قارئة الفنجان
12-28-2018, 04:55 PM
في الاول احب اعرفكم بنفسي
فطومة 25 سنة بنوته زي العسل بحب اضحك اهزر جسمي مش هقولكم زي اغلب قصص فورتيكه وكرباج يس هقلك على قدر من الجمال
قصتي بدات في ثانوي كنت بنت يسيطة اووي محيطو كلو قريب مدرسة و البقال كلو حاجه مكنتش بخرج وصحابي زيرو مفيش
منكرش اني عندي صديقات ف الثانوية بس بعتبرهم زملاء مش اكتر ولا اقل
هتسالو نفسكم طب فين الحكاية
هقلكم قصتي بدات لما كنت بدرس صحباتي اغلبهم مش هقول كلهم متصاحبين مخبيش عليكم كنت بشوف ده لعب عيال ولا ليه لزمة
وكنت اخلص حصة من دول و طيران ع البيت
بعد شهرين دخل علينا شاب الفصل زي القمر بنات كانت هتتجن عليه ومع دالك ماثرش فيا خالص ف الاخر عرفت انه عنده ظروف بتخليه يشتغل ويدرس وقدم شهادة طبية عشان يبرر سبب غيابه اووف نسيت اقلكم كان اسمه حازم و اني الاقي حد بيدرس وبيشتغل اعجبت بيه كزميل مكافح بس وعلاقتي او باغلب زملاء الولاد لا تتعدى ممكن مسطرة .قلم ...كده
في بوم كان عندنا ف مدرسة انهم تطوعو يعملو مشروع ولازم اختار حد هتستغربو لو قلتلكم طلبت من الميس اعملو مع صحبتي بلاش ولد عشان مش هكون ع راحتي
حسيت بالصف كلهم نفسهم يقلولي مكفاية عقد بقا
مرت الايام وحسيت بحازم بيعمل اي حوار ويكملني
حازم:انسه فاطمه لو سمحتي ممكن كشكول العربي اصلي محضرتش وانتي عارفه الظروف
انا:اه طبعا ممكن بس يرجعلي بكره بحتاجه
حازم:متخافيش انا بصون الامانة
انا :اما نشوف
وخلص الكلام وجه بكره وبقا كل يوم طلبه يزيد وقربه مني يزيد
لغاية ما في يوم بليل اشتريت زبادي زي البهيمة هات يا اكل ومبصتش ع تاربخ الصلاحية
وعدا الليل زي الفل
وجه الصبح مكنتش قادرة افطر
رحت لمدرستي وخلصت اول حصة بسلام ودخلت تاني حصة قبل متخلص بنص ساعة حسيت بمغص ابن متناكة بجد
وقلت للميس عايزه اروح تواليت وطبعا عشان عارفة اخلاقي ومش عايزة اروح عشان اهرب من وقت الحصة
وافقت جريت واستفرغت
المهم طلبت من ميس اروح مش قادرة
محستش بنفسي الا وانا ع سريري وماما بتشربني الدواء غبت عن مدرسة يومين ف وقت ده حازم قال لصحبتي تطمن عليا
صحبتي طبعا متوصتش وقالتلي انه هوا الي طلب منها تروح عشان يطمن عليا مش هكدب عليكم كنت مبسوطة من حوايا معقول في ح
مهتم يعرف ليه تعبت وبيا ايه بالظبط خلص اليومين وانا هموت واشوفه عشان اشكره
#بس يارتني كنت مت قبل ما اشوفه
فطومة 25 سنة بنوته زي العسل بحب اضحك اهزر جسمي مش هقولكم زي اغلب قصص فورتيكه وكرباج يس هقلك على قدر من الجمال
قصتي بدات في ثانوي كنت بنت يسيطة اووي محيطو كلو قريب مدرسة و البقال كلو حاجه مكنتش بخرج وصحابي زيرو مفيش
منكرش اني عندي صديقات ف الثانوية بس بعتبرهم زملاء مش اكتر ولا اقل
هتسالو نفسكم طب فين الحكاية
هقلكم قصتي بدات لما كنت بدرس صحباتي اغلبهم مش هقول كلهم متصاحبين مخبيش عليكم كنت بشوف ده لعب عيال ولا ليه لزمة
وكنت اخلص حصة من دول و طيران ع البيت
بعد شهرين دخل علينا شاب الفصل زي القمر بنات كانت هتتجن عليه ومع دالك ماثرش فيا خالص ف الاخر عرفت انه عنده ظروف بتخليه يشتغل ويدرس وقدم شهادة طبية عشان يبرر سبب غيابه اووف نسيت اقلكم كان اسمه حازم و اني الاقي حد بيدرس وبيشتغل اعجبت بيه كزميل مكافح بس وعلاقتي او باغلب زملاء الولاد لا تتعدى ممكن مسطرة .قلم ...كده
في بوم كان عندنا ف مدرسة انهم تطوعو يعملو مشروع ولازم اختار حد هتستغربو لو قلتلكم طلبت من الميس اعملو مع صحبتي بلاش ولد عشان مش هكون ع راحتي
حسيت بالصف كلهم نفسهم يقلولي مكفاية عقد بقا
مرت الايام وحسيت بحازم بيعمل اي حوار ويكملني
حازم:انسه فاطمه لو سمحتي ممكن كشكول العربي اصلي محضرتش وانتي عارفه الظروف
انا:اه طبعا ممكن بس يرجعلي بكره بحتاجه
حازم:متخافيش انا بصون الامانة
انا :اما نشوف
وخلص الكلام وجه بكره وبقا كل يوم طلبه يزيد وقربه مني يزيد
لغاية ما في يوم بليل اشتريت زبادي زي البهيمة هات يا اكل ومبصتش ع تاربخ الصلاحية
وعدا الليل زي الفل
وجه الصبح مكنتش قادرة افطر
رحت لمدرستي وخلصت اول حصة بسلام ودخلت تاني حصة قبل متخلص بنص ساعة حسيت بمغص ابن متناكة بجد
وقلت للميس عايزه اروح تواليت وطبعا عشان عارفة اخلاقي ومش عايزة اروح عشان اهرب من وقت الحصة
وافقت جريت واستفرغت
المهم طلبت من ميس اروح مش قادرة
محستش بنفسي الا وانا ع سريري وماما بتشربني الدواء غبت عن مدرسة يومين ف وقت ده حازم قال لصحبتي تطمن عليا
صحبتي طبعا متوصتش وقالتلي انه هوا الي طلب منها تروح عشان يطمن عليا مش هكدب عليكم كنت مبسوطة من حوايا معقول في ح
مهتم يعرف ليه تعبت وبيا ايه بالظبط خلص اليومين وانا هموت واشوفه عشان اشكره
#بس يارتني كنت مت قبل ما اشوفه