دخول

عرض كامل الموضوع : انا وفتاه الاسكندريه وأحلى اسبوع نيك...متسلسلة


alaa alaa22
05-11-2017, 12:01 AM
أنا وفتاة الاسكندرية وأحلى أسبوع نيك
الجزء الأول
انا اسمي حسن من احدي مدن الصعيد عمري 30 عاما كنت احب اسهر علي النت اتصفح وشات وفي يوم اتعرفت علي بنت اسمها ساميه علي احدي المواقع صرنا نكلم كل يوم وكتيرررررررررررررررررر هي عمرها 26 سنه من اسكندريه جسمها ابيض وعيونها عسلي وشعرها لحد طيزها وصدرها جامد جدا اي راجل يتمنا ان يستمتع به وبطنها مشدود وجميل وطيزها شبه طيز كيم كردشيان من الاخر مافيهاش غلطه ودلوعه اوي اتكلمنا فون ومارسنا فون لحد ما في يوم قالت لي انها نفسها تنام معايا بجد وقلت لها ازاي قالت تعالي لي الاسكندريه وفعلا سافرت لها وقبلتها في محطه الاسكندريه وكانت لبسه بنطلون جينز ديق اوووووي و تي شيرت ابيض انا حسيت كل الناس بتتفرج عليها وعلي جمالها ورحنا علي شقتها ال وخدها من طليقها لانها مطلقه ومعها طفل صغير ودته عند مامتها ودخلنا الشقه انا وهي وقالت لي استريح شويه وانا هاخد دش واطلع استنيتها في غرفه النوم و حطيت هدومي في الدولاب لان كنا متفقين اقعد معها اسبوع وفضلت اتفرج علي الشقه ودخلت المطبخ لقيتها مجهزه اكل جامد سمك وجمبري جامبو وشوربه سي فود ولفت نظري الصيدليه ال في المطبخ لقيت فيها علبه برشام فياجرا بس من النوع الملوش حل طبعا ما شربتش انا برشام لان كنت جايب معي افيون وخرجت هي من الحمام ولبسه روب احمر شفاف اول ما شوفتها زبي وقف اوووووي قالت لي يلا حبيبي ادخل جدلك دوش علي ما احضر لك الغدا فعلا دخلت اخد دش وخرجت لقيتها مجهزه الاكل قعدنا كلنا وانا كنت لابس شورت بس وهي لبسه روب احمر شفاف وتحته اندر وبرا لونهم اسود فضلت تاكل في جمبري وانا اكل فيها وشربت شوربه سي فود ملهاش حل ودخلت هي تعمل شاي بعد ما اكلنا وانا رحت اخذت سنه افيون تحت لساني وشربنا اشاي وشغلت فيلم سكس وقالت عاوزه نعمل كل حاجه زيهم يا حبيبي وبدات شفيفها تقرب رحت هاجم عليها وامص شفايفها وااعصر صدرها وتمص لساني وامص لسنها وبعدين نزلت قعدت علي رجليها وطلعت زبي وكان واقف هينفجر وفضلت تمص فيه ولا احسن ممثله افلام سكس وتدخله في حلقها وتطلعه وتمص في بضاني بصراحه استاذه مص وبعد كدا قلحت خالص وانا نمت علي ظهري وهي جابت كسها الوردي الجميل علي وشي وقالت الحس كسي انا بصراحه مقدرتش ارفض دا مش يتلحس دا يتاكل اكل وفضلت الحس وهي تمص زبي لان احنا كنا في وضع 69 وكل ما اذود لحس وعض هي تجنن وتمص زبي اكتر لحد ما نزلت عسلها علي وشي بعد كدا قامت قاعدت علي زبي وحطت بزها قدام وشي كان بز جامد وحلمه ورديه جميله وفضلت انا ارضع فيهم وهي تتنطط علي زبي وتصرخ اففففففففففف اححححححححححح ايوووووووووووه زبك جامد انا حبيته اه اه اه اه ة وبعد شويه عكست نفسها ودتني تيظها وقعدت تقوم وتقعد علي زبي وشكل طيزها يجنن وشكل زبي وهوا يدخل كسها جااااااااااامد وبقيت اضرب علي طيزها لحد ما طيزها احمرت وكل ما اضرب تقوم وتقعد اسرع وتقول نكني جامد اه اه اااااااااااااه كسي محتاج لزبك دا اووووووووووي وبعد كدا انا قمت بيها وزبي جوا كسها وغرقان من عسل كسها ومسكت شعرها وخليتها في وضع الكلبه واشد شعرها لبايد واضرب علي طيزها بايد وهي تصرخ اااااااااااااااااااااااااه كمااااااااااان زبك ممتع نكني كمااااااااااان وانا اقولها انت شرموطي ولبوتي انا هنيكك لحد ما تشبعي وبعد كدا عجبني خرم طيزها كان نظيف اااااااااوي زي كسها بظبط بليت صباعي من عسلها واول ما صباعي لمس خرم طيزها راحت شهقت جاااااااامد وخرمها كان سخن اوي وبدات ادخل صباعي والفه في خرمها راحت هي قالت دخل زبك في طيزي نكني من طيزي انا متناكتك رحت مطلع زبي من كسها وهوا مبلول بعسلها لان شهوتها كانت غزيره ولسه بحط راسه علي خرم طيزها الملبن راحت راجعه لوره بقوه وانا رحت ماسك في وسطها وزبي دخل كلو مره وحده صرخت اااااااااااااااااااااااااااااااااه زبك فشخ طيزي زي ما فشخ كسي وثبتنا لمده صغيره لحد ما بدات هي تتحرك وبدات انا انيك فيها بقوه وزبي داخل خارج في طيزها وهي تائن وتتالم الم ممزوج بشهوه بعد كدا نامت علي ظهرها وانا واقف علي الارض وهي علي كرسي الانتريه ورفعت رجليها وضمتهم وكسها بارز وطيزها بارزه رحت بالل زبي ومدخله في كسها بقوه وبعنف وبسرعه وهي تصوت وتئن من الشهوه والالم لحد ما قربت انزل قلت لها هنزل يا لبوه قالت نزلهم في كسي طفي ناره رحت مسرع اكتر وبدءت زبي ينفجر بحمم لبنه جوا كسها

وانتظرووووووووووني مع الجزء الثاني منتظر تعليقاتكم.....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــ


الجزء الثاني
بعد ما خلصنا دخلنا اخدنا دش انا وساميه ومنظر المياه علي جسمها مثير جدا مع تفصيله جسمها بداء زبي ينتصب جامد وهي حست بيه لانها كانت وقفه قدامي وظهرها وطيزها الجامده قدامي وزبي خبط في ظيز ساميه الجميله قالت انت ما شبعتش قلت لها مستحيل اي انسان عاقل يشبع من الجسم المتفجر ب الانوثه دا ورحت بايسها بوسه طويله والمياه تنساب علينا ومصيت لسنها ومصت لساني وايدي تلعب في طيزها ونزلت ارضع في بزها زي المجنون من الحلمه دي للحلمه دي واعصرهم جامد وكنت في حاله هياج شديد وبعد كدا نزلت هي علي زبي تمص فيه وتمص جامد وتلاعبه بلسانها وتمص بيضانه وكانت كل ما تمسك البيضان ب فمها اهيج اكتر وبعد كدا وقفت علي الحيط وبرزت طيزها وانا رحت مدخل زبي في كسها الملبن من ورا وفضلت ادخل واخرج زي المجنون واضرب علي طيزها وانا مغيب من شده الاثاره وشده جمالها كانت زي ممثلات افلام السكس الجميلات ال اول ما تشوفهم تحس بهياج شديد في كل جزء من جسمك وفضلنا علي الحاله دي مده طويله وهي تقول نكني كمان نيك جامد بحبك وبحب زبك لحد ما انفجر زبي بالحمم الساخنه من لبنه واستحمينا وطلعنا اكلنا ودخنا ننام وفي الصباح صحينا علي صوت جرس الباب قلت لها انت مستنيه حد قالت لا المهم راحت فتحت الباب لقيتها اختها الاكبر منها ال عرفت بعد كده انها عندها 30 سنه متجوزه من واحد فوق 50 سنه وجايه تقعد كام يوم عند اختها طبعا كدا الحوا باظ دا اول شئ جه في دماغي ومكنتش اعرف اني علي موعد مع السعاده ودا نص الحوار ال دار بين الاختين
ساميه \ مين هند حببتي عامله ايه
هند \ساميه وحشتيني قلت اجي اقعد عندك كام يوم
ساميه\ تشرفي يا حببتي طيب وجوزك
هند\ زعلانين شويه ك العاده
ساميه\ امممممممممم ماشي انت تشرفي في اي وقت اختي
هند\ مالك يا ساميه هتسبيني كدا علي الباب كتير لو تحبي امشي همشي بس انا مش عاوزه اروح لماما عشان هتقعد تقولي اختيارك ومعرفش ايه
ساميه\ لالالالا اتفضلي حببتي
دخلو الاتنين للصاله وانا كنت واقف عريان ملط علي باب غرفه نوم عند وزبي كان واقف من شده جمالهم هما الاتنين وهند اول ما شافتني قالت ايه دا مين دا يا ساميه وبيعمل ايه هنا
ساميه\ اهدي يا هند ابوس ايدك انا اختك ما تفضحينيش
هند\ لا طبعا انت اختي ومرضاش لك ب الفضيحه بس فهميني مين دا
وقبل ساميه ما تنطق بحرف اتكلمت انا
انا\ اسمي حسن وبحب ساميه وهي كمان بتحبني صح سمسمه حببتي
ساميه \ هااا
هند\ ها ايه اتكلمي
انا \ مدام هند اهدي ساميه انسانه جميله ولها حقوق ومشاعر محتاجه ان ترتوي
هند\ هااااااا
انا\ اكيد انتي انثي في غايه الجمال مثل ساميه وتشعرين بما هي تشعر به ورحت مقرب من ساميه وحاطط ايدي علي كتفها وملس علي شعرها مش معقول الجمال دا كلو يتحرم من المتعه والحب ورحت فاكك الروب وظهرت ساميه عاريه امام هند وايدي نزلت علي صدرها معقول يا مدام هند الجسم والصدر دا يتحرمو من المتعه وبصيت ل هند لقيت عنيها علي زبي رحت بايس ساميه من شفايفها
هند\ انت بتعمل ايه انت مجنون
انا\ ابقي مجنون لو ما متعتش الجسم الجميل دا ورحت مقرب من هند وكانت في غايه الرووووووووووووعه والجمال زي اختها بظبط ورحت مملس علي طيزها وهمست في اذنيها ليه تحريميها وتحرمي نفسك من المتعه انت جميله اوي وبصيت في عنيها لقيتها مبرقه ومتنحه وشفايفها تغري للبوس وبهدوء رحت بايسها لقيت هند بقت في عالم تاني وساميه واقفه تتفرج وقلعت عند كل هدومها في خمس دقائق
وشاورت ل ساميه انها تجي راحت جات بسرعه ومسكت زبي تمص فيه وانا رحت نازل تحت بين رجلين هند وانا نايم علي ظهري الحس في كسها وساميه تمص زبي وانا الحس واعض شفايف كسها الوردي
لحد ما نزلت عسل كسها وساميه لسه تمص في زبي
ساميه بعد ما مصت زبي بصت ل هند وقالت حسيتي بما اشعر به حببتي
هند\ اه طبعا يلا مش وقت كلام انا عاوزه اتمتع بزبه الجامد دا همصه جامد اممممممممممممممم
ساميه يلا بقي الحس كسي زي ما لحست كسها قلت لها تعالي يا لبوتي راحت حاطه كسها كلو علي وشي وفضلت الحس وساميه ولعت خالص وهند سخنت وبدون اي مقدمات راحت قاعده علي زبي وانا الحس في كس ساميه وهند تقوم وتقعد وهي وشها لساميه راحو بايسين بعض جامد ودي تقوم وتقعد علي زبي وانا الحس في كس ساميه واعض بظره لحد ما ساميه وهند نزلو عسلهم في نفس الوقت رحت قايم ومنيم ساميه علي ظهرها وخليتها تلحس كس هند ورحت رافع رجليها ومدخل زبي جوا كسها مره وحده راحت صرخت اااااااااااااااااااااااااااااااااه اففففففففففففففففففف ومسكت كس ساميه لحس وعض خلت ساميه زي المجنونه وانا زبي يدك في كس ساميه والاتنين شغالين امممممممممم ااااااااه ااااااااااااف ااااااح الحان عزبه اطربت اذني نزلت هند من علي وش ساميه بعد ما هما الاتنين نزلو عسلهم رحت منيم عند علي بطنها واخدت وطع الكلبه ورحت مدخل زبي جوا كسها مره وحده وهي صرخت اااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااااااه نكني بقوه اااااااااااااه بعنف ااااااااااف كمان ااااااه انا محتاجه كدا اااااه كمان وانا شغال نيك فيها بقوه وبعنف طبعا بصيت علي ساميه لقيتها هي كمان واخده نفس الوضع ومستنيه زبي علي احر من الجمر وعماله تلعب في طيزها رحت مسرع جامد مع هند وبقوه وبعنف لحد ما هند جابتهم ونامت علي بطنها رحت بسرعه مدخل زبي وهوا بعسل هند جوا طيز ساميه اااااااااااااااااااه نكني يا حبيبي نيك لبوتك اااااااااااااااه بحب زبك ااااااااااااااااااااف كمان وفضلت انيك فيها في طيزها لحد ما جبت كل لبني في طيزها
ساميه\ يا ولاد الايه انتم بتعملو كدا ازاي
انتظرووووووووووووووووووني مع الجزء الثالث....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــ

رجب كازانوفا
05-11-2017, 02:26 AM
جميلة اوى يابختك كمل مستنى الجزء التانى

alaa alaa22
05-11-2017, 02:54 AM
جميلة اوى يابختك كمل مستنى الجزء التانى

يسلمووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووو

loudaa
05-11-2017, 03:23 PM
رووووووووعععه بانتظار الجديد المثير القادم استمر

مدام ريحاب
05-13-2017, 11:32 PM
رووووووووووووعه تسلم ايدك

عصر يوم
05-16-2017, 02:50 PM
الإنجاز المفيد في إضافة الجزء الجديد"

إذا أردت إضافة جزء جديد مع القصة المتسلسلة..
أنقر على الرابط (//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=286791
) الذي بالصفحة الأولى للقصة المتسلسلة...
ثم أنقر بالماوس على الأيقونة//rusmillion.ru/aflmsexarab/images/buttons/reply.gif التي في أعلى الصفحة وأكتب الجزء الجديد..
ثم "إرسال الرد"...
ثم أعلمني على الخاص على الرابط (//rusmillion.ru/aflmsexarab/private.php?do=newpm&u=47994) لأدمج لك الجديد مع القصة المتسلسلة...
من فضلك لا تخالف هذه التعليمات ليسهل دمج الجديد...
تسلم الأيادي ....
تحياتي،،،،

سكساوي مجنون
05-18-2017, 02:30 AM
تسلم الأيـــــــــــــــــــــــــادى

عصر يوم
05-18-2017, 01:55 PM
تم دمج الجزء الثاني وتعديل العنوان...
تسلم إيدك...

محب العشق
05-19-2017, 10:43 AM
حلوووووووه اوى كمل الباقى بسرعه

العميــد
05-22-2017, 01:16 AM
•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_



قصص نيك تنازلقصص نيك ثلاث شباب ينيكو فتاة واحدة/archive/index.php/t-141439.html/archive/index.php/t-510078.htmlصاحب اخي ينيكني روايات/archive/index.php/t-539482.html/archive/index.php/t-283379.htmlناكني بعلم جوزي/archive/index.php/t-168350.htmlقصص شذوذ بابا و خالي الأرشيف site:rusmillion.ruقصص سكس لواط مساج site:rusmillion.ruقصص جنس جماعي زوجتي تحب الجنس الجماعيقصة نيك زوجتي ساعدتني يتحول الى امرأة كيف أنيك أخت الزوجه بسوله/archive/index.php/t-452240.html/archive/index.php/t-444112.htmlقصص الزوفيليا سكس site:rusmillion.ruقصص سكس انا وامي وخالي/archive/index.php/t-428062.htmlسكس قصص إذلال فيمدوم site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-506851.htmlسكس قصص لوط بنوسي/archive/index.php/t-197922.html/archive/index.php/t-299050.htmlقصص سكس في الجامعة مكتوبة/archive/index.php/t-506851.html/archive/index.php/t-448766.htmlقصص جنس انا وامي بالحمام/archive/index.php/t-557312.html/archive/index.php/t-234032.html/archive/index.php/t-425754.html/archive/index.php/t-429903.htmlقصص محارم مصورة الزوجة الفلاحةقصص سكس نسوانجي /archive/index.php/t-439092.html/archive/index.php/t-409068.htmlقصص نيك لواط رجال في ليبيا/archive/index.php/t-162414.html/archive/index.php/t-95129.html/archive/index.php/t-416505.html/archive/index.php/t-452060.html/archive/index.php/t-114464.htmlقصص نيك يمني لوطي ينيك ولد site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-188194.html/archive/index.php/t-91626.html/archive/index.php/t-248107.htmlقصص سكس عربي الولد اختي سوريا الفندق/archive/index.php/t-444264.htmlاني يمنيه يوه ما احلى زبك في استي/archive/index.php/t-286008.htmlصوركساس بنات عربيات كساس متنوعه بكل الاحجام مثيره للجنسفي بيت اخي قصص سكس site:rusmillion.ruقصص سكس نكت عائلة زوجتي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-214793.html/archive/index.php/t-467829.htmlقناة قصص جنسية يمنية تليجرام.com/archive/index.php/t-18159.html/archive/index.php/t-308069.htmlقصص سكس مع اخو زوجي لبنانيه قصص محارم علاج مرض بنتي حليب زبي.com/archive/index.php/t-274890.html/archive/index.php/t-264499.html/archive/index.php/t-122317.htmlقصص سكس يمنيه الخاله/archive/index.php/t-430143.htmlقصص نيك سوالب سودانى/archive/index.php/t-585520.html/archive/index.php/t-222011.html/archive/index.php/t-70402.html/archive/index.php/t-582058.html/archive/index.php/t-104490.html/archive/index.php/t-522899.htmlقصص سكس شاب ينيك مدام اربعينيةقصص سكس في الحديقة العامة site:rusmillion.ruقصص محارم مصرية خالد وأمه وخالاته/archive/index.php/t-112693.html/archive/index.php/t-227996.htmlقصص حب وعشق ومصمصه وجدام ونيك ورعان يمنيه وسعوديه/archive/index.php/t-44384.html/archive/index.php/t-375856.html/archive/index.php/t-351325.htmlقصص نيك محارم طيز اخثي كبير/archive/index.php/t-72757.html