(برايز)
11-16-2017, 09:20 AM
مره كنت شغال جديد في مشغل خياطة بتوع الانجري
المشغل ده بيه بنات كنت شغال في الأمبلاج
كنت بسمع قصصهم كانت معاهم بنت أسمها رشا عمرها ٣٠ سنه
هي مش متجوزة ومابتحبش نفسها وتقول أن حظها قليل عشان
ماكانتش تتجوز البت دي مش وحشه ولا حلوه أوي
بنت عاديه جسمها تخين حبتين .
مره كنت في استراحة الغدا كنت ماسك العده قاعد وبتفرج على موقع جنسي
ومخدتش بالي انه كان في حد واقف ورايا وبيتفرج معايا
وبعدها سمعت صوت بيقولي هو أنتا الزاي تتفرج عالحاجات ديه
انا هنا أتخضيت جامد قمت بسرعة لقيت رشا ورايا
قالتلي عيب لي بتعمله هو انت ليه بتتفرج عالحاجات ديه
ماعرفتش أرد عليها غير اني أترجيتها ماتقولش لصاحب الشغل عشان مايطردنيش ويقطع عيشي
قالتلي أطمن مش هجيب سيره لحد بس عايزه أسئلك كم سؤال
قلتلها أتفضلي :
هو أنتا ليه بتتفرج عالحاجات ديه ومن ايمتا
وهو انتا محروم من حاجه عشان تتفرح وأي أحساسك وأنت بتتفرج
عالحاجات ديه
قلتها أولآ انا مش متجوز وبعدين مش اول واحد واخر واحد بيتفرج
عالحاجات ديه
ردت عليا وقالت ماكنش ليك علاقة مع اي بنت .
قلتلها لا ماكنش عندي اي علاقة ولا بحياتي مسكت ايد بنت
ضحكت وقالتلي ودا برضو مش عذر مبرر عشان تتفرح عالحاجات ديه
أي رأيك نبقى صحاب قلتلها موافق
المهم بقينا صحاب وبقينا نخرج مع بعض للشغل ويوم من الأيام
كنا خالصين شغل بدري وصاحب الشغل قال لرشا نظفو الورشه وقفلو
نظفنا الورشه والبنات مشيو بقيت أنا ورشا لوحدنا قالتلي أعملنا شاي
قمت أعمل شاي وانا واقف قدام السخان حسيت بنفسها وهي واقفة
ورايا وحسيت بجسمها كان جسمها سخن أوي قالتلي
ماتخفش قفلت الباب بتاع الورشه وبدت تفرك كتافي
وتقولي سك عالشاي وبدت تشم شعري وتقولي عايزك تحضني
مسكت ايدي وخدتني عالطاوله بتاع الشغل هي كانت لابسه جيبه طويله
وبلوزه شالت الحجاب شكلها تغير أوي بقت حاجه تانيه قالتلي أحضني وحضنتها
ونزلنا بوس ببعض رفعت البلوزه والستيان وبديت أشرب العسل صدرها كان وسط مش كتير كبير بس جامد والحلمه كانت واقفة
وبديت أمص الحلمة وكان جسمها سخن وهي بدت تقول اه وانا نازل بوس ولحس
جيت مسكت الجيبه مارضيتش قالتلي لا اعمل زي مابقولك
فكت السوسته بتاع البنطلون ومسكت زبري وبدت تلعب
وبعدها رفعت الجيبه وقلتها مش هقرب على كسك ماتخفيش
خليتها تنام على ضهرها ودخلت زبري بين رجليها لتحت الكيلوت
حسيت الكيلوت بتاعها مبلول بديت افرك برجليها لحد ماستغميت وجبت ضهري على رجليها
وبعدها زقتني وقعدت فوق رجلي وبدت تفرك برجلي وهي رافعه الجيبه ولابسه الكيلوت
حسيت بكيلوتها المبلول وهي تفرك لحد ماهي ارتاحت ورجلي بقى مبلول بعدها رفعت البنطلون
قالتلي عارف العجله بتاع العربيه لما تبقى مليانه هوا وعايزه تنفيسه احنا زيها محتاجين التنفيسه ديه
بوسنا بعض وقالتي يالا روح اعمل شاي ..
المشغل ده بيه بنات كنت شغال في الأمبلاج
كنت بسمع قصصهم كانت معاهم بنت أسمها رشا عمرها ٣٠ سنه
هي مش متجوزة ومابتحبش نفسها وتقول أن حظها قليل عشان
ماكانتش تتجوز البت دي مش وحشه ولا حلوه أوي
بنت عاديه جسمها تخين حبتين .
مره كنت في استراحة الغدا كنت ماسك العده قاعد وبتفرج على موقع جنسي
ومخدتش بالي انه كان في حد واقف ورايا وبيتفرج معايا
وبعدها سمعت صوت بيقولي هو أنتا الزاي تتفرج عالحاجات ديه
انا هنا أتخضيت جامد قمت بسرعة لقيت رشا ورايا
قالتلي عيب لي بتعمله هو انت ليه بتتفرج عالحاجات ديه
ماعرفتش أرد عليها غير اني أترجيتها ماتقولش لصاحب الشغل عشان مايطردنيش ويقطع عيشي
قالتلي أطمن مش هجيب سيره لحد بس عايزه أسئلك كم سؤال
قلتلها أتفضلي :
هو أنتا ليه بتتفرج عالحاجات ديه ومن ايمتا
وهو انتا محروم من حاجه عشان تتفرح وأي أحساسك وأنت بتتفرج
عالحاجات ديه
قلتها أولآ انا مش متجوز وبعدين مش اول واحد واخر واحد بيتفرج
عالحاجات ديه
ردت عليا وقالت ماكنش ليك علاقة مع اي بنت .
قلتلها لا ماكنش عندي اي علاقة ولا بحياتي مسكت ايد بنت
ضحكت وقالتلي ودا برضو مش عذر مبرر عشان تتفرح عالحاجات ديه
أي رأيك نبقى صحاب قلتلها موافق
المهم بقينا صحاب وبقينا نخرج مع بعض للشغل ويوم من الأيام
كنا خالصين شغل بدري وصاحب الشغل قال لرشا نظفو الورشه وقفلو
نظفنا الورشه والبنات مشيو بقيت أنا ورشا لوحدنا قالتلي أعملنا شاي
قمت أعمل شاي وانا واقف قدام السخان حسيت بنفسها وهي واقفة
ورايا وحسيت بجسمها كان جسمها سخن أوي قالتلي
ماتخفش قفلت الباب بتاع الورشه وبدت تفرك كتافي
وتقولي سك عالشاي وبدت تشم شعري وتقولي عايزك تحضني
مسكت ايدي وخدتني عالطاوله بتاع الشغل هي كانت لابسه جيبه طويله
وبلوزه شالت الحجاب شكلها تغير أوي بقت حاجه تانيه قالتلي أحضني وحضنتها
ونزلنا بوس ببعض رفعت البلوزه والستيان وبديت أشرب العسل صدرها كان وسط مش كتير كبير بس جامد والحلمه كانت واقفة
وبديت أمص الحلمة وكان جسمها سخن وهي بدت تقول اه وانا نازل بوس ولحس
جيت مسكت الجيبه مارضيتش قالتلي لا اعمل زي مابقولك
فكت السوسته بتاع البنطلون ومسكت زبري وبدت تلعب
وبعدها رفعت الجيبه وقلتها مش هقرب على كسك ماتخفيش
خليتها تنام على ضهرها ودخلت زبري بين رجليها لتحت الكيلوت
حسيت الكيلوت بتاعها مبلول بديت افرك برجليها لحد ماستغميت وجبت ضهري على رجليها
وبعدها زقتني وقعدت فوق رجلي وبدت تفرك برجلي وهي رافعه الجيبه ولابسه الكيلوت
حسيت بكيلوتها المبلول وهي تفرك لحد ماهي ارتاحت ورجلي بقى مبلول بعدها رفعت البنطلون
قالتلي عارف العجله بتاع العربيه لما تبقى مليانه هوا وعايزه تنفيسه احنا زيها محتاجين التنفيسه ديه
بوسنا بعض وقالتي يالا روح اعمل شاي ..