه الصغيره.. انتي واخده بزاز امك..
انا : كل الناس بتقول الكلام ده.. عجبك بزازي يا سي حازم..
حازم : قوي يا بت.. دا انتي ملبن خالص..
سابني ولف قدامي و مسك الصابونه والليفه وانا عيني راحت علي زبه علطول.. انت حسيت بتخنه على طيزي. بس حبيت اشوفه.. اوف زبه اسمر و تخين شويه و طوله وسط.. عروقه بارزه. واقف زي العمود.. شعر زبه قصير.. صدره مليان شعر. بدأ يظبط الليفه بالصابون وبدأ يغسل جسمي.. مسك ايدي ورفعها و قعد يغسل باطي.. ويشد في شعر باطي...
حازم: تعرفي انا بحب اشوف الشعر دا.. وخصوصا على الكس والطيز..
انا : صحيح يا سي حازم.. دا انا كنت في نص هدومي منك..
حازم : نص هدومك ليه يا بت. دا انت خساره في الحته عندكم..
مبسوطه من كلامه. انا فعلا لولا الظروف كنت بقيت في الجامعه دلوقتي ولا حاجه. ولابسه زي بنات سني من ولاد الناس.
زبه بيحك في بطني و المايه والصابون نازلين على جسمي. نزل يغسل صدري ويدعك فيه.. زبه حديد وانا عيني منزلتش من عليه ولا من على جسمه الناشف اللي عضله ظاهر.. شافني وانا ببص عليه. مسك ايدي وحطها عليه وانا كنت مستنيه امسك زبه بفارغ الصبر والمسه و احس بيه. زب راجل حقيقي مش زب عيل.. بدأت ادعك فيه وهو بيدعك في بزازي اللي سبتهم امانه في ايده يحرك بيهم الشرموطه اللي جوايا.. بدأت احس اني شرموطه كبيره اتولدت علشان تتمتع بالازبار و تمتع الرجاله مقابل بعض الجنيهات.. في اللحظه دي نزل على بطني وزبه مغروس فيها و أيدي بتدعك فيه و بتلمس بيوضه على استحياء.. كمل نزول و وصل لشعرتي. شعر كسي من فوق. حط صابون كتير وبدأ يدعك ويغسل و انا افتح رجلي كأني بقوله ادعك هنا مطرح ما جسمي بينادي على الجنس.. بدأ يدعك وانا غمضت عيني وبدأت احس بمتعة الجنس.. اااااه الجنس هو الحياه.. لف جسمي و طيزي بقت قدامه بدأ يغسلها كلها و يزيل من عليها أثر عرق الحراره العاليه في الفصل دا.. بدأت يدخل ايده ويغسل خرم طيزي و يدعك في شعره كأنه بيقول لازم تبقا على سنجة عشره.. الكلام دا مش بيحصل في الخرابه لأننا كلنا من نفس الطينه عايشين في نفس التراب.. خلص طيزي و بدا يسيبني تحت الدوش انهي تشطيف جسمي.. وهو واقف يبص في إعجاب علي فريسه نجح في انه يصطادها بمجرد تهديد بسيط....و الفريسه سعيده بالاعجاب اللي بتشوفه في عيون كل راغب في تجربة الجسد البكر..
دخل بعدي يشطف نفسه و خرجنا عريانين على اوضه النوم و الخوف بدأ يروح مني..
انا : معلهش يا سي حازم. إنا عايزه افكرك اني بنت بنوت. وحياة الغالين عليك ما تضرني..
حازم : يا بت انتي عبيطه.. يعني هضرك و اودي نفسي في داهية.. متخافيش.. احنا هنتبسط من غير ضرر
بدأت ارتاح و لقيته واقف ورايا قدام السرير و كأنه أسد وجد فريسه زبه بين فلقتين طيزي بيلمس كسي وخرم طيزي و شفايفه بتاكل في رقبتي و هو حاضن فيا.. ايده مغروسه في لحم بزازي و والايد التانيه على كسي من قدام..
انا : ااااه ااااه ااااه.. براحه يا سيدي.. على مهلك.. كدا اتعور..
حازم : مش قادر يا بت جسمك مجنن عقلي.. انتي احلى من بنات فديوهات السكس..
انا : ايه فديوهات السكس دي يا سيدي..
حازم : مش وقته.. تجيلي الجمعه الجايه وانا اعرفك..
لف جسمي وزبه في بطني و نازل بوس على خدودي ورقبتي و دخل على شفايفي.. غمضت عيوني و سرحت معاه في الحلم.. لسانه بيلعب في لساني.. وأيده على طيزي من ورا. وزبه السخن بيلسع بطني.. ااااه مش عايزه ابعد عن حضنه طول العمر.. رماني على السرير و نزل فوقي بقوة علي صدري يمص بزازي زي اللي لقى كنز. فتحت عيوني وكلي فخر بهياجه على جسمي و فخر بصدري اللي مجنن كل الرجاله....
بدأ يمص و يعض في حلمات بزي.. هموت من المتعه.. نزل على بطني يلحس وصل لسرتي. بيدخل لسانه فيها.ااااه اول مره اجرب الحركه دي.. نزل لتحت على سوتي.. شعر كسي يحك دقنه فيه في منظر يخليني اتجنن وكسي يرمي بغزاره عسله.. نزل لكسي و بيبص له بشهوه و إعجاب بدأ يقرب منه يبوس وجسمي بيتلوي تحته من حركاته بدأ يفتح كسي ويدوق شهد كسي البكر.. بدأ يلحس وانا ماسكه شفايفي بسناني..
انا : اااااه.. ااااه كمان... الحس قوي.. لحسك حلو يا سيدي.. الحس قوي وهكون خدامتك وتحت رجليك.. ااااااه.. اااااه.. ااااه اووووووف كمان... ااااه..
بدأ يرفع رجلي و ينزل بلسانه لطيزي. اوف بيلحس حوالين خرم طيزي.. بيتف عليه.. بيدخل لسانه في خرمي الضيق.. كسي ببيرمي شهده بسرعة.. بدأ يدعك بصباع في خرم طيزي.. ااااه بيدخل طرف صباعه..
انا : اااااااااااااااااااه بيوجع يا سيدي.. بلاش.. هتعور... اوووف
حازم : متشديش أعصابك وسيبي نفسك.. و مش هيوجعك.
قلبني على بطني وفتح طيزي وبدأ يدخل صباعه.. سبت اعصابي خالص.. بدأ صباعه يدخل واحده واحده.. وهو نزل يلحس كسي من ورا....
انا : ااااه.. اااااه.. صباعك حلو في طيزي.. اااااه.. براحه بقا.. اااااه.. لا لا لا صباع واحد مش هقدر..
دخل صباعه التاني بصعوبه.. كان بيوجع بس دخل.. سابه شويه وبدأ يحرك براحه.. حاسه ان خرم طيزي مفتوح على أخره كأني عايز اعمل حمام.... قعد يحرك صباعين في طيزي شويه و يتف عليهم علشان يدخلوا بسهوله..
فتح درج من الكومدينو.. وطلع انبوبه وحط على خرم طيزي.. بيعمل ايه دا.. طلع فوقي.. دا عايز يدخل زبه في طيزي.. طب ازاي دا.. بيحط راس زبه على خرم طيزي
انا : لا يا سيدي. انت بتعمل ايه.. مش هقدر.. هتعور.. انا قلتلك انا بنت بنوت..
حازم : بس يا عبيطه. وايه دخل طيزك في موضوع انك بنت.. هدخل راسه بس مش هوجعك....
بدأ يدخل زبه في طيزي.. بيدعك في الخرم بزبه.. حلو الدعك دا. ايده تحت بتدعك في كسي.. بدأ يضغط على خرمي بزبه بيوجع شويه.. قالي متشديش عصبك.. سمعت كلامه.. بدأ يدخل في خرمي وكان حاجه بتقطع في خرمي
انا : اااااااه آآآآآآه.. لا يا سيدي. صعب قوي.. مش قادره.. ابوس رجلك... انا ممكن امص زبك و تدعك في كسي وبين افخدي. لكن دا صعب..
حازم: اصبري بس و هبسطك. هديلك عشرة جنيه لو صبرتي وسمعتي الكلام..
سمعت كلمه عشرة جنيه وقلت استحمل علشان المبلغ دا.. اكتشفت اني بحب الفلوس قوي وعندي استعداد اعمل اي حاجه علشانها.. لو اداني كمان عشرة جنيه ممكن اسلم كسي ليه.. انا كدا كدا اخري اتجوز واحد زي محمود او ابويا و هسرح اجيب فلوس..
انا : حاضر يا سيدي..
بدأ يضغط وانا بتوجع قوي وصممت استحمل بعد كلمته ان زنوبه اشطر مني و بتستحمل.. احيه زنوبه بتتناك في طيزها كمان و مش بعيد مفتوحه....
بدأ راسه تدخل طيزي. اااه بيوجع بس لذيذ.. طيزي كأنها مفتوحه وعايزه تخرج اللي جواها.. بدأ يضغط اكتر.. زبه بدأ يدخل جوا طيزي.. حاسه طيزي مليانه..
انا : اخخخخ اااااه بيوجع.. براحه يا سيدي.. اه كدا.. دخل بقا براحه.. ااااه.. زبك كبير على طيزي.. ااااه.. اااااه.. ايوا براحه.. احح خليك براحه كدا.. مبسوطه كدا.. اووووووف..
حازم : سيبي نفسك خالص.. وهبسطك يا شرموطه.. مبسوطه يا متناكه....
اول مره اسمع الكلام ده.. هجت قوي. وهو بيحرك زبه في طيزي و انا فعلا متناكة و شرموطه صغيره مسيرها تكبر..
انا : اااااه ااااه مبسوطه. انا خدامتك يا سيدي وتحت امرك.. ااااه.. نيك بس براحه.. اووووووف..
بدأ ينيك اسرع.. وانا مديت ايدي تحت بطني و وصلت لكسي ادعك فيه.. وبيوضه بتخبط في كسي من تحت.... مش عارفه انا مستحمله الوجع ازاي مستمتعه.... حقيقي مستمتع
انا : نيكني اااااه.. ااااااه اووووووف جامد.. أوجع اكتر.. ااااه
حازم : مش قلتلك هتتبسطي يا متناكة.. يا بنت الشرموطه.. طيزك حلوه وسخنه وضيقه مش زي زنوبه..
انا : ااااه انا أحلى من زنوبه في كل حاجه.. نيك بقا.. انا متناكة زي ما بتقول.. نيك بسرعة.. انا قربت اجيبهم. اووووووف.. ايوا كدا... اااااااه.. ااااه... اااااه اووووووف.. نيك نيك نيك ياااااااه هجيب يا سيدي.. هجيبها اهي.. ااااااه ااااه ااااه
قبل ما اجيب حسيت بلبنه بينزل في طيزي.. وهو يقول ااااه ااااه.. وانا ادعك في كسي قوي.. اااااه اااه ااااه احوووو بنزل بنزل اااااااااااااااااااه
اول مره اجيب شهوتي كدا... لفني على ضهري وجه قدام وشي
حازم : مصي يا شرموطه مش عايزه تدوقي..
شوفت زبه و قربت منه و على راسه لبن.. قربته من وشي.. ريحته طبعا من ريحة طيزي.. بس انا نفسي امص واجرب المص زي ما شفت امي.. مسكته وحطيته في بوقي طعمه مالح من طيزي بس حبيت طعمه.. وهو بيعصر زبه في بوقي.. نزل لبنه.. طعمه غريب بس لذيذ.. بدأت امص فيه قوي وهو يتلوي قدامي لغاية ما زبه نام خالص... طلعه من بوقي.. و قومني.. اللبن بينزل من خرمي على فخدي وحاسه اني عايزه افرغ في
الحمام... دخلت الحمام و غسلت و لبست و طلعت روقت الشقه وجهزت له الفطار....
حازم : خدي يا بت.. دي العشرة جنيه بتاعتك و دي حساب التنضيف.. بس اعملي حسابك.. العشرة دي علشان اول مره بس. لكن بعد كدا تلاته جنيه زي اختك.
انا : هو فيه مره تانيه يا سي حازم.. وضحكت
حازم : لو مش عايزه يبقا خلاص.. اشوف زنوبه..
انا : لا يا سيدي انا بضحك معاك.. محدش هيدخل الشقه دي غيري.. انا خدامتك..
حازم : جدعة يا بت.. يلا بقا علشان متأخريش
انا : طيزي بتوجعني قوي يا سيدي.. مش قادرة اقعد.
حازم : استنى هديلك مرهم تحطي منه و يومين وهتبقى كويسه
قام جاب المرهم عرفت بعد كدا انه مسكن من بتاع البواسير. أخدته و مشيت.....
نكمل في الجزء الرابع..
دعمكم يشجعني :wave::wave:
👌👌👌الجزء الرابع 👌👌👌
ماشيه في الشارع و بفكر في حياتي وانا ماسكة الفلوس. ونازله من شقة الاستاذ حازم. بفكر هل انا بقيت شرموطه فعلا. وجع طيزي بيرد عليا ويقولي انتي لسه بتسألي يا متناكة.. ركبت الاتوبيس و مفيش مكان اقعد. الاتوبيس زحمة قوي. وقت رجوع الموظفين. كويس اني هقف لان طيزي لسه فيها وجع بس مش قوي. لو قعدت احس بيه.. دخلت في وسط الزحمه لاني بخاف أقف على الباب.. وقفت و رفعت ايدي مسكت الماسوره في السقف. صدري اترفع مع ايدي. بصيت على صدري وضحكت. فخوره بيه و بجماله.. برفع عيني لقيت واحد قاعد على الكرسي اللي واقفه جمبه بيبص على صدري. و بيبلع ريقه. بحب اشوف هيجان الرجاله على جسمي.. غمزت له ارتبك.. الاتوبيس بيلف عملت نفسي بقع عليه بصدري. حاول يسند جسمي وأيده لمست صدري. صدري على كف ايده. هاج قوي. رفعت جسمي و وقفت ببص على بنطلونه لقيت زبه وقف على جنب.. ضحكت في سري.. لقيته اتجرأ و بيمد ضهر ايده يلمس فخدي.. فتحت عيني له كاني بهدده. خاف وكش.. ضحكت في سري.. جت المحطه بتاعتي ونزلت و شاورت له وهو راكب..
مش عارفه ايه متعتي في كدا.. بس بحس بالغرور لما احس ان الكل نفسه فيا....
روحت وانا معديه في الطريق شفت عطوه.. الكلب الوسخ اللي فضحنا عند حازم.. تفيت عليه من بعيد و مشيت. قبل ما اروح روحت لعم عبده بتاع الدكان اشتري حلاوه..
انا : خد لا عم عبده. هات بربع جنيه حلاوه ملبن
عم عبده : متخلي يا نوسه.. ما تيجي تظبطي المخزن و مش عايز فلوس...
انا : لا يا عم عبده معايا فلوس.. وبعدين انا كل مره ادخل مش بنضف حاجه و بتديني الفلوس بعد ما.. ولا بلاش... وضحكت
عم عبده : مالك يا بت ايه اللي حصلك.. قوام نسيتي الحلاوه اللي كنتي بتشحتيها..
انا : نعم يا اخويا... بشحت.. مبلاش نتكلم و نقول اللي حصل وسط الناس..
عم عبده : بس يا بت اسكتي.. مش عايز حاجه.. خدي الحلاوه وامشي..
انا : اه كدا اتظبط معايا.. هات... وكمان مفيش ربع جنيه.. اعتبره باقي حساب القديم..
مشيت وضحكت على الراجل الشايب.. بس افتكرت ان زبه تخين قوي الراجل الناقص.. و حديد.... ومعاه فلوس قد دماغة الكبيره دي.. مش مخلف وعمال يلم القرش على القرش.. ومراته زي القرشانه.. يعني ممكن اخد منه اللي انا عايزاه..
طلعت المطرح بتاعنا.. وانا طالعة من السلم لقيت الحمام مقفول. بصيت من درجة السلم تحت و شايفه اللي قاعد على القعدة البلدي. يالهوي يا ولاد.. دا اللي طالع شايف اي حد جوا. مش عارفه مش عارفين يداروا الحته الصغيره دي ليه قربت شويه. اللي جوا سماح مرات محمود. كسها ظاهر قدامي. ناعم و منتوف.. بس شق كسها كبير. قاعده تشطف كسها بعد الحمام.. طلعت فوق قبل ما تطلع وتلاقيني واقفه اتفرج..
دخلت المطرح بتاعنا لقيت امي نايمه على السرير وصاحيه.
انا : مسا الخير يا أمه..
امي : مسا الخير يا نوسه.. روحتي لشقة حازم
انا : اه يا أمه.. خدي الحساب اهو..
امي : جدعه يا نوسه... حازم ابن حلال و محترم.. علشان كدا مش بخاف عليكم لما تروحوا..
انا : اه يا أمه.. دا ذوق قوي..
امي : تعالي اطلعي جمبي هنا. عايزه اتكلم معاكي. طالما مفيش حد هنا من اخواتك.
طلعت جمب امي على السرير. وانا طالعه انبوبه المرهم وقعت..
اتلخبطت و حاولت اداري المرهم لكن امي شافته.. اترعبت.
امي : ايه المرهم دا يا بت و جبتيه منين..
انا : هيكون منين يا أمه. من الصيدليه.
امي : وجيباه ليه يا بت قولي و مين اللي قالك عليه..
انا : مفيش يا أمه والنعمه. انا عندي وجع من تحت رحت للدكتوره في الصيدليه و قلتلها اديتني دا..
امي : قربي يابت مني.. ايه الريحه دي.. انتي كنتي فين يا بت وبتعملي ايه.. انتي زي ما يكون مستحميه و ريحة الصابون باينه عليكي..
ارتبكت خالص.. مش عارفه اهرب ازاي.. اقولها ايه..
انا : صابون.. اااه.. انا خلصت تنضيف و لقيت نفسي التراب مالي جسمي.. دخلت الحمام استحميت..
امي : استحميتي في الشقه.. و حازم كان فين يا بت قولي..
انا : حازم.. حازم... مش عارفه... اااه.. حازم كان في المدرسه.
امي : مدرسه ايه يا بنت الكلب انهاردة السبت. وهو مش بيروح المدرسه. مدرسته خاصه مش بتشتغل السبت... انتي بتكدبي ليه يا بت.. قولي فيه ايه.. قولي يا بنت الوسخه..
اتلخبطت و خفت وقعدت اعيط.. وامي تضرب فيا..
امي : قولي يا بت ايه اللي حصل.. اوعي يكون عمل فيكي حاجه يا بت.. دا انا اوديه في داهيه.. قولي يا بنت الكلب.
انا : مفيش حاجه يا أمه متخافيش انا سليمه مفيش حاجه..
قعدت اعيط و هي خدتني في حضنها...
امي : بس اسكتي علشان افهم منك.. يعني يا بت انتي سليمه ولا حصل
انا : لا يا أمه انا سليمه والنعمه. انا مش صغيره..
امي : اومال عمل فيكي ايه.. قولي..
انا : خايفه منك
امي : مش بتقولي سليمه يا بت.. خايفه من ايه.. ضحك عليكي يا بت و فتحك.. قولي قبل المصيبه ما تظهر..
انا : لا والنعمه يا أمه.. انا زي ما انا بنت بنوت.. سليمه..
امي : طمنتيني يا بنت الكلب.. داهيه تاخدك وقعت قلبي في ركبي.. اومال عمل فيكي ايه يا بت قولي.. متخافيش. طالما سليمه يبقا كله بسيط..
انا : مفيش حاجه. حاجات بسيطه كدا.. لكن محصلش اللي في بالك.
امي : اومال مرهم ايه دا.. يكونش ناكك في طيزك يا بت..
سكت وبصيت لتحت.. و بعيط..
امي : يبقا العرص ناكك في طيزك.. غصب عنك يا بت.. قولي
انا : لا يا أمه مش غصب.. بس انا مكنتش اعرف انه هيدخل في طيزي.. ولا كنت اعرف الموضوع دا اصلا.
امي : يعني بكيفك يا متناكة.. يا وسخه. من دلوقتي بتعملي كدا.. اومال لما تكبري هتعملي ايه.... يخيبك بت.. قال وانا كنت عايزه اقولك متزعليش من موضوع امبارح.. اتاري البت متناكة هي كمان... مش عارفه هلاقيها منك ولا من المتناكة الكبيره اختك.. يا بت انا خايفه عليكم من السمعة دي. لما تتجوزوا ابقوا اولعوا مع اجوازكم. لكن انتوا لسه.. مين بقا هيفكر يتجوز واحده زي زنوبه فاضحه نفسها في وسط الحته..
انا : معلهش يا أمه مش هتتكرر..
طيزي وجعتني وانا قاعدة وهي لاحظت..
امي : مالك يا بت. طيزك وجعاكي.. اوعي يكون عورك البهيم دا.. قومي وريني.. وهاتي المرهم دا ادهنلك..
اتكسفت.. ومحروجة...
امي : احا يا بت.. انتي مكسوفه من امك و مكنتيش مكسوفه وانتي فاتحه طيزك تتناكي.. قومي يا وسخه اقلعي..
انا : حاضر..
قمت قلعت و نزلت الكلوت و فلقست قدامها.. مدت ايدها على طيزي تفتحها
امي : الكلب دا غشيم...فيه حد يعمل كدا.. دا طيزك كانت هتتشرخ يا بت.. هاتي المرهم.
اديتها المرهم و طلعت حته على صباعها وبدأت تحطه على خرم طيزي.. وتطلع حته تانيه و تدعك المرهم عليه وتدخل طرف صباعها..
انا : اي اي.. براحه يا أمه بيوجع..
امي : بقا صباعي بيوجع يا متناكة و زبه بيخف الوجع. اقول ايه
اقلب القدره على فمها تطلع البت لأمها.....
وقعدت تضحك.. وانا اضحك..
انا : مش حاسه بوجع يا أمه دلوقتي.. و مش حاسه بصباعك كمان.. مش حاسه بخرمي اصلا..
امي : علشان فيه مسكن يا بت. بيخدر اصلا. مش هتحسي بحاجه.. يوه يا بت فكرتيني.. ينيلك..
انا : فكرتك بايه يا أمه احكيلي.
امي : ملكيش دعوه يا بت.... احنا هنتصحاب
انا: كدا يا أمه. اومال فين كلامك امبارح ودلوقتي.. مش قلتي هتحكي معايا و هتعتبريني كبيره.. هو انا زعلتك في حاجه.
امي : اه. لما اعرف انك بتتناكي و تخبي كمان و من غير ما اعرف.. يبقا مش كبيره.. زنوبه مش بتخبي عليا اي حاجه.. قوليلي يا بت.. حازم رضاكي بحاجه..
انا : اه يا أمه.. علشان تعرفي اهو اني مش بخبي عليكي حاجه.. المره دي قالي علشان اول مره هديك خمسه جنيه وبعد ما رفضت اداني عشره جنيه. بس قالي بعد كدا تلاته جنيه بس..
امي : تلاته جنيه المعفن.. اوعي تخليه ينيكك تاني وبعدين يا بت نيك الطيز دا غلط لو حصل كتير. ممكن تتعوري.. هاتي الفلوس..
انا : خدي يا أمه.. انا يهمني انك تكوني راضيه عني... خلاص بقا متزعليش..
امي : خلاص يا بت.. بس حسك عينك تعملي حاجه من غير ما اعرف.. و تخلي بالك من نفسك. اوعي يا بت حد يكون ضحك عليكي و خرقك...
انا : يا أمه والنعمه ما حصل.. هو انا عبيطه.... اوعي تزعلي مني بقا..
امي : خلاص يا بت.. قومي البسي هدومك الشيطان شاطر و انتي يابت جسمك طري و صدرك يهيج المره قبل الراجل..
انا : صحيح يا أمه.. جسمي حلو.. تعرفي حازم بيقول اني جسمي حلو و طالعه ليكي.. شكله عينه منك بس جبان..
امي : صحيح يا بت قالك كدا.. صحيح.. لما بشوفه بيقعد يبص من تحت لتحت كدا بس خيبان خالص.. شكله ملهوش الا في العيال الصغيره..
انا : بقا كدا يا أمه.. بقا انا عيله برضو.. دا انا كل الحته بتحكي بجمالي وجسمي و في وشي كمان.... قال عيله قال..
مسكت صدري قدامها و برفعهم كدا و اقول بقا كل دا وعيله... واشد في الحلمات بتاع صدري... امي بتبص على بزازي و عاجبها حجمه و شكله اللي من غير سنتيان مشدود..
امي : قومي يا بت البسي بدل ما اهجم عليكي.. مش كفايه ضيعتي عليا الليله امبارح و نمت تعبانه. مش ناقصه.. انا لو شفت كلبه هنام معاها..
انا : يقطعني يا أمه.. وهو جري ليه. هو انا كنت اتكلمت.. تتعوض يا أمه.. خليه يجي انهاردة كدا كدا ابويا غايب اسبوع.. خدي راحتك....
امي : جتك نيله ما المنيل محمود مراته بعتته البلد انهارده.. اومال انا بعت ابوكي ليه البلد.. وصممت يروح لان محمود مسافر..
انا : وابويا يا اما. ملهوش في الموضوع..
ضحكت بصوت عالي..
امي : ابوكي.. بذمتك دا منظر حد يقرب منه.. وكمان مرخي ابن وسخه محسوب عليا راجل.. بقاله عشر سنين على كدا. ضيع شبابي معاه.... ومحمود كمان ابن وسخه بحبايه.. بس اهو شكله مهضوم شويه..
انا : وانتي هتعملي ايه يا أمه.. عايزه اقولك على حاجه بس خايفه منك..
امي : قولي يا بت.. و قلتلك قومي البسي.. صدرك دا تعابني..
انا : ما هو دا اللي عايزه اقولك عليه.. انا بقول يعنى.. يعني يعني..
امي : ماتقولي يا بت واخلصي.. وشيلي ايدك من على صدرك كدا خليني اتفرج على عروستي الحلوه.. عقبال يا بت ما انتفلك جسمك و انضفك كدا يوم فرحك..
انا : بقول انا ممكن اساعدك.
امي : ازاي يعني.. عندك زب يا بت وانا مخدتش بالي..( وضحكت)
انا : اريحك يعني يا أمه.. تصبير يعني عقبال ما محمود يرجع..
امي : تقصدي ايه يا بت.. انتي عايزه ايه.. مش مطمنه ليكي..
انا : يووه يا أمه.. انتي بتكسفيني ليه.. ما انتي فاهمه..
امي : قصدك تقولي...
انا : ايوا يا أمه.. او لو عايزه يعني.. انا اعرف اريحك..
امي : ينيلك يا بت. انتي تعرفي الكلام ده منين..
انا : حازم فرجني على صور كدا..
امي : بقا المخفي دا يطلع منه الكلام ده.. بس انا يا بت مش بتكيف من الحريم... انا كيفي الرجاله بس.. اه صحيح اعرف اكيف مره متناكة زي جيجي مثلا.. لكن عمري ما اتكيفت من ست..
انا : طب جربي و مش هتخسري حاجه يا أمه..
امي : بس يا وسخه انتي.. الا قوليلي. الواد حازم دا عامل ايه. وقومي استري نفسك يا بت انتي..
انا : خلاص يا أمه هلبس اهو.. انا قلت اخدم بس..
امي : انتي بتتكلمي جد لا بت ولا ليك غرض توصلي لحاجه.
انا : بتكلم جد والنعمه. هيكون غرضي ايه يا أمه.. لو عايزه اوصل لحاجه اكيد مش هتخبي عني حاجه. مش كدا ولا لسه شيفاني عيلة صغيره.. ( ومسكت بزازي في أيدي احركهم قدامها..
(انا عارفه ان امي بتكذب وليها شوق اني اريحها. بس عايزه العلاقه بينا متوصلش لكدا.. عرفت كدا من عنيها على جسمي و حركات صباعها في طيزي و صوابعها اللي يتحركوا على حلمات صدرها من فوق قميص النوم..)
امي: صغيره ايه بقا.. دا انتي طلعتي مصيبه سوده.. مردتيش عليا ليه يا بت
انا : في ايه يا ست الكل..
امي : في موضوع حازم.. نظامه ايه
انا : عايزه منه ايه يا أمه..
امي : ينيلك يا بت.. انتي بتغيري عليه. (ضحكت)
انا : لا ابدا. سبيه ليا يا أمه و اللي هاخده منه هديهولك..
امي : ما تتكلمي يا بنت الكلب.. بدل ما امنعك تروحي هنا ولا هنا..
انا : حاضر يا أمه.. حازم انتي عارفه مش متجوز.. يعني تعبان دايما.. وقاعد لوحده.. علشان كدا شكله هايج علطول..
امي : وحياة امك. ما انا عارفه الكلام ده.. انا اقصد في النيك يا بت..
انا : حلو يا أمه. وزبه شديد كدا مش مرخي.. بس انتي عارفه انا معرفش اتناك منه علشان مضيعش نفسي..
امي : يا بت يعني بيعمل ايه.. نظامه ايه.. عمل معاكي ايه يا بت
انا : يالهوي يا أمه.. تحسيس ايده على جسمي و لا لسانه وهو بيلحس كسي و طيزي ولا زبه و عروقه عامل زي الحديده..
امي : بيلحس يا بت و طيزك كمان.. معقول.. و لحس ليكي وانتي بشعرك كدا..
انا : اه و قال انه بيحب يشوف الشعر عادي.. الا صحيح يا امه. ما تنتفي ليا يا أمه..
امي لقيتها وشها احمر من كلامي.. وايدها بين فخادها.. قلت استغل الفرصه.. قربت منها و وحطيت ايدي على صدرها وكأني بهزر واشوف رد فعلها.. وانا بحكي..
امي : وايه كمان يا بت..
انا : و نزل لحس في خرم طيزي و شويه دخل صوابعه و يلحس كسي و انا نايمه على بطني.. و بعد شويه قام يدخل زبه في طيزي..
( كل دا وانا قاعده ادعك لي صدرها وبدأت ادخل ايدي من تحت القميص و هي هايجه من كلامي و عنيها على صدري..
فجأة قامت قلعت القميص.. و بقينا عريانين على السرير.
امي : تعرفي تقلدي حازم يا بت وهو بيلحس ليكي..
انا : اومال ايه و احسن منه..
امي : ولحس الطيز يا بت تعرفي..
انا : اه يا أمه لو عايزه اعملك زيه علشان تعرفي...
امي : لا لا لا.. بلاش.. هاتي القميص دا..
انا : مالك يا أمه.. هو انتي مخنوقه مني لسه..
امي : يا بت ولا مخنوقه ولا بتاع.. مينفعش.. اسكتي.
انا : وهو مع جيجي ينفع و مع جار جيجي ينفع و محمود ينفع. و انا لا..
امي : جار جيجي مين يا بت.. مين اللي قالك الكلام ده.
انا : شكلك بتنسى يا أمه اني كنت معاكي عند جيجي لما طلعتي للزبون فوق..
امي : اه يا بنت الحرام.. (وضحكت)
انا : جربيني يا أمه. انا عايزه اريحك و اعوضك عن اللي حصل امبارح..
امي : مالك يا بت. انتي نفسك فيا ولا ايه.. يخيبك اوعي تكوني زي جيجي..
انا : ما انا هريحك و انتي بعد اذنك يعني لو مش هتمانعي يعني. تروقيني كدا..
امي : عايزه تتروقي ليه يا بت.. انتي مش حازم قالك انه مبسوط كدا.. ولحس كسك و طيزك من غير ما تنتفي..
انا : لا يا أمه.. عايزه ابقا احلى من زنوبه في كل حاجه.
امي : لا يا وسخه. اختك تشوفك هتطلب و قدريه تشوفكم. تفتحوا عنيها و البت لسه صغيره..
انا : براحتك يا أمه.. ( لفيت ضهري وعملت زعلانه)
امي : هتلوي بوزك همنعك من كله.. سيبني افكر في الموضوع دا..
لفيت و اترميت في حضنها.. عريانين.. مكنتش اعرف انها هتهيج قوي لما وشي يجي على صدرها.. انا بعمل اني بشكرها على أنها هتفكر..
امي : بس بقا يا بت ابعدي تعبتيني.
بدأت ادخل وشي بين صدرها وابوس..
انا : تسلمي يا أمه وادي بوسه وادي بوسه..
امي : بس يابت جسمي ساب.. بلاش الحركات دي.. اووووووف
لقيتها غمضت عنيها.. بدأت امسك صدرها واعصر فيه. و ابوس الحلمه بدأت ادخل الحلمه في بوقي وارضع منها. حلمة بزها كبيره و تخينه مش زينا.. قعدت وقت طويل الحس كل حته في بزازها. بدأت تروح في عالم تاني...
امي : كفايه يا بت. ااااه.. اووووووف كفايه يخربيت كدا.. اتعلمتي كل دا فين يا متناكه.. اااااه.. اووووووف
( لقيتها مسكت راسي زي ما عملت مع ابويا بتنزلها لتحت علشان الحس كسها) نزلت على بطنها بلساني و وقفت قدام كسها مبهوره من كسها الواسع و فتحته الكبيره. الكس اللي خرج منه اربعه و ياما شاف ازبار.. وهي في عالم تاني.. كسها عرقان و غرقان من عسل كسها. بدأت احرك مناخيري عليه اشمه.. ريحته مش مغسول قوي. شكلها فكت زنقتها من غير ما تشطف كويس.. بس الريحه هيجتني اكتر.. طلعت لساني وبدأت ادخل على كسها اللي شعره بدأ يظهر على جلدها بدأت الحس قوي امص شفايف كسها وادخل لساني جوا فتحة كسها.. مسكت راسي وبدأت تضغط على كسها كأنها عايزه تدخل راسي في كسها..
امي : آآآآآآه كمان اووف اخخخخ.. الحس يا واد يا سيد..
انصدمت من كلمتها.. سيد مين.. سيد اخويا.. هي بتقول واد يا سيد. يعني سيد اخويا.. سيد بيلحس كس امي.. معقول.. وهل بينيكها ولا ايه.. مرضتش اتكلم وقلت بلاش علشان مفصلهاش و بعدين ابقا اعرف..
امي : ااااه اااااه اوووف تعبانه.. الحس يا واد...
حبيت افوقها من غير ما افصلها
انا : الحس طيزك يا أمه.
فتحت عنيها وشكلها حست انها غلطت بس الشهوه غلبتها.
امي : اه يا بت.. عايزه اجرب.. اعملي كل حاجه زي ما حازم عملك.. يلا..
نزلت لتحت على خرم طيزها وبدأت الف لساني حوالين خرم طيزها.. رفعت رجليها لفوق.. وبدأت تزوم..
امي : مستنيه ايه يا بت.. الحسي خرم طيزي.. اووووووف.. ايوا كدا يا بت.. زي حازم بالظبط. اااااه كمان.. دخلي صوابعك في كسي يا نوسه.. ايوا كدا.. اااااه حلو قوي يخربيت لسانك..
دخلت لساني جوا طيزها.. وبدأت الحس من جوا. مالح قوي. بس انا عايزه اكسبها و اخليها ترضى عني و ابقا سرها كله.. طلعت لساني و بدأت اطلع صوابعي و ادخل صباع في طيزها و الحس كسها.. هاجت على الآخر.. جسمها بيتلوي..
امي : ااااه اااه... اجري يا بت هاتي خياره من هناك.. خياره كبيره...
استغربت من طلبها.. رحت فعلا لقيت خيار هناك. جبت خياره ورحت.. قلتلها اعمل ايه.. قالت ادخلها في كسها.. بدأت ادخل الخياره واتفرج على الخياره بتدخل في كسها اللي عايز خيارتين مع بعض.. وبدأت الحس طيزها من تاني..
امي : اااااااه.. اسرع يا بت.. دخلي وطلعي وحركي الخياره بسرعة.. اووووووف ايوا كدا.. قوي... ااااااه اخخخخ احوووو بعبصي طيزي بقا.. اااااااه ريحي كسمك يا بنت الشرموطه.. اااااااااااااااااااه.. هموت... اااااااه... هجيب يا بت.. بسرعه بقا اهم.. اااااااااااااااااااه اوووف.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه احح احح.. هجيب هجيب هجيب هجيب اااااااااااااااااااه.
جسمها اترعش و اتلوي و رجليها نزلت كأنها كانت في حرب.. جابت شهوتها و تعبت...
امي : يخرب عقلك يا نوسه.. دا انتي حكايه.. من زمان ما ارتحتش كدا.... هاتي يا بت القميص البس وقومي البسي قبل اخواتك ما يرجعوا..
قامت لبست و انا لبست.. وقلتلها ارتاحي انتي وانا هطبخ يا أمه....
نكمل الجزء الجاي..
دعمكم بشجع على الاستمرار..
:wave::wave::wave:
👌👌👌((الجزء الخامس)) 👌👌👌
بعد ما ريحت امي و قلتها تخليها مرتاحه.. رحت اطبخ علشان اخواتي قربوا يرجعوا.. حطيت الاكل على النار و رحت قعدت على فرشة الأرض قصاد السرير.. و قلت اعرف امي انها غلطت وانا بلحس ليها كسها و قالت الحس يا سيد.. قلقانه اتكلم معاها بس قلت قولي يا بت و اللي يحصل يحصل..
انا : امه..
امي : فيه ايه يا بت. عايزه ايه. سيبيني انام شويه
انا : عايزه أسألك على حاجه..
امي : قولي يلا و اخلصي
انا : وانا بلحس ليكي.. انتي توهتي و قولتي كلام كدا..
امي : كلام ايه يا بت...
انا : قلتي الحس يا واد يا سيد...
اتصدمت و رفعت ضهرها من على السرير.. و فتحت عنيها..
امي : انتي اتجننتي يا بت.. سيد ايه.. اوعي اسمعك تقولي كدا
انا : ليه يا أمه مش اتفقتي معايا انك مش هتخبي عليا حاجه..
امي : اخرسي يا بت.. مين اللي قالك الكلام ده. قولي يا بت. سمعتي الكلام دا فين.. سيد اللي قال الكلام ده
انا : والنعمة ما حصل.. و النعمة كمان انتي اللي قلتي...
امي : طب اخرسي خالص.. اكيد غلطت في الاسم. عادي يعني.
انا : وفيها ايه يا أمه.. براحتك.. هو انا بقولك انتي غلطانه. انا بس عايزه اعرف..
امي : بس يا وسخه.. اوعي الكلام ده تقوليه قدام مخلوق. دا فيها قتل لينا الاتنين.. ومفيش اصلا حاجه.. وبعدين سيد ايه يا بت.. دا عيل صغير.. ولا يعرف حاجه عن الكلام دا..
انا : لا يعرف ويعرف كمان..
امي : يعرف ايه يا بت..
انا : يعرف كل شيء.. و اسألي سماح..
امي : سماح... و سماح علاقتها ايه يا بت اتكلمي
انا : سيد بينيك سماح و بيلحس ليها كمان..
امي : مين قالك الكلام دا.. و من امتى..
انا : معرفش من امتى.. بس انا متأكده....
امي : الوسخه الشرموطه ضحكت على الواد. بتردلي موضوع جوزها..
انا : وانتي زعلانه ليه ما تخلي الواد يدلع.. ( وضحكت)
امي : بس يا وسخه.. احنا عارفين عندها ايه. دا متناكة و ممكن تنقل مرض للواد او تعمله حاجه يشربها.. دي وسخه و بتروح لبتوع الأعمال و السحر..
انا : اه صحيح.. انا بخاف من الشيخ اللي بيجي عندها دا. شكله يخوف يا أمه.. بس انتي مقلتيش برضو.. موضوع سيد دا جه ازاي...
امي : اخرسي يا بت.. مش قلتلك مفيش حاجه.. ولا عايزه تعملي زي سماح و تخليه ينيكك يا متناكه..
انا : لا والنعمة.. انا عايزه بس يا أمه اكون أقرب حد ليكي.. و تكوني مطمئه من ناحيتي.. بس انتي مش عايزه تديني امان
امي : قومي شيلي الاكل يا وسخه من على النار.. و ملكيش دعوة.. ابني وحره فيه.. بس في علمك انا مستحيل اخليه ينيكني.. هو انا مجنونه.. دا لعب كدا على خفيف ( وضحكت)
ضحكت معاها و قمت اشوف الاكل..
الباب خبط.. لقيت عيل صغير بيقولي خلي امك تيجي لعم عباس بتاع القهوة علشان التلفون..
امي : يبقا اكيد الجماعة في البلد.. هاتي يا بت الطرحه..
نزلت امي للقهوة و بعدها بشويه رجعت و تصرخ و بتعيط..
انا : فيه ايه يا أمه.. مالك.. ايه اللي حصل..
امي : يا حزنك يا سعديه... يا مرارك يا سعديه... انا اللي بعته لقضاه... ابوكي مات مات مات...
انا اتصدمت.. ابويا مات ازاي.. و سيد فين..
انا : يا خرابي. مات ازاي يا أمه
امي : وقع تحت عربيه الترحيل و هي ماشه.. يا خرابي...
وقامت تلبس اسود علشان تروح البلد... و اديتني فلوس اديها لزنوبه وقالت خلي بالكم من بعض.. ورفضت انها تاخدنا معاها او تستنى اخواتي...
اخواتي رجعوا وعرفوا.. الغريب محدش نزل دموع عليه.. زعلوا بس الأمور عادي.. ابويا لما كان مفتح كان مفتري علينا و على امي زمان.... و في بدايه ما سرح يشحت كان بياخدنا معاه يشحت علينا و كان بخيل ولا حتى بعبرنا بحتة حلاوه رغم اننا كنا بنجيب فلوس من الشحاته.. لكن لما كبرنا امي رفضت اننا نشحت وقالت نشتغل احسن.. يعني مكنش الاب اللي بتزعل عليه... وانا مستغربه امي من الزعل بتاعها.. بس عرفت انها لو معملتش كدا الناس تاكل وشها..
زنوبه : امي يا بت انتي وهي ناكل..
انا : يا بت انتي مفيش عندك دم.. افرضي حد جه دلوقتي من عند خالتك و احنا مش لابسين اسود و قاعدين نطفح
زنوبه : اه صحيح.. بس احنا معندناش اسود نلبسه.. قومي بس ناكل و او حد جه مش هفتح الا لما نلم الاكل.. احنا هنموت من الجوع يعني..
قعدنا اكلنا و لمينا الحاجه.. و قعدنا.. شويه و الباب خبط.. خالتي جت تعزي و تشوف عايزن حاجه ولا ايه.. نمنا اليوم دا..
صحيت و صحيت زنوبه و قدريه.. اشوف لو حد عنده شغل او لو مش هيروحوا شغلهم.. قالوا محدش رايح.. علشان عيب.. قعدنا ننضف و نفطر..
زنوبه : انا رايحه مشوار وجايه
انا : راحه فين..
زنوبه : قلتلك مشوار و راجعه
انا : يا بت الناس تقول ايه..
زنوبه : كسم الناس.. انا رايحه اجيب حاجه.. ساعة وراجعه.. وبعدين ملكيش دعوه
انا : انتي حره.. انا مالي با ختي..
مشيت زنوبه و قعدت انا و قدريه... قلت اكلمها في الموضوع بتاع سمير لما كان عايز يفتحها لما هي طلبت منه..
انا : بت يا قدريه...
قدريه : نعم..
انا : مالك يا بت مقموصه ليه كدا.. كل دا علشان موضوع العشه
قدريه : عايزه ايه يا نوسه.. سيبيني في حالي..
انا : يا بت انتي عبيطه.. ما انا مش خسرانه حاجه لو كنت سيبت الواد.. انا خايفه عليكي وعارفه انك عبيطه.. انتي يا بت عايزه تخسري عرضك.. انتي فاهمه يعني ايه يدخل زبه في كسك ولا مش فاهمه.. يعني متعرفيش تتجوزي..
قدريه : ما هو متفق معايا انه مش هيتجوز غيري و بنحب بعض..
انا : يا بت انتي هبله.. هما لاقين ياكلوا.. وبعدين لو الأمر كدا. افرضي سابك بقا.. تعملي ايه..
قدريه : يعني ايه.. يضحك عليا.. لا سمير جدع.. معقول يضحك عليا..
انا : اه بعد ما ينيكك.. هيفكر يتجوزك ليه. ما هو خد اللي عايزه منك.. وبعدين دا من سنك يا عبيطه. يعني يوم ما يجي بتجوز هتكوني انتي المفروض تكوني متجوزه..
قدريه : صحيح.. لا خلاص انا اصلا من يومها خفت من كلامك.. و مش هخليه يلمسني تاني.. انا كان نفسي اجرب بس..
انا : يا بت العبي معاه عادي.. بس من غير ما تضيعي نفسك.. و بعدين يا متناكة مستعجله على ايه..
قدريه : اقولك على سر.. بس اوعي يطلع لحد....
انا : قولي يا بت..
قدريه : انا الأول كان الموضوع لعب لكن انا شفت سيد اخوكي بينيك سماح في كسها.. ولقيتها مبسوطه قوي.. وكان نفسي اجرب.. و اقولك على سر تاني
انا عارفه الكلام ده من سمير لما قاله ليا في العشه.. بس عايزه الكلام منها.. ومش عايزه اعرفها
انا : قولي
قدريه : وشفت سيد بيلحس كس زنوبه.. بس اوعي تقولي..
انا : وايه يعني يا بت.. لعب برضو.. وبعدين سماح دي متجوزه. يعني مش هتخاف على نفسها.. ولا ايه..
قدريه : يعني ايه لعب.. يعني انا ممكن اخلي سيد يلحس كسي و يبقا اسمه لعب.. انتي بتقولي كده علشان انتي وهي قربين من بعض.. لكن انا لو عملت كدا. كان كلامك اتغير.. ما انا لوحدي اصلا وسطكم.. ولا حد شاغل نفسه بيا ولا حد بيعمل حسابي..
انا : ايه يا بت الكلام الأهبل دا.. احنا كلنا اخوات..
قمت خدتها في حضني و بوستها
انا : يا بت انا او مش بحبك كنت سبتك تضيعي نفسك.. و بعدين يا وسخه لو عايزه كسك يتلحس و ترتاحي الحسه انا.(ضحكت)
قدريه : بطلي هزار بقا و ضحك..
انا : و النعمة مش بهزر..
قدريه : ازاي دا يعني.. هو فيه واحده تلحس لواحده زيها..
انا : هو انا مليش لسان يا بت ولا ايه.. (وضحكت)
قدريه : ازاي دا.. اول مره اسمع عنه..
انا : تحبي الحس كسك دلوقتي.. و اريحك اكتر من سي سمير بتاعك..
قدريه : لا يا ختي.. انا معرفش الحاجات دي.. و بعدين عيب ابوكي ميت (وضحكت)
انا : اه صحيح.. خلاص بقا.. مش مهم.
قدريه نفسها بس مي عايزه تقول بلسانها.. وانا عايزه اخليها تطلب..
قدريه : و الواحده بتبسط برضو..
انا : لا.. مينفعش اصلا علشان ابوكي..
قدريه: ما تقولي يا نوسه.. بطلي رخامه.. انتي جربتي..
انا : اه جربت.. عايزه تجربي قبل ما اختك تيجي..
قدريه. : مش عارفه..
انا : خلاص طالما مش عارفه.. اقفلي الموضوع..
قدريه : لا خلاص خلاص.. عايزه..
انا : متقولي من الاول يا وسخه.... قومي بقا على السرير..
رحت قفلت الباب من جوا.... و قلنها صوتك تخلي بالك منه.. و طلعت انا وهي على السرير..
بدأت اقلعها القميص.. مش لابسه حاجه تحته.. مكسوفه مني.. نيمتها على ضهرها.. صدرها صغير بس بارز شويه. بطنها مليانه حبه صغيره...
مسكت صدرها بأيدي الاتنين اعصر فيهم بدأ صدرها يترفع وينزل.. النفس بتاعها اسرع.. بدأت اعصر و احط الحلمات بين صوابعي.. واضغط عليهم تتلوي تحت مني. قلعت قميصي و الكلوت وهي عنيها على صدري زي الكل.. و ركبت فوق جسمها كسي على بطنها.. بتبص على كسي و بزازي.. بدأت اعصر بزازها تاني عضت على شفايفها.. وهي مغمضه نزلت بسرعة على شفايفها ابوس فيها.. فتحت عنيها مستغربه.. بس بدأت تتفاعل معايا.. البت شفايفها احلى من شفايفي كبيره ومليانه حمرا زي جسمها الأبيض المحمر دخلت لساني جوا بوقها بدأت الحس لسانها وهي تقلد فيا.. بزازي ساقطه على جسمها على بزازها بدأت احرك جسمي يمين وشمال.. البت جسمها سخن وعرقان من الحر بتاع الصيف و كتمة الاوضه.. بدأت ابوس خدوها و رقبتها وهي تتنهد و انا احط ايدي على بوقها علشان اعرفها توطي صوتها.. نزلت على بزازها بدأت ابوس والحس بزازها كلها والبت هاجت خالص.. بدأت ادخل الحلمات في بوقي واعض فيها والحس راس الحلمة بلساني تتلوي تحتي..
قدريه : اااااه ايه دا.. انا تعبانه قوي..
انا : وطي الصوت يا متناكة هنتفضح.. حطي ايدك على بوقك..
قدريه : حاضر.. حاسه اني عايزه اتناك في كسي.. بياكل فيا قوي..
انا : هريح كسك الوقتي يا شرموطه...
قدريه : لا انا عايزه اتناك في كسي مش قادره.. دخلي حاجه في كسي يا نوسه..
انا: انتي اتجننتي تاني.. يا بت تتفتحي.. عايزه تضيعي نفسك
انا هريح كسك من غير ما ادخل حاجه..
قدريه : لا دخلي متخافيش.. ملكيش دعوه.. اهو انا بدخل صوابعي اهو اهو..
انصدمت و رفعت جسمي و نزلت جمبها اشوفها.. البت بتدخل صوابعها في كسها.. البت مفتوحة.. فتحت بوقي..
قدريه : اه انا اتنكت في كسي واللي حصل حصل.. وانا كمان اللي فتحت نفسي بأيدي.. كنت بلعب فيه و دخلت صوابعي و نزل دم.. ارتاحتي..
انا عقلي راح مني... يا دي المصيبه..
انا : يا لهوي يا قدريه.. فتحتي نفسك.. ضيعتي نفسك يا بنت الكلب.. بت دي المصيبه..
قدريه : غصب عني.. انا اضحك عليا.. مكنتش اعرف..
انا : مين اللي ضحك عليكي..
قدريه: سماح اللي علمتني الحركه دي.. لما قفشتها مع سيد هنا.. اديتني فلوس وخدتني معاها و علمتني الحركه دي.. وقالت مش هتتفتحي بصباعك.. مش هيوصل.. كانت بتفهمني ازاي سيد دخل زبه.. وانها متجوزه تتناك في كسها لكن انا العب بصوابعي بس.. ولما حصل دا و الدم نزل.. رحت خايفه اقولها. وقالت اعملك ايه.. تستاهلي.. وقعدت تضحك وقالت لو طلعتي حرف واحد هفضحك في الحته..
انا : اه يا بنت الكلب يا سماح يا بنت الوسخه.. وانتي يا بنت الشرموطه بتسمعي كلامها ليه..
قدريه : غصب عني.. خلاص بقا اللي حصل حصل
انا : و هتعملي ايه في خيبتك دي.. اوعي تكوني قلتي لسمير انك مفتوحه..
قدريه : بصراحه اه.. و ناكني قبل كدا..
انا : بتفضحي نفسك بنفسك يا بنت الوسخه..
قدريه : غصب عني.. بعد ما حصل دا بقيت عايزه اتناك.. وسمير زعل عليا و طيب خاطري وقالي انا هتجوزك.. حتى لو هنقعد في حرابه..
انا : يا بت هو سمير دا راح ولا اجي علشان يتجوز..
قدريه : سيبيني في حالي بقا.. اتجوزت ولا اتنيل على عيني.. مش عايزه اتجوز اصلا..
انا : حد يعرف تاني غير سمير وسماح.. اكيد قالت لسيد اخوكي
قدريه : لا هي حلفت انها ما هتقوله..
واحنا قاعدين على السرير الباب خبط.. لبسنا بسرعة اللبس.. وقمت افتح.. لقيت سالم ابن خالتي.. جايب اكل معاه وجاي
سالم : امي باعته الاكل دا ليكم وقالت اقعد معاكم علشان مفيش حد هنا
انا : ادخل يا سالم.. تعال اقعد..
سالم : اومال زنوبه فين..
انا : راحت مشوار وجايه..
سالم : دا ابويا ركب الصبح و راح البلد علشان الموضوع دا.. بيقول انهم هيطلبوا تعويض من صاحب العربيه.. هيعملوا محضر فيهم.. وهيجيلكم فلوس كتير..
انا : صحيح يا واد يا سالم..
سالم : و النعمه ابويا بيقول كدا.. اومال انتوا يعني شكلكم مش زعلانين.. كل اللي همك الفلوس
انا : وانت مالك يا روح امك نزعل ولا نفرح.. وبعدين هو انت اللي هتدفع الفلوس. قال يعني الواد بيحب ابوه قوي...
سالم : بتشتمي ليه يا نوسه.. انا عارف انه كان مكفركم.. مالك يا قدريه ساكته ليه
قدريه : هقوم أرقص اهو يا واد انت.. عايز اتكلم اقول ايه. اتنيل على عينك
سالم : بقا كدا. انتوا مش طايقين كلمه ليا ليه. انا اول ما امي قالت روحت خدت اذن من المعلم بتاعي و جيت علطول. تعملوا معايا كدا..
انا : خلاص يا سالم متزعلش.. انت كلامك زي الدبش برضو.. راضي سالم يا قدريه
قدريه : متزعلش يا سالم.. انا مقصدش.. انت ابن خالتي وبدلع عليك..
سالم : مفيش حاجه.. او عايزين امشي اقوم امشي..
انا : مخلاص يا واد انت.. قولي.. اختك سناء عامله ايه مع جوزها..
سالم : كل يوم خناق.. من ساعة ما اتجوزت.. كل يوم والتاني جايه..
انا : ليه يا واد
سالم : نايم في البيت و هي اللي بتسرح.. و ياخد منها الفلوس اول ما ترجع و يطلع يشرب بيهم.. ويرجع وش الفجر.. وكذا مره يجي ياخدها.. ينزل يومين الشغل و بعدها يرجع تاني..
انا : انا مش عارفه امك وافقت عليه ليه.. دا عيل صايع و الحته كلها عارفه.. وعارفه حاجات تانيه.. ( وضحكت)
سالم : ما هي بتقعد تقول كدا لأمي.. انتي السبب انتي جوزتيني لواحد خول بيتناك.. مره من شهر. رجعت عندنا و سمعتها وانا برا الاوضه بتقول لأمي انها رجعت بدري من الشغل تجيب حاجه من المطرح بتاعهم.. فتحت الباب لقت واحد بينيكه ( وضحك)
انا : احيه.. بجد يا واد.. وجايبه المطرح بتاعهم.. دا فاجر..
سالم : دا كان يوم.. امي راحت بهدلته.. قالتله انت مش هتفهم بقا انك بقيت راجل و فاتح بيت.. وكمان بتتناك في بيتك يا خول انت.. رجع معاها وقعد يعيط ويقولها مش هيحصل تاني.. قالته مش كفايه بلف على البيوت علشان اصرف عليك و يا ريتك راجل.. دا انت خول ولا حتى مكفي الست اللي معاك و مستحمله.. وكمان تجيب راجل ينيكك على فرشتي..
انا : دا راجل ناقص.. بس هي اللي غلطانه. هي اللي بترجع معاه لما يجي يرجعها.... و هي برضو اللي وسخت سمعتها من المشي البطال.. علشان كدا غصب عن ابوها لازم تتجوز خول كدا يرضى بيها
سالم : حوش الشرف اللي بيقع منكم يا بت. ما كلنا في الهوا سوي... (وضحك)
انا : بقا كدا يا وسخ.. وانا اللي قلبي عليها... وبعدين فيه فرق يا روح امك.. اختك كانت معروفه في المنطقه كلها و المناطق اللي حواليها.. فيه فرق.
سالم : فضينا بقا من السيره دي.. عايزين نلعب..
انا : تلعب ايه يا علق انت.. ابونا ميت
سالم : نلعب زي ما كنا بنلعب فوق في العشه احنا و معنا سمير..
انا : انت يا واد مفيش عندك نظر.. وبعدين خلاص احنا كبرنا على اللعب دا.. صح يا قدريه؟
قدريه : بصراحه.. انا عايزه العب.. ( وضحكت)
انا : اه يا وسخه.. ما انتوا عيله وسخه كلكم ملكوش غير في القباحه
سالم : مالك يا نوسه. انتي زعلانه من كلامي.. انا بهزر يا بت وبعدين هو احنا ايه. كلنا شكل بعض. الحال من بعضه
انا : على قولك.. بس مفيش لعب برضو..
سالم : ليه بس.. نتسلى.. بدل ما احنا قاعدين
انا : زنوبه هتيجي دلوقتي ومش هينفع..
سالم ضحك هو و قدريه.. وحسيت اني العبيطه اللي فيهم..
انا : فيه ايه يا بت انتي وهو.. بتضحكوا على ايه.
سالم : اصل زنوبه عارفه كل حاجه و هي اصلا اول واحده علمتنا اللعب دا قبل ما تقفشينا فوق و تلعبي معانا..
اتصدمت.. زنوبه.. دا شرموطه كبيره.. اتاري عارفه الموضوع..
انا : تعرف ولا متعرفش.. انا مليش دعوة.. مفيش لعب.
سالم : ابوس رجلك يا نوسه.. انا ماصدقت خدت اجازة و انتوا هنا كمان. دي فرصه...
انا : هات الفلوس اللي معاك وانا أوافق..
سالم : منين ما خالتك بتاخد يومياتي من المعلم بايدها
انا : طب بوس رجلي زي ما قلت..
قام جري وانا قاعدة على السرير وهو تحت يبوس رجلي.. قلتله بوس رجل قدريه.. نزل يبوس رجلها....
انا : كفايه.. قولي بقا عايز ايه..
سالم : نلعب..
انا : اختار واحده فينا..
سالم : انتوا الاتنين..
انا : لا هي واحده بس..
سالم : انتي يا نوسه..
قدريه : انا ماشيه.. اشبعوا ببعض..
انا : استني يا بت راحه فين.. روحي اندهي سمير من غير ما تفضحي الدنيا..
قدريه طلعت تدور على سمير وانا قفلت الباب من جوا.. ورحت لسالم..
انا : عايز تعمل ايه يا واد انت..
سالم : زي كل مره نلعب.. تفلقسي وانا اركب فوقك..
انا : احيه.. هو انت مش بتتعلم خالص..
سالم: قصدك ايه.. اللي انتي عايزه اعمله اعمله.
انا : قوم اقلع وقلعني
قام سالم.. جسمة مظبوط لا تخين ولا رفيع. ابيض البشره. وشه مقبول.. زبه تخين شوية بس برضو مش طويل. مش مشعر. أصغر مني سنه.. بدأ يقلع لبسه و فضل بالشورت بتاعه. و بدأ يقلعني و وشه احمر لما بدأ يشوف جسمي بيرفع الجلابية وصدري يتهز قدامه و مليان و شادد نفسه. نزل يقلعني الكلوت بتاعي.. سندت على راسه وهو بينزل عنيه مركزه مع كسي.. وانا برفع رجلي وبحاول افتح رجلي علشان يشوف كسي كله. بدأ يبلع ريقه و زبه بدأ يقف تحت الشورت. وعينه على كسي من تحت.
انا : عجبك يا واد..
سالم : قوي يا بت يا نوسه.. اه لو ينفع اتجوزك..
انا : بجد يا واد تتجوزني..
سالم : والنعمة بجد.. بس امك هتوافق عليا..دايما بتقطم فيا وتقولي يا منسون يا ابو طيز كبيره..
فعلا سالم طيزه احلى من طيز البنات. طالع لأمه. ملفته بشكل كبير.. فاكره زمان امه لما ضربته علشان شافته مع واد جارهم فوق السطح و قالت الواد بينيكه.. بس قعد يحلف انه لعب بس والواد مدخلش زبه في طيزه..
انا : يعني لو امي وافقت تتجوزني..
سالم : يا ريت.. ونشتغل انا وانتي.. بس المشكله في المطرح..
انا : يا منيل مش لما تبقا صنايعي كبير و تاخذ يومية حلوه تبقا تتكلم.. انا كمان ناويه اتعلم من امي. بس هروح اشتغل في كوافير.. بس لما ألم فلوس عبايتين حلوين..
بتكلم ولقيت سالم بيمد ايده على كسي وبيبعد الشعر عن فتحة كسي.. جسمي ارتعش من الحركة المفاجأة.
انا : مش بتقول هتعمل كل حاجه..
سالم : اه.. ما انا بعمل اهو
انا : لا مش كدا.. مش بايدك.
سالم : تقصدي ايه. بزبي..
انا : لا.. بوسه
سالم : الحس كسك
انا : حتى انت يا منيل عارف اللحس
سالم : اعرف كل حاجه.. زنوبه علمتني كل حاجه..
انا : كل حاجه زنوبه.. طب هتلحس ولا البس
سالم : لا هلحس..
طلع سالم بوشه على كسي وانا واقفه.. فتحت رجلي.. و بدا يقرب وشه كأنه عايز يشرب. بدأ يبوس كسي.. مش قادره أقف. قعدت على طرف السرير وفتحت رجلي وهو زي الكلب قدامي. طلع لساني و قعد يلحس كسي اللي بدأ ينزل وهو يلحس..
الباب خبط..
انا : مين
قدريه : انا يا بت افتحي..
انا : معاكي حد
قدريه : لا لوحدي..
شاورت لسالم يفتح.. قام فتح.. لقيت قدريه و سمير معاها.
انا : مش تقولي يا وسخه..
قدريه : ليه يعني. هو سمير غريب.. دا حتى يعتبر خطيبي..
انا : تعال يا سمير.. انت خايف ليه..
.. دخل سمير وانا ملط.. يبص و ينزل عينه في الأرض.. قدريه قفلت الباب.. وسالم نزل مكانه. بين رجلي..
قدريه : مش قادرين تصبروا شويه يا واد انت وهي.. ( وضحكت)
انا : انت مالك بينا.. ما خطيبك جالك اهو علشان متلويش بوزك.. اخلصوا بقا قبل ما زنوبه تيجي..
قدريه : اطمني.. زنوبه مش جايه الوقتي.. سمير قابلها و قاتله يقولنا انها هترجع بالليل لأنها راحه لستك سهير..
انا : طيب حلو.. يلا خدوا راحتكم.. متتكسفش يا سمير..
بصيت لسالم.. و هو فهم.. و بدا يلحس كسي تاني.... قدريه قلعت من نفسها و سمير برضو خايف مني. َ بدأت تقلعه هدومه و حضنته و دخلت على شفايفه تبوس فيه و لا اجدع شرموطه. و ايدها على زبه تلعب فيه.. هجت على منظرهم و مسكت راس سالم واضغط على كسي قوي.طلعت ودخلت جوا السرير.. و هو قام.. وشديت راسه على بزازي.. و خليتهم يطلعوا معانا على السرير....
بدأ سالم يعصر بزازي جامد.. و بوقه يمص حلمات بزي.. و سمير نايم على ضهره و قدريه مسكت زبه تمص فيه.. وسمير عينه على بزازي هيموت عليها.. وسالم بيمص...
قلعت سالم الشورت و خدته ونزلت على فرشتنا علشان ناخد راحتنا.. و شديت الملايه في النص.. نيمته على ضهره و نزلت امسك زبه.. بدأ يقف ويشد في أيدي.. بدأت ابوس فيه.. والحس رأسه وهو يتلوي تحتي زبه حلو في بوقي.. تخين ومالي بوقي.. وشعر زبه خفيف خالص. بدأت امص زبه و العب في بيوضه.. و قلت انزل لتحت على خرم طيزه اشوف رد فعله. عايزه اعرف محمود ليه زبه وقف لما امي حطت صبعها في طيزه. لقيت سمير بيرفع رجله شويه علشان اوصل الخرم بسهوله. بدأت ادعك في خرم طيزه.. فتحة طيزه واسعه و مش ماسكه بدأت اضغط صباعي على خرمه ودخلت راس صابعي دخلت اول عقله. و هو غمض عينه ومسك شفايفه وزبه بقا حديد بدأت امص بسرعه و هو يهيج اكتر.... لفيت طيزي له
انا : الحس يا خول..
سالم : طيزك..
انا : اه..
بدأ يقرب وشه من طيزي و يلحس فيها و يدعك في كسي.. رفعت عيني.. لقيت سمير بينيك قدريه في كسها.. يا بختها..
انا نفسي اجرب الاحساس دا.
انا : آآآآآآه ايوا يا سالم الحس قوي.... اااااه.. اووووووف كمان.. دخل لسانك في طيزي.... انت قرفان يا واد.. دخل صباعك في طيزي و الحس كسي.... اااااااه ايوا كدا اااااه.. اخخخخ.. كمان ياواد بسرعة..
قدريه : ااااه نيكني يا سمير... اااه بسرعة.. مالك كدا انهاردة.. زبك ماله.. انت خايف ولا ايه.. ما انت شايف هما متمتعين ازاي.. اااه. لا.. طلع زبك دا امصه..
انا هجت على كلامها.. اختي الصغيره بقت مره وانا لسه.. بس انا هحافظ على نفسي.. لفيت لسالم و كلمته في ودنه ََ
انا : تعرف تدخل زبك في طيزي..
سالم : بجد يا نوسه..
انا : اه يا واد تعرف؟
سالم : انا جربت.. بس مش عارف هعرف معاكي ولا ايه..
انا : جربت مع مين يا منيل هو انت بتعمل الكلام ده غير معانا..
سالم : جربت وخلاص بقا.. مش هينفع اقول..
انا : بقا كدا.. طب قوم يا روح امك البس وروح
سالم : لا يا نوسه علشان خاطري.. انا تعبت.. مش هينفع اقول والنعمه
انا : معنديش كلام تاني.. أما تتكلم او تقوم تروح
سالم : بس تحلفي ما تقولي لحد..
انا : والنعمه ما هقول..
سالم : هو بصراحه.. انا و سيد اخوكي.. جربنا مع بعض..
اتصدمت للمره الالف.. سيد و سالم بينيكوا بعض.. كل ما اتصدم في حاجه احس اني كنت هبله و عبيطه..
انا : اه يا خول انت وهو.. قولي كمان مين تاني بينيك فيكم..
سالم : مفيش يا نوسه. دي كانت مره كدا لعب يعني..
انا : قول يا خول.. مين اللي خلاكم تعملوا كدا..
سالم: بصراحه المعلم بتاعي ضحك عليا وناكني لما مسكني بسرق من الايراد.. و سيد برضو كدا. خاف منه لانه بوظ شغل بتاع ناس.. وناكه بعد ما هدده ان الناس دي واصلين و هيحبسوه...
انا : وانتوا حبيتوا الموضوع بقا..
سالم : لا هي مره بس..
انا : مره بس يا علق انت وهو.. قوم فرجني نكته ازاي.. و براحه على طيزي يا ابو طيز كبيره انت..
سالم : هفرجك..
لفيت طيزي و فلقست وعيني على قدريه وهي بتتناك وخلاص هتموت من الهيجان.. سالم بدأ يتف على خرم طيزي.. عرفت انه فاهم.. و بدا يدخل صباع و التاني و انا ايدي بتدعك كسي.. قام يحرك زبه و يحاول يدخله مش عارف.. لفيت ايدي و حطيت زبه على طيزي و قلتله يضغط براحه و انا بحزق علشان خرمي يفتح لان زبه تخين شويه.. بدأ يدخل زبه و يدخل ويدخل. زبه كله في طيزي.. بتاكل فيا قوي..
انا : نيك بقا وعايزه تنزل لبنك جوا.. اااااااااااااااااااه.. ايوا كدا.. نيك يا خول.. اووووووف ااااه ايوا ازرع قوي.. اركب فوقي.. اااه ااااه زبك حلو يا واد.. اااااه.. هموت.. اااااااااااااااااااه
ببص لقيت سمير و قدريه واقفين يتفرجوا بعد ما خلصوا..
انا : بتتفرجوا علي ايه يا وسخين انتوا حد جه ناحيتكم.. ااااااه.. ااااه.. واد يا سمير. تعال. تعال مص صدري.. مش عاجبك يا واد..
جه سمير و قدريه واقفه متضايقه.. نزل تحتي كأنه كلب بيرضع من أمه.. بدأ يمص حلمات بزي.. مديت ايدي لزبه ادعك فيه.. قلت لقدريه تعالي مصي لخطيبك يا شرموطه انتي.. او تعالي ادعكي كسي..
نزلت قدريه تمص لسمير و ومدت ايدها من تحت تدعك كسي وانا خلاص مش قادرة..
انا : آآآآآآه.. نيك يا سالم.. نيك قوي.. اااااه.. ااااه هموت..
سالم : مش قادر انا هجيب يا نوسه.. اااااااااااااااااااه اااااه..
انا : نزلت يا خول.. وانا لسه تعبانه.. صحيح اصلك خول.. سمير.. قوم نيكني في طيزي.. بعد اذنك يا دودو.
قدريه : متتعوديش عليها..
انا : ماشي يا وسخه بس عايزه ارتاح
سمير : طب هنيك ازاي و لبن سالم في طيزك..
انا : قدريه.. هاتي حتة قماش من الكرتونه.
قامت قدريه جابت القماشه و حزقت و طلع من طيزي صوت وانا بحزق.. نزلت لبن سالم.. و قدريه مسحت اللبن..
انا : يلا يا سمير.. قوم.... دخليه يا قدريه.. ااااه ايوا كدا دخلي زبه جوا قوي يا بت.. ااااااه.. ايوا يا سمير. زبك حلو.. نيك آآآآآآه احوووو.. نيك يا واد.. اااااه... ااااه هجيب هجيب.. يلا نزلهم.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه ااااااه اووووووف اممممم
نزلت و سمير نزل بعد شوية.. و قمنا لبسنا هدومنا.... وقعدنا ناكل من الاكل اللي سالم جايبه..
نكمل ي الجزء الجاي.. :wave::wave:
👌👌👌الجزء السادس 👌👌👌
بعد ما خلصنا الاكل وقعدنا شويه و شربنا شاي.. قام سمير طلع علشان امه هتدور عليه....
شويه ولقينا الباب بيخبط.. اللبوة سماح..
سماح : البقية في حياتكم يا بنات.. انا لسه عارفه دلوقتي.
انا : حياتك الباقيه يا سماح..
سماح : ازيك يا سالم. عاش من شافك..
سالم : تسلمي يا ست سماح.. في خدمتك.
سماح : ازيك يا قدريه.. مش قلتلك تعدي عليا من يومين. عايزاكي في موضوع..
قدريه : معلهش يا ست سماح.. هيجيلك و النعمه. ( بتقولها بخوف و اول مره اشوفها تقولها يا ست)
سماح : متنسيش بس علشان مزعلش منك..
قدريه : لا حاضر والنعمة هجيلك..
سماح : اومال فين زنوبه.. مش شايفاها
انا : بتقضي طلب وراجعه.. اقعدي اعملك شاي..
سماح : لا يا حبيبتي تسلمي.. انا قلت اعمل الواجب..
انا : تسلمي يا سماح. صاحبة واجب..
سماح : سلام بقا علشان المطرح لوحده..
مشت سماح.. وقفلت وراها..
انا : المتناكة دي بتكلمك كدا ليه يا بت انتي
قدريه: مفيش حاجه.. عادي يعني. كانت عايزانى وانا مروحتش
انا : وايه يا ست سماح دي و بتكلميها وانتي خايفه ليه. فيه ايه يا بت..
قدريه : بقولك ايه يا نوسه. سبيني في حالي.. (غمزت ناحية سالم علشان تفهمني انه قاعد ومش هينفع تتكلم)
انا: ايه يا سالم انت ناوي تبات هنا ولا ايه.
سالم : انتي قلبتي عليا ليه.. انا قايم ماشي..
انا : ابقا سلم على امك و اختك..
سالم : سلام..
مشي سالم...
انا : قولي بقا فيه ايه..
قدريه : اقولك ايه.. طبعا بتهددني كل شويه لتفضحني... عايزه تزل فيا..
انا : بنت المتناكة.. شايفه انتي عملتي ايه في نفسك.. لازم نشوف حل للموضوع دا.
قدريه : حل ايه..
انا : مش عارفه.. بس لازم نكسر عينها.. مش عارفه ازاي..
قدريه : ايه رأيك نشور زنوبه..
انا : زنوبه تعرف يا بت انك مفتوحه..
قدريه : مش عارفه. بس حاسه كدا من كلامها وطريقتها ان سماح قالتها.. وبعدين اقولك على سر تاني.. انا شفت سيد بيلحس لزنوبه واحنا نايمين .. قلت في عقلي يبقا سماح قالت لها على الموضوع.. و هي هددت الواد و خلته يلحس ليها..
انا : زنوبه دي زي سماح بالظبط شرموطه كبيره..
قدريه : عندك حق.. شايفه الوسخه. ابوها ميت و نازله تتسرمح في الشارع.. المهم قوليلي... مكنتش اعرف انك بتتناكي في طيزك.. (وضحكت)
انا : الموضوع جه صدفه كدا.. دا حتى أول مره اتناك في طيزي.
قدريه : لا يا شيخه. انتي بتكلمي عبيطه قدامك. ولا هبلة. انتي اتناكتي قبل كدا فيها. احكيلي..
انا : بصراحه اه وجه برضو صدفه
قدريه : مين مين ها....
انا : مالك يا بت ما تهدي انتي هايجه علطول حتى بس الكلام..
عارفه حازم المدرس اللي بنروح نروق شقته..
قدريه : اه عارفه.. ناكك
انا : اه.. هو دا الوحيد اللي ناكني قبل انهارده.
قدريه : واستحملتي ازاي يا بت دا صعب قوي الموضوع دا
انا : هو انتي جربتي يا شرموطه.. دا انتي ناقص تتناكي في بطنك و ضهرك..
قدريه : بصراحه جربت كل حاجه مع سمير.
انا : سمير بس ولا مخبيه حاجه تانيه..
قدريه : هخبي ايه يعني.. سمير وجربتها مرتين قبل ما اتفتح لقيت الموضوع صعب. بعد ما فتحت كسي بأيدي وانا مش فاهمه. نسيت موضوع الطيز دا. نيك الكس هو كل حاجه. انتي مفكره ان اللعب دا حاجه من غير نيك في الكس..
انا : حلو يا بت للدرجة دي..
قدريه : الا حلو.. دا متعة تانيه خالص.. كل دا ولا ايه لازمه..
(حسيت ان البت عرضها خبيث.. عايزه توقع رجلي في الموضوع..) قلت لازم اضايقها
انا : مش مهم يا ختي الوقتي.. الاهم احافظ على نفسي بدل ما اتمرمط و اضيع حياتي.. وانا مبسوطه من اللعب دا و بتمتع بيه
قدريه : انتي لازم تلقحي بالكلام و تقطمي فيا.. انا قايمه راحه لسماح اشوفها عايزه ايه..
انا : روحي لستك يا كلبه سماح..
قدريه : ملكيش دعوه.. ستي ستي.. ملكيش فيه..
انا : بقا كدا.. طيب لما امك تيجي و نعرفها و نشوف وضعها ايه معاكي..
قدريه : لا يا نوسه. ابوس رجلك.. انا بهزر معاكي. انتي بتقفشي ليه.. انا اسفه حقك عليا..
انا : انزلي بوسي رجلي الأول
قدريه : ابوس يا ختي.. بس اوعي تقولي لأمك.
انا : قومي روحي للكلبه..
قدريه قامت وخرجت وانا نمت على السرير و بدأت افكر في كل اللي بيحصل واللي هيحصل.. ايه الأسرار دي كلها. يا ترى امي هتعمل ايه بعد ما ابويا مات.. هتتجوز ولا هتفضل كدا. لسه صغيره.. وانا بفكر رحت في النوم.. مش عارفه نمت قد ايه بس صحيت فجأة.. كنت بحلم.. حلمت ان سيد بيلحس كسي و سالم بينيك فيه و في مكان تاني امي قاعدة عريانه و حواليها رجاله كتير بيلعبوا في جسمها وهي ماسكة فلوس كتير.. و قدريه موطيه تبوس رجلين سماح و سماح بتضحك و زنوبه بتلحس كسها.. و كأن كل دا في مكان والناس بتتفرج. وسط الناس لقيت سمير و حماده و عطوة و حازم و ستي جيجي وابويا قاعد يلف عليهم يشحت. و ناس كتير قاعده تصور و هيصه كبيره.. و صحيت من الخضه....
شوية ولقيت الباب بيخبط.. زنوبه رجعت..
انا: كنتي فين يا ست هانم.. بذمتك الناس تقول ايه. بذمتك انتي الكبيره والعاقله..
زنوبه : بصي يا بت انتي. مش عايزه صداع. ملكيش دعوه. انا محدش له كلمة عليا.. والنعمة اسيب المطرح واهج من هنا.
انا : هو فيه ايه. كل دا علشان بسألك. حقك عليا يا ست هانم. برحتك خالص..
زنوبه : ايوا كدا اتظبطي معايا.. و حسك عينك تروحي عند حازم تاني. سمعتي كلامي ولا مش سامعه
انا : ااااه قولي كدا بقا.. كنتي رايحه لحازم.. و مالك متضايقه ليه. هو انا بروح بمزاجي.. انا بروح لشغل يا ختي. ابقى خليه يقول مش عايز نوسه وانا مش راحه
زنوبه : لا مش هتروحي تاني. حتى لو هو طلبك.. انا اللي هروح.
انا : ليه يا اختي.. زهق منك و قالك انا مش عايزك علشان كدا متضايقه وغيرانه..
زنوبه : انا هغير منك انتي.. انتي جرا لمخك حاجه. دا بيموت فيا وميقدرش يتستغني عني..
انا : طيب خلاص. قوليله يا حازم انت بتموت فيا انا.. ليه بقا قلت لنوسه مش عايز حد يجي هنا تاني غيرك ( وضحكت)
زنوبه : علشان انتي لعبتي بعقله و انا خلاص عقلته تاني.. اديته اللي مش هتقدرى تديهوله.. ابقى شوفي بقا هيعوز مين يا اختي
انا : عملتي ايه يا بت.. اديتي ايه.. اوعي يكون اللي في بالي
زنوبه : اه يا اختي اللي في بالك.. شوفي بقا هو هيعوز مين.
انا : سلمتي نفسك ليه يا بت.. انتي اتجننتي..
زنوبه : ملكيش دعوه.. انا حره.. كسي وانا حره فيه.. وإياك حسك عينك تجيبي سيرة لأمك
انا : يا خيبتك السوده.. ضيعتي نفسك يا بت.. علشان ايه.. انتي عقلك راح فين
زنوبه : مش انا اللي تيجي واحده زيك تاخد منها حد..
انا : وانتي كدا كسبتي.. ما كله على دماغك يا شرموطه. الاقيها منك ولا من اختك..
زنوبه : انتي عرفتي..
انا : اه عرفت خيبتك وخيبتها.. يا حسرة امك لما تعرف.. بقا انتي عارفه ان اختك ضاعت و راحه تضيعي نفسك..
زنوبه : احنا كدا كدا ضايعين.. احنا مكتوب علينا كدا.. هناخد ايه يا حسره.. هتتجوزي زي امك ولا سماح ولا بنت خالتك ولا مين. خدوا ايه هما.. لا انا مش هعيش نفس العيشه دي.. انا هسرح والم فلوس و اخد مطرح ليا بعيد عن القرف دا و انزل اشتغل في صاله ولا بار ولا كباريه حتى و امسك فلوس.. انا مش هضيع عمري في الهم دا..
انا : وتوصلي للحاجات دي ازاي يا خيبة انتي.. انتي تعرفي مين غير معرفة الفقر والهم..
زنوبه : اللي يسأل ميتوهش.. ملكيش دعوه انتي. عايزه تفضلي هنا في مقلب الزباله دا انتي حره. لكن انا لا.. مش هيحصل. بصي كدا.. خمسين جنيه. طلعتهم من حازم.. انا لازم اعمل حاجه لنفسي.. خليكي انتي في الهم بتاعك..
انا :خمسين جنيه.. دا ربع المرتب بتاعه.. معقول..
زنوبه : وفيه اللي يدفع اكتر لو خدت مكان وروقت نفسي بشويه لبس و نضافة.... حياة تانيه يا بنتي.. بلاش قرف.
انا : معقول فيه حد بيدفع اكتر من كدا في المره الواحده.
زنوبه : اومال ايه.. بكرا افكرك و افرجك.. الفلوس كمان غير الهدايا والاكل و الشرب
انا : الناس دي بتجيب الفلوس دي منين.. معقول
زنوبه : انتي مش عايشه في العالم.. انا بقا عايزه اعيش... مفيش قرف نطفحه هنا
انا : عندك الاكل. خالتك باعته اكل...
زنوبه : ياما جاب الغراب لأمه.. بطاطس و رز و بصل..
انا : اللي موجود.. مش عاجبك انزلي هاتي اكل ما انتي بقيتي غنيه
زنوبه : ما انتي كمان ممكن تمسكي احلى فلوس.
انا : لا يا حبيبتي. انا اخاف من الكلام ده. خليني في حالي
بدأت تاكل وهي قاعده تسب للحياة و الظروف و انا قعدت افكر في كلامها.. صحيح هو احنا كده كده ضايعين.. حتى لو اتجوزت هفضل في نفس القرف.. الكلام بدأ يلعب في عقلي. وسرحت في اللبس والفلوس و شقه نضيفه زي جيجي وحمام زي بتاعها.. هو انا احافظ على نفسي علشان افضل عايشه في نفس القرف دا. زنوبه عندها حق..
زنوبه : اومال فين الشرموطه الصغيره
انا : عند الشرموطه الكبيره صاحبتك.. اللي انتي سيباها تزل في اختك
زنوبه : وانا اعمل ايه. انا كنت ضربتها على ايدها. ما هي اللي راحت قالت ليها انا عورت نفسي يا سماح..
انا : وايه العمل. هنسيب البت تحت طوعها كدا..
زنوبه : نعمل ايه يعني..
انا : لازم نكسر عينها علشان متتحكمش في البت الغلبانه دي..
زنوبه : تكسري عين مين يا بت. دا عينها واسعه. شرموطه و جوزها عارف.. هتعملي فيها ايه..
انا : فكري كدا. مش انتي الكبيره..
زنوبه : مش عارفه. بس اللي يكسر عينها انها تتقفش مع حد في شقته و تنفضح..
انا : طب ازاي دا. هو احنا نعرف بتروح لمين. ولا نفضحها ازاي..
زنوبه : جالي فكره. نراقبها مره وهي طالعه تسرح..
انا : خلينا عرفنا.. طب هنفضحها ازاي..
زنوبه : مش عارفه.. تيجي نبلغ القسم..
انا : يالهوي.. انا اروح القسم برجلي.. و هيقولوا انتوا مالكم و عايزين ايه. مش بعيد يمسكونا..
زنوبه : صحيح.. ايه رايك نقول لحازم يساعدنا في الموضوع دا. و انا هدلعه مره من غير ما احاسبه عليها
انا : يخرب شيطانك.. صح. هو اللي فاهم و يعرف الكلام ده. ونخلص من المتناكة دي شوية.. تتحبس شوية ترجع مكسوره..
زنوبه : بس انتي شايله منها قوي كدا ليه.. مش معقول علشان موضوع قدريه بس.. اكيد فيه حاجه تانيه
انا : وموضوع سيد برضو.... صحيح هي سألت عليكي.. انتي ليه علاقتك بيها..
زنوبه : وانت مالك..
انا : بقا كدا يا زنوبه.. هو انا مش سرك برضو.. لسه بتخبي عليا.
زنوبه : مفيش علاقة ولا حاجه.. أصحاب و بتحكي ليا وكانت عايزه تجر رجلي في سكتها.. ولما تكون متخانقه مع امك بتبقا عايزه حد يروق جسمها.. بروح انضفها..
انا : تنضفي بس يا وسخه.. اكيد هي اللي علمتك الحاجات اللي انا وانتي عملناها يوم ما سهرنا نشوف ابوكي وامك..
زنوبه : لا مش هي اللي علمتني.. سهير المتناكة اللي علمتني.. بس انا عملت معاها كام مره و محمود جوزها في البلد.. بس مش بتكيف منها..
انا : ليه يا بت.
زنوبه : بتحب تضرب و تعمل حاجات غريبه كدا.. وانا مش بحبها..
انا : زي ايه.. و بتضرب ازاي..
زنوبه : بتحب تضرب اللي معاها و كأنه خدام عندها.. و تحب تفك زنقتها على جسم اللي معها.. وانا بقرف يا ختي. مش عارفه شافت الكلام ده فين.. و تشد شعر كسي كدا بطريقه توجع..
انا : بتحب الوسخه تزل اللي معاها.. طب وتعرفي ايه عن جوزها.. متكلمتش معاكي عليه..
زنوبه : عايزه ايه يا وسخه. عايزه تعرفي ايه.. ( وضحكت)
انا : اعرف كل حاجه
زنوبه : قالت كل حاجه.. دي مش بقعد في بطنها سر.. زي خلفتها كدا. علطول بتسقط..
انا : كل حاجه زي ايه
زنوبه : زي اللي انتي بتلفي و تدوري عليه.. محمود و امك
انا : امممم.. وهي متضايقه..
زنوبه : لا. بس هي عايزه تزل امك. تكون تحت طوعها. دا اللي فهمته من كلامها. هي عايزه تبقا معلمه و تشغل نسوان معاها..
انا : اااااه.. مش بعيد تكون بتشغل اختك و اخوكي..
زنوبه : بالنسبه لاختك تخاف.. لأنها لسه صغيره.. بس هي عايزه تخليها تحت طوعها.. علشان لما تكبر شويه تشغلها..
انا : يبقا لازم نفوق اختك و نعمل الموضوع دا..
زنوبه : ماشي... كسي بيحرقني قوي يا بت يا نوسه..
انا : مش لسه مفتوحه انهاردة.. يبقا ممكن الحرقان دا منه.. هو حازم مقلش ليكي تعملي حاجه.. ولا ادالك مرهم ( وضحكت)
زنوبه : المرهم دا خدته زمان.. لكن هو قالي اجيب مطهر وانا مروحه.. بس مش عارفه احطه كدا ولا احطه في مايه..
انا : هاتي احطه في مايه و تروحي الحمام تغسلي كسك بيه. يمكن يخف شويه.. وبعدين اكيد شويه و هيخف لوحده.. قوليلي يا بت.. نيك الكس حلو..
زنوبه : اوووف يا بت يا نوسه.. حاجه تانيه خالص.. سيبك بقا من الكلام الفاضي دا. انت اتنكت في طيزي ياما.. بس الكس متعة تانيه.. اول مره اترعش كدا و احس اني بتنفض من الشهوة.... اووووووف يا بت على المتعة.. وحازم كمان بيقولي اول يوم بيكون متعة اقل.. لكن بعد ما كسي يرتاح هحس بمتعة اكبر كمان.... انا كنت خايفه قوي يا بت وزبه داخل في أول فتحة كسي.. وشديت نفسي كدا. بس هو هداني خالص ودخل زبه واحده واحده براحه.. لغاية ما حصل..
انا : اوف يخرب بيتك هيجتي كسي..
زنوبه : اريحك يا بت لو ليكي شوق..
انا : ما انتي بتقولي اهو.. دا غير دا....
الباب بيخبط... فتحت الباب لقيت قدريه.. وشها في الأرض
انا : مالك يا بت..
قدريه : مفيش يا نوسه سيبيني في حالي ابوس رجلك..
انا : شايفه يا زنوبه.. شايفه شكلها راجع ازاي....
زنوبه : سبيها دلوقتي يا نوسه.. هنبقا نشوف الموضوع دا بعدين..
عدي الوفت وانا بتكلم مع زنوبه و قدريه قامت تنام.. و طلعت انا انام على السرير.. و شوية ولقيت زنوبه جايه ورايا..
زنوبه : مين بقا هينام جمب امك لما ترجع..
انا : انا طبعا..
زنوبه : وليه مش انا ولا قدريه ولا سيد..
انا : وحشك لحس سيد اخوكي..
زنوبه : ايه الكلام ده يا بت.. سيد ايه ولحس ايه. انتي اتجننتي.
انا : لو انا اتجننت عيني اللي شافته بيلحس ليكي بالليل واحنا نايمين مش مجنونه..
زنوبه : بطلي الكلام ده يا نوسه.. الكلام دا مش سهل..
انا : يا ستي هو انا اتكلمت.. انا بسأل بس..
زنوبه : قوليلي بقا انتي مش وحشك لحسي..
انا : مالك يا بت من المغرب وانتي ليكي غرض.. فيه إيه..
زنوبه : بصراحه كسك بتكيف منه.. او بصراحه بقا.. صدرك..
انا : يعني الموضوع مش تريحيني انا.. القصه انك ليكي شوق
زنوبه : بصراحه اه.. عايزه جسمك و كسي بياكل فيا.. عايزه اجرب معاكي حاجه..
انا: على شرط...
زنوبه : ايه هو
انا: اروح لحازم بمزاجي..
زنوبه : اه يا وسخه عجبك زبه ولا الفلوس..
انا : لا عايزه اشوف هو استغني عني ولا لا..
زنوبه : مره واحده.. موافقه.. ؟
انا : ماشي... عايزه تجربي ايه بقا..
زنوبه : لسانك جوا كسي.. مش من برا.. و كمان احك كسي في كسك.. و كمان عايزه تدعكي كسي ببزك وتدخلي حته منه.
انا : حيلك حيلك يا ختي.. كل دا و مره واحده بس عند حازم.. لا مينفعش.. وبعدين ادخل بزي في كسك ازاي يا بت انتي ( وضحكت)
زنوبه : مرتين يا وسخه. و تدخلي بزك زي ما بتدخلي بزك في بوق لي راجل. يلا بقا يا نوسه.. مش عايزه تشوفي كسي وهو مفتوح..
انا :صراحه اه..
زنوبه : طب يلا نقلع يا بت..
انا : قومي اشطفي كسك الأول.. المره اللي فاتت مكنتيش غاسله و كانت ريحته صنانه يا معفنه..
زنوبه : يا بت انا غاسله بمطهر و غسلت بعدها و بعدين دا انا مستحميه عند حازم قبل وبعد..
قامت تقلعني وانا ادلع عليها وهي هايجه قوي.. نمت على بطني بدلع علشان امنعها تقلعني.. نامت فوقي و كأنها بتنيك فيا في طيزي.. رفعت القميص من ورا و نزلت الكلوت بتاعي و قامت فتحت طيزي و شدت شعرايه. نطيت من على السرير من الوجع.
انا : ااااه.. بقا كدا يا وسخه دا انت هنتف شعر طيزك دا بأيدي كله..
لفيت و قمت اقلع فيها.. وهي هايجه بشكل غريب. وهي تقلع فيا وانا برفع قميصها و هي بتقلعني وهجمت على بزي تاكل فيه..
انا : آآآآآآه براحه يا متناكة فيه ايه يا بت اتسعرتي ولا ايه.. اووووووف براحه يخرب عقلك.. مال بزازك شاده ليه كدا يا بت..
بدأت العب في بزازها و هي بترضع في بزازي.. رمتني على السرير و نزلت شدت الكلوت بتاعي و دخلت بين رجلي كسها على كسي.. وبدأت تحك كسها بكسي..
انا : اوووف.. ايه دا يابت.. حلو قوي.. اااااه. احوووو. كسك مبلول و شعرتك بتحك كسي قوي كمان..
زنوبه : ااااه. حلو قوي يا نوسه.. حكي انتي كمان. ااااه يا خرابي كسي هيموتني.. عايزه اتناك يا نوسه..
قامت فوقي وقعدت بكسها على بزازي تحك كسها فيهم.. و كسها قاعد ينزل عسله.. تمسك البز بأيد و تحاول تحشر في كسها...
زنوبه : لازم انتي اللي تدخليه.. انا هفلقس وانتي تدخلي من ورا..
فقلست قدامي.. و طيزها اتفتحت قدامي. و كسها مفتوح وغرقان. و عسلها نازل على شعر كسها وشفايفه.. قربت بصدري اللي مجنن الكل.. ومسكت بزي اليمين و بدأت احاول ادخله في كسها و هي تشد بايدها الاتنين من ورا علشان كسها يفتح اكتر.. بدأت احس بسخونة كسها و عسله على حلمة بزي و بدايته.. بدأت اضغط قوي..
زنوبه : اااااه ادعكي يا بت انتي قوي هو كسي فيها سنان خايفه على بزك.. اووووووف انا لازم اجرب الحركة دي مع سهير.. ااااه... لسانك بقا مع صوابعك.. كسي بياكل فيا يا نوسه.. اووووووف.. انا عايزه اتناك كل ساعة علشان اهدي..
شلت بزي و مسحته في طيزها.. و نزلت بوشي أقرب من كسها.. بدأت الحس كل حته فيه. وهي ترجع بطيزها على وشي.. مناخيري محشوره في كسها المتناكة.. بعدت وبدأت ادخل لساني و صوابعي الاتنين..
زنوبه : آآآآآآه احوووو.. والنعمة هموت.. انا متناكة قوي.. بسرعة يا نوسه علشان اريح كسك.. ولا صحيح.. هترتاحي ازاي و انتي بنت بنوت.. اااااه.. براحه يا بت. ايوا كدا ريحي كسي على الهادي..
انا : اهو يا لبوة يا ام كس واسع وطيز واسعه.. اهو يا واسعه لساني احلى ولا لسان سيد اخوكي يا متناكة....
زنوبه : اه يا شرموطه عرفتي كل حاجه.. لا سيد بيقرف جته نيله.. الحسي يا بت.. عايزه دكر دلوقتي يا ولاد.. اووووووف.. ادعكي جامد يا نوسه عايزه اجيبهم.. اااااااااااااااااااه... استنى.. مش عايزه اجيب دلوقتي.. نجيب سوي زي ما عملنا الأول.. بس استنى افشخ كسك
انا : قومي يا شرموطه فرجيني..
زنوبه : ما تجيبي بزازك دي بت وتاخدي بزازي..
انا :احا يا متناكة.. عينك فيهم انتي و الناس كلها هيفرقعوا..
اخرك تدلعي بيهم في ايدك و بوقك.. و تبوسي ايدي كمان.. شوفي كام واحد نفسه يلمسهم بس..
قامت البت هجمت على بزازي. تعصر فيهم و تمص وتلحس تتف على الحلمات و تمص تاني.. بتشفط بزازي في بوقها..
انا : اااااه براحه يا بت على بزازي مش عايزه اتعبهم.. اووووووف.. ايوا كدا الحسي و مصي على الهادي يا لبوه.. امسكي براحه كدا... ااااه اوووف يا بزي..
نزلت لتحت تلحس بطني و تعصر بزازي بايدها.. وصلت لشعر قبة كسي شعرتي يعني.. بدأت تشد الشعر بشفايفها. و تقرص حلمات بزي.. نزلت لكسي من أوله عند راس كسي كدا الزنبور. و بدأت تمص فيه.. جسمي ارتعش.. نزلت تفتح شفايف كسي بلسانها.. و تلحس اللي نزل من كسي على الشفايف.. و آخر كسي من تحت بدأت تشفط اللي بينزل من كسي.. نزلت على خرم طيزي.
زنوبه : الحلو دا اللي داق الزب.. لازم ادوقه لساني.. يا متناكة تتناكي في طيزك من غير ما تقولي.. طب خدي البعبوص دا..
انا : اااااه براحه يا بت انا لسه مش متعوده ولا واسعة يا واسعه.. اااااه اووووووف اه العبي بصباع كدا والحسي كسي..
زنوبه : افتحك يا بت و نشتغل مع بعض..
انا : لا يا ختي.. انا عايزه افضل كدا..
زنوبه : افتحك و تاخدي نص الفلوس بتاع حازم
انا : قلتلك لا. لو هتفتح مش هيكفيني اقل من متين جنيه..
زنوبه : يعني لو فيه حد يدفع كدا توافقي..
انا : افكر.. يلا ركزي يا متناكة...
زنوبه : لو تفتحي مخك معايا هنلعب بالفلوس لعب.. انا هشوف الزبون اللي يقدر فتحك يا بت..
انا : ااااه ايوا كدا... الحسي وبعدين نتكلم. اووووووف بعبصي قوي.. دخلي صباعك لاخره طيزي بتاكل فيا.. ااااااه.. ااااه.. هموت مش قادرة.. قربت اجيبهم.. يلا..
قامت وعملت مقص معايا. رجلينا بين بعض كسي على كسها وايدي ممدوده لكسها و ايدها على كسي.. وبدأنا ننيك بعض كدا... اووووووف احوووو ادعكي معايا يا بت.. وانا اقولها اهو.. اااااه اااااه.. كسي بيرزع كسها و كسها بيرزع في كسي و وندعك قوي.. اااااااااااااااااااه ا حوووو اووووووف... يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه.. اووووووف اممممم اححححح... نزلنا احنا الاتنين مع بعض و اترميت انا وهي على السرير من التعب..
نكمل الجزء الجاي... :wave::wave::wave:
👌👌👌 الجزء السابع 👌👌👌
بعد ما ريحنا بعض انا و زنوبه النوم خدنا و نمنا و نسينا نفسنا واحنا نايمين عريانين..
صحيت الصبح على خبط الباب و قدريه بتصحينا.
قدريه : قومي يا أختي انت وهي استروا نفسكم.
انا : ايه دا فيه ايه..
قدريه : صحي اختك والبسوا. الباب بيخبط.. كنتوا بتعملوا ايه يا شراميط انتوا.. (وضحكت)
قومت زنوبه و لبسنا.. قدريه فتحت الباب.. لقينا حد من القهوة بيقول فيه تليفون لينا...
نزلت اشوف مين طالبنا في التليفون.. لقيت جيجي عايزه اروح ليها.. قلتلها على الظروف و ابويا وكدا.. قالت خلاص هستناكي بكرا.. و خلصت المكالمة و انا رايحه السكن لقيت امي جايه من بداية الطريق ومعاها سيد اخويا و جوز خالتي.. قابلتهم و سلمت على امي وسيد.. وجوز خالتي روح علشان تعبان من السفر طول الليل..
طلعنا فوق.. واخواتي سلموا عليهم..
امي : بصوا يا عيال.. دلوقتي ابوكم مات.. و ابوكم كان بيسرح وبيجيب قرش يسند المصاريف.. احنا كان المفروض نرفع قضيه بس صاحب العربيه قال نحل الموضوع ودي و ادفع التعويض علشان الراجل ما بروحش السجن و ممكن منخدش التعويض.. انا وافقت. وقلت احسن ما نلف في المحاكم.. الراجل دفع مبلغ حلو.. شوفوا انتوا عايزين تعملوا فيه ايه.. ناخد شقه إيجار طويل و نفرش براحتنا و لا يا سيد نسيب الفلوس نبقا نجهز بيها اخواتك.. اللي انتوا عايزينه نعمله..
انا : اللي انتي شيفاه صح يا أمه اعمليه.. هو احنا هنعرف قدك
زنوبه : لا كل واحد ياخد نصيبه. انا مش عايزه اتجوز..
قدريه : اللي تشوفيه يا امه
سيد : اخواتي بتجهزوا بالفلوس وانا اعمل ايه.. حقي فين. لا كل واحد ياخد حقه..
امي : يعني انت و زنوبه عايزين حقكم... حلو قوي. بس بعد كدا كل حاجه بالحساب.. اكل وشرب و إيجار.. و انتي يا نوسه و قدريه هشيل فلوسكم معايا في البوسته..
قسمنا الفلوس.. زنوبه اخدت فلوسها و سيد اخد فلوسه..
عدي اليوم وصحينا تاني يوم امي نزلت و قدريه نزلت و زنوبه نزلت وفضل سيد.. وانا قمت اروق المطرح.. صحيت سيد يفطر و يروح المغسله لشغله... قالي مش رايح.. وانا بصحيه اتقلب لقيت زبه واقف.. الواد زبه طويل.. و واقف زي الحديده.. حسيت كسي بياكل فيا... بصيت على الباب لقيته مقفول.. نزلت لتحت عند فرشته على ركبتي.. رفعت الجلابية بتاعته وانا بتابع وشه. اشوفه صحي ولا ايه.. لقيته مش لابس لباس. بيوضه ظاهره رفعت الجلابية شويه وشفت زبه. قمحي طويل وعروقه ظاهره فيه.... مش قادرة امسك نفسي.. لو صحي هعمل ايه.. قعدت افكر اوقعه ازاي.. الطريقه.. عقلي وقف عن التفكير.. بس انا جسمي بياكل فيا.. ياريت مكنتش عرفت حاجه عن الجنس. بداية الجنس فيها الشهوة عاليه قوي..
قلت لنفسي اصبر لغاية ما افكر في طريقه.. بس انا تعبانه دلوقتي اعمل ايه.. فكرت في سمير.. طلعت ادور عليه قدام السكن وفوق السطح مش موجود.. فكرت في حازم بس اكيد في المدرسه.. رجلي سحبتني في طريق مدام جيجي.. ركبت و وصلت لأول شارع العمارة.. لقيت الراجل البواب قاعد .. فكرت فيه بس خفت ليفتحني.. سلمت عليه
انا : هو مدام جيجي فوق يا عم سعد
سعد : ايوا يا لهطة القشطه.. ولو مش موجوده نوجدها لجل عيونك يا قمر
انا : تسلم عيونك يا عم سعد. ايه الكلام الحلو دا كله.
سعد : الحلو للحلو يا وردة مفتحه.
انا : يسلملي لسانك يا عم سعد.. اروح انا بقا علشان اشوف المدام
سعد : استنى يا قشطه اركبك الاسانسير..
انا : لا يا خويا انا بخاف من البتاع دا..
سعد : متخافيش يا قمر الليالي.. هركب معاكي..
انا : ماشي يا عم سعد..
مشيت قدامه ادلع واهز جسمي وهو ماشي ورايا فاتح بوقه.. وصلنا للباب جه لزق فيا بحجة انه بيفتح الباب حسيت بزبه واقف... الاسانسير كان فوق و هو طلبه.
انا : ايه يا عم سعد.. هو هيتاخر. ( وضحكت)
سعد : لا نازل اهو يا بدر البدور.. ما تيجي نطلع فوق السطح نقعد شويه عقبال ما ست جيجي تصحى من النوم. انت جايه بدري قوي..
انا : لا يا اخويا.. انت مفكرني عبيطه.. دا احنا لسه هنا ولازق فيا..
سعد : يا بت متخافيش.. هديلك اتنين جنيه حته واحده و نقعد عشر دقايق..
انا : وجاي على نفسك ليه. اتنين جنيه مره واحده..
سعد : انتي عايزه كام يا بدر البدور
انا : لا يا عم انا مليش في الكلام البطال دا
سعد : بطال ايه.. احنا هنقعد بس مع بعض وننزل..
انا : خلاص هاخد خمسه جنيه
سعد : يالهوي.. خمسه جنيه حتة واحده.. ليه.. دا احنا هنقعد زي ما احنا كدا..
انا : خمسة جنيه و مش هخليك تندم..
سعد : صحيح يا بت..
انا : هتشوف بعينك..
سعد : خلاص اتفقنا.. تاخدي مني الفلوس واحنا نازلين
انا : لا يا اخويا. تكونش مفكرني عيلة صغيره تضحك عليا بالكلام.. الفلوس الأول..
سعد : ماشي يا قشطه.. خدي يا بت. لسه واخدها من شقه شهريه.
انا : ما عندك شقق بالكوم يا عم سعد.. فك عن نفسك.
نزل الاسانسير و دخلت ودخل و رايا.. قفل الباب و لزق فيا من ورا ولف ايده على صدري..
سعد : يخرب بيت صدرك يا بت. دا صدر مره مش بنت بنوت..
انا : ما تهدي يا خويا بدل ما حد يشوفنا في اي دور.. أصبر.. و امسك الخشب كدا وانت بتتكلم..
سعد : مش قادر يا بت. جسمك ملبن وانا متجوز عقربه..
بدأ يمسك صدري جامد.. ايده ناشفه. زبه داخل بين طيزي من فوق الجلابية...
انا : براحه يا خويا لتعورني. انت شادد حيلك عليا ليه..
سعد : هموت يا بت دا انت ملبن قوي..
وصلنا لآخر دور.. طلعنا السلم لفوق السطح. ودخلني اوضه فيها مرتبه على الأرض.. قفل الباب و ولع النور..
انا : الاتفاق نور يا عم سعيد.. انا بنت بنوت.. ملكش عندي اكتر من كدا.. هريحك بس مش هتدخل البتاع دا.. هو واقف كدا ليه ورافع الجلابية. (وضحكت)
سعد : يا بت هو انا مجنون علشان ادخل في كسك.. وريني يا بت القشطه دي..
قرب مني يمسكني ادلعت عليه وجريت على المرتبه و اترميت عليها.. شديت الجلابية عن رجلي.. فتح بوقه و يبلع ريقه
انا : كدا حلو يا عم سعد. كفايه عليك كدا....
قلع الجلابية زي المجنون. جسمه اسمر معضل مشعر. نزل اللباس و الصديري وبقا ملط ونزل على المرتبه ومسك رجلي و قعد يحسس عليها ويرفع الجلابية بتاعتي ونزل لحس في رجلي و فخدي و ايده دخلت للكلوت عند كسي.. قعد يدعك و هو بيبوس فخادي.. رفع الجلابية على بطني و بدا يقلعني الكلوت.. اول ما شاف كسي اتجنن..
: رفع ضهري و قلعني الجلابية خالص اول ماشاف بزازي الكبيره المشدوده انجن و نزل يعصر فيهم كأنه اول مره يشوف نتايه قدامه.. و نزل بوشه يلحس ويمص بعنف
انا : ااااه براحه يا راجل.. انت ماسك جاموسه تحت ايدك.. خلي عندك نظر.. براحه عليا.... اااه اوووف ايوا كدا خليك حنين..
سعد : مش مروقه حالك ليه يا قشطه. اشحال ما امك نتافه..
انا : يا راجل بقولك بنت بنوت ودا سلو بلدنا. لو مش عاجبك. كل حي يروح لحاله..
سعد : دا انتي تعجبي الجن يا بت.. انا بس استغربت.. بس فهمت دلوقتي..
قعد يبدل على بزازي و يشفط الحلمات بالبز.. اول مره حد يمص ليا بالشكل دا. شكله محروم.. ونزل على بطني و قرب من كسي وبدأ يدعك بصوابعه..
انا : بتعرف تلحس يا راجل ولا مجربتش..
سعد : اتفرجت عليه في الصور مع واحد بلدياتي جاي من العراق.. بس مجربتش.. هي مراتي دي مره اصلا.
انا : طب يلا جرب..
سعد : طب قومي اشطفي كسك من الكوز دا..
قمت قعدت كأني في دورة مايه و مسكت الكوز كأني بشطف كسي بعد ما افك زنقتي و امسك شفايفي و ابص عليه و هو قاعد يدعك في زبه.. زبه اسمر و رفيع ومش طويل. راسه حمرا تخينه شويه..
سعد : يلا يا بت كفايه..
انا : ينيلك انت مستعجل ليه..
قمت و لفيت واديته طيزي وهو هيتجنن.. رحت اتدلع وانا ماشيه.. قام شادد ايدي و رماني على المرتبه و فتح رجلي و نزل زي المحنون يلحس..
انا : آآآآآآه اوووف.. براحه يا راجل هتعور كسي.. اووووووف اخخخخ.. لا متدخلش لسانك.. اوعي.. الحس من برا.. ايوا كدا..
آآآآآآه كمان.. الحس اااااه..
سعد : عايزك تمصي زبي.. قلتي ايه..
انا : وماله يا خويا. انت دافع فلوس و انا وعدتك و لازم اوفي. قوم اشطف زبك..
قام غسل زبه.. وجه نام على ضهره.. مسكت زبه ادعك فيه.. وهو مغمض عينه.. و نزلت بلساني الحس زبه وراسه و بدأت ادخله في بوقي واحده واحده.. راس زبه حلوه و ناعمه و زبه مش كبير.. بدأت الحس وادعك بيوضه و هو هيتجنن و صوته بيزيد..
سعد : كفايه انا هجيب لبنى يا بت..
انا : خلاص اهو.. عايز ايه تاني قبل ما تجيب لبنك..
سعد : احك في طيزك وانتي نايمه على بطنك. و لغايه ما انزل لبنى..
انا : انت علشان جدع معايا.. هخليك تنيكني في طيزي.. ايه رايك..
سعد : معقول.. هتستحملي يا بت الخلفاوي
انا : ما انت هتنيك براحه....
سعد : طب لفي واديني طيزك يا بت..
انا : بس براحه.. و تف علي خرمي الأول او الحس و بعبص.. بتعرف ولا بلاش..
سعد : الا بعرف.. طبعا بعرف. دا انا ياما نكت خولات.. اعمل ايه. غصب عني.. متجوز دكر
فلقست طيزي و بدا يتف ويلعب بصوابعه و يدخل صباع و يبعبص فيا.. ويدخل التاني.. صباعين في طيزي..
انا : آآآآآآه كفايه يلا دخل زبك..
قام يدخل زبه.. راسه كبيره.. بدأ يضغط قوي.. الدخول صعب لكن لذيذ. دخل راسه و خرمي على اخره.. بدأ يدخل زبه واحده واحده..
انا : اووووووف يخرب بيتك زبك سخن قوي اوووف على كدا. ااااه براحة بقا دخل براحه.. اااااااااااااااااااه نيك بقا على مهلك.. اووووووف..
سعد : اااه يا بت.. طيزك حلوه.. انتي كنتي فين من زمان انا زبي موقفش كدا من زمان.. ااااه طيزك ملبن يابت.. احوووو ياولاد..
انا : اااه زبك ناشف قوي.. ارزع براحه بت راجل.. اووووووف ايوا كدا.. ااااه اوووف.. ادعك في كسي من تحت.. ايوا كدا ادعك جامد..
سعد : كسك شهد يا بت لولا انك عزرا كنت غرقت كسك لبن.. اووووووف على طيزك..
نيمني على بطني و نام فوقي وزبه في طيزي و مسك صدري من تحت وبدأ ينيك قوي.. قرب ينزل لبنه..
انا : اوووف براحه يا راجل على بزازي.. انت اول مره تمسك صدر. براحه اااااه.. اااااه.. شكلك هتنزل اووووووف..
سعد : اه يا متناكة مش قادر املك نفسي.. اااااااااااااااااااه هجيب يا بت انزلهم فين
انا : اخخخخ برا طيزي اوعي تنزل جوا..
سعد : هطلع اهو.. اااااااااااااااااااه ااااه احح
انا : يخرب بيتك ااااه غرقت طيزي.. كل دا لبن.. امسح بقا علشان انزل لستي جيجي بدل ما تشم الريحه..
مسك اللباس بتاعه يمسح بيه و قمت شطفت طيزي و كملت مسح و نزلنا.. وقف الاسانسير عند شقة جيجي و نزل
مسكت الخمسه جنيه و حطيتها في جيبي و فرحت.. بس انا لسه هايجه الخول نزل بسرعة.. طيزي حاسه اني عايزه اعمل حمام..
ضربت الجرس و استنيت حد يرد.. ضربت تاني..
فتحت جيجي و شكلها كانت متسربعه و عرقانه.. لابسه الروب وشكله من غير حاجه تحته.
جيجي : ازيك يا نوسه ادخلي.. ايه اللي جابك مش قلتي مش جايه..
انا : لو مش فاضيه اجيلك يوم تاني
جيجي : لا تعالي دا انتي جيتي في وقتك..
دخلت وهي قفلت الباب و دخلت ورايا..
انا : عايزه تعملي ايه يا ستي
جيجي : لا تعملي ايه.. تعالي معايا الأول..
شدتني في أيدي على اوضه النوم.. وانا داخله سامعه أصوات آهات و أصوات غريبه.. دخلت وراها لقيت التلفزيون شغال و الصدمه بقا.. لقيت ناس عريانه علل التلفزيون.. اتسمرت مكاني.. هو دا السكس اللي زنوبه قالت عليه.. فتحت بوقي و بتفرج.. فوقت على صوت ستي جيجي وهي بتنده عليا.. ببص لقيتها نايمه على السرير. فاتحه الروب و ملط قدامي.. اتصدمت اكتر..
جيجي : تعالي يا بت هنا اتفرجي جمبي.. مش قلتلك هدلعك
انا : ايه دا يا ستي.. مين دول..
جيجي : دا الفديو يا بت.. ودا سكس.. اول مره تشوفيه..
انا : اه اول مره.. دول عريانين خالص..
جيجي تعالي بقا اتفرجي
رحت على طرف السرير.. وقعدت تحت رجلها..
جيجي : تعال يا بت اطلعي جمبي هنا..
انا : ميصحش يا ستي..
جيجي : اسمعي الكلام..
طلعت نمت جمبها على السرير و قعدت اتفرج.. نزلت غيرت الشريط.. اللي كان فيه اتنين رجاله مع واحده واحد راكب فوقها و التاني بتمص له.. شغلت الشريط.. اتصدمت.. اتنين ستات مع بعض.. واحده نازله لحس في كس التانيه
رجعت و قفت جمب السرير. وخلعت الروب و بقت عريانه خالص.. و نامت جمبي..
جيجي : ايه رايك يا بت يا نوسه.
انا : ستات مع بعض ازاي يا ستي..
جيجي: عادي يا بت.. برا كدا و هنا برضو..
انا عملت عبيطه..
انا : معقول هنا فيه الكلام ده.
جيجي : اه موجود كل حاجه.. ايه رايك..
انا : حلوين يا ستي.. الناس بتوع برا دول حلوين قوي..
جيجي : يعني لو قدامك واحده تحبي تعملي معاها كدا.
انا : انا معرفش اعمل الحاجات دي..
جيجي : تتعلمي هي محتاجه مدرسه.. تقلدي بس..
انا : معرفش هعرف ولا ايه..
جيجي : طب يلا علشان تساعديني في الحمام زي المره اللي فاتت..
انا : حاضر يا ستي..
سبقتها على الحمام وجهزت كل حاجه.. لاقيتها داخله عريانه و معاها فوطه كبيره.. و بتقفل الحمام من جوا.. داخله عريانه و صدرها الكبير سابق خطوتها و كسها مدفون وسط فخادها. لفت وحطت الفوطه و ظهرت أضخم طيز شفتها في حياتي نفسي ادفن وشي بين الطيز دي.. يا ترى هيحصل ولا توقعي مش صح.. قربت مني وعنيها مركزه في عيني كأنها بتشوف الإعجاب موجود ولا ايه وانا عيوني فضحتني.. ابتسمت وانا ببص على جسمها..
جيجي : تقلعي هدومك احسن و تاخدي الحمام معايا بدل ما هدومك تتبل مايه.. و متخافيش أحنا لوحدنا احمد سافر من امبارح الصبح....
انا : ميصحش يا ستي.. هو العين تعلي على الحاجب..
جيجي : اسمعي الكلام.. مش عايزه اقعد اقولك الكلمه دي تاني..
انا : مكسوفه يا ستي..
جيجي : خلاص اطلعي برا و اقفلي و روحي بيتكم.. ومش عايزه اشوفك تاني..
انا : لا يا ستي. حقك عليا.. دا انا خدامتك و تحت رجليكي.. انا بس مكسوفه ان مش مروقه حالي..
جيجي : طب انا كمان اهو مش مروقه و مستنيه امك. وبعدين انا مش مكسوفه و المره اللي فاتت كنت اكتر من كدا.. استني انا هقلعك انا
قربت مني و بدأت تقلعني الجلابية و انا مكسوفه و وشي في الأرض.. و جايه تنزل الكلوت مسكت ايدها.. فتحت عنيها ليا بغضب.. سبت ايدي.. وهي عنيها منزلتش من على صدري..
نزلت الكلوت بتاعي و شدت شعر كسي..
جيجي : باب النجار مخلع..
انا : اعمل ايه في امي بقا.. قلتلها.. قالت مفيش نتف للبنات قبل الجواز
جيجي : وانتي مكسوفه ليه يا بت.. ما حلو اهو. تعرفي لولا جوزي مش هشيله.. والمره اللي فاتت ما انتي شفتي.. كان شعر جسمي عامل ازاي.. بس ايه يا بت صدرك احمر كدا ليه.. انتي حد ضاربك عليه.. صدرك حلو يا مضروبه و مشدود شده نار..
انا : هو فيه زي حلاوتك يا ستي.. احنا نروح فين بس جمب حلاوتك..
جيجي : يعني جسمي عجبك يا بت.
انا : طبعا ياستي دا يعجب الجن.. يلا بقا علشان الحمام.
مسكت ايدها ودخلت معاها البانيو و انا فرحانه. اول مره ادخل.. جيت اجيب الليفه و الشامبو. الليفه وقعت في المايه.. نزلت اوطى اجيبها لقيتها حطت ايدها على ضهري.. وانا موطيه..
جيجي : طيزك صغيره بس حلوه يا بت. مدوره و مرفوعه..
انا : انتي الاحلى يا ستي.. هو فيه زي جسمك.
جيجي : كلامك سكر يا بت انا شكلي هحبك.. ولو سمعتي الكلام هبسطك خااص و هيبقا سري معاكي.. ايه رايك..
انا : انا مليش رأي يا ستي. انا خدامتك وتحت رجليكي.. اللي تؤمري بيه انفذه
جيجي : شاطره يا بت.. يلا بقا وريني ايدك الحلوه دي و ادعكي جسمي.. الجو حر و عرقت وانا بتفرج على الفديو.. عجبك
انا : دا عالم تاني يا ستي.. احنا فين وهما فين.. بس حلوين قوي..
جيجي : طب يلا وريني شطارتك.
رغيت الصابون على الليفه الناعمه.. و هي رفعت دراعتها و بدأت اغسل تحت باطها.. الشعر بدأ يظهر فيه.. بدأت ادعك الباط التاني و عنيها مركزه على بزازي.. بدأت ادعك دراعتها الطريه المليانه.. وابص في عنيها بشوف شهوة ناحيتي و عينها على كسي.. مسكت ايدي و حطيتها على صدرها الكبير. فهمت.. بدأت ادعك فيه وارفع بأيد و اغسل تحته واغسل بين البزاز و اغسل البزاز من الجنب.. مسكت ايدي و حطيتها على الحلمات.. عملت ان الليفه وقعت علشان المس الحلمات الكبيره الواقفه دي... نزلت اعمل اني هجيب الليفه..
جيجي : سيبك منها الوقتي يا نوسه.. ادعكي بايدك..
ما صدقت.. قعدت ادعك في صدرها و الحلمات.. مسكت ايدي التانيه و حطيتها على البز التاني.. و خدتني و نزلت قعدت في المايه.. و فتحت رجليها وانا قعدت بين رجليها و بدأت أدعك بأيدي الاتنين.. غمضت عنيها و رفعت دراعاتها لورا..
جيجي : ايوا كدا يا نوسه ادعكي حلو.. ااااه ايوا.. ايدك حلوه يابت..
بدأت تهيج و حطت ايدها على كسها وبدأت تدعك و انا بعصر بزازها اكتر.... بدأ صوتها يكون أعلى نسيت نفسها مسكت ايدي و نزلتها على بطنها و نزلت لتحت.. وصلت ايدي لكسها..
جيجي : نضفي هنا يا بت.. ادعكي جامد.. ااااااه ادعكي قوي.. اغسلي كويس.. اووووووف..
مدت ايدها لصدري ارتعش جسمي و عملت مخضوضه.. فتحت عنيها وبصوت عالي..
جيجي: فيه ايه يا بت ما تفهمي بقا..
انا : افهم ايه يا ستي..
مسكت صدري تاني وشدتني عليها وشها في وسط صدري.. بدأت تدعك فيه جامد. بعنف و ايدها من تحت دخلت بين رجليا وبدأت تدعك في كسي.. وانا تعبت من حركات ايديها على كسي.. بتعصر زنبوري بين صوابعها
جيجي : فهمتي يا بت ولا هتستعبطي..
انا : اااه فهمت يا ستي.. اااه براحه..
جيجي : هيجانه يا بت.. انتي مفكره اني مش عارفه انك جايه علشان اللي حصل المره اللي فاتت..
انا : اللي تشوفيه يا ستي..
جيجي : صح يا بت ولا لأ.. و المره اللي فاتت وقعتي الليفه بمزاجك.. قولي
انا : انا اسفه يا ستي.. صح
جيجي : طب قومي ورايا يا متناكة على الاوضه..
انا : امرك يا ستي..
كلامها خوفني مع طريقتها.. يا ترى هتعمل معايا ايه.. اتضايقت اني عملت كدا ولا عايزه..
شدتني من شعر كسي وراها وانا هموت من الوجع.. بس طيزها قدامي مش معقوله من حلاوتها نفسي ادفن وشي بينها..
دخلنا الاوضه و رمتني على السرير.. وشغلت الفديو على واحده ست مع بنت صغيره.. و الست واقفه و البنت تحت رجلها زي الكلبه بتلحس رجلها و كل ما تقرب من كس الست تضربها برجلها.. و جت نامت جمبي و حست بخوفي منها.. خدتني في حضنها
جيجي : انتي خايفه مني يا نوسه..
انا : ابدا يا ستي بس خايفه لتكوني زعلتي مني..
جيجي : ابدا يا نوسه.. تعرفي لولا احمد كان هنا.. كنت كملت معاكي في الحمام.. و ياريتني كملت بلا خيبه..
انا : يعني مش متضايقه يا ستي..
جيجي : لا وعايزه تجيلي علطول.. انا ارتحت ليكي.. و هدلعك بس لو طلعتي شاطره..
انا : تؤمري يا ستي وانا انفذ..
جيجي : لا انا هعملك..
و رجعت ضهري لورا و ركبت فوقي و نزلت بصدرها على صدري تدعك بزازي في بزازها.. وانا عيني على بزازها الكبيره.. بدأت احرك ايدي على صدرها و امسك صدري و احك معاها.. طلعت بز ناحية وشي و و انا فتحت بوقي وهي دخلت بزها فيه.. بدأت امص و أشد الحلمة في بوقي و هي تدعك في بزازي.. حطت البز التاني و قعدت امص والحس فيه وهي هاجت على الآخر....
جيجي : مصي يا بت قوي.. اااااه هموت يا نوسه.. مصي بزازي.. اووووووف.. بزازك حلوه يا بت.... اااااااااااااااااااه
شالت بزازها و نزلت تمص شفايفي و تبوس و ايدها على كسي تدعك فيه.. نزلت على بزازي تمص وتلحس فيهم و تعض الحلمات..
انا : ااااه ااااه عجبوكي يا ستي.. اووووووف..
جيجي : اه يا هايجه.. مالك يا بت احنا لسه في البدايه.
انا : مش قادره.. تعبانه خالص.. ااااه اووووووف
جيجي : طب اهدي.. قومي خدي دورك معايا. نفسك في ايه الأول..
انا : اللي تشوفيه يا ستي ( وضحكتك)
جيجي : قولي يا بت متتكسفيش..
انا : بصراحة يا ستي. جسمك من ورا حلو قوي..
جيجي : عارفه يا مضروبه. كله بيقول كدا.. عجباكي قوي..
انا : قوي يا ستي.. من اول مره شوفتك..
جيجي : هلف ليكي و وريني شطارتك..
لفت طيزها ليا و فلقست و لما طيزها انفتحت قدامي بقت اكبر و أعلى.. عريضه و كبيره و مدوره.. بدأت احسس عليها
وادعك فيها قوي وهي تئن.. بدأت ابوس فيها و اطلع لساني والحس كل فردة لوحدها و وصلت لآخر ضهرها ونزلت بلساني بين فلقتين طيزها واحده واحده وهي تصرخ.. وصلت الخرم و بدأت ابوس فيه احمر زي الورد وباين انه اتناك قبل كدا. بدأت اطلع لساني والفه حوالين الخرم وهي تصرخ اكتر... بدأت الحس الخرم وادخل لساني جوا.. وهي تشد اطيازها و تفتحهم و انا ادخل لساني..
جيجي : آآآآآآه يخرب عقلك.. انتي مش اول مره يا بت تعملي كدا.. دخلي لسانك قوي ولينا كلام بعدين.. اووووووف الحسي طيزي يا بت.. اسرع يا شرموطه.. دا انتي طلعتي حكايه.. ااااااه طلعي لسانك وحطي صباعك و الحسي كس ستك يا بت يلا..
طلعت لساني ودخلت صباعي دخل بسهوله.. و بدأت الحس كسها اللي غرقان و مبطرخ زي ما بيقولوا. بدأت ادخل لساني بين شفايف كسها وهي ترجع بطيزها.. فهمت انها عايزه ادخل لساني.. بدأت ادخل لساني جوا كسها وسط عسل كسها..
جيجي : آآآآآآه هموت منك يا نوسه يخرب عقلك.. موقفه بعبصه ليه يا بت.. بعبصي طيزي.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا.. انا محرومه.. ااااح ااااح ااااح. اووووووف كفايه.. وتعالي لفي يا متناكة..
انا: امرك يا ستي..
لفيت طيزي ليها وهي قعدت ورايا..
جيجي : شعر طيزك حلو يا بت زي امك.. بت.. خرمك دا مش طبيعي.. انتي خدتي من ورا..
انا : لا يا ستي هو كدا..
جيجي : برضو بتكذب على ستك يا وسخه..
انا : اسفه يا ستي.. مستكفنيش..
جيجي : ماشي.. دلوقتي نعرف كل حاجه..
بدأت تضرب طيزي بكف ايدها على خفيف و نزلت بوشها بين طيزي و اول مره احس باللحس بالطريقه دي.. بتلعب لسانها بسرعه كبيره قوي.. و تدخل لسانها بشكل غريب.. بدأت تدعك في كسي ببطن ايدها و لسانها بيغوص جوا طيزي.. دخلت صوابع جوا طيزي.. وبدأت تلحس وتشد شعر كسي بشفايفها.
انا: آآآآآآه براحه يا ستي انا بجيب بسرعة.. اووووووف ياا لهوي.. كمان يا ستي.. اااااااااااااااااااه اااااه اااااه هجيب هجيب.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه..
نزلت و تعبت و اترميت على بطني وهي طلعت حطت كسها على طيزي و بدأت تدعك فيه. كأنها بتنيك طيزي..
جيجي : اوووف.. لحمك حلو يا بت على كسي.. اووووووف اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اهم اهم اهم احااااااااااا آآآآآآه
نزلت و نامت جمبي على السرير...
نكمل الجزء الجاي... :wave::wave::wave::wave:
👌👌👌الجزء الثامن 👌👌👌
بعد ما خلصت مع جيجي دخلت نضفت البيت و اديتني خمسه جنيه ليا و أجرة الشغل.. و نزلت فرحانه بالفلوس اللي اخدتها من سعد و جيجي...
كان الوقت بعد الضهر و البلد زحمه. ركبت أتوبيس زحمه موت.. وقفت طبعا لاني ملقتش مكان اقعد.. وطبعا اتهريت بعبصه و تقفيش و حشر ازبار في طيزي من الشباب و الرجاله.. بس كنت فرحانه بنفسي اني قادره اهيج كل دول.. مع ان لبسي مش حلو و مش مظبطه حالي..
روحت على المطرح عندنا.. دخلت الاوضه ملقتش سيد فيها.. قلت ممكن يكون عند عند سماح.. خبطت على سماح سألت عليه ملقتوش هناك.. قلت ممكن يكون فوق السطح.. طلعت ادور عليه علشان يروح لخالته يجيب طلبات للطبيخ..
طلعت و بصيت مش فوق.. و انا نازله سمعت صوت طالع من الاوضه.. قربت واحده واحده.. اتصدمت سمير مع سيد...
سمير : خلص يا سيد علشان اخد دوري.. الوفت اتأخر و ممكن حد يجي.. اااااه.. براحه طيزي بتوجعني.. طلع زبك وتف على طيزي..
سيد : برضو مستعجل.. اصبر.. انا قربت اجيب..
سمير : اااه زبك ناشف قوي يا سيد.. اووووووف.. هموت..
سيد : طيزك حلو بت متناك انت.... اووووووف.. اااااه ااااه
هنزل يا سمير.. هنزل في طيزك المره دي..
سمير : اااااه نزل نزل.. اووووووف اااااااااااي اااااي..
اتصدمت و قعدت افكر.. ادخل عليهم ولا ايه.. جه في بالي اني استنى لما سمير ينيك سيد.. وادخل و امسك عليه الموضوع..
سمير : يلا يا سيد..
سيد : مدخلش علطول.. بعبص الأول..
سمير : ما انت لو بتلحس طيزي.. كنت هلحس لك طيزك.
سيد : طب الحس وانا هلحس ليك المره الجايه..
سمير : زي المره اللي فاتت.. و ضحكت عليا..
سيد : و النعمة المره الجايه هلحس طيزك.. يلا بقا..
سامعه صوت سيد وهو متكيف و هايج من لحس سمير له..
سمير : احح دخل لسانك بقا علشان خاطري و النعمه انا غاسل طيزي.. اووووووف.. ايوا كدا.. بعبص وانت بتلحس.. وسع خرمي بصباعك.. اووووووف اح اح اح ااااه كمان دخل صباعك التاني.. اووووووف احح.. قوم بقا نيكني..
و سمير بدأ فعلا ينيك فيه و سيد بيتوجع من دخول زبه.... سبتهم دقيقه.. و دخلت عليهم فجأة..
انا : يا لهوي.. بتعملوا ايه يا خولات يا ولاد الوسخه..
اه يا متناك.. بتتناك يا سيد..
سيد : والنعمة احنا بنلعب بس يا نوسه.... مش هتتكرر تاني..
سمير : سماح يا نوسه المره دي.. احنا كنا بنلعب بس...
انا : اسكت يا عرص انت وهو.. اخرسوا خالص.. كملوا اللي كنتوا بتعملوه..
سيد : احنا كنا بنلعب.. الموضوع كله لعب..
سمير : اه يا نوسه.. دا لعب عيال...
انا : هتكمل يا خول انت وهو ولا ألم عليكم الناس..
سيد : لا خلاص ابوس رجلك.. كمل يا سمير يلا...
سمير : مش هعرف.. بتاعي نام خالص..
انا : مص زب سمير يا خول..
سيد : حاضر..
بدأ يمص زب سمير.. و زب سمير مش عايز يقف من الخوف..
انا : نايم ليه يا علق.. بقيت بتتناك بس.. ولا مفكر اني مسمعتش و سيد بينيك... انزل تحت يا خول انت...
لبس سمير و نزل جري...
انا : انا هقول لأمك الكلام ده علشان تعرف ان ابنها بيتناك..
سيد : لا ابوس رجلك متقوليش.. بلاش تفضحيني يا نوسه..
انا : والمقابل ايه بقا..
سيد : اللي انتي عايزاه.. انا تحت امرك..
انا : شوف بقا لما يتقال عليك خول قدام الناس دي تسوي ايه..
سيد : انا اخوكي يا نوسه.. مينفعش تفضحيني..
انا : طب قوم استر طيزك يا خول وتعال ورايا تحت..
نزلت و انا فرحانه.. اني قدرت امسك عليهم حاجه هما الاتنين.
شويه و نزل و عينه في الأرض...
انا : بص يا خول انت.. بكرا انا معنديش شغل.. لو عرفت تاخد اجازه من الشغل يبقا احسن.. او لو رحت تعمل نفسك عيان او زعلان و ترجع علطول..
سيد : حاضر.. هنزل اقول لصاحب المغسلة اني مش جاي...
انا : وروح هات الطلبات من عند خالتك..
سيد : حاضر..
راح سيد وانا قعدت افكر.. مبسوطه اني هخليه زي الخاتم في صباعي....
عدي اليوم عادي و نمنا و صحينا كل واحده راحت شغلها و امي وصتني على شغل البيت سيد نايم.... خلصت تنضيف للبيت. و رحت عند فرشته.. نايم في سابع نومه.. وبرضو زبه واقف.. رحت قفلت الباب كويس.. و نزلت جمب فرشته.. مسكت زبه من فوق الجلابية.. صحي..
سيد : فيه ايه يا نوسه..
انا : مفيش يا خول انت.. اصحى.. زبك قايم ليه كدا.. هو الخولات زبهم بيقف كدا..
و فضلت ماسكه زبه.. احرك ايدي عليه من فوق الجلابية..
سيد :ما قلتلك دا كان لعب عيال.. وبعدين انا وافقت علشان انيكه..
انا : طب قوم اقلع هدومك وريني طيزك.. اشوف مره ولا اكتر..
سيد : خلاص يا نوسه بقا و النعمه ما هعمل كدا تاني..
انا : قوم يا خول يلا.. وبعد كدا الكلمه اللي اقولها تتنفذ علطول
سيد : حاضر..
قام سيد و قلع الجلابية و نزل اللباس.. وبدأت طيزه تظهر.. طيزه زي طيز زنوبه بس لونها قمحي. خليته يفلقس قدامي.. منظر طيزه و خرم طيزه عليه شعر خفيف خالص.. بس واضح انه اتناك لما شبع نياكة..
دخلت ايدي على طيزه وبدأت ادعك خرمه..
انا : بقا دي مره واحده يا خول.. دا انت اتنكت كتير قبل كدا..
سيد : لا مرتين بس..
انا: بتكذب برضو يا بن الوسخه..
سيد : خلاص اخر مره.. اه اتنكت كتير..
انا : امممم.. و بتحب تتناك اكتر ولا تنيك..
سيد : بصراحه الاتنين....
بدأت ادعك في خرمه.. و احط صباعي في بوقي ابله و ارجع لخرمه تاني.. بدأت ادخل صباعي في طيزه....
سيد : اااه بلاش يا نوسه.. مينفعش واحده تعمل كدا معايا..
انا : لكن ينفع تتناك من سمير الأهبل يا خول....
سيد : خلاص بقا لحد يسمع.. وطي صوتك.. ما كل عيال الحتة كدا..
انا : مين اول واحد ناكك في طيزك الكبيره دي يا واد..
سيد : لزومه ايه الكلام ده..
انا : تاني يا متناك.. مش قلتلك ترد من غير كلام يا واد انت..
سيد : انا خايف منك يا نوسه.. لتقولي لحد الكلام ده. وبعدين قاعدة تشتمي فيا من أمبارح..
انا : خلاص مش هشتم.. وبعدين مش هقول لحد.. بس بشرط اسمع الكلام و تقول كل حاجه..
سيد : ايوا كدا طمنيني.. بصي بقا اول حد عمل معايا كان صلاح صاحب المغسلة اللي انا شغال فيها.. لما بوظت شغل ونسيت المكوه عليه.. هددني وغصب عني وافقت..
انا : وبعدين؟
سيد : بقا كل ما يحتاج ينيكني.. ياخدني اوضه الغساله و ينيكني..
انا : ومين تاني..
سيد : بعد كدا لما هو سافر الصعيد فترة طويلة علشان عندهم مشاكل انا كنت محتاج اتناك قوي.. فكرت في سالم ابن خالتك. لانه كان قالي ان صاحب الشغل قفشه بيسرق و ناكه... قلت اقوله ننيك بعض.. و نكنا بعض.. بعد كدا سمير شافنا فوق.. و جرينا رجله في الموضوع. وعرفت بعد كدا ان محمود جوز سماح كان بينيك سمير لما شافه بيبص على سماح وهي في الحمام من تحت الباب و قفشه و هدده..
انا : وايه كمان اللي تعرفه عن سماح ومحمود
سيد : محمود مسيطر على سمير قوي.. وسمير ميقدرش يخبي عليه حاجه.. عرف اني بتناك من سمير و بنيكه.. اتفق معاه يقفشنا فوق.. و مره لقيته داخل علينا و هددني انا وهو و انا طبعا معرفش.. بس عرفت القصه كلها بعد كدا.. و ناكني..
انا : وبعدين..
سيد : مره اتفق معايا نتقابل عندهم في المطرح بعد ما سماح تسرح.. وعرفت ساعتها انه بيتناك.. بس مش من اي حد. و مرضاش يعمل كدا مع سمير علشان يفضل مسيطر عليه.. في اليوم دا خلاني انيكه ومره سماح رجعت و قفشتنا مع بعض.. كان يوم اسود..
انا : اسود ليه يا واد ايه اللي حصل..
سيد : من ساعتها و سماح بتهددنا احنا الاتنين.. و بتخليني اعملها كل حاجه.
انا : نمت معاها يا واد..
سيد : اااه.. بس بعد ما طردت محمود وقالتله انزل البلد لغاية ما انسى القرف بتاعك دا.. بس صعبه قوي.. بتحب تذل اللي معاها.. وانا اصلا مش بحبها.. و مره حاولت اني مرحش عندها هددتني و رحت في اليوم دا كانت متفقه مع امك تيجي..و طبت علينا.. و امك مسحت بيا الأرض.. و زنوبه كمان عرفت منها..
انا : و امك عملت معاك ايه بعد كدا..
سيد : معملتش حاجه..
انا : تاني يا متناك..
سيد : لا.. مقدرش اتكلم في الموضوع دا.. علشان خاطري..
انا : يعني انت مش واثق فيا.. ما انا ممكن بالكلام اللي قلته افضحك برضو.. قول متخفش..
سيد : امك طلبت مني ما اروحش هناك.. وقالت اللي انت عايزه اعمله معايا.. بس من غير ما تدخل زبك في كسي.. بتقول انها خايفه من الأمراض لان سماح بتتناك من كل الناس..
(بدأت افكر في الكلام.. يعني امي بتستعبط عليا وعارفه..).
انا : وانت نمت مع امك..
سيد : لا والنعمة.. عمري ما دخلت فيها.. دا لحس و مص و كدا..لعب يعني علشان تخليني مرحش لسماح..
انا : بتعرف تلحس يا واد حلو..
سيد : اه.. سماح علمتني كل حاجه.. زي ما علمت زنوبه.. و.....
انا : وايه يا واد.. سكت ليه..
سيد : و علمت قدريه.. اصل قدريه شافتنا مع بعض.. وهي قالت لازم تكسر عينها علشان متقولش لحد..
انا : وكمان قدريه.. يعني انا العبيطه اللي هنا..
سيد : انت نفسك الحس كسك..
انا : تعرف يا واد.. ولا هتطلع خول..
سيد : جربي.. هتلاقي لحسي احسن من لحس زنوبه..
انا : زنوبه مين يا واد انت..
سيد : ما انا شفتك انتي وهي بالليل بعد ما ابوكي خلص مع امك.. في ليله كدا..
انا : اه يا بن الوسخه.. انت بتراقب.. ( وضحكت)
سيد : انا من ساعاتها نفسي فيكي.. بس روحت مع ابويا الصعيد واللي حصل حصل بقا..
انا : بلاش السيره الغم دي بقا.. ايه اللي عجبك يا واد..
سيد : بزازك و جسمك كله.. و كمان سماح نفسها فيكي قوي.. نفسها تخليكي تحت طوعها..
انا : سماح دي انا هخليها تندم على اللي بتعمله..
سيد : يا ريت ..دي مره مفتريه.. وحتى تخلصي قدريه منها..
انا : اخلصها ازاي يا واد.. هي بتعمل معاها ايه..
سيد : بتذل فيها زيي برضو.. بس اا....
انا : بس ايه انطق..
سيد : سماح قالت إن قدريه فتحت نفسها و لما تكبر هتشغلها معاها..
انا : وانت قلتلها ايه..
سيد : انا بخاف منها اصلا.. مقدرش اتكلم
انا : بكرا هربيها بنت الوسخه دي.. بس الكلام ده و اي حاجه بينا لو قلتها لحد هفضحك. فاهم يا واد انت..
سيد : فاهم.. بس اوعي تجيبي سيرتي في اي حاجه..
انا : متخفش.. وبعد كدا.. تنسى موضوع انك تتناك دا..
سيد : ليه بس.. انا مع سمير وسالم بس.. وصلاح غصب عني علشان الشغل.
انا : تسيب ام الشغل عنده.. انا مش عايزه الناس تقول عليك خول.. وانا هعرفك تعمل ايه لما تكون عايز و بتاكل فيك يا خول.. بس تقول لأي حد منهم.. مينفعش خلاص.. احنا كبرنا و دا لعب عيال..
سيد : ماشي.. بس عرفيني لما اكون عايز اعمل ايه..
انا : انت خلاص مبقتش تقدر يا واد انك تبطل..
سيد : غصب عني.. ساعات بحس ان طيزي بتاكل فيا..
انا : انا هعرفك على حد بعيد عن هنا.. ولما تحتاج تروح ليه.
وانا كمان ممكن ابعبصك لغاية ما ترتاح.. ( وضحكت)
لقيت الواد لف طيزه ليا وبيقولي وريني كدا.. ضربته على طيزه بالشبشب..
انا : طيزك حلوه يا واد.. بس قوم اغسل طيزك يا خول..
سيد : طيارة واكون عندك..
قعدت افكر في كل الكلام ده.. ورجعت شريط كل اللي حصل من يوم الخرابه للعب فوق السطح.. لحازم لسعد لجيجي لكل اللي حصل.. وفوقت على دخلة سيد.. شاورت له يطلع فوق السرير.. قلع الجلابية و فضل عريان.. الواد زبه حديد قدامه.. حق امي تستخسره في سماح.. قمت وقفت و قلعت الجلابية و الكلوت و طلعت على السرير و الواد عينه بتطق شرار على صدري.. بس لف وعمل زي الكلب و اداني طيزه.. ضحكت في سري.. دا بقا خول رسمي..
انا : اعملك ايه يا واد انت..
سيد : زي ما قلتي.. بعبصيني انا غاسل طيزي حلو والنعمة.
انا : سماح بتبعبصك يا واد.. و بتلعب في طيزك.
سيد : دي مفتريه. بتدخل جزره كامله في طيزي. مش بتمتع وبتوجع.. اقولها طب خليها خياره. طريه شويه.. تقولي أخرس يا بن المتناكة..
انا : طب استني اجيب خياره.. فكره يا واد...
قمت جبت خياره. قلت احط عليها نقطة زيت..
وطلعت على السرير.. و حطيت الخياره جنبي. ومسكت طيزه.. بصراحه غيرانه منه.. طيزه اكبر من طيزي.. بدأت ادعك في طيزه من الناحيتين وهو هيجان قوي.. تفيت على خرمه وبدأت ادعك حوالين الخرم.. بدأ صوته يرتفع.. بدأت ادخل صباعي وامسك بيوضه الكبيره بالنسبه لزبه.. و أشد زبه لتحت.. وادعك فيه.. بدأت ادخل صباعي واحده واحده.. دخل صباعي كله.. بدأت الف صباعي زي ما حازم كان بيعمل معايا.. الواد طيزه سخنه من جوا.. بدأت ادخل صبعي و اخرج..
سيد : اووووووف كمان.. دخلي قوي لجوا.. اااااه بتاكل فيا من جوا.. دخلي الخياره بقا.. علشان خاطري احح يا طيزي..
انا : وطي صوتك يا خول انت هتفضحنا..
مسكت الخياره و بدأت احطها على خرمه و بدأت ادخل فيها واحده واحده.. دخلت حته منها وبدأت احرك.. ادخل واطلع.. و ماسكه بيوضه في أيدي ادعك فيهم.. زبه واقف زي الحديده
سيد : احوووو.. حلو كمان.. اااااه.. دخلي الخياره كلها.. مش قادر.. اااااه اووووووف ايوا كدا.. حركي بسرعه بقا.. اااااه كمان اااااه.. انا قربت انزل اهو..
انا : تنزل ايه يا خول.. انت هتنزل من غير ما تلحس ليا..
سيد : لا لا خلاص.. مش هنزل.
لف سيد ليا و وانا وطيت زيه و فلقست له.. فهم علطول..
مسك طيزي و يلحس في كل حته فيها.. و قرب من الخرم.. و بدأ يلحس فيه و يدخل لسانه بشكل غريب بيلف لسانه وهو بيدخل. جسمي بيقشعر من الحركة يطلع على لسانه و يبل خرمي.. نزل بايده يلعب في كسي..
انا : الحس قوي ياسيد.. اوعي تدخل صباعك في كسي يا واد.. اووووووف ايوا كدا.. الحس كمان.. يخرب بيت لسانك.. انزل لكسي بلسانك و دخل صباعك في طيزي.. ااااااه.. احوووو.. سماح اللي علمتك كل دا.. دا انت طلعت داهيه..
سيد : عايز بزازك.. عايز العب فيهم..
انا : استنى انام على ضهري..
نمت على ضهري وفتحت رجلي و شديته عليا. نزل يمسك صدري وجسمه بيحك في كسي.. بدأ يمص صدري زي المجنون.. من بز ل بز.. كأنه اول مره يشوف بزاز.
انا : اممم امممم اوووف ارضع بزاز اختك يا واد.. مص الحلمة قوي.. اااااااااااااااااااه ادعك كسي بإيدك.. اااااه اااااه اااااه اوووف..
فجأة لقينا قدريه واقفه قدامنا.... سيد لما خرج يغسل طيزه نسي يقفل الباب من جوا.... اتصدمت و سيد كان مش باين عليه الصدمه..
قدريه : حلو قوي.. وايه كمان يا ست نوسه يا طاهرة.. مره الاقيكي عريانه مع زنوبه و نايمين و مره مع اخوكي..
انا : فيه ايه يا بت ما تلمي نفسك.. على الاقل احنا اخوات وستر وغطا.. مش لسه مطلعتش من البيضه و بقت شرموطه مفتوحه.. اتلمي بدل ما اخلي امك تقتلك انهارده..
قدريه : لا يا اختي مفيش حاجه. انا اقصد ان لو حد دخل بقا غيري.. مش هتحصل مصيبه.. كويس اني انا اللي جيت.. هقفل الباب و كملوا..
انا : اه اتعدلي.. اقفلي الباب كويس وتعالي..
راحت قفلت الباب وداخله على فرشتها..
انا : لا تعالي هنا.. اطلعي معانا على السرير..
قدريه : لا خدوا راحتكم.. انا هقعد هناك..
انا : قلتلك تعالي يا قدريه..
قدريه : حاضر يا ختي..
جت قدريه وطلعت.. جمبي على السرير..
انا : اقلعي بقا خلينا ننبسط..
ما صدقت الكلمه و قلعت ملط..
انا : كمل يا سيد.. وقربي يا قدريه مني بصدرك الصغير دا..
سيد بقا يمص بزازي و انا مسكت قدريه امص في صدرها.. ونزلت بأيدي على كسها ادعك فيه.. بدأت ادخل صباعي في كسها..
قدريه : بلاش يا نوسه تدخلي َ.. هتعب يا بت ااااه... اووووووف..
انا : سيد هنا اهو.. هيريحك
قدريه : لا مينفعش. لعب اه.. لكن يدخل لا.. دا اخويا..
انا : ما هو مش هينزل جوا يا بت.. هينيك بس..
قدريه : ماشي يا نوسه اللي تشوفيه..
انا : الحس كس قدريه يا سيد يلا..
بدأ سيد يلحس كس قدريه وهي هيجان مفيش بعد كدا.. زبه واقف وانا نفسي امص.. نزلت تحته ومسكت زبه وبدأت الحس فيه و امص..
قدريه : اوووف مش قادره.. اااااااااااااااااااه عايزه اتناك احح
نيكني يا سيد يلا..
انا : لما اتناك انا الأول...
سيد : هو انتي مفتوحه يا نوسه..
انا : لا يا خول.. هتنيكني في طيزي
سيد : انا قلت برضو.. خرمك مش ضيق..
انا : طب يلا نيك..
فلقست تاني و قدريه نايمة قدامي.. وهو بدأ يدخل زبه في طيزي.. وانا بدأت العب في كس قدريه.. وادخل صوابعي فيها..
انا : آآآآآآه براحه يا سيد علي طيزي ولا مفكرني سمير.. اووووووف.. اااااه
قصدت اقول كدا علشان قدريه تعرف ان سمير بتاعها خول.. وبالفعل انصدمت.. و فتحت عنيها.. بس انا دخلت صوابعي في كسها جامد.. رجعت تاني تهيج..
قدريه : آآآآآآه ااااه.. علشان خاطري يا نوسه. خليه يدخل مش قادره.. انا بجيب بسرعة..
انا : نيكني يا سيد.. اووووووف... دخل يا واد قوي... احح..
قدريه : هموت اااااه.. عايزه اتناك يا ولاد الكلب..
نزلت بوشي على كسها وبدأت الحس فيه و ادخل لساني.. والعب لساني جوا
قدريه : احوووو اااااااااااااااااااه هموت هموت مش قادرة
انا : طلع زبك يا سيد وتعال لقدريه
سيد : خلاص مش قادر.. انا عايز انزل.. انا مش قدكم انتوا الاتنين.
انا : طلع زبك واهدي يا خول.. دقيقه و تنيك تاني..
سيد: اووووووف بقا.. ماشي..
وانا كملت لحس في كس قدريه الغرقان.. ريحته غريبه بس انا بهيج من ريحه الكس....
قمت بعيد.. و دخلت سيد..
انا : اوعي تنزل في كسها يا سيد.
سيد : ماشي...
مسكت زب سيد وبدأت ادخله في كس قدريه و اتفرج على شكل الزب وهو بيدخل.. و شكل الكس وهو بيتفتح للزب.. و قعدت ادعك في كسي.. و قلت انا لازم اشوف حد ياخد شرفي بس يدفع كويس....
قدريه : اه كدا.. نيك بقا بسرعة.. اااااه.. نيكني نيكني نيكني.. قطع كسي يا سيد... قطع كس اختك.. اااااه.. اووووووف..
انا : اعملي حسابك هتريحيني بعد ما يريحك..
قدريه : ااااه حاضر..
نمت على صدرها و مسكته و بدأت امص فيه.. و اعض الحلمات وهي تصوت.. سيد خلاص مش قادر..
سيد : اووووووف كسك سخن قوي يا بت مش قادر.. انا قربت انطر لبني..
قدريه : اااه وانا كمان.. خلاص قربت اهو.. على باب كسي.. ارزع قوي و احشر زبك للآخر.. اووووووف كمان يا سيد.. اااااه.. يلا يلا يلا يلا يلا اهم جايين.. هجيب.. اااااااااااااااااااه ااااااه اممممم
سيد : آآآآآآه اهم هجيب هجيب اااااااااااااااااااه احااااااااااا اووف
طلع زبه و مسكه في ايده وقعد يدعك ونطر لبنه غرق بطنها و صدرها... أخدت اللبن على صباعي وقعدت ادعك حلمتها وهي تتلوي وتصرخ.. وجسمها يتنفض.. و نزلت مصيت الحلمه و كانت أول مره ادوق طعم اللبن.. طعمه غريب علي لساني بس حبيته و نزلت لحست بطنها.. و هجت على الآخر و رحت مسكت زبه امص فيه و اضغط عليه علشان يطلع اللي في مجري زبه.. وهو يتلوي.... نمت دقايق لغاية ما قدريه هديت..
انا : قومي يا قدريه ريحيني..
قدريه : مش قادرة.. شويه كدا..
انا : قومي قبل ما امك واختك يجيوا.. بطلي نداله..
قدريه : ماشي..
نمت على ضهري و هي نزلت على صدري تمص فيه..
انا : اااااااااااااااااااه ادعكي قوي يا بت.. تعبانه.. العب في كسي يا سيد..
سيد : ماشي..
بدأ يدعك في كسي و يحط صباعه على الشفايف.. وينزل على خرم طيزي يبعبص....
انا : ااااه اوووف قدريه الحسي كسي.. يلا يا بت مش قادرة..
قدريه : ادخل الخياره يا بت واريحك..
انا : لا يا كس امك.. أنتي تعملي اللي اقولك عليه يا مفتوحه. انزلي الحسي كسي..
نزلت زي الكلبه تلحس كسي و سيد طلع لبزازي. مسكت راسها و ضغطت على كسي قوي.. ومسكت زب سيد اعصر فيه وهو نايم
انا : اووووووف احوووو الحسي يا شرموطه.. اااااااااااااااااااه هموت يا عيال.. اااااااااااااااااااه.. هجيب هجيب اهو اهم اااااااااااااااااااه اححححح هرمي اهو اااااااااااااااااااه
نزلت و ارتحت و مبقتش قادرة اخد نفسي وانا ماسكة زب سيد..
عدت اسابيع و امي حالها اتغير.. بقت بتأخر كتير برا.. سألتها اكتر من مره.. قالت شغل.. شكلها اتغير بقت بتلبس لبس نضيف.. بتجيب حلويات و اكل كتير وغالي..
الفار لعب في صدري..
قلت لازم اعرف... في يوم رجعت الضهر و دخلت استحمت ولبست لبس نضيف. وفوقه العبايه علشان محدش ياخد باله في الحتة.. قلت لازم اشوف بتروح فين..
نزلت قبلها بحجة اني رايحه اشتري حاجه. وفضلت مستنيه لغايه ما نزلت.. فضلت اراقب فيها لغاية ما طلعت على طريق المساكن.. لقيت عربيه واقفه. طويله.. واقفه بعيد.. وامي راحت لهناك نزل منها واحد شكله من الخليج. ركبت معاه وخدوا العربيه و مشيوا.. قلت اكيد زبون وقعت عليه من اي مكان.. مستخره فلوس التاكسي لكن قلت ميهمش. ركبت تاكسي ومشي ورا العربيه. نزل في منطقه نضيفه. ولقيت امي نازله وقالعة العبايه في العربيه.. و دخلت فيلا فخمة قوي. عرفت انها فعلا بتروح للزبون دا.. رجعت على الحتة وانا بالي في الزبون دا... مش عارفه ليه جه في بالي موضوع اني اتنازل عن كسي لحد يدفع حلو.. وافتكرت كلام زنوبه. إن فيه ناس تدفع كتير.. المهم عرفت العنوان.. بعدها بيومين رحت هناك. و استنيت العربيه تطلع و وقفت قدامها وانا عامله مش واخده بالي.. وعملت اني اتخضيت و وقعت من الخوف.. الراجل نزل والسواق نزل.. وانا استموت فيها..
الراجل قال للسواق شيلها ودخلها جوا علشان نفوقها.. لهجته خليجي بس واضح انه قاعد في مصر بشكل مستمر..
شالني السواق و دخلني جوا و حطني على سرير.. وراح يجيب حاجه تفوقني.. رش عطر وبدأت اعمل اني بفوق..
الراجل اسمه فهد.. عرفت اسمه من السواق.
السواق : اجيب دكتور يا فهد باشا..
فهد : لا لا هي مجرد إغماء يا خوي.. روح هات عصير و هي بدأت تفرق..
السواق راح جاب العصير.. وجه.. فهد قاله روح انت البنك واعتذر للمدير اني مش هقدر اجي..
بدأت اخد راحتي.. وبدأت اعمل اني بفوق..
انا : انا فين وانت مين.. انا بعمل ايه هنا..
فهد : اشربي العصير يا عروسه و بعدين اقولك..
انا : لا مش عايزه.. عصير ايه. وانا معرفش فيه ايه في العصير.
فهد : ههههههه يا قمر عصير بس. علشان تفوقي..
انا : انا مخطوفه ولا ايه..
فهد : ليه مخطوفه.. انتي يا بدر اغمى عليكي قدام العربيه بدون ما نلمس جسمك.
انا : ااه افتكرت.. انا لما لفيت وشي اتخضيت. حسيت ان عربيتك هتخبطني..
فهد : اطمني يا قمر. ما في شيء لمس جسمك.. انتي سليمة.
انا : طيب انا عايزه اروح. اتاخرت عن الشغل وانا مش حمل فلوس تتخصم مني..
فهد : اهدي يا جميله.. هعطيكي اكتر من اجر الشهر.. اهم شي نطمن عليكي..
انا : كتر خيرك.. انا مش شحاته.. انا بشتغل علشان الظروف. انت تديني بتاع ايه.. انا قايمه ماشيه
فهد : انتي ليه خايفه مني.. صدقيني ما في حد يقدر يمسك وانا موجود هنا..
انا : انت مين..
فهد : انا فهد من الخليج ولكن لي أعمال في مصر بنزل مصر فترات كتيره..
انا : يعني مش مصري.. يبقا خاطفني و عايز تقتلني وتسرق كليتي زي ما بيقولوا.. انا ماشيه...
فهد : يا قمر.. القمر اسمه ايه..
مرضتش أقول اسمي الحقيقي.. ممكن يحكي لأمي..
انا : خدامتك سعاد..
فهد : اسمك من السعاده واني بتمنى اديلك السعاده.. سرقه ايه يا سعاد.. فيه حد يخطف حد علشان يقتله يقوم يفوق فيه.. (وضحك)
انا : لا مؤاخذه يا بيه.. احنا بنسمع كتير..
فهد :انتي حكايتك ايه. ومنين وشغاله ايه..
قلت لازم ارسم له حكايه علشان اشجعه يطلب مني انه ينام معايا.. فكرت لحظه و افتكرت حكاية مني اللي كانت ساكنه في الحتة و مشيت و الحته كلها كانت بتقول عنها حكاوي.. كانت شرموطه زي سماح. بس محدش يعرف أصلها..
انا : شغاله خدامه في البيوت و بروح كل يوم كوافير شغاله عنده بنضف و اروق.. منين و حكايتي دي قصه كبيره يا بيه.
فهد : احكي وانا سامع..
انا : بص يا بيه.. انا مقطوعة من شجره.. أتربيت في الملجأ. و بعدين هربت بسسب مشرفه عندنا كانت بتذل فيا.. وقعدت مع ست كبيره في مطرحها.. واهي نومة..
فهد : يعني مش متجوزه..
انا : لا يا بيه انا بنت بنوت.. لسه مجاش نصيبي.. هيجي منين. انا مليش اصل ولا فصل.. ولا معايا ورق.. مين يجوز واحده زيي
فهد : انا
انا : انت ايه يا بيه..
فهد : انا اتجوزك...
انا : بلاش يا بيه تتريق عليا.. انا نفسيتي بتتعب
فهد : انا بتكلم جد.. هتجوزك...
دماغي لفت.. ايه المصيبه دي.. يتجوز مين..
فهد : هتفق معاكي اتفاق.. ايه رايك..
انا : جواز ايه و اتفاق ايه.. انت شارب حاجه..
فهد : اسمعي الاتفاق و قولي رايك..
انا : قول يا سعادة البيه.. العب بعقلي..
فهد : انا اغلب الوقت هنا في مصر.. ومحتاج واحده تشتغل هنا بشكل دايم.. و انتي شغاله.. وبالنسبه للجواز.. هتجوزك عرفي يا ستي.. ايه رايك..
انا : قول بقا غرضك.. عايز تعمل معايا حاجه مش ولابد.. لا يا اخويا.. انا اه ضايعه و مليش مستقبل. بس برضو مبعش نفسي كدا رخيصه. تاخد مزاجك منها و ترميها..
فهد :مين قال إنه رخيص.. انت هدفعلك اللي تطلبيه.. و هتفضلي عايشه في الفيلا.. موجود انا او مش موجود. بس قدام الناس انتي شغاله هنا..
انا : مينفعش يا بيه.. حتى لو وافقت.. مينفعش اسيب الست اللي لمتني من الشارع.. دي مريضه..
فهد : خلاص يا ستي.. طول النهار هنا و تروحي في ميعادك.. قلتي ايه.. وهنكتب عرفي َ اتنين شهود.. وتاخدي نسخه من عقد الجواز.. ايه رايك..
انا : وليه كل دا.. انت كل ما واحده تقابلها تتجوزها ولا ايه..
فهد : قلتي ايه..
انا : مش عارفه صراحه..
فهد : هدفعلك عشر الاف جنيه غير مرتبك الأصلي.
انا :عايز تاخد شرفي. ب عشر الاف.. اومال فين اللي انتي عايزاه..
فهد : عايزه كام.. اطلبي...
انا : اولا مش هينفع اجيلك كل يوم... موضوع الجواز العرفي دا مش مهم ليا.. لو مش عاوزه.. ممكن اجيلك بس مش هينفع اقعد كتير.. علشان اهل الحته والناس.. بالنسبه للفلوس.. اللي تشوفه يا بيه..
فهد : خلاص نخليها يوم ويوم.. بس يا بنتي لو عايزه تسيبي الحتة بتاعتكم دي وتقعدي هنا مفيش مشكله.. وبالنسبه للفلوس هديلك عشر الاف علشان مره.. و كل مره هتيجي هديلك اللي يكفيكي..
بدأت افكر في المبلغ.. هودي الفلوس دي فين.. و مش هينفع اقوله حطهم ليا في دفتر توفير.. علشان الاسم.. وبدأت ابص لفهد نفسه.. في الأربعينات. طوله وسط. جسمه برضو مش تخين قوي.. وشه مسمسم.. ريحته اول مره في حياتي اشم ريحه حلوه كدا.. قررت أن دي الفرصه الوحيده. مينفعش اسيبها..
انا : موافقه..
فهد : بس انا مصمم على موضوع الجواز دا.. علشان برضو بعد كدا لو جالك نصيب للجواز يكون معاكي ورقه الجواز..
ارتحت قوي لكلام فهد اللي شاغل نفسه بيا و اللي جاي.. بس قلت ليكون متجوز امي.. فقلت اسأله..
انا : بس عايزه اعرف سؤال..
فهد : اتفضلي يا نونو..
انا : (ضحكت من الدلع اول مره حد يدلعني).. انت متجوز اصلا.. في بلدكم او هنا..
فهد : اه متجوز في بلدي.. لكن هنا.. لا
انا : ولا عرفي حتى..
فهد : ولا عرفي.. انا عرضت عليكي كدا علشان انت بنت و بعدين انا بحب النوع دا من الستات و البنات. مش بحب الناس اللي من مستويات عاليه.
انا: خلاص اتفقنا.. انا موافقه..
فهد : هتصل على المحامي يجيب الورق ويجي..
انا : مش مهم المحامي انهاردة.. انا كمان عايزه اروق نفسي..
فهد : متقلقيش.. هنا كل حاجه تجيلك وانت قاعدة.. هتصل على كوافير..
انا : لا لا لا.. مش هينفع ادخل الحتة بشكل مختلف.. الناس تعرف..
فهد : فاهم. انا اقصد جسمك يا نونو ( وضحك.)
فعلا في خلاص ساعة الكوافيره جت و المحامي.. و خلصت كل حاجه.. و دخلت الحمام و استحميت وبدأت ابص لجسمي بعد ما اتنضف.. بقا شكل تاني خالص.. كأن دهب و نضفته.. دخل عليا فهد الحمام
انا : انت دخلت هنا ليه.. بقا يصح كدا..
فهد : متقلقيش بت نونو.. أنا جاي اجيبلك لبس.
فعلا كان ذوق قوي حط اللبس وخرج.. نشفت جسمي و بدأت البس.. اووووووف ايه دا.. لبس نضيف قوي و حاجه مسخره خالص.. بصيت على الكلوت بتاعي المخروم وضحكت.. طقم اسود حكايه.. اندر صغير و سنتيان صغير و قميص نوم مش مكفي يغطي طيزي.. لبست الروب عليه و خرجت وانا لفه شعري..
فهد : يا ويلي على الجمال.. ايه الحلاوة دي..
انا : تسلم يا بيه..
فهد : مينفعش بيه بقا.. انتي مراتي دلوقتي..
سمعت كلمة مراتي و حسيت براحه.. فرحانه.. جريت عليه و حضنته.. مش عارفه ليه..
انا: معقول مراتك..
فهد : اه طبعا.. وفيه شهود و المهر بتاعك على الترابيزه..
شالني من على الأرض و انا ماسكة في رقبته.. وداخل على الاوضة.. قربت شفايفي منه.. بدأ يبوس فيا بشهوة غريبه.... نزلني. وقفت قدامه مكسوفه. شد حزام الروب و شال الفوطه من شعري.. قلعني الروب وبدأ بعيونه ياكل في صدري اللي اول مره البس عليه حاجه خلت شكله أروع.. قرب مني و مسك شفايفي وأيده بتدعك في كل مكان في جسمي.. نزلني على السرير و بدا يقلعني واحده واحده.. و نازل لحس في جسمي كله.. و نزل على كسي يلحس فيه و قام قلع و كل هدفه ياخد شرفي. زبه صغير بالنسبه لجسمه.... انا خايفه و مرتبكه جدا اني هتفتح..
فهد : ممكن اصور كسك وانا بفتحه.. لو مش هيضايقك..
انا : تصوره ازاي وليه..
فهد : بالكاميرا.. فديو.. متخافيش مش هجيب وشك.. و علشان الذكرى دي..
انا : انت هتنيك ولا هتصور.. براحتك لو دا مهم عندك اعمله
فهد : ليكي مني هديه على موافقتك دي..
راح جاب كاميرا من الدرج.. و وانا حطيت ايدي على وشي علشان ميظهرش.. مسك الكاميرا بأيد و ايده التانيه على زبه.. لما وجه الكامير على كسي.. شلت ايدي.. وبدأت اتابع بخوف.. زبه بيلمس كسي الصغير.. وبدأ يدعك فيه.. وبدأ يضغط براحه.. عدي شفايف كسي و وصل لفتحة كسي... وانا روحي هتروح مني.. بدأ يضغط زبه.. بدأت احس بألم خفيف.. دخل زبه اكتر.. بدأ يدخل زبه كله و يضغط قوي.. خرج زبه ودخله تاني اسرع.. و خرجه و فيه دم نازل من كسي نقط بسيطه و زبه على دم..
انا : احح احح بيحرق قوي..
فهد : مبروك يا عروسه..
انا : (مكسوفه) مبروك عليك و عليا.. الحق بقا امسح الدم دا انا خايفه..
راح جاب فوطه و مسح كسي و و مسح زبه.. و مسك ايدي..
فهد : قومي يا عروسه اغسلي و خدي حطي من دا.. هيريحك..
اداني مطهر وقالي اغسلي و حطي منه و اغسلي تاني..
دخلت الحمام عريانه.. و قفلت و دخلت تحت الدوش و مسكته في أيدي وبدأت اغسل كسي.. دخلت صباعي و دي اول مره ادخل صباعي جوا كسي.. حسيت بالخوف بس مبسوطه اني هقدر اتمتع بجسمي كله.. خلصت و خرجت برا.. كان هو دخل الحمام تحت..
استنيت في الاوضه و رحت مسكت الفلوس و فرحانه بيهم.. ومش واخده بالي.. لقيته ورايا ولازق فيا.. اتخضيت لفيت لقيته في وشي.. حط ايده حوالين ضهري ونزل بايده على طيزي..
فهد : طيزك صغيره بس حلوه..
انا : عايز ايه من طيزي كمان.. مش كفايه قدام..
فهد : لا قدام مش هينفع دلوقتي علشان متتعبيش.. ايه رايك نجرب من ورا..
انا : صباعك هيخرم طيزي.. ااااه..
فهد : هحطلك حاجه مش هتحسي بالوجع..
انا : انا عارفه مش هخلص منك.. اللي تشوفه يا حبيبي.
خدني على السرير.. و نام فوقي و نزل يقطع في شفايفي بوس وأيده بتغتصب بزازي..
فهد : انا مشفتش بزاز مشدوده كدا لوحدها مش محتاجه سنتيان..
انا: كله وحياتك بيحلف بيها....
نزل على بزازي كأنه جعان.. بدأ يلحس كل حته. يبلع الحلمات في بوقه و يشدها.. قعد دقايق يمص في بزازي.. و بعدين قلبني على بطني ورفع طيزي.. وبدأ يبوس ويلحس كل حته لغاية ما وصل الخرم.. طلع لسانه وقعد يلحس فيه
انا : احح... ااااه.. كمان يا فهد.. دخل لسانك..
اااااه.. دخل قوي...
بدأ لسانه يدخل في طيزي.. بدأت تفتح..
قام مد ايده على علبه و مسك منها حته و حطها على خرمي وبدأ يدخل صباعه فيها..
انا : اااووف.. هموت.. دخل بقا زبك.. مش قادرة..
فهد : ادخل فين يا نونو..
انا : في طيزي.. حرام عليك بسرعة..
فهد : انتي اتنكتي يا نونو في طيزك قبل كدا..
انا : لا والنعمه.. نونو عايزه تدلعك بس.. دخل بقا يا فهد..
ايوا كدا اااااه اااه اي اي اي اي. زبك وجعني.. اووووووف
بدأ يدخل زبه الصغير في طيزي.. بدأت اتكيف من غير وجع و ادلع طيزي.. بدأ نفسه يروح ويجي..
فهد : هجيب ضهري يا نونو. اااااه وين اجيب..
انا : في طيزي.. يلا اووف.. نيكني في طيزي و نزلهم جوا.. ااااه ااااه ارزع قوي لجوا..
فهد : اوووف اااااااااااااااااااه امممم
نزل فهد و ارتمي جمبي.. بس محستش بلبنه. و لقيته بيجيب بسرعة برضو.. واضح انه مش راجل قوي يعني..
نزلت علي زبه امصه و امص نقطه لبن بعد ما اتعودت على طعمه.. وهو يتلوي تحتي.. لغايه ما قالي مش قادر خلاص..
قمت لبست و اخدت الفلوس..
انا : فين يا فهد الهديه..
فهد : اه كنت هنسي.. تعالي ورايا.. اخدني اوضه مكتب فتح الدرجه بالمفتاح.. وطلع علبة فيها دهب كتير.. وطلع خاتم شكله حلو وتقيل.. اخدته وفرحت قوي.. و بوسته و حضنته جامد..
خرجني و خلي السواق يوصلني حتة قريبه..
نكمل في الجزء الجاي..
دعمكم البسيط بيشجعني :wave::wave:
👌👌👌الجزء التاسع 👌👌👌
بعد ما نزلت من العربيه بتاع فهد.. قعدت افكر.. هودي الفلوس الكتير دي و الخاتم فين.. مفيش غير اوضه السطح.. هدفسهم في اي مكان.... روحت و طلعت اتسحب و وصلت الاوضه.. لقيت كيس بلاستيك.. حطيت فيه الفلوس.. و قلت اخليهم هنا لغاية ما أخد البطاقه بتاعتي بكرا و اروح البريد احطهم.. لقيت كراكيب خشب حطيتهم تحتها و نزلت بعد ما اطمنت ان مفيش حد برا.. نزلت على السلم و قابلت سمير وانا نازله..
سمير : كنتي بتعملي ايه فوق يا نوسه..
انا : كنت قاعدة فوق في الهوا.. انت جاي منين..
سمير : كنت بوصل ابويا علشان مسافر البلد . عمه مات و رايح العزا..
انا : وامك فين..
سمير : في الاوضه اكيد..
انا : وانت مروحتش مع ابوك ليه..
سمير : ما انا رايح بكرا مع عمتي.. أصلها كانت بتخلص حاجات..
انا: طيب ابقا سلم على امك..
امه فتحت الباب..
سحر : و انتي متجيش تسلمي ليه يا نوسه...
انا : ازيك يا ام سمير.. وحشاني والنعمه.. انتي عارفه بقا الشغل..
سحر : اه منك انتي وامك.. امك بقالي جمعة طالبه منها تيجي تعملي.. بس بقت بتتكبر عليا. وانتي يا نوسه كمان محدش شافك من آخر مره.. يا بت ما تيجي انتي.. ولا احنا مش قد المقام..
انا : ازاي بقا يا ام سمير.. دا انتي تؤمري.. هجيلك بكرا بعد الضهر.. اتفقنا..
سحر : اتفقنا يا نونس.. تعالي اتغدى معانا..
انا : تسلمي يا حبيبتي الف هنا..
نزلت وانا بفكر في سحر.. سحر جسمها زي جيجي بس صدرها اصغر شوية. بس لبوة قوي في نفسها.. مره لقيتها طالعة بقميص النوم و راحه دورة المايه.. قلتها افرضي حد شافك وهو طالع.. قالت ما المطرح قصادنا فاضي من يوم ما اشرف مشي.. اشرف دا كان عازب و السكان طردوه لأنهم رافضين حد عازب يقعد في السكن. و سمعت امي بتقول لسماح مره انه مرافق سحر..
سحر بقا شغاله في مستشفى. عاملة هناك.. نظافه يعني.. بس الكلام عليها كتير.. بيقولوا بتتناك من اللي شغالين هناك. عندنا سمعة اللي شغاله في مستشفى مش حلوه.. المهم قلتها افرضي حد طالع.. ضحكت وقالت ما اللي يطلع يطلع.. هو انا فيا حاجه تتعايب يا بت... لبوه رسمي..
نزلت لقيت قدريه في الاوضه و امي نايمه..
انا : ازيك يا قدريه..
قدريه : سلامات ما لسه بدري.. هو انا اللي لازم يطلع عيني في الطبيخ كل يوم..
انا : مالك يا بت ما اللي بيجي بيعمل..
قدريه : و زنوبه فين هي كمان..
انا : وانا مالي هو انا كنت معاها..
عدي اليوم و نمت و صحيت الصبح اخدت البطاقه بعد ما كله نزل.. ولازم ارجع قبل ما يرجعوا علشان ادخل البطاقه في حاجه امي.... رحت حطيت الفلوس.. وفضل الخاتم.. مش عارفه اتصرف فيه ازاي.. قلت أخفيه في اي مكان في البيت.. لاني او رحت ابيعه هيقولوا سارقه الخاتم..
روحت السكن.. و انا طالعه على السلم لقيت سحر ورايا..
سحر : جايه بدري يعني يا نونس
انا : انا مكنش عندي شغل.. رحت اجيب حاجه ورجعت. انتي كنتي فين..
سحر : كنت بشتري حاجات و بوصل المنيل سمير مع عمته.. ما تيجي تطلعي معايا طالما فاضيه انهارده..
انا : طيب هروح الاوضه اعمل حاجه و اشوف امي سايبه الشنطة ولا ايه..
سحر : ملكيش دعوة بالحاجة.. انا عندي.. بس تعالي انتي ورأيت.
انا : ماشي..
دخلت الاوضه و قفلت. و بدأت ادور على مكان احط فيه الخاتم.. قلت احطه في المخده.. فتحت حته و حطيت الخاتم و خيطتها.. و دورت على شنطه امي بتاع الشغل لقيتها.. قلت اكيد راحت لفهد.. خدتها وطلعت لسحر.. خبطت على الباب.. فتحت سحر وهي بقميص النوم..
سحر : ادخلي يا نونس مفيش حد..
انا : انتي بتفتحي كدا ازاي.. افرضي مش انا..
سحر : مالك يا بت محبكاها كدا ليه.. ولو مش انتي.. هو انا قالعه. ما انا لابسه اهو.. هو انا جسمي فيه حاجه تتعايب علشان اتكسف منه..
انا : لا طبعا.. انتي زي القمر..
سحر : ايه رايك بقا في جسمي من غير الجلابية.. مش خسارة في الفقر دا.. يلا نصيب.. رفعت دراعتها و القميص..
سحر : شايفه يا ختي امك.. سيباني كل دا.. بقالي جمعة بتحايل عليها.. من بعد الدورة ما راحت.. امك اتغيرت خالص يا نونس. دا كل نسوان الحته بيشتكوا منها.. و البت هناء بقت بتشتغل نار.. امك لو سابتها هتاكل الجو منها..
انا : ولا تزعلي نفسك.. انا هظبطك.. وبعدين هناء ايه المعفنه دي.. ولا تعرف تعمل حاجه..
سحر : ان جيتي للحق امك مفيش زيها.. بس النسوان هتعمل ايه..
انا : يلا بقا جهزي الحلاوه عقبال ما اجهز الحاجه..
سحر : مالك يا بت مستعجله ليه.. ولا وراكي ميعاد يا مضروبه.
انا: ميعاد ايه يا ست انتي.. ما تخلي بالك من الكلام..
سحر : انتي زعلتي.. هو فيها ايه لما يبقالك جو كدا و تروحي تدلعي معاها.. تعرفي انا و امك زمان. كنا مع بعض في المستشفى.. كنا بنقوم المستشفى على رجل..
انا : وانا مالي يا ختي بالكلام دا.. انا لسه صغيره..
سحر : صغيره ايه بقا. دا كل شباب الحته و نسوانها بيتكلموا على حلاوتك و جسمك..
انا : امسكي الخشب يا ختي..
سحر : يا بت انا بحبك و النعمه.. اوعي تفكري اني زي سماح.. دا امك صاحبتي من صغرنا.. هيييه.. ايام..
انا : سماح.. مالها سماح.. ايه دخل سماح في الموضوع..
سحر : انا عارفه كل حاجه يا ختي..
انا : عارفه ايه..
سحر : عارفه كل حاجه بتعملها سماح مع اختك و اخوكي و عارفه موضوع امك مع محمود و ياما حذرتها منه.. دا خول انا عارفه اصله.. بس هي بتمشي ورا دماغها..
انا : امممم.. سمير المنسون اللي حاكي ليكي..
سحر : هو يقدر يخبي عني حاجه.. اي حاجة..( وضحكت)
انا : كل حاجة.. امممم.. وانتي بقا بتهدديني..
سحر : يا بت انت دماغك فيها حاجه.. بقولك انتي و اخواتك غالين عندي.. بس كل الحكايه اني مقهورة من الوسخه دي.. هي اللي فضحاني في الحته..
انا : فضحتك ازاي..
سحر : كانت في المستشفى في مره و اتشرمطت مع التمرجي هناك و ابن الوسخه حكي ليها كل حاجه.. لولا ابو سمير دا عقله على قده كان طلقني.. و مش عقله بس.. دا هو اساسا نص راجل.
انا : نص راجل ازاي..
سحر : لا بيهش ولا بينش.. زي عدمه.. وشغله مش مكفي سجايره.. يعني ميقدرش يطلقني والا يشحت....
انا : نصيبنا بقا هنعمل ايه..
سحر : تعرفي انا بحبك ليه..
انا : ليه..
سحر : علشان سماح مقدرتش توقعك..
انا : دا انا أوقع اللي قد سماح المتناكة دي عشر مرات.. انا نفسي اوديها في ستين داهيه.
سحر : وانا اكتر منك.. دي الوسخه بقت تعرف كل اللي في المستشفى. و الحال بقا زفت.. الفلوس قليله و الواحده كمان بعيد عن الفلوس. تعبانه.. و ابو سمير خيال راجل..
انا : وهو عارف انك شغاله في الموضوع دا..
سحر : اومال بجيب فلوس منين.. من الكام ملطوش اللي باخدهم اخر الشهر.. عارف و بيعمل نفسه عبيط. ما الراجل يا بت لما يتكسر عينه قدام مراته في السرير. ميقدرش يرفعها تاني.. وخصوصا لما تكوت مراته فرس يا بت.. ولا مش عجباكي يا نونس.
انا : لا دا انتي تعجبي الباشا يا ختي.. جسمك حلو قوي..
سحر : بجد يا نوسه.. اومال الرجاله المتناكة دي بقت تشوف سماح ليه.. اكمنها بتاخد اقل يعني ولا زهقوا..
انا : ما تسيبك من شغل المستشفى و اشتغلي في البيوت.. هتلاقي زباين كتير..
سحر : صحيح يا بت.. عندك زباين يعني..
انا : لا معنديش. بس هتلاقي..
سحر : انتي خبيثه يا بت يا نوسه.. مش عايزه نتصاحب و نبقا سر بعض.
انا : لا عايزه.. بس انا معرفش اجيب زباين لحد.. مش شغلي..
سحر : اومال تعرفي تعملي ايه يا نونس.. يا لهوي على بزازك يا بت.. يتاكلوا اكل.. انت مكتفه نفسك ليه.. ما تقلعي وتاخدي راحتك.. انا قافله الباب و محدش هنا..
انا : لا اصل مش لابسه غير الكلوت.. مفيش قميص تحت.
سحر : و رحمة ابوكي تفكي كدا. اقلعي.. و ادي القميص علشان ميبقاش ليكي حجه.
قلعت القميص و صدرها بيترج و يتهز قدامي و فضلت قاعده باللباس بتاعها.. و مدت ايدها تقلعني. معرفش سيبت نفسي ليه. عمري ما شفت حلمات حلوه بالشكل دا. سرحت فيهم.. و قلعتني..
مسكت صدرها..
سحر : ايه يا بت عاجبينك قوي كدا.. ( وضحكت)
انا : بصراحه حلوين قوي.. خسارة في البهدله هنا..
لقيتها بتبص لصدري بشكل عجيب..
انا : مالك يا ختي فيه ايه.. ركزي معايا..
سحر : يا بت بزازك حلوه قوي.... تعالي كدا المسهم
انا : انتي منهم انتي كمان..
سحر : من مين.. انا تعبانه قوي يا نوسه.. تعبانه بجد.. لو فيه كلب هتناك منه..
انا : و عايزه ايه مني بالظبط..
سحر : انا شكلي مش عجباكي يا نوسه.. انا عارفه.. محدش بقا يعجبه جسمي..
انا : مالك يا سحر فيه ايه.. بقا سماح تخليكي توصلي لكدا.. والنعمة انتي جسمك احسن منها الف مره..
لقيتها متأثره.. رحت قربت منها و بوستها على خدها.. وصدري جه على صدرها.. شهقت شهقه عاليه.. و حضنتني و شدت جسمي عليها و مسكت شفايفي تبوس وتلحس فيها.. و تحك صدرها في صدري.. و انا بدأت اتجاوب معاها.. و ادخل لساني جوا بوقها.. و امص شفايفها... لفت ايديها لتحت ضهري و بدأت تدخل ايدها من الكلوت و انا حطيت ايدي على صدرها وبدأت ارفع فيه و انزل بشفايفي على صدرها.... و وبدأت امص فيهم الاتنين.. نامت على ضهرها و بدأت تقلع اللباس بتاعها و ترميه..
سحر : ااااه كمان يا نوسه.. انا تعبانه قوي.. ارضعي و مصي قوي.. اووووووف على لسانك يا بت.. الحسي الحلمه يا بت... اخخخخ تعبانه....
نزلت على بطنها.. عاليه.. بدأت الحس وابوس وهي تترعش.. شعر كسها مالي الحته تحت بطنها.. بدأت الحس لغاية ما وصلت على أول كسها.. بدأت العب فيه بطرف لساني وهي تصرخ.. لقيت كسها بيرمي مايه.. اول مره اشوف كدا.. مسكت راسي و ضغطت على كسها لتحت..
سحر : الحسي يا بت بقا ابوس رجلك.. تعبانه.. احوووو.. لسانك زي التعبان يا متناكة انتي.. دخلي جوا قوي.. اووووووف..
انا : ايه يا سحر كسك بيرمي كدا ليه.. غرقتي وشي..
سحر : عارفه يابت.. قليل لما تلاقي مره كدا.. انا سألت دكتور عندنا في المستشفى.. قالي انتي شهوتك عاليه و قالي حاجه كدا مش فاهمه معناها. كل الرجاله بتفكر اني دي مايه بول.. او عندي مرض.. لكن دي شهره عاليه.. اااااااااااااااااااه.. براحه يا بت.. سنانك بتقطع راس كسي.. دخلي صوابعك بقا..
انا : مش قبل ما تاخدي دورك يا سوسو..
سحر : دا انا هموت عليكي يا بت.. وعايزه اشوف طيزك دي.. الا عجبك سمير يا بت ولا سالم اكتر..
انا : بقا هي كدا.. وحياة ابوه الوسخ دا ما هيشوف حاجه تاني.. ايه الواد المره دا..
سحر : يا بت سمير غلبان اول ما ابص و افتح عيني.. يقوم قايل كل حاجه.. ايوه مخليه كدا.. بيطلع النقص اللي جواه على الواد.. مكسور دايما.. انا بوقعه بالخوف.. اقوله اقول لابوك كذا يقوم يجيب اللي في بطنه.. وبعدين يا بت امك اختي.. وانتوا عندي زي سمير بالظبط..
انا : وسمير زيي كدا معاكي.. بيريحك يعني..
سحر : ينيلك يا نوسه ( وضحكت).. لا مرضاش خالص.. وبعدين هو جبان.. و ممكن يقع في الكلام مع حد تبقا مصيبه....
انا : وقالك انه بيتناك ولا نسي يقولك..
سحر : ما هو دا السبب اللي خلاني عرفت كل حاجه... قومي بس وبعدين نتكلم.. هموت على جسمك يا بت..
انا : اهو يا ختي حد حاشك..
نمت على ضهري.. و هي شدت الكلوت و مسكت الحته عند كسي. لقيت شهوتي عليه.. بدأت تشم فيها و عنيها بتاكل في جسمي.. رمت الكلوت و نزلت عل صدري و صدرها مدلدل على بطني.. قعدت تعصر في بزازي و نزلت تمص وتلحس فيهم بشكل غريب..
انا : اممممم ااااه.. ااااه كمان يا سحر.. قوي.... اووووووف يلا يا مره بسرعة.. ااااه ايوا كدا.. اي اي اي.. يا لبوه هتقطعي الحلمة.. براحه..
نزلت على بطني و لسانها طالع و نازله.. لغايه ما وصلت كسي.. و فتحت بوقها كله.. وبدأت تاكل فيه..
انا : اخخخخ كمان يا سحر.. اجمد.. ااااه دخلي لسانك..
سحر : ادخل لساني ازاي يا بت.. انتي مفتوحه..
انا : لا.. طرف لسانك كدا بين شفايف كسي..
سحر : كدا يا لبوه..
انا : ايوا كدا.. ااااه كمان بقا... اووووووف انا برضو اللي لساني تعبان.. دا انتي لسانك حنش. اااااااااااااااااااه... دخل صباعك في طيزي.. مش قادرة..
سحر : ابعبصك.. بتحبي تتبعبصي زيي يا متناكة.. طالعه لي انا وامك.. خدي صباعي الكبير في طيزك يا متناكة..
انا : ايوا قولي يا متناكة.. قوليلي يا شرموطه.. بس عايزه ارتاح.. انا كنت كويسه.. انتي اللي هيجتي اللبوة جوايا.. ريحيها بقا.. اووووووف تحشري صباعك بقا.. ااااااه ايوا كدا. عايزه اجيبهم.. هموت.. اااااه
سحر : لا اهدي كدا.. لسه بدري.. وبعدين انا عايزه اتكيف ولا ندالة بقا..
انا : خلصي يا متناكة انا بجيب اكتر من مره متخافيش.. انا لسه كسي بخيره.. اووووووف اهم هيجوا.. بسرعة بقا.. دخلي لسانك اكتر.. اااااااااااااااااااه يلا يلا يلا يلا اااااااااااااااااااه احح احح اممممم يا لهووووووي.. يخرب عقلك.. مكنتش اعرف ان ليكي في الكلام ده.
سحر : ارتحتي يا نونس...
انا : اه طبعا.. وحياتك لخليكي تطلعي شلال من كسك..
سحر : هتعملي ايه يا بت..
انا: ايه رايك في سيد.. و انا اضمن ان لسانه ميطلعش من بوقه.
سحر: قصدك ايه يا بت.. ينيكني..
انا : وماله.. انا ممكن اروح اجيبه من الشغل دلوقتي. وانا كاسره عينه.. و لا يقدر يفتح نفسه..
سحر : لا يا نوسه بلاش.. بلاش فضايح اكتر من كدا.. دا عيل و ممكن يقول لسمير والعيال تبقا فضيحه بخيبه..
انا : بقولك على ضمانتي.. و اهو جوزك و ابنك غايبين كام يوم.. الواد يشبعك..
سحر : يخرب عقلك يا شيخة.. هموت من الضحك يا بت.. خليها بكرا بقا.. عقبال ما تروقيني.. مينفعش يشوف شعرتي كدا ولا جسمي كدا..
انا : ملكيش دعوه.... هروح اجيبه واجي..
سحر : يا دي الكسوف.. يا بت هتكسف َ دا قد سمير ابني.. هبقا بتاعة عيال..
انا : عيال.. طب هتشوفي دلوقتي عيل ولا ايه..
سحر : طب علشان خاطري خليها بكرا.. مش عايزه اكون كدا قدامه.. شوفي يا بت طيزي. شعرها تقيل و فرش حوليها..
لفت جسمها و فلقست.. و اديتني طيزها.. الشعر حوالين الخرم في كل حته. بس الغريب خرمها شكله عجيب. تحس له زنبور.. عجبني قوي... دخلت امسك طيزها و بدأت احسس عليها و بدأت ابوس في طيزها من كل حته. كسها واسع و خرم طيزها واضح انه اتناك لغاية ما شبع نيك.. بدأت الحس حوالين الخرم وهي تزوم.. بحط لساني على الخرم بدأت صوتها يكون أعلى
بشيل الشعر بأيدي و الحس خرمها..
سحر : اخخخخ.. اول مره يا بت حد يلحس طيزي.. اووووووف يخرب عقلك يا نوسه.. حطي صباعك في كسي بقا.. ااااااه.. كمان لجوا يا بت ولفي صباعك جوا.. دخلي صباعين مش حاسه.... ااااااه كمان.. اااااه لسانك حلو جوا طيزي يا بت.. اااه ااااه
فضلت الحس وابعبص وكسها مره واحده كأنه شلال.. ضرب في وشي.. و انا مكمله..
سحر : كمان يا نوسه.. انا تعبانه قوي.. الواد سمير أمبارح نايم وزبه واقف وانا كنت هتجنن و اتناك.. ااااااه يا كسي دخلي لسانك في كسي و بعبصي طيزي.. ايوا كدا.. دخلي لسانك كله.. اووووووف.. كسي كسي كسي.. اااااااااااااااااااه كنتي فين من زمان يا بت.. اااااااااااااااااااه احااااااااااا يا ولاد.. هنطر يا بت لو عايزه تبعدي وشك..
انا : ارمي يا سحر ملكيش دعوه.. يا متناكة انا كنت لسه بلحس طيزك وانتي مش عامله حسابك.. هتيجي على كسك..
سحر : آآآآآآه المره الجايه هعمل حسابي.. اووووووف.. اهم في الطريق آآآآآآه هجيب.. هنطر.. اااااااااااااااااااه
جسمها اتنفض و غرقت وشي تاني..
انا :يخرب بيت كسك دا.. انا غرقت..
سحر : يخرب عقلك انتي يا نوسه.. انا عمري ما نزلتهم مرتين ورا بعض بسرعة كدا.. هاتي بوسه يا بت في شفايفك دي.. امممممموه.
انا : سحر. الكلام دا بيني وبينك بس.. محدش يعرف...
سحر : بقا كدا يا نوسه.. هو انا هطلع أفضح نفسي اكتر ما مفضوحه.. يلا بقا يا بت قومي روقيني كدا.. انا نفسي اتفتحت
انا : هخليكي عروسه.. وبكرا دخلتك على سيد.. قلتي ايه..
سحر : مبلاش موضوع سيد دا يا نوسه.. انا عايزاكي انتي وبس.
انا : يا ستي انا مش فاضيه علطول.. سيد مطيع خالص.. هيكون زي العجينه في ايدك.. وبعدين لو حد شافه عندك.. محدش هيشك لانه صاحب سمير.. وبعدين يا ختي انا مش هاخد حاجه انتي حره.. بلاها سيد
سحر : لا لا لا خلاص.. ميعادنا بكرا مع سي السيد (وضحكت)
قمت روقت عليها.. خدت مني وقت.. شعر كسها وطيزها تقيل و منتشر كدا.. باطها كان تقيل قوي.. و نتفت وشها و حواجبها و بقت عروسه..
خلصت من عندها و نزلت روقت الاوضه و طبخت.. وامي رجعت..
امي : اخواتك محدش منهم رجع يا نوسه..
انا : لا يا أمه فيه ايه..
امي : انا مسافره مصلحة كدا وراجعه كمان كام يوم..
انا : فين يا أمه و مصلحة ايه..
امي : انتي هتعملي تحقيق يا وسخه.. مصلحه وخلاص.. زباين في اسكندريه..
انا : مالك يا أمه متغيره و مبقتيش تكلمي حد.. أحوالك متغيره. ومبقتيش تكلمي معايا زي الاول.. انا مش بحقق معاكي.. مش انا سرك يا أمه برضو..
امي : متزعليش يا نوسه.. انتي عارفه محبش حد يقولي راحه فين وراجعه منين.. شغل وخلاص..
انا : بكيفك يا أمه. انا ميهمنيش غير راحتك..
امي : خدي الاكل دا وسيبك من القرف اللي عندك.. و هاتي كوبايه أشرب كأس من الهباب دا..
انا : ايه كل دا يا أمه.. كباب و كفته و فراخ.. يا حلاوة يا حلوة.. وايه الشنطه دي.. جاتوه.. من زمان نفسي اكل البتاع دا يا أمه. من يوم ما شفته عند جيجي..
امي : كلي يا حبيبتي. هو انا ليا مين غيركم.. ولا بعمل كل دا ليه. علشان اخليكم تعيشوا احسن من عيشتي.. هاتي بقا يا بت الكوبايه
انا : من عنيا يا أمه.. اديني حبه بقا..
امي : ينيلك يا بت.. تدوخي.. ( وضحكنا)
اخواتي جم و اتغدى الكل.. و نمنا.. امي صحيت جهزت نفسها للسفر.. وقمنا سلمنا عليها..
امي : خلوا بالكم من بعض. محدش يتاخر برا..
زنوبه : خديني معاكي يا أمه..
امي : مينفعش.. انتي لازم تفضلي مع اخواتك.. سلام يلا علشان القطر..
احنا :سلام يا أمه..
فطرنا و زنوبه خرجت و قدريه خرجت...
انا : واد يا سيد.. عايزاك في موضوع..
سيد : عندي شغل.. لما ارجع..
انا : ماشي.. بس قولي الأول عايزه اقولك على حاجه. بس والنعمة الكلام ده لو خرج لحد لافضحك..
سيد : بقا كدا يا نوسه. هو كل شوية كدا.. هو انا فتحت بوقي في حاجه..
انا : انا عارفه انك جدع.. بس بحذرك برضو.... المهم.. ايه رايك في سحر يا واد..
سيد : سحر مين.. اللي فوق. ام سمير..
انا : هو فيه سحر تانيه يا واد..
سيد: مالها..
انا : بقولك رايك فيها ايه يا دغوف.. تعجبك.
سيد : جسمها يعني..
انا : لا جمال خطوتها بت روح امك.. اومال ايه.. نفسك فيها..
سيد : دا عليها طيز و بزاز تهبل يا نوسه.. بس ايه اللي جاب السيره..
انا : هخليك تنيكها.. قلت ايه..
سيد : موافق.. بس هي هترضي..
انا روح بس انت و اعمل نفسك تعبان و تعال الضهر و انا افهمك.. بس الكلام ده ميطلعش برا..
سيد : ماشي.. هجي الضهر علطول.. سلام..
الواد سيد ماشي فرحان.. وانا حاسه بمتعة غريبه اني بجيب حد لحد ينيكه.. و عايزه سحر تفضل تحت طوعي....
دخلت الحمام استحمي.. و اغسل جسمي من العرق والحر.. حسيت برجل برا.. فيه حد بيتفرج عليا من خرم الباب.. حاولت اعرف مين دا.. بس عرفته من الكحه لما كح..
انا :مين برا..
هو : انا محمود يا نوسه.. متخافيش..
انا : بتعمل ايه عندك ورا الباب..
محمود : مفيش انا قلت مين دا اللي بيستحمي.. بصيت لقيتك انتي يا ملبن.. خلصي بس.. علشان عايز افك زنقتي..
لبست بسرعة و خرجت لقيت الخول واقف و زبه باين انه واقف تحت الجلابية..
انا : يصح يعني تبص عليا من خرم الباب يا محمود.. اقول لسماح يعني..
محمود : لا ابوس رجلك.. ايه دخل العقربه دي في الموضوع..
انا : عقربه.. هي مش مراتك يا اخي..
محمود : كان يوم اسود يوم ما اتجوزتها.. اهي الوسخه مش عارف فين.. و الباب مقفول وانا راجع من السفر..
انا : انزل استنى على القهوه بقا يا اخويا..
محمود : دا انا جعان قوي نوسه.. مفيش عندكم لقمة افطر بيها..
انا : مفيش حد هنا.. و مينفعش تدخل..
محمود : انتي لسه زعلانه مني من يومها يا نوسه.... غلطه بقا ميبقاش قلبك اسود..
انا : انت مالي يا اخويا انتوا احرار.. هو انا ليا حكم على امي..
محمود : بجد يا نوسه.. يعني مش زعلانه..
انا : وازعل ليه.. انا مالي..
محمود : طيب ما تفطريني بقا..
بصيت لزب محمود و افتكرت شكله و امي معاه.. زبه كبير قوي.. بدأ الشيطان يلعب في راسي.. فيها ايه لما اجربه.. وفعلا الفكرة سيطرت على راسي ومنظر زبه تحت الجلابية زود الرغبة جوايا..
انا : تعال يا محمود.. صعبت عليا..
محمود : تسلمي يا نوسه..
جهزت له لقمة.. كل دا وانا لابسه الجلابية على اللحم.. بعد ما قلعت الكلوت الوسخ علشان اغسله.. ولبست وانا مستعجله..
انا : افطر يا محمود...
محمود : وانتي يا نوسه.. مش هتفطري..
انا : لا انا هروق الاوضه عقبال ما تخلص..
بدأت اكنس في الاوضه و ببص بطرف عيني عليه.. عنيه هتاكل جسمي.. الجلابية داخله بين طيزي و برفع عن رجلي و انا بكنس... لقيته قام فجأة و اترمي تحت رجلي يبوسها..
انا : فيه ايه يا راجل انت..
محمود : بحبك يا نوسه.. هموت عليكي.. ابوس رجليكي..
انا : انت اتجننت يا راجل.. مش مكسوف من نفسك وأنت عامل زي الكلب كدا..
محمود : لا مش مكسوف.. انا خدام رجليكي.. بس نفسي فيكي قوي..
انا : بتحبني ازاي يا راجل انت.. اومال مراتك دي ايه.. و امي.. مش بتحبها..
محمود : متجبيش سيرة مراتي تاني.. لو أطول اولع فيها هولع.. وامك وانا.. الاتنين تعبانين و بنريح بعض.. إنما انتي.. انا خدامك.
انا : يعني لو طلبت منك اي حاجه تعملها..
محمود : علطول من غير كلام..
فكرت اخلص من سماح.. و اخلي الكلب دا يكون هو السبب.. لو بلغ عنها هتتسجن..
انا : حتى لو قلتك تخلص من سماح..
محمود : اخلص منها ازاي.. اقتلها..
انا : تقتل ايه.. مين جاب سيرة القتل دلوقتي..
محمود : اومال ايه..
انا : تسجنها..
محمود : ازاي دي.. وليه..
انا : ليه انت عارفها كويس.. ازاي...هتبلغ عنها أنها في شقة لما تكون راحه لزبون.. وانت جوزها..
محمود : بس دي اللي بتصرف على البيت..
انا : يبقا قوم اطلع برا.. و ابقا اشرب الشاي على القهوة..
محمود : برا ايه. انتي تطلبي وانا انفذ.. بس انا نفسي فيكي دلوقتي..
انا : لا يا حلو.. لما تخلص..
محمود : طب اي حاجه ارتاح دلوقتي...
انا : عايز ايه يعني..
محمود : اي حاجه.. ارتاح بس.. حتى او احك زبي في جسمك من فوق الهدوم..
انا : ماشي.. انا برضو هكون كريمه معاك.. قوم اقلع..
قام قلع بسرعه.. زبه نص واقف.. بس حجمه كبير قوي.. مش قادرة اقاوم.. بس مش عايزه اديله غرضه الا لما يخلصني من العقربه..
نزلت على ركبي و بدأت امسك زبه. كبير بشكل يهيج اي واحده انها تتمنى يدخل جواها. بدأت امص فيه ربعه بس بيدخل في بوقي.. شعر زبه طويل وتقيل.. لكن حلاوة تخن زبه في بوقي ليها متعة تانيه..
انا : ماله كدا.. مش راضي يشد يا راجل.. ولا عايز مساعدة..(وضحكت)
محمود : مساعدة ايه يا ملبن.. هيقف لما يشوف لحمك..
انا: مساعدة زي ما امي كانت بتعملك.. انت مفكر اني مشوفتش..
محمود : تقصدي ايه يا نوسه..
قمت مديت أيدي لطيزه وبدأت العب في خرمه....
انا : مساعدة من دي. ولا بلاش..
محمود : آآآآآآه لا لا كملي.. اممممممم
بدأت امص وادخل صباعي في طيزه.. زبه بدأ يشد قوي.. و يتنهد الخول من اللعب في طيزه.. لف ايده لورا و بدأ يضغط على أيدي.. علشان يدخل صباعي في طيزه اكتر.. و انا بدأت امص اكتر.. شويه وبدأ يشد راسي.. و قرب ينزل..
محمود : اااااااااااااااااااه اووووووف. هحلب يا بت.. مصي اكتر. اااااااااااااااااااه
وقام مطرطش لبنه في بوقي و وشي.. قمت تفيت اللبن من بوقي لاني كنت هرجع اللي في بطني. و غسلت بوقي و وشي ورجعت...
انا : ايه رايك يا محمود.
محمود: يخرب عقلك يا نوسه.. انا من زمان ما حلبتش كل دا..
انا : تنفذ وعدك وانا ادلعك اخر دلع..
محمود : بس اااااااا
انا : اااه قلتلي بس... انا غلطانه اصلا اني بصدق واحد زيك..
محمود: يابنتي اسمعي.. انا اقصد عايزين نرتب الموضوع. محتاجين حد يراقب سماح من غير ما تحس. و علشان نتأكد من مكانها.. واروح انا أبلغ فوري..
انا : اي حد يعمل كدا.
محمود : لا طبعا.. علشان محدش يعرف و يجي بعد كدا يقول اننا متفقين..
انا : انا هراقبها..
محمود : اتفقنا.. فيه موضوع عايزك فيه..
انا : قول و اخلص قبل ما حد يجي..
محمود : لما تتمسك العقربه دي.. انا هطلقها.. و انتي عارفه الظروف.. واحنا شبه بعض.. ايه رايك اتجوزك..
انا : لا يا اخويا.. انا مش هتجوز دلوقتي خالص.. ما تقول انت تتجوز امي و خلاص.. طالما هي كمان من غير راجل..
محمود : صحيح.. فاتتني دي.. بس انا رايدك انتي يا ملبن..
فكرت و قلت كدا كدا لا امي هتوافق ولا انا.. اعشمه وخلاص
انا : ما انت يا راجل لما تتجوز امي.. هتلاقيني برضو.....
محمود : يااااه يا بت لو حصل.. تبقا طاقة القدر انفتحت ليا..
انا : طب قوم يا حبيبي افتح طاقة الباب قبل ما حد يرجع..
محمود : ماشي كلامك يا ننوس.... سلام يا ملبن..
انا :سلام..
قفلت وراه الباب و فرحت اني هقدر انتقم من الوسخه دي..
دخلت نمت شوية و صحيت على خبط على الباب.. كان سيد..
............................
نكمل في الجزء الجاي :wave::wave::g014:
👌👌👌الجزء العاشر 👌👌👌
صحبت على خبط سيد علي الباب..
سيد : كل دا نوم.. انتي ايه نايمة في مايه..
انا : دماغي تقلت و نمت غصب عني.. احنا امتى..
سيد : بعد الضهر.. معرفتش اجي بدري.. صلاح مرضاش يمشيني..
انا : اوعي يكون اللي في بالي..
سيد : اعمله ايه يعني.. لو قلتله لا. هيضربني و يلبسني مصيبه.
انا : علشان كدا بس يا خول ولا طيزك بتحن لزبه.. انت مش قلتلك يا واد ميقربش منك تاني.. لا هو ولا حد من الباقي..
سيد : ممكن يقطع عيشي يا نوسه. و مفيش حد هيرضي يشغلني.. كلهم هيقولوا حرامي زي ابوه. وبعدين انا مش هعمل مع حد من الناس التانيه حاجه تاني.. و النعمه مفيش غير صلاح
انا : يعني خلاص انت مبقتش تقدر تقعد من غير ما تتناك يا واد
سيد : خلاص بقا يا نوسه.... قوليلي بقا.. هتخليني انيك سحر ازاي..
انا : لا خلاص.. انا كنت عايزه اخليك راجل.. لكن انت عيل متناك بدوده في طيزك.. انسى الموضوع دا..
سيد : افرضي قلت لا.. هعمل ايه.. هشتغل فين.
انا : تشتغل في اي مكان بعيد عن الحتة هنا..
سيد : خلاص.. دي اخر نوبه حد يعمل معايا كدا.. بس انتي ترضى عني..
انا : روح اشطف حالك كدا من تحت و تعال..
سيد : ماشي..
راح يشطف نصه التحتاني.. ورجع..
انا : انا هطلع لسحر.. وانت 5 دقايق و تيجي تخبط..
طلعت لسحر اخبط عليها.. فتحت بقميص النوم.. و حطه ريحة حلوه و احمر شفايف..
انا : ايه الحلاوه دي يا ام سمير.. اللي يشوفك انهاردة غير امبارح..
سحر : البركة في ايدك الحلوه يا نونس..
انا : سيد هيطلع دلوقتي.. تقلعي بسرعه وانا هعمل اني بدلك ضهرك.. وانا لما يدخل هفتح..
سحر : يادي الكسوف يا بت.. عريانه ملط.. ؟
انا : ايوا.. اسمعي الكلام بس..
سحر : ماشي يا نونس.. أما اشوف اخرتها..
انا : اخرتها زب في كسك يا ختي.. (ضحكتك انا وهي)
الباب خبط.. رحت فتحت..
انا : ادخل يا سيد.. انت مش غريب..
سحر : استنى يا نوسه استر نفسي..
انا : على ايه يا سحر.. هو سيد غريب.. دا حتى متربي هنا مع سمير..
سحر : لا مش غريب.. دا سيد غالي عليا من غلاوة سمير.. ادخل يا سيد متتكسفش.. اقفلي الباب وراكي يا نونس..
سيد : ازيك يا ام سمير..
سحر : ازيك يا نور عيني.. تعال متتكسفش.. دا نوسه بتفكلي ضهري.. اصله قافش عليا..
انا : تعرفي بقا.. سيد ايده تتلف في حرير.. احلى من ايدي كمان..
سحر : صحيح يا سيد..بتعرف ولا هتكسف نوسه.. ( وضحكت)
سيد مكسوف خالص و بيبص على لحم سحر من تحت لتحت.
انا : ما ترد يا واد يا سيد..
سيد :لا بعرف..
سحر : طب دلكي انتي يا نوسه اصل سيد شكله مكسوف.. دلكي و خليه يتفرج من تحت لتحت..
انا : لا سيد راجل.. وبعدين هو انتي غريبه يا ام سمير. دا انتي كنتي بتحمينا كلنا واحنا صغيرين.. لما كانت أمي بتخليكي تاخديني معاكي حمام الديوان... يلا يا سيد.. تعال دلك ام سمير
......
شديت سيد من ايده وهي نايمه على بطنها ولابسه الكلوت بتاعها و باقي جسمها عريان و ببزازها كل بز طالع من جنب و طيزها كبيره والكلوت محشور بين اطيازها..
انا : دلك ضهر ام سمير يا سيد.. وانا هدلك من تحت..
قرب سيد و مد ايده اللي بتترعش و بدأ يلمس ضهر سحر من فوق لتحت.. وانا بدأت أدلك افخادها من تحت و قربت من طيزها....
انا : يا لهوي على طيزك يا ام سمير.. تهبل..
سحر : عجبتك يا بت.. احلى انا ولا طيز امك..
انا : انتوا الاتنين جسمكم يهبل يا سحر..
سحر : وانت يا سيد مش هتقول رايك..
انا : هو سيد شاف حاجه.. ما انتي لابسه شورت يا ام سمير.. حتى انا مش عارفه أدلك فوق الكلوت دا.. اقلعك ولا هتتكسفي من سيد..
سحر : انكسف من سيد.. ليه. هو سيد غريب.. بس هو اللي مكسوف..
انا : لا مكسوف ولا حاجه.. انا هقلعك..
بدأت اقلعها الكلوت دا.. و طيزها بدأت تظهر..
انا : تعال يا سيد دلك وقول لام سمير رأيك فيها..
قرب سيد و انا جمبه.. بدأت ايده تدلك الطيز الكبيره دي. بصيت علي مطرح زبه.. لقيته بدأ يقف.. بدأت افتح الطيز عن بعضها
انا : دلك بين الفردتين يا سيد..
بدأت ايد سيد تدلك الطيز من جوا.. وانا اضغط على ايده علشان تجيب الخرم والكس مع بعض.. وبدأ يشتغل لوحده.. انا سبته ورحت قدام بدأت أدلك في ضهرها.. و أدلك ضهرها و نزلت على الجوانب.. علي بزازها وبدأت ادعك فيهم جامد..
سحر : أدعك يا سيد قوي.. وانتي يا نوسه.. ادعكي قوي..
انا : ايه رايك يا سحر في ايد سيد.. عجبك..
سحر : اااه حلوه قوي.. بس هو مكسوف كدا ليه.. خليه ياخد راحته بقا.. هو ميعرفش الا تدليك الأيد ولا ايه.. متعلميه يا نوسه شكله كاشش كدا.. ( ضحكت)
انا : ابعد يا سيد اعلمك..
طلعت بين رجليها وفتحتهم.. وبدأت ادعك كسها قوي و بدأت ادخل صوابعي.. في كسها..
سحر : اوووف ايوا كدا.. دي الإمكان اللي عايزه تدليك.. دخلي قوي يا نوسه.. ااااه.. احح..
نزلت لتحت وبدأت الحس كسها.. و ادخل لساني و صوابعي مع بعض..
انا : سيد شكله عايز تدليك يا سحر.. بص تحت الجلابية... (وضحكت)
سحر : اه باين عليه.. هتفضل مكسوف كدا يا سيد.. اقلع خليني اتفرج زي ما انت اتفرجت.. تعال قرب كدا..
بدأ سيد يقلع و ينزل لباسه و زبه واقف حديد.. وقرب منها.. وهي مسكت زيه في ايدها..
سحر : شكلي عجبتك يا سيد. اومال ايه بقا. تعال قرب يا واد..
شدته قريب من وشها وبدأت تبوس زبه.. و تدخله في بوقها و تمص.. وانا بدأت ابعبص طيزها وهي تصرخ.. قعدت شويه تلحس و تمص زبه...
انا : كفايه يا سحر.. الواد ممكن ينزل.. تعال يا سيد نيك الهايجه دي..
سحر : ايوا مش قادرة.. نيك يا سيد.. وانا ابقا خدامة زبك.. بس ريحني..
انا : تعال يا سيد وريها انك تعرف تريح كسها.. اوعي تكسفني..
جه سيد مكاني و انا قلبتها على ضهرها.. وهو قعد بين رجليها.. وبدأ يحك زبه في كسها الغرقان.. وبدأ زبه يتزحلق جوا.. وبدأ ينيك في سحر.. وانا مسكت بزازها الاتنين.. وبدأت اللحس فيهم..
سحر : ااااه نيك ياسيد.. جامد يا واد انت خفيف كدا ليه.. اووووووف احح نيكني في كسي جامد.. اااااه
انا : كل دي حلمة يا متناكة.. انتي كنتي بترضعي العيانين في المستشفى..
سحر : مصي يا نوسه.. دي رضعت دكاتره و ناس نضيفه.. ااااااه ريحوني يا عيال.. اااااه احاااااااااااه هرمي واوعى تشيل زبك.. اااااووووووووف احوووو اهم آآآآآآه..
انا : دي مش مايه يا واد يا سيد.. هي هايجه و متناكة و كسها بيرمي بغباء.... ازرع قوي..
غرقت سيد.. وهو استغرب.. لكن هاج اكتر من منظرها وهي بتتشرمط تحته..
سحر : نيك كسي يا سيد.. نيك جامد.. اااااااااااااااااااه كمان.. اووووووف.. اووووووف..
سيد : قربت اجيب.. اااه انزلهم فين..
سحر : استنى يا سيد.. نيكني في طيزي و نزلهم جوا...
اتقلبت و فلقست قدامه.. وشدت اطيازها.. وسيد بدأ يدخل في طيزها الغرقانه من ماية كسها.. دخل زبه في خرمها الواسع.. وبدأ ينيك..
سحر : احوووو ايوا كدا نيكني.. نيكني جامد.. اااااااااااااااااااه اووووووف... انتي لابسه ليه يا نوسه ما تقلعي.. ولا مكسوفه من سيد..
انا : ما تتناكي و انتي ساكته يا سحر.. ولا اقرصك في كسك الكبير دا علشان تقفلي بوقك..
سحر : ااااه.. براحتك.. نيك يا سيد وريحني... ااااوف.. اححححح..ادعكي بسرعة في كسي يا نوسه مش قادرة... عايزه اجيب مع سيد.. اااااااااااااااااااه. يا لهوي اووووووف ايوا كدا يا نوسه... اهو قربت... اااااااااااااااااااه.. نزلهم يا وااااااااد لو عايز تنزل نزل جوا طيزي و غرقها اااااااااااااااااااه ا... انت هجيب اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه احااااااااااا.. امممممم اممممممم.
نزلت سحر و غرفت الدنيا و سيد جسمه انشد و نزل لبنه في طيزها.. و نام فوقها و زبه خرج و لبنه بدأ ينقط من طيزها..
انا : ارتحتي يا سحوره.. ولا كسك مش بيشبع..
سحر: ارتحت قوي.. بقالي مدة ما ارتحتش كدا..
انا : يلا يا سيد علشان نمشي ولا عجبك النوم فوق ام سمير صاحبك.. ( وضحكت)
سحر : انزلي انتي و سيبي سيد معايا انهارده يا نوسه.. انا خايفه ابات لوحدي.. ( وضحكت)
انا : اهو عندك اهو.. او عايز يجيلك بالليل بعد ما يناموا يجي.... ولا انت ملكش كيف يا سيد
سيد : اللي تشوفيه يا نوسه.. لو عايزه اجي.. لو مش عاوزه.. خلاص..
انا : شاطر يا سيد.. احبك كدا وانت بتسمع الكلام و تحت طوعي..
سحر : بقا كدا يا سيد... مش عايز تيجي تنام في حضن سحوره
سيد : لما نوسه تقول الأول... اختي الكبيره ولازم اسمع كلامها
انا : مالك يا سحر.. دا انا اللي جبته ليكي.. مستنيه انك تخليه تحت طوعك بعيد عن رأيي... انت حصل حاجه في مخك.
سحر : يا نوسه مقصدش.. انا بهزر معاه.. وبعدين متخليش الأمور بينا كدا... انا سحوره حبيبتك برضو..
انا : لا يا ختي.. هتكوني كويسه كدا وعارفه وضعك. هكون كويسه معاكي.. هتفكري بس تشغلي مخك.. هتندمي.. وسيد مش هيلمسك الا بإذن مني.. ولا ايه يا سيد..
سيد : طبعا يا نوسه.. انا قلت كدا من اول مره..
سحر : حاضر يا نوسه اللي تشوفيه.. بس ابقى فكري كدا. انتوا بالنسبه ليا ايه.. وانتي بتعامليني اني زي سماح..
نوسه : سماح دي انا هخليها تندم على اللي هي فيه..
سحر : صحيح يا نوسه.. بجد يا بت..
انا : بت.. انتي شكلك برضو مصممه اني اعاملك زي سماح..
سحر : انا اسفه.. مقصدش.. صحيح يا نوسه..
انا : بكرا تشوفي وتسمعي.. سلام.. و قومي كدا استري لحمك دا علشان متخديش لطشة برد في كسك ( وضحكت)
سحر : ولو خدت يا حبيبتي.. انتي برضو مش هتسبيني لوحدي (وضحكت) ".
نزلنا من عند سحر.. و دخلنا الاوضه..
انا : ايه رايك يا واد يا سيد في سحر
سيد : اللي تشوفيه يا نوسه..
انا : يا واد انت جبلة كدا ليه.. الكلام بينا قدامها حاجه و بينا وبين بعض حاجه.. يا واد انت اخويا. ومش عايزه واحده تشغل مخها عليك.. دايما تكون انت اللي تعمل الحاجه بكيفك انت مش بكيف المتناكة دي..
سيد : حاضر.. فهمت.. هي حلوه بصراحه.. بس ايه المايه دي كلها اللي بتنزل من كسها...
انا : انا اول مره اشوف ست كدا بس هي بتقول دي شهوه عاليه عندها.. انا هبقا اسأل في الموضوع دا.. المهم انت اتكيفت منها..
سيد : اه.. هيجانه قوي.. اول مره اشوف واحده كدا..
انا : اه يا وسخ.. دي متسواش رجلي يا معفن.. دي كسها شارع..
سيد : انا اقصد الستات الكبيره..
انا : وانا يا خول مش ست..
سيد : لا انتي احلى من اي ست.. انا اقصد الناس الكبيره في السن.. زي امي و سماح و سحر.. وخالتك..
انا : خالتي.!!!... خالتي مالها يا واد..
سيد : مفيش حاجه.. مفيش
انا : قول يا خول.. ايه خلاك تقول خالتك..
سيد : علشان ست كبيره يعني..
انا : بتلف وتدور عليا يا كلب انت.. قول واخلص.. انت نكتها..
سيد : لا والنعمة.. بس سالم كان حكي ليا.. انه شافها مع ابوه وهما عريانين ملط.. و قالي انها قعدت تشتم فيه انه بيجيب لبنه بسرعة.. وتقوله دا من القرف اللي هو بيشمه..
انا : بس يا واد دا كل الموضوع.. لو عرفت حاجه هتبقا سنتك سوده..
سيد : بصراحه.. معملتش حاجه.. بس هي في مره كنت رايح لسالم و لقيتها لوحدها في البيت.. وفتحت ليا بقميص نوم.. وقعدت تتكلم معايا في النيك والكلام ده و تقولي انت كبرت يا واد يا سيد.. عاوزين نجوزك.. تعرف يا واد تتجوز ولا تفضحنا.. قلتلها اعرف بس مش هينفع اتجوز دلوقتي..
انا : وبعدين.. انطق يا واد..
سيد : قالت طب وريني كدا.. زبك ينفع يتجوز ولا ايه.. وقفتني قدامها و رفعت الجلابية و نزلت اللباس.. و قعدت تلعب فيه و هو وقف على شكل بزازها اللي نصها باين من فتحة القميص.. و مقدرتش امسك نفسي و نزلت لبنى بسرعة.. قالت جتك خيبه انت كمان.. هو ايه اللي حصل للرجاله.. لبست بسرعه و مشيت
انا : وبعد كدا محصلش حاجه..
سيد : لا مفيش مره صادفت وكنا لوحدنا ابدا..
انا : شوف الست الناقصه.. صحيح كبيره و العقل ناقص..
شويه والباب خبط.. فتحت لقيت محمود..
انا : ايه يا محمود فيه ايه
محمود : عايزك ضروري..
انا : قول متخفش..
محمود : سماح جت من شويه و طلعنا و نزلت دلوقتي حالا بعد ما ظبطت نفسها.. شكلها رايحه مشوار من اللي بالك فيه.. يلا بسرعه..
انا : هي فين دلوقتي....
محمود : لسه نازله دلوقتي. الحقيها بقا و انا هستني في القهرة ترني عليا من اي تليفون في الشارع و تعرفيني وانا اعمل اللي اتفقنا عليه.. بس متنسيش اتفاقنا..
نزلت بسرعة.. و جريت لقيتها ماشيه بعيد شويه.. ركبت أتوبيس من الموقف.. وانا وقفت تاكسي وقلته يمشي واره ويخليه قريب منه علشان اشوف اللي بينزل.. وفعلا بعد محطتين نزلت و انا حاسبت السواق.. و نزلت و سيبت مساحه بيني وبينها.. لقيتها وقفت قدام بيت كدا من دورين.. و رنت الجرس و فتح ليها حد ودخلت.. دورت على تليفون لقيت قهوه قريبه.. اكتشفت اني مش حافظه رقم القهوه عندنا.. جريت بسرعة على الحته و عرفت محمود المكان و هو راح القسم بلغ و راحوا معاه وانا كنت رجعت للمكان دا تاني .. شويه ولقيت البوكس جاي.. دخلوا و دقايق و خارجين معاهم سماح و الراجل في ملايات.. قربت من البوكس علشان اشوفها و اشفي غليلي فيها.. و رجعت المطرح بتاعنا لقيت قدريه و زنوبه و سيد..
انا : عندي ليكم خبر يستاهل انكم تبوسوا أيدي كلكم..
كلهم في صوت واحد : ايه يا نوسه فيه ايه..
انا : سماح في القسم دلوقتي ( وضحكت)
زنوبه : بتعمل ايه في القسم.. اوعي يكون اللي في بالي..
انا : طبعا.. انا مش قلتلك اني هوديها في داهيه.. اهي راحت..
قدريه : بجد يا نوسه ولا بتلعبي علينا..
انا : بجد والنعمه.. ضحكت على محمود و عرفت انها راحه لزبون و عرفته المكان و هو بلغ عنها.. يعني فيها كام سنه وفضايح للركب.. ( وضحكت)
الباب بيخبط... سحر على الباب
سحر : سمعتوا يا عيال الكلام اللي بيتقال..
انا : ايه اللي بيتقال..
سحر : سماح اتمسكت في بيت و محمود جوزها اللي مبلغ عنها..
انا : يعني الكلام صح اهو.. اصلي سمعت برضو ( وضحكت)
سحر : اه منك انتي.. يعني عارفه...
انا : لا يا ختي.. انا اللي وصلتها هناك.. واي واحده هتشوف نفسها على الناس او اخواتي هتروح هناك....
سحر : شاطره يا نوسه.. انتي كدا ارجل من مليون راجل.. تسلمي يا نوسه.. دا الشارع كله فرحان فيها..
زنوبه : انا مش قادره أصدق.. الجبروت دي تقع بسهوله كدا.... يلا خدت نصيبها.. امك هتفرح قوي لما تعرف..
انا : الكلام ده بينا وبين بعض.. محدش يقول ان ليا دخل بالموضوع....
سحر : هو انتي عملتي ايه.. هو انتي اللي بلغتي.. جوزها اللي بلغ... ومحدش هيقول انك انتي اللي عرفتي محمود مكانها.. ولو حد قالك.. هتقولي انك شوفتيها و لما محمود سألك مشوفتيش سماح قلتي له بحسن نيه.. مفكره انها في شغل..
انا : صح يا ام سمير.. تعجبيني كدا..
سحر : هسيبكم بقا علشان اطلع فوق.. سايبه الاكل على النار..
انا : اقعدي اتغدى معانا يا ام سمير..
سحر : لا يا حبيبتي انا طابخه فوق.. تعالي كدا عيزاكي في كلمتين..
طلعت برا معاها و انا عارفه انها عايزه تطلب ان سيد يروح ليها بالليل.. قلتها ماشي.. و اتفقت مع سيد بعد ما هما يناموا يروح..
اتغدينا و زنوبه نزلت.. و قدريه نزلت تشتري جاز علشان اللمبه بتاع الجاز.. وسيد طلع برا للعيال في الشارع. شويه ولقيت الباب بيخبط.. محمود..
انا : ايه يا محمود عملت ايه..
محمود : عملت محضر زنا في النيابه و سماح كانت هتبوس رجلي.. بس انا كنت مغلول منها.. وفضحتها في الشارع.. علشان الناس تحس اني مكنتش اعرف باللي بتعمله..
انا : جدع.. منك خلصت منها و من تحكمها فيك و منها انك فهمت الناس انك مكنتش تعرف وانك ضد الكلام ده ولما عرفت بلغت عنها......
محمود : طب يلا بقا.. عايزك.. هموت عليكي يا بت..
انا : انت اتجننت.. اخواتي في الشارع وراجعين..
محمود : طب ما تيجي بالليل بعد ما يناموا. وكدا كدا المطرح فاضي..
دورت الموضوع في راسي.. فيها ايه اما ادلع معاه شويه.. و انا نفسي في زبه الكبير دا.. من ساعة ما مصيته وانا نفسي فيه.. بس مش هينفع اعرفه اني مفتوحه....
انا : خلاص لو عرفت اخلع منهم بالليل هجيلك.. ابقا خد الحبايه يا منيل ( وضحكت)
محمود : اهي الحبايه.. مجهزها وحياتك..
انا : خلاص.. لو عرفت اخلع منهم وهما نايمين هجيلك.. يلا بقا علشان محدش يشوفك هنا..
محمود : ماشي يا ملبن..
عدي الليل.. و نامت قدريه و زنوبه.. و رحت قلت لسيد يطلع فوق.. و انا شويه و اتسحبت و خرجت. وقفلت الباب ورايا بالراحه... روحت خبطت على باب محمود.. فتح ليا
محمود : اتأخرتي ليه.. انا كنت لسه جاي اخبط عليكم..
انا : انت اتجننت في عقلك ولا ايه.. لا اهدي كدا. انا مش بحب كدا...
محمود : ما انا فكرت وقلت لنفسي مينفعش.. مستحيل هعملها.. بس الشوق يا نوسه..
وبدأ يحاول يحضن فيا.. وانا ابعد وأجرى منه.. وادلع.. كان عامل زي الطور الهايج. يجري و رايا في الاوضه.. لغاية ما قمت مرميه على السرير من التعب.. جه لزق فيا من ورا.. وزبه حديد.. شكله اخد الحبايه..
انا : اااه.. براحه يا راجل انت.. زبك هيعورني.. ااه طيزي يا اخي..
محمود : هموت عليكي يا نوسه.. من يوم ما شفتك نايمه لما كنت عند امك بالليل..
انا : طب براحه بقا انا مش حمل زبك كدا.. بيوجع..
محمود : طب لفي وشك..
انا : طب قوم من فوقي..
لفيت وشي له و نام فوقي و نزل على شفايفي.. ويفتح بوقي ويدخل لسانه.. و يلحس في شفايفي جامد كأنه اول مره يبوس.. زبه راشق بين رجليا..
رفع ضهري و وبدأ يقلعني الجلابية.. وانا اتمايص عليه.. وهو يتجنن اكتر.. قلعني الجلابية و نزل على صدري يمص فيه و يعض فيه.. وأيده بتقلعني الكلوت..
انا : اااه براحه يا محمود.. صدري هيتقطع.. ااااه
محمود : حلاوة صدرك مجنن عقلي يا نوسه.. لو توافقي تتجوزيني هعيش خدام تحت رجليكي..
انا : لا يا حبيبي.. جواز لا.. انا قلتك كدا.
ساب صدري و قام قلع جلابيته و نزل اللباس و زبه بدأ يظهر.. طويل قوي و تخين.. حق امي تحبه.. و واقف قوي على غير العاده.. نفسي اجربه في كسي بس مش عايزه اعرفه اني مفتوحه.. وبعدين لو اتنكت منه و ميعادي مع فهد بكرا هيعرف اني اتنكت.. زب محمود قده اربع مرات..
محمود : عجبك زبي يا بت.. بتبصي عليه كدا ليه.. ما تمدي ايدك.
انا : كل دا زب.. مكنش يبان عليك خالص يا خول انت..
محمود : خول.. ايه الكلام ده يا نوسه..
انا : متخافش انا عارفه كل حاجه.. من اول بعابيص امي لغايه زب سيد اخويا.. بتتعصب ليه يا متناك..
أتصدم من الكلام و فتح بوقه..
محمود : سيد مين يا بت.. سيد اخوكي دا انا بنيكه..
انا : ما انا عارفه.. وهو كمان بينيكك.. ولا نسيت..
محمود : نوسه.. بلاش الكلام ده يا نوسه.. محصلش الكلام ده
انا : يا راجل انت خايف ليه.. طول ما انت كويس معايا.. مش هتلاقي مني غير كل خير.. فكرت تشغل دماغك عليا.. انت عارف بقا..
محمود : انتي بتهدديني يا نوسه..
انا : لا يا اخويا.. الا لو انت عايز تشغل دماغك عليا.. وممكن كمان افكر سماح انها شافتك بتتناك.. و تقول للحكومه كدا..
محمود : بعد كل دا يا نوسه تعملي معايا كدا..
انا : عملت ايه يا راجل.. انا بس بعرفك لو حبيت تلعب بديلك..
محمود : و مين جاب سيره اللعب بالديل دلوقتي يا نوسه.. انا عمري ما اعمل حاجه تضايقك.. خلينا كويسين بقا.. وسيد دا انا ليا حساب معاه..
انا : سيد دا لو قربت منه تبقا جنيت على نفسك.. فاهم يا سيد الرجاله ( وضحكت)
محمود : فاهم يا ابليس.. بقا كل دا يطلع منك.. ياما تحت السواهي دواهي..
مسكت زبه وبدأت احسس عليه و كلي شهوه ناحيته وبدأت ادعك فيه..
انا : مش هنبطل كلام بقا ولا اجيب سيد احسن..
محمود : لا نبطل.. عجبك زبي يا بت
انا : زبك عمري ما شفت كدا.. دا تلاته في بعض.. دا ممكن يشق الواحده نصين.. سماح كانت بتتحمل الزب دا ازاي..
محمود : مش عايزه تمصي..
نزلت على الأرض و ما صدقت الكلمه و وبدأت ابوس والحس راسه السخنه.. وبدأت ادخل زبه في بوقي والعب لساني على راسه و ادعك بيوضه الكبيره.. طعم تاني الزب في بوق الواحده لما يكون كبير....
فضلت امص فيه بتاع عشر دقايق.. لقيته شدني لفوق و نزل على شفايفي بوس و مص ولحس وأيده على طيزي بتدعك فيه.. بدأ يدخل ايده بين الفردتين و صباعه بيدعك في خرم طيزي.. بيدخل صباعه..
انا : اااه براحه يا راجل.. انتي مفكرني سماح.. اووووووف
لف جسمي و خلاني افلقس قدامه و نزل على طيزي يلحس ويلعب لسانه في كل حته.. ويتف على خرم طيزي ويدخل لسانه فيا..
انا : آآآآآآه كمان يا محمود.. دخل لسانك قوي.. اااااه. كمان يا اخي.. اووووووف قوي.. بعبصني.. ااااه ايوا كدا اووووووف.. اااااااااااااااااااه..
نزل على كسي بلسانه وبدأ يلحس كل اللي بينزل منه.. وبدأ يلحس شفافيه ويعض فيهم براحه.... لسانه سخن بشكل غير طبيعي بيلف كسي كله مره واحده بيغوص بين شفايفه..
انا : اووووووف كمان يا محمود.. قوي الحس كله.. اااااااااااااااااااه الحس كسي يا محمود كله.. اخ علي لسانك.. هموت.. اااااه... اححححح.. بعبص طيزي.. ايوا كدا بعبصني بصباع كبير شويه.
محمود : انيكك في طيزك يا نوسه..
انا : ازاي.. انت عايز تقطع خرمي.. دا زب حمار دا.. مقدرش عليه.. نفسي يا اخويا بس عارفه اني اتشرم فيها.. ادعك راسه بس في خرمي كدا.. لكن تركب زبك مينفعش...
محمود : طب كسك.. انيكك في كسك و اتجوزك..
انا : شكلك اتخبلت في نافوخك يا راجل.. كسي ايه.. انت ناسي اني بنت بنوت.. ادعك فيه بس.. هنام على بطني وانت تدعك فيهم و ترمي لبنك.. ولو عاوز تنيك بين البزاز ماشي.. بس ريحني الأول.. حط راسه كدا على الخرم و اظغط بس من غير ما تدخل.. يلا بقا..
بدأ يضغط راس زبه على خرم طيزي المفتوح من البعبصه و الفلقسه.. و بدأت احس بحراره راس زبه على بين الخرم..
انا : اااااااااااااااااااه يا محمود هموت.. اضغط شويه صغيره.. اااااااااااااااااااه اووووووف براحه عليا.. اضغط براحه كدا.. اااااااااااااااااااه أدعك في كسي وانت بتضغط.. اااااااااااااااااااه
محمود ضغط ضغطه شديده.. روحي كانت هتروح مني.. حسيت اني خرمي طرقع.. راسه ماليه الخرم من جوا..
انا : لا لا لا لا لا لا هصوت اااااااااااااااااااه مش قادره.. خرجه..
محمود : استحملي شويه بس.. ومش هتحسي بجاحه بعدها..
انا : لا اوعي تدخل اكتر.. هموت فيها. اااااااااااااااااااه
وانا بطلع ال اااه و احزق دخل زبه اكتر.. راسه كلها جوا طيزي. مبقتش حاسه بيه من كتر الألم.. بس حاسه ان طيزي بتاكل فيا.. لسه هقوله طلعه.. قام ضاغط اكتر.. حسيت اني بطلع في الروح وعايزه اعمل حمام من ورا.. محستش بنفسي الا و كسي بيعمل حمام. غرقته.. بقيت بين الكسوف و الألم.. بس حاسه ان حاجه بتاكل في طيزي من جوا.. وهو بيدخل اكتر.. وانا مبقتش قادره اتنفس.. ربع زبه في طيزي.. مديت أيدي ورا احسس حوالين زبه. حسيت خرمي مشدود كأنه هيتقطع. هو فعلا طرقع من الحجم الغريب دا.. هدى شويه وقاعد يلعب في كسي الوسخ من البول اللي نزل.. وبدأ يحرك زبه واحده واحده وانا طيزي بدأت تفتح من جوا لزبه.. و كسي بيرمي عسله..
انا : أدعك كسي يا محمود.. اووووووف نيكني في طيزي براحه قوي.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه قربت انزل وهو بدأ يسرع شويه
انا : يلا يلا يلا يلا يلا هجيب هجيب هجيب اااااااااااااااااااه نزل يا محمود.. نزل لبنك.. احااااااااااا يلا يا اخي.. اووووووف انممممممممممممم
نزلت و محمود غرق طيزي لبنك و طلع بتاعه و خرمي حسيت انه نفق.. حطيت ايدي على لقيته بلاعه.. مش قادره المسه من الوجع..
انا : كدا يا محمود.. دا اتفاق برضو.. مش قلتلك لا..
محمود : بدل ما تشكريني اني فتحتك من ورا و طيزك دلوقتي تتناك من اي زب. وبعدين انتي لو مش غاويه كنتي بعدتي علطول.. لكن انتي عايزه...
انا : يهدك زي ما هديت حيلي يا راجل.. خرمي مش قادر يقفل..
قمت مسحت نفسي و لبست و اتفقت معاه اننا نتفق على ميعاد تاني..... وماشيه مش قادره من طيزي...
_____________________---------------___________________
بكدا نكون وصلنا لنهاية السلسه الأولى.. دعمكم يشجعني على الاستمرار.. :g014::g014::g014::wave::wave::wave ::wave::wave::wave:
__________________
_______________
{القصه خياليه ولكن الخيال دائما صديق الواقع}
لنبدأ معا معرفة المجهول للكثير 👇
كيف تفهموا ما اعيشه و تصدقوا ما رأيته.. اغلبكم لا يعرف عن حياة الكثير من الآخرين.. طريقة الحياه. التقاليد.. السلوك.. القيم و العادات في مناطق محدده تنتظرون إليها من باب الشفقه ولا تدروا حقيقة الحياة فيها..
الظرف القائم الذي كان سبب في كل ذلك.. مجتمع داخل مجتمع من قديم الزمان.. ولكن هل تخيلتم لحظة ان هؤلاء لن يستطيعوا الحياه بشكل طبيعي.. هل التعايش مع الظرف أصبح غني بأمور ممتعة و صعب أن يتخلوا عنها.. انها حياتهم.. وحياتي انا ايضا...
قصة الحي العشوائي في مدينه تمتليء بالضوضاء.. هل تريد أيها المشتاق لمعرفة التفاصيل.. استرخي و أشعل سيجارتك المستورده و الي جانبك قارورة النبيذ او الويسكي الفاخر للتعرف علينا... نعم ترانا في الشارع و لكن لا ترى ما داخلنا. ولا احد يعلم الكثير.. كما كنت انا صغير لا أفهم معنى ما أراه..
صديقي من الحي المتوسط و الفاخر سوف اخلع ليك ملابسنا لتستمتع لعلك تعلم انا لنا في الحياة متعة كبيره.. ستدخل معي بخيالك أماكن قد تتسخ ملابسك و حذائك من المشي فيها.. استعد
____________
المكان : منطقه عشوائيه في مدينة كبيره عربيه
الزمان : في منتصف التسعينات
الابطال : سكان فقراء و لكن مع الجنس و المخدرات و الممنوعات سعداء
______ الحي العشوائي _______
أبطال القصه ( الأهم)
انا : نوسه 18 سنه... شغاله في تنضيف البيوت
الأم : سعديه 38 سنه.... حفافه للنسوان ( زي الكوافير)
الاب : عطوه 48 سنه... عاطل و مصاب بالعمى.. متسول
اخت : زنوبه 20 سنه...شغاله في بيوت للضافه
الأخ : سيد 15 سنه.... صبي في مغسله
اخت : قدريه 16.. بتساعد امي في شغلها برا البيت او زنوبه
باقي الشخصيات سنعرفها في الأحداث
___________________________________ ____
××× الحقيقه بداية القصه في حد ذاته كان امر طبيعي لي و لكن هو امر غير طبيعي للاخرين.. ولكن الغير طبيعي لي هو ما صدمت به.....
انا اعيش مع عيلتي في منطقه عشوائيه في مسكن قديم يسكن فيه كتير من العائلات زيينا.. كل دور فيه مطرحين و الحمام بينهم مشترك بين الطرقه بينهم على طلعة السلم. مطرح يمين و مطرح شمال و الحمام البلدي بالباب المتهالك في النص بقعدة الحمام البلدي و خرطوم المايه..
المطرح عبارة عن أوضة كبيره و جزء صغير جانبي فيه أدوات الاكل و باجور الجاز... و طبعا شيشة ابويا..
الاوضه مقسومه بحبل و معمول عليه ستاره قديمة بيضه..
جزء فيه سرير خشبي قديم لأمي و ابويا.. و الجزء التاني فرش على مرتبه كبيره ليا انا و قدريه و زنوبه.. وفرش في قصادنا لسيد اخويا....
المطرح اللي معانا في الدور فيه محمود ومراته سماح عندهم فرشة خضار في الشارع
تبدأ الحكايه من الشارع الترابي و احنا صغيرين.. شارع لا يوجد فيه الا البلطجية و تجار المخدرات و الخرابات اللي كانت بيوت قديمه وسقطت من تأثير الزمان..
الخرابه هي مكان لممارسة الجنس بين الشباب و البنات اللي بتمارس الجنس مقابل بعض النقود البسيطه.. و ممارسه الجنس الشاذ و شرب المخدرات و تقاسم الحصص بين الحراميه..
وانا صغيره افتكر اول مره اروح الخرابه مع زنوبه و معانا حماده و لطفي كانوا اكبر مننا و رحنا انا وهي الخرابه نلعب عريس و عروسه علشان ناخد فلوس نشتري حلويات من دكان عم عبده ...
كانت زنوبه اكبر مني ولكن جسمي انا فاير عنها. صدري كبير بالنسبه لسني ودا كان كل العيال في الحته بيقولوه في وشي. لكن زنوبه أطول و طيزها اكبر.. وكانت دايما بتروح الخرابه من ورايا وتقولي هرجع علطول.. وانا بلعب في الشارع مع البنات و العيال..
اول مره رحنا كنت خايفه من التجربه الأولى ولكن زنوبه فضلت تزن على ودني لغاية ما رحت.. هناك ورا السور المكسور اوضه لها نص سقف و باب مكسور.. والزباله خلف السور.. البيت الخرابه كان في منطقه بعيده عن الشارع.
دخلت انا و زنوبه و حماده ولطفي فضل برا عند السور يراقب الطريق و يمنع اي حد يدخل و يحذرنا....
حماده رد الباب اللي نصه مش موجود.. انا وقفت في جنب اتفرج ايه اللي بيحصل في الخرابه..
دخل حماده على زنوبه.. و زنقها في جنب و رفع الجلابية بتاعتها و طيزها بانت قدامه.. قلع البنطلون القماش القديم بتاعه و ظهر زبه.. حوليه شعر خفيف.. بدأ يحط ايده في بوقه يبلها و يتف على طيز زنوبه اللي وطت جسمها وظهر شعر طيزها.. رفع جلابيه زنوبه وظهر بزازها الصغيره.. حط زبه بين اطيازها من غير ما يدخل. ومد ايده يمسك بزازها..
زنوبه : براحه يا حماده زبك بيوجع قوي.. اااااه..
حماده : بس يا متناكة صوتك هيفضحنا.. اومال لو دخلته في طيزك..
زنوبه : اهو يا اخويا هوطي صوتي. بس نيك براحه.. واوعى يدخل في كسي.. اااااه
انا بتابع و اشوف ايه اللي بيحصل دا.. مش فاهمه معناه لكن نفسي اجربه.. نفسي احس زي زنوبه..
شويه و لقيته بيقول آآآآآآه ااااه.. و قام مخرج زبه فوق طيزها ونزل حاجه بيضه وهو بيحرك ايده على زبه. انا قلت ايه دا. هو بيفك زنقه ولا ايه.. بس ايه الأبيض دا..
زنوبه لفت ايدها ومسحت اللي نزل و مسحته في الحيطه و نزلت الجلابية و وقفت و هو بيرفع البنطلون..
زنوبه : هات الفلوس
حماده : اصبري يا متناكة يا بنت المتناكة.. مستعجله علل ايه يا شرموطه. هو انا ضحكت عليكي قبل كدا. وبعدين ابقى نضفي نفسك كدا واغسلي طيزك.. ما تخلي الشرموطه امك تنضف الشعر دا يا بت..
زنوبه : هو انا اقدر اقولها.. قلتلها مره وهي بتنضف زبونه.. صرخت في وشي.. قالت لما تبقى تتجوزي يا علقه ولا عايزه تمشي في البطال..
حماده : طب خدي يا بت.. انتي جدعة وتستاهلي
زنوبه : اتنين جنيه بس يا حماده. طب خليهم تلاته.
حماده : هتاخديهم ولا اخدهم و تشربي من المصرف..
زنوبه : لا خلاص.. حلوين يا اخويا.. روح انده لصاحبك علشان نمشي.. مالك يا بت يا نوسه.. خايفه من ايه. مش قلتلك اللعبه سهله..
انا : لا انا عايزه اروح. ومش عايزه العب.. دا مش لعب. دا قلة ادب و شغل بطال..
زنوبه : يا بت دا كلها دقيقين و هتاخدي اتنين جنيه. هو هيعمل فيكي ايه يا بت.. روح يا حماده انده لطفي ..
وقفت في ركن الاوضه واختي زنوبه جت تمسك ايدي وتقولي يا بت متخافيش دا هيجب لبنه و تمشي.
دخل لطفي .. كان شكله حلو بس لبسه زي حالاتنا مقطع. لبس الشغل. شغال صبي ميكانيكي.
زنوبه : تعال يا لطفي .. مش نفسك في نوسه من زمان.. اهي. بس قدرها بقا.. وضحكت.... يلا يا نوسه. متخافيش لطفي جدع وحنين مش زي الواد التاني..
انا بدأت اهدي و الخوف راح مني.. صحيح لطفي حنين.. مسك ايدي وبدأ ياخدني في حضنه وأيده تحسس على جسمي.. بدأت ادوخ و هو مسك بزازي من فوق الجلابية وبدأ يعصر فيهم.. حط ايده من فتحة صدر الجلابية و ايده لمست بزازي... حط شفافيه على شفايفي و يبوس فيا قوي.. طلع بز من بزازي و نزل يلحس فيه و يمص حلمة بزي.. افتكرت اللي كنت بشوفه بالليل بين امي و ابويا. و امي و محمود جارنا.. عرفت يعني ايه جنس..
ايده رفعت الجلابية و وصلت الكلوت بتاعي القديم المقطع بدأ يدعك كسي من فوق الكلوت ويمص بزازي.. انا مغمضه عيني و عايشه في حلم جميل لف جسمي و رفع الجلابية و نزل البنطلون بتاعه بعد ما زنوبه قالته اخلص اتاخرنا..
ايدي ماسكة في الكلوت وأيده بتشد. نجح انه ينزل الكلوت ويشوف كسي وطيزي و الشعر الخفيف عليهم..
وشي لجدار الاوضه وطيزي مفتوحه قدام لطفي اللي هينزل لبنه من زبه بعد ما يدعك زبه في طيزي و كسي وافخادي..
اوووف زبه لمس طيزي ودخل بين افخادي.. رفيع لكن سخن يخلي جسمي يرتعش.. بدأ يدعك كسي بزبه.. و خرم طيزي و بدا يتحرك بسرعه و انا حسيت اني بنزل مايه من كسي.. اااااه احساس حلو كنت محرمه منه.. اااااه بدأت اقول ااااه.. ااااه و زنوبه تضحك وتقرصني في طيزي..
زنوبه: عرفتي انه حلو يا بت.. علشان تسمعي كلامي بعد كدا
بدأ لطفي يلزق فيا و زبه فوق طيزي و مسك بزازي من تحت الجلابية.. بدأ يدعك زبه جامد
انا : اااااه انا هعمل مايه على روحي يا زنوبه.. خليه يبعد
زنوبه : يخيبك.. اعملي يا بت دي مش مايه.. اعملي و ملكيش دعوه.. وانت كمان خلص يا لطفي هاتهم بقا كفايه
لطفي : هجيب اهو.. ااااااه ااااه ااااه
انا ارتعشت وانا فاهمه اني هعمل مايه و حسيت بلبن لطفي على طيزي.. اااااه. ايه الرعشه دي. اول مره احس بيها..
زنوبه مسحت اللبن و مسحته في الحيطه و رفعت الكلوت و نزلت الجلابية. انا مش قادره ارفع ضهري.. وقفت و مكسوفه من الاتنين..
لطفي : خدي يا بت.. مش خساره فيكي..
اداني تلاته جنيه.. فرحت بيهم قوي.. و حطيتهم في صدري..
لطفي طلع يامن الطريق و خرجنا انا و اختي مشينا في الشارع...
رحنا لعم عبده جبنا منه حلاوه و خدنا الفلوس و طلعنا المطرح بتاعنا....
سرحت في كل اللي شفته قبل كدا و مكنتش عارفه معناه..
عرفت يعني ايه جنس.. كل الغموض في الأحداث اللي حصل قبل كدا و بيحصل بدأ يظهر قدامي..
امي مع ابويا.. امي مع محمود جارنا.. امي مع كل الناس اللي كنت بروح معاها ليهم.. امي بتتناك من ناس كتير.. اختي زنوبه عرفت ليه الشباب في الشارع بيقولو عليها زنوبه الواسعه...
عرفت ليه العيال بتقول لسمير يا بن المره المومس...
عم عبده وانا صغيره لما كنت اروح له اشحت حتة حلاوه مولد ويقولي تعالي نضفي المخزن و اديلك.. وادخل معاه المخزن يقعدني على حجره و زبه يقف و يحطه بين طيزي على الهدوم و يمسك بزازي اللي زي التفاح زمان و نفسه يزيد و جسمه يشد و بعد كدا يزقني من على رجله و الاقي مطرح طيزي عنده مبلول.. ويديني حته الحلاوه و يقولي اوعي تقولي لحد..
فوقت من السرحان على ايد اختي زنوبه و هي بتقرصني في بزي...
زنوبه : مالك يا بت سرحانه في ايه.. عجبك اللعبه يا بت و ضحكت..
انا : بس بقا يا زنوبه.. انا مش راحه تاني. أحسن يتقال عليا كلام بطال.. هو مش كدا يبقا نيك يا زنوبه.. يعني انت بتناك
زنوبه : يا بت تتناكي ايه. هو حد دخل حاجه في كسك. دا اسمه تفريش.. يعني لعب عيال.. هفرجك علي النيك انا.. وضحكت
انا : هتفرجيني فين يا ختي.. لا انا مش راحه في حته..
زنوبه : مش هتروحي يا ام بزاز كبيره انتي.. النيك هنا في الاوضة بالليل.. بس انتي تسمعي الكلام و تتفرجي وإنتي ساكته. جتك خيبه.. انتي الوحيده اللي عبيطه هنا. دا سمير الأهبل دا الصغير عارف كل حاجه..
انا : هنا فين يا زنوبه.. قصدك ابوكي و امك.. ما انا عارفه اللي بيحصل.. وسألت امك قبل كدا ضربتني وقالت دي حاجات ناس كبيره متساليش عنها اصل ابوكي يقتلك.. بس انا انهارده فهمت كل حاجه.. وضحكت
زنوبه : يخرب عقلك يا مضروبه.. يعني انتي عارفه.. يخيبك بت....
انا : انهارده بس فهمت كل شي..
_____________________
اتفقنا انا وهي ننام بدري.. علشان نستعد للسهره.. هنتفرج من غير ما حد يشوف على ابويا الأعمى وهو بينيك امي..
اتجمعنا و اتعشينا و ابويا شرب الشيشه.. امي طلعت برا في دورة المايه تستحمي.. انهارده الخميس..
احنا نمنا.. او عملنا نفسنا نايمين.. امي رجعت..
امي طويله شوية مليانه في الجسم.. طيزها كبيره وصدرها اكبر.. بطنها مش مليانه لكن ليها انحناء كدا مغري.. بشرتها بيضه.. شعرها بين الناعم و العادي.. وشها دايما منتوف.. بتحط مكياج شعبي لكن حواجبها مرسومه و شفايفها تخينه.. دايما اللبانه في بوقها.. بتلبس غوايش فالصو..
ابويا جسمه نحيل.. صحته على قدها.. قمحي البشره.. مش مهتم بشكله لانه بيشحت في الشوارع..
بعد شويه امي رفعت الملايه اللي فاصله الاوضه و راحت لركن الرف فوق المطبقيه و جابت ازازه حمرا.. عرفت بعد كدا انها خمره شعبي من النوع الرخيص.. وطفت لمبة الجاز ناحيتنا و عدت الناحيه التانيه وشدت الملايه..
ابويا : العيال ناموا يا سعديه
امي : اه اتخمدوا يا اخويا.. يا ريت بس انت تعرف تعمل حاجه. يلا خيبه.
ابويا : كدا يا سعديه بتعايريني بتعبي وسني.. كتر خيرك. دا انت ليل نهار في الشارع علشان اجيبلك فلوس تلبسي و متقليش عن أي مره في الحته.. دي اخرتها
امي: عطوه.. اخلص و طلع الفلوس اللي معاك انت مفكرني زبون في الشارع.. احنا دافنين سوا يا عطوه.. خد اطفح الكوبايه بتاعتك.. واعمل حسابك تجيب واحده وانت جاي..
ابويا : خدي يا سعديه.. كل الفلوس اهي. مفيش معايا غير حق المعسل و المواصلات.. لو مفيش غير الكوبايه دي اشربيها. انا شارب حجرين ظابطين مزاجي.. وانتي عارفه انا بتسطل من الخمره و بنام زي الميت
امي : عطوه اشرب وانت ساكت.. لسه في الازازه.. انت عارف لولا الهباب دا.. انا مش هنام معاك.. من منظرك.. لولا العيال دي كنت طفشت..
ابويا : حاضر يا ستي.. انا مرضاش ازعلك.. انت عارفه مينفعش اظبط منظري علشان الشغل.. انا كنت نشال قد الدنيا. بس يجازي اللي كان السبب في اللي حصل..
اتسحبنا انا و زنوبه للملايه من جنب و بدأنا نتفرج من غير ما حد ياخد باله..
امي قعدت تشرب من الازازه.. وهي قاعده على السرير بتبص عليه. وابويا قعد يشرب وقاعد باللباس. خلص الكوبايه و حجر معسل و قام بتطوح على الأرض.. وصل لرجل امي..
امي لابسه قميص نوم قصير مبين صابونه رجليها وهي قاعده و رجليها بتلمع في النور.. ابويا مسك رجليها وهي على السرير و هو على الأرض.. كأنه عبد.. يبوس في رجليها و يلحس فيهم.. ويحضنهم و امي بتشرب من الازازه و مولعه سيجاره من النوع المحلي.. هي مش بتشرب بس معاها علبه.. كل ما تيجي تشرب خمره تشرب سجاير..
ابويا : انا هفضل خدام تحت رجليكي يا سعديه.. بس انتي اوعي تسيبيني.. انا مليش غيري
امي : بطل بقا شغل الشحاته دا و قوم اخلص..
طلع ابويا لفوق وهو بيلحس رجلها ورفع القميص و هي نامت على ضهرها ورفعت رجليها و ابويا رفع القميص من تحتها وهي رفعت جسمها علشان يخلع القميص.. قلع اللباس.. زبه اسمر مش واقف قوي. مشدود.. الشعر في كل حته حواليه. تخين لكن قصير. بيوضه كبيره وساقطه.. امي لابسه سنتيانه ستان سوده على الجسم الأبيض و بزازها هتفرقع منه.. لابسه كلوت.. احمر..
ابويا لف ايده وفتح السنتيانه و نزل بوشه ودقنه على بزازها.. امي غمضت عنيها مش عايزه تشوف وشه.. و بتحاول تستمتع باي شي.. بدأ يمص الحلمات و يفعص في بزازها... بدأ امي تطلع أصوات.. جاي يقرب من وشها بعدته عنها.. زقت راسه لتحت.. رفع راسه
ابويا : قلتلك انا مليش في لحس الكس..
امي : طب اخلص.. دخل زبك واخلص وخلصني
فتح رجليها وبدأ يدعك زبه في كسها..
كنا قاعدين زي الكلاب من ورا الملايه. لابسين قمصان نوم بيتي قماش من غير دراعات..
زنوبه : شوفتي يا بت.. دا بقا النيك..
ببص ليها لقيتها مطلعه صدرها و ايدها بتدعك في كسها.. و بتكلم في ودني... بتغمز بعينها.. ضحكنا.. قامت قرصتني في بزي اللي نصه طالع من فتحة القميص.. مسكت على شفايفي وفتحت عنيا علشان تبطل الحركات دي علشان محدش يسمع..
رجعنا بصينا تاني كان ابويا قاعد يحاول يدخل زبه.. زبه مش واقف زي حماده و لطفي.. نص قايم كدا.
امي : اخلص بقا قرفتني. انت اتسطلت ولا ايه.. بتتهز كدا ليه يا راجل..
ابويا : دماغي لفت.. اصبري عليا
امي : صابره يا اخويا.. خلص
زبه نص قايم بدأ يدخل في كسها وهي تحرك كسها عليه علشان يدخل و يقف و يهيج.. كسها ناعم و مرسوم عليه بالشعر من فوق زي مثلث كدا.. لكن شفايفه ناعمه.. بدأ يدخل كسها و بدأت تطلع أصوات.. زنوبه شدت ايدي.. ببص لقيتها رافعه القميص و بتقولي ادعك كسها.. بصيت على كسها مليان شعر و تقيل.. شديت ايدي.. لقيتها بتفتح عنيها.. خفت لتطلع صوت و نتكشف.. حطيت ايدي على كسها وبدأت احرك. كسها عليه مايه كدا.. قرفت قلتها انتي عملتي مايه.. قالت هفهمك بعدين.. لفت وحطت طيزها ناحيتي و بدأت ادعك في كسها من ورا و ابص على ابويا و امي.. بدأ ابويا يدخل زبه ويطلع.. شوية وقام نام فوقها.. شكله نزل لان نفسه مقطوع..
امي : جتك نيلة تاخدك في قرفك.. زقته برجلها و مسكت فوطه و مسحت لبنه من على كسها.. وقامت رفعت ضهرها للسرير و ولعت سيجارة وهو نام كأنه ميت... فوقت على زنوبه بتشد ايدي ناحية الفرش بتاعنا.. نامت و نمت في وشها.. بنبص لبعض و الابتسامه بتحكي مع العيون كل حاجه..
زنوبه : انا تعبانه يا بت.. عايزه ارتاح.. مبعرفش اجيبهم في الخرابه خالص.. بكون قلقانه كدا..
انا : يعني ترتاحي ازاي.. عايزه تعملي ايه..
زنوبه : اجيبهم يا بت زي ما انتي جبتيهم في الخرابه و كنتي مفكره نفسك هتعملي مايه على نفسك. فهمتي.
انا : طب و هتعملي ايه دلوقتي.. يكونش عايزه تنزلي الخرابه للعيال الصايعه.. انتي عقلك راح..
زنوبه : خرابة ايه يا منيلة دا انا بخاف اروح دورة المايه لوحدي بالليل
انا : اومال ايه.. عايزه ايه يعني..
زنوبه : تلعبي في كسي و بزازي لغاية ما ارتاح.. قلتي ايه
انا : لا يا ختي معرفش انا الحاجات دي ولا عمري عملتها
زنوبه : وحياة امك انتي مفكرة اني معرفش بتعملي ايه انتي قدريه فوق السطح في العشة و معاكم سمير.. بطلي يا بت تسوقي الهبل عليا..
ارتبكت لما قالت كلامها.. و افتكرت السطوح.. انا وقدريه و سمير و الواد سالم ابن خالتي.. لما كنا بنطلع نلعب فوق السطح لعبه الفرخه و الديك.. و نقلع كلنا و نقفل الباب و انا وقدريه نوطي زي الفراخ و سمير و سالم يركبوا فوقنا زي الديك.. بس من غير نياكة.. لعب عيال.. و ساعات لما نكون انا و قدريه فوق نقلع و نلعب في جسم بعض و نقعد نشوف الفرق و مين عنده حاجه مش عند التانيه.. و نقعد نلعب برضو مره هي فوق و مره انا.. انصدمت لما عرفت انها تعرف.. يا ترى مين قالها.. احنا قايلين دا سر.. علشان امي قايله لكل واحده فينا اوعي حد يقلع هدومه قدام راجل او واد ولا حد يضحك علينا.. احسن تقتلنا..
اترعبت لما عرفت ان زنوبه تعرف.. مش اننا بنلعب. لا اننا قلعنا و كسرنا كلام امي.. بس افتكرت ساعتها اننا انا وهي رحنا الخرابه مع عيال غريبه كمان..
زنوبه : ساكته ليه يا بت.. متخافيش يا بت مش هقول لحد طالما انتي بتسمعي كلامي.. ونكون سر بعض.. و هعرفك كل حاجه. احسن ما انتي هبلة وعبيطه كدا
انا : قولي والنعمة ما هتقولي لأمي.. دي تموتني..
زنوبه : يا بت مش هقولها. بس انتي كمان اي حاجه تعرفيها تكون سر بينا... يلا بقا انا تعبانه.. دا انا هدلعك اخر دلع.. بس انتي تسمعي الكلام
انا : حاضر ياختي.. اعمل ايه..
رفعت القميص على بطنها.. وطلعت بزها من فتحة صدر القميص..
زنوبه : مصي هنا.. و ادعكي في كسي بايدك..
حطيت ايدي على كسها.. سخن قوي.. مبلول.. الشعر مالي الحته كلها من تحت بطنها لفخادها.. عندنا البت ما تنضفش الا لما تيجي تتجوز علشان الشعر ما يطلعش اكتر و يزيد و البت برضو ما تركزش في كسها....
بدأت ادعك في كسها.. و هي شدت راسي لبزازها.. مسكت بز في ايدها و دخلته في بوقي.. بدأت امص في بزها.. طري قوي في بوقي و الحلمه بتخليني امص اكتر.. بدأت احب الموضوع حسيت ب إثارة من بزها الطري و جلدها الناعم.. ايدي بتدعك كسها وهي تحط ايدها على قبة كسها من بدايته و تضغط و صوتها مكتوم... رفعت راسها تبص على امي.. نامت من تأثير الخمره المحلي اللي عرفت بعد كدا ان معظمها كحل ابيض. بينيم الواحد.. بدأت تاخد راحتها و تتكلم بصوت واطي. بس خلاص اطمنا ان امي و ابويا ناموا.. قلعت القميص و خدتني فوقها حطت فخدي على كسها.. وبدأت تحرك جسمها لفوق وتحت.. و مسكت راسي على بزازها الاتنين..
زنوبه : مصي يا نوسه جامد وعضي براحه.. حسسي يابت بايديك على جسمي كله.. ااااه.. كمان يا بت تعبانه.. اوووف.. ااااه.. كمان...
بدأت تهيج قوي وانا بدأت اسخن.. على الشرمطه بتاعتها.. صدري ظاهر قدامها وانا بمص.. مدت ايدها على بزي طلعته وقعدت تدعك فيه.. بدأت اسخن اكتر. وكسي بدأت احس انه بياكل فيا.. حكة شعر كسها في فخدي وماية كسها تهيج اكتر فيا.. شدتني لفوق.. بزي بقا قدام وشها.. طلعت الاتنين. بدأت تمص فيهم.. و تلحس بلسانها.. فخدي على كسها و فخدها بين رجليها.. فتحت رجليا اكتر.. ااااااه.. انا مش لابسه كلوت.. كنت غسلته..
زنوبه : مبسوطه يا بت.. ادعكي قوي فخدك.. ااااه.. قربت اجيب يا بت.. اوووف.... بزازك حلوه يا بت.. اشمعني بزازك حلوه كدا عني.. وكسك غرق كدا ليه يا لبوه.. مش كنتي بتقولي مش عايزه.. ااااااه
انا : مش عارفه.. اانا هايجه قوي.. كسي بياكل فيا.. ااااه
زنوبه : ايه رايك اعملك حاجه تبسطك بس بشرط تعملي ليا زيها
انا : ايه دي يا زنوبه تاني..
زنوبه : هريح كسك بلساني... ايه رايك
انا : ازاي دا بقا..
زنوبه : هلحس كسك بلساني يا بت..
انا : هو ينفع تحطي بوقك على كسي.. مش هتقرفي... انا يا ختي معرفش اعمل كدا
زنوبه : اقرف من ايه يا هبله انا همسح كسك الأول.. وبعدين هو انتي كنتي بتعرفي تعملي ايه.. اتعلمي.. انا اتعلمت عند ستي سهير اللي بروح عندها انضف البيت.. وفرجتني على الفديو.. حاجات تشيب يا بت.. هبقا اخدك يوم..
انا : ماشي اعملي و انا هقلدك بعد كدا..
رفعتني من فوقها و انا نمت على ضهري قلعتني القميص خالص.. و مسكت بزازي تعصر فيهم.. ااااه.. و نزلت لكسي مسحته بالقميص.. وقعدت تشم فيه.. و عنيها وسعت و نزلت على كسي.. تبوس فيه.. ااااااه.. ايه الاحساس دا. اااااه.. طلعت لسانها وتفتح شفايف كسي بايدها.. دخلت لسانها على كسي.. بتلحس شفايف كسي من جوا.. ااااااه اوووف.. بموت من الهيجان..
انا : ااااه... اووووووف.. حلو قوي.. كمان ااااااه.. حلو قوي يا زنوبه... اااااه... انا حاسه اني هعملها على روحي زي ما حصل في الخرابه.. ااااااه..
زنوبه : اعملي يا بت.. هاتي يابت.... متخافيش..
اااااااه اااااااه حححححح.. اهم اهم اهم.. اووووووف.. هجيب.. يااااااااااه..... اااااه
زنوبه : يخرب بيتك. كل دا عسل.. دا انتي مليانه هيجان.. انتي يا بتي عمرك ما جبتهم..
انا : عسل ايه.. و جبتهم ازاي.. انا اعرف حاجه غير منك.
زنوبه :جتك خيبه.. المهم متاخدنيش في دوكة يا بت.. يلا دورك.. ولا هترجعي في كلامك
انا: لا هعملك.. انا مبرجعش في كلامي.. بس انتي كمان اوعي تقولي لحد على موضوع عشة الفراخ..
زنوبه : يا بت انتي اختي.. هفضحك يعني وبعدين تقومي انتي كمان تقولي على موضوع الخرابه.. لا متخافيش.. يلا بقا. عيزاكي تلحسي جامد..
لفت ونامت على ضهرها.. و ادتني القميص امسح كسها. مسحته قوي.. و نزلت بوشي و انا متردده. زنوبه كسها شعره تقيل بس انا فتحت رجليها وبعدت الشعر عن كسها.. و نزلت اشم فيه. ريحته غريبه بس مش وحشه قوي. بدأت ابوس فيه.. سخن وبدأت اطلع لساني و بدأت ادوق طعم كسها.. طعمه مالح شويه بس مش قوي.. معقول. بدأت اتعود و احب الحركه و لمس لساني و شفايفي له. فتحت بوقي كله و حطيته عليه ولساني بيلحس فيه بقوة. مسكت راسي و تضغط على كسها قوي ولساني بدا يلحس اللي نازل منه. طعمه لذيذ بالنسبه ليا.. بدأت جسمها يشد
زنوبه : آآآآآآه.. كمان يا نوسه.. الحسي قوي.. الحسي الحته اللي فوق.. ااااااه كدا.. اتعلمتي اهو... حلو قوي لسانك.. كمان الحسي يا بت اوووف.. العبي بصابعك في فتحة طيزي.. تحت.. ااااااه.. كمان.. دخلي صباعك في طيزي يا نوسه علشان خاطري.. ااااااه اااااه ااااه... الحسي هموت علشان خاطري.. اااااااه اوووف.. يخرب بيتك يا بت بتتعلمي بسرعه. ااااااه اااااه ااااه اسرع اسرع.. هرعش اهو ااااااااااااه. كمان.. حركي جامد.. اه لو مفتوحه.. كنت خليكي تدخلي في كسي صوابعك ولسانك.. اااااااه اااااااه اااااااه اووووووف هموت... بسرعة بسرعه.. اهم اهم اهم.. ااااااااااااه اممممممممم امممممممم.
نزلت و بوقي غرقان من اللي نزل منها..
شدتني لفوق و مسكت راسي و باست شفافي ولحستهم اوووف.. ونمت فوقها وبزازي على بزازها...
شويه وقمت ولبسنا و خدتني في حضنها و نمنا...
نكمل في الجزء الجاي...
لو عجبك يا ريت تعمل إعجاب..... :wave::wave::wave:
👇👇👇👇 (((الجزء الثاني))) 👇👇👇👇
__________________________
حياتي كلها اتغيرت بعد ما عرفت وفهمت الجنس و حسيت بمتعة لعبة الجنس.. بدأت افهم كل الأمور حواليا بشكل سليم.. وقلت لازم يكون ليا نصيب في الحياة من المتعة دي.. بدأت افهم نظرات الناس ليا.. حركات الناس معايا ولمسات ايديهم.. وبدأت افتكر كل حاجه و اقيسها بالجنس.. الجنس هو الدافع لكل تصرف في الحي اللي عايشه فيه..
هل كل المناطق زي الحي بتاعنا.. هل الجنس فيها له مكان بالشكل دا.. ... دا هكتشفه بنفسي...
كنت نايمة كالعادة.... امي بتصحي فينا.. نفطر و اللي وراه مصلحه يقوم يروح ليها...
امي : قومي يابت انتي وهي.. قوموا الساعة بقت سبعه.. قومي يا قدريه هاتي فول وطعمية.. وبسرعة رايحين انا وانتي لزبونه..
قدريه : عايزه انام يا ستي شويه.. هو كل يوم شغل..
امي : قومي يا بت دي دخلة مدارس.. وفيه شغل..
انا : اجي معاكي يا امْه انا.. معنديش حاجه انهارده.. انا بعرف اعمل كل حاجه
امي : انتي مش يا بت الاستاذ حازم باعت من يومين علشان تنضفي شقته....
انا : ما انا رحت امبارح و لقيته نزل البلد عندهم وجاي بكرا..
امي : طيب قومي يا قدريه هاتي الاكل و انتي يا زنوبه.. مفيش عندك شغل..
زنوبه : رايحه لستي سهير عايزه تنضف الشقه و اقعد شوية مع هناء بنتها لأنها رايحه مشوار..
امي : طب صحي سيد يلا و قوموا اغسلوا وشكم... قوم يا راجل انت.. واعمل حسابك هتروح البلد تجيب الخزين من هناك بالليل.. تسرح وتيجي.. وتركب القطر باليل.. تقعد هناك اسبوع تساعدهم في الخزين و تجيب حسنتك من هناك.. بدل ما يقولوا اننا بنروح علشان الحاجه بس.. قوم اخلص..
ابويا : ماشي يا ام سيد امرك.. خلي الواد سيد يقول للراجل انه اجازه.. علشان يجي معايا..
امي : ماشي.. ابقا قول لصلاح يا سيد انك مسافر البلد.. وقوله امي بتسلم عليك..
__________________
فطرنا و كل واحد راح لشغله.. انا خدت الشنطه بتاع امي و مشيت معاها.. وركبنا عربيه تخرجنا على الطريق و نزلنا ركبنا اتوبيس... نزلنا و مشينا وصلنا عمارة.. والبواب قاعد
امي : ازيك يا سعد.. عامل ايه يا منيل
سعد : يا صباح القشطه يا ام سيد.. بخير.. انتي عامله ايه..
امي : حلوه يا راجل اهو ولا نظرك راح يا منيل على عينك..
سعد : والنعمة بشوفك قلبي بينط من الفرح من حلاوتك.
امي ضحكت بمرقعه و قامت ضربته مطرح زبه.. وقالت : اخبارك ايه يا منيل.. لسه ماشي بالحبايه..
سعد : هعمل ايه يا قشطه ما انا متجوز دكر.. إنما او مره مش محتاج..
امي : ما لو فكيت كيسك يا علق كنت دوقتك. بس انت بخيل وكحيان.. وضحكت
سعد : انتي اللي مش بتريحيني في السعر يا قشطه. انتي مفكراني زي اللي فوق دول.. انا غلبان
امي : خلاص خليك في الحبايه يا منيل.. الجماعه فوق..
سعد : اه فوق.. و التانين فوق برضو.
غمز وضحك
طلعنا انا وامي.. خبطنا على باب شقه.. فتحت ست لابسه قميص نوم..
هي : بقا كدا يا سعديه.. يومين بعتالك متجيش.. انتي عارفه اني مش بامن لحد غيرك.. وانتي عارفه ان احمد بيجي اسبوع كل شهر.. اهو احمد جاي الصبح قلتله اصبر..
امي : معلهش يا ست جيجي.. اعذريني.. كان عندي شغل متلتل فوق راسي. انتي عارفه موسم بقا.......ضحكت
جيجي : طب ادخلي.. عايزه اخلص قبل ما احمد يصحى..
امي دخلت تعمل حلاوه في المطبخ و تجهز الحاجه.. وقالتلي ادخلي مع ستك الحمام يا بت ساعديها عقبال ما اخلص
جيجي بيضه بزازها كبيره. جسمها مليان شويه. طيزها غريبه.. كبيره بشكل غريب. وشها مدور.. تقريبا سنها 40 او اقل بسنه
دخلت جابت لبسها.. و انا اخدت اللبس و دخلت الحمام.. جهزت الحمام و مليت البانيو مايه.. و حطيت صابون..
دخلت جيجي وقفلت الباب وراها.. قلعت القميص ومش لابسه تحته حاجه.. انا بدأت ابص لجسمها و طيزها من غير هدوم.. جسمها مغري....
انا : اتفضلي يا ستي...
جيجي : انت اسمك ايه يا حلوه..
انا : خدامتك نوسه
جيجي : اول مره اشوفك مع سعديه.. بس شكلك شاطره
انا : دي امي يا ستي.. انا كنت بسرح معاها زمان. ومتعلمه كل شي..
جيجي : طب وريني بقا..
انا : انزلي يا ستي.
مسكت ايدها و رفعت رجليها ودخلت البانيو.. وقفت تحت المايه و بدأت أرغي صابون على الليفه و بدأت اغسل جسمها من فوق.. مسكت دراعاتها و ادعك فيهم و ارفع الدراع و اغسل باطها.. فيه شعر لسه حفيف. بس تقيل.. بدأت ادعك فيه قوي.. و نزلت عل جنبها و طلعت على الرقبه و دخلت عال الدراع التاني.. راسمه عليه راسمه..
انا : دا دق يا ستي..
جيجي : ههههههه دق ايه يا بت.. دا تاتو.. عجبك
انا : اه قوي...
جيجي : ابقى تعالى في يوم وانا اعملك زيه.. انتي شغاله ايه
انا : بنضف البيوت يا ستي و اغسل..
جيجي : حلو.. ابقى عدي عليا كمان اسبوع تنضفي.. انتي أولى وابقا اعملك التاتو و هبسطك..
انا : حاضر يا ستي.. بس انتي قولي لأمي..
جيجي : ماشي.. يلا بقا اغسلي.. شكلك مش شاطره
انا : لا ابدا اهو
بدأت اغسل صدرها من فوق... و نزلت اغسل بزازها.. ارفع لفوق و اغسل تحت.. و ادعك من الجنب و الحلمه.. لقيتها بدأت تغمض عنيها.. نزلت على بطنها ودخلت صباعي في السره.. اترعشت.. نزلت على سوتها من تحت.. الشعر طويل هي بتعمل كل شهر مره علشان جوزها شغال في الغردقه.. بيجي اسبوع و الباقي هناك..
بدأت اقعد على طرف البانيو.. ولفيتها لوشي.. وهي فتحت رجليها. بدأت اغسل كسها من ورا لقدام ومن قدام لورا.. وهي مغمضه و صدرها بيطلع وينزل.. شكلها تعبانه.. هايجه و نفسها تتناك من جوزها.. لقيتها مسكت صدرها و بتدعك فيه.. بدأت اغسل جنب كسها وافخادها.. ببص لقيتها ماسكة شفتها.. مغمضه.. خليتها تلف و تديني اكتر حاجة هتجنن عليها.. طيزها.. نفسي طيزي تبقا حلوه كدا.. ضغطت على ضهرها شويه. علشان توطي.. بدأت اغسل طيزها كلها. و دخلت بين الفردتين.. خرم طيزها عليه شعر كتير. بس شكله واسع. مش زي طيزي ولا طيز زنوبه.. كسها فتحته طويله وشفايفه مليانه.. بدأت ادعك وهي تقول حلو لا بت.. ااااه.. ايدك حلوه يا مضروبه.. بس كفايه كفايه.. اغسلي رجليا.. بدأت اغسل رجليها و خلصت و نزلتها في المايه تشطف نفسها.. و قامت شطفت بالدوش.. و طلعتها مسحت جسمها بالفوطه...
امي خبطت.. فتحت ليها ودخلت..
امي : ايه يا عروسه.. جاهزه..
جيجي : عروسه يا سعديه... مش هتبطلي بكش بقا
امي : واحلى عروسه.. انا نتفت ستات ياما.. مشفتش في حلاوتك ولا جمال جسمك.
جيجي : بطلي بكش بقا عايزه اخلص.. و صحيح ابقى ابعتي نوسه كمان كام يوم تروق الشقه وتقعد معايا اليوم انتي عارفه انا وحيده..
امي : ما ابعتلك زنوبه.. ولا أنتي عايزه المنيله دي. دي سهتانه و خايبه. زنوبه انصح منها.. وبتفهم
جيجي : بلاش تكسري نفس البنت يا سعديه.. متخافيش هخليها ناصحه و انصح منك كمان.. وضحكت.
امي دخلت تنتف جسمها كله.. و قالتها باطك قصير قوي مش هيجي بالحلاوة.. انتي ايه خلاكي تشيليه بالموس..
جيجي : يا بت الدنيا حر و العرق و كدا.. و انتي فاهمه بقا.. وضحكت..
امي : فاهمه.. الا فاهمه.. وضحكت..
خلصت جسمها... و قالتلي ساعدي ستك في الحمام.. عقبال ما اروح اجيب حاجه و ارجع...
جيجي : برضو يا وسخه.. فوق ولا ايه..
امي : فوق طبعا.. دا بقاله فترة بعتلي. انا مش فاضيه.. وبعدين دا جيبه مليان و على قده... وضحكت..
جيجي : طب يسهلك يا بت.. متتأخريش علشان الحق اعمل وشي...
امي : نوسه هتحميكي اكون انا جيت..
جيجي : نفسي اعرف ايه عجبك في المغفل دا
امي : جيبه يا ست هانم.. انا عايزه اعمل قرش و ادفع مقدم شقه ألم فيها العيال او ألم قرش علشان شوار البنات.. انا عندي تلاته يا ست جيجي
جيجي : ماشي يا سعدية. متتأخريش.
خرجت امي بعد ما غسلت ايدها ورشت ريحة من ازازة ست جيجي.. وانا رحت اظبط الحمام..
انا : نفسي في حمام زي دا يا ست هنام عندنا.. احسن من دورة المايه المشاركة دي.. اللي طالع على السلم بيشوف اللي قاعد من تحت الباب...
جيجي : ههههههههه يخرب عقلك يا نوسه.. دا انتي دمك خفيف.... المره الجايه علشان أحمد جوزي هنا هخليكي تنزلي البانيو.. و هنزل اجيبلك عبايه حلوه. بدل امك البخيله دي..
انا : تسلمي يا ستي.. وانا هفضل خدامتك علطول.... يلا يا ستي الحمام جاهز.
جيجي : امسكي ايدي يا نوسه.. اوبح.. يا عبيطه انتي فتحي السخن ليه... يلا مش مشكله. علشان ينضف.. امك يا بت ايدها تتلف في حرير..
انا : هي امي راحت فين يا ستي..
جيجي : ملكيش دعوه انتي.. انتي لسه صغيره على الكلام دا. يلا اغسلي بقا و نضفي كويس مكان الحلاوه..
انا : انا مش صغيره و فاهمه كل حاجه.. انتي مفكره اني عبيطه.. وضحكت
جيجي : يخيبك يا مضروبه.. طيب لما انتي فاهمه بتسألي ليه يا وسخه انتي..
انا : كنت عايزه اعرف راحت فين بس.. لمين يعني..
جيجي : اغسلي بقا يلا.. و لما تيجي ابقى اسأليها..
بدأت اغسل زي الاول.. وهي مسكت مكنة حلاقه و حطت صابون تحت باطها و مسكت مرايه صغيره وبدأت تحلق الشعر... وانا بدأت اغسل كسها بعد ما فتحت رجليها.. وقعت الليفه من ايدي لاني عايزه المس كسها.... اول ما لمست كسها بأيدي ارتعش جسمها و غمضت..
جيجي : ايوا يا نوسه.. اغسلي كدا من غير ليفه.. حلو كدا.. امممم اااه.. شاطره.. ادعكي كويس.. اغسلي بين الشفتين يا نوسه من جوا. امممم كمان..
بصيت ليها فوق. لقيتها مغمضه و رافعه راسها. وماسكة شفتها بسنانها.. وبدأت تعصر بزازها.. وتطلع أصوات زي زنوبة.. عرفت انها هايجه.. دعكت كسها من فوق مطرح ما عرفتني زنوبه. بس هي عندها كبير شويه وبارز...
جيجي: كفايه يا بت.. ااه.. كفايه.. اغسلي من ورا.. لفت جسمها وطيزها بتلمع في الميه بعد الحلاوه.. وطت قدامي.. بدأت ادعك بأيدي الاتنين طيزها.. حاسه ان كسي غرق الكلوت بتاعي.. وبدأت ادخل كفى بين طيزها و ادعك.. وصلت للخرم و دعكت فيه.....
جيجي : اغسلي كويس هنا.. من جوا و دخلي صباعك.. ايوا براحه يا بت.. اااااه... ايوا ادعكي بقا من جوا براحه.. اااه
بدأ صوته يكون عالي.. هاجت على الآخر.. لكن افتكرت انها هتتناك من جوزها... قالت بس كفايه...
طلعت غلست صدرها و فتحت الدوش و شطفتها و خلصت.. و خرجت برا البانيو.. نشفت جسمها كويس..
جيجي : هاتي اللبس دا يا نوسه..
اندر اسود اول مره اشوف شكله.. صغير.. استغربت دا هيدخل ازاي و يداري الطيز دي.. لبسته وهي سانده على كتفي.. و بزازها ساقطه لتحت وهي بتوطي. شكلها جميل.. و كسها نفسه بدأ ينور من بعد النتف.. جسمها بقا احمر من النتف. اديتها السنتيان. دا اللي كبير علشان يقدر يشيل الحمل الكبير دا.... اديتها الروب.. ولفت شعرها.. وخرجنا برا..
جيجي : شوفتي امك اتاخرت ازاي.... اعمل انا ايه دلوقتي عايزه اجهز قبل ما يصحى..
انا : قولي هي فين وانا اروح اشوفها و اجيبها..
جيجي : انتي خبيثه يا بت يا نوسه.. خلبوصه انتي.... شويه وهتلاقيها جايه....
راحت جابت ليا طبق فيه حلويات و علبة عصير.. فرحت قوي.. اكلت وشربت العصير.. لقيتها بتديني خمسه جنيه..
انا : لا يا ستي الحساب مع امي..
جيجي : امسكي يا بت دول ليكي انتي.. حسابك امك لواحده
انا : تسلمي يا ستي..
شويه و الجرس رن.. رحت فتحت و لقيت امي داخله عماله تعدل لبسها و الطرحه و تظبط العبايه على جسمها.. عرفت و اتأكدت انها كانت بتتناك.. زي ما شوفتها مع محمود جارنا يوم باليل و ابويا مسافر.. انا صحيت فجأة على صوته وهي بتقوله وطي صوتك.. اتفرجت عليهم بس بحذر. كان راكب فوقها وهي نايمه على بطنها. وبعد شوية صوتهم على الاتنين و سكتوا خالص.. انا ساعتها خفت اتكلم اصل امي تموتني.. ورحت معاها كام مشوار كانت تدخل الاوضه مع الراجل و ابص عليهم من خرم الباب و هما عريانين و بتتناك.. بس مكنتش اعرف دا يعني ايه. واخاف اسأل لأنها محذراني اني اسأل او اقول لحد.. وانا بخاف منها لأنها صعبه ومره لسعتني بالسكينه..
دخلت امي تتأسف لستي جيجي..
امي : معلهش يا هانم.. اتاخرت عليكي...
جيجي : مش عوايد التأخير يعني. ايه.. ردت فيه الروح.. وضحكت..
امي : بلا خيبه.. دا كان في الإنعاش و كنت بصحيه.. وضحكت..
امي نتفت وشها و خلصت.. قمت لميت الحاجه في الشنطه و قمنا علشان نمشي.. جيجي دفعت لأمي أجرتها.. و أكدت عليها انها تبعتني كمان كام يوم عقبال ما جوزها يسافر..
خرجنا ومشينا.. ركبنا و روحنا.. مفيش حد في المطرح
امي : يا ترى البت قدريه فين.. انزلي شوفيها في الشارع...
نزلت دورت ملقتهاش.. وانا طالعه جه في بالي العشة فوق.. طلعت و فعلا سمعت صوت جوا.. الواد سمير ابن الجيران اللي فوق و قدريه... بصيت من خرم في العشه.. لقيتهم عريانين و بيلعبوا نفس اللعبه.. الفرخه و الديك.. بس الواد بيحاول يدخل بتاعه.. يمكن علشان لوحدهم و عايزن يعملوا حاجه جديده.
دخلت فجأة قبل ما يدخل زبه في كسها وهي مش فاهمه..
انا : بتعملوا ايه يا أوساخ انتوا.. انت عايز تعمل ايه يا اهبل انت. انت عايز تفتح البت..
قدريه بتبص مستغربه يعني ايه يفتحني.. مفلقسه و طيزها كبيره و بزازها صغيرين. بس كسها شعره خفيف خالص وطيزها اخف..
سمير : افتح ايه يا نوسه.. احنا كنا بنلعب لعبتنا..
انا : يا اهبل اوعي تدخل بتاعك جوا كسها.. كدا يبقا فتحتها.. فهمت..
سمير : انا مش فاهم بس خلاص.... مش هعمل كدا..
بصيت له وهو واقف و زبه نام قدامه.. عجبني شكله الطفولي.. بس مش عايزه اعمل حاجه قدام قدريه....
انا : قومي لا بت البسي و انزلي لأمك.. ولو سألتك عليا. قوليها راحت تجيب حاجه و انا جايه وراكي....
قدريه : ماشي بس اوعي تقولي لحد يا نوسه.. امك تموتني..
انا : قومي امشي يلا. مش هقول لحد
مشيت قدريه.. ودي كانت أول مره اكون مع واحد و انا فاهمه معنى الجنس بشكل كبير.... سمير اصغر مني بسنتين. بس جسمه طويل و رفيع.. زبه رفيع بس طويل. بدأت ابص على زبه اول مره اشتهي الزب بمعني الجنس الحقيقي مش لعب العيال
واقف متلخبط.. واضح انه فاهم كويس يعني ايه يدخل زبه في كس قدريه و عامل حسابه انه معاها لوحدهم و هي مش هتفهم وتخاف تتكلم..
انا : انت يا سمير طلعت ندل و كنت مفكراك اخونا علشان متربين مع بعض
سمير : انا مش ندل. احنا بنلعب زي كل مره..
انا : انت ندل لأنك كنت عايز تفتح البت و عارف انها مش هتقول لحد.. وفاهم يعني ايه تخرق بت..
سمير : معلهش يا نوسه.. انا غلطان و مش هعمل كدا تاني.. و النعمة هي اللي قالت ليا دخل زبك فيا زي ما شفنا الكلب في الشارع مع الكلبه ورا الحته في الوسعايه.. وقالت إنها شافت سيد اخوكي وهو مدخل زبه في كس سماح مرات محمود لما رجعت من الشغل و لقيتهم في المطرح عندكم وهما مفكرين ان محدش جاي وهي كانت راجعه تغير هدومها علشان الدوره جت عليها وهي بتنضف في شقه زبونه..
سمعت الكلام انصدمت.. سيد وسماح.. وقدريه اللي طلبت منه.. افتكرت كلام زنوبه وهي بتقولي اني عبيطه و سيد الأهبل عارف كل حاجه.. واضح فعلا اني العبيطه الوحيده في الحته كلها.. يا ترى ايه كمان معرفش عنه حاجه..
انا: سمير اوعي الكلام ده يطلع لحد.. لو الكلام ده قلته لحد هتبقا مصيبه. وهفضحك انت كمان و اقول لابويا و للناس
سمير : والنعمة ما هقول لحد.. بس انتي اوعي تقولي لحد حاجة.. و سيبيني انزل وانا مش هطلع هنا تاني. ولا هكلم حد منكم.
انا : تنزل ايه. انا وحشني اللعب. مش عايز تلعب..
سمير : لعب.. لا.. مش هلعب تاني.. انا ابويا لو عرف هيموتني.
انا : و هيعرف منين يا خيبه انت.. هو حد بيطلع هنا غيرنا..
قربت منه و مديت ايدي علي زبه وبدأت ادعك فيه.اول مره امسك زب في أيدي . وهو مش عارف يبص في عيني..
انا : جربت البوس يا واد يا سمير
سمير : اه مع قدريه.. انا بحبها اصلا و ناوي اتجوزها..
سمعت الكلام وحسيت بالغيرة.. مش عارفه ليه. مع انه أصغر مني. وهي اختي.. لكن انا احلى واحده فيهم..
انا : وانا يا سمير مش عايز تبوسني.
وقف مكسوف و متردد.. بدأت أقرب من شفايفه و حطيت شفايفي على شفايفه وهو بدأ يبوس معايا.. وزبه بدا يطول في أيدي و يقف. وانا ملمس زبه في أيدي بيحرك حاجه جوايا. عضو غريب مثير. بدأت ابوس شفافيه و هو يبوس فيا.. طلعت بز من فتحة العبايه و مسكت ايده و حطيتها عليه.. بدا يدعك فيه.. أنفاسنا زادت جسمنا سخن اكتر. زبه بقا زي الحديد.. مسكت راسه و نزلتها على صدري.. فهم ونزل يمص بزي اللي بيعجب الكل في الحته..
انا : مص يا سمير.. انت خايب ولا ايه.. دخل البز في بوقك. انت هتفضل تبوس بس.. ايوا كدا. دخل الحلمة.. اممم ايوا ااااه.. بلسانك بقا والعب.. اووووووف كمان يا سمير.. احلى بزازي ولا بزاز قدريه يا واد
سمير : بصراحة بزازك.. كبيره و مدوره.. كل العيال في الحته بيقولوا نوسه ام بزاز صواريخ..
سمعت الكلام وحسيت بالغرور.. كأني بمتلك سلاح مش موجود. بزاز بنت بنوت بكرية.. مش محتاجه سنتيانه علشان ترفعها وتظهر جمالها.. و حلمات بتظهر من تحت العبايه تهيج اتخن زب.. فكرت وهو بيمص بزازي احاول اخليه يلحس كسي.. بس اجيبها ليه ازاي... هيقرف ولا هيوافق... جالي فكره..
انا : بزازي بس يا سمير.. وكسي ما انت شوفته واحنا بنلعب قبل كدا.. معجبكش..
سمير : لا عجبني.. مش انا كنت بختارك انتي في اللعب اكتر..
انا : طب قلعني علشان تشوفه..
قلعني العبايه و نزل الكلوت بتاعي و وقف
انا : انت مش عايز تتفرج عليه.. مش بتقول عجبك.. انزل اتفرج
نزل لتحت و عنيه باين عليها الهيجان.. فتحت رجلي و بينت كسي قدامه..
انا : عجبك يا واد يا سمير..
سمير : قوي يا نوسه..
انا : بتحبه
سمير : قوي
انا : طب عرفه انك بتحبه بقا.. وريني..
سمير : اعمل ايه.. قوليلي
انا : بوسه ولا ميستاهلش البوسه..
سمير : انتي عايزانى الحس كسك
انا : يخيبك.. انت عارف اللحس.. وضحكت
سمير : اه عارف.. بصراحه عرفته برضو من قدريه.. لأنها شافت سيد بيلحس كس زنوبه بالليل وانتوا نايمين..
انصدمت.. سيد و زنوبه.. اه يا شرموطه.. اخوكي.. يبقا كانت بتتكلم علشان كدا.. لما قالت سيد بيعرف عني..
انا : طب يلا الحس ولا انت خايب و سيد بيعرف اكتر منك..
سمير : لا مش خايب. انا لحست لقدريه كسها و طيزها كمان. بس هي مش بتغسل حلو...
مسكت الكلوت بتاعي و مسحت كسي قوي قدامه و لفيت له يمسح طيزي و لفيت له.. و قعدت على الأرض وفتحت رجلي. و شاورت له ينزل.. نزل لتحت و مسكت راسه و شديتها لتحت... نزل عند كسي..
انا : يلا يا سمير.. الحس كسي.. انا مسحت قدامك اهو..
بدا يبوس وانا افتح بأيدي وابعد الشعر عنه.. بدأ بيطلع لسانه و يلحس...
انا : اوووف كمان يا سمير.. اااااه.. ادعك شفايفك وانت بتلحس.. لعب لسانك. اااااه... اخخخخ... كمان... اااااه.. اااااه اااااه طعمه حلو يا واد
سمير : احلى من قدريه.. امممممم انتي احلى في كل حاجه..
انا : طيزي بقى خليني اجرب..
لفيت وقعدت زي الكلبه وهو ورايا وطلع لسانه يلحس طيزي و يلحس الخرم..
انا : لاااااا دخل لسانك آآآآآآه اااااه آآآآآآه... اووووووف
الحس كله يا سمير... ااااااه.. ااااه..
يلا بقا.. حك زبك في كسي....
لف ورايا وبدأ يحك زبه بين افخادي تحت كسي.. قفلت رجليا.. اااااه.. حكت زبه الناشف على كسي وشفايف كسي
انا : آآآآآآه.. كمان يا سمير.. اسرع بقا. َ آآآآآآه.. َبسرعه اكتر.. اووووووف.. احح
دقايق ولقيته نطر لبنه بين افخادي و على كسي..
وانا كنت جبت أخرى
اااااااه آآآآآآه هجيب اهو.. وااااااااااااه.. اووووووف...
نزلت وهو نزل..
وبكدا نكون انتقلنا من جنس اللعب الي جنس طبيعي
اديته الكلوت مسح جسمي من ورا و زبه و قام لبس وانا لبست... و نزلنا من العشه..
نكمل في الجزء الجاي.......
:wave::wave::wave::wave:
👌👌👌(الجزء الثالث) 👌👌👌
معقول كل دا حواليا وانا معرفش.. سيد الأهبل مع زنوبه و بينيك سماح.. وامي بتتناك بفلوس و مرافقه محمود جارنا.. قدريه العبيطه بتغفلنا كلنا و كسها ناقح عليها وعايزه تتفتح.... كل دا واكيد لسه فيه حاجات مش عارفه عنها حاجه..
عدي اليوم و ابويا جه.. وسيد جه من الشغل.. ابويا معرفش يحجز السفر الا الصبح بعد الفجر.. مفيش مواعيد الجمعة بالليل..
امي راحت لسماح جارتنا قعدت عندهم شوية ورجعت... اتعشينا ونمنا.....
صحيت الفجر على صوت امي بتصحي سيد و ابويا علشان السفر.. قاموا جهزوا حاجتهم و مشيوا....
لقيت امي عدت الملايه و دخلت الجنب بتاعنا و بتبص علينا نمنا ولا ايه.. و راحت الركن جابت الازازه اللي ابويا جابها وهو جاي بعد ما هي وصته عليها.. و راحت ناحيه السرير وشدت الملايه بعد ما طفت لمبة الجاز الناحيه بتاعتنا.. صبت كوبايه و لقيتها بتصب كوبايه تانيه.. و ولعت سيجاره.. شويه و لقيت الباب بيخبط.. محمود اللي داخل.. فتحت بوقي.. ببص على زنوبه و قدريه.. نايمين في سابع نومه
امي : انت اتاخرت ليه يا اخ انت.. هو فيه وقت
محمود : اعمل ايه. سماح كانت قلقانه وخفت تاخد بالها و تعمل زي المره اللي فاتت.. المره اللي فاتت سكتناها بفلوس. وحلفنا انها كانت مره..
امي : كس اختها. ما هي بتتناك وانت عارف.. و انت بتسرحها.. مضايقه ليه بقا بنت الوسخه.. ما انا بجبلها حشيش تطفحه. ولا علشان مجبتش بقالي جمعة..
محمود : إنتي عارفه اني مقدرش ازعلها. لو طفشت هشحت.. فرشة الخضار دي بنجيب بيها رجل زبون بس من السكان اللي في الحي التاني.. لكن متفتحتش بيت.. لكن ان كان عليا انا. انا بعشقك انتي يا سعديه. بس انتي همك تقيل زيي
امي : احا.. هو احنا هنقضيها حكاوي.. ولا ملكش مزاج يا معرص.. ل. ملكش روح الشرموطه مراتك تضربك
محمود : مليش مزاج ازاي.. دا انتي المزاج كله..
امي : طب اطفح الكوبايه دي عقبال ما اشطف كسي من الحر دا و اشوف الدنيا برا..
امي خرجت.. وهو مسك الكوبايه شربها على مره واحده.. ولقيته بيقرب من الملايه ورفعها.. عملت نفسي نايمة.. ببص بطرف عيني. لقيته بيبص علينا انا و اخواتي البنات..
زنوبه نايمة على الطرف و نايمة على بطنها و القميص مرفوع و طيزها باينه.. لقيته باصص عليها و بيمسك زبه.. اتضايقت و انا كنت نايمة على جمبي و وشي في ناحيته.. قلت لازم اخليه يشوف مني حاجه... عملت نفسي بتقلب و بحركة كدا طلعت بز برا. القميص اصلا قماش واسع و صدره مفتوح.. لقيته بيبص عليا و قعد يدعك في زبه قوي..
محمود : آآآآآآه لو امكم تسيبني عليكم.. كنت اتدلعت اخر دلع.. كل واحده فيكم لهطة قشطه...
امي دخلت.. لف نفسه بسرعه و عمل انه بيكمل شرب..
امي : يلا ياراجل بسرعة قبل ما الصبح يطلع..
محمود : غسلتي كسك..
امي : اومال كنت بعمل ايه يا عرص.. يكونش لقيتني وسخه قبل كدا يا راجل
امي دخلت على السرير.. محمود قرب منها و نزل على رجليها يبوس ويلحس فيها و طالع على فخادها يلحس فيهم بلسانه.. رفع القميص و امي مش لابسه لباس تحته..
امي : بلا يا محمود مش قادرة.. الحس كسي.. وحياتك غاسله بصابون و مايه ورد.. الحس بقا..
دخل محمود على كس امي كأنه كلب ولقى اكل بعد جوع.. بيلحس زي الكلب ومطلع لسانه و يتف على كسها و يلحس.. امي مسكت راسه و تغط على كسها جامد
امي : الحس يا محمود.. انا مش بتكيف غير من لحسك. اووووووف... الحس يا راجل.. ااااه ايوا شد شفايف كسي بسنانك.... دخل لسانك... قوي.. اااااه.. لف لسانك جوا.. ايه يا راجل..هو انا لازم اقولك.. اااااااه ايوا كدا اااااااااااااااااااه احوووووو.. قوم اطلع هنا لبزازي..
محمود : مصي الأول.. انتي عايزه كل حاجه على كيفك بس
امي : ينيلك يا راجل.. ليه هو انا مش بمص ليك علطول.. قوم اقلع و هات زبك..
قلع الجلابية بتاعته و نزل اللباس بتاعه الأبيض القطن. و زبه طلع.. زب محمود طويل قوي بس رفيع. كان نايم لتحت. شعر زبه قصير. لونه اسود
امي : احا يا راجل. بقالك كل دا تحت كسي وزبك لسه نايم. انت مخدتش الحبايه يا منيل..
محمود : لا مخدتش.. كان فيه واحده خدتها امبارح.. بس متخافيش هيقف حلو
امي : مش متفقه معاك من امبارح.. مجبتش ليه.. هو انا حظي منيل كدا ليه يا اخواتي.. هات هات امص الميت دا
مسكت امي زبه تلحس فيه وتلعب لسانها عليه وانا هتجنن.. اول مره اشوف حد بيمص.. نفسي اجرب.. بتدخل نصه في بوقها وتطلع و تقوم تتف عليه. وهو عمال يقلعها القميص.. قعد يمسك بزازها وهي بتمص زبه. زبه بدأ يقف واحده واحده. احا يا ولاد.. دي بتدخل صباعها في طيزه..
محمود : اااه. ايوا كدا هيقف.. مفيش حد فاهمني غيرك يا سعديه
امي : ما انا حظي كدا.. الاقي زب عدل يطلع صاحبه خول لازم يتبعبص..
قاعده بتفرج وكسي بدأ ينزل مايته و مش فاهمه بتبعبص فيه ليه.. و ليه زبه هيقف..
بدأ زبه يشد وانا مستغربه من طوله.. وهي بدأت تمص جامد..
محمود : كفايه يا سعديه بدل ما اجيبهم.. ااااه.
امي : تجيب ايه يا عرص انت.. قوم نيك يلا و وطي صوتك دا علشان البنات..
نامت امي على ضهرها.. و محمود قعد بين رجليها.. وبدأ يحرك زبه على كسها.. وامي ماسكة بزازها تعصر فيهم.. بدأ يدخل زبه وهي تدعك في كسها من فوق بأيد و التانيه على بزازها.. بدأ ينيك فيها وزبه مش واقف قوي زي الحديد. لكن بيزق فيه..
امي : دخل كله يا محمود.. ااااااه... دخل بقا.. احوووو ايوا كدا.. ارزع بقا في كسي.. ياه لو زبك تخين شويه.. اااااااه.. اووووووف.. ما تنيك لا راجل.. اهو بدأ يشد.. ااااااه.. افتري يا محمود عايزه اتكيف... ااااااه اخخخخ تعبانه قوي.. نيكني.. اااااااه
محمود بدأ ينيك اسرع ونام على جسمها وبدأ يحرك وسطه ويرزع في كسها قوي..
جه في بالي فكره.. اني اقوم و اعمل نفس راحه الحمام.. واعمل نفسي مش عارفه.. و كدا ابقا كسرت عين امي وشفتها وهي بتتناك... كنت خايفه اقوم.. بس قلت في نفسي هي مش هتعمل حاجه.. هتعمل ايه.. هو انا عملت حاجه.. انا رايحه افك زنقتي..
قمت و عماله ادعك عيني.. و رفعت الملايه و وقفت قدام السرير عامله نفسي مصدومه.. امي شافتني و محمود خد باله وبص و قام مطلع زبه. واتلخبط و مسك الجلابيه و اللباس و خده وجرى برا..
امي : انتي ايه اللي صحاكي يا بت انتي
انا : محسوره وعايزه اروح الحمام..
امي : روحي الحمام وتعالي..
طلعت وانا خايفه.. يا ترى هتعمل فيا ايه.. مرعوبه لدرجة اني وقف قدام الحمام و نسيت نفسي..
امي : واقفه ليه يا بت عندك..
انا : جايه اهو..
دخلت و عملت نفسي رايحه انام.. بستعبط..
امي : رايحه فين يا بت مش قلتلك تعالي
انا : ايوا يا أمه.. انا اهو..
وبدأت اعيط من الخوف..
امي قامت و خدتني من ايدي و قعدتني جمبها على السرير.. و انا بعيط و خايفه
امي : بتعيطي ليه يا بت..
انا : انا صحيت غصب عني.. كنت مزنوقه قوي.
امي : و ايه يعني.. اومال هتعمليها على نفسك يا بت.. انتي خايفه مني يا بت.. دا انا امك..
انا : معلهش يا أمه.. متزعليش. انا مكنتش اعرف ان حد هنا.
امي : بصي يا نوسه. انا مش زعلانه منك. بس عارفه انا ازعل منك امتى
انا : امتى
امي : لو اللي حصل دا حد عرفه.. ولو الكلام اللي بينا دا حد عرفه.. انا مش عايزه اخبي عنك حاجه. يعني هعتبرك كبيره و عاقله زي زنوبه.. و احكيلك كل حاجه.. اتفقنا على الكلام دا.؟
انا : طبعا يا أمه. دا انا خدامة رجليكي... ولا عمري اطلع كلمه لحد.. ولو عايزه عمي محمود يجي دلوقتي يجي.. انا مالي بالحاجات دي.. دي حاجات كبار. انا مالي.. وبعدين دا انتي امي. تعملي اللي انتي عايزاه.
امي : لا مش عايزه محمود يجي.. بس اوعي حسك عينك حد يعرف.. سامعه يا نوسه..
انا : والنعمة ما هقول لحد ابدا..
امي : جدعة.. بصي بقا.. هقولك الموضوع كله.. بس بعدين و احنا مع بعض لوحدينا
انا : حاضر.. اقوم اعملك شاي ولا حاجه..
امي : لا يا نوسه.. قومي نامي شوية علشان تروحي مصالحك الصبح..
ومدت ايدها من تحت المخده وطلعت خمسه جنيه. وقامت حطاهم في أيدي.
امي : خدي الفلوس دي ابقى خليهم معاكي واشتري اللي نفسك فيه..
انا : معايا يا امه الفلوس.. خليهم..
امي : خدي يا بت عايزه اريح ساعة قبل النهار.. مش كفايه ضيعتي اليوم يا منيله انتي.. قومي يلا..
اخدت الفلوس و رحت الفرشه انام.. وقعدت افكر.. انا فكرتي نجحت ولا ايه.. نمت و صحيت على صوت امي وهي بتصحينا..
امي : قوموا يا بت انتي وهي.. النهار طلع من ساعة زمن..
انا : صباح الخير يا أمه
امي : صباح النور.. قومي صحي اخواتك.. و هاتوا فطار و افطروا وكل واحده تشوف وراها ايه.. انا رايحه البوسته
انا : حاضر..
قومت اخواتي و فطرنا و نزلنا كل واحد في طريقه..
طلعت على أول الحته وركبت الربع نقل و وصلت للطريق العمومي.. ركبت الاتوبيس و نزلت على العمارة اللي فيها شقة الاستاذ حازم المدرس علشان انضف له الشقه..
حازم مدرس صغير.. شغال في مدرسه خاصه. من بني سويف. اهله هناك بس هو واخد شقه إيجار علشان شغله.. عازب. وحنين قوي معايا.. كنت اقعد احلم اني اتجوز واحد زيه كدا... المهم.. متعود يسيب المفتاح عند الست جارتهم وانا اروح انضف الشقه وقت ما يطلب و هو في المدرسه...
وصلت العماره و رحت ابص على البواب اسأله عنه. ملقتش البواب.. قلت اطلع فوق يمكن رجع من البلد و ساب المفتاح. خبطت على الست اللي معاه في نفس الدور.. قالت مشفتوش و مسبش المفتاح.. قلت انزل ارجع الحتة عندنا... جه في بالي اخبط على الشقه.. خبطت وبعد شوية لقيته فتح
حازم : اهلا.. ازيك يا نوسه..
انا : بخير يا سيدي..
حازم : تاني سيدي.. مش قلنا استاذ حازم وخلاص.. تعالي ادخلي
انا : لا ميصحش يا استاذ حازم.. قولي هتسيب المفتاح امتى وانا ابقا اجي انضف و اروق..
حازم : يا بت ادخلي.. ميصحش ايه.. ادخلي مينفعش تقفي كدا..
دخلت. كان لابس فانله حملات وشورت.. دخلت وقفل الباب وراه.. انا وقفت جمب الباب من ورا..
حازم : نوسه.. ما تدخلي تقعدي جوا.. انتي مكسوفه ليه كدا..
دخلت قعدت في الصاله وهو دخل المطبخ و رجع معاه طبق حلويات و علبه عصير..
حازم : خدي يا نوسه حلى بقوك الحلو دا.
اتكسفت من الكلمه. اول مره حد يقولي كلام كدا..
انا : شكرا يا استاذ حازم. ملهوش لزوم.. قولي عايز تعمل ايه
حازم : انا كدا هزعل منك.. لما اجيب ليكي حاجه و تكسفيني.. ولما اطلب منك حاجه و تقولي لا
انا : لا هاكل اهو.. اوعي تزعل يا أستاذ حازم. يقطعني..
حازم : قوليلي بقا.. امك عامله ايه واخواتك.. و زنوبه عامله ايه
انا : كويسين يسلموا عليك.
حازم : انتي بقا شاطره زي زنوبه ولا خايبه
انا : انا اشطر من زنوبه.. انا اصلا اللي بنضف كل حاجه و زنوبه بتنضف المطبخ بس. حتى انا اللي بجي اخر كام مره.
حازم : انا مش بتكلم عن النضافه يا نوسه..
انا : اومال ايه يا سيدي..
لقيته قام من على الكرسي و جه قعد جمبي. لزق فيا.. بدأت أشك.. وبدأ يقرب مني و مسك ايدي. حاولت اشدها وابعد عنه. لكن زنقني في آخر الكنبه. و رفع ايده و باسها..
حازم : بتكلم عنك انتي يا نوسه.. لف ايده على ضهري.. بدأت ابعد عنه و أشد ايدي..
انا : عايز ايه يا سيدي.. سيبني..
حازم : مالك يا بت.. متخافش.. هديلك تلاته جنيه..
انا : بتوع ايه يا سيدي
حازم : و نلعب شويه مع بعض. زنوبه شاطره و بتسمع الكلام و بديها اللي هي عايزاه.. قلتي ايه
انا : مش فاهمه قصدك ايه يا سيدي..
قام مسكني و حضني و وأيده بتحسس على جسمي من ورا و نازل بوس في وشي... و انا بحاول ابعد وشي عنه و شديت نفسي وقمت..
انا : عيب يا سيدي اللي بتعمله دا. انا مش بتاعة الكلام دا..
حازم : هو انا يا نوسه اقل من العيال بتوع الخرابه.. طب انا هديلك خمسه جنيه
انا انصدمت.. معقول زنوبه قالتله على يوم الخرابه.. يادي الفضايح.. دا لو قال لأمي تقتلني.. طب اعمل ايه.. بصراحه انا ياما حلمت بيه اني متجوزاه و انا بنضف الشقه و اروق و اتخيل نفسي مراته....
انا : خرابه ايه يا سيدي.. ايه اللي بتقوله دا..
حازم : انا عارف كل حاجه.. وخلي بالك الواد صبي الميكانيكي دا بيفضح الدنيا.. وانا قلت لزنوبه.... اوعي تقوليه اني قلتلك..
انا : قالك ايه يا سيدي
حازم : قالي انكم بتروحوا الخرابه و الواحده فيكم بتاخد اتنين جنيه.. انت بقا هديلك غير اجرتك خمسه جنيه..
انا : مش عايزه حاجه يا سيدي بس ابوس رجلك اوعي تجيب سيره لأمي.. دي تموتني.. زنوبه اللي ضحكت عليا....
حازم : لو سمعتي الكلام زي زنوبه. مش هقول لحد.. ايه رايك
انا : امرك يا سيدي.. بس انا بنت بنوت و النعمه..
حازم : ما انا عارف يا بت.. هو انا هضرك برضو.. تعالي بقا احميكي.. انتي جايه من مشوار والجو حر...
انا : هدخل لوحدي استحمي.. وابقا تحت امرك يا سيدي.. بلاش تدخل معايا
حازم : احنا قلنا ايه.. مش تسمعي الكلام..
مسك ايدي.. و دخلني الحمام.. وقفل الباب وراه.. وقف ورايا و لازق فيا.. ولف ايده على بزازي.. وقام رافع الجلابية و قلعني.. فضلت واقفه بالكلوت بتاعي.. جه ينزل الكلوت مسكته.. قالي أحنا قلنا ايه.. اومال هستحمي ازاي.. نزل الكلوت وهو واقف ورايا. و نزل يخلعه من رجلي.. حاسه بنفسه السخن على طيزي.. اوف لقيته بيبوس طيزي.. في كل حته.. ويميل جسمي لقدام و يفتح طيزي بايده.
حازم : امك برضو مش راضيه تخليكي تنتفي شعر جسمك يا نوسه زي زنوبه....
انصدمت.. دا زنوبه قايله كل حاجه.. يبقا اكيد سألها وهو بيفرش فيها.. طلع بوس على ضهري.. و وصل رقبتي و قام زقني تحت الدوش.. و فتحه و وشي ناحيه الحيطه.. و المايه نازله علي جسمي.. شويه ولقيته بيلزق فيا من ورا.. يا لهوي دا قلع هدومه.. زبه بيحك في طيزي. حسيت بيه.. اوف.. زبه ناشف قوي.. هو جسمه قصير.. رفيع شوية و قمحاوي. وسيم شويه.. زبه بين فلقتين طيزي.. ولف ايده على بزازي..
حازم : ايه يا بت الحلاوه دي.. دا انتي طريه قوي.. بزازك حلوة قوي يا بت. مش بزاز زنوبه الصغيره.. انتي واخده بزاز امك..
انا : كل الناس بتقول الكلام ده.. عجبك بزازي يا سي حازم..
حازم : قوي يا بت.. دا انتي ملبن خالص..
سابني ولف قدامي و مسك الصابونه والليفه وانا عيني راحت علي زبه علطول.. انت حسيت بتخنه على طيزي. بس حبيت اشوفه.. اوف زبه اسمر و تخين شويه و طوله وسط.. عروقه بارزه. واقف زي العمود.. شعر زبه قصير.. صدره مليان شعر. بدأ يظبط الليفه بالصابون وبدأ يغسل جسمي.. مسك ايدي ورفعها و قعد يغسل باطي.. ويشد في شعر باطي...
حازم: تعرفي انا بحب اشوف الشعر دا.. وخصوصا على الكس والطيز..
انا : صحيح يا سي حازم.. دا انا كنت في نص هدومي منك..
حازم : نص هدومك ليه يا بت. دا انت خساره في الحته عندكم..
مبسوطه من كلامه. انا فعلا لولا الظروف كنت بقيت في الجامعه دلوقتي ولا حاجه. ولابسه زي بنات سني من ولاد الناس.
زبه بيحك في بطني و المايه والصابون نازلين على جسمي. نزل يغسل صدري ويدعك فيه.. زبه حديد وانا عيني منزلتش من عليه ولا من على جسمه الناشف اللي عضله ظاهر.. شافني وانا ببص عليه. مسك ايدي وحطها عليه وانا كنت مستنيه امسك زبه بفارغ الصبر والمسه و احس بيه. زب راجل حقيقي مش زب عيل.. بدأت ادعك فيه وهو بيدعك في بزازي اللي سبتهم امانه في ايده يحرك بيهم الشرموطه اللي جوايا.. بدأت احس اني شرموطه كبيره اتولدت علشان تتمتع بالازبار و تمتع الرجاله مقابل بعض الجنيهات.. في اللحظه دي نزل على بطني وزبه مغروس فيها و أيدي بتدعك فيه و بتلمس بيوضه على استحياء.. كمل نزول و وصل لشعرتي. شعر كسي من فوق. حط صابون كتير وبدأ يدعك ويغسل و انا افتح رجلي كأني بقوله ادعك هنا مطرح ما جسمي بينادي على الجنس.. بدأ يدعك وانا غمضت عيني وبدأت احس بمتعة الجنس.. اااااه الجنس هو الحياه.. لف جسمي و طيزي بقت قدامه بدأ يغسلها كلها و يزيل من عليها أثر عرق الحراره العاليه في الفصل دا.. بدأت يدخل ايده ويغسل خرم طيزي و يدعك في شعره كأنه بيقول لازم تبقا على سنجة عشره.. الكلام دا مش بيحصل في الخرابه لأننا كلنا من نفس الطينه عايشين في نفس التراب.. خلص طيزي و بدا يسيبني تحت الدوش انهي تشطيف جسمي.. وهو واقف يبص في إعجاب علي فريسه نجح في انه يصطادها بمجرد تهديد بسيط....و الفريسه سعيده بالاعجاب اللي بتشوفه في عيون كل راغب في تجربة الجسد البكر..
دخل بعدي يشطف نفسه و خرجنا عريانين على اوضه النوم و الخوف بدأ يروح مني..
انا : معلهش يا سي حازم. إنا عايزه افكرك اني بنت بنوت. وحياة الغالين عليك ما تضرني..
حازم : يا بت انتي عبيطه.. يعني هضرك و اودي نفسي في داهية.. متخافيش.. احنا هنتبسط من غير ضرر
بدأت ارتاح و لقيته واقف ورايا قدام السرير و كأنه أسد وجد فريسه زبه بين فلقتين طيزي بيلمس كسي وخرم طيزي و شفايفه بتاكل في رقبتي و هو حاضن فيا.. ايده مغروسه في لحم بزازي و والايد التانيه على كسي من قدام..
انا : ااااه ااااه ااااه.. براحه يا سيدي.. على مهلك.. كدا اتعور..
حازم : مش قادر يا بت جسمك مجنن عقلي.. انتي احلى من بنات فديوهات السكس..
انا : ايه فديوهات السكس دي يا سيدي..
حازم : مش وقته.. تجيلي الجمعه الجايه وانا اعرفك..
لف جسمي وزبه في بطني و نازل بوس على خدودي ورقبتي و دخل على شفايفي.. غمضت عيوني و سرحت معاه في الحلم.. لسانه بيلعب في لساني.. وأيده على طيزي من ورا. وزبه السخن بيلسع بطني.. ااااه مش عايزه ابعد عن حضنه طول العمر.. رماني على السرير و نزل فوقي بقوة علي صدري يمص بزازي زي اللي لقى كنز. فتحت عيوني وكلي فخر بهياجه على جسمي و فخر بصدري اللي مجنن كل الرجاله....
بدأ يمص و يعض في حلمات بزي.. هموت من المتعه.. نزل على بطني يلحس وصل لسرتي. بيدخل لسانه فيها.ااااه اول مره اجرب الحركه دي.. نزل لتحت على سوتي.. شعر كسي يحك دقنه فيه في منظر يخليني اتجنن وكسي يرمي بغزاره عسله.. نزل لكسي و بيبص له بشهوه و إعجاب بدأ يقرب منه يبوس وجسمي بيتلوي تحته من حركاته بدأ يفتح كسي ويدوق شهد كسي البكر.. بدأ يلحس وانا ماسكه شفايفي بسناني..
انا : اااااه.. ااااه كمان... الحس قوي.. لحسك حلو يا سيدي.. الحس قوي وهكون خدامتك وتحت رجليك.. ااااااه.. اااااه.. ااااه اووووووف كمان... ااااه..
بدأ يرفع رجلي و ينزل بلسانه لطيزي. اوف بيلحس حوالين خرم طيزي.. بيتف عليه.. بيدخل لسانه في خرمي الضيق.. كسي ببيرمي شهده بسرعة.. بدأ يدعك بصباع في خرم طيزي.. ااااه بيدخل طرف صباعه..
انا : اااااااااااااااااااه بيوجع يا سيدي.. بلاش.. هتعور... اوووف
حازم : متشديش أعصابك وسيبي نفسك.. و مش هيوجعك.
قلبني على بطني وفتح طيزي وبدأ يدخل صباعه.. سبت اعصابي خالص.. بدأ صباعه يدخل واحده واحده.. وهو نزل يلحس كسي من ورا....
انا : ااااه.. اااااه.. صباعك حلو في طيزي.. اااااه.. براحه بقا.. اااااه.. لا لا لا صباع واحد مش هقدر..
دخل صباعه التاني بصعوبه.. كان بيوجع بس دخل.. سابه شويه وبدأ يحرك براحه.. حاسه ان خرم طيزي مفتوح على أخره كأني عايز اعمل حمام.... قعد يحرك صباعين في طيزي شويه و يتف عليهم علشان يدخلوا بسهوله..
فتح درج من الكومدينو.. وطلع انبوبه وحط على خرم طيزي.. بيعمل ايه دا.. طلع فوقي.. دا عايز يدخل زبه في طيزي.. طب ازاي دا.. بيحط راس زبه على خرم طيزي
انا : لا يا سيدي. انت بتعمل ايه.. مش هقدر.. هتعور.. انا قلتلك انا بنت بنوت..
حازم : بس يا عبيطه. وايه دخل طيزك في موضوع انك بنت.. هدخل راسه بس مش هوجعك....
بدأ يدخل زبه في طيزي.. بيدعك في الخرم بزبه.. حلو الدعك دا. ايده تحت بتدعك في كسي.. بدأ يضغط على خرمي بزبه بيوجع شويه.. قالي متشديش عصبك.. سمعت كلامه.. بدأ يدخل في خرمي وكان حاجه بتقطع في خرمي
انا : اااااااه آآآآآآه.. لا يا سيدي. صعب قوي.. مش قادره.. ابوس رجلك... انا ممكن امص زبك و تدعك في كسي وبين افخدي. لكن دا صعب..
حازم: اصبري بس و هبسطك. هديلك عشرة جنيه لو صبرتي وسمعتي الكلام..
سمعت كلمه عشرة جنيه وقلت استحمل علشان المبلغ دا.. اكتشفت اني بحب الفلوس قوي وعندي استعداد اعمل اي حاجه علشانها.. لو اداني كمان عشرة جنيه ممكن اسلم كسي ليه.. انا كدا كدا اخري اتجوز واحد زي محمود او ابويا و هسرح اجيب فلوس..
انا : حاضر يا سيدي..
بدأ يضغط وانا بتوجع قوي وصممت استحمل بعد كلمته ان زنوبه اشطر مني و بتستحمل.. احيه زنوبه بتتناك في طيزها كمان و مش بعيد مفتوحه....
بدأ راسه تدخل طيزي. اااه بيوجع بس لذيذ.. طيزي كأنها مفتوحه وعايزه تخرج اللي جواها.. بدأ يضغط اكتر.. زبه بدأ يدخل جوا طيزي.. حاسه طيزي مليانه..
انا : اخخخخ اااااه بيوجع.. براحه يا سيدي.. اه كدا.. دخل بقا براحه.. ااااه.. زبك كبير على طيزي.. ااااه.. اااااه.. ايوا براحه.. احح خليك براحه كدا.. مبسوطه كدا.. اووووووف..
حازم : سيبي نفسك خالص.. وهبسطك يا شرموطه.. مبسوطه يا متناكه....
اول مره اسمع الكلام ده.. هجت قوي. وهو بيحرك زبه في طيزي و انا فعلا متناكة و شرموطه صغيره مسيرها تكبر..
انا : اااااه ااااه مبسوطه. انا خدامتك يا سيدي وتحت امرك.. ااااه.. نيك بس براحه.. اووووووف..
بدأ ينيك اسرع.. وانا مديت ايدي تحت بطني و وصلت لكسي ادعك فيه.. وبيوضه بتخبط في كسي من تحت.... مش عارفه انا مستحمله الوجع ازاي مستمتعه.... حقيقي مستمتع
انا : نيكني اااااه.. ااااااه اووووووف جامد.. أوجع اكتر.. ااااه
حازم : مش قلتلك هتتبسطي يا متناكة.. يا بنت الشرموطه.. طيزك حلوه وسخنه وضيقه مش زي زنوبه..
انا : ااااه انا أحلى من زنوبه في كل حاجه.. نيك بقا.. انا متناكة زي ما بتقول.. نيك بسرعة.. انا قربت اجيبهم. اووووووف.. ايوا كدا... اااااااه.. ااااه... اااااه اووووووف.. نيك نيك نيك ياااااااه هجيب يا سيدي.. هجيبها اهي.. ااااااه ااااه ااااه
قبل ما اجيب حسيت بلبنه بينزل في طيزي.. وهو يقول ااااه ااااه.. وانا ادعك في كسي قوي.. اااااه اااه ااااه احوووو بنزل بنزل اااااااااااااااااااه
اول مره اجيب شهوتي كدا... لفني على ضهري وجه قدام وشي
حازم : مصي يا شرموطه مش عايزه تدوقي..
شوفت زبه و قربت منه و على راسه لبن.. قربته من وشي.. ريحته طبعا من ريحة طيزي.. بس انا نفسي امص واجرب المص زي ما شفت امي.. مسكته وحطيته في بوقي طعمه مالح من طيزي بس حبيت طعمه.. وهو بيعصر زبه في بوقي.. نزل لبنه.. طعمه غريب بس لذيذ.. بدأت امص فيه قوي وهو يتلوي قدامي لغاية ما زبه نام خالص... طلعه من بوقي.. و قومني.. اللبن بينزل من خرمي على فخدي وحاسه اني عايزه افرغ في
الحمام... دخلت الحمام و غسلت و لبست و طلعت روقت الشقه وجهزت له الفطار....
حازم : خدي يا بت.. دي العشرة جنيه بتاعتك و دي حساب التنضيف.. بس اعملي حسابك.. العشرة دي علشان اول مره بس. لكن بعد كدا تلاته جنيه زي اختك.
انا : هو فيه مره تانيه يا سي حازم.. وضحكت
حازم : لو مش عايزه يبقا خلاص.. اشوف زنوبه..
انا : لا يا سيدي انا بضحك معاك.. محدش هيدخل الشقه دي غيري.. انا خدامتك..
حازم : جدعة يا بت.. يلا بقا علشان متأخريش
انا : طيزي بتوجعني قوي يا سيدي.. مش قادرة اقعد.
حازم : استنى هديلك مرهم تحطي منه و يومين وهتبقى كويسه
قام جاب المرهم عرفت بعد كدا انه مسكن من بتاع البواسير. أخدته و مشيت.....
نكمل في الجزء الرابع..
دعمكم يشجعني :wave::wave:
👌👌👌الجزء الرابع 👌👌👌
ماشيه في الشارع و بفكر في حياتي وانا ماسكة الفلوس. ونازله من شقة الاستاذ حازم. بفكر هل انا بقيت شرموطه فعلا. وجع طيزي بيرد عليا ويقولي انتي لسه بتسألي يا متناكة.. ركبت الاتوبيس و مفيش مكان اقعد. الاتوبيس زحمة قوي. وقت رجوع الموظفين. كويس اني هقف لان طيزي لسه فيها وجع بس مش قوي. لو قعدت احس بيه.. دخلت في وسط الزحمه لاني بخاف أقف على الباب.. وقفت و رفعت ايدي مسكت الماسوره في السقف. صدري اترفع مع ايدي. بصيت على صدري وضحكت. فخوره بيه و بجماله.. برفع عيني لقيت واحد قاعد على الكرسي اللي واقفه جمبه بيبص على صدري. و بيبلع ريقه. بحب اشوف هيجان الرجاله على جسمي.. غمزت له ارتبك.. الاتوبيس بيلف عملت نفسي بقع عليه بصدري. حاول يسند جسمي وأيده لمست صدري. صدري على كف ايده. هاج قوي. رفعت جسمي و وقفت ببص على بنطلونه لقيت زبه وقف على جنب.. ضحكت في سري.. لقيته اتجرأ و بيمد ضهر ايده يلمس فخدي.. فتحت عيني له كاني بهدده. خاف وكش.. ضحكت في سري.. جت المحطه بتاعتي ونزلت و شاورت له وهو راكب..
مش عارفه ايه متعتي في كدا.. بس بحس بالغرور لما احس ان الكل نفسه فيا....
روحت وانا معديه في الطريق شفت عطوه.. الكلب الوسخ اللي فضحنا عند حازم.. تفيت عليه من بعيد و مشيت. قبل ما اروح روحت لعم عبده بتاع الدكان اشتري حلاوه..
انا : خد لا عم عبده. هات بربع جنيه حلاوه ملبن
عم عبده : متخلي يا نوسه.. ما تيجي تظبطي المخزن و مش عايز فلوس...
انا : لا يا عم عبده معايا فلوس.. وبعدين انا كل مره ادخل مش بنضف حاجه و بتديني الفلوس بعد ما.. ولا بلاش... وضحكت
عم عبده : مالك يا بت ايه اللي حصلك.. قوام نسيتي الحلاوه اللي كنتي بتشحتيها..
انا : نعم يا اخويا... بشحت.. مبلاش نتكلم و نقول اللي حصل وسط الناس..
عم عبده : بس يا بت اسكتي.. مش عايز حاجه.. خدي الحلاوه وامشي..
انا : اه كدا اتظبط معايا.. هات... وكمان مفيش ربع جنيه.. اعتبره باقي حساب القديم..
مشيت وضحكت على الراجل الشايب.. بس افتكرت ان زبه تخين قوي الراجل الناقص.. و حديد.... ومعاه فلوس قد دماغة الكبيره دي.. مش مخلف وعمال يلم القرش على القرش.. ومراته زي القرشانه.. يعني ممكن اخد منه اللي انا عايزاه..
طلعت المطرح بتاعنا.. وانا طالعة من السلم لقيت الحمام مقفول. بصيت من درجة السلم تحت و شايفه اللي قاعد على القعدة البلدي. يالهوي يا ولاد.. دا اللي طالع شايف اي حد جوا. مش عارفه مش عارفين يداروا الحته الصغيره دي ليه قربت شويه. اللي جوا سماح مرات محمود. كسها ظاهر قدامي. ناعم و منتوف.. بس شق كسها كبير. قاعده تشطف كسها بعد الحمام.. طلعت فوق قبل ما تطلع وتلاقيني واقفه اتفرج..
دخلت المطرح بتاعنا لقيت امي نايمه على السرير وصاحيه.
انا : مسا الخير يا أمه..
امي : مسا الخير يا نوسه.. روحتي لشقة حازم
انا : اه يا أمه.. خدي الحساب اهو..
امي : جدعه يا نوسه... حازم ابن حلال و محترم.. علشان كدا مش بخاف عليكم لما تروحوا..
انا : اه يا أمه.. دا ذوق قوي..
امي : تعالي اطلعي جمبي هنا. عايزه اتكلم معاكي. طالما مفيش حد هنا من اخواتك.
طلعت جمب امي على السرير. وانا طالعه انبوبه المرهم وقعت..
اتلخبطت و حاولت اداري المرهم لكن امي شافته.. اترعبت.
امي : ايه المرهم دا يا بت و جبتيه منين..
انا : هيكون منين يا أمه. من الصيدليه.
امي : وجيباه ليه يا بت قولي و مين اللي قالك عليه..
انا : مفيش يا أمه والنعمه. انا عندي وجع من تحت رحت للدكتوره في الصيدليه و قلتلها اديتني دا..
امي : قربي يابت مني.. ايه الريحه دي.. انتي كنتي فين يا بت وبتعملي ايه.. انتي زي ما يكون مستحميه و ريحة الصابون باينه عليكي..
ارتبكت خالص.. مش عارفه اهرب ازاي.. اقولها ايه..
انا : صابون.. اااه.. انا خلصت تنضيف و لقيت نفسي التراب مالي جسمي.. دخلت الحمام استحميت..
امي : استحميتي في الشقه.. و حازم كان فين يا بت قولي..
انا : حازم.. حازم... مش عارفه... اااه.. حازم كان في المدرسه.
امي : مدرسه ايه يا بنت الكلب انهاردة السبت. وهو مش بيروح المدرسه. مدرسته خاصه مش بتشتغل السبت... انتي بتكدبي ليه يا بت.. قولي فيه ايه.. قولي يا بنت الوسخه..
اتلخبطت و خفت وقعدت اعيط.. وامي تضرب فيا..
امي : قولي يا بت ايه اللي حصل.. اوعي يكون عمل فيكي حاجه يا بت.. دا انا اوديه في داهيه.. قولي يا بنت الكلب.
انا : مفيش حاجه يا أمه متخافيش انا سليمه مفيش حاجه..
قعدت اعيط و هي خدتني في حضنها...
امي : بس اسكتي علشان افهم منك.. يعني يا بت انتي سليمه ولا حصل
انا : لا يا أمه انا سليمه والنعمه. انا مش صغيره..
امي : اومال عمل فيكي ايه.. قولي..
انا : خايفه منك
امي : مش بتقولي سليمه يا بت.. خايفه من ايه.. ضحك عليكي يا بت و فتحك.. قولي قبل المصيبه ما تظهر..
انا : لا والنعمه يا أمه.. انا زي ما انا بنت بنوت.. سليمه..
امي : طمنتيني يا بنت الكلب.. داهيه تاخدك وقعت قلبي في ركبي.. اومال عمل فيكي ايه يا بت قولي.. متخافيش. طالما سليمه يبقا كله بسيط..
انا : مفيش حاجه. حاجات بسيطه كدا.. لكن محصلش اللي في بالك.
امي : اومال مرهم ايه دا.. يكونش ناكك في طيزك يا بت..
سكت وبصيت لتحت.. و بعيط..
امي : يبقا العرص ناكك في طيزك.. غصب عنك يا بت.. قولي
انا : لا يا أمه مش غصب.. بس انا مكنتش اعرف انه هيدخل في طيزي.. ولا كنت اعرف الموضوع دا اصلا.
امي : يعني بكيفك يا متناكة.. يا وسخه. من دلوقتي بتعملي كدا.. اومال لما تكبري هتعملي ايه.... يخيبك بت.. قال وانا كنت عايزه اقولك متزعليش من موضوع امبارح.. اتاري البت متناكة هي كمان... مش عارفه هلاقيها منك ولا من المتناكة الكبيره اختك.. يا بت انا خايفه عليكم من السمعة دي. لما تتجوزوا ابقوا اولعوا مع اجوازكم. لكن انتوا لسه.. مين بقا هيفكر يتجوز واحده زي زنوبه فاضحه نفسها في وسط الحته..
انا : معلهش يا أمه مش هتتكرر..
طيزي وجعتني وانا قاعدة وهي لاحظت..
امي : مالك يا بت. طيزك وجعاكي.. اوعي يكون عورك البهيم دا.. قومي وريني.. وهاتي المرهم دا ادهنلك..
اتكسفت.. ومحروجة...
امي : احا يا بت.. انتي مكسوفه من امك و مكنتيش مكسوفه وانتي فاتحه طيزك تتناكي.. قومي يا وسخه اقلعي..
انا : حاضر..
قمت قلعت و نزلت الكلوت و فلقست قدامها.. مدت ايدها على طيزي تفتحها
امي : الكلب دا غشيم...فيه حد يعمل كدا.. دا طيزك كانت هتتشرخ يا بت.. هاتي المرهم.
اديتها المرهم و طلعت حته على صباعها وبدأت تحطه على خرم طيزي.. وتطلع حته تانيه و تدعك المرهم عليه وتدخل طرف صباعها..
انا : اي اي.. براحه يا أمه بيوجع..
امي : بقا صباعي بيوجع يا متناكة و زبه بيخف الوجع. اقول ايه
اقلب القدره على فمها تطلع البت لأمها.....
وقعدت تضحك.. وانا اضحك..
انا : مش حاسه بوجع يا أمه دلوقتي.. و مش حاسه بصباعك كمان.. مش حاسه بخرمي اصلا..
امي : علشان فيه مسكن يا بت. بيخدر اصلا. مش هتحسي بحاجه.. يوه يا بت فكرتيني.. ينيلك..
انا : فكرتك بايه يا أمه احكيلي.
امي : ملكيش دعوه يا بت.... احنا هنتصحاب
انا: كدا يا أمه. اومال فين كلامك امبارح ودلوقتي.. مش قلتي هتحكي معايا و هتعتبريني كبيره.. هو انا زعلتك في حاجه.
امي : اه. لما اعرف انك بتتناكي و تخبي كمان و من غير ما اعرف.. يبقا مش كبيره.. زنوبه مش بتخبي عليا اي حاجه.. قوليلي يا بت.. حازم رضاكي بحاجه..
انا : اه يا أمه.. علشان تعرفي اهو اني مش بخبي عليكي حاجه.. المره دي قالي علشان اول مره هديك خمسه جنيه وبعد ما رفضت اداني عشره جنيه. بس قالي بعد كدا تلاته جنيه بس..
امي : تلاته جنيه المعفن.. اوعي تخليه ينيكك تاني وبعدين يا بت نيك الطيز دا غلط لو حصل كتير. ممكن تتعوري.. هاتي الفلوس..
انا : خدي يا أمه.. انا يهمني انك تكوني راضيه عني... خلاص بقا متزعليش..
امي : خلاص يا بت.. بس حسك عينك تعملي حاجه من غير ما اعرف.. و تخلي بالك من نفسك. اوعي يا بت حد يكون ضحك عليكي و خرقك...
انا : يا أمه والنعمه ما حصل.. هو انا عبيطه.... اوعي تزعلي مني بقا..
امي : خلاص يا بت.. قومي البسي هدومك الشيطان شاطر و انتي يابت جسمك طري و صدرك يهيج المره قبل الراجل..
انا : صحيح يا أمه.. جسمي حلو.. تعرفي حازم بيقول اني جسمي حلو و طالعه ليكي.. شكله عينه منك بس جبان..
امي : صحيح يا بت قالك كدا.. صحيح.. لما بشوفه بيقعد يبص من تحت لتحت كدا بس خيبان خالص.. شكله ملهوش الا في العيال الصغيره..
انا : بقا كدا يا أمه.. بقا انا عيله برضو.. دا انا كل الحته بتحكي بجمالي وجسمي و في وشي كمان.... قال عيله قال..
مسكت صدري قدامها و برفعهم كدا و اقول بقا كل دا وعيله... واشد في الحلمات بتاع صدري... امي بتبص على بزازي و عاجبها حجمه و شكله اللي من غير سنتيان مشدود..
امي : قومي يا بت البسي بدل ما اهجم عليكي.. مش كفايه ضيعتي عليا الليله امبارح و نمت تعبانه. مش ناقصه.. انا لو شفت كلبه هنام معاها..
انا : يقطعني يا أمه.. وهو جري ليه. هو انا كنت اتكلمت.. تتعوض يا أمه.. خليه يجي انهاردة كدا كدا ابويا غايب اسبوع.. خدي راحتك....
امي : جتك نيله ما المنيل محمود مراته بعتته البلد انهارده.. اومال انا بعت ابوكي ليه البلد.. وصممت يروح لان محمود مسافر..
انا : وابويا يا اما. ملهوش في الموضوع..
ضحكت بصوت عالي..
امي : ابوكي.. بذمتك دا منظر حد يقرب منه.. وكمان مرخي ابن وسخه محسوب عليا راجل.. بقاله عشر سنين على كدا. ضيع شبابي معاه.... ومحمود كمان ابن وسخه بحبايه.. بس اهو شكله مهضوم شويه..
انا : وانتي هتعملي ايه يا أمه.. عايزه اقولك على حاجه بس خايفه منك..
امي : قولي يا بت.. و قلتلك قومي البسي.. صدرك دا تعابني..
انا : ما هو دا اللي عايزه اقولك عليه.. انا بقول يعنى.. يعني يعني..
امي : ماتقولي يا بت واخلصي.. وشيلي ايدك من على صدرك كدا خليني اتفرج على عروستي الحلوه.. عقبال يا بت ما انتفلك جسمك و انضفك كدا يوم فرحك..
انا : بقول انا ممكن اساعدك.
امي : ازاي يعني.. عندك زب يا بت وانا مخدتش بالي..( وضحكت)
انا : اريحك يعني يا أمه.. تصبير يعني عقبال ما محمود يرجع..
امي : تقصدي ايه يا بت.. انتي عايزه ايه.. مش مطمنه ليكي..
انا : يووه يا أمه.. انتي بتكسفيني ليه.. ما انتي فاهمه..
امي : قصدك تقولي...
انا : ايوا يا أمه.. او لو عايزه يعني.. انا اعرف اريحك..
امي : ينيلك يا بت. انتي تعرفي الكلام ده منين..
انا : حازم فرجني على صور كدا..
امي : بقا المخفي دا يطلع منه الكلام ده.. بس انا يا بت مش بتكيف من الحريم... انا كيفي الرجاله بس.. اه صحيح اعرف اكيف مره متناكة زي جيجي مثلا.. لكن عمري ما اتكيفت من ست..
انا : طب جربي و مش هتخسري حاجه يا أمه..
امي : بس يا وسخه انتي.. الا قوليلي. الواد حازم دا عامل ايه. وقومي استري نفسك يا بت انتي..
انا : خلاص يا أمه هلبس اهو.. انا قلت اخدم بس..
امي : انتي بتتكلمي جد لا بت ولا ليك غرض توصلي لحاجه.
انا : بتكلم جد والنعمه. هيكون غرضي ايه يا أمه.. لو عايزه اوصل لحاجه اكيد مش هتخبي عني حاجه. مش كدا ولا لسه شيفاني عيلة صغيره.. ( ومسكت بزازي في أيدي احركهم قدامها..
(انا عارفه ان امي بتكذب وليها شوق اني اريحها. بس عايزه العلاقه بينا متوصلش لكدا.. عرفت كدا من عنيها على جسمي و حركات صباعها في طيزي و صوابعها اللي يتحركوا على حلمات صدرها من فوق قميص النوم..)
امي: صغيره ايه بقا.. دا انتي طلعتي مصيبه سوده.. مردتيش عليا ليه يا بت
انا : في ايه يا ست الكل..
امي : في موضوع حازم.. نظامه ايه
انا : عايزه منه ايه يا أمه..
امي : ينيلك يا بت.. انتي بتغيري عليه. (ضحكت)
انا : لا ابدا. سبيه ليا يا أمه و اللي هاخده منه هديهولك..
امي : ما تتكلمي يا بنت الكلب.. بدل ما امنعك تروحي هنا ولا هنا..
انا : حاضر يا أمه.. حازم انتي عارفه مش متجوز.. يعني تعبان دايما.. وقاعد لوحده.. علشان كدا شكله هايج علطول..
امي : وحياة امك. ما انا عارفه الكلام ده.. انا اقصد في النيك يا بت..
انا : حلو يا أمه. وزبه شديد كدا مش مرخي.. بس انتي عارفه انا معرفش اتناك منه علشان مضيعش نفسي..
امي : يا بت يعني بيعمل ايه.. نظامه ايه.. عمل معاكي ايه يا بت
انا : يالهوي يا أمه.. تحسيس ايده على جسمي و لا لسانه وهو بيلحس كسي و طيزي ولا زبه و عروقه عامل زي الحديده..
امي : بيلحس يا بت و طيزك كمان.. معقول.. و لحس ليكي وانتي بشعرك كدا..
انا : اه و قال انه بيحب يشوف الشعر عادي.. الا صحيح يا امه. ما تنتفي ليا يا أمه..
امي لقيتها وشها احمر من كلامي.. وايدها بين فخادها.. قلت استغل الفرصه.. قربت منها و وحطيت ايدي على صدرها وكأني بهزر واشوف رد فعلها.. وانا بحكي..
امي : وايه كمان يا بت..
انا : و نزل لحس في خرم طيزي و شويه دخل صوابعه و يلحس كسي و انا نايمه على بطني.. و بعد شويه قام يدخل زبه في طيزي..
( كل دا وانا قاعده ادعك لي صدرها وبدأت ادخل ايدي من تحت القميص و هي هايجه من كلامي و عنيها على صدري..
فجأة قامت قلعت القميص.. و بقينا عريانين على السرير.
امي : تعرفي تقلدي حازم يا بت وهو بيلحس ليكي..
انا : اومال ايه و احسن منه..
امي : ولحس الطيز يا بت تعرفي..
انا : اه يا أمه لو عايزه اعملك زيه علشان تعرفي...
امي : لا لا لا.. بلاش.. هاتي القميص دا..
انا : مالك يا أمه.. هو انتي مخنوقه مني لسه..
امي : يا بت ولا مخنوقه ولا بتاع.. مينفعش.. اسكتي.
انا : وهو مع جيجي ينفع و مع جار جيجي ينفع و محمود ينفع. و انا لا..
امي : جار جيجي مين يا بت.. مين اللي قالك الكلام ده.
انا : شكلك بتنسى يا أمه اني كنت معاكي عند جيجي لما طلعتي للزبون فوق..
امي : اه يا بنت الحرام.. (وضحكت)
انا : جربيني يا أمه. انا عايزه اريحك و اعوضك عن اللي حصل امبارح..
امي : مالك يا بت. انتي نفسك فيا ولا ايه.. يخيبك اوعي تكوني زي جيجي..
انا : ما انا هريحك و انتي بعد اذنك يعني لو مش هتمانعي يعني. تروقيني كدا..
امي : عايزه تتروقي ليه يا بت.. انتي مش حازم قالك انه مبسوط كدا.. ولحس كسك و طيزك من غير ما تنتفي..
انا : لا يا أمه.. عايزه ابقا احلى من زنوبه في كل حاجه.
امي : لا يا وسخه. اختك تشوفك هتطلب و قدريه تشوفكم. تفتحوا عنيها و البت لسه صغيره..
انا : براحتك يا أمه.. ( لفيت ضهري وعملت زعلانه)
امي : هتلوي بوزك همنعك من كله.. سيبني افكر في الموضوع دا..
لفيت و اترميت في حضنها.. عريانين.. مكنتش اعرف انها هتهيج قوي لما وشي يجي على صدرها.. انا بعمل اني بشكرها على أنها هتفكر..
امي : بس بقا يا بت ابعدي تعبتيني.
بدأت ادخل وشي بين صدرها وابوس..
انا : تسلمي يا أمه وادي بوسه وادي بوسه..
امي : بس يابت جسمي ساب.. بلاش الحركات دي.. اووووووف
لقيتها غمضت عنيها.. بدأت امسك صدرها واعصر فيه. و ابوس الحلمه بدأت ادخل الحلمه في بوقي وارضع منها. حلمة بزها كبيره و تخينه مش زينا.. قعدت وقت طويل الحس كل حته في بزازها. بدأت تروح في عالم تاني...
امي : كفايه يا بت. ااااه.. اووووووف كفايه يخربيت كدا.. اتعلمتي كل دا فين يا متناكه.. اااااه.. اووووووف
( لقيتها مسكت راسي زي ما عملت مع ابويا بتنزلها لتحت علشان الحس كسها) نزلت على بطنها بلساني و وقفت قدام كسها مبهوره من كسها الواسع و فتحته الكبيره. الكس اللي خرج منه اربعه و ياما شاف ازبار.. وهي في عالم تاني.. كسها عرقان و غرقان من عسل كسها. بدأت احرك مناخيري عليه اشمه.. ريحته مش مغسول قوي. شكلها فكت زنقتها من غير ما تشطف كويس.. بس الريحه هيجتني اكتر.. طلعت لساني وبدأت ادخل على كسها اللي شعره بدأ يظهر على جلدها بدأت الحس قوي امص شفايف كسها وادخل لساني جوا فتحة كسها.. مسكت راسي وبدأت تضغط على كسها كأنها عايزه تدخل راسي في كسها..
امي : آآآآآآه كمان اووف اخخخخ.. الحس يا واد يا سيد..
انصدمت من كلمتها.. سيد مين.. سيد اخويا.. هي بتقول واد يا سيد. يعني سيد اخويا.. سيد بيلحس كس امي.. معقول.. وهل بينيكها ولا ايه.. مرضتش اتكلم وقلت بلاش علشان مفصلهاش و بعدين ابقا اعرف..
امي : ااااه اااااه اوووف تعبانه.. الحس يا واد...
حبيت افوقها من غير ما افصلها
انا : الحس طيزك يا أمه.
فتحت عنيها وشكلها حست انها غلطت بس الشهوه غلبتها.
امي : اه يا بت.. عايزه اجرب.. اعملي كل حاجه زي ما حازم عملك.. يلا..
نزلت لتحت على خرم طيزها وبدأت الف لساني حوالين خرم طيزها.. رفعت رجليها لفوق.. وبدأت تزوم..
امي : مستنيه ايه يا بت.. الحسي خرم طيزي.. اووووووف.. ايوا كدا يا بت.. زي حازم بالظبط. اااااه كمان.. دخلي صوابعك في كسي يا نوسه.. ايوا كدا.. اااااه حلو قوي يخربيت لسانك..
دخلت لساني جوا طيزها.. وبدأت الحس من جوا. مالح قوي. بس انا عايزه اكسبها و اخليها ترضى عني و ابقا سرها كله.. طلعت لساني و بدأت اطلع صوابعي و ادخل صباع في طيزها و الحس كسها.. هاجت على الآخر.. جسمها بيتلوي..
امي : ااااه اااه... اجري يا بت هاتي خياره من هناك.. خياره كبيره...
استغربت من طلبها.. رحت فعلا لقيت خيار هناك. جبت خياره ورحت.. قلتلها اعمل ايه.. قالت ادخلها في كسها.. بدأت ادخل الخياره واتفرج على الخياره بتدخل في كسها اللي عايز خيارتين مع بعض.. وبدأت الحس طيزها من تاني..
امي : اااااااه.. اسرع يا بت.. دخلي وطلعي وحركي الخياره بسرعة.. اووووووف ايوا كدا.. قوي... ااااااه اخخخخ احوووو بعبصي طيزي بقا.. اااااااه ريحي كسمك يا بنت الشرموطه.. اااااااااااااااااااه.. هموت... اااااااه... هجيب يا بت.. بسرعه بقا اهم.. اااااااااااااااااااه اوووف.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه احح احح.. هجيب هجيب هجيب هجيب اااااااااااااااااااه.
جسمها اترعش و اتلوي و رجليها نزلت كأنها كانت في حرب.. جابت شهوتها و تعبت...
امي : يخرب عقلك يا نوسه.. دا انتي حكايه.. من زمان ما ارتحتش كدا.... هاتي يا بت القميص البس وقومي البسي قبل اخواتك ما يرجعوا..
قامت لبست و انا لبست.. وقلتلها ارتاحي انتي وانا هطبخ يا أمه....
نكمل الجزء الجاي..
دعمكم بشجع على الاستمرار..
:wave::wave::wave:
👌👌👌((الجزء الخامس)) 👌👌👌
بعد ما ريحت امي و قلتها تخليها مرتاحه.. رحت اطبخ علشان اخواتي قربوا يرجعوا.. حطيت الاكل على النار و رحت قعدت على فرشة الأرض قصاد السرير.. و قلت اعرف امي انها غلطت وانا بلحس ليها كسها و قالت الحس يا سيد.. قلقانه اتكلم معاها بس قلت قولي يا بت و اللي يحصل يحصل..
انا : امه..
امي : فيه ايه يا بت. عايزه ايه. سيبيني انام شويه
انا : عايزه أسألك على حاجه..
امي : قولي يلا و اخلصي
انا : وانا بلحس ليكي.. انتي توهتي و قولتي كلام كدا..
امي : كلام ايه يا بت...
انا : قلتي الحس يا واد يا سيد...
اتصدمت و رفعت ضهرها من على السرير.. و فتحت عنيها..
امي : انتي اتجننتي يا بت.. سيد ايه.. اوعي اسمعك تقولي كدا
انا : ليه يا أمه مش اتفقتي معايا انك مش هتخبي عليا حاجه..
امي : اخرسي يا بت.. مين اللي قالك الكلام ده. قولي يا بت. سمعتي الكلام دا فين.. سيد اللي قال الكلام ده
انا : والنعمة ما حصل.. و النعمة كمان انتي اللي قلتي...
امي : طب اخرسي خالص.. اكيد غلطت في الاسم. عادي يعني.
انا : وفيها ايه يا أمه.. براحتك.. هو انا بقولك انتي غلطانه. انا بس عايزه اعرف..
امي : بس يا وسخه.. اوعي الكلام ده تقوليه قدام مخلوق. دا فيها قتل لينا الاتنين.. ومفيش اصلا حاجه.. وبعدين سيد ايه يا بت.. دا عيل صغير.. ولا يعرف حاجه عن الكلام دا..
انا : لا يعرف ويعرف كمان..
امي : يعرف ايه يا بت..
انا : يعرف كل شيء.. و اسألي سماح..
امي : سماح... و سماح علاقتها ايه يا بت اتكلمي
انا : سيد بينيك سماح و بيلحس ليها كمان..
امي : مين قالك الكلام دا.. و من امتى..
انا : معرفش من امتى.. بس انا متأكده....
امي : الوسخه الشرموطه ضحكت على الواد. بتردلي موضوع جوزها..
انا : وانتي زعلانه ليه ما تخلي الواد يدلع.. ( وضحكت)
امي : بس يا وسخه.. احنا عارفين عندها ايه. دا متناكة و ممكن تنقل مرض للواد او تعمله حاجه يشربها.. دي وسخه و بتروح لبتوع الأعمال و السحر..
انا : اه صحيح.. انا بخاف من الشيخ اللي بيجي عندها دا. شكله يخوف يا أمه.. بس انتي مقلتيش برضو.. موضوع سيد دا جه ازاي...
امي : اخرسي يا بت.. مش قلتلك مفيش حاجه.. ولا عايزه تعملي زي سماح و تخليه ينيكك يا متناكه..
انا : لا والنعمة.. انا عايزه بس يا أمه اكون أقرب حد ليكي.. و تكوني مطمئه من ناحيتي.. بس انتي مش عايزه تديني امان
امي : قومي شيلي الاكل يا وسخه من على النار.. و ملكيش دعوة.. ابني وحره فيه.. بس في علمك انا مستحيل اخليه ينيكني.. هو انا مجنونه.. دا لعب كدا على خفيف ( وضحكت)
ضحكت معاها و قمت اشوف الاكل..
الباب خبط.. لقيت عيل صغير بيقولي خلي امك تيجي لعم عباس بتاع القهوة علشان التلفون..
امي : يبقا اكيد الجماعة في البلد.. هاتي يا بت الطرحه..
نزلت امي للقهوة و بعدها بشويه رجعت و تصرخ و بتعيط..
انا : فيه ايه يا أمه.. مالك.. ايه اللي حصل..
امي : يا حزنك يا سعديه... يا مرارك يا سعديه... انا اللي بعته لقضاه... ابوكي مات مات مات...
انا اتصدمت.. ابويا مات ازاي.. و سيد فين..
انا : يا خرابي. مات ازاي يا أمه
امي : وقع تحت عربيه الترحيل و هي ماشه.. يا خرابي...
وقامت تلبس اسود علشان تروح البلد... و اديتني فلوس اديها لزنوبه وقالت خلي بالكم من بعض.. ورفضت انها تاخدنا معاها او تستنى اخواتي...
اخواتي رجعوا وعرفوا.. الغريب محدش نزل دموع عليه.. زعلوا بس الأمور عادي.. ابويا لما كان مفتح كان مفتري علينا و على امي زمان.... و في بدايه ما سرح يشحت كان بياخدنا معاه يشحت علينا و كان بخيل ولا حتى بعبرنا بحتة حلاوه رغم اننا كنا بنجيب فلوس من الشحاته.. لكن لما كبرنا امي رفضت اننا نشحت وقالت نشتغل احسن.. يعني مكنش الاب اللي بتزعل عليه... وانا مستغربه امي من الزعل بتاعها.. بس عرفت انها لو معملتش كدا الناس تاكل وشها..
زنوبه : امي يا بت انتي وهي ناكل..
انا : يا بت انتي مفيش عندك دم.. افرضي حد جه دلوقتي من عند خالتك و احنا مش لابسين اسود و قاعدين نطفح
زنوبه : اه صحيح.. بس احنا معندناش اسود نلبسه.. قومي بس ناكل و او حد جه مش هفتح الا لما نلم الاكل.. احنا هنموت من الجوع يعني..
قعدنا اكلنا و لمينا الحاجه.. و قعدنا.. شويه و الباب خبط.. خالتي جت تعزي و تشوف عايزن حاجه ولا ايه.. نمنا اليوم دا..
صحيت و صحيت زنوبه و قدريه.. اشوف لو حد عنده شغل او لو مش هيروحوا شغلهم.. قالوا محدش رايح.. علشان عيب.. قعدنا ننضف و نفطر..
زنوبه : انا رايحه مشوار وجايه
انا : راحه فين..
زنوبه : قلتلك مشوار و راجعه
انا : يا بت الناس تقول ايه..
زنوبه : كسم الناس.. انا رايحه اجيب حاجه.. ساعة وراجعه.. وبعدين ملكيش دعوه
انا : انتي حره.. انا مالي با ختي..
مشيت زنوبه و قعدت انا و قدريه... قلت اكلمها في الموضوع بتاع سمير لما كان عايز يفتحها لما هي طلبت منه..
انا : بت يا قدريه...
قدريه : نعم..
انا : مالك يا بت مقموصه ليه كدا.. كل دا علشان موضوع العشه
قدريه : عايزه ايه يا نوسه.. سيبيني في حالي..
انا : يا بت انتي عبيطه.. ما انا مش خسرانه حاجه لو كنت سيبت الواد.. انا خايفه عليكي وعارفه انك عبيطه.. انتي يا بت عايزه تخسري عرضك.. انتي فاهمه يعني ايه يدخل زبه في كسك ولا مش فاهمه.. يعني متعرفيش تتجوزي..
قدريه : ما هو متفق معايا انه مش هيتجوز غيري و بنحب بعض..
انا : يا بت انتي هبله.. هما لاقين ياكلوا.. وبعدين لو الأمر كدا. افرضي سابك بقا.. تعملي ايه..
قدريه : يعني ايه.. يضحك عليا.. لا سمير جدع.. معقول يضحك عليا..
انا : اه بعد ما ينيكك.. هيفكر يتجوزك ليه. ما هو خد اللي عايزه منك.. وبعدين دا من سنك يا عبيطه. يعني يوم ما يجي بتجوز هتكوني انتي المفروض تكوني متجوزه..
قدريه : صحيح.. لا خلاص انا اصلا من يومها خفت من كلامك.. و مش هخليه يلمسني تاني.. انا كان نفسي اجرب بس..
انا : يا بت العبي معاه عادي.. بس من غير ما تضيعي نفسك.. و بعدين يا متناكة مستعجله على ايه..
قدريه : اقولك على سر.. بس اوعي يطلع لحد....
انا : قولي يا بت..
قدريه : انا الأول كان الموضوع لعب لكن انا شفت سيد اخوكي بينيك سماح في كسها.. ولقيتها مبسوطه قوي.. وكان نفسي اجرب.. و اقولك على سر تاني
انا عارفه الكلام ده من سمير لما قاله ليا في العشه.. بس عايزه الكلام منها.. ومش عايزه اعرفها
انا : قولي
قدريه : وشفت سيد بيلحس كس زنوبه.. بس اوعي تقولي..
انا : وايه يعني يا بت.. لعب برضو.. وبعدين سماح دي متجوزه. يعني مش هتخاف على نفسها.. ولا ايه..
قدريه : يعني ايه لعب.. يعني انا ممكن اخلي سيد يلحس كسي و يبقا اسمه لعب.. انتي بتقولي كده علشان انتي وهي قربين من بعض.. لكن انا لو عملت كدا. كان كلامك اتغير.. ما انا لوحدي اصلا وسطكم.. ولا حد شاغل نفسه بيا ولا حد بيعمل حسابي..
انا : ايه يا بت الكلام الأهبل دا.. احنا كلنا اخوات..
قمت خدتها في حضني و بوستها
انا : يا بت انا او مش بحبك كنت سبتك تضيعي نفسك.. و بعدين يا وسخه لو عايزه كسك يتلحس و ترتاحي الحسه انا.(ضحكت)
قدريه : بطلي هزار بقا و ضحك..
انا : و النعمة مش بهزر..
قدريه : ازاي دا يعني.. هو فيه واحده تلحس لواحده زيها..
انا : هو انا مليش لسان يا بت ولا ايه.. (وضحكت)
قدريه : ازاي دا.. اول مره اسمع عنه..
انا : تحبي الحس كسك دلوقتي.. و اريحك اكتر من سي سمير بتاعك..
قدريه : لا يا ختي.. انا معرفش الحاجات دي.. و بعدين عيب ابوكي ميت (وضحكت)
انا : اه صحيح.. خلاص بقا.. مش مهم.
قدريه نفسها بس مي عايزه تقول بلسانها.. وانا عايزه اخليها تطلب..
قدريه : و الواحده بتبسط برضو..
انا : لا.. مينفعش اصلا علشان ابوكي..
قدريه: ما تقولي يا نوسه.. بطلي رخامه.. انتي جربتي..
انا : اه جربت.. عايزه تجربي قبل ما اختك تيجي..
قدريه. : مش عارفه..
انا : خلاص طالما مش عارفه.. اقفلي الموضوع..
قدريه : لا خلاص خلاص.. عايزه..
انا : متقولي من الاول يا وسخه.... قومي بقا على السرير..
رحت قفلت الباب من جوا.... و قلنها صوتك تخلي بالك منه.. و طلعت انا وهي على السرير..
بدأت اقلعها القميص.. مش لابسه حاجه تحته.. مكسوفه مني.. نيمتها على ضهرها.. صدرها صغير بس بارز شويه. بطنها مليانه حبه صغيره...
مسكت صدرها بأيدي الاتنين اعصر فيهم بدأ صدرها يترفع وينزل.. النفس بتاعها اسرع.. بدأت اعصر و احط الحلمات بين صوابعي.. واضغط عليهم تتلوي تحت مني. قلعت قميصي و الكلوت وهي عنيها على صدري زي الكل.. و ركبت فوق جسمها كسي على بطنها.. بتبص على كسي و بزازي.. بدأت اعصر بزازها تاني عضت على شفايفها.. وهي مغمضه نزلت بسرعة على شفايفها ابوس فيها.. فتحت عنيها مستغربه.. بس بدأت تتفاعل معايا.. البت شفايفها احلى من شفايفي كبيره ومليانه حمرا زي جسمها الأبيض المحمر دخلت لساني جوا بوقها بدأت الحس لسانها وهي تقلد فيا.. بزازي ساقطه على جسمها على بزازها بدأت احرك جسمي يمين وشمال.. البت جسمها سخن وعرقان من الحر بتاع الصيف و كتمة الاوضه.. بدأت ابوس خدوها و رقبتها وهي تتنهد و انا احط ايدي على بوقها علشان اعرفها توطي صوتها.. نزلت على بزازها بدأت ابوس والحس بزازها كلها والبت هاجت خالص.. بدأت ادخل الحلمات في بوقي واعض فيها والحس راس الحلمة بلساني تتلوي تحتي..
قدريه : اااااه ايه دا.. انا تعبانه قوي..
انا : وطي الصوت يا متناكة هنتفضح.. حطي ايدك على بوقك..
قدريه : حاضر.. حاسه اني عايزه اتناك في كسي.. بياكل فيا قوي..
انا : هريح كسك الوقتي يا شرموطه...
قدريه : لا انا عايزه اتناك في كسي مش قادره.. دخلي حاجه في كسي يا نوسه..
انا: انتي اتجننتي تاني.. يا بت تتفتحي.. عايزه تضيعي نفسك
انا هريح كسك من غير ما ادخل حاجه..
قدريه : لا دخلي متخافيش.. ملكيش دعوه.. اهو انا بدخل صوابعي اهو اهو..
انصدمت و رفعت جسمي و نزلت جمبها اشوفها.. البت بتدخل صوابعها في كسها.. البت مفتوحة.. فتحت بوقي..
قدريه : اه انا اتنكت في كسي واللي حصل حصل.. وانا كمان اللي فتحت نفسي بأيدي.. كنت بلعب فيه و دخلت صوابعي و نزل دم.. ارتاحتي..
انا عقلي راح مني... يا دي المصيبه..
انا : يا لهوي يا قدريه.. فتحتي نفسك.. ضيعتي نفسك يا بنت الكلب.. بت دي المصيبه..
قدريه : غصب عني.. انا اضحك عليا.. مكنتش اعرف..
انا : مين اللي ضحك عليكي..
قدريه: سماح اللي علمتني الحركه دي.. لما قفشتها مع سيد هنا.. اديتني فلوس وخدتني معاها و علمتني الحركه دي.. وقالت مش هتتفتحي بصباعك.. مش هيوصل.. كانت بتفهمني ازاي سيد دخل زبه.. وانها متجوزه تتناك في كسها لكن انا العب بصوابعي بس.. ولما حصل دا و الدم نزل.. رحت خايفه اقولها. وقالت اعملك ايه.. تستاهلي.. وقعدت تضحك وقالت لو طلعتي حرف واحد هفضحك في الحته..
انا : اه يا بنت الكلب يا سماح يا بنت الوسخه.. وانتي يا بنت الشرموطه بتسمعي كلامها ليه..
قدريه : غصب عني.. خلاص بقا اللي حصل حصل
انا : و هتعملي ايه في خيبتك دي.. اوعي تكوني قلتي لسمير انك مفتوحه..
قدريه : بصراحه اه.. و ناكني قبل كدا..
انا : بتفضحي نفسك بنفسك يا بنت الوسخه..
قدريه : غصب عني.. بعد ما حصل دا بقيت عايزه اتناك.. وسمير زعل عليا و طيب خاطري وقالي انا هتجوزك.. حتى لو هنقعد في حرابه..
انا : يا بت هو سمير دا راح ولا اجي علشان يتجوز..
قدريه : سيبيني في حالي بقا.. اتجوزت ولا اتنيل على عيني.. مش عايزه اتجوز اصلا..
انا : حد يعرف تاني غير سمير وسماح.. اكيد قالت لسيد اخوكي
قدريه : لا هي حلفت انها ما هتقوله..
واحنا قاعدين على السرير الباب خبط.. لبسنا بسرعة اللبس.. وقمت افتح.. لقيت سالم ابن خالتي.. جايب اكل معاه وجاي
سالم : امي باعته الاكل دا ليكم وقالت اقعد معاكم علشان مفيش حد هنا
انا : ادخل يا سالم.. تعال اقعد..
سالم : اومال زنوبه فين..
انا : راحت مشوار وجايه..
سالم : دا ابويا ركب الصبح و راح البلد علشان الموضوع دا.. بيقول انهم هيطلبوا تعويض من صاحب العربيه.. هيعملوا محضر فيهم.. وهيجيلكم فلوس كتير..
انا : صحيح يا واد يا سالم..
سالم : و النعمه ابويا بيقول كدا.. اومال انتوا يعني شكلكم مش زعلانين.. كل اللي همك الفلوس
انا : وانت مالك يا روح امك نزعل ولا نفرح.. وبعدين هو انت اللي هتدفع الفلوس. قال يعني الواد بيحب ابوه قوي...
سالم : بتشتمي ليه يا نوسه.. انا عارف انه كان مكفركم.. مالك يا قدريه ساكته ليه
قدريه : هقوم أرقص اهو يا واد انت.. عايز اتكلم اقول ايه. اتنيل على عينك
سالم : بقا كدا. انتوا مش طايقين كلمه ليا ليه. انا اول ما امي قالت روحت خدت اذن من المعلم بتاعي و جيت علطول. تعملوا معايا كدا..
انا : خلاص يا سالم متزعلش.. انت كلامك زي الدبش برضو.. راضي سالم يا قدريه
قدريه : متزعلش يا سالم.. انا مقصدش.. انت ابن خالتي وبدلع عليك..
سالم : مفيش حاجه.. او عايزين امشي اقوم امشي..
انا : مخلاص يا واد انت.. قولي.. اختك سناء عامله ايه مع جوزها..
سالم : كل يوم خناق.. من ساعة ما اتجوزت.. كل يوم والتاني جايه..
انا : ليه يا واد
سالم : نايم في البيت و هي اللي بتسرح.. و ياخد منها الفلوس اول ما ترجع و يطلع يشرب بيهم.. ويرجع وش الفجر.. وكذا مره يجي ياخدها.. ينزل يومين الشغل و بعدها يرجع تاني..
انا : انا مش عارفه امك وافقت عليه ليه.. دا عيل صايع و الحته كلها عارفه.. وعارفه حاجات تانيه.. ( وضحكت)
سالم : ما هي بتقعد تقول كدا لأمي.. انتي السبب انتي جوزتيني لواحد خول بيتناك.. مره من شهر. رجعت عندنا و سمعتها وانا برا الاوضه بتقول لأمي انها رجعت بدري من الشغل تجيب حاجه من المطرح بتاعهم.. فتحت الباب لقت واحد بينيكه ( وضحك)
انا : احيه.. بجد يا واد.. وجايبه المطرح بتاعهم.. دا فاجر..
سالم : دا كان يوم.. امي راحت بهدلته.. قالتله انت مش هتفهم بقا انك بقيت راجل و فاتح بيت.. وكمان بتتناك في بيتك يا خول انت.. رجع معاها وقعد يعيط ويقولها مش هيحصل تاني.. قالته مش كفايه بلف على البيوت علشان اصرف عليك و يا ريتك راجل.. دا انت خول ولا حتى مكفي الست اللي معاك و مستحمله.. وكمان تجيب راجل ينيكك على فرشتي..
انا : دا راجل ناقص.. بس هي اللي غلطانه. هي اللي بترجع معاه لما يجي يرجعها.... و هي برضو اللي وسخت سمعتها من المشي البطال.. علشان كدا غصب عن ابوها لازم تتجوز خول كدا يرضى بيها
سالم : حوش الشرف اللي بيقع منكم يا بت. ما كلنا في الهوا سوي... (وضحك)
انا : بقا كدا يا وسخ.. وانا اللي قلبي عليها... وبعدين فيه فرق يا روح امك.. اختك كانت معروفه في المنطقه كلها و المناطق اللي حواليها.. فيه فرق.
سالم : فضينا بقا من السيره دي.. عايزين نلعب..
انا : تلعب ايه يا علق انت.. ابونا ميت
سالم : نلعب زي ما كنا بنلعب فوق في العشه احنا و معنا سمير..
انا : انت يا واد مفيش عندك نظر.. وبعدين خلاص احنا كبرنا على اللعب دا.. صح يا قدريه؟
قدريه : بصراحه.. انا عايزه العب.. ( وضحكت)
انا : اه يا وسخه.. ما انتوا عيله وسخه كلكم ملكوش غير في القباحه
سالم : مالك يا نوسه. انتي زعلانه من كلامي.. انا بهزر يا بت وبعدين هو احنا ايه. كلنا شكل بعض. الحال من بعضه
انا : على قولك.. بس مفيش لعب برضو..
سالم : ليه بس.. نتسلى.. بدل ما احنا قاعدين
انا : زنوبه هتيجي دلوقتي ومش هينفع..
سالم ضحك هو و قدريه.. وحسيت اني العبيطه اللي فيهم..
انا : فيه ايه يا بت انتي وهو.. بتضحكوا على ايه.
سالم : اصل زنوبه عارفه كل حاجه و هي اصلا اول واحده علمتنا اللعب دا قبل ما تقفشينا فوق و تلعبي معانا..
اتصدمت.. زنوبه.. دا شرموطه كبيره.. اتاري عارفه الموضوع..
انا : تعرف ولا متعرفش.. انا مليش دعوة.. مفيش لعب.
سالم : ابوس رجلك يا نوسه.. انا ماصدقت خدت اجازة و انتوا هنا كمان. دي فرصه...
انا : هات الفلوس اللي معاك وانا أوافق..
سالم : منين ما خالتك بتاخد يومياتي من المعلم بايدها
انا : طب بوس رجلي زي ما قلت..
قام جري وانا قاعدة على السرير وهو تحت يبوس رجلي.. قلتله بوس رجل قدريه.. نزل يبوس رجلها....
انا : كفايه.. قولي بقا عايز ايه..
سالم : نلعب..
انا : اختار واحده فينا..
سالم : انتوا الاتنين..
انا : لا هي واحده بس..
سالم : انتي يا نوسه..
قدريه : انا ماشيه.. اشبعوا ببعض..
انا : استني يا بت راحه فين.. روحي اندهي سمير من غير ما تفضحي الدنيا..
قدريه طلعت تدور على سمير وانا قفلت الباب من جوا.. ورحت لسالم..
انا : عايز تعمل ايه يا واد انت..
سالم : زي كل مره نلعب.. تفلقسي وانا اركب فوقك..
انا : احيه.. هو انت مش بتتعلم خالص..
سالم: قصدك ايه.. اللي انتي عايزه اعمله اعمله.
انا : قوم اقلع وقلعني
قام سالم.. جسمة مظبوط لا تخين ولا رفيع. ابيض البشره. وشه مقبول.. زبه تخين شوية بس برضو مش طويل. مش مشعر. أصغر مني سنه.. بدأ يقلع لبسه و فضل بالشورت بتاعه. و بدأ يقلعني و وشه احمر لما بدأ يشوف جسمي بيرفع الجلابية وصدري يتهز قدامه و مليان و شادد نفسه. نزل يقلعني الكلوت بتاعي.. سندت على راسه وهو بينزل عنيه مركزه مع كسي.. وانا برفع رجلي وبحاول افتح رجلي علشان يشوف كسي كله. بدأ يبلع ريقه و زبه بدأ يقف تحت الشورت. وعينه على كسي من تحت.
انا : عجبك يا واد..
سالم : قوي يا بت يا نوسه.. اه لو ينفع اتجوزك..
انا : بجد يا واد تتجوزني..
سالم : والنعمة بجد.. بس امك هتوافق عليا..دايما بتقطم فيا وتقولي يا منسون يا ابو طيز كبيره..
فعلا سالم طيزه احلى من طيز البنات. طالع لأمه. ملفته بشكل كبير.. فاكره زمان امه لما ضربته علشان شافته مع واد جارهم فوق السطح و قالت الواد بينيكه.. بس قعد يحلف انه لعب بس والواد مدخلش زبه في طيزه..
انا : يعني لو امي وافقت تتجوزني..
سالم : يا ريت.. ونشتغل انا وانتي.. بس المشكله في المطرح..
انا : يا منيل مش لما تبقا صنايعي كبير و تاخذ يومية حلوه تبقا تتكلم.. انا كمان ناويه اتعلم من امي. بس هروح اشتغل في كوافير.. بس لما ألم فلوس عبايتين حلوين..
بتكلم ولقيت سالم بيمد ايده على كسي وبيبعد الشعر عن فتحة كسي.. جسمي ارتعش من الحركة المفاجأة.
انا : مش بتقول هتعمل كل حاجه..
سالم : اه.. ما انا بعمل اهو
انا : لا مش كدا.. مش بايدك.
سالم : تقصدي ايه. بزبي..
انا : لا.. بوسه
سالم : الحس كسك
انا : حتى انت يا منيل عارف اللحس
سالم : اعرف كل حاجه.. زنوبه علمتني كل حاجه..
انا : كل حاجه زنوبه.. طب هتلحس ولا البس
سالم : لا هلحس..
طلع سالم بوشه على كسي وانا واقفه.. فتحت رجلي.. و بدا يقرب وشه كأنه عايز يشرب. بدأ يبوس كسي.. مش قادره أقف. قعدت على طرف السرير وفتحت رجلي وهو زي الكلب قدامي. طلع لساني و قعد يلحس كسي اللي بدأ ينزل وهو يلحس..
الباب خبط..
انا : مين
قدريه : انا يا بت افتحي..
انا : معاكي حد
قدريه : لا لوحدي..
شاورت لسالم يفتح.. قام فتح.. لقيت قدريه و سمير معاها.
انا : مش تقولي يا وسخه..
قدريه : ليه يعني. هو سمير غريب.. دا حتى يعتبر خطيبي..
انا : تعال يا سمير.. انت خايف ليه..
.. دخل سمير وانا ملط.. يبص و ينزل عينه في الأرض.. قدريه قفلت الباب.. وسالم نزل مكانه. بين رجلي..
قدريه : مش قادرين تصبروا شويه يا واد انت وهي.. ( وضحكت)
انا : انت مالك بينا.. ما خطيبك جالك اهو علشان متلويش بوزك.. اخلصوا بقا قبل ما زنوبه تيجي..
قدريه : اطمني.. زنوبه مش جايه الوقتي.. سمير قابلها و قاتله يقولنا انها هترجع بالليل لأنها راحه لستك سهير..
انا : طيب حلو.. يلا خدوا راحتكم.. متتكسفش يا سمير..
بصيت لسالم.. و هو فهم.. و بدا يلحس كسي تاني.... قدريه قلعت من نفسها و سمير برضو خايف مني. َ بدأت تقلعه هدومه و حضنته و دخلت على شفايفه تبوس فيه و لا اجدع شرموطه. و ايدها على زبه تلعب فيه.. هجت على منظرهم و مسكت راس سالم واضغط على كسي قوي.طلعت ودخلت جوا السرير.. و هو قام.. وشديت راسه على بزازي.. و خليتهم يطلعوا معانا على السرير....
بدأ سالم يعصر بزازي جامد.. و بوقه يمص حلمات بزي.. و سمير نايم على ضهره و قدريه مسكت زبه تمص فيه.. وسمير عينه على بزازي هيموت عليها.. وسالم بيمص...
قلعت سالم الشورت و خدته ونزلت على فرشتنا علشان ناخد راحتنا.. و شديت الملايه في النص.. نيمته على ضهره و نزلت امسك زبه.. بدأ يقف ويشد في أيدي.. بدأت ابوس فيه.. والحس رأسه وهو يتلوي تحتي زبه حلو في بوقي.. تخين ومالي بوقي.. وشعر زبه خفيف خالص. بدأت امص زبه و العب في بيوضه.. و قلت انزل لتحت على خرم طيزه اشوف رد فعله. عايزه اعرف محمود ليه زبه وقف لما امي حطت صبعها في طيزه. لقيت سمير بيرفع رجله شويه علشان اوصل الخرم بسهوله. بدأت ادعك في خرم طيزه.. فتحة طيزه واسعه و مش ماسكه بدأت اضغط صباعي على خرمه ودخلت راس صابعي دخلت اول عقله. و هو غمض عينه ومسك شفايفه وزبه بقا حديد بدأت امص بسرعه و هو يهيج اكتر.... لفيت طيزي له
انا : الحس يا خول..
سالم : طيزك..
انا : اه..
بدأ يقرب وشه من طيزي و يلحس فيها و يدعك في كسي.. رفعت عيني.. لقيت سمير بينيك قدريه في كسها.. يا بختها..
انا نفسي اجرب الاحساس دا.
انا : آآآآآآه ايوا يا سالم الحس قوي.... اااااه.. اووووووف كمان.. دخل لسانك في طيزي.... انت قرفان يا واد.. دخل صباعك في طيزي و الحس كسي.... اااااااه ايوا كدا اااااه.. اخخخخ.. كمان ياواد بسرعة..
قدريه : ااااه نيكني يا سمير... اااه بسرعة.. مالك كدا انهاردة.. زبك ماله.. انت خايف ولا ايه.. ما انت شايف هما متمتعين ازاي.. اااه. لا.. طلع زبك دا امصه..
انا هجت على كلامها.. اختي الصغيره بقت مره وانا لسه.. بس انا هحافظ على نفسي.. لفيت لسالم و كلمته في ودنه ََ
انا : تعرف تدخل زبك في طيزي..
سالم : بجد يا نوسه..
انا : اه يا واد تعرف؟
سالم : انا جربت.. بس مش عارف هعرف معاكي ولا ايه..
انا : جربت مع مين يا منيل هو انت بتعمل الكلام ده غير معانا..
سالم : جربت وخلاص بقا.. مش هينفع اقول..
انا : بقا كدا.. طب قوم يا روح امك البس وروح
سالم : لا يا نوسه علشان خاطري.. انا تعبت.. مش هينفع اقول والنعمه
انا : معنديش كلام تاني.. أما تتكلم او تقوم تروح
سالم : بس تحلفي ما تقولي لحد..
انا : والنعمه ما هقول..
سالم : هو بصراحه.. انا و سيد اخوكي.. جربنا مع بعض..
اتصدمت للمره الالف.. سيد و سالم بينيكوا بعض.. كل ما اتصدم في حاجه احس اني كنت هبله و عبيطه..
انا : اه يا خول انت وهو.. قولي كمان مين تاني بينيك فيكم..
سالم : مفيش يا نوسه. دي كانت مره كدا لعب يعني..
انا : قول يا خول.. مين اللي خلاكم تعملوا كدا..
سالم: بصراحه المعلم بتاعي ضحك عليا وناكني لما مسكني بسرق من الايراد.. و سيد برضو كدا. خاف منه لانه بوظ شغل بتاع ناس.. وناكه بعد ما هدده ان الناس دي واصلين و هيحبسوه...
انا : وانتوا حبيتوا الموضوع بقا..
سالم : لا هي مره بس..
انا : مره بس يا علق انت وهو.. قوم فرجني نكته ازاي.. و براحه على طيزي يا ابو طيز كبيره انت..
سالم : هفرجك..
لفيت طيزي و فلقست وعيني على قدريه وهي بتتناك وخلاص هتموت من الهيجان.. سالم بدأ يتف على خرم طيزي.. عرفت انه فاهم.. و بدا يدخل صباع و التاني و انا ايدي بتدعك كسي.. قام يحرك زبه و يحاول يدخله مش عارف.. لفيت ايدي و حطيت زبه على طيزي و قلتله يضغط براحه و انا بحزق علشان خرمي يفتح لان زبه تخين شويه.. بدأ يدخل زبه و يدخل ويدخل. زبه كله في طيزي.. بتاكل فيا قوي..
انا : نيك بقا وعايزه تنزل لبنك جوا.. اااااااااااااااااااه.. ايوا كدا.. نيك يا خول.. اووووووف ااااه ايوا ازرع قوي.. اركب فوقي.. اااه ااااه زبك حلو يا واد.. اااااه.. هموت.. اااااااااااااااااااه
ببص لقيت سمير و قدريه واقفين يتفرجوا بعد ما خلصوا..
انا : بتتفرجوا علي ايه يا وسخين انتوا حد جه ناحيتكم.. ااااااه.. ااااه.. واد يا سمير. تعال. تعال مص صدري.. مش عاجبك يا واد..
جه سمير و قدريه واقفه متضايقه.. نزل تحتي كأنه كلب بيرضع من أمه.. بدأ يمص حلمات بزي.. مديت ايدي لزبه ادعك فيه.. قلت لقدريه تعالي مصي لخطيبك يا شرموطه انتي.. او تعالي ادعكي كسي..
نزلت قدريه تمص لسمير و ومدت ايدها من تحت تدعك كسي وانا خلاص مش قادرة..
انا : آآآآآآه.. نيك يا سالم.. نيك قوي.. اااااه.. ااااه هموت..
سالم : مش قادر انا هجيب يا نوسه.. اااااااااااااااااااه اااااه..
انا : نزلت يا خول.. وانا لسه تعبانه.. صحيح اصلك خول.. سمير.. قوم نيكني في طيزي.. بعد اذنك يا دودو.
قدريه : متتعوديش عليها..
انا : ماشي يا وسخه بس عايزه ارتاح
سمير : طب هنيك ازاي و لبن سالم في طيزك..
انا : قدريه.. هاتي حتة قماش من الكرتونه.
قامت قدريه جابت القماشه و حزقت و طلع من طيزي صوت وانا بحزق.. نزلت لبن سالم.. و قدريه مسحت اللبن..
انا : يلا يا سمير.. قوم.... دخليه يا قدريه.. ااااه ايوا كدا دخلي زبه جوا قوي يا بت.. ااااااه.. ايوا يا سمير. زبك حلو.. نيك آآآآآآه احوووو.. نيك يا واد.. اااااه... ااااه هجيب هجيب.. يلا نزلهم.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه ااااااه اووووووف اممممم
نزلت و سمير نزل بعد شوية.. و قمنا لبسنا هدومنا.... وقعدنا ناكل من الاكل اللي سالم جايبه..
نكمل ي الجزء الجاي.. :wave::wave:
👌👌👌الجزء السادس 👌👌👌
بعد ما خلصنا الاكل وقعدنا شويه و شربنا شاي.. قام سمير طلع علشان امه هتدور عليه....
شويه ولقينا الباب بيخبط.. اللبوة سماح..
سماح : البقية في حياتكم يا بنات.. انا لسه عارفه دلوقتي.
انا : حياتك الباقيه يا سماح..
سماح : ازيك يا سالم. عاش من شافك..
سالم : تسلمي يا ست سماح.. في خدمتك.
سماح : ازيك يا قدريه.. مش قلتلك تعدي عليا من يومين. عايزاكي في موضوع..
قدريه : معلهش يا ست سماح.. هيجيلك و النعمه. ( بتقولها بخوف و اول مره اشوفها تقولها يا ست)
سماح : متنسيش بس علشان مزعلش منك..
قدريه : لا حاضر والنعمة هجيلك..
سماح : اومال فين زنوبه.. مش شايفاها
انا : بتقضي طلب وراجعه.. اقعدي اعملك شاي..
سماح : لا يا حبيبتي تسلمي.. انا قلت اعمل الواجب..
انا : تسلمي يا سماح. صاحبة واجب..
سماح : سلام بقا علشان المطرح لوحده..
مشت سماح.. وقفلت وراها..
انا : المتناكة دي بتكلمك كدا ليه يا بت انتي
قدريه: مفيش حاجه.. عادي يعني. كانت عايزانى وانا مروحتش
انا : وايه يا ست سماح دي و بتكلميها وانتي خايفه ليه. فيه ايه يا بت..
قدريه : بقولك ايه يا نوسه. سبيني في حالي.. (غمزت ناحية سالم علشان تفهمني انه قاعد ومش هينفع تتكلم)
انا: ايه يا سالم انت ناوي تبات هنا ولا ايه.
سالم : انتي قلبتي عليا ليه.. انا قايم ماشي..
انا : ابقا سلم على امك و اختك..
سالم : سلام..
مشي سالم...
انا : قولي بقا فيه ايه..
قدريه : اقولك ايه.. طبعا بتهددني كل شويه لتفضحني... عايزه تزل فيا..
انا : بنت المتناكة.. شايفه انتي عملتي ايه في نفسك.. لازم نشوف حل للموضوع دا.
قدريه : حل ايه..
انا : مش عارفه.. بس لازم نكسر عينها.. مش عارفه ازاي..
قدريه : ايه رأيك نشور زنوبه..
انا : زنوبه تعرف يا بت انك مفتوحه..
قدريه : مش عارفه. بس حاسه كدا من كلامها وطريقتها ان سماح قالتها.. وبعدين اقولك على سر تاني.. انا شفت سيد بيلحس لزنوبه واحنا نايمين .. قلت في عقلي يبقا سماح قالت لها على الموضوع.. و هي هددت الواد و خلته يلحس ليها..
انا : زنوبه دي زي سماح بالظبط شرموطه كبيره..
قدريه : عندك حق.. شايفه الوسخه. ابوها ميت و نازله تتسرمح في الشارع.. المهم قوليلي... مكنتش اعرف انك بتتناكي في طيزك.. (وضحكت)
انا : الموضوع جه صدفه كدا.. دا حتى أول مره اتناك في طيزي.
قدريه : لا يا شيخه. انتي بتكلمي عبيطه قدامك. ولا هبلة. انتي اتناكتي قبل كدا فيها. احكيلي..
انا : بصراحه اه وجه برضو صدفه
قدريه : مين مين ها....
انا : مالك يا بت ما تهدي انتي هايجه علطول حتى بس الكلام..
عارفه حازم المدرس اللي بنروح نروق شقته..
قدريه : اه عارفه.. ناكك
انا : اه.. هو دا الوحيد اللي ناكني قبل انهارده.
قدريه : واستحملتي ازاي يا بت دا صعب قوي الموضوع دا
انا : هو انتي جربتي يا شرموطه.. دا انتي ناقص تتناكي في بطنك و ضهرك..
قدريه : بصراحه جربت كل حاجه مع سمير.
انا : سمير بس ولا مخبيه حاجه تانيه..
قدريه : هخبي ايه يعني.. سمير وجربتها مرتين قبل ما اتفتح لقيت الموضوع صعب. بعد ما فتحت كسي بأيدي وانا مش فاهمه. نسيت موضوع الطيز دا. نيك الكس هو كل حاجه. انتي مفكره ان اللعب دا حاجه من غير نيك في الكس..
انا : حلو يا بت للدرجة دي..
قدريه : الا حلو.. دا متعة تانيه خالص.. كل دا ولا ايه لازمه..
(حسيت ان البت عرضها خبيث.. عايزه توقع رجلي في الموضوع..) قلت لازم اضايقها
انا : مش مهم يا ختي الوقتي.. الاهم احافظ على نفسي بدل ما اتمرمط و اضيع حياتي.. وانا مبسوطه من اللعب دا و بتمتع بيه
قدريه : انتي لازم تلقحي بالكلام و تقطمي فيا.. انا قايمه راحه لسماح اشوفها عايزه ايه..
انا : روحي لستك يا كلبه سماح..
قدريه : ملكيش دعوه.. ستي ستي.. ملكيش فيه..
انا : بقا كدا.. طيب لما امك تيجي و نعرفها و نشوف وضعها ايه معاكي..
قدريه : لا يا نوسه. ابوس رجلك.. انا بهزر معاكي. انتي بتقفشي ليه.. انا اسفه حقك عليا..
انا : انزلي بوسي رجلي الأول
قدريه : ابوس يا ختي.. بس اوعي تقولي لأمك.
انا : قومي روحي للكلبه..
قدريه قامت وخرجت وانا نمت على السرير و بدأت افكر في كل اللي بيحصل واللي هيحصل.. ايه الأسرار دي كلها. يا ترى امي هتعمل ايه بعد ما ابويا مات.. هتتجوز ولا هتفضل كدا. لسه صغيره.. وانا بفكر رحت في النوم.. مش عارفه نمت قد ايه بس صحيت فجأة.. كنت بحلم.. حلمت ان سيد بيلحس كسي و سالم بينيك فيه و في مكان تاني امي قاعدة عريانه و حواليها رجاله كتير بيلعبوا في جسمها وهي ماسكة فلوس كتير.. و قدريه موطيه تبوس رجلين سماح و سماح بتضحك و زنوبه بتلحس كسها.. و كأن كل دا في مكان والناس بتتفرج. وسط الناس لقيت سمير و حماده و عطوة و حازم و ستي جيجي وابويا قاعد يلف عليهم يشحت. و ناس كتير قاعده تصور و هيصه كبيره.. و صحيت من الخضه....
شوية ولقيت الباب بيخبط.. زنوبه رجعت..
انا: كنتي فين يا ست هانم.. بذمتك الناس تقول ايه. بذمتك انتي الكبيره والعاقله..
زنوبه : بصي يا بت انتي. مش عايزه صداع. ملكيش دعوه. انا محدش له كلمة عليا.. والنعمة اسيب المطرح واهج من هنا.
انا : هو فيه ايه. كل دا علشان بسألك. حقك عليا يا ست هانم. برحتك خالص..
زنوبه : ايوا كدا اتظبطي معايا.. و حسك عينك تروحي عند حازم تاني. سمعتي كلامي ولا مش سامعه
انا : ااااه قولي كدا بقا.. كنتي رايحه لحازم.. و مالك متضايقه ليه. هو انا بروح بمزاجي.. انا بروح لشغل يا ختي. ابقى خليه يقول مش عايز نوسه وانا مش راحه
زنوبه : لا مش هتروحي تاني. حتى لو هو طلبك.. انا اللي هروح.
انا : ليه يا اختي.. زهق منك و قالك انا مش عايزك علشان كدا متضايقه وغيرانه..
زنوبه : انا هغير منك انتي.. انتي جرا لمخك حاجه. دا بيموت فيا وميقدرش يتستغني عني..
انا : طيب خلاص. قوليله يا حازم انت بتموت فيا انا.. ليه بقا قلت لنوسه مش عايز حد يجي هنا تاني غيرك ( وضحكت)
زنوبه : علشان انتي لعبتي بعقله و انا خلاص عقلته تاني.. اديته اللي مش هتقدرى تديهوله.. ابقى شوفي بقا هيعوز مين يا اختي
انا : عملتي ايه يا بت.. اديتي ايه.. اوعي يكون اللي في بالي
زنوبه : اه يا اختي اللي في بالك.. شوفي بقا هو هيعوز مين.
انا : سلمتي نفسك ليه يا بت.. انتي اتجننتي..
زنوبه : ملكيش دعوه.. انا حره.. كسي وانا حره فيه.. وإياك حسك عينك تجيبي سيرة لأمك
انا : يا خيبتك السوده.. ضيعتي نفسك يا بت.. علشان ايه.. انتي عقلك راح فين
زنوبه : مش انا اللي تيجي واحده زيك تاخد منها حد..
انا : وانتي كدا كسبتي.. ما كله على دماغك يا شرموطه. الاقيها منك ولا من اختك..
زنوبه : انتي عرفتي..
انا : اه عرفت خيبتك وخيبتها.. يا حسرة امك لما تعرف.. بقا انتي عارفه ان اختك ضاعت و راحه تضيعي نفسك..
زنوبه : احنا كدا كدا ضايعين.. احنا مكتوب علينا كدا.. هناخد ايه يا حسره.. هتتجوزي زي امك ولا سماح ولا بنت خالتك ولا مين. خدوا ايه هما.. لا انا مش هعيش نفس العيشه دي.. انا هسرح والم فلوس و اخد مطرح ليا بعيد عن القرف دا و انزل اشتغل في صاله ولا بار ولا كباريه حتى و امسك فلوس.. انا مش هضيع عمري في الهم دا..
انا : وتوصلي للحاجات دي ازاي يا خيبة انتي.. انتي تعرفي مين غير معرفة الفقر والهم..
زنوبه : اللي يسأل ميتوهش.. ملكيش دعوه انتي. عايزه تفضلي هنا في مقلب الزباله دا انتي حره. لكن انا لا.. مش هيحصل. بصي كدا.. خمسين جنيه. طلعتهم من حازم.. انا لازم اعمل حاجه لنفسي.. خليكي انتي في الهم بتاعك..
انا :خمسين جنيه.. دا ربع المرتب بتاعه.. معقول..
زنوبه : وفيه اللي يدفع اكتر لو خدت مكان وروقت نفسي بشويه لبس و نضافة.... حياة تانيه يا بنتي.. بلاش قرف.
انا : معقول فيه حد بيدفع اكتر من كدا في المره الواحده.
زنوبه : اومال ايه.. بكرا افكرك و افرجك.. الفلوس كمان غير الهدايا والاكل و الشرب
انا : الناس دي بتجيب الفلوس دي منين.. معقول
زنوبه : انتي مش عايشه في العالم.. انا بقا عايزه اعيش... مفيش قرف نطفحه هنا
انا : عندك الاكل. خالتك باعته اكل...
زنوبه : ياما جاب الغراب لأمه.. بطاطس و رز و بصل..
انا : اللي موجود.. مش عاجبك انزلي هاتي اكل ما انتي بقيتي غنيه
زنوبه : ما انتي كمان ممكن تمسكي احلى فلوس.
انا : لا يا حبيبتي. انا اخاف من الكلام ده. خليني في حالي
بدأت تاكل وهي قاعده تسب للحياة و الظروف و انا قعدت افكر في كلامها.. صحيح هو احنا كده كده ضايعين.. حتى لو اتجوزت هفضل في نفس القرف.. الكلام بدأ يلعب في عقلي. وسرحت في اللبس والفلوس و شقه نضيفه زي جيجي وحمام زي بتاعها.. هو انا احافظ على نفسي علشان افضل عايشه في نفس القرف دا. زنوبه عندها حق..
زنوبه : اومال فين الشرموطه الصغيره
انا : عند الشرموطه الكبيره صاحبتك.. اللي انتي سيباها تزل في اختك
زنوبه : وانا اعمل ايه. انا كنت ضربتها على ايدها. ما هي اللي راحت قالت ليها انا عورت نفسي يا سماح..
انا : وايه العمل. هنسيب البت تحت طوعها كدا..
زنوبه : نعمل ايه يعني..
انا : لازم نكسر عينها علشان متتحكمش في البت الغلبانه دي..
زنوبه : تكسري عين مين يا بت. دا عينها واسعه. شرموطه و جوزها عارف.. هتعملي فيها ايه..
انا : فكري كدا. مش انتي الكبيره..
زنوبه : مش عارفه. بس اللي يكسر عينها انها تتقفش مع حد في شقته و تنفضح..
انا : طب ازاي دا. هو احنا نعرف بتروح لمين. ولا نفضحها ازاي..
زنوبه : جالي فكره. نراقبها مره وهي طالعه تسرح..
انا : خلينا عرفنا.. طب هنفضحها ازاي..
زنوبه : مش عارفه.. تيجي نبلغ القسم..
انا : يالهوي.. انا اروح القسم برجلي.. و هيقولوا انتوا مالكم و عايزين ايه. مش بعيد يمسكونا..
زنوبه : صحيح.. ايه رايك نقول لحازم يساعدنا في الموضوع دا. و انا هدلعه مره من غير ما احاسبه عليها
انا : يخرب شيطانك.. صح. هو اللي فاهم و يعرف الكلام ده. ونخلص من المتناكة دي شوية.. تتحبس شوية ترجع مكسوره..
زنوبه : بس انتي شايله منها قوي كدا ليه.. مش معقول علشان موضوع قدريه بس.. اكيد فيه حاجه تانيه
انا : وموضوع سيد برضو.... صحيح هي سألت عليكي.. انتي ليه علاقتك بيها..
زنوبه : وانت مالك..
انا : بقا كدا يا زنوبه.. هو انا مش سرك برضو.. لسه بتخبي عليا.
زنوبه : مفيش علاقة ولا حاجه.. أصحاب و بتحكي ليا وكانت عايزه تجر رجلي في سكتها.. ولما تكون متخانقه مع امك بتبقا عايزه حد يروق جسمها.. بروح انضفها..
انا : تنضفي بس يا وسخه.. اكيد هي اللي علمتك الحاجات اللي انا وانتي عملناها يوم ما سهرنا نشوف ابوكي وامك..
زنوبه : لا مش هي اللي علمتني.. سهير المتناكة اللي علمتني.. بس انا عملت معاها كام مره و محمود جوزها في البلد.. بس مش بتكيف منها..
انا : ليه يا بت.
زنوبه : بتحب تضرب و تعمل حاجات غريبه كدا.. وانا مش بحبها..
انا : زي ايه.. و بتضرب ازاي..
زنوبه : بتحب تضرب اللي معاها و كأنه خدام عندها.. و تحب تفك زنقتها على جسم اللي معها.. وانا بقرف يا ختي. مش عارفه شافت الكلام ده فين.. و تشد شعر كسي كدا بطريقه توجع..
انا : بتحب الوسخه تزل اللي معاها.. طب وتعرفي ايه عن جوزها.. متكلمتش معاكي عليه..
زنوبه : عايزه ايه يا وسخه. عايزه تعرفي ايه.. ( وضحكت)
انا : اعرف كل حاجه
زنوبه : قالت كل حاجه.. دي مش بقعد في بطنها سر.. زي خلفتها كدا. علطول بتسقط..
انا : كل حاجه زي ايه
زنوبه : زي اللي انتي بتلفي و تدوري عليه.. محمود و امك
انا : امممم.. وهي متضايقه..
زنوبه : لا. بس هي عايزه تزل امك. تكون تحت طوعها. دا اللي فهمته من كلامها. هي عايزه تبقا معلمه و تشغل نسوان معاها..
انا : اااااه.. مش بعيد تكون بتشغل اختك و اخوكي..
زنوبه : بالنسبه لاختك تخاف.. لأنها لسه صغيره.. بس هي عايزه تخليها تحت طوعها.. علشان لما تكبر شويه تشغلها..
انا : يبقا لازم نفوق اختك و نعمل الموضوع دا..
زنوبه : ماشي... كسي بيحرقني قوي يا بت يا نوسه..
انا : مش لسه مفتوحه انهاردة.. يبقا ممكن الحرقان دا منه.. هو حازم مقلش ليكي تعملي حاجه.. ولا ادالك مرهم ( وضحكت)
زنوبه : المرهم دا خدته زمان.. لكن هو قالي اجيب مطهر وانا مروحه.. بس مش عارفه احطه كدا ولا احطه في مايه..
انا : هاتي احطه في مايه و تروحي الحمام تغسلي كسك بيه. يمكن يخف شويه.. وبعدين اكيد شويه و هيخف لوحده.. قوليلي يا بت.. نيك الكس حلو..
زنوبه : اوووف يا بت يا نوسه.. حاجه تانيه خالص.. سيبك بقا من الكلام الفاضي دا. انت اتنكت في طيزي ياما.. بس الكس متعة تانيه.. اول مره اترعش كدا و احس اني بتنفض من الشهوة.... اووووووف يا بت على المتعة.. وحازم كمان بيقولي اول يوم بيكون متعة اقل.. لكن بعد ما كسي يرتاح هحس بمتعة اكبر كمان.... انا كنت خايفه قوي يا بت وزبه داخل في أول فتحة كسي.. وشديت نفسي كدا. بس هو هداني خالص ودخل زبه واحده واحده براحه.. لغاية ما حصل..
انا : اوف يخرب بيتك هيجتي كسي..
زنوبه : اريحك يا بت لو ليكي شوق..
انا : ما انتي بتقولي اهو.. دا غير دا....
الباب بيخبط... فتحت الباب لقيت قدريه.. وشها في الأرض
انا : مالك يا بت..
قدريه : مفيش يا نوسه سيبيني في حالي ابوس رجلك..
انا : شايفه يا زنوبه.. شايفه شكلها راجع ازاي....
زنوبه : سبيها دلوقتي يا نوسه.. هنبقا نشوف الموضوع دا بعدين..
عدي الوفت وانا بتكلم مع زنوبه و قدريه قامت تنام.. و طلعت انا انام على السرير.. و شوية ولقيت زنوبه جايه ورايا..
زنوبه : مين بقا هينام جمب امك لما ترجع..
انا : انا طبعا..
زنوبه : وليه مش انا ولا قدريه ولا سيد..
انا : وحشك لحس سيد اخوكي..
زنوبه : ايه الكلام ده يا بت.. سيد ايه ولحس ايه. انتي اتجننتي.
انا : لو انا اتجننت عيني اللي شافته بيلحس ليكي بالليل واحنا نايمين مش مجنونه..
زنوبه : بطلي الكلام ده يا نوسه.. الكلام دا مش سهل..
انا : يا ستي هو انا اتكلمت.. انا بسأل بس..
زنوبه : قوليلي بقا انتي مش وحشك لحسي..
انا : مالك يا بت من المغرب وانتي ليكي غرض.. فيه إيه..
زنوبه : بصراحه كسك بتكيف منه.. او بصراحه بقا.. صدرك..
انا : يعني الموضوع مش تريحيني انا.. القصه انك ليكي شوق
زنوبه : بصراحه اه.. عايزه جسمك و كسي بياكل فيا.. عايزه اجرب معاكي حاجه..
انا: على شرط...
زنوبه : ايه هو
انا: اروح لحازم بمزاجي..
زنوبه : اه يا وسخه عجبك زبه ولا الفلوس..
انا : لا عايزه اشوف هو استغني عني ولا لا..
زنوبه : مره واحده.. موافقه.. ؟
انا : ماشي... عايزه تجربي ايه بقا..
زنوبه : لسانك جوا كسي.. مش من برا.. و كمان احك كسي في كسك.. و كمان عايزه تدعكي كسي ببزك وتدخلي حته منه.
انا : حيلك حيلك يا ختي.. كل دا و مره واحده بس عند حازم.. لا مينفعش.. وبعدين ادخل بزي في كسك ازاي يا بت انتي ( وضحكت)
زنوبه : مرتين يا وسخه. و تدخلي بزك زي ما بتدخلي بزك في بوق لي راجل. يلا بقا يا نوسه.. مش عايزه تشوفي كسي وهو مفتوح..
انا :صراحه اه..
زنوبه : طب يلا نقلع يا بت..
انا : قومي اشطفي كسك الأول.. المره اللي فاتت مكنتيش غاسله و كانت ريحته صنانه يا معفنه..
زنوبه : يا بت انا غاسله بمطهر و غسلت بعدها و بعدين دا انا مستحميه عند حازم قبل وبعد..
قامت تقلعني وانا ادلع عليها وهي هايجه قوي.. نمت على بطني بدلع علشان امنعها تقلعني.. نامت فوقي و كأنها بتنيك فيا في طيزي.. رفعت القميص من ورا و نزلت الكلوت بتاعي و قامت فتحت طيزي و شدت شعرايه. نطيت من على السرير من الوجع.
انا : ااااه.. بقا كدا يا وسخه دا انت هنتف شعر طيزك دا بأيدي كله..
لفيت و قمت اقلع فيها.. وهي هايجه بشكل غريب. وهي تقلع فيا وانا برفع قميصها و هي بتقلعني وهجمت على بزي تاكل فيه..
انا : آآآآآآه براحه يا متناكة فيه ايه يا بت اتسعرتي ولا ايه.. اووووووف براحه يخرب عقلك.. مال بزازك شاده ليه كدا يا بت..
بدأت العب في بزازها و هي بترضع في بزازي.. رمتني على السرير و نزلت شدت الكلوت بتاعي و دخلت بين رجلي كسها على كسي.. وبدأت تحك كسها بكسي..
انا : اوووف.. ايه دا يابت.. حلو قوي.. اااااه. احوووو. كسك مبلول و شعرتك بتحك كسي قوي كمان..
زنوبه : ااااه. حلو قوي يا نوسه.. حكي انتي كمان. ااااه يا خرابي كسي هيموتني.. عايزه اتناك يا نوسه..
قامت فوقي وقعدت بكسها على بزازي تحك كسها فيهم.. و كسها قاعد ينزل عسله.. تمسك البز بأيد و تحاول تحشر في كسها...
زنوبه : لازم انتي اللي تدخليه.. انا هفلقس وانتي تدخلي من ورا..
فقلست قدامي.. و طيزها اتفتحت قدامي. و كسها مفتوح وغرقان. و عسلها نازل على شعر كسها وشفايفه.. قربت بصدري اللي مجنن الكل.. ومسكت بزي اليمين و بدأت احاول ادخله في كسها و هي تشد بايدها الاتنين من ورا علشان كسها يفتح اكتر.. بدأت احس بسخونة كسها و عسله على حلمة بزي و بدايته.. بدأت اضغط قوي..
زنوبه : اااااه ادعكي يا بت انتي قوي هو كسي فيها سنان خايفه على بزك.. اووووووف انا لازم اجرب الحركة دي مع سهير.. ااااه... لسانك بقا مع صوابعك.. كسي بياكل فيا يا نوسه.. اووووووف.. انا عايزه اتناك كل ساعة علشان اهدي..
شلت بزي و مسحته في طيزها.. و نزلت بوشي أقرب من كسها.. بدأت الحس كل حته فيه. وهي ترجع بطيزها على وشي.. مناخيري محشوره في كسها المتناكة.. بعدت وبدأت ادخل لساني و صوابعي الاتنين..
زنوبه : آآآآآآه احوووو.. والنعمة هموت.. انا متناكة قوي.. بسرعة يا نوسه علشان اريح كسك.. ولا صحيح.. هترتاحي ازاي و انتي بنت بنوت.. اااااه.. براحه يا بت. ايوا كدا ريحي كسي على الهادي..
انا : اهو يا لبوة يا ام كس واسع وطيز واسعه.. اهو يا واسعه لساني احلى ولا لسان سيد اخوكي يا متناكة....
زنوبه : اه يا شرموطه عرفتي كل حاجه.. لا سيد بيقرف جته نيله.. الحسي يا بت.. عايزه دكر دلوقتي يا ولاد.. اووووووف.. ادعكي جامد يا نوسه عايزه اجيبهم.. اااااااااااااااااااه... استنى.. مش عايزه اجيب دلوقتي.. نجيب سوي زي ما عملنا الأول.. بس استنى افشخ كسك
انا : قومي يا شرموطه فرجيني..
زنوبه : ما تجيبي بزازك دي بت وتاخدي بزازي..
انا :احا يا متناكة.. عينك فيهم انتي و الناس كلها هيفرقعوا..
اخرك تدلعي بيهم في ايدك و بوقك.. و تبوسي ايدي كمان.. شوفي كام واحد نفسه يلمسهم بس..
قامت البت هجمت على بزازي. تعصر فيهم و تمص وتلحس تتف على الحلمات و تمص تاني.. بتشفط بزازي في بوقها..
انا : اااااه براحه يا بت على بزازي مش عايزه اتعبهم.. اووووووف.. ايوا كدا الحسي و مصي على الهادي يا لبوه.. امسكي براحه كدا... ااااه اوووف يا بزي..
نزلت لتحت تلحس بطني و تعصر بزازي بايدها.. وصلت لشعر قبة كسي شعرتي يعني.. بدأت تشد الشعر بشفايفها. و تقرص حلمات بزي.. نزلت لكسي من أوله عند راس كسي كدا الزنبور. و بدأت تمص فيه.. جسمي ارتعش.. نزلت تفتح شفايف كسي بلسانها.. و تلحس اللي نزل من كسي على الشفايف.. و آخر كسي من تحت بدأت تشفط اللي بينزل من كسي.. نزلت على خرم طيزي.
زنوبه : الحلو دا اللي داق الزب.. لازم ادوقه لساني.. يا متناكة تتناكي في طيزك من غير ما تقولي.. طب خدي البعبوص دا..
انا : اااااه براحه يا بت انا لسه مش متعوده ولا واسعة يا واسعه.. اااااه اووووووف اه العبي بصباع كدا والحسي كسي..
زنوبه : افتحك يا بت و نشتغل مع بعض..
انا : لا يا ختي.. انا عايزه افضل كدا..
زنوبه : افتحك و تاخدي نص الفلوس بتاع حازم
انا : قلتلك لا. لو هتفتح مش هيكفيني اقل من متين جنيه..
زنوبه : يعني لو فيه حد يدفع كدا توافقي..
انا : افكر.. يلا ركزي يا متناكة...
زنوبه : لو تفتحي مخك معايا هنلعب بالفلوس لعب.. انا هشوف الزبون اللي يقدر فتحك يا بت..
انا : ااااه ايوا كدا... الحسي وبعدين نتكلم. اووووووف بعبصي قوي.. دخلي صباعك لاخره طيزي بتاكل فيا.. ااااااه.. ااااه.. هموت مش قادرة.. قربت اجيبهم.. يلا..
قامت وعملت مقص معايا. رجلينا بين بعض كسي على كسها وايدي ممدوده لكسها و ايدها على كسي.. وبدأنا ننيك بعض كدا... اووووووف احوووو ادعكي معايا يا بت.. وانا اقولها اهو.. اااااه اااااه.. كسي بيرزع كسها و كسها بيرزع في كسي و وندعك قوي.. اااااااااااااااااااه ا حوووو اووووووف... يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا يلا اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه.. اووووووف اممممم اححححح... نزلنا احنا الاتنين مع بعض و اترميت انا وهي على السرير من التعب..
نكمل الجزء الجاي... :wave::wave::wave:
👌👌👌 الجزء السابع 👌👌👌
بعد ما ريحنا بعض انا و زنوبه النوم خدنا و نمنا و نسينا نفسنا واحنا نايمين عريانين..
صحيت الصبح على خبط الباب و قدريه بتصحينا.
قدريه : قومي يا أختي انت وهي استروا نفسكم.
انا : ايه دا فيه ايه..
قدريه : صحي اختك والبسوا. الباب بيخبط.. كنتوا بتعملوا ايه يا شراميط انتوا.. (وضحكت)
قومت زنوبه و لبسنا.. قدريه فتحت الباب.. لقينا حد من القهوة بيقول فيه تليفون لينا...
نزلت اشوف مين طالبنا في التليفون.. لقيت جيجي عايزه اروح ليها.. قلتلها على الظروف و ابويا وكدا.. قالت خلاص هستناكي بكرا.. و خلصت المكالمة و انا رايحه السكن لقيت امي جايه من بداية الطريق ومعاها سيد اخويا و جوز خالتي.. قابلتهم و سلمت على امي وسيد.. وجوز خالتي روح علشان تعبان من السفر طول الليل..
طلعنا فوق.. واخواتي سلموا عليهم..
امي : بصوا يا عيال.. دلوقتي ابوكم مات.. و ابوكم كان بيسرح وبيجيب قرش يسند المصاريف.. احنا كان المفروض نرفع قضيه بس صاحب العربيه قال نحل الموضوع ودي و ادفع التعويض علشان الراجل ما بروحش السجن و ممكن منخدش التعويض.. انا وافقت. وقلت احسن ما نلف في المحاكم.. الراجل دفع مبلغ حلو.. شوفوا انتوا عايزين تعملوا فيه ايه.. ناخد شقه إيجار طويل و نفرش براحتنا و لا يا سيد نسيب الفلوس نبقا نجهز بيها اخواتك.. اللي انتوا عايزينه نعمله..
انا : اللي انتي شيفاه صح يا أمه اعمليه.. هو احنا هنعرف قدك
زنوبه : لا كل واحد ياخد نصيبه. انا مش عايزه اتجوز..
قدريه : اللي تشوفيه يا امه
سيد : اخواتي بتجهزوا بالفلوس وانا اعمل ايه.. حقي فين. لا كل واحد ياخد حقه..
امي : يعني انت و زنوبه عايزين حقكم... حلو قوي. بس بعد كدا كل حاجه بالحساب.. اكل وشرب و إيجار.. و انتي يا نوسه و قدريه هشيل فلوسكم معايا في البوسته..
قسمنا الفلوس.. زنوبه اخدت فلوسها و سيد اخد فلوسه..
عدي اليوم وصحينا تاني يوم امي نزلت و قدريه نزلت و زنوبه نزلت وفضل سيد.. وانا قمت اروق المطرح.. صحيت سيد يفطر و يروح المغسله لشغله... قالي مش رايح.. وانا بصحيه اتقلب لقيت زبه واقف.. الواد زبه طويل.. و واقف زي الحديده.. حسيت كسي بياكل فيا... بصيت على الباب لقيته مقفول.. نزلت لتحت عند فرشته على ركبتي.. رفعت الجلابية بتاعته وانا بتابع وشه. اشوفه صحي ولا ايه.. لقيته مش لابس لباس. بيوضه ظاهره رفعت الجلابية شويه وشفت زبه. قمحي طويل وعروقه ظاهره فيه.... مش قادرة امسك نفسي.. لو صحي هعمل ايه.. قعدت افكر اوقعه ازاي.. الطريقه.. عقلي وقف عن التفكير.. بس انا جسمي بياكل فيا.. ياريت مكنتش عرفت حاجه عن الجنس. بداية الجنس فيها الشهوة عاليه قوي..
قلت لنفسي اصبر لغاية ما افكر في طريقه.. بس انا تعبانه دلوقتي اعمل ايه.. فكرت في سمير.. طلعت ادور عليه قدام السكن وفوق السطح مش موجود.. فكرت في حازم بس اكيد في المدرسه.. رجلي سحبتني في طريق مدام جيجي.. ركبت و وصلت لأول شارع العمارة.. لقيت الراجل البواب قاعد .. فكرت فيه بس خفت ليفتحني.. سلمت عليه
انا : هو مدام جيجي فوق يا عم سعد
سعد : ايوا يا لهطة القشطه.. ولو مش موجوده نوجدها لجل عيونك يا قمر
انا : تسلم عيونك يا عم سعد. ايه الكلام الحلو دا كله.
سعد : الحلو للحلو يا وردة مفتحه.
انا : يسلملي لسانك يا عم سعد.. اروح انا بقا علشان اشوف المدام
سعد : استنى يا قشطه اركبك الاسانسير..
انا : لا يا خويا انا بخاف من البتاع دا..
سعد : متخافيش يا قمر الليالي.. هركب معاكي..
انا : ماشي يا عم سعد..
مشيت قدامه ادلع واهز جسمي وهو ماشي ورايا فاتح بوقه.. وصلنا للباب جه لزق فيا بحجة انه بيفتح الباب حسيت بزبه واقف... الاسانسير كان فوق و هو طلبه.
انا : ايه يا عم سعد.. هو هيتاخر. ( وضحكت)
سعد : لا نازل اهو يا بدر البدور.. ما تيجي نطلع فوق السطح نقعد شويه عقبال ما ست جيجي تصحى من النوم. انت جايه بدري قوي..
انا : لا يا اخويا.. انت مفكرني عبيطه.. دا احنا لسه هنا ولازق فيا..
سعد : يا بت متخافيش.. هديلك اتنين جنيه حته واحده و نقعد عشر دقايق..
انا : وجاي على نفسك ليه. اتنين جنيه مره واحده..
سعد : انتي عايزه كام يا بدر البدور
انا : لا يا عم انا مليش في الكلام البطال دا
سعد : بطال ايه.. احنا هنقعد بس مع بعض وننزل..
انا : خلاص هاخد خمسه جنيه
سعد : يالهوي.. خمسه جنيه حتة واحده.. ليه.. دا احنا هنقعد زي ما احنا كدا..
انا : خمسة جنيه و مش هخليك تندم..
سعد : صحيح يا بت..
انا : هتشوف بعينك..
سعد : خلاص اتفقنا.. تاخدي مني الفلوس واحنا نازلين
انا : لا يا اخويا. تكونش مفكرني عيلة صغيره تضحك عليا بالكلام.. الفلوس الأول..
سعد : ماشي يا قشطه.. خدي يا بت. لسه واخدها من شقه شهريه.
انا : ما عندك شقق بالكوم يا عم سعد.. فك عن نفسك.
نزل الاسانسير و دخلت ودخل و رايا.. قفل الباب و لزق فيا من ورا ولف ايده على صدري..
سعد : يخرب بيت صدرك يا بت. دا صدر مره مش بنت بنوت..
انا : ما تهدي يا خويا بدل ما حد يشوفنا في اي دور.. أصبر.. و امسك الخشب كدا وانت بتتكلم..
سعد : مش قادر يا بت. جسمك ملبن وانا متجوز عقربه..
بدأ يمسك صدري جامد.. ايده ناشفه. زبه داخل بين طيزي من فوق الجلابية...
انا : براحه يا خويا لتعورني. انت شادد حيلك عليا ليه..
سعد : هموت يا بت دا انت ملبن قوي..
وصلنا لآخر دور.. طلعنا السلم لفوق السطح. ودخلني اوضه فيها مرتبه على الأرض.. قفل الباب و ولع النور..
انا : الاتفاق نور يا عم سعيد.. انا بنت بنوت.. ملكش عندي اكتر من كدا.. هريحك بس مش هتدخل البتاع دا.. هو واقف كدا ليه ورافع الجلابية. (وضحكت)
سعد : يا بت هو انا مجنون علشان ادخل في كسك.. وريني يا بت القشطه دي..
قرب مني يمسكني ادلعت عليه وجريت على المرتبه و اترميت عليها.. شديت الجلابية عن رجلي.. فتح بوقه و يبلع ريقه
انا : كدا حلو يا عم سعد. كفايه عليك كدا....
قلع الجلابية زي المجنون. جسمه اسمر معضل مشعر. نزل اللباس و الصديري وبقا ملط ونزل على المرتبه ومسك رجلي و قعد يحسس عليها ويرفع الجلابية بتاعتي ونزل لحس في رجلي و فخدي و ايده دخلت للكلوت عند كسي.. قعد يدعك و هو بيبوس فخادي.. رفع الجلابية على بطني و بدا يقلعني الكلوت.. اول ما شاف كسي اتجنن..
: رفع ضهري و قلعني الجلابية خالص اول ماشاف بزازي الكبيره المشدوده انجن و نزل يعصر فيهم كأنه اول مره يشوف نتايه قدامه.. و نزل بوشه يلحس ويمص بعنف
انا : ااااه براحه يا راجل.. انت ماسك جاموسه تحت ايدك.. خلي عندك نظر.. براحه عليا.... اااه اوووف ايوا كدا خليك حنين..
سعد : مش مروقه حالك ليه يا قشطه. اشحال ما امك نتافه..
انا : يا راجل بقولك بنت بنوت ودا سلو بلدنا. لو مش عاجبك. كل حي يروح لحاله..
سعد : دا انتي تعجبي الجن يا بت.. انا بس استغربت.. بس فهمت دلوقتي..
قعد يبدل على بزازي و يشفط الحلمات بالبز.. اول مره حد يمص ليا بالشكل دا. شكله محروم.. ونزل على بطني و قرب من كسي وبدأ يدعك بصوابعه..
انا : بتعرف تلحس يا راجل ولا مجربتش..
سعد : اتفرجت عليه في الصور مع واحد بلدياتي جاي من العراق.. بس مجربتش.. هي مراتي دي مره اصلا.
انا : طب يلا جرب..
سعد : طب قومي اشطفي كسك من الكوز دا..
قمت قعدت كأني في دورة مايه و مسكت الكوز كأني بشطف كسي بعد ما افك زنقتي و امسك شفايفي و ابص عليه و هو قاعد يدعك في زبه.. زبه اسمر و رفيع ومش طويل. راسه حمرا تخينه شويه..
سعد : يلا يا بت كفايه..
انا : ينيلك انت مستعجل ليه..
قمت و لفيت واديته طيزي وهو هيتجنن.. رحت اتدلع وانا ماشيه.. قام شادد ايدي و رماني على المرتبه و فتح رجلي و نزل زي المحنون يلحس..
انا : آآآآآآه اوووف.. براحه يا راجل هتعور كسي.. اووووووف اخخخخ.. لا متدخلش لسانك.. اوعي.. الحس من برا.. ايوا كدا..
آآآآآآه كمان.. الحس اااااه..
سعد : عايزك تمصي زبي.. قلتي ايه..
انا : وماله يا خويا. انت دافع فلوس و انا وعدتك و لازم اوفي. قوم اشطف زبك..
قام غسل زبه.. وجه نام على ضهره.. مسكت زبه ادعك فيه.. وهو مغمض عينه.. و نزلت بلساني الحس زبه وراسه و بدأت ادخله في بوقي واحده واحده.. راس زبه حلوه و ناعمه و زبه مش كبير.. بدأت الحس وادعك بيوضه و هو هيتجنن و صوته بيزيد..
سعد : كفايه انا هجيب لبنى يا بت..
انا : خلاص اهو.. عايز ايه تاني قبل ما تجيب لبنك..
سعد : احك في طيزك وانتي نايمه على بطنك. و لغايه ما انزل لبنى..
انا : انت علشان جدع معايا.. هخليك تنيكني في طيزي.. ايه رايك..
سعد : معقول.. هتستحملي يا بت الخلفاوي
انا : ما انت هتنيك براحه....
سعد : طب لفي واديني طيزك يا بت..
انا : بس براحه.. و تف علي خرمي الأول او الحس و بعبص.. بتعرف ولا بلاش..
سعد : الا بعرف.. طبعا بعرف. دا انا ياما نكت خولات.. اعمل ايه. غصب عني.. متجوز دكر
فلقست طيزي و بدا يتف ويلعب بصوابعه و يدخل صباع و يبعبص فيا.. ويدخل التاني.. صباعين في طيزي..
انا : آآآآآآه كفايه يلا دخل زبك..
قام يدخل زبه.. راسه كبيره.. بدأ يضغط قوي.. الدخول صعب لكن لذيذ. دخل راسه و خرمي على اخره.. بدأ يدخل زبه واحده واحده..
انا : اووووووف يخرب بيتك زبك سخن قوي اوووف على كدا. ااااه براحة بقا دخل براحه.. اااااااااااااااااااه نيك بقا على مهلك.. اووووووف..
سعد : اااه يا بت.. طيزك حلوه.. انتي كنتي فين من زمان انا زبي موقفش كدا من زمان.. ااااه طيزك ملبن يابت.. احوووو ياولاد..
انا : اااه زبك ناشف قوي.. ارزع براحه بت راجل.. اووووووف ايوا كدا.. ااااه اوووف.. ادعك في كسي من تحت.. ايوا كدا ادعك جامد..
سعد : كسك شهد يا بت لولا انك عزرا كنت غرقت كسك لبن.. اووووووف على طيزك..
نيمني على بطني و نام فوقي وزبه في طيزي و مسك صدري من تحت وبدأ ينيك قوي.. قرب ينزل لبنه..
انا : اوووف براحه يا راجل على بزازي.. انت اول مره تمسك صدر. براحه اااااه.. اااااه.. شكلك هتنزل اووووووف..
سعد : اه يا متناكة مش قادر املك نفسي.. اااااااااااااااااااه هجيب يا بت انزلهم فين
انا : اخخخخ برا طيزي اوعي تنزل جوا..
سعد : هطلع اهو.. اااااااااااااااااااه ااااه احح
انا : يخرب بيتك ااااه غرقت طيزي.. كل دا لبن.. امسح بقا علشان انزل لستي جيجي بدل ما تشم الريحه..
مسك اللباس بتاعه يمسح بيه و قمت شطفت طيزي و كملت مسح و نزلنا.. وقف الاسانسير عند شقة جيجي و نزل
مسكت الخمسه جنيه و حطيتها في جيبي و فرحت.. بس انا لسه هايجه الخول نزل بسرعة.. طيزي حاسه اني عايزه اعمل حمام..
ضربت الجرس و استنيت حد يرد.. ضربت تاني..
فتحت جيجي و شكلها كانت متسربعه و عرقانه.. لابسه الروب وشكله من غير حاجه تحته.
جيجي : ازيك يا نوسه ادخلي.. ايه اللي جابك مش قلتي مش جايه..
انا : لو مش فاضيه اجيلك يوم تاني
جيجي : لا تعالي دا انتي جيتي في وقتك..
دخلت وهي قفلت الباب و دخلت ورايا..
انا : عايزه تعملي ايه يا ستي
جيجي : لا تعملي ايه.. تعالي معايا الأول..
شدتني في أيدي على اوضه النوم.. وانا داخله سامعه أصوات آهات و أصوات غريبه.. دخلت وراها لقيت التلفزيون شغال و الصدمه بقا.. لقيت ناس عريانه علل التلفزيون.. اتسمرت مكاني.. هو دا السكس اللي زنوبه قالت عليه.. فتحت بوقي و بتفرج.. فوقت على صوت ستي جيجي وهي بتنده عليا.. ببص لقيتها نايمه على السرير. فاتحه الروب و ملط قدامي.. اتصدمت اكتر..
جيجي : تعالي يا بت هنا اتفرجي جمبي.. مش قلتلك هدلعك
انا : ايه دا يا ستي.. مين دول..
جيجي : دا الفديو يا بت.. ودا سكس.. اول مره تشوفيه..
انا : اه اول مره.. دول عريانين خالص..
جيجي تعالي بقا اتفرجي
رحت على طرف السرير.. وقعدت تحت رجلها..
جيجي : تعال يا بت اطلعي جمبي هنا..
انا : ميصحش يا ستي..
جيجي : اسمعي الكلام..
طلعت نمت جمبها على السرير و قعدت اتفرج.. نزلت غيرت الشريط.. اللي كان فيه اتنين رجاله مع واحده واحد راكب فوقها و التاني بتمص له.. شغلت الشريط.. اتصدمت.. اتنين ستات مع بعض.. واحده نازله لحس في كس التانيه
رجعت و قفت جمب السرير. وخلعت الروب و بقت عريانه خالص.. و نامت جمبي..
جيجي : ايه رايك يا بت يا نوسه.
انا : ستات مع بعض ازاي يا ستي..
جيجي: عادي يا بت.. برا كدا و هنا برضو..
انا عملت عبيطه..
انا : معقول هنا فيه الكلام ده.
جيجي : اه موجود كل حاجه.. ايه رايك..
انا : حلوين يا ستي.. الناس بتوع برا دول حلوين قوي..
جيجي : يعني لو قدامك واحده تحبي تعملي معاها كدا.
انا : انا معرفش اعمل الحاجات دي..
جيجي : تتعلمي هي محتاجه مدرسه.. تقلدي بس..
انا : معرفش هعرف ولا ايه..
جيجي : طب يلا علشان تساعديني في الحمام زي المره اللي فاتت..
انا : حاضر يا ستي..
سبقتها على الحمام وجهزت كل حاجه.. لاقيتها داخله عريانه و معاها فوطه كبيره.. و بتقفل الحمام من جوا.. داخله عريانه و صدرها الكبير سابق خطوتها و كسها مدفون وسط فخادها. لفت وحطت الفوطه و ظهرت أضخم طيز شفتها في حياتي نفسي ادفن وشي بين الطيز دي.. يا ترى هيحصل ولا توقعي مش صح.. قربت مني وعنيها مركزه في عيني كأنها بتشوف الإعجاب موجود ولا ايه وانا عيوني فضحتني.. ابتسمت وانا ببص على جسمها..
جيجي : تقلعي هدومك احسن و تاخدي الحمام معايا بدل ما هدومك تتبل مايه.. و متخافيش أحنا لوحدنا احمد سافر من امبارح الصبح....
انا : ميصحش يا ستي.. هو العين تعلي على الحاجب..
جيجي : اسمعي الكلام.. مش عايزه اقعد اقولك الكلمه دي تاني..
انا : مكسوفه يا ستي..
جيجي : خلاص اطلعي برا و اقفلي و روحي بيتكم.. ومش عايزه اشوفك تاني..
انا : لا يا ستي. حقك عليا.. دا انا خدامتك و تحت رجليكي.. انا بس مكسوفه ان مش مروقه حالي..
جيجي : طب انا كمان اهو مش مروقه و مستنيه امك. وبعدين انا مش مكسوفه و المره اللي فاتت كنت اكتر من كدا.. استني انا هقلعك انا
قربت مني و بدأت تقلعني الجلابية و انا مكسوفه و وشي في الأرض.. و جايه تنزل الكلوت مسكت ايدها.. فتحت عنيها ليا بغضب.. سبت ايدي.. وهي عنيها منزلتش من على صدري..
نزلت الكلوت بتاعي و شدت شعر كسي..
جيجي : باب النجار مخلع..
انا : اعمل ايه في امي بقا.. قلتلها.. قالت مفيش نتف للبنات قبل الجواز
جيجي : وانتي مكسوفه ليه يا بت.. ما حلو اهو. تعرفي لولا جوزي مش هشيله.. والمره اللي فاتت ما انتي شفتي.. كان شعر جسمي عامل ازاي.. بس ايه يا بت صدرك احمر كدا ليه.. انتي حد ضاربك عليه.. صدرك حلو يا مضروبه و مشدود شده نار..
انا : هو فيه زي حلاوتك يا ستي.. احنا نروح فين بس جمب حلاوتك..
جيجي : يعني جسمي عجبك يا بت.
انا : طبعا ياستي دا يعجب الجن.. يلا بقا علشان الحمام.
مسكت ايدها ودخلت معاها البانيو و انا فرحانه. اول مره ادخل.. جيت اجيب الليفه و الشامبو. الليفه وقعت في المايه.. نزلت اوطى اجيبها لقيتها حطت ايدها على ضهري.. وانا موطيه..
جيجي : طيزك صغيره بس حلوه يا بت. مدوره و مرفوعه..
انا : انتي الاحلى يا ستي.. هو فيه زي جسمك.
جيجي : كلامك سكر يا بت انا شكلي هحبك.. ولو سمعتي الكلام هبسطك خااص و هيبقا سري معاكي.. ايه رايك..
انا : انا مليش رأي يا ستي. انا خدامتك وتحت رجليكي.. اللي تؤمري بيه انفذه
جيجي : شاطره يا بت.. يلا بقا وريني ايدك الحلوه دي و ادعكي جسمي.. الجو حر و عرقت وانا بتفرج على الفديو.. عجبك
انا : دا عالم تاني يا ستي.. احنا فين وهما فين.. بس حلوين قوي..
جيجي : طب يلا وريني شطارتك.
رغيت الصابون على الليفه الناعمه.. و هي رفعت دراعتها و بدأت اغسل تحت باطها.. الشعر بدأ يظهر فيه.. بدأت ادعك الباط التاني و عنيها مركزه على بزازي.. بدأت ادعك دراعتها الطريه المليانه.. وابص في عنيها بشوف شهوة ناحيتي و عينها على كسي.. مسكت ايدي و حطيتها على صدرها الكبير. فهمت.. بدأت ادعك فيه وارفع بأيد و اغسل تحته واغسل بين البزاز و اغسل البزاز من الجنب.. مسكت ايدي و حطيتها على الحلمات.. عملت ان الليفه وقعت علشان المس الحلمات الكبيره الواقفه دي... نزلت اعمل اني هجيب الليفه..
جيجي : سيبك منها الوقتي يا نوسه.. ادعكي بايدك..
ما صدقت.. قعدت ادعك في صدرها و الحلمات.. مسكت ايدي التانيه و حطيتها على البز التاني.. و خدتني و نزلت قعدت في المايه.. و فتحت رجليها وانا قعدت بين رجليها و بدأت أدعك بأيدي الاتنين.. غمضت عنيها و رفعت دراعاتها لورا..
جيجي : ايوا كدا يا نوسه ادعكي حلو.. ااااه ايوا.. ايدك حلوه يابت..
بدأت تهيج و حطت ايدها على كسها وبدأت تدعك و انا بعصر بزازها اكتر.... بدأ صوتها يكون أعلى نسيت نفسها مسكت ايدي و نزلتها على بطنها و نزلت لتحت.. وصلت ايدي لكسها..
جيجي : نضفي هنا يا بت.. ادعكي جامد.. ااااااه ادعكي قوي.. اغسلي كويس.. اووووووف..
مدت ايدها لصدري ارتعش جسمي و عملت مخضوضه.. فتحت عنيها وبصوت عالي..
جيجي: فيه ايه يا بت ما تفهمي بقا..
انا : افهم ايه يا ستي..
مسكت صدري تاني وشدتني عليها وشها في وسط صدري.. بدأت تدعك فيه جامد. بعنف و ايدها من تحت دخلت بين رجليا وبدأت تدعك في كسي.. وانا تعبت من حركات ايديها على كسي.. بتعصر زنبوري بين صوابعها
جيجي : فهمتي يا بت ولا هتستعبطي..
انا : اااه فهمت يا ستي.. اااه براحه..
جيجي : هيجانه يا بت.. انتي مفكره اني مش عارفه انك جايه علشان اللي حصل المره اللي فاتت..
انا : اللي تشوفيه يا ستي..
جيجي : صح يا بت ولا لأ.. و المره اللي فاتت وقعتي الليفه بمزاجك.. قولي
انا : انا اسفه يا ستي.. صح
جيجي : طب قومي ورايا يا متناكة على الاوضه..
انا : امرك يا ستي..
كلامها خوفني مع طريقتها.. يا ترى هتعمل معايا ايه.. اتضايقت اني عملت كدا ولا عايزه..
شدتني من شعر كسي وراها وانا هموت من الوجع.. بس طيزها قدامي مش معقوله من حلاوتها نفسي ادفن وشي بينها..
دخلنا الاوضه و رمتني على السرير.. وشغلت الفديو على واحده ست مع بنت صغيره.. و الست واقفه و البنت تحت رجلها زي الكلبه بتلحس رجلها و كل ما تقرب من كس الست تضربها برجلها.. و جت نامت جمبي و حست بخوفي منها.. خدتني في حضنها
جيجي : انتي خايفه مني يا نوسه..
انا : ابدا يا ستي بس خايفه لتكوني زعلتي مني..
جيجي : ابدا يا نوسه.. تعرفي لولا احمد كان هنا.. كنت كملت معاكي في الحمام.. و ياريتني كملت بلا خيبه..
انا : يعني مش متضايقه يا ستي..
جيجي : لا وعايزه تجيلي علطول.. انا ارتحت ليكي.. و هدلعك بس لو طلعتي شاطره..
انا : تؤمري يا ستي وانا انفذ..
جيجي : لا انا هعملك..
و رجعت ضهري لورا و ركبت فوقي و نزلت بصدرها على صدري تدعك بزازي في بزازها.. وانا عيني على بزازها الكبيره.. بدأت احرك ايدي على صدرها و امسك صدري و احك معاها.. طلعت بز ناحية وشي و و انا فتحت بوقي وهي دخلت بزها فيه.. بدأت امص و أشد الحلمة في بوقي و هي تدعك في بزازي.. حطت البز التاني و قعدت امص والحس فيه وهي هاجت على الآخر....
جيجي : مصي يا بت قوي.. اااااه هموت يا نوسه.. مصي بزازي.. اووووووف.. بزازك حلوه يا بت.... اااااااااااااااااااه
شالت بزازها و نزلت تمص شفايفي و تبوس و ايدها على كسي تدعك فيه.. نزلت على بزازي تمص وتلحس فيهم و تعض الحلمات..
انا : ااااه ااااه عجبوكي يا ستي.. اووووووف..
جيجي : اه يا هايجه.. مالك يا بت احنا لسه في البدايه.
انا : مش قادره.. تعبانه خالص.. ااااه اووووووف
جيجي : طب اهدي.. قومي خدي دورك معايا. نفسك في ايه الأول..
انا : اللي تشوفيه يا ستي ( وضحكتك)
جيجي : قولي يا بت متتكسفيش..
انا : بصراحة يا ستي. جسمك من ورا حلو قوي..
جيجي : عارفه يا مضروبه. كله بيقول كدا.. عجباكي قوي..
انا : قوي يا ستي.. من اول مره شوفتك..
جيجي : هلف ليكي و وريني شطارتك..
لفت طيزها ليا و فلقست و لما طيزها انفتحت قدامي بقت اكبر و أعلى.. عريضه و كبيره و مدوره.. بدأت احسس عليها
وادعك فيها قوي وهي تئن.. بدأت ابوس فيها و اطلع لساني والحس كل فردة لوحدها و وصلت لآخر ضهرها ونزلت بلساني بين فلقتين طيزها واحده واحده وهي تصرخ.. وصلت الخرم و بدأت ابوس فيه احمر زي الورد وباين انه اتناك قبل كدا. بدأت اطلع لساني والفه حوالين الخرم وهي تصرخ اكتر... بدأت الحس الخرم وادخل لساني جوا.. وهي تشد اطيازها و تفتحهم و انا ادخل لساني..
جيجي : آآآآآآه يخرب عقلك.. انتي مش اول مره يا بت تعملي كدا.. دخلي لسانك قوي ولينا كلام بعدين.. اووووووف الحسي طيزي يا بت.. اسرع يا شرموطه.. دا انتي طلعتي حكايه.. ااااااه طلعي لسانك وحطي صباعك و الحسي كس ستك يا بت يلا..
طلعت لساني ودخلت صباعي دخل بسهوله.. و بدأت الحس كسها اللي غرقان و مبطرخ زي ما بيقولوا. بدأت ادخل لساني بين شفايف كسها وهي ترجع بطيزها.. فهمت انها عايزه ادخل لساني.. بدأت ادخل لساني جوا كسها وسط عسل كسها..
جيجي : آآآآآآه هموت منك يا نوسه يخرب عقلك.. موقفه بعبصه ليه يا بت.. بعبصي طيزي.. اااااااااااااااااااه ايوا كدا.. انا محرومه.. ااااح ااااح ااااح. اووووووف كفايه.. وتعالي لفي يا متناكة..
انا: امرك يا ستي..
لفيت طيزي ليها وهي قعدت ورايا..
جيجي : شعر طيزك حلو يا بت زي امك.. بت.. خرمك دا مش طبيعي.. انتي خدتي من ورا..
انا : لا يا ستي هو كدا..
جيجي : برضو بتكذب على ستك يا وسخه..
انا : اسفه يا ستي.. مستكفنيش..
جيجي : ماشي.. دلوقتي نعرف كل حاجه..
بدأت تضرب طيزي بكف ايدها على خفيف و نزلت بوشها بين طيزي و اول مره احس باللحس بالطريقه دي.. بتلعب لسانها بسرعه كبيره قوي.. و تدخل لسانها بشكل غريب.. بدأت تدعك في كسي ببطن ايدها و لسانها بيغوص جوا طيزي.. دخلت صوابع جوا طيزي.. وبدأت تلحس وتشد شعر كسي بشفايفها.
انا: آآآآآآه براحه يا ستي انا بجيب بسرعة.. اووووووف ياا لهوي.. كمان يا ستي.. اااااااااااااااااااه اااااه اااااه هجيب هجيب.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه..
نزلت و تعبت و اترميت على بطني وهي طلعت حطت كسها على طيزي و بدأت تدعك فيه. كأنها بتنيك طيزي..
جيجي : اوووف.. لحمك حلو يا بت على كسي.. اووووووف اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اهم اهم اهم احااااااااااا آآآآآآه
نزلت و نامت جمبي على السرير...
نكمل الجزء الجاي... :wave::wave::wave::wave:
👌👌👌الجزء الثامن 👌👌👌
بعد ما خلصت مع جيجي دخلت نضفت البيت و اديتني خمسه جنيه ليا و أجرة الشغل.. و نزلت فرحانه بالفلوس اللي اخدتها من سعد و جيجي...
كان الوقت بعد الضهر و البلد زحمه. ركبت أتوبيس زحمه موت.. وقفت طبعا لاني ملقتش مكان اقعد.. وطبعا اتهريت بعبصه و تقفيش و حشر ازبار في طيزي من الشباب و الرجاله.. بس كنت فرحانه بنفسي اني قادره اهيج كل دول.. مع ان لبسي مش حلو و مش مظبطه حالي..
روحت على المطرح عندنا.. دخلت الاوضه ملقتش سيد فيها.. قلت ممكن يكون عند عند سماح.. خبطت على سماح سألت عليه ملقتوش هناك.. قلت ممكن يكون فوق السطح.. طلعت ادور عليه علشان يروح لخالته يجيب طلبات للطبيخ..
طلعت و بصيت مش فوق.. و انا نازله سمعت صوت طالع من الاوضه.. قربت واحده واحده.. اتصدمت سمير مع سيد...
سمير : خلص يا سيد علشان اخد دوري.. الوفت اتأخر و ممكن حد يجي.. اااااه.. براحه طيزي بتوجعني.. طلع زبك وتف على طيزي..
سيد : برضو مستعجل.. اصبر.. انا قربت اجيب..
سمير : اااه زبك ناشف قوي يا سيد.. اووووووف.. هموت..
سيد : طيزك حلو بت متناك انت.... اووووووف.. اااااه ااااه
هنزل يا سمير.. هنزل في طيزك المره دي..
سمير : اااااه نزل نزل.. اووووووف اااااااااااي اااااي..
اتصدمت و قعدت افكر.. ادخل عليهم ولا ايه.. جه في بالي اني استنى لما سمير ينيك سيد.. وادخل و امسك عليه الموضوع..
سمير : يلا يا سيد..
سيد : مدخلش علطول.. بعبص الأول..
سمير : ما انت لو بتلحس طيزي.. كنت هلحس لك طيزك.
سيد : طب الحس وانا هلحس ليك المره الجايه..
سمير : زي المره اللي فاتت.. و ضحكت عليا..
سيد : و النعمة المره الجايه هلحس طيزك.. يلا بقا..
سامعه صوت سيد وهو متكيف و هايج من لحس سمير له..
سمير : احح دخل لسانك بقا علشان خاطري و النعمه انا غاسل طيزي.. اووووووف.. ايوا كدا.. بعبص وانت بتلحس.. وسع خرمي بصباعك.. اووووووف اح اح اح ااااه كمان دخل صباعك التاني.. اووووووف احح.. قوم بقا نيكني..
و سمير بدأ فعلا ينيك فيه و سيد بيتوجع من دخول زبه.... سبتهم دقيقه.. و دخلت عليهم فجأة..
انا : يا لهوي.. بتعملوا ايه يا خولات يا ولاد الوسخه..
اه يا متناك.. بتتناك يا سيد..
سيد : والنعمة احنا بنلعب بس يا نوسه.... مش هتتكرر تاني..
سمير : سماح يا نوسه المره دي.. احنا كنا بنلعب بس...
انا : اسكت يا عرص انت وهو.. اخرسوا خالص.. كملوا اللي كنتوا بتعملوه..
سيد : احنا كنا بنلعب.. الموضوع كله لعب..
سمير : اه يا نوسه.. دا لعب عيال...
انا : هتكمل يا خول انت وهو ولا ألم عليكم الناس..
سيد : لا خلاص ابوس رجلك.. كمل يا سمير يلا...
سمير : مش هعرف.. بتاعي نام خالص..
انا : مص زب سمير يا خول..
سيد : حاضر..
بدأ يمص زب سمير.. و زب سمير مش عايز يقف من الخوف..
انا : نايم ليه يا علق.. بقيت بتتناك بس.. ولا مفكر اني مسمعتش و سيد بينيك... انزل تحت يا خول انت...
لبس سمير و نزل جري...
انا : انا هقول لأمك الكلام ده علشان تعرف ان ابنها بيتناك..
سيد : لا ابوس رجلك متقوليش.. بلاش تفضحيني يا نوسه..
انا : والمقابل ايه بقا..
سيد : اللي انتي عايزاه.. انا تحت امرك..
انا : شوف بقا لما يتقال عليك خول قدام الناس دي تسوي ايه..
سيد : انا اخوكي يا نوسه.. مينفعش تفضحيني..
انا : طب قوم استر طيزك يا خول وتعال ورايا تحت..
نزلت و انا فرحانه.. اني قدرت امسك عليهم حاجه هما الاتنين.
شويه و نزل و عينه في الأرض...
انا : بص يا خول انت.. بكرا انا معنديش شغل.. لو عرفت تاخد اجازه من الشغل يبقا احسن.. او لو رحت تعمل نفسك عيان او زعلان و ترجع علطول..
سيد : حاضر.. هنزل اقول لصاحب المغسلة اني مش جاي...
انا : وروح هات الطلبات من عند خالتك..
سيد : حاضر..
راح سيد وانا قعدت افكر.. مبسوطه اني هخليه زي الخاتم في صباعي....
عدي اليوم عادي و نمنا و صحينا كل واحده راحت شغلها و امي وصتني على شغل البيت سيد نايم.... خلصت تنضيف للبيت. و رحت عند فرشته.. نايم في سابع نومه.. وبرضو زبه واقف.. رحت قفلت الباب كويس.. و نزلت جمب فرشته.. مسكت زبه من فوق الجلابية.. صحي..
سيد : فيه ايه يا نوسه..
انا : مفيش يا خول انت.. اصحى.. زبك قايم ليه كدا.. هو الخولات زبهم بيقف كدا..
و فضلت ماسكه زبه.. احرك ايدي عليه من فوق الجلابية..
سيد :ما قلتلك دا كان لعب عيال.. وبعدين انا وافقت علشان انيكه..
انا : طب قوم اقلع هدومك وريني طيزك.. اشوف مره ولا اكتر..
سيد : خلاص يا نوسه بقا و النعمه ما هعمل كدا تاني..
انا : قوم يا خول يلا.. وبعد كدا الكلمه اللي اقولها تتنفذ علطول
سيد : حاضر..
قام سيد و قلع الجلابية و نزل اللباس.. وبدأت طيزه تظهر.. طيزه زي طيز زنوبه بس لونها قمحي. خليته يفلقس قدامي.. منظر طيزه و خرم طيزه عليه شعر خفيف خالص.. بس واضح انه اتناك لما شبع نياكة..
دخلت ايدي على طيزه وبدأت ادعك خرمه..
انا : بقا دي مره واحده يا خول.. دا انت اتنكت كتير قبل كدا..
سيد : لا مرتين بس..
انا: بتكذب برضو يا بن الوسخه..
سيد : خلاص اخر مره.. اه اتنكت كتير..
انا : امممم.. و بتحب تتناك اكتر ولا تنيك..
سيد : بصراحه الاتنين....
بدأت ادعك في خرمه.. و احط صباعي في بوقي ابله و ارجع لخرمه تاني.. بدأت ادخل صباعي في طيزه....
سيد : اااه بلاش يا نوسه.. مينفعش واحده تعمل كدا معايا..
انا : لكن ينفع تتناك من سمير الأهبل يا خول....
سيد : خلاص بقا لحد يسمع.. وطي صوتك.. ما كل عيال الحتة كدا..
انا : مين اول واحد ناكك في طيزك الكبيره دي يا واد..
سيد : لزومه ايه الكلام ده..
انا : تاني يا متناك.. مش قلتلك ترد من غير كلام يا واد انت..
سيد : انا خايف منك يا نوسه.. لتقولي لحد الكلام ده. وبعدين قاعدة تشتمي فيا من أمبارح..
انا : خلاص مش هشتم.. وبعدين مش هقول لحد.. بس بشرط اسمع الكلام و تقول كل حاجه..
سيد : ايوا كدا طمنيني.. بصي بقا اول حد عمل معايا كان صلاح صاحب المغسلة اللي انا شغال فيها.. لما بوظت شغل ونسيت المكوه عليه.. هددني وغصب عني وافقت..
انا : وبعدين؟
سيد : بقا كل ما يحتاج ينيكني.. ياخدني اوضه الغساله و ينيكني..
انا : ومين تاني..
سيد : بعد كدا لما هو سافر الصعيد فترة طويلة علشان عندهم مشاكل انا كنت محتاج اتناك قوي.. فكرت في سالم ابن خالتك. لانه كان قالي ان صاحب الشغل قفشه بيسرق و ناكه... قلت اقوله ننيك بعض.. و نكنا بعض.. بعد كدا سمير شافنا فوق.. و جرينا رجله في الموضوع. وعرفت بعد كدا ان محمود جوز سماح كان بينيك سمير لما شافه بيبص على سماح وهي في الحمام من تحت الباب و قفشه و هدده..
انا : وايه كمان اللي تعرفه عن سماح ومحمود
سيد : محمود مسيطر على سمير قوي.. وسمير ميقدرش يخبي عليه حاجه.. عرف اني بتناك من سمير و بنيكه.. اتفق معاه يقفشنا فوق.. و مره لقيته داخل علينا و هددني انا وهو و انا طبعا معرفش.. بس عرفت القصه كلها بعد كدا.. و ناكني..
انا : وبعدين..
سيد : مره اتفق معايا نتقابل عندهم في المطرح بعد ما سماح تسرح.. وعرفت ساعتها انه بيتناك.. بس مش من اي حد. و مرضاش يعمل كدا مع سمير علشان يفضل مسيطر عليه.. في اليوم دا خلاني انيكه ومره سماح رجعت و قفشتنا مع بعض.. كان يوم اسود..
انا : اسود ليه يا واد ايه اللي حصل..
سيد : من ساعتها و سماح بتهددنا احنا الاتنين.. و بتخليني اعملها كل حاجه.
انا : نمت معاها يا واد..
سيد : اااه.. بس بعد ما طردت محمود وقالتله انزل البلد لغاية ما انسى القرف بتاعك دا.. بس صعبه قوي.. بتحب تذل اللي معاها.. وانا اصلا مش بحبها.. و مره حاولت اني مرحش عندها هددتني و رحت في اليوم دا كانت متفقه مع امك تيجي..و طبت علينا.. و امك مسحت بيا الأرض.. و زنوبه كمان عرفت منها..
انا : و امك عملت معاك ايه بعد كدا..
سيد : معملتش حاجه..
انا : تاني يا متناك..
سيد : لا.. مقدرش اتكلم في الموضوع دا.. علشان خاطري..
انا : يعني انت مش واثق فيا.. ما انا ممكن بالكلام اللي قلته افضحك برضو.. قول متخفش..
سيد : امك طلبت مني ما اروحش هناك.. وقالت اللي انت عايزه اعمله معايا.. بس من غير ما تدخل زبك في كسي.. بتقول انها خايفه من الأمراض لان سماح بتتناك من كل الناس..
(بدأت افكر في الكلام.. يعني امي بتستعبط عليا وعارفه..).
انا : وانت نمت مع امك..
سيد : لا والنعمة.. عمري ما دخلت فيها.. دا لحس و مص و كدا..لعب يعني علشان تخليني مرحش لسماح..
انا : بتعرف تلحس يا واد حلو..
سيد : اه.. سماح علمتني كل حاجه.. زي ما علمت زنوبه.. و.....
انا : وايه يا واد.. سكت ليه..
سيد : و علمت قدريه.. اصل قدريه شافتنا مع بعض.. وهي قالت لازم تكسر عينها علشان متقولش لحد..
انا : وكمان قدريه.. يعني انا العبيطه اللي هنا..
سيد : انت نفسك الحس كسك..
انا : تعرف يا واد.. ولا هتطلع خول..
سيد : جربي.. هتلاقي لحسي احسن من لحس زنوبه..
انا : زنوبه مين يا واد انت..
سيد : ما انا شفتك انتي وهي بالليل بعد ما ابوكي خلص مع امك.. في ليله كدا..
انا : اه يا بن الوسخه.. انت بتراقب.. ( وضحكت)
سيد : انا من ساعاتها نفسي فيكي.. بس روحت مع ابويا الصعيد واللي حصل حصل بقا..
انا : بلاش السيره الغم دي بقا.. ايه اللي عجبك يا واد..
سيد : بزازك و جسمك كله.. و كمان سماح نفسها فيكي قوي.. نفسها تخليكي تحت طوعها..
انا : سماح دي انا هخليها تندم على اللي بتعمله..
سيد : يا ريت ..دي مره مفتريه.. وحتى تخلصي قدريه منها..
انا : اخلصها ازاي يا واد.. هي بتعمل معاها ايه..
سيد : بتذل فيها زيي برضو.. بس اا....
انا : بس ايه انطق..
سيد : سماح قالت إن قدريه فتحت نفسها و لما تكبر هتشغلها معاها..
انا : وانت قلتلها ايه..
سيد : انا بخاف منها اصلا.. مقدرش اتكلم
انا : بكرا هربيها بنت الوسخه دي.. بس الكلام ده و اي حاجه بينا لو قلتها لحد هفضحك. فاهم يا واد انت..
سيد : فاهم.. بس اوعي تجيبي سيرتي في اي حاجه..
انا : متخفش.. وبعد كدا.. تنسى موضوع انك تتناك دا..
سيد : ليه بس.. انا مع سمير وسالم بس.. وصلاح غصب عني علشان الشغل.
انا : تسيب ام الشغل عنده.. انا مش عايزه الناس تقول عليك خول.. وانا هعرفك تعمل ايه لما تكون عايز و بتاكل فيك يا خول.. بس تقول لأي حد منهم.. مينفعش خلاص.. احنا كبرنا و دا لعب عيال..
سيد : ماشي.. بس عرفيني لما اكون عايز اعمل ايه..
انا : انت خلاص مبقتش تقدر يا واد انك تبطل..
سيد : غصب عني.. ساعات بحس ان طيزي بتاكل فيا..
انا : انا هعرفك على حد بعيد عن هنا.. ولما تحتاج تروح ليه.
وانا كمان ممكن ابعبصك لغاية ما ترتاح.. ( وضحكت)
لقيت الواد لف طيزه ليا وبيقولي وريني كدا.. ضربته على طيزه بالشبشب..
انا : طيزك حلوه يا واد.. بس قوم اغسل طيزك يا خول..
سيد : طيارة واكون عندك..
قعدت افكر في كل الكلام ده.. ورجعت شريط كل اللي حصل من يوم الخرابه للعب فوق السطح.. لحازم لسعد لجيجي لكل اللي حصل.. وفوقت على دخلة سيد.. شاورت له يطلع فوق السرير.. قلع الجلابية و فضل عريان.. الواد زبه حديد قدامه.. حق امي تستخسره في سماح.. قمت وقفت و قلعت الجلابية و الكلوت و طلعت على السرير و الواد عينه بتطق شرار على صدري.. بس لف وعمل زي الكلب و اداني طيزه.. ضحكت في سري.. دا بقا خول رسمي..
انا : اعملك ايه يا واد انت..
سيد : زي ما قلتي.. بعبصيني انا غاسل طيزي حلو والنعمة.
انا : سماح بتبعبصك يا واد.. و بتلعب في طيزك.
سيد : دي مفتريه. بتدخل جزره كامله في طيزي. مش بتمتع وبتوجع.. اقولها طب خليها خياره. طريه شويه.. تقولي أخرس يا بن المتناكة..
انا : طب استني اجيب خياره.. فكره يا واد...
قمت جبت خياره. قلت احط عليها نقطة زيت..
وطلعت على السرير.. و حطيت الخياره جنبي. ومسكت طيزه.. بصراحه غيرانه منه.. طيزه اكبر من طيزي.. بدأت ادعك في طيزه من الناحيتين وهو هيجان قوي.. تفيت على خرمه وبدأت ادعك حوالين الخرم.. بدأ صوته يرتفع.. بدأت ادخل صباعي وامسك بيوضه الكبيره بالنسبه لزبه.. و أشد زبه لتحت.. وادعك فيه.. بدأت ادخل صباعي واحده واحده.. دخل صباعي كله.. بدأت الف صباعي زي ما حازم كان بيعمل معايا.. الواد طيزه سخنه من جوا.. بدأت ادخل صبعي و اخرج..
سيد : اووووووف كمان.. دخلي قوي لجوا.. اااااه بتاكل فيا من جوا.. دخلي الخياره بقا.. علشان خاطري احح يا طيزي..
انا : وطي صوتك يا خول انت هتفضحنا..
مسكت الخياره و بدأت احطها على خرمه و بدأت ادخل فيها واحده واحده.. دخلت حته منها وبدأت احرك.. ادخل واطلع.. و ماسكه بيوضه في أيدي ادعك فيهم.. زبه واقف زي الحديده
سيد : احوووو.. حلو كمان.. اااااه.. دخلي الخياره كلها.. مش قادر.. اااااه اووووووف ايوا كدا.. حركي بسرعه بقا.. اااااه كمان اااااه.. انا قربت انزل اهو..
انا : تنزل ايه يا خول.. انت هتنزل من غير ما تلحس ليا..
سيد : لا لا خلاص.. مش هنزل.
لف سيد ليا و وانا وطيت زيه و فلقست له.. فهم علطول..
مسك طيزي و يلحس في كل حته فيها.. و قرب من الخرم.. و بدأ يلحس فيه و يدخل لسانه بشكل غريب بيلف لسانه وهو بيدخل. جسمي بيقشعر من الحركة يطلع على لسانه و يبل خرمي.. نزل بايده يلعب في كسي..
انا : الحس قوي ياسيد.. اوعي تدخل صباعك في كسي يا واد.. اووووووف ايوا كدا.. الحس كمان.. يخرب بيت لسانك.. انزل لكسي بلسانك و دخل صباعك في طيزي.. ااااااه.. احوووو.. سماح اللي علمتك كل دا.. دا انت طلعت داهيه..
سيد : عايز بزازك.. عايز العب فيهم..
انا : استنى انام على ضهري..
نمت على ضهري وفتحت رجلي و شديته عليا. نزل يمسك صدري وجسمه بيحك في كسي.. بدأ يمص صدري زي المجنون.. من بز ل بز.. كأنه اول مره يشوف بزاز.
انا : اممم امممم اوووف ارضع بزاز اختك يا واد.. مص الحلمة قوي.. اااااااااااااااااااه ادعك كسي بإيدك.. اااااه اااااه اااااه اوووف..
فجأة لقينا قدريه واقفه قدامنا.... سيد لما خرج يغسل طيزه نسي يقفل الباب من جوا.... اتصدمت و سيد كان مش باين عليه الصدمه..
قدريه : حلو قوي.. وايه كمان يا ست نوسه يا طاهرة.. مره الاقيكي عريانه مع زنوبه و نايمين و مره مع اخوكي..
انا : فيه ايه يا بت ما تلمي نفسك.. على الاقل احنا اخوات وستر وغطا.. مش لسه مطلعتش من البيضه و بقت شرموطه مفتوحه.. اتلمي بدل ما اخلي امك تقتلك انهارده..
قدريه : لا يا اختي مفيش حاجه. انا اقصد ان لو حد دخل بقا غيري.. مش هتحصل مصيبه.. كويس اني انا اللي جيت.. هقفل الباب و كملوا..
انا : اه اتعدلي.. اقفلي الباب كويس وتعالي..
راحت قفلت الباب وداخله على فرشتها..
انا : لا تعالي هنا.. اطلعي معانا على السرير..
قدريه : لا خدوا راحتكم.. انا هقعد هناك..
انا : قلتلك تعالي يا قدريه..
قدريه : حاضر يا ختي..
جت قدريه وطلعت.. جمبي على السرير..
انا : اقلعي بقا خلينا ننبسط..
ما صدقت الكلمه و قلعت ملط..
انا : كمل يا سيد.. وقربي يا قدريه مني بصدرك الصغير دا..
سيد بقا يمص بزازي و انا مسكت قدريه امص في صدرها.. ونزلت بأيدي على كسها ادعك فيه.. بدأت ادخل صباعي في كسها..
قدريه : بلاش يا نوسه تدخلي َ.. هتعب يا بت ااااه... اووووووف..
انا : سيد هنا اهو.. هيريحك
قدريه : لا مينفعش. لعب اه.. لكن يدخل لا.. دا اخويا..
انا : ما هو مش هينزل جوا يا بت.. هينيك بس..
قدريه : ماشي يا نوسه اللي تشوفيه..
انا : الحس كس قدريه يا سيد يلا..
بدأ سيد يلحس كس قدريه وهي هيجان مفيش بعد كدا.. زبه واقف وانا نفسي امص.. نزلت تحته ومسكت زبه وبدأت الحس فيه و امص..
قدريه : اوووف مش قادره.. اااااااااااااااااااه عايزه اتناك احح
نيكني يا سيد يلا..
انا : لما اتناك انا الأول...
سيد : هو انتي مفتوحه يا نوسه..
انا : لا يا خول.. هتنيكني في طيزي
سيد : انا قلت برضو.. خرمك مش ضيق..
انا : طب يلا نيك..
فلقست تاني و قدريه نايمة قدامي.. وهو بدأ يدخل زبه في طيزي.. وانا بدأت العب في كس قدريه.. وادخل صوابعي فيها..
انا : آآآآآآه براحه يا سيد علي طيزي ولا مفكرني سمير.. اووووووف.. اااااه
قصدت اقول كدا علشان قدريه تعرف ان سمير بتاعها خول.. وبالفعل انصدمت.. و فتحت عنيها.. بس انا دخلت صوابعي في كسها جامد.. رجعت تاني تهيج..
قدريه : آآآآآآه ااااه.. علشان خاطري يا نوسه. خليه يدخل مش قادره.. انا بجيب بسرعة..
انا : نيكني يا سيد.. اووووووف... دخل يا واد قوي... احح..
قدريه : هموت اااااه.. عايزه اتناك يا ولاد الكلب..
نزلت بوشي على كسها وبدأت الحس فيه و ادخل لساني.. والعب لساني جوا
قدريه : احوووو اااااااااااااااااااه هموت هموت مش قادرة
انا : طلع زبك يا سيد وتعال لقدريه
سيد : خلاص مش قادر.. انا عايز انزل.. انا مش قدكم انتوا الاتنين.
انا : طلع زبك واهدي يا خول.. دقيقه و تنيك تاني..
سيد: اووووووف بقا.. ماشي..
وانا كملت لحس في كس قدريه الغرقان.. ريحته غريبه بس انا بهيج من ريحه الكس....
قمت بعيد.. و دخلت سيد..
انا : اوعي تنزل في كسها يا سيد.
سيد : ماشي...
مسكت زب سيد وبدأت ادخله في كس قدريه و اتفرج على شكل الزب وهو بيدخل.. و شكل الكس وهو بيتفتح للزب.. و قعدت ادعك في كسي.. و قلت انا لازم اشوف حد ياخد شرفي بس يدفع كويس....
قدريه : اه كدا.. نيك بقا بسرعة.. اااااه.. نيكني نيكني نيكني.. قطع كسي يا سيد... قطع كس اختك.. اااااه.. اووووووف..
انا : اعملي حسابك هتريحيني بعد ما يريحك..
قدريه : ااااه حاضر..
نمت على صدرها و مسكته و بدأت امص فيه.. و اعض الحلمات وهي تصوت.. سيد خلاص مش قادر..
سيد : اووووووف كسك سخن قوي يا بت مش قادر.. انا قربت انطر لبني..
قدريه : اااه وانا كمان.. خلاص قربت اهو.. على باب كسي.. ارزع قوي و احشر زبك للآخر.. اووووووف كمان يا سيد.. اااااه.. يلا يلا يلا يلا يلا اهم جايين.. هجيب.. اااااااااااااااااااه ااااااه اممممم
سيد : آآآآآآه اهم هجيب هجيب اااااااااااااااااااه احااااااااااا اووف
طلع زبه و مسكه في ايده وقعد يدعك ونطر لبنه غرق بطنها و صدرها... أخدت اللبن على صباعي وقعدت ادعك حلمتها وهي تتلوي وتصرخ.. وجسمها يتنفض.. و نزلت مصيت الحلمه و كانت أول مره ادوق طعم اللبن.. طعمه غريب علي لساني بس حبيته و نزلت لحست بطنها.. و هجت على الآخر و رحت مسكت زبه امص فيه و اضغط عليه علشان يطلع اللي في مجري زبه.. وهو يتلوي.... نمت دقايق لغاية ما قدريه هديت..
انا : قومي يا قدريه ريحيني..
قدريه : مش قادرة.. شويه كدا..
انا : قومي قبل ما امك واختك يجيوا.. بطلي نداله..
قدريه : ماشي..
نمت على ضهري و هي نزلت على صدري تمص فيه..
انا : اااااااااااااااااااه ادعكي قوي يا بت.. تعبانه.. العب في كسي يا سيد..
سيد : ماشي..
بدأ يدعك في كسي و يحط صباعه على الشفايف.. وينزل على خرم طيزي يبعبص....
انا : ااااه اوووف قدريه الحسي كسي.. يلا يا بت مش قادرة..
قدريه : ادخل الخياره يا بت واريحك..
انا : لا يا كس امك.. أنتي تعملي اللي اقولك عليه يا مفتوحه. انزلي الحسي كسي..
نزلت زي الكلبه تلحس كسي و سيد طلع لبزازي. مسكت راسها و ضغطت على كسي قوي.. ومسكت زب سيد اعصر فيه وهو نايم
انا : اووووووف احوووو الحسي يا شرموطه.. اااااااااااااااااااه هموت يا عيال.. اااااااااااااااااااه.. هجيب هجيب اهو اهم اااااااااااااااااااه اححححح هرمي اهو اااااااااااااااااااه
نزلت و ارتحت و مبقتش قادرة اخد نفسي وانا ماسكة زب سيد..
عدت اسابيع و امي حالها اتغير.. بقت بتأخر كتير برا.. سألتها اكتر من مره.. قالت شغل.. شكلها اتغير بقت بتلبس لبس نضيف.. بتجيب حلويات و اكل كتير وغالي..
الفار لعب في صدري..
قلت لازم اعرف... في يوم رجعت الضهر و دخلت استحمت ولبست لبس نضيف. وفوقه العبايه علشان محدش ياخد باله في الحتة.. قلت لازم اشوف بتروح فين..
نزلت قبلها بحجة اني رايحه اشتري حاجه. وفضلت مستنيه لغايه ما نزلت.. فضلت اراقب فيها لغاية ما طلعت على طريق المساكن.. لقيت عربيه واقفه. طويله.. واقفه بعيد.. وامي راحت لهناك نزل منها واحد شكله من الخليج. ركبت معاه وخدوا العربيه و مشيوا.. قلت اكيد زبون وقعت عليه من اي مكان.. مستخره فلوس التاكسي لكن قلت ميهمش. ركبت تاكسي ومشي ورا العربيه. نزل في منطقه نضيفه. ولقيت امي نازله وقالعة العبايه في العربيه.. و دخلت فيلا فخمة قوي. عرفت انها فعلا بتروح للزبون دا.. رجعت على الحتة وانا بالي في الزبون دا... مش عارفه ليه جه في بالي موضوع اني اتنازل عن كسي لحد يدفع حلو.. وافتكرت كلام زنوبه. إن فيه ناس تدفع كتير.. المهم عرفت العنوان.. بعدها بيومين رحت هناك. و استنيت العربيه تطلع و وقفت قدامها وانا عامله مش واخده بالي.. وعملت اني اتخضيت و وقعت من الخوف.. الراجل نزل والسواق نزل.. وانا استموت فيها..
الراجل قال للسواق شيلها ودخلها جوا علشان نفوقها.. لهجته خليجي بس واضح انه قاعد في مصر بشكل مستمر..
شالني السواق و دخلني جوا و حطني على سرير.. وراح يجيب حاجه تفوقني.. رش عطر وبدأت اعمل اني بفوق..
الراجل اسمه فهد.. عرفت اسمه من السواق.
السواق : اجيب دكتور يا فهد باشا..
فهد : لا لا هي مجرد إغماء يا خوي.. روح هات عصير و هي بدأت تفرق..
السواق راح جاب العصير.. وجه.. فهد قاله روح انت البنك واعتذر للمدير اني مش هقدر اجي..
بدأت اخد راحتي.. وبدأت اعمل اني بفوق..
انا : انا فين وانت مين.. انا بعمل ايه هنا..
فهد : اشربي العصير يا عروسه و بعدين اقولك..
انا : لا مش عايزه.. عصير ايه. وانا معرفش فيه ايه في العصير.
فهد : ههههههه يا قمر عصير بس. علشان تفوقي..
انا : انا مخطوفه ولا ايه..
فهد : ليه مخطوفه.. انتي يا بدر اغمى عليكي قدام العربيه بدون ما نلمس جسمك.
انا : ااه افتكرت.. انا لما لفيت وشي اتخضيت. حسيت ان عربيتك هتخبطني..
فهد : اطمني يا قمر. ما في شيء لمس جسمك.. انتي سليمة.
انا : طيب انا عايزه اروح. اتاخرت عن الشغل وانا مش حمل فلوس تتخصم مني..
فهد : اهدي يا جميله.. هعطيكي اكتر من اجر الشهر.. اهم شي نطمن عليكي..
انا : كتر خيرك.. انا مش شحاته.. انا بشتغل علشان الظروف. انت تديني بتاع ايه.. انا قايمه ماشيه
فهد : انتي ليه خايفه مني.. صدقيني ما في حد يقدر يمسك وانا موجود هنا..
انا : انت مين..
فهد : انا فهد من الخليج ولكن لي أعمال في مصر بنزل مصر فترات كتيره..
انا : يعني مش مصري.. يبقا خاطفني و عايز تقتلني وتسرق كليتي زي ما بيقولوا.. انا ماشيه...
فهد : يا قمر.. القمر اسمه ايه..
مرضتش أقول اسمي الحقيقي.. ممكن يحكي لأمي..
انا : خدامتك سعاد..
فهد : اسمك من السعاده واني بتمنى اديلك السعاده.. سرقه ايه يا سعاد.. فيه حد يخطف حد علشان يقتله يقوم يفوق فيه.. (وضحك)
انا : لا مؤاخذه يا بيه.. احنا بنسمع كتير..
فهد :انتي حكايتك ايه. ومنين وشغاله ايه..
قلت لازم ارسم له حكايه علشان اشجعه يطلب مني انه ينام معايا.. فكرت لحظه و افتكرت حكاية مني اللي كانت ساكنه في الحتة و مشيت و الحته كلها كانت بتقول عنها حكاوي.. كانت شرموطه زي سماح. بس محدش يعرف أصلها..
انا : شغاله خدامه في البيوت و بروح كل يوم كوافير شغاله عنده بنضف و اروق.. منين و حكايتي دي قصه كبيره يا بيه.
فهد : احكي وانا سامع..
انا : بص يا بيه.. انا مقطوعة من شجره.. أتربيت في الملجأ. و بعدين هربت بسسب مشرفه عندنا كانت بتذل فيا.. وقعدت مع ست كبيره في مطرحها.. واهي نومة..
فهد : يعني مش متجوزه..
انا : لا يا بيه انا بنت بنوت.. لسه مجاش نصيبي.. هيجي منين. انا مليش اصل ولا فصل.. ولا معايا ورق.. مين يجوز واحده زيي
فهد : انا
انا : انت ايه يا بيه..
فهد : انا اتجوزك...
انا : بلاش يا بيه تتريق عليا.. انا نفسيتي بتتعب
فهد : انا بتكلم جد.. هتجوزك...
دماغي لفت.. ايه المصيبه دي.. يتجوز مين..
فهد : هتفق معاكي اتفاق.. ايه رايك..
انا : جواز ايه و اتفاق ايه.. انت شارب حاجه..
فهد : اسمعي الاتفاق و قولي رايك..
انا : قول يا سعادة البيه.. العب بعقلي..
فهد : انا اغلب الوقت هنا في مصر.. ومحتاج واحده تشتغل هنا بشكل دايم.. و انتي شغاله.. وبالنسبه للجواز.. هتجوزك عرفي يا ستي.. ايه رايك..
انا : قول بقا غرضك.. عايز تعمل معايا حاجه مش ولابد.. لا يا اخويا.. انا اه ضايعه و مليش مستقبل. بس برضو مبعش نفسي كدا رخيصه. تاخد مزاجك منها و ترميها..
فهد :مين قال إنه رخيص.. انت هدفعلك اللي تطلبيه.. و هتفضلي عايشه في الفيلا.. موجود انا او مش موجود. بس قدام الناس انتي شغاله هنا..
انا : مينفعش يا بيه.. حتى لو وافقت.. مينفعش اسيب الست اللي لمتني من الشارع.. دي مريضه..
فهد : خلاص يا ستي.. طول النهار هنا و تروحي في ميعادك.. قلتي ايه.. وهنكتب عرفي َ اتنين شهود.. وتاخدي نسخه من عقد الجواز.. ايه رايك..
انا : وليه كل دا.. انت كل ما واحده تقابلها تتجوزها ولا ايه..
فهد : قلتي ايه..
انا : مش عارفه صراحه..
فهد : هدفعلك عشر الاف جنيه غير مرتبك الأصلي.
انا :عايز تاخد شرفي. ب عشر الاف.. اومال فين اللي انتي عايزاه..
فهد : عايزه كام.. اطلبي...
انا : اولا مش هينفع اجيلك كل يوم... موضوع الجواز العرفي دا مش مهم ليا.. لو مش عاوزه.. ممكن اجيلك بس مش هينفع اقعد كتير.. علشان اهل الحته والناس.. بالنسبه للفلوس.. اللي تشوفه يا بيه..
فهد : خلاص نخليها يوم ويوم.. بس يا بنتي لو عايزه تسيبي الحتة بتاعتكم دي وتقعدي هنا مفيش مشكله.. وبالنسبه للفلوس هديلك عشر الاف علشان مره.. و كل مره هتيجي هديلك اللي يكفيكي..
بدأت افكر في المبلغ.. هودي الفلوس دي فين.. و مش هينفع اقوله حطهم ليا في دفتر توفير.. علشان الاسم.. وبدأت ابص لفهد نفسه.. في الأربعينات. طوله وسط. جسمه برضو مش تخين قوي.. وشه مسمسم.. ريحته اول مره في حياتي اشم ريحه حلوه كدا.. قررت أن دي الفرصه الوحيده. مينفعش اسيبها..
انا : موافقه..
فهد : بس انا مصمم على موضوع الجواز دا.. علشان برضو بعد كدا لو جالك نصيب للجواز يكون معاكي ورقه الجواز..
ارتحت قوي لكلام فهد اللي شاغل نفسه بيا و اللي جاي.. بس قلت ليكون متجوز امي.. فقلت اسأله..
انا : بس عايزه اعرف سؤال..
فهد : اتفضلي يا نونو..
انا : (ضحكت من الدلع اول مره حد يدلعني).. انت متجوز اصلا.. في بلدكم او هنا..
فهد : اه متجوز في بلدي.. لكن هنا.. لا
انا : ولا عرفي حتى..
فهد : ولا عرفي.. انا عرضت عليكي كدا علشان انت بنت و بعدين انا بحب النوع دا من الستات و البنات. مش بحب الناس اللي من مستويات عاليه.
انا: خلاص اتفقنا.. انا موافقه..
فهد : هتصل على المحامي يجيب الورق ويجي..
انا : مش مهم المحامي انهاردة.. انا كمان عايزه اروق نفسي..
فهد : متقلقيش.. هنا كل حاجه تجيلك وانت قاعدة.. هتصل على كوافير..
انا : لا لا لا.. مش هينفع ادخل الحتة بشكل مختلف.. الناس تعرف..
فهد : فاهم. انا اقصد جسمك يا نونو ( وضحك.)
فعلا في خلاص ساعة الكوافيره جت و المحامي.. و خلصت كل حاجه.. و دخلت الحمام و استحميت وبدأت ابص لجسمي بعد ما اتنضف.. بقا شكل تاني خالص.. كأن دهب و نضفته.. دخل عليا فهد الحمام
انا : انت دخلت هنا ليه.. بقا يصح كدا..
فهد : متقلقيش بت نونو.. أنا جاي اجيبلك لبس.
فعلا كان ذوق قوي حط اللبس وخرج.. نشفت جسمي و بدأت البس.. اووووووف ايه دا.. لبس نضيف قوي و حاجه مسخره خالص.. بصيت على الكلوت بتاعي المخروم وضحكت.. طقم اسود حكايه.. اندر صغير و سنتيان صغير و قميص نوم مش مكفي يغطي طيزي.. لبست الروب عليه و خرجت وانا لفه شعري..
فهد : يا ويلي على الجمال.. ايه الحلاوة دي..
انا : تسلم يا بيه..
فهد : مينفعش بيه بقا.. انتي مراتي دلوقتي..
سمعت كلمة مراتي و حسيت براحه.. فرحانه.. جريت عليه و حضنته.. مش عارفه ليه..
انا: معقول مراتك..
فهد : اه طبعا.. وفيه شهود و المهر بتاعك على الترابيزه..
شالني من على الأرض و انا ماسكة في رقبته.. وداخل على الاوضة.. قربت شفايفي منه.. بدأ يبوس فيا بشهوة غريبه.... نزلني. وقفت قدامه مكسوفه. شد حزام الروب و شال الفوطه من شعري.. قلعني الروب وبدأ بعيونه ياكل في صدري اللي اول مره البس عليه حاجه خلت شكله أروع.. قرب مني و مسك شفايفي وأيده بتدعك في كل مكان في جسمي.. نزلني على السرير و بدا يقلعني واحده واحده.. و نازل لحس في جسمي كله.. و نزل على كسي يلحس فيه و قام قلع و كل هدفه ياخد شرفي. زبه صغير بالنسبه لجسمه.... انا خايفه و مرتبكه جدا اني هتفتح..
فهد : ممكن اصور كسك وانا بفتحه.. لو مش هيضايقك..
انا : تصوره ازاي وليه..
فهد : بالكاميرا.. فديو.. متخافيش مش هجيب وشك.. و علشان الذكرى دي..
انا : انت هتنيك ولا هتصور.. براحتك لو دا مهم عندك اعمله
فهد : ليكي مني هديه على موافقتك دي..
راح جاب كاميرا من الدرج.. و وانا حطيت ايدي على وشي علشان ميظهرش.. مسك الكاميرا بأيد و ايده التانيه على زبه.. لما وجه الكامير على كسي.. شلت ايدي.. وبدأت اتابع بخوف.. زبه بيلمس كسي الصغير.. وبدأ يدعك فيه.. وبدأ يضغط براحه.. عدي شفايف كسي و وصل لفتحة كسي... وانا روحي هتروح مني.. بدأ يضغط زبه.. بدأت احس بألم خفيف.. دخل زبه اكتر.. بدأ يدخل زبه كله و يضغط قوي.. خرج زبه ودخله تاني اسرع.. و خرجه و فيه دم نازل من كسي نقط بسيطه و زبه على دم..
انا : احح احح بيحرق قوي..
فهد : مبروك يا عروسه..
انا : (مكسوفه) مبروك عليك و عليا.. الحق بقا امسح الدم دا انا خايفه..
راح جاب فوطه و مسح كسي و و مسح زبه.. و مسك ايدي..
فهد : قومي يا عروسه اغسلي و خدي حطي من دا.. هيريحك..
اداني مطهر وقالي اغسلي و حطي منه و اغسلي تاني..
دخلت الحمام عريانه.. و قفلت و دخلت تحت الدوش و مسكته في أيدي وبدأت اغسل كسي.. دخلت صباعي و دي اول مره ادخل صباعي جوا كسي.. حسيت بالخوف بس مبسوطه اني هقدر اتمتع بجسمي كله.. خلصت و خرجت برا.. كان هو دخل الحمام تحت..
استنيت في الاوضه و رحت مسكت الفلوس و فرحانه بيهم.. ومش واخده بالي.. لقيته ورايا ولازق فيا.. اتخضيت لفيت لقيته في وشي.. حط ايده حوالين ضهري ونزل بايده على طيزي..
فهد : طيزك صغيره بس حلوه..
انا : عايز ايه من طيزي كمان.. مش كفايه قدام..
فهد : لا قدام مش هينفع دلوقتي علشان متتعبيش.. ايه رايك نجرب من ورا..
انا : صباعك هيخرم طيزي.. ااااه..
فهد : هحطلك حاجه مش هتحسي بالوجع..
انا : انا عارفه مش هخلص منك.. اللي تشوفه يا حبيبي.
خدني على السرير.. و نام فوقي و نزل يقطع في شفايفي بوس وأيده بتغتصب بزازي..
فهد : انا مشفتش بزاز مشدوده كدا لوحدها مش محتاجه سنتيان..
انا: كله وحياتك بيحلف بيها....
نزل على بزازي كأنه جعان.. بدأ يلحس كل حته. يبلع الحلمات في بوقه و يشدها.. قعد دقايق يمص في بزازي.. و بعدين قلبني على بطني ورفع طيزي.. وبدأ يبوس ويلحس كل حته لغاية ما وصل الخرم.. طلع لسانه وقعد يلحس فيه
انا : احح... ااااه.. كمان يا فهد.. دخل لسانك..
اااااه.. دخل قوي...
بدأ لسانه يدخل في طيزي.. بدأت تفتح..
قام مد ايده على علبه و مسك منها حته و حطها على خرمي وبدأ يدخل صباعه فيها..
انا : اااووف.. هموت.. دخل بقا زبك.. مش قادرة..
فهد : ادخل فين يا نونو..
انا : في طيزي.. حرام عليك بسرعة..
فهد : انتي اتنكتي يا نونو في طيزك قبل كدا..
انا : لا والنعمه.. نونو عايزه تدلعك بس.. دخل بقا يا فهد..
ايوا كدا اااااه اااه اي اي اي اي. زبك وجعني.. اووووووف
بدأ يدخل زبه الصغير في طيزي.. بدأت اتكيف من غير وجع و ادلع طيزي.. بدأ نفسه يروح ويجي..
فهد : هجيب ضهري يا نونو. اااااه وين اجيب..
انا : في طيزي.. يلا اووف.. نيكني في طيزي و نزلهم جوا.. ااااه ااااه ارزع قوي لجوا..
فهد : اوووف اااااااااااااااااااه امممم
نزل فهد و ارتمي جمبي.. بس محستش بلبنه. و لقيته بيجيب بسرعة برضو.. واضح انه مش راجل قوي يعني..
نزلت علي زبه امصه و امص نقطه لبن بعد ما اتعودت على طعمه.. وهو يتلوي تحتي.. لغايه ما قالي مش قادر خلاص..
قمت لبست و اخدت الفلوس..
انا : فين يا فهد الهديه..
فهد : اه كنت هنسي.. تعالي ورايا.. اخدني اوضه مكتب فتح الدرجه بالمفتاح.. وطلع علبة فيها دهب كتير.. وطلع خاتم شكله حلو وتقيل.. اخدته وفرحت قوي.. و بوسته و حضنته جامد..
خرجني و خلي السواق يوصلني حتة قريبه..
نكمل في الجزء الجاي..
دعمكم البسيط بيشجعني :wave::wave:
👌👌👌الجزء التاسع 👌👌👌
بعد ما نزلت من العربيه بتاع فهد.. قعدت افكر.. هودي الفلوس الكتير دي و الخاتم فين.. مفيش غير اوضه السطح.. هدفسهم في اي مكان.... روحت و طلعت اتسحب و وصلت الاوضه.. لقيت كيس بلاستيك.. حطيت فيه الفلوس.. و قلت اخليهم هنا لغاية ما أخد البطاقه بتاعتي بكرا و اروح البريد احطهم.. لقيت كراكيب خشب حطيتهم تحتها و نزلت بعد ما اطمنت ان مفيش حد برا.. نزلت على السلم و قابلت سمير وانا نازله..
سمير : كنتي بتعملي ايه فوق يا نوسه..
انا : كنت قاعدة فوق في الهوا.. انت جاي منين..
سمير : كنت بوصل ابويا علشان مسافر البلد . عمه مات و رايح العزا..
انا : وامك فين..
سمير : في الاوضه اكيد..
انا : وانت مروحتش مع ابوك ليه..
سمير : ما انا رايح بكرا مع عمتي.. أصلها كانت بتخلص حاجات..
انا: طيب ابقا سلم على امك..
امه فتحت الباب..
سحر : و انتي متجيش تسلمي ليه يا نوسه...
انا : ازيك يا ام سمير.. وحشاني والنعمه.. انتي عارفه بقا الشغل..
سحر : اه منك انتي وامك.. امك بقالي جمعة طالبه منها تيجي تعملي.. بس بقت بتتكبر عليا. وانتي يا نوسه كمان محدش شافك من آخر مره.. يا بت ما تيجي انتي.. ولا احنا مش قد المقام..
انا : ازاي بقا يا ام سمير.. دا انتي تؤمري.. هجيلك بكرا بعد الضهر.. اتفقنا..
سحر : اتفقنا يا نونس.. تعالي اتغدى معانا..
انا : تسلمي يا حبيبتي الف هنا..
نزلت وانا بفكر في سحر.. سحر جسمها زي جيجي بس صدرها اصغر شوية. بس لبوة قوي في نفسها.. مره لقيتها طالعة بقميص النوم و راحه دورة المايه.. قلتها افرضي حد شافك وهو طالع.. قالت ما المطرح قصادنا فاضي من يوم ما اشرف مشي.. اشرف دا كان عازب و السكان طردوه لأنهم رافضين حد عازب يقعد في السكن. و سمعت امي بتقول لسماح مره انه مرافق سحر..
سحر بقا شغاله في مستشفى. عاملة هناك.. نظافه يعني.. بس الكلام عليها كتير.. بيقولوا بتتناك من اللي شغالين هناك. عندنا سمعة اللي شغاله في مستشفى مش حلوه.. المهم قلتها افرضي حد طالع.. ضحكت وقالت ما اللي يطلع يطلع.. هو انا فيا حاجه تتعايب يا بت... لبوه رسمي..
نزلت لقيت قدريه في الاوضه و امي نايمه..
انا : ازيك يا قدريه..
قدريه : سلامات ما لسه بدري.. هو انا اللي لازم يطلع عيني في الطبيخ كل يوم..
انا : مالك يا بت ما اللي بيجي بيعمل..
قدريه : و زنوبه فين هي كمان..
انا : وانا مالي هو انا كنت معاها..
عدي اليوم و نمت و صحيت الصبح اخدت البطاقه بعد ما كله نزل.. ولازم ارجع قبل ما يرجعوا علشان ادخل البطاقه في حاجه امي.... رحت حطيت الفلوس.. وفضل الخاتم.. مش عارفه اتصرف فيه ازاي.. قلت أخفيه في اي مكان في البيت.. لاني او رحت ابيعه هيقولوا سارقه الخاتم..
روحت السكن.. و انا طالعه على السلم لقيت سحر ورايا..
سحر : جايه بدري يعني يا نونس
انا : انا مكنش عندي شغل.. رحت اجيب حاجه ورجعت. انتي كنتي فين..
سحر : كنت بشتري حاجات و بوصل المنيل سمير مع عمته.. ما تيجي تطلعي معايا طالما فاضيه انهارده..
انا : طيب هروح الاوضه اعمل حاجه و اشوف امي سايبه الشنطة ولا ايه..
سحر : ملكيش دعوة بالحاجة.. انا عندي.. بس تعالي انتي ورأيت.
انا : ماشي..
دخلت الاوضه و قفلت. و بدأت ادور على مكان احط فيه الخاتم.. قلت احطه في المخده.. فتحت حته و حطيت الخاتم و خيطتها.. و دورت على شنطه امي بتاع الشغل لقيتها.. قلت اكيد راحت لفهد.. خدتها وطلعت لسحر.. خبطت على الباب.. فتحت سحر وهي بقميص النوم..
سحر : ادخلي يا نونس مفيش حد..
انا : انتي بتفتحي كدا ازاي.. افرضي مش انا..
سحر : مالك يا بت محبكاها كدا ليه.. ولو مش انتي.. هو انا قالعه. ما انا لابسه اهو.. هو انا جسمي فيه حاجه تتعايب علشان اتكسف منه..
انا : لا طبعا.. انتي زي القمر..
سحر : ايه رايك بقا في جسمي من غير الجلابية.. مش خسارة في الفقر دا.. يلا نصيب.. رفعت دراعتها و القميص..
سحر : شايفه يا ختي امك.. سيباني كل دا.. بقالي جمعة بتحايل عليها.. من بعد الدورة ما راحت.. امك اتغيرت خالص يا نونس. دا كل نسوان الحته بيشتكوا منها.. و البت هناء بقت بتشتغل نار.. امك لو سابتها هتاكل الجو منها..
انا : ولا تزعلي نفسك.. انا هظبطك.. وبعدين هناء ايه المعفنه دي.. ولا تعرف تعمل حاجه..
سحر : ان جيتي للحق امك مفيش زيها.. بس النسوان هتعمل ايه..
انا : يلا بقا جهزي الحلاوه عقبال ما اجهز الحاجه..
سحر : مالك يا بت مستعجله ليه.. ولا وراكي ميعاد يا مضروبه.
انا: ميعاد ايه يا ست انتي.. ما تخلي بالك من الكلام..
سحر : انتي زعلتي.. هو فيها ايه لما يبقالك جو كدا و تروحي تدلعي معاها.. تعرفي انا و امك زمان. كنا مع بعض في المستشفى.. كنا بنقوم المستشفى على رجل..
انا : وانا مالي يا ختي بالكلام دا.. انا لسه صغيره..
سحر : صغيره ايه بقا. دا كل شباب الحته و نسوانها بيتكلموا على حلاوتك و جسمك..
انا : امسكي الخشب يا ختي..
سحر : يا بت انا بحبك و النعمه.. اوعي تفكري اني زي سماح.. دا امك صاحبتي من صغرنا.. هيييه.. ايام..
انا : سماح.. مالها سماح.. ايه دخل سماح في الموضوع..
سحر : انا عارفه كل حاجه يا ختي..
انا : عارفه ايه..
سحر : عارفه كل حاجه بتعملها سماح مع اختك و اخوكي و عارفه موضوع امك مع محمود و ياما حذرتها منه.. دا خول انا عارفه اصله.. بس هي بتمشي ورا دماغها..
انا : امممم.. سمير المنسون اللي حاكي ليكي..
سحر : هو يقدر يخبي عني حاجه.. اي حاجة..( وضحكت)
انا : كل حاجة.. امممم.. وانتي بقا بتهدديني..
سحر : يا بت انت دماغك فيها حاجه.. بقولك انتي و اخواتك غالين عندي.. بس كل الحكايه اني مقهورة من الوسخه دي.. هي اللي فضحاني في الحته..
انا : فضحتك ازاي..
سحر : كانت في المستشفى في مره و اتشرمطت مع التمرجي هناك و ابن الوسخه حكي ليها كل حاجه.. لولا ابو سمير دا عقله على قده كان طلقني.. و مش عقله بس.. دا هو اساسا نص راجل.
انا : نص راجل ازاي..
سحر : لا بيهش ولا بينش.. زي عدمه.. وشغله مش مكفي سجايره.. يعني ميقدرش يطلقني والا يشحت....
انا : نصيبنا بقا هنعمل ايه..
سحر : تعرفي انا بحبك ليه..
انا : ليه..
سحر : علشان سماح مقدرتش توقعك..
انا : دا انا أوقع اللي قد سماح المتناكة دي عشر مرات.. انا نفسي اوديها في ستين داهيه.
سحر : وانا اكتر منك.. دي الوسخه بقت تعرف كل اللي في المستشفى. و الحال بقا زفت.. الفلوس قليله و الواحده كمان بعيد عن الفلوس. تعبانه.. و ابو سمير خيال راجل..
انا : وهو عارف انك شغاله في الموضوع دا..
سحر : اومال بجيب فلوس منين.. من الكام ملطوش اللي باخدهم اخر الشهر.. عارف و بيعمل نفسه عبيط. ما الراجل يا بت لما يتكسر عينه قدام مراته في السرير. ميقدرش يرفعها تاني.. وخصوصا لما تكوت مراته فرس يا بت.. ولا مش عجباكي يا نونس.
انا : لا دا انتي تعجبي الباشا يا ختي.. جسمك حلو قوي..
سحر : بجد يا نوسه.. اومال الرجاله المتناكة دي بقت تشوف سماح ليه.. اكمنها بتاخد اقل يعني ولا زهقوا..
انا : ما تسيبك من شغل المستشفى و اشتغلي في البيوت.. هتلاقي زباين كتير..
سحر : صحيح يا بت.. عندك زباين يعني..
انا : لا معنديش. بس هتلاقي..
سحر : انتي خبيثه يا بت يا نوسه.. مش عايزه نتصاحب و نبقا سر بعض.
انا : لا عايزه.. بس انا معرفش اجيب زباين لحد.. مش شغلي..
سحر : اومال تعرفي تعملي ايه يا نونس.. يا لهوي على بزازك يا بت.. يتاكلوا اكل.. انت مكتفه نفسك ليه.. ما تقلعي وتاخدي راحتك.. انا قافله الباب و محدش هنا..
انا : لا اصل مش لابسه غير الكلوت.. مفيش قميص تحت.
سحر : و رحمة ابوكي تفكي كدا. اقلعي.. و ادي القميص علشان ميبقاش ليكي حجه.
قلعت القميص و صدرها بيترج و يتهز قدامي و فضلت قاعده باللباس بتاعها.. و مدت ايدها تقلعني. معرفش سيبت نفسي ليه. عمري ما شفت حلمات حلوه بالشكل دا. سرحت فيهم.. و قلعتني..
مسكت صدرها..
سحر : ايه يا بت عاجبينك قوي كدا.. ( وضحكت)
انا : بصراحه حلوين قوي.. خسارة في البهدله هنا..
لقيتها بتبص لصدري بشكل عجيب..
انا : مالك يا ختي فيه ايه.. ركزي معايا..
سحر : يا بت بزازك حلوه قوي.... تعالي كدا المسهم
انا : انتي منهم انتي كمان..
سحر : من مين.. انا تعبانه قوي يا نوسه.. تعبانه بجد.. لو فيه كلب هتناك منه..
انا : و عايزه ايه مني بالظبط..
سحر : انا شكلي مش عجباكي يا نوسه.. انا عارفه.. محدش بقا يعجبه جسمي..
انا : مالك يا سحر فيه ايه.. بقا سماح تخليكي توصلي لكدا.. والنعمة انتي جسمك احسن منها الف مره..
لقيتها متأثره.. رحت قربت منها و بوستها على خدها.. وصدري جه على صدرها.. شهقت شهقه عاليه.. و حضنتني و شدت جسمي عليها و مسكت شفايفي تبوس وتلحس فيها.. و تحك صدرها في صدري.. و انا بدأت اتجاوب معاها.. و ادخل لساني جوا بوقها.. و امص شفايفها... لفت ايديها لتحت ضهري و بدأت تدخل ايدها من الكلوت و انا حطيت ايدي على صدرها وبدأت ارفع فيه و انزل بشفايفي على صدرها.... و وبدأت امص فيهم الاتنين.. نامت على ضهرها و بدأت تقلع اللباس بتاعها و ترميه..
سحر : ااااه كمان يا نوسه.. انا تعبانه قوي.. ارضعي و مصي قوي.. اووووووف على لسانك يا بت.. الحسي الحلمه يا بت... اخخخخ تعبانه....
نزلت على بطنها.. عاليه.. بدأت الحس وابوس وهي تترعش.. شعر كسها مالي الحته تحت بطنها.. بدأت الحس لغاية ما وصلت على أول كسها.. بدأت العب فيه بطرف لساني وهي تصرخ.. لقيت كسها بيرمي مايه.. اول مره اشوف كدا.. مسكت راسي و ضغطت على كسها لتحت..
سحر : الحسي يا بت بقا ابوس رجلك.. تعبانه.. احوووو.. لسانك زي التعبان يا متناكة انتي.. دخلي جوا قوي.. اووووووف..
انا : ايه يا سحر كسك بيرمي كدا ليه.. غرقتي وشي..
سحر : عارفه يابت.. قليل لما تلاقي مره كدا.. انا سألت دكتور عندنا في المستشفى.. قالي انتي شهوتك عاليه و قالي حاجه كدا مش فاهمه معناها. كل الرجاله بتفكر اني دي مايه بول.. او عندي مرض.. لكن دي شهره عاليه.. اااااااااااااااااااه.. براحه يا بت.. سنانك بتقطع راس كسي.. دخلي صوابعك بقا..
انا : مش قبل ما تاخدي دورك يا سوسو..
سحر : دا انا هموت عليكي يا بت.. وعايزه اشوف طيزك دي.. الا عجبك سمير يا بت ولا سالم اكتر..
انا : بقا هي كدا.. وحياة ابوه الوسخ دا ما هيشوف حاجه تاني.. ايه الواد المره دا..
سحر : يا بت سمير غلبان اول ما ابص و افتح عيني.. يقوم قايل كل حاجه.. ايوه مخليه كدا.. بيطلع النقص اللي جواه على الواد.. مكسور دايما.. انا بوقعه بالخوف.. اقوله اقول لابوك كذا يقوم يجيب اللي في بطنه.. وبعدين يا بت امك اختي.. وانتوا عندي زي سمير بالظبط..
انا : وسمير زيي كدا معاكي.. بيريحك يعني..
سحر : ينيلك يا نوسه ( وضحكت).. لا مرضاش خالص.. وبعدين هو جبان.. و ممكن يقع في الكلام مع حد تبقا مصيبه....
انا : وقالك انه بيتناك ولا نسي يقولك..
سحر : ما هو دا السبب اللي خلاني عرفت كل حاجه... قومي بس وبعدين نتكلم.. هموت على جسمك يا بت..
انا : اهو يا ختي حد حاشك..
نمت على ضهري.. و هي شدت الكلوت و مسكت الحته عند كسي. لقيت شهوتي عليه.. بدأت تشم فيها و عنيها بتاكل في جسمي.. رمت الكلوت و نزلت عل صدري و صدرها مدلدل على بطني.. قعدت تعصر في بزازي و نزلت تمص وتلحس فيهم بشكل غريب..
انا : اممممم ااااه.. ااااه كمان يا سحر.. قوي.... اووووووف يلا يا مره بسرعة.. ااااه ايوا كدا.. اي اي اي.. يا لبوه هتقطعي الحلمة.. براحه..
نزلت على بطني و لسانها طالع و نازله.. لغايه ما وصلت كسي.. و فتحت بوقها كله.. وبدأت تاكل فيه..
انا : اخخخخ كمان يا سحر.. اجمد.. ااااه دخلي لسانك..
سحر : ادخل لساني ازاي يا بت.. انتي مفتوحه..
انا : لا.. طرف لسانك كدا بين شفايف كسي..
سحر : كدا يا لبوه..
انا : ايوا كدا.. ااااه كمان بقا... اووووووف انا برضو اللي لساني تعبان.. دا انتي لسانك حنش. اااااااااااااااااااه... دخل صباعك في طيزي.. مش قادرة..
سحر : ابعبصك.. بتحبي تتبعبصي زيي يا متناكة.. طالعه لي انا وامك.. خدي صباعي الكبير في طيزك يا متناكة..
انا : ايوا قولي يا متناكة.. قوليلي يا شرموطه.. بس عايزه ارتاح.. انا كنت كويسه.. انتي اللي هيجتي اللبوة جوايا.. ريحيها بقا.. اووووووف تحشري صباعك بقا.. ااااااه ايوا كدا. عايزه اجيبهم.. هموت.. اااااه
سحر : لا اهدي كدا.. لسه بدري.. وبعدين انا عايزه اتكيف ولا ندالة بقا..
انا : خلصي يا متناكة انا بجيب اكتر من مره متخافيش.. انا لسه كسي بخيره.. اووووووف اهم هيجوا.. بسرعة بقا.. دخلي لسانك اكتر.. اااااااااااااااااااه يلا يلا يلا يلا اااااااااااااااااااه احح احح اممممم يا لهووووووي.. يخرب عقلك.. مكنتش اعرف ان ليكي في الكلام ده.
سحر : ارتحتي يا نونس...
انا : اه طبعا.. وحياتك لخليكي تطلعي شلال من كسك..
سحر : هتعملي ايه يا بت..
انا: ايه رايك في سيد.. و انا اضمن ان لسانه ميطلعش من بوقه.
سحر: قصدك ايه يا بت.. ينيكني..
انا : وماله.. انا ممكن اروح اجيبه من الشغل دلوقتي. وانا كاسره عينه.. و لا يقدر يفتح نفسه..
سحر : لا يا نوسه بلاش.. بلاش فضايح اكتر من كدا.. دا عيل و ممكن يقول لسمير والعيال تبقا فضيحه بخيبه..
انا : بقولك على ضمانتي.. و اهو جوزك و ابنك غايبين كام يوم.. الواد يشبعك..
سحر : يخرب عقلك يا شيخة.. هموت من الضحك يا بت.. خليها بكرا بقا.. عقبال ما تروقيني.. مينفعش يشوف شعرتي كدا ولا جسمي كدا..
انا : ملكيش دعوه.... هروح اجيبه واجي..
سحر : يا دي الكسوف.. يا بت هتكسف َ دا قد سمير ابني.. هبقا بتاعة عيال..
انا : عيال.. طب هتشوفي دلوقتي عيل ولا ايه..
سحر : طب علشان خاطري خليها بكرا.. مش عايزه اكون كدا قدامه.. شوفي يا بت طيزي. شعرها تقيل و فرش حوليها..
لفت جسمها و فلقست.. و اديتني طيزها.. الشعر حوالين الخرم في كل حته. بس الغريب خرمها شكله عجيب. تحس له زنبور.. عجبني قوي... دخلت امسك طيزها و بدأت احسس عليها و بدأت ابوس في طيزها من كل حته. كسها واسع و خرم طيزها واضح انه اتناك لغاية ما شبع نيك.. بدأت الحس حوالين الخرم وهي تزوم.. بحط لساني على الخرم بدأت صوتها يكون أعلى
بشيل الشعر بأيدي و الحس خرمها..
سحر : اخخخخ.. اول مره يا بت حد يلحس طيزي.. اووووووف يخرب عقلك يا نوسه.. حطي صباعك في كسي بقا.. ااااااه.. كمان لجوا يا بت ولفي صباعك جوا.. دخلي صباعين مش حاسه.... ااااااه كمان.. اااااه لسانك حلو جوا طيزي يا بت.. اااه ااااه
فضلت الحس وابعبص وكسها مره واحده كأنه شلال.. ضرب في وشي.. و انا مكمله..
سحر : كمان يا نوسه.. انا تعبانه قوي.. الواد سمير أمبارح نايم وزبه واقف وانا كنت هتجنن و اتناك.. ااااااه يا كسي دخلي لسانك في كسي و بعبصي طيزي.. ايوا كدا.. دخلي لسانك كله.. اووووووف.. كسي كسي كسي.. اااااااااااااااااااه كنتي فين من زمان يا بت.. اااااااااااااااااااه احااااااااااا يا ولاد.. هنطر يا بت لو عايزه تبعدي وشك..
انا : ارمي يا سحر ملكيش دعوه.. يا متناكة انا كنت لسه بلحس طيزك وانتي مش عامله حسابك.. هتيجي على كسك..
سحر : آآآآآآه المره الجايه هعمل حسابي.. اووووووف.. اهم في الطريق آآآآآآه هجيب.. هنطر.. اااااااااااااااااااه
جسمها اتنفض و غرقت وشي تاني..
انا :يخرب بيت كسك دا.. انا غرقت..
سحر : يخرب عقلك انتي يا نوسه.. انا عمري ما نزلتهم مرتين ورا بعض بسرعة كدا.. هاتي بوسه يا بت في شفايفك دي.. امممممموه.
انا : سحر. الكلام دا بيني وبينك بس.. محدش يعرف...
سحر : بقا كدا يا نوسه.. هو انا هطلع أفضح نفسي اكتر ما مفضوحه.. يلا بقا يا بت قومي روقيني كدا.. انا نفسي اتفتحت
انا : هخليكي عروسه.. وبكرا دخلتك على سيد.. قلتي ايه..
سحر : مبلاش موضوع سيد دا يا نوسه.. انا عايزاكي انتي وبس.
انا : يا ستي انا مش فاضيه علطول.. سيد مطيع خالص.. هيكون زي العجينه في ايدك.. وبعدين لو حد شافه عندك.. محدش هيشك لانه صاحب سمير.. وبعدين يا ختي انا مش هاخد حاجه انتي حره.. بلاها سيد
سحر : لا لا لا خلاص.. ميعادنا بكرا مع سي السيد (وضحكت)
قمت روقت عليها.. خدت مني وقت.. شعر كسها وطيزها تقيل و منتشر كدا.. باطها كان تقيل قوي.. و نتفت وشها و حواجبها و بقت عروسه..
خلصت من عندها و نزلت روقت الاوضه و طبخت.. وامي رجعت..
امي : اخواتك محدش منهم رجع يا نوسه..
انا : لا يا أمه فيه ايه..
امي : انا مسافره مصلحة كدا وراجعه كمان كام يوم..
انا : فين يا أمه و مصلحة ايه..
امي : انتي هتعملي تحقيق يا وسخه.. مصلحه وخلاص.. زباين في اسكندريه..
انا : مالك يا أمه متغيره و مبقتيش تكلمي حد.. أحوالك متغيره. ومبقتيش تكلمي معايا زي الاول.. انا مش بحقق معاكي.. مش انا سرك يا أمه برضو..
امي : متزعليش يا نوسه.. انتي عارفه محبش حد يقولي راحه فين وراجعه منين.. شغل وخلاص..
انا : بكيفك يا أمه. انا ميهمنيش غير راحتك..
امي : خدي الاكل دا وسيبك من القرف اللي عندك.. و هاتي كوبايه أشرب كأس من الهباب دا..
انا : ايه كل دا يا أمه.. كباب و كفته و فراخ.. يا حلاوة يا حلوة.. وايه الشنطه دي.. جاتوه.. من زمان نفسي اكل البتاع دا يا أمه. من يوم ما شفته عند جيجي..
امي : كلي يا حبيبتي. هو انا ليا مين غيركم.. ولا بعمل كل دا ليه. علشان اخليكم تعيشوا احسن من عيشتي.. هاتي بقا يا بت الكوبايه
انا : من عنيا يا أمه.. اديني حبه بقا..
امي : ينيلك يا بت.. تدوخي.. ( وضحكنا)
اخواتي جم و اتغدى الكل.. و نمنا.. امي صحيت جهزت نفسها للسفر.. وقمنا سلمنا عليها..
امي : خلوا بالكم من بعض. محدش يتاخر برا..
زنوبه : خديني معاكي يا أمه..
امي : مينفعش.. انتي لازم تفضلي مع اخواتك.. سلام يلا علشان القطر..
احنا :سلام يا أمه..
فطرنا و زنوبه خرجت و قدريه خرجت...
انا : واد يا سيد.. عايزاك في موضوع..
سيد : عندي شغل.. لما ارجع..
انا : ماشي.. بس قولي الأول عايزه اقولك على حاجه. بس والنعمة الكلام ده لو خرج لحد لافضحك..
سيد : بقا كدا يا نوسه. هو كل شوية كدا.. هو انا فتحت بوقي في حاجه..
انا : انا عارفه انك جدع.. بس بحذرك برضو.... المهم.. ايه رايك في سحر يا واد..
سيد : سحر مين.. اللي فوق. ام سمير..
انا : هو فيه سحر تانيه يا واد..
سيد: مالها..
انا : بقولك رايك فيها ايه يا دغوف.. تعجبك.
سيد : جسمها يعني..
انا : لا جمال خطوتها بت روح امك.. اومال ايه.. نفسك فيها..
سيد : دا عليها طيز و بزاز تهبل يا نوسه.. بس ايه اللي جاب السيره..
انا : هخليك تنيكها.. قلت ايه..
سيد : موافق.. بس هي هترضي..
انا روح بس انت و اعمل نفسك تعبان و تعال الضهر و انا افهمك.. بس الكلام ده ميطلعش برا..
سيد : ماشي.. هجي الضهر علطول.. سلام..
الواد سيد ماشي فرحان.. وانا حاسه بمتعة غريبه اني بجيب حد لحد ينيكه.. و عايزه سحر تفضل تحت طوعي....
دخلت الحمام استحمي.. و اغسل جسمي من العرق والحر.. حسيت برجل برا.. فيه حد بيتفرج عليا من خرم الباب.. حاولت اعرف مين دا.. بس عرفته من الكحه لما كح..
انا :مين برا..
هو : انا محمود يا نوسه.. متخافيش..
انا : بتعمل ايه عندك ورا الباب..
محمود : مفيش انا قلت مين دا اللي بيستحمي.. بصيت لقيتك انتي يا ملبن.. خلصي بس.. علشان عايز افك زنقتي..
لبست بسرعة و خرجت لقيت الخول واقف و زبه باين انه واقف تحت الجلابية..
انا : يصح يعني تبص عليا من خرم الباب يا محمود.. اقول لسماح يعني..
محمود : لا ابوس رجلك.. ايه دخل العقربه دي في الموضوع..
انا : عقربه.. هي مش مراتك يا اخي..
محمود : كان يوم اسود يوم ما اتجوزتها.. اهي الوسخه مش عارف فين.. و الباب مقفول وانا راجع من السفر..
انا : انزل استنى على القهوه بقا يا اخويا..
محمود : دا انا جعان قوي نوسه.. مفيش عندكم لقمة افطر بيها..
انا : مفيش حد هنا.. و مينفعش تدخل..
محمود : انتي لسه زعلانه مني من يومها يا نوسه.... غلطه بقا ميبقاش قلبك اسود..
انا : انت مالي يا اخويا انتوا احرار.. هو انا ليا حكم على امي..
محمود : بجد يا نوسه.. يعني مش زعلانه..
انا : وازعل ليه.. انا مالي..
محمود : طيب ما تفطريني بقا..
بصيت لزب محمود و افتكرت شكله و امي معاه.. زبه كبير قوي.. بدأ الشيطان يلعب في راسي.. فيها ايه لما اجربه.. وفعلا الفكرة سيطرت على راسي ومنظر زبه تحت الجلابية زود الرغبة جوايا..
انا : تعال يا محمود.. صعبت عليا..
محمود : تسلمي يا نوسه..
جهزت له لقمة.. كل دا وانا لابسه الجلابية على اللحم.. بعد ما قلعت الكلوت الوسخ علشان اغسله.. ولبست وانا مستعجله..
انا : افطر يا محمود...
محمود : وانتي يا نوسه.. مش هتفطري..
انا : لا انا هروق الاوضه عقبال ما تخلص..
بدأت اكنس في الاوضه و ببص بطرف عيني عليه.. عنيه هتاكل جسمي.. الجلابية داخله بين طيزي و برفع عن رجلي و انا بكنس... لقيته قام فجأة و اترمي تحت رجلي يبوسها..
انا : فيه ايه يا راجل انت..
محمود : بحبك يا نوسه.. هموت عليكي.. ابوس رجليكي..
انا : انت اتجننت يا راجل.. مش مكسوف من نفسك وأنت عامل زي الكلب كدا..
محمود : لا مش مكسوف.. انا خدام رجليكي.. بس نفسي فيكي قوي..
انا : بتحبني ازاي يا راجل انت.. اومال مراتك دي ايه.. و امي.. مش بتحبها..
محمود : متجبيش سيرة مراتي تاني.. لو أطول اولع فيها هولع.. وامك وانا.. الاتنين تعبانين و بنريح بعض.. إنما انتي.. انا خدامك.
انا : يعني لو طلبت منك اي حاجه تعملها..
محمود : علطول من غير كلام..
فكرت اخلص من سماح.. و اخلي الكلب دا يكون هو السبب.. لو بلغ عنها هتتسجن..
انا : حتى لو قلتك تخلص من سماح..
محمود : اخلص منها ازاي.. اقتلها..
انا : تقتل ايه.. مين جاب سيرة القتل دلوقتي..
محمود : اومال ايه..
انا : تسجنها..
محمود : ازاي دي.. وليه..
انا : ليه انت عارفها كويس.. ازاي...هتبلغ عنها أنها في شقة لما تكون راحه لزبون.. وانت جوزها..
محمود : بس دي اللي بتصرف على البيت..
انا : يبقا قوم اطلع برا.. و ابقا اشرب الشاي على القهوة..
محمود : برا ايه. انتي تطلبي وانا انفذ.. بس انا نفسي فيكي دلوقتي..
انا : لا يا حلو.. لما تخلص..
محمود : طب اي حاجه ارتاح دلوقتي...
انا : عايز ايه يعني..
محمود : اي حاجه.. ارتاح بس.. حتى او احك زبي في جسمك من فوق الهدوم..
انا : ماشي.. انا برضو هكون كريمه معاك.. قوم اقلع..
قام قلع بسرعه.. زبه نص واقف.. بس حجمه كبير قوي.. مش قادرة اقاوم.. بس مش عايزه اديله غرضه الا لما يخلصني من العقربه..
نزلت على ركبي و بدأت امسك زبه. كبير بشكل يهيج اي واحده انها تتمنى يدخل جواها. بدأت امص فيه ربعه بس بيدخل في بوقي.. شعر زبه طويل وتقيل.. لكن حلاوة تخن زبه في بوقي ليها متعة تانيه..
انا : ماله كدا.. مش راضي يشد يا راجل.. ولا عايز مساعدة..(وضحكت)
محمود : مساعدة ايه يا ملبن.. هيقف لما يشوف لحمك..
انا: مساعدة زي ما امي كانت بتعملك.. انت مفكر اني مشوفتش..
محمود : تقصدي ايه يا نوسه..
قمت مديت أيدي لطيزه وبدأت العب في خرمه....
انا : مساعدة من دي. ولا بلاش..
محمود : آآآآآآه لا لا كملي.. اممممممم
بدأت امص وادخل صباعي في طيزه.. زبه بدأ يشد قوي.. و يتنهد الخول من اللعب في طيزه.. لف ايده لورا و بدأ يضغط على أيدي.. علشان يدخل صباعي في طيزه اكتر.. و انا بدأت امص اكتر.. شويه وبدأ يشد راسي.. و قرب ينزل..
محمود : اااااااااااااااااااه اووووووف. هحلب يا بت.. مصي اكتر. اااااااااااااااااااه
وقام مطرطش لبنه في بوقي و وشي.. قمت تفيت اللبن من بوقي لاني كنت هرجع اللي في بطني. و غسلت بوقي و وشي ورجعت...
انا : ايه رايك يا محمود.
محمود: يخرب عقلك يا نوسه.. انا من زمان ما حلبتش كل دا..
انا : تنفذ وعدك وانا ادلعك اخر دلع..
محمود : بس اااااااا
انا : اااه قلتلي بس... انا غلطانه اصلا اني بصدق واحد زيك..
محمود: يابنتي اسمعي.. انا اقصد عايزين نرتب الموضوع. محتاجين حد يراقب سماح من غير ما تحس. و علشان نتأكد من مكانها.. واروح انا أبلغ فوري..
انا : اي حد يعمل كدا.
محمود : لا طبعا.. علشان محدش يعرف و يجي بعد كدا يقول اننا متفقين..
انا : انا هراقبها..
محمود : اتفقنا.. فيه موضوع عايزك فيه..
انا : قول و اخلص قبل ما حد يجي..
محمود : لما تتمسك العقربه دي.. انا هطلقها.. و انتي عارفه الظروف.. واحنا شبه بعض.. ايه رايك اتجوزك..
انا : لا يا اخويا.. انا مش هتجوز دلوقتي خالص.. ما تقول انت تتجوز امي و خلاص.. طالما هي كمان من غير راجل..
محمود : صحيح.. فاتتني دي.. بس انا رايدك انتي يا ملبن..
فكرت و قلت كدا كدا لا امي هتوافق ولا انا.. اعشمه وخلاص
انا : ما انت يا راجل لما تتجوز امي.. هتلاقيني برضو.....
محمود : يااااه يا بت لو حصل.. تبقا طاقة القدر انفتحت ليا..
انا : طب قوم يا حبيبي افتح طاقة الباب قبل ما حد يرجع..
محمود : ماشي كلامك يا ننوس.... سلام يا ملبن..
انا :سلام..
قفلت وراه الباب و فرحت اني هقدر انتقم من الوسخه دي..
دخلت نمت شوية و صحيت على خبط على الباب.. كان سيد..
............................
نكمل في الجزء الجاي :wave::wave::g014:
👌👌👌الجزء العاشر 👌👌👌
صحبت على خبط سيد علي الباب..
سيد : كل دا نوم.. انتي ايه نايمة في مايه..
انا : دماغي تقلت و نمت غصب عني.. احنا امتى..
سيد : بعد الضهر.. معرفتش اجي بدري.. صلاح مرضاش يمشيني..
انا : اوعي يكون اللي في بالي..
سيد : اعمله ايه يعني.. لو قلتله لا. هيضربني و يلبسني مصيبه.
انا : علشان كدا بس يا خول ولا طيزك بتحن لزبه.. انت مش قلتلك يا واد ميقربش منك تاني.. لا هو ولا حد من الباقي..
سيد : ممكن يقطع عيشي يا نوسه. و مفيش حد هيرضي يشغلني.. كلهم هيقولوا حرامي زي ابوه. وبعدين انا مش هعمل مع حد من الناس التانيه حاجه تاني.. و النعمه مفيش غير صلاح
انا : يعني خلاص انت مبقتش تقدر تقعد من غير ما تتناك يا واد
سيد : خلاص بقا يا نوسه.... قوليلي بقا.. هتخليني انيك سحر ازاي..
انا : لا خلاص.. انا كنت عايزه اخليك راجل.. لكن انت عيل متناك بدوده في طيزك.. انسى الموضوع دا..
سيد : افرضي قلت لا.. هعمل ايه.. هشتغل فين.
انا : تشتغل في اي مكان بعيد عن الحتة هنا..
سيد : خلاص.. دي اخر نوبه حد يعمل معايا كدا.. بس انتي ترضى عني..
انا : روح اشطف حالك كدا من تحت و تعال..
سيد : ماشي..
راح يشطف نصه التحتاني.. ورجع..
انا : انا هطلع لسحر.. وانت 5 دقايق و تيجي تخبط..
طلعت لسحر اخبط عليها.. فتحت بقميص النوم.. و حطه ريحة حلوه و احمر شفايف..
انا : ايه الحلاوه دي يا ام سمير.. اللي يشوفك انهاردة غير امبارح..
سحر : البركة في ايدك الحلوه يا نونس..
انا : سيد هيطلع دلوقتي.. تقلعي بسرعه وانا هعمل اني بدلك ضهرك.. وانا لما يدخل هفتح..
سحر : يادي الكسوف يا بت.. عريانه ملط.. ؟
انا : ايوا.. اسمعي الكلام بس..
سحر : ماشي يا نونس.. أما اشوف اخرتها..
انا : اخرتها زب في كسك يا ختي.. (ضحكتك انا وهي)
الباب خبط.. رحت فتحت..
انا : ادخل يا سيد.. انت مش غريب..
سحر : استنى يا نوسه استر نفسي..
انا : على ايه يا سحر.. هو سيد غريب.. دا حتى متربي هنا مع سمير..
سحر : لا مش غريب.. دا سيد غالي عليا من غلاوة سمير.. ادخل يا سيد متتكسفش.. اقفلي الباب وراكي يا نونس..
سيد : ازيك يا ام سمير..
سحر : ازيك يا نور عيني.. تعال متتكسفش.. دا نوسه بتفكلي ضهري.. اصله قافش عليا..
انا : تعرفي بقا.. سيد ايده تتلف في حرير.. احلى من ايدي كمان..
سحر : صحيح يا سيد..بتعرف ولا هتكسف نوسه.. ( وضحكت)
سيد مكسوف خالص و بيبص على لحم سحر من تحت لتحت.
انا : ما ترد يا واد يا سيد..
سيد :لا بعرف..
سحر : طب دلكي انتي يا نوسه اصل سيد شكله مكسوف.. دلكي و خليه يتفرج من تحت لتحت..
انا : لا سيد راجل.. وبعدين هو انتي غريبه يا ام سمير. دا انتي كنتي بتحمينا كلنا واحنا صغيرين.. لما كانت أمي بتخليكي تاخديني معاكي حمام الديوان... يلا يا سيد.. تعال دلك ام سمير
......
شديت سيد من ايده وهي نايمه على بطنها ولابسه الكلوت بتاعها و باقي جسمها عريان و ببزازها كل بز طالع من جنب و طيزها كبيره والكلوت محشور بين اطيازها..
انا : دلك ضهر ام سمير يا سيد.. وانا هدلك من تحت..
قرب سيد و مد ايده اللي بتترعش و بدأ يلمس ضهر سحر من فوق لتحت.. وانا بدأت أدلك افخادها من تحت و قربت من طيزها....
انا : يا لهوي على طيزك يا ام سمير.. تهبل..
سحر : عجبتك يا بت.. احلى انا ولا طيز امك..
انا : انتوا الاتنين جسمكم يهبل يا سحر..
سحر : وانت يا سيد مش هتقول رايك..
انا : هو سيد شاف حاجه.. ما انتي لابسه شورت يا ام سمير.. حتى انا مش عارفه أدلك فوق الكلوت دا.. اقلعك ولا هتتكسفي من سيد..
سحر : انكسف من سيد.. ليه. هو سيد غريب.. بس هو اللي مكسوف..
انا : لا مكسوف ولا حاجه.. انا هقلعك..
بدأت اقلعها الكلوت دا.. و طيزها بدأت تظهر..
انا : تعال يا سيد دلك وقول لام سمير رأيك فيها..
قرب سيد و انا جمبه.. بدأت ايده تدلك الطيز الكبيره دي. بصيت علي مطرح زبه.. لقيته بدأ يقف.. بدأت افتح الطيز عن بعضها
انا : دلك بين الفردتين يا سيد..
بدأت ايد سيد تدلك الطيز من جوا.. وانا اضغط على ايده علشان تجيب الخرم والكس مع بعض.. وبدأ يشتغل لوحده.. انا سبته ورحت قدام بدأت أدلك في ضهرها.. و أدلك ضهرها و نزلت على الجوانب.. علي بزازها وبدأت ادعك فيهم جامد..
سحر : أدعك يا سيد قوي.. وانتي يا نوسه.. ادعكي قوي..
انا : ايه رايك يا سحر في ايد سيد.. عجبك..
سحر : اااه حلوه قوي.. بس هو مكسوف كدا ليه.. خليه ياخد راحته بقا.. هو ميعرفش الا تدليك الأيد ولا ايه.. متعلميه يا نوسه شكله كاشش كدا.. ( ضحكت)
انا : ابعد يا سيد اعلمك..
طلعت بين رجليها وفتحتهم.. وبدأت ادعك كسها قوي و بدأت ادخل صوابعي.. في كسها..
سحر : اوووف ايوا كدا.. دي الإمكان اللي عايزه تدليك.. دخلي قوي يا نوسه.. ااااه.. احح..
نزلت لتحت وبدأت الحس كسها.. و ادخل لساني و صوابعي مع بعض..
انا : سيد شكله عايز تدليك يا سحر.. بص تحت الجلابية... (وضحكت)
سحر : اه باين عليه.. هتفضل مكسوف كدا يا سيد.. اقلع خليني اتفرج زي ما انت اتفرجت.. تعال قرب كدا..
بدأ سيد يقلع و ينزل لباسه و زبه واقف حديد.. وقرب منها.. وهي مسكت زيه في ايدها..
سحر : شكلي عجبتك يا سيد. اومال ايه بقا. تعال قرب يا واد..
شدته قريب من وشها وبدأت تبوس زبه.. و تدخله في بوقها و تمص.. وانا بدأت ابعبص طيزها وهي تصرخ.. قعدت شويه تلحس و تمص زبه...
انا : كفايه يا سحر.. الواد ممكن ينزل.. تعال يا سيد نيك الهايجه دي..
سحر : ايوا مش قادرة.. نيك يا سيد.. وانا ابقا خدامة زبك.. بس ريحني..
انا : تعال يا سيد وريها انك تعرف تريح كسها.. اوعي تكسفني..
جه سيد مكاني و انا قلبتها على ضهرها.. وهو قعد بين رجليها.. وبدأ يحك زبه في كسها الغرقان.. وبدأ زبه يتزحلق جوا.. وبدأ ينيك في سحر.. وانا مسكت بزازها الاتنين.. وبدأت اللحس فيهم..
سحر : ااااه نيك ياسيد.. جامد يا واد انت خفيف كدا ليه.. اووووووف احح نيكني في كسي جامد.. اااااه
انا : كل دي حلمة يا متناكة.. انتي كنتي بترضعي العيانين في المستشفى..
سحر : مصي يا نوسه.. دي رضعت دكاتره و ناس نضيفه.. ااااااه ريحوني يا عيال.. اااااه احاااااااااااه هرمي واوعى تشيل زبك.. اااااووووووووف احوووو اهم آآآآآآه..
انا : دي مش مايه يا واد يا سيد.. هي هايجه و متناكة و كسها بيرمي بغباء.... ازرع قوي..
غرقت سيد.. وهو استغرب.. لكن هاج اكتر من منظرها وهي بتتشرمط تحته..
سحر : نيك كسي يا سيد.. نيك جامد.. اااااااااااااااااااه كمان.. اووووووف.. اووووووف..
سيد : قربت اجيب.. اااه انزلهم فين..
سحر : استنى يا سيد.. نيكني في طيزي و نزلهم جوا...
اتقلبت و فلقست قدامه.. وشدت اطيازها.. وسيد بدأ يدخل في طيزها الغرقانه من ماية كسها.. دخل زبه في خرمها الواسع.. وبدأ ينيك..
سحر : احوووو ايوا كدا نيكني.. نيكني جامد.. اااااااااااااااااااه اووووووف... انتي لابسه ليه يا نوسه ما تقلعي.. ولا مكسوفه من سيد..
انا : ما تتناكي و انتي ساكته يا سحر.. ولا اقرصك في كسك الكبير دا علشان تقفلي بوقك..
سحر : ااااه.. براحتك.. نيك يا سيد وريحني... ااااوف.. اححححح..ادعكي بسرعة في كسي يا نوسه مش قادرة... عايزه اجيب مع سيد.. اااااااااااااااااااه. يا لهوي اووووووف ايوا كدا يا نوسه... اهو قربت... اااااااااااااااااااه.. نزلهم يا وااااااااد لو عايز تنزل نزل جوا طيزي و غرقها اااااااااااااااااااه ا... انت هجيب اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه احااااااااااا.. امممممم اممممممم.
نزلت سحر و غرفت الدنيا و سيد جسمه انشد و نزل لبنه في طيزها.. و نام فوقها و زبه خرج و لبنه بدأ ينقط من طيزها..
انا : ارتحتي يا سحوره.. ولا كسك مش بيشبع..
سحر: ارتحت قوي.. بقالي مدة ما ارتحتش كدا..
انا : يلا يا سيد علشان نمشي ولا عجبك النوم فوق ام سمير صاحبك.. ( وضحكت)
سحر : انزلي انتي و سيبي سيد معايا انهارده يا نوسه.. انا خايفه ابات لوحدي.. ( وضحكت)
انا : اهو عندك اهو.. او عايز يجيلك بالليل بعد ما يناموا يجي.... ولا انت ملكش كيف يا سيد
سيد : اللي تشوفيه يا نوسه.. لو عايزه اجي.. لو مش عاوزه.. خلاص..
انا : شاطر يا سيد.. احبك كدا وانت بتسمع الكلام و تحت طوعي..
سحر : بقا كدا يا سيد... مش عايز تيجي تنام في حضن سحوره
سيد : لما نوسه تقول الأول... اختي الكبيره ولازم اسمع كلامها
انا : مالك يا سحر.. دا انا اللي جبته ليكي.. مستنيه انك تخليه تحت طوعك بعيد عن رأيي... انت حصل حاجه في مخك.
سحر : يا نوسه مقصدش.. انا بهزر معاه.. وبعدين متخليش الأمور بينا كدا... انا سحوره حبيبتك برضو..
انا : لا يا ختي.. هتكوني كويسه كدا وعارفه وضعك. هكون كويسه معاكي.. هتفكري بس تشغلي مخك.. هتندمي.. وسيد مش هيلمسك الا بإذن مني.. ولا ايه يا سيد..
سيد : طبعا يا نوسه.. انا قلت كدا من اول مره..
سحر : حاضر يا نوسه اللي تشوفيه.. بس ابقى فكري كدا. انتوا بالنسبه ليا ايه.. وانتي بتعامليني اني زي سماح..
نوسه : سماح دي انا هخليها تندم على اللي هي فيه..
سحر : صحيح يا نوسه.. بجد يا بت..
انا : بت.. انتي شكلك برضو مصممه اني اعاملك زي سماح..
سحر : انا اسفه.. مقصدش.. صحيح يا نوسه..
انا : بكرا تشوفي وتسمعي.. سلام.. و قومي كدا استري لحمك دا علشان متخديش لطشة برد في كسك ( وضحكت)
سحر : ولو خدت يا حبيبتي.. انتي برضو مش هتسبيني لوحدي (وضحكت) ".
نزلنا من عند سحر.. و دخلنا الاوضه..
انا : ايه رايك يا واد يا سيد في سحر
سيد : اللي تشوفيه يا نوسه..
انا : يا واد انت جبلة كدا ليه.. الكلام بينا قدامها حاجه و بينا وبين بعض حاجه.. يا واد انت اخويا. ومش عايزه واحده تشغل مخها عليك.. دايما تكون انت اللي تعمل الحاجه بكيفك انت مش بكيف المتناكة دي..
سيد : حاضر.. فهمت.. هي حلوه بصراحه.. بس ايه المايه دي كلها اللي بتنزل من كسها...
انا : انا اول مره اشوف ست كدا بس هي بتقول دي شهوه عاليه عندها.. انا هبقا اسأل في الموضوع دا.. المهم انت اتكيفت منها..
سيد : اه.. هيجانه قوي.. اول مره اشوف واحده كدا..
انا : اه يا وسخ.. دي متسواش رجلي يا معفن.. دي كسها شارع..
سيد : انا اقصد الستات الكبيره..
انا : وانا يا خول مش ست..
سيد : لا انتي احلى من اي ست.. انا اقصد الناس الكبيره في السن.. زي امي و سماح و سحر.. وخالتك..
انا : خالتي.!!!... خالتي مالها يا واد..
سيد : مفيش حاجه.. مفيش
انا : قول يا خول.. ايه خلاك تقول خالتك..
سيد : علشان ست كبيره يعني..
انا : بتلف وتدور عليا يا كلب انت.. قول واخلص.. انت نكتها..
سيد : لا والنعمة.. بس سالم كان حكي ليا.. انه شافها مع ابوه وهما عريانين ملط.. و قالي انها قعدت تشتم فيه انه بيجيب لبنه بسرعة.. وتقوله دا من القرف اللي هو بيشمه..
انا : بس يا واد دا كل الموضوع.. لو عرفت حاجه هتبقا سنتك سوده..
سيد : بصراحه.. معملتش حاجه.. بس هي في مره كنت رايح لسالم و لقيتها لوحدها في البيت.. وفتحت ليا بقميص نوم.. وقعدت تتكلم معايا في النيك والكلام ده و تقولي انت كبرت يا واد يا سيد.. عاوزين نجوزك.. تعرف يا واد تتجوز ولا تفضحنا.. قلتلها اعرف بس مش هينفع اتجوز دلوقتي..
انا : وبعدين.. انطق يا واد..
سيد : قالت طب وريني كدا.. زبك ينفع يتجوز ولا ايه.. وقفتني قدامها و رفعت الجلابية و نزلت اللباس.. و قعدت تلعب فيه و هو وقف على شكل بزازها اللي نصها باين من فتحة القميص.. و مقدرتش امسك نفسي و نزلت لبنى بسرعة.. قالت جتك خيبه انت كمان.. هو ايه اللي حصل للرجاله.. لبست بسرعه و مشيت
انا : وبعد كدا محصلش حاجه..
سيد : لا مفيش مره صادفت وكنا لوحدنا ابدا..
انا : شوف الست الناقصه.. صحيح كبيره و العقل ناقص..
شويه والباب خبط.. فتحت لقيت محمود..
انا : ايه يا محمود فيه ايه
محمود : عايزك ضروري..
انا : قول متخفش..
محمود : سماح جت من شويه و طلعنا و نزلت دلوقتي حالا بعد ما ظبطت نفسها.. شكلها رايحه مشوار من اللي بالك فيه.. يلا بسرعه..
انا : هي فين دلوقتي....
محمود : لسه نازله دلوقتي. الحقيها بقا و انا هستني في القهرة ترني عليا من اي تليفون في الشارع و تعرفيني وانا اعمل اللي اتفقنا عليه.. بس متنسيش اتفاقنا..
نزلت بسرعة.. و جريت لقيتها ماشيه بعيد شويه.. ركبت أتوبيس من الموقف.. وانا وقفت تاكسي وقلته يمشي واره ويخليه قريب منه علشان اشوف اللي بينزل.. وفعلا بعد محطتين نزلت و انا حاسبت السواق.. و نزلت و سيبت مساحه بيني وبينها.. لقيتها وقفت قدام بيت كدا من دورين.. و رنت الجرس و فتح ليها حد ودخلت.. دورت على تليفون لقيت قهوه قريبه.. اكتشفت اني مش حافظه رقم القهوه عندنا.. جريت بسرعة على الحته و عرفت محمود المكان و هو راح القسم بلغ و راحوا معاه وانا كنت رجعت للمكان دا تاني .. شويه ولقيت البوكس جاي.. دخلوا و دقايق و خارجين معاهم سماح و الراجل في ملايات.. قربت من البوكس علشان اشوفها و اشفي غليلي فيها.. و رجعت المطرح بتاعنا لقيت قدريه و زنوبه و سيد..
انا : عندي ليكم خبر يستاهل انكم تبوسوا أيدي كلكم..
كلهم في صوت واحد : ايه يا نوسه فيه ايه..
انا : سماح في القسم دلوقتي ( وضحكت)
زنوبه : بتعمل ايه في القسم.. اوعي يكون اللي في بالي..
انا : طبعا.. انا مش قلتلك اني هوديها في داهيه.. اهي راحت..
قدريه : بجد يا نوسه ولا بتلعبي علينا..
انا : بجد والنعمه.. ضحكت على محمود و عرفت انها راحه لزبون و عرفته المكان و هو بلغ عنها.. يعني فيها كام سنه وفضايح للركب.. ( وضحكت)
الباب بيخبط... سحر على الباب
سحر : سمعتوا يا عيال الكلام اللي بيتقال..
انا : ايه اللي بيتقال..
سحر : سماح اتمسكت في بيت و محمود جوزها اللي مبلغ عنها..
انا : يعني الكلام صح اهو.. اصلي سمعت برضو ( وضحكت)
سحر : اه منك انتي.. يعني عارفه...
انا : لا يا ختي.. انا اللي وصلتها هناك.. واي واحده هتشوف نفسها على الناس او اخواتي هتروح هناك....
سحر : شاطره يا نوسه.. انتي كدا ارجل من مليون راجل.. تسلمي يا نوسه.. دا الشارع كله فرحان فيها..
زنوبه : انا مش قادره أصدق.. الجبروت دي تقع بسهوله كدا.... يلا خدت نصيبها.. امك هتفرح قوي لما تعرف..
انا : الكلام ده بينا وبين بعض.. محدش يقول ان ليا دخل بالموضوع....
سحر : هو انتي عملتي ايه.. هو انتي اللي بلغتي.. جوزها اللي بلغ... ومحدش هيقول انك انتي اللي عرفتي محمود مكانها.. ولو حد قالك.. هتقولي انك شوفتيها و لما محمود سألك مشوفتيش سماح قلتي له بحسن نيه.. مفكره انها في شغل..
انا : صح يا ام سمير.. تعجبيني كدا..
سحر : هسيبكم بقا علشان اطلع فوق.. سايبه الاكل على النار..
انا : اقعدي اتغدى معانا يا ام سمير..
سحر : لا يا حبيبتي انا طابخه فوق.. تعالي كدا عيزاكي في كلمتين..
طلعت برا معاها و انا عارفه انها عايزه تطلب ان سيد يروح ليها بالليل.. قلتها ماشي.. و اتفقت مع سيد بعد ما هما يناموا يروح..
اتغدينا و زنوبه نزلت.. و قدريه نزلت تشتري جاز علشان اللمبه بتاع الجاز.. وسيد طلع برا للعيال في الشارع. شويه ولقيت الباب بيخبط.. محمود..
انا : ايه يا محمود عملت ايه..
محمود : عملت محضر زنا في النيابه و سماح كانت هتبوس رجلي.. بس انا كنت مغلول منها.. وفضحتها في الشارع.. علشان الناس تحس اني مكنتش اعرف باللي بتعمله..
انا : جدع.. منك خلصت منها و من تحكمها فيك و منها انك فهمت الناس انك مكنتش تعرف وانك ضد الكلام ده ولما عرفت بلغت عنها......
محمود : طب يلا بقا.. عايزك.. هموت عليكي يا بت..
انا : انت اتجننت.. اخواتي في الشارع وراجعين..
محمود : طب ما تيجي بالليل بعد ما يناموا. وكدا كدا المطرح فاضي..
دورت الموضوع في راسي.. فيها ايه اما ادلع معاه شويه.. و انا نفسي في زبه الكبير دا.. من ساعة ما مصيته وانا نفسي فيه.. بس مش هينفع اعرفه اني مفتوحه....
انا : خلاص لو عرفت اخلع منهم بالليل هجيلك.. ابقا خد الحبايه يا منيل ( وضحكت)
محمود : اهي الحبايه.. مجهزها وحياتك..
انا : خلاص.. لو عرفت اخلع منهم وهما نايمين هجيلك.. يلا بقا علشان محدش يشوفك هنا..
محمود : ماشي يا ملبن..
عدي الليل.. و نامت قدريه و زنوبه.. و رحت قلت لسيد يطلع فوق.. و انا شويه و اتسحبت و خرجت. وقفلت الباب ورايا بالراحه... روحت خبطت على باب محمود.. فتح ليا
محمود : اتأخرتي ليه.. انا كنت لسه جاي اخبط عليكم..
انا : انت اتجننت في عقلك ولا ايه.. لا اهدي كدا. انا مش بحب كدا...
محمود : ما انا فكرت وقلت لنفسي مينفعش.. مستحيل هعملها.. بس الشوق يا نوسه..
وبدأ يحاول يحضن فيا.. وانا ابعد وأجرى منه.. وادلع.. كان عامل زي الطور الهايج. يجري و رايا في الاوضه.. لغاية ما قمت مرميه على السرير من التعب.. جه لزق فيا من ورا.. وزبه حديد.. شكله اخد الحبايه..
انا : اااه.. براحه يا راجل انت.. زبك هيعورني.. ااه طيزي يا اخي..
محمود : هموت عليكي يا نوسه.. من يوم ما شفتك نايمه لما كنت عند امك بالليل..
انا : طب براحه بقا انا مش حمل زبك كدا.. بيوجع..
محمود : طب لفي وشك..
انا : طب قوم من فوقي..
لفيت وشي له و نام فوقي و نزل على شفايفي.. ويفتح بوقي ويدخل لسانه.. و يلحس في شفايفي جامد كأنه اول مره يبوس.. زبه راشق بين رجليا..
رفع ضهري و وبدأ يقلعني الجلابية.. وانا اتمايص عليه.. وهو يتجنن اكتر.. قلعني الجلابية و نزل على صدري يمص فيه و يعض فيه.. وأيده بتقلعني الكلوت..
انا : اااه براحه يا محمود.. صدري هيتقطع.. ااااه
محمود : حلاوة صدرك مجنن عقلي يا نوسه.. لو توافقي تتجوزيني هعيش خدام تحت رجليكي..
انا : لا يا حبيبي.. جواز لا.. انا قلتك كدا.
ساب صدري و قام قلع جلابيته و نزل اللباس و زبه بدأ يظهر.. طويل قوي و تخين.. حق امي تحبه.. و واقف قوي على غير العاده.. نفسي اجربه في كسي بس مش عايزه اعرفه اني مفتوحه.. وبعدين لو اتنكت منه و ميعادي مع فهد بكرا هيعرف اني اتنكت.. زب محمود قده اربع مرات..
محمود : عجبك زبي يا بت.. بتبصي عليه كدا ليه.. ما تمدي ايدك.
انا : كل دا زب.. مكنش يبان عليك خالص يا خول انت..
محمود : خول.. ايه الكلام ده يا نوسه..
انا : متخافش انا عارفه كل حاجه.. من اول بعابيص امي لغايه زب سيد اخويا.. بتتعصب ليه يا متناك..
أتصدم من الكلام و فتح بوقه..
محمود : سيد مين يا بت.. سيد اخوكي دا انا بنيكه..
انا : ما انا عارفه.. وهو كمان بينيكك.. ولا نسيت..
محمود : نوسه.. بلاش الكلام ده يا نوسه.. محصلش الكلام ده
انا : يا راجل انت خايف ليه.. طول ما انت كويس معايا.. مش هتلاقي مني غير كل خير.. فكرت تشغل دماغك عليا.. انت عارف بقا..
محمود : انتي بتهدديني يا نوسه..
انا : لا يا اخويا.. الا لو انت عايز تشغل دماغك عليا.. وممكن كمان افكر سماح انها شافتك بتتناك.. و تقول للحكومه كدا..
محمود : بعد كل دا يا نوسه تعملي معايا كدا..
انا : عملت ايه يا راجل.. انا بس بعرفك لو حبيت تلعب بديلك..
محمود : و مين جاب سيره اللعب بالديل دلوقتي يا نوسه.. انا عمري ما اعمل حاجه تضايقك.. خلينا كويسين بقا.. وسيد دا انا ليا حساب معاه..
انا : سيد دا لو قربت منه تبقا جنيت على نفسك.. فاهم يا سيد الرجاله ( وضحكت)
محمود : فاهم يا ابليس.. بقا كل دا يطلع منك.. ياما تحت السواهي دواهي..
مسكت زبه وبدأت احسس عليه و كلي شهوه ناحيته وبدأت ادعك فيه..
انا : مش هنبطل كلام بقا ولا اجيب سيد احسن..
محمود : لا نبطل.. عجبك زبي يا بت
انا : زبك عمري ما شفت كدا.. دا تلاته في بعض.. دا ممكن يشق الواحده نصين.. سماح كانت بتتحمل الزب دا ازاي..
محمود : مش عايزه تمصي..
نزلت على الأرض و ما صدقت الكلمه و وبدأت ابوس والحس راسه السخنه.. وبدأت ادخل زبه في بوقي والعب لساني على راسه و ادعك بيوضه الكبيره.. طعم تاني الزب في بوق الواحده لما يكون كبير....
فضلت امص فيه بتاع عشر دقايق.. لقيته شدني لفوق و نزل على شفايفي بوس و مص ولحس وأيده على طيزي بتدعك فيه.. بدأ يدخل ايده بين الفردتين و صباعه بيدعك في خرم طيزي.. بيدخل صباعه..
انا : اااه براحه يا راجل.. انتي مفكرني سماح.. اووووووف
لف جسمي و خلاني افلقس قدامه و نزل على طيزي يلحس ويلعب لسانه في كل حته.. ويتف على خرم طيزي ويدخل لسانه فيا..
انا : آآآآآآه كمان يا محمود.. دخل لسانك قوي.. اااااه. كمان يا اخي.. اووووووف قوي.. بعبصني.. ااااه ايوا كدا اووووووف.. اااااااااااااااااااه..
نزل على كسي بلسانه وبدأ يلحس كل اللي بينزل منه.. وبدأ يلحس شفافيه ويعض فيهم براحه.... لسانه سخن بشكل غير طبيعي بيلف كسي كله مره واحده بيغوص بين شفايفه..
انا : اووووووف كمان يا محمود.. قوي الحس كله.. اااااااااااااااااااه الحس كسي يا محمود كله.. اخ علي لسانك.. هموت.. اااااه... اححححح.. بعبص طيزي.. ايوا كدا بعبصني بصباع كبير شويه.
محمود : انيكك في طيزك يا نوسه..
انا : ازاي.. انت عايز تقطع خرمي.. دا زب حمار دا.. مقدرش عليه.. نفسي يا اخويا بس عارفه اني اتشرم فيها.. ادعك راسه بس في خرمي كدا.. لكن تركب زبك مينفعش...
محمود : طب كسك.. انيكك في كسك و اتجوزك..
انا : شكلك اتخبلت في نافوخك يا راجل.. كسي ايه.. انت ناسي اني بنت بنوت.. ادعك فيه بس.. هنام على بطني وانت تدعك فيهم و ترمي لبنك.. ولو عاوز تنيك بين البزاز ماشي.. بس ريحني الأول.. حط راسه كدا على الخرم و اظغط بس من غير ما تدخل.. يلا بقا..
بدأ يضغط راس زبه على خرم طيزي المفتوح من البعبصه و الفلقسه.. و بدأت احس بحراره راس زبه على بين الخرم..
انا : اااااااااااااااااااه يا محمود هموت.. اضغط شويه صغيره.. اااااااااااااااااااه اووووووف براحه عليا.. اضغط براحه كدا.. اااااااااااااااااااه أدعك في كسي وانت بتضغط.. اااااااااااااااااااه
محمود ضغط ضغطه شديده.. روحي كانت هتروح مني.. حسيت اني خرمي طرقع.. راسه ماليه الخرم من جوا..
انا : لا لا لا لا لا لا هصوت اااااااااااااااااااه مش قادره.. خرجه..
محمود : استحملي شويه بس.. ومش هتحسي بجاحه بعدها..
انا : لا اوعي تدخل اكتر.. هموت فيها. اااااااااااااااااااه
وانا بطلع ال اااه و احزق دخل زبه اكتر.. راسه كلها جوا طيزي. مبقتش حاسه بيه من كتر الألم.. بس حاسه ان طيزي بتاكل فيا.. لسه هقوله طلعه.. قام ضاغط اكتر.. حسيت اني بطلع في الروح وعايزه اعمل حمام من ورا.. محستش بنفسي الا و كسي بيعمل حمام. غرقته.. بقيت بين الكسوف و الألم.. بس حاسه ان حاجه بتاكل في طيزي من جوا.. وهو بيدخل اكتر.. وانا مبقتش قادره اتنفس.. ربع زبه في طيزي.. مديت أيدي ورا احسس حوالين زبه. حسيت خرمي مشدود كأنه هيتقطع. هو فعلا طرقع من الحجم الغريب دا.. هدى شويه وقاعد يلعب في كسي الوسخ من البول اللي نزل.. وبدأ يحرك زبه واحده واحده وانا طيزي بدأت تفتح من جوا لزبه.. و كسي بيرمي عسله..
انا : أدعك كسي يا محمود.. اووووووف نيكني في طيزي براحه قوي.. اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه قربت انزل وهو بدأ يسرع شويه
انا : يلا يلا يلا يلا يلا هجيب هجيب هجيب اااااااااااااااااااه نزل يا محمود.. نزل لبنك.. احااااااااااا يلا يا اخي.. اووووووف انممممممممممممم
نزلت و محمود غرق طيزي لبنك و طلع بتاعه و خرمي حسيت انه نفق.. حطيت ايدي على لقيته بلاعه.. مش قادره المسه من الوجع..
انا : كدا يا محمود.. دا اتفاق برضو.. مش قلتلك لا..
محمود : بدل ما تشكريني اني فتحتك من ورا و طيزك دلوقتي تتناك من اي زب. وبعدين انتي لو مش غاويه كنتي بعدتي علطول.. لكن انتي عايزه...
انا : يهدك زي ما هديت حيلي يا راجل.. خرمي مش قادر يقفل..
قمت مسحت نفسي و لبست و اتفقت معاه اننا نتفق على ميعاد تاني..... وماشيه مش قادره من طيزي...
_____________________---------------___________________
بكدا نكون وصلنا لنهاية السلسه الأولى.. دعمكم يشجعني على الاستمرار.. :g014::g014::g014::wave::wave::wave ::wave::wave::wave: