دخول

عرض كامل الموضوع : متسلسلة قصتي مع فادي ابن خالتي و كيف تزوجته .. حتى الجزء الثالث 31/7/2018


عشوائي
07-19-2018, 03:43 PM
انا سامر شاب لبناني عندي 29 سنه طويل حنطي البشرة جسمي رياضي تبدأ احداث القصة في صيف 2006 كان وقتها عندي 17 سنه و كنت عايش مع بابا و ماما في قرية علي الحدود الشرقية للبنان طلبت من بابا ان أقضي الصيف عند خالتي عليا حيث كانت تعيش في مدينة صور الساحلية وافق بابا و سافرت هناك بعد ما ماما اتصلت بخالتي و طلبت منها تدير بالها مني وصلت عند خالتي و كانت تعيش مع زوجها نصري كان وقتها عنده 42 سنه وهو صاحب سوبر ماركت كبير و طبعا خالتي عندها 35 سنه ربة منزل و كانت بيضاء وجميلة جدا عشان أوصفها يمكن معرفش يديها حقها هي كانت شديدة الشبه بالنجمة الأمريكية كيت ونسلت بس شعرها اسمر غامق وعيونها خضراء و بزازها و طيزها أكبر شوية طبعا عارفين الجسم العربي و جماله و بنتها نور كان وقتها عندها 12 سنين و كان واضح انها هتكون نسخة من مامتها و ابنها فادي كان عنده 14 سنه كان شديد الشبه بأمه بس عيونه عسلي رحبت خالتي بيا و اسرتها و قالت لي انت هتقعد مع فادي في الأوضه بعد العشاء و السهرة دخلت مع فادي عشان ننام و كان فيه سرير واحد هننام عليه مع بعض خلعت ثيابي كلها ماعدا البوكسر و فردت جسمي علي السرير بس فادي قعد علي الكمبيوتر و فتح النت طبعا انا كنت مش عارف حاجة في الكمبيوتر و النت عشان انا عايش في الريف قعد فادي يتصفح شوية في المواقع و انا نمت من ارهاق السفر لما نمت فتح فادي مواقع السكس و قعد يتفرج فوقت من النوم عشان اشرب كان فادي سارح مع النت و مش واخد باله مني لاقيته فاتح موقع شواذ قلت لنفسي معقول يكون فادي شاذ بس هل هو موجب ولا سالب طبعا كنت عارف شوية عن السكس من الأفلام اللي كنت اشاهدها علي الفيديو عند أصحابي قعد شوية اتفرج عليه و نمت من غير ما يعرف اني صحيت بس لصقت ضهري في الجدار و وجهي ناحيته و قلت لنفسي يمكن يكون الولد موجب و يستغل اني مرهق من السفر و نايم و يحلب علي طيزي و يفضحني بين اصحابه انه ناك واحد ريفي نمت فوقت الصبح كان هو نايم و لاصق طيزه في زبي اللي كان وافق زي عادته كل يوم الصبح و طيزه منظرها يجنن في الشورت بيضه و طرية حطيت ايدي علي فخده و حسست عليها حسيت انه صاحي بس عامل نايم لصقت جسمي فيه اكتر و زبي رشق بين فلقاته و بوسته من رقبته قال اهه مكتومة بس سمعت صوت خالتي في الصالة خوفت تشوفني قمت دخلت الحمام أخدت دش و طلعت لاقيت خالتي في المطبخ بس كانت لابسه عباية بيتي خفيفة حمراء بس واضح أنها علي اللحم عشان كانت مبينه كل تقاسيم جسمها من طياز و بزاز و حلماتها نافره زبي وقف في الحال جريت علي الأوضة عشان متشوفش زبي و قلت لنفسي شكل خالتي هايجه هي و عيلتها كلها بعد شويه جات خالتي تفوقنا أنا و فادي و قالت يلا يا ولاد الأكل علي السفرة فاق فادي من النوم وروحنا علي السفرة أكلنا بس عيني منزلتش من علي بزاز خالي و هي لاحظت قالت لي بص يا سامر يا حبيبي احنا هنا مش في الريف زي عندكم و كمان هنا مصيف و بحر يعني هتشوف حاجات كتير غير اللي عندكم انا انكسفت و بصيت في الأرض بعد الأكل لبست و خرجت مع فادي للبحر و هناك غيرنا و لبسنا مايوه و نزلنا البحر بس هو كان كل شوية يلمس زبي بطيزه بحجة انه بيلعب في الميه انا هجت و زبي وقف سبحت بعيد عن الناس لاقيته سبح ورايا و بعيد عن الناس قلت له مالك فيه شو و شو اللي انت بتعمله ده قال لي بصراحه انا نفسي في زبك قلت له ازاي هو انت سالب قال ايوه و مسك زبي تحت الميه و فركه قربت منه و بوسته في شفايفه قال تعالى نروح أي كابينه قلت له لا حد يدخل علينا و نتفضح خلينا في البيت أحسن قال ماشي و حط شفايفه علي شفايفي وباسني بوسة طويلة و انا حضنته و حطيت صباعي في طيزه بس خفت حد ياخد باله و بعدت عنه روحنا علي البيت قرب المغرب خالتي كانت بره بس نور كانت هناك قال لي يلا قلت له اصبر لما يناموا قال مفيش حد غير نور قلت له ممكن تشوفنا و نتفضح قال انا طيزي مولعه بس امرك قعدنا نتفرج علي التلفزيون لحد ما خالتي جت بس كان باين عليها الإرهاق دخلت غيرت و لبست عباية زي بتاعة الصبح بس لونها اصفر و صدرها مفتوح مبين نصف بزازها و دخلت المطبخ تجهز العشاء وصل زوجها علي ميعاد العشاء بعد الأكل فادي دخل الأوضة و قال انا هقعد شوية علي الكمبيوتر تعالى يا سامر فهمت قصده قلت روح و انا جاي وراك خالي قالت انبسطت في البحر يا سامر قلت طبعا دي حاجه جميلة خالص و قعدنا نتكلم شوية لحد قرب نصف الليل خالتي قالت مش تقوم تنام قلت ماشي قالت يلا يا نصري ننام احنا كمان و انتي يا نور قومي نامي كل واحد دخل أوضته و أنا دخل عند فادي قالت اتأخرت ليه قلت له يابني اصبر لما يناموا قال ماشي اقعد اتفرج علي الفيلم ده علي ما اجهز نفسي دخل الحمام و انا قعدت اتفرج علي الفيلم علي الكمبيوتر و كان فيل شاب اسمر ينيك شاب ابيض فهمت انه عايز يغريني و انا كنت هايج من غير أفلام جه فاديو قفل الباب و قلع كل هدومه و فتح علبه في خزانته و طلع منها قميص نوم أحمر سكسي جدا و لبسه و نام علي بطنه علي السرير و قال ممحون تعالي يا زوجي مراتك نفسها فيك الليلة روحت قعدت جنبه علي السرير و حطيت ايدي علي ضهره احسس لحد ما وصلت لطيزه و هو يرفعها لفوق بس جسم كان ابيض و طري و الأجمل انه كان ناعم مفيش فيه ولا شعره كأنه جسم بنت قلت له انت جميل ولا أحسن بنت بس مش هنيكك غير لما أعرف انت وصلت لكده ازاي قال طيب نيكني و هحكيلك بعد ما نخلص انا والع قال لا احكي الأول و حطيت صباعي في طيزه قال أاااااه بص يا سامر الموضوع ده من سنتين رجعت من المدرسة بدري في يوم دخلت البيت سمعت صوت ماما بتقول أاااه أيييي زبك أحلي من زب معلمك بصيت لاقيت ماما نايمه علي ضهرها و سليم العامل اللي عند بابا في المحل راكب فوقها بينيكها و هي في قمت الهياج اتصدمت ان ماما بتخون بابا و مع العامل بتاعه صرخت فيهم و قلت انه هقول لبابا بس ماما جريت هي و سليم ومسكوني قبل ما أطلع بره البيت و قعدت تتوسل انها مش هتتكرر و انا مصمم سليم قال لها سيبيه انا هخليه يسكت قال ازاي قال انا هنيكه عشان لو قال لحد يبقي بيفضح نفسه قلت له خلاص مش هقول لحد بس مش تنيكني قال لا لازم انيكك عشان أضمن أنك تسكت ماما ترددت في الأول بس مكانش قدمها حل تاني مسكتنيمن ايدي و نيمتني علي بطني و هو قلعني البنطلون و الأندر و غرس زبه في طيزي و أنا اصرخ و هو عمال ينيك في طيزي لحد ما كب لبنه جوه طيزي و طلع زبه علي لبن و دم و فضلات من طيزي قال كده انت بقيت شرموطة ولو قلت حاج هقول للناس انك متناك قعد ابكي و ماما حضنتني و قالت انت اللي عملت كده في نفسك لو سكتت من الأول مكنش ناكك طلع سليم غسل زبه و حه قال لها يلا نكمل علشا انا تأخرت قالت يلا بس بسرعة ناكها قدامة و هو يشتمني و يقول شوفي أمك يا لبوة مين احلي هي ولا انتي وكب لبنه في كسها و قام مشي و من يومها كان كل فترة يطلب من أمي انه ينيكني و هي توافق و تخليه ينيكني لحد ما تعودت علي الزب و بقيت مقدرش استغنى عنه وبقيت اخلي صحابي ينيكوني ... كل الكلام ده و صباعي في طيزه بس كنت خلاص هجت و زبي هينفجر قلعت ملط و نمت عليه و حطيت زبي في طيزه دخل بسهولة لأنها كانت واسعة و قعدت انيكه ادخل و أطلع و ابوسه في رقبته و ضهره و هو يتمحن و يقول أااااه أااايييي بس قذفت بسرعه لأني كنت هايج و طيزه كانت سخنه مولعة زعل مني و قال انت قذفت بسرعه ليه كده قلت بس دي البداية عشان كنت مولع من كلامك شوية كده و زبي يقوم و هنيكك نيكه تحلم بيها قال انا مش هستني شوية انا هخليه يقوم زي العامود
قام من تحتي انا قعدت علي حرف السرير و شغل موسيقي رقص شرقي علي الكمبيوتر و قعد يرقص ولا اجدع رقاصة كأن دينا اللي بترقص وفعلا زبي وقف من رقصه و محنه مسكته من ايده قعدته علي رجلي و لفيت رقبته ابوسه في شفايفه بوسه طويلة ومص و عض و أحط لساني في فمه و هو يلحس لساني روحت ساحب القميص لفوق وزبي بقي علي فتحت طيزه قعد علي زبي ودخله كله في طيزه و فضل يقوم ويقعد و يقول أااااااه أايييي زبك حلو زبك يجنن نيكني قطعني انا متناكتك ان شرومطتك و يطلع و ينزل و انا حاضنه و أفرك بزازه نمت علي جنبي و زبي في طيزه و خدته في حضني انيك فيه و هو مستمتع وممحون و بعدها عدلته وضع الكلبه و نيكته بشده و هو بدأ يشخر و يقول طيزة مولعة نيك جامد أااااااااااه أااااااااااااااه أايييي و انا انيك اكتر من كلامه وطلعت زبي و نيمته علي ضهره و رفعت رجليه علي كتفي و ضربته علي طيزه الطرية و حطيت زبي انيكه ادخل و اطلع و هو يقول أااااااااااه أاااااه كان نفسي في نيكه زي دي من زمان انت راجلي من اليوم انا مراتك و تحت أمر و بعد ساعة من النيك قذفت لبني في طيزه ونمت علي صدره و قعدت ابوسه من شفايفه و هو يبوسني و يقول يااااااااااااه أول مره أحس بمتعة النيك كنت قبل كده بحس انه بيغتصبني بس المرة دي كان احساس مختلف قمت دخل الحمام خدت دش و هو قام بعد خد دش و جه لبس قميص تمني قلت له انت عنك قمصان كتير قال لا هم اتنين بس قلت له لبستهم لسليم قبل كده ولا حد من صاحبك قال لا انت اول واحد يشوفي لبسهم انت اشتريتهم و كنت البسهم واقفل علي نفسي و اشغل موسيقي و ارقص لحد ما تعلمت الرقص ولما انت وافقت تنيكني قلت لازم احسسك اني واحدة عشان اغريك أكتر بوسته و اخدته في حضني و نمنا قمت بدري فوقته وقلت له قوم غير القميص ده عشان لو حد دخل منتفضحش قال أمرك يا زوجي بس ليا طلب قلت شو قال جوه الأوضه كلمني اني بنت و انا اكلمك اني مراتك قلت ماشي قومي يلا غيري يا موزتي قال أمرك يا زوجي و قالم غير و لبس كات و شورت و جه نام في حضني تاني و بقينا كل يوم لما ندخل الأوضة يلبس قميص و أنيكه و الصبح يغير و يلبس عادي بس كنا بنتصرف عادي جدا عشان محدش يشك في حاجه
بعد شهر كانت خالتي و زوجها و ابنها وبنتها معزومين علي فرح بنت عمهم اخو نصري زوج خالتي في بيروت و كانوا هيقعدا هناك اسبوع بس فادي مرضيش يروح بحجة انه مايسبنيش لوحدي في البيت خالتي قالت سامر هيجي معانا قلت لا يا خالتي انا معرفش حد هناك خليني هنا مع فادي قالت براحتكم و مشوا و طبعا كانت فرصتنا طول الفترة دي كان فادي يلبس لبس مامته و كنا ننام في أوضة باباه و مامته و نيكته في كل مكان في الشقة في المطبخ و الحمام و الصالون و أوضة مامته بالليل و النهار و كنت اناديه فاديه و هو حابب كده و بيغنج و يتتدلل و يتمايص و كأننا عرسان في شهر العسل لحد ما بقت أخر ليلة و هيصبحوا يجوا قلت لنفسي انا زهقت من نيك فادي لية مانيكش خالتي و خصوصا اني كنت راقبتها و تأكدت من كلام فادي أنها تتناك من سليم مساعد زوجها في المحل في الليلة دي نيكت فادي بعنف و انا اتخيل اني انيك خالتي و خليته يسيب قميصها اللي كان لبسه علي السرير و هو عليه لبني و ريحة اللبن فايحه منه و لما جت و شافته كانت بتبص لي بصه غريبه بس أنا حبيت أاكد لها الفكرة و كنت أهزر مع فادي و أضربه علي طيزه و أقول له يا خول يا عرص قدامها و في ليلة قبل ما انيكه خليته يسيب الباب مفتوح و نيكته بعنف في الليلة دي و كنت عايز صوته يعلي عشان تسمع و فعلا سمعت و جت بصت علينا و قالت يا مصيبتي بعملوا شو بتعملوا قلت لها زي سليم سكتت مرضيتش سحبت الباب و طلعت و قالت بس وطوا صوتكم عشان نصري ميسمعش كملت نيك وعرفت اني كده كسرت عينها و قطعت أكثر من نصف الطريق لكسها

حابب اعرف رأيكم لأن الجزء الثاني فيه حاجات رائعة وكمان صورة خالتي و فادي



الصبح فوقت من النوم بكير روحت ع الحمام سمعت صوت في المطبخ عرفت أنها خالتي دخلت عليها كانت لابسه متل عادتها عبايه بيتي خفيفة مقسمة جسمها بس باين مافي تحتها اندر ولا سونتيان دخلت عليها و حضنتها من الخلف و رشقت زبي بين فلقاتها شهقت و لفت راسها لما لاقتني قالت شو بتعمل قلت ولا شو وبوستها تحت ودنها قالت اذا كنت مفكر اني عشان سيبتك تنيك ابني يبقي هسيبك تنيكني انت وهمان مديت يداي من تحت زراعها مسكت بزازها وقلت لا انا ماني وهمان انا فاهمك كويس انت قبحه و نفسك في النيك من أي واحد و انت مش لبستي أندر عشان نفسك في زبي قالت بس سكوت انت لازم تسافر عند مامتك و مش تيجي هنا تاني قلت مش قبل ما أنيكك قالت لا مش ممكن قلت خلاص هقول لعمي نصري علي حكايتك مع سليم قالت مافي شيء بيني و بين سليم هو بس ينيك فادي قلت طب ليه سكتي لما قلتلك اسمه و سبتيني انيك فادي لو كلامك صح كنتي فضحتيني سكتت مرديتش قلت أيوه كده انتي فهمتي الكلام يلا عايز انيكك قالت مش دلوقتي ممكن حد يفوق من النوم و يكشفنا قلت مش تخافي عم نصري أكيد راح المحل و فادي و نور مش بيفوقوا بكير .. طبعا كل ده و زبي راشق بين فلقتي طيزها سحبت نفسي لورا شوي و رفعت طرف العباية و ضغطت علي ضهرها وطت روحت بسرعة حاطت زبي في كسها من الخلف شهقت و قالت أاه و نزلت فيها نيك بسرعه لحد ما قذفت في كسها و هي تقول أاااااااااااااه أاااااااااااااااااااااه أيييييييي بعد ما خلصت مسحت زبي في العبايه و دخلت الحمام خدت شاور و طلعت كانت هي قاعده في الصالة علي الكنبه بصت لي و قالت خلاص كده ارتحت قلت لا دي نيكه سريعه مش تتحسب و كمان انا عايز انيكك انا بدل من سليم و بالمرة نكون ستر علي بعض و مفيش غريب يدخل بينا قالت انت جريء قوي يا سامر اتعلمت الكلام ده فين قلت هنا لما عرفت حكايتك انتي و فادي مع سليم قلت انا اولي و مفيش حد هيحس أو يشك في شيء احسن من سليم اللي ممكن يقول لأي حد ويفضحكم بصت في الأرض و قالت كلامك مقنع بس ازاي نبعد سليم بدون ما نخاف انه يفضحنا قلت سيبي الموضوع ده وأنا هلاقي له حل وقومي فوقي بنتك نفطر قبل نور ما تفوق استغربت و قالت مش عندي بنات غير نور قلت بنتك فادي قصدي فادية قالت هو انت خليته بنت قلت طبعا و كل يوم بتنام في حضني بقميص النوم حتي روحي فوقيها و شوفي بنفسك وسحبتها من ايدها دخلتها عليه كان نايم علي بطنه و القميص يدوب مغطي نصف طيزه راحت ضرباه علي طيزه بالكف فاق مزعور قالت له قومي يا شرموطة جوزك عايز يفطر قال لها شو فيه ماما قالت بص علي حالك افتكر انه نايم بالقميص قام يجري عايز يغير قلت له خلاص هي عرفت و كمان مش هي شافتنا بالليل قال عندك حق حبيت اكسره قدامه روحت ضاربها علي طيزها و قلت و هي كمان بقيت ضرتك قال كيف قلت لسه واكله زبي بكسها في المطبخ قالت عيب يا سامر مش قدامه قلت لا لازم يعرف و من اليوم مش عايز اشوفكم غير بقمصان النوم و عشان اي حد عايز انيكه فيكم يكون جاهز قالت بس نور قلت انت عادي بس هو طول ما نور في البيت يلبس بيجامه أو يقعد بالقميص في الأوضة و لما تخرج تلعب أو تروح أي مكان يلبس القميص و يخرج في البيت عادي قال أمر ياراجل البيت روحت ضاربهم علي طيازهم و قلت يلا نفطر كده قبل نور ما تفوق طلعنا فطرنا و ضحكنا و بعدها قامت لبست قميص بس مش فاضح قوي عشان نور لما تفوق مش تحس بحاجة و فادي قام لبس بيجامه و قعدنا علي كده كام يوم بالنها انيك خالتي و بالليل أنيك فادي و في يوم جاتني فكرة أكسر عين سليم كان عمي نصري مسافر و هيغيب كام يوم طلبت من خالتي عليا تجيب سليم بحجة انه هينيكها و كانت الخطه انه لما يكون قالع و بينيكها أدخل عليه بدون ما يحس و انيكه و يكون فادي بيصور بالموبايل انتظرنا نور لما خرجت تلعب و نفذنا الخطه جيد جدا و لما كان سليم منهمك في النيك دهنت زبي كريم عشان ينزلق بسهولة في طيزه و دخلت عليه بدون ما يحس و غرست زبي في طيزه و هو يصرخ و يقول مين ده قامت خالت من تحته و ضربته بالقلم و قالت ده اللي هيخليك قبحة يا منيوك و نزلت نيك في طيزه لمدة نصف ساعة و هو بعد الصراخ صار يتمحن و يقول أااااه كمان نيك أاااااااااااااه أاااااااااااه و قمت من عليه و قذفت علي وجهه و قلت له شايف الموبايل ده صور كل شيء لو شوفتك هنا تاني أو عرفت أنك تكلمت بكلمة واحده عني خالتي أو فادي هأنشره علي النت و أوزعه علي الشباب و أفضحك قال خلاص من اليوم مش هتشوف وجهي تان و هرب بعيد عن المدينه و في الليلة دي نمت مع خالتي و فادي علي سرير واحد و نيكتهم الإثنين و كانت ليلة حمراء لا تنسى ..... قضيت الصيف كله عندهم و رجعت علي قريتي عند بابا و ماما بس كانوا زعلانين أني هسيبهم بعد ما تعودوا علي زبي قلت لهم متعوا بعض لحد الصيف الجاي بس مش عايز حد غريب يدخل بينكم لأن سليم عرفنا نخلص منه مين عارف لو حد تاني كان عمل ايه اقتنعوا بالكلام و سلمت عليهم و علي نور و عمي نصري و سافرت بس فيه حاجه غريبه حصلت كانت شاغلة تفكيري و هي و انا بسلم علي نور حضنتها حضن أخوي بس حسيت ان بزازها كبرت و كانت في حجم الليمونه قررت الصيف الجاي يكون فرصتي للحصول علي نور طبعا بمساعدة خالتي و فادي اللي مش بيكسروا لي كلمه
الفصل ده صغير شوية بس مش هتأخر بالفصل الثالث
الفصل الثالث
بعد ما سافرت لقريتي في نهاية الصيف قضيت الشتاء كله أفكر شو اعمل شان انيك نور و كان فادي كل فترة يتصل و يطلب مني اروح شان نيكه بس انا كنت مشغول في دراستي خصوصا انها اخر عام دراسي لي لكن في العام الدراسي حصل شيء غير متوقع خلاني روح هناك و هو ان عمي نصري مات في حادث أثناء واحده من سفرياته و هو يجيب بضاعه للمحل ... روحت مع ماما و بابا نحضر العزاء و قعدت بعدهم كام يوم بحجة مساعدة فادي في ادارة المحل لحين يجد عامل بس الحقيقه كانت طيز فادي و كس خالتي وحشوني ... نيكت فادي و خالتي بس مش كتير عشان نور كانت بالبيت و مكنتش اعرف انيك خالتي غير أخر الليل بعد نور ما تنام لكن فادي كان نيكه سهل أنا شباب و بننام في نفس الأوضه و لما رجعت قريتنا في يوم اتصلت بخالتي أطمن عليها قالت انها ممحونه كتير ع زبي بس هي مسويه لي مفاجأة مع فادي بس مش روح هناك قبل الصيف قلت ماشي بس انت كده شغلتيني قالت خليك مشغول للصيف في الصيف بعد نهاية الدراسه اتصلت بخالتي و خبرتها اني جاي عندهم بكير وصلت هناك وخبطت علي الباب فتحت خالتي وكانت لابسه متل عادتها عبايه بيتي خفيفه تظهر أكثر ما تخفي رحبت بيا و حضنتني و لصقت جسمها في جسمي و انا زبي كان واقف من كتر التفكير فيها هي و فادي رشق زبي في اعلي كسها وحطيت صباعي في طيزها و بوستها في شفايفها قالت طول بالك قلت مش قادر فينه فادي و نور قالت نور سافرت عند عمها بكير وهتقعد هناك كام يوم و غمزتلي عرفت انها وزعتها و فادي في أوضته مكسوف يقابلك سحبتها من ايدها لعند اوضتها قالت شو فيك رايح وين قلت مش قادر بدي نيكك قالت مش تشوف المفاجأة الأول قلت بعد ما نيكك ضحكت و قالت براحتك رفعت العباية لاقيتها علي اللحم مسكت بزازها رضعتهم و بوستهم وهي تتمحن و نزلت ترضع زبي وتمصه وتقول زبك وحشني من اليوم مافي سفر انت هتعيش هنا و تكون رجال البيت بعد عمك نصري احنا ثلاث حريم بون رجال ضحكت و قلت ثلاث ليش وين فادي قالت كيف يكون رجال و هو يلبس قمصان نوم ضحكت و قلت عندك حق من اليوم ما راح فوتكم و نيمتها علي السرير و دفعت زبي في كسها و قعدت انيك فيها لمدة نصف ساعة و هي تقول أاااااااه أااااااااه أييييييي فوتو كله قطع كسي يا رجالي يا حبيبي لين قذفت في كسها و هي حضنتني و تقول أاااااااااااااااااااه أااااااااااااااااااه .... نمت عليها ابوس شفايفها سمعت صوت متل فادي بس رقيق بيقول انا زعلانه منك كده تنيك القحبه و تسيبيني علي نار بصيت لقيت فادي بس شكله متغير شويه كان شعره طويل لعند كتفه و عامل مايك أب و كان لابس قميص نوم شفاف و فوقه روب شفاف بس كان واضح ان بزازه اكبر من الطبيعي كانوا بارزين اكتر وجسمه صاير طري أكتر قلت له شو فيك ايش صار لك صرت متل البنات و بزازك عميكبروا ابتسم و بص في الأرض بخجل ردت خالتي و قالت هي دي المفاجأة ..... بعد موت نصري و انت سافرت طلبت منه انه يصير رجال طبيعي من شان يكون رجال البيت بس هو قال انه حابب حاله هيك و انه كمان بدو انك تتزوجه قلت له كيف يتزوجك و انت ولد متله قال مش عارف و هنيك جاتني فكرة و قررنا انه يتناول عقاقيرأنوثة من شان تنمي هرمونات الأنوثه في جسمه و كمان كنت اعمل له مساج من شان فك العضلات و هو صار هيك بس لسه هو هيستمر في تناول العقاقير لين يكبر بزازه و يصيروا متلي و كمان شعره يكبر و يصير متل شعر البنات و بعدها يكون بنت بس بزب قلت لها من وين جاتك هاي الفكرة قالت من النت و مواقع الليدي بوي قلت وايش هي مواقع الليدي بوي ( طبعا ما كنت أعرفها لأني أعيش بقرية و ما في نت ) قالت هي مواقع جنس شباب مخنثين بزب متل الولاد و بزاز كبيرة متل البنات قلت هو هيك صاير أحلا بس فيه سؤال قالت شو قلت نور شو رأيها بالموضوع قالت عادي هي ما بتعرف شيء عن هاي الموضوع قلت كيف مش هي تشوف شكله هيك قالت لا هو قدامها بيلبس لبس ما يبين بزازه و الشعر عنا بالمدينه فيه شباب كتير بشعر طويل يعني هي ما عرفت شيء و لا شكت بشء للأن بس لين تعرف يكون فيه حل ... هجمت علي فادي و شيلته رميته علي السرير ومسكت بزازه ابوس فيهم و أعضهم و هو يتمحن و يغنج و يقول ااااااااااه أااااه و قام قلع الروب و نزل عند زبي يمصه قلت له وكمان تعلمت المص قال ماما علمتني بس كان بيمص أحسن من مامته قلت له بس انت تمص أحسن منها ضحكت و قالت التلميذ دايما يتفوق علي الاستاذ قعد يمص ربع ساعة لين زبي وقف زي العامود نيمته علي ضهره و حطيت زبي بطيزه و نيكته بقوة واعصر بزازه بايدي و هو يصرخ و يقول أااااااه أااااااااااااااااااااه بالراحة انت عنيف اليوم قلت شكلك يهيجني أكثر لما أشوف بزازك نمت عليه أبوسه و زبي في طيزه و انيك فيه لمدة ساعة الا ربع لين قذفت في طيزة و قلت له من اليوم انت فادية قمنا روحنا الحمام أخدنا دش مع بعض و طلعنا ان لبست البوكسر فقط و هما لبسوا قمصان نوم بدون سونتيا ولا اندر و استمرينا هيك انيك فيهم بالليل و النهار و ادعك بزاز فادي طول اليوم و خالتي كانت تدهن بزاز فادي كريم ضد الإلتهابات لأنه صاروا حمر من الدعك فيهم بعد اسبوع نور جاءت و رجع فادي يلبس لبس ولاد بس كان حاسس بزازه ما تستحمل و عيشت معاهم ع طول بالنهار انزل المحل مكان ابوهم و بالليل أنيك فادي و خالتي بعد كام شهر ظهرت بزاز فادي و كان لازم نور تعرف و أمها خبرتها انه صار هيك طبيعي و أقنعتها انه فيه ناس هيك يتولدوا ولاد بس لين يكبروا يصير لهم بزاز و ده مرض و ليس له علاج غي انه يتحول بنت بس احنا مش هنعمل له عمليه عشان الفضيحه و طبعا نور اقتنعت بالكلام و طلبت منه ما يخرج من البيت فرح فادي وصار يلبس لبس بنات و استمرينا هيك وبعد سنه حصلت مفاجأة غيرت الحال أنه نور فاقت بالليل و شافتني أنيك فادي و صرخت و نادت مامتها و طبعا مامتها عملت متفاجأه و أنا قلت ان حصل هيك غصب عني هو طلب مني أريحه و صعب عليا لأنه بنت بس ما في حدا ممكن يتزوجه وطبعا نور اقتنعت كالعادة و طلبت مني أريحه وقت ما يطلب و بهيك صرت نيك فادي اللي صار فادية من ها الحين وقت ما أحب و ممكن بعبصه أمام نور كمان و هنا وصلت لخطة الوصول لنور و كانت انه خالتي تقنع نور أن فادية مش تقدر تستغني عن النيك متل أي واحدة و كمان مش ينفع حد ينيكه غيري من شان الفضيحة بس المشكلة انه انا صار عندي 20 سنه وعايز أتزوج و مش ينفع اتزوج عندهم لأن زوجتي هتعرف الحكاية و تفضح فادي و كمان مش ينفع أسيبهم أتزوج بعيد من شان فادي و كده مش فيه حل غير أنها تتزوجني و كده أكون زوجها هي فادي في نفس الوقت و مافي حد هيعرف حكاية فادي .. ترددت نور في البداية لكن بعد فترة وافقت بشرط اننا نعلن الخطوبة و ما نتزوج لين تخلص دراسه وافقت بس حصل تحول كبير من جانب نور أنها صارت تلبس لبس مغري امامي يظهر مفاتن جسمها و تلبس عبايات بيتي تظهر جسمها كله لدرجة انها كانت لما تنحني كنت أشوف بزازها كلهم و صارت تهزر معايا بطريقة سكسية غير الهزار المتحشم اللي كان بينا قبل الخطوبة و انا تجرأت و كنت امسك بزازها و اضربها علي طيزها امام امها و فادي و هي تقول عيب هيك اصبر و انت هتاخد كل شيء

عشوائي
07-19-2018, 03:48 PM
جميلة جدا و مثيرة

شاطى العطش
07-19-2018, 03:49 PM
بدايه جميله جدا

كلي نار
07-22-2018, 09:59 AM
حلوة ومتابع
اعجابي

امجداحمد
07-22-2018, 10:52 AM
قصة روعه أو هذا اسطورة مو قصة عاشت الايادي
وياريت الجزء الثاني بسرعه بسرعة

Sami Tounsi
07-23-2018, 06:24 PM
اضافة الاجزاء الجديدة يتم على شكل رد في قصتك هذه ثم تعلمنا في هذا الموضوع الموحد و تطلب الدمج
//rusmillion.ru/aflmsexarab/showthread.php?t=362784

الصور الي انت رافعها موجوده في اكثر من موقع على النت انا نفسي ناشر عدد منها هنا انصحك باتباع المصداقيه مع القراء

magy shemeel
07-23-2018, 08:10 PM
القصة حلوة استمر يس الصور قديمة اوى وموجودة على النت بقالها فترة طويلة فياؤيت متقلش انها صور خالتك وقول انها تشبه صور خالتك زكمان الصور مش لواحدة بس
ماجى

شوفوني
07-23-2018, 08:54 PM
اولا تم حذف الصور لانها ليست واقعية من ناحية وكذلك لا داعي للصور في القصص فهي تضر ولا تنفع
لا تحاول تضليل القارئ بصور من النت بالقول هذه خالتك هذا الأسلوب يسئ لك والقصة وتفقد مصداقيتك مع القراء

التزم بالارشادات حول اضافة الأجزاء على شكل رد على الموضوع والتبليغ عن ذلك في موضوع التبليغات الخاص بقسم القصص

تحياتي

عشوائي
07-26-2018, 10:34 AM
الفصل الثالث
بعد ما سافرت لقريتي في نهاية الصيف قضيت الشتاء كله أفكر شو اعمل شان انيك نور و كان فادي كل فترة يتصل و يطلب مني اروح شان نيكه بس انا كنت مشغول في دراستي خصوصا انها اخر عام دراسي لي لكن في العام الدراسي حصل شيء غير متوقع خلاني روح هناك و هو ان عمي نصري مات في حادث أثناء واحده من سفرياته و هو يجيب بضاعه للمحل ... روحت مع ماما و بابا نحضر العزاء و قعدت بعدهم كام يوم بحجة مساعدة فادي في ادارة المحل لحين يجد عامل بس الحقيقه كانت طيز فادي و كس خالتي وحشوني ... نيكت فادي و خالتي بس مش كتير عشان نور كانت بالبيت و مكنتش اعرف انيك خالتي غير أخر الليل بعد نور ما تنام لكن فادي كان نيكه سهل أنا شباب و بننام في نفس الأوضه و لما رجعت قريتنا في يوم اتصلت بخالتي أطمن عليها قالت انها ممحونه كتير ع زبي بس هي مسويه لي مفاجأة مع فادي بس مش روح هناك قبل الصيف قلت ماشي بس انت كده شغلتيني قالت خليك مشغول للصيف في الصيف بعد نهاية الدراسه اتصلت بخالتي و خبرتها اني جاي عندهم بكير وصلت هناك وخبطت علي الباب فتحت خالتي وكانت لابسه متل عادتها عبايه بيتي خفيفه تظهر أكثر ما تخفي رحبت بيا و حضنتني و لصقت جسمها في جسمي و انا زبي كان واقف من كتر التفكير فيها هي و فادي رشق زبي في اعلي كسها وحطيت صباعي في طيزها و بوستها في شفايفها قالت طول بالك قلت مش قادر فينه فادي و نور قالت نور سافرت عند عمها بكير وهتقعد هناك كام يوم و غمزتلي عرفت انها وزعتها و فادي في أوضته مكسوف يقابلك سحبتها من ايدها لعند اوضتها قالت شو فيك رايح وين قلت مش قادر بدي نيكك قالت مش تشوف المفاجأة الأول قلت بعد ما نيكك ضحكت و قالت براحتك رفعت العباية لاقيتها علي اللحم مسكت بزازها رضعتهم و بوستهم وهي تتمحن و نزلت ترضع زبي وتمصه وتقول زبك وحشني من اليوم مافي سفر انت هتعيش هنا و تكون رجال البيت بعد عمك نصري احنا ثلاث حريم بون رجال ضحكت و قلت ثلاث ليش وين فادي قالت كيف يكون رجال و هو يلبس قمصان نوم ضحكت و قلت عندك حق من اليوم ما راح فوتكم و نيمتها علي السرير و دفعت زبي في كسها و قعدت انيك فيها لمدة نصف ساعة و هي تقول أاااااااه أااااااااه أييييييي فوتو كله قطع كسي يا رجالي يا حبيبي لين قذفت في كسها و هي حضنتني و تقول أاااااااااااااااااااه أااااااااااااااااااه .... نمت عليها ابوس شفايفها سمعت صوت متل فادي بس رقيق بيقول انا زعلانه منك كده تنيك القحبه و تسيبيني علي نار بصيت لقيت فادي بس شكله متغير شويه كان شعره طويل لعند كتفه و عامل مايك أب و كان لابس قميص نوم شفاف و فوقه روب شفاف بس كان واضح ان بزازه اكبر من الطبيعي كانوا بارزين اكتر وجسمه صاير طري أكتر قلت له شو فيك ايش صار لك صرت متل البنات و بزازك عميكبروا ابتسم و بص في الأرض بخجل ردت خالتي و قالت هي دي المفاجأة ..... بعد موت نصري و انت سافرت طلبت منه انه يصير رجال طبيعي من شان يكون رجال البيت بس هو قال انه حابب حاله هيك و انه كمان بدو انك تتزوجه قلت له كيف يتزوجك و انت ولد متله قال مش عارف و هنيك جاتني فكرة و قررنا انه يتناول عقاقيرأنوثة من شان تنمي هرمونات الأنوثه في جسمه و كمان كنت اعمل له مساج من شان فك العضلات و هو صار هيك بس لسه هو هيستمر في تناول العقاقير لين يكبر بزازه و يصيروا متلي و كمان شعره يكبر و يصير متل شعر البنات و بعدها يكون بنت بس بزب قلت لها من وين جاتك هاي الفكرة قالت من النت و مواقع الليدي بوي قلت وايش هي مواقع الليدي بوي ( طبعا ما كنت أعرفها لأني أعيش بقرية و ما في نت ) قالت هي مواقع جنس شباب مخنثين بزب متل الولاد و بزاز كبيرة متل البنات قلت هو هيك صاير أحلا بس فيه سؤال قالت شو قلت نور شو رأيها بالموضوع قالت عادي هي ما بتعرف شيء عن هاي الموضوع قلت كيف مش هي تشوف شكله هيك قالت لا هو قدامها بيلبس لبس ما يبين بزازه و الشعر عنا بالمدينه فيه شباب كتير بشعر طويل يعني هي ما عرفت شيء و لا شكت بشء للأن بس لين تعرف يكون فيه حل ... هجمت علي فادي و شيلته رميته علي السرير ومسكت بزازه ابوس فيهم و أعضهم و هو يتمحن و يغنج و يقول ااااااااااه أااااه و قام قلع الروب و نزل عند زبي يمصه قلت له وكمان تعلمت المص قال ماما علمتني بس كان بيمص أحسن من مامته قلت له بس انت تمص أحسن منها ضحكت و قالت التلميذ دايما يتفوق علي الاستاذ قعد يمص ربع ساعة لين زبي وقف زي العامود نيمته علي ضهره و حطيت زبي بطيزه و نيكته بقوة واعصر بزازه بايدي و هو يصرخ و يقول أااااااه أااااااااااااااااااااه بالراحة انت عنيف اليوم قلت شكلك يهيجني أكثر لما أشوف بزازك نمت عليه أبوسه و زبي في طيزه و انيك فيه لمدة ساعة الا ربع لين قذفت في طيزة و قلت له من اليوم انت فادية قمنا روحنا الحمام أخدنا دش مع بعض و طلعنا ان لبست البوكسر فقط و هما لبسوا قمصان نوم بدون سونتيا ولا اندر و استمرينا هيك انيك فيهم بالليل و النهار و ادعك بزاز فادي طول اليوم و خالتي كانت تدهن بزاز فادي كريم ضد الإلتهابات لأنه صاروا حمر من الدعك فيهم بعد اسبوع نور جاءت و رجع فادي يلبس لبس ولاد بس كان حاسس بزازه ما تستحمل و عيشت معاهم ع طول بالنهار انزل المحل مكان ابوهم و بالليل أنيك فادي و خالتي بعد كام شهر ظهرت بزاز فادي و كان لازم نور تعرف و أمها خبرتها انه صار هيك طبيعي و أقنعتها انه فيه ناس هيك يتولدوا ولاد بس لين يكبروا يصير لهم بزاز و ده مرض و ليس له علاج غي انه يتحول بنت بس احنا مش هنعمل له عمليه عشان الفضيحه و طبعا نور اقتنعت بالكلام و طلبت منه ما يخرج من البيت فرح فادي وصار يلبس لبس بنات و استمرينا هيك وبعد سنه حصلت مفاجأة غيرت الحال أنه نور فاقت بالليل و شافتني أنيك فادي و صرخت و نادت مامتها و طبعا مامتها عملت متفاجأه و أنا قلت ان حصل هيك غصب عني هو طلب مني أريحه و صعب عليا لأنه بنت بس ما في حدا ممكن يتزوجه وطبعا نور اقتنعت كالعادة و طلبت مني أريحه وقت ما يطلب و بهيك صرت نيك فادي اللي صار فادية من ها الحين وقت ما أحب و ممكن بعبصه أمام نور كمان و هنا وصلت لخطة الوصول لنور و كانت انه خالتي تقنع نور أن فادية مش تقدر تستغني عن النيك متل أي واحدة و كمان مش ينفع حد ينيكه غيري من شان الفضيحة بس المشكلة انه انا صار عندي 20 سنه وعايز أتزوج و مش ينفع اتزوج عندهم لأن زوجتي هتعرف الحكاية و تفضح فادي و كمان مش ينفع أسيبهم أتزوج بعيد من شان فادي و كده مش فيه حل غير أنها تتزوجني و كده أكون زوجها هي فادي في نفس الوقت و مافي حد هيعرف حكاية فادي .. ترددت نور في البداية لكن بعد فترة وافقت بشرط اننا نعلن الخطوبة و ما نتزوج لين تخلص دراسه وافقت بس حصل تحول كبير من جانب نور أنها صارت تلبس لبس مغري امامي يظهر مفاتن جسمها و تلبس عبايات بيتي تظهر جسمها كله لدرجة انها كانت لما تنحني كنت أشوف بزازها كلهم و صارت تهزر معايا بطريقة سكسية غير الهزار المتحشم اللي كان بينا قبل الخطوبة و انا تجرأت و كنت امسك بزازها و اضربها علي طيزها امام امها و فادي و هي تقول عيب هيك اصبر و انت هتاخد كل شيء

عشوائي
07-26-2018, 10:35 AM
الفصل الثالث
بعد ما سافرت لقريتي في نهاية الصيف قضيت الشتاء كله أفكر شو اعمل شان انيك نور و كان فادي كل فترة يتصل و يطلب مني اروح شان نيكه بس انا كنت مشغول في دراستي خصوصا انها اخر عام دراسي لي لكن في العام الدراسي حصل شيء غير متوقع خلاني روح هناك و هو ان عمي نصري مات في حادث أثناء واحده من سفرياته و هو يجيب بضاعه للمحل ... روحت مع ماما و بابا نحضر العزاء و قعدت بعدهم كام يوم بحجة مساعدة فادي في ادارة المحل لحين يجد عامل بس الحقيقه كانت طيز فادي و كس خالتي وحشوني ... نيكت فادي و خالتي بس مش كتير عشان نور كانت بالبيت و مكنتش اعرف انيك خالتي غير أخر الليل بعد نور ما تنام لكن فادي كان نيكه سهل أنا شباب و بننام في نفس الأوضه و لما رجعت قريتنا في يوم اتصلت بخالتي أطمن عليها قالت انها ممحونه كتير ع زبي بس هي مسويه لي مفاجأة مع فادي بس مش روح هناك قبل الصيف قلت ماشي بس انت كده شغلتيني قالت خليك مشغول للصيف في الصيف بعد نهاية الدراسه اتصلت بخالتي و خبرتها اني جاي عندهم بكير وصلت هناك وخبطت علي الباب فتحت خالتي وكانت لابسه متل عادتها عبايه بيتي خفيفه تظهر أكثر ما تخفي رحبت بيا و حضنتني و لصقت جسمها في جسمي و انا زبي كان واقف من كتر التفكير فيها هي و فادي رشق زبي في اعلي كسها وحطيت صباعي في طيزها و بوستها في شفايفها قالت طول بالك قلت مش قادر فينه فادي و نور قالت نور سافرت عند عمها بكير وهتقعد هناك كام يوم و غمزتلي عرفت انها وزعتها و فادي في أوضته مكسوف يقابلك سحبتها من ايدها لعند اوضتها قالت شو فيك رايح وين قلت مش قادر بدي نيكك قالت مش تشوف المفاجأة الأول قلت بعد ما نيكك ضحكت و قالت براحتك رفعت العباية لاقيتها علي اللحم مسكت بزازها رضعتهم و بوستهم وهي تتمحن و نزلت ترضع زبي وتمصه وتقول زبك وحشني من اليوم مافي سفر انت هتعيش هنا و تكون رجال البيت بعد عمك نصري احنا ثلاث حريم بون رجال ضحكت و قلت ثلاث ليش وين فادي قالت كيف يكون رجال و هو يلبس قمصان نوم ضحكت و قلت عندك حق من اليوم ما راح فوتكم و نيمتها علي السرير و دفعت زبي في كسها و قعدت انيك فيها لمدة نصف ساعة و هي تقول أاااااااه أااااااااه أييييييي فوتو كله قطع كسي يا رجالي يا حبيبي لين قذفت في كسها و هي حضنتني و تقول أاااااااااااااااااااه أااااااااااااااااااه .... نمت عليها ابوس شفايفها سمعت صوت متل فادي بس رقيق بيقول انا زعلانه منك كده تنيك القحبه و تسيبيني علي نار بصيت لقيت فادي بس شكله متغير شويه كان شعره طويل لعند كتفه و عامل مايك أب و كان لابس قميص نوم شفاف و فوقه روب شفاف بس كان واضح ان بزازه اكبر من الطبيعي كانوا بارزين اكتر وجسمه صاير طري أكتر قلت له شو فيك ايش صار لك صرت متل البنات و بزازك عميكبروا ابتسم و بص في الأرض بخجل ردت خالتي و قالت هي دي المفاجأة ..... بعد موت نصري و انت سافرت طلبت منه انه يصير رجال طبيعي من شان يكون رجال البيت بس هو قال انه حابب حاله هيك و انه كمان بدو انك تتزوجه قلت له كيف يتزوجك و انت ولد متله قال مش عارف و هنيك جاتني فكرة و قررنا انه يتناول عقاقيرأنوثة من شان تنمي هرمونات الأنوثه في جسمه و كمان كنت اعمل له مساج من شان فك العضلات و هو صار هيك بس لسه هو هيستمر في تناول العقاقير لين يكبر بزازه و يصيروا متلي و كمان شعره يكبر و يصير متل شعر البنات و بعدها يكون بنت بس بزب قلت لها من وين جاتك هاي الفكرة قالت من النت و مواقع الليدي بوي قلت وايش هي مواقع الليدي بوي ( طبعا ما كنت أعرفها لأني أعيش بقرية و ما في نت ) قالت هي مواقع جنس شباب مخنثين بزب متل الولاد و بزاز كبيرة متل البنات قلت هو هيك صاير أحلا بس فيه سؤال قالت شو قلت نور شو رأيها بالموضوع قالت عادي هي ما بتعرف شيء عن هاي الموضوع قلت كيف مش هي تشوف شكله هيك قالت لا هو قدامها بيلبس لبس ما يبين بزازه و الشعر عنا بالمدينه فيه شباب كتير بشعر طويل يعني هي ما عرفت شيء و لا شكت بشء للأن بس لين تعرف يكون فيه حل ... هجمت علي فادي و شيلته رميته علي السرير ومسكت بزازه ابوس فيهم و أعضهم و هو يتمحن و يغنج و يقول ااااااااااه أااااه و قام قلع الروب و نزل عند زبي يمصه قلت له وكمان تعلمت المص قال ماما علمتني بس كان بيمص أحسن من مامته قلت له بس انت تمص أحسن منها ضحكت و قالت التلميذ دايما يتفوق علي الاستاذ قعد يمص ربع ساعة لين زبي وقف زي العامود نيمته علي ضهره و حطيت زبي بطيزه و نيكته بقوة واعصر بزازه بايدي و هو يصرخ و يقول أااااااه أااااااااااااااااااااه بالراحة انت عنيف اليوم قلت شكلك يهيجني أكثر لما أشوف بزازك نمت عليه أبوسه و زبي في طيزه و انيك فيه لمدة ساعة الا ربع لين قذفت في طيزة و قلت له من اليوم انت فادية قمنا روحنا الحمام أخدنا دش مع بعض و طلعنا ان لبست البوكسر فقط و هما لبسوا قمصان نوم بدون سونتيا ولا اندر و استمرينا هيك انيك فيهم بالليل و النهار و ادعك بزاز فادي طول اليوم و خالتي كانت تدهن بزاز فادي كريم ضد الإلتهابات لأنه صاروا حمر من الدعك فيهم بعد اسبوع نور جاءت و رجع فادي يلبس لبس ولاد بس كان حاسس بزازه ما تستحمل و عيشت معاهم ع طول بالنهار انزل المحل مكان ابوهم و بالليل أنيك فادي و خالتي بعد كام شهر ظهرت بزاز فادي و كان لازم نور تعرف و أمها خبرتها انه صار هيك طبيعي و أقنعتها انه فيه ناس هيك يتولدوا ولاد بس لين يكبروا يصير لهم بزاز و ده مرض و ليس له علاج غي انه يتحول بنت بس احنا مش هنعمل له عمليه عشان الفضيحه و طبعا نور اقتنعت بالكلام و طلبت منه ما يخرج من البيت فرح فادي وصار يلبس لبس بنات و استمرينا هيك وبعد سنه حصلت مفاجأة غيرت الحال أنه نور فاقت بالليل و شافتني أنيك فادي و صرخت و نادت مامتها و طبعا مامتها عملت متفاجأه و أنا قلت ان حصل هيك غصب عني هو طلب مني أريحه و صعب عليا لأنه بنت بس ما في حدا ممكن يتزوجه وطبعا نور اقتنعت كالعادة و طلبت مني أريحه وقت ما يطلب و بهيك صرت نيك فادي اللي صار فادية من ها الحين وقت ما أحب و ممكن بعبصه أمام نور كمان و هنا وصلت لخطة الوصول لنور و كانت انه خالتي تقنع نور أن فادية مش تقدر تستغني عن النيك متل أي واحدة و كمان مش ينفع حد ينيكه غيري من شان الفضيحة بس المشكلة انه انا صار عندي 20 سنه وعايز أتزوج و مش ينفع اتزوج عندهم لأن زوجتي هتعرف الحكاية و تفضح فادي و كمان مش ينفع أسيبهم أتزوج بعيد من شان فادي و كده مش فيه حل غير أنها تتزوجني و كده أكون زوجها هي فادي في نفس الوقت و مافي حد هيعرف حكاية فادي .. ترددت نور في البداية لكن بعد فترة وافقت بشرط اننا نعلن الخطوبة و ما نتزوج لين تخلص دراسه وافقت بس حصل تحول كبير من جانب نور أنها صارت تلبس لبس مغري امامي يظهر مفاتن جسمها و تلبس عبايات بيتي تظهر جسمها كله لدرجة انها كانت لما تنحني كنت أشوف بزازها كلهم و صارت تهزر معايا بطريقة سكسية غير الهزار المتحشم اللي كان بينا قبل الخطوبة و انا تجرأت و كنت امسك بزازها و اضربها علي طيزها امام امها و فادي و هي تقول عيب هيك اصبر و انت هتاخد كل شيء

Sami Tounsi
07-31-2018, 03:04 PM
تم اضافة الجزء الثالث قرائة ممتعه للجميع ..

امجداحمد
08-01-2018, 07:33 PM
عاشت الايادي ياراقي قصة روعه
أستمر وبهيك سرعه حتى نستمر بالمتابعه
ننتظر الجزء الرابع على نار

ابوزب55
08-02-2018, 03:32 PM
قصة حلوووه وممتعة جدااا



قصص سكس نيك شقراء/archive/index.php/t-253753.htmlقصص سكس نار site:rusmillion.ruبنات عيلتنا قصص سكس site:rusmillion.ruقصص مص ونيك/archive/index.php/t-34362.html/archive/index.php/t-452723.htmlقصص نيك السودانية/archive/index.php/t-416505.htmlتحميل قصص سكس نسوانجي حكايات و روايات مصوره قصص جنس انا وامي وخالتي وعمتيقصص نيك بنت صحبى.com/archive/index.php/f-9-p-165.html/archive/index.php/t-234431.htmlقصص سكس مصسكس مصرية تركت زوجها نايم وطلعت تتناكقصص جنسيه امريكيهقصص سكس لواط جار باسم كيفه على الاخر متسلسل site:rusmillion.ruقصص نيك في الشغل/archive/index.php/t-240147.html/archive/index.php/t-512804.html/archive/index.php/t-222680.html/archive/index.php/t-397803.htmlينيك زوجة ابن عمه/archive/index.php/t-45688.html/archive/index.php/t-194689.htmlقصص سكسس لواط عمي فهد site:rusmillion.ruأبني الدكتور وطيزي قصص محارم مصريه/archive/index.php/t-303567.html/archive/index.php/t-188428.html/archive/index.php/t-169202.htmlقصص جنس انا والعائله والمحارم/archive/index.php/t-128693.html/archive/index.php/t-12091.htmlقصص سكس دياثه زوجتي نجلاء الشرموطه site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-283547.htmlقصص بعبصه ف الدرسقصص سكس البراذيل/archive/index.php/t-372420.html/archive/index.php/t-196026.htmlقصص سكس الاخت الشرموطه/archive/index.php/t-338810.html/archive/index.php/t-110012.html/archive/index.php/t-133357.htmlقصص جنس متعه سحاق يمني/archive/index.php/t-459394.html/archive/index.php/t-135819.htmlقصص سكس مميذقصص نيك الجارة/archive/index.php/t-492803.htmlقصص سكس مراتي و الزمانقصص نسوان تحكي كيف حبلت نيك محارم/archive/index.php/t-413173.html/archive/index.php/t-197751.htmlسكس مصري صحبها دحك علها وفضحه/archive/index.php/t-484333.htmlقصص سكس تذكره هيروينقصص سكس جنسيه ناك اخته بسبب حبه فياجرا.comالنسخه الكامله من فيلم نيك الطالبه الجامعيه المحجبه المصريه وعشيقها بمجموع ساعتين من التراثقصص سكس زوجة سحاق site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-420594.html/archive/index.php/t-458376.html/archive/index.php/t-397548.html/archive/index.php/t-500501.html/archive/index.php/t-516646.htmlقصص سحاق سكن الطالبات الأرشيف/archive/index.php/f-6-p-19.htmlقصص نيك تقشقصص سكس منوم بنت اختي.com/archive/index.php/t-277951.htmlقصص سكس محارم مع ماما و زوجة بابا site:rusmillion.ru/archive/index.php/t-319392.html/archive/index.php/t-463752.html