sTunTman
05-08-2018, 11:49 AM
الجزء الأول :
انا عادل ولد بنوتي ابيض وطري وناعم عندما كان عمري 14 سنة كنا عند خالي عشان فرح ابنه الكبير وكنت بلعب انا وبنت
خالي هبة فوق علي سطوح منزلهم هي كان عمرها 11 سنة بس رغم دة كانت جسمها قوي ومعضم زي الحديد اتفقت معاها نلعب لعبة ولو كسبت هديها 20 جنيه وهي وافقت علي طول ، خدتها ووقفنا جمب سور في مكان متداري علي السطح وقمت قالع بنطلوني هي احرجت قلتلها متخفيش دي لعبىة قولتلها مصي البتاع ده اقصد زوبري ، كأنك بتمصي مصاصة ، كانت مترددة بس اتحايلت عليها واغرتها بالفلوس بعدها قعدت علي ركبها وقعدت تمص في زوبري زي المصاصة وتلحس وتبوس بعدها بشوية قلتلها حطي صباعك ورا قالتلي لا ومردتش قمت وطيت ابوس في رجليها واترجاها حسيت ساعتها بالذل والأحراج واني موطي تحت رجل بنت اصغر مني وبذل نفسي ليها قالتلي مش هعمل كدة الا لو عطتني 50 جنيه وافقت طبعا ونزبت سرقت فلوس من شنطة امي وطلعت عطيتها الفلوس ، بعدها حطت صبعها في طيزي وفضلت تلعب وخلتها تتف في طيزي كتير وفضلت تلعب وتبعبص فيا بعدها بشوية دخلت علينا وشافتنا جارتهم صحبتها اسمها ايمان بنت عندها 15 سنة سمرة وتخينة اوي وطويلة مكنتش مصدقة الشفته وانا قمت بسرعة البس بنطلوني قامت مسكى هبة من شعرها وضرباها بالفلم قالتلها روحي ياوثخة اقفي علي باب السطح لو حد جه قوليلي والا هفضحك ، وقامت ايمان مقربة مني جدا وقالتلي لو سمعت صوت هفضحك بيساني بعنف وفضلت تبوس وتلحس وتمص في شفايفي وانا كنت سايح ومش قدها ولحست رقبتي ومصتها وبعد شوية لحست واكلت باطي الابيض الناعم وبعد شوية لما لاقتني مش قادر اقف علي رجلي قامت شيلاني ورفعتني وفضلت تبوس فيا وهي شيلاني كاني عيل صغير وبعدها بشوية جتلي رعشة تقريبا نزلت بعدها قامت سبتني ونزلت بعدها رجعت بنت خالي هبة وقالتلي هي عملت فيك ايه حكيتلها الحصل قالتلي يبقي مش هتقول لحد علي الشفته وقمنا نزلنا قعدنا تحت
انا عادل ولد بنوتي ابيض وطري وناعم عندما كان عمري 14 سنة كنا عند خالي عشان فرح ابنه الكبير وكنت بلعب انا وبنت
خالي هبة فوق علي سطوح منزلهم هي كان عمرها 11 سنة بس رغم دة كانت جسمها قوي ومعضم زي الحديد اتفقت معاها نلعب لعبة ولو كسبت هديها 20 جنيه وهي وافقت علي طول ، خدتها ووقفنا جمب سور في مكان متداري علي السطح وقمت قالع بنطلوني هي احرجت قلتلها متخفيش دي لعبىة قولتلها مصي البتاع ده اقصد زوبري ، كأنك بتمصي مصاصة ، كانت مترددة بس اتحايلت عليها واغرتها بالفلوس بعدها قعدت علي ركبها وقعدت تمص في زوبري زي المصاصة وتلحس وتبوس بعدها بشوية قلتلها حطي صباعك ورا قالتلي لا ومردتش قمت وطيت ابوس في رجليها واترجاها حسيت ساعتها بالذل والأحراج واني موطي تحت رجل بنت اصغر مني وبذل نفسي ليها قالتلي مش هعمل كدة الا لو عطتني 50 جنيه وافقت طبعا ونزبت سرقت فلوس من شنطة امي وطلعت عطيتها الفلوس ، بعدها حطت صبعها في طيزي وفضلت تلعب وخلتها تتف في طيزي كتير وفضلت تلعب وتبعبص فيا بعدها بشوية دخلت علينا وشافتنا جارتهم صحبتها اسمها ايمان بنت عندها 15 سنة سمرة وتخينة اوي وطويلة مكنتش مصدقة الشفته وانا قمت بسرعة البس بنطلوني قامت مسكى هبة من شعرها وضرباها بالفلم قالتلها روحي ياوثخة اقفي علي باب السطح لو حد جه قوليلي والا هفضحك ، وقامت ايمان مقربة مني جدا وقالتلي لو سمعت صوت هفضحك بيساني بعنف وفضلت تبوس وتلحس وتمص في شفايفي وانا كنت سايح ومش قدها ولحست رقبتي ومصتها وبعد شوية لحست واكلت باطي الابيض الناعم وبعد شوية لما لاقتني مش قادر اقف علي رجلي قامت شيلاني ورفعتني وفضلت تبوس فيا وهي شيلاني كاني عيل صغير وبعدها بشوية جتلي رعشة تقريبا نزلت بعدها قامت سبتني ونزلت بعدها رجعت بنت خالي هبة وقالتلي هي عملت فيك ايه حكيتلها الحصل قالتلي يبقي مش هتقول لحد علي الشفته وقمنا نزلنا قعدنا تحت