دخول

عرض كامل الموضوع : إتحولت لست علشان الفلوس الجزء الثالث و الاخير


زوجة زوجتي
05-04-2020, 07:39 PM
روحت اتمشي** سمعت الصوت خارح من اوضتها و رحت هناك لقيت كريم بينيك فيها جامد كريم كان طوله 187 سنتي و كان ابيض و عنده عضو كبير ييجي 20 سنتي و فضل ينيك فيها و انا ببص عليهم من ورا الباب و واقفه مصدومه و فصلت اتفرج و شوفتها وهي بتمص و بتعمله كل حاجه* لحد ما حسيت انها لاحظت فجريت و مشيت تاني يوم الصبح عطت الخدامات اجازه وندهتلي دخلت الاوضه لقيت كريم نايم جنبها قالتلي ادخلي يا فاتن من النهارده دا سيدك كريم هييجي البيت كتير و عرفتني و قالتلي ان هو هيبقى المدير التنفيذي بتاع الشركه و هي رئيسه الشركه و* و قالتله دي فاتن حاليا و قالتله علشان مأخبيش عليك فاتن دي كانت جوزي هو بصلها* و اتصدم قالها جوزك ازاي ضحكت و قالتله قلبته ست علشان منفعش راجل و اهو عايش يخدمني انا و بناته و هو واقف مصدوم و انا واقفه و عنيا كلها دموع و قالتلي دا لسه الاخبار الحلوه ما انتهتش اصبري عليا يا فاتن يلا روحي حضريلنا فطار

عدت الايام و كل يوم بسمع صوتها هي و كريم من الاوضه و كان كريم فحل لدرجه انها اوقات كانت مش بتعرف تمشي من اللي بيعمله و كانت اوقات بتنده عليا انضفها و اغسلها بعد ما تخلص علشان تكسرني اكتر* واحده واحده كريم جي البيت و سكن معانا بقي بيروح الشغل معاها و يرجع معاها وكان كل ما يحتاج حاجه بينده عليا اعملها له و كل البنات اخدوا بالهم من دا
و في يوم جابت بناتي و كنت انا واقفه بحطلهم العصير و قالتلهم من النهارده تقولوله يا بابا كريم فاهمين يا بنات قالولها فاهمين يا مامي ولما سمعت كدا وقعت العصير قالتلي امشي يا فاتن اجري هاتي اي حاجه امسحي السجاده بسرعه و الا يومك مش هيعدي و جريت وانا كل شويه بتصدم من اللي بيحصلي بناتي ببعملوني زي الخدامه و بيقولوا لواحد غريب بابا


وفي يوم* جات من الشغل فرحانه و فضلت تنده يا امال يا سميره يا فاتن تعالوا سبنا شغلنا و طلعنا نجري و قالت عاوزاكم تقعدوا تزغرطوا* و خلتنا نزغرط و جابت لكل واحده مننا لبس جديد و قالت دي حلاوه الاخبار الحلوه يا بنات كل حاجه حلوه تحصلي هاجبلكم حاجات حلوه كمان* ادخلوا البسوا اللبس الجديد دا يلا بسرعه عاوزه اشوفكم فيه




و قالتلي يا فاتن تعالي عوزاكي و جابت ورق كدا مكنتش اعرف هو ورق ايه و ببص لقيتها جابت ورق زي ورق الطلاق* و قالتلي باركيلي رفعت قضيه علشان فريد مختفي و اتبلغ بغيابه و خصوصا انه مختفي من 6 سنين و بقت حره و اقدر اتجوز اللي انا عاوزاه و بكدا بقي اخر حاجه تربط بيني و بينها انتهت
و جابت* البنات و خليتهم يزغرطوا و جابت لكل واحده مننا خاتم دهب هديه*
وبعدها بيومين عرفتنا انها و كريم هيتجوزوا و عاوزانا ناخد بالنا من الشغل اكتر و كنت بحاول اخبي زعلي بس مفيش اي حاجه بأيدي
وجي يوم الفرح جابتلنا كوافير مخصوص لينا و لبستنا لبس حلو و لبستنا كلنا دريسات و بناتي لبسوا الفستان الأبيض زي مامتهم و خلت امال تقعد جنبهم و صحباتها طول الفرح يبصولي و يضحكوا
عدي شهور كتيره لدرجه اني نسيت حياتي القديمه و كل اللي فكراه ستي ايمان و جوزها كريم و بناتي اللي اوقات كانت اميره بتبعتهم ليا اسرح لهم شعرهم و اكنس اوضتهم بس كانوا بيعاملوني علي اني خدامه مش اكتر


عدي اسبوعين و اميره جابت اختبار حمل و اخدتني معاها الحمام و خلتني اعمله لها و طلعت حامل من كريم فضلت تقولي هحليلك بوقك يا فتون دا انتي اصلا قمر وشك حلو عليا يا بت



كل يوم كنت بحس باثاره اكتر و مكنتش عارفه اعمل ايه و كان باين عليا بقالي اكتر من ست سنين و انا ست لحد ما في يوم عرفت ان امال و سميره مش هييجوا* و انا قاعده في اوضتي* و لقيت اميره داخلي عندي الاوضه و قالتلي انا جايه اريحك يا فوفو عارفه جبتلك حاجه حلوه و لقيت البواب داخل وراها و قالتلي من يوم ما مراته مامت و هو محروم و انتي كمان من يوم ما جوزك مات فا انا حباه يريحك و قعدت علي كرسي و قالتله اعمل فيها اللي انت عاوزه ومسكني قلعني هدومي و كان طويل و* و جسمه عضلات و انا يدوب اعيط قلعني الهدوم و فضل ينيك فيا و يحط زبه في بوقي و* و هي بتتفرج و مبسوطه و بعدها قلعني الكلوت و شافت كسي قالتلي ايه دا يا فاتن دا حلو يبت و كمان منضفاه و دخل زبه في كسي و فضل ينيك فيا لحد ما جابهم جوايا و سابني و مشي و قالتلي ريحتك اهو لما تبقي محتاجه قوليلي و انا هريحك يا فوفا و انا بعيط قولتلها حاضر يا ستي قالتلي شاطره اوي يا بت ريحي النهارده* و اجهزي علشان انتي جايه معايا بكرا نشتري هدوم قولتلها حاضر



تاني يوم و احنا في الطريق قالتلي اعذريه مراته ماتت و سابتله 3 بنات و ولد فخليتك تعملي خير فيه و* اهو ريحتك بدل ما انتي تعبانه كدا فسكت ف اتعصبت عليا قالتلي قولي شكرا يا ستي قولتلها شكرا يا ستي قالت جدعه ورحنا محل اندر وير و اخترتلي برا و قالتلي دي ليكي و فضلت و اقفه و اشترت كل حاجه عاوزاها و مشينا
و عدت ايام و كل يوم او اتنين البواب ييجي ينكني و كل ما يخرج اميره تضحك و تقولي اتبسطي ووفضلت كدا لحد مافي يوم قالتلي انا قررت اجوزك قولتلها ايه قالتلي ايوه الوحده مننا محتاجه راجل يحميها وانتي سبتي رجولتك من زمان ف انا علشان ستك قررت اجوزك من احمد البواب اهو ع الاقل تخدمي و لاده وتخلى بالك منه و و يبقي ليكي بيتك و لو عاوزه تشتغلي عندي مفيش اي مشكله بس اهم حاجه استرك و لو وافقتي هخليكي تقعدي مع بناتك تخدي بالك منهم و تخدميهم* قولتي ايه يا عروسه و لا بقولك انا معتبراكي موافقه** و خلاص من بكره تجهزي نفسك و هخلي البنات يجهزوكي علشان عريسك و بيتك الجديد و اول اليوم جابولي عبايه و طرحه حمره و سميره وامال حطولي حنه و اخر اليوم جابت مؤذون و جوزتني من أحمد البواب ورحت عيشت معاه في بيته و بقيت اصحي الصبح اعمل الاكل لولاده و بعدها اروح الفيلا عند ستي اميره* و بناتي و اخوهم ابن كريم اللي بقيت ملزمه بتربيتهم وخدمتهم و عشت جنبهم لحد الاخر** النهايه

ضيف
05-05-2020, 02:19 AM
يالهوي يخربيت كدا

سحر العشق
05-05-2020, 07:45 PM
قصه وحشه اووووى ولا سكس ولا اثاره وملهاش علاقه بالقسم حاجه دراما بائسة ملهاش لزمه

ساركان اوزغون
05-05-2020, 11:09 PM
وانتا ليه مكنتش تجيب موس او تتعامل مع اي بلطجي عشان يديك مطوه وروح تطلع مياتين امهم ؟ ليه مش بتحط سم في الاكل مثلاً ؟ ليه مش بتروح تاخد حقك منها ؟ + انا لو حصل فيا كدا كنت طلقتها م الاول من غير تفكير + كسمها خليك راجل من جواك وروح اقتل مياتين ابوها ! هي وكريم !!!

sexytg
05-06-2020, 05:20 AM
حبيت القصه علشان بحب النوع ده من القصص 😍😍
بس ي ريت يبقى فيها وصف للسكس

سالب.سوداني
05-06-2020, 06:55 AM
قصه فارغه ملهاش معني

العنتيل...
05-06-2020, 07:07 AM
قصه فارغه ملهاش معني

لا وكملن مش واقعيه

زوجة زوجتي
05-06-2020, 03:38 PM
قصه فارغه ملهاش معنيطب ايه اللي انت عاوزني اغيره بعد كدا
ب

sexytg
05-07-2020, 02:54 AM
متغيرش حاجه حلوة الفكرة والخيال يزيد الاثارة في القصص بس ناقصك تفاصيل زيادة

زوجة زوجتي
05-09-2020, 02:11 AM
متغيرش حاجه حلوة الفكرة والخيال يزيد الاثارة في القصص بس ناقصك تفاصيل زيادةميرسي اوي ♥️

سالب مريم الكيو
05-20-2020, 08:56 AM
قصه حلوه جدا و منتظر قصه جديده بأحداث تانيه



قصة لواط مسن وصبي site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-81728.htmlكرونيك معلمة ممحونةمسترس تشخ قصة/archive/index.php/t-95421.html/archive/index.php/t-494596-p-13.html/archive/index.php/t-7030.html/archive/index.php/t-142701.html/archive/index.php/t-473537.htmlقصص نيك وأشتهى محارم يمنيه قصص سكس محارم وهي نايمة/archive/index.php/t-139244.html/archive/index.php/t-583168.htmlقصص محارم انا وعمتي site:rusmillion.ruقصص سكس اتناك امام زوجي/archive/index.php/t-588190.html/archive/index.php/t-308970.html/archive/index.php/f-11-p-41.htmlطيزى كبرت من كثرة النيك/archive/index.php/t-466665.htmlنكت اختي العذرا/archive/index.php/t-230165.htmlانا ديوث مرتي و نياكها عديلي/archive/index.php/t-73794.htmlقصص نيك عجوز مع القات site:rusmillion.ruقصص سكس اناواختي بسبب قطع الكهرباء.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-541208.html/archive/index.php/t-426258.htmlقصص سكس اول مره حاولت انيك طير مراتي/archive/index.php/t-340312.htmlقصص نيك تونسيةمدام سهام سكس ارشيف مكتملة السلسلة الثانيه قصص سكس كيف عرفت زوجتي بتتناكقصص سكس في المكتبقصص خليجية محارمقصص سكس محارم عربي شم الكيلوت site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-233562.htmlحكاية نيك تونسية site:rusmillion.ruمتسلسله نيك الثنتين في البيت/archive/index.php/t-438237.html/archive/index.php/t-581628.htmlقصص سكس السواق والزنجي فشخوني.com/archive/index.php/t-400975.html/archive/index.php/t-79590.html/archive/index.php/t-220142.htmlقصص نيك منقبه فوق السطحقصص محارم سكس اجزاء طويله ابني زبه عملاق طوله 30 سم.comقصص نيك دكتورة امام زوجتيقصص نيك خليجيقصص سكس نيك اختي في اسكندريه.comقصص سكس محارم في البواخرقصص سكس عمي النياك.com site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-281506.htmlقصص sex وسع طيزي/archive/index.php/t-114225.htmlكيف تنيك اختك site:rusmillion.ruقصة سكس متكامله مع اخت زوجتهقصص ناكنى خطيبىقصص نيك دكتورة امام زوجتيقصص سكس المحارم اختي الكبيرة/archive/index.php/t-540560.htmlقصص سكس صديقته/archive/index.php/t-438579.html/archive/index.php/t-544171.htmlتحب نيك الطيز قصص سكسقصص عمو سكس شواذ site:rusmillion.ruقصص نيك الأخت وهي نايمه/archive/index.php/t-32986.htmlقصص سكس ديوث زوجات يمنيقصص جنس  اخي كذا لصق نفسه في مكوتي بدويقصص جنسيه مع خالتي و بناتهاقصة ولد ينيكو بلقوه/archive/index.php/t-320490.html