MEDO20000
05-28-2017, 11:43 PM
اسمي ميدو 19 سنة طالب في كلية الصيدلة مكنش عندي تجارب جنسية عايش في بيت غني ولدي متوفي وولدتي مسافرة ساكن في عمارة من خمس ادوار الدور الاول شقة خالي الدور التاني عمتي الدور التالت مرات عمي الدور الرابع انا والدور الخامس فاضي
كنت قاعد مع صحابي ففتح فيلم سكس البطل كان بينيك فيه واحده ميلف ركزت في الفيلم اوي ومرة واحدة بدأت أفكر في مرات عمي يمكن قبل كده مكنتش بفكر فيها تفكير جنسي ومن اليوم ده انغير حاجات كتير
اوصفلكم مرات عمي سوزان 37سنة لكن لو شوفتها تقول 20 سنة طولها حوالي 160 لون بشرتها بيضا شعرها اصفر وعينها زرقا امها كانت من رومانيا وهي ورثت منها شكلها نيجي لجسمها جسمها رشيق زي ممثلين البورنو بزازها حجمهم متوسط طيزها اجمل حاجة فيه بارزة[COLO][بشكل يخليك تجيبهم علي نفسك ..مهتمه بنفسها بشكل كبير لبسها علي الموضه رغم انها محجبة لكن في البيت بتقعد بالاسترتش وممكن بجامة قصيرة ومكنتش بتتكسف مني بحكم اني زي ابنها ومتربي عندهم بسبب وفاة والدي رجعت من عند صاحبي وانا بفكر ازاي اوصلهاا كان عندها بنت 17 سنة اسمها جيسي متقلش جمال عن امها طولهامتوسط وكانت بتلبس ميني جيب ديما وكانت في تانية ثانوي بدات اطلع عندهم الشقة بحجة اشوف جيسي محتاجة شرح للدروس ولا حاجة وساعدني علي ده اني متفوق دراسيا فطلبت اشرحلها احياء وكنت كل يوم عندهم من الساعة بالليل للساعة 11 بدأت ارسم الخطة ان جيسي تكون الحبل الي اجيب بيه امها كنت بعاقبها اثناء الشرح باني اضربها بهزار علي وشها او اتني ايدها ورا ضهرها واعملها حجة عشان المس طيزها ومره مسكتها من رقبتها بهزر اكني هخنقها ونزلت ايدي علي صدرها وهي طبعا مكنتش مركزة معايا اني بتحرش بيها وفي يوم طلعت لقيت جيسي نازلة تشتري حاجة وقالتلي اسفه هنزل اشتري حاجة لماما وطالعة ممكن تستناني شوية ... طبعا مرات عمي كانت بتاخد شاور ومكنتش تعرف اني جيت فخلصت الشاور وطلعت لفه الفوطة علي وسطها ويدوب مغطية نص بزازها وكسها انا شوفت المنظ كنت ببلعق ريقي بالعافية وهي طلعت تجري علي اوضتها وبعد شوية خرجت بعباية سودا ووشها احمر من الكسوف وبتعتذر قولتلها مفيش حاجة حصلت وانا زي ابنك اعتبري ان مفيش حاجة عدا الموقف ده لكن منظرها عمي ما نسيته وشعرها الاصفر المبلول وهو نازل علي جسمها ومنظر بزازها الي هيفرتكو الفوطة ....مرت الايام ونجحت جيسي وجابت في الاحياء الدرجة النهائية مامتها فرحت جدا وطلعت الشقة عندي تشكرني علي المجهود مع بنتها وجابتلي هدية بدلة سودا اما جيسي فطلعت ومن فرحتها نسيت وحضنتني وكانت لابسه ميني جيب وتيشيرت كت ومبيين بطنها انا بتاعي وقف وبعدتها براحه عشان متحسش بحاجة ...قابلت واحد صاحبي وحكيتله علي الي حصل قالي انه مستعد يساعدني لكن بشرط قولتله ايه قالي انام مع جيسي ومبروك عليك امها طبعا كانت صدمة بالنسبة ليا لكن مع شهوتي واقفت وابتدي الشغل صاحبي اسمه عادل قالي هات الاكونت بتاع جيسي علي الفيس قولتلته هتعمل ايه قالي اصبر وشوف عادل عمل اكونت فاك ودخل الجروبات الي فيها جيسي وبدا يعمل تعليقات علي المنشورات بتاعتها وبعد اسبوع بعتلها ادد وهي وافقت البنت كانت صغيرة ولسه معندهاش اي تجارب او خبرة وبدا عادل يكلمها كل يوم لحد ما هي حبته وبدأت تبعتله صورها لحد ما لقيت عادل جاي في يوم بيضحك وماسك الموبايل وقالي شوف وكانت الصدمة جيسي بعتت لعادل صور نودز ليها بكل الوضعيات ومصورة صدرها وكسها ...عادل قالي جه ميعاد الخطوة التانية قولتله ايه قالي هتقول لمرات عمك ان جيسي بتقعد علي الفيس كتير وتحاول تخليها تشك في بنتها ..قولتله ماشي
مر اربع ايام وعمي جاله شغل في فرنسا والبيت فضي علي مرات عمي وجيسي نفذت الي عادل قالي عليه وكلمت مرات عمي واشتكيت ليها من مستوي جيسي في المواد امها بدات تراقبها وفي يوم لقيت مرات عمي طالعة الشقة عندي بتعيط وبتصرخ عملتلها لمون وهديتها قالتلي بص لقيتها ماسكة تليفون جيسي ومعاها كل الصور الي بعتتها جيسي لعادل طبعا هي متعرفش ان ده عادل صاحبي لانه عامل ايميل اي كلام بإسم كريم وطلبت مني مرات عمي طلب غريب اني انقل وانام معاهم فوق عشان اخلي بالي من جيسي في غياب عمي كلمت عادل قالي كده السمكة اكلت الطعم لكن قالي ارفض في البداية وخليها تترجاك ...عملت الي قالي عليه ومرات عمي عيطت وقالتلي ارجوك لحد ما وافقت وجهزت ليا اوضة جنب اوضة جيسي ..طبعا هي ضر بت جيسي واخدت فونها وحبستها في الاوضه
مرات عمي قالتلي اعتبر نفسك في بيتك يا ميدو ومتتكسفش وفي يوم صحيت بالليل لقيت نور اوضه مرات عمي منورة لكن الباب مقفول دخلت علي المنور وكان في شباك صغير كاشف جزء من شباك اوضه النوم وشفت الي خلاني هيجت علي نفسي ...
................................... ................................... .............................
الجزء الثاني
"]وقفنا اخر مرة لما شوفت نور اوضة مرات عمي منور ودخلت المطبخ لان كان فيه شباك كاشف جزء من اوضتها
دخلت المطبخ وفتحت شباك المنور براحة ولحسن حظي كانت فاتحة شباك الاوضه بتاعتها وشوفت الي مكنتش عمي اتخيلة
مرات عمي لابسة قميص نوم احمر شفاف مبين بزازها كلها وقاعده علي طرف السرير ورافعة القميص لححد وسطها وبتلعب في كسها بمحن وحاطه ايدها علي بوقها عشان صوت تأواتها ميطلعش وشوية ولقيت ايدها نزلت علي بزازها لحد ما فلتت منها كام كلمه لقيتها بتقول اااااااااااااااه نيكني نيكني منظر كسها كان ملوش مثيل منضفاه كانها عروسة في ليلة الدخلة وشفراته لونها وردي وكان ابيض زي البنت البكر
منظرها خلاني بدأت اهيج فطلعت بتاعي من البنطلون وبدأت العب فيه لحد ما جبتهم علي الارض انتبهت لقيت اللبن غرق الارض جبت قماشة وبدات امسح الارض بسرعة وكانت المفاجاة لقيت جيسي بنت عمي واقفه وعمالة تضحك
وقفت بسرعة وبدات بأيدي اخبي بتاعي لكن مفيش فايدة
انا: دا دا شوية مية وقعوا مني علي الارض
جيسي : ههههههههه ماية بردوا
انا : قصدك ايه
جيسي: ولا قصدي ولا حاجة بس عايز اقولك اني شوفت كل حاجة
انا : شوفتي ايه
جيسي: هههههههههه مش تقولي انك تعبان كده
انا: مش فاهم
جيسي : يوووووووووووووووه بقي مش قولنا انا شوفت كل حاجة اتكلم بصراحة احنا ستر علي بعض
انا: بصراحة مقدرتش استحمل
جيسي قربت مني وحطت ايدها علي كتفي
جيسي: انا عذراك انت شاب وليك احتياحاتك بردوا وانا كمان ليا احتياجاتي
انا :يعني مش هتجيبي سيرة لحد؟
جيسي: هههههه يا عبيط قولتلك اني ستر وغطي عليك بس هتفق معاك اتفاق
انا : اتفاق ايه
جيسي: هتسيبني اعمل الي انا عايزاه وتقول لماما اني ماشية كويس في المذاكرة
انا :مقابل ايه
جيسي: هخليك تنيك المزة الي ضربت عشرة عليها
انا: هتخليني انيك امك ؟
جيسي : اه هي مش عاملة فيها الشريفة العفيفة خلينا نشوف بقي
انا : ازاي هتخليني اعمل ده
جيسي : خليها لوقتها المهم نضف الارض عشان المزة متحسش وارجع اوضتك ونتكلم بكرة
رجعت الاوضة ودماغي عمالة تفكر في كلام جيسي وطلعت التليفون اكلم عادل وحكيتله علي كل الي حصل
عادل : دي بنت عمك طلعت شرموطة كبيرة واحنا منعرفش بقي بس كويس هتسهلنا كل حاجة وكمان هتسهلي انا
انا: عادل اوعدني متعملش حاجة غير لما تقولي
عادل : طبعا يا صاحبي طبعا
انا: وهعمل ايه دلوقتي
عادل: لا بقي عادل ايه استني شوف الشرموطة هتقولك ايه
انا : ماشي سلام
نمت لقيت الي بتصحيني ببص لقيت جيسي لابسة قميص نوم فاجر واصل لنص لفوق الركبة وبزازها الصغيرة طالعة منه تجنن
انا : اوبا اوبا اوبا ايه المزة الجامدة دي
جيسي :هههههههههه لا متحلمش انت اخرك ماما وبس انا لا
انا: ههههه لا طبعا انتي ليه تفكيرك شمال كده
جيسي :اه بحسب
انا: عايزة ايه يا قمر \
جيسي : اسمع يا كبير ماما جاية من السوق دلوقتي وهتدخل المطبخ انت بقي هتدخل وراها بحجة انك هتساعدها وتبدا تشوف شغلك حك علي خفيف وتشوف رد فعلها
انا: ماشي يا معلمة
جيسي: ههههههههههه ياريت بس يكون بفايدة
شوية ومرات عمي جات ودخلت علي المطبخ دخلت وراها
انا : بدات اصفر ايه الجمال ده كله انا بعد اذنك هقدملك في ملكة جمال الكون
مرات عمي :هههههههههه ياواد يا بكاش
انا : لا بكاش ايه انا بتكلم بجد وهقدملك في المسابقة
مرات عمي :هههههههه بدل مناهدة وتعالي ساعدني
انا : بس كده تحت امرك
كان فيه رف عالي وهي واقفة ادامة وعمالة تشب نسيت اقولكم انها كانت لابسة عبياية منزلي بنص كم وهي بتشب باطها كله بان حاجة كده خيال بياض بجمال بحلاوة متتوصفش ومنظر طيزها المدورة البارز يخلي اجدعها زبر يقوم
المهم قربت منها ووقفت وراها وعملت نفسي بساعدها طبعا وقفت وراها وبتاعي عمال يحك فيها وهي واقفه ومبتتحركش شوية ولقيتها بتعض علي شفايفها براحة عرفت انها بدات تستجيب معايا بعد عنها عشان اجننها وقولتلها هنزل اشتري حاجة من تحت
وصلت البيت علي العشا لقيت جيسي في اوضتها حكيتلها علي الي حصل
قالتلي يا باشا ده وقتلك هي دلسه داخلة اوضتها حالا روح من الشباك شوفها بتعمل ايه
رحت المنور لقيتها قاعدة بنفس قميص النوم وبتلعب في بزازها وماسكة خيارة المرة دي
رحت لجيسي وحكيتلها
جيسي : انهاردة دخلتك يا عريس
انا : هدخل عليها ؟
جيسي: هي دلوقتي هايجة خبط عليها وادخل وافتح معاها اي موضوع بحيث انك تعذبها شوية
انا: وانت احسن اطلعي عند خالتي فوق اقعدي شوية ولما اخلص هندهلك
جيسي : ماشي يا عريس طلباتك اوامر
جيسي طلعت وقفلت الباب وانا غيرت هدومي ولبست بطلون بجامة ناعم حرير من غير بوكسر ورحت خبطت علي الباب بتاعها
بخبط محدش رد عرفت انها في قمة الهيجان
بعد شوية ردت
مرات عمي : يوووووووووووووووووووه مين الي علي الباب بتقولها بصوت عالي
انا: انا ميدو يا مرات عمي
مرات عمي: عايز ايه يا ميدو
انا: عايزك في موضوع مهم جدا
مرات عمي :ناجله لبكرة
انا:لا مستحيل مينفعش
مرات :عمي طيب ثواني
فتحت الباب ولبست علي القميص جاكت بجامة طبعا من سرعتها ولغبطتها فتحت صدرها كله باين ادامي ومقفلتش الجاكت من تحت كويس فجزء من فخذها باين والعرق علي وشها وبززاها وبتنهج جامد
انا: مالك يا مرات عمي شكلك تعبانة اجبلك دكتور؟
هي:لا لا انا كويسة في ايه
انا :مينفعش واحنا واقفين كده
هي: ماشي ادخل وقول لجيسي تعملنا عصير
انا: جيسي طلعت عند خالتي لانها ندهت عليها
هي: طب هقوم اعملك حاجة
مسكتها من ايدها مسكة شديدة شوية وقولتلها لا اقعدي بس انا مش عايز حاجة
بدات اكلمها في مواضيع كتير والف واقولها جيسي مذاكرتها اتحسنت وهتدخل طب قريب
وهي خلاص مش قادرة وعمالة تقفل رجليها وتحركهم بتاعي بدا يقف
هي بدات تلاحظ وتركز اوي
قولتلها وانا بضحك ههههههههههه مش انا قدمتلك في المسابقة
هي: مسابقة ايه؟
انا: ملكة الجمال
هي: بجد ؟
انا: اه طبعا دي جايزتها مليون دولار
هي: انتبهت اول ما سمعت الرقم وقالتلي بتعجب مليون دولار
مرات عمي كانت بتعشق الفلوس
انا : بس فيه مشكلة
هي مشكلة ايه؟
انا : في شوية داخلين المسابقة جسمهم جامد وانا خايف يكسبوا
هي : والعمل ؟
انا : لازم نشوف جسمك محتاج ايه ونحسنة باي حاجة
هي: لا انا مش محتاجة حاجة انا زي الفل
انا: قربت منها جدا وقولتلها ازاي كل ست محتاجة حاجة ترجعها شابة تاني
هي بدات تشغط علي رجلها اوي وعينها علي زبري
هي: تقصد ايه
انا: يا مرات عمي لازم نلبي احتياجات جسمك من الجنس وانا عارف ان عمي بعيد عنك من فترة
هي:انت مجنون عيب الي انت بتقولة ده انا مرات عمك امشي اطلع بره
انا : حاضر انا اسف هشوف حد تاني ادخل بيه المسابقة وهلم هدومي وانزل حالا
رحت فعلا وبدأت الم هدومي وانا قريب من الباب وماشي لقيتها طالعة تجري بس المرة دي من غير البجامة طالعة بقميص النوم قميص النوم شبة ده بالظبط
/ />
ومسكت ايدي وقالتلي متمشيش يا ميدو استني
انا: نعم عايزة ايه؟
هي: انت متاكد انهم مليون دولار
انا: وهي دي فيها هزار
هي:بدات تقرب مني اوي وقالتلي طيب انا موافقة اعمل الي انت شايفة اهم حاجة نكسب
انا : لا خلاص مش عايز انا كلمت واحدة صاحبتي وهتدخل معايا المسابقة
هي: صاحبتك ايه هههههههههههه معقول هتلاقي واحدة بالجسم ده
انا: اه الحلوين كتير
هي: متبقاش رخم بقي وباستني من خدي
انا مقدرتش استحمل ومسكتها شيلتها وجريت بيها علي السرير وهي بتضحك
رمتها علي السرير وبدأت ابوس بوقها شوية ونزلت علي رقبتها لقيتها بدات تضغط علي شفيافها وحلماتها الوردي بدات تقف
وقفت شوية .
هي: :انت وقفت ليه بصوت صريخ
انا: انتي مرات عمي مينفعش (طبعا انا عايزها هي الي تطلب مني واذلها )
هي|:كسم عمك خلص لاما هصوت وهفضح الدنيا
انا: متقلقيش انتي كدة كده هتصوتي
ونزلت علي كسها بدات الحس فيه جامد وهي بدات تصوت وتعض علي المخدة وتقولي دخلة بقي دخلة بقي
وانا مش راحمها قلعتها القميص ونيمتها علي ضهرها ونمت عليها بجسمي ولسة هدخلة فيها لقينا الباب بيخبط قمنا نجري بسرعة ..
كنت قاعد مع صحابي ففتح فيلم سكس البطل كان بينيك فيه واحده ميلف ركزت في الفيلم اوي ومرة واحدة بدأت أفكر في مرات عمي يمكن قبل كده مكنتش بفكر فيها تفكير جنسي ومن اليوم ده انغير حاجات كتير
اوصفلكم مرات عمي سوزان 37سنة لكن لو شوفتها تقول 20 سنة طولها حوالي 160 لون بشرتها بيضا شعرها اصفر وعينها زرقا امها كانت من رومانيا وهي ورثت منها شكلها نيجي لجسمها جسمها رشيق زي ممثلين البورنو بزازها حجمهم متوسط طيزها اجمل حاجة فيه بارزة[COLO][بشكل يخليك تجيبهم علي نفسك ..مهتمه بنفسها بشكل كبير لبسها علي الموضه رغم انها محجبة لكن في البيت بتقعد بالاسترتش وممكن بجامة قصيرة ومكنتش بتتكسف مني بحكم اني زي ابنها ومتربي عندهم بسبب وفاة والدي رجعت من عند صاحبي وانا بفكر ازاي اوصلهاا كان عندها بنت 17 سنة اسمها جيسي متقلش جمال عن امها طولهامتوسط وكانت بتلبس ميني جيب ديما وكانت في تانية ثانوي بدات اطلع عندهم الشقة بحجة اشوف جيسي محتاجة شرح للدروس ولا حاجة وساعدني علي ده اني متفوق دراسيا فطلبت اشرحلها احياء وكنت كل يوم عندهم من الساعة بالليل للساعة 11 بدأت ارسم الخطة ان جيسي تكون الحبل الي اجيب بيه امها كنت بعاقبها اثناء الشرح باني اضربها بهزار علي وشها او اتني ايدها ورا ضهرها واعملها حجة عشان المس طيزها ومره مسكتها من رقبتها بهزر اكني هخنقها ونزلت ايدي علي صدرها وهي طبعا مكنتش مركزة معايا اني بتحرش بيها وفي يوم طلعت لقيت جيسي نازلة تشتري حاجة وقالتلي اسفه هنزل اشتري حاجة لماما وطالعة ممكن تستناني شوية ... طبعا مرات عمي كانت بتاخد شاور ومكنتش تعرف اني جيت فخلصت الشاور وطلعت لفه الفوطة علي وسطها ويدوب مغطية نص بزازها وكسها انا شوفت المنظ كنت ببلعق ريقي بالعافية وهي طلعت تجري علي اوضتها وبعد شوية خرجت بعباية سودا ووشها احمر من الكسوف وبتعتذر قولتلها مفيش حاجة حصلت وانا زي ابنك اعتبري ان مفيش حاجة عدا الموقف ده لكن منظرها عمي ما نسيته وشعرها الاصفر المبلول وهو نازل علي جسمها ومنظر بزازها الي هيفرتكو الفوطة ....مرت الايام ونجحت جيسي وجابت في الاحياء الدرجة النهائية مامتها فرحت جدا وطلعت الشقة عندي تشكرني علي المجهود مع بنتها وجابتلي هدية بدلة سودا اما جيسي فطلعت ومن فرحتها نسيت وحضنتني وكانت لابسه ميني جيب وتيشيرت كت ومبيين بطنها انا بتاعي وقف وبعدتها براحه عشان متحسش بحاجة ...قابلت واحد صاحبي وحكيتله علي الي حصل قالي انه مستعد يساعدني لكن بشرط قولتله ايه قالي انام مع جيسي ومبروك عليك امها طبعا كانت صدمة بالنسبة ليا لكن مع شهوتي واقفت وابتدي الشغل صاحبي اسمه عادل قالي هات الاكونت بتاع جيسي علي الفيس قولتلته هتعمل ايه قالي اصبر وشوف عادل عمل اكونت فاك ودخل الجروبات الي فيها جيسي وبدا يعمل تعليقات علي المنشورات بتاعتها وبعد اسبوع بعتلها ادد وهي وافقت البنت كانت صغيرة ولسه معندهاش اي تجارب او خبرة وبدا عادل يكلمها كل يوم لحد ما هي حبته وبدأت تبعتله صورها لحد ما لقيت عادل جاي في يوم بيضحك وماسك الموبايل وقالي شوف وكانت الصدمة جيسي بعتت لعادل صور نودز ليها بكل الوضعيات ومصورة صدرها وكسها ...عادل قالي جه ميعاد الخطوة التانية قولتله ايه قالي هتقول لمرات عمك ان جيسي بتقعد علي الفيس كتير وتحاول تخليها تشك في بنتها ..قولتله ماشي
مر اربع ايام وعمي جاله شغل في فرنسا والبيت فضي علي مرات عمي وجيسي نفذت الي عادل قالي عليه وكلمت مرات عمي واشتكيت ليها من مستوي جيسي في المواد امها بدات تراقبها وفي يوم لقيت مرات عمي طالعة الشقة عندي بتعيط وبتصرخ عملتلها لمون وهديتها قالتلي بص لقيتها ماسكة تليفون جيسي ومعاها كل الصور الي بعتتها جيسي لعادل طبعا هي متعرفش ان ده عادل صاحبي لانه عامل ايميل اي كلام بإسم كريم وطلبت مني مرات عمي طلب غريب اني انقل وانام معاهم فوق عشان اخلي بالي من جيسي في غياب عمي كلمت عادل قالي كده السمكة اكلت الطعم لكن قالي ارفض في البداية وخليها تترجاك ...عملت الي قالي عليه ومرات عمي عيطت وقالتلي ارجوك لحد ما وافقت وجهزت ليا اوضة جنب اوضة جيسي ..طبعا هي ضر بت جيسي واخدت فونها وحبستها في الاوضه
مرات عمي قالتلي اعتبر نفسك في بيتك يا ميدو ومتتكسفش وفي يوم صحيت بالليل لقيت نور اوضه مرات عمي منورة لكن الباب مقفول دخلت علي المنور وكان في شباك صغير كاشف جزء من شباك اوضه النوم وشفت الي خلاني هيجت علي نفسي ...
................................... ................................... .............................
الجزء الثاني
"]وقفنا اخر مرة لما شوفت نور اوضة مرات عمي منور ودخلت المطبخ لان كان فيه شباك كاشف جزء من اوضتها
دخلت المطبخ وفتحت شباك المنور براحة ولحسن حظي كانت فاتحة شباك الاوضه بتاعتها وشوفت الي مكنتش عمي اتخيلة
مرات عمي لابسة قميص نوم احمر شفاف مبين بزازها كلها وقاعده علي طرف السرير ورافعة القميص لححد وسطها وبتلعب في كسها بمحن وحاطه ايدها علي بوقها عشان صوت تأواتها ميطلعش وشوية ولقيت ايدها نزلت علي بزازها لحد ما فلتت منها كام كلمه لقيتها بتقول اااااااااااااااه نيكني نيكني منظر كسها كان ملوش مثيل منضفاه كانها عروسة في ليلة الدخلة وشفراته لونها وردي وكان ابيض زي البنت البكر
منظرها خلاني بدأت اهيج فطلعت بتاعي من البنطلون وبدأت العب فيه لحد ما جبتهم علي الارض انتبهت لقيت اللبن غرق الارض جبت قماشة وبدات امسح الارض بسرعة وكانت المفاجاة لقيت جيسي بنت عمي واقفه وعمالة تضحك
وقفت بسرعة وبدات بأيدي اخبي بتاعي لكن مفيش فايدة
انا: دا دا شوية مية وقعوا مني علي الارض
جيسي : ههههههههه ماية بردوا
انا : قصدك ايه
جيسي: ولا قصدي ولا حاجة بس عايز اقولك اني شوفت كل حاجة
انا : شوفتي ايه
جيسي: هههههههههه مش تقولي انك تعبان كده
انا: مش فاهم
جيسي : يوووووووووووووووه بقي مش قولنا انا شوفت كل حاجة اتكلم بصراحة احنا ستر علي بعض
انا: بصراحة مقدرتش استحمل
جيسي قربت مني وحطت ايدها علي كتفي
جيسي: انا عذراك انت شاب وليك احتياحاتك بردوا وانا كمان ليا احتياجاتي
انا :يعني مش هتجيبي سيرة لحد؟
جيسي: هههههه يا عبيط قولتلك اني ستر وغطي عليك بس هتفق معاك اتفاق
انا : اتفاق ايه
جيسي: هتسيبني اعمل الي انا عايزاه وتقول لماما اني ماشية كويس في المذاكرة
انا :مقابل ايه
جيسي: هخليك تنيك المزة الي ضربت عشرة عليها
انا: هتخليني انيك امك ؟
جيسي : اه هي مش عاملة فيها الشريفة العفيفة خلينا نشوف بقي
انا : ازاي هتخليني اعمل ده
جيسي : خليها لوقتها المهم نضف الارض عشان المزة متحسش وارجع اوضتك ونتكلم بكرة
رجعت الاوضة ودماغي عمالة تفكر في كلام جيسي وطلعت التليفون اكلم عادل وحكيتله علي كل الي حصل
عادل : دي بنت عمك طلعت شرموطة كبيرة واحنا منعرفش بقي بس كويس هتسهلنا كل حاجة وكمان هتسهلي انا
انا: عادل اوعدني متعملش حاجة غير لما تقولي
عادل : طبعا يا صاحبي طبعا
انا: وهعمل ايه دلوقتي
عادل: لا بقي عادل ايه استني شوف الشرموطة هتقولك ايه
انا : ماشي سلام
نمت لقيت الي بتصحيني ببص لقيت جيسي لابسة قميص نوم فاجر واصل لنص لفوق الركبة وبزازها الصغيرة طالعة منه تجنن
انا : اوبا اوبا اوبا ايه المزة الجامدة دي
جيسي :هههههههههه لا متحلمش انت اخرك ماما وبس انا لا
انا: ههههه لا طبعا انتي ليه تفكيرك شمال كده
جيسي :اه بحسب
انا: عايزة ايه يا قمر \
جيسي : اسمع يا كبير ماما جاية من السوق دلوقتي وهتدخل المطبخ انت بقي هتدخل وراها بحجة انك هتساعدها وتبدا تشوف شغلك حك علي خفيف وتشوف رد فعلها
انا: ماشي يا معلمة
جيسي: ههههههههههه ياريت بس يكون بفايدة
شوية ومرات عمي جات ودخلت علي المطبخ دخلت وراها
انا : بدات اصفر ايه الجمال ده كله انا بعد اذنك هقدملك في ملكة جمال الكون
مرات عمي :هههههههههه ياواد يا بكاش
انا : لا بكاش ايه انا بتكلم بجد وهقدملك في المسابقة
مرات عمي :هههههههه بدل مناهدة وتعالي ساعدني
انا : بس كده تحت امرك
كان فيه رف عالي وهي واقفة ادامة وعمالة تشب نسيت اقولكم انها كانت لابسة عبياية منزلي بنص كم وهي بتشب باطها كله بان حاجة كده خيال بياض بجمال بحلاوة متتوصفش ومنظر طيزها المدورة البارز يخلي اجدعها زبر يقوم
المهم قربت منها ووقفت وراها وعملت نفسي بساعدها طبعا وقفت وراها وبتاعي عمال يحك فيها وهي واقفه ومبتتحركش شوية ولقيتها بتعض علي شفايفها براحة عرفت انها بدات تستجيب معايا بعد عنها عشان اجننها وقولتلها هنزل اشتري حاجة من تحت
وصلت البيت علي العشا لقيت جيسي في اوضتها حكيتلها علي الي حصل
قالتلي يا باشا ده وقتلك هي دلسه داخلة اوضتها حالا روح من الشباك شوفها بتعمل ايه
رحت المنور لقيتها قاعدة بنفس قميص النوم وبتلعب في بزازها وماسكة خيارة المرة دي
رحت لجيسي وحكيتلها
جيسي : انهاردة دخلتك يا عريس
انا : هدخل عليها ؟
جيسي: هي دلوقتي هايجة خبط عليها وادخل وافتح معاها اي موضوع بحيث انك تعذبها شوية
انا: وانت احسن اطلعي عند خالتي فوق اقعدي شوية ولما اخلص هندهلك
جيسي : ماشي يا عريس طلباتك اوامر
جيسي طلعت وقفلت الباب وانا غيرت هدومي ولبست بطلون بجامة ناعم حرير من غير بوكسر ورحت خبطت علي الباب بتاعها
بخبط محدش رد عرفت انها في قمة الهيجان
بعد شوية ردت
مرات عمي : يوووووووووووووووووووه مين الي علي الباب بتقولها بصوت عالي
انا: انا ميدو يا مرات عمي
مرات عمي: عايز ايه يا ميدو
انا: عايزك في موضوع مهم جدا
مرات عمي :ناجله لبكرة
انا:لا مستحيل مينفعش
مرات :عمي طيب ثواني
فتحت الباب ولبست علي القميص جاكت بجامة طبعا من سرعتها ولغبطتها فتحت صدرها كله باين ادامي ومقفلتش الجاكت من تحت كويس فجزء من فخذها باين والعرق علي وشها وبززاها وبتنهج جامد
انا: مالك يا مرات عمي شكلك تعبانة اجبلك دكتور؟
هي:لا لا انا كويسة في ايه
انا :مينفعش واحنا واقفين كده
هي: ماشي ادخل وقول لجيسي تعملنا عصير
انا: جيسي طلعت عند خالتي لانها ندهت عليها
هي: طب هقوم اعملك حاجة
مسكتها من ايدها مسكة شديدة شوية وقولتلها لا اقعدي بس انا مش عايز حاجة
بدات اكلمها في مواضيع كتير والف واقولها جيسي مذاكرتها اتحسنت وهتدخل طب قريب
وهي خلاص مش قادرة وعمالة تقفل رجليها وتحركهم بتاعي بدا يقف
هي بدات تلاحظ وتركز اوي
قولتلها وانا بضحك ههههههههههه مش انا قدمتلك في المسابقة
هي: مسابقة ايه؟
انا: ملكة الجمال
هي: بجد ؟
انا: اه طبعا دي جايزتها مليون دولار
هي: انتبهت اول ما سمعت الرقم وقالتلي بتعجب مليون دولار
مرات عمي كانت بتعشق الفلوس
انا : بس فيه مشكلة
هي مشكلة ايه؟
انا : في شوية داخلين المسابقة جسمهم جامد وانا خايف يكسبوا
هي : والعمل ؟
انا : لازم نشوف جسمك محتاج ايه ونحسنة باي حاجة
هي: لا انا مش محتاجة حاجة انا زي الفل
انا: قربت منها جدا وقولتلها ازاي كل ست محتاجة حاجة ترجعها شابة تاني
هي بدات تشغط علي رجلها اوي وعينها علي زبري
هي: تقصد ايه
انا: يا مرات عمي لازم نلبي احتياجات جسمك من الجنس وانا عارف ان عمي بعيد عنك من فترة
هي:انت مجنون عيب الي انت بتقولة ده انا مرات عمك امشي اطلع بره
انا : حاضر انا اسف هشوف حد تاني ادخل بيه المسابقة وهلم هدومي وانزل حالا
رحت فعلا وبدأت الم هدومي وانا قريب من الباب وماشي لقيتها طالعة تجري بس المرة دي من غير البجامة طالعة بقميص النوم قميص النوم شبة ده بالظبط
/ />
ومسكت ايدي وقالتلي متمشيش يا ميدو استني
انا: نعم عايزة ايه؟
هي: انت متاكد انهم مليون دولار
انا: وهي دي فيها هزار
هي:بدات تقرب مني اوي وقالتلي طيب انا موافقة اعمل الي انت شايفة اهم حاجة نكسب
انا : لا خلاص مش عايز انا كلمت واحدة صاحبتي وهتدخل معايا المسابقة
هي: صاحبتك ايه هههههههههههه معقول هتلاقي واحدة بالجسم ده
انا: اه الحلوين كتير
هي: متبقاش رخم بقي وباستني من خدي
انا مقدرتش استحمل ومسكتها شيلتها وجريت بيها علي السرير وهي بتضحك
رمتها علي السرير وبدأت ابوس بوقها شوية ونزلت علي رقبتها لقيتها بدات تضغط علي شفيافها وحلماتها الوردي بدات تقف
وقفت شوية .
هي: :انت وقفت ليه بصوت صريخ
انا: انتي مرات عمي مينفعش (طبعا انا عايزها هي الي تطلب مني واذلها )
هي|:كسم عمك خلص لاما هصوت وهفضح الدنيا
انا: متقلقيش انتي كدة كده هتصوتي
ونزلت علي كسها بدات الحس فيه جامد وهي بدات تصوت وتعض علي المخدة وتقولي دخلة بقي دخلة بقي
وانا مش راحمها قلعتها القميص ونيمتها علي ضهرها ونمت عليها بجسمي ولسة هدخلة فيها لقينا الباب بيخبط قمنا نجري بسرعة ..